Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 378 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.920 views

Verwijderd

*gaat ook maar eens een blockport accountje maken*

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
had nog niet eens gezien dat zilliqa naar een fucking 392 sat was gedaald. what a steal

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-11 12:53
chielsen schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:41:
Vraagje, als ongeveer iedereen dit bitcoins heeft of wil alleen maar wil speculeren, wie zorgt er dan voor dat nadat het eventueel weer een flinke boost omhoog heeft gekregen (mij betreft weer 10k), weer verder doorstijgt naar 20k+?
Iedereen hier denkt dat het een gegeven is dat dat uiteindelijk gebeurt. Maar de hele wereld kent BTC en de (niet ingeloste) belofte nu wel. Verder dan 20k is ie niet gekomen. Wat moet dan verbeterd zijn aan BTC wil dat echt gebeuren? Qua schaalbaarheid en volatiliteit zie ik dat nooit gebeuren iig.
Misschien moet je even naar voorgaande jaren kijken:)

• Tominatie
  • Niet online
Vraagje, als ongeveer iedereen dit bitcoins heeft of wil alleen maar wil speculeren, wie zorgt er dan voor dat nadat het eventueel weer een flinke boost omhoog heeft gekregen (mij betreft weer 10k), weer verder doorstijgt naar 20k+?
Iedereen hier denkt dat het een gegeven is dat dat uiteindelijk gebeurt. Maar de hele wereld kent BTC en de (niet ingeloste) belofte nu wel. Verder dan 20k is ie niet gekomen. Wat moet dan verbeterd zijn aan BTC wil dat echt gebeuren? Qua schaalbaarheid en volatiliteit zie ik dat nooit gebeuren iig.
ik zorg daar wel voor. Ik hodl de moeder op 4k, op 10k en op 20k
de halving over 500+ dagen die de inflatie van Bitcoin echt naar een minimaal percentage gaat fiksen zal een steuntje in de rug geven.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Je zou het misschien niet zeggen maar eigenlijk hebben nog niet zoveel mensen BTC gekocht. Ik geloof dat wat er in de gehele cryptowereld omgaat nog geen halve % is van wat er op een grote Amerikaanse beurs wordt verhandeld. Kan je nagaan wat een groei en dus vraag er nog kan zijn naar crypto. Daarbij, als BTC of een andere munt wordt geaccepteerd als betalingsmiddel (wat ook oorspronkelijk de bedoeling was), dan zou dat alleen maar meer vraag moeten creëren wat de prijs doet stijgen. Voeg daar nog een beetje speculatie en FOMO naar smaak aan toe en BTC zit zo op die 100k.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:41:
@Kain_niaK ben je ook nog van plan een soort eindejaars jam/ remix uit te brengen? Er is erg veel gaande voor een mooie song, binnen crypto maar ook nu de arische ubermensch goedheiligman weer vredig ons land heeft betreden met zijn pieten.

Tevens staat kerst voor de deur en ik zou het zeker waarderen om een soort kerst-cryptodip-BCHABC tune grijs te draaien in plaats van die eeuwige Mariah Carey.
Dat is een goed plan! Ik heb net de vraag van Naomi Brockwell gehad om in een van haar nieuwe video's of stream te komen over meme's in crypto. Vroeger had je Zhou Thonged, maar die zijn al jaren weg. Die maakte wel leuke Bitcoin parodie muziek.

Je hebt ook dit maar daar moet je echt wel een man voor zijn om daar door heen te komen. Maar goed dat zijn dan ook dames van /r/cryptocurrency en geen spice bois van /r/btc (al hoewel ze wel BCH plz t-shirts aan hebben)

[YouTube: BitPay - Black Friday Bitcoin Song (Friday, Bitcoin Remix)]

[ Voor 3% gewijzigd door Kain_niaK op 20-11-2018 22:50 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• ggj87
Tominatie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:41:
had nog niet eens gezien dat zilliqa naar een fucking 392 sat was gedaald. what a steal
Dat is nog maar 40 sat van de ATL (Binance). Erg laag ja.

• Tominatie
  • Niet online
@ggj87 Koop daar morgen wat van.

Jess: Hello! Welcome to Kraken Live chat!
You: Hi, can you deposit my money as fast as possible. I need to buy the bottom for my BTC collection.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 12:42
Tja het zijn voornamelijk figuren als McAfee die allerlei ramingen uit zijn reet te voorschijn tovert als bijv $ 1 miljoen eoy 2020. Allemaal eigen belang, hetzelfde geldt voor Bitmex CEO die zei 50k eind van het jaar. Het is maar wat een gek ervoor geeft, en nu dat BAKKT dus ook uitgesteld blijkt te zijn, nouja zorgt dat ook niet voor die magic push naar die bull run. Die ETF's dan, misschien zorgt dat voor een run, maar voor hetzelfde geld schrijft men het weg als "sell the news". Eerlijk gezegd heb ik ook mijn twijfels over 10k, 20k, etc. Ik zie niet in wie dan die push gaat leiden, het is idd ook zo dat BTC geen early adaptor meer is, iedereen kent het inmiddels wel.

Verwijderd

Kain_niaK schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:47:
[...]

Dat is een goed plan! Ik heb net de vraag van Naomi Brockwell gehad om in een van haar nieuwe video's of stream te komen over meme's in crypto. Vroeger had je Zhou Thonged, maar die zijn al jaren weg. Die maakte wel leuke Bitcoin parodie muziek.

Je hebt ook dit maar daar moet je echt wel een man voor zijn om daar door heen te komen. Maar goed dat zijn dan ook dames van /r/cryptocurrency en geen spice bois van /r/btc (al hoewel ze wel BCH plz t-shirts aan hebben)

Die video is wel zorgwekkend. Ik zou mijn bitcoin er bijna voor dumpen, ware het niet dat het nu zo laag staat...

