Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 357 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.917 views

• Ertepeller
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:05
radem205 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:38:
Hoe kan het nou dat er ruim 300 dollar verschil zit tussen coinbase en binance?
Op Binance zie je 'm in USDT (Tether), op Coinbase in USD (echte dollars).

En op dit moment is 1 USDT niet gelijk aan 1 USD, maar iets van 0.96
USDT/USD op Kraken

[ Voor 22% gewijzigd door Ertepeller op 14-11-2018 21:43 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
deppenboks schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:39:
Wel lachen hoe mensen in deze gekte nog steeds vasthouden aan TA 😂😂😂
TA'ers be like:
De RSI staat al een tijdje op oversold!

*koopt btc op 5.8k*

Hé WTF happened????????????? RSI stond OVERSOLD??????? WTFFFF TA ZUIGT BROER.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

Ik zat the sjorre op 74% ben klaar en die staat op 65% :)
KUT KUTR nog KUTRRRRR

Prepare for the next ATH

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Jongens, zou het dan toch een bubble zijn? B-)

Dit is pas zuur:

[Twitter: https://twitter.com/BigRekts/status/1062805778661289989]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
deppenboks schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:39:
Wel lachen hoe mensen in deze gekte nog steeds vasthouden aan TA 😂😂😂
Horen descending triangles bij TA? Want deze klopt aardig.. ;-)

[ Voor 62% gewijzigd door Marthusiast op 14-11-2018 21:43 ]

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:43
Taro schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:42:
Jongens, zou het dan toch een bubble zijn? B-)

Dit is pas zuur:

[Twitter]
hou op hoor ;w

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45
Zo, net thuisgekomen en mijn portfolio maar eens snel gechecked. Het is vrij dramatisch vanwege BTC, maar de alts hebben gelukkig (tov BTC) vrijwel niks gedaan, tov 2 dagen terug 0.58% verlies. Plus die 14% van BTC dan wel :(

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

3 weken geleden weas ik mijn nopjes met GVT 17 $ en nu? 7 $
hoezo fucking vioventiellllllllllll

Prepare for the next ATH

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Bitcoin naar laagste punt in ruim een jaar
met dit:
Handelaren en analisten tasten in het duister over de oorzaak van de plotselinge prijsdaling.
:+
Bron: https://www.telegraaf.nl/...ste-punt-in-ruim-een-jaar

[ Voor 12% gewijzigd door RaptorXS op 14-11-2018 21:45 ]

• mugenmarco

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Het lastige is nu weer 'wanneer koop je?'. Ik heb vandaag al zovaak gedacht dat de bodem wel was bereikt en nu staat het op 57xx. Anders gewoon kopen en maling hebben aan een verdere daling. Ik heb nu gelukkig mijn verlies van de afgelopen maanden weer terug. Nu de rest nog :')

• Ertepeller
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:05
Volgens Volume-Price Trend is de volgende serieuze support pas op 4200...

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nou zul je zien dat straks de rest van de wereld weer wakker wordt en die ook nog even hun sneue centjes door de plee flikkeren. Ik denk dat het het beste is om maar even niet te kijken. En hopen dat we straks een heule dikke groene staaf door het dak zien rammen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Tominatie
  • Niet online
Ertepeller schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:47:
Volgens Volume-Price Trend is de volgende serieuze support pas op 4200...
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/7n4z9XZ4tJ2ToXPgk8/giphy.gif

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-11 09:57
Kun je na gaan als Binance hun maintenance iets later had gepland of was uitgelopen :o :o

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:23:
[...]

Klopt, ik ben ook nog steeds NEO fan omdat ze erg actief zijn. Maar in het verleden was de factor x8 en nu is die x9. Als die weer x8 wordt, dan stijgt ONT dus per Dollar harder dan NEO.

Als ik volledig instap zoals ik laatst deed, dan koop ik 10x zoveel ONT als NEO, maar ik koop wel altijd beide, omdat ik er vertrouwen in heb dat ze snel stijgen.

