iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
om 14-11-2018 17:50 extra bijgekocht en nog steeds niet ontvangen. Staat nog steeds op "controleren".
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Vorig jaar kon je nooit bij ze kopen met zulke dalingen, ze waren altijd toevallig uitverkocht met dalingen of stijgingenTominatie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:43:
Litebit is ook enorm traag zeg. Is het daar zo druk nu of zit er meer achter? Heb al tijden niet gekocht daar..
om 14-11-2018 17:50 extra bijgekocht en nog steeds niet ontvangen. Staat nog steeds op "controleren".
Was je ook zo goedkoop uit? Heb beetje aangekocht (om 18:30) op een koers van -schijnbaar- $5713. Snap er niks van, maar goed...Tominatie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:43:
Litebit is ook enorm traag zeg. Is het daar zo druk nu of zit er meer achter? Heb al tijden niet gekocht daar..
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Bij Bitonic heb ik nooit problemen gehad, werkt eigenlijk altijd goed. Prijsverschil weet ik zo niet, maar het zijn nu allemaal koopjes.Tominatie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:43:
De tijd leert of het tij keert
Vers vlees, al gecastreerd (ja i know, dont start..), stamboom alles erop en eraan dus ‘soort garantie’, vakantie is een dingetje ja maar opa en oma zijn fan dus dat ligt in de weekTaro schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:41:
[...]
Ja, totdat hij speciaal eten nodig heeft a 5 Euro per dag, 2x per maand naar de dierenarts moet, gecastreerd moet worden, door zijn hoeven zakt door een gewrichtsaandoening ivm doorfokken, je op vakantie gaat en onderdak moet vinden en betalen.
Oh sorry voor het verpesten van dit geluksmoment, maar been there, done that.
En wie wil dit nu niet voor de bank hebben liggen? (Ik ben er Justin Sun nog dankbaar voor
Hoppa daar gaan we, MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Gemiste kans!
-zat in de trein
[ Voor 9% gewijzigd door ScreamGT op 14-11-2018 18:59 ]
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
[Twitter: https://twitter.com/ProfFaustus/status/1062752448660541440]
Dus in dat geval zou dit een tijdelijke opleving zijn. 1k soon
Verwijderd
Nee geintje. Nog steeds vol vertrouwen hoor in de toekomst en de tech enzo.
Echt.
Wat is het ook een prachtige hobby vol verassingen.
Geloven wat iemand die BCH gek is zegt doe ik niet zo snelTominatie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:59:
Als we die flapdrol van BCH op twitter mogen geloven gaan ze Bitcoin volledig destroyen in prijs.
[Embed]
Tenzij hij meer dan 100k BTC heeft gewoon dikke FOMO FUD en proberen BCH te pushen en BTC te slopen. Walgelijk...
Het schept een band met wildvreemden! Das ook wat waard toch?Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:00:
Misselijke godverdomde hoerencrypto
Nee geintje. Nog steeds vol vertrouwen hoor in de toekomst en de tech enzo.
Echt.
Wat is het ook een prachtige hobby vol verassingen.
Vanavond maar weer eens een potje Halo, daar sta ik meestal in de plus
Nee, je snapt het spelletje nog niet wat nu gespeeld wordt.PilatuS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:01:
[...]
Geloven wat iemand die BCH gek is zegt doe ik niet zo snel
Tenzij hij meer dan 100k BTC heeft gewoon dikke FOMO en proberen BCH te pushen en BTC te slopen. Walgelijk...
Dan koop ik er 2![b]
Ik snap het prima. Ik zei trouwens FOMO en daarmee bedoelde ik FUD.RaptorXS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:03:
[...]
Nee, je snapt het spelletje nog niet wat nu gespeeld wordt.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Lees even terug, grote kans dat het je al is gelukt, de trading engine op Binance krijgt blijkbaar voorrang op het bijwerken van het saldo. Komt goed.Cobus79 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:01:
Waarom de fuck krijg ik mijn pax niet verkocht op binance?
KloptTaro schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:05:
[...]
Lees even terug, grote kans dat het je al is gelukt, de trading engine op Binance krijgt blijkbaar voorrang op het bijwerken van het saldo. Komt goed.
