Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 354 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.917 views

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
bie100 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:18:
[...]

misschien wel een goede koop :)
Serieus ? En dan mij proberen af te zeiken _O-

Misschien een nickchange aanvragen naar: Mr. Coin Flip ?

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zo daar gaan we ff ziek hard onderuit. Nou tot Maart 2019 dan maar!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Ok, dag jongens. Ik ga me maar even gaan bezinnen. Wat is dit waardeloos.
Ik was niet alleen te emotioneel bij het kopen, ik zat er ook gewoon inhoudelijk compleet naast (door het bos de bomen niet meer zien of whatever). En qua gokkwaliteiten ben ik ook al dik gebuisd.
Vraag me af of ik nog terugkom. Mijn NEO's laat ik maar staan, verlies is ingecalculeerd en wie weet gebeurt binnen een paar maand wel het onmogelijke.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Zit er nog een rem op? 8)7

• PilatuS
  • Niet online
We gaan met 180km/u berg af en de remmen zijn zo rood geworden dat ze het niet meer doen ?

• Tominatie
  • Niet online
@TomTorquay Pfoeeee Tom.... Je zat de heletijd juist met: "we gaan nog onder de 6k, ik koop nog niet in etc." om dan tegen je gevoel in te gaan. ;(

Ik zit er uiteindelijk volledig naast, ik dacht dat we de bodem wel gevonden hadden. Niet dus.. Wel respect voor je goede voorspelling maar wel enorm zuur dat je je eigen strategie niet gevolgd hebt.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:42
Kan er iemand in Binance inloggen? Ik werd uit het niets eruit gegooid.

• Klaas25
  • Laatst online: 12-11 07:11
Omg...... dit bestaat toch niet. Wtf... Dachten we alles gehad te hebben. Schiet mij maar lek.

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:33:
Kan er iemand in Binance inloggen? Ik werd uit het niets eruit gegooid.
Aha, denk dat onze CZ de rem er zelf maar op zet dan. :+

• dimdam
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-03 09:40
Ik denk nu weer de berg op O-)

• braamr80
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-06 21:33
Wie wilde er meer Volatiliteit ?

Au.... dit doet echt heel erg pijn. Denk wel dat dit die laatste kolk was voordat we weer langzaam aan omhoog kunnen. Hing al een tijdje in de lucht. Gefeliciteerd voor de mensen die in USD(T) of in ieder geval in BTC zaten. Hoop alts met dikke korting nu..

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06:45
Ik zie het maar zo: Geweldig instap moment krijgen we!!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

De snoepwinkel is open *O*

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• braamr80
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-06 21:33
Thaam schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:40:
Ik zie het maar zo: Geweldig instap moment krijgen we!!
Als ik nog wat aan de kant had staan dan wel..... Helaas was ik al van een bodem van 6000 uitgegaan.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb maar even snel wat goedkope ETH gekocht.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:46

ScreamGT

joejoe

Als dit vannacht zo blijft trade ik morgen nog wat BTC voor Ripples. Zit er toch al tot mn nek in.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Tominatie
  • Niet online
We kunnen ook alles in dice game pleuren nu het tenminste nog iets waard is.

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:15
Heerlijk elke dag profit in mn arbitragebot

[ Voor 4% gewijzigd door alki op 14-11-2018 17:46 ]

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06:45
Ik zit nu aan die tweaker te denken die van de week ze benzine niet meer kon betalen omdat alles naar de crypto ging. :'(

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Thaam schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:47:
Ik zit nu aan die tweaker te denken die van de week ze benzine niet meer kon betalen omdat allen naar de crypto ging. :'(
Achter vrachtwagens aan blijven rijden in de slipstream!

• Klaas25
Wauw. Zulk nieuws en crypto donderd in elkaar? Meer bizarder kan toch niet?

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Och het lijkt nu weer even heel rampzalig maar over het grote plaatje is dit natuurlijk ook slechts een klein candletje straks. Hoor mij eens even bullish zijn hoor hey!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10:49
AUW! Mijn ogen....

