Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 392 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.933 views

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:44
Slux schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:35:
[...]

Zijn die eruit dan ? Volgens mij zijn er alleen maar meer flapdrollen bij gekomen die de boel verpesten.
Laat alleen maar weer zien dat het hele crypto ver van decentraal is, en het door een paar zielige nerds verpest wordt.
Het probleem is volgens mij dat er een aantal figuren zijn, die voor een habbekrats grote aantallen bitcoin hebben bemachtigd toen crypto nog in de kinderschoenen stond. Met de huidige koers kunnen ze zonder veel pijn een hoop dumpen en daarmee invloed uitoefenen op de koers.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:34:
[...]

Nu praat je weer als Mr. Bear :P

3k aantikken, run naar 5k, nog 1x omlaag en dan een nieuwe bullrun. Dat is wat je hoort te zeggen toch ? :P
Soms juich ik voor Mr. Bear omdat ik het wel prima zou vinden om maandenlang tegen die prijzen bij te kopen :) :P

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Kain_niaK schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:06:
[...]

BCH gaat onder de 100 dollar. Als je dan een paar coins koopt en de discipline hebt om die veilig op een paperwallet te parkeren en 5 jaartjes bij te houden .... kun je er wel 10x op doen dunkt mij.
10x over 5 jaar tijd klinkt als zonde van je tijd met crypto

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:42
Jeetje, jongens (en meisjes?), stop feeding the BCH troll. Hij geniet er toch alleen maar van, wat voor reactie dan ook.

In ander nieuws: iedereen al uitgecashed of zitten we allemaal nog zenuwachtig een paar keer per dag op coinmarketcap te kijken? :+

PVO

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
DeeSung schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:38:
[...]
Mensen weten niet in wat ze investeren. Litecoin Dogecoin LOL.
Ik heb anders mijn investering x5 eruit gehaald met dat litecoin, en was daar met een aanzienlijk bedrag vorig jaar op ingestapt, lach er nu nog om ;)

• Erkel
S0epkip schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:41:
Jeetje, jongens (en meisjes?), stop feeding the BCH troll. Hij geniet er toch alleen maar van, wat voor reactie dan ook.

In ander nieuws: iedereen al uitgecashed of zitten we allemaal nog zenuwachtig een paar keer per dag op coinmarketcap te kijken? :+
Geen van beide, ik zie wel wat er van gekomen is over een tijdje. Heb een aantal keer eerder verkocht met "als gevolg" dat het daarna ging stijgen, maar dat gun ik jullie (nog) niet :+

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Slux schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:42:
[...]

Ik heb anders mijn investering x5 eruit gehaald met dat litecoin, en was daar met een aanzienlijk bedrag vorig jaar op ingestapt, lach er nu nog om ;)
Ja elke shitcoin had iedereen winst op ik ook is ook niet zo moeilijk. ;) het gaat er om hoe we nu verdergaan.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

nemesis2212 schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:39:
[...]

10x over 5 jaar tijd klinkt als zonde van je tijd met crypto
De tijd dat je Ethereum aan 1 dollar kon kopen en 3 jaar later aan 1000 dollar kon verkopen komt echt niet meer terug hoor. En als je dat wel gelooft ga je flink wat geld verliezen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 26-11-2018 16:15 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

De geschiedenis herhaalt zichzelf. Wel mooi om het eens bewust mee te mogen maken. Alle crypto memes kloppen gewoon. 'De tijd dat je ETH voor xxxxx kunt kopen en voor xxxx kunt verkopen komt echt niet meer hoor'. Zei hij met zekerheid. Alsof het een feit is. Terwijl het in het verleden ook al minimaal 5x is gezegd en elke keer het tegendeel bewezen werd. En sowieso: eigen meningen als feiten verkondigen. Het is allemaal wat jongens. Het lijkt de bullmarket wel. Daar las je ook zo veel comments met meningen die als waarheid verkondigd werden.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Erkel schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:39:
[...]

Het probleem is volgens mij dat er een aantal figuren zijn, die voor een habbekrats grote aantallen bitcoin hebben bemachtigd toen crypto nog in de kinderschoenen stond. Met de huidige koers kunnen ze zonder veel pijn een hoop dumpen en daarmee invloed uitoefenen op de koers.
Hoe lager de koers nu gaat hoe meer van dat soort personen erbij kunnen komen als 'ie ooit weer eens een nieuwe ATH haalt.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
DAMAGE schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:18:
De geschiedenis herhaalt zichzelf. Wel mooi om het eens bewust mee te mogen maken. Alle crypto memes kloppen gewoon. 'De tijd dat je ETH voor xxxxx kunt kopen en voor xxxx kunt verkopen komt echt niet meer hoor'. Zei hij met zekerheid. Alsof het een feit is. Terwijl het in het verleden ook al minimaal 5x is gezegd en elke keer het tegendeel bewezen werd. En sowieso: eigen meningen als feiten verkondigen. Het is allemaal wat jongens. Het lijkt de bullmarket wel. Daar las je ook zo veel comments met meningen die als waarheid verkondigd werden.
Precies. In 2013 was het ook 'dit keer anders' We vallen in herhaling. Keer op keer. :)

• Slux
  • Niet online
DeeSung schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:14:
[...]

