Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 379 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.920 views

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Ik weet niet of het zo is maar ergens denk ik dat het voor mij makkelijker zou zijn om te handelen als ik een volledige BTC zou hebben. Ik zou die nl. graag willen houden dus dan zou ik eerder en sneller lager terugkopen. Nu wil ik alsmaar meer ook al sta ik 30% hoger (in sat) dan bij mijn verkoop en dat nekt me. Ik moet die winst eens verzilveren. Nu alweer 10% minder winst dan gister nl. Auw. Misschien een idee om net te doen of ik die volledige BTC wél heb en zo handelen want dit is ook maar niks.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:28

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Toch weer een klein plukje BTC terug gekocht en nog een lage buy order staan indien we een nieuwe duikvlucht maken. Tja wat is de komende maanden wijsheid: de Mt Gox komen vrij rond dezelfde tijd als Baxx en de ETF beslissing als ik alle data goed onthouden heb.

Optie 1: het cancelt elkaar uit / bull run. *O*
Optie 2: we gaan diep in het rood indien Baxx en de ETF er niet doorkomen en Mt Gox coins massaal in de dump gaan. :/

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik ben een jaartje terug in de tijd gegaan.. Heb nu:
  1. IOTA (80%)
  2. BTC (10%)
  3. NEO (10%)
Keep it simple and hope for the best boys *O*

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik zat gister nacht nog ff naar de BTC grafiek te kijken en had het gevoel dat ‘ie wel moest gaan. Toen nog even wat bij gekocht en niet veel later poef beste groene candles. Was een mooi momentje wel. Maar ff van genieten zo lang het kan 😂 ik moest wel wat knaken er tegen aan gooien nog.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• D-Ed
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:40:
Ik zat gister nacht nog ff naar de BTC grafiek te kijken en had het gevoel dat ‘ie wel moest gaan. Toen nog even wat bij gekocht en niet veel later poef beste groene candles. Was een mooi momentje wel. Maar ff van genieten zo lang het kan 😂 ik moest wel wat knaken er tegen aan gooien nog.
Mooi! Ik stop er al een tijdje geen nieuw geld meer in. Leuk om zo wat te handelen om wat extra coins te verzamelen maar voor de rest vind ik het wel fftjes best met 'nieuw' geld erin te stoppen.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Vanochtend een stapel NEO op Blockport besteld. Helaas blijft 1 van de 2 orders pending. Ik kan ze dus nu niet verkopen en zal je zien dat de koers zo weer in elkaar dondert :X

Hun support reageert wel snel en netjes, maar ze hebben het probleem nog niet kunnen vinden.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja ik had hetzelfde idee. Was er ook wel even klaar mee. Op deze betreffende stack kon ik 50% coins erbij krijgen voor weinig. Of we nu verder zakken of niet, dit is wel een logische keuze geweest. Nu maar hopen dat het de goede kant op kan blijven gaan. Je zou bijna zeggen dat de boel zo weer in kakt.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:40
DAMAGE schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:49:
Op deze betreffende stack kon ik 50% coins erbij krijgen voor weinig. Of we nu verder zakken of niet, dit is wel een logische keuze geweest.
Je mag ook gewoon je geld aan mij geven hoor 8)7

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 17:53

p0st

Dutch Reefer

Taro schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:48:
Vanochtend een stapel NEO op Blockport besteld. Helaas blijft 1 van de 2 orders pending. Ik kan ze dus nu niet verkopen en zal je zien dat de koers zo weer in elkaar dondert :X

Hun support reageert wel snel en netjes, maar ze hebben het probleem nog niet kunnen vinden.
NEO is wel een bijzonder beestje. Sowieso mijn kennismaking met crypto toen ik op een blauwe maandag besloot een pakketje AntShares te kopen, wat voor mij een mooie ingang was in de crypto wereld. Ik heb mijn NEO gedurende de run naar 50 dollar destijds grotendeels verkocht, weer bijgekocht toen het rond de 30 hing en ook nog wel wat gehad toen het rond de 100 dollar over de toonbank ging. Als je puur naar de theorie kijkt is <10 dollar dus echt een koopje voor NEO maar toch heb ik het niet meer in mijn portfolio (ik heb zo'n 6 verschilllende coins/tokens) omdat NEO links en rechts toch wel veel concurrentie heeft en steeds meer krijgt. Los van de interne concurrentie (ONT evangelisten voorspellen dat ONT het nieuwe NEO is) zijn er steeds meer blockchain initiatieven de meer TPS en betere consensusmechanismen vinden en implementeren. Ik ben bang (en dat zou ik oprecht jammer vinden) dat NEO in deze strijd langzaam kopje onder gaat.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10 12:10
p0st schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:59:
[...]