Heb maar een berg BPT gekocht om de pijn te verzachten. Daar zat ik al 2 weken op een mooi momentje te loeren.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Binance begint weer te flippen, word iedere x minuten uitgelogd als ik de Balance pagina vernieuw en saldo's worden weer niet bijgewerkt, heel vreemd...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• hager1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-11 21:43
stap in een treintje omhoog en uit BTC is mijn advies. ik ben maar weer all in op een lage alt. en ja idd weer in GVT ondanks dat dat ding me al giga geld gekost heeft. kijken of hij me weer wat brengt

• Tominatie
  • Niet online
@Thaam Hij zit er ook voor de long term hoor, zo'n daling doet even pijn bij hem en iedereen.

Ik heb trouwens wat bijgekocht nu, prima prijs al zeg ik het zelf. Weer naar mijn ledger verzonden en holden die mak.

• Klaas25
Taro schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:51:
Binance begint weer te flippen, word iedere x minuten uitgelogd als ik de Balance pagina vernieuw en saldo's worden weer niet bijgewerkt, heel vreemd...
Kun je nagaan als we maar even bullish worden. (bij volgende candles spreken we al trouwens over bullish terwijl we dus gewoon eerst weer 20% moeten herstellen lol)

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Klaas25 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:49:
[...]

Wauw. Zulk nieuws en crypto donderd in elkaar? Meer bizarder kan toch niet?
Centrale banken moeten de uitgifte van hun eigen cryptomunten als serieuze optie overwegen.
:)

• Klaas25

• PilatuS
  • Niet online
De tradingengine trekt het niet blijkbaar. Ook geen verassing eigenlijk. Soms heeft ie het al moeilijk op een drukke avond met een beetje swings, maar dit, pfff...

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11 13:48
Ik verkoop niks van mn portfolio. HODL till I die...Maar ik heb geen vertrouwen meer dat dit me ooit nog iets oplevert... Heb dit jaar alles gelezen van zogenaamde zaken die het boeltje zouden kunnen oppompen...Institutioneel geld, 20 trillion dollar market cap, Moon hier, Moon daar....Als we alles mogen geloven, is er achter de schermen ZOVEEL aan het gebeuren...Realiteit is dat alles meer en meer naar de vaantjes gaat.

[ Voor 55% gewijzigd door Rebbelx op 14-11-2018 17:56 ]

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
We gaan blijkbaar de 5800 testen zoals het er nu naar uit ziet. En als we daar door heen gaan kan het hard gaan als ik de internet goeroes mag geloven.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Tominatie
  • Niet online
Rebbelx schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:54:
Ik verkoop niks van mn portfolio. HODL till I die...Maar ik heb geen vertrouwen meer dat dit me ooit nog iets oplevert...
Wat is de logica van holden dan nog? Als je er geen vertrouwen in hebt zou ik gewoon verkopen en een andere hobby zoeken :?

• PilatuS
  • Niet online
Ik verkoop niks van mn portfolio. HODL till I die...Maar ik heb geen vertrouwen meer dat dit me ooit nog iets oplevert...
Ligt er aan wat je hebt denk ik.

Volgend jaar om deze tijd kan BTC best eens op 20k of meer staan. Wat de alts gaan doen is een ander verhaal.

• Sahara
#MeToo

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10:49
Bartvandelaar schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:54:
We gaan blijkbaar de 5800 testen zoals het er nu naar uit ziet. En als we daar door heen gaan kan het hard gaan als ik de internet goeroes mag geloven.
Daar is ie op kraken al ruim onder

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11 13:48
Tominatie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:55:
[...]

Wat is de logica van holden dan nog? Als je er geen vertrouwen in hebt zou ik gewoon verkopen en een andere hobby zoeken :?
Waarom verkopen als het vrijwel niks meer waard is ?!

• Tominatie
  • Niet online
Rebbelx schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:56:
[...]

Waarom verkopen als het vrijwel niks meer waard is ?!
Ja oke, als het geen noemenswaardig bedrag is snap ik dat

• hager1
  • Laatst online: 13-11 21:43
als je nu uit btc stapt en in een low volume coin dan stijgt deze coin toch ? lijkt me niet een wiskundig vraagstuk. alleen welke moet je nog even uitvogelen

• Klaas25
Ik houd me maar vast aan feit dat ik blij ben een hodler te zijn. Doet erg pijn maar loop teminste niet te kloten met instappen uitstappen instappen uitstappen.. Vind al erg genoeg dat het dipt nadat ik koop.