Ja elke shitcoin had iedereen winst op ik ook is ook niet zo moeilijk. ;) het gaat er om hoe we nu verdergaan.
Alles eruit en alleen doorgaan met 10 coins ;)
BTC
LTC
XMR

En voor het spelen :+
ETH
XRP
XLM
Dash
NEO
XEM
ADA

• Tominatie
  • Niet online
Specy schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:21:
[...]

Hoe lager de koers nu gaat hoe meer van dat soort personen erbij kunnen komen als 'ie ooit weer eens een nieuwe ATH haalt.
Ja , maar ik verkoop niet op 20k, minimaal 100k voordat er te praten valt :P :+

• Specy
Tominatie schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:23:
[...]

Ja , maar ik verkoop niet op 20k, minimaal 100k voordat er te praten valt :P :+
Ik begin op 10K te verkopen. Mocht 'ie in een erg overtuigende rit omhoog zitten dan wacht ik wellicht nog iets langer (maar ga ik zeker wel stop losses zetten, mits ik die ergens kan zetten zonder risico op doorschieten als een of andere idioot een veel te grote market sell doet.

• keihardekip
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-11 17:59
TuutjDrie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:52:
Deze is vast al eens langsgekomen: https://www.cryptomiso.com/

Overzicht van de ontwikkelingsactiviteiten op Github (belangrijk om op te merken, ze meten het aantal commits wat een hele release kan zijn maar ook 1 punt of komma die is aangepast).

Over de hele linie lijkt het aantal commits terug te lopen (financiële prikkels worden steeds minder?)

Een paar opvallende:

- Komodo: sinds augustus is het daar compleet stil
Ik kan je vertellen dat het aantal commits voor Komodo een vertekend beeld geven omdat cryptomise maar 1 repo accepteert en ze weigeren alle repo's te integreren (een stuk of 12 dacht ik zo uit m'n hoofd).

Neem een kijkje op hun Discord en je ziet de daadwerkelijke ontwikkelingen die er gaande zijn. Zelfs een channel waar alle GitHub commits worden bijgehouden, dat gaat nonstop door.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-11 07:11
Slux schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:22:
[...]

Alles eruit en alleen doorgaan met 10 coins ;)
BTC
LTC
XMR

En voor het spelen :+
ETH
XRP
XLM
Dash
NEO
XEM
ADA
Mis alleen nog OMG en EOS. Verder direct doen. Ik hoop dat SEC gewoon uit het niets komt met rijtje van paar tientallen coins die ze goedkeuren zodat de rest als een idioot doodbloed dagen erna.

• Paradeux
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-06-2022
@Specy je zult maar voor al jou 250 shitcoins telkens de stop loss moeten bij stellen. Tegen de tijd dat je de laatste hebt aangepast kun je weer met de eerste beginnen 😂

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:51

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Calvin Ayre admits defeat (basically)

Gelinkte artikel:
CoinGeek Mining is pleased to announce the original Bitcoin is back with Bitcoin SV (ticker: BSV). CoinGeek will support a permanent chain split from Bitcoin Cash (BCH), continue mining the BSV chain, and will work with others globally to establish a vibrant ecosystem for the BSV coin. This ends the on-going BCH hash war triggered by the November 15, 2018 network upgrade.
Ze accepteren dus de BSV ticker en implementeren replay protection, en dat maakt de fork definitief.

[ Voor 77% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2018 16:57 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Specy
Paradeux schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:42:
@Specy je zult maar voor al jou 250 shitcoins telkens de stop loss moeten bij stellen. Tegen de tijd dat je de laatste hebt aangepast kun je weer met de eerste beginnen 😂
Daarom heb ik ook helemaal niks verkocht tijdens de drops van de laatste weken :(
Nou ja, had ik anders waarschijnlijk ook niet gedaan - zelf reageren op dit soort drops heeft mij een fors verlies opgeleverd in februari dus ik had me al lang voorgenomen om maar gewoon te blijven zitten, ongeacht wat de koers doet. Waar ik nu dan wel wat spijt van heb (maar ja, in februari had ik net zoveel spijt van het feit dat ik wel verkocht en duurder teruggekocht had).

