Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 358 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.917 views

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Best bijzonder hoe matig alts eigenlijk reageren op deze enorme daling van Bitcoin. Ik dacht altijd als we ver onder de 6k zouden gaan de alts nog doder zouden gaan. Blijkbaar is de lucht er echt wel grotendeels uit dus.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45
Is het nou toeval dat dat hele BCH-gebeuren qua timing vrijwel gelijk viel met het aflopen van die shorts? Of moet ik mijn aluhoedje weer gaan opbergen?

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:21

Bever!

3

Specy schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:36:
Is het nou toeval dat dat hele BCH-gebeuren qua timing vrijwel gelijk viel met het aflopen van die shorts? Of moet ik mijn aluhoedje weer gaan opbergen?
toeval ja

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
De koers lijkt weer af te vlakken, maar dat dachten we vanmiddag ook :X

• Tominatie
  • Niet online
Ripple doet het beter dan Bitcoin zelfs. When flippening?

• Hier_ben_ik
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Rara wat is er gekocht met het vrijgekomen geld van vandaag..

https://www.amsterdamgold.com/info/goudprijs-en-zilverprijs/

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21-11 13:39
Taro schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:33:
[...]

Wel je BSN hiden he? Heb ik ook gedaan, werd in eerste instantie afgekeurd. Toen heb ik aangegeven dat dat in cryptoland heel normaal is, dat de Nederlandse overheid dat ook adviseert en toen werd ik wel goedgekeurd.
Uiteraard :)

• ggj87
De marketcap van BTC is <100 miljard. Voor het eerst dit jaar.

• Tominatie
  • Niet online
Ik voel een zieke bounce komen eerlijk

6k soon

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

@Tominatie Moon?!?!?!?!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Of iedereen denkt weer instappen en dan dondert die weer in elkaar. Ik zit er in ieder geval wel weer in.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-11 16:41
Voor degene die dachten de boot gemist te hebben in december/Januari krijgen gewoon nu weer een kans. Hoe mooi is dat!!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:59:
Tether blijft maar zakken gast! Straks gaat bitcoin nog moonen op binance en bitfinex ;)
Lekker naar 0 dan zijn we ook klaar met die scam.

• Tominatie
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:44:
Of iedereen denkt weer instappen en dan dondert die weer in elkaar. Ik zit er in ieder geval wel weer in.
Dat is idd ook wel een leuke kijk erop. Als die gasten van BCH hun BTC dumpen moet dat wel tegen de best mogelijk prijs

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45
Tominatie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:36:
Best bijzonder hoe matig alts eigenlijk reageren op deze enorme daling van Bitcoin. Ik dacht altijd als we ver onder de 6k zouden gaan de alts nog doder zouden gaan. Blijkbaar is de lucht er echt wel grotendeels uit dus.
EIGENLIJK zou het omgekeerde het geval moeten zijn. Voor alts die je ook in USD(T, C, ...) kunt kopen in ieder geval.

Stel even dat BTC = 10.000 (1000 rekent iets makkelijker maar we gaan voor de 10K he)

1 AC = 0.0001 BTC
1 AC = $1

Stel nu dat BTC ineens halveert (ugh, nou ja, rekent makkelijk he)

Dan is ineens 1 AC = 0.0002 BTC, maar nog steeds $1.

Maar, dat is niet wat er gebeurt, want er staan overal orderboeken en er vindt arbitrage plaats. Dus een orderboek zit nog vol met orders rond de 0.0001 BTC, en niet 0.0002.

Dus wat gaat er gebeuren, Pietje de Bot koopt 1 BTC voor $5000, en vervolgens koopt 'ie 10.000 AC voor 0.0001 BTC per stuk (dus 1 BTC in totaal) en verkoopt ze voor $1 per stuk (dus $10.000). Waarmee Pietje dus van $5000, $10000 gemaakt heeft. Mooi. Maar wat doet dat nu met de prijs?

Nou ja, de kans is groot dat Pietje een market buy zal doen, want er is winst zat te halen. Dus als Pietje nu niet 0.00001 BTC moet betalen, maar 0.000011 BTC, dan zal 'ie dat zeker doen. Aan de andere kant, als 'ie niet voor $1 kan verkopen maar voor $0.90, dan zal 'ie dat ook nog altijd doen.

Dus, de alt DAALT in dollars, maar STIJGT in Bitcoins.