Maar ik ben benieuwd wat je er van gaat maken!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:45
Sahara schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:31:
Ik ben er voorlopig klaar mee, in negatieve zin that is. Alles in usdt, natuurlijk BTC omhoog nadat ik verkocht. Nouja ik kom tot de conclusie dat de enige die met deze dagen aan mij verdient Binance is. Ik stop met handelen tot BTC op 2500-3000 staat en dan koop ik in en ga ik hodlen. Zulke dagen als deze zijn puur zenuwslopend, verlies is niet enorm, maar het is het niet waard om continu naar de koersen te kijken en mij rot te ergeren dat ik te laat, te weinig, of iets niet gekocht of verkocht heb. Er zijn leukere dingen in het leven :Y
Van dat zenuwslopende heb ik gelukkig compleet geen last. Het is toch bekend dat op zulke momenten mensen de hoop verliezen en domme dingen zeggen/doen. Waarom zou je daar dan aan meedoen?
Ook al daalt de waarde in € van mijn PF met grote stappen, ik vind het juist leuk dat er weer iets gebeurt. Mijn doel is om zoveel mogelijk BTC te verzamelen, en enkele andere coins waarvan ik denk dat die (voorlopig) blijvertjes zijn.

Ik zit er met een aanzienlijk bedrag in, veel meer dan die €1000 die iemand eerder vandaag aanhaalde, een bedrag waarvan hij dacht dat er maar een paar % op Tweakers boven zitten.
Ik heb er vertrouwen in dat het allemaal weer aantrekt, met name vanwege mijn verwachting dat er veel geld staat te popelen om in crypto's te stappen.
Een markt gaat op en neer, de cryptomarkt helemaal. Niets aparts aan.

Ik heb een aantal bags op mijn Ledger staan waar ik gewoon niet aankom.
Daarnaast probeer ik op verschillende fronten het traden te masteren.
Ik probeer zoveel mogelijk te leren. Ben iemand van de TA en het handelen, wat lang niet altijd goed gaat. Maar stel dat de boel straks echt aantrekt, wil ik een grote voorsprong hebben op de grote kudde.
Middels dollar cost averaging bouw ik mijn PF uit, en probeer met traden ook wat te verdienen (wat steeds beter gaat).

Mocht de boel overhoop gaan, heb ik erg veel geleerd en ga ik de aandelen in ofzo.
Ik geniet er van :)

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Tominatie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:51:
@ggj87 Koop daar morgen wat van.

Jess: Hello! Welcome to Kraken Live chat!
You: Hi, can you deposit my money as fast as possible. I need to buy the bottom for my BTC collection.
FOMO! :+

XRP = trash

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Kain_niaK schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:47:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/000/401/313/e65.gif

Weg

• Tominatie
  • Niet online
ik moest wel ff lachen, zo random @New Yorker

• Tominatie
  • Niet online
Ja het fomo-gehalte bij mij is enorm hoog. K wil echt super graag zoveel mogelijk kopen rond deze prijzen. Ik zie echt prachtige kansen nu!

Hoe je nu kan verkopen is mij een raadsel.

Zolang we boven de 3.6k blijven is het een dikke prima bij mij. Als we daaronder komen wordt het kut met peren

• dimdam
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-03 09:40
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:41:
*gaat ook maar eens een blockport accountje maken*
Wel ff opletten bij de aankoop van andere coins waarde moet minimaal 200 of 250 euro zijn anders kun je het niet verzenden , BTC geen probleem (y)

Verwijderd

dimdam schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:02:
[...]

Wel ff opletten bij de aankoop van andere coins waarde moet minimaal 200 of 250 euro zijn anders kun je het niet verzenden , BTC geen probleem (y)
Tnx voor de heads up!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Tominatie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:02:
[...]

Ja het fomo-gehalte bij mij is enorm hoog. K wil echt super graag zoveel mogelijk kopen rond deze prijzen. Ik zie echt prachtige kansen nu!

Hoe je nu kan verkopen is mij een raadsel.

Zolang we boven de 3.6k blijven is het een dikke prima bij mij. Als we daaronder komen wordt het kut met peren
Waarom niet, als je er toch nog duizenden van 0.08 ooit gekocht of gemined op de plank hebt liggen 8)7
Die hebben vorig jaar al tonnen gecasht met diezelfde 0.08 zooi _O-

XRP = trash

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 12:42
toilet_paper schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:54:
[...]

Van dat zenuwslopende heb ik gelukkig compleet geen last. Het is toch bekend dat op zulke momenten mensen de hoop verliezen en domme dingen zeggen/doen. Waarom zou je daar dan aan meedoen?
Ook al daalt de waarde in € van mijn PF met grote stappen, ik vind het juist leuk dat er weer iets gebeurt. Mijn doel is om zoveel mogelijk BTC te verzamelen, en enkele andere coins waarvan ik denk dat die (voorlopig) blijvertjes zijn.

Ik zit er met een aanzienlijk bedrag in, veel meer dan die €1000 die iemand eerder vandaag aanhaalde, een bedrag waarvan hij dacht dat er maar een paar % op Tweakers boven zitten.
Ik heb er vertrouwen in dat het allemaal weer aantrekt, met name vanwege mijn verwachting dat er veel geld staat te popelen om in crypto's te stappen.

Ik probeer zoveel mogelijk te leren. Ben iemand van de TA en het handelen, wat lang niet altijd goed gaat. Maar stel dat de boel straks echt aantrekt, wil ik een grote voorsprong hebben op de grote kudde.
Middels dollar cost averaging bouw ik mijn PF uit, en probeer met traden ook wat te verdienen (wat steeds beter gaat).

Mocht de boel overhoop gaan, heb ik erg veel geleerd en ga ik de aandelen in ofzo.
Thanks voor jouw reactie :) . Ik zit er ook in met meer dan 1k euro. Mijn doel is ook meer BTC vergaren, alleen deed ik dat voornamelijk de laatste maanden door gewoon in fiat/stable coins te zitten. Ik moet zeggen dat ik de afgelopen dagen in BTC hoeveelheid aardig ben aangekomen, maar door even scheef te zitten in BTC ben ik met m'n neus op de feiten gedrukt en kan ik maar beter gewoon afwachten ipv te traden. Dit hele trade gebeuren kost enorm veel tijd dat ook anders benut kan worden. En als het uitgedaald is, dan vermoed ik nog meer BTC value te hebben dan nu het geval is voor hetzelfde geld ;)

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Hoe lang is het ook alweer geleden dat BTC nog aan het strijden was met de 6,8k grens? Die grens is ondertussen wel heel ver weg.... Bitcoin moet op dit moment zo'n 57% stijgen voordat we daar weer zijn. 8)7

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Swaha schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:13:
Hoe lang is het ook alweer geleden dat BTC nog aan het strijden was met de 6,8k grens? Die grens is ondertussen wel heel ver weg.... Bitcoin moet op dit moment zo'n 57% stijgen voordat we daar weer zijn. 8)7
1 week terug zaten we nog op 6.4k.

