Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 351 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.919 views

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Ik lees net onderstaande post op Investing.com. Blijkbaar heeft mijn favoriete trader een eigen bedrijfje genaamd InvestingScope en post hij onder die naam o.a. op Tradingview. Vind het wel de moeite waard dat hier te delen aangezien die trader een van de weinige is die het dit jaar het vaakst bij het rechte eind had. Als je op zijn Tradingview profiel kijkt zie je dat hij op 5 November bijv. al verwachtte dat BCH omhoog ging.
To all who follows Crypto George: you may find his other analysis at \"tradingview\" named as \"InvestingScope\". He posts not only about BTC, but also about other alts (BCH, XRP, BNB, DOGE, etc), also commodities, FX and so on. These ideas should help to his followers, at least to enrich trading skills. The good thing, that at this forum (and at gold forum) Crypto George (aka George Gold, aka InvestingScope) posts nearly everyday, while at \"tradingview\" he posts not so often. Anyway, if you have several $ - you might buy his trading package for $395/month. Disclaimer: I am not from his promotion team. Rofl. Just see that many people at this forum really follow him, just looked at 20 \"likes\" under his post. Hope this information helps.
Tradingview: https://www.tradingview.com/u/InvestingScope/

• Buffster
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-03-2022
ggj87 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:18:
Ik lees net onderstaande post op Investing.com. Blijkbaar heeft mijn favoriete trader een eigen bedrijfje genaamd InvestingScope en post hij onder die naam o.a. op Tradingview. Vind het wel de moeite waard dat hier te delen aangezien die trader een van de weinige is die het dit jaar het vaakst bij het rechte eind had. Als je op zijn Tradingview profiel kijkt zie je dat hij op 5 November bijv. al verwachtte dat BCH omhoog ging.

[...]

Tradingview: https://www.tradingview.com/u/InvestingScope/
En dat voor slechts $395 per maand!!!! 8)7

• ggj87
Dat zou ik er ook niet snel voor over hebben maar met zijn (gratis) posts kom je al een heel eind :p

• wjv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:19

wjv

wjv schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:03:
[...]

Jawel, gisteravond de Opcity (OPQ) op mijn ether adres bijgeschreven !

Ben benieuwd wat de prijs gaat doen ...
De eerste Opacity trades op etherdelta:

https://etherdelta.com/#0...3e255e6669280f11f1473-ETH

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
gaat er nog een december bull run komen? want er gebeurd al maanden vrijwel niks met de meeste coins.

beetje saaie spaarpot zo

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:41

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
nemesis2212 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:14:
gaat er nog een december bull run komen? want er gebeurd al maanden vrijwel niks met de meeste coins.

beetje saaie spaarpot zo
Iedereen verwacht dat ie of keihard omhoog gaat, of keihard omlaag, ik denk dat ie juist gaat doen wat niemand verwacht, helemaal niks dus :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
@wjv
Als de eerste trades op die shit exchanges een beetje representatief zijn dan gaat dit avontuur voor mij persoonlijk nog goed aflopen.

Maar kan me niet voorstellen dat hij begint op 12 cent per stuk, als kucoin trading opent weet ik zeker dat er eerst een selloff is waarbij ik flink inkoop en de bounce mooi meepak. M'n gemiddelde inkoop prijs ligt rond de 8 cent dus veel verder dan dat zie ik hem eigenlijk ook niet gaan. De sell-off en paniek was er natuurlijk al volop want hij ging niet voor niets -60% voordat Kucoin de trading on hold zette. Denk dat 4 á 6 cent de maximale low is. We gaan het meemaken. (8>

Het belooft iedergeval de nodige actie waar ik al een tijdje op zit te wachten in deze saaie markt.

@Marthusiast Ben benieuwd naar je betoog. Nogmaals ik vertrouw wel in mijn investering als het gaat om rendement. Alleen zie ik de tech op termijn nou niet echt wereldveranderend zijn. Bitcoin gaat naar 100k op termijn, dat weet ik zeker. dApps voegen naar mijn idee op dit moment nog weinig toe en snap ook niet precies waarom je blockchain zou gebruiken voor applicaties.

• ggj87
Hoe is het eigenlijk met onze CSC man? Ik weet niet meer precies wie dat was maar die had daar enkele miljoenen coins van. Ik zag dat CSC inmiddels is gezakt naar 4-5 sat en van cfinex is gehaald.

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:24:
Hoe is het eigenlijk met onze CSC man? Ik weet niet meer precies wie dat was maar die had daar enkele miljoenen coins van. Ik zag dat CSC inmiddels is gezakt naar 4-5 sat en van cfinex is gehaald.
zo da's mooi kut zeg. @Verwijderd was degene die daar zijn pensioen uit wou halen.

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
VET en ICX gaan ondertussen ook lekker door het putje. . .

Verwijderd

Tominatie schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:27:
[...]

zo da's mooi kut zeg. @Verwijderd was degene die daar zijn pensioen uit wou halen.
ggj87 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:24:
Ik bezit er ook wel wat van, high risk high reward geval in mijn ogen. Het begint pas interessant te worden vanaf 1 januari wanneer de sandbox op malta live gaat.

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 17:53

p0st

Dutch Reefer

Swaha schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:46:
ICX krijgt best wel wat flak op dit moment, dus dat kan ik begrijpen
VET is voor mij een raadsel, blijft voor mij een van de projecten waar ik het meeste toekomst in zie...

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 09:37

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

p0st schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:53:
[...]

ICX krijgt best wel wat flak op dit moment, dus dat kan ik begrijpen
VET is voor mij een raadsel, blijft voor mij een van de projecten waar ik het meeste toekomst in zie...
ICX gaat door het putje omdat de founders 1/5e deel van de locked coins hebben verkocht de afgelopen week (in de koers zie je ook een hele rare dip op dat moment).

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-11 21:25
Bitcoin Cash (BCHZ18 Tradingview) ff short squeeze aan het doen waarna 'ie flink gaat zakken?

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-11 07:11
Waarom benoemt die stomme radioreclame over beleggensmogelijkheden bitcoins en crypto's apart.

• Klaas25
Vet heeft paar maanden terug ook zelfs op 6e van een cent gestaan. Om daarna weer te verdubbelen en nu dus weer af te takelen..

• gjtokkel
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-11 13:58
Sahara schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 08:32:
[...]

. Het kutte van Binance is dat ze niet een pair hebben als BTC/TUSD of BTC/PAX.
Binance heeft geen BTC/TUSD maar wel TUSD/BTC. Even de inverse nemen...