Wat ik nu niet snap is waarom in de praktijk meestal toch de alts meedalen. Misscihen omdat veel mensen op dit moment volledig uit willen stappen en dus toch hun alts verkopen, en dat effect groter is dan de arbitrage, omdat er weinig handel in USD is. Of zo.

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:48
Als ze lager dan 4300 gaan stoppen er veel met minen, dan levert t niks meer op

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-11 16:41
Ik ga zo slapen, maar ik heb een vermoeden dat ik morgenochtend heerlijk wakker word. Good old days!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:56
Thaam schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:47:
Ik ga zo slapen, maar ik heb een vermoeden dat ik morgenochtend heerlijk wakker word. Good old days!
Heerlijk rode FOMO candles? Of weer op het niveau van vanochtend (of hoger)?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

alki schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:47:
Dat is niet correct, lees maar even terug.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Tominatie
  • Niet online
@Specy De alts dalen denk ik vooral zo hard omdat mensen met een dalende bitcoin geen trades meer uitvoeren meestal/in fiat of stablecoins gaan. De vraag voor alts daalt daarom extreem, waardoor ze heel makkelijk flink dalen door het dunne orderbook.

Je ziet ook altijd als Bitcoin weer omhoog lijkt te gaan dat de alts gelijk omhoog schieten.

Tis gewoon het spelletje, zo gaat dat gewoon.

• Tominatie
  • Niet online
alki schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:47:
Niet waar, er zullen dan mensen stoppen met minen omdat het inderdaad niet rendabel meer is. Hierdoor daalt de difficulty waardoor het minder kost om te minen waardoor het weer rendabel wordt voor de rest. Dit is wel een leuk bedacht systeem.

• Cobus79
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik ben ook weer volledig ingestapt... morgen hopen op een mean, green candle-machine \m/

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-11 12:03
Paar weken geleden ingestapt voor de helft van mijn budget. Vooral omdat ik zat te wachten op het juiste moment. Omdat ik er toch nog niet zeker van was of er niet nog een grote dip aan kwam.
Nou dit kun je wel een redelijke dip noemen. Het interessante is dat het rendement dusdanig goed was dat ik nu nog steeds positief sta.

En nu dan even bepalen of dit het moment is om ook met de rest in te stappen.

• Tominatie
  • Niet online
5.5k houdt al wel een tijdje stand. Eindelijk is de rem er opgezet.

Bouncen die hap d:)b

• DeeSung
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:14:
Ok, ben all-in op NEO gegaan @DeeSung!

Ik ben hier eerder Shrimp, king of the bottom genoemd, dus niet verkeerd om mij te volgen. MAAR, nog vaker heb ik op een bodem gekocht die direct daarna rot bleek te zijn, maar dat heb ik hier natuurlijk niet verteld :)
Gevaarlijk xD. Maar zeker een betere prijs dan die 200 dollar per stuk.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

DeeSung schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:59:
[...]

Gevaarlijk xD. Maar zeker een betere prijs dan die 200 dollar per stuk.
Inmiddels alweer uitgestapt :D

• ggj87
Maakt BTC zich klaar voor nog een duik?

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-11 16:24
In vlaag van verstandsverbijstering m'n bsn niet verborgen voor Blockport. Hoe schatten jullie de betrouwbaarheid in?

De 2 a 5 min verificatie wordt iig nog niet echt waargemaakt, half uur zeker al

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

ggj87 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:04:
Maakt BTC zich klaar voor nog een duik?
Ben er bang voor...

• DeeSung
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:01:
[...]

Inmiddels alweer uitgestapt :D
Als je er maar voor zorgt dat je de gekke bullrun niet gaat missen. Letterlijk alles kan binnen 1 min 2x zoveel waard zijn.

• DeeSung
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:05:
In vlaag van verstandsverbijstering m'n bsn niet verborgen voor Blockport. Hoe schatten jullie de betrouwbaarheid in?

Blockport stuurt je ID naar de USA. Wie je ID opslaat en waar dat beland geen idee maar terug kan je toch al niet xD

[ Voor 10% gewijzigd door DeeSung op 14-11-2018 23:12 ]

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-11 18:51
Gaan we weer lijkt wel....

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-11 09:57
Heb mijn tradingview app maar even op dark gezet, komen de rode kleuren mooier uit! En hopelijk de groene kleuren ook als ik morgen weer wakker wordt. Succes nog allemaal!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Er zijn mensen die geloven dat ze hele nare shit kunnen met je BSN. Ik denk zelf dat het wel wat mee valt.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

DAMAGE schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:10:
[...]