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Geeft vast niet dat deze nog eens voorbij komt, geweldig gevonden @Tominatie , heb me kapot gelachen haha..

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-11 18:51
toilet_paper schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:54:
[...]

Dit geld zo ongeveer voor mij ook. Bags op ledger en voor de rest wat 'aanmodderen' met traden, want echt heel goed ben ik er nog niet in. Die bags zou ik trouwens op het moment niet vanaf komen als ik zou willen, de ledger is niet mee op vakantie :+

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

• Tominatie
  • Niet online
@Marthusiast Inderdaad haha, dit filmpje is echt underrated nog. Maar 5000 views in 6 dagen voor zo'n filmpje. Erg creatief wel, verdient meer.

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 22:44
ggj87 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:45:
[...]

Je zou het misschien niet zeggen maar eigenlijk hebben nog niet zoveel mensen BTC gekocht. Ik geloof dat wat er in de gehele cryptowereld omgaat nog geen halve % is van wat er op een grote Amerikaanse beurs wordt verhandeld. Kan je nagaan wat een groei en dus vraag er nog kan zijn naar crypto. Daarbij, als BTC of een andere munt wordt geaccepteerd als betalingsmiddel (wat ook oorspronkelijk de bedoeling was), dan zou dat alleen maar meer vraag moeten creëren wat de prijs doet stijgen. Voeg daar nog een beetje speculatie en FOMO naar smaak aan toe en BTC zit zo op die 100k.
Andere invalshoek. Een hoop mensen hebben wel bitcoin gekocht of kennen mensen die bitcoin hebben gekocht. Alleen zijn dit dermate kleine hoeveelheden BTC dat het nauwelijks een % is van wat er op de beurzen worden verhandeld. Tevens staat deze groep (indien ze hebben gehold) nu op een mooi verlies waardoor ik niet denk dat ze heel gemotiveerd zijn om er weer opnieuw geld in te stoppen. Verder koopt de overgrote meerderheid BTC ook niet om het als betaalmiddel te gebruiken. Dus zie ook niet in waarom deze belofte voor een hoge koers zou moeten zorgen.
En dan het store of value argument. Ja voor de groep mensen die pre mid 2017 hebben gekocht. Voor de massa die tijdens de bubble run (:+) is ingestapt heeft BTC tot nu toe aardig gefaald in deze functie. Wat dat betreft volg ik @chielsen wel en ben ook ik nog zoekende naar voor mij overtuigende redenen die aanleiding geven tot koersstijgingen.

• PilatuS
  • Niet online
FOMO, gewoon pure FOMO. Denken dat je als nu (3k, 5k, 20k, 50k) koopt en de geld gaat verdubbelen.

Van 2k naar 6k ging langzaam en relax. Van 10k naar 20k ging als een idioot met soms wel 1000 op een dag. De mensen die toen zijn ingestapt hebben inderdaad geld verloren, maar er zijn nog veel meer mensen die niet zijn ingestapt. Uit mijn omgeving kan ik je vertellen dat er nu op dit moment genoeg mensen zijn die willen instappen. Sommige voor het eerst en sommige opnieuw. Zolang mensen maar denken dat ze dik geld kunnen verdienen op een makkelijke manier stoppen ze hun geld er gewoon (weer) in.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Op de standaard beurzen adviseren ze op dit moment om ook geen "dips meer te buyen":

Jammer dat embedden een video omzet in een afbeelding, maar hier kan je hem bekijken: https://twitter.com/CNBCFastMoney/status/1065007998039408648.

En een Twitter "triangle of death", de bubble gaat weer knallen, hopelijk stroomt dit naar crypto:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsesCBxW0AALZa-.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 20-11-2018 23:33 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• ggj87
BTC volgt nu precies hetzelfde patroon als vanochtend (5m kaart). Nog een dikke bounce zo dadelijk?

• Alabama_man
PilatuS schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:27:
[...]

FOMO, gewoon pure FOMO. Denken dat je als nu (3k, 5k, 20k, 50k) koopt en de geld gaat verdubbelen.

Van 2k naar 6k ging langzaam en relax. Van 10k naar 20k ging als een idioot met soms wel 1000 op een dag. De mensen die toen zijn ingestapt zijn inderdaad geld verloren, maar er zijn nog veel meer mensen die niet zijn ingestapt. Uit mijn omgeving kan ik je vertellen dat er nu op dit moment genoeg mensen zijn die willen instappen. Sommige voor het eerst en sommige opnieuw. Zolang mensen maar denken dat ze dik geld kunnen verdienen op een makkelijke manier stoppen ze hun geld er gewoon (weer) in.
Das grappig want in mijn omgeving zie ik dus het tegenovergestelde gebeuren. Tijdens de 10k -20k zijn er een hoop overstag gegaan en hebben toen gekocht uit FOMO. En niemand uit die groep voelt nu fomo om weer te kopen omdat ze op grote verliezen staan. Enige FOMO die ze hebben ligt bij loten van de Staatsloterij.

• PilatuS
  • Niet online
Alabama_man schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:33:
[...]

Das grappig want in mijn omgeving zie ik dus het tegenovergestelde gebeuren. Tijdens de 10k -20k zijn er een hoop overstag gegaan en hebben toen gekocht uit FOMO. En niemand uit die groep voelt nu fomo om weer te kopen omdat ze op grote verliezen staan. Enige FOMO die ze hebben is bij de Staatsloterij.
Hangt er ook maar net vanaf natuurlijk wie je spreekt.

