[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 393 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.173 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Tominatie schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:59:
Moet er wel bij zeggen; ik ben niet perséé bullish op korte termijn. Ik denk op lange termijn :)
Zo'n drop als dit jaar dat jaagt natuurlijk wel wat mensjes weg. Vooral Jan en Ingrid denken nog wel even 2 keer na.

Denk dat het nog wel maanden kan dalen/stabiliseren. Ik hoop persoonlijk nog op een drop richting 2.5-3k.
Weet je nog, mijn voorspelling op resistance op 3550 :) Als het daar door gaat wil shorten tot 2500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-10 06:43

Bever!

3

Taro schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:53:
@sourcecode Ik volg voornamelijk https://twitter.com/CryptoChoe en https://twitter.com/PhilakoneCrypto. Elliot wave 3&4 worden nu genoemd (o.a. in de comments), waarbij 5 een stijging betreft. Mits ik ze goed begrijp uiteraard :)

@Tominatie Toch weer bullish dus?
4 is een tikje omhoog en 5 weer een extensie naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Bever! schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:17:
[...]

4 is een tikje omhoog en 5 weer een extensie naar beneden.
Laat ik het dan anders zeggen: Van 4 naar 5 is een stijging.

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f0/Elliott_wave.svg/865px-Elliott_wave.svg.png

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Taro schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:53:
waarbij 5 een stijging betreft. Mits ik ze goed begrijp uiteraard :)
Golf 5 is het einde van de complete wave. Daarna kan je een ABC krijgen of weer een 1 t/m 5. Golf 5 is altijd het einde waarbij er weer iets nieuws gaat gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-10 06:43

Bever!

3

Taro schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:20:
[...]

Laat ik het dan anders zeggen: Van 4 naar 5 is een stijging.

[Afbeelding]
In een uptrend zoals op het plaatje, in een downtrend andersom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Cobus79 schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:17:
[...]

Weet je nog, mijn voorspelling op resistance op 3550 :) Als het daar door gaat wil shorten tot 2500.
Netjes man! Maar ik zou niet durven shorten, je weet nooit wat er gaat gebeuren. Zo'n candle van 1000 naar beneden kan namelijk ook gewoon omhoog. Jeweethetgewoonniet :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bever! schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:21:
[...]

In een uptrend zoals op het plaatje, in een downtrend andersom
Precies :)

Je kan het plaatje wel op zijn kop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@Bever! Ah, je hebt gelijk d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 26-11-2018 22:25 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
@Tominatie daar heb jij weer een punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Van wat ik zo zie wat mensen denken zien er een hoop 3k zo'n beetje als bodem en er zijn er genoeg die willen gaan kopen zo rond nu en 3300. Nu shorten is een groot risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
En door in crypto beleggen nemen we allemaal zowieso al best veel risico.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Zonder gehinderd te worden door enige BTC kennis...

Kan het zo zijn dat er BTC verkocht werd omdat de koers al geruime tijd niets/nauwelijks iets deed?
Vervolgens volgt er een lichte prijsdaling en zijn er meer die denken: "Verkopen!", met als gevolg een grotere prijsdaling, et voila...

Of zijn de kleine BTC bezitters de speelbal van de grote jongens en wordt de koers beïnvloed?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
albino71 schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:32:
Zonder gehinderd te worden door enige BTC kennis...

Kan het zo zijn dat er BTC verkocht werd omdat de koers al geruime tijd niets/nauwelijks iets deed?
Vervolgens volgt er een lichte prijsdaling en zijn er meer die denken: "Verkopen!", met als gevolg een grotere prijsdaling, et voila...
Is zeker een groot deel van wat er gebeurt. Hoort ook wel bij crypto. Bij aandelen heb je mensen die gewoon jaren blijven zitten, bij crypto ook wel, maar veel minder. Als de koers even flink zakt veroorzaakt dat inderdaad een lawine aan verkoop met een domino effect.

We bleven ook maar rond die 6k hangen en het wou maar niet omhoog, dan is er weinig nodig voor een flinke val.
Of zijn de kleine BTC bezitters de speelbal van de grote jongens en wordt de koers beïnvloed?
Manipulatie is iets wat bij crypto hoort, maar je hebt flink geld nodig de boel hard te laten zakken en dat kost natuurlijk ook geld. Geloof niet dat deze hele daling alleen manipulatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:47
hop, ga maar hoor *O*

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

PilatuS schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:37:
[...]

