Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 380 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.920 views

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
TuutjDrie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:21:
[...]
De mens is een kuddedier en de FOMO is snel aangewakkerd. Het idee van snel geld verdienen blijft mensen aanspreken.
Daar heb je gelijk, alleen gaan mensen niet meer op een gokkast spelen die een jaar niets gegeven heeft.
Iets met een ezel en dezelfde steen....

Je hebt wel die hard gokkers, en die blijven geld erin gooien, want ja hij moet nu echt een keer hoor!
The house always wins.

Daarnaast is de tech achter BTC gewoon drama en in het half uur dat een BTC erover doet kan je geld dus al 10% minder waard zijn. Komt ook nog bij dat als de grote partijen daadwerkelijk dit soort zaken willen gaan gebruiken, ze wel zelf een coin oid creëren.

[ Voor 20% gewijzigd door Thommie.nl op 21-11-2018 16:33 ]

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 22:44
D-Ed schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:31:
[...]

In de zomer van 2017 heb ik wél eerst zelf onderzoek gedaan (meeste hier op het forum) voordat ik instapte.. Toen waren er (voor mij) over het algemeen de beste tips en adviezen in te winnen en kon je zelf nog eens iets toevoegen ook al had je niet heul, heul veel ervaringen (ik tipte hier nog TRX na de eerste airdrop bv _/-\o_ )

Met minimale inleg toen nog een leuk rendement kunnen maken (en er op het juiste moment mijn inleg + winsten uitgetrokken (half januari). Ondanks dat alles nu flink is gedaald sta ik zelfs nog op winst dus dat DYOR van 'vroeger' werkt(te?) over het algemeen wel d:)b

* Okay okay, als je al die 'verloren' uurtjes scherm staren en discussies online voeren/volgen meetelt dan kun je natuurlijk niet spreken van echte winst :+
Het is makkelijk om voor onszelf te spreken, maar de crux zit em denk ik in het onderkennen dat slechts een kleine groep echt bereid is om in de details te duiken en het gros gewoon de meerderheid volgt zonder er al teveel bij stil te staan. En dan nog. Zelfs de groep die bereid is om erin te duiken loopt tegen de issue aan dat ze vaak niet over alle relevante kennis beschikken om tot de juiste conclusies te komen (myself included). Dus ben er verre van overtuigd dat de massa die tijdens de bullrun heeft ingekocht research heeft gedaan, dan wel dat hun research van voldoende kwaliteit is geweest.
Hierdoor ben ik ook minder verwonderd over dat die mensen niet voor klein bedrag hun holdings vermenigvuldigen als ze al op verlies staan. Ze zijn nooit überhaupt nooit met een heldere visie aan het avontuur begonnen. Hun verliezen zijn eerder een voedingsbodem die bevestigd dat ze aan het begin een fout hebben gemaakt en ze voelen er weinig voor diezelfde fout opnieuw te maken.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:04

ScreamGT

joejoe

Kain_niaK schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:14:
Ik denk dat ik ook wel klaar met BCH ben en vooral alleen nog maar XRP ga shillen. Sterke coin die XRP. Geen fees, instant, meer decentraal dan BCH, nooit drama, de banken houden van XRP.

Ik denk dat XRP het binnenkort wel gaat overnemen van BTC.
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/236x/80/a7/6b/80a76bd631daa58d7eb0559d2ea74e7c--funny-facebook-comment.jpg

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nou dat BTCtje houdt zich maar kranig vandaag

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Maar @Kain_niaK even de grapjes daargelaten ben je echt van je BCH geloof afgestapt? Of was je sarcastisch...

En indien je serieus was, waarom XRP?

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2018 @ 17:06:
Maar @Kain_niaK even de grapjes daargelaten ben je echt van je BCH geloof afgestapt? Of was je sarcastisch...

Never going to happen, het is hetzelfde om bijvoorbeeld tegen hem te zeggen om moslim te worden terwijl die gereformeerd katholiek is.

Zoals House zou zeggen, if you could reason with religious people there would be no religion, of bcash in dit geval.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-11 07:11
Kain_niaK schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:14:
Ik denk dat ik ook wel klaar met BCH ben en vooral alleen nog maar XRP ga shillen. Sterke coin die XRP. Geen fees, instant, meer decentraal dan BCH, nooit drama, de banken houden van XRP.

Ik denk dat XRP het binnenkort wel gaat overnemen van BTC.
Of je nou sarcastisch bent of niet. Je hebt wel gelijk haha!!!!! Klasse.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Sam2013 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:30:
[...]

Daar heb je gelijk, alleen gaan mensen niet meer op een gokkast spelen die een jaar niets gegeven heeft.
Met die argumentatie was de $20k dus ook nooit mogelijk

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:27
Kain niaK is een troll die op de payroll van Blockstream staat om BCH kapot te maken!!!!1!een!