Hopelijk gaat Binance snel ONG aanbieden, dan denk ik dat ONT nog aantrekkelijker wordt, omdat je ONG direct weer om kan zetten in extra ONT, net als bij NEO en GAS het geval is.

NEO blijft in ieder geval altijd een goede keuze _/-\o_
Af en toe keuzen maken xD. Wil niet alles in 1 basket leggen. Neo en Ont gaan hand in hand.

De volgende projecten ook inslaan Cardano, Iota, Nano, Ark. Zijn allemaal beter dan die bullshit forks.

Ik zeg dat de markt nog zoekende is zolang LTC en BCH boven aan staan.

Verder vind ik dat Market cap ook gewoon bullshit is. Gewoon de Max supply X huidige coin price doen en dan kijken of je tevreden bent met die prijs. Zeker met die tokens/coins die allemaal gemint zijn.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:45:
Het lastige is nu weer 'wanneer koop je?'.
Als je een stukje minder onzekerheid wil wacht je met kopen tot het stijgt voor langere tijd. Dat kost je natuurlijk een stuk winst als het blijft stijgen, maar nu moeten kopen, want laag, klinkt voor mij als FOMO. Wacht het lekker even af tot het er op lijkt dat de boel uitgezakt is, kost je wat winst, maar dat is het dan ook. En nee, tuurlijk geeft ook dat geen zekerheid, maar nu kopen is gewoon gokken dat dit misschien de bodem is.

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-11 16:24
Ik hold al 15 maanden, sta nog winst maar wil nu bijkopen, zijn er inmiddels exchanges met ideal / creditcard directe transfer of nog steeds drie dagen bank transfer?

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Je kunt best nu kopen als je bereid bent om een stukje te zakken en daar schijt aan hebben omdat je weet dat het in de toekomst toch allemaal wel weer aan zal trekken.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-11 16:41
Voor de mensen die beginnen te twijfelen.... gewoon de grafiek uitzoomen! Dan valt het allemaal wel mee, dan is het gewoon een mooie correctie! :+

• ggj87
PilatuS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:49:
[...]

Als je een stukje minder onzekerheid wil wacht je met kopen tot het stijgt voor langere tijd. Dat kost je natuurlijk een stuk winst als het blijft stijgen, maar nu moeten kopen, want laag, klinkt voor mij als FOMO. Wacht het lekker even af tot het er op lijkt dat de boel uitgezakt is, kost je wat winst, maar dat is het dan ook. En nee, tuurlijk geeft ook dat geen zekerheid, maar nu kopen is gewoon gokken dat dit misschien de bodem is.
Sorry maar dat ga ik niet doen. Ik probeer een goed koop moment in te schatten en mezelf voor te houden dat als het verder zakt dat dan maar zo is. BTC is ten slotte mijn 'hoofd coin' waar ik er het meeste van wil. Ik heb nu gelukkig mijn verlies van de afgelopen maanden weer goed gemaakt, dat inleveren voor een stukje zekerheid door een langere stijging vind ik eigenlijk heel onlogisch. Ik heb dit jaar wel geleerd dat zo laag mogelijk kopen zo min mogelijk risico met zich meebrengt. Anders loop je weer achter groene candles aan waarbij de boel JUIST flink kan zakken. Ja nu ook, maar dat is toch heel anders.

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
Hertog_Martin schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:51:
Ik hold al 15 maanden, sta nog winst maar wil nu bijkopen, zijn er inmiddels exchanges met ideal / creditcard directe transfer of nog steeds drie dagen bank transfer?
Bitvavo doet iDeal.

• Tominatie
  • Niet online
Blockport aanrader. Met iDeal kan je je geld erop zetten en dan bijkopen. Alhoewel je ook gewoon via Satos/Litebit/Bitcoinmeester kan kopen, ook makkelijk.

Verwijderd

sourcecode schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:44:
3 weken geleden weas ik mijn nopjes met GVT 17 $ en nu? 7 $
hoezo fucking vioventiellllllllllll
Hahhahaha ja echt hey 😂 man o man er blijft niets meer van over...

