Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 366 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.917 views

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
TuutjDrie schreef op zondag 18 november 2018 @ 10:38:
[...]

Vandaag zit ik met een soortgelijk dilemma, 10% pakken op Nano en terug instappen in GVT (die in de tussentijd ook nog wat is gezakt, dubbel kassa) of de boel laten staan en hopen op meer winst.
Toen ik net begon keek ik alleen naar de eurowaarde. Ergens onderweg maakte mijn hoofd een omslag en ging ik in BTC waarde denken. Dat was al een flinke verbetering.
Iemand zei me onderweg ook nog ... het hoeft niet 100% zijn te zijn.
Je kunt ook voor 50% of minder uitstappen en in iets anders instappen.
Oh ja! :-)
Maar het blijft een risico of je de goede beslissing neemt.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 09:37

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Kruitdamp schreef op zondag 18 november 2018 @ 10:42:
[...]

Maar wat zijn de geruchten dan?
Dat XLM en ripple worden toegevoegd op Coinbase.

Mijn eigen visie: áls Coinbase wat gaat toevoegen zal dat een coin zijn met een market cap lager dan ETC. Coinbase heeft eigenbelang bij ETC en ze bieden een fonds aan waarbij je automatisch de 5 coins koopt met de hoogste market cap (waarbij ETC nr. 5 is). Dit zou de in mijn ogen vreemde listing van BAT en 0x kunnen verklaren. In dat kader zou het logischer zijn dat ze een aantal coins gaan toevoegen die qua market cap onder ETC liggen en dat ze op die wijze ETC nog een periode in de picture houden.

Bijvoorbeeld Nano zou dit kunnen zijn, dat zou mij dan weer goed uitkomen :D

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

1: Wees bereid om met verlies te kopen als de mogelijke trend is dat de koers nog verder daalt. Liever met 50 Dollar verlies uitstappen dan wachten totdat je de 500 Dollar verlies hebt aangetikt.
2: Kijk naar het totaalbedrag van je pf, niet het aantal muntjes. Je kunt alleen achteraf alles goed timen. Iedere keer als je er qua Dollar/Euro waarde op vooruit bent gegaan heb je het goed gedaan.
3: Het aantal muntjes is alleen van belang als je echt lang gaat holden (maanden/jaren). Trade je regelmatig, ook tussen verschillende coins, dan doet het aantal er niet toe. Ja, alleen om te berekenen hoeveel je had kunnen hebben als je 100% perfect had getrade, maar dat kan niemand, ook de grote jongens niet.
4: Spreek met jezelf een aantal regels af. Leg die naast je scherm en kijk hier bij iedere actie die je wil uitvoeren kritisch naar
5: Probeer FOMO uit te schakelen: Ben je een groene candle aan het chasen? Doe het niet! Een groene candle wordt altijd door een rode gevolgd, niet altijd op korte termijn, wel altijd op de middellange of lange termijn. Kijk op dat moment naar een ander muntje waar je de groene candle mogelijk nog wel mee kunt pakken
6: Verkoop je en stijgt het direct daarna weer? Of koop je en daalt het ineens? Maak dan de keuze om een sell/buy order op een paar % hoger of lager in te stellen. Geef dat een paar uur of dagen de kans. Handel ondertussen verder met je resterende bedrag bij andere coins, of koop stukjes bij om het gemiddelde bedrag te verlagen.
7: Stap nooit met 100% in of uit, doe dit stapsgewijs. Ja, je mist wat winst of hebt wat extra verlies, maar gaat de koers ineens de andere kant op, dan lift je daar ook weer iets op mee.
8: Doe niet zomaar wat, volg goede analisten op YouTube, Twitter en fora.
9: Wees kritisch op jezelf. Eindig je iedere dag met minder geld in je pf? Dan doe je iets verkeerd. Ga dan dus niet door op de ingeslagen weg, maar evalueer wat je verkeerd hebt gedaan, pas je regels aan en probeer het opnieuw, maar eerst met kleinere bedragen.
10: Als je max resultaat probeert te halen door all-in te gaan, pak je ook maximaal verlies als het mis gaat. Handel dus eerst met kleinere bedragen en als je ziet dat het goed gaat begin je met grotere bedragen. Ja, dan heb je mogelijk wat winst gemist, maar grote kans dat je minder verlies hebt geleden :)

Kortom: Evalueer je resultaten, stap niet blind in, wees bereid verlies te nemen en volg een plan.

Edit: Mooi voorbeeld van zojuist. Ik had een paar redelijk goede XRP trades achter de rug. Ik verkocht op de piek en kocht in het eerstvolgende dal. Daarna daalde hij keihard verder. Vroeger had ik met een market sell het zinkende schip verlaten en mijn verlies gepakt. Tegenwoordig zet ik dan een sell order net boven de aankoopprijs en geef ik het een aantal uren. In dit geval goed uitgepakt:

Let op: De tijd van de 2e order is de invoertijd, niet de verkooptijd. In dit geval dus een potentieel verlies omgezet in een zeer kleine winst (even los van de fee uiteraard).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GFxtKhI4eHPmijSVIY63c0tK/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UMwh0IgD78BItcSNG0b7plZi/full.png

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 18-11-2018 11:21 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21-11 13:39
@ TuutjDrie: dank voor de uitleg!

@Taro Duidelijk geformuleerd, zitten goede en logische tips bij!

• Storm300
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-12-2023
lauraz schreef op zondag 18 november 2018 @ 10:45:
[...]

Toen ik net begon keek ik alleen naar de eurowaarde. Ergens onderweg maakte mijn hoofd een omslag en ging ik in BTC waarde denken. Dat was al een flinke verbetering.
Iemand zei me onderweg ook nog ... het hoeft niet 100% zijn te zijn.
Je kunt ook voor 50% of minder uitstappen en in iets anders instappen.
Oh ja! :-)
Maar het blijft een risico of je de goede beslissing neemt.
Leuk dilemma, heel herkenbaar.
Zit er zelf nu 11 maanden in en mijn strategie is denk ik wel 4 over de kop gegaan.
Doe nu aan hodlen met een bepaalde portfolio en daytraden met een bepaalde portfolio.
Dit geeft voor mij in ieder geval de meeste rust omdat ik hierdoor iets heb weggezet wat hopelijk op den duur alleen maar meer waard wordt en de "spanning' van het traden door diverse indicatoren in de gaten te houden en hier tussen de 1,5 en 5 procent op te pakken.