• Klaas25
  • Laatst online: 12-11 07:11
Leuke video van mannetje van Ripple. Oprechte non-shill informative deling met de rest hier.
Ps: XRP is BTC 2.0 O-)

https://techonomy.com/con...s-borders-cryptocurrency/

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:14
Vraagje.. Ik heb vorig jaar een X aantal dgb op mijn ledger gezet en er nooit meer naar omgekeken.

Nu keek ik net even en ze staan nog netjes in de ledger wallet alleen als ik het adres in een Explorer zet staan er geen transacties op.. help

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Prachtig om BTC te verdienen door in fiat te zitten en rode candles te zien :)

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 21-11-2018 18:23 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2018 @ 17:06:

Alle crypto is veel te ingewikkeld. De mensen houden van iets dat eenvoudig is. XRP is super eenvoudig.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Sam2013 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:30:
[...]

Iets met een ezel en dezelfde steen....

Je hebt wel die hard gokkers, en die blijven geld erin gooien, want ja hij moet nu echt een keer hoor!
The house always wins.

Daarnaast is de tech achter BTC gewoon drama en in het half uur dat een BTC erover doet kan je geld dus al 10% minder waard zijn. Komt ook nog bij dat als de grote partijen daadwerkelijk dit soort zaken willen gaan gebruiken, ze wel zelf een coin oid creëren.
Als je weet dat die gokkast je inleg met 30.000%(alt coins) zou kunnen verdubbelen dan probeer je het elke maand wel een keer.
Slechte vergelijking dus.

Juist het volatiele character van de crypto coins spreken heel veel mensen aan.

Verwijderd

Kain_niaK schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:24:
[...]

Alle crypto is veel te ingewikkeld. De mensen houden van iets dat eenvoudig is. XRP is super eenvoudig.
And so it begins...

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:05
Ik geef het een maand dan haat iedereen XRP hier :D

Verwijderd

Kain_niaK schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:24:
[...]

Sorry voor de dubbelquote. Maarrrrrrr....

Dit is dus gewoon je allereerste XRP shillpost op tweakers! *O* Let iedereen hier even op? Dit is geschiedenis die wordt geschreven!

Al vind ik een rectificatie voor maandenlang Bcash shillen wel op zijn plaats ;)

Vroeger. Toen de schepen van hout waren en de mannen van staal. Toen de kratten bier van hout waren en je door moest zuipen om de kachel op te stoken. Vroeger. Toen je kat nog met een u spelde. Toen NANO nog raiblocks heette. Toen VeChain nog de toekomst was. Toen Kain_niaK nog Bcash shillde.

• Cristallx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-04-2022
Acidrain schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:39:
Crypto is niet te voorspellen ... maar XRP heeft wel een zeer grote kans op succes.

Ik heb alvast een mooi aantal XRP 'tjes in mijn Nano.

:) :) :) :) :) :*) :*) :*)

Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...

Verwijderd

Acidrain schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:39:
Ach, wat is haten. @Klaas25 krijgt er een strijdmaatje bij.

Ik ga het eens aankijken, wellicht stap ik ook ergens in januari/februari met een mooi bedrag in XRP, mocht bitcoin wel langzaam leegbloeden.

Mocht dat gebeuren gaan we nog mooiere prijsjes zien dan nu.

• Cristallx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-04-2022
https://twitter.com/LeeR912/status/1065269966520360965

[ Voor 9% gewijzigd door Cristallx op 21-11-2018 18:49 ]

Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ah het FUD'en is zelfs al aangebroken! Ok nu gaan we echt omhoog bois!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Vers van de pers:
Cryptodip: Amerikaanse Justitie onderzoekt Tether, ICE stelt futuresplatform Bakkt uit
Bron: https://bitcoinmagazine.n...uturesplatform-bakkt-uit/
:)

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:45:
[...]

Ik ga het eens aankijken, wellicht stap ik ook ergens in januari/februari met een mooi bedrag in XRP, mocht bitcoin wel langzaam leegbloeden.

@Kain_niaK is natuurlijk niet serieus hè. Beetje BCH kapot shillen en dan overstappen naar wat anders. Dan kan niet. Zou hetzelfde zijn als ik, als Feyenoorder, ineens voor Ajax wordt. Ik acht die kans even groot als dat Kain ineens XRP gaat shillen.

Rookworst zonder r is ook worst.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:45:
[...]

Als xrp dan weer op $0.005 staat doe ik met je mee

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Was het vorig jaar niet een combi van China en Z-Korea die crypto gingen verbieden rond deze tijd?

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 21 november 2018 @ 17:12:
[...]

Never going to happen, het is hetzelfde om bijvoorbeeld tegen hem te zeggen om moslim te worden terwijl die gereformeerd katholiek is.

Zoals House zou zeggen, if you could reason with religious people there would be no religion, of bcash in dit geval.
Toevallig is hij ook zwaar gelovig.. Sterker nog.. Hij maakt echt z'n levenswerk van het hele crypto gebeuren, daar zijn wij 'hobbyisten' helemaal niets bij.. :F

Via: https://www.reddit.com/user/Kain_niaK/ kwam ik op: https://www.reddit.com/r/...delete/ea6ko19/?context=3

Waarin hij zelfs refereert aan de bijbel..: "Bitcoin is the most disruptive thing since the internet itself. And if you read revelation 13:16 you got to ask yourself. A money that can say no even when buyer and seller want to sell, is that money not a computer program? Is Bitcoin not the first step to this."