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:51:
Je kunt best nu kopen als je bereid bent om een stukje te zakken en daar schijt aan hebben omdat je weet dat het in de toekomst toch allemaal wel weer aan zal trekken.
Wacht even hoor :P

Een stukje zakken ? Wat als het 3k word of 2k ?

Omdat je weet dat het in de toekomst aantrekt ? Daar geloof ik ook in, maar ik weet het niet.
ggj87 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:52:
[...]

Sorry maar dat ga ik niet doen. Ik probeer een goed koop moment in te schatten en mezelf voor te houden dat als het verder zakt dat dan maar zo is. BTC is ten slotte mijn 'hoofd coin' waar ik er het meeste van wil. Ik heb nu gelukkig mijn verlies van de afgelopen maanden weer goed gemaakt, dat inleveren voor een stukje zekerheid door een langere stijging vind ik eigenlijk heel onlogisch. Ik heb dit jaar wel geleerd dat zo laag mogelijk kopen zo min mogelijk risico met zich meebrengt. Anders loop je weer achter groene candles aan waarbij de boel JUIST flink kan zakken. Ja nu ook, maar dat is toch heel anders.
Dat is prima, het jouw geld en jouw beslissing. Ik geef mijn blik er op, ben je het daar niet mee eens, helemaal prima hoor :)

[ Voor 49% gewijzigd door PilatuS op 14-11-2018 21:54 ]

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

De TA ers onder ons kunnen iig de lijn van de decending triangle WEEEEEER een stukje opschuiven!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Kijk anders eens op Blockport.io. Meer een broker dan een Exchange, maar wel makkelijk met iDeal betalen en goedkoper dan de anderen. Verder o.a. Anycoindirect.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

Ik las op twitter dat nu iedereen stopt met minen, omdat het niet meer rendabel is!
Kostprijs van een te minen bitcoin $6,000. Opbrengst $5,300

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Litebit en anycoindirect werken met ideal.

• Tominatie
  • Niet online
Ondertussen zakt Tether ook weer verder en verder. Zinkend schip dat. Een stablecoin die telkens maar zakt... Kan niet goed blijven gaan.

• ggj87
XRP verdient toch wel een applausje hoor, potverdomme zeg. In deze tijden waarbij BTC, dé ruggengraat van de hele cryptowereld een nieuwe low ontwikkeld gewoon stabiel blijven en bij een dip terugveren naar het oude niveau.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:53:
Ik las op twitter dat nu iedereen stopt met minen, omdat het niet meer rendabel is!
dan zet ik mijn pentium weer aan

Prepare for the next ATH

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

PilatuS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:52:
[...]

Omdat je weet dat het in de toekomst aantrekt ? Daar geloof ik ook in, maar ik weet het niet.
Dat is het hele ding. Je weet het nooit. Niet of het nog verder zakt en ook niet wanneer het weer aan trekt. Daarom kun je idd een paar candles afwachten voor bevestiging maar ook dan weet je nog niks zeker. Kan dan net zo goed een fake out zijn.

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
ggj87 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:45:
Het lastige is nu weer 'wanneer koop je?'. Ik heb vandaag al zovaak gedacht dat de bodem wel was bereikt en nu staat het op 57xx. Anders gewoon kopen en maling hebben aan een verdere daling. Ik heb nu gelukkig mijn verlies van de afgelopen maanden weer terug. Nu de rest nog :')
Als je dit een goede prijs vind koop je gewoon, en je kan je aankopen opsplitsen zou ik doen

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Tominatie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:42:
[...]

TA'ers be like:
De RSI staat al een tijdje op oversold!

*koopt btc op 5.8k*

Hé WTF happened????????????? RSI stond OVERSOLD??????? WTFFFF TA ZUIGT BROER.
FYI: Is niet omdat RSI op oversold staat dat deze daar niet een tijdje kan blijven he ;)

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21-11 13:39
Ik ben nog nieuw in dit topic, maar ik zie veel namen voorbij komen om munten te kopen...
Nergens lees ik echter iets over litebit.eu....
Wordt dit dan sterk afgeraden of zie ik het verkeerd?