Belangrijkste is dat je achter je gekozen strategie staat, dus als iets doorstijgt dat je dan tegen jezelf kunt zeggen: Jammer, had meer kunnen zijn, maar ben tevreden zo.
Als je namelijk nooit tevreden bent wordt (ben) je 'gready' en uiteindelijk werkt dat niet in je voordeel.

Ik zit er in voor de tech, maar ook zeker om er (dik) geld mee te verdienen en hopelijk eerder te kunnen stoppen met werken. Ook daar heb ik een doel in gesteld, misschien niet reeel, maar het is een doel om naar toe te werken. Dit geeft gewoon rust.

• braamr80
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-06 21:33
Bij mij is het grootste probleem dat ik niet kan kiezen.. Het resultaat is een portefeuille met HEEL veel coins. Elke coin heeft wel weer iets waarvan ik denk dat het voor een stijging (lange termijn) zal zorgen, maar op dit moment leveren ze allemaal dik in. Erg frustrerend...

• lauraz
Taro schreef op zondag 18 november 2018 @ 10:54:

Kortom: Evalueer je resultaten, stap niet blind in, wees bereid verlies te nemen en volg een plan.
Thanks!
Een groot deel van jouw regels zijn inmiddels ook al een poosje mijn regels.
En nummer 4 ligt inderdaad naast mijn toetsenbord ;-) Geen fomo en groene kaarsjes meer.
Maar kijk jij echt alleen naar de fiatwaarde?
Ik heb dat juist losgelaten, omdat het mij om het vergaren van btc gaat. Wat waarschijnlijk op korte termijn nog niet tot omzetten in een boerderijtje leidt. Tot die tijd neem ik geen €winst.

En bij het plan blijven ... ja, daar zit mijn leerpunt.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

braamr80 schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:04:
Bij mij is het grootste probleem dat ik niet kan kiezen.. Het resultaat is een portefeuille met HEEL veel coins. Elke coin heeft wel weer iets waarvan ik denk dat het voor een stijging (lange termijn) zal zorgen, maar op dit moment leveren ze allemaal dik in. Erg frustrerend...
Dat is ook wel belangrijk natuurlijk. Ik richt mij op maximaal 4-5 coins. Nano is voor mij zo'n coin die daar op de grens zit. Die kan ik niet voldoende in de gaten houden en dus hoor ik hier regelmatig dat Nano uitbreekt en dat ik die heb gemist.

Focus je op maximaal 4-5 munten. Ja, bij de rest kan je ook veel winst pakken, maar, dan ben je mogelijk altijd te laat. Dus kies voor een aantal kanshebbers en accepteer dat.

Wat ik tijdens de bullrun ook erg voor gevoel had, was dat ik ieder kansrijk muntje wilde hebben. Ook nog ff die aan de pf toevoegen, en ook nog ff die, je eindigt met >20 coins. Maar als je kritisch bent, dan doen veel van die coins het minder goed dan een kerndeel van je pf. Je kunt dan dus beter extra bijkopen binnen die range van 4-5 die je al hebt, dat levert meer op dan nog weer andere coins toevoegen. En het is overzichtelijk. Daarnaast kan je sneller uit 4-5 coins stappen dan uit >20 als de pleuris uitbreekt :)

Afijn, het grootste gedeelte betreft het je erbij neerleggen dat je nooit op alle fronten 100% kunt pakken.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
TuutjDrie schreef op zondag 18 november 2018 @ 10:46:
[...]

Dat XLM en ripple worden toegevoegd op Coinbase.

Mijn eigen visie: áls Coinbase wat gaat toevoegen zal dat een coin zijn met een market cap lager dan ETC. Coinbase heeft eigenbelang bij ETC en ze bieden een fonds aan waarbij je automatisch de 5 coins koopt met de hoogste market cap (waarbij ETC nr. 5 is). Dit zou de in mijn ogen vreemde listing van BAT en 0x kunnen verklaren. In dat kader zou het logischer zijn dat ze een aantal coins gaan toevoegen die qua market cap onder ETC liggen en dat ze op die wijze ETC nog een periode in de picture houden.

Bijvoorbeeld Nano zou dit kunnen zijn, dat zou mij dan weer goed uitkomen :D
Die stijging van XRP en XLM komt mede door de fork en al het gedoe eromheen, was al door diverse media's voorspelt dat mensen daar naar over zouden stappen om ''veilig'' te zitten

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

lauraz schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:07:
[...]

Thanks!
Een groot deel van jouw regels zijn inmiddels ook al een poosje mijn regels.
En nummer 4 ligt inderdaad naast mijn toetsenbord ;-) Geen fomo en groene kaarsjes meer.
Maar kijk jij echt alleen naar de fiatwaarde?
Ik heb dat juist losgelaten, omdat het mij om het vergaren van btc gaat. Wat waarschijnlijk op korte termijn nog niet tot omzetten in een boerderijtje leidt. Tot die tijd neem ik geen €winst.

En bij het plan blijven ... ja, daar zit mijn leerpunt.
Ik heb hier wel vaker uitgelegd waarom het focussen op de hoeveelheid BTC niet de beste keuze hoeft te zijn.

Tijdens een bullrun: Ja, mee eens.

Tijdens een bearish periode werkt het juist averechts. Ik kan mijn Dollars en Euro's op ieder moment omzetten in BTC, ik ben niet bang om de BTC boot te missen (=fomo). Maar, ik kan er ook voor kiezen om mijn hoeveelheid BTC te verhogen door in fiat te zitten terwijl BTC in fiat waarde daalt. Dus meeliften terwijl BTC in waarde stijgt en aan de zijkant meeliften in fiat terwijl BTC in waarde daalt. Daardoor combineer je 2 opties, met als downside dat je dit ook erg verkeerd kunt doen en dus met zowel minder fiat als BTC eindigt :)

Ter verduidelijking, een utopie, maar even als voorbeeld: Ik ken iemand die 4 BTC a 44 Dollar per stuk heeft gekocht. Toen BTC rond de 18.000 Dollar stond wilde hij ze verkopen, maar, hij kon zich nergens meer aanmelden en heeft dus ook weer de downtrend meegepakt. Hij zegt ijskoud: Maar ik heb nog 4 BTC, dus niets aan de hand! En ik denk: Je had 72.000 Dollar kunnen hebben en daar nu +-11 BTC voor terug kunnen kopen.

Daarom werkt BTC maximalisme niet per se goed, omdat je ieder moment vanuit fiat weer in BTC kunt stappen.

• lauraz
Taro schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:16:
[...]

