Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 352 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.918 views

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Interessant! Maar ook steeds weer behoorlijk verontrustend om te zien dat e.e.a. zo hard gemanipuleerd kan worden door 1 of 2 partijen.

Ben benieuwd welke coin/beweging als eerste een top 3 coin gaat maken waarbij mining (het liefst natuurlijk geen mining) of controle niet bij enkele partijen ligt maar decentraal geregeld is.
Kain_niaK schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:19:
[...]

Ik denk dat het meer Jihan is vs Wright. Roger Ver heeft niet genoeg hash power om iets te kunnen doen.

Wright heeft iets van 1 exahash maar ze hure daar momenteel 2 exahash bij. Daarom dat het momenteel ook 40% meer winstgevend is om BTC te minen, Wright heeft de diffuculty op BCH flink omhoog geduwt.

https://www.trustnodes.co...miners-racing-towards-abc

Ik weet niet hoe betrouwbaar dit bericht is maar er zouden dus 90,000 ASIC onderweg zijn om aangesloten te worden in verschillende data centre.

Als we dit plaatje nemen.

[Afbeelding]

Zou dat in principe genoeg moeten zijn. Zeker als dit de nieuwe 7nm machines zijn.

We gaan er dus achter komen of Bitmain echt om BCH geeft of niet. En er zal de komende maand waarschijnlijk iets van 10 exahash op BCH zitten. Dit maakt het minen op BCH natuurlijk niet meer rendabel want extra hash duwt de difficulty omhoog. Wanneer dat gebeurt gaat er automatisch hash van BCH naar BTC.

De komende maand of hoe lang deze strijd ook gaat duren zal 95% van de hash op BCH dus CSW en Bitmain zijn.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

deppenboks schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:42:
Interessant! Maar ook steeds weer behoorlijk verontrustend om te zien dat e.e.a. zo hard gemanipuleerd kan worden door 1 of 2 partijen.

Ben benieuwd welke coin/beweging als eerste een top 3 coin gaat maken waarbij mining (het liefst natuurlijk geen mining) of controle niet bij enkele partijen ligt maar decentraal geregeld is.

[...]
Hoe groter Bitcoin groeit hoe meer verschillende belangen er zullen zijn en hoe meer decentraal het zal worden. Daarom dat ik het klein houden van de blocksize altijd zo een stom idee heb gevonden. Het belemmert de groei van adoptie.

En het is ook geen probleem als 60% van de hashpower bij een honest miner zit. Het is alleen maar een probleem als 60% bij een dishonest miner zit.

En Satoshi ging ervanuit dat een miner met 60% honest zal blijven, omdat hij daar meer aan kan verdienen dan door zijn eigen systeem onderuit te halen.

Bitmain is an honest miner, CSW niet. CSW was al aan het praten over het redistrubeteren van lost coins op private keys. ;(

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Er is een nieuwe coin op Binance, 123/456 :P

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Daar gaan we weer! Eens kijken hoeveel mijn zak VET de komende dagen in elkaar dondert.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Weer een dag met al m'n altcoins in het rood, wanneer jagen we die bear eens weg en knallen we met z'n allen naar de maan?

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik probeer hier af en toe nog eens bij te lezen maar kan die discussie over hashrates niet lekker verhuizen naar het mining topic.. De hoeveelheid posts van slechts één user ontstijgen ruim het gemiddelde van wél interessante posts..

Daar kan ik natuurlijk ‘gewoon langs scrollen’ hoor ik verschillende users denken maar toch, we hebben niet voor niets verschillende threads toch?

Oja, #GOIOTA *O*

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:14
D-Ed schreef op woensdag 14 november 2018 @ 10:06:
Ik probeer hier af en toe nog eens bij te lezen maar kan die discussie over hashrates niet lekker verhuizen naar het mining topic.. De hoeveelheid posts van slechts één user ontstijgen ruim het gemiddelde van wél interessante posts..

Daar kan ik natuurlijk ‘gewoon langs scrollen’ hoor ik verschillende users denken maar toch, we hebben niet voor niets verschillende threads toch?