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11 12:50
Gaat voorlopig niet meer goed komen.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Dat plan van vet om onnozele investeerders om de tuin te leiden door die totaal onnodige token deling waardoor vet heel goedkoop lijkt is mooi mislukt. haha, karma

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:24:
dApps voegen naar mijn idee op dit moment nog weinig toe en snap ook niet precies waarom je blockchain zou gebruiken voor applicaties.
Dat er op dit moment wellicht weinig wordt toegevoegd ben ik met je eens. Denk je niet dat een decentrale exchange iets kan toevoegen?

Het ongecensureerd ontvangen of versturen van waarde / data of informatie als bv journalistiek lijkt me bijvoorbeeld een waarom.

Het klinkt als prima nieuws wanneer je hoort dat de banktegoeden van een criminele organisatie zijn bevroren, burgers onder de schaduw van een dictatuur denken daar anders over.

• Klaas25
https://www.bloomberg.com...of-global-framework-video

[ Voor 10% gewijzigd door Klaas25 op 13-11-2018 13:41 ]

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
tias86 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:35:
Dat plan van vet om onnozele investeerders om de tuin te leiden door die totaal onnodige token deling waardoor vet heel goedkoop lijkt is mooi mislukt. haha, karma
Indirect zeg je dat als het gewoon VEN was gebleven dat het niet gebeurd was?

Rookworst zonder r is ook worst.

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19:04
VET moet je gewoon lekker houden. Heb een grote zak die geen zak waard is, maar als de bBTC straks weer die 20k gaat bezoeken is die zak ineens een paar keer meer waard dan wat ik er voor heb betaald. Ookal is er geen toekomst misschien voor VET. Elke waardeloze munt krijgt een laagje bladgoud als de BTC flink gaat stijgen. Alleen dat zie ik de eerste 3 jaar niet gebeuren

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:42
Anyway ik heb op 1,0198 m'n USDT ingeruild voor de stable coin PAX, met lichte pijn in het hart wat verlies geïncasseerd in relatie tot USD, maar dat is beter dan op de lange termijn mogelijk helemaal naar de klote te gaan. Zeker gezien het feit dat als Binance morgen onderhoud heeft, slaapt 't beter als je niet in Tether zit imho, voor het geval er weer gekke dingen gebeuren.

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik zit in deze rode dagen al ff in mana.... Bevalt prima

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Martine schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:10:
[...]

Jazeker, inmiddels zit ik vuistdiep in XRP. :9
Het gaat ongeveer zo; Loon van werkgever -> Rabobank -> Kraken -> XRP

Vorige week kon ik de auto niet eens meer helemaal vol tanken. 8)7
Desondanks heb ik er alle vertrouwen in als de koers binnen een paar weken skyhigh gaat! :*)
hmr schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:55:
[...]

Ietwat risicovol bezig? Dus mag of hopen dat jen grap maakt, of ik zou je adviseren wat rustiger aan te doen...
Risicovol? Het is maar geld en zo lang ik werk komt er iedere week nieuw geld binnen. Het is dan ook geen grap, uit alle informatie op internet van de Ripple Riddler en youtuber To The Lifeboats heb ik er alle vertrouwen in dat XRP binnenkort skyhigh gaat. _/-\o_

Dan hoef ik nooit meer te tanken want dan wordt mijn volgende auto een Tesla, want dan ben ik in één klap financiëel onafhankelijk. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Martine op 13-11-2018 15:55 . Reden: eigen quote toegevoegd! hoi ]

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Martine schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:53:
[...]

Risicovol? Het is maar geld en zo lang ik werk komt er iedere week nieuw geld binnen. Het is dan ook geen grap, uit alle informatie op internet van de Ripple Riddler en youtuber To The Lifeboats heb ik er alle vertrouwen in dat XRP binnenkort skyhigh gaat. _/-\o_

Dan hoef ik nooit meer te tanken want dan wordt mijn volgende auto een Tesla, want dan ben ik in één klap financiëel onafhankelijk. :)
Als je vertrouwt op een internet personaliteit met de naam "Ripple Riddler" om financieel onafhankelijk te worden; wens ik je veel succes in hetgeen de toekomst je gaat brengen. Ieder zijn ding natuurlijk O+

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

p0st schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:55:
[...]

Als je vertrouwt op een internet personaliteit met de naam "Ripple Riddler" om financieel onafhankelijk te worden; wens ik je veel succes in hetgeen de toekomst je gaat brengen. Ieder zijn ding natuurlijk O+
Ach, ik hoop dat hij gelijk krijgt :). Heb zelf ook XRP, maar goed ik heb mijn best gedaan te waarschuwen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Sahara
[...]

[...]

U zei Tesla? Misschien moet je er alsnog benzine of diesel ergens ingooien :P Deze pic is wel toepasselijk >:) :
https://media.dumpert.nl/...1_13_at_10.45.39.jpeg.jpg

Maar ik hoop dat je financieel onafhankelijk wordt met XRP!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:56
We zitten bijna onder de koers van 12 maanden geleden, oftewel het is voor HODL'ers die een minimaal een jaar HODL-en bijna een doodsaai jaar.

Hoe dan ook, ik verwacht nog wel dat we een stuk(je) naar beneden gaan voordat we weer naar boven gaan. Puur intuïtie, dus ik zou er niet teveel aandacht aan schenken.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Sahara schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:13:
[...]

U zei Tesla? Misschien moet je er alsnog benzine of diesel ergens ingooien :P Deze pic is wel toepasselijk >:) :
https://media.dumpert.nl/...1_13_at_10.45.39.jpeg.jpg

Maar ik hoop dat je financieel onafhankelijk wordt met XRP!
hoop het ook voor hem maar ik denk het niet :O

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:14
wjv schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:03:
[...]

Jawel, gisteravond de Opcity (OPQ) op mijn ether adres bijgeschreven !

Ben benieuwd wat de prijs gaat doen ...
Oh ik zal ook eens kijken!

Zero.

Verwijderd

[...]

[...]