Daarom werkt BTC maximalisme niet per se goed, omdat je ieder moment vanuit fiat weer in BTC kunt stappen.
Jouw voorbeeld van ripple hierboven zette me inderdaad aan het denken! Ik stap eigenlijk nooit uit naar usdt, maar dat ga ik nu voor een aantal coins toch overwegen. Als ik bij xrp net in usdt was uitgestapt, had ik idd meer btc terug kunnen kopen.
Er moet nog wat bij op het lijstje van de valkuilen en strategieën :)

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45
Nog een tip: Tegen de tijd dat je portfolio echt iets waard begint te worden, stel een maximum in en verkoop alles daarboven. Dat vermindert je potentiele winst weliswaar maar bij een daling later *heb* je wel winst. In mijn geval heb ik en maximum in euro's en in BTC's wat ik aanhoud, dat in euro's heb ik helaas nog nooit aangetikt (BTC moet daarvoor weer de de 10.000 euro halen), maar in BTC gebeurt het regelmatig en dan verkoop ik steeds een stukje.

Ik hou deze strategie al aan sinds half januari. Dus je kunt je voorstellen dat ik daar nu wel blij mee ben!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

lauraz schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:21:
[...]

Jouw voorbeeld van ripple hierboven zette me inderdaad aan het denken! Ik stap eigenlijk nooit uit naar usdt, maar dat ga ik nu voor een aantal coins toch overwegen. Als ik bij xrp net in usdt was uitgestapt, had ik idd meer btc terug kunnen kopen.
Er moet nog wat bij op het lijstje van de valkuilen en strategieën :)
Tijdens een bullrun zou ik in BTC/XRP hebben gehandeld, in deze periode, en vooral op zondag, kies ik bewust voor USDT/XRP. Als ik in BTC stap, dan is dat in deze periode zeer bewust.

Daarom, die 10 punten zouden er >50 kunnen zijn, maar, uiteindelijk heeft ook ieder zo zijn eigen strategie en moet je doen waar je je zelf goed bij voelt.

• lauraz
Specy schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:21:
Nog een tip: Tegen de tijd dat je portfolio echt iets waard begint te worden, stel een maximum in en verkoop alles daarboven. Dat vermindert je potentiele winst weliswaar maar bij een daling later *heb* je wel winst. In mijn geval heb ik en maximum in euro's en in BTC's wat ik aanhoud, dat in euro's heb ik helaas nog nooit aangetikt (BTC moet daarvoor weer de de 10.000 euro halen), maar in BTC gebeurt het regelmatig en dan verkoop ik steeds een stukje.

Ik hou deze strategie al aan sinds half januari. Dus je kunt je voorstellen dat ik daar nu wel blij mee ben!
Dat is ook een mooie!
Mijn idee was om allereerst bij een flinke stijging mijn inleg er (wellicht stapsgewijs) uit te halen.
Maar houd jij die winst dan wel apart om uiteindelijk weer te herinvesteren of koop je er lekkere dure kaas voor?

• Specy
lauraz schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:24:
[...]

Dat is ook een mooie!
Mijn idee was om allereerst bij een flinke stijging mijn inleg er (wellicht stapsgewijs) uit te halen.
Maar houd jij die winst dan wel apart om uiteindelijk weer te herinvesteren of koop je er lekkere dure kaas voor?
Die winst steek ik er in principe niet opnieuw in. Tja, als BTC straks naar 1000 dollar zakt en dan weer gaat stijgen dan stop ik er misschien wel wat bij, maar ik vind op dit moment dat ik er wel genoeg in heb zitten dus ik zou er zoals het nu is zeker niks bijstoppen.

Overigens: Ik heb zelf in het begin te snel mijn winst eruitgehaald, daar heb ik wel spijt van. Was in november/december ingestapt, en in een paar weken stond mijn portfolio in euro's op *3. Als ik dat toen had laten staan en dat hele bedrag had laten doorgroeien had ik nu echt fors meer kunnen hebben.

Dat geldt natuurlijk ook nu ik deze strategie volg, alleen is het bedrag waar ik nu mee speel stukken hoger dan mijn initiele inleg. In aantal bitcoins is het maximum wat ik wil hebben 12 keer wat ik in het begin gekocht heb. (in euro's is het helaas nog maar 7 keer zoveel).

• lauraz
Specy schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:34:
[...]
Overigens: Ik heb zelf in het begin te snel mijn winst eruitgehaald, daar heb ik wel spijt van. Was in november/december ingestapt, en in een paar weken stond mijn portfolio in euro's op *3. Als ik dat toen had laten staan en dat hele bedrag had laten doorgroeien had ik nu echt fors meer kunnen hebben.
Herkenbaar ... ik heb toen ook wel iets omgezet naar € waarvan ik nu denk ... te hebberig geweest.
Specy schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:34:
[...]
Dat geldt natuurlijk ook nu ik deze strategie volg, alleen is het bedrag waar ik nu mee speel stukken hoger dan mijn initiele inleg. In aantal bitcoins is het maximum wat ik wil hebben 12 keer wat ik in het begin gekocht heb. (in euro's is het helaas nog maar 7 keer zoveel).
Vind het mooi om te lezen hoe iedereen zijn eigen doel formuleert.
Jij 12x zoveel, ik heel veel bakstenen wat ongeveer op hetzelfde neerkomt.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-11 12:48

ScreamGT

joejoe

TuutjDrie schreef op zondag 18 november 2018 @ 10:30:
[...]

Ripple en XLM zijn aan het stijgen vanwege de Coinbase geruchten die weer de ronde doen, mocht dit weer gebakken lucht blijken dan moet je z.s.m. op de verkoopknop rammen.
Ik HODL al anderhalf jaar met een zak. Bij elke dip koop ik bij. Pft, verkopen :+

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Verwijderd

lauraz schreef op zondag 18 november 2018 @ 10:32:
Zondagochtendoverwegingen

Een van de dingen die ik verkeerd deed in de vorige bullrun, was dat ik te lang op mijn muntjes bleef zitten.

Want wat nu als ze nog verder zouden stijgen?

Het gevolg was een megadrop en een verdamping van de waarde.

Mijn bescheiden portfolio staat daardoor nog op verlies.

De rampzalige ‘shitcoins’ heb ik er het afgelopen jaar uitgegooid en geïnvesteerd in coins waar ik toekomst in zie.

En toekomst is dan de komende jaren, want op lange termijn is het maar de vraag hoe dit zich ontwikkelt.

Ik koop nu kleine plukjes bij in de dip en probeer met mezelf een strategie af te spreken.

Het begon met de 1% winst regel. Elke dag handelen en bij 1% winst verkopen.

