Rapapa...
Wanneer mensen BTC terug krijgen hangt het denk ik erg af van wat de boel op dat moment aan het doen is. Wil het voor langere tijd niet omhoog is de kans op dumpen denk ik veel groter dan wanneer we al even mooi omhoog aan het gaan zijn. Toch voornamelijk een stuk vertrouwen denk ik. Vertrouwen dat BTC door blijft stijgen, geen of een kleine dump. Geen vertrouwen zal een grote dump zijn.LosGieros schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:45:
De claims van Mt.Gox worden eind jan 2019 beoordeeld Ik ben zeer nieuwsgierig wat dat straks nog met de markt gaat doen...
Daar denk ik al n jaar aan dus nu eindelijk eens besteld
Ik lul ook zomaar wat
Of 49,95shovelhead1340 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:57:
Hey ik zie net dat n Ledger Nano S maar 59 euro kost bij Coolblue!
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
Zo even door de 4500 USDT/4400 USD knallen...
Ik zie het anders. Voor 59 Euro kan je nu bijvoorbeeld 7.5 stuks NEO halen. Die waren ATH 189 Dollar per stuk waard = 1.417 Dollar. Als we ooit weer die kant op gaan is je Nano S dus 1417 Dollar waardshovelhead1340 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:57:
Hey ik zie net dat n Ledger Nano S maar 59 euro kost bij Coolblue!
[ Voor 72% gewijzigd door Taro op 22-11-2018 20:14 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Cross border blijft blijkbaar toch moeilijk:
https://www.ccn.com/japan...ecoin-to-pay-sea-workers/
Ik lul ook zomaar wat
Grrrrr je hebt gelijk!
Wel naar alternatieven gekeken maar die aanbieding van Crypto maan was er toen nog niet
Ik lul ook zomaar wat
goeie tipTominatie schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:05:
Waarom ik denk dat Kucoin Exchange zal blijven groeien in de toekomst:
- Ze zijn al jarenlang in de running en het team bezit dus over de nodige kennis en ervaring.
- Ze hebben door hun langdurige aanwezigheid al het nodige kapitaal opgebouwd, zeker in de bullrun. Hierdoor hebben zij een voorsprong op veel andere exchanges die bijvoorbeeld net beginnen. Innovatie gaat vaak gepaard met kapitaal.
- Ze hebben al een vaste userbase gecreëerd en zijn bekend binnen de cryptocommunity.
- Nog nooit schokkende dingen gebeurd. (geen hacks, etc. etc.)
- Ze hebben toch wel steady volume elke dag, de laatste tijd ligt dat noemenswaardig hoger (door de enorme daling natuurlijk), dus de ROI van 16% is wel wat overdreven. Maar toch heb je altijd wel mooie pay-outs.
- https://intro.kucoin.com/ kijk hier maar even op de roadmap. Enorm veel positieve upgrades wat het platform zal verbeteren waardoor de userbase alleen maar groter zal worden, waarschijnlijk.
Naar mijn idee is de waarde van KCS veel hoger dan de prijs. Dat maakt het een goede investering op lange termijn, maar alsnog high risk, high reward.
Geinig, zat zojuist naar KCS te kijken. Er stond me alleen iets bij dat er gezocht is naar de vestigingsplaats van het team maar dat ze onvindbaar waren. Even zitten googlen en geen updats gevonden hierover. Is inmiddels bekend waar die gasten based zijn? Verder eens met bovenstaande maar indien het team nog steeds anoniem / vanaf een onbekende plek opereert dan is een plotselinge exit scam natuurlijk wel wat gemakkelijker...Tominatie schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:05:
Waarom ik denk dat Kucoin Exchange zal blijven groeien in de toekomst:
- Ze zijn al jarenlang in de running en het team bezit dus over de nodige kennis en ervaring.
- Ze hebben door hun langdurige aanwezigheid al het nodige kapitaal opgebouwd, zeker in de bullrun. Hierdoor hebben zij een voorsprong op veel andere exchanges die bijvoorbeeld net beginnen. Innovatie gaat vaak gepaard met kapitaal.