En vergeet uiteraard bearableguy 123 niet..:-) vuistdiep geloof in een beer en een raadselaar:-) wie wil dat nu niet!!! d:)b *O* oOo

• Swaha
IOTA/USDT heeft een lekker muurtje staan nu op Binance!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Dat is mooi thuiskomen, gisteren 1,2 seconden voor de BTC dip verschillende coins gekocht en nu sta ik net een Dollar boven mijn pf waarde van voor de dip van gisteren. Ik wist het wel! :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• bie100
  • Nu online
Taro schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 19:05:
Dat is mooi thuiskomen, gisteren 1,2 seconden voor de BTC dip verschillende coins gekocht en nu sta ik net een Dollar boven mijn pf waarde van voor de dip van gisteren. Ik wist het wel! :)

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Taro schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 19:05:
We zijn trots op je! *O*

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als USDT zo blijft zakken en misschien wel weer even heel flink omlaag gaat zal BTC weer omhoog schieten. Het verschil in BTC is nu alweer 150 dollar.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

PilatuS schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 19:30:
Als USDT zo blijft zakken en misschien wel weer even heel flink omlaag gaat zal BTC weer omhoog schieten. Het verschil in BTC is nu alweer 150 dollar.
De alts schieten daardoor ook omhoog in USDT waarde, de vraag is alleen wat je nu kunt doen om dit te benutten. Dat je BTC in USDT meer waard wordt heb je niets aan. De enige manier om hiervan te profiteren is volgens mij om tijdig te switchen tussen USDT/USD(of PAX).

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 19:35:
[...]

De alts schieten daardoor ook omhoog in USDT waarde, de vraag is alleen wat je nu kunt doen om dit te benutten. Dat je BTC in USDT meer waard wordt heb je niets aan. De enige manier om hiervan te profiteren is volgens mij om tijdig te switchen tussen USDT/USD(of PAX).
Zolang USDT blijft zakken en daardoor BTC stijgt kan je beter in BTC zitten dan USDT. Bij de vorige USDT crash heeft het mij flink wat opgeleverd door tijdens de val in BTC te zitten en toen USDT weer omhoog ging in USDT te zitten. De vraag is natuurlijk wat USDT gaat doen. Stel hij valt weer even kort naar 85 cent en zet je BTC op dat moment om naar USDT terwijl BTC op de top is verdien je er aan. Maarja, wat gaat USDT doen ? Als ie zo gaat stijgen wil je juist wel in USDT zitten en niet in BTC.

Edit: Nu omzetten naar PAX is ook een risico. Je betaald daar nu flink voor en na de vorige USDT crash ging PAX daarna weer flink omlaag.

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 13-11-2018 19:43 ]

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

ben een beetje crypto moe :(

Prepare for the next ATH

• Tominatie
  • Niet online
Tether door het putje, alts door het putje, bitcoin irritant stabiel, volume dood. Laat die dip onder de 6k maar komen, ik word hier ook moe van.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Tominatie schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 20:24:
Tether door het putje, alts door het putje, bitcoin irritant stabiel, volume dood. Laat die dip onder de 6k maar komen, ik word hier ook moe van.
Nog een paar dagen geduld en dan kan het nog wel eens druk worden hier :)
Volgens de mistige glazen bol.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Ik ben ook Qash aan het kopen en holden voor langere termijn.

Quoine heeft grote plannen met de Liquid exchange (recente fusie tussen Quoinex en Qryptos)

Liquid bied nu al opties als Lending, ICO platform, Margin trading 25x

Ze gaan connecten met meerdere exchanges iets van 17, voor hun Worldbook iets met unlimited liquidity.
https://liquid-qash.zende...7-What-is-the-World-Book-

Qash heeft nu nog weinig utility, maar dat gaat veranderd worden, en word de coin op LDL Liquid Distributed Ledger
En zal dan ook gerebrand worden naar LQD
Lees hier meer: https://medium.com/@QUOIN...ly-14th-2018-c50383beceb4

Quoine staat in de top 100 FinTech bedrijven op nr 29, gepuliceerd door KPMG
Dat is ruim boven Coinbase bijvoorbeeld. Bedenk je zelf eens wat een exchange token van Coinbase waard zou kunnen zijn nu.
https://home.kpmg.com/con...intech100-2018-report.pdf

Quoine heeft momenteel 319 mensen in dienst, dat is meer personeel dan een Binance.

Voor mij redenen om deze token nu nog erc-20 te kopen en te holden.

Plannen zijn erg ambitieus en Quoine is trage organisatie, komt mede omdat ze volledig JFSA approved zijn. Willen overigens een ook full banking license hebben in 2019.

Qash lijkt de bodem gevonden te hebben zweeft nu al geruime tijd op 0.20-0.22 dollar cent. Dus ondanks de marketcap van circa 80 miljoen zie ik in Qash een lowcap net als de coins die ik hold met maar een circa 5 miljoen cap.

Vond het de moeite waard om even te delen kijk maar wat je ermee doet.
Blijft allemaal groot risico natuurlijk, maar de potenciele gains zijn ook bij dit project huge in mijn optiek.

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 20:27:
[...]

Druk in de zin van: LAMBO'S!!! of druk in de zin van: wie regelt de begrafenis van onze portfolio's? Wie heeft er nog geld over voor een afscheidsceremonie? :+ 8)7

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
RaptorXS schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 20:27:
[...]

16 november 04.00 uur. Wat ik je brom.

:-)

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-11 12:53
Ik zit nu volledig in Credits (CS). Mainnet in december en gezien het verleden kan deze aardig hard door schieten en is dit een serieuze concurrent voor ETH.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

lauraz schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 20:31:
[...]

16 november 04.00 uur. Wat ik je brom.

:-)
want ? ben ff nieuwsgierig :X

Prepare for the next ATH

• lauraz
lauraz schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:12:
Wegens enorme saaie toestanden, ben ik ook maar eens op binance gaan oefenen met lijntjes tekenen.
En ik voorspel:16 november 04.00 uur gaat het los!
Omdat mijn karma hier nogal belabberd is, kan ik jullie mijn leuke screenprint niet laten zien helaas.
Maar zet je wekker maar alvast. We gaan los.

edit:
plaatje https://imgur.com/a/dCl5G6d

• p0st

p0st

Dutch Reefer

tias86 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 20:30:
Ik ben ook Qash aan het kopen en holden voor langere termijn.