Alleen een beetje kut om niet te weten waar voor je iets hebt gekocht en verkocht. Wel iedere keer weer een verassing als het portfolie is geupdate
Ik doe erg mijn best om er voor te zorgen dat absoluut niemand hier ooit Bitcoin Cash koopt. Dat verdienen de mensen hier niet.D-Ed schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:31:
[...]
De enige verdubbeling die jij gaat (hoewel..?) zien is het aantal geïrriteerde Tweakers als ze iets (wat dan ook) van je lezen
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Deze quote ik even voor de toekomstKain_niaK schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:06:
[...]
Ik doe erg mijn best om er voor te zorgen dat absoluut niemand hier ooit Bitcoin Cash koopt. Dat verdienen de mensen hier niet.
Je vorige posting gaf aan dat het je niet duidelijk is.PilatuS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:04:
[...]
Ik snap het prima. Ik zei trouwens FOMO en daarmee bedoelde ik FUD.
Geen probleem hoor.
Tja, mijn tandarts heeft een apparaat (zo kind ding) op de wereld gezet met het syndroom van down doof, slechtziend en hart problemen heeft.Taro schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:41:
[...]
Ja, totdat hij speciaal eten nodig heeft a 5 Euro per dag, 2x per maand naar de dierenarts moet, gecastreerd moet worden, door zijn hoeven zakt door een gewrichtsaandoening ivm doorfokken, je op vakantie gaat en onderdak moet vinden en betalen.
Oh sorry voor het verpesten van dit geluksmoment, maar been there, done that.
Dan heb ik toch liever een hond
Aangezien jij zo enorm wijs bent, leg het mij eens uit dan.RaptorXS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:09:
[...]
Je vorige posting gaf aan dat het je niet duidelijk is.
Geen probleem hoor.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Daarbij snap ik niet waarom ze deze strijd zo openlijk voeren via bijv. twitter en dergelijke. Proberen ze niet gewoon angst te zaaien bij de mensen zodat zij weer flink cheap kunnen kopen?
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ik wens ze veel succes met geld verspillen.
https://ambcrypto.com/das...l-time-high-transactions/
Iets met hasrate tussen de verschillende BCH kampen die dus een afspliting van het BTC netwerk is,PilatuS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:11:
[...]
Aangezien jij zo enorm wijs bent, leg het mij eens uit dan.
zie de posting van @Tominatie maar.
En oja, die hastrate halen de miners dus bij de BTC weg.
[ Voor 8% gewijzigd door RaptorXS op 14-11-2018 19:21 ]
Binance etc. moeten BCH ook gewoon delisten en zeker niet die domme forks ondersteunen. Neppe bende
Alleen staat BCH wel nog 50 dollar hoger dan 2 weken terug, kan je van BTC niet zeggen.Taro schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:19:
@Tominatie Het mooie is dat de waarde van BCH vandaag 2x zo hard is gedaald als die van BTC. Als je van BCH moet leven, dan is dat niet zo bevorderlijk voor je huishoudpotje.
Ik wens ze veel succes met geld verspillen.
Dan neem je aan dat wat die Bitch Trash Cash gasten zeggen ook echt waar is.RaptorXS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:19:
[...]
Iets met hasrate tussen de verschillende BCH kampen die dus een afspliting van het BTC netwerk is,
zie de posting van @Tominatie maar.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Klopt, maar zonder de aankomende fork was dat echt niet gebeurd, dus 1 op 1 vergelijken is hier niet mogelijk. Na de fork zou BCH weer net zo hard naar beneden gekelderd zijn.PilatuS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:21:
[...]
Alleen staat BCH wel nog 50 dollar hoger dan 2 weken terug, kan je van BTC niet zeggen.
[...]
Ja,de grote jongens zijn aan het woord.PilatuS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:21:
[...]
Alleen staat BCH wel nog 50 dollar hoger dan 2 weken terug, kan je van BTC niet zeggen.
[...]
Dan neem je aan dat wat die Bitch Trash Cash gasten zeggen ook echt waar is.
Mee eensTaro schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:23:
[...]
Klopt, maar zonder de aankomende fork was dat echt niet gebeurd, dus 1 op 1 vergelijken is hier niet mogelijk. Na de fork zou BCH weer net zo hard naar beneden gekelderd zijn.
Whatever. Zonder bewijs is het speculeren. Verder gedragen ze zich als een paar kleine blagen van 12 op hun Twitter. Achterlijk volk.RaptorXS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:23:
[...]