Is zeker een groot deel van wat er gebeurt. Hoort ook wel bij crypto. Bij aandelen heb je mensen die gewoon jaren blijven zitten, bij crypto ook wel, maar veel minder. Als de koers even flink zakt veroorzaakt dat inderdaad een lawine aan verkoop met een domino effect.

We bleven ook maar rond die 6k hangen en het wou maar niet omhoog, dan is er weinig nodig voor een flinke val.

[...]

Manipulatie is iets wat bij crypto hoort, maar je hebt flink geld nodig de boel hard te laten zakken en dat kost natuurlijk ook geld. Geloof niet dat deze hele daling alleen manipulatie is.
Manipulatie kan ook zijn dat je een deel met winst verkoopt, de prijs zakt en daarna koop je weer goedkoper terug. It's free money! :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is pas gratis geld als die harde knaken op je rekening staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:39:
Het is pas gratis geld als die harde knaken op je rekening staan
Vergeef me mijn wellicht te simpele denkwijze, maar als je 10000BTC dumpt en daar 5000 per coin voor vangt en daarna die 10000 weer terugkoopt voor 3000, dan heb je volgens mij gewoon harde knaken binnen gehengeld en nog steeds 10000BTC, toch?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Nee, dan heb je méér dan 10000 BTC terug kunnen kopen waardoor je met een stijging die hoog genoeg is ook nog meer geld overhoudt.

Edit: oh, wacht als je er 10000 terugkoopt schiet je er niets mee op natuurlijk. Het hele idee van handelen is steeds meer munten vergaren waardoor je meer geld kunt verdienen etc. etc.

[ Voor 42% gewijzigd door ggj87 op 26-11-2018 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

albino71 schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:42:
[...]

Vergeef me mijn wellicht te simpele denkwijze, maar als je 10000BTC dumpt en daar 5000 per coin voor vangt en daarna die 10000 weer terugkoopt voor 3000, dan heb je volgens mij gewoon harde knaken binnen gehengeld en nog steeds 10000BTC, toch?
En als het daarna dan verder blijft zakken..wat heb je dan?
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

BCHSV blijft ondertussen gewoon doorgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:44:
[...]

;)
Je loopt zelfs het risico de markt compleet te slopen en met grote hoeveelheden waardeloze coins te blijven zitten. Manipulatie is er zeker, helemaal bij kleine coins, daar zie je iedere dag wel een pump en dump. Maar iets als BTC van 6k naar 4k laten gaan, dat is iets heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:44:
[...]

;)
Je net ingewisselde knaken ;)
PilatuS schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:48:
[...]

Je loopt zelfs het risico de markt compleet te slopen en met grote hoeveelheden waardeloze coins te blijven zitten. Manipulatie is er zeker, helemaal bij kleine coins, daar zie je iedere dag wel een pump en dump. Maar iets als BTC van 6k naar 4k laten gaan, dat is iets heel anders.
Snap ik, maar als er meer grootgrutters hetzelfde denken als jij, dan kan het best hard gaan denk ik.

Nogmaals, dit hier over nadenken gaat puur op boerenverstand hoor, dus neem me niet te serieus! :)

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:48:
[...]

BTC lijkt me moeilijk om te manipuleren
dat is te groot, maar dat neemt niet weg dat als er ook maar de kleinste paniek is het razend snel zakt
Maar goed,dat werkt natuurlijk ook de andere kant op

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Taro schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:47:
BCHSV blijft ondertussen gewoon doorgaan...
Ik heb het gratis van kraken gekregen snel stoploss instellen.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
albino71 schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:50:
[...]
Snap ik, maar als er meer grootgrutters hetzelfde denken als jij, dan kan het best hard gaan denk ik.

Nogmaals, dit hier over nadenken gaat puur op boerenverstand hoor, dus neem me niet te serieus! :)
Het is een vreemde markt. Extreem omhoog waarbij x10 of voor sommige munten zelfs x1000 niet vreemd is. Dan een 80 tot 90% correctie. Dit is de 4e of 5e keer dat dit met BTC aan de hand is.