Quoine heeft grote plannen met de Liquid exchange (recente fusie tussen Quoinex en Qryptos)

Liquid bied nu al opties als Lending, ICO platform, Margin trading 25x

Ze gaan connecten met meerdere exchanges iets van 17, voor hun Worldbook iets met unlimited liquidity.
https://liquid-qash.zende...7-What-is-the-World-Book-

Qash heeft nu nog weinig utility, maar dat gaat veranderd worden, en word de coin op LDL Liquid Distributed Ledger
En zal dan ook gerebrand worden naar LQD
Lees hier meer: https://medium.com/@QUOIN...ly-14th-2018-c50383beceb4

Quoine staat in de top 100 FinTech bedrijven op nr 29, gepuliceerd door KPMG
Dat is ruim boven Coinbase bijvoorbeeld. Bedenk je zelf eens wat een exchange token van Coinbase waard zou kunnen zijn nu.
https://home.kpmg.com/con...intech100-2018-report.pdf

Quoine heeft momenteel 319 mensen in dienst, dat is meer personeel dan een Binance.

Voor mij redenen om deze token nu nog erc-20 te kopen en te holden.

Plannen zijn erg ambitieus en Quoine is trage organisatie, komt mede omdat ze volledig JFSA approved zijn. Willen overigens een ook full banking license hebben in 2019.

Qash lijkt de bodem gevonden te hebben zweeft nu al geruime tijd op 0.20-0.22 dollar cent. Dus ondanks de marketcap van circa 80 miljoen zie ik een Qash een lowcap net als de coins die ik hold met maar een circa 5 miljoen cap.

Vond het de moeite waard om even te delen kijk maar wat je ermee doet.
Blijft allemaal groot risico natuurlijk, maar de potenciele gains zijn ook bij dit project huge in mijn optiek.
Alles wat je zegt is waar, maar toch heb ik een paar weken geleden besloten om mijn QASH stapeltje te verkopen nadat ik het sinds de ICO en bounty heb gehodl'd. Van 2 dollar terug naar 20 cent, waar het inderdaad al geruime tijd bijna stablecoin-achtig gedrag vertoont.

Misschien binnenkort weer een stapeltje terugkopen als de gehele markt weer wat in beweging komt :)

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:05
Weet niet of mensen echt vertrouwen hebben in NANO, maar het is een mooie prijs nu (1,76).

• Tominatie
  • Niet online
Lol, iemand heeft een beste fuck-up gemaakt op een Etherdelta trade. Hij heeft 0.0001338 OPQ gekocht voor 0.669 ETH. Dus voor een prijs van 1 OPQ = 5000 ETH, haha. 8)7 8)7

Da's het ding waarom ik de centrale exchanges als binance nog steeds fijner vind als decentrale exchanges. Zij zorgen er tenminste voor dat dit soort dingen niet mogelijk zijn. Want daar koop je gewoon de eerstvolgende sell-order. 8)7

Virtueel gezien dan toch even multi-miljonair. :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ALTWUI4.jpg

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:20
Waarschijnlijk iemand die zijn eigen sell order koopt. Anders ben je gewoon zwakzinnig.

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:20
Vorige jaar zijn er veel ico's geweest waar tientallen miljoenen aan ether is opgehaald. Die ether is x6 gegaan en de teams hebben vaak ook nog eens 50% van de supply in handen (voor marketing en weet ik veel wat). Wat is jullie mening over dit soort coins? Ik ben namelijk bang dat de coins otc verkocht worden en vervolgens gedumpt.Ik geloof dat zoiets nu ook aan de hand is met vechain.

tldr: is het beter om coins te kopen waar de circulation supply >= 90% bijvoorbeeld

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06:45
Als Tether zo omlaag duikt... waar gaat dat geld heen? Je zou toch een pump verwachten naar andere coins?

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06:45
ik heb een hele tijd Decentraland gehad... later weer verkocht. Ik zat net naar zijn jaar grafiek te kijken, maar zo slecht doen ze het helemaal niet. Toch weer in de gaten houden, ik vond het een heel leuk project destijds.

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 20:57:
Da's het ding waarom ik de centrale exchanges als binance nog steeds fijner vind als decentrale exchanges. Zij zorgen er tenminste voor dat dit soort dingen niet mogelijk zijn. Want daar koop je gewoon de eerstvolgende sell-order. 8)7
Heb gezien dat iemand op 580 dollar BCH kocht terwijl de prijs 560 was. In dit geval waarschijnlijk omdat het sell orderboek heel dun was en het een market order was. Als het orderboek rare dingen doet kan zoiets op Binance dus ook gebeuren. Zeker niet zo extreem natuurlijk, maar die persoon zal niet zo blij met zijn BCH zijn geweest. (Was op de 11e om 00:45)

Ik zie het orderboek sowieso wel vaker rare dingen doen daar. Ineens heel erg dun met maar enkele coins aan walls. Een paar seconden later of na een F5 is het weer normaal. Toch wel tricky als je net een market order doet dan.
jostefa schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 21:09:
Vorige jaar zijn er veel ico's geweest waar tientallen miljoenen aan ether is opgehaald. Die ether is x6 gegaan en de teams hebben vaak ook nog eens 50% van de supply in handen (voor marketing en weet ik veel wat). Wat is jullie mening over dit soort coins? Ik ben namelijk bang dat de coins otc verkocht worden en vervolgens gedumpt.Ik geloof dat zoiets nu ook aan de hand is met vechain.

tldr: is het beter om coins te kopen waar de circulation supply >= 90% bijvoorbeeld
Dat blijft een risico inderdaad, maar heb je met andere coins op andere manieren natuurlijk ook. Als er iemand welke coin dan ook flink gaat dumpen gaat de prijs gewoon hard omlaag. Bij BTC hebben we bijvoorbeeld 1000'en MtGox coins gehad die werden verkocht. Het is natuurlijk wel weer iets om rekening mee te houden en het maakt ETH ook zeker wat risicovoller.
Thaam schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 21:19:
Als Tether zo omlaag duikt... waar gaat dat geld heen? Je zou toch een pump verwachten naar andere coins?
BTC staat 150 dollar hoger dan op niet Tether exchanges. Dat was een paar dagen terug nog 30 dollar.

Verder is er nog geen grote Tether dump, maar loopt het langzaam iets omlaag waardoor BTC langzaam iets hoger word. Mocht het ineens net zoals eerst naar 85 cent gaan zal BTC als een idioot omhoog schieten. Andere top10 coins ook wel, maar het grootste deel zal naar BTC gaan.

• ggj87
Binance gaat vannacht om 03:00u (lokale NL tijd) voor 8 uur in onderhoud. Wat is het beste om dan te doen? Alles naar Coinbase sturen? Of een USDT exchange? Wat doen jullie?

https://support.binance.c...112-System-Upgrade-Notice

[ Voor 19% gewijzigd door ggj87 op 13-11-2018 22:00 ]

• lauraz
Niets.
Gewoon zo lekker gaan slapen en afwachten wanneer morgenochtend/middag/avond alles weer opgestart is.