Zoals ik al eens eerder zei.. Een goede gast maar draaft wel erg door..

* En nee, het custom css dingetje is me nog niet gelukt |:(

• RaptorXS
deppenboks schreef op woensdag 21 november 2018 @ 19:39:
Was het vorig jaar niet een combi van China en Z-Korea die crypto gingen verbieden rond deze tijd?

[...]
Momenteel blijven een aantal zaken boven de markt hangen, dat Tether/Bitfinex gedoe maakt er deel van uit.
Net als bijv. de uitgestelde Bakkt ETF, de aankomende VanEck ETF, de uit te keren BTC van Mt. Gox en ook dat gedoe met die BCH kneuzen die miljoenen verbranden. :)

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 21-11-2018 20:05 . Reden: typo ]

• Pelox
Pelox schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:12:
Vraagje.. Ik heb vorig jaar een X aantal dgb op mijn ledger gezet en er nooit meer naar omgekeken.

Nu keek ik net even en ze staan nog netjes in de ledger wallet alleen als ik het adres in een Explorer zet staan er geen transacties op.. help
Nou ik snap er helemaal niks van.. als ik op address kijk in een van de explorers dan zie ik balance 0.. maar als ik dan verder klik naar transacties etc dan zie ik ineens wel een balance.. Het zal wel kloppen neem ik aan, euro/dollar waarde klopt trouwens voor geen meter op mijn ledger.

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 21-11-2018 20:07 ]

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Intussen is dit topic trouwens al 2 keer zo lang als alle eerdere slowchat-topics.... When fork?

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-11 15:05
Specy schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:12:
Intussen is dit topic trouwens al 2 keer zo lang als alle eerdere slowchat-topics.... When fork?
Als het aantal posts groter is dan de waarde van BTC op een grote Exchange, Kraken ofzo? :)

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:33

Bever!

3

tias86 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 19:28:
[...]

Als xrp dan weer op $0.005 staat doe ik met je mee
According to Hinrikus, TransferWise has examined Ripple’s high-speed, cross-border payment solution, RippleNet, and has found no compelling reason to use it given its current level of adoption.

Explaining why this is, he remarked:

“If every bank in the world was going through the Ripple network, it would be amazing. Yet how many banks are using Ripple today in production? It’s a very short list. In that sense we’re big supporters of Ripple or anything else…and if any of these gets enough adoption, and it actually materially helps us do things cheaper and faster, we’d love to, but so far we haven’t found one.”

In June, CCN reported that Western Union CEO Hikmet Ersek expressed a distinct lack of enthusiasm over a potential switch to Ripple after the company carried out an XRP trial run. Ersek stated at the time that the results of the trial did not show any real cost savings that would warrant overhauling the existing system to use XRP for cross-border payment settlement.

Verwijderd

Ik zou zeggen,laat ze die test eens doen met BTC
Dan kun je er miljoenen dollars achter aan gooien
Daar zit het verschil.
BTC is een niet te gebruiken munt

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:36:
[...]

Daar zit het verschil.
Jaaa lekker decentraal ook

Laat alle banken maar alles in beheer hebben met Ripple, precies de reden waarom bitcoin ontstaan is _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door rvT op 21-11-2018 20:38 ]

Verwijderd

Gelukkig is er een XRP-CSC pair :P

• RaptorXS
Mmmm, heb ook maar eens een TA gemaakt over de huidige BTC koers,
Ik zie driehoekjes, pardon.. descending triangles.
Een sausje Kondratiev golfje erover heen met wat Pivot points, en na de Bollinger band ben ik eruit.
Het kan omhoog of naar beneden gaan. :)

Disclaimer: dit is geen advies voor uw beleggingen/crypto's voor nu of in de toekomst.

[ Voor 14% gewijzigd door RaptorXS op 21-11-2018 21:02 ]

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Lijkt weer een dikke bear pennant die aan het vormen is.

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
rvT schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:37:
[...]

Jaaa lekker decentraal ook

Laat alle banken maar alles in beheer hebben met Ripple, precies de reden waarom bitcoin ontstaan is _/-\o_
Tsja al werkt dat ook niet echt lekker met alle forks.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Wow, ik had niet verwacht dat ik bij thuiskomst een ietwat stabiele BTC zou zien. De sprongen van honderden naar beneden zijn er niet meer. Is dit de nieuwe range waar we een tijdje in blijven hangen? :>

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
die gaat voorlopig niet naar onderen :9
kaas

• Matadores
  • Laatst online: 20:02
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:36:
[...]

Daar zit het verschil.
Klopt, het is een fictieve speculatie munt :Y)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Martine schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:14:
die gaat voorlopig niet naar onderen :9
Helaas werkt het niet zo. Walls zeggen niets. Gaat de koers flink omlaag worden ze ingetrokken, lager gezet of er wordt 10% van gekocht en dan zijn ze weg. Als je denkt dat de koers niet lager zal gaan omdat er wat walls staan kan je echt goed hard geld verliezen.