Persoonlijk denk ik dat er genoeg mensen zullen zijn die instappen als ze het idee hebben geld te kunnen verdienen. Ook mensen die eerder op hun bek zijn gegaan. We gaan zien wat de toekomst brengt. Persoonlijk denk ik dat er een nieuwe ATH gaat komen. Zal wel even duren, maar ik denk zeker dat ie er gaat komen.

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
PilatuS schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:27:
[...]

Van 2k naar 6k ging langzaam en relax. Van 10k naar 20k ging als een idioot met soms wel 1000 op een dag. De mensen die toen zijn ingestapt hebben inderdaad geld verloren, maar er zijn nog veel meer mensen die niet zijn ingestapt. Uit mijn omgeving kan ik je vertellen dat er nu op dit moment genoeg mensen zijn die willen instappen. Sommige voor het eerst en sommige opnieuw. Zolang mensen maar denken dat ze dik geld kunnen verdienen op een makkelijke manier stoppen ze hun geld er gewoon (weer) in.
iemand die op 15k is ingestapt en op 20k verkocht, die heeft toch 30% winst gemaakt?
De enige die verlies gemaakt heeft is diegene die op 20k gekocht heeft.

Ik denk dat iedereen hier wel al eens serieus op winst gestaan heeft, maar die toch niet verzilverd in de hoop dat het nog hoger zou gaan (ik ook hoor trouwens ;) ). Dus ik vermoed dat de meesten wel inzien dat er mooie winsten mee te behalen zijn, maar nog zwaardere verliezen.

Als midden 2020 er om de paar dagen weer nieuwsberichten komen in de trant van 'btc bereikt nieuwe recordhoogtes', dan zal er wel opnieuw veel mensen hun graantje willen meepikken.

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:40
Wurmpje schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:42:
[...]

Misschien moet je even naar voorgaande jaren kijken:)
Ja ik volg het al heel lang en was in het begin ook heel enthousiast. Toen iedereen het leerde kennen en voornamelijk als manier om snel rijk te worden (AHUM) en juist alle nadelen en limitaties naar voren kwamen ben ik afgehaakt. Ik snap dat mensen die het totaal niet volgen, en opeens zien dat iedereen dikke winst maken dan op de wagen springen en het tot 20k jaagt. Ik zie dat alleen nu niet nog een keer gebeuren, tenzij er iets heel fundamenteels opeens verandert, maar dat zie ik dus niet gebeuren.
Het verhaal van nieuwe manier van betalen of digitaal goud is nu wel grijsgedraaid en dat wordt hem niet. Ik heb verkocht op 12k toen het nog aan het stijgen was en geen moment spijt van gehad.

• PilatuS
  • Niet online
Borealis schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:40:
[...]
iemand die op 15k is ingestapt en op 20k verkocht, die heeft toch 30% winst gemaakt?
De enige die verlies gemaakt heeft is diegene die op 20k gekocht heeft.
Iedereen die boven de prijs van nu gekocht heeft staat op verlies. Of dat nou 6k was voor de bullrun of op 10k voor de bullrun. De enige die verlies heeft gemaakt is de persoon die op 20k heeft gekocht, daar klopt natuurlijk niets van. Iedereen die gekocht heeft boven de huidige koers en niet heeft verkocht staat nu op verlies.

Tuurlijk zullen er mensen zijn geweest die op 15k hebben gekocht en op 20k hebben verkocht, maar ik gok op 1 van 100 met die levels.
Ik denk dat iedereen hier wel al eens serieus op winst gestaan heeft, maar die toch niet verzilverd in de hoop dat het nog hoger zou gaan (ik ook hoor trouwens ;) ). Dus ik vermoed dat de meesten wel inzien dat er mooie winsten mee te behalen zijn, maar nog zwaardere verliezen.

Als midden 2020 er om de paar dagen weer nieuwsberichten komen in de trant van 'btc bereikt nieuwe recordhoogtes', dan zal er wel opnieuw veel mensen hun graantje willen meepikken.
Mee eens :)

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 20-11-2018 23:46 ]

• Alabama_man
Aan de andere kant. De “domheid” van de mens blijft me altijd verbazen dus kan @PilatuS zn scenario niet uitsluiten :p

• ggj87
LONG SHORT
BTC: 45% 55%
Long: 26,947 BTC Short: 32,339 BTC

Er zijn nu iets meer shorts dan longs. Dan kan er toch een squeeze volgen of moeten er daar nog meer shorts voor zijn?

• PilatuS
  • Niet online
Alabama_man schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:45:
Aan de andere kant. De “domheid” van de mens blijft me altijd verbazen
Dat bedoel ik ook wel een beetje er mee :) Het speelt een enorme rol.

Hoeveel mensen die naar het casino gaan en 100 euro verliezen gaan toch nog even pinnen omdat ze denken het terug te verdienen ? Hoeveel mensen die tegen zichzelf zeggen max 3 bier te gaan drinken gaan er toch uiteindelijk 8 drinken. Mensen liegen constant tegen zichzelf en proberen foute dingen goed te praten. Deze keer zal het toch echt anders gaan ! Die fout dat was vorige keer, ik weet het nu wel ! Zulke dingen spelen gewoon een grote rol. Dus zelfs mensen die op 15k hebben gekocht en nu nog holden gaan gewoon bijkopen in de hoop 50k te zien.

Verder speelt de max supply van BTC een gigantische rol. Als er maar 50.000 mensen zijn die een halve BTC willen hebben gaat de koers al belachelijk omhoog. Er is misschhien 3 miljoen BTC beschikbaar ten alle tijden wat niets is voor miljarden mensen.

[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 20-11-2018 23:54 ]

Verwijderd

Alabama_man schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:45:
Aan de andere kant. De “domheid” van de mens blijft me altijd verbazen dus kan @PilatuS zn scenario niet uitsluiten :p
De spijker op zijn kop..de enige reden dat BTC nog zou kunnen stijgen is domheid van de mens
Want je stopt je geld in iets wat geen enkele waarde heeft behalve dan wat gekken er voor geven
Op dit moment is het een gokkast
:)

• chielsen
Borealis schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:40:
[...]