Er zijn mensen die geloven dat ze hele nare shit kunnen met je BSN. Ik denk zelf dat het wel wat mee valt.
Van iedere ZZP'er of persoon die zonnepanelen heeft gekocht kan je de BSN makkelijk achterhalen. Zo geheim is een BSN dus eigenlijk niet.

• Kruitdamp

Bij mij duurde het net een kleine 10 minuten.

En tsja....je bsn niet verbergen....ik denk dat men soms te snel in paniek raakt hierdoor.

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-11 18:51
daboemann schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:10:
Heb mijn tradingview app maar even op dark gezet, komen de rode kleuren mooier uit! En hopelijk de groene kleuren ook als ik morgen weer wakker wordt. Succes nog allemaal!
Ik ben kleurenblind, dus geen last van. Dacht er over om een speciale bril te kopen die het wat beter maakt, maar met deze markt wacht ik daar nog wel even mee 8)7

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

• DeeSung
  • Niet online
Kruitdamp schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:13:
[...]

En tsja....je bsn niet verbergen....ik denk dat men soms te snel in paniek raakt hierdoor.
Het moet eerst goed fout gaan natuurlijk. Maarja dat is met alles zo.

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:52
Kruitdamp schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:13:
[...]

Met de nieuwe AVG moeten ze dat toch verwijderen als het niet meer nodig is? Als je geverifieerd bent is het niet meer nodig, dus zou t verwijdert moeten worden? Zou je even moet navragen bij Blockport, die horen dat ergens in vastgelegd te hebben wat daarmee gebeurt. Een verwerkersovereenkomst als het naar een externe service gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door JorzoR op 14-11-2018 23:18 ]

• Hertog_Martin
DAMAGE schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:10:
[...]

Mja met enkel bsn niet zo zeer maar met kopies ID, foto, bankgegevens etc er bij wel mss.

Andere kant, als je overal je kan aanmelden met afgeplakt bsn kunnen ze zonder je bsn net zoveel kwaad doen als met.

• Kruitdamp
JorzoR schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:16:
[...]

Met de nieuwe AVG moeten ze dat toch verwijderen als het niet meer nodig is? Als je geverifieerd bent is het niet meer nodig, dus zou t verwijdert moeten worden? Zou je even moet navragen bij Blockport, die horen dat ergens in vastgelegd te hebben wat daarmee gebeurt.
Volgens mij gaat het erom dat ze een doelbinding moeten hebben met je persoonsgegevens.
Dat kan een vrij breed begrip zijn natuurlijk.

• ggj87

• DeeSung
  • Niet online
JorzoR schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:16:
[...]

Met de nieuwe AVG moeten ze dat toch verwijderen als het niet meer nodig is? Als je geverifieerd bent is het niet meer nodig, dus zou t verwijdert moeten worden? Zou je even moet navragen bij Blockport, die horen dat ergens in vastgelegd te hebben wat daarmee gebeurt.
Blockport is een exchange dus dan gelden er andere regels. Iets tegen witwassen ofzo ,

dat alle banken het doen is dan geen probleem natuurlijk.

• Tominatie
  • Niet online
https://www.reddit.com/r/...om_45_25_exahashes_speed/
Its happening, hash rate is being withdrawn from BTC right now. Check out the stats:

https://fork.lol/pow/speed
https://jochen-hoenicke.de/queue/#1,24h

In the past 24 hours hash rate dropped from 45 to 25.71 Exahashes, speed dropped by -44%. The speculated difficulty change is -7% now on BTC.

http://bitcointicker.co/networkstats/

Just a few hours left now. We will remember the 15th of November, that's for sure.

Edit: Already old news, its at 22 Exahashes now! And just one block was found on BCH as well in the past 1.5 hours. The silence before the storm....

Edit2: MINUS 61% SPEED NOW ON BTC. Speculated Difficulty drop increased to -8%. Holy moly.

Edit3: Antpool and ViaBtc didn't find a block on BTC in the past 4 hours. Bitcoin.com found their last block 10 hours ago.

Edit4: Last update for today: BTC hash rate is back to 34 Exahashes, speed is down by -33%. BTC mempool is at 40k unconfirmed transactions, the first transactions with +700sat/byte are appearing on BTC. I'm curious how the situation will look in 12 hours from now.