En boem … alles klapte weer in, dus na een paar dagen succes lukte dat niet meer.

Mede omdat het gewoon niet haalbaar is om er elke dag uren mee bezig te zijn.

Bijkopen, bewaren en over een paar jaar kijken zit blijkbaar ook niet in mijn aard.

En nu speelt weer het zelfde als een jaar geleden.

Wanneer verkoop ik?

De xrp’s die ik kocht, staan op winst.
Dus zou het logisch zijn om ze te verkopen.
De helft, 1/3, alles.

Maar wat nou als het door stijgt? Dan kan ik ze nooit goedkoper terugkopen.

Een bewaarpot, een middellange termijn handelspot en een korte termijn handelspot.

Per munt een afspraak bij hoeveel % winst ik verkoop.

En ijzeren discipline om me aan die strategie te houden en van de bewaarpot af te blijven als er zich een kans aandient.

5%, 20%, 50%? Wanneer voelt het als genoeg?

Uiteindelijk is het doel … net als voor de meesten … met zo min mogelijk geld zoveel mogelijk BTC vergaren in de hoop dat hij een miljoen (met iets minder ben ik ook al gelukkig) waard wordt.

Een strategie is essentieel, maar welke?

Er zijn zoveel mogelijkheden en onzekerheden.

Hoe doen jullie dat?
1. HODL.
2. de moeder.

• Klaas25
  • Laatst online: 12-11 07:11
Ik hoop dat forkbase met zn fikken van XRP afblijft.😂😂 Ze zijn nu te laat.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Is er al iets bekend over het wanneer en hoe coinbase (beide) bch's weer gaat verhandelen? Heb er niet veel in zitten maar het zou leuk zijn er weer eens wat mee te gaan doen. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Eindelijk weer is een plusje vandaag. Nano en Stratis doen het beide lekker :>

Wat doen jullie? Ik kan morgen weer bijkopen maar ik zit te twijfelen om dat nog niet te doen. Dus dat ik dan gewoon ga opsparen en wacht tot BTC echt een bodem zet. Maar opzich zijn de prijzen nu ook wel heel verleidelijk. :$

Ik twijfel best wel erg omdat Bitcoin halfdood lijkt, telkens zakken en dan stabiliseren, weer zakken stabiliseren. Ik heb nog steeds geen bounce gezien waarbij je ziet.; de kopers domineren!

• BTC100K2021

BTC100K2021

Wat denken jullie van ICX, staat op een all time low. Heb er net een paar gekocht en sellorders gezet op 1 tot 3% winst die hopelijk later vandaag geraakt worden.

Veel lager kan die niet zou je zeggen (maar dat dacht ik ook toen hij op 10K sats stond een paar weken terug, momenteel met 7460 nagenoeg gelijk aan de ATL van augustus).
Tominatie schreef op zondag 18 november 2018 @ 13:40:

Wat doen jullie? Ik kan morgen weer bijkopen maar ik zit te twijfelen om dat nog niet te doen. Dus dat ik dan gewoon ga opsparen en wacht tot BTC echt een bodem zet. Maar opzich zijn de prijzen nu ook wel heel verleidelijk. :$

Ik twijfel best wel erg omdat Bitcoin halfdood lijkt, telkens zakken en dan stabiliseren, weer zakken stabiliseren. Ik heb nog steeds geen bounce gezien waarbij je ziet.; de kopers domineren!
Ik zou denken dat we een tijdje aanmodderen en langzaam richting de 6K gaan en dan zal blijken of we terugvallen of de 6K doorbreken. Tot die tijd zijn er kansen om wat verlies goed te maken op verschillende alts waaronder Nano (en hopelijk GVT ook).

[ Voor 56% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-11-2018 14:11 ]

• BTC100K2021

BTC100K2021

***** Vraag aan de mods voor de toekomst: hoe kan ik deze post verwijderen, heb de inhoud van deze post in de vorige gezet.***

[ Voor 87% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-11-2018 14:12 ]

• Tominatie
  • Niet online
@TuutjDrie ICX is ook echt een zinkend schip inderdaad. Persoonlijk ben ik er niet echt een fan van. Denk zelfs dat ie nog lager gaat komen ook al is dat bijna niet mogelijk zou je denken. B)
Maar er zijn nog steeds veel verkopers rond deze prijzen, dat is opvallend. Er staan 30BTC's aan sellorders van 7480 sat naar 8000 sat. 8)7

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05:48
Afbeeldingslocatie: https://cash.coin.dance/blocks/image/todaysv.png
Niet zo best...

Afbeeldingslocatie: https://cash.coin.dance/blocks/image/today.png
Ook niet zo best....

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 18 november 2018 @ 13:40:

Ah. Zelfs onze opperbull begint te twijfelen. Dat betekend dat het ideale koopmoment bijna hier is!

Daarom is TA (Tominatie Aflezen) zo belangrijk.

• Tominatie
  • Niet online
Nano heeft wel een hele mooie opwaartse move nu. <3

@Verwijderd Misschien wel een hele goede tactiek inderdaad. Gisteren zei ik nog over Nano "heb er zelf ook een zak van gekocht maar ik zou er geen geld in gooien, blijft maar dalen!"

Kijk waar die nu staat!
Net zei ik dat ICX een zinkend schip is dus die zou binnen afzienbare tijd dan ook wel naar de moon gaan.

Regel is: als ik pessimistisch wordt over een coin, koop die dan de moeder!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@Tominatie Wat je ook kunt doen is je nieuwe salaris alvast naar een exchange overmaken en op bijvoorbeeld Bitcoin instellen als buy order boven bedrag x. Natuurlijk kan dat ook voor een alt, maar even als voorbeeld:

Stop: 6550
Limit: 6750
Aantal: 100%

Iedere keer als Bitcoin dan verder daalt stel je dit weer lager in, dus na bijv. een daling van 100 USD:

Stop 6450
Limit: 6650
Aantal: 100%

Zo profiteer je van zowel de dalende koers als dat je automatisch koopt als er een uitbraak is. Ook hoef je op dat moment niet weer eerst je fiat op de blockchain te zetten om daarna achter een groene candle aan te jagen, je zuurverdiende Euro's staan dan al paraat om direct in te stappen.

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

XRP blijft lekker doorgaan dit weekend, dit had ik niet verwacht.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

ScreamGT schreef op zondag 18 november 2018 @ 15:14:
XRP blijft lekker doorgaan dit weekend, dit had ik niet verwacht.
De koers is nu nauwelijks 0,005 Dollar hoger dan toen je dat vanochtend ook aankaartte :)

• Tominatie
  • Niet online
@Taro das een goeie! Ga ik doen. >:)

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Taro schreef op zondag 18 november 2018 @ 15:17:
[...]