De vraag is hoe komt hij over die 20k heen, zeker als veel mensen hun flink hun billen hebben gebrand en de crypto vaarwel zeggen. Ik neem ook aan die nu een stuk minder enthousiast hierover zijn tegen hun vrienden, dus wie gaat dan die push over de 20k geven?

En zelfs al lukt dat dan vraag ik me af of het dan opeens enorm omhoog schiet, want zoals vaak naar het verleden is gewezen qua grafiek is er nu dus ook een mooie historie voor wanneer de 20k is aangetikt.

• dimdam
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-03 09:40
Net ff BTC overgezet naar de ledger nano , dat gaat via blockport super snel , ongeveer , 2 min . Alleen dan nog niet bevestigd , maar het staat er dan wel op (y) heeft denk ik met de manier van verzending te maken ??

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:37:
[...]
Ook mensen die eerder op hun bek zijn gegaan. We gaan zien wat de toekomst brengt. Persoonlijk denk ik dat er een nieuwe ATH gaat komen. Zal wel even duren, maar ik denk zeker dat ie er gaat komen.
Present. Kocht in november/december 2014 een hele bups in. Maar omdat begin 2015 de koers nog lager dook had ik het al snel gezien. Enfin met de kennis van nu had ik toen anders gehandeld. Geen daytraden gedaan maar weg zetten en niet naar omkijken.

Daarom zie ik een gelijkenis van vorig jaar tot nu tov december 2013 tot januari 2015. En zoals bitcoin vanzelf opkrabbelde tot de ath, zal dat opnieuw gaan gebeuren. Maar niet in 2019 (dat wordt een 2015 jaar) Eerder in 2021. Dan knalt ie vrolijk door de 20k ath heen op naar iets nieuws. Bitcoin heeft al langer zulke enorme stijgingen en dalingen gekend. Dit is niet de laatste keer.

Dus ik loer mee vanaf de zijkant en heb mijn koopmoment op januari/februari volgend jaar staan. December gaat nog wel een bumpy ride omhoog of omlaag worden. En 5 jaar terug had ik niet het geduld om januari af te wachten. Nu ga ik dat wel hebben. Op een bodem en een top jagen heeft toch geen zin als individu. Die vormen zich vanzelf/zie je vanzelf terug in de grafieken.

• chielsen
Leuk, trends uit het verleden en technische analyses, maar wat is de achterliggende onderbouwing? Dat is gewoon menselijke psychologie (waarom denk je dat er drempels op 6k en 10k liggen bijv?).
De koersen zijn prima te verklaren met de greater fool theorie, gecombineerd met hoe volatile markten werken. Echter hebben we nu bijna alle fools wel gehad niet?

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
chielsen schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:56:
Leuk, trends uit het verleden en technische analyses, maar wat is de achterliggende onderbouwing?
De enige onderbouwing die ik ervoor heb: de geschiedenis herhaalt zich. Alleen willen mensen er vaak niks van weten. Bitcoin heeft in haar geschiedenis al tig opwaarste en neerwaarste bewegingen gehad. Zoals elders patronen ook terugkeren. Je hebt hoog en laag conjuctuur, het wisselt elkaar af.

Dus ik doe niet aan TA met fibbonaci berekeningen. Ik kijk gewoon hoe het er eerder aan toe ging en denk een patroon te zien. Eerdere ath kregen vanzelf een atl, met de laatste ath en het koersverloop de afgelopen dagen is het nog zoeken naar de nieuwe atl. Maar die gaat er een keer komen waarna de koers langzaam kan opkrabbelen.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:25
chielsen schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:56:
Echter hebben we nu bijna alle fools wel gehad niet?
Ik denk dat er verbazingwekkend veel (nieuwe) fools zijn als er weer tekenen zijn dat er veel geld te verdienen is.
Goudkoorts blijft onweerstaanbaar voor héél veel mensen

Ik lul ook zomaar wat

• Alabama_man
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:51:
[...]

De spijker op zijn kop..de enige reden dat BTC nog zou kunnen stijgen is domheid van de mens
Want je stopt je geld in iets wat geen enkele waarde heeft behalve dan wat gekken er voor geven
Sssst niet zeggen dat het gokken is, anders jaag je de “investeerders” weg 🤫

• Kain_niaK

Kain_niaK

Marthusiast schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:15:
[...]

Geeft vast niet dat deze nog eens voorbij komt, geweldig gevonden @Tominatie , heb me kapot gelachen haha..
Oldcoiners kennen vast Zhou Tonged nog wel. Die hebben nog grote bedragen in BTC en BCH op hun donatie addresses staan ... vraag me af wat er met die gasten is gebeurd.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-11 07:11
Waarom heeft niemand het over de instituten die mee gaan doen? Ja het word steeds uitgesteld maar behalve zoals nu eens vermeld word gaan ze het echt niet van de daken schreeuwen. Het zal nu geen jaren zijwaarts gaan op heel laag van laatst ATH. Nu heb je de mensne met echt geld die mee willen gaan doen waar je die de eerste 10 jaar niet had.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:51:
[...]

En vorig jaar niet?

• Alabama_man
Klaas25 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 00:19:
Waarom heeft niemand het over de instituten die mee gaan doen? Ja het word steeds uitgesteld maar behalve zoals nu eens vermeld word gaan ze het echt niet van de daken schreeuwen. Het zal nu geen jaren zijwaarts gaan op heel laag van laatst ATH. Nu heb je de mensne met echt geld die mee willen gaan doen waar je die de eerste 10 jaar niet had.
Instutiten zijn een beetje een meme geworden imo. Voor mij is dat hetzelfde straatje als Chinese new year of de Wallstreet bonussen.

• PilatuS
  • Niet online
We zullen wat er met BTC en crypto in het algemeen gaat gebeuren. Misschien is het nu inderdaad over en uit en zal BTC de 20k nooit meer zien. Aan de andere kant toen het van 100 naar 10 ging en van 1000 naar 200 werd precies hetzelfde gezegt. Dit is de 3e dikke vette correctie, misschien de laatste of misschien gaan we er nog 10 zien.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:36
Heren, steek mij eens een hart onder de riem.. Het komt allemaal wel weer goed toch?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Erkel
Ik ga er van uit dat het nog wel een tijdje duurt voordat er echt merkbaar herstel is, maar het einde? Nee dat niet.