BCH hashrate is also down by -33%, 2 blocks have only been found in the past hour.
Ziek wat die BCH hashwar losmaakt.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-11 07:11
Nieuwe base pair testen?

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/d7C8zf/Dr-q-MN7-U0-AAIxb-S.jpg tumblr account delete

• ggj87
Stond er vanochtend bij met het onderhoud. Is niets.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

PAX of echte USD / EUR, zou mooi zijn.

De banken gaan overigens ook lekker:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dr_vD9FWkAAXuMS.jpg:large

Heb een NEO buy order @ 12.634 gezet, wie weet...

[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 14-11-2018 23:29 ]

• DeeSung
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:17:
[...]

Mja met enkel bsn niet zo zeer maar met kopies ID, foto, bankgegevens etc er bij wel mss.

Andere kant, als je overal je kan aanmelden met afgeplakt bsn kunnen ze zonder je bsn net zoveel kwaad doen als met.
Je kan wel een mooie database maken van de mensen die crypto hebben. Kan je via Facebook mss aan andere interessante data komen en toevoegen. Locatie/vrienden/telefoon nummer/mail.

Verkopen die hap.

• Hertog_Martin
Ze mogen iig wel eens opschieten met verificatie anders heb ik er alsnog weinig aan, ga zo tukken.

Of gaan we nog verder zakken? :P

Edit ik ben goedgekeurd, ff depositen dan maar

[ Voor 15% gewijzigd door Hertog_Martin op 14-11-2018 23:34 ]

• ggj87
Op Tensorcharts staat een sterke supportlijn op 5500. Kan helaas niet meer het hele orderboek zien in Binance om te zien wat daar precies staat.

• Tominatie
  • Niet online
https://www.reddit.com/r/.../9x1nxi/what_a_bloodbath/
This is hard to take guys.

I mean I know the old “only invest what you can afford to lose” line is good at these times but it’s sore when you’re losing money. Not sure how much more of this I can take.

It will be Years and years before another bull run and we may never see $10k again. I’m considering cutting my losses and just getting away from this Crypto depression.

Update: Sold all my coins. Bye. I believed in Bitcoin and Babb but Crypto is never coming back. Who is going to invest after seeing what the market can do to people this year. I’m done. Thanks and good bye.
Gaf de capitulatie fase niet aan dat de ommekeer nabij is? _O-

• Hertog_Martin
Zo, eerste keer gekocht sinds augustus 2017. 0.1 btc

• Tominatie
  • Niet online
@Hertog_Martin Netjes.

Ben benieuwd waar het heen gaat. De Bcash fork moet nog komen morgen, dat zal weer het nodige te weeg brengen. Ik ben er bang voor.

Verwijderd

Dit zette mij aan het denken op één of andere vage manier.

Als Satoshi Nakamoto nou eens mee zat te kijken en de ontwikkelingen van de crypto scène gadeslaat...

Wat zou hij dan denken? Als zijn Bitcoin een soort massa psychologisch experiment is, hebben we weer mooi de menselijke aard op de kaart gezet gasten.

We hebben van een ambitieuze poging om het huidige financiële systeem revolutionair te structureren een ordinaire, met manipulatie doordenkte grabbelton gemaakt.

Het gaat weer lekker. +1 voor onze menselijke aard! Lekker collectief.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
Ik ga lekker naar mijn bedje, morgen weer een dag!

Zero.

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:51:
[...]

Dit zette mij aan het denken op één of andere vage manier.

Als Satoshi Nakamoto nou eens mee zat te kijken en de ontwikkelingen van de crypto scène gadeslaat...

Wat zou hij dan denken? Als zijn Bitcoin een soort massa psychologisch experiment is, hebben we weer mooi de menselijke aard op de kaart gezet gasten.

We hebben van een ambitieuze poging om het huidige financiële systeem revolutionair te structureren een ordinaire, met manipulatie doordenkte grabbelton gemaakt.

Het gaat weer lekker. +1 voor onze menselijke aard! Lekker collectief.
Als je Craig Wright mag geloven IS hij Satoshi Nakamoto.. En onderdeel van de menselijke grabbel-aard.
Eh, wat klopt hier niet..

De ECHTE Satoshi had imo iets moois in gedachten. Zo jammer dat hij/die partij nooit geidentificeerd is..