Het is heel extreem kopen, kopen, kopen. En dan verkopen, verkopen, verkopen.

Ja, er is zeker manipulatie, maar BTC is daar wel erg groot voor. Je moet met miljoenen gaan gooien voor iedere 100 dollar van de koers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Albino jou verkochte BTC voor 5k kocht je terug voor 3k dus bleef er 10000 keer 2 k voor je aan de stok hangen
Goed gedaan
Maar die terug gekochte zakt door naar 800
Jup.. |:(

Het is zo stil dat ik denk dat er weer een bounce is :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2018 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Lol ik zie US Dollar (USD) $0.77 in mijn kraken account wat kan ik met dit doen?
Ik ging toen in dollars handelen omdat volume toen hoger was dan in euro.

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:00
New Yorker schreef op maandag 26 november 2018 @ 23:01:
Lol ik zie US Dollar (USD) $0.77 in mijn kraken account wat kan ik met dit doen?
Ik ging toen in dollars handelen omdat volume toen hoger was dan in euro.
5.5 XLM. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:25
Of wachten en misschien heb je dan morgen wel 10 xlm!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Amount too low
Oplichters!

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Maar botjes kunnen wel 1 XLM kopen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-10 17:42
ggj87 schreef op maandag 26 november 2018 @ 23:06:
Maar botjes kunnen wel 1 XLM kopen :O
Nee hoor, botjes hebben dezelfde minimum order amounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ja? Ik zie toch vaak dat ze 1 XRP kopen of heeel weinig van een bepaalde munt. Normaal kan dat niet. Wie doet dat dan en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
Market sell or buy waarschijnlijk. Dan kan je wel lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
ggj87 schreef op maandag 26 november 2018 @ 23:10:
Ja? Ik zie toch vaak dat ze 1 XRP kopen of heeel weinig van een bepaalde munt. Normaal kan dat niet. Wie doet dat dan en hoe?
Kun je laten zien wat je bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik hoefde niet lang te wachten :P Hier koopt iets of iemand bij XRP/USDT 0.2 XRP:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NYWTd28.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
Die 0.2 hoort bij de 459.8, dat is dezelfde fill, idd van een taker order (market of limit die meteen gefilled wordt). Het kan nml. wel zijn dat er dust in het orderboek blijft staan dat kleiner is dan de minimale order hoeveelheid, maar als zelfstandige order is het vziw niet mogelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ik denk iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
DaCoTa schreef op maandag 26 november 2018 @ 23:27:
Die 0.2 hoort bij de 459.8, dat is dezelfde fill, idd van een taker order (market of limit die meteen gefilled wordt). Het kan nml. wel zijn dat er dust in het orderboek blijft staan dat kleiner is dan de minimale order hoeveelheid, maar als zelfstandige order is het vziw niet mogelijk.
Hoezo is dat dezelfde fill?? Het is toch van 2 verschillende koersen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Ja dat heb ik ook wel eens.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DaCoTa schreef op maandag 26 november 2018 @ 23:27:
Dit klopt inderdaad. Toch zie ik soms bij coins wel rijen van tig keer 1 voorbij komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Specy schreef op maandag 26 november 2018 @ 23:28:
[...]

Ja dat heb ik ook wel eens.

8)7
Ik bedoelde het als bevestiging op de 'iets of iemand' opmerking van @ggj87 maar d'r vloog een reactie tussen.

[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 26-11-2018 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

REQ wordt aardig door whales opgekocht

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
ggj87 schreef op maandag 26 november 2018 @ 23:28:
[...]

Hoezo is dat dezelfde fill?? Het is toch van 2 verschillende koersen?
Als je een market order plaatst kun je door meerdere prijsnivos heen gaan, die worden allemaal opgegeten. Zelfde tijdstip ook, hoewel op seconden dus niet echt nauwkeurig, maar dat lijkt alsof het één trade is geweest.

[ Voor 16% gewijzigd door DaCoTa op 26-11-2018 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
DaCoTa schreef op maandag 26 november 2018 @ 23:31:
[...]

