[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 394 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.172 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Specy schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:56:
Ik sta bijna weer op het punt dat ik volgens mijn strategie 1 BTC moet gaan verkopen. Maar dat voelt wel heel erg zonde nu. Denk dat ik het toch maar doe, ik heb datzelfde ooit gedacht toen de koers rond de 7000 euro stond (en toen uiteindelijk voor 6000 verkocht omdat ik te lang gewacht had).
Zonde?
In januari koop je 'm voor de helft van dat geld terug.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik sta bijna weer op het punt dat ik volgens mijn strategie 1 BTC moet gaan verkopen. Maar dat voelt wel heel erg zonde nu. Denk dat ik het toch maar doe, ik heb datzelfde ooit gedacht toen de koers rond de 7000 euro stond (en toen uiteindelijk voor 6000 verkocht omdat ik te lang gewacht had).
Je denkt dus dat we nog verder omlaag gaan ?

Denk zelf dat we nog een klein runnetje krijgen, maar garantie tot de deur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:01
Slux schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:38:
[...]

Auw die doet pijn als je niet op tijd eruit was
precies.. |:(
Slux schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:06:
[...]

Je denkt dus dat we nog verder omlaag gaan ?

Denk zelf dat we nog een klein runnetje krijgen, maar garantie tot de deur :P
Ik denk dat we nog onder de 3500 gaan vandaag.

[ Voor 44% gewijzigd door Pelox op 27-11-2018 14:09 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Is denk ik ook wel voor de meeste pijnlijk maakt niet uit welke coin je inzat, er is geen 1 winnaar,

Ik hoop het ook maar ik zet zelf toch in op een kleine stijging

[ Voor 12% gewijzigd door Slux op 27-11-2018 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:06:
[...]

Zonde?
In januari koop je 'm voor de helft van dat geld terug.
Of het dubbele _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Klaas25 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:15:
Echt bizar hoeveel die grafieken op elkaar lijken. Hopelijk heeft ie gelijk en zitten we inderdaad nu in dat uiterste dipje. Vanaf 9:05.

[YouTube: Bullish On Bitcoin, Crypto Piggy Bank And Bakkt Phase "Two"]
Ik hoop het van harte..

1 ding waar ik echt niet tegen kan trouwens.. waarom lezen al die youtubers artikelen voor?? Alsof ikzelf niet een artikel kan lezen wat is dat toch voor flauwekul?! Keer op keer.. wth.. Ik ga morgen ook maar eens nu.nl voorlezen op youtube, misschien levert dat nog wat op.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Pelox schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:25:
[...]

Ik hoop het van harte..

1 ding waar ik echt niet tegen kan trouwens.. waarom lezen al die youtubers artikelen voor?? Alsof ikzelf niet een artikel kan lezen wat is dat toch voor flauwekul?! Keer op keer.. wth.. Ik ga morgen ook maar eens nu.nl voorlezen op youtube, misschien levert dat nog wat op.
Tja ik kan het wel waarderen. :P Ik speur zelf niet het internet af naar zulk nieuws maar hij doet het graag. En geeft vervolgens zijn mening. Niet dat ik elk artikel aanhoor. Niet elke coin interesseert me heel veel ook wel omdat gewoon algemeen nieuws is. Of als het met crypto te maken heb die ik interessant vindt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Klaas25 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:28:
[...]

Tja ik kan het wel waarderen. :P Ik speur zelf niet het internet af naar zulk nieuws maar hij doet het graag. En geeft vervolgens zijn mening. Niet dat ik elk artikel aanhoor. Niet elke coin interesseert me heel veel ook wel omdat gewoon algemeen nieuws is. Of als het met crypto te maken heb die ik interessant vindt.
Noem mij oldskool, maar ik speur nog wel alles zelf af :P

Wat crypto betreft vertrouw ik niemand online 8)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Toch geneigd om wat BCHSV aan te gaan schaffen. Alleen wacht ik nog even om een aantal weken omdat ik denk dat BTC nog harder onderuit gaat.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Strategieën zijn er om een rationeler besluit te kunnen te nemen en om tegen je gevoel in te kunnen handelen. Tenzij er belangrijke uitgangspunten tenopzichte van deze strategie zijn gewijzigd zou ik bij het oorspronkelijke plan houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:42:
Lol vrouwtje pissig dat ik gister 150 euro heb 'weggegooid' aan 'die bitcoin onzin'.

Puntje bij paaltje was ze het er niet mee eens dat ik het van tevoren niet had overlegd.

Ik zei: 'overleg jij dan ook even van tevoren wanneer je de zijspiegel van de auto er weer afrijd?'

Ik slaap vannacht op de bank.
Waarom moet je dat vertellen? Geen eigen geld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Mijn stategie is : buy low sell high

GET koop in nu voor ongeveer $0.20 verkoop ik voor EURO 0.50 in een buy-back volgend jaar ergens of heel veel meer in een mogelijke bullmarkt (waarvan je maar moet hopen dat het snel weer gebeurt als het al gebeurt), of wanneer het protocol nog meer adoptie krijgt dan het nu al heeft. Waar ik ook vertrouwen in heb overigens.