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Marthusiast schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:55:
Zo jammer dat hij/die partij nooit geidentificeerd is..
Tja @Verwijderd is erg op z'n privacy helaas..

• ggj87
Marthusiast schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:55:
[...]

Als je Craig Wright mag geloven IS hij Satoshi Nakamoto.. En onderdeel van de menselijke grabbel-aard.
Eh, wat klopt hier niet..

De ECHTE Satoshi had imo iets moois in gedachten. Zo jammer dat hij/die partij nooit geidentificeerd is..
Men denkt dat het vermoedelijk Hal Finney was.

Wikipedia: Hal Finney (computer scientist)

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

- stable coins zijn in jojos aan het veranderen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/clKzX3G.png

- Bitfinex heeft nu een 3% fiat withdraw fee.

- Het crypto volume dropt harder dan je IQ als je naar CSW luistert.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4WbS0iO.png

- Bitfinex is Tether aan het afbouwen.

- prijsverschil tussen Bitfinex en andere exchanges zit nu dicht tegen de 300 USD aan. 5500 of de meeste exchanges en 5800 op Bitfinex.

- Vandaag een moment geweest waar er tijdelijk een zeik hashrate opeens van BTC naar BCH ging. Average BCH tijd was over 5 uur iets van 7 minuten. En op BTC een aantal uur. (tijdelijk)

Gaan we een omgekeerde 17 dec 2017 hebben? Gaat de purge eindelijk beginnen?

[ Voor 23% gewijzigd door Kain_niaK op 15-11-2018 00:08 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Chris.nl schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:04:
[...]

Tja @Verwijderd is erg op z'n privacy helaas..
_O-

• Tominatie
  • Niet online
Dus als ik het goed begrijp komt er morgen een fork op BCH. Mensen die BCH holden krijgen dan: BCHSV en BCHABC. BCH zal dan wel overleven maar zal best dood zijn aangezien alle hashpower en aandacht verplaatst naar de 2 nieuwe chains.

BCH is dus morgen dood, HEUJ!!
Maar we krijgen er 2 nieuwe BCH's voor terug...............

En als ik het goed begrijp zullen deze 2 nieuwe chains elkaar zwaar bevechten en proberen te vernietigen. Dat is dus de zogehete hashwar.

Je zal dan toch wel gek zijn om je BCH te holden en de fork mee te pakken? Je hebt namelijk geen idee hoe dit circus gaat eindigen. Hoop dat ze echt compleet rekt gaan met zijn alle lol

Iemand nog toevoegingen?

• D-Ed
  • Niet online
Kain_niaK schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:05:
- stable coins zijn in jojos aan het veranderen.
Stabiele mensen ook ;w

• Kain_niaK

Kain_niaK

Och jij bent gewoon niet raar genoeg voor crypto. Het is een nieuw paradigm, je weet tog. Moet je heel anders opeens gaan nadenken. 1 doge = 1 doge, moon, tokenbois. etc etc etc.

99,9999% van de rest van de wereld vind IEDEREEN hier raar. Maar goed, iemand moet de huisnar spelen toch?

[ Voor 39% gewijzigd door Kain_niaK op 15-11-2018 00:10 ]

• Chris.nl
  • Niet online
Wil iemand met z'n onderzeeër even de internetkabel richting Canada stukvaren? Mijn dank is groot.

• Marthusiast
Tominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:07:
Dus als ik het goed begrijp komt er morgen een fork op BCH. Mensen die BCH holden krijgen dan: BCHSV en BCHABC. BCH zal dan wel overleven maar zal best dood zijn aangezien alle hashpower en aandacht verplaatst naar de 2 nieuwe chains.

BCH is dus morgen dood, HEUJ!!
Maar we krijgen er 2 nieuwe BCH's voor terug...............

En als ik het goed begrijp zullen deze 2 nieuwe chains elkaar zwaar bevechten en proberen te vernietigen. Dat is dus de zogehete hashwar.

Je zal dan toch wel gek zijn om je BCH te holden en de fork mee te pakken? Je hebt namelijk geen idee hoe dit circus gaat eindigen. Hoop dat ze echt compleet rekt gaan met zijn alle lol

Iemand nog toevoegingen?
Nou, Craig Wright van SV (haha 'Satoshi Vision') gaat dan dus Roger Ver van ABC (die zal wel van Google's 'Alphabet' zijn :+ :+ :+ ) kapot maken.. Dus idd! Hopelijk leidt dat tot de ondergang van beide BTC forks en kunnen we weer focussen op waar blockchain- (of soortgelijke) technologie voor bedoeld was. Een 'eerlijker' systeem voor iedereen.

