C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Soms juich ik voor Mr. Bear omdat ik het wel prima zou vinden om maandenlang tegen die prijzen bij te kopenPilatuS schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:34:
[...]
Nu praat je weer als Mr. Bear
3k aantikken, run naar 5k, nog 1x omlaag en dan een nieuwe bullrun. Dat is wat je hoort te zeggen toch ?
10x over 5 jaar tijd klinkt als zonde van je tijd met cryptoKain_niaK schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:06:
[...]
BCH gaat onder de 100 dollar. Als je dan een paar coins koopt en de discipline hebt om die veilig op een paperwallet te parkeren en 5 jaartjes bij te houden .... kun je er wel 10x op doen dunkt mij.
In ander nieuws: iedereen al uitgecashed of zitten we allemaal nog zenuwachtig een paar keer per dag op coinmarketcap te kijken?
Ik heb anders mijn investering x5 eruit gehaald met dat litecoin, en was daar met een aanzienlijk bedrag vorig jaar op ingestapt, lach er nu nog omDeeSung schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:38:
[...]
Mensen weten niet in wat ze investeren. Litecoin Dogecoin LOL.
Geen van beide, ik zie wel wat er van gekomen is over een tijdje. Heb een aantal keer eerder verkocht met "als gevolg" dat het daarna ging stijgen, maar dat gun ik jullie (nog) nietS0epkip schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:41:
Jeetje, jongens (en meisjes?), stop feeding the BCH troll. Hij geniet er toch alleen maar van, wat voor reactie dan ook.
In ander nieuws: iedereen al uitgecashed of zitten we allemaal nog zenuwachtig een paar keer per dag op coinmarketcap te kijken?
Ja elke shitcoin had iedereen winst op ik ook is ook niet zo moeilijk.Slux schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:42:
[...]
Ik heb anders mijn investering x5 eruit gehaald met dat litecoin, en was daar met een aanzienlijk bedrag vorig jaar op ingestapt, lach er nu nog om
De tijd dat je Ethereum aan 1 dollar kon kopen en 3 jaar later aan 1000 dollar kon verkopen komt echt niet meer terug hoor. En als je dat wel gelooft ga je flink wat geld verliezen.nemesis2212 schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:39:
[...]
10x over 5 jaar tijd klinkt als zonde van je tijd met crypto
[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 26-11-2018 16:15 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Hoe lager de koers nu gaat hoe meer van dat soort personen erbij kunnen komen als 'ie ooit weer eens een nieuwe ATH haalt.Erkel schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:39:
[...]
Het probleem is volgens mij dat er een aantal figuren zijn, die voor een habbekrats grote aantallen bitcoin hebben bemachtigd toen crypto nog in de kinderschoenen stond. Met de huidige koers kunnen ze zonder veel pijn een hoop dumpen en daarmee invloed uitoefenen op de koers.
Precies. In 2013 was het ook 'dit keer anders' We vallen in herhaling. Keer op keer.DAMAGE schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:18:
De geschiedenis herhaalt zichzelf. Wel mooi om het eens bewust mee te mogen maken. Alle crypto memes kloppen gewoon. 'De tijd dat je ETH voor xxxxx kunt kopen en voor xxxx kunt verkopen komt echt niet meer hoor'. Zei hij met zekerheid. Alsof het een feit is. Terwijl het in het verleden ook al minimaal 5x is gezegd en elke keer het tegendeel bewezen werd. En sowieso: eigen meningen als feiten verkondigen. Het is allemaal wat jongens. Het lijkt de bullmarket wel. Daar las je ook zo veel comments met meningen die als waarheid verkondigd werden.
Alles eruit en alleen doorgaan met 10 coinsDeeSung schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:14:
[...]
Ja elke shitcoin had iedereen winst op ik ook is ook niet zo moeilijk.het gaat er om hoe we nu verdergaan.
BTC
LTC
XMR
En voor het spelen
ETH
XRP
XLM
Dash
NEO
XEM
ADA
Ja , maar ik verkoop niet op 20k, minimaal 100k voordat er te praten valtSpecy schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:21:
[...]
Hoe lager de koers nu gaat hoe meer van dat soort personen erbij kunnen komen als 'ie ooit weer eens een nieuwe ATH haalt.
