Tja laten we wel wezen, heel veel alts zijn natuurlijk al kansloos vanaf het begin. Oh je kan wel wat eraan verdienen, maar op lange termijn kan het niet anders dan naar nul te gaan.Sam2013 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:40:
KIJKJE IN DE TOEKOMST, my 2 cents en ik zit de laatste tijd goed dus doe er je voordeel mee:
Veel Alts zullen terug vallen naar 0.
En dan krijg je een domino effect en valt een groot gedeelte van het kaartenhuis gewoon om.
Ga maar na, ik heb ICX bijv. nog op 12 EUR verkocht en die is nu 0.27 cent waard.... 0.27 cent is heel erg dicht bij 0. Aion zat tegen de 10 aan en is nu 0.14 cent.... das nog dichter bij de 0. ect ect ect.
Er zal een heleboel gedelist gaan worden op Binance, rood keihard door de straten.
Een aantal zal het echter overleven en die winnaars, daar zal al het geld wat eruit is gehaald naar toe gaan stromen.
Dan en dan alleen is deze markt klaar voor een nieuwe BULLRUN en niet eerder..
We hebben nu de Euro, zodat we met hetzelfde kunnen betalen in alle landen om ons heen. En dan willen veel van die alts de omgekeerde kant op gaan. Je wil een spelletje kopen? Nou daar hebben we een munt eenheid voor. Wil je iets doorverkopen en toch een concert kaartje kopen? Ook daar hebben we een aparte munteenheid voor. En zo een enorme lijst, waardoor je steeds weer zou moeten ruilen op centrale marktplaatsen. Maar don't worry, ook daar hebben we weer speciale cryptos voor
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Hele artikel : https://www.want.nl/bitcoin-xrp-eerste-plek/Ripple’s XRP heeft een goede kans om Bitcoin binnenkort in te halen
Noah Korevaar 22 nov 2018 Tech
Disclaimer: heb er ook een zakje van
Leuk je weer eens voorbij te zien komen hier, denk dat meerdere je hier wel missenFlagg schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:43:
[...]
Heul herkenbaar. Zit er met 1200€ in ongeveer, en sta op bijna 60% verlies. Na een jaartje ongeveer. Ach ja was een leuk spelletje poosje prima mee vermaakt.Ik laat nu alles gewoon staan en zie over een paar jaar wel weer. Het geld had ik al afgeschreven op het moment dat ik er crypto voor kocht dus dat interesseert me niet echt. Ben nu nog 500€ waard ongeveer geloof ik.
Zolang er geen regulering is blijft het grote geld weg en zal er weinig gebeuren, het handjevol spaarvarkentjes wat nu in crypto zit slaat geen deuk in een pakje boter.
Kijk over 5 jaar nog wel eens een keertje of het wat gaat worden.
Welke overleden Nederlandse schrijver was zeer optimistisch over de cryptomarkt tot aan zijn dood?
Harry Bullish
En wat denk je dat slimmer is: Nu nog eens als bank je eigen ding gaan verzinnen of je aansluiten bij een groot bedrijf dat al 100-den connecties heeft over de hele wereld. Dat dacht ik ook. Ik zou me aansluiten!
Haha thx maar een hoop ook niet denk ik.Slux schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:06:
[...]
Leuk je weer eens voorbij te zien komen hier, denk dat meerdere je hier wel missen
Maar begon op werken te lijken, en een continu herhaling van dezelfde discussie.
[Edit] zie hierboven xrp. Exact hetzelfde iedere keer weer stug overnieuw...
[ Voor 17% gewijzigd door Flagg op 23-11-2018 16:14 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Het is maar net hoe je het leest he. Ik las bijvoorbeeld: 'Ripple heeft onlangs Ethereum ingehaald'. Nee. Ethereum is als een baksteen gekelderd en daardoor is Ripple nu voorbij aan Ethereum. Dat is natuurlijk wat anders.RaptorXS schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:04:
Even wat olie op het vuur:
[...]
Hele artikel : https://www.want.nl/bitcoin-xrp-eerste-plek/
Disclaimer: heb er ook een zakje van
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Eens. Maar tegelijk is XRP minder hard gevallen als de rest. Anders stond XRP nog derde.DAMAGE schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:11:
[...]
Het is maar net hoe je het leest he. Ik las bijvoorbeeld: 'Ripple heeft onlangs Ethereum ingehaald'. Nee. Ethereum is als een baksteen gekelderd en daardoor is Ripple nu voorbij aan Ethereum. Dat is natuurlijk wat anders.
BTC begint met een B, dus die staat altijd hoger dan XRP dat met een X begint, dusss......
[ Voor 51% gewijzigd door .oisyn op 23-11-2018 16:16 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ghehe prima keuze hoor, lekker iets IRL kopen i.p.v. virtuele muntjes. Ik heb ergens in maart dit jaar tijdens "the great decline" een nieuwe TV gekocht van crypto opbrengsten, toen kon er gelukkig nog wel een OLED TV vanaf (LG 65" C7). Inmiddels is die TV nu nog meer waard dan mijn totale portfolio, terwijl het toen nog een relatief klein percentage was van de totale waarde van mijn hodlings...Pelox schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:55:
[...]
Die had ik in januari van mijn xrp moeten kopen, maar niet gedaan.. daarom nu dus geen budget meer voor een oled..![]()
Desalniettemin toch een hele mooie tv gekozen hoor
Ah well, zo lang het niet naar 0 gaat door iets revolutionairs als quantum computing die alle encrypties breekt komt het vast wel een keer goed met de crypto markt
Have fun van je TV!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Je kent banken toch? Die draaien enkel maar om wist maken. Als het betekend dat ze daarvoor hun eigen munt/techniek moeten ontwikkelen, kopen of iets anders manipuleren (op een manier die net niet illegaal is) dan gaan ze dat doen. Niet dat ik wil zeggen dat XRP geen goede adoptie kan hebben onder financiële instellingen. Maar meer om aan te geven hoe zwak dit argument is om mensen te overtuigen dat XRP de toekomst voor banken is.Klaas25 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:09:
XRP word de grootste. Overduidelijk.
En wat denk je dat slimmer is: Nu nog eens als bank je eigen ding gaan verzinnen of je aansluiten bij een groot bedrijf dat al 100-den connecties heeft over de hele wereld. Dat dacht ik ook. Ik zou me aansluiten!