Ja,de grote jongens zijn aan het woord.
Dus door dit hele gebeuren wordt het minen van BTC ook veel goedkoper, aha ik begin het een beetje te snappen.
yups maar denk dat het tijdelijk is totdat de BCH 1 richting gekozen heeft.Tominatie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:26:
My take on recent events. The BTrash war rages on where miners are being incentivized to join the fight. Meanwhile miners leave their homes on the BTC network and kiss their asics goodbye to fight a losing war for their country. This should lower difficulty and in turn mining cost for the time being which essentially shatters the perceived $6k mining cost and psychological support.
Dus door dit hele gebeuren wordt het minen van BTC ook veel goedkoper, aha ik begin het een beetje te snappen.
Rookworst zonder r is ook worst.
Jij ook?, kom net terug en bam $700 van de portefeuille af en 300+ berichten in tweakers.. zo dan, lekker veel zweet kwijt maar nu voel ik me ook ergens anders lichterdaboemann schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:46:
Dat was waren twee dure uurtjes sporten zeg.ach het komt goed!
Nah ja... what comes down must go up toch? Toch? Toooooch????
We gaan nu even sideways, ik wacht op een richting. Van mij mag BTC dik 100 dollar omhoog als mij dat meer vertrouwen geeft dat de val voorbij is.mugenmarco schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:32:
Goed moment om in te stappen?
Maar met die Bcash war zie ik het niet rooskleurig in.
Het is vrij simpel, 2 kampen denken verschillend over de richting van de BCH.
En die 2 partijen hebben nogal wat zeggenschap over de miners en proberen met de hasrate elkaar het leven zuur te maken. Dat gaat wel ten koste van de hasrate van de BTC.
En oja, die 2 partijen hebben hele diepe zakken dus het is echt oorlog.
let the crypto war... continue!RaptorXS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:40:
@Kain_niaK heeft al 1 en ander gepost hier over de aanstaande BCH fork alleen legt hij het zo beroerd uit.
En die 2 partijen hebben nogal wat zeggenschap over de miners en proberen met de hasrate elkaar het leven zuur te maken. Dat gaat wel ten koste van de hasrate van de BTC.
Ik dacht op 21:30 nl tijd (2:30PM chicago time).Bever! schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:28:
Futures liepen af vandaag. Move along people..
De tijd leert of het tij keert
https://bitcoinexchangegu...-to-buy-bitcoin-cash-bch/
Een heldere uitleg, top. Ik zag die berichten van Kain inderdaad en die waren zo lang en beknopt dat ik me er maar niet in ging verdiepen.RaptorXS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:40:
@Kain_niaK heeft al 1 en ander gepost hier over de aanstaande BCH fork alleen legt hij het zo beroerd uit.
Beter blijf je daar even hangen want mijn fiat is nog niet ontvangen op mijn exchangeTominatie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:40:
Nou jongens, ik ga straks naar de gym dus hopelijk kom ik met een 700$ stijging thuis.![]()
Maar met die Bcash war zie ik het niet rooskleurig in.

Nemen we mijn plaatje erbij dan kunnen we zien dat de pool 0.7 exahash heeft.
SV miners hebben momenteel ongeveer 3.75 exahash. Maar 2.75 exahahs daarvan is gehuurd. Iets dat Calvin Ayre ontzettend veel geld moet kosten momenteel want ze mijnen er zwaar verlieslatend BCH mee momenteel. Het maakt het ook denk ik wel wat lastiger voor CSW om zijn dreigementen dat hij exchanges gaat aanvallen uit te voeren.

Ik denk niet dat de eigenaren van die hash het zo leuk zullen vinden als die hash gebruikt word om exchange mee aan te vallen.
Binnen een paar weken zullen we weten of CSW alleen een blafhond is of ook een bijt hond. Ik gok op voornamelijk blaf. Hij, noch Calvin lijken competent genoeg om zulke aanvallen ook echt uit te voeren.
Toch hebben ze gisteren succesvol een poison block attack uitgevoerd. Daarbij mined ze 32 MB blocken vol met hun eigen transacties die ze niet broadcasten. Op hetzelfde moment orphanen ze de blokken van andere miners. Dat heeft wel wat problemen gecreëerd op het BCH netwerk gisteren. Niet voor de gebruikers maar verschillende nodes zijn zonder RAM komen zitten en hebben hun zelf uitgeschakeld.