De koers is nu nauwelijks 0,005 Dollar hoger dan toen je dat vanochtend ook aankaartte :)
Klopt helemaal Taro, goed opgemerkt! Ik doelde meer op hoe stabiel hij blijft, en niet inzakt zoals BTC de afgelopen week heeft gedaan. Maar nogmaals, goed opgemerkt!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 18 november 2018 @ 14:53:
Nano heeft wel een hele mooie opwaartse move nu. <3
Had gisteren gekocht in de hoop dat ie door zou zetten. In het verleden heeft NANO best vaak dikke move's gemaakt. Toch net maar rond de 2570 verkocht op de 3e top die niet doorzet.

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 18 november 2018 @ 15:54:
[...]

Had gisteren gekocht in de hoop dat ie door zou zetten. In het verleden heeft NANO best vaak dikke move's gemaakt. Toch net maar rond de 2570 verkocht op de 3e top die niet doorzet.
Het staat nu allemaal wat stil inderdaad. Maar het blijft Nano en als die in het momentum komt stijgt hij altijd flink door, vooral omdat hij nu weer erg laag staat. Die 4% winst is voor mij niet noemenswaardig om uit te cashen, ik hou sowieso meer van een wat langere tijd holden. Elke keer erin eruit vind ik zonde.

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 18 november 2018 @ 16:45:
[...]

Het staat nu allemaal wat stil inderdaad. Maar het blijft Nano en als die in het momentum komt stijgt hij altijd flink door, vooral omdat hij nu weer erg laag staat. Die 4% winst is voor mij niet noemenswaardig om uit te cashen, ik hou sowieso meer van een wat langere tijd holden. Elke keer erin eruit vind ik zonde.
Als ie door die 2600 heen kan komen dan stap weer in. Helemaal als BTC ook nog even omhoog wil kan NANO best eens hard gaan. Ben gisteren door de chart van de afgelopen weken en maanden heen gegaan. Als ie gaat dan gaat ie ook goed :)

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2018 @ 14:45:
[...]

Ah. Zelfs onze opperbull begint te twijfelen. Dat betekend dat het ideale koopmoment bijna hier is!

Daarom is TA (Tominatie Aflezen) zo belangrijk.
Bedankt voor het delen van deze tominatie, anders had ik compleet gedesillusioneerd maar wat gekocht

• Tominatie
  • Niet online
Nano boven de 26000, heuj! Ben benieuwd wat de whales gaan doen

• BTC100K2021

BTC100K2021

Tominatie schreef op zondag 18 november 2018 @ 17:43:
Nano boven de 26000, heuj! Ben benieuwd wat de whales gaan doen
Knallen met die handel inderdaad, ik zit ook eindelijk eens in de een coin die door een resistance breekt.

Edit: op verzenden gedrukt en daar is de rode dildo alweer ;w

Het orderbook van ICX is ook behoorlijk aan het kantelen, de koopkant loopt aardig vol nu, misschien ook een kleine uitbraak op komst op deze mooie zondagavond.

[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-11-2018 17:51 ]

• Tominatie
  • Niet online
TuutjDrie schreef op zondag 18 november 2018 @ 17:50:
[...]

Knallen met die handel inderdaad, ik zit ook eindelijk eens in de een coin die door een resistance breekt.

Het orderbook van ICX is ook behoorlijk aan het kantelen, de koopkant loopt aardig vol nu, misschien ook een kleine uitbraak op komst op deze mooie zondagavond.
Helaas heeft Nano hem niet kunnen breken. Toch nog teveel sellers, maar het komt wel! Ik wacht geduldig af.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lT7NrhdsIJ89HgpmdbVlpwHD/thumb.png

• PilatuS
  • Niet online
Nieuwe video van Alessio met wat goede info: YouTube: How Low Will Bitcoin Go?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Nice, al mijn sell orders (ICX, XRP, ADA, NEO, BTC, NANO) getriggered :)

[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 18-11-2018 20:05 ]

• Tominatie
  • Niet online
Wow bitcoin!

Edit: fake-out! Verassend }:| :')

Nano gaat wel echt flink door nu!

[ Voor 76% gewijzigd door Tominatie op 18-11-2018 20:03 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Tominatie schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:01:
Nano gaat wel echt flink door nu!
ADA gaat ook mooi!

• Tominatie
  • Niet online
Ja idd, markt trok gelijk weer flink omhoog toen Bitcoin de 5.7k usd aantikte. Helaas een fake-out en alles zal wel weer terugzakken denk ik. BTC staat nu alweer op 5575.

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-11 09:57
Dit mag van mij wel even doorgaan zo :o Was op 2389 ingestapt op Nano, laat hem maar even lekker doorstijgen richting de 3000. Even een mooie groene golf zo!

• Klaas25
En dat op een zondag. :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

En nou niet vergeten je winst te pakken he :)

Ik denk overigens dat dat ook de markt nekt op dit moment. Ik merk het ook aan mijzelf, ik pak veel sneller winst dan eerder. De hoeveelheid bots neemt ook alleen maar toe en die stellen vaak direct een sell order in @ x% winst na een aankoop. Als iedereen dat doet, dan krijg je allemaal fake-outs, halve stijgingen, winstnemingen en weinig kans om echt nog omhoog te gaan en fors uit te breken.

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:22:
[...]

En nou niet vergeten je winst te pakken he :)

Ik denk overigens dat dat ook de markt nekt op dit moment. Ik merk het ook aan mijzelf, ik pak veel sneller winst dan eerder. De hoeveelheid bots neemt ook alleen maar toe en die stellen vaak direct een sell order in @ x% winst na een aankoop. Als iedereen dat doet, dan krijg je allemaal fake-outs, halve stijgingen, winstnemingen en weinig kans om echt nog omhoog te gaan en fors uit te breken.
Yep, maar dat men wat sneller winst neemt is niet gek als je kijkt naar de staat van de markt. Men is dan altijd een stuk voorzichtiger en dat snap ik. Tis gewoon wachten op de volgende bullrun! Iets met Bakkt ofzo, zag daarnet ook nog dit voorbijkomen;

https://www.trustnodes.co...tf-to-be-listed-next-week
Switzerland Green Lights World’s First Crypto ETP to be Listed Next Week

The world’s first crypto Exchange Traded Product (ETP) is to start trading next week on Europe’s fourth biggest exchange, SIX Swiss Exchange, with a market capitalization of $1.6 trillion.
Zulke dingen zullen uiteindelijk ook wel wat positiefs doen denk ik.