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Kruitdamp schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:54:
Ik ben nog nieuw in dit topic, maar ik zie veel namen voorbij komen om munten te kopen...
Nee prima broker

Prepare for the next ATH

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:53:
De difficulty wordt lager, dus kan je met minder energie een Block minen. Des te meer partijen hun miners uitzetten, des te goedkoper het minen weer wordt. Zit allemaal mooi in Bitcoin ingebakken, met als doel dat de blockchain altijd zal blijven bestaan en draaien.

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-11 16:24
DeeSung schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:54:
[...]

Litebit en anycoindirect werken met ideal.
Betaal je wel hoofdprijs, zal zo blockport eens checken

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:25
Ik hoop dat ik van Sinterklaas een nieuwe higher high in de BTC chart kado krijg.
En van de kerstman een nieuwe bullrun.

• Tominatie
  • Niet online
Haha dan heb je mijn berichtje gemist paar uurtjes geleden. Heb daar vandaag nog bijgekocht. Prima service over het algemeen al duurde het wel lang totdat ik iets ontving.

• ggj87
PilatuS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:52:
[...]

[...]

Dat is prima, het jouw geld en jouw beslissing. Ik geef mijn blik er op, ben je het daar niet mee eens, helemaal prima hoor :)
Ik begrijp jouw gedachte wel maar het nadeel daarvan vind ik toch weer dat najagen van groene candles. Bij Nano had ik die fout ook gemaakt. Ik kon er op <$1 ongeveer 2500 kopen maar niet gedaan, een dag later steeg het flink en zat ik weer te twijfelen om te kopen ivm flinke stijging en risico op een dump (mensen die winst pakken).

• tias86
Is duur en heeft niet altijd voorraad. Blockport is vaak de goedkoopste, betrouwbaar en snel. Goedkoper dan Anycoin Litebit Meester Bitcoin BTC direct Bitvavo Coinmerce Coinbase etc https://blockport.io/

• Marthusiast
Nee hoor, prima ervaringen mee! Ah, zo te lezen moet ik ook eens naar Blockport kijken ;-)

[ Voor 7% gewijzigd door Marthusiast op 14-11-2018 21:58 ]

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:44
Ga langzaam maar weer eens in de crypto winterslaap, oh wacht ik blijf nog ff twee maanden actief.... :z :+

• mugenmarco
Oke gewaarderde Tweakers van het goede leven (naja.. zo goed als je het zelf wilt hebben), ik hou het even voor gezien. morgen nieuwe dag.

Ben heel benieuwd hoe dit zal lopen.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

vrienden dit is de LOW
volgens mijn BOL die helder is..............

?

Prepare for the next ATH

• Tominatie
  • Niet online
Tether blijft maar zakken gast! Straks gaat bitcoin nog moonen op binance en bitfinex ;)

• RaptorXS
Taro schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:55:
[...]

De difficulty wordt lager, dus kan je met minder energie een Block minen. Des te meer partijen hun miners uitzetten, des te goedkoper het minen weer wordt. Zit allemaal mooi in Bitcoin ingebakken, met als doel dat de blockchain altijd zal blijven bestaan en draaien.
klopt, na een week of 2 en niet direkt. :)

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Taro schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:55:
[...]

Dat inderdaad.
Al gaat daar natuurlijk wel eventjes overheen, 2 weken interval afaik?
Afgelopen jaar is de difficulty alleen maar gestegen;
https://www.blockchain.com/charts/difficulty?timespan=1year

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

RaptorXS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:59:
[...]

klopt, na een week of 2 en niet direkt. :)
_ferry_ schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:59:
[...]
Al gaat daar natuurlijk wel eventjes overheen, 2 weken interval afaik?
Dat soort dingen kan je beter niet zeggen, dat trekt BCH'ers aan...