NEO is wel een bijzonder beestje. Sowieso mijn kennismaking met crypto toen ik op een blauwe maandag besloot een pakketje AntShares te kopen, wat voor mij een mooie ingang was in de crypto wereld. Ik heb mijn NEO gedurende de run naar 50 dollar destijds grotendeels verkocht, weer bijgekocht toen het rond de 30 hing en ook nog wel wat gehad toen het rond de 100 dollar over de toonbank ging. Als je puur naar de theorie kijkt is <10 dollar dus echt een koopje voor NEO maar toch heb ik het niet meer in mijn portfolio (ik heb zo'n 6 verschilllende coins/tokens) omdat NEO links en rechts toch wel veel concurrentie heeft en steeds meer krijgt. Los van de interne concurrentie (ONT evangelisten voorspellen dat ONT het nieuwe NEO is) zijn er steeds meer blockchain initiatieven de meer TPS en betere consensusmechanismen vinden en implementeren. Ik ben bang (en dat zou ik oprecht jammer vinden) dat NEO in deze strijd langzaam kopje onder gaat.
zelf zit ik nog redelijk ruim in de NEO's. ik denk dat de prijs de afgelopen periode hard is gezakt door alle aanvallen die ze hebben gehad om het network te overbelasten. indien ze dat problem nu eens goed oplossen zie ik het wel rooskleurig in. er zijn ondertussen wel hele mooie nep5 tokens bijgekomen.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:04

ScreamGT

joejoe

Specy schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:46:
Misschien interessant voor iemand: De Florijncoin ICO is morgen in Eindhoven: https://www.florijncoin.com/

(Edit: Nou weet ik niet of ik dit een ICO mag noemen - er staat "kick off" op de site. Nou ja, iets met een coin in ieder geval).
Ik verbrand nog liever mijn geld dan dat ik met dit soort gasten in zee ga. Hebben ze een livecam? Wil zien hoeveel pannekoeken zich laten misleiden. Florijncoin, laat mij niet lachen.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 09:37

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Als Nano zo voorbij de 26600 knalt, wordt het een mooie dag. Afgelopen 3 dagen 2 maal afgeketst op dat niveau.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Toch een mooie stijgingkje gemaakt. Ik voelde m al aankomen toen ik naar bed ging. Jammer dat Kraken nog niet m'n geld op het account heeft gezet.

Als we de 4.6k breken kan dat nog wel eens voor een hele mooie sprint zorgen.

• ggj87
TuutjDrie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:56:
Als Nano zo voorbij de 26600 knalt, wordt het een mooie dag. Afgelopen 3 dagen 2 maal afgeketst op dat niveau.
Snel zakken zal hij niet met zo'n buywall.

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Gooooooooodmorning zijn we klaar voor nog een ronde carnage?
Net de glazen bol nog eens bekeken en zag daar toch wederom donkere wolken.
Dit gepriegel na het raken van de 4300/4400 dollar komt niet eens in de buurt van de bounce die je daar zou mogen verwachten. Mijn zeer persoonlijke gok, nu wat rust met ergens in de komende weken een FUD weekend.

Buy orders BTC daarom maar bijgesteld naar 2700/2850 dollar range.
Openstaande buy orders alts naar 25/35% onder de huidige koers.
Uitzonderingen zijn XRP en XLM, die houden zich te sterk

Laat het bloed maar vloeien, the harder they cry, the more i buy 8)

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Tominatie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:01:
Toch een mooie stijgingkje gemaakt. Ik voelde m al aankomen toen ik naar bed ging. Jammer dat Kraken nog niet m'n geld op het account heeft gezet.

Als we de 4.6k breken kan dat nog wel eens voor een hele mooie sprint zorgen.
Is al gelukt.

• Tominatie
  • Niet online
ik kijk naar usd, niet naar usdt.

We zijn al wel tegen de 4.6k gebeukt en we hebben hem getest maar nu staan we er weer onder. Toch houdt ie goed stand dus ik verwacht dat we eroverheen gaan met overtuiging over een tijdje.

• Tominatie
  • Niet online
Wat een beest die Nano. Tikt zometeen de 27000 sats wel aan denk ik

• BTC100K2021

BTC100K2021

Tominatie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:12:
Zijn één of meerdere personen (of bots) die er wel zin in hebben, buywalls worden netjes meeverplaatst naar boven. Vanaf 28100 tot 34100 heb ik iedere 1000 sats een kleine sell staan om winst te nemen (ook ik word verstandig in deze magere tijden). Gisteren op 26000 ook al flink winst genomen en weer een buyorder op 22K geplaatst maar die moet nog even wachten :P

[ Voor 30% gewijzigd door BTC100K2021 op 21-11-2018 12:31 ]

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

BCH is ook langzaam weer aan het herstellen. De prijs van BSV + BCH samen is veel lager dan de prijs van BCH voor de fork. Dus ik denk dat er momenteel tijdelijk in ieder geval wel iets met BCH te verdienen valt. Verwacht wel herstel naar ongeveer 400 USD in de komende weken.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• BTC100K2021

BTC100K2021

Kain_niaK schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:20:
BCH is ook langzaam weer aan het herstellen. De prijs van BSV + BCH samen is veel lager dan de prijs van BCH voor de fork. Dus ik denk dat er momenteel tijdelijk in ieder geval wel iets met BCH te verdienen valt. Verwacht wel herstel naar ongeveer 400 USD in de komende weken.
Ik moet zeggen: ik kan je doorzettingsvermogen wel waarderen door stiekem BCHABC weer gewoon BCH te noemen :)

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik blijf maar neo kopen

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:59
TuutjDrie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:21:
[...]