Oja, #GOIOTA *O*
Ik lees het ook niet en probeer tussen alle berichten de voor mij interessante posts te vinden.

ps. mijn opacity coins zijn gisteren in mijn wallet verschenen, nu hopen dat we ze ooit voor een redelijke prijs kunnen gaan verkopen.

Zero.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11 13:48
Amras schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:58:
Weer een dag met al m'n altcoins in het rood, wanneer jagen we die bear eens weg en knallen we met z'n allen naar de maan?
Na elke bear periode is er steeds een bull periode geweest....Maar elke trend van de vorige jaren is dit jaar niet geweest... Ik begin ook steeds meer te twijfelen...

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-11 19:52
Kain_niaK schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:55:
[...]

En het is ook geen probleem als 60% van de hashpower bij een honest miner zit. Het is alleen maar een probleem als 60% bij een dishonest miner zit.

En Satoshi ging ervanuit dat een miner met 60% honest zal blijven, omdat hij daar meer aan kan verdienen dan door zijn eigen systeem onderuit te halen.
Je kan maar beter iemand met zo'n macht niet vertrouwen, ook al zeggen ze betrouwbaar te zijn. Macht en mensen is een broedplaats voor corruptie. Leuk dat ze nu "honest" overkomen, maar als de eigenaar de pijp uit gaat en er iemand anders aan het roer komt met een andere visie, of ze onder druk worden gezet, kan dat zomaar anders worden. Zie liever een betere spreiding. Eigenlijk zou dat afgedwongen moeten worden op een of andere manier.

Ik vind Satoshi's kijk daarop maar wat naïef eerlijk gezegd :+

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15:08
Rebbelx schreef op woensdag 14 november 2018 @ 10:32:
[...]

Na elke bear periode is er steeds een bull periode geweest....Maar elke trend van de vorige jaren is dit jaar niet geweest... Ik begin ook steeds meer te twijfelen...
Na 2014 duurde het ook even.

• ggj87
Bitcoin Cash? More like, Bitcoin Crash! HA!

*badumm tsss*

Jimmy Fallon:

Afbeeldingslocatie: https://cms.barstoolsports.com/wp-content/uploads/2018/06/24/520a54e8470a45d-822x617.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door ggj87 op 14-11-2018 10:46 ]

Verwijderd

Tegen het tijdstip van de BCC hardfork vliegt de koers weer omhoog natuurlijk.

• wjv
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

wjv

En heb mijn Oyster SHL ook maar verkocht op etherdelta, daar wordt nu (nog) meer voor gegeven dan PRL.
wjv schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:13:
[...]

Op etherdelta is nog handel in PRL en SHL, ik heb mijn PRL voor een paar EUR 10tjes verkocht.

Edit: van SHL heb ik nog niet gehoord dat ze een snapshot hebben genomen. Die verkoop ik nog even niet.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:39
Binance doet het weer en alles is donker rood! :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
burnebie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 10:38:
[...]

Jup, maar we moeten eerst de driehoek overduidelijk uit (en dan bedoel ik rechtsaf) voordat men weer in die richting gaat praten/denken.

[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 14-11-2018 11:20 ]

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:05
sjorremans schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:02:
Goedemorgen zeg inderdaad. Je zou denken dat dit tijdelijke paniek is die over een paar uurtjes weer hersteld is. Ik hoop het in ieder geval.

Edit: wellicht interessant voor sommigen, er staan buy walls voor MDA op 18k. Als het de whales lukt om de koersdaling tegen te houden met die muren dan kan het zo maar eens zijn dat de munt binnenkort weer wat omhoog schiet net als eergisteren.