Ik begin op 10K te verkopen. Mocht 'ie in een erg overtuigende rit omhoog zitten dan wacht ik wellicht nog iets langer (maar ga ik zeker wel stop losses zetten, mits ik die ergens kan zetten zonder risico op doorschieten als een of andere idioot een veel te grote market sell doet.Tominatie schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:23:
[...]
Ja , maar ik verkoop niet op 20k, minimaal 100k voordat er te praten valt![]()
Ik kan je vertellen dat het aantal commits voor Komodo een vertekend beeld geven omdat cryptomise maar 1 repo accepteert en ze weigeren alle repo's te integreren (een stuk of 12 dacht ik zo uit m'n hoofd).TuutjDrie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:52:
Deze is vast al eens langsgekomen: https://www.cryptomiso.com/
Overzicht van de ontwikkelingsactiviteiten op Github (belangrijk om op te merken, ze meten het aantal commits wat een hele release kan zijn maar ook 1 punt of komma die is aangepast).
Over de hele linie lijkt het aantal commits terug te lopen (financiële prikkels worden steeds minder?)
Een paar opvallende:
- Komodo: sinds augustus is het daar compleet stil
Neem een kijkje op hun Discord en je ziet de daadwerkelijke ontwikkelingen die er gaande zijn. Zelfs een channel waar alle GitHub commits worden bijgehouden, dat gaat nonstop door.
Mis alleen nog OMG en EOS. Verder direct doen. Ik hoop dat SEC gewoon uit het niets komt met rijtje van paar tientallen coins die ze goedkeuren zodat de rest als een idioot doodbloed dagen erna.Slux schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:22:
[...]
Alles eruit en alleen doorgaan met 10 coins![]()
BTC
LTC
XMR
En voor het spelen![]()
ETH
XRP
XLM
Dash
NEO
XEM
ADA
to preserve value retreat to Bitcoin SV. Only a platform that scales will be around once the carnage is over...digital gold and ICO models are going to all die.https://t.co/0GKPoDLcn2
— Calvin Ayre (@CalvinAyre) 26 november 2018
Gelinkte artikel:
Ze accepteren dus de BSV ticker en implementeren replay protection, en dat maakt de fork definitief.CoinGeek Mining is pleased to announce the original Bitcoin is back with Bitcoin SV (ticker: BSV). CoinGeek will support a permanent chain split from Bitcoin Cash (BCH), continue mining the BSV chain, and will work with others globally to establish a vibrant ecosystem for the BSV coin. This ends the on-going BCH hash war triggered by the November 15, 2018 network upgrade.
[ Voor 77% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2018 16:57 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Daarom heb ik ook helemaal niks verkocht tijdens de drops van de laatste wekenParadeux schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:42:
@Specy je zult maar voor al jou 250 shitcoins telkens de stop loss moeten bij stellen. Tegen de tijd dat je de laatste hebt aangepast kun je weer met de eerste beginnen 😂
Nou ja, had ik anders waarschijnlijk ook niet gedaan - zelf reageren op dit soort drops heeft mij een fors verlies opgeleverd in februari dus ik had me al lang voorgenomen om maar gewoon te blijven zitten, ongeacht wat de koers doet. Waar ik nu dan wel wat spijt van heb (maar ja, in februari had ik net zoveel spijt van het feit dat ik wel verkocht en duurder teruggekocht had).
Maar ik bedoelde in dit geval dat als de koers stijgt, ik wat alts verkoop voor Bitcoin, die ik normaal gesproken direct zou omzetten naar euro's - en dat zou ik bij een overtuigende stijging dan even uitstellen.
dus nu btc prijs lancering?.oisyn schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:43:
Calvin Ayre admits defeat (basically)
[Twitter]
Gelinkte artikel:
[...]
Ze accepteren dus de BSV ticker en implementeren replay protection, en dat maakt de fork definitief.
Ik ben niet van mening dat de drop ook maar enigszins te maken heeft gehad met de shitshow die BCH heet.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
OK, zie ook nog niks gebeuren idd..oisyn schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:54:
[...]
Ik ben niet van mening dat de drop ook maar enigszins te maken heeft gehad met de shitshow die BCH heet.