Ik ben meer van het principe hold de moeder en zie wel waar het schip strand.

• Klaas25
Tominatie schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:29:
[...]

Yep, maar dat men wat sneller winst neemt is niet gek als je kijkt naar de staat van de markt. Men is dan altijd een stuk voorzichtiger en dat snap ik. Tis gewoon wachten op de volgende bullrun! Iets met Bakkt ofzo, zag daarnet ook nog dit voorbijkomen;

https://www.trustnodes.co...tf-to-be-listed-next-week

[...]

Zulke dingen zullen uiteindelijk ook wel wat positiefs doen denk ik.

Ik ben meer van het principe hold de moeder en zie wel waar het schip strand.
Juist. HOLD de moeder. Die van vorig jaar kwam toch ook out of nowhere.

• braamr80
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-06 21:33
Hoop dat toch ook een keer mee te maken... De start van een nieuw seizoen :)

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik denk dat we nu wel kunnen zeggen dat we voor het eerst een hashrate plafond hebben bereikt. De dynamiek binnen het systeem zal nu wel iets gaan veranderen. Aanvallers die met hash willen aanvallen gaan het nu iets makkelijker krijgen. Natuurlijk komen straks de 7nm miners van Bitmain allemaal online maar toch verwacht ik niet dat we boven de 100 exa gaan in de komende 5 of zelfs 10 jaar.

We zullen zien of het systeem nu de komende 10 jaar stabiel rond de 70 exa blijft of dat we schommelingen krijgen of dat we een drop naar 30 exa krijgen die dan stabiel blijft of langzaam verder dropt.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/366BRbN.png

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Taro schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:01:
Nice, al mijn sell orders (ICX, XRP, ADA, NEO, BTC, NANO) getriggered :)
Sell orders ADA, ICX en NEO??
Zie daar niet heel veel ruimte aan de onderkant.........
Zitten rond de 10% van mijn buy orders

Voor XRP, BTC en NANO wel, die zitten nog minimaal 20% van een buy af

I just love 1 year low buys

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

fast_ray schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:43:
[...]

Sell orders ADA, ICX en NEO??
Zie daar niet heel veel ruimte aan de onderkant.........
Zitten rond de 10% van mijn buy orders

Voor XRP, BTC en NANO wel, die zitten nog minimaal 20% van een buy af

I just love 1 year low buys
Ik begrijp je niet, maar ik heb gemiddeld 1-1.5% gepakt op die coins vandaag, dus geen stop losses, maar door automatische verkoop op een bepaald niveau.

• fast_ray
Taro schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:51:
[...]

Ik begrijp je niet, maar ik heb gemiddeld 1-1.5% gepakt op die coins vandaag, dus geen stop losses, maar door automatische verkoop op een bepaald niveau.
Ahhh ok je daytrade.
Dan nog veel risico maar dan kan het.
Voor mij persoonlijk staan ze in de no sell zone omdat ik morgen wel een retrace op BTC verwacht en ze binnen 10% van de bodem staan.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
Sinds een aantal weken beetje bij beetje wat waardevolle spullen verkocht welke op zolder lagen te verstoffen. Zojuist de helft geïnvesteerd in 0.1 btc. Of het nu op zolder ligt te niksen of ik steek het in btc als long term "gok" maakt voor mij niet veel uit en het geld zal ik dan ook niet missen mocht het verdampen. Zit dus geen emotioneel gevoel bij 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 18-11-2018 21:34 ]

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Pelox schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:01:
Sinds een aantal weken wat waardevolle spullen aan het verkocht welke op zolder lagen te verstoffen. Zojuist de helft geïnvesteerd in 0.1 btc. Of het nu op zolder ligt te niksen of ik steek het in btc als long term "gok" maakt voor mij niet veel uit en het geld zal ik dan ook niet missen mocht het verdampen. Zit dus geen emotioneel gevoel bij 8)
Altijd goed om de gouden ringen, kettingen en vullingen van oma om te ruilen voor digitaal goud :7

@fast_ray Klopt, ik hou wel van een gokje.

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 18-11-2018 21:03 ]

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:13

Qwerty-273

Meukposter

Taro schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:03:
Altijd goed om de gouden ringen, kettingen en vullingen van oma om te ruilen voor digitaal goud :7
Mwa, ik denk dan eerder aan oude kasten, andere oude meubels, de "ohh zo handige keukenmachine" die na uitgepakt te zijn (op sinterklaasavond / onder de kerstboom / voor een verjaardag) linea recta in doos en al naar zolder is verhuist.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• PilatuS
  • Niet online
Was aan het denken om er een buy order in te gooien voor de mogelijke bounce naar 5800, gelukkig niet gedaan :X

Kraken is helemaal erg. Van 5540 naar 5700 en weer terug naar 5540. De candle van 5600 naar 5700 en terug was binnen 2 minuten. Dan valt Binance nog mee. Holy crap wat een fakeout.

• Pelox
Taro schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:03:
[...]

@fast_ray Klopt, ik hou wel van een gokje.
Nee, een deel van mijn oude transformers, een oude treinset, Magic kaarten collectie, een kinderwagen, GI JOE spul etc

Ps. Het goud, kettingen etc ligt nog netjes in de kluis

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 18-11-2018 21:12 ]

Zero.

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
PilatuS schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:10:
Was aan het denken om er een buy order in te gooien voor de mogelijke bounce naar 5800, gelukkig niet gedaan :X

Kraken is helemaal erg. Van 5540 naar 5700 en weer terug naar 5540. De candle van 5600 naar 5700 en terug was binnen 2 minuten. Dan valt Binance nog mee. Holy crap wat een fakeout.
Ben benieuwd wat er het komende uur gebeurd, sta er niet raar van te kijken dat we als reactie hierop even nog verder omlaag gaan.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Ik had dus een buy order @ 5655 staan, die is getriggered, maar direct een market sell @ 5665 uitgevoerd, ik heb er weinig vertrouwen in.

Net wat fast_ray zegt, ik verwacht wel een verdere daling. Mogelijk vannacht/morgenochtend.

• Pelox
Taro schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:14:
[...]

Ik had dus een buy order @ 5655 staan, die is getriggered, maar direct een market sell @ 5665 uitgevoerd, ik heb er weinig vertrouwen in.

Net wat fast_ray zegt, ik verwacht wel een verdere daling. Mogelijk vannacht/morgenochtend.
Nee natuurlijk niet, we knallen omhoog naar 6200, dan nog een daling naar 5200 en dan gaan we eindelijk weer richting de 10k! Hoera!