Ik moet zeggen: ik kan je doorzettingsvermogen wel waarderen door stiekem BCHABC weer gewoon BCH te noemen :)
Zijn er exchanges die dat niet doen dan? Volgens mij is dat overal gewoon de situatie.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• ggj87
BTC volgt precies hetzelfde patroon als gisteren. Sla de 5m kaart er maar op na. Ben benieuwd of hij nu opnieuw zakt of dat het stabiel blijft.

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:28

Liberteh

All your base belong to me

ggj87 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:46:
BTC volgt precies hetzelfde patroon als gisteren. Sla de 5m kaart er maar op na. Ben benieuwd of hij nu opnieuw zakt of dat het stabiel blijft.
Mijn short van gisteravond hoopt dat ook ;)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• ggj87
Liberteh schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:54:
[...]

Wat is je TP?

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 17:23
Liberteh schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:54:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/w6MRja8D/

Wezullen zien of BTC zich blijft gedragen ;)

Mijn Firewizzie

• Liberteh

Liberteh

Wou de bodem van gisteren nog een keer meepakken maar die hebben we niet meer gezien. Als deze zou doorbreken, dan zou ik mijn positie sluiten rond de $3800. Eens even kijken wat we vandaag gaan doen...

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• Tominatie
  • Niet online
4.5k houdt vooralsnog stand. Ik hoop niet dat het een tijdelijke opleving is waarbij we weer een nieuwe jaar low gaan opzoeken. :X

Moeilijk te voorspellen hoor, als we overtuigend de 4.6k passeren is dat wel een mooi seintje. Hopen op het beste >:)

• ggj87
Iemand kocht net de volledige sellwall van 100BTC op BFX. Machtig mooi 8)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Voor nu ziet BTC er heel sterk uit, maar dit jaar kan sowieso de prullenbak in. Voor deze massieve drop vanaf 6K zag het er redelijk bullish uit voor BTC. En toen kregen we dat BCH gezeik en kon alle TA in de prullenbak. Best bizarre ontwikkeling. Maar ziet er gelukkig wel redelijk positief uit sinds gister nacht. Zou wel mooi zijn als dit de bodem blijkt te zijn. Er zijn zat mensen die roepen dat bodems meestal niet rond zulke bedragen te vinden zijn maar dat dat vaak ronde cijfers zijn. Maar ja dat slaat natuurlijk ook niet ergens op.

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Whis! schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:09:
[...]

Ben je mans genoeg om 'm straks weer te citeren als de koers er rooskleuriger uitziet? ;w
Ik denk, ik kom hier weer even luren!

• Joatg
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:04
Ik heb al een tijdje niemand meer gehoord over Travala (AVA). Terwijl die het wel goed doet in deze tijden.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Tominatie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:12:
die zie ik graag nog verdubbelen (gekocht voor 53000). daarna sell of hold ik ze wel.

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-11 11:03
We zijn bijna een jaar verder en ik heb nog 13% van mijn inzet (VET, XLM, WABI, IOTA, WTC, ETH)
Ik verwacht mijn centen niet meer terug (leerervaring :+ ), maar toch interesse wat de status is van deze coins.
Zijn sommige van deze coins inmiddels voor de vuilbak of is de hele markt gewoon gekrompen?

• ggj87
Net weer iemand 78BTC gekocht op BFX. Zulke dingen stemmen mij wel goed.

Iemand anders die het eens is met een inverted HS op 1h?

• Tominatie
  • Niet online
Markt is gewoon gekrompen. Alleen van WaBi hoor ik weinig behalve dat ze een rebranding gaan krijgen maar denk niet dat het ooit wat gaat worden. WTC is king of partnerships maar weet er te weinig vanaf. Derest is gewoon nog erg actief (ook kwa community). @Emphast

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Emphast schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:10:
We zijn bijna een jaar verder en ik heb nog 13% van mijn inzet (VET, XLM, WABI, IOTA, WTC, ETH)
Ik verwacht mijn centen niet meer terug (leerervaring :+ ), maar toch interesse wat de status is van deze coins.
Zijn sommige van deze coins inmiddels voor de vuilbak of is de hele markt gewoon gekrompen?
De hele markt is gekrompen. Je hebt altijd voor en tegenstanders van bepaalde coins maar dat zijn de feiten.

Ik zie dit als een nieuwe kans. Jammer dat mijn centen zijn verdampt maar ik zou dom zijn als ik niet meer in zou slaan nu. Er zijn ook mensen die er geen geld meer in willen stoppen. Ik snap dat ook wel. Er zijn maar weinig markten die je een tweede kans geven. Ik grijp hem iig wel aan!

[ Voor 21% gewijzigd door DAMAGE op 21-11-2018 13:15 ]

• DeeSung
  • Niet online
Joatg schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:09:
Ik heb al een tijdje niemand meer gehoord over Travala (AVA). Terwijl die het wel goed doet in deze tijden.
Had t daar laatst over hier. Travala en Switcheo

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-11 07:11
Ik ga met deze man mee. 1e 10 minuten.

