€0,60,- was voor deze specifieke tickets het geval omdat er blijkbaar meer functionaliteiten waren ingekocht door Carré / Jochem Meyer.
Echter bodemprijs is altijd 0,50€. En inderdaad, bij 1mln tickets, die overigens al gecontracteerd is, is de minimale buyback 500k euro. ~560k $ als ik mij niet vergis bij huidige eur/usd koersen.
Hoe de tokenomics precies werken op zaken zoals:
- Gaat GET naar wallets toe van ticket eigenaren?
- Zo ja, komt deze GET terug of is dit voor altijd opgeslokt / gelockt ?
- Lock-in kan ik me indenken door een hoge ETH GAS fee, daardoor loont het niet om GET tokens terug te sturen?
- Dat maakt de economics nog veel interessanter, de token gaat dan echt schaars worden in circ. supply.
- 1 miljoen tickets is gecontracteerd, er is dus upside potentie met nieuwe artiesten, kans is aanwezig dat er meer dan 1 mln tickets komen?
- GET gaat gebruikt worden door een ticketing bureau in Azië, kansen hierop acht ik klein. Als dat gebeurt, dan krijg je een vliegwiel want dan worden er vanuit 2 continenten GET tokens gekocht. Een Binance listing is dan ook kansrijker ipv NL only toepassing.
Een binance listing zou overigens niet gek zijn, voor dit team dat blijkt te kunnen 'buidlen'. Maar boeit mij niet, echte waarde moet voortkomen uit het project. En GET voegt wat toe door zwarthandelaren buiten te sluiten.
Al met al een uitermate interessant project, maar bij 20 dollarcent natuurlijk wel een behoorlijke verliespositie haha. Maar dat interesseert mij evenmin, ik koop nog bij wanneer het kan. Ben echter wel door de cash heen maar slaap er niet slechter door zoals @
tias86 ook aangeeft. Benieuwd naar het volgende maandreport van GET.