Deze info heb ik ontrokken uit wat aardstralen hier dus moet wel kloppen.

Zero.

• PilatuS
  • Niet online
De alts beginnen ook weer te bloeden, ziet er niet goed uit inderdaad. Stel we krijgen nog een run naar 5800 of misschien zelfs hoger dan tenzij ik er bij ben ga ik die missen. Veel te tricky nu op dit moment. Een buy order er in gooien is geen optie nu. Met wat ik nu zie lijkt mij omlaag inderdaad ook meer waarschijnlijk.

• Tominatie
  • Niet online
Laat die dip maar komen dan! ACTIE GRAAG

• BTC100K2021

BTC100K2021

Tominatie schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:19:
Laat die dip maar komen dan! ACTIE GRAAG
Nou ik doe mee, 75% van de alts naar BTC omgezet. Laat maar komen die minicrash.

• JoeriF84
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-02-2021
Ben ook net uitgestapt. Wat zou een mooi buy order zijn.5400 op binance?

• PilatuS
  • Niet online
JoeriF84 schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:27:
Ben ook net uitgestapt. Wat zou een mooi buy order zijn.5400 op binance?
Lijkt mij niet slim. De vorige bodem was namelijk 5400. Tenzij je hoopt op een dubbele bodem kan je dat doen, anders zou ik lekker kopen als je ziet dat er een dikke bounce omhoog komt, op welk level dan ook. Persoonlijk zou het mij niets verbazen als het sub 5k gaat worden.

Edit: We zijn de vorige keer na de bounce met 800 dollar gevallen. Dan kopen op 5400 vind ik gokken. Niet dat ik weet wat het gaat worden als we weer omlaag gaan, maar 5400 kan, 5k kan, maar zelfs 4200 kan ook.

[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 18-11-2018 21:32 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Niemand die tegen de stroom in gaat traden vanavond?

@TuutjDrie Waarom niet ook nog een stap naar fiat? Niet nu ineens gaan doen hoor, je zult altijd zien dat er juist vanavond een enorme groene candle tevoorschijn komt, maar, als je uitgaat van een daling dan pak je die met BTC ook mee, terwijl je dan door in fiat te zitten ook je hoeveelheid BTC kunt verhogen.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Taro schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:29:

@TuutjDrie Waarom niet ook nog een stap naar fiat? Niet nu ineens gaan doen hoor, je zult altijd zien dat er juist vanavond een enorme groene candle tevoorschijn komt, maar, als je uitgaat van een daling dan pak je die met BTC ook mee, terwijl je dan door in fiat te zitten ook je hoeveelheid BTC kunt verhogen.
Ik ben de afgelopen maanden een keer of 5 naar fiat gegaan en vrijwel iedere keer ging dat gruwelijk mis. Sindsdien pak ik BTC en neem ik het verlies dat daarbij komt.

• Pelox
Taro schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:29:

:w

Zero.

• PilatuS
  • Niet online
Wat krijg je als je 2014/2015 pakt, dat toepast op de 20k tot nu, en dan weer toepast op de toekomst ?

Dit: https://www.tradingview.c...For-A-Massive-Sling-Shot/

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

PilatuS schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:36:
Wat krijg je als je 2014/2015 pakt, dat toepast op de 20k tot nu, en dan weer toepast op de toekomst ?

Dit: https://www.tradingview.c...For-A-Massive-Sling-Shot/
Ok, all-in en grof bijkopen rond 4350 dus :)

@Tominatie Ik heb gisteren mijn DRGN verkocht en naar Binance overgemaakt, sorry.

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 18-11-2018 21:51 ]

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:52
Klaas25 schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:30:
[...]

Juist. HOLD de moeder. Die van vorig jaar kwam toch ook out of nowhere.
Nee, die was al een tijdje aan het opbouwen. Er werden nieuwe ATH’s neergezet. Vergeet niet dat de weg omhoog nu vol staat met resistance punten/zones. De weg omhoog zal nu echt wat moeilijker gaan en langer duren, mits we ooit nog in de buurt denken te komen van de 20k natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door JorzoR op 18-11-2018 21:53 ]

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:39:
[...]

Ok, all-in en grof bijkopen rond 4350 dus :)
Het is even zien wat we precies gaan doen. Moet wel zeggen dat wat die laat zien mij best toch wel waarschijnlijk lijkt. Het is al 2x eerder zo gegaan en ook nu zien we weer precies het zelfde als vorige keer. De 2014/2015 fractal klopt belachelijk goed.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Denk jij dat we nog onder de 5000 gaan voor het einde van het jaar?

• PilatuS
  • Niet online
Kain_niaK schreef op zondag 18 november 2018 @ 22:05:
[...]

Denk jij dat we nog onder de 5000 gaan voor het einde van het jaar?
Ik denk van wel ja, maar dit puur op wat ik nu zie en gebasseerd op het verleden. Deze correctie klopt gewoon verdomd goed met die van de 1k correctie.

Natuurlijk weet ik niet wat er gaat gebeuren. Voor mij is het gewoon zien wat er mogelijk is en klaar zijn om er iets mee te doen als het gebeurt :)

• Klaas25
Lol 2e vraag bij de FAQ van casinocoin website is: "What is Ripple?"
Nu heb je helemaal me attentie CSC :P

• Tominatie
  • Niet online
@Taro ik zit ook al tijden niet meer in Dragonchain. Had ze juist omgewisseld naar PRL omdat ik dacht:"ik maak een kort ritje omhoog" haha.

Ik snap je keuze inderdaad, echt dood kwa prijs.

• Tominatie
  • Niet online
Kucoin is ook wel echt dood kwa volume zeg. Denk dat ik alles maar over ga maken naar binance.
Edit: ik heb alles op Kucoin omgezet naar Kucoin Shares. Vind het zelf nog steeds een fijne exchange. In Q1 2019 komen er ook allemaal upgrades. Bijv. eindelijk een dust converter en meer opties als S-L enz. Moet toch goedkomen met ze.

[ Voor 55% gewijzigd door Tominatie op 18-11-2018 22:54 ]

• Izualez
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17-11 17:15
Haha ik dacht dat ik al die tijd in Tether zat en ben rustig koopmoment aan het afwachten. Bleek dat ik een buy order vergeten was weg te halen, zit al 1,5 maand in BTC. Nu maar verkocht, denk dat BTC nog wat door zakt, koop dan later wel weer terug.