Het is het enige meest belangrijke argument dat je kan gebruiken!! Als je het niet kan "verslaan" dan doe je met ze mee!! Ripple kan je niet meer "verslaan". Dus sluit je je aan.walletje-w schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:25:
[...]
Je kent banken toch? Die draaien enkel maar om wist maken. Als het betekend dat ze daarvoor hun eigen munt/techniek moeten ontwikkelen, kopen of iets anders manipuleren (op een manier die net niet illegaal is) dan gaan ze dat doen. Niet dat ik wil zeggen dat XRP geen goede adoptie kan hebben onder financiële instellingen. Maar meer om aan te geven hoe zwak dit argument is om mensen te overtuigen dat XRP de toekomst voor banken is.
Ik heb het gevoel dat we hier te maken hebben met een troll die voor 2 tientjes Ripple heeft gekocht in januari en die nog steeds hoopt dat ie er ooit een Playstation voor kan kopen.Klaas25 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:35:
[...]
Het is het enige meest belangrijke argument dat je kan gebruiken!! Als je het niet kan "verslaan" dan doe je met ze mee!! Ripple kan je niet meer "verslaan". Dus sluit je je aan.
Kom eens met onderbouwde argumenten als je het niet laten kan om constant te shillen hier.
doet popcorn pakkenTuutjDrie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:37:
[...]
Ik heb het gevoel dat we hier te maken hebben met een troll die voor 2 tientjes Ripple heeft gekocht in januari en die nog steeds hoopt dat ie er ooit een Playstation voor kan kopen.
Kom eens met onderbouwde argumenten als je het niet laten kan om constant te shillen hier.
Waarom is Ripple niet meer te 'verslaan'? Banken zitten toch nog juist in de machtigste positie? 99% van de mensen gaat niet ineens van bank switchen omdat hun bank geen Ripple gebruikt maar een eigen techniek. Dat Ripple nu een aantal overeenkomsten heeft betekend niet dat de banken geen alternatieven kunnen ondersteunen. Dus als dit het sterkste argument is dan zou me dit behoorlijk tegen staan.Klaas25 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:35:
[...]
Het is het enige meest belangrijke argument dat je kan gebruiken!! Als je het niet kan "verslaan" dan doe je met ze mee!! Ripple kan je niet meer "verslaan". Dus sluit je je aan.
XLM daarentegen 85 cent naar nu 22 cent! Koekoek. Ik ben al tijden een XLM hodler. Ik vind dat XRP de laatste tijd een goede indruk achterlaat maar ik zou het niet heilig verklaren. Ik zou namelijk LTC ook niet uitvlakken... over een mooi buy oppertunity gesproken.
Verwijderd
Toch doet het me dunkt die blije geschminkte bakkes van je hier weer eens te mogen aanschouwen.
Zou je voordat je ons wederom de rug toekeert nog eenmaal een prachtig ongenuanceerd braaksel in de vorm van letters en leestekens willen achterlaten? Gewoon voor de good old times.
Alvast bedankt ouwe rakker.
Lol weinig inspiratie, ik ben meer een "method" braker, Ik moet er wel iets bij voelen en me kunnen verplaatsen, gewoon geen juiste motivatie nu.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:03:
Ja @Flagg ik heb je ook gemist. Op een oppervlakkige en mannelijke manier natuurlijk. Niets sexueels of gevoelsmatigs. Meer zo van: 'huh er was toch ook een dude met een clown als avatar? Whatever.'
Toch doet het me dunkt die blije geschminkte bakkes van je hier weer eens te mogen aanschouwen.
Zou je voordat je ons wederom de rug toekeert nog eenmaal een prachtig ongenuanceerd braaksel in de vorm van letters en leestekens willen achterlaten? Gewoon voor de good old times.
Alvast bedankt ouwe rakker.
En hoezo ongenuanceerd. Je verwart me met en andere clown ws. En ik hoop dat dat niet pipo is want heb een kuthekel aan die nepclown.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
[ Voor 100% gewijzigd door LED-Maniak op 23-11-2018 17:07 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Verwijderd
*pinkt traantje weg*Flagg schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:07:
[...]
Lol weinig inspiratie, ik ben meer een "method" braker, Ik moet er wel iets bij voelen en me kunnen verplaatsen, gewoon geen juiste motivatie nu.![]()
En hoezo ongenuanceerd. Je verwart me met en andere clown ws. En ik hoop dat dat niet pipo is want heb een kuthekel aan die nepclown.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
ADA heeft onlangs wel intern een fittie over de trage ontwikkelingen gehad, ze hebben toen een partij buiten spel gezet en dit zelf (IOHK) overgenomen. Kan dat hiermee te maken hebben? Mogelijk met een andere repo verder gegaan?TuutjDrie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:52:
Deze is vast al eens langsgekomen: https://www.cryptomiso.com/
[...]
- ADA: sinds augustus neemt het aantal commits snel af tot een jaarlijks dieptepunt nu in november
[...]
Ik verwacht dat XRP het wél goed gaat doen. Eens met de winnaars, behalve dat ONT daar volgens mij ook nog bij hoort. 10 ONT = nu 1 NEO, maar, die factor 10 is regelmatig x8 of minder geweest. ONT heeft wel een veel hogere supply, dus 1 ONT zal nooit 1 NEO worden, maar, ONT stijgt wel sneller en vaker dan NEO. ONT daalt daarentegen ook weer sneller, maar, in een bull market verwacht ik procentueel een grotere stijging van ONT dan van NEO.TuutjDrie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:14:
Voorspelling 2019:
grootste verliezers: Ripple (de fanboys doen mij terugdenken aan de Verge fanboys, niemand lijkt te kijken naar market cap), ETH
grootste winnaars: Nano, GVT, Wanchain, Neo, ADA, BTC
outsiders: XLM, IOATA
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Laten we hopen dat NEO weer eens een dikke pump mag meemaken. Zit er nog steeds voor 100% in en zal ook blijven hodlen de komende jaren....Taro schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:17:
[...]
ADA heeft onlangs wel intern een fittie over de trage ontwikkelingen gehad, ze hebben toen een partij buiten spel gezet en dit zelf (IOHK) overgenomen. Kan dat hiermee te maken hebben? Mogelijk met een andere repo verder gegaan?