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als de order blijft staan zullen toch al die rippeltjes verkocht moeten worden? :?

• PilatuS
  • Niet online
Martine schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:24:
Als de order blijft staan zullen toch al die rippeltjes verkocht moeten worden? :?
Als ja. En dat is het hele punt met walls, ze zijn voor 90% van bots. Die blijven echt niet staan als de koers onderuit gaat. Verder worden ze misbruikt om het idee te geven dat de koers niet lager zal gaan. Bij pump en dumps worden ook fakewalls neergezet puur om mensen te laten denken dat de boel nog wel even omhoog kan gaan. Als de verkoop dan klaar is wordt de wall ingetrokken en gaat de koers met 5% of meer onderuit.

Toen BTC aan zijn val begon stonden overal walls van 100'en BTC's. Raakt de koers die wall moet je maar eens kijken naar de wall en naar wat er daadwerkelijk gekocht word. Vaak genoeg zie je walls gewoon kleiner worden terwijl er niets van gekocht wordt. Verder als de koers lekker onderuit gaat zijn ze gewoon ineens weg. Dan staat er een 200BTC wall, er wordt 10BTC van gekocht, wall wordt ingestrokken en de koers valt met 100 dollar omlaag.

Dus nogmaals, walls zeggen niets, of het nou buywalls of sellwalls zijn.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

PilatuS schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:21:
[...]

Helaas werkt het niet zo. Walls zeggen niets. Gaat de koers flink omlaag worden ze ingetrokken, lager gezet of er wordt 10% van gekocht en dan zijn ze weg. Als je denkt dat de koers niet lager zal gaan omdat er wat walls staan kan je echt goed hard geld verliezen.
Precies, zo vaak gezien dat zo'n wall binnen enkele seconden weg is.

BTC heeft meer groene paaltjes nodig jongens. Het wil nog niet écht lukken.

• RaptorXS
Heb toch maar eens wat cash over gemaakt om snel in te kunnen stappen.
Waarschijnlijk toch in BTC en niet in XRP.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11 12:54
Kain_niaK schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:34:
[...]
Behalve bitfinex en nog een andere exchanges noemen alle exchanges de abc chain gewoon BCH.
Bitcoin Cash ABCBitcoin Cash SV
KrakenBCHBSV
PoloniexBCHABCBCHSV
BitfinexBABBSV
HitBTCBCHABCBCHSV
BittrexBCHBCHSV
YobitBCHABCBCHSV
BinanceBCHABCBCHSV

Wie vult hem aan?

En natuurlijk: https://xkcd.com/386/

• Bartvandelaar
Zegt niks, zou @PilatuS zeggen.

Edit: jullie zijn me al voor.

[ Voor 5% gewijzigd door Bartvandelaar op 21-11-2018 21:38 ]

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:08
ben benieuwd of de koers nog wel zal stijgen zodra het December is, ik denk het eigenlijk van niet.

Ga er deze keer ook niet nog meer geld in pompen, nee ik ga deze keer gewoon voor 50 euro aan krasloten halen.

• Tominatie
  • Niet online
@mugenmarco Met krasloten is je winkans minimaal. Ga dan gewoon een avondje roulette! :P

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:25
Martine schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:24:
Kans is groot dat ie dus niet blijft staan.
Op Mintpal deed ik het zelf bij coins waar je met n paar btc n grote vraag (of aanbod) kon faken om zo de prijs te 'sturen'

Wel opletten dat je niet per ongeluk n hoop coins koopt waar je juist van af wilde :'(

En in t geval van Mintpal dat de exchange er niet met je muntjes vandoor gaat :( :( :(

Ik lul ook zomaar wat

• PilatuS
  • Niet online
Gooi een paar grote walls neer. Verkoop langzaam de munten die je wil verkopen aan mensen die denken dat het niet omlaag gaat omdat er walls staan. Trek de walls in en laat de koers vallen door wat te dumpen. Koop de munten op van de panic sellers. Begin weer bij stap 1.

• Specy
De meeste walls bij Bitcoin zijn *waarschijnlijk* arbitrage-bots. En ja, die kunnen dus heel snel verdwijnen als er op een andere site iets gebeurt.

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Pfff, hier noobvraag, ik heb BTC verstuurd naar bitmex nu wil ik eens iets met short proberen....maar het lukt me niet (moet ik dan market of limit hebben?)

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:08
Tominatie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:43:
@mugenmarco Met krasloten is je winkans minimaal. Ga dan gewoon een avondje roulette! :P
haha al gedaan, 20 euro weg in een mum van tijd. Is niet mijn ding, maarja cryptocurrency blijkbaar ook niet 8)7

• PilatuS
  • Niet online
Doe eens even normaal. Als je je niet normaal kunt uitdrukken, reageer dan gewoon niet.

Maak de volgende keer een TR aan als je iets ziet wat niet in een topic thuis hoort.