[ Voor 28% gewijzigd door daboemann op 14-11-2018 11:17 ]

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:42
sjorremans schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:02:
PAX plus TUSD in het groen 8)

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
burnebie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 10:38:
[...]

ja en dan hopen dat 2019 weer een bull jaar wordt :X . Met de huidige koers lijkt het er steeds meer op dat 2019 ook een moeilijk jaar gaat worden. Misschien ergens in het najaar pas weer.
Ondanks dit denk ik wel dat er sprintjes zijn waar je gewoon mooie winsten kan pakken. Nu alleen nog even de rode candles herkennen zodat ik op tijd in- en uitstap. 8)7

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:45
$6210 en dalende :D

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Laatste golfje naar beneden? :+

• braamr80
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-06 21:33
Nu gaat het hard.... Met geknepen billen kijken waar de rem erop gezet gaat worden.

• Amras
Het is iedere keer flink dalen, dan een klein beetje omhoog voor wat hoop en dan terug de afgrond in. Wat is er eigenlijk nodig om de weg omhoog weer in te zetten? Positief nieuws van de individuele coins lijkt het tij niet te keren.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:45
update 11:27: $6160 (coinbase)

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11 13:48
Amras schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:28:
Het is iedere keer flink dalen, dan een klein beetje omhoog voor wat hoop en dan terug de afgrond in. Wat is er eigenlijk nodig om de weg omhoog weer in te zetten? Positief nieuws van de individuele coins lijkt het tij niet te keren.
Inderdaad met zit over BAKKT bezig en een potentiele BTC ETF echter was hier de vorige bearperiods geen sprake van en vloog het ook op een bepaald moment omhoog...Het lijkt nu alsof zonder beide bovenstaande zaken we gewoon blijven zakken..

• Sahara
Hoe eerder de vorige low van 5.8k wordt gebroken hoe beter. Beter een nieuwe low te zetten rondom 3 a 4k en dan vandaar uit weer langzaam omhoog. Beetje institutionele belegger koopt toch liever tegen een forse discount dan meteen met een verlies van 50% opgezadeld te zijn..

• Amras
Sahara schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:34:
Hoe eerder de vorige low van 5.8k wordt gebroken hoe beter. Beter een nieuwe low te zetten rondom 3 a 4k en dan vandaar uit weer langzaam omhoog. Beetje institutionele belegger koopt toch liever tegen een forse discount dan meteen met een verlies van 50% opgezadeld te zijn..
Beter van niet, we zitten het hele jaar al met goede momenten om in te stappen. We hebben uitstapmomenten nodig!

Zelf mei 2017 ingestapt met een HODL strategie en m'n inleg gehalveerd, dit terwijl het in januari 3x was. Ben wel een beetje klaar met de rode candles.

• DJ-Promo
  • Laatst online: 18:17
Gingen even 7 los triggers af in mijn app. Ze maar lager gezet ga nu nog niks kopen.

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 10:53:
Tegen het tijdstip van de BCC hardfork vliegt de koers weer omhoog natuurlijk.
Ik denk het niet. Ik denk dat de koers van BCH naar zijn allerlaagste punt zal gaan.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• ggj87
1 sat? Dan koop ik hoor :+

• cursquidHome
die daling ging wel hard, mijn buy orders zijn afgegaan. Nu hopen dat we niet nog verder zakken.......aan jullie reacties te zien heb ik waarschijnlijk weer op het verkeerde moment gekocht :'( .

• Sahara
Amras schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:36:
[...]

Beter van niet, we zitten het hele jaar al met goede momenten om in te stappen. We hebben uitstapmomenten nodig!