[...]
Ik verwacht dat XRP het wél goed gaat doen. Eens met de winnaars, behalve dat ONT daar volgens mij ook nog bij hoort. 10 ONT = nu 1 NEO, maar, die factor 10 is regelmatig x8 of minder geweest. ONT heeft wel een veel hogere supply, dus 1 ONT zal nooit 1 NEO worden, maar, ONT stijgt wel sneller en vaker dan NEO. ONT daalt daarentegen ook weer sneller, maar, in een bull market verwacht ik procentueel een grotere stijging van ONT dan van NEO.
Heb de centen al klaar staan als het zover komt.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Waarom heb je ze gehouden? Ten opzichte van een paar weken geleden kan je er nu 100-150% extra terugkopen. Natuurlijk had dat ook andersom kunnen zijn, dat weet ik, maar, dit doet toch wel pijn neem ik aan? Of zit je er maar met een klein bedrag in?Matadores schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:20:
[...]
Laten we hopen dat NEO weer eens een dikke pump mag meemaken. Zit er nog steeds voor 100% in en zal ook blijven hodlen de komende jaren....
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik hoop dat ETH het toch nog wel oké gaat doen eigenlijk... heb er best een zakje van namelijk.TuutjDrie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:14:
Voorspelling 2019:
grootste verliezers: Ripple (de fanboys doen mij terugdenken aan de Verge fanboys, niemand lijkt te kijken naar market cap), ETH
grootste winnaars: Nano, GVT, Wanchain, Neo, ADA, BTC
outsiders: XLM, IOATA
Zero.
Ik heb er vorig jaar 1 gekocht en het is voor mij ook een stukje rust. Ik zet daar mijn long crypto's op en ik kijk er niet meer maar om.. voor ik hem had keek ik dag en nacht naar de koers. Nu denk ik ik zie over een paar maanden wel weer. Als je veel aan traden doet zou ik het niet doen want daar is het heel onhandig voor.AlterMann schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:34:
Hoe denken de mensen hier over hardware-wallets, zoals de ledger of trezor? Zou het echt zoveel veiliger zijn dan een "gewone" usb-stick met encryptie? Of zou het zonde van het geld zijn? Black friday fomo
Zero.
Uiteindelijk moet je ergens je codes bewaren, en liefst op een plek waar een hacker niet bij kan. Als dat op een USB stick is die je vervolgens niet gebruikt, is dat niet meer of minder veilig dan een ledger lijkt me. Misschien zelfs veiliger (iemand zou foute code op de ledgers kunnen proberen te krijgenAlterMann schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:34:
Hoe denken de mensen hier over hardware-wallets, zoals de ledger of trezor? Zou het echt zoveel veiliger zijn dan een "gewone" usb-stick met encryptie? Of zou het zonde van het geld zijn? Black friday fomo
Een stuk papier kan ook prima.
Wat ik even niet weet: Wat doet zo'n ledger als je 'm gebruikt. DAT zou evt veiliger kunnen zijn (als iemand net op het moment dat jij die USB-stick in je pc stopt en de code gebruikt 'm kan jatten).
Ledger is vast wel ietsje simpeler.
OT: Mensen vragen om Ledger, Flagg is terug... when moon?
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
En als je ze nou in een wallet had gezet ipv een exchange, had je dat gevoel dan niet gehad? Is een gratis oplossing. Natuurlijk zit er een beveiligingsrisico aan, maar, men kan de Nano S ook stelen, dus dat gaat voor beide op.Pelox schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:36:
[...]
Ik heb er vorig jaar 1 gekocht en het is voor mij ook een stukje rust. Ik zet daar mijn long crypto's op en ik kijk er niet meer maar om.. voor ik hem had keek ik dag en nacht naar de koers. Nu denk ik ik zie over een paar maanden wel weer. Als je veel aan traden doet zou ik het niet doen want daar is het heel onhandig voor.
Ik heb overigens mijn wallets op een NAS staan die ergens in huis is weggestopt, niet op een laptop of PC die door mij of gezinsleden wordt gebruikt. Gelukkig behoorlijk wat camera's op en rondom mijn huis, dus daarmee wel een redelijk veilig gevoel.
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 23-11-2018 18:42 ]
Nee, zit met een flink bedrag in. Gemiddelde inkoopprijs zit op 28 euro. Ben straks geneigd om nog eens te investeren om zo de gemiddelde inkoopprijs omlaag te drukken. Ik zie het nog steeds als een "long term investment".Taro schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:27:
[...]
Waarom heb je ze gehouden? Ten opzichte van een paar weken geleden kan je er nu 100-150% extra terugkopen. Natuurlijk had dat ook andersom kunnen zijn, dat weet ik, maar, dit doet toch wel pijn neem ik aan? Of zit je er maar met een klein bedrag in?
Heb na al die jaren nog nooit een Ledger/Nano gehad.Taro schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:40:
[...]
En als je ze nou in een wallet had gezet ipv een exchange, had je dat gevoel dan niet gehad? Is een gratis oplossing. Natuurlijk zit er een beveiligingsrisico aan, maar, men kan de Nano S ook stelen, dus dat gaat voor beide op.
Ik heb overigens mijn wallets op een NAS staan die ergens in huis is weggestopt, niet op een laptop of PC die door mij of gezinsleden wordt gebruikt. Gelukkig behoorlijk wat camera's op en rondom mijn huis, dus daarmee wel een redelijk veilig gevoel.
Wel een betaalde VPN voor de veiligheid omdat ik her en der hobby
Ik ook. Terecht of niet maakt bij crypto ook gewoon niet uit. Hoe meer mensen achter een munt staan hoe beter ie het zal doen. Het is duidelijk dat het ook heel weinig te maken heeft met of een munt nut heeft of kan hebben en de techniek er achter. De waarde is puur het vertrouwen in een munt.
Voor zover ik weet is dat juist wat een Ledger nuttig maakt. Door de beveiliging die er op zit zou je op een systeem wat besmet is met malware alsnog veilig een transactie kunnen uitvoeren, daar waar je met een normale stick en seed of privatekey wel een probleem zou hebben.Specy schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:40:
[...]