[ Voor 84% gewijzigd door janvanduschoten op 22-11-2018 08:32 ]

Verwijderd

Beste dartfreak het was een bewogen jaar
Met veel dalend markt gevaar
Veel gezever en azijnpissers,dat is niet fijn
Maar dat kan soms ook heel verhelderend zijn
Dit jaar ging je volkomen om naar een ander beleid
Waar bij je de oude garde en dode dino,s mijd
Dit was volgens mij een juiste keus
En word jou munt binnenkort de nieuwe reus
De sint leeft heel erg met je mee
En daarom voor jou dit jaar een miljoen gratis CSC

Groetjes van sinterklaas

Toch lief...niet dan? :)

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:03
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:27:
Beste dartfreak het was een bewogen jaar
Met veel dalend markt gevaar
Veel gezever en azijnpissers,dat is niet fijn
Maar dat kan soms ook heel verhelderend zijn
Dit jaar ging je volkomen om naar een ander beleid
Waar bij je de oude garde en dode dino,s mijd
Dit was volgens mij een juiste keus
En word jou munt binnenkort de nieuwe reus
De sint leeft heel erg met je mee
En daarom voor jou dit jaar een miljoen gratis CSC

Groetjes van sinterklaas
<+:) *O*

• RaptorXS
Offtopic, dus weg.

[ Voor 95% gewijzigd door janvanduschoten op 22-11-2018 08:33 ]

• Izualez
  • Laatst online: 17-11 17:15
Cobus79 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:05:
Pfff, hier noobvraag, ik heb BTC verstuurd naar bitmex nu wil ik eens iets met short proberen....maar het lukt me niet (moet ik dan market of limit hebben?)
Of je limit of market moet hebben hangt er van af wanneer je short positie wilt openen. Voor een bepaalde prijs (limit) of de huidige marktprijs.

Heb zelf geen ervaring met BitMex, maar kwam laatst dit filmpje tegen als BitMex tutorial:
[YouTube: BitMEX | How To SHORT & LONG Bitcoin | Leverage Trading Tutorial For Beginners]

Verwijderd

Lieve tweakers.

Hierbij een berichtje van de Sint,
wees elkander goed gezind.

Ook al zijn de koersen kut,
frustraties uitten heeft geen nut.

Denk 2 keer na en houdt respect,
voor je de ander verbaal afbekt.

Drink een biertje, snuif wat coke,
je partner behagen, dat kan ook.

Doe iets wat je laat ontspannen,
anders wordt je nog verbannen.

Dan komen de mods met een banhamer,
en zit je straks alleen op je kamer.

Zonder digitale crypto maatjes,
alleen met shitcoins en meme plaatjes.

Laat de koersen je niet raken,
ook al is het financieel bloed braken.

Groetjes Sint en Piet.

• Tominatie
  • Niet online
@Verwijderd haha, geniaal maat

• Pelox

Zero.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:04

ScreamGT

joejoe

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:45:
Hierbij een berichtje van de Sint,
wees elkander goed gezind.

Ook al zijn de koersen kut,
frustraties uitten heeft geen nut.

Denk 2 keer na en houdt respect,
voor je de ander verbaal afbekt.

Drink een biertje, snuif wat coke,
je partner behagen, dat kan ook.

Doe iets wat je laat ontspannen,
anders wordt je nog verbannen.

Dan komen de mods met een banhamer,
en zit je straks alleen op je kamer.

Zonder digitale crypto maatjes,
alleen met shitcoins en meme plaatjes.

Laat de koersen je niet raken,
ook al is het financieel bloed braken.

Groetjes Sint en Piet.
Ik las; aftrekt. :| Nu voel ik mij gebruikt.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• PilatuS
  • Niet online
Cobus79 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:05:
Lees je even goed in over short gaan want dat kan erg tricky zijn, helemaal met hefboom.

Als voorbeeld: Stel je gaat short en denkt dus dat BTC gaat dalen. Als de prijs van BTC zeg 100 dollar is en daalt met 10 dollar heb je 10 dollar verdient. Gaat de koers echter met 10 dollar omhoog sta je gelijk 30 dollar of meer in het rood. Dit is nog zonder hefboom. Short gaan kan natuurlijk veel geld opleveren, maar als het fout gaat kost het je heel snel flink meer. Voordat je dit doet zou ik zorgen dat je exact weet wat je doet en het volledig snapt.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Alles gaat rustig omhoog , gaan we een mooi nachtje te gemoed?

• Bartvandelaar
Mijn kinderen zijn ook bearish op dit moment. Zijn al 2 weken extreem onrustig snachts. Een aantal uur aaneengesloten slapen zit er voorlopig niet in lijkt het.

• RaptorXS
Bartvandelaar schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:59:
Mijn kinderen zijn ook bearish op dit moment. Zijn al 2 weken extreem onrustig snachts. Een aantal uur aaneengesloten slapen zit er voorlopig niet in lijkt het.
Als ze groter worden en het huis uit gaan zijn het schatjes :)

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
wehave schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:57:
Alles gaat rustig omhoog , gaan we een mooi nachtje te gemoed?
Ik verwacht wel wat actie, maar dan eerder omlaag..