Zelf mei 2017 ingestapt met een HODL strategie en m'n inleg gehalveerd, dit terwijl het in januari 3x was. Ben wel een beetje klaar met de rode candles.
That's impressive als je na al deze dalingen nog steeds een overtuigd HODL-er bent. Petje af. Ik heb in juni 2018 gelukkig het licht gezien en ben sindsdien definitief geen HODL-er meer. Nouja eerder HODLer van stablecoins.. Het is volgens mij zinloos om tegen de markt in te hodlen, als de markt naar beneden gaat, dan heb je pech als hodler.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:40
cursquidHome schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:47:
die daling ging wel hard, mijn buy orders zijn afgegaan. Nu hopen dat we niet nog verder zakken.......aan jullie reacties te zien heb ik waarschijnlijk weer op het verkeerde moment gekocht :'( .
Even een stop loss zetten voor het geval we door de 6k heen zakken..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• ggj87
Het valt me op CMC op dat Bitfinex en Binance niet meer het hoogste volume hebben in BTC/USD(T). Coinbene staat nu bovenaan met 50-100% meer volume. Welke beurs heeft nu dan de 'leidende' prijs? Normaal nam men daat BFX voor.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:40
ggj87 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:50:
Het valt me op CMC op dat Bitfinex en Binance niet meer het hoogste volume hebben in BTC/USD(T). Coinbene staat nu bovenaan met 50-100% meer volume. Welke beurs heeft nu dan de 'leidende' prijs? Normaal nam men daat BFX voor.
Wat bedoel je met 'leidende' prijs?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• ggj87
Als ze het hebben over BTC is nu 6xxx dan ging dat toch vaak over de BFX prijs?

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Zó, alles weer een stukkie roder. Je zou toch denken dat we op een perfect moment zitten om met veel geweld 6000 te testen. Waarbij de paniek groot zal zijn; SL's getriggerd worden; beren die weer roepen over het einde van crypto etc.

Wordt iedergeval weer goedkoop bijkopen over een aantal dagen 8)7

• cursquidHome
ok ik heb een voorstel........ dit was een flinke dip waarbij uit paniek wat mensen verkocht hebben en mijn buy order dus geraakt is. Straks gaat Amerika wakker worden en die denken, BUY THE F***** DIP! Om vervolgens weer flink te gaat stijgen en we weer flinke FOMO naar boven gaan krijgen. Dan kan ik vanavond weer rustig naar bed en mijn winsten veilig stellen mochten we 's nachts weer gaan dalen. O-) .

:z :z :z :z :z :z .......droom ik nou of gaat dit echt gebeuren :N :Y

• Tominatie
  • Niet online
@cursquidHome zie het niet gebeuren. Die gasten in de US moeten toch ook belachelijke belastingen afdragen over trades? Die holden denk gewoon de moeder met tranen in de ogen. :+

• cursquidHome
@Tominatie Hebben wij daarom Marco Borsato.......Meest dromen zijn bedrog :o

• Martijn1899
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:57
cursquidHome schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:07:
@Tominatie Hebben wij daarom Marco Borsato.......Meest dromen zijn bedrog :o
En vandaag is rood ;)

• Pelox
Tominatie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:57:
Zó, alles weer een stukkie roder. Je zou toch denken dat we op een perfect moment zitten om met veel geweld 6000 te testen. Waarbij de paniek groot zal zijn; SL's getriggerd worden; beren die weer roepen over het einde van crypto etc.

Wordt iedergeval weer goedkoop bijkopen over een aantal dagen 8)7
Dacht dat ik gisteren goedkoop bijkocht.. }:|

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
rip GVT
rip ICX
rip VET
wat een bloedbad
when $0?

@Pelox ken het gevoel. Dat denk ik al het hele jaar! }:|

• Sahara
@Pelox en @Tominatie :(:) Er komt vast wel ooit weer een groene dag aan :)

• cursquidHome
heeft marco ook nog een goed liedje wat nog een beetje hoop geeft voor een goede afloop van onze crypto avontuur??? :?

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-11 14:28

raq

cursquidHome schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:16:
[...]

heeft marco ook nog een goed liedje wat nog een beetje hoop geeft voor een goede afloop van onze crypto avontuur??? :?
“Marco” en “een goed liedje” in een zin...

Nee, Marco heeft geen goede liedjes, allemaal kutmuziek.

De tijd leert of het tij keert

• Tominatie
  • Niet online
Kijk voor de grap is naar het ICX orderbook. Allemaal kleine investeerders met paniek die 't niet meer aankunnen. Als BTC weer bounced gaan sommige alts zo enorm hard stijgen. Valt veel te verdienen! just sayin

edit: toen stond er opeens een 45 btc sellorder op 815 sat. Rip ICX 8)7
Vraag me dan af of het doel echt verkopen is of hopen dat de bange kleine visjes de orders van deze grote jongen vult.