Maar ik bedoelde in dit geval dat als de koers stijgt, ik wat alts verkoop voor Bitcoin, die ik normaal gesproken direct zou omzetten naar euro's - en dat zou ik bij een overtuigende stijging dan even uitstellen.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Gv#/@$! Had blijkbaar nog een kooporder open staan voor BTC :(

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-11 17:42

Bever!

3

.oisyn schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:43:
Calvin Ayre admits defeat (basically)
[Twitter]

Gelinkte artikel:

[...]

Ze accepteren dus de BSV ticker en implementeren replay protection, en dat maakt de fork definitief.
dus nu btc prijs lancering?

• .oisyn
  • Laatst online: 00:51

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Bever! schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:53:
[...]

dus nu btc prijs lancering?
Ik ben niet van mening dat de drop ook maar enigszins te maken heeft gehad met de shitshow die BCH heet.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Bever!

Bever!

3

.oisyn schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:54:
[...]

Ik ben niet van mening dat de drop ook maar enigszins te maken heeft gehad met de shitshow die BCH heet.
OK, zie ook nog niks gebeuren idd.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
DAMAGE schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:18:
En daarna klapt dan de handel net zo keer weer in. Dat zie je door reacties als dat een 10x ROI over 5 jaar niet significant genoeg is. Bij zulke extreme rendementen horen extreme risico's.

En laten we wel wezen, de geschiedenis herhaalt zich altijd, tot de keer dat het zich niet meer herhaalt.

[ Voor 6% gewijzigd door Sissors op 26-11-2018 16:56 ]

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bever! schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:54:
[...]

OK, zie ook nog niks gebeuren idd.
Ik denk zelf wel dat BCH een grote vinger in de pap heeft gehad in de drop van de laatste periode. Was het niet in de eerste plaats omdat er blijkbaar grote sommen geld uit BTC zijn getrokken en dan volgt de markt vanzelf. Ik zou er alleen niet op rekenen dat je nu in eens een dikke spike omhoog gaat zien. Niet direct iig. De markt is behoorlijk onzeker nog, dat merk je de laatste paar dagen wel. Je ziet dat BTC wel degelijk omhoog wil, maar kort daarop volgt ook weer een sell off. Zou wel mooi zijn als we de avond groen af kunnen sluiten. Dat zie ik ook regelmatig de laatste dagen, dat het in de nacht wel weer wat wil aantrekken.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Bever!

Bever!

3

DAMAGE schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:58:
[...]

Ik denk zelf wel dat BCH een grote vinger in de pap heeft gehad in de drop van de laatste periode. Was het niet in de eerste plaats omdat er blijkbaar grote sommen geld uit BTC zijn getrokken en dan volgt de markt vanzelf. Ik zou er alleen niet op rekenen dat je nu in eens een dikke spike omhoog gaat zien. Niet direct iig. De markt is behoorlijk onzeker nog, dat merk je de laatste paar dagen wel. Je ziet dat BTC wel degelijk omhoog wil, maar kort daarop volgt ook weer een sell off. Zou wel mooi zijn als we de avond groen af kunnen sluiten. Dat zie ik ook regelmatig de laatste dagen, dat het in de nacht wel weer wat wil aantrekken.
mooi man valt gelijk naar beneden nu :D

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Sissors schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:55:
[...]

En daarna klapt dan de handel net zo keer weer in. Dat zie je door reacties als dat een 10x ROI over 5 jaar niet significant genoeg is. Bij zulke extreme rendementen horen extreme risico's.

En laten we wel wezen, de geschiedenis herhaalt zich altijd, tot de keer dat het zich niet meer herhaalt.
Als mensen geen fuck meer geven om het roepen dat alles naar de klote gaat pas dan moeten we ons zorgen gaan maken 8)

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-11 13:41
RIP $3600

$100 EOY!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

• The Redman

• PilatuS
  • Niet online
Voor wie het boeit. Er zijn een hoop mensen die denken dat dit (voorlopig) de laatste run omlaag is. Bedragen die genoemt worden zitten tussen iets boven de vorige low tot aan 3k USD.
Even een spike er onder is nog niet echt breken als er een bounce komt zoals er nu is. Hoewel ik wel denk dat ie er snel aan gaat.

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik hou van BTC!
Net nadat ik een foutje in mijn excellijstje vind en €200 'verdiend' heb (minder uitgegeven dan ik dacht), dropt de prijs.
Nog iets meer graag :-)

• The Redman
PilatuS schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:10:
Voor wie het boeit. Er zijn een hoop mensen die denken dat dit (voorlopig) de laatste run omlaag is. Bedragen die genoemt worden zitten tussen iets boven de vorige low tot aan 3k USD.