En daarna klapt dan de handel net zo keer weer in. Dat zie je door reacties als dat een 10x ROI over 5 jaar niet significant genoeg is. Bij zulke extreme rendementen horen extreme risico's.DAMAGE schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:18:
De geschiedenis herhaalt zichzelf. Wel mooi om het eens bewust mee te mogen maken. Alle crypto memes kloppen gewoon. 'De tijd dat je ETH voor xxxxx kunt kopen en voor xxxx kunt verkopen komt echt niet meer hoor'. Zei hij met zekerheid. Alsof het een feit is. Terwijl het in het verleden ook al minimaal 5x is gezegd en elke keer het tegendeel bewezen werd. En sowieso: eigen meningen als feiten verkondigen. Het is allemaal wat jongens. Het lijkt de bullmarket wel. Daar las je ook zo veel comments met meningen die als waarheid verkondigd werden.
En laten we wel wezen, de geschiedenis herhaalt zich altijd, tot de keer dat het zich niet meer herhaalt.
[ Voor 6% gewijzigd door Sissors op 26-11-2018 16:56 ]
Ik denk zelf wel dat BCH een grote vinger in de pap heeft gehad in de drop van de laatste periode. Was het niet in de eerste plaats omdat er blijkbaar grote sommen geld uit BTC zijn getrokken en dan volgt de markt vanzelf. Ik zou er alleen niet op rekenen dat je nu in eens een dikke spike omhoog gaat zien. Niet direct iig. De markt is behoorlijk onzeker nog, dat merk je de laatste paar dagen wel. Je ziet dat BTC wel degelijk omhoog wil, maar kort daarop volgt ook weer een sell off. Zou wel mooi zijn als we de avond groen af kunnen sluiten. Dat zie ik ook regelmatig de laatste dagen, dat het in de nacht wel weer wat wil aantrekken.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
mooi man valt gelijk naar beneden nuDAMAGE schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:58:
[...]
Ik denk zelf wel dat BCH een grote vinger in de pap heeft gehad in de drop van de laatste periode. Was het niet in de eerste plaats omdat er blijkbaar grote sommen geld uit BTC zijn getrokken en dan volgt de markt vanzelf. Ik zou er alleen niet op rekenen dat je nu in eens een dikke spike omhoog gaat zien. Niet direct iig. De markt is behoorlijk onzeker nog, dat merk je de laatste paar dagen wel. Je ziet dat BTC wel degelijk omhoog wil, maar kort daarop volgt ook weer een sell off. Zou wel mooi zijn als we de avond groen af kunnen sluiten. Dat zie ik ook regelmatig de laatste dagen, dat het in de nacht wel weer wat wil aantrekken.
Als mensen geen fuck meer geven om het roepen dat alles naar de klote gaat pas dan moeten we ons zorgen gaan makenSissors schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:55:
[...]
En daarna klapt dan de handel net zo keer weer in. Dat zie je door reacties als dat een 10x ROI over 5 jaar niet significant genoeg is. Bij zulke extreme rendementen horen extreme risico's.
En laten we wel wezen, de geschiedenis herhaalt zich altijd, tot de keer dat het zich niet meer herhaalt.
Bitfinex?DAMAGE schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:08:
Ik zie nog geen rip 3.6K? https://www.tradingview.com/chart/?symbol=BITFINEX%3ABTCUSD
https://www.bitmex.com/app/trade/XBTUSD
[ Voor 3% gewijzigd door The Redman op 26-11-2018 17:10 ]
Even een spike er onder is nog niet echt breken als er een bounce komt zoals er nu is. Hoewel ik wel denk dat ie er snel aan gaat.
Net nadat ik een foutje in mijn excellijstje vind en €200 'verdiend' heb (minder uitgegeven dan ik dacht), dropt de prijs.
Nog iets meer graag :-)
Nee klopt, maar een bounce van meer dan 3 tientjes laat nog op zich wachten. Dus voorlopig is een snelle doorbraak (naar de onderkant) waarschijnlijker.PilatuS schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:10:
Voor wie het boeit. Er zijn een hoop mensen die denken dat dit (voorlopig) de laatste run omlaag is. Bedragen die genoemt worden zitten tussen iets boven de vorige low tot aan 3k USD.
[...]
Even een spike er onder is nog niet echt breken als er een bounce komt zoals er nu is. Hoewel ik wel denk dat ie er snel aan gaat.
Op 3700 hadden we een bounce van anderhalf uur, dat kan hier ook weer gebeuren.The Redman schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:11:
[...]
Nee klopt, maar een bounce van meer dan 3 tientjes laat nog op zich wachten. Dus voorlopig is een snelle doorbraak (naar de onderkant) waarschijnlijker.
Maar inderdaad, hoeft niet nee
[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 26-11-2018 17:15 ]
Bitfinex, Binance, whatever. Wat maakt bitmex leidend?