Zo gauw bitcoin weer een gekke stijging maakt komen alle lambo sjonnies weer met hun centjes aangerend.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:02
Taro schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:29:
Op de standaard beurzen adviseren ze op dit moment om ook geen "dips meer te buyen":
[Twitter]
Ach dat is toch precies hetzelfde verhaal. De grote jongens trekken zich terug, wachten tot alles instort en willen het ritje gewoon opnieuw maken. Zijn snappen ook dat die 1 miljard van Apple een beetje de top zal moeten zijn.

Same for crypto.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-11 12:53
Blijkbaar heb ik die link om gratis XLM te krijgen (airdrop) 4x aangeklikt. Waardoor nu ik nu gratis 100 XLM heb gekregen. Toch mooi in deze barre tijden, weer 16 euro rijkerxD

• Kain_niaK

Kain_niaK

Alabama_man schreef op woensdag 21 november 2018 @ 00:26:
[...]

Instutiten zijn een beetje een meme geworden imo. Voor mij is dat hetzelfde straatje als Chinese new year of de Wallstreet bonussen.
Mensen die aan het huilen zijn voor Instutiten zijn feiteling een bailout aan het vragen aan de banken. Je verzint het niet ....

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11 12:35
Erkel schreef op woensdag 21 november 2018 @ 00:33:
Zo gauw bitcoin weer een gekke stijging maakt komen alle lambo sjonnies weer met hun centjes aangerend.
Maar zo'n gekke stijging moet wel ergens vandaan komen. Momenteel lijken de ouwe cryptotijgers niet echt in een koopgrage stemming te zijn en nieuwkomers kijken ook niet verlekkerd naar deze markt.
Desalniettemin... zelfs ik als ultieme holder (ingekocht rond de 500 euro) word met deze koersen bijna verleid om bij te kopen.

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:16
AtlAntA schreef op woensdag 21 november 2018 @ 00:32:
Heren, steek mij eens een hart onder de riem.. Het komt allemaal wel weer goed toch?
Kan jaren duren voordat het '' weer goed '' komt.
Voor nu zit crypto in een dikke bearmarket, al die bull avatars lijken niet te werken en dus is de weg vrij om Bitcoin te laten vallen naar de steun van 1K.

In vino veritas, in aqua sanitas

• Kain_niaK

Kain_niaK

Lapa schreef op woensdag 21 november 2018 @ 00:40:
[...]

Maar zo'n gekke stijging moet wel ergens vandaan komen. Momenteel lijken de ouwe cryptotijgers niet echt in een koopgrage stemming te zijn en nieuwkomers kijken ook niet verlekkerd naar deze markt.
Desalniettemin... zelfs ik als ultieme holder (ingekocht rond de 500 euro) word met deze koersen bijna verleid om bij te kopen.
Misschien wil Bitfinex nog een rondje doen en 3 miljard aan Tether printen? Of gaan er nu langzaam mensen die willen toegeven dat in 2017 adoptie van crypto achter uit is gegaan terwijl de prijs als een komeet om hoog vloog en dat daar iets niet aan klopte.

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Die mensen zijn er genoeg!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Dan zullen er meer en meer mensen zich achter Bitcoin Cash gaan scharen. Want BTC heeft het gewoon verkloot door de groei op hun eigen chain tegen te houden.

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 11:08
Wat denken jullie, dat "instituten" nu aan het doen zijn?

Ik heb wel een vermoeden..

• Tominatie
  • Niet online
Midacmm schreef op woensdag 21 november 2018 @ 00:46:
Wat denken jullie, dat "instituten" nu aan het doen zijn?

Ik heb wel een vermoeden..
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/35TCqyYlGeCX95QCKP/giphy.gif

• PilatuS
  • Niet online
Kain_niaK schreef op woensdag 21 november 2018 @ 00:45:
Dan zullen er meer en meer mensen zich achter Bitcoin Cash gaan scharen.
Je hebt het hier in ieder geval voor elkaar dat 98% van de mensen er door jou persoonlijk nu een hekel aan hebben, dus weinig kans. Zonder jou zou ik waarschijnlijk weinig over Bcash weten, nu vind ik het een uber shitcoin. Lekker bezig met wat je wil bereiken, want het tegenovergestelde is wat je doet.

• Tominatie
  • Niet online
@PilatuS zit je ook nog naar die koers te loeren? 4.3k houdt wel al een tijdje stand, opvallend genoeg. Denk dat ie zo uitbreekt naar boven tbh

• Midacmm
Tominatie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 01:22:
@PilatuS zit je ook nog naar die koers te loeren? 4.3k houdt wel al een tijdje stand, opvallend genoeg. Denk dat ie zo uitbreekt naar boven tbh
Ik ook.

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 01:22:
4.4k op USD en 4.6k op USDT.

2 (1) level(s) die nogal belangrijk lijken te zijn nu. Breken we die omhoog kunnen we beste eens een dikke bounce gaan zien :)

• Tominatie
  • Niet online
Op bitmex beukt ie de heletijd tegen de 4.4k weer terug. Ik verwacht idd ook een behoorlijke candle omhoog als ie die breekt.

• Midacmm
4420 wordt geroepen

• PilatuS
  • Niet online
2 pogingen gezien en nu weer de diepte in. Tenzij ik de hele nacht wakker blijf ga ik het niet zien gebeuren helaas. Was een prachtig moment geweest om te kopen, de boel wat te zien stijgen en dan een stop limit te zetten op een beetje winst, maar helaas.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

BTC wil het wel; de weg omhoog vinden...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21-11 13:39
Het valt me nog enigszins mee na gisteravond

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Nieuws van de Bitcoinfamilie:
Didi stak al zijn geld in bitcoin, maar wordt niet nerveus van crash
20 november 2018 18:05

Wereld is veranderd
Is de bodem in zicht? "Dat weet niemand", zegt Taihuttu. "Gevoelsmatig zeg ik: die ligt zo rond de 3600 dollar. Als de koers verhoudingsgewijs net zo sterk zou dalen als in 2014, bij de eerste crash die ik meemaakte, zouden we het nu hebben over 2500 dollar. Dat zit er niet in, denk ik. De wereld is sindsdien enorm veranderd."
Edit, bron: https://www.rtlz.nl/life/...itcoin-crash-optimistisch

[ Voor 9% gewijzigd door RaptorXS op 21-11-2018 07:47 ]

• Klaas25
Hij moet toch wat als BTC maximalist. (Er even van uitgaande dat hij dat is. Misschien heeft die wel andere ook)

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Klaas25 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 07:59:
[...]