[ Voor 4% gewijzigd door Klaas25 op 21-11-2018 13:19 ]

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wat ik trouwens opmerkelijk vind is: Als de bullmarket daar is klagen mensen over: 'Ik wou dat ik lager in had gekocht!' Nu is die bearmarket hier, KUNNEN mensen lager inkopen en dan doen ze het niet. Want ze 'hebben al genoeg geld in de hoogoven die crypto heet gegooid'. Mooi hoe dat psychologisch werkt.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-11 06:45
Daarom heb ik net nog voor 300 euro NANO gekocht. Kan ik in iedergeval niet zeggen ... Had ik maar....

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Ik heb ze destijds allemaal verkocht. Nog steeds een mooi project, maar, ik zie in de toekomst bijv. een XRP, ADA, ONT en BTC wel minimaal net zo hard stijgen als AVA dat doet. Dus voor mij geen reden om opnieuw in te stappen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:38
DAMAGE schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:22:
Wat ik trouwens opmerkelijk vind is: Als de bullmarket daar is klagen mensen over: 'Ik wou dat ik lager in had gekocht!' Nu is die bearmarket hier, KUNNEN mensen lager inkopen en dan doen ze het niet. Want ze 'hebben al genoeg geld in de hoogoven die crypto heet gegooid'. Mooi hoe dat psychologisch werkt.
je kan ook niet meer geld uitgeven dan je heb toch, als je toch al flink op verlies staat is dat ook meer dan logisch in mijn ogen

• jasper7878
na een klein uitstapje en daarna dike FOMO, weer ingestapt (helaas duurder). is dit mn grootste bag. ik denk dat deze aardig stijgt omdat er geen direct BTC connectie is. je kan ze alleen met NEO kopen en als NEO zakt, dan stijgt AVA? denk ik tenminste. in ieder geval is dit een van een handje vol projecten waar ik daadwerkelijk user case van zie, en een goed team dat whitepaper deadlines haald.

• Klaas25
Het is zo dubbel allemaal. :P Ik wil er ook weer geld tegen aansmijten mja je moet ook een keer tevreden zijn. Ook met winsten die je eventueel mag maken. Ooit... uiteindelijk... We zijn verdorie van 220 naar 140 geflikkerd. Voor we daar weer zijn is het jaar om..

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

bie100 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:29:
[...]

je kan ook niet meer geld uitgeven dan je heb toch, als je toch al flink op verlies staat is dat ook meer dan logisch in mijn ogen
Absoluut. Maar dan ga ik nu even de huidige situatie overdreven uitleggen. Stel je voor hé je bent een van die pechvogels die vorig jaar tijdens de bullmarket heeft ingekocht. En stel je dan eens voor dat je XVG hebt gekocht. Je mocht 100 euro stuk slaan van moeders de vrouw. Daar kocht je toen ongeveer 500 XVG voor. Dan kun je nu dus je holdings van 500 XVG verdubbelen door 3 euro te betalen. Wat is dan logisch? Wachten tot die 100 euro weer 100 euro waard is in de volgende bullmarket en dan je winst weer zien verdampen of voor 3 euro je holdings verdubbelen?

Just saying.

• Kain_niaK

Kain_niaK

TuutjDrie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:21:
[...]

Behalve bitfinex en nog een andere exchanges noemen alle exchanges de abc chain gewoon BCH.

En voor de mensen die adoptie toch wel belangrijk vinden (zonder adoptie heeft Bitcoin toch helemaal geen waarde?) Een van onze spice bois heeft een filmpje in Amsterdam gemaakt.

Enjoy.

• ggj87
Of noem het Bitcoin Cash Core.

• jasper7878
DAMAGE schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:34:
[...]

Absoluut. Maar dan ga ik nu even de huidige situatie overdreven uitleggen. Stel je voor hé je bent een van die pechvogels die vorig jaar tijdens de bullmarket heeft ingekocht. En stel je dan eens voor dat je XVG hebt gekocht. Je mocht 100 euro stuk slaan van moeders de vrouw. Daar kocht je toen ongeveer 500 XVG voor. Dan kun je nu dus je holdings van 500 XVG verdubbelen door 3 euro te betalen. Wat is dan logisch? Wachten tot die 100 euro weer 100 euro waard is in de volgende bullmarket en dan je winst weer zien verdampen of voor 3 euro je holdings verdubbelen?

Just saying.
eens, maar zou het niet met Verge aanraden......

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

bie100 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:29:
[...]

Klopt, maar, veel mensen willen pas weer instappen als de koers voor langere tijd stijgt. Dus ze hebben het geld wel, maar, willen het niet weer verbranden. Dat zijn ook de mensen die waarschijnlijk achteraf zullen gaan klagen dat ze eerder hadden moeten instappen.

Mij zal je in ieder geval achteraf niet horen klagen, tenzij de koers definitief naar 0 gaat, maar daar gaan we niet van uit. Wel hou ik nog rekening met een verdere daling, maar heb alles weer op een exchange staan, dus kan er zo weer vanaf.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

jasper7878 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:37:
[...]

eens, maar zou het niet met Verge aanraden......
Kies dan voor Verge een coin uit naar keuze. Bijna elke coin is net zo hard gekelderd of misschien zelfs wel harder. Het gaat niet om welke coin het is. Dat boeit mij namelijk echt geen reet.

• bie100
DAMAGE schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:34:
[...]