[...]

Even een spike er onder is nog niet echt breken als er een bounce komt zoals er nu is. Hoewel ik wel denk dat ie er snel aan gaat.
Nee klopt, maar een bounce van meer dan 3 tientjes laat nog op zich wachten. Dus voorlopig is een snelle doorbraak (naar de onderkant) waarschijnlijker.

• PilatuS
  • Niet online
The Redman schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:11:
[...]

Nee klopt, maar een bounce van meer dan 3 tientjes laat nog op zich wachten. Dus voorlopig is een snelle doorbraak (naar de onderkant) waarschijnlijker.
Op 3700 hadden we een bounce van anderhalf uur, dat kan hier ook weer gebeuren.

Maar inderdaad, hoeft niet nee :)

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 26-11-2018 17:15 ]

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bitfinex, Binance, whatever. Wat maakt bitmex leidend?

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:15:
[...]

Het verschil van 150 dollar in Tether sowieso. Verder het volume op Bitmex.

Kijk maar naar de prijzen. Bounce op 3700, bounce op 3600. Dan bouncen de andere exchanges ook, maar op compleet andere bedragen.

Ik handel op Binance maar kijk naar de koers op Bitmex omdat die veel meer zegt.

• The Redman
DAMAGE schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:15:
[...]

Bitfinex is 'shady' en heeft sowieso inflated prijzen. Binance heeft alleen USDT (inflated want $.97/USDT as we speak). Bitmex zijn weliswaar contractderivaten maar zie het 24H volume...

Bijv Bitstamp, Kraken of Coinbase is al betrouwbaarder voor USD-koersen. Maar die hebben dan wel weer een lager volume...

[ Voor 14% gewijzigd door The Redman op 26-11-2018 17:19 ]

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:12

Liberteh

All your base belong to me

The Redman schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:17:
[...]

Bitfinex is 'shady' en heeft sowieso inflated prijzen. Binance heeft alleen USDT (inflated want $.97/USDT as we speak). Bitmex zijn weliswaar contractderivaten maar zie het 24H volume...
Ja, die volumes bij Bitmex zijn dus 0,0 ECHTE bitcoins die van eigenaar wisselen. Alleen contracten met al dan niet 100x leverage. Zo krijg ik ook wel volume. Ik spreek niet snel over gebakken lucht in de Crypto wereld maar als je dit "volume" noemt dan snap je het denk ik niet.

En Binance heeft nu ook andere stablecoins...

[ Voor 3% gewijzigd door Liberteh op 26-11-2018 17:20 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• PilatuS
  • Niet online
Liberteh schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:19:
[...]

Ja, die volumes bij Bitmex zijn dus 0,0 ECHTE bitcoins die van eigenaar wisselen. Alleen contracten met al dan niet 100x leverage. Zo krijg ik ook wel volume. Ik spreek niet snel over gebakken lucht in de Crypto wereld maar als je dit "volume" noemt dan snap je het denk ik niet.
Heb je gelijk in, maar het is wel Bitmex die de prijs bepaald. Als Bitmex bounced volgt iedere andere exchange direct.

• Liberteh

Liberteh

PilatuS schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:21:
[...]

Heb je gelijk in, maar het is wel Bitmex die de prijs bepaald. Als Bitmex bounced volgt iedere andere exchange direct.
Heel stiekem heb ik ook Bitmex openstaan naast mijn tabs terwijl ik daar niet eens een account heb. :P

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zijn er hier nog mensen die Linux draaien eigenlijk? Vast wel. Ik heb de laatste dagen een speciale crypto computer in elkaar gezet met Debian er op. Had nog een i5 staan stof te happen met 4GB DDR3. Beetje zonde. Daar wil ik wat std dingen op gaan draaien. Iemand nog tips? Binance bv werkt alleen op Windows en MacOS. Geen Linux client.

[ Voor 10% gewijzigd door DAMAGE op 26-11-2018 17:26 ]

• Liberteh

Liberteh

DAMAGE schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:26:
Zijn er hier nog mensen die Linux draaien eigenlijk? Vast wel. Ik heb de laatste dagen een speciale crypto computer in elkaar gezet met Debian er op. Had nog een i5 staan stof te happen met 4GB DDR3. Beetje zonde. Daar wil ik wat std dingen op gaan draaien. Iemand nog tips? Binance bv werkt alleen op Windows en MacOS. Geen Linux client.
Waarom Linux? (niks op tegen hoor) Ik zou gewoon een Crypto-only VM'metje boven op je huidige OS draaien wil je een soort sandbox of beveiligde omgeving waar je geen andere rare dingen doet.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Liberteh schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:28:
[...]