Als je een market order plaatst kun je door meerdere prijsnivos heen gaan, die worden allemaal opgegeten. Zelfde tijdstip ook, hoewel op seconden dus niet echt nauwkeurig, maar dat lijkt alsof het één trade is geweest.
Komt dat dan doordat een limit order bijv. deels opgegeten is en er dan 0.2 overblijft? Dat begrijp ik dan wel, maar zoals PilatuS al aangaf zie ik ook wel eens rijen van 1 voorbij komen. Dan staan er niet zoveel orders van 1 in het boek. Volgens mij zijn dat gewoon botjes die snel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
ggj87 schreef op maandag 26 november 2018 @ 23:33:
[...]

Komt dat dan doordat een limit order bijv. deels opgegeten is en er dan 0.2 overblijft? Dat begrijp ik dan wel, maar zoals PilatuS al aangaf zie ik ook wel eens rijen van 1 voorbij komen. Dan staan er niet zoveel orders van 1 in het boek. Volgens mij zijn dat gewoon botjes die snel kopen.
Het ligt aan de beurs wat de minimum order sizes zijn, dat kan soms erg lastig zijn. Zonder specifics is er niet zoveel over te zeggen. Maar ik heb een boel bots geschreven en op alle exchanges moet ik me aan de gedocumenteerde regels houden van order sizes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik ga toch even eigenwijs doen, en alvast wat lage buyorders in USDT wegzetten denk ik. Op mijn werk heb ik niet de tijd om dit constant in de gaten te houden, en ik vind dat ik er na het werk teveel mee bezig ben. Geen idee of ze aangetikt gaan worden of dat ik ze uiteindelijk nog te duur gekocht heb, maar ergens moeten we toch een bodem gaan vinden lijkt me. Ga de helft van mijn PF als volgt klaarzetten:
BTC: 3511 en 3311
NANO: 85ct en 75ct
ONT: 70ct en 61ct
ICX: 20ct en 17ct
XRP: 27ct en 23ct
IOTA: 24ct en 21ct

Ben benieuwd of ze aangetikt gaan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Flinke dump op REQ!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-10 11:33
MDA is precies ook "history repeating". Op naar de 40000 sat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Getting reqt :+

Ik wacht op het berichtje wanneer ze naar buiten komen met wat er precies OTC is verkocht en hoeveel btc er nou eigenlijk echt te koop is nog. Ik denk dat we daar nog versteld van kunnen staan hoe weinig dat is. En dat dat een mooie bullruntrigger wordt. :+

Ik las gister nog "oud" artikel uit oktober dat Fedility als sinds 2015 BTC zelf minded?? Hoeveel voorraad hebben die dan wel niet om straks te verpatsen? Of misschien hebben ze dat nu al gedumpt en is dat de reden van de flinke drops :|

[ Voor 62% gewijzigd door Klaas25 op 27-11-2018 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pump geloof ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Pump tot er een mega dump kwam rond de 960 sats naar de 750 sats. Was is luttele seconden gebeurt.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
  • Laatst online: 23:07
Hey bij Binance is er nu bij USDT een pull down menu gekomen, ik gok dat ze meerdere stable coins gaan toevoegen aan het USDT rijtje binnenkort.

Edit:
Ja dus, https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360020203991

[ Voor 23% gewijzigd door Acidrain op 27-11-2018 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Iemand hier al ervaring met cryptohopper ?

Is van zo soap serie acteur begreep ik, hoop voor hem dat het wat wordt, lijkt me een erg moeilijke markt en echt goedkoop is het ook niet wat ik zie.

Paar keer een interview gezien op tv, hij heeft er best verstand van zou me niks verbazen als die hier ook op het forum zit :P

https://www.cryptohopper.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-10 07:11

hmr

Ik heb het overigens meermalen hier gemeld, maar is TA überhaupt wel van toepassing op een markt die kapot gemanipuleerd kant worden etc. etc.?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
hmr schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:16:
Ik heb het overigens meermalen hier gemeld, maar is TA überhaupt wel van toepassing op een markt die kapot gemanipuleerd kant worden etc. etc.?
Zo lang je het maar als hulpmiddel ziet waarom niet ?

Voor sommige werkt het. ik kijk zelf naar meerdere factoren zoals shorts, boekjes, markt, en soms zelfs een TA maar zal nooit een trade doen puur op basis van een TA

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Woohoo! Eindelijk is mijn salaris weer eens gestort :)
Kan ik mooi weer een klein bedrag reserveren om de boel weer wat te middelen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:35:
Woohoo! Eindelijk is mijn salaris weer eens gestort :)
Kan ik mooi weer een klein bedrag reserveren om de boel weer wat te middelen.
Middelen is imo het slechtste wat je kan doen met crypto, kijk maar naar het laatste jaar.

Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen op winst staan die aan het middelen zijn in crypto.
Je kan beter je verlies pakken en weer lager inkopen maar dat ben ik ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Slux schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:38:
[...]

Middelen is imo het slechtste wat je kan doen met crypto, kijk maar naar het laatste jaar.

Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen op winst staan die aan het middelen zijn in crypto.
Je kan beter je verlies pakken en weer lager inkopen maar dat ben ik ;)
Ja alleen heb ik diverse long term investeringen op mijn ledger staan. Hier koop ik soms wat van bij en kijk er verder niet naar om. Deze middel ik dus. Is niet bij alles nodig hoor :)

Met mijn trade spul probeer ik uiteraard wel wat handiger te handelen alleen heb ik daar niet altijd de tijd voor.

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 27-11-2018 09:42 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Zijn we eindelijk bijna van die roger trash af, hebben we een nieuwe nog grotere eikel op het toneel met zijn SV

https://twitter.com/ProfFaustus/status/1066635842565914624

Slux mist roger nu al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Zijn doel is om crypto markt kapot te maken.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Die reacties daar onder _O-
@crypto_head

25 nov.

Als antwoord op

@ProfFaustus

you may make blocksize 512 mb

Dr Craig S Wright

@ProfFaustus

25 nov.

Underway

SEKO

@sekoidd

25 nov.

Why not 1tb

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik snap dat mensen geld willen verdienen maar om hem dan nog te steunen om SV te kopen, snap ik echt niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online

Weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Wat een ongelofelijke pannekoek zeg, die man heeft echt hulp nodig al denk ik dat het weinig uitmaakt voor zo figuur.

''i want to be left alone'', maar toch stiekem een interview geven 8)7

Te triest, roger i miss you <3

[ Voor 8% gewijzigd door Slux op 27-11-2018 10:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Roger says hi!

Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/DQmW9nWBZJMZd9k43DskGvJ6S28uizDURtcShDBuaLMdkpe/DPpfrt_W4AA7rOM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Is iemand van jullie al in de aandelen Venco gestapt?

Dan is het juist goed als er drop is :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een stel kontenbonkers bij elkaar dat hele bitcoin cash clubje.

Waarom dit hele circus überhaupt? Koop gewoon wat crypto en chill.

Maar nee hoor, forks, hashwars, bitcoin dumps... Wat een gedoe en gestress.

Zoek een hobby ofzo.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• DaCoTa
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4qqjglF.jpg

Kon hem jullie niet onthouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:24:

Zoek een hobby ofzo.
Groepje autisten met teveel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TA glazen bol back to the futere achtige shit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:24:

Zoek een hobby ofzo.
De onstilbare honger naar macht/geld van een paar ernstig psychisch en sociaal gestoorde kneusjes. Voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-10 16:44
Er zijn echt weer een paar gekke pumps van de coins die in mijn tradingview app staan: MDA, ZIL, RVN. Helaas zit ik in geen van die coins, maar het is echt net een loterij zo, want de rest wil nog niet echt mee. Hopelijk kiezen ze ook eens voor de coins waar ik wel in zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10 20:53
Slux schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:09:
Iemand hier al ervaring met cryptohopper ?

Is van zo soap serie acteur begreep ik, hoop voor hem dat het wat wordt, lijkt me een erg moeilijke markt en echt goedkoop is het ook niet wat ik zie.

Paar keer een interview gezien op tv, hij heeft er best verstand van zou me niks verbazen als die hier ook op het forum zit :P

https://www.cryptohopper.com/
Je kan de eerste maand gratis proberen. Ik zit er nu 2 weken in, -8%. Nu is alles natuurlijk een stuk lager dan 2 weken geleden, dus of het iets zegt over cryptohopper of over de markt.. dunno. 44 sells met minstens 2% winst per stuk.

[ Voor 13% gewijzigd door AlterMann op 27-11-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
AlterMann schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:55:
[...]