Hij moet toch wat als BTC maximalist. (Er even van uitgaande dat hij dat is. Misschien heeft die wel andere ook)
Die kerel zit er al een tijdje in dus die zweet nog niet. Sowieso krijgt hij ook geld om zijn mening in dit soort programma’s te verkondigen over heel de wereld dus tja. Het is nog Dagobert maar erg druk maakt hij zich voorlopig niet ;)

• RaptorXS
D-Ed schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:09:
[...]

Die kerel zit er al een tijdje in dus die zweet nog niet. Sowieso krijgt hij ook geld om zijn mening in dit soort programma’s te verkondigen over heel de wereld dus tja. Het is nog Dagobert maar erg druk maakt hij zich voorlopig niet ;)
Ik zat er al eerder maarja, niet met alles.
Ik mag dus niet klagen na die jaren en vind het gewoon toch mooi voor hem :)

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 21-11-2018 08:16 . Reden: typo ]

• Klaas25
Over een uurtje beginnen ze in Zwitserland toch met die Crypto index echange.
Ze beheren 1,6 billioen in assets. Echt bizar hoeveel keer dat de totale crypto marketcap van dit moment is.

Maar ik ga maar even nergens vanuit.. Zal wel weer vanaf daar 10% kelderen lol want ja goed nieuws.

• RaptorXS
Klaas25 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:21:
Over een uurtje beginnen ze in Zwitserland toch met die Crypto index echange.
Ze beheren 1,6 billioen in assets. Echt bizar hoeveel keer dat de totale crypto marketcap van dit moment is.

Maar ik ga maar even nergens vanuit.. Zal wel weer vanaf daar 10% kelderen lol want ja goed nieuws.
Had er al laatst al een linkje over geplaatst betreffende Zwitserland.
En nu Bakkt even tijdelijk uitgesteld is, best wel jammer maar er zit begin volgend jaar wat belangrijkers aan te komen en dat is de VanEck ETF.
Denk zelf aan februari volgend jaar dat zowel Bakkt en VanEck goedgekeurd gaan worden. :)

• Klaas25
RaptorXS schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:30:
[...]

Had er al laatst al een linkje over geplaatst betreffende Zwitserland.
En nu Bakkt even tijdelijk uitgesteld is, best wel jammer maar er zit begin volgend jaar wat belangrijkers aan te komen en dat is de VanEck ETF.
Denk zelf aan februari volgend jaar dat zowel Bakkt en VanEck goedgekeurd gaan worden. :)
Het zou dan heel mooi samenkomen. Lijkt wel gepland joh.. :+ Wat een sneaky bastards die hoge pieten met geld.

[ Voor 4% gewijzigd door Klaas25 op 21-11-2018 08:33 ]

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:44
DAMAGE schreef op woensdag 21 november 2018 @ 03:09:
BTC wil het wel; de weg omhoog vinden...
ARK ook klaarblijkelijk, die staat nu al op +40% 8)7

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:14
Schuey schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:34:
[...]

Mag ook wel. Heb ze voor 3 euro per stuk gekocht..

Zero.

• Klaas25
Schuey schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:34:
[...]

Gaan de traders nu gezamenlijk weer elk muntje langs om te pumpen en te dumpen?

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 17:53

p0st

Dutch Reefer

Klaas25 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:37:
[...]

Gaan de traders nu gezamenlijk weer elk muntje langs om te pumpen en te dumpen?
Klaarblijkelijk, al had ARK geloof ik wel een soort major release gisteren of eergisteren, dus dat kan het deels verklaren. Helaas lagt XRP daar nu wat achteraan, al mogen we niet klagen nadat XRP zich aardig staande gehouden heeft tijdens het drama van de afgelopen dagen :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11 21:31
Remko schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:51:
Switzerland gives green light to first cryptocurrency ETP
Launch comes as bitcoin drops to lowest level for more than a year

Chris Flood NOVEMBER 17, 2018

Switzerland’s main stock exchange has given a green light to the world’s first exchange traded product tracking multiple cryptocurrencies, just as the price of bitcoin, the most popular digital coin, has dropped to its lowest level for more than a year.

The Amun Crypto Basket ETP, which will start trading next week on the Six exchange in Zurich, has been designed to track an index based on the movements of five leading cryptocurrencies.

Just under half of the ETP’s assets will be invested in bitcoin with the remainder divided between XRP (25.4 per cent), ethereum (16.7 per cent), bitcoin cash (5.2 per cent) and litecoin (3 per cent). The ETP will carry an annual management fee of 2.5 per cent.

Hany Rashwan, co-founder and chief executive of Amun, a London financial technology company, said the cryptocurrency ETP had been constructed to meet the same strict standards required of conventional exchange traded products widely used by investors.

“The Amun ETP will give institutional investors that are restricted to investing only in securities or do not want to set up custody for digital assets exposure to cryptocurrencies. It will also provide access for retail investors that currently have no access to crypto exchanges due to local regulatory impediments,” said Mr Rashwan.

Two rival providers, CoinShares and Greyscale, already offer digital currency investment vehicles, but these are different legal structures and linked to single coins.

Jane Street and Flow Traders, two specialist market makers, have provided seeding for the Amun ETP and agreed to act as authorised participants.

The ETP will trade under the ticker Hodl, a nod to a favourite exhortation adopted by cryptocurrency investors — “hold on for dear life” — in response to the wild volatility that has roiled the market.

The value of bitcoin rose as high as $20,000 last year and has now fallen to less than $5,550.

Benoît Cœuré, one of the eurozone’s top central bankers, last week described bitcoin as “the evil spawn of the financial crisis”.