Volgens mij nog steeds het enigste project met een real world demand naar het token, ipv pure speculatie waar alle overige projecten op gebaseerd zijn. Kan dan ook nog steeds rustig slapen met gedachte dat er een behoorlijk bedrag in crypto zit.

Het is ook geen project dat 3 keer per week ''groot nieuws of announcements'' brengt om maar wat hype te creeren.

Als ze wat aankondigen dat betekent het echt wat, nieuwe klant, meer tickets, meer vraag naar GET.

Geen gebakken lucht of niets zeggende partnerships om short term price action te creeren.

Ze betalen ook geen extreme exchange fees wat in deze markt ook een plus blijkt.

[ Voor 24% gewijzigd door tias86 op 27-11-2018 15:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:15:
[...]

Waarom moet je dat vertellen? Geen eigen geld?
Nee alles gaat gezamelijk. Huisje boompje beestje he. Zo gaat dat dan.

Als je onder de plak zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Alabama_man schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:58:
[...]

Strategieën zijn er om een rationeler besluit te kunnen te nemen en om tegen je gevoel in te kunnen handelen. Tenzij er belangrijke uitgangspunten tenopzichte van deze strategie zijn gewijzigd zou ik bij het oorspronkelijke plan houden.
Klopt. En tot een paar maanden geleden liep deze strategie helemaal prima (bij elke lagere piek in BTC-prijs stond ik hoger in euro's). Alleen de laatste maanden niet meer... maar ik ga maar gewoon door inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
tias86 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:17:
Volgens mij nog steeds het enigste project met een real world demand naar het token, ipv pure speculatie waar alle overige projecten op gebaseerd zijn. Kan dan ook nog steeds rustig slapen met gedachte dat er een behoorlijk bedrag in crypto zit.
Je weet dat er andere mensen zijn die precies zo denken over hun munt/token ?

Is nogal een uitspraak om te denken dat die munt de enige nuttige is en de rest, en dan ook nog eens allemaal speculatie zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freakaleek
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:42
PilatuS schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:23:
[...]

Is nogal een uitspraak om te denken dat die munt de enige nuttige is en de rest, en dan ook nog eens allemaal speculatie zijn.
Wat @tias86 bedoelt (denk ik) is dat er bij GET al daadwerkelijk geld van nietsvermoedende gebruikers naar de cryptobackbone stroomt, en op die manier prijsopdrijvend werkt.
Natuurlijk speculeer je dan nog steeds op het blijven bestaan van deze stroom aan fiat, maar goed, daarvoor kijk je naar het businessmodel.

[ Voor 12% gewijzigd door freakaleek op 27-11-2018 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
PilatuS schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:23:
[...]

Het gross is pure speculatie, ik hoor graag over vergelijkbare projecten.

Ik zelf meerdere tokens en ben actief op telegram (en niet alleen in echo kamers), dus ik denk wel een redelijk beeld te hebben van wat er te krijgen is. En hoe het er in het algemeen voorstaat in de crypto community.

Bedoel overigens niet te zeggen dat de rest allemaal kut is oid.

[ Voor 8% gewijzigd door tias86 op 27-11-2018 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
tias86 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:28:
[...]

Ik zelf meerdere tokens en ben actief op telegram (en niet alleen in echo kamers), dus ik denk wel een redelijk beeld te hebben van wat er te krijgen is. En hoe het er in het algemeen voorstaat in de crypto community.
Dat het gros pure speculatie is ben ik het zeker mee eens hoor. Alleen zeggen dat munt X de enige is waarbij dat niet zo is vind ik nogal wat. Verder niet lullig bedoelt hoor, maar vind het nogal een uitspraak :)

Welke munten dan wel, moet eerlijk zeggen dat ik maar van een aantal munten echt wat weet. Het zijn er zo enorm veel en waarvan ik ook zeker denk dat dat het grootste deel het op lange termijn niet gaat redden. Persoonlijk vind ik iets als ZIL wel erg interessant, als ze kunnen waarmaken wat ze claimen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk wel dat die 600k GET buyback zomaar gefilled is straks.

Maar ze verhogen de buybacks ook toch als er veel tickets succesvol verkocht worden?

Ik heb me er een tijdje geleden wel wat in verdiept en ik vind het zeker een kanshebber om een blijvertje te worden met een succesvolle blockchain implementatie.

De vraag is of ze ooit internationaal gaan doorbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
[...]

AVA, PHX, om er maar 2 te noemen (ja daar heb ik me in verdiept en in geinvesteerd)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tias86
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:39:
Ik denk wel dat die 600k GET buyback zomaar gefilled is straks.

Maar ze verhogen de buybacks ook toch als er veel tickets succesvol verkocht worden?

Ik heb me er een tijdje geleden wel wat in verdiept en ik vind het zeker een kanshebber om een blijvertje te worden met een succesvolle blockchain implementatie.

De vraag is of ze ooit internationaal gaan doorbreken.
De buybacks zijn afhankelijk van ticket sales inderdaad. GET word eerst gekocht door de klant vanuit het stability fund. Zo heeft Royal Theather Carre voor 30k euro GET gekocht. Daarna vind de buyback plaats vanuit de open markt om het stability fund weer aan te vullen.