Als CSW ook echt gaat bijten gaat hij proberen zo veel mogelijk chaos op het BCH netwerk te creëren.
Voor meer info zie dit topic van een van de /r/btc mods.
[ Voor 6% gewijzigd door Kain_niaK op 14-11-2018 19:56 ]
De meeste mensen verdienen hier vrij weinig vandaag idd..Kain_niaK schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:06:
[...]
Ik doe erg mijn best om er voor te zorgen dat absoluut niemand hier ooit Bitcoin Cash koopt. Dat verdienen de mensen hier niet.
Wel raar, ik had binnen 5 minuten 600 XRP weten in te slaan.Schuey schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:45:
[...]
Beter blijf je daar even hangen want mijn fiat is nog niet ontvangen op mijn exchange
ik hold gewoon ervan uitgaande dat het op lange termijn meer waard wordt. Ik trade amper , kost teveel tijd en energie.
Kain_niaK schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:50:
Als je BTC handelt zonder ook short te kunnen gaan dan ben je een idioot.
Wat een kut volk is het zeg.Slux schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:43:
Nog wat info over die SharkPool en de Bcash war, imo wel iets om voor op te passen.
https://bitcoinexchangegu...-to-buy-bitcoin-cash-bch/
In plaats van achter een munt te staan actief bezig gaan om andere munten te slopen. Laat de markt lekker kiezen welke munt de munt is voor de komende 20 jaar als zoiets gebeurt. Beetje als dat bijvoorbeeld Volkswagen de fabrieken van Fiat in de fik gaat steken
Zegt de persoon die volledig geliquideerd is door short te zijn gegaanKain_niaK schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:50:
Als je BTC handelt zonder ook short te kunnen gaan dan ben je een idioot.
Ik trade ook amper, heb er de tijd en energie niet voor. Maar op zulke dagen wil ik nog weleens wat bij kopen. Een goed gevulde zak voor de winter is nooit verkeerd.Tominatie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:51:
kut, ik ben een idioot. Rip tominatie 14/11/2018
ik hold gewoon ervan uitgaande dat het op lange termijn meer waard wordt. Ik trade amper , kost teveel tijd en energie.
Mooi terwijl ze bezig zijn met hun nutteloze shit laten ze goed zien aan iedereen wrm je dus niet in die trash moet investeren.RaptorXS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:40:
SEPA overschrijving naar KrakenThaam schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:50:
[...]
Wel raar, ik had binnen 5 minuten 600 XRP weten in te slaan.
Misschien is het je nu duidelijk meneer de alwetendePilatuS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:11:
[...]
Aangezien jij zo enorm wijs bent, leg het mij eens uit dan.
Hier ook inderdaad. De balans klopt wel, maar de order historie is er deels bij mij.Sahara schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:53:
Binance's database m.b.t. de orderhistorie loopt bij mij nogal achter. Heb m'n TUSD wel in m'n Binance wallet staan, maar hij laat niet zien voor welke koers ik het gekocht heb. Anderen met dezelfde problemen met (uitgevoerde) orders die niet getoond worden?
Hoe staat het met je timing?Tominatie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:50:
@Maestro Ja erg goedkoop, eigenlijk geen fee en het mooie is: ik heb blijkbaar de bodem perfect getimed haha.
Hoppa daar gaan we, MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
Dat komt wel vaker voor, komt uiteindelijk goed. Heb ook wel eens gehad dat mijn balans niet klopte, na een refresh klopte het helaas wel weer (was een hoop gratis geld haha). De servers hebben vast veel te verwerken vandaag!PilatuS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:55:
[...]
Hier ook inderdaad. De balans klopt wel, maar de order historie is er deels bij mij.
Alsof het zo moet zijn. Dat scheelt maar $300 met de koers van nu. 48 uur later gingen we los!
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
En wat zei ik in mijn eerste post ? Proberen BTC te slopen.RaptorXS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:54:
[...]
Misschien is het je nu duidelijk meneer de alwetende
Los van dat: Wat ben je toch een naar mannetje zeg. Altijd gelijk willen hebben, mensen afzeiken, proberen stoer te doen dat je al lang in BTC zit en andere mensen kleineren. Probeer eens vriendelijk te zijn en normaal een discussie te voeren zonder persé gelijk te willen hebben en mensen af te zeiken. Man, man, man....