Just saying.
snap wel wat je bedoel ;) heb zelf ook weer in gekocht maar ik kan wel begrijpen dat sommige zeggen loop maar naar de klote wil eerst winst hebben

• Kain_niaK

Kain_niaK

Met ticker BCC, goed plan!

We mergen de chains terug! En ook alle mensen. Ik merge met Luke-JR, dan krijg je pas een zeaalot.

[ Voor 10% gewijzigd door Kain_niaK op 21-11-2018 13:39 ]

• Tominatie
  • Niet online
@DAMAGE Inderdaad, zo moet je te werk gaan. Alleen ik doe dat gewoon elke maand 8)

Stel we staan volgende maand weer op 6k, koop ik gewoon weer bij.
Waarom zou je nu niet bijkopen als je -90% staat bijvoorbeeld. Tenzij je geen lange termijn vertrouwen hebt kan ik daar met me pet niet bij. :)

• DeeSung
  • Niet online
bie100 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:38:
[...]

snap wel wat je bedoel ;) heb zelf ook weer in gekocht maar ik kan wel begrijpen dat sommige zeggen loop maar naar de klote wil eerst winst hebben
Die mensen worden dan geshaked nu is dit het moment om te kijken naar de development. Na een tijdje nemen de gelovige weer over.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tominatie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:41:
@DAMAGE Inderdaad, zo moet je te werk gaan. Alleen ik doe dat gewoon elke maand 8)

Stel we staan volgende maand weer op 6k, koop ik gewoon weer bij.
Waarom zou je nu niet bijkopen als je -90% staat bijvoorbeeld. Tenzij je geen lange termijn vertrouwen hebt kan ik daar met me pet niet bij. :)
Precies, het trucje kun je ook gewoon tijdens de bullmarket volhouden als je dat wilt. Zie het als een heul erg volatiele spaarpot. Maar juist als je nu -90% staat dan kun je dus je holdings voor een paar stuivers verdubbelen. En mijn voorbeeld is misschien overdreven maar de cijfers/feiten kloppen wel. voor 3 eu je holdings verdubbelen. En dat dan niet doen. Dat vind ik bizar.

Ik begrijp ook prima dat er mensen zijn die bang worden als ze -90% zien. Is ook heel logisch. Leuk is anders. Maar hopelijk hebben mensen in het afgelopen jaar wat geleerd over hoe crypto werkt. Kijken ze naast het geld dat je er potentieel mee kunt verdienen ook naar hoe de markt en crypto zelf werkt. Kun je er iig nog lering uit halen.

Ieder zijn eigen strategie uiteraard!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
BFmango schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:07:
[...]

Ik denk, ik kom hier weer even luren!
Ik zei rooskleuriger.. niet nóg roder! :9 :D

• Tominatie
  • Niet online
@DAMAGE Inderdaad dat doe ik ook gewoon. Ik koop gewoon elke maand bij, de prijs maakt me daarbij niet uit. Het is een lange termijn plan. Over 2 jaar zit ik nog steeds hier op het forum, hopelijk kunnen we deze oudere topics nog teruglezen dan haha.

Ik vind het altijd wel mooi die reacties te lezen als:"haha zei het toch, 1 grote bubbel"
"Oei wat nu met de bitcoin familie🤣🤣🤣"
"En al die sukkels die zeiden dat, de bitcoin einde vh jaar naar 20k zou gaan 😂😂😂"

Mooi man, die onwetende mensen onder het telegraaf youtube channel.

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 22:44
DAMAGE schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:47:
[...]

Precies, het trucje kun je ook gewoon tijdens de bullmarket volhouden als je dat wilt. Zie het als een heul erg volatiele spaarpot. Maar juist als je nu -90% staat dan kun je dus je holdings voor een paar stuivers verdubbelen. En mijn voorbeeld is misschien overdreven maar de cijfers/feiten kloppen wel. voor 3 eu je holdings verdubbelen. En dat dan niet doen. Dat vind ik bizar.

Ik begrijp ook prima dat er mensen zijn die bang worden als ze -90% zien. Is ook heel logisch. Leuk is anders. Maar hopelijk hebben mensen in het afgelopen jaar wat geleerd over hoe crypto werkt. Kijken ze naast het geld dat je er potentieel mee kunt verdienen ook naar hoe de markt en crypto zelf werkt. Kun je er iig nog lering uit halen.

Ieder zijn eigen strategie uiteraard!
Ok maar dan zou deze strategie er ook voor pleiten om meer Bitconnect in te slaan indien je daar al in zat. Dus zo bizar is het niet dat mensen hier niet zomaar aan beginnen.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Alabama_man schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:28:
[...]

Ok maar dan zou deze strategie er ook voor pleiten om meer Bitconnect in te slaan indien je daar al in zat. Dus zo bizar is het niet dat mensen hier niet zomaar aan beginnen.
Zucht. Dat zegt die strategie helemaal niet.

• Tominatie
  • Niet online
Alabama_man schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:28:
[...]

:F

• Kain_niaK

Kain_niaK

Tominatie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:54:
@DAMAGE Inderdaad dat doe ik ook gewoon. Ik koop gewoon elke maand bij, de prijs maakt me daarbij niet uit. Het is een lange termijn plan. Over 2 jaar zit ik nog steeds hier op het forum, hopelijk kunnen we deze oudere topics nog teruglezen dan haha.