Jammer is wel dat de buyback niet te zien is als volume op cmc,

Ze kopen dus niet met eigen of ico geld terug, de klant betaald dit. Dit is een wezenlijk verschil wat ik even wil benadrukken.

Er zijn gesprekken met internationale ticketing bedrijven en deals zijn in afrondende fase wat ik heb begrepen.

Maar concreet is er wat dat betreft niet veel,( wel hoopgevende berichten). Eerlijk is eerlijk.

Dit kwartaal weer een buyback!

We gaan het zien, ik ben nog steeds bullish.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freakaleek
tias86 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:54:
[...]

De buybacks zijn afhankelijk van ticket sales inderdaad. GET word eerst gekocht door de klant vanuit het stability fund. Zo heeft Royal Theather Carre voor 30k euro GET gekocht. Daarna vind de buyback plaats vanuit de open markt om het stability fund weer aan te vullen.

Jammer is wel dat de buyback niet te zien is als volume op cmc,

Ze kopen dus niet met eigen of ico geld terug, de klant betaald dit. Dit is een wezenlijk verschil wat ik even wil benadrukken.

Er zijn gesprekken met internationale ticketing bedrijven en deals zijn in afrondende fase wat ik heb begrepen.

Maar concreet is er wat dat betreft niet veel,( wel hoopgevende berichten). Eerlijk is eerlijk.

Dit kwartaal weer een buyback!

We gaan het zien, ik ben nog steeds bullish.
Als ik het goed begrijp zijn er voor komend jaar in elk geval voor 1M real-life tickets contracten afgesloten.
Met een (volgens mij) minimale 0.50 eurocent per real-life ticket die een organisator moet betalen, betekent dit in elk geval een buy-pressure komend jaar van 500.000 euro.

Edit: Blijkbaar is de prijs per verkocht real-life ticket dit jaar 60 eurocent.
Zie ook: https://blog.guts.tickets...4-000-in-get-8ba9e0e59e83

[ Voor 8% gewijzigd door freakaleek op 27-11-2018 16:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

[...]

Als er iets is gebleken deze bearmarket dan is dat wel dat ALLES pure speculatie is. In de bullmarket hoorde je altijd mooie verhalen en was het vooral moddergooien over en weer. Coin X is beter dan coin Y. HAHAHA HEB JIJ COIN Y? WAT EEN SUKKEL DIE GAAT SOWIESO KAPOT! Dat was een beetje wat je hier toen zoal las in het topic en ik irriteerde mij er bij tijden aan. Heerlijk om dan te zien dat tijdens een bearmarket gewoon alle coins even 70% naar beneden kieperen. Logisch ook.

Ik denk dat er plaats is voor elke coin. Het maakt mij niet uit wie welke coin support. Ik gun ze allemaal een succes. Maar als er ook maar iets duidelijk is geworden dan is het wel dat elke coin een flinke duikvlucht gaat maken als bitcoin gaat. Dus echt een markt los van de BTC is er nog niet. En dat is ook logisch. Maar laten we vooral niet doen alsof dat wel zo is met bepaalde coins want de cijfers liegen er niet om :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
DAMAGE schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 16:08:
[...]

Als er iets is gebleken deze bearmarket dan is dat wel dat ALLES pure speculatie is. In de bullmarket hoorde je altijd mooie verhalen en was het vooral moddergooien over en weer. Coin X is beter dan coin Y. HAHAHA HEB JIJ COIN Y? WAT EEN SUKKEL DIE GAAT SOWIESO KAPOT! Dat was een beetje wat je hier toen zoal las in het topic en ik irriteerde mij er bij tijden aan. Heerlijk om dan te zien dat tijdens een bearmarket gewoon alle coins even 70% naar beneden kieperen. Logisch ook.

Ik denk dat er plaats is voor elke coin. Het maakt mij niet uit wie welke coin support. Ik gun ze allemaal een succes. Maar als er ook maar iets duidelijk is geworden dan is het wel dat elke coin een flinke duikvlucht gaat maken als bitcoin gaat. Dus echt een markt los van de BTC is er nog niet. En dat is ook logisch. Maar laten we vooral niet doen alsof dat wel zo is met bepaalde coins want de cijfers liegen er niet om :)
Precies! Go HOT, ETH, DGB, XLM, ARK, XRP en al die andere shitcoins die sowieso kapot gaan! Uiteindelijk gaat alles kapot, zelf de maan gaat er een keer aan! *O* oOo *O*

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
DAMAGE schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 16:08:
[...]

Maak daar maar 90+% tov de ath van voor de meeste projecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Iemand anders ook problemen met Bitmex ? Krijg constant reconnecting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:14
PilatuS schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 16:20:
nope geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:30

Liberteh

All your base belong to me

PilatuS schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 16:20:
Nee

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 11:08
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Vaag. Iedere andere site werkt zonder problemen op die ene na.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mijn dedicated crypto machine draait nu ook. Jeuuuj! Wallets erop. Nu nog ff wat desktop widgets installen voor een BTC grafiek op de desktop :’)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

DAMAGE schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 16:48:
Mijn dedicated crypto machine draait nu ook. Jeuuuj! Wallets erop. Nu nog ff wat desktop widgets installen voor een BTC grafiek op de desktop :’)
Het doel van zo'n systeem is om alle mogelijke invloeden uit te sluiten. Als jij onnodige externe connecties toe gaat laten op die (virtuele)machine dan kan je dat net goed gewoon op je normale desktop gaan doen.