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 10:41

T-8one

take it easy, take a sisi

ggj87 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 21:59:
Binance gaat vannacht om 03:00u (lokale NL tijd) voor 8 uur in onderhoud. Wat is het beste om dan te doen? Alles naar Coinbase sturen? Of een USDT exchange? Wat doen jullie?

https://support.binance.c...112-System-Upgrade-Notice
Ik laat het staan, maar als het om een serieus bedrag gaat zou ik het even op een lokale wallet zetten.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• ggj87
Is dit jaar geen serieus bedrag meer geworden, dan kan ik het gewoon laten staan dus :X.... :/ .... ;( ....

Anders zet ik het wel voor de zekerheid terug op Coinbase, vond het de vorige keer dat Binance in onderhoud was niet zo prettig dat ik al die tijd niets kon doen. Dan kan ik tenminste nog mee proberen te liften met BTC of LTC mocht er iets gebeuren.

• PilatuS
  • Niet online
T-8one schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 22:11:
[...]

Ik laat het staan, maar als het om een serieus bedrag gaat zou ik het even op een lokale wallet zetten.
Als je dat doet kan je er niet mee handelen, dus waarom dat nuttig zou zijn snap ik niet. Tenzij je bang bent dat ze niet meer online komen en je geld weg is, maar dat kan in theorie op ieder moment gebeuren. Als je boel laat staan zal het er morgen vast nog wel zijn. Dus waarom naar een lokale wallet ?

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 10:41

T-8one

take it easy, take a sisi

PilatuS schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 22:18:
[...]

Als je dat doet kan je er niet mee handelen, dus waarom dat nuttig zou zijn snap ik niet. Tenzij je bang bent dat ze niet meer online komen en je geld weg is, maar dat kan in theorie op ieder moment gebeuren. Als je boel laat staan zal het er morgen vast nog wel zijn. Dus waarom naar een lokale wallet ?
Ligt er uiteraard aan wat je doel is, ik meende tussen de regels door te lezen dat ggj87 tijdelijk z'n crypto's elders wilde veilig stellen, misschien omdat hij bang is dat binance na de upgrade niet meer online komt. Zou niet voor het eerst zijn dat een upgrade wat langer duurt dan verwacht, en zodoende voor onrust zorgt.
Ik ben een deel van m'n coins bij BTC-E kwijtgeraakt, daar was de mededeling eerst ook dat er onderhoud was, later bleek er wat meer aan de hand te zijn.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Tether staat op $ 0.97. Snap niet goed waarom er zo dramatisch over gedaan wordt? Alsof je geld verdampt terwijl je er bij staat? Iets meer dan 24h geleden stond Tether nog op 99 dollarcent. Ok, -2% gegaan vandaag, so what? Gaat wel snel weer richting $1, toch?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• ggj87
Ik snap nog steeds niet goed hoe die Tether koers wordt bepaald. Komt dat door verschillen in koersen van BTC?

• PilatuS
  • Niet online
T-8one schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 22:22:
[...]

Ligt er uiteraard aan wat je doel is, ik meende tussen de regels door te lezen dat ggj87 tijdelijk z'n crypto's elders wilde veilig stellen, misschien omdat hij bang is dat binance na de upgrade niet meer online komt. Zou niet voor het eerst zijn dat een upgrade wat langer duurt dan verwacht, en zodoende voor onrust zorgt.
Ik ben een deel van m'n coins bij BTC-E kwijtgeraakt, daar was de mededeling eerst ook dat er onderhoud was, later bleek er wat meer aan de hand te zijn.
Heb zelf wel het idee dat Binance een betrouwbaar bedrijf is. Er worden miljarden aan fee's verdient daar, dus dat zomaar opgeven zullen ze echt niet willen. Is ook gelijk waarom ik niet geloof dat Tether niet gebacked is.

Denk ook wel dat als ze 8 uur zeggen dat ze denken binnen 4 uur klaar te kunnen zijn. Zoiets maak je juist wat langer om zeker te weten dat je het gaat halen. Denk zelf dat het risico extreem klein is.

Had BTC-E ook onderhoud dat van te voren werd aangeven of was het ineens onderhoud ? Verder kan je munten tijdelijk weg halen natuurlijk ook geen kwaad, het kost alleen een paar euro :)
TomTorquay schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 22:24:
Tether staat op $ 0.97. Snap niet goed waarom er zo dramatisch over gedaan wordt? Alsof je geld verdampt terwijl je er bij staat? Iets meer dan 24h geleden stond Tether nog op 99 dollarcent. Ok, -2% gegaan vandaag, so what? Gaat wel snel weer richting $1, toch?
2% van je geld zien verdampen op 1 dag zonder dat je iets doet vind ik anders best wat. De vorige keer toen Tether rond de 96 cent kwam ging ie omlaag naar 85 en ging BTC 1000 dollar omhoog. Tether zou juist een veilige haven moeten zijn en op dit moment is het dat gewoon niet. Alsof handelen met alleen crypto nog niet lastig zat is moet je nu ook Tether in de gaten houden en kijken of het niet verstandig is daar uit te stappen. In de bear market zit ik 90% in Tether wat nu gewoon niet echt prettig meer is.
ggj87 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 22:28:
Ik snap nog steeds niet goed hoe die Tether koers wordt bepaald. Komt dat door verschillen in koersen van BTC?
Tether is te verhandelen tegenover niet alleen BTC maar ook andere stable coins als PAX. Dan is het gewoon vraag en aanbod wat de prijs kan veranderen. De euro/dollar koers veranderd ook constant.

• ggj87
PilatuS schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 22:32:
[...]

Tether is te verhandelen tegenover niet alleen BTC maar ook andere stable coins als PAX. Dan is het gewoon vraag en aanbod wat de prijs kan veranderen. De euro/dollar koers veranderd ook constant.
Ah zo, bedankt.

• Tominatie
  • Niet online
ik snap sowieso niet waarom je tether zou holden ipv bitcoin.

Beiden zijn voornamelijk stabiel en doen af en toe een -2% of +2%. Alhoewel Tether naar mijn idee zelfs minder stabiel is t.o.v. de dollar. Die stond laatst nog op 0.85$, das een daling waar Bitcoin niet aan kan tippen de laatste maanden.