Dat kan wel zo zijn maar vorig jaar waren er niet zoveel mensen ingestapt als dit jaar en mensen die de cryptocurrency volgen etc verwachten bijna allemaal dat het in December los gaat 'want dat was vorig jaar ook zo'.ScreamGT schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:58:
Vorig jaar op deze datum was de koers $6100,-
Alsof het zo moet zijn. Dat scheelt maar $300 met de koers van nu. 48 uur later gingen we los!
hate to say it maar als iedereen in December blijft hodlen zal die koers echt niet rap omhoog gaan....
toch?
btw.... @PilatuS @RaptorXS wat een liefde, heeft dit met de koers te maken of omdat raptor stoer probeert te doen?
[ Voor 9% gewijzigd door mugenmarco op 14-11-2018 20:01 ]
Ik heb ooit BTC gekocht voor 70 euro. 11 hier weggeven. Met de rest gespeeld op Bitcoinica en Bitfinex en er 4000 USD van gemaakt. Dat verloren. Alle kleine beetje BTC in Dec 2017 die ik nog had verkocht voor iets van 600 CAD.PilatuS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:52:
[...]
Wat een kut volk is het zeg.
In plaats van achter een munt te staan actief bezig gaan om andere munten te slopen. Laat de markt lekker kiezen welke munt de munt is voor de komende 20 jaar als zoiets gebeurt. Beetje als dat bijvoorbeeld Volkswagen de fabrieken van Fiat in de fik gaat steken![]()
[...]
Zegt de persoon die volledig geliquideerd is door short te zijn gegaan
Kan toch zeggen dat ik geen verlies heb gemaakt met Bitcoin? Nu interesseert het mij niet zo veel meer. Ik vind het wel leuk om nog wat te spelen op Bitfinex maar ik heb day traden nooit een koshjere manier gevonden om je brood te verdienen. Heb er wel van geleerd wat alle verschillende trading opties op de beurzen zijn. Stop lost, trailing stop, etc etc. Dat vind ik wel leuk om te leren. En natuurlijk de ongelooflijke adrenaline trill die traden soms kan geven. Het is leuk geweest. Nu ben ik 100% van mijn tijd met Bitcoin Cash adoptie (vooral bchpizza) en mijn muziek bezig. Mijn laatste loon in fiat was 6 maanden geleden.
Hopelijk breekt adoptie snel door in Canada, ik kijk uit naar de dag dat ik mijn bankrekening kan afsluiten. Ik heb hem momenteel nog nodig voor credit kaart. Ik kan al flink veel online met BCH kopen maar helaas niet alles. Newegg.ca bijvoorbeeld accepteert Bitpay maar niet bij elk product. En purse.io kan soms lang duren.
Ik mag toch hopen dat er sommige mensen hier zijn die ook graag zouden zien dat adoptie van crypto wereldwijd doorbreekt? Of niet dan?
Ik snap voor de rest niet hoe je fatsoenlijk kunt traden als je alleen long kunt gaan en nooit short? Het short gaan op zich is niet gevaarlijk, het is de leverage die je bij je margin trading gebruikt. Als die te groot is, dat is gevaarlijk.
Ik denk dat het inderdaad dit jaar mee gaat vallen.mugenmarco schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:00:
[...]
Dat kan wel zo zijn maar vorig jaar waren er niet zoveel mensen ingestapt als dit jaar en mensen die de cryptocurrency volgen etc verwachten bijna allemaal dat het in December los gaat 'want dat was vorig jaar ook zo'.
hate to say it maar als iedereen in December blijft hodlen zal die koers echt niet rap omhoog gaan....
toch?
btw.... @PilatuS @RaptorXS wat een liefde, heeft dit met de koers te maken of omdat raptor stoer probeert te doen?
Azië ligt nu te slapen he... die zullen ongetwijfeld gaan kopen zodra ze wakker worden, kan mij niet voorstellen dat ze gaan sellen nu de koers zo is gezaktdaboemann schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:04:
Krijgen we nou een nog lagere dip? Is er dan helemaal geen support meer vandaag:/. Kom op mensen, kopen! Als ik een brochure had van de nieuwe Ferrari 812 superfast ging die nu zo’n beetje in de openhaard..
Is het niet een beetje raar als je mensen die niet short gaan idioten noemt terwijl je zelf geliquideerd ben en je volledige portfolie veloren hebt ?Kain_niaK schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:02:
[...]