- Ze hebben al een vaste userbase gecreëerd en zijn bekend binnen de cryptocommunity.
- Nog nooit schokkende dingen gebeurd. (geen hacks, etc. etc.)
- Ze hebben toch wel steady volume elke dag, de laatste tijd ligt dat noemenswaardig hoger (door de enorme daling natuurlijk), dus de ROI van 16% is wel wat overdreven. Maar toch heb je altijd wel mooie pay-outs.
- https://intro.kucoin.com/ kijk hier maar even op de roadmap. Enorm veel positieve upgrades wat het platform zal verbeteren waardoor de userbase alleen maar groter zal worden, waarschijnlijk.
Naar mijn idee is de waarde van KCS veel hoger dan de prijs. Dat maakt het een goede investering op lange termijn, maar alsnog high risk, high reward.
Waarom zie jij een bull run die pas rond 2800 begon?Taro schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:38:
@DAMAGE
- Op grotere schaal: We kwamen voor de bullrun rond de 2.800 regionen vandaan. 6k was daar te ver vandaan, 5k denk ik ook, 4k ook, 3k klinkt dichtbij.
Word dat me back up. Alleen nog bedenken waar te bewaren. Op dezelfde plek heeft weinig zin dan. En sowieso handig voor als 1 stuk gaat. Waar ik zomaar bang voor ben lol. Blijft een fragiel dingetje vind ik.
Ik zou zoiets bewaren op een andere locatie. Is iets wat ik met één van mijn backups ook doe. Fikt het huis af dan raak je niet alles kwijtKlaas25 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:32:
Ledger Nano S € 50,-!! Dangg nice. Ik koop een 2e. Me eerste gekocht voor actieprijs € 70,- bij BOL.com.
Word dat me back up. Alleen nog bedenken waar te bewaren. Op dezelfde plek heeft weinig zin dan. En sowieso handig voor als 1 stuk gaat. Waar ik zomaar bang voor ben lol. Blijft een fragiel dingetje vind ik.
Hmm ja precies. Op het werk denk ik dan. Mja kan eventueel ander erbij..PilatuS schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:39:
[...]
Ik zou zoiets bewaren op een andere locatie. Is iets wat ik met één van mijn backups ook doe. Fikt het huis af dan raak je niet alles kwijt
Ik dacht dan neem ik een andere kleur als back-up. Blijkt die gewoon nog € 95,- te zijn. Flauw. Dan maar zwart.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
Goede, dat zal iedereen anders zien. De definitie van een bull run is dat er in een bepaalde periode een snelle stijging is, die kan je dus op tig manieren uitleggen.The Redman schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:32:
[...]
Waarom zie jij een bull run die pas rond 2800 begon?
Tussen 10 juni 2017 en 4 augustus 2017 is de koers tussendoor wel gedaald en gestegen, maar op die 2 dagen ongeveer hetzelfde: 2.800. Daarna zie je dat de stijging per dag enorm wordt en het laagste punt nog eenmaal 3.200 is geweest, maar niet meer lager dan 2.800. Ik kijk hiervoor op de 1Y grafiek bij CMC, dus mogelijk zitten er dagelijkse dalen in die lager zijn, maar die zie ik hier dus nu niet op.
Vóór 4 augustus stijgt Bitcoin natuurlijk ook al fors, maar de een zal zeggen dat dit bij >100 Dollar al is begonnen, de ander bij 3.000 en de ander bij 10.000, ik denk dat je niet precies kunt benoemen wanneer die nu echt is begonnen omdat de definitie vaag/breed is.
2.800 heb ik wel vaker langs zien komen en vandaar dat ik hem gisteren noemde, maar het is maar net hoe je het interpreteert.
Misschien was het overigens geen bull run, maar een bull rally die we hebben gezien.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Heb er nog niet zo heel lang eentje maar, stel hij start niet meer op.. wat dan?Klaas25 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:32:
Ledger Nano S € 50,-!! Dangg nice. Ik koop een 2e. Me eerste gekocht voor actieprijs € 70,- bij BOL.com.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Hopelijk heb je de seed (24 woorden) opgeschreven die je (eenmalig) te zien kreeg toen je hem voor het eerst aanzette. Zo niet... Verplaats je funds naar een tussenwallet, reset de ledger, seed opschrijven, funds naar wallet waarvan je wél de private key hebt.ScreamGT schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:27:Geen flauw idee hoe ik een backup moet maken.