Het verschil van 150 dollar in Tether sowieso. Verder het volume op Bitmex.DAMAGE schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:15:
[...]
Kijk maar naar de prijzen. Bounce op 3700, bounce op 3600. Dan bouncen de andere exchanges ook, maar op compleet andere bedragen.
Ik handel op Binance maar kijk naar de koers op Bitmex omdat die veel meer zegt.
Bitfinex is 'shady' en heeft sowieso inflated prijzen. Binance heeft alleen USDT (inflated want $.97/USDT as we speak). Bitmex zijn weliswaar contractderivaten maar zie het 24H volume...DAMAGE schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:15:
[...]
Bijv Bitstamp, Kraken of Coinbase is al betrouwbaarder voor USD-koersen. Maar die hebben dan wel weer een lager volume...
[ Voor 14% gewijzigd door The Redman op 26-11-2018 17:19 ]
Ja, die volumes bij Bitmex zijn dus 0,0 ECHTE bitcoins die van eigenaar wisselen. Alleen contracten met al dan niet 100x leverage. Zo krijg ik ook wel volume. Ik spreek niet snel over gebakken lucht in de Crypto wereld maar als je dit "volume" noemt dan snap je het denk ik niet.The Redman schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:17:
[...]
Bitfinex is 'shady' en heeft sowieso inflated prijzen. Binance heeft alleen USDT (inflated want $.97/USDT as we speak). Bitmex zijn weliswaar contractderivaten maar zie het 24H volume...
En Binance heeft nu ook andere stablecoins...
[ Voor 3% gewijzigd door Liberteh op 26-11-2018 17:20 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Heb je gelijk in, maar het is wel Bitmex die de prijs bepaald. Als Bitmex bounced volgt iedere andere exchange direct.Liberteh schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:19:
[...]
Ja, die volumes bij Bitmex zijn dus 0,0 ECHTE bitcoins die van eigenaar wisselen. Alleen contracten met al dan niet 100x leverage. Zo krijg ik ook wel volume. Ik spreek niet snel over gebakken lucht in de Crypto wereld maar als je dit "volume" noemt dan snap je het denk ik niet.
Heel stiekem heb ik ook Bitmex openstaan naast mijn tabs terwijl ik daar niet eens een account heb.PilatuS schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:21:
[...]
Heb je gelijk in, maar het is wel Bitmex die de prijs bepaald. Als Bitmex bounced volgt iedere andere exchange direct.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
[ Voor 10% gewijzigd door DAMAGE op 26-11-2018 17:26 ]
Waarom Linux? (niks op tegen hoor) Ik zou gewoon een Crypto-only VM'metje boven op je huidige OS draaien wil je een soort sandbox of beveiligde omgeving waar je geen andere rare dingen doet.DAMAGE schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:26:
Zijn er hier nog mensen die Linux draaien eigenlijk? Vast wel. Ik heb de laatste dagen een speciale crypto computer in elkaar gezet met Debian er op. Had nog een i5 staan stof te happen met 4GB DDR3. Beetje zonde. Daar wil ik wat std dingen op gaan draaien. Iemand nog tips? Binance bv werkt alleen op Windows en MacOS. Geen Linux client.
Ja dit is precies wat ik wil gaan doen. Ik heb ook aan een VM zitten denken, want ik heb hier ook een Linux server draaien. Ik dacht als ik daar nu een VM op zet, dan draait dat ook wel. Maar op die machine staan bepaalde ports open voor de buitenwereld en dat wil ik op deze PC niet. Daarom dacht ik als ik nou een losse machine inricht, en die dicht timmer, dan is dat misschien wat veiliger. En waarom Linux? Omdat ik dan geen Windows licentie hoef te kopen. En veiliger dan Windows denk ik?Liberteh schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:28:
[...]
Waarom Linux? (niks op tegen hoor) Ik zou gewoon een Crypto-only VM'metje boven op je huidige OS draaien wil je een soort sandbox of beveiligde omgeving waar je geen andere rare dingen doet.
[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 26-11-2018 17:32 ]
Verwijderd
Dat is ook helemaal klaar.
En dan dat VTHOR??? wat moet je daar nu mee.