• ggj87
He shit, dipje van net weer gemist.... :|

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/255/097/022.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door ggj87 op 21-11-2018 23:02 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Waarschijnlijk op 6 december voorbij als <+:) het land weer heeft verlaten. Been there, done that, ieder jaar opnieuw spanning ivm de cadeaus :)

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/cOHU0CIqNrdR5o2OmM/giphy.gif

We moeten dit jaar gewoon ff incasseren, komt wel weer goed jongens. :')
Zoals onze vriend Warren zou zeggen; "I will tell you how to become rich. Close the doors. Be fearful when others are greedy. Be greedy when others are fearful."

Koop de dips bij, hold en zie waar je over jaren staat. Of iedergeval dat is mijn strategie. De waarde van Bitcoin is mij wel duidelijk.

"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient.", is hier ook van toepassing. :)

• ggj87
Dat ga ik doen bij de eerste de beste die instapt in de bullmarkt en zegt "Goh, da's makkelijk verdienen, die Bitcoin!"

• Bartvandelaar
Taro schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:06:
[...]

Waarschijnlijk op 6 december voorbij als <+:) het land weer heeft verlaten. Been there, done that, ieder jaar opnieuw spanning ivm de cadeaus :)
Zijn 2,5. Die snappen het principe van Sinterklaas nog niet echt. Één van de 2 ging de appel uit zijn schoen opeten die eigenlijk voor het paard was...

OT: ik heb werkelijk waar geen idee welke kant we op korte termijn opgaan. Voor de langere termijn gaat ik voor nog een stevige daling.

• Specy
Nou, over een paar uurtjes het vliegtuig in. Laatste keer (en volgens mij de enige keer dat ik gevlogen heb sinds ik in crypto zit) stapte ik in de VS uit en bleek de koers na weken stilstand ineens 15% te zijn gestegen. Dat mag van mij morgen weer!

[ Voor 3% gewijzigd door Specy op 21-11-2018 23:12 ]

• ggj87
Dan ga je bijna letterlijk naar de moon :P

• The Redman
ggj87 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:02:
He shit, dipje van net weer gemist....
De dip moet nog komen... >:)

• Bartvandelaar
@PilatuS wat is voor jou nu de eerste volgende resistance omhoog bij BTC? 4800 of 5000? In USDT heb ik het dan over.

• Tominatie
  • Niet online
$4000, is het de bodem? Zou mooi zijn, maar we missen 1 ingrediënt; een krachtige bounce met veel volume. Da's het enige wat mij vraagtekens doet zetten bij deze eventuele bodem. We kunnen ook gewoon weer tijden niks doen, zoals we op 6.4k deden. Maar dan denk ik eigenlijk niet dat we een bodem hebben gezet. Ik hoop dus dat we een fikse stijging met veel volume gaan pakken. Dat zou mij bevestigen dat we niet lager gaan dan $4000.

We gaan het meemaken.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Men verwacht nog een daling dus daarom zal het koop volume wel een beetje uit blijven. Dan zullen we eerst belangrijke resistances moeten breken om mensen te overtuigen dat dit hem is denk ik.

Edit: ik zeg eerst door die 4650 heen rammen. Dan kan het hard gaan.

[ Voor 15% gewijzigd door DAMAGE op 21-11-2018 23:18 ]

• Pelox
Hier precies hetzelfde verhaal.. Ik zie ieder uur.. 1,5 en 4 jr.. nog een paar jaartjes swoegen en dan hopelijk genieten van mijn cryptopensioen!

Zero.

• RaptorXS
Tominatie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:16:
$4000, is het de bodem? Zou mooi zijn, maar we missen 1 ingrediënt; een krachtige bounce met veel volume. Da's het enige wat mij vraagtekens doet zetten bij deze eventuele bodem. We kunnen ook gewoon weer tijden niks doen, zoals we op 6.4k deden. Maar dan denk ik eigenlijk niet dat we een bodem hebben gezet. Ik hoop dus dat we een fikse stijging met veel volume gaan pakken. Dat zou mij bevestigen dat we niet lager gaan dan $4000.

We gaan het meemaken.
Lijkt me een strak plan, dat je regelmatig bijkoopt wat de koers dan ook is.
Maar stop je zuurverdiende centen dan wel in de top 10 coins met een voorkeur voor de BTC

• Tominatie
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:17:
Men verwacht nog een daling dus daarom zal het koop volume wel een beetje uit blijven. Dan zullen we eerst belangrijke resistances moeten breken om mensen te overtuigen dat dit hem is denk ik.
Wellicht ja, overtuigend de 4.6k omver denderen zou een mooi begin zijn. Dan zijn 4.8k en 5k ook nog wel weerstanden en daarna een tijd niks. Met de nodige snelheid kan je dan zo weer tegen de 5.7k aanbeuken denk ik.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja de weg omhoog heeft nog best wat resistance dus als we daar doorheen kunnen komen (BTC probeert het wel steeds maar nog niet echt overtuigend) dan ziet het er wel weer leuk uit.