Ik snap voor de rest niet hoe je fatsoenlijk kunt traden als je alleen long kunt gaan en nooit short? Het short gaan op zich is niet gevaarlijk, het is de leverage die je bij je margin trading gebruikt. Als die te groot is, dat is gevaarlijk.
https://www.reddit.com/user/SharkLaserrrrr/ en twitter.
Hij doet maar, die kerel gaat nog in de gevangenis eindigen. Is een grote CSW supporter. Will lege blokken gaan minen op andere altcoins. Vind ik net als Pilatus grote douchebaggery van de hoogste orde.
CSW aanhangers zijn ook allemaal Trump supporters. Zegt genoeg als je het mij vraagt.
Ik ben sowieso raar, nog niet door?PilatuS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:08:
[...]
Is het niet een beetje raar als je mensen die niet short gaan idioten noemt terwijl je zelf geliquideerd ben en je volledige portfolie veloren hebt ?
wauw.. nooit gedacht dat ik het ooit met een post van jou eens was.... tot ik dit las
Iedereen is raar, de ene misschien wat meer dan de ander
Vind het nogal een opmerking, dat is alles.
Ben wel een eerlijk mannetje?PilatuS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:59:
[...]
En wat zei ik in mijn eerste post ? Proberen BTC te slopen.
Los van dat: Wat ben je toch een naar mannetje zeg. Altijd gelijk willen hebben, mensen afzeiken, proberen stoer te doen dat je al lang in BTC zit en andere mensen kleineren. Probeer eens vriendelijk te zijn en normaal een discussie te voeren zonder persé gelijk te willen hebben en mensen af te zeiken. Man, man, man....
Dacht dat ik in een soort Jip en Janneke taal even duidelijk heb in dit topic wat het gedoe met de BCH er vandaag mee te maken heeft dat de koersen zo reageren als ze nu doen.
Blijkbaar ken je je klassiekers niet net zoals de aanstichters van dit BCH gebeuren wat nu van invloed is op de hele crypto markt ofwel de grote jongens
Iedereen hier heeft de wens dat crypto doorbreekt maar NIET op de manier zoals de BCH community dit probeert te realiseren.. Jullie zijn fundamentalisten pur sang..
Hier neemt niemand iets van je aan, ga lekker naar Reddit of iedere andere community en laat ‘ons’ lekker idioot doen
Er is geen wet die er iets tegen kan doen, zover ik weet.mugenmarco schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:11:
is het wel legaal wat die gasten van sharkpool doen?
Ik heb hier vd week voorspellingen voorbij zien komen dat 16-11 om 4 uur de boel los zou gaan. Kan nog steeds.mugenmarco schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:00:
[...]
Dat kan wel zo zijn maar vorig jaar waren er niet zoveel mensen ingestapt als dit jaar en mensen die de cryptocurrency volgen etc verwachten bijna allemaal dat het in December los gaat 'want dat was vorig jaar ook zo'.
toch?
Zelden zo gelachen om een post.Kain_niaK schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:08:
Oh ja sharkpool is helemaal niet anoniem. Daar zit Ari Kuqi achter. Da's een Nederlander en iemand waar jullie waarschijnlijk nog een 10 keer grotere hekel aan zouden hebben dan mijns persoontje.
Hij doet maar, die kerel gaat nog in de gevangenis eindigen. Is een grote CSW supporter. Will lege blokken gaan minen op andere altcoins. Vind ik net als Pilatus grote douchebaggery van de hoogste orde.
CSW aanhangers zijn ook allemaal Trump supporters. Zegt genoeg als je het mij vraagt.
Idd viel mij ook op!ggj87 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:18:
XRP doet het wel erg goed moet ik zeggen. Nano levert ook niet zoveel in.
Ga je nu ook nog je politieke voorkeuren hier rondspuien???Kain_niaK schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:08:
Oh ja sharkpool is helemaal niet anoniem. Daar zit Ari Kuqi achter. Da's een Nederlander en iemand waar jullie waarschijnlijk nog een 10 keer grotere hekel aan zouden hebben dan mijns persoontje.
en dus nu een keuze maken
echter van de bags die ik nu heb sta ik zwaaarrrrrrrrrrrr in de min.............
Prepare for the next ATH
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!