[ Voor 31% gewijzigd door Tominatie op 14-11-2018 12:26 ]

• Sahara
Kijk voor de grap ook maar naar de stablecoin TUSD, enorme spike zonet, en PAX :/ blijft helaas achter.

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Jullie willen het licht gewoon niet zien dat het over en uit is voor utility coins. Next wave: security tokens.

• Martijn1899
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:57
Trent900 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:37:
Jullie willen het licht gewoon niet zien dat het over en uit is voor utility coins. Next wave: security tokens.
Zoiets als Blue Protocol?

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Zooooo.... alles knettert weer omlaag vandaag :(

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Nee, ik heb het over securities als in een financieel product. Dus tokens met een onderliggende waarde.

• Pelox
Sahara schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:14:
@Pelox en @Tominatie :(:) Er komt vast wel ooit weer een groene dag aan :)
Precies, komt ooit wel goed... denk/hoop ik..

Alleen dit jaar ga ik mijn 13e maand niet meer in de crypto's steken maar koop ik er een mooie nieuwe tv van.

[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 14-11-2018 12:49 ]

Zero.

• Amras
Sahara schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:48:
[...]

That's impressive als je na al deze dalingen nog steeds een overtuigd HODL-er bent. Petje af. Ik heb in juni 2018 gelukkig het licht gezien en ben sindsdien definitief geen HODL-er meer. Nouja eerder HODLer van stablecoins.. Het is volgens mij zinloos om tegen de markt in te hodlen, als de markt naar beneden gaat, dan heb je pech als hodler.
Ja achteraf had ik het ook anders gedaan. ;)

Mijn grootste angst is natuurlijk dat de markt plots omhoog schiet als ik alles net heb verkocht. Ik ga er vanuit dat m'n coins (ETH, STRAT, NEO, ADA, RDD) ooit wel weer een ATH behalen, of in ieder geval in de buurt komen. Met verlies verkopen heeft sowieso geen zin.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:38
Amras schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:28:
komt nooit meer goed NOOIT HOOR JE NOOIT

Afbeeldingslocatie: https://2.bp.blogspot.com/-n2s5Si5l_0k/WzAMrd2N2NI/AAAAAAAALrI/SmJDzfA1nOwtApIV4ahryNmAC96O3g0pQCLcBGAs/s1600/crybaby.jpg

• Amras
Ach, het geld kan ik missen. Alleen het idee is er iets mee te verdienen, dat lukt zo niet erg. :P

• bie100
Amras schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:51:
Ach, het geld kan ik missen. Alleen het idee is er iets mee te verdienen, dat lukt zo niet erg. :P
ja dat valt niet mee dit jaar ;)

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10 12:10
ach, ook ik heb flink verlies, maar blijf er toch ieder maand een paar honderd euri in pompen. Ik eet er geen boterham minder om.

• bie100
jasper7878 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:56:
ach, ook ik heb flink verlies, maar blijf er toch ieder maand een paar honderd euri in pompen. Ik eet er geen boterham minder om.
tja blijf toch zonde toch

• Bartvandelaar
Pelox schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:47:
[...]

Precies, komt ooit wel goed... denk/hoop ik..

Alleen dit jaar ga ik mijn 13e maand niet meer in de crypto's steken maar koop ik er een mooie nieuwe tv van.
Die heb ik gelukkig al dit jaar gekocht van wat winst. Blij toe dat ik dat gedaan heb. Ik steel daarentegen wel weer een gedeelte van me 13e maand dit jaar in crypto :+

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:04

ScreamGT

joejoe

Niet zo miepen allemaal.

Zolang je niets verkoopt heb je ook geen verlies geleden.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Sahara
ScreamGT schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:07:
Niet zo miepen allemaal.