Je kan de eerste maand gratis proberen. Ik zit er nu 2 weken in, -8%. Nu is alles natuurlijk een stuk lager dan 2 weken geleden, dus of het iets zegt over cryptohopper of over de markt.. dunno. 44 sells met minstens 2% winst per stuk.
Heb je dan zelf een config gemaakt en is het makkelijk in gebruik?

[ Voor 6% gewijzigd door Rrehorst op 27-11-2018 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
[...]

Is dat -8% op USD waarde of op BTC waarde? Ook nog wel een belangrijk verschil natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
-8% in BTC waarde. Je kan zelf een config maken met triggers of via (gratis en betaalde) signals. Had minder kunnen zijn als ik wat meer tijd aan de config had besteed, voornamelijk met stoplosses.. maar daar is het nu te laat voor :z

[ Voor 41% gewijzigd door AlterMann op 27-11-2018 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:14
[...]

toch het bedrijf van Ruud Feltkamp dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Kan iemand even zorgen dat we met LTC weer richting de 26Euro gaan aub
dank alvast d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Slux schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:18:
LTC :')

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Yeah i know, voor vele een shitcoin voor mij 1 van de weinige echte alt coins, mijn persoonlijke melkkoe :+
Hij mag wel weer door het putje nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:19
Slux schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:18:
Geduld is een schone zaak ;) De crypto markt kennende komt er vast nog wel weer een drop :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

En, hoe gaat het met de mensen die een VEN/VET node hebben aangeschaft? Kunnen ze al stoppen met werken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:52:
En, hoe gaat het met de mensen die een VEN/VET node hebben aangeschaft? Kunnen ze al stoppen met werken?
Zoals PilatuS al een keer zei, dat zal je niet horen omdat ze waarschijnlijk de internet verbinding niet meer kunnen betalen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:58
Interessante blogpost over bear markets en de vergelijking met het vroegere internet. En hoe investeerders ook daar compleet wanhopig werden toen de dot.com bubble popte en daarna uit de markt stapten om nooit meer terug te keren. https://avc.com/2018/11/what-bear-markets-look-like/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Slux schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:42:
[...]

Yeah i know, voor vele een shitcoin voor mij 1 van de weinige echte alt coins, mijn persoonlijke melkkoe :+
Hij mag wel weer door het putje nu :)
Ik zocht eigenlijk naar een huilende smiley.. Dit was de enige die in de buurt kwam. Ooit zelf ingestapt op 100 euro namelijk..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Het nieuws wordt er niet minder op. Crypto wordt intressant in 2019.
Nasdaq Plans to Pursue Bitcoin Futures Despite Plunging Prices, Sources Say
https://www.bloomberg.com...s-despite-plunging-prices

Acties:
  • +37 Henk 'm!

Verwijderd

Lol vrouwtje pissig dat ik gister 150 euro heb 'weggegooid' aan 'die bitcoin onzin'.

Puntje bij paaltje was ze het er niet mee eens dat ik het van tevoren niet had overlegd.

Ik zei: 'overleg jij dan ook even van tevoren wanneer je de zijspiegel van de auto er weer afrijd?'

Ik slaap vannacht op de bank.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:19
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:42:
Lol vrouwtje pissig dat ik gister 150 euro heb 'weggegooid' aan 'die bitcoin onzin'.

Puntje bij paaltje was ze het er niet mee eens dat ik het van tevoren niet had overlegd.

Ik zei: 'overleg jij dan ook even van tevoren wanneer je de zijspiegel van de auto er weer afrijd?'

En straks weer zeuren dat ze een kado wil van al je winst :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:14
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:42:

er zijn mensen die ook al het geluk in het leven hebben :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-10 11:33

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

bie100 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:55:
[...]

er zijn mensen die ook al het geluk in het leven hebben :|
Haha naja ik moet haar wel credits geven dat zonder haar ik waarschijnlijk heel wat meer rond ATH erin had gegooid :P

Het is altijd geven en nemen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Echt bizar hoeveel die grafieken op elkaar lijken. Hopelijk heeft ie gelijk en zitten we inderdaad nu in dat uiterste dipje. Vanaf 9:05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
Ik heb gezocht maar kon het niet vinden, iemand hier kan het vast uitleggen. Het verschil tussen een stop-limit en een limit order. Stel, ik heb een muntje XXX welke ik wil verkopen op 1000 sats. Wat is het verschil tussen een limit order op 1000 sats of een stop-limit >1000 waarbij je verkoopt op 1000? Het enige verschil wat ik kan bedenken is dat je met een stop-limit achteraan in de verkoop-rij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:02
Dan toch net mijn TRX sell order geraakt, die was vannacht dus net gemist :)