Ik vind het altijd wel mooi die reacties te lezen als:"haha zei het toch, 1 grote bubbel"
"Oei wat nu met de bitcoin familie🤣🤣🤣"
"En al die sukkels die zeiden dat, de bitcoin einde vh jaar naar 20k zou gaan 😂😂😂"

Mooi man, die onwetende mensen onder het telegraaf youtube channel.
Ik vraag me af hoe het met de Nederlandse Bitcoin familie is.

• Alabama_man
DAMAGE schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:30:
[...]

Zucht. Dat zegt die strategie helemaal niet.
Als je je holdings goedkoop kunt vermenigvuldigen is dat een verstandige keus toch? ;)

• Tominatie
  • Niet online
Kain_niaK schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:31:
[...]

Ik vraag me af hoe met de Nederlandse Bitcoin familie is.
Vast wel prima. Zag Taihuttu laatst nog in een live stream. Die man leeft misschien niet luxe maar heeft wel fantastisch avonturen over de hele wereld. Daarnaast zal die nog steeds op een mooie winst staan. Dan ook nog alle talkshows, interviews en dat boek die de uit heeft gebracht, denk dat hij daaraan ook het nodige heeft verdient.

Je kan het slechter getroffen hebben, al die mensen zijn altijd zo misgunnend richting de Bitcoin family maar ik vind het prachtig hoe ze leven. Heb er diep respect voor en hoop dat zijn lange termijn strategie goed uitpakt.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Alabama_man schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:36:
[...]

Als je je holdings goedkoop kunt vermenigvuldigen is dat een verstandige keus toch? ;)
Zeker. Eerst research doen in welke coins je stapt ook.

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Tominatie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:41:
@DAMAGE
Ik heb zeker een lange termijn vertrouwen, maar ook een lange termijn relatie. En die heeft nooit vertrouwen gehad in dit hele gebeuren, wat natuurlijk perfect voor haar gevoel bevestigd is het afgelopen jaar. Ik ga er absoluut weer wat geld insteken, maar dat zal thuis niet van harte ontvangen worden. :+

• jasper7878
Swaha schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:39:
[...]

Ik heb zeker een lange termijn vertrouwen, maar ook een lange termijn relatie. En die heeft nooit vertrouwen gehad in dit hele gebeuren, wat natuurlijk perfect voor haar gevoel bevestigd is het afgelopen jaar. Ik ga er absoluut weer wat geld insteken, maar dat zal thuis niet van harte ontvangen worden. :+
hahah, wat klinkt dat bekend in de oren.. ik moet al sinds begin januari aanhoren toen mn toenmalige inleg 3k naar 31k was gegaan, dat ik had moeten uitstappen...

• Alabama_man
DAMAGE schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:37:
[...]

Zeker. Eerst research doen in welke coins je stapt ook.
Alsof al die mensen die tijdens de eind 2017 run research hebben gedaan alvorens ze hun aankoop deden.

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-11 15:05
Wat is het toch altijd ellendig als je moet wachten tot je fiat op een buitenlandse exchange staat. Puur gevoels matig natuurlijk, het is niet zo alsof je een bull run gaat missen in die 24 uur. Maar toch.. je zou bijna zeggen dat ze daar iets op moeten verzinnen, iets met crypto ofzo :+

• bie100
jasper7878 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:41:
[...]

hahah, wat klinkt dat bekend in de oren.. ik moet al sinds begin januari aanhoren toen mn toenmalige inleg 3k naar 31k was gegaan, dat ik had moeten uitstappen...
beter dan andersom :+

• Liberteh

Liberteh

Verder! Mijn short is nog steeds in de min! :P

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Ook maar weer eens wat overgemaakt naar Kraken. SEPA, dus even wachten tot morgen met de raketlancering a.u.b.!

Beter is dit de dip, want ik kan wel wat groene cijfers gebruiken. :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De echte vraag is nu of dit de bodem is geweest of dat we nu een bounce zien voor een tijdje en dan verder omlaag. Voorlopig ga ik nog voor het laatste, maar wie weet :) Zou wel lekker zijn als we niet verder meer omlaag gaan.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@PilatuS Het ding is wel; je hoort echt heel veel mensen die denken dat het lager gaat. Vaak gaat het dan ook omlaag want ja, er zijn toch een boel mensen die naar anderen luisteren. Dan moet de markt daar dus tegenin werken. Als dat lukt is dat wel een sterk teken.

• Klaas25
daboemann schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:53:
Wat is het toch altijd ellendig als je moet wachten tot je fiat op een buitenlandse exchange staat. Puur gevoels matig natuurlijk, het is niet zo alsof je een bull run gaat missen in die 24 uur. Maar toch.. je zou bijna zeggen dat ze daar iets op moeten verzinnen, iets met crypto ofzo :+
Was er geen digitale asset die dat eventjes pats boem onder 2 minuten fixed? :P Volgens mij is dat in ontwikkeling 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Klaas25 op 21-11-2018 15:16 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:14
Klaas25 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:16:
[...]