Haha nou hoop dat jij niet bij een bank of pensioenfonds werkt met "Zolang je niets verkoopt heb je ook geen verlies geleden". :z

• ggj87
ScreamGT schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:07:
Niet zo miepen allemaal.

Kopen op 10k, zakken naar 6.2k, neuh geen verlies hoor.

• jasper7878
ggj87 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:10:
[...]

maar dat geld dan ook voor 90% van de mensen hier die claimen winst te hebben. dat is ook pas als je het daadwerkelijk naar fiat heb omgezet.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Zonet mijn Tethers omgezet naar NEO. $15 voor één NEO, dat kon ik niet weerstaan.
Tot nooit meer, USDT!

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Pelox
Bartvandelaar schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:02:
[...]

Die heb ik gelukkig al dit jaar gekocht van wat winst. Blij toe dat ik dat gedaan heb. Ik steel daarentegen wel weer een gedeelte van me 13e maand dit jaar in crypto :+
Dat was ook mijn idee.. helaas nooit gedaan en nu is het verdampt :/

Zero.

• Sahara
TomTorquay schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:32:
Zonet mijn Tethers omgezet naar NEO. $15 voor één NEO, dat kon ik niet weerstaan.
Tot nooit meer, USDT!
Ik hoop echt dat je gelijk hebt. Maar het blijft wel NEO he. Voor je het weet staat ie op ... (expres niks ingevuld).

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:15

Bloodclot

Jawier!

Sahara schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:40:
[...]

Ik hoop echt dat je gelijk hebt. Maar het blijft wel crypto he. Voor je het weet staat het op ... (expres niks ingevuld).
(fixed ;) )

• TomTorquay
Sahara schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:40:
Ik hoop echt dat je gelijk hebt. Maar het blijft wel NEO he. Voor je het weet staat ie op ... (expres niks ingevuld).
Ja, ik weet het. Maar ik had er zin in én ik wou na jouw uiteenzetting van gisteren over USDT van mijn zak Tethers af. Wel een stoploss gezet op $14.6. Belangrijke support daar, als we die doorbreken wil ik er uit. Een beetje gemixte signalen overall. Best grote kans dat we nog ietsjes verder zakken, maar een ineenstorting zie ik nu niet direct gebeuren (alhoewel dat dalend aantal shorts me blijft dwarszitten).

• Amras
Nog maar wat Stratis bijgekocht, staat momenteel ook in de uitverkoop. Binnenkort komen er wat productiereleases aan (Full Node, Smart Contracts), dus dat drijft de prijs hopelijk wat op.

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:55

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Mensen, hoe convert ik eigenlijk mijn crypto's naar fiat?
Ik zie nergens bijv. staan BTC/EUR....
Ik heb gekeken op KuCoin en Binance maar kan niets duidelijks vinden.

Op welke exchange kan dat wel?
Of hoe werkt dat?

[ Voor 19% gewijzigd door PeaceFreak op 14-11-2018 13:49 ]

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

• ggj87
Huh? Hoe ben je er ooit aan gekomen dan?

• jasper7878
TomTorquay schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:47:
[...]

Ja, ik weet het. Maar ik had er zin in én ik wou na jouw uiteenzetting van gisteren over USDT van mijn zak Tethers af. Wel een stoploss gezet op $14.6. Belangrijke support daar, als we die doorbreken wil ik er uit. Een beetje gemixte signalen overall. Best grote kans dat we nog ietsjes verder zakken, maar een ineenstorting zie ik nu niet direct gebeuren (alhoewel dat dalend aantal shorts me blijft dwarszitten).
Neo lijkt me vrij safe. staat behoorlijk laag inderdaad, maar is al vrij lang stabiel, heeft ook in de afgelopen periode geen stijging gehad door FUD...

• Bartvandelaar
@Amras gek vraagje. Heb jij misschien ook wow gespeeld?

• ggj87
Vraagje: als je een coin koopt van USDT, kun je die dan in .../BTC verkopen? Ik heb dat eens geprobeerd met BNB maar toen kon dat niet geloof ik.