Verwijderd

Izualez schreef op zondag 18 november 2018 @ 23:09:
Haha ik dacht dat ik al die tijd in Tether zat en ben rustig koopmoment aan het afwachten. Bleek dat ik een buy order vergeten was weg te halen, zit al 1,5 maand in BTC. Nu maar verkocht, denk dat BTC nog wat door zakt, koop dan later wel weer terug.
Smooth :') blijkbaar overkomt het de besten, zeg ik altijd maar in zo'n soort situatie.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Kain_niaK schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:34:
Ik denk dat we nu wel kunnen zeggen dat we voor het eerst een hashrate plafond hebben bereikt. De dynamiek binnen het systeem zal nu wel iets gaan veranderen. Aanvallers die met hash willen aanvallen gaan het nu iets makkelijker krijgen. Natuurlijk komen straks de 7nm miners van Bitmain allemaal online maar toch verwacht ik niet dat we boven de 100 exa gaan in de komende 5 of zelfs 10 jaar.

We zullen zien of het systeem nu de komende 10 jaar stabiel rond de 70 exa blijft of dat we schommelingen krijgen of dat we een drop naar 30 exa krijgen die dan stabiel blijft of langzaam verder dropt.

[Afbeelding]
Heb je al een update over wat er op de achtergrond gebeurt bij BCHSV en BCHABC?
Ben er geen fan van maar denk dat het wel impact heeft op het BTC gebeuren. :)

• Specy
RaptorXS schreef op zondag 18 november 2018 @ 23:50:
[...]

Volgens https://cash.coin.dance/ :
Announcement

Coin Dance is now able to declare that both active chains will continue to be permanently split into the foreseeable future. The majority of businesses in the cryptocurrency ecosystem are now using Bitcoin Cash (BCH) to refer to the chain maintained by miners operating in consensus with the latest implementations from Bitcoin ABC, Bitcoin Unlimited, Bitprim, Bitcoin XT, bcash, and bchd. A number of exchanges have added support for the Bitcoin SV chain under the Bitcoin SV (BSV / BCHSV) name but general app support is currently very limited. Expect to see announcements made from each of the major companies in the Bitcoin Cash ecosystem that clarify which chain(s) they will support going forward.
Wat klinkt alsof het allemaal afloopt zoals de meeste forks - geen aanvallen over en weer maar gewoon een split naar 2 coins. Wat helaas na al het geroep over en weer vooraf nogal onbevredigend is - een plotselinge knal was misschien beter geweest om dit geneuzel achter ons te laten (want ik zat eigenlijk te hopen dat BTC weer omhoog zou vliegen zodra dit gedoe voorbij is).

• Kain_niaK

Kain_niaK

RaptorXS schreef op zondag 18 november 2018 @ 23:50:
[...]

Ik post zo een video maar hier heb je een link om op de hoogte te blijven --> https://t.me/CoinSpice

[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 19-11-2018 05:03 ]

• ggj87
  • Laatst online: 13-11 11:41
Ziet er niet best uit voor deze week.

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 04:35
zat ook al even te kijken , toch blij dat ik sinds vrijdag in usdt zit , btc krijgt er weer flink van langs

• ggj87
  • Laatst online: 13-11 11:41
Nou, we gaan dus gewoon naar 5k.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
4K is dus een kwestie van tijd waarschijnlijk.

Rookworst zonder r is ook worst.

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:52
Specy schreef op maandag 19 november 2018 @ 00:18:
[...]

Volgens https://cash.coin.dance/ :

[...]

Wat klinkt alsof het allemaal afloopt zoals de meeste forks - geen aanvallen over en weer maar gewoon een split naar 2 coins. Wat helaas na al het geroep over en weer vooraf nogal onbevredigend is - een plotselinge knal was misschien beter geweest om dit geneuzel achter ons te laten (want ik zat eigenlijk te hopen dat BTC weer omhoog zou vliegen zodra dit gedoe voorbij is).
Verveet niet dat er _bewust_ geen veiligheden zijn ingebouwd tussen de 2 BCH forks, zoals replay protection. De end game is dus wél dat er 1 overblijft, dat is zo bedacht voor de split. Die intentie is ook enorm duidelijk vanuit het SV kamp. Dit kan je toch niet vertrouwen met je geld 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door JorzoR op 19-11-2018 07:16 ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Bartvandelaar schreef op maandag 19 november 2018 @ 07:03:
4K is dus een kwestie van tijd waarschijnlijk.
denk het ook

• fast_ray
Taro schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:51:
[...]

Toch een hele goeie call van je 8)
Had deze directe dump even niet verwacht.
ICX en NEO knallen door de bodem alsof het niks is en ADA is ook hard op weg

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11 13:48
Damn...Het doet pijn als je het hele jaar dips hebt gekocht en daarop ook al 50% en meer verlies hebt :p

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Was wel een lekker weekend, alleen dat VET :/ Dome zet van mij om daar de grootste zak van te kopen, daardoor heb ik amper iets overgehouden.

Mensen die aan de fork meededen hebben ook weinig verdiend zo te zien -O-
Zo zonde dat een paar knuppels crypto zo onderuit kunnen halen, laat maar weer zien dat het hele crypto helemaal niet zo gedecetraleerd is zoals iedereen beweert.

• Klaas25
Omisego gaat richting € 2,- schiet mij maar lek.. :|
Wow en 92% komt van Bithumb en word gekocht door koreanen.

[ Voor 36% gewijzigd door Klaas25 op 19-11-2018 08:36 ]

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01:00
Slux schreef op maandag 19 november 2018 @ 08:33:
Was wel een lekker weekend, alleen dat VET :/ Dome zet van mij om daar de grootste zak van te kopen, daardoor heb ik amper iets overgehouden.

Mensen die aan de fork meededen hebben ook weinig verdiend zo te zien -O-
Zo zonde dat een paar knuppels crypto zo onderuit kunnen halen, laat maar weer zien dat het hele crypto helemaal niet zo gedecetraleerd is zoals iedereen beweert.
VET gaat richting de prijs waar ik voor het eerst ben ingestapt in VEN vorig jaar. Ik ben toen opgestapt toen VEN rond de 40 cent stond.. :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• BTC100K2021

BTC100K2021

Gisteren net op tijd uitgestapt uit ICX met een dagwinst van 0,4% toen er hier op het forum berichten verschenen over de aankomende dip. Bedankt voor de tip :D

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-11 16:24
Tja je hebt dagwinst en dag winst.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01:00
De 5400 is er al aan op Binance.. :')

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Pagina: 1 ... 366 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!