Of een nieuwe kopen , en dan seed invoeren of nu al een 2eScreamGT schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:27:
[...]
Heb er nog niet zo heel lang eentje maar, stel hij start niet meer op.. wat dan?Geen flauw idee hoe ik een backup moet maken.
Was Kucoin eerst, of Coinex eerst met did systeem?Tominatie schreef op donderdag 22 november 2018 @ 17:57:
[...]
lol, hoe kun je een exchange vergelijken met een piramide spel![]()
Tuurlijk is het een high risk, high reward. Als je gelooft in de toekomst van de Kucoin Exchange en je denkt dat zij door blijven groeien en dus altijd mooie volumes zullen hebben deel je mee in de winsten.
Maar ze kunnen ook voorbijgestreefd worden/crypto bloed dood etc. etc.
ER zijn risico's maar ik zie vooral mooie kansen. Morgen op blackfriday koop ik er nog een paar honderd denk ik.
“The secret to investing is to figure out the value of something – and then pay a lot less.”
Happy thanksgiving trouwens aan alle Tweakers. Nu ja jullie vieren natuurlijk Sinterklaas binnenkort.
[ Voor 9% gewijzigd door Kain_niaK op 22-11-2018 21:37 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Moest even zoeken naar de bron:
https://www.bloomberg.com...bets-spurned-by-regulator
Europe’s largest trader of exchange-traded funds is moving into crypto, even though its regulator urges consumers and institutions not to buy and sell digital currencies.
K zag vandaag nog een OTC voorbij komen van iemand die 20k Bitcoins wil aanschaffen.
566 is niks
Over 2 jaar moet het lukken.ggj87 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 22:04:
Ik wil ook wel 20000 BTC kopen hoor. Heb er wel een paar honderd euro voor over.
Weg
https://www.telegraaf.nl/...ers-zet-stap-met-crypto-sFlow Traders zet stap met crypto's
Maar weer geen doorbraak.....alki schreef op donderdag 22 november 2018 @ 22:16:
Check die btc spike
Binance doet exact hetzelfde alleen dan met 20% v/d winst door BNB terug te kopen.Tominatie schreef op donderdag 22 november 2018 @ 02:21:
2018-11-21: 0.29361536KCS = 0.22 USD
2018-11-20: 0.2986917KCS = 0.22 USD
2018-11-19: 0.20017045KCS = 0.15 USD
Ik had de coins die ik op Kucoin had staan paar dagen geleden dus omgezet naar KCS en krijg nu elke dag best wel een leuke bonus door alleen te holden. Dit vind ik wel het grootste pluspunt van Kucoin t.o.v. Binance. Ze keren 50% van de trading fee's uit aan de KCS holders.
Stel je even voor dat Binance hetzelfde deed met BNB.![]()
Ik hold die zak KCS sowieso tot ergens in 2019. Er komen veel platform upgrades aan als een dust-converter, stoploss optie etc. De roadmap staat helemaal vol de komende periode.
Dit soort dingen kunnen ook positief effect hebben op de KCS prijs, dus dat zou dubbelwinst zijn (de bonus elke dag + evt. met winst verkopen)![]()
@Timberly2 Weet dat jij een fan bent van BNB, wat denk je hiervan?
Per saldo geeft dit exact hetzelfde effect.
Enige verschil zou kunnen zijn wanneer Binance besluit 50% uit te keren, 20% door buyback en 30% dividend. Echter reken eens uit hoeveel die dividend uitkering je kost. CZ heeft de buyback wel een beargumenteerd, je gaat enorm veel transactiekosten creëren door de dividenden uit te strooien. Onhandig. En voor de waarde aan je 'aandeelhouders' is per saldo het effect hetzelfde.
Bij BNB weet je dat elk kwartaal jou positie in BNB toeneemt omdat Binance de circulating supply laat slinken. Enorm sterk effect, wat op lange termijn goed uit zal pakken. Mits trading volume gehandhaafd blijft.