Beetje zoals ik altijd verwonderd ben over voetbal en de supporters. Bij probleemwedstrijden: zet de supporters bij elkaar op een eiland en laat ze daar hun oorlog voeren, zodat 'wij' gewone mensen er geen 'last' van hebben. Ofzo.. Thinking out loud.. sorry..

• Tominatie
  • Niet online
@Kain_niaK Wat vind jij nou eigenlijk van de situatie bij BCH? Je bent zelf toch een behoorlijke Roger Ver aanhanger toch? Die zit toch achter de BCHABC? Stel nou dat BCHSV inderdaad BCHABC gaat slopen, dan is Roger Ver rekt, gone, dood, begraven. Of zie ik dat verkeerd?

Maar ik weet nou niet wie de grotere debiel is. BCHSV met Craig Wright of BCHABC met Roger Ver.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Tominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:14:
@Kain_niaK Wat vind jij nou eigenlijk van de situatie bij BCH? Je bent zelf toch een behoorlijke Roger Ver aanhanger toch? Die zit toch achter de BCHABC? Stel nou dat BCHSV inderdaad BCHABC gaat slopen, dan is Roger Ver rekt, gone, dood, begraven. Of zie ik dat verkeerd?

Maar ik weet nou niet wie de grotere debiel is. BCHSV met Craig Wright of BCHABC met Roger Ver.
Lees mijn posts op /r/btc en dan weet je het.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-11 13:22
Voor de verandering zit ik all-in BTC. Hopelijk gaat dit goed.

• Marthusiast
Nou @Tominatie , al had je de vraag niet aan mij gericht, ik wil toch even kwijt dat ik Craig een heeeeeel geschift mannetje vind.. Dus Roger, met een lichtere persoonlijkheidsstoornis wint het voor mij. Al zijn beide heren verliezers op dit toneel imo.

[ Voor 10% gewijzigd door Marthusiast op 15-11-2018 00:17 ]

• Marthusiast
Sahara schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:16:
Voor de verandering zit ik all-in BTC. Hopelijk gaat dit goed.
Mwa, afgelopen jaar in ogenschouw nemende, wat kan je gebeuren? :+

• Tominatie
  • Niet online
Marthusiast schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:16:
Nou @Tominatie , al had je de vraag niet aan mij gericht, ik wil toch even kwijt dat ik Craig een heeeeeel geschift mannetje vind.. Dus Roger, met een lichtere persoonlijkheidsstoornis wint het voor mij.
Precies, ik ben dan toch ook iets meer voor Roger met zijn BCHABC. Die craig kan me toch een partijtje doodvallen. K snap oprecht niet dat zo'n gozer nog volgelingen heeft terwijl hij zich voordeed als Satoshi. 8)7

Zou grappig zijn als beide partijen compleet rekt gaan en allebei dichtbij 0.

• Marthusiast
Tominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:18:
[...]

Precies, ik ben dan toch ook iets meer voor Roger met zijn BCHABC. Die craig kan me toch een partijtje doodvallen. K snap oprecht niet dat zo'n gozer nog volgelingen heeft terwijl hij zich voordeed als Satoshi. 8)7

Zou grappig zijn als beide partijen compleet rekt gaan en allebei dichtbij 0.
Weet je, ik gun elke partij het beste.. Ik vind het alleen nogal ongepast om dat op deze manier te doen. Dat schaadt de mooie visie die achter het crypto gedachtengoed zit. De heren zijn toch volwassen? Komop zeg..
Eigenlijk had ik mijn mond moeten houden en er geen aandacht aan moeten geven ;) ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Marthusiast op 15-11-2018 00:22 ]

Verwijderd

En dan willen ze met al die bitcoin meuk adoptie bereiken. Man net een stel kinderen die nu ruzie hebben. Hou toch op.

• Tominatie
  • Niet online
Marthusiast schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:20:
[...]

Weet je, ik gun elke partij het beste.. Ik vind het alleen nogal ongepast om dat op deze manier te doen. De heren zijn toch volwassen? Komop zeg..
Ik gun ze allemaal niets. Die mensen slopen het imago van crypto ffs. Wat een debielen

• Marthusiast
Tominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:21:
[...]