Wat ik even niet weet: Wat doet zo'n ledger als je 'm gebruikt. DAT zou evt veiliger kunnen zijn (als iemand net op het moment dat jij die USB-stick in je pc stopt en de code gebruikt 'm kan jatten).
Beter dan op exchanges lijkt me. Heb alleen ADA en wat CSC op een wallet op de pc. Verder geen ervaring met andere wallets.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Je keys zijn sowieso niet veilig, kijk maar op https://lbc.cryptoguru.org/dio/1. Het is alleen de vraag welke van deze keys (al) gebruikt worden en welke van jou isAlterMann schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:49:
Vorig jaar had ik me voorgenomen een Ledger te kopen als ik boven een bepaald bedrag zat, nu zie ik het nut er niet meer zo van in. Jullie reacties zeggen eigenlijk hetzelfde, het is gewoon een andere manier om veilig je keys te bewaren. Ik geloof niet dat ik daar een Ledger voor nodig hebTwijfelde toch even doordat ze in de aanbieding zijn.. pure fomo dit.
Je vindt er regelmatig adressen met daarop historie, maar echt adressen met een saldo heb ik nog nooit gevonden. Er zit ook geen zoekfunctie op, maar, in theorie moet je via een adres van Binance of Bitfinex wel de private key van een coldwallet kunnen vinden.
Sommige mensen denken dat als ze een Ledger gebruiken dat hun private key niet bekend is. Maar aangezien het de blockchain betreft en dit soort websites bestaan is alles bekend, alleen is het aantal keys dusdanig groot (aantal zandkorrels op de wereld X aantal zandkorrels op de wereld) dat het doorzoeken ervan niet zoveel zal opleveren, tenzij je een lucky momentje hebt natuurlijk.
Ook al ligt die Ledger Nano S beveiligd in de veiligste kluis ter wereld, als iemand je private key gokt of op een andere manier achterhaalt, dan kunnen ze gewoon bij je cryptocurrency.
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 23-11-2018 19:00 ]
De kans om achter een privatekey te komen van een bepaald adres is zo klein dat de kans gewoon 0 is. Een lucky momentje zit er gewoon niet in. Dit is ook waarom het systeem volledig veilig is.Taro schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:57:
[...]
alleen is het aantal keys dusdanig groot (aantal zandkorrels op de wereld X aantal zandkorrels op de wereld) dat het doorzoeken ervan niet zoveel zal opleveren, tenzij je een lucky momentje hebt natuurlijk.
Leuk stukje tekst over die kans: https://www.quora.com/Is-...allet-and-steal-the-coins
Dat voelt wel veilig jaPilatuS schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:01:
[...]
De kans om achter een privatekey te komen van een bepaald adres is zo klein dat de kans gewoon 0 is. Een lucky momentje zit er gewoon niet in. Dit is ook waarom het systeem volledig veilig is.
Leuk stukje tekst over die kans: https://www.quora.com/Is-...allet-and-steal-the-coins
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Overigens ook een mooie andere post op die website: Hoe kan ik een private key genereren als ik alleen het adres heb?
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 23-11-2018 19:11 ]
Grijns, net hiervoor haalde ik de 4000 dollar grens aan want miners moeten/willen ook nog wat verdienen.
Uit jou artikel:
$4,000 is the Bottom?
It is too early to confirm that the cryptocurrency market has achieved a bottom and that BTC has stabilized in the low price range of $4,000 to $4,500.
Depending on the short-term price trend of BTC throughout November, several potential catalysts like Bakkt and a Bitcoin exchange-traded fund (ETF) decision in February could trigger an accumulation period throughout the first quarter of 2019.
Nihil dekt de lading niet echt vind ik. Geeft voor mij de indruk dat er nog een beetje een kans is. De kans om 2x de loterij te winnen is extreem klein natuurlijk, maar komt niet in de buurt van de kans om achter een privatekey te komen. Als je met de snelste supercomputer er 376440772360506502753317342245835 keer langer of doet dan dat het universum bestaat (dat getal dus maal 13.8 miljard jaar aan totale jaren) dan komt 1 miljoen keer de loterij achter elkaar winnen mogelijk wat meer in de buurt.Taro schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:09:
@PilatuS Er zijn ook mensen die 2x een loterij winnen die nagenoeg onmogelijk is om te winnenMaar daarom zeg ik ook, een lucky momentje. De kans is nihil.
Uitzondering hierop kunnen wel quantum computers gaan zijn als crypto hier niet tegen bestand wordt gemaakt tegen de tijd dat quantum computers echt bruikbaar worden. Heb eens de vergelijking gezien dat als je een werkende quantum computer pakt dat die voor bepaalde taken net zo snel kan zijn als een universum vol met normale computers. Nou vraagt dat weer wat inzicht over hoe groot het universum is en dan krijg je weer het probleem dat getallen niets zeggen omdat het niet te bevatten is, maar voor mensen die een beetje de basis weten (Zonnenstelsel, sterrenstelsel en dan minimaal 2000 miljard sterrenstelsels) geeft het wel een beetje een idee.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Verwijderd
Mijn brein doet pijn.PilatuS schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:18:
[...]
Nihil dekt de lading niet echt vind ik. Geeft voor mij de indruk dat er nog een beetje een kans is. De kans om 2x de loterij te winnen is extreem klein natuurlijk, maar komt niet in de buurt van de kans om achter een privatekey te komen. Als je met de snelste supercomputer er 376440772360506502753317342245835 keer langer of doet dan dat het universum bestaat (dat getal dus maal 13.8 miljard jaar aan totale jaren) dan komt 1 miljoen keer de loterij achter elkaar winnen mogelijk wat meer in de buurt.
Uitzondering hierop kunnen wel quantum computers gaan zijn als crypto hier niet tegen bestand wordt gemaakt tegen de tijd dat quantum computers echt bruikbaar worden. Heb eens de vergelijking gezien dat als je een werkende quantum computer pakt dat die voor bepaalde taken net zo snel kan zijn als een universum vol met normale computers. Nou vraagt dat weer wat inzicht over hoe groot het universum is en dan krijg je weer het probleem dat getallen niets zeggen omdat het niet bevatten is, maar voor mensen die een beetje de basis weten (Zonnenstelsel, sterrenstelsel en dan minimaal 2000 miljard sterrenstelsels) geeft het wel een beetje een idee.