Stel je hebt 10mln BNB in bezit, in het begin had je daarmee 2,5% van uitstaande kapitaal.
Nu bij 190mln circulating supply is jou aandeel in BNB toegenomen naar 5/190 = 2,63%. Bij een gelijkblijvende marketcap zou daarmee de BNB prijs per coin moeten stijgen.
Bij Kucoin keren ze de 'cash' uit en zou daarmee de marketcap moeten dalen. In theorie, in efficiënte markten werkt dat zo, dat zal op lange termijn ook in de crypto zo zijn. Check maar eens wat er gebeurt met de koers van aandelen op de dag dat ze dividend uitkeren. Openingskoers = (slotkoers vorige dag minus dividend uitgekeerd).
Wat ook logisch is, want je transfert cash van de rekening van de aandeelhouders (dat van het bedrijf) naar de eigen rekening van de aandeelhouders. Er wordt daarmee geen waarde gecreëerd maar getransfereerd.
[ Voor 14% gewijzigd door Timberly2 op 22-11-2018 22:53 ]
Vond dit wel interessant/belangrijk:“Wall Street’s Crypto King”: Bakkt en Fidelity kunnen liquiditeitsproblemen Bitcoin (BTC) oplossen
Hele artikel: https://www.crypto-inside...men-bitcoin-btc-oplossen/Allereerst zijn de opritten voor nieuw kapitaal erg moeilijk. Als je een wereldwijde instelling bent is het nog steeds erg moeilijk om Bitcoin te kopen op een manier waarop je zou willen. Een rijke 80-plusser gaat geen foto van zijn of haar rijbewijs maken om die naar een website te sturen om daar geld naar over te maken. Zij willen investeren met Fidelity. Zij willen beleggen met de Bank of America.
Verwijderd
Zo staat XVG bijvoorbeeld op het punt de top 50 uitgeknikkerd te worden.
En BCH wordt binnenkort ingehaald door XLM op de ranglijst.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 23:19:
Ook in deze barre tijden zijn er toch altijd mooie, positieve gebeurtenissen te vinden.
Laat BCH met hun fork en idiote goudhaantjes maar lekker door het putje gaan en vele miljoenen verbranden.
Mooi dat je dat zegt, in de gaten houden die munt dus! Hij heeft nl. nog geen breakout gehad (op die ene pump naar 1200 na). Alle andere munten die dat ook hadden (Nano, ETN e.a.) kregen mooie stijgingen.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 23:19:
Ook in deze barre tijden zijn er toch altijd mooie, positieve gebeurtenissen te vinden.
Verwijderd
NANO is in dat opzicht nog wel een mooi project. ETN is eveneens een dikke shitcoin.ggj87 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 23:24:
[...]
Mooi dat je dat zegt, in de gaten houden die munt dus! Hij heeft nl. nog geen breakout gehad (op die ene pump naar 1200 na). Alle andere munten die dat ook hadden (Nano, ETN e.a.) kregen mooie stijgingen.
Dusja er zou nog een run kunnen komen op XVG.
Bedankt dr craig wrightRaptorXS schreef op donderdag 22 november 2018 @ 23:22:
[...]
En BCH wordt binnenkort ingehaald door XLM op de ranglijst.
Laat BCH met hun fork en idiote goudhaantjes maar lekker door het putje gaan en vele miljoenen verbranden.
Weg
Maar Jaapio (niet persoonlijk naar jou, maar in het algemeen), zit je in de crypto omdat je de techniek erachter zo interessant vindt, of vanwege het mogelijke rendement? Ik vermoed het laatste, want je bent niet verplicht om crypto te bezitten als je alleen de techniek interessant vindt.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 23:40:
[...]
NANO is in dat opzicht nog wel een mooi project. ETN is eveneens een dikke shitcoin.
Dusja er zou nog een run kunnen komen op XVG.