• ggj87
Anders toch maar weer eens de stoute schoenen aantrekken en in Nano gaan. De boel is daar zwaar oversold, althans de Stoch RSI en Williams %R. RSI kan lager maar staat relatief laag, bovendien heeft hij weer de 27k support aangetikt.

• PilatuS
  • Niet online
Heeft volgens mij ook wel te maken met die nieuwe stable coins. Als je Tether niet tegenover iets anders kan verhandelen kan de koers ook niet zomaar veranderen.
Tominatie schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 22:33:
ik snap sowieso niet waarom je tether zou holden ipv bitcoin.

Beiden zijn voornamelijk stabiel en doen af en toe een -2% of +2%. Alhoewel Tether naar mijn idee zelfs minder stabiel is t.o.v. de dollar. Die stond laatst nog op 0.85$, das een daling waar Bitcoin niet aan kan tippen de laatste maanden.
BTC kan andere prima binnen uren of dagen met 200 dollar omlaag. Tether zou juist stabieler moeten zijn. Nu is dat inderdaad niet zo, maar in een markt waar BTC best prima dik omlaag kan is Tether zonder dat die gek doet de beste oplossing. Ik wil zien dat BTC duidelijk een richting kiest voor ik weer voor langere tijd er in wil gaan zitten. Die richting kan 7k zijn, maar ook prima 6k. Dat BTC nu even vrij stabiel is betekend niet dat dit niet in 5 minuten kan veranderen :)

Die 85 cent was trouwens een flash crash van enkele uren. Als je toen niets had gedaan was er een dag later niets aan de hand.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 13-11-2018 22:42 ]

• TomTorquay
Tominatie schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 22:33:
Als je zo idioot bent om uit te stappen als Tether op 85ct staat, dan heb je hier (de cryptowereld) niks te zoeken, denk ik. Binnen een halve dag stond USDT immers weer op 95ct+

Bij Tether weet je gewoon dat die op termijn weer richting 1 dollar kruipt, bij BTC weet je helemaal niet in welke richting die zal zakken of stijgen. Dat we nu al een tijdje weinig beweging zien in BTC is helaas geen garantie dat dat wel zo blijft.

Ik ben het trouwens met je eens, @PilatuS, dat dit allesbehalve ideaal is voor een munt die stabiel wordt geacht te zijn. Het hypothekeert je beweging als BTC juist aan een bullrun begint als USDT net op 90ct staat. Maar het blijft voor mij desondanks nog altijd de makkelijkste manier om te daytraden op Binance, alle andere opties zijn nog steeds wisselvalliger (of duurder, omwille van transfer fees)

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 22:44:
[...]
Als je zo idioot bent om uit te stappen als Tether op 85ct staat, dan heb je hier (de cryptowereld) niks te zoeken, denk ik. Binnen een halve dag stond USDT immers weer op 95ct+
Toch zijn er ook hier op het forum mensen naar munten als PAX gegaan tegen een verlies van 4% om vervolgens PAX met 4% onderuit te zien gaan toen Tether weer richting de 100 cent ging.

Dat is natuurlijk niet uitstappen op 85 cent, maar wel een flink verlies door toch iets te doen.

Aan de andere kant weet je soms ook niet wat de beste optie is. Ik had geluk BTC omhoog te zien gaan en ben uit Tether naar BTC gegaan. Op dat moment wist ook niet dat Tether omlaag ging, ik zag puur BTC stijgen. Later uit BTC gestapt toen die begon te dalen en Tether begon te stijgen. Achteraf was dat de perfecte oplossing, maar natuurlijk wel mazzel en meer niet.

• TomTorquay
PilatuS schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 22:48:
Toch zijn er ook hier op het forum mensen naar munten als PAX gegaan tegen een verlies van 4% om vervolgens PAX met 4% onderuit te zien gaan toen Tether weer richting de 100 cent ging.

Dat is natuurlijk niet uitstappen op 85 cent, maar wel een flink verlies door toch iets te doen.
Ach, paniek is en blijft een slechte raadgever. En al zeker in dit wereldje. Ik wou niemand schofferen trouwens, ik heb zelf genoeg van dergelijke slechte moves gedaan. Maar je moet dat echt niet willen blijven doen, want dan zuigt de markt je gewoon leeg, zoals het PAX-voorbeeld perfect weergeeft.

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 22:53:
[...]

Ach, paniek is en blijft een slechte raadgever. En al zeker in dit wereldje. Ik wou niemand schofferen trouwens, ik heb zelf genoeg van dergelijke slechte moves gedaan. Maar je moet dat echt niet willen blijven doen, want dan zuigt de markt je gewoon leeg, zoals het PAX-voorbeeld perfect weergeeft.
Ligt er aan of je er ervaring mee hebt of niet. Heb het zelf ook moeten leren. Foute stop losses, verkopen op support, kopen op een groene candle die resistance raakt. Ga zo maar door, heb alle fouten nu wel gemaakt denk ik en soms maak ik ze nog een keer :P

Het zijn zeker dingen waar je tegen moet kunnen en mee om moet leren gaan, anders gaat crypto je geen winst brengen maar heel veel verlies.

• Sahara
Dat sommigen op 1,10 - 1,24 USDT verkochten naar TUSD of PAX ja dat is gewoon paniek en een kostbare grap. Maar tussen 1,0 - 1,04 lijkt mij niet zo gek om alsnog naar TUSD of PAX te gaan.

Hier staat een mooi overzicht over wat er o.a. nu voor die gap zorgt tussen Tether en USD: https://www.reddit.com/r/...ize_wire_withdrawals_fee/ . Ja het klopt in theorie wel dat Tether als het goed is weer naar $1 kruipt, maar dat is nu minder waarschijnlijk omdat Bitfinex vanwege de grote withdrawals juist die 3% kosten hanteert. En nu al staat op Bittrex de USDT/USD koers onder die 0,97 (0,967).

Aan het begin van de dag was het verschil ca. $150, nu is het al $200, en gister was het ca. $80. Er hoeft nu imho weinig te gebeuren en het verschil loopt nog veel verder op. Ik slaap nu definitely better met PAX. Dan weet je tenminste morgen ochtend dat je tenminste nog hetzelfde aantal dollars hebt.. het is met Tether na deze 3% Bitfinex regel allerminst zeker dat het verschil slechts 3% blijft.