Snel weer omhoog en dit vergeten (Heb wel mooi wat xrptjes weer bijgekocht net) :+

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Heel stiekum dacht ik ... als hij nou naar heel erg laag gaat, dan kan ik gewoon in 1 keer 1 hele bitcoin kopen.

PS: uitzoomend naar een jaar is er niet zo heel veel aan de hand :-)

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Wat is het toch ook een lastig spel. :')

Als één persoon 'even' 3000 coins kan dumpen, even €15 miljoen eruit, en de koers dropt €700, ja dat is toch weer even incasseren.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Tominatie
  • Niet online
Mensen met geld hebben iedergeval weer flink kunnen kopen. Of het een georganiseerde actie/dump was zul je nooit weten maar ik vind het altijd maar verdacht. Op bitfinex kopen ze iedergeval flink in ver boven de daadwerkelijke prijs. Ik zie zo nu en dan gewoon 500 BTC gekocht worden.

• Hier_ben_ik
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Zo, ik heb nog mooi goedkoop wat bijgekocht en nu hop omhoog ermee. Alle mensen die nu in paniek verkopen want "ojee het zakt in" stappen vast even snel weer in want "onee het gaat toch stijgen" en dan zitten we even snel op het niveau van vorig jaar zou je zeggen :P

Vervolgens wacht ik gezellig met @Verwijderd en vast nog wel wat anderen hier tot GVT weer boven de 20k komt. Of dat nu voor of nadat STRAT weer opgeveerd is maakt me niet zoveel uit. En dan kan ik mezelf tussen kerst en nieuwjaar mooi trakteren op een frietje satesaus.

• Ryan1981
  • Laatst online: 22-11 10:14

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik verkoop niks van mn portfolio. HODL till I die...Maar ik heb geen vertrouwen meer dat dit me ooit nog iets oplevert... Heb dit jaar alles gelezen van zogenaamde zaken die het boeltje zouden kunnen oppompen...Institutioneel geld, 20 trillion dollar market cap, Moon hier, Moon daar....Als we alles mogen geloven, is er achter de schermen ZOVEEL aan het gebeuren...Realiteit is dat alles meer en meer naar de vaantjes gaat.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/2mjqk9.jpg

• Klaas25
En mensen die shorten verdienen dus nu wel?

• Sahara
Sterkte iedereen! Maar wees bereid om verlies te nemen.. immers dan heb je nog wat over. Het is namelijk toch al behoorlijk gedaald nu, wellicht daalt het wel door in de komende weken, dan is mogelijkerwijs verlies nemen toch niet zo een slecht idee.

Edit: Ik heb geen glazen bol though.

[ Voor 7% gewijzigd door Sahara op 14-11-2018 18:06 ]

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Sahara schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:05:
Sterkte iedereen! Maar wees bereid om verlies te nemen.. immers dan heb je nog wat over. Het is namelijk toch al behoorlijk gedaald nu, wellicht daalt het wel door in de komende weken, dan is mogelijkerwijs verlies nemen toch niet zo een slecht idee.
Niet als je het geld wat erin zit kan missen. Alles verkopen ivm een daling die eerder is voorgekomen? Pft. Ga dan helemaal niet handelen en koop een paar aandelen van KPN.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-11 22:22
Begin van de run naar boven dient zich hopelijk aan door vandaag, wishful thinking vereist, dat wel.

Moet toevallig toch wat overmaken, gelijk ook wat fiat klaarzetten op kraken #tegendraads

[ Voor 4% gewijzigd door Schuey op 14-11-2018 18:07 ]

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Whohoooo (-26,46%) voor mij op dit moment... Honderden (richting 1k) euro's in rook zien opgaan. Mooi dat de volatiliteit terug is, um nu nog de andere kant op wijzen...