[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 14-11-2018 22:01 ]

• Marthusiast
tias86 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:57:
[...]

Is duur en heeft niet altijd voorraad. Blockport is vaak de goedkoopste, betrouwbaar en snel. Goedkoper dan Anycoin Litebit Meester Bitcoin BTC direct Bitvavo Coinmerce Coinbase etc https://blockport.io/
Hoezo is Litebit.eu duur? BTC is maar 4885 eu daar.. :+ :+ :+

• Specy
Zo, die grafiek is ineens wel verslavend om naar te blijven kijken nu :(

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:56:
[...]

Ik begrijp jouw gedachte wel maar het nadeel daarvan vind ik toch weer dat najagen van groene candles. Bij Nano had ik die fout ook gemaakt. Ik kon er op <$1 ongeveer 2500 kopen maar niet gedaan, een dag later steeg het flink en zat ik weer te twijfelen om te kopen ivm flinke stijging en risico op een dump (mensen die winst pakken).
Je kan het natuurlijk op meerdere manieren doen. Je kan bijvoorbeeld wachten tot de boel 2 uur stabiel is. Je kan wachten tot de boel meerdere dagen stijgt en dan de correctie daar op kopen. Niet nu kopen maar afwachten kan op meerdere manieren. Persoonlijk hou ik sowieso die 1 of 2 uur aan. Gezien het nu maar blijft zakken wil ik iets zien waarbij het er op lijkt dat er een bodem is. Nu zie ik dat nog niet.

Ik zit zelf ook gewoon te kijken naar een instapmoment, maar gelukkig heb ik dat 3 uur terug niet gedaan en nu is voor mij nog steeds zo'n moment. Voor mij is nu kopen gokken.

• Tominatie
  • Niet online
Ben trouwens wel blij dat Kucoin zo traag is met die OPQ tokens, stel trading was live gegaan onder deze omstandigheden was 't echt een drama geworden. 8)7

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik denk als we straks weer een paar groene candletjes hebben dat het sowieso wel vrij rap kan gaan. Is eigenlijk altijd nog zo geweest na dips op BTC dat we daarna vrij rap weer omhoog gingen.

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:04:
Ik denk als we straks weer een paar groene candletjes hebben dat het sowieso wel vrij rap kan gaan. Is eigenlijk altijd nog zo geweest na dips op BTC dat we daarna vrij rap weer omhoog gingen.
Zeker :) Is ook iets waar ik naar zit te kijken.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Daarom zit ik nu in VET, gokje

Prepare for the next ATH

• Marthusiast
Onderweg om een zak popcorn te halen..

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-11 18:51
Poeh 2 weken terug een zak geld in crypto gestopt, na een korte stijging toch 10% verlies nu over de 10 coins waar ik op heb gespreid. Laten we hopen dat die BCH kindertjes gauw klaar zijn met dat oorlogje voeren van ze.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
PilatuS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:02:
[...]

Ik zit zelf ook gewoon te kijken naar een instapmoment, maar gelukkig heb ik dat 3 uur terug niet gedaan en nu is voor mij nog steeds zo'n moment. Voor mij is nu kopen gokken.
Idem :)

• RaptorXS
Heb er geen geloof in en ben er geen fan van maar toch een paar K XRP ingeslagen voor de lol :)

• Kruitdamp
Dank voor de snelle reacties op m'n litebit vraag....ben ook meteen gaan kijken naar blockport! :)

• Specy
Wooh. USDT op KuCoin is nu al gezakt naar 81 cent.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nog even en we kunnen 2018 afsluiten als het jaar dat je bijna elke maand een paar keer de dip kon kopen. Bizar toch?

Verwijderd

RaptorXS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:07:
Heb er geen geloof in en ben er geen fan van maar toch een paar K XRP ingeslagen voor de lol :)
Voor de lol? Je bedoelt FOMO en omdat je ziet dat XRP weinig zakt ten opzichte van BTC?