OS + Wallet software, alleen wallet traffic toestaan, verder alles blokken. Niks meer, niks minder.
Geen netwerksharing aanzetten, zorg dat die machine 1 doel heeft en zo is ingericht dat vrijwel niks daar ongeautoriseerde toegang toe gaat krijgen.

Geen tickers, geen websites bezoeken.... Alleen enkel wallet management.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Liberteh schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 16:51:
[...]

Het doel van zo'n systeem is om alle mogelijke invloeden uit te sluiten. Als jij onnodige externe connecties toe gaat laten op die (virtuele)machine dan kan je dat net goed gewoon op je normale desktop gaan doen.

OS + Wallet software, alleen wallet traffic toestaan, verder alles blokken. Niks meer, niks minder.
Geen netwerksharing aanzetten, zorg dat die machine 1 doel heeft en zo is ingericht dat vrijwel niks daar ongeautoriseerde toegang toe gaat krijgen.

Geen tickers, geen websites bezoeken.... Alleen enkel wallet management.
True. Dan maar geen ticker. Leek mij wel leuk, maar heeft idd weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Ik geloof wel dat we tegen of in de depressie fase zitten nu. En ik persoonlijk denk zelf dat die niet zo lang zal duren als menigheen roept op het internet. Daarvoor gebeuren teveel interessante dingen tegelijk in Q1 :)
Afwachten. Meer kan je ook niet lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-10 17:42
https://tether.to/tether-...f-fiat-from-its-platform/
Tether reopens account verification and direct redemption of fiat from its platform

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Liberteh trouwens, sowieso zit die machine natuurlijk achter NAT. Dus Er zou letterlijk geen enkele poort open moeten staan vanaf buiten. De enige manier waarop ik er eventueel op afstand bij zou kunnen komen is een VPN verbinding opzetten naar mijn server (kun je alleen toegang toe krijgen als je het juiste certificaat hebt + username + password), zodat ik dan lokaal via mijn eigen lokale netwerk er naar toe kan verbinden, mocht ik op afstand transacties moeten doen via VNC. Dat lijkt mij aardig veilig. Of wil je het nog verder in het extreme trekken en dat je er echt alleen fysiek toegang toe hebt?

[ Voor 7% gewijzigd door DAMAGE op 27-11-2018 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

DAMAGE schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 17:18:
@Liberteh trouwens, sowieso zit die machine natuurlijk achter NAT. Dus Er zou letterlijk geen enkele poort open moeten staan vanaf buiten. De enige manier waarop ik er eventueel op afstand bij zou kunnen komen is een VPN verbinding opzetten naar mijn server (kun je alleen toegang toe krijgen als je het juiste certificaat hebt), zodat ik dan lokaal via mijn eigen lokale netwerk er naar toe kan verbinden, mocht ik op afstand transacties moeten doen via VNC. Dat lijkt mij aardig veilig. Of wil je het nog verder in het extreme trekken en dat je er echt alleen fysiek toegang toe hebt?
Jij bezoekt een site welke compleet legitiem is maar gehackt zonder dat je het doorhebt waardoor deze malware verspreid d.m.v. een 0day exploit in de gebruikte browser. Of je download een executable voor de setup van een wallet welke malware bevat door eenzelfde soort probleem (site gehackt), dan kan je wel 10.000 soorten NAT hebben. We leven niet meer in het Sub7 tijdperk. Er bestaat malware die niet aan het internet verbonden infra-kritische systemen succesvol hebben aangevallen.

Als je echt zo mobiel én veilig wilt blijven dan moet je gewoon een Ledger kopen. Helaas net te laat want die ging afgelopen weekend voor 40 euro de toonbank over. Nu weer 99 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Ik doe weer mee, all in ICX/WAN en AION.
Knallen met die hap.

Mijn laatste calls waren allemaal pareltjes, dus ik zou zeggen, spring ook op me trein:)
Gewoon een gevoelskwestie wederom.

[ Voor 10% gewijzigd door Thommie.nl op 27-11-2018 17:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
freakaleek schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 17:36:
[...]

Lol, wel minimaal 100k dollar 8)7
Het is ook niet voor ons bedoeld, maar lijkt me goed om de onzekerheid van Tether wat te verminderen nu ze weer een bankrelatie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Liberteh schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 17:23:
[...]

Jij bezoekt een site welke compleet legitiem is maar gehackt zonder dat je het doorhebt waardoor deze malware verspreid d.m.v. een 0day exploit in de gebruikte browser. Of je download een executable voor de setup van een wallet welke malware bevat door eenzelfde soort probleem (site gehackt), dan kan je wel 10.000 soorten NAT hebben. We leven niet meer in het Sub7 tijdperk. Er bestaat malware die niet aan het internet verbonden infra-kritische systemen succesvol hebben aangevallen.