[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 14-11-2018 18:09 ]

• Tominatie
  • Niet online
weetje wat episch zou zijn als we gewoon straks een run maken van 5.5k naar 6.4k en vanaf daar weer stabiel niets doen. :+

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Nou ik denk dat ik maar :w en mijn pf gewoon niet meer ga kijken totdat ik op het nieuws hoor dat BTC flink hard aan het stijgen is. Ben benieuwd hoe oud ik dan ben O-)

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

ScreamGT schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:26:
8 november 2017: BTC $7515

11 november 2017: BTC $6441

29 november 2017: BTC $10890

Beetje jammer dat alle bull boys nu afhaken en roepen: tot volgend jaar. Niks aan de hand, het is november.
Nogmaals... kijk eens naar November 2017. Ik zeg niet dat er zoiets gaat gebeuren, maar dit soort dippen zijn, zeker na een lange periode zijwaarts niet onbekend.

• Chris.nl
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:09:
weetje wat episch zou zijn als we gewoon straks een run maken van 5.5k naar 6.4k en vanaf daar weer stabiel niets doen. :+
Whaha... Of stabiel blijven op dit punt :')

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Chris.nl schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:08:
Whohoooo (-26,46%) voor mij op dit moment... Honderden (richting 1k) euro's in rook zien opgaan. Mooi dat de volatiliteit terug is, um nu nog de andere kant op wijzen...
In februari was dit ruim 8k in mijn folio. Ik verkoop pas wanneer er 50k in mn folio zit.

• Sahara
ScreamGT schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:06:
[...]

Niet als je het geld wat erin zit kan missen. Alles verkopen ivm een daling die eerder is voorgekomen? Pft. Ga dan helemaal niet handelen en koop een paar aandelen van KPN.
Het is sowieso dat je niet meer moet investeren dan je kunt missen, dat is common sense. Maar het kan best verder dalen, dan zou je blij zijn geweest om zonder emotie eruit gestapt te zijn. Anyway.. iedereen speculeert op z'n eigen wijze.

• Tominatie
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:08:
Ik sta ook iets van -20% extra door deze daling, ook honderden euro's achja kan elke week weer anders zijn weetje. :+

Ik geef er niet zoveel om, hold till i die!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Bitcoin Crash. Niks zo lekker als een paar dollar winst op Bitfinex terwijl de rest niet meer wil leven. Heb mijn portfolio verdubbeld since dec 2017. Van 25 dollar naar 50.

[ Voor 101% gewijzigd door Kain_niaK op 14-11-2018 18:14 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Chris.nl
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:12:
[...]

Ik sta ook iets van -20% extra door deze daling, ook honderden euro's achja kan elke week weer anders zijn weetje. :+

Ik geef er niet zoveel om, hold till i die!
Ik blijf ook vrolijk bijkopen... Heb die hele bearrun al gekocht, dit kan er ook nog bij .... Maar slim of verstandig is anders.

• Tominatie
  • Niet online
wow, alts trekken opeens weer wat aan. Bitcoin to the moon soon dus

• Tominatie
  • Niet online
Of nee toch niet, 5.5k gaat ook gebroken worden HEUJ!!

• RaptorXS
Ook, vers van de pers, Zerohedge heeft een artikel over de grote daling van de Bitcoin, met 5 redenen
die het misschien? veroorzaken:
Bron: https://www.zerohedge.com...-below-6000-13-month-lows

• Chris.nl
  • Niet online
Ooo laat je andere persoonlijkheid het maar niet horen 🤗

[ Voor 18% gewijzigd door Chris.nl op 14-11-2018 18:15 ]

• Schuey
1 ding is zeker, dit topic leeft ineens weer op qua activiteit :+

• Tominatie
  • Niet online
@Chris.nl jep, gewoon elke maand gooi ik me geld weer in dit zinkende schip. We gaan het zien weetje, ben hier voor de lange rit niet de korte.

@Kain_niaK gefeliciteerd met de winst gozert. Erg lief dat je zo meelevend bent met de andere forum-leden _O-

• Kain_niaK

Kain_niaK

Schuey schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:16:
Da's nog niks man. Je had er bij moeten zijn in 2013 op de tweakers IRC toen de koers begon in te storten van 1000 naar 200. Dat ging verrekte snel eigenlijk.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-11 14:28

raq

Nou, wel vuurwerk vandaag.
Futures cboe lopen af over 3.5uur. Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat dit een rol speelt.
Ik tief er maar weer wat geld in straks

[ Voor 13% gewijzigd door raq op 14-11-2018 18:18 ]

De tijd leert of het tij keert

• Schuey
Kain_niaK schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:17:
[...]