• ggj87
We zijn in totaal 4 dagen op 5600 gebleven en zitten net krap 2 dagen op 4500. Ik denk nog een dag of 2 en dan krijgen we uitsluitsel. Of vanavond al als PilatuS het wil :X

• Tominatie
  • Niet online
@RaptorXS Meeste coins uit de top 10 ben ik geen fan van. XRP/XLM en ADA kunnen me naast Bitcoin wel bekoren uit de top 10, als ik dan de top 20 erbij pak vind ik daar alleen Tezos en IOTA interessant. Vindt zelf Nano, BAT, OMG, Stratis en Zilliqa leuke coins en die vallen nou eenmaal buiten de top 10.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

BTC kakt wel weer in. Zet de grafieken bijvoorbeeld eens op 12h. Dan zie je dat we mogelijk nog 12h-36h de tijd hebben om op die schaal sideways te gaan, deze beweging past daar nog prima binnen.

Binnen 12h-36h gaan we waarschijnlijk nog wel 400-800 Dollar omlaag.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als je het sentiment van de laatste dagen erbij pakt dan lijkt het wel of we nog 800 dollar omlaag kunnen inderdaad. Maar wat doet jou nog meer denken dat we nog kunnen zakken @Taro ? Of is het puur omdat iedereen het roept. Want dat is natuurlijk ook een goede reden. Mensen wachten natuurlijk allemaal op dat wat de 'grote BTC guru's' roepen uit komt. Natuurlijk hebben we ook nog niet echt een overtuigende bounce gezien en die hebben we wel nodig als we vanuit hier omhoog willen gaan. Het kan nog. Gister nacht zagen we ook groene staven.

• RaptorXS
Tominatie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:24:
@RaptorXS Meeste coins uit de top 10 ben ik geen fan van. XRP/XLM en ADA kunnen me naast Bitcoin wel bekoren uit de top 10, als ik dan de top 20 erbij pak vind ik daar alleen Tezos en IOTA interessant. Vindt zelf Nano, BAT, OMG, Stratis en Zilliqa leuke coins en die vallen nou eenmaal buiten de top 10.
De BTC is voor nu toe bepalend voor de koersen van de andere crypto's maar dat is mijn visie en hoeft niet waar te zijn :)

• The Redman
RaptorXS schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:19:
[...]

Maar stop je zuurverdiende centen dan wel in de top 10 coins met een voorkeur voor de BTC
laat de top 9 beste scams maar zitten.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

RaptorXS schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:30:
[...]

De BTC is voor nu toe bepalend voor de koersen van de andere crypto's maar dat is mijn visie en hoeft niet waar te zijn :)
Vaak wel ja. Al was het alleen maar om het feit dat als BTC daalt, mensen hun geld uit andere crypto trekken omdat ze weten dat de koers daar BTC volgt.

• PilatuS
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:15:
@PilatuS wat is voor jou nu de eerste volgende resistance omhoog bij BTC? 4800 of 5000? In USDT heb ik het dan over.
4800 sowieso gezien ook de vorige top van net geen 4800. Daarna volgt de 5k ook weer. Verder vind ik het op dit moment wel heel lastig en hecht ik er wat minder waarde aan. De spread is gigantisch, soms wel 10 dollar en verkopen van 10BTC is verkopen met bijvoorvoorbeeld 2BTC op 4620 en de volgende 2 pas op 4600 omdat er tussen die 2 getallen niets zit. Dan heb je ook nog tether die het moeilijk maakt omdat wanneer die beweegt de support en resistance ook weer kan veranderen. Die 4800 en 5k zou ik zeker in de gaten houiden :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@DAMAGE Meerdere redenen:

- Op de 1 minuut schaal: Bounce, hogere piek, hogere piek, lagere piek. Hebben we vandaag al vaker gezien. Meestal volgt dan rood.
- Op grotere schaal: We kwamen voor de bullrun rond de 2.800 regionen vandaan. 6k was daar te ver vandaan, 5k denk ik ook, 4k ook, 3k klinkt dichtbij.
- Sentiment: Ik zie de laatste dagen regelmatig 3250, 3600, 3650 langskomen.
- De dalingen van afgelopen dagen gingen zo enorm hard, ik vermoed dat dat eerst wat moet afvlakken. Dan komt er rust en vertrouwen terug. Ik durf wel een risico te nemen, maar stap echt voor vannacht nog niet in.
- Ik zie nog geen nieuwe mensen instappen
- Weinig goed nieuws, slecht nieuws heeft de overhand
- Pas als we in de 3xxx regionen zijn geweest kan je alle discussies van tafel vegen over of er nog een lagere bodem komt, onder de 2999 vermoed ik dat iedereen groot gaat inslaan
- Mensen verliezen geld op de normale beurs. Die gaan dat niet riskeren in crypto, mogelijk later wel, maar, die parkeren het waarschijnlijk wel tot zekere tijden. Ikzelf merk dat ook wel, men voorspelt een nieuwe crisis, dan heb je meer aan geld op je rekening of het verlagen van je maandlasten dan het speculeren met Bitcoin
- Steeds meer alts, en met name XRP waar het geld heen gaat. Bitcoin is de grootste aanvoerder binnen dit landschap, als de alts bijv. 40% van de markt in handen hebben, dan zit er dus 40% in andere munten dan in Bitcoin, waardoor die lastiger kan stijgen. Zoals ik al vaker heb gezegd hier en o.a. ook Charlie Lee (Litecoin) heeft gezegd: koop niet alleen alts, maar ook altijd een plukje BTC, daar help je ook je alts mee.