Als je echt zo mobiel én veilig wilt blijven dan moet je gewoon een Ledger kopen. Helaas net te laat want die ging afgelopen weekend voor 40 euro de toonbank over. Nu weer 99 volgens mij.
Die executables heb ik natuurlijk niet zo veel last van want ik zit op Debian. Ik compile al mijn wallets zelf en haal ze via git binnen. Maar goed, ook daar kan natuurlijk potentieel iets mis gaan. Daar moet je altijd van uit gaan. Helemaal waterdicht kun je het inderdaad nooit krijgen. Je kunt alleen proberen het zoveel mogelijk dicht te krijgen. Ik denk dat het sowieso al een hele vooruitgang is op deze manier.

Ledger heb ik ook aan zitten denken en heb de aanbieding voorbij zien komen. Helaas support deze niet alle shitcoins die ik ook heb. En via myetherwallet die tokens erop zetten word je ook niet heel blij van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakaleek
DaCoTa schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 17:39:
[...]

Het is ook niet voor ons bedoeld, maar lijkt me goed om de onzekerheid van Tether wat te verminderen nu ze weer een bankrelatie hebben.
Dat is waar. Wel vreemd dat de transactiefee hoger wordt naarmate je er meer afhaalt.
Ontmoedigingsbeleid dat je bij normale partijen niet ziet. Daar worden fees juist lager bij hogere bedragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:54
Hier nog ZIL / Zilliqa houders? Gaat aardig lekker vandaag met +18%. Uiteraard nog lang niet hersteld van de dip sinds btc door de 6k gecrashed is, maar altijd fijn om wat positieve prijsontwikkeling te zien. Volgens mij stijgt hij ivm lancering testnet.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
DAMAGE schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 17:39:
[...]
Ledger heb ik ook aan zitten denken en heb de aanbieding voorbij zien komen. Helaas support deze niet alle shitcoins die ik ook heb. En via myetherwallet die tokens erop zetten word je ook niet heel blij van :+
MEW + Ledger is een vrij pijnloze combinatie, en nog steeds veilig omdat de Ledger de transactie signed en je dat verifieerd op het schermpje. Zelfs op een gehackte PC kan MEW daar niks mee.
freakaleek schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 17:44:
[...]

Dat is waar. Wel vreemd dat de transactiefee hoger wordt naarmate je er meer afhaalt.
Ontmoedigingsbeleid dat je bij normale partijen niet ziet. Daar worden fees juist lager bij hogere bedragen...
Ja, de logica daarvan snap ik ook niet helemaal. Misschien omdat je het on-demand weer terugkopen van de markt?

[ Voor 29% gewijzigd door DaCoTa op 27-11-2018 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:29
B-Bandit schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 17:49:
Hier nog ZIL / Zilliqa houders? Gaat aardig lekker vandaag met +18%. Uiteraard nog lang niet hersteld van de dip sinds btc door de 6k gecrashed is, maar altijd fijn om wat positieve prijsontwikkeling te zien. Volgens mij stijgt hij ivm lancering testnet.
Wel leuk ja, maar nog steeds dik in de min denk ik. Straks eens delta raadplegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

@B-Bandit Ik ben fan van ZIL, maar, stap er net als bij NANO pas weer definitief in als BTC niet meer van die grote duikelingen maakt. Vooralsnog alleen USD(T) pairs, zodat ik makkelijk naar fiat uit kan stappen.

Wel erg benieuwd bij ZIL: Gaan ze de verwachtingen waar maken, of valt het tegen. Zijn ze echt zo snel als ze hebben aangekondigd of is dat alleen als ze zelf gecentraliseerd 1 servertje hosten die gewoon bij elke transactie aangeeft dat deze akkoord is. Of hebben ze echt een gedecentraliseerde blockchain die Bitcoin compleet overbodig maakt?

Edit: Ok, nog 2-3 dagen tot de launch, voor 0.15 Bitcoin gekocht, wie weet, dat is nog wel te overzien.

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 27-11-2018 18:16 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
DAMAGE schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 17:39:
[...]

Die executables heb ik natuurlijk niet zo veel last van want ik zit op Debian. Ik compile al mijn wallets zelf en haal ze via git binnen. Maar goed, ook daar kan natuurlijk potentieel iets mis gaan. Daar moet je altijd van uit gaan. Helemaal waterdicht kun je het inderdaad nooit krijgen. Je kunt alleen proberen het zoveel mogelijk dicht te krijgen. Ik denk dat het sowieso al een hele vooruitgang is op deze manier.

Wat voor coins ga je erop draaien? En wat zijn de pc specs?
Hier een bak met Raspberry pi's zero en 3. Met dedicated coins om te stake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Taro schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:04:
@B-Bandit Ik ben fan van ZIL, maar, stap er net als bij NANO pas weer definitief in als BTC niet meer van die grote duikelingen maakt. Vooralsnog alleen USD(T) pairs, zodat ik makkelijk naar fiat uit kan stappen.