Heb nog een plukje staan
Hoezo is dat helemaal klaar? Ik heb niks met VET maar volgens mij is er helemaal niets aan VET zelf veranderd, afgezien van VEN/VET conversie. Dus als je daar vorig jaar in geloofde, waarom dan nu niet meer? Vanwege de prijs? Elke munt staat -70% minimaal zowat als je het vergelijkt met vorig jaar.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:29:
Ik vraag me af hoe het gaat aflopen met VET
Heb nog een plukje staan
Zero.
Idem, ben er stiekem wel blij meePelox schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:35:
Gisteren de dip gemist, gelukkig krijgen we nog kansen genoeg
O, dan kan je er enorme hoeveelheden altcoin van halen..Verwijderd schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:43:
Van mij mag BTC naar $1
Beter dat dan er voorPelox schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:59:
Ben op de trein gesprongen!
Dat nooit.. al verlies ik al mijn geld
Zero.
Hier was het even goed dat ik geen koffie aan het drinken was. Dan had de dame voor me in de tram nu een meer dan vochtig achterhoofd gehadKain_niaK schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:07:
[...]
Vooral wanneer ik samen met John McAfee in bad aan het schijten ben zegt ie altijd tegen mij: Kain_niaK jij bent echt helemaal knettergek.
[ Voor 9% gewijzigd door Schuey op 26-11-2018 18:09 ]
Nu is je kans!Slux schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:14:
[...]
Dan mis ik de treintjes, ik probeer LTC te kopen op 25.50 en 25 Euro
XRP = trash
Man man man, iedereen die tegenwoordig een coin voor 50.- heeft gekocht is ineens een beurshandelaar of grote investeerder, na een blik werpen op de coinmarketcap.com. Geweldig!Verwijderd schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:29:
Ik vraag me af hoe het gaat aflopen met VET
Heb nog een plukje staan
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
13,99 Euro voor Windows 10 Pro moet er toch wel af kunnen? Zie https://www.softkeys.nl/w...indows-10-pro-p54c60.html, haal ik ze ook altijd.DAMAGE schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:29:
[...]
En waarom Linux? Omdat ik dan geen Windows licentie hoef te kopen. En veiliger dan Windows denk ik?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik had ze op 25.20€ en 25.30€ en net weer verkocht op 26
Koop ordertje staat alweer klaar rond de 25
Dat is toch wat. Bitcoin is bekant 10 jaar oud en een staat accepteert het al als betaalmiddel. Dat is toch gewoon uitstekend nieuws? Dan kan je als belastingsdienst ook uitkijken naar een bullrun😂
Oeh ja, geef je Bitcoin aan een overheid die het óf direct omzetten in fiat óf bewaren en later de markt crashen door grote batches tegelijk te liquideren. Zal vast goed zijn voor de prijs.Klaas25 schreef op maandag 26 november 2018 @ 18:49:
Ik las dat Ohio de 1e amerikaanse staat wordt waar je belasting in bitcoin kan betalen.
Dat is toch wat. Bitcoin is bekant 10 jaar oud en een staat accepteert het al als betaalmiddel. Dat is toch gewoon uitstekend nieuws? Dan kan je als belastingsdienst ook uitkijken naar een bullrun😂
Is ook zo... Maar dan zit ik nog met dat ik het idee heb dat Windows een stukje minder veilig is dan Linux. Misschien ben ik te bang. Ik ben nu wat wallets aan het compilen. Kijken of ik die allemaal netjes kan draaien. Uiteindelijk kom ik er wel met Linux denk ik. Voelt ook aardig rap aan allemaal. Kan alleen geen Binance draaien. Wellicht dat ik de Windows versie met Wine aan de gang kan krijgen. Wel een leuke uitdaging.Taro schreef op maandag 26 november 2018 @ 18:45:
[...]
13,99 Euro voor Windows 10 Pro moet er toch wel af kunnen? Zie https://www.softkeys.nl/w...indows-10-pro-p54c60.html, haal ik ze ook altijd.
Je kan nog steeds windows gratis downloaden via microsoft.DAMAGE schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:29:
[...]
Ja dit is precies wat ik wil gaan doen. Ik heb ook aan een VM zitten denken, want ik heb hier ook een Linux server draaien. Ik dacht als ik daar nu een VM op zet, dan draait dat ook wel. Maar op die machine staan bepaalde ports open voor de buitenwereld en dat wil ik op deze PC niet. Daarom dacht ik als ik nou een losse machine inricht, en die dicht timmer, dan is dat misschien wat veiliger. En waarom Linux? Omdat ik dan geen Windows licentie hoef te kopen. En veiliger dan Windows denk ik?