Ik investeer heel graag in een shitcoin als ik daar aan kan verdienen. Het is alleen de kunst om die coin op het juiste moment te verkopen. En er wordt genoeg gehyped, neem Vechain maar als voorbeeld. Is Vechain echt zoveel beter als de rest, of zijn ze gewoon wat beter om usecases te benoemen? En samenwerkingen met grote bedrijven te benoemen die ik grotendeels in twijfel trek?
[YouTube: Stop Using Wolf Of Wall Street memes!]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Nano Ledger s @ 59 euro voor Black Friday bij Coolblue.
moon
Als het zo doorgaat is de ledger straks meer waard dan ieders portfolio..Pap3rclip schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 00:29:
https://www.coolblue.be/nl/product/809580/ledger-nano-s.html
Nano Ledger s @ 59 euro voor Black Friday bij Coolblue.
moon
Niet al je hard genoeg bijkooptMarthusiast schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 00:43:
[...]
Als het zo doorgaat is de ledger straks meer waard dan ieders portfolio..
Verwijderd
Ik vind de techniek erachter interessant, maar zit er natuurlijk in om er ooit meer geld eruit te halen dan erin is gegaan. Dus het rendement.Swaha schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 00:05:
[...]
Maar Jaapio (niet persoonlijk naar jou, maar in het algemeen), zit je in de crypto omdat je de techniek erachter zo interessant vindt, of vanwege het mogelijke rendement? Ik vermoed het laatste, want je bent niet verplicht om crypto te bezitten als je alleen de techniek interessant vindt.![]()
Ik investeer heel graag in een shitcoin als ik daar aan kan verdienen. Het is alleen de kunst om die coin op het juiste moment te verkopen. En er wordt genoeg gehyped, neem Vechain maar als voorbeeld. Is Vechain echt zoveel beter als de rest, of zijn ze gewoon wat beter om usecases te benoemen? En samenwerkingen met grote bedrijven te benoemen die ik grotendeels in twijfel trek?
Al sta ik momenteel wel een klein beetje in de min...
Overigens ben ik wel van mening dat een deel van de crypto mag verdwijnen. Coins als XVG, ETN waar zulke grote blunders worden gemaakt in de achterliggende techniek, mogen wat mij betreft verdampen.
Verder is het het gewoon een prachtige wilde ongereguleerde markt, en dat vind ik opzich al interessant genoeg. Heel benieuwd wat de toekomst brengt, en of we ooit nog recordhoogtes gaan zien. Hopend dat ik dan door wat meer ervaring een voorsprongetje heb op noobs.
Daarnaast vind ik het hele cultuurtje gewoon machtig mooi. De onvolwassenheid, de memes en de termen. Het gedeelde leed en de gedeelde vreugde, het heeft iets.
Laatste kans om goedkoop in te kopen daarna gaan we alleen maar stijgen en gaan we dit meme posten.PilatuS schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 00:44:
Wel leuk dat ook alle crypto coins mee doen aan de black friday aanbiedingen
Weg
Ja het rendeert lekker dit jaar.. als je arm wil worden..Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 00:54:
[...]
Ik vind de techniek erachter interessant, maar zit er natuurlijk in om er ooit meer geld eruit te halen dan erin is gegaan. Dus het rendement.
Haha maar helemaal eens hoor, heel interessant en zolang je er in zit met geld voor de hobby is het inderdaad geweldig om te volgen.. Een fenomeen bijna!
Verwijderd
Absoluut, ongekend. Ik ben alleen daarom al blij dat ik het cryptowereldje een beetje volg. Het is toch iets van deze tijd, en als je dan ziet wat voor schandaaltjes we al hebben meegemaakt... Scams, exchange hacks, shitforks, team-splits, chain hacks... Het is nooit saai binnen crypto.Marthusiast schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 01:00:
[...]
Ja het rendeert lekker dit jaar.. als je arm wil worden..
Haha maar helemaal eens hoor, heel interessant en zolang je er in zit met geld voor de hobby is het inderdaad geweldig om te volgen.. Een fenomeen bijna!
En dan daarnaast de mega pumps en crashes. Hoe de euforie binnen dit topic in minuten om kan slaan naar chaos en leed... Of juist andersom.