Maar weer een koop ordertje gezet (0,0001045 ETH), dat moet hij wel weer 4% zakken nog voordat die gehaald wordt. Gokje! Met dank voor de inspiratie door Taro en Pilatus ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Schuey op 27-11-2018 13:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
AlterMann schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:16:
Ik heb gezocht maar kon het niet vinden, iemand hier kan het vast uitleggen. Het verschil tussen een stop-limit en een limit order. Stel, ik heb een muntje XXX welke ik wil verkopen op 1000 sats. Wat is het verschil tussen een limit order op 1000 sats of een stop-limit >1000 waarbij je verkoopt op 1000? Het enige verschil wat ik kan bedenken is dat je met een stop-limit achteraan in de verkoop-rij staat.
Stel markt prijs is 1000 sats en je wilt verkopen zet je de limit op bv 1200 sats en de stop op 950 sats om meer verlies te voorkomen wanneer de prijs niet de gewenste kant op gaat. = stop limit

Met een gewone limit order zet je de verkoop dus ook op bv 1200 sats maar wanneer de target niet gehaald word en je bent er dus niet bij, kan je het veel meer kosten als de prijs naar beneden knalt. = gewone limit

Correct me if im wrong

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

AlterMann schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:16:
Vanuit de aandelenwereld: Stel je hebt het aandeel X, huidige waarde 50 USD.

Aankoop:
Een market-order: Koop 100 stuks X. Je koopt voor de prijs in de markt, ongeacht wat die prijs op dat moment doet.
Een limit-order: Koop 100 stuks X, voor max 60 USD. Grote kans dat je er 100 voor ~50 USD krijgt, maar als de prijs onverwacht enorm piekt, betaal je nooit meer dan 60 USD. Afhankelijk van de exchange en je broker kun je nog kiezen of je er perse 100 wil, of dat je ook tevreden bent met een kleiner deel (belangrijk als je andere transacties hieraan gekoppeld hebt)
Een andere limit-order: Koop 100 stuks X, voor max 40 USD. Grote kans dat je niks krijgt, maar als de prijs dipt naar 40, koop je alsnog, waarbij je nooit meer dan 40 per aandeel betaalt.
Een stop-order: Koop 100 stuks X, zodra de prijs 55 USD bereikt. Zodra de prijs 55 USD bereikt, wordt deze uitgevoerd als een market-order. Je kunt dus alsnog kopen voor veel meer dan 55 USD, als de prijs piekt.
Een stop-limit order: Koop 100 stuks X, zodra de prijs 55 USD bereikt, voor max 60 USD. Zodra de prijs 55 USD bereikt wordt deze uitgevoerd als een limit order met limit=60.

Voor verkoop werkt dit allemaal ook, meestal de andere kant op.

Kortom:
De 'stop' is een conditie. Zodra die conditie is bereikt, wordt je order actief, tot die tijd doet hij niks.
De 'limit' is een beperking. De actieve order koopt (of verkoopt) voor nooit meer (of minder) dan de limit.

[ Voor 13% gewijzigd door Pooh op 27-11-2018 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:08:
[...]

Ik zocht eigenlijk naar een huilende smiley.. Dit was de enige die in de buurt kwam. Ooit zelf ingestapt op 100 euro namelijk..
Auw die doet pijn als je niet op tijd eruit was, ik was toen op 7 Euro ingestapt.

Het blijft voor mij een hele fijne verdien coin, laatste 2 dagen is die weer meerdere keren per dag goed te voorspellen, hoop dat het zo nog even blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
Ik sta bijna weer op het punt dat ik volgens mijn strategie 1 BTC moet gaan verkopen. Maar dat voelt wel heel erg zonde nu. Denk dat ik het toch maar doe, ik heb datzelfde ooit gedacht toen de koers rond de 7000 euro stond (en toen uiteindelijk voor 6000 verkocht omdat ik te lang gewacht had).
Pagina: 1 ... 393 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!