Ergens geld in pompen waar je niet in gelooft of geen fan van bent klinkt nog al dom namelijk.

• Marthusiast
Ik zie groen!

• RaptorXS
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:10:
[...]

Voor de lol? Je bedoelt FOMO en omdat je ziet dat XRP weinig zakt ten opzichte van BTC?

Ergens geld in pompen waar je niet in gelooft of geen fan van bent klinkt nog al dom namelijk.
Crypto is knakenhandel geworden met winstoogst merk.
Weinig FOMO en dom? achja, dat mag je vinden. :)

• Tominatie
  • Niet online
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON

• tias86
Ik zou zelf eerder een paar k gochain halen , die heeft wel redelijk de hype mee. En gaat een stuk harder omhoog als xrp straks (gok ik), op basis van de afgelopen tijd.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Ok, ben all-in op NEO gegaan @DeeSung!

Ik ben hier eerder Shrimp, king of the bottom genoemd, dus niet verkeerd om mij te volgen. MAAR, nog vaker heb ik op een bodem gekocht die direct daarna rot bleek te zijn, maar dat heb ik hier natuurlijk niet verteld :)

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
De eerste Aziaten zijn wakker. Ik ga er eens goed voor zitten.

• Marthusiast
*O* Pamp et *O*

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb vandaag nog een zakkie heule goedkope HOT gehaald. Dat ding hoeft alleen maar de 1ct te zien en dan heb ik het nergens meer over :P

• Tominatie
  • Niet online
Hebben we toch weer even kunnen juichen om een procent stijgen. Tijd om nu de 5.2k te breken!

Probeer de spaarzame groene momenten in deze daling toch nog even mee te pakken voor het gevoel.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11 12:50
En maar denken dat btc gestabiliseerd is

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

De Crypto Tubers en Podcasters hebben iig weer een boel stof om over te lullen en om hun versie van de markt te duiden.

• Marthusiast
lighting_ schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:18:
En maar denken dat btc gestabiliseerd is
Laatste weken was BTC stabieler dan USDT.. :+ :+

[ Voor 38% gewijzigd door Marthusiast op 14-11-2018 22:20 ]

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-11 14:28

raq

Toch maar eens een accountje bij Coiunbase openen. Zit nu op kucoin/binance/bitrex en kan dus nergens lekker naar USD.

Voor nu de cardreader van de bank opgeborgen

De tijd leert of het tij keert

• Tominatie
  • Niet online
Wow we stijgen verder! Wat krijgen we nou! MOON M MO O O NN M O OONNNNNNN

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik gok dat we morgen rond deze tijd gewoon weer op 6.3k staan. Minimaal.

Edit: Dit hebben ze alleen maar gedaan omdat ze niet wilden dat ik gelijk zou krijgen met dat we geen sub 6k BTC meer zouden zien. Gewoon even om te pesten. Eikels dat het zijn.

[ Voor 60% gewijzigd door DAMAGE op 14-11-2018 22:24 ]

• toilet_paper
@Marthusiast
Ik had jouw triangle ook enigszins op papier staan :)
Heb mijn shortpositie hier gesloten en winst gepakt:
http://prntscr.com/lig3sc

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-11 14:28

raq

Dan was de diepste punt precies om 21:30, precies het moment dat de CBOE futures afliepen.... Das ook weer toevallig.

diepste punt voor nu dan ;)

[ Voor 12% gewijzigd door raq op 14-11-2018 22:25 ]

De tijd leert of het tij keert

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

DAMAGE schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:23:
Ik gok dat we morgen rond deze tijd gewoon weer op 6.3k staan.
Ik denk dat die kans ook groot is. En dat heel veel mensen rond de bodem alsnog hebben verkocht en dus buy high sell low hebben toegepast. Dan rond 6.3k gaan twijfelen om weer opnieuw in te stappen, stukje FOMO erbij en de bullrun is een feit.

Zo simpel kan het zijn!