Toch een bizar iets. Daarnaast is het ook altijd leuk om een beetje te traden, vooral als je een leuke pump meepakt en rond de top weet uit te stappen. Laten we het maar niet hebben over de buy highs
#MeTooVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 01:10:
[...]
Absoluut, ongekend. Ik ben alleen daarom al blij dat ik het cryptowereldje een beetje volg. Het is toch iets van deze tijd, en als je dan ziet wat voor schandaaltjes we al hebben meegemaakt... Scams, exchange hacks, shitforks, team-splits, chain hacks... Het is nooit saai binnen crypto.
En dan daarnaast de mega pumps en crashes. Hoe de euforie binnen dit topic in minuten om kan slaan naar chaos en leed... Of juist andersom.
Toch een bizar iets. Daarnaast is het ook altijd leuk om een beetje te traden, vooral als je een leuke pump meepakt en rond de top weet uit te stappen. Laten we het maar niet hebben over de buy highs
https://www.ledger.com/products/ledger-nano-s
[ Voor 9% gewijzigd door Joatg op 23-11-2018 01:38 ]
Weg
Het hele artikel: http://altcoopsys.org/wp-...eadyforthePhoenix_001.pdfCOVER: "GET READY FOR A WORLD CURRENCY"
Title of article: Get Ready for the Phoenix
Source: Economist; 01/9/88, Vol. 306, pp 9-10
THIRTY years from now, Americans, Japanese,
Europeans, and people in many other rich countries, and
some relatively poor ones will probably be paying for
their shopping with the same currency. Prices will be
quoted not in dollars, yen or D-marks but in, let's say, the
phoenix. Te phoenix will be favoured by companies and
shoppers because it will be more convenient than today's
national currencies, which by then will seem a quaint
cause of much disruption to economic life in the last
twentieth century.
Verwijderd
Meteen maar even een bagje aangeschaft. Bedankt voor deze gouden tip!RaptorXS schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 01:38:
Uit een oude doos, waarschijnlijk voordat de meesten hier geboren waren:
[...]
Het hele artikel: http://altcoopsys.org/wp-...eadyforthePhoenix_001.pdf

Ze wilden oorlog die hebben ze nu
edit: Karma is a bitch
[ Voor 9% gewijzigd door RaptorXS op 23-11-2018 02:55 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Mwa het is black friday he.. dus goedkoop crypto inkopen.. lijkt me..Prutzertje schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 03:03:
Daar gaat BTC weer naar beneden. Wat zou er gebeuren als USA wakker word? Verkopen massaal om met hun fiat spullen te kopen?
Verwijderd
Moonnnn ????
allen de richting van de koers is de andere kant opSchuey schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:34:
Net even vluchtig op livecoinwatch gekeken, het volume in de BTC markt kruipt weer richting wat het vorig jaar rond deze tijd was. Ik zie dat maar als een positief signaal
Zijn hier nog meer mensen die een boekje open willen doen over hun zware bags?
Welke coins?ShininNL schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:51:
Eeuwig spijt van dat crypto gebeuren. Ruim 8000 euro in dec / begin januari geinvesteerd en is nu 750 euro waard.
Weg
Xvg, icx, neo, poe en eca. Dom dom dom.
Xvg lekker aangeschaft op oudejaarsavond voor 1900 sats geloof ik.
[ Voor 16% gewijzigd door ShininNL op 23-11-2018 08:56 ]
Mja dat is wel enorm veel geld om meteen in 1 keer te investeren...Ik begon begin december maar met een klein bedragje..Het was allemaal vrij nieuw voor mij, dan leek het toch slimmer om met een beperkt bedrag te starten. Niettemin ook nog niks verkocht..Sta ook op -68%ShininNL schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:51:
Eeuwig spijt van dat crypto gebeuren. Ruim 8000 euro in dec / begin januari geinvesteerd en is nu 750 euro waard.