Da's nog niks man. Je had er bij moeten zijn in 2013 op de tweakers IRC toen de koers begon in te storten van 1000 naar 200. Dat ging verrekte snel eigenlijk.
Ik draai helaas nog niet zo lang mee, misschien maar goed ook :p

• The Redman
  • Laatst online: 10:45
Heerlijke dag :D

• Kain_niaK

Kain_niaK

Tominatie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:16:
@Chris.nl jep, gewoon elke maand gooi ik me geld weer in dit zinkende schip. We gaan het zien weetje, ben hier voor de lange rit niet de korte.

@Kain_niaK gefeliciteerd met de winst gozert. Erg lief dat je zo meelevend bent met de andere forum-leden _O-
Ja want die zijn allemaal zo lief tegenover mij toch? Ik hoop dat iedereen hier binnen een jaar of 2 hoopt dat ie nooit in zijn leven van crypto had gehoord en in plaats van te gaan gokken op internet een stacaravan of zo had gekocht. Of een hond.

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/D5vFHya.jpg

Zo erg hebben we het nog niet jongens!

• RaptorXS
Schuey schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:16:
RaptorXS schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 20:27:
[...]

Nog een paar dagen geduld en dan kan het nog wel eens druk worden hier :)
Volgens de mistige glazen bol.
:)

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik zie er al zo uit. Maar bcash is dan ook het echte hard core spul.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iF7xrDE.jpg

• Schuey
Dagen als deze ben ik blij dat ik geld wat ik kan missen gebruik. Nog steeds geen buikpijn of slaap tekort van gehad.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Schuey schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:18:
[...]

Ik draai helaas nog niet zo lang mee, misschien maar goed ook :p
Toen de koers rond de 200 USD zat, dacht ik dat het nog verder naar beneden zou gaan en heb ik al mijn winst (iets van 4000 dollar) in een short gezet. Toen de koers in 2013 na 200 bereikt te hebben weer ging stijgen vertikte ik het om mijn verlies te pakken en op 400 of zo ben ik alleen kwijt geraakt door een liquidatie. Wijze les geleerd.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Kain_niaK schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:18:
[...]

Ja want die zijn allemaal zo lief tegenover mij toch? Ik hoop dat iedereen hier binnen een jaar of 2 hoopt dat ie nooit in zijn leven van crypto had gehoord en in plaats van te gaan gokken op internet een stacaravan of zo had gekocht. Of een hond.
Als je echt maar 25 piek erin hebt zitten ben je zo mogelijk nog treuriger dan ik dacht.. :+

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Kain_niaK

Kain_niaK

hmr schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:22:
[...]

Als je echt maar 25 piek erin hebt zitten ben je zo mogelijk nog treuriger dan ik dacht.. :+
Ik gebruik het als geld, niet als belegging. Na mijn liquidatie in 2013 op bitfinex was dat wat er nog over was. 10 usd of zo. Vond het toch wel leuk om er mee te blijven spelen. Ik heb ooit in 2011 voor 70 euro aan BTC gekocht. Dat was mijn enige investering.

[ Voor 29% gewijzigd door Kain_niaK op 14-11-2018 18:24 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Lastig he, fiat bijstorten als optimaal inkoopmoment of zonde van het geld omdat we nog verder dalen...

• JoeriF84
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-02-2021
Ripple knalt gewoon even vrolijk volgas terug naar boven. Hopen dat dit een goed teken is voor de rest van de coins

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:52
Ik stap nu in jongens.

• Tominatie
  • Niet online
M'n coins stijgen ook alweer een stuk. Wtf haha

• Schuey

Verwijderd

Sminem redt ons wel

• RaptorXS
Taro schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:24:
Lastig he, fiat bijstorten als optimaal inkoopmoment of zonde van het geld omdat we nog verder dalen...
Even wachten op wat de TA specialisten erover zeggen toch met hun grafiekjes :+

• Tominatie
  • Niet online
geen idee wie deze gozert is maar hij twittert allemaal vage dingen. Is geloof ik 1 van die BCH kneuzen van die ABC fork.

[Twitter: https://twitter.com/ProfFaustus/status/1062751765601361923]

• Klaas25
OMG voor nog geen € 2,50...