Was er geen digitale asset die dat eventjes pats boem onder 2 minuten fixed? :P Volgens mij is dat in ontwikkeling 8)
IDeal, Visa, mastercard??

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 21-11-2018 15:18 ]

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@Verwijderd mooi cadeau voor Kerst?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dsh4B69WkAELnhP.jpg:large

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:10:
De echte vraag is nu of dit de bodem is geweest of dat we nu een bounce zien voor een tijdje en dan verder omlaag. Voorlopig ga ik nog voor het laatste, maar wie weet :) Zou wel lekker zijn als we niet verder meer omlaag gaan.
Je lijkt gelijk te krijgen. Een bounce die langzamerhand weer lager en lager gaat. :z

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:19:
@Verwijderd mooi cadeau voor Kerst?

[Afbeelding]
Haha dat is zeker een mooi cadeautje voor onder de kerstboom! Ik heb zojuist alvast bitconnect gekocht voor al mijn spaargeld. Het avontuur kan beginnen!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:23:
[...]

Je lijkt gelijk te krijgen. Een bounce die langzamerhand weer lager en lager gaat. :z
Hoeft niet vandaag of morgen te gebeuren hoor. We kunnen nog best voor dagen of misschien zelfs weken blijven stuiteren voordat er een nieuwe low komt.

• Pelox
Tominatie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:23:
[...]

Heb zojuist 2 lijntjes gezet op de grafiek en volgens mijn amateur ta skills krijgen we vanavond tussen 20.00 en 22.00 uur een breakout. Of deze omhoog of omlaag is weet ik niet :)

Zero.

• D-Ed
  • Niet online
Alabama_man schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:44:
[...]

Alsof al die mensen die tijdens de eind 2017 run research hebben gedaan alvorens ze hun aankoop deden.
In de zomer van 2017 heb ik wél eerst zelf onderzoek gedaan (meeste hier op het forum) voordat ik instapte.. Toen waren er (voor mij) over het algemeen de beste tips en adviezen in te winnen en kon je zelf nog eens iets toevoegen ook al had je niet heul, heul veel ervaringen (ik tipte hier nog TRX na de eerste airdrop bv _/-\o_ )

Met minimale inleg toen nog een leuk rendement kunnen maken (en er op het juiste moment mijn inleg + winsten uitgetrokken (half januari). Ondanks dat alles nu flink is gedaald sta ik zelfs nog op winst dus dat DYOR van 'vroeger' werkt(te?) over het algemeen wel d:)b

* Okay okay, als je al die 'verloren' uurtjes scherm staren en discussies online voeren/volgen meetelt dan kun je natuurlijk niet spreken van echte winst :+

• Pelox
D-Ed schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:31:
[...]
* Okay okay, als je al die 'verloren' uurtjes scherm staren en discussies online voeren/volgen meetelt dan kun je natuurlijk niet spreken van echte winst :+
Bij mij is het gewoon een duur betaalde hobby, kan beter een fitnessabonnement nemen en niet gaan dat is vele malen goedkoper.

Zero.

• D-Ed
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:32:
[...]

Bij mij is het gewoon een duur betaalde hobby, kan beter een fitnessabonnement nemen en niet gaan dat is vele malen goedkoper.
My point exactly O-)

• Klaas25
Maar op een gegeven moment is toch ook het meeste wel gedumpt? Ik neem niet aan dat de grote jongens zelf helemaal zonder crypto willen komen te zitten.

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
jasper7878 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:41:
[...] hahah, wat klinkt dat bekend in de oren.. ik moet al sinds begin januari aanhoren toen mn toenmalige inleg 3k naar 31k was gegaan, dat ik had moeten uitstappen...
Het spijt met om spelbreker te zijn maar dit moet me toch even van het hart.
Ik voorspel de afgelopen tijd de ene na de andere goede stijging of daling, omdat ik het principe snap en al genoeg centjes heb verdiend voorlopig aan "believers'.

Dus neem dit advies ter harte;
De mainstream gaat voorlopig niet investeren in BTC, dat is wel duidelijk.
Dan komt het er gewoon op neer dat mensen zoals jij die elke keer wat bijkopen als tegenstander de Bots, exchanges en expert trades hebben.
Drie keer raden wie daar gaat winnen.

Dus my 2 cents, je vriendin heeft gelijk, en ik zou maar oppassen als ik jou was want de percentages qua daling zijn een stuk hoger als de BTC lager staat. Een flinke dump is nu direct X% eraf ect....

[ Voor 3% gewijzigd door Thommie.nl op 21-11-2018 15:52 ]

• jasper7878
Sam2013 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:48:
[...]

Ik voorspel de afgelopen tijd de ene na de andere goede stijging of daling, omdat ik het principe snap en al genoeg centjes heb verdiend voorlopig aan "believers'.

Dan komt het er gewoon op neer dat mensen zoals jij die elke keer wat bijkopen als tegenstander de Bots, exchanges en expert trades hebben.