• Marthusiast
toilet_paper schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:24:
@Marthusiast
Ik had jouw triangle ook enigszins op papier staan :)
Heb mijn shortpositie hier gesloten en winst gepakt:
http://prntscr.com/lig3sc
Ho ho ho, niet 'mijn' triangle he, maar de triangle waar 'iedereen' het over had.. ;-)
Hey maar lekker winst gepakt dus!! Mooi man!

• Klaas25
  • Laatst online: 12-11 07:11
Zelfs in een mega dip pakken we gewoon even 2e plek weer. Gewoon even laten zien dat het kan. XRP volume blijft stijgen.

• Tominatie
  • Niet online
Vooruit @Klaas25, ik koop over een aantal dagen ook wel een zak. Ben overtuigt.

• Klaas25
  • Laatst online: 12-11 07:11
Tominatie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:28:
Vooruit @Klaas25, ik koop over een aantal dagen ook wel een zak. Ben overtuigt.
Als alles weer 10% is gestegen? Euh oke :P
Edit: hersteld!!!!! :+

[ Voor 4% gewijzigd door Klaas25 op 14-11-2018 22:29 ]

• Tominatie
  • Niet online
Klaas25 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:28:
[...]

Op het moment ben ik broke. Moet wachten op m'n salaris. :+

• toilet_paper
Marthusiast schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:42:
[...]

Horen descending triangles bij TA? Want deze klopt aardig.. ;-)
@Marthusiast
Ik dacht dat je hier het mooie nieuwe figuurtje bedoelde :)
Ben ik toch een eenling die er naar kijkt...

• Kruitdamp
Account aangemaakt op blockport....nu wachten op verificatie

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Toch zo'n 15k extra VET ondertussen. Da's dan wel weer fijn.

Rookworst zonder r is ook worst.

Verwijderd

Kan ik mijn Lambo al bestellen?

• Tominatie
  • Niet online
Kruitdamp schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:30:
Gaat erg snel, mijn verificatie werd binnen 3 minuten ofzo goedgekeurd. Daarna ben je good2go, succes! :)

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:56
Ik ben weer ingestapt.. Met de future manipulatie uit de weg zie ik het grootste risico voorbij..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• RaptorXS
Klaas25 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:28:
[...]

Edit: hersteld!!!!! :+
Lach me kapot hier, zal morgen wel verder kijken wat ik met een zakje XRP doe :)

• ggj87
Ik zie ineens een boel nieuwe namen voorbij komen. Nieuw geld > hogere vraag > gelijk aanbod = 🌕

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Kruitdamp schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:30:
Wel je BSN hiden he? Heb ik ook gedaan, werd in eerste instantie afgekeurd. Toen heb ik aangegeven dat dat in cryptoland heel normaal is, dat de Nederlandse overheid dat ook adviseert en toen werd ik wel goedgekeurd.

• Marthusiast
@Marthusiast
Ik dacht dat je hier het mooie nieuwe figuurtje bedoelde :)
Ben ik toch een eenling die er naar kijkt...
[/quote]

Niet helemaal @toilet_paper , ik heb nog geen nieuw figuurtje gezien, maar de triangle wordt nu wat langer door deze dip als ik het goed in schat, dus misschien nog een keer een kans op een positieve uitbraak..
Maar ik ben gewoon een HODL-er hoor, heb geprobeerd wat te traden, en dat heeft me geen verlies opgeleverd gelukkig, maar ga mijn handen er niet aan branden ;-)

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:33:
Ik zie ineens een boel nieuwe namen voorbij komen. Nieuw geld > hogere vraag > gelijk aanbod = 🌕
We hebben geen nieuwe namen nodig want ik en nog wat andere hier kopen standaard elke maand bij. Alhoewel hoe meer mensen, hoe meer kans op moon! :D

Die bcash war is alleen maar positief op lange termijn denk ik. Denk dat ze flink rekt gaan met ze allen en hun machtige positie deels verliezen. Gewoon BCH en die forks boycotten.
Pagina: 1 ... 357 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!