Edit: PF alweer 5% omhoog lol..

[ Voor 39% gewijzigd door Klaas25 op 14-11-2018 18:30 ]

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:43
Klaas25 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:29:
OMG voor nog geen € 2,50...

Edit: PF alweer 5% omhoog lol..
Half uur geleden al wat van ingekocht

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Kain_niaK schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:13:
Bitcoin Crash. Niks zo lekker als een paar dollar winst op Bitfinex terwijl de rest niet meer wil leven. Heb mijn portfolio verdubbeld since dec 2017. Van 25 dollar naar 50.
De enige verdubbeling die jij gaat (hoewel..?) zien is het aantal geïrriteerde Tweakers als ze iets (wat dan ook) van je lezen :Y

• Klaas25
cryptore schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:31:
[...]

Half uur geleden al wat van ingekocht
Good call :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

JoeriF84 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:24:
Ripple knalt gewoon even vrolijk volgas terug naar boven. Hopen dat dit een goed teken is voor de rest van de coins
Zeer mooie spread/slippage ook als je nu koopt. Kost wel een paar minuten voordat je dat verschil dichtloopt, als hij tussendoor daalt gaat het hard.

• Tominatie
  • Niet online
D-Ed schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:31:
[...]

De enige verdubbeling die jij gaat (hoewel..?) zien is het aantal geïrriteerde Tweakers als ze iets (wat dan ook) van je lezen :Y
Ironisch genoeg staat Kain misschien wel op het meeste verlies procentueel gezien van iedereen hier. Een 4000 dollar short zien liquideren.. Daar tippen wij niet aan met deze dalingkjes.

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:55
Ik heb me net ook weer ingekocht op OMG. Het vreemde is dat mijn aangekochte hoeveelheden niet overeen komen met mijn balans. Er staat dat er 150 zijn aangekocht, maar op mijn balans staan er 14,9, waarbij de rest nog in BTC staat.

Edit: inmiddels 78 op mijn balans. Binance heeft wat vertraging denk ik.

[ Voor 14% gewijzigd door blabla1986 op 14-11-2018 18:35 ]

• RaptorXS
Tominatie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:28:
geen idee wie deze gozert is maar hij twittert allemaal vage dingen. Is geloof ik 1 van die BCH kneuzen van die ABC fork.

[Embed]
Dat s diegene die ooit verkondigde Satoshi Nakamoto te zijn 8)7 en ondersteunt dus de S{atoshi)V(ision)
afsplisting ipv de ABC afsplitsing.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

blabla1986 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:33:
Ik heb me net ook weer ingekocht op OMG. Het vreemde is dat mijn aangekochte hoeveelheden niet overeen komen met mijn balans. Er staat dat er 150 zijn aangekocht, maar op mijn balans staan er 14,9, waarbij de rest nog in BTC staat.
Binance? Geef het een paar minuten, dan klopt het weer.

• Sahara
RaptorXS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:25:
[...]

Even wachten op wat de TA specialisten erover zeggen toch met hun grafiekjes :+
Mompelt iets over driehoekjes en uitbreken...

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:33:
[...]

Ironisch genoeg staat Kain misschien wel op het meeste verlies procentueel gezien van iedereen hier. Een 4000 dollar short zien liquideren.. Daar tippen wij niet aan met deze dalingkjes.
Das ook weer zo :)

Maar goed, ik heb in ieder geval wél een hond gekocht van de winst afgelopen januari oOo

• Tominatie
  • Niet online
D-Ed schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:37:
[...]

Das ook weer zo :)

Maar goed, ik heb in ieder geval wél een (dure) hond gekocht van de winst afgelopen januari oOo
Een gouden investering, een makker voor het leven! :)

• Klaas25
Leuke XRP info voor u allen :)

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/b9NM0L/Dr-rb-Jx-Ww-AUEv-OE.jpg

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Krijg er wel altijd meteen de !@$×¥ van dat bv Binance dan geen bevestiging mail stuurt om wat te withdrawen. Nooit een probleem en het is even druk en ja hoor. We kunnen weer eindeloos wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Bartvandelaar op 14-11-2018 18:41 ]

Rookworst zonder r is ook worst.

Pagina: 1 ... 354 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!