Dat is echt intressant ja. Nu vind iedereen het eng en verdacht. Straks als die weer over de 10K mag gaan (wat natuurlijk een nieuwsitempje word met een datum van wanweer dit voor het laatst was) en dan moet iedereen opeens weer BTC inslaan.ScreamGT schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:20:
Kleine update van onze BTC familie:
[YouTube: Bitcoin: van de maan naar de hel]
Stel dat iemand een goed en snel scriptje heeft geschreven en er heel veel mensen gaan zoeken, dan is dus geen enkele btc veilig?Taro schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:09:
@PilatuS De kans is nihil, al helpt een verbeterde versie van een website als https://lbc.cryptoguru.org/dio/1 daar natuurlijk wel bij.
Daarmee is dan toch nu ook meteen het hele systeem onderuit gehaald?
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Op http://directory.io (Volgens mij de eerste website met daarop private keys) werden destijds behoorlijk wat scripts losgelaten. Daarom was die constant overbelast en hebben ze hem uiteindelijk offline gehaald.lauraz schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:33:
[...]
Stel dat iemand een goed en snel scriptje heeft geschreven en er heel veel mensen gaan zoeken, dan is dus geen enkele btc veilig?
Maar, het zijn dusdanig veel adressen dat de webserver je op een gegeven moment wel zal blokkeren. Je zou ze ook zelf kunnen genereren en stuk voor stuk de balans controleren, maar blockchain.info zal je dan ook wel snel een foutmelding gaan tonen. Als het echt lucratief was, dan zou Google al vol staan met mensen die klagen dat hun wallet leeg is. En dan zouden Bitfinex en Binance nog meer kleinere coldwallets gaan gebruiken.
Dus nee, het systeem is niet onderuit gehaald, alleen moet je niet de illusie hebben dat je private key onbekend is, hij is gewoon binnen het enorme aantal beschikbare keys één van de ontelbaar vele en daardoor niet snel een target, een speld in een hooiberg is miljarden keren makkelijker te vinden.
Geldt natuurlijk ook voor ieder wachtwoord dat er isTaro schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:41:
[...]
alleen moet je niet de illusie hebben dat je private key onbekend is
Edit: Die lijst is gewoon iedere mogelijke privatekey, het enige verschil met wachtwoorden is dat je de lengte van een privatekey weet. Met wachtwoorden kan je ook zo'n lijst maken tot bijvoorbeeld 100 tekens. Je begint bij 0 dan 1. Stuk verder kom je op a en b uit. Nog flink verder kom je op 01 en bijvoorbeeld wat later 0a. Dan krijg je zo'n zelfde lijst met alle wachtwoorden die er zijn. Op die lijst zal dan ook uiteindelijk ook iets als Henk01 komen te staan.
[ Voor 48% gewijzigd door PilatuS op 23-11-2018 19:55 ]
En die lijst 'staat' niet ergens, maar die wordt voor ieder request gegenereerd. Wat je natuurlijk veel sneller zelf lokaal kan doen.PilatuS schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:46:
[...]
Geldt natuurlijk ook voor ieder wachtwoord dat er is
Edit: Die lijst is gewoon iedere mogelijke privatekey, het enige verschil met wachtwoorden is dat je de lengte van een privatekey weet. Met wachtwoorden kan je ook zo'n lijst maken tot bijvoorbeeld 100 tekens. Je begint bij 0 dan 1. Stuk verder kom je op a en b uit. Nog flink verder kom je op 01 en bijvoorbeeld wat later 0a. Dan krijg je zo'n zelfde lijst met alle wachtwoorden die er zijn. Op die lijst zal dan ook uiteindelijk ook iets als Henk01 komen te staan.
Edit; alleen door alle mogelijke private keys van BTC gaan kost je meer tijd dan het heelal je zal geven.
[ Voor 6% gewijzigd door wjv op 23-11-2018 19:59 ]
Heel misschien met een quantum computer in de toekomst maar heb begrepen dat tzt de BTC er nietlauraz schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:58:
@Taro dat geeft iets geruststelling, maar achterdochtig als ik ben vermoed ik dat er ooit een slimmerik opstaat, die het wel lukt.
bevattelijk voor is.
maarrrr zodra de beer los is weten we allemaal MOONNNNNNNNNNNNN
Prepare for the next ATH
Dat zou ik niet zijn.lauraz schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:58:
@Taro dat geeft iets geruststelling, maar achterdochtig als ik ben vermoed ik dat er ooit een slimmerik opstaat, die het wel lukt.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Je kan niet weten welke privatekey bij welke adres hoort. Dus zelfs als je het adres weet, bijvoorbeeld de cold wallet van Binance en je weet hoe lang een privatekey is, dan nog ga je met de snelste supercomputer geen hit krijgen in ontelbare miljarden jaren. Het heeft niets te maken met slimmerik maar met niet te bevatten getallen.lauraz schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:58:
Even een voorbeeld van iets waarvan de kans ontelbaar veel groter is dan het privatekey verhaal. Ooit eens ergens gehoort en vind het wel een goede. Stel we nemen even een kans van 1 op 100 miljard. Dat is gelijk aan naar China gaan waar 1 miljard Chinesen staan te wachten waarvan er maar 1 een getal onder de 100 in gedachten heeft. Jij gaat naar 1 van die miljard personen en zegt bijvoorbeeld 52. De kans dat jij net die ene Chinees te pakken hebt van de 1 miljard en die dan ook nog net dat ene getal in zijn hoofd heeft is de kans van 1 op 100 miljard.
Het privatekey verhaal is niet 1 op 100 miljard dus zelfs met een supercomputer die miljarden keys per seconde kan checken kom je er nog niet.
https://www.reddit.com/r/..._computing_do_to_bitcoin/
Iets te technisch voor mij soms, maar ook bevestiging van wat jullie zeggen.
Dan blijf ik nog maar even kopen
Rookworst zonder r is ook worst.
Zegmaar het omgekeerde van te lang wachten met je winst pakken. Wat een geak spel is het ook
[YouTube: Word of Warning to Those Waiting for Bottom to Buy Crypto]
Edit: Check vervolgens ook zn video van vorig jaar waar die naar refereert. Hij heeft het goed gedaan lol. Knap!