• PilatuS
  • Niet online
Overstappen voor een redelijk verschil is inderdaad geen slecht plan. Ik wou het doen toen Tether weer vrijwel 100 cent was, maar was er laks mee en dacht komt wel goed. Los van dat is het voor wat daytraden ook zeer onhandig. Er zijn geen PAX pairs, dus moet je eerst naar USDT of BTC om munten te kunnen kopen. Je kan wel weer van BTC naar PAX toe, maar om dan munten te kopen en terug naar PAX te gaan is wel een dubbele fee. Eerst van PAX naar BTC, van BTC naar munt X, van munt X naar BTC en terug naar PAX. Als je niet in BTC wil blijven zitten, maar terug naar PAX wil na het daytraden gaan dubbele fee's ook aardig wat geld kosten.

• TomTorquay
Ja, ik begrijp dat je in PAX beter slaapt. Maar voor zover ik weet kun je enkel via USDT naar PAX. Iedere keer je wilt handelen geef je dus 0,2% winst al gegarandeerd weg aan een transactiefee op Binance. Nu is dat niet echt veel als je zelden actief bent, maar als je vaak in- en uitstapt, dan kan dat een dure grap worden.

En verder, ik heb zo m'n twijfels bij die theorie die op Reddit geponeerd wordt. Als het allemaal klopt wat ze zeggen, dan helpen ze bij Bitfinex hun eigen USDT om zeep door die 3% op te leggen, doordat ze daardoor de arbitrage bemoeilijken. Ze zouden toch juist blij moeten zijn met die arbitrageurs?
This is in response to the large USD withdrawals from Bitfinex resulting from the USDT discount. Here's what is happening:

Some market participant(s) (manipulators or panickers) is/are forcing USDT to trade for less than 1 USD.
Other market participants (arbitrageurs) are attempting to correct this pricing by buying USDT and sending it to Bitfinex
The arbitrageurs withdraw their USD from Bitfinex via external wire and send it to their accounts to continue buying USDT

In order for Bitfinex to try to have these withdrawals reduced/minimized, they are instituting fees for the large arbitrageurs.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

TomTorquay schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 23:17:
Ja, ik begrijp dat je in PAX beter slaapt. Maar voor zover ik weet kun je enkel via USDT naar PAX. Iedere keer je wilt handelen geef je dus 0,2% winst al gegarandeerd weg aan een transactiefee op Binance. Nu is dat niet echt veel als je zelden actief bent, maar als je vaak in- en uitstapt, dan kan dat een dure grap worden.

En verder, ik heb zo m'n twijfels bij die theorie die op Reddit geponeerd wordt. Als het allemaal klopt wat ze zeggen, dan helpen ze bij Bitfinex hun eigen USDT om zeep door die 3% op te leggen, doordat ze daardoor de arbitrage bemoeilijken. Ze zouden toch juist blij moeten zijn met die arbitrageurs?

[...]
Op Binance kun je direct van PAX <-> BTC: https://www.binance.com/en/trade/PAX_BTC.

Op de normale beurs gebeuren ook mooie dingen, hopelijk stroomt het geld naar ons toe:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dr6luFjW4AIyUhd.jpg:large

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 13-11-2018 23:20 ]

• TomTorquay
Dank, dat wist ik niet. Misschien toch maar eens PAX overwegen dan, eens USDT hersteld is tot omtrent $1. Dat je enkel maar naar Bitcoin kan traden is wel jammer, maar het is alvast een begin :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

TomTorquay schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 23:23:
[...]

Dank, dat wist ik niet. Misschien toch maar eens PAX overwegen dan, eens USDT hersteld is tot omtrent $1. Dat je enkel maar naar Bitcoin kan traden is wel jammer, maar het is alvast een begin :)
Ook de andere trading pairs kunnen naar PAX:

https://www.binance.com/en/trade/PAX_ETH
https://www.binance.com/en/trade/PAX_BNB
https://www.binance.com/en/trade/PAX_USDT

Meer heb ik helaas niet in de aanbieding :)

Op termijn zal Binance vast wel het USDT trading pair vervangen door bijvoorbeeld PAX, en komt die gewoon vs alle coins beschikbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 13-11-2018 23:30 ]

• Sahara
TomTorquay schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 23:17:

[...]
Zoals ik het begrijp verliep die arbitrage als volgt: traders kochten USDT op bijv $0,95 via Kraken, die USDT naar Bitfinex stuurden, en vervolgens Bitfinex $1 lieten uitbetalen in fiat op hun bankrekening via een wire transfer. En dan vrolijk weer voor een discount USDT kochten op Kraken en die goedkope shit USDT naar Bitfinex stuurden en Bitfinex $1 dollar lieten wiren. Etc. Als dit met miljoenen gaat, dan raak je toch geld kwijt als Bitfinex?

Dus dan maar die 3% fee voor de arbitrageurs, maar dat lijkt nu wel z'n tol te eisen, omdat het heel Tether naar beneden trekt.

Ik heb sinds eind augustus eigenlijk niet gehandeld en gezien de slechte prestaties van BTC denk ik al tijden dat die 6K er wel aan gaat, dan volgt die 5K ook wel hoop ik en dan sla ik m'n slag. Of ik trade beetje tussen door, maar liever 0,2% verlies dan letterlijk niet weten wat het volgende drama is die Bitfinex/Tether veroorzaakt. Want ik denk dat die 3% verschil met Tether vs. USD voorlopig wel blijft.

• PilatuS
  • Niet online
Het lijkt er op dat Tether nu wel stabiel aan het worden is. Natuurlijk ook precies op die 3%. Sinds de daling is begonnen is dit het eerste moment waar het voor langere tijd blijft hangen. Niet dat het wat zegt, maar voor het eerst zijn de buywalls en sellwalls ook vrijwel gelijk aan elkaar waarbij eerder de sellwalls groter waren. Laten we hopen dat we hier blijven hangen nu op die 3%.

(Een flash crash mag ook hoor, maar dan wel als ik in en uit BTC kan stappen zoals de vorige keer :P)

• TomTorquay
Sahara schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 23:30:
Zoals ik het begrijp verliep die arbitrage als volgt: traders kochten USDT op bijv $0,95 via Kraken, die USDT naar Bitfinex stuurden, en vervolgens Bitfinex $1 lieten uitbetalen in fiat op hun bankrekening via een wire transfer. En dan vrolijk weer voor een discount USDT kochten op Kraken en die goedkope shit USDT naar Bitfinex stuurden en Bitfinex $1 dollar lieten wiren. Etc. Als dit met miljoenen gaat, dan raak je toch geld kwijt als Bitfinex?
Klinkt logisch. Maar is één Tether op Bitfinex dan daadwerkelijk altijd $1? Indien ja, dan is dat natuurlijk een geweldig idee van de grote jongens om het met arbitrage te misbruiken. Vreemd dat ze daar nog niet eerder waren opgekomen. En ook indien ja, dan zou je wel eens gelijk kunnen krijgen met een Tetherkoers van 97ct

• Sahara
TomTorquay schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 23:37:
[...]