Wel erg benieuwd bij ZIL: Gaan ze de verwachtingen waar maken, of valt het tegen. Zijn ze echt zo snel als ze hebben aangekondigd of is dat alleen als ze zelf gecentraliseerd 1 servertje hosten die gewoon bij elke transactie aangeeft dat deze akkoord is. Of hebben ze echt een gedecentraliseerde blockchain die Bitcoin compleet overbodig maakt?

Edit: Ok, nog 2-3 dagen tot de launch, voor 0.15 Bitcoin gekocht, wie weet, dat is nog wel te overzien.
- Edit: leesfoutje

[ Voor 5% gewijzigd door Liberteh op 27-11-2018 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Zou ETC nog een ritje maken ivm coinbase listing?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Pelox schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:43:
Zou ETC nog een ritje maken ivm coinbase listing?
Staat er al een tijdje op..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
tias86 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:45:
[...]

Staat er al een tijdje op..
Oh.. wat was het nieuws dan vandaag??

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hier ook maar een stapeltje ZIL gekocht. Kan best dat er de komende 48 uur nog meer in zit.

Ook wel grappig om te zien wat ik er nu in USDT voor betaal. Had eerder hetzelfde aantal gekocht en de sat waarde is ongeveer gelijk, maar damn wat scheelt dat in USDT zeg :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

PilatuS schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:02:
Hier ook maar een stapeltje ZIL gekocht. Kan best dat er de komende 48 uur nog meer in zit.

Ook wel grappig om te zien wat ik er nu in USDT voor betaal. Had eerder hetzelfde aantal gekocht en de sat waarde is ongeveer gelijk, maar damn wat scheelt dat in USDT zeg :P
Moet je nagaan, ZIL zelf is ooit al een factor 7x meer waard geweest, Bitcoin +-5x meer waard geweest, zou dat minimaal een factor x 35 kunnen betekenen als we weer los gaan? :)

Ik zit sinds 421 all-in, maar die 430 lijkt moeilijk te doorbreken.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Niemand in RLC? pompt lekker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

En dumped nog lekkerder :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb ik nog steeds een plukje van! Mijn enige groene coin vandaag. Maargoed nog een hoop goed te maken die ouwe RLC.

Geloof dat ik ze voor 1.15$ heb gekocht ofzo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

DJ-Promo schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:12:
[...]

Wat voor coins ga je erop draaien? En wat zijn de pc specs?
Hier een bak met Raspberry pi's zero en 3. Met dedicated coins om te stake.
Het is een i5 op 2.9ghz met 4GB DDR3. Ik heb bijvoorbeeld RDD erop draaien om te minten. Dat moet gewoon de hele dag aan staan dus ik dacht dan maak ik er wel een los systeempje van waar al die shitcoins lekker op kunnen staan. Gewoon een leuk hobby projectje om een beetje door die berenmarkt heen te geraken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:28:
[...]

Ja heb ik nog steeds een plukje van! Mijn enige groene coin vandaag. Maargoed nog een hoop goed te maken die ouwe RLC.

Geloof dat ik ze voor 1.15$ heb gekocht ofzo |:(
Ohh dan kan je zelfs nu nog bijkopen om te dca`en :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik verwacht dat Bitcoin een positieve beweging gaat maken. Je merkt ook dat de kopers het overwicht hebben. Wel short term gezien, want long term mag het van mij zeker nog verder zakken. Over 18 maanden ongeveer pas de volgende halving, als we dan elke maand keurig kunnen accumuleren op deze prijsjes ben ik een gelukkige jongeman.

De alts zijn ook wel héél groen lijkt me daarom vreemd als Bitcoin niet iets in die richting gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Interessant. Ben benieuwd hoe zich dit verder gaat ontwikkelen.

Edit:
Zo te zien hebben ze de FAQ ook aangepast. Voorheen:
Is Tether transparent?
Yes. Tether’s platform is built to be fully transparent at all times and is regularly audited. Every tether is backed 100% by its original currency.
https://web.archive.org/w...7/https://tether.to/faqs/

Nu:
Is Tether transparent?
Yes. Tether’s platform is built to be fully transparent at all times. Every tether is backed 100% by its original currency.
https://tether.to/faqs/

[ Voor 48% gewijzigd door Alabama_man op 27-11-2018 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@Tominatie Je weet dat als CNBC Tweet dat de koers omhoog gaat, dat het tegendeel vaak waar is? Ik gok op een dip.

Wel goed om te vermelden trouwens, @ 417 uit ZIL gestapt richting BTC en daar staat een stop loss iets boven de 3.800 Dollar. Dus als we stijgen dan is dat prima.

Op Coinbase staat mijn buy order nog steeds te wachten, dus als we dalen is dat ook prima. We zien het wel.

[ Voor 41% gewijzigd door Taro op 27-11-2018 19:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:55:
@Tominatie Je weet dat als CNBC Tweet dat de koers omhoog gaat, dat het tegendeel vaak waar is? Ik gok op een dip.
[Twitter]
Wel goed om te vermelden trouwens, @ 417 uit ZIL gestapt richting BTC en daar staat een stop loss iets boven de 3.800 Dollar. Dus als we stijgen dan is dat prima.