[ Voor 13% gewijzigd door Klaas25 op 23-11-2018 20:50 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
De bodem kan je nooit perfect timen. Daarom blijft wat mij betreft de beste oplossing: Een automatische buy order boven prijs X instellen. Daalt de koers verder dan stel je die order naar beneden bij. Niet te dicht op elkaar zetten, want dan koop je op een piek zoals die van zojuist, om daarna direct weer verlies te lijden.
Ik gebruik een iphone X en heb nooit problemen met de app. Heb je de laatste versie?Bartvandelaar schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:35:
Heb het idee dat de Binance app beter draaide op mijn Android dan dat die op mijn IPhone doet. Crasht meerdere keren per dag.
Is natuurlijk een goed punt, maar het zelfde had je kunnen zeggen toen we nog in de 6k stonden. Of 4k, 3k of 2k de bodem is weet je ook niet. Nu kopen met een 4k bodem is natuurlijk prachtig, maar wat als het 2k gaat worden ?Klaas25 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:42:
Over dat je kan blijven wachten tot de absolute bodem en goedkoopste prijzen om vervolgens in te FOMO-en omdat je te lang hebt gewacht.
Los van dat, wat denk je te gaan missen door iets later te kopen ? 5%, 10%, 20% ? Als alles ook maar in de buurt komt van de ATH van vorige keer is 10% compleet niets. Ik mis liever 10% in een weg omhoog dan dat ik 50% verlies in de weg omlaag die nog kan komen.
PilatuS schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:31:
[...]
Is natuurlijk een goed punt, maar het zelfde had je kunnen zeggen toen we nog in de 6k stonden. Of 4k, 3k of 2k de bodem is weet je ook niet. Nu kopen met een 4k bodem is natuurlijk prachtig, maar wat als het 2k gaat worden ?
Los van dat, wat denk je te gaan missen door iets later te kopen ? 5%, 10%, 20% ? Als alles ook maar in de buurt komt van de ATH van vorige keer is 10% compleet niets. Ik mis liever 10% in een weg omhoog dan dat ik 50% verlies in de weg omlaag die nog kan komen.
Het heeft inderdaad allemaal wel wat. Hopelijk kunnen we er allemaal beetje van profiteren op zn tijd.Taro schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:53:
@Klaas25 Het alternatief is dat je nu al gaat FOMO'en, met als gevolg dat je minder geld in je pf hebt dan je had. Een gemiddelde trader heeft liever iets minder winst tijdens de rit omhoog dan een aanzienlijke kans op een mogelijk verlies door een verdere daling.
De bodem kan je nooit perfect timen. Daarom blijft wat mij betreft de beste oplossing: Een automatische buy order boven prijs X instellen. Daalt de koers verder dan stel je die order naar beneden bij. Niet te dicht op elkaar zetten, want dan koop je op een piek zoals die van zojuist, om daarna direct weer verlies te lijden.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Zekers. Geen idee wat er steeds mis gaat.DAMAGE schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:15:
[...]
Ik gebruik een iphone X en heb nooit problemen met de app. Heb je de laatste versie?
Niets wat we al niet wisten, maar ik vind het een mooi weergegeven analyse.
lol 'ik sta nog niet in het rood'ScreamGT schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:20:
Kleine update van onze BTC familie:
[YouTube: Bitcoin: van de maan naar de hel]
Het enige wat ik blijf zien is dat we door de vloer zijn gezakt en nu alles mogelijk is.ggj87 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:06:
https://www.tradingview.c...ITCOIN-THE-MAIN-S-R-Zone/
Niets wat we al niet wisten, maar ik vind het een mooi weergegeven analyse.
Een van de meeste gevorderde pogingen daarmee is de Large Bitcoin Collider. https://lbc.cryptoguru.org/ Leuk om naar de statistieken te kijken hoeveel keys er al gegenereerd zijn.lauraz schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:33:
[...]
Stel dat iemand een goed en snel scriptje heeft geschreven en er heel veel mensen gaan zoeken, dan is dus geen enkele btc veilig?
Ik ben wel eens benieuwd; wat is voor jou nu een punt dat jij zegt van OK ik ben overtuigd; ik stap NU in. Hoeveel procent moet BTC dan stijgen? Ik ben zelf altijd iemand geweest die dipjes bij koopt. Tuurlijk; ook ik denk wel eens he verdomme, zakt dat kreng weer, als ik nu had ingekocht had ik veel meer munten gehad. Maar ik kan dat heel goed relativeren. Ik koop dan ook met stukjes in en niet in 1 x 3K of zo. Dus ik red mij wel, en ik weet als we straks een bullrun krijgen en mocht die net zo goed of zelfs beter zijn dan de afgelopen bullrun, dan lach ik mij helemaal scheel. Dan heb ik zeg maar gelijk een 'probleem' met de belastingdienst. Dus ik zie het allemaal wel positief in ondanks dat ik nu wat rood mee pak. Maar wat is nu voor jou het punt dat jij overtuigd bent dat de markt weer omhoog gaat? Want je moet toch ergens voor jezelf een bodem bedenken waar jij dan weer gaat inkopen. En uiteraard heb ook jij dan niet de garantie dat het nog verder gaat zakken. Dat is iets dat je nooit weet natuurlijk. Niet om je te bekritiseren maar gewoon benieuwd naar je visie.PilatuS schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:31:
[...]
Is natuurlijk een goed punt, maar het zelfde had je kunnen zeggen toen we nog in de 6k stonden. Of 4k, 3k of 2k de bodem is weet je ook niet. Nu kopen met een 4k bodem is natuurlijk prachtig, maar wat als het 2k gaat worden ?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Volgens mij is het net zo moeilijk om een goed instapmoment te kiezen ná de bodem dan vóór de bodem.DAMAGE schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:28:
[...]