• TomTorquay
PeaceFreak schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:49:
Mensen, hoe convert ik eigenlijk mijn crypto's naar fiat?
Ik zie nergens bijv. staan BTC/EUR....
Ik heb gekeken op KuCoin en Binance maar kan niets duidelijks vinden.

Op welke exchange kan dat wel?
Of hoe werkt dat?
Afbeeldingslocatie: https://www.50-best.com/images/memes_for_facebook_comments/just_google_it.jpg
Hoe heb je je geld initieel op Binance gekregen? Een klein beetje eigen inspanning wordt wel verwacht in dit topic. En anders wil ik je crypto's wel omzetten naar fiat, stuur me maar een PM :P

• Amras
Bartvandelaar schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:51:
@Amras gek vraagje. Heb jij misschien ook wow gespeeld?
Ja, toevallig wel. Hoezo? :)

• ggj87
TomTorquay schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:55:
[...]

[Afbeelding]
Hoe heb je je geld initieel op Binance gekregen? Een klein beetje eigen inspanning wordt wel verwacht in dit topic. En anders wil ik je crypto's wel omzetten naar fiat, stuur me maar een PM :P
En krijg het 10x terug, echt waar!!1

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:53:
Vraagje: als je een coin koopt van USDT, kun je die dan in .../BTC verkopen? Ik heb dat eens geprobeerd met BNB maar toen kon dat niet geloof ik.
Tuurlijk kan dat :) Gewoon een ander traidingpair gebruiken.

• TomTorquay
ggj87 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:53:
Dat kan. Het is niet dat er ergens achter de schermen blijft hangen dat je die coin met USDT hebt gekocht. Je hebt gewoon op dat moment die coin in portefeuille en of je die dan omzet in USDT, BTC of BNB maakt in se niks meer uit.

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Al meerdere dagen staat op Kraken.com deze beide orders erin, soms wordt de prijs aangepast maar het aantal is van de koop/verkoop order steeds hetzelfde.

Waarom worden ze nooit gevuld?
Als de prijs een beetje stijgt, wordt de prijs aangepast van de kooporder ook omhoog, dan worden de munten niet gekocht. Waarom gebeurd zoiets?

kraken orderboek

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bots die spelletjes spelen. Walls zeggen gewoon niets helaas.

• Pelox
Artikel op nu.nl over digitale munt als serieuze optie: https://www.nu.nl/cryptov...euze-optie-overwegen.html

[ Voor 20% gewijzigd door Pelox op 14-11-2018 14:02 ]

Zero.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:05

CyBeRSPiN

sinds 2001

[...]

"+1" ;)
Als de BTC qua waarde ooit weer in die regio komt zal er daar een enorme weerstand ontstaan door mensen die zonder veel verlies uit willen stappen.
Ik hoor niemand meer over crypto in mijn omgeving. Iedereen die wat wil investeren is overgestapt naar andere alternatieven (beleggen, microkredieten), die zie ik niet meer terug instappen zoals men dat 1-2 jaar terug massaal tijdens de FOMO periode heeft gedaan, maar wie weet..

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Sorry voor de domme vraag van daarnet.
Ik heb het er op gekregen via Kraken > KuCoin > Binance.
Dus op een of andere manier zal ik het verkopen aan de BTC en dat naar Kraken en een wire transfer opzetten.

Ik zal het wel effe nakijken.

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

• Amras
PeaceFreak schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:02:
Dus op een of andere manier zal ik het verkopen aan de BTC en dat naar Kraken en een wire transfer opzetten.

Je moet inderdaad weer transferren naar een site als Kraken, die kunnen je uitbetalen. Ik zou alleen een andere coin naar Kraken sturen dan BTC, iets van LTC ofzo. Dat is doorgaans goedkoper.

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Amras schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:05:
[...]