Op Coinbase staat mijn buy order nog steeds te wachten, dus als we dalen is dat ook prima. We zien het wel.
Haha, misschien hebben ze het een keertje goed? :P

Mijn gevoel zegt dat we gaan stijgen, we gaan het zien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Hij gaat lekker vandaag, *O*
Wel jammer dat XRP niks doet, dacht eerst dat bitstamp stuk was maar het is XRP -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:15:
[...]
Ik zit sinds 421 all-in, maar die 430 lijkt moeilijk te doorbreken.
Ik hecht bij zulke runs wat minder waarde aan bijvoorbeeld die 430. Vaak gaan zulke runs mooi door. Even flink omhoog waarbij er door levels heen geramt wordt. Dan een correctie met sideways, dan weer een nieuwe run. Beetje hetzelfde wat we bij de 100% run van NANO ook zagen. Je weet nooit hoeveel van de golven omhoog er komen, maar we hebben er nu 1tje gehad en mogelijk zien we er nog een aantal. Vind het wel een leuke munt nu even.

BTC heeft nogal een gevecht op dit moment tegen iedere keer weer dezeflde weerstand. Geen idee welke kant het op gaat, maar er kan best eens een explosie omhoog of een flinke val omlaag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

MOOOON!!!!

Ok, hopelijk komt er nog een betere poging -O-

[ Voor 71% gewijzigd door Taro op 27-11-2018 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:13:
Ok, hopelijk komt er nog een betere poging -O-
Lelijk is dat he :P Denk je nu gaat ie, en bam weer omlaag geslagen. Ik hou nu maar 3800 USD aan waar ik denk dat als ie die breekt het wel verder wil naar 4k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
VanEck futures kunnen absoluut wel eens belangrijker worden al Bakkt.
Of de community er iets aan heeft omdat de "geldwolven" mee gaan doen, daar heb ik soms wel twijfels bij.
Aan de ene kant, inkomend vers geld en aan de andere kant.. de manipulatie.
Een soort BCH 2.0 (edit) door nog grotere spelers.
:)

[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 27-11-2018 20:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

PilatuS schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:26:
[...]

Lelijk is dat he :P Denk je nu gaat ie, en bam weer omlaag geslagen. Ik hou nu maar 3800 USD aan waar ik denk dat als ie die breekt het wel verder wil naar 4k.
Yup ;)

Ik ben op 3.833 uitgestapt, genoeg pogingen geweest, laat maar zakken die handel. ZIL doet ook weer een nieuwe poging, maar die pak ik pas na de 431 weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Chico crypto heeft weer een mooie video uitgebracht. Over Theter & Mt.gox. Hij is de enige youtuber die echt onderzoek doet naar dit soort shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DeeSung schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:43:
Chico crypto heeft weer een mooie video uitgebracht. Over Theter & Mt.gox. Hij is de enige youtuber die echt onderzoek doet naar dit soort shit.
Samenvatting ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Dit ziet er wel ecbt heel gek uit... Ben ik nou echt zo'n beetje de enige die hier bezig is, zelfs nu de handel zoveel hoger ligt? https://pro.coinbase.com/trade/BTC-EUR

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/J05QP7U.png

[ Voor 9% gewijzigd door Specy op 27-11-2018 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@Specy Ben je tussendoor naar andere vensters gewisseld? Coinbase Pro toont alleen de grafiek en trades als je de betreffende tab actief hebt. Om server resources te sparen schakelen ze dat waarschijnlijk uit als de tab niet actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-10 10:14
Ik voel een bullrunnetje aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Voor dat we naar de bullrun gaan, gaan we denk ik eerst nog een tijdje sideways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-10 10:14
Ik zie monero mooie moves maken. Litecoin zoekt een weg omhoog elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Taro schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 21:06:
@Specy Ben je tussendoor naar andere vensters gewisseld? Coinbase Pro toont alleen de grafiek en trades als je de betreffende tab actief hebt. Om server resources te sparen schakelen ze dat waarschijnlijk uit als de tab niet actief is.
Het ging om al die 0.01's... Niet om de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Specy schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 21:21:
[...]

Het ging om al die 0.01's... Niet om de tijd.
Gewoon bots :) Zie je wel vaker bij verschillende munten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

PilatuS schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 21:23:
[...]

Gewoon bots :) Zie je wel vaker bij verschillende munten.
Ik heb het ook wel eens gezien en vroeg mij ook al af wat het nut daarvan is? Soms verschiet de prijs zelfs iets. Heb wel eens gezien dat bijvoorbeeld eerst een order van 10 coins (ik noem maar wat) om te kopen door kwam en vervolgens een order van 2 coins om te verkopen en daardoor schoot toch de prijs naar beneden. Is misschien een extreem voorbeeld maar vond dat al raar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Het enige nut lijkt mij dat de trade history groen kleurt en mensen daardoor misschien geneigd zijn sneller in te stappen en een bestaande sell order te triggeren van dezelfde persoon als de eigenaar van de bot die de kleine orders uitvoert.

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 27-11-2018 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Geen idee wat het nut precies is hoor.