Ik ben wel eens benieuwd; wat is voor jou nu een punt dat jij zegt van OK ik ben overtuigd; ik stap NU in. Hoeveel procent moet BTC dan stijgen? Ik ben zelf altijd iemand geweest die dipjes bij koopt. Tuurlijk; ook ik denk wel eens he verdomme, zakt dat kreng weer, als ik nu had ingekocht had ik veel meer munten gehad. Maar ik kan dat heel goed relativeren. Ik koop dan ook met stukjes in en niet in 1 x 3K of zo. Dus ik red mij wel, en ik weet als we straks een bullrun krijgen en mocht die net zo goed of zelfs beter zijn dan de afgelopen bullrun, dan lach ik mij helemaal scheel. Dan heb ik zeg maar gelijk een 'probleem' met de belastingdienst. Dus ik zie het allemaal wel positief in ondanks dat ik nu wat rood mee pak. Maar wat is nu voor jou het punt dat jij overtuigd bent dat de markt weer omhoog gaat? Want je moet toch ergens voor jezelf een bodem bedenken waar jij dan weer gaat inkopen. En uiteraard heb ook jij dan niet de garantie dat het nog verder gaat zakken. Dat is iets dat je nooit weet natuurlijk. Niet om je te bekritiseren maar gewoon benieuwd naar je visie.
Stel dat ik we de bodem rond 4k schattten en ik daar buy orders zet dan kan t gewoon verder zakken naar 3k.
Jij zet buy orders pas als er weer een stijging is richting 5k of 6k maar btc kan daar net zo goed weer helemaal inkakken.
Je weet gewoon nooit hoe lang een rally of bull run gaat duren.
Ik lul ook zomaar wat
Dan doe je jouw naam in ieder geval wel eer aan. Geef je een seintje als je in usdt stapt?daboemann schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:51:
Nou ik heb mijn Black Friday slag geslagen. Een plukje ADA met de ongelofelijke korting van bijna 97% ten opzichte van de adviesprijs (uiteraard de hoogste prijs waarvoor deze ooit verkocht is). Dit is overigens vooral slecht nieuws voor mensen die zelf nog in ADA zitten. Meestal zakt de koers in elkaar nadat ik ben ingestapt, sorry!
Elke hodler is welkom!daboemann schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:51:
Nou ik heb mijn Black Friday slag geslagen. Een plukje ADA met de ongelofelijke korting van bijna 97% ten opzichte van de adviesprijs (uiteraard de hoogste prijs waarvoor deze ooit verkocht is). Dit is overigens vooral slecht nieuws voor mensen die zelf nog in ADA zitten. Meestal zakt de koers in elkaar nadat ik ben ingestapt, sorry!
Weg
Aldus TA.We zijn nog niet onder de 200 EMA gekomen op de week-chart ($4000) https://www.tradingview.com/x/xqT7mAX9/. RSI is nog steeds erg laag, en er lijkt een bullish divergence zichtbaar op de 4H-chart.
Mogelijk is er nu een double bottom in de maak, waarbij de ~$4600 weer getest gaat worden. Zou dat gebroken worden, zouden we de $5k weer kunnen zien, maar mogelijk enkel als tijdelijke correctie.
Edit: De falling wedge met bullish divergence. Seinen in de TA staan dus groen.
[ Voor 14% gewijzigd door Tominatie op 23-11-2018 23:07 ]
Was niet serieus bedoelt hoor....oisyn schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:14:
[...]
Verlies ook, dus waar hebben we het dan eigenlijk over?
[...]
Ik handel niet.
Ik wacht nog heel evenTominatie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:04:
[...]
Snap ik. Op TA moet je je keuze ook niet maken vind ik. Kan je af en toe wat helpen maar het blijft natuurlijk een beetje vissen. Je hebt natuurlijk ook genoeg indicatoren die bearish zijn.
Da's het mooie aan TA, omdat er zoveel onzinnige indicatoren zijn kun je altijd zeggen: we gaan omlaag omdat de SMA (simple moving average) bearish is op de weekly en de ander zegt dan weer: nee gap we gaan omhoog kijk we hebben namelijk een dubbele bodem gepakt en ik zie bullish divergence.
Je kan de markt gewoon niet echt voorspellen, het zijn altijd maar gokjes die je doet en sommige maken hele grafieken met lijntjes en sommige denken gewoon "ewa 4k voor een bitcoin broer, wat een koopje".
Goede vraag natuurlijk, maar heb helaas geen simpel antwoord voor jeDAMAGE schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:28:
[...]
Ik ben wel eens benieuwd; wat is voor jou nu een punt dat jij zegt van OK ik ben overtuigd; ik stap NU in. Hoeveel procent moet BTC dan stijgen? Ik ben zelf altijd iemand geweest die dipjes bij koopt. Tuurlijk; ook ik denk wel eens he verdomme, zakt dat kreng weer, als ik nu had ingekocht had ik veel meer munten gehad. Maar ik kan dat heel goed relativeren. Ik koop dan ook met stukjes in en niet in 1 x 3K of zo. Dus ik red mij wel, en ik weet als we straks een bullrun krijgen en mocht die net zo goed of zelfs beter zijn dan de afgelopen bullrun, dan lach ik mij helemaal scheel. Dan heb ik zeg maar gelijk een 'probleem' met de belastingdienst. Dus ik zie het allemaal wel positief in ondanks dat ik nu wat rood mee pak. Maar wat is nu voor jou het punt dat jij overtuigd bent dat de markt weer omhoog gaat? Want je moet toch ergens voor jezelf een bodem bedenken waar jij dan weer gaat inkopen. En uiteraard heb ook jij dan niet de garantie dat het nog verder gaat zakken. Dat is iets dat je nooit weet natuurlijk. Niet om je te bekritiseren maar gewoon benieuwd naar je visie.
Eerst was het zo dat ik kocht en de boel voor langere tijd bewaarde om de grote bewegingen te pakken (weken of maanden) Nu is het zo dat ik via een exchange bezig ben waar instappen en uitstappen veel makkelijker, sneller en goedkoper is. Als ik nu het idee heb dat we ook maar 100 dollar omhoog kunnen gaan stap ik al in. Gebeurt het toch niet vind ik het prima om met wat verlies uit te stappen.