Mark Carney, governor of the Bank of England, said in March that cryptocurrencies were “inherently risky” compared with traditional financial assets and called for tighter regulation. Critics have argued that cryptocurrencies have been exploited by criminals for money laundering, terrorism financing, drug transactions and tax evasion.

US regulators have rejected multiple applications to launch cryptocurrency exchange traded funds because of concerns that such vehicles could expose investors to “fraudulent and manipulative acts and practices”.

The IMF suggested last week that central banks should consider issuing digital currency as a way to reduce the costs to society associated with the use of cash.

Christine Lagarde, head of the IMF, said that digital currencies backed by governments could help people and businesses in remote and marginalised regions.

“We know that banks are not exactly rushing to serve poor and rural populations. There may be a role for the state to supply money to the digital economy,” said Ms Lagarde.

Nouriel Roubini, the economist known as Dr Doom, said a digital currency system backed by central banks would hammer “the final nail in the coffin” of existing cryptocurrencies.

It “would be more secure, cheaper, scalable, safe, anonymous, efficient, innovative, financially stable than any cryptocurrency ever,” tweeted Mr Roubini.
Interessant. Al betaal je wel gauw een paar 100e aan management fees (zijn die fees eenmalig of jaarlijks?) als je veel geld er in hebt zitten. Is dit de moeite? Je hoeft je iedergeval niet meer druk te maken over de veiligheid van je coins.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:14
p0st schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:05:
[...]

Klaarblijkelijk, al had ARK geloof ik wel een soort major release gisteren of eergisteren, dus dat kan het deels verklaren. Helaas lagt XRP daar nu wat achteraan, al mogen we niet klagen nadat XRP zich aardig staande gehouden heeft tijdens het drama van de afgelopen dagen :)
Nee ze hadden een aankondiging van een release

Zero.

Verwijderd

Aankondiging van een aankondiging...

Mee doet me aan xrp denken een jaartje terug..... 3.2.1 and down..

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:25
The time has come. ARK Core v2 is now ready for launch. We are proud to announce the final and now official release date of Core v2. November 28th, 2018.
https://blog.ark.io/ark-core-v2-mainnet-launch-95a5b621f6f7

Nog even wachten dus. Ben benieuwd of de stijging doorzet of dat t n sell the news wordt.

Wallet ziet er wel goed uit.
https://twitter.com/ArkEcosystem/status/1064953151630045186

[ Voor 25% gewijzigd door shovelhead1340 op 21-11-2018 09:34 ]

Ik lul ook zomaar wat

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:50

Qwerty-273

Meukposter

Iedereen in de IronCoins!!!!
https://www.ironcoin.net/
naahhh nee toch maar niet - fanfic coin?

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Misschien interessant voor iemand: De Florijncoin ICO is morgen in Eindhoven: https://www.florijncoin.com/

(Edit: Nou weet ik niet of ik dit een ICO mag noemen - er staat "kick off" op de site. Nou ja, iets met een coin in ieder geval).

[ Voor 38% gewijzigd door Specy op 21-11-2018 09:47 ]

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-11 15:05
Het ziet er voor de verandering weer eens groen uit :).

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 09:37

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Specy schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:46:
Misschien interessant voor iemand: De Florijncoin ICO is morgen in Eindhoven: https://www.florijncoin.com/
Als een website eruit ziet als iets wat ik zelf ook had kunnen maken met mijn gebrekkige skills dan weet ik al genoeg.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 09:37

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

daboemann schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:47:
In sats ga ik lekker deze week, de bijbehorende dollarwaarde heb ik nog niet uitgerekend :X

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:38
daboemann schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:47:
te hopen dat het een keer doorzet

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
TuutjDrie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:49:
[...]

In sats ga ik lekker deze week, de bijbehorende dollarwaarde heb ik nog niet uitgerekend :X
Dan doe je het veel beter dan ik. In sats sta ik vrijwel stil (op dezelfde stand als 10 dagen geleden), in euro's zoveel gedaald als de hele markt - ongeveer 1/3 eraf dus. Achteraf had ik even uit moeten stappen maar ja......

• ggj87
Specy schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:55:
[...]

Dan doe je het veel beter dan ik. In sats sta ik vrijwel stil (op dezelfde stand als 10 dagen geleden), in euro's zoveel gedaald als de hele markt - ongeveer 1/3 eraf dus. Achteraf had ik even uit moeten stappen maar ja......
In sats sta ik nog steeds hoger dan vorige week maar in USDT weer een paar minder. Ik dacht gisteren bij de daling naar 4326 dat het er doorheen zou gaan maar niet dus. Helaas weer een mooie stijging gemist. Gisteren de 4400 ook al terwijl ik die als target in mijn hoofd had voor dit jaar. Roep het hier al een tijdje... :F

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Hier toch wel een paar blunders de laatste dagen, tegen beter weten in toch handelen zonder er 100% op te zitten heeft voor mij niet echt goed uitgepakt.

Toch weer mee laten slepen door emotie en FOMO.

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:47
Road to 5000 ingezet

• Klaas25
Wie koopt er nu nog bitcoin cash? K dacht dat dat langzaam dood zou gaan en je verder gaat met 1 van die 2 nieuwe. Of blijft bitcoin cash gewoon?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:38
Klaas25 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:17:
Wie koopt er nu nog bitcoin cash? K dacht dat dat langzaam dood zou gaan en je verder gaat met 1 van die 2 nieuwe. Of blijft bitcoin cash gewoon?
stijgt wel weer :?

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:59
Klaas25 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:17:
Bitcoin Cash is 1 van de 2. De oude chain is gestopt.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Qwerty-273 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:40:
Iedereen in de IronCoins!!!!
https://www.ironcoin.net/
naahhh nee toch maar niet - fanfic coin?
er zijn geloof ik 5000 ico's per jaar, en van 99.9% hoor je niets meer na een paar maanden na de ico. Dat zal met die ook net zo gaan. Ik vraag me af hoeveel ico's nog hun beoogde doel (100 lambo's en een groot feest) halen.

• Erkel
We hebben weer even groen gehad, op naar de volgende drop?

Pagina: 1 ... 378 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!