Ik gun ze allemaal niets. Die mensen slopen het imago van crypto ffs. Wat een debielen
Het beste in 'hun' wereld. Als 'wij' er maar geen last van hebben.. dus.. vorige post ge-edit, zei ik niet duidelijk genoeg.

• Chris.nl
  • Niet online
Voelt wel lekker om mijn pf verlies van vandaag even af te kunnen reageren... @Kain_niaK je bent gek! En je geniet er van dat ik het erken d:)b @.oisyn jij al genoeg verlies geleden om @Kain_niaK een ban te geven?

• Marthusiast
@Chris.nl , is maar een dipje joh.. en we zijn toch al gewend om de ... te kopen toch?

(fill in the blanks)

• D-Ed
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:21:
[...]

I’m with you in this one.. Compleet geschifte acties en contra productief voor crypto.. En ongelofelijk dat er hier nog mensen zijn die het allemaal wel prima vinden..

Natuurlijk zitten we erin om iets te verdienen maar dan wél (het liefste) met revolutionaire tech en innovaties _/-\o_

• Marthusiast
Hey die had ik gemist, dank voor het delen!

• Sahara
Marthusiast schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:18:
[...]

Mwa, afgelopen jaar in ogenschouw nemende, wat kan je gebeuren? :+
Tja, sinds juni in usdt gezeten.. Sinds gisteren in PAX, maar PAX is een rare stable coin in vergelijking met TUSD. Als ik weer uitstap dan wordt 't in TUSD. PAX presteert gewoon slechter dan TUSD, en er is wat raars volgens mij met het aantal buys dat in het orderboek (bij Binance) ligt bij PAX/USDT (nu: 188.770 USDT) vs. het aantal buys in het orderboek bij TUSD (nu 3.042.268 USDT). M.a.w. stel als iedereen opeens van z'n PAX af wil dan ben je in notime door de bids heen, terwijl bij TUSD je fucking 3 miljoen USDT in the bid hebt.

• Chris.nl
  • Niet online
Marthusiast schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:24:
@Chris.nl , is maar een dipje joh.. en we zijn toch al gewend om de ... te kopen toch?

(fill in the blanks)
Is maar een dipje joh kusje erop en we zijn toch al gewend om de IOSTokens elke maand te kopen toch?

• Marthusiast
Ik maakte meer een grapje @Sahara , toch nog even mijn cursusje humor uit de kast halen en nog eens goed doorlezen 8)7 8)7

• Sahara
Marthusiast schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:27:
Ik maakte meer een grapje @Sahara , toch nog even mijn cursusje humor uit de kast halen en nog eens goed doorlezen 8)7 8)7
No worries man :)

• Marthusiast
Chris.nl schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:27:
[...]

Is maar een dipje joh kusje erop en we zijn toch al gewend om de IOSTokens elke maand te kopen toch?
Loop je hier nu gewoon te shillen @Chris.nl ? Eikel!! ;) ;) (Zit me nog steeds dwars, dat welkom van je haha)

• Tominatie
  • Niet online
haha chris ik voel je frustatie wel

ik zie Chris en Kain al naast elkaar zitten bij onze meeting op een groot jacht van Raptor nadat de bullrun is gekomen. _O-

Gezellige boel

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:07:
Je zal dan toch wel gek zijn om je BCH te holden en de fork mee te pakken? Je hebt namelijk geen idee hoe dit circus gaat eindigen.
Niemand inderdaad die een idee heeft hoe dat er uit gaat zien. Aan de andere kant, tijdens de fork wel BCH hebben is mogelijk juist een goed idee.

• Chris.nl
  • Niet online
Marthusiast schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:28:
[...]

Loop je hier nu gewoon te shillen @Chris.nl ? Eikel!! ;) ;) (Zit me nog steeds dwars, dat welkom van je haha)
Loop je nou nog steeds te bitchen over één grapje op 14 september? Heb je een teveel aan vrouwelijke hormonen ofzo? En ja, blijkbaar O+

• DJ-Promo
  • Laatst online: 21-11 14:30
Ben een maand in Azië, al mijn coins veilig van een exchange af.
Nu op weg naar het vliegveld en mijn hold de vakantie strategie valt in duigen.
Straks 12u in het vliegtuig. De dip mag wel een dag duren kan ik thuis even kijken wat ik bij koop.