Klaas25 schreef op maandag 26 november 2018 @ 18:49:
Ik las dat Ohio de 1e amerikaanse staat wordt waar je belasting in bitcoin kan betalen.

Ze zetten meteen om in usdThe Redman schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:04:
[...]
Oeh ja, geef je Bitcoin aan een overheid die het óf direct omzetten in fiat óf bewaren en later de markt crashen door grote batches tegelijk te liquideren. Zal vast goed zijn voor de prijs.
Ik had zelf wel verwacht/gehoopt dat het ook echt gebruikt/ingezet zou worden door bedrijven.DAMAGE schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:31:
[...]
Hoezo is dat helemaal klaar? Ik heb niks met VET maar volgens mij is er helemaal niets aan VET zelf veranderd, afgezien van VEN/VET conversie. Dus als je daar vorig jaar in geloofde, waarom dan nu niet meer? Vanwege de prijs? Elke munt staat -70% minimaal zowat als je het vergelijkt met vorig jaar.
Partnerships hier en daar maar nog geen enkele real use cases.
Is eigenlijk met alle crypto die niet als crypto valuta zijn bedoeld, ze hebben allemaal mooie verhaaltjes maar nu we een jaartje verder zijn zie ik nog weinig echt van de grond komen.
Ik lees eerder dat bedrijven met hun eigen private blockchain producten bezig zijn dan dat ze gebruik maken van een VET
Zelf denk ik dat de meeste crypto die niet bedoeld is als valuta weinig zal toevoegen.
Een BTC zie ik meer als een investering als bijvoorbeeld goud maar als valuta is het onbruikbaar wegens de technische beperkingen, net als de meeste zie ik het ook nog niet de adoptie krijgen ter vervanging of naast het fiat
Dus belasting betalen met bitcoin staat daarmee gelijk aan bitcoin dumpen?
Verwijderd
Dan kun je veel sneller schakelen en heb je usdt ook niet meer nodig
Je hebt natuurlijk crypto's die wat meer als aandeel gelden en waarop ook een soort dividend wordt uitgekeerd, dat zou nog bestaansrecht kunnen hebben, maar de meeste crypto's kun je alleen gebruiken om eigen producten / diensten aan te schaffen. Dat zou het zelfde zijn als je in Disneyland alleen met Disney Dollars zou kunnen betalen of in de dierentuin met geitenkeutels.Slux schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:08:
[...]
Ik had zelf wel verwacht/gehoopt dat het ook echt gebruikt/ingezet zou worden door bedrijven.
Partnerships hier en daar maar nog geen enkele real use cases.
Is eigenlijk met alle crypto die niet als crypto valuta zijn bedoeld, ze hebben allemaal mooie verhaaltjes maar nu we een jaartje verder zijn zie ik nog weinig echt van de grond komen.
Ik lees eerder dat bedrijven met hun eigen private blockchain producten bezig zijn dan dat ze gebruik maken van een VET
Zelf denk ik dat de meeste crypto die niet bedoeld is als valuta weinig zal toevoegen.
Een BTC zie ik meer als een investering als bijvoorbeeld goud maar als valuta is het onbruikbaar wegens de technische beperkingen, net als de meeste zie ik het ook nog niet de adoptie krijgen ter vervanging of naast het fiat
Verwijderd
Mm plek 7 inmiddelsKlaas25 schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:15:
Pfff ik zie bitcoin sc zojuist de top tien binnenkomen. Nu 3 bitcoins in de top 3. Opzouten!!
Was van plan vanmorgen even mijn 2 accounts wakker te maken en er over te denken weer even te spelen.
Maar helaas. Google authenticator is actief.
En niet meer aanwezig op mijn gsm...
Dus ik wacht nog even/of misschien wel altijd.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2018 20:25 ]
Kraken
Hi xxxxxxxxxxxx,
The recent Bitcoin Cash hard fork resulted in two (for now) viable chains:
Bitcoin Cash (following the Bitcoin Cash ABC protocol and roadmap published by bitcoincash.org)
Bitcoin SV (following the Bitcoin Cash SV protocol and roadmap published by nChain)
As previously announced, tokens of the Bitcoin Cash ABC protocol are listed on Kraken as Bitcoin Cash (BCH). However, Kraken now also support tokens of the Bitcoin Cash SV protocol under the designation Bitcoin SV (BSV).