Misschien om de prijs iets hoger te houden als de spread groot is ? Als het verschil bijvoorbeeld 1 sat is lijkt de prijs hoger omdat de prijs de laatste order is. 1 sat kan soms een flink verschil zijn. Bij een sellorder schiet de prijs dan omlaag in procenten en met telkens 1 coin of een klein deel lijkt de prijs hoger. Met BTC bij een hoge spread kan je hetzelfde doen. Het lijkt er dan op dat de prijs stabieler is en de hoge prijs wordt weergegeven en niet de lage prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
@Klaas25 heb je het payment volume al gezien op https://xrpcharts.ripple.com/#/ ? Flink omhoog gegaan in de laatste uren! :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Vb1USmt6ylmZwhgzM5lEK6YM/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Taro schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 21:31:
Het enige nut lijkt mij dat de trade history groen kleurt en mensen daardoor misschien geneigd zijn sneller in te stappen en een bestaande sell order te triggeren van dezelfde persoon als de eigenaar van de bot die de kleine orders uitvoert.
Dat dacht ik dus ook idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry1980
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-10 22:12
Is er hier nog iemand die IOTA hold? Wat verwachten jullie hiervan? Enorm daling afgelopen maand, maar bijkopen ja/nee 🤔🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
https://www.tradingview.com/people/

Handig, eindelijk deze lijst gevonden van alle top handelaren op Tradingview. Ik heb weer wat door te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Berry1980 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 21:53:
Is er hier nog iemand die IOTA hold? Wat verwachten jullie hiervan? Enorm daling afgelopen maand, maar bijkopen ja/nee 🤔🤔
tja er zijn veel meer mooie ATH munten die je kan oppakken,,,,,,,,,,

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik zie dat EOS een flinke dump gehad heeft vandaag, is hier een reden voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry1980
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-10 22:12
sourcecode schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 21:54:
[...]

tja er zijn veel meer mooie ATH munten die je kan oppakken,,,,,,,,,,
Ja, er zijn genoeg mooie munten. Maar in welke stap je nu in ;) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 21:54:
https://www.tradingview.com/people/

Handig, eindelijk deze lijst gevonden van alle top handelaren op Tradingview. Ik heb weer wat door te lezen :)
Ik kijk altijd hier voor BTC: https://www.tradingview.com/symbols/BTCUSD/

Heb je vaak genoeg ook gelijk de beste mensen bij elkaar en nu toevallig op één pagina: botje11, MagicPoopCannon en D4rkEnergY. Verder volg ik wat mensen op Twitter. Ik maak zelf geen TA's maar vorm mijn eigen mening door te kijken naar wat een aantal mensen er van denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Berry1980 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 21:53:
:w

Ik koop niks meer bij heb ik een tijd geleden met mezelf afgesproken.. En daar baal ik niet eens van _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Martine schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 21:35:
@Klaas25 heb je het payment volume al gezien op https://xrpcharts.ripple.com/#/ ? Flink omhoog gegaan in de laatste uren! :9

[Afbeelding]
Ja er zijn paar zieke transacties gemaakt vandaag. Totale kosten nog minder dan een ijsje.😆😆

En er zijn ook weer een paar niet Ripple validators bijgekomen. Dus Ripples macht is weer afgenomen. Bearmarket of niet, hier wordt gewoon doorgewerkt.

[ Voor 14% gewijzigd door Klaas25 op 27-11-2018 22:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

D-Ed schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 22:03:
[...]

:w

Ik koop niks meer bij heb ik een tijd geleden met mezelf afgesproken.. En daar baal ik niet eens van _/-\o_
Ik niet deze prijzen zijn historisch..............

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Zieke sellwall bij MDA @ Binance. Er zijn dus mensen die ruim 150BTC in MDA hebben gestoken. Of ja, minder maar er 150 mee hebben verdiend :P

Edit: nu een sellwall van bijna 1.5 miljoen MDA 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door ggj87 op 27-11-2018 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
MDA is zo'n beetje de meest gepumpte en gedumpte munt op Binance. Die sellwall van 150BTC heb ik ook eens als buywall gezien na een pump. Toen de boel voldoende verkocht was werd ie ingetrokken en viel de munt met 5% in 2 seconden. Heb er ook wel eens een ritje op gemaakt, maar damn wat is die munt 100% manipulatie.

Af en toe zie ik dat ie weer eens 25% heeft gedaan, maar ik waag mij er niet meer aan. Wat een shitmunt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Hij staat 1,447,367 MDA a 332.89 BTC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

ik mis een beetje de quote: 'Jaaaaa whales houden de munt naar down' deze dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
sourcecode schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 22:19:
[...]

Ik niet deze prijzen zijn historisch..............
I know maar als Dom zich aan zijn woord houd zit ik er warmpjes bij dus tja. Zei zijn aanzet, mijn werk zit erop *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik zie iets momenteel... een soort the Dark side of the moon! (Pink Floyd) *O*
OT oudelullen muziek, wel mooi :)

[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 27-11-2018 22:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
BTC trekt een sprintje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Dit is heen en weer gaan in een minimale marge. Van zo'n stijginkje word ik nou niet echt hyped. Als we de 3.8k nou eens met overtuiging passeren kan het nog een leuk schouwspel worden voor het slapen gaan.
Pagina: 1 ... 394 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!