• Sahara
Tominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:30:
haha chris ik voel je frustatie wel

ik zie Chris en Kain al naast elkaar zitten bij onze meeting op een groot jacht van Raptor nadat de bullrun is gekomen. _O-

Gezellige boel
Kain: "hey Chris, heb jij ooit van Bitcoin Cash gehoord?" "Als we straks in Monaco aanmeren kan je bij een pinautomaat Bitcoin Cash opnemen zodat je in de lokale pizzaria een pizza Hawaï kan kopen". @Tominatie zo bedoelde je?

• Chris.nl
  • Niet online
Sprakeloos

• Sahara
Buy muurtje van 204 BTC op Binance op 5860. Nice!

• Marthusiast
Chris.nl schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:32:
[...]

Loop je nou nog steeds te bitchen over één grapje op 14 september? Heb je een teveel aan vrouwelijke hormonen ofzo? En ja, blijkbaar O+
Is dat al zo lang geleden joh? Jeetje, toen had ik mijn haar nog heel anders.. En ik had dat rode dingetje aan.. toch?
Klinkt dat echt als mij? Pfff.. 8)7 8)7

@Chris.nl , neeeeejjj niet een poll starten nu..

[ Voor 5% gewijzigd door Marthusiast op 15-11-2018 00:39 ]

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Zegt dus weer helemaal niks zo'n buywall.

Edit: misschien toch wel. Op binance door de 5900.

[ Voor 39% gewijzigd door Bartvandelaar op 15-11-2018 00:59 ]

Rookworst zonder r is ook worst.

• Tominatie
  • Niet online
Het hele verhaal achter bitcoin blijft toch ook fascinerend. Vindt het ergens toch wel héél jammer dat het nooit bekend is geworden wie Satoshi Nakamoto is buiten de speculaties om. Maarja, dit alles maakt Bitcoin ook wel weer een stuk mooier. Bitcoin is king

"The public bitcoin transaction log shows that Nakamoto's known addresses contain roughly one million bitcoins. At bitcoin's peak in December 2017, this was worth over US$19 billion, making Nakamoto possibly the 44th richest person in the world at the time."

1 miljoen bitcoins? Da's een hoop. Wist ik niet eens

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:25
PilatuS schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:32:
[...]

Niemand inderdaad die een idee heeft hoe dat er uit gaat zien. Aan de andere kant, tijdens de fork wel BCH hebben is mogelijk juist een goed idee.
@PilatuS Ik heb idd een pakketje staan puur om te zien wat er mee gaat gebeuren.

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Tominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:47:
Het hele verhaal achter bitcoin blijft toch ook fascinerend. Vindt het ergens toch wel héél jammer dat het nooit bekend is geworden wie Satoshi Nakamoto is buiten de speculaties om. Maarja, dit alles maakt Bitcoin ook wel weer een stuk mooier. Bitcoin is king

"The public bitcoin transaction log shows that Nakamoto's known addresses contain roughly one million bitcoins. At bitcoin's peak in December 2017, this was worth over US$19 billion, making Nakamoto possibly the 44th richest person in the world at the time."

1 miljoen bitcoins? Da's een hoop. Wist ik niet eens
Wat relevant is, is dat wie Satoshi is/was/zijn nooit bekend wordt. Dat is een voordeel dat bitcoin heeft ten opzichte van alle andere coins. Het feit dat bch al een premine had met mensen die bekend waren, is al een nadeel. Ben op zich geen bitcoinmaximalist, maar het boek de Bitcoin Standard is wel interessant. Sommige dingen zijn m.i. wat kort door de bocht, maar over het geheel genomen een interessante visie.

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Verwijderd

Als ik bcc hold op binance. Hoe wordt doet nou verdeeld met die 1 op 1 ratio? 50% van abc en 50% sv?

• Marthusiast
Over wie Satoshi (misschien) was.. nog even een keer herhalen deze, wist ik niet, dank voor het delen @ggj87 !

[ Voor 4% gewijzigd door Marthusiast op 15-11-2018 00:59 ]

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:58:
Als ik bcc hold op binance. Hoe wordt doet nou verdeeld met die 1 op 1 ratio? 50% van abc en 50% sv?
Wat @letatcest zegt dus :>

[ Voor 9% gewijzigd door Tominatie op 15-11-2018 01:02 ]

Pagina: 1 ... 358 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!