Op dit moment zit ik te kijken of we of een dubbele bodem maken voor een mooie bounce, of een low maken waar een dikke bounce met veel volume vormt. Ik denk zelf dat een low van rond de 3k tot 3.6k goed mogelijk is. Zou ik op langere temijn instappen, wat ik nu dus niet meer doe, dan zou daar voor mij een inkoopmoment zijn. Mochten we dat niet gaan zien zou het hoger inkopen zijn als BTC voor 1 of 2 dagen een mooie stijging laat zien of dat je net bij een low bent en daar kan kopen. Zolang de trend alleen nog omlaag is zie ik geen reden om in te stappen. Dan mis ik liever een kleine run omhoog dan dat ik wakker wordt en weer -8% zie. Verder is weerstand ook een belangrijk punt. Als je kijkt naar waar de vorige highs neer geslagen werden koop ik zelf liever als ik zie dat we die highs kunnen breken. Net voor de weerstand kopen is meestal een slecht plan.
Wat we sinds de val van 6.4k nu zien is omlaag, sideways of een bounce waar je net bij moet zijn om die lekker te pakken. Van omhoog is nog geen sprake dus tenzij ik zo'n bounce zie stap ik niet in. Dit is ook waarom het antwoord niet makkelijk is omdat ik iedere dag de bewegingen in de gaten en hou en instap als ik net dat ene zie wat mij vertrouwen geeft.
Verder is er sowieso dus een enorm verschil in constant in en uitstappen of kopen voor langere tijd. Nou doe ik dat laatste dus tegenwoordig niet meer, maar als ik dat wel nog zou doen zou ik zeggen als BTC 1 tot 2 dagen een mooie stijging laat zien. Nadeel is hier wel weer dat een stijging geen bullmarket betekent. Het is prima mogelijk een low van zeg 3.6k te maken of zelfs deze low en dan naar de 5k te gaan om daarna een nieuwe low te gaan maken van misschien zelfs wel 2k. Zonder exchange was ik dan ingestapt, maar ook weer uitgestapt als de daling door zou zetten. Het is gewoon een complex verhaal omdat niemand weet wat er precies gaat gebeuren, daarom is het ook instappen als je ziet dat er net wat gebeurt dat vertrouwen geeft voor langer dan een dag.
Wat ik eerst deed bij die weken of maanden vasthouden was dit: Wachten op de low en dan 1 of 2 dagen, soms langer een mooie stijging zien. Dan kopen en vasthouden tot er voor wat langere tijd een flinke daling was waarbij de bounce omlaag weer een nieuwe daling werd en geen nieuwe high. Op die manier heb ik bijvoorbeeld dit jaar een run van 6k naar 11k gepakt. Gekocht ergens rond de 6.4k, dus 400 dollar hoger dan de low. Daarna verkocht op 11.2k waarbij de high 11.8k was. Omdat ik er toen ook niet veel mee bezig was en geen tijd voor had vond ik dat een fijne manier van kopen. Dit was dan alleen wel weer na de 20k toen iedere bounce nog enorm was.
De vorige correctie ben ik niet bij geweest dus nu proberen laag te kopen is ook nieuw voor mij. Lang verhaal met een hoop punten, maar geeft ook wel aan dat het ook zeker niet makkelijk is.
Een falling wedge in een downswing met laag volume wordt door sommige mensen gezien als een bearflag. Puur omdat er geen volume is om hoger te kunnen komen. Persoonlijk wacht ik tot de eerste weerstand gebroken wordt om nu in te stappen.Tominatie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:04:
[...]
[Afbeelding]
Heb me de afgelopen maand beetje verdiept in TA.
Het blijft koffiedik kijken.
Middelen vind ik nu de beste strategie.
En 3200 vind ik leuker kopen dan 4000
Ik kan het niet precies zeggen, maar de kans om 2x een loterij te winnen is vele malen groter dan een btc private key te raden.. wil niet zeggen dat het niet kan overigens, maar die kans is echt ontzettend klein.Taro schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:09:
@PilatuS Er zijn ook mensen die 2x een loterij winnen die nagenoeg onmogelijk is om te winnenMaar daarom zeg ik ook, een lucky momentje. De kans is nihil, al helpt een verbeterde versie van een website als https://lbc.cryptoguru.org/dio/1 daar natuurlijk wel bij.
Overigens ook een mooie andere post op die website: Hoe kan ik een private key genereren als ik alleen het adres heb?
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Op de 15m chart al gelukt. Als we deze ook op de 1h zien, krijgen we eindelijk die rebound waar we al een paar dagen op wachten.

Ik ben nu van bullish naar tering bullish gegaan.
waarschijnlijk is het omhoog gegaan omdat bagholders ook weer is gingen googelen.
'Is bitcoin dying'Tominatie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:44:
[Afbeelding]
waarschijnlijk is het omhoog gegaan omdat bagholders ook weer is gingen googelen.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Vorig jaar was de hype vollop aan de gang tijdens thanksgiving en was het onderwerp van gesprek aan iedere amerikaanse eettafel. Er zijn nu mensen die elkaar na een jaar weer eens zien en het onderwerp nog weer eens aansnijden.Tominatie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:44:
[Afbeelding]
TA in combi met de crypto's moet je niet serieus nemen.lauraz schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:34:
@Tominatie ja, precies dat.
Heb me de afgelopen maand beetje verdiept in TA.
Het blijft koffiedik kijken.
Middelen vind ik nu de beste strategie.
En 3200 vind ik leuker kopen dan 4000
Daar is de geschiedenis van de crypto's te kort voor en nieuws is meer bepalend voor de koersen.
Ik kreeg deze vandaag in een Telegram groep door.Tominatie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:44:
[Afbeelding]
Zelfde verhaal.
Je hebt helemaal gelijk hoor maar ik weet dat sommige (waaronder ik) kopen zodra er wat geld beschikbaar is.PilatuS schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:31:
[...]
Als ik er geen coins mee koop maak ik het op aan een of andere onzin.
Zoals vandaag salaris binnen gekomen.
Ik wacht hoogstens een paar dagen en probeer daarin ergens een goed moment te kiezen.
Had ik dat geld beter in fiat kunnen bewaren om op een ander moment in te stappen? ZEKER!
Maar dat geld was dan al waarschijnlijk op geweest.
Maar de bedoeling is dan wel om het er lang op te laten staan(tot het x bedrag waard is)
Zero.
Ik blijf nog even op.Pelox schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:56:
Ik ga lekker slapen en ik hoop dat ik spijt ga krijgen dat ik vandaag een tv gekocht heb ipv het geld in de crypto's te gooien. Succes iedereen!
Ziet er hoopvol uit die laatste twee groene staven op de 1h.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!