We took the BCH balance you had at the time of the fork and added an equal amount of BSV to your balance (so if you had 10 BCH at this time, you now have 10 BCH and 10 BSV).
Deposits and withdrawals are presently enabled for both chains. Confirmation requirements are 15 for BCH and 30 for BSV. Sending a non-replay protected BCH or BSV transaction to a Kraken deposit address will result in a credit of BCH and BSV if the transaction transferred both. This means that if your BCH wallet doesn’t support coin splitting, you can send your BCH to Kraken and we’ll credit you both the BCH and the BSV.
Read more on our blog
Thank you for choosing Kraken, the trusted and secure digital asset exchange
The Kraken Team
Verwijderd
Met gezever over BTC nu kopen en over 5 maanden voor 25k door verkopen...hahahahhahaha
Grappig
Euh wat wil jij dan? doodbloeden?Verwijderd schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:58:
Dat soort filmpjes is allemaal duimzuigerij
Met gezever over BTC nu kopen en over 5 maanden voor 25k door verkopen...hahahahhahaha
Grappig
Verwijderd
Nee jo ik gun iedereen alles
Maar die manier van praten,,nu kopen voor 4k en straks verkopen ze voor 25k..zegt die ander,ja dat doen ze
Als of het zeker 25k is dan
Blijf maar gewoon bij je XRP dan komt het denk ik voor jou wel goed
Vooralsnog heb ik in het kleine stukje dat ik heb gekeken meer onderbouwing en redenering gezien dan bij jouw reacties in de afgelopen dagenVerwijderd schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:58:
Dat soort filmpjes is allemaal duimzuigerij
Grappig
[ Voor 3% gewijzigd door Erkel op 26-11-2018 21:13 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Op Twitter geeft men aan dat dit de laatste wave down is, voordat we weer een stukje omhoog gaan. Nog 400 Euro eraf graagPilatuS schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:43:
Vind het interessant dat hoe lager we nu komen we steeds meer en grotere bounces zien. Waar de boel eerst maar bleef vallen zie je nu dat er wel mensen zijn die willen kopen. Goed teken denk ik
wie zegt dat dan ? op twitterTaro schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:44:
[...]
Op Twitter geeft men aan dat dit de laatste wave down is, voordat we weer een stukje omhoog gaan. Nog 400 Euro eraf graag
Prepare for the next ATH

Dit zegt mij genoeg eigenlijk.
Het enige jammere is: ze hebben geen grafiekje gemaakt mbt bitcoin sold. Daar ben ik ook wel benieuwd naar namelijk.
Ik heb weer wat fiat gegooid op blockport.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
@Tominatie Toch weer bullish dus?
Vraag mij trouwens af hoe laag we kunnen komen. Gezien de koopkracht eerst op 3400, toen 3500 en nu zelfs op 3600. Denk dat met iedere 100 dollar lager er genoeg mensen staan om te kopen nu.
Edit: Het einde gezien van Phil zijn YouTube video en de targets ?
[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 26-11-2018 21:56 ]
Klopt alleen het herstel is niet groot genoeg en dus stappen die investeerders er toch weer snel uit waardoor we verder zakken.. er komt een moment dat de bounce wel groot genoeg zal zijn.. maar wanneer he.PilatuS schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:54:
[...]
Vraag mij trouwens af hoe laag we kunnen komen. Gezien de koopkracht eerst op 3400, toen 3500 en nu zelfs op 3600. Denk dat met iedere 100 dollar lager er genoeg mensen staan om te kopen nu.
Zero.
Mee eens. Zelf ook vanavond ingestapt en 100 dollar hoger weer er uit. We moeten inderdaad op een punt komen dat het doorzet omhoog.Pelox schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:55:
[...]
Klopt alleen het herstel is niet groot genoeg en dus stappen die investeerders er toch weer snel uit waardoor we verder zakken.. er komt een moment dat de bounce wel groot genoeg zal zijn.. maar wanneer he.
Heb je mijn berichtje gemist vandaag?
Tominatie in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5"
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Zo'n drop als dit jaar dat jaagt natuurlijk wel wat mensjes weg. Vooral Jan en Ingrid denken nog wel even 2 keer na.
Denk dat het nog wel maanden kan dalen/stabiliseren. Ik hoop persoonlijk nog op een drop richting 2.5-3k.
Hogere volume op binance blijft ook redelijk gehandhaafd >1miljard/24 uur op Binance.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!