Diegene die op dit moment nog winst hebben zaten er al maanden / jaren geleden in. Wie er dit jaar in geslaagd is om mooie winsten te maken, heeft verstand van traden. Ik kocht om het gewoon een paar jaar te laten staan. Jaa ik sta nu op -68% maar ben pas 1 jaar bezig. Ik had voor mezelf uitgemaakt om het 5j te laten staan, tenzij er in die 5jaar iets gebeurd waardoor het gigantisch veel waard begint worden.
niet aan denken!ShininNL schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:51:
had je je wel verdiept in de coins zelf of zomaar wat ingeslagen?ShininNL schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:55:
[...]
Xvg, icx, neo, poe en eca. Dom dom dom.
Xvg lekker aangeschaft op oudejaarsavond voor 1900 sats geloof ik.
Toen der tijd dacht ik van wel ja, maar denk dat een hoop info uiteindelijk pure shill was en niet klopte.jasper7878 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:02:
[...]
had je je wel verdiept in de coins zelf of zomaar wat ingeslagen?
Eind januari stond ik op 2500 dollar winst, vanaf daar is het hard bergafwaarts gegaan.
Edit: Het is altijd speelgeld geweest en mocht bitcoin weer een keer gaan vliegen sta ik er nu wel beter voor dan december vorig jaar dus potetieel kan het nog wel wat worden.. ooit…
[ Voor 20% gewijzigd door Acidrain op 23-11-2018 09:07 ]
ik ben zelfde tijd als jouw begonnen, denk dat ik er 8k eur in heb zitten en is nu 5k USD waard...Acidrain schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:04:
Als ik de balans opmaak heb ik er iets meer dan 7000 euro inzitten (juli vorig jaar begonnen en deze augustus voor het laatst geld bijgepompt, tussendoor wel een aantal keer geld er uit gehaald maar ook weer terug gestopt met de dips...) en dat is nu op Binance nog geen 1600 dollar waard..
Eind januari stond ik op 2500 dollar winst, vanaf daar is het hard bergafwaarts gegaan.
Edit: Het is altijd speelgeld geweest en mocht bitcoin weer een keer gaan vliegen sta ik er nu wel beter voor dan december vorig jaar dus potetieel kan het nog wel wat worden.. ooit…
owja,, in januari had ik er maar 3K eur in zitten en dat was 31K USD waard
[ Voor 6% gewijzigd door jasper7878 op 23-11-2018 09:11 ]
Maakt dat echt uit? Het is natuurlijk niet slecht om jezelf in te lezen maar ik denk dat het uiteindelijk niet veel verschil maakt. Dat is, als je in de top 100 blijft en niet een of andere low cap coin pakt, dan is het risico mi. veel groter. Veel munten in de top 100 staan op grote beurzen als Binance en zit er een hoog volume achter.jasper7878 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:02:
[...]
op de korte termijn niet dus je kan er idd leuk mee traden, maar als je zoals ik er voor de langere tijd in zit, kijk ik wel wat de bedoeling met de token of coin is, en dan had je gezien dat bijv. XVG de zoveelste privacy coin was. en tsja ik zie de hele wereld niet over 5 jaar hun boodschappen met XVG betalen..ggj87 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:11:
[...]
Maakt dat echt uit? Het is natuurlijk niet slecht om jezelf in te lezen maar ik denk dat het uiteindelijk niet veel verschil maakt. Dat is, als je in de top 100 blijft en niet een of andere low cap coin pakt, dan is het risico mi. veel groter. Veel munten in de top 100 staan op grote beurzen als Binance en zit er een hoog volume achter.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
hier ook -70%Rebbelx schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:57:
[...]
Mja dat is wel enorm veel geld om meteen in 1 keer te investeren...Ik begon begin december maar met een klein bedragje..Het was allemaal vrij nieuw voor mij, dan leek het toch slimmer om met een beperkt bedrag te starten. Niettemin ook nog niks verkocht..Sta ook op -68%
Diegene die op dit moment nog winst hebben zaten er al maanden / jaren geleden in. Wie er dit jaar in geslaagd is om mooie winsten te maken, heeft verstand van traden. Ik kocht om het gewoon een paar jaar te laten staan. Jaa ik sta nu op -68% maar ben pas 1 jaar bezig. Ik had voor mezelf uitgemaakt om het 5j te laten staan, tenzij er in die 5jaar iets gebeurd waardoor het gigantisch veel waard begint worden.