Vast nog wel meer redenen, maar dit is het voornaamste denk ik.

• RaptorXS
Taro schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:38:
@DAMAGE Meerdere redenen:

- Op de 1 minuut schaal: Bounce, hogere piek, hogere piek, lagere piek. Hebben we vandaag al vaker gezien. Meestal volgt dan rood.
- Op grotere schaal: We kwamen voor de bullrun rond de 2.800 regionen vandaan. 6k was daar te ver vandaan, 5k denk ik ook, 4k ook, 3k klinkt dichtbij.
- Sentiment: Ik zie de laatste dagen regelmatig 3250, 3600, 3650 langskomen.
- De dalingen van afgelopen dagen gingen zo enorm hard, ik vermoed dat dat eerst wat moet afvlakken. Dan komt er rust en vertrouwen terug. Ik durf wel een risico te nemen, maar stap echt voor vannacht nog niet in.
- Ik zie nog geen nieuwe mensen instappen
- Weinig goed nieuws, slecht nieuws heeft de overhand
- Pas als we in de 3xxx regionen zijn geweest kan je alle discussies van tafel vegen over of er nog een lagere bodem komt, onder de 2999 vermoed ik dat iedereen groot gaat inslaan
- Mensen verliezen geld op de normale beurs. Die gaan dat niet riskeren in crypto, mogelijk later wel, maar, die parkeren het waarschijnlijk wel tot zekere tijden. Ikzelf merk dat ook wel, men voorspelt een nieuwe crisis, dan heb je meer aan geld op je rekening of het verlagen van je maandlasten dan het speculeren met Bitcoin
- Steeds meer alts, en met name XRP waar het geld heen gaat. Bitcoin is de grootste aanvoerder binnen dit landschap, als de alts bijv. 40% van de markt in handen hebben, dan zit er dus 40% in andere munten dan in Bitcoin, waardoor die lastiger kan stijgen. Zoals ik al vaker heb gezegd hier en o.a. ook Charlie Lee (Litecoin) heeft gezegd: koop niet alleen alts, maar ook altijd een plukje BTC, daar help je ook je alts mee.

Vast nog wel meer redenen, maar dit is het voornaamste denk ik.
Je probeert e.e.a. duidelijk samen te vatten.
Maar je vergeet het belangrijkste, de BTC heeft net een historie van 10 jaar en de meeste crypto's dus niet.
Voorspellen, ach , gebaseerd waarop? :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

RaptorXS schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:50:
[...]

Je probeert e.e.a. duidelijk samen te vatten.
Maar je vergeet het belangrijkste, de BTC heeft net een historie van 10 jaar en de meeste crypto's dus niet.
Voorspellen, ach :)
Ik voorspel inderdaad niets, ik benoem waarom ik een bepaalde verwachting heb, deze markt valt niet te voorspellen zoals we allemaal weten. Maar je hebt mensen die een poging doen en mensen die anderen daarop bekritiseren, maar zich er zelf niet aan wagen. Iets met de beste stuurlui staan aan wal.

Ik zou graag jouw visie op de markt eens horen. Wat verwacht jij de komende periode en waarom? En dan wel graag in je eigen woorden, niet met een extern linkje :)

• Tominatie
  • Niet online
Wow, dat ging ff rap. We zitten weer in de 4.5k zone. Spannend
Wel heel volatiel nu, LETSGOOOO BULLSSSSSZZZ

break that 4.6k booyy

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:54:
[...]

Ik voorspel inderdaad niets, ik benoem waarom ik een bepaalde verwachting heb, deze markt valt niet te voorspellen zoals we allemaal weten. Maar je hebt mensen die een poging doen en mensen die anderen daarop bekritiseren, maar zich er zelf niet aan wagen. Iets met de beste stuurlui staan aan wal.

Ik zou graag jouw visie op de markt eens horen. Wat verwacht jij de komende periode en waarom? En dan wel graag in je eigen woorden, niet met een extern linkje :)
Dit is toch wel een touché in mijn optiek. :Y

• ggj87
Tominatie schreef op donderdag 22 november 2018 @ 00:12:
Wow, dat ging ff rap. We zitten weer in de 4.5k zone. Spannend
Wel heel volatiel nu, LETSGOOOO BULLSSSSSZZZ

break that 4.6k booyy
Op welke beurs kijk jij?
Pagina: 1 ... 380 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!