Waarom Linux? (niks op tegen hoor) Ik zou gewoon een Crypto-only VM'metje boven op je huidige OS draaien wil je een soort sandbox of beveiligde omgeving waar je geen andere rare dingen doet.
Ja dit is precies wat ik wil gaan doen. Ik heb ook aan een VM zitten denken, want ik heb hier ook een Linux server draaien. Ik dacht als ik daar nu een VM op zet, dan draait dat ook wel. Maar op die machine staan bepaalde ports open voor de buitenwereld en dat wil ik op deze PC niet. Daarom dacht ik als ik nou een losse machine inricht, en die dicht timmer, dan is dat misschien wat veiliger. En waarom Linux? Omdat ik dan geen Windows licentie hoef te kopen. En veiliger dan Windows denk ik?

[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 26-11-2018 17:32 ]

Verwijderd

Ik vraag me af hoe het gaat aflopen met VET
Dat is ook helemaal klaar.
En dan dat VTHOR??? wat moet je daar nu mee.
Heb nog een plukje staan

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:29:
Heb nog een plukje staan
Hoezo is dat helemaal klaar? Ik heb niks met VET maar volgens mij is er helemaal niets aan VET zelf veranderd, afgezien van VEN/VET conversie. Dus als je daar vorig jaar in geloofde, waarom dan nu niet meer? Vanwege de prijs? Elke munt staat -70% minimaal zowat als je het vergelijkt met vorig jaar.

• Bever!

Bever!

3

richting de 35..

Verwijderd

Gaat heel hard nu,ook op binance

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-11 18:06
Gisteren de dip gemist, gelukkig krijgen we nog kansen genoeg :7

Zero.

• Bever!

Bever!

3

Pelox schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:35:
Gisteren de dip gemist, gelukkig krijgen we nog kansen genoeg :7
Idem, ben er stiekem wel blij mee :9

• Pelox
Bever! schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:36:
[...]

Idem, ben er stiekem wel blij mee :9
Anders ik wel!

Zero.

• Specy
Ik niet.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://st4.depositphotos.com/1735158/20593/i/450/depositphotos_205936610-stockafbeelding-closeup-witte-klok-tikt-met.jpg

Verwijderd

Van mij mag BTC naar $1

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Van mij ook hoor =)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
O, dan kan je er enorme hoeveelheden altcoin van halen.. :9~

• Bever!

Bever!

3

Bounct toch best op die 3500

• Pelox
Ben op de trein gesprongen!

Zero.

• PilatuS
  • Niet online
Had de vorige bounce gemist, deze gelukkig niet :)

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Beter dat dan er voor :X

• Pelox
Dat nooit.. al verlies ik al mijn geld

Zero.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Kain_niaK schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:07:
[...]

Vooral wanneer ik samen met John McAfee in bad aan het schijten ben zegt ie altijd tegen mij: Kain_niaK jij bent echt helemaal knettergek.
Hier was het even goed dat ik geen koffie aan het drinken was. Dan had de dame voor me in de tram nu een meer dan vochtig achterhoofd gehad :+

[ Voor 9% gewijzigd door Schuey op 26-11-2018 18:09 ]

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:14:
[...]

Dan mis ik de treintjes, ik probeer LTC te kopen op 25.50 en 25 Euro ;)
Nu is je kans!

XRP = trash

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:29:
Heb nog een plukje staan
Man man man, iedereen die tegenwoordig een coin voor 50.- heeft gekocht is ineens een beurshandelaar of grote investeerder, na een blik werpen op de coinmarketcap.com. Geweldig!

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:55
Gelukkig ook hier weer op tijd ingestapt net. Jammer dat ik twijfelde om alle BTC om te zetten om NEBL te kopen. Door net 10 seconden te lang te wachten, ben ik deze groene kaars van 15% misgelopen😯

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

DAMAGE schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:29:
[...]
En waarom Linux? Omdat ik dan geen Windows licentie hoef te kopen. En veiliger dan Windows denk ik?
13,99 Euro voor Windows 10 Pro moet er toch wel af kunnen? Zie https://www.softkeys.nl/w...indows-10-pro-p54c60.html, haal ik ze ook altijd.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Slux
  • Niet online
Ik had ze op 25.20€ en 25.30€ en net weer verkocht op 26 *O*

Koop ordertje staat alweer klaar rond de 25

• Klaas25
Ik las dat Ohio de 1e amerikaanse staat wordt waar je belasting in bitcoin kan betalen.