Dus my 2 cents, je vriendin heeft gelijk, en ik zou maar oppassen als ik jou was want de percentages qua daling zijn een stuk hoger als de BTC lager staat. Een flinke dump is nu direct X% eraf ect....
klopt. denk dat je een punt hebt. desondanks wil ik gewoon maandelijks er een bedragje in stoppen en kijken waar het schip strand. zelf houd ik ook geen BTC, maar voornamelijk AVA, NEO en PHX, en nog wat kleinere plukjes ARK en HTML. ik ga er een beetje vanuit met NEX en gelijksoortig toekomstige exchanges /fiat pairing dat de koppeling met BTC en dus volatiliteit ook minder word

• Kain_niaK

Kain_niaK

BTC naar 15 000 USD voor het einde van het jaar want de banken gaan Bitcoin een bail out geven. Zeg maar een soort van reverse occupy wallstreet.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Wat is het geweldig om GET te hebben. Sure het is ook gedaald, maar vergeleken met de rest van de markt valt dat heel goed mee. En als GET zo blijft voortdoen, weet je gewoon dat je aan minstens 0,50€ zult kunnen verkopen. Dat is nu eenmaal het voordeel van het investeren in iets dat al werkt: de rest van de crypto markt mag zakken hoe hard het wilt, zolang GET blijft vooruitgaan zul je uw geld altijd eruit kunnen halen + winst.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Adnanos schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:05:
Wat is het geweldig om GET te hebben. Sure het is ook gedaald, maar vergeleken met de rest van de markt valt dat heel goed mee. En als GET zo blijft voortdoen, weet je gewoon dat je aan minstens 0,50€ zult kunnen verkopen. Dat is nu eenmaal het voordeel van het investeren in iets dat al werkt: de rest van de crypto markt mag zakken hoe hard het wilt, zolang GET blijft vooruitgaan zul je uw geld altijd eruit kunnen halen + winst.
Aan wie wil je ze verkopen, vandaag is er bijvoorbeeld slechts 1800 dollar volume (gisteren zelfs minder dan 1000 dollar). Een gebrek aan kopers/verkopers is hier waarschijnlijk de reden dat e.e.a. vrij stabiel blijft.

Buiten dat is het wel mooi dat ze zich richten op dit probleem, erg irritant dat concerten binnen no-time zijn uitverkocht en dat de kaarten vervolgens door foute lui voor de hoofdprijs worden doorverkocht. Of dit alles persé een eigen coin nodig heeft is dan weer vraag 2.

[ Voor 15% gewijzigd door BTC100K2021 op 21-11-2018 16:13 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Als iemand even een groene candle wil chasen: https://www.binance.com/en/trade/NXS_BTC.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
TuutjDrie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:11:
[...]

Aan wie wil je ze verkopen, vandaag is er bijvoorbeeld slechts 1800 dollar volume (gisteren zelfs minder dan 1000 dollar). Een gebrek aan kopers/verkopers is hier waarschijnlijk de reden dat e.e.a. vrij stabiel blijft.
Op de buyback kan je ze voor €0.50 verkopen :)

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:47
TuutjDrie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:11:
[...]

:D Niemand wil die zooi hebben

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
[...]

Hm ja maar....

De exchanges verdienen veel meer geld als er veel meer handel is - en een bullrun zoals vorig jaar is dus veel beter dan dit soort geneuzel dus ga er maar vanuit dat de exchanges liever een prijsexplosie hebben.

Bots, die zijn er meerdere soorten, maar ik zou niet weten waarom die lagere prijzen zouden willen? Uiteindelijk wil je toch kopen en met winst verkopen. Bots zorgen overigens wel ervoor dat er veel meer handel is (zodat je je coins snel kunt kopen/verkopen). Er zijn vast wel domme bots, maar *als het goed is* moet je als bot juist niet emotioneel handelen en dus niet aan paniekverkoop doen...

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik denk dat ik ook wel klaar met BCH ben en vooral alleen nog maar XRP ga shillen. Sterke coin die XRP. Geen fees, instant, meer decentraal dan BCH, nooit drama, de banken houden van XRP.

Ik denk dat XRP het binnenkort wel gaat overnemen van BTC.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:40
Kain_niaK schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:14:
Ik denk dat ik ook wel klaar met BCH ben en vooral alleen nog maar XRP ga shillen. Sterke coin die XRP. Geen fees, instant, meer decentraal dan BCH, nooit drama, de banken houden van XRP.

Mag ik even van mijn stoel vallen? Al gesolliciteerd bij XRPizza?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Verwijderd

Jaah! Als er iemand XRP kan slopen ben jij het!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024

Sell,sell Kain stapt in...... :+ Maar serieus, van alle die ik heb is dit nog wel de meest stabiele. Heb hier ook aardig wat vertouwen in. Maar goed zit dan ook in de financiele sector en zie de voordelen er wel van in. O-)

• BTC100K2021

BTC100K2021

[...]

Zodra BTC een paar weken dikke groene cijfers laat zien, dan komt het nieuws (dames en heren: stap nu in anders mis je de stijging terug naar 20K en verder) van de mainstream media vanzelf op gang.

BTC naar 10K kan dit effect al hebben (het feit dat hij reeds op 20K heeft gestaan is dan juist een argument om in te stappen omdat reeds is bewezen dat het mogelijk is).

De mens is een kuddedier en de FOMO is snel aangewakkerd. Het idee van snel geld verdienen blijft mensen aanspreken.
Pagina: 1 ... 379 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!