Ik sta nog maar op 1000% winstShininNL schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:51:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Lol, ELKE coin is 50-99 procent minder waard.jasper7878 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:02:
[...]
En alsof er echt een markt bestaat voor al die shit altcoins.
Verwijderd
Mooi hoe jij toch de werkelijkheid recht kunt lullen. BTC zakt alleen maar verder weg.DAMAGE schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 03:15:
BTC kruipt weer wat uit het dalletje maar het is steeds maar weinig overtuigend... je hoort wel steeds meer mensen voorzichtig weer wat plukjes inkopen hier en daar maar het grote geld lijkt er nog geen zin in te hebben...
Mensen kopen plukjes in, jaja. Alleen veel meer mensen verkopen plukken, maar die hoor je niet.
Winst heb je pas als je verkoopt. En holden is een slechte strategie..oisyn schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:42:
[...]
Ik sta nog maar op 1000% winst. Ja, het zijn zware tijden, maar ik blijf gewoon HODLen!
Ik ben er gelukkig weer net op tijd uit gegaan voor de daling (meer geluk dan wijsheid), kan nu bijna 3 X zoveel aanschaffen voor hetzelfde geld, maar dit gaat nog wel even door ben ik bang!
Holden is geen strategie, holden is een religie. In deze tijden worden de heidenen van de gelovigen gescheiden.Machlah schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:47:
[...]
Winst heb je pas als je verkoopt. En holden is een slechte strategie.
[/amen]
Ik heb precies hetzelfdeShininNL schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:51:
ja maar goed dat is achteraf he Slux voor het zelfde geld had die nou heel hoog gestaanSlux schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:58:
Ik riep al sinds vorig jaar dat holden het slechtste is wat je kan doen met crypto, denk dat er toen een handjevol met me eens waren, eindeloze discussies met o.a. die facedown over gehad, wel jammer dat hij er niet meer is want ben wel benieuwd hoe die er nu voor staat, al denk ik niet dat hij zou toegeven dat het VEN toch niet zo goed idee was
Kom op zeg VEN is toch al vanaf het begin duidelijk geweest dat het niks zou wordenbie100 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:02:
[...]
ja maar goed dat is achteraf he Slux voor het zelfde geld had die nou heel hoog gestaan
ik dacht dat hij er helemaal uit was gestapt met een flink verlies, alleen wat LCC overgehouden dacht ik,ggj87 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:01:
Of met @Turbo-Puppy. Die moet zich nu de ballen uit z'n broek lachen als hij ziet hoe laag LTC staat. Hoewel, had hij niet een zakje gehouden??
Wel jammer dat hij weg is was altijd wel leuk met hem hier
[ Voor 41% gewijzigd door Slux op 23-11-2018 10:06 ]
Tja wie niet die in die tijd is ingestapt...ShininNL schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:51:
Hier hetzelfde hoor, mid-december ingestapt en in totaal zo'n 1500 ingelegd gedurende dit jaar. Op dit moment een waarde van 400, 2 weken terug nog heb dubbele.
Gewoon lekker vasthouden en hopen dat het bijtrekt en wie weet is het over een paar jaar wel x10 waard (of meer).
Verlies ook, dus waar hebben we het dan eigenlijk over?
Ik handel niet.En holden is een slechte strategie.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Is dat zo? En met welke coin trek je die vergelijking met VET. (VEN is VET tegenwoordig)Slux schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:58:
Ik riep al sinds vorig jaar dat holden het slechtste is wat je kan doen met crypto, denk dat er toen een handjevol met me eens waren, eindeloze discussies met o.a. die facedown over gehad, wel jammer dat hij er niet meer is want ben wel benieuwd hoe die er nu voor staat, al denk ik niet dat hij zou toegeven dat het VEN toch niet zo goed idee was
Okay ik dacht dat je wel handelde, wel af en toe verkocht ?
Ik had wel wat coins op Bitfinex staan ja, maar dat was niet zo'n succesSlux schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:20:
[...]
Okay ik dacht dat je wel handelde, wel af en toe verkocht ?
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!