Dat is toch wat. Bitcoin is bekant 10 jaar oud en een staat accepteert het al als betaalmiddel. Dat is toch gewoon uitstekend nieuws? Dan kan je als belastingsdienst ook uitkijken naar een bullrun😂

• The Redman
Klaas25 schreef op maandag 26 november 2018 @ 18:49:
Ik las dat Ohio de 1e amerikaanse staat wordt waar je belasting in bitcoin kan betalen.

Dat is toch wat. Bitcoin is bekant 10 jaar oud en een staat accepteert het al als betaalmiddel. Dat is toch gewoon uitstekend nieuws? Dan kan je als belastingsdienst ook uitkijken naar een bullrun😂
Oeh ja, geef je Bitcoin aan een overheid die het óf direct omzetten in fiat óf bewaren en later de markt crashen door grote batches tegelijk te liquideren. Zal vast goed zijn voor de prijs. :+

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Taro schreef op maandag 26 november 2018 @ 18:45:
[...]

13,99 Euro voor Windows 10 Pro moet er toch wel af kunnen? Zie https://www.softkeys.nl/w...indows-10-pro-p54c60.html, haal ik ze ook altijd.
Is ook zo... Maar dan zit ik nog met dat ik het idee heb dat Windows een stukje minder veilig is dan Linux. Misschien ben ik te bang. Ik ben nu wat wallets aan het compilen. Kijken of ik die allemaal netjes kan draaien. Uiteindelijk kom ik er wel met Linux denk ik. Voelt ook aardig rap aan allemaal. Kan alleen geen Binance draaien. Wellicht dat ik de Windows versie met Wine aan de gang kan krijgen. Wel een leuke uitdaging.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
DAMAGE schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:29:
[...]

Ja dit is precies wat ik wil gaan doen. Ik heb ook aan een VM zitten denken, want ik heb hier ook een Linux server draaien. Ik dacht als ik daar nu een VM op zet, dan draait dat ook wel. Maar op die machine staan bepaalde ports open voor de buitenwereld en dat wil ik op deze PC niet. Daarom dacht ik als ik nou een losse machine inricht, en die dicht timmer, dan is dat misschien wat veiliger. En waarom Linux? Omdat ik dan geen Windows licentie hoef te kopen. En veiliger dan Windows denk ik?
Je kan nog steeds windows gratis downloaden via microsoft.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Klaas25 schreef op maandag 26 november 2018 @ 18:49:

Afbeeldingslocatie: https://www.zerohedge.com/sites/default/files/styles/inline_image_desktop/public/inline-images/2018-11-26_5-11-52.jpg?itok=-1Rvawm5
:)

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-11 08:47
The Redman schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:04:
[...]

Oeh ja, geef je Bitcoin aan een overheid die het óf direct omzetten in fiat óf bewaren en later de markt crashen door grote batches tegelijk te liquideren. Zal vast goed zijn voor de prijs. :+
Ze zetten meteen om in usd

• Slux
  • Niet online
DAMAGE schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:31:
[...]

Hoezo is dat helemaal klaar? Ik heb niks met VET maar volgens mij is er helemaal niets aan VET zelf veranderd, afgezien van VEN/VET conversie. Dus als je daar vorig jaar in geloofde, waarom dan nu niet meer? Vanwege de prijs? Elke munt staat -70% minimaal zowat als je het vergelijkt met vorig jaar.
Ik had zelf wel verwacht/gehoopt dat het ook echt gebruikt/ingezet zou worden door bedrijven.
Partnerships hier en daar maar nog geen enkele real use cases.

Is eigenlijk met alle crypto die niet als crypto valuta zijn bedoeld, ze hebben allemaal mooie verhaaltjes maar nu we een jaartje verder zijn zie ik nog weinig echt van de grond komen.

Ik lees eerder dat bedrijven met hun eigen private blockchain producten bezig zijn dan dat ze gebruik maken van een VET

Zelf denk ik dat de meeste crypto die niet bedoeld is als valuta weinig zal toevoegen.

Een BTC zie ik meer als een investering als bijvoorbeeld goud maar als valuta is het onbruikbaar wegens de technische beperkingen, net als de meeste zie ik het ook nog niet de adoptie krijgen ter vervanging of naast het fiat

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 22:44
Dus belasting betalen met bitcoin staat daarmee gelijk aan bitcoin dumpen? :+

Verwijderd

Ik zit te wachten op walets waar je direct fiat in kan storten en ook naar verkoop van je munten weer fiat terug krijgt in je walet.
Dan kun je veel sneller schakelen en heb je usdt ook niet meer nodig

• Klaas25
Pfff ik zie bitcoin sc zojuist de top tien binnenkomen. Nu 3 bitcoins in de top 3. Opzouten!!