Klinkt logisch. Maar is één Tether op Bitfinex dan daadwerkelijk altijd $1? Indien ja, dan is dat natuurlijk een geweldig idee van de grote jongens om het met arbitrage te misbruiken. Vreemd dat ze daar nog niet eerder waren opgekomen. En ook indien ja, dan zou je wel eens gelijk kunnen krijgen met een Tetherkoers van 97ct
Moest even graven.. hier staat het uitgebreid beschreven: https://medium.com/@alexkruger/7da405f13ffc en in Bitfinex eigen woorden: https://support.bitfinex....3919369-What-are-Tethers- (over die 1$).

• Swaha
Sahara schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 23:30:
[...]
Als dit met miljoenen gaat, dan raak je toch geld kwijt als Bitfinex?

Dus dan maar die 3% fee voor de arbitrageurs, maar dat lijkt nu wel z'n tol te eisen, omdat het heel Tether naar beneden trekt.
Bitfinex verdient nu genoeg lijkt me met die 3% fee!

De alts beginnen nu toch wel serieuze klappen te krijgen hoor, ben benieuwd of er nog wat vuurwerk gaat komen vannacht.

[ Voor 14% gewijzigd door Swaha op 14-11-2018 00:22 ]

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-11 14:28

raq

Futures ending vandaag, dacht woensdagavond. Brengt geregeld reuring in de markt, niet altijd.

De tijd leert of het tij keert

• Sahara
raq schreef op woensdag 14 november 2018 @ 00:22:
Futures ending vandaag, dacht woensdagavond. Brengt geregeld reuring in de markt, niet altijd.
Naast de futures.., volgt vannacht de system upgrade van Binance (https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360019455112). Let maar op straks als Binance offline gaat en 8 uur lang offline blijft, zal dat wel weer spectaculair worden als Binance uiteindelijk weer online komt.

• Swaha
Dat vind ik inderdaad een stuk spannender. :)

• PilatuS
  • Niet online
Je mag toch verwachten dat Binance zodra ze weer online zijn in sneltreinvaart laat zien wat er verder in die 8 uur gaat gebeuren ? Gebeurt er weinig zal het op Binance ook wel mee vallen. Gaat BTC vannacht op andere exchanges met 5% omlaag, dan zal er wel een leuke dump komen.

• Sahara
PilatuS schreef op woensdag 14 november 2018 @ 00:40:
Je mag toch verwachten dat Binance zodra ze weer online zijn in sneltreinvaart laat zien wat er verder in die 8 uur gaat gebeuren ? Gebeurt er weinig zal het op Binance ook wel mee vallen. Gaat BTC vannacht op andere exchanges met 5% omlaag, dan zal er wel een leuke dump komen.
Tot nu toe veerde Binance telkens op na een initiële vette dip vlak voor de down time. Maar ik hoop dat idd op andere exchanges BTC hard zal dalen en dat Binance daarna de diepte in volgt. :)

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op woensdag 14 november 2018 @ 00:47:
[...]

Tot nu toe veerde Binance telkens op na een initiële vette dip vlak voor de down time. Maar ik hoop dat idd op andere exchanges BTC hard zal dalen en dat Binance daarna de diepte in volgt. :)
Als we naar de alts kijken lijkt er wel een flinke dip in de maak.

Waar de alts eerder weinig deden als BTC wat omlaag ging gaan ze nu allemaal flink omlaag. Op USDT staan alleen TUSD en PAX in het groen :P Op BTC markets is het ook voor 90% rood. In het verleden is het meestal zo geweest dan wanneer de alts beginnen te bloeden BTC er na volgt.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:45
Rit omlaag kan beginnen.

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Rit omhoog voor Ripple! *O*

“What we’re doing and executing on a day-by-day basis is, in fact, taking over Swift,” he said.

https://www.telegraph.co....ke-swift-banking-network/
https://www.ccn.com/rippl...ft-were-taking-them-over/

[ Voor 99% gewijzigd door Martine op 14-11-2018 13:58 . Reden: slapen gaan, ga weg ]

• bie100
  • Nu online
die was al begonnen een maandje of 8 geleden al

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Benieuwd wat er gaat gebeuren met de hardfork vandaag..... Ver vs Wright battle 😂

Verwijderd

Waarom gaat VEN zo hard omlaag? Dat is een munt waarin ik nog vertrouwen had.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 07:53:
Waarom gaat VEN zo hard omlaag? Dat is een munt waarin ik nog vertrouwen had.
Daar blijft echt helemaal niks van over op deze manier :+ ;w

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

deppenboks schreef op woensdag 14 november 2018 @ 07:19:
Benieuwd wat er gaat gebeuren met de hardfork vandaag..... Ver vs Wright battle 😂
Ik denk dat het meer Jihan is vs Wright. Roger Ver heeft niet genoeg hash power om iets te kunnen doen.

Wright heeft iets van 1 exahash maar ze hure daar momenteel 2 exahash bij. Daarom dat het momenteel ook 40% meer winstgevend is om BTC te minen, Wright heeft de diffuculty op BCH flink omhoog geduwt.

https://www.trustnodes.co...miners-racing-towards-abc

Ik weet niet hoe betrouwbaar dit bericht is maar er zouden dus 90,000 ASIC onderweg zijn om aangesloten te worden in verschillende data centre.

Als we dit plaatje nemen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/B7E1E19.jpg

Zou dat in principe genoeg moeten zijn. Zeker als dit de nieuwe 7nm machines zijn.

We gaan er dus achter komen of Bitmain echt om BCH geeft of niet. En er zal de komende maand waarschijnlijk iets van 10 exahash op BCH zitten. Dit maakt het minen op BCH natuurlijk niet meer rendabel want extra hash duwt de difficulty omhoog. Wanneer dat gebeurt gaat er automatisch hash van BCH naar BTC.

De komende maand of hoe lang deze strijd ook gaat duren zal 95% van de hash op BCH dus CSW en Bitmain zijn.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:05
Wat een rust weer.. hopelijk slapend niet al te veel armer worden :P
Pagina: 1 ... 351 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!