• Erkel
Slux schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:08:
[...]

Ik had zelf wel verwacht/gehoopt dat het ook echt gebruikt/ingezet zou worden door bedrijven.
Partnerships hier en daar maar nog geen enkele real use cases.

Is eigenlijk met alle crypto die niet als crypto valuta zijn bedoeld, ze hebben allemaal mooie verhaaltjes maar nu we een jaartje verder zijn zie ik nog weinig echt van de grond komen.

Ik lees eerder dat bedrijven met hun eigen private blockchain producten bezig zijn dan dat ze gebruik maken van een VET

Zelf denk ik dat de meeste crypto die niet bedoeld is als valuta weinig zal toevoegen.

Een BTC zie ik meer als een investering als bijvoorbeeld goud maar als valuta is het onbruikbaar wegens de technische beperkingen, net als de meeste zie ik het ook nog niet de adoptie krijgen ter vervanging of naast het fiat
Je hebt natuurlijk crypto's die wat meer als aandeel gelden en waarop ook een soort dividend wordt uitgekeerd, dat zou nog bestaansrecht kunnen hebben, maar de meeste crypto's kun je alleen gebruiken om eigen producten / diensten aan te schaffen. Dat zou het zelfde zijn als je in Disneyland alleen met Disney Dollars zou kunnen betalen of in de dierentuin met geitenkeutels.

Verwijderd

Klaas25 schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:15:
Pfff ik zie bitcoin sc zojuist de top tien binnenkomen. Nu 3 bitcoins in de top 3. Opzouten!!
Mm plek 7 inmiddels

Was van plan vanmorgen even mijn 2 accounts wakker te maken en er over te denken weer even te spelen.

Maar helaas. Google authenticator is actief.
En niet meer aanwezig op mijn gsm...

Dus ik wacht nog even/of misschien wel altijd.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2018 20:25 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Nieuws van Kraken over de BCH fork:
Kraken
Hi xxxxxxxxxxxx,
The recent Bitcoin Cash hard fork resulted in two (for now) viable chains:
Bitcoin Cash (following the Bitcoin Cash ABC protocol and roadmap published by bitcoincash.org)
Bitcoin SV (following the Bitcoin Cash SV protocol and roadmap published by nChain)
As previously announced, tokens of the Bitcoin Cash ABC protocol are listed on Kraken as Bitcoin Cash (BCH). However, Kraken now also support tokens of the Bitcoin Cash SV protocol under the designation Bitcoin SV (BSV).
We took the BCH balance you had at the time of the fork and added an equal amount of BSV to your balance (so if you had 10 BCH at this time, you now have 10 BCH and 10 BSV).
Deposits and withdrawals are presently enabled for both chains. Confirmation requirements are 15 for BCH and 30 for BSV. Sending a non-replay protected BCH or BSV transaction to a Kraken deposit address will result in a credit of BCH and BSV if the transaction transferred both. This means that if your BCH wallet doesn’t support coin splitting, you can send your BCH to Kraken and we’ll credit you both the BCH and the BSV.
Read more on our blog
Thank you for choosing Kraken, the trusted and secure digital asset exchange
The Kraken Team

• Klaas25
Luister dit eens vanaf 27:08. Erg interessant. Ik wist dat je vorig jaar tijdens de bullrun niet meer accounts kon maken op de exchanges om snel in de markt te springen en mee te doen maar ik dacht dat dat kwam door de gekte en serverproblemen etc. Niet dat het gecoördineerde acties waren.

Verwijderd

Dat soort filmpjes is allemaal duimzuigerij
Met gezever over BTC nu kopen en over 5 maanden voor 25k door verkopen...hahahahhahaha
Grappig ;)

• Klaas25
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:58:
Met gezever over BTC nu kopen en over 5 maanden voor 25k door verkopen...hahahahhahaha
Grappig ;)
Euh wat wil jij dan? doodbloeden?

Verwijderd

Klaas25 schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:59:
[...]

Hij zegt toch nergens dat hij dat wil? :)

Verwijderd

Klaas25 schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:59:
[...]

Nee jo ik gun iedereen alles
Maar die manier van praten,,nu kopen voor 4k en straks verkopen ze voor 25k..zegt die ander,ja dat doen ze
Als of het zeker 25k is dan
Blijf maar gewoon bij je XRP dan komt het denk ik voor jou wel goed

• Erkel
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:58:
Grappig ;)
Vooralsnog heb ik in het kleine stukje dat ik heb gekeken meer onderbouwing en redenering gezien dan bij jouw reacties in de afgelopen dagen ;) Over duimzuigerij gesproken...

[ Voor 3% gewijzigd door Erkel op 26-11-2018 21:13 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Drop incoming, fiat op Coinbase aangekomen, buy order staat rond 2810 Euro :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• PilatuS
  • Niet online
Vind het interessant dat hoe lager we nu komen we steeds meer en grotere bounces zien. Waar de boel eerst maar bleef vallen zie je nu dat er wel mensen zijn die willen kopen. Goed teken denk ik :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

PilatuS schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:43:
Vind het interessant dat hoe lager we nu komen we steeds meer en grotere bounces zien. Waar de boel eerst maar bleef vallen zie je nu dat er wel mensen zijn die willen kopen. Goed teken denk ik :)
Op Twitter geeft men aan dat dit de laatste wave down is, voordat we weer een stukje omhoog gaan. Nog 400 Euro eraf graag :)

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

Taro schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:44:
[...]

Op Twitter geeft men aan dat dit de laatste wave down is, voordat we weer een stukje omhoog gaan. Nog 400 Euro eraf graag :)
wie zegt dat dan ? op twitter

Prepare for the next ATH

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SpjtBRw.jpg

Dit zegt mij genoeg eigenlijk. :P
Het enige jammere is: ze hebben geen grafiekje gemaakt mbt bitcoin sold. Daar ben ik ook wel benieuwd naar namelijk.

Ik heb weer wat fiat gegooid op blockport.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@sourcecode Ik volg voornamelijk https://twitter.com/CryptoChoe en https://twitter.com/PhilakoneCrypto. Elliot wave 3&4 worden nu genoemd (o.a. in de comments), waarbij 5 een stijging betreft. Mits ik ze goed begrijp uiteraard :)

@Tominatie Toch weer bullish dus?

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:37:
buy order staat rond 2810 Euro :)
Vraag mij trouwens af hoe laag we kunnen komen. Gezien de koopkracht eerst op 3400, toen 3500 en nu zelfs op 3600. Denk dat met iedere 100 dollar lager er genoeg mensen staan om te kopen nu.

Edit: Het einde gezien van Phil zijn YouTube video en de targets ?

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 26-11-2018 21:56 ]

• Pelox
PilatuS schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:54:
[...]

Vraag mij trouwens af hoe laag we kunnen komen. Gezien de koopkracht eerst op 3400, toen 3500 en nu zelfs op 3600. Denk dat met iedere 100 dollar lager er genoeg mensen staan om te kopen nu.
Klopt alleen het herstel is niet groot genoeg en dus stappen die investeerders er toch weer snel uit waardoor we verder zakken.. er komt een moment dat de bounce wel groot genoeg zal zijn.. maar wanneer he.

Zero.

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:55:
[...]

Klopt alleen het herstel is niet groot genoeg en dus stappen die investeerders er toch weer snel uit waardoor we verder zakken.. er komt een moment dat de bounce wel groot genoeg zal zijn.. maar wanneer he.
Mee eens. Zelf ook vanavond ingestapt en 100 dollar hoger weer er uit. We moeten inderdaad op een punt komen dat het doorzet omhoog.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@Tominatie Gelukkig, want het zou echt über zuur zijn om maandenlang te wachten op een bullish moment, iedere maand je geld erin te steken en dan als dat bullish moment daar eindelijk is de boot te missen :D

• Tominatie
  • Niet online
Moet er wel bij zeggen; ik ben niet perséé bullish op korte termijn. Ik denk op lange termijn :)
Zo'n drop als dit jaar dat jaagt natuurlijk wel wat mensjes weg. Vooral Jan en Ingrid denken nog wel even 2 keer na.

Denk dat het nog wel maanden kan dalen/stabiliseren. Ik hoop persoonlijk nog op een drop richting 2.5-3k.

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-10 17:33
~3700 nieuwe steun zo lijkt? Derde bounce daar vanaf alweer.
Hogere volume op binance blijft ook redelijk gehandhaafd >1miljard/24 uur op Binance.

• Tominatie
  • Niet online
Wat ik wel bijzonder vindt; de alts houden zich gewoon prima staande. Eerlijk gezegd had ik echt een enorme leegloop verwacht. Maar nog steeds staat de Bitcoin dominantie op 54%. Sommige alts lijken echt op de bodem te zitten. Enja ik praat wel over sats nu hé, ik hou me niet bezig met fiat waarde. Opvallend ook dat sommige gewoon weer +20% doen t.o.v. BTC, terwijl die gewoon rustig blijft dalen.
Pagina: 1 ... 392 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!