Je moet inderdaad weer transferren naar een site als Kraken, die kunnen je uitbetalen. Ik zou alleen een andere coin naar Kraken sturen dan BTC, iets van LTC ofzo. Dat is doorgaans goedkoper.
Okido, thanks voor de tip!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:04

ScreamGT

joejoe

[...]

Heb je het al verkocht voor die prijs? Neen. Dus heb je geen verkies gemaakt. Het is pas verlies wanneer jij in paniek raakt en het verkoopt voor onder de koopprijs.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11 12:54

Kraken werkt goed om euro naar je rekening te storten (SEPA). Zorg alleen de eerste keer dat je het met een klein bedrag (10 euro ofzo) doet, om zeker te weten dat alles werkt. Dingen die het lastiger maken zijn bijvoorbeeld als je naam niet overeenkomt met de naam op je rekeningnummer (bijvoorbeeld bij een en/of rekening). Als het pad eenmaal gelopen is, dan gaat het wel goed als je naar dezelfde rekening stort.

Als het eenmaal werkt, is Kraken relatief snel. Op werkdagen kan het vaak dezelfde dag nog op je rekening staan. In weekenden gebeurd er helaas niks maar dat ligt niet aan Kraken want dan zijn de banken dicht.

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Van het weekend alles eruit gehaald en naar mijn bankrekening gestort.

Ik vermoed dat heel veel mensen denken dat december weer een groot crypto succes wordt, maar als ze ergens tot de conclusie gaan komen dat dit niet het geval is..... Dan kon het nog wel eens hard naar beneden gaan. erg hard. Dus ik verwacht een flink plof ergens de komende maanden.

Zal dan weer rustig ergens eind Januari inkopen als het mooi goedkoop is.

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:40
ScreamGT schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:11:
[...]

Heb je het al verkocht voor die prijs? Neen. Dus heb je geen verkies gemaakt. Het is pas verlies wanneer jij in paniek raakt en het verkoopt voor onder de koopprijs.
Klopt en dat is wat ik ook al eens zei.
Slechts gemiste kansen.
Pas als je echte harde valuta oo de bank hé. Kun je pas spreken over verlies of zoals de meesten tijdens de piek waarschij lijk hebben gedaan hun inleg veilig stellen/ herinvesteren.

AnimeAdicted

• ggj87
Sam2013 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:15:
Van het weekend alles eruit gehaald en naar mijn bankrekening gestort.

Ik vermoed dat heel veel mensen denken dat december weer een groot crypto succes wordt, maar als ze ergens tot de conclusie gaan komen dat dit niet het geval is..... Dan kon het nog wel eens hard naar beneden gaan. erg hard. Dus ik verwacht een flink plof ergens de komende maanden.

Zal dan weer rustig ergens eind Januari inkopen als het mooi goedkoop is.
Interessante theorie! :) Ben wel benieuwd naar die oh zo verwachte December run. Volgens Alessio Rastani zijn November en December sterke maanden voor crypto en aandelen.

• TomTorquay
Ik wist niet dat het de bedoeling was om in crypto te investeren en dan je geld voor een paar jaar bevroren te laten staan. In de hoop dat de top van weleer maar weer eens gehaald zal worden. Ik dacht dat we hier allemaal zaten om flinke winsten te halen.

• Pelox
ggj87 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:18:
[...]

Interessante theorie! :) Ben wel benieuwd naar die oh zo verwachte December run. Volgens Alessio Rastani zijn November en December sterke maanden voor crypto en aandelen.
De eerste helft van november in ieder geval niet :)

Zero.

• Martine
  • Niet online

Omzetten naar XRP, dan naar Kraken en op Kraken kan je meteen van XRP naar Euro, Euro naar Bank. Soms is je storting er al binnen 6 uur.

• Klaas25
  • Laatst online: 12-11 07:11
Hmm en welke munt zou daar nou kanshebber voor zijn?
Hint: begint niet met een B. :+

• Pelox
Klaas25 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:25:
[...]

xvg?

Zero.

• TomTorquay
Klaas25 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:25:
Het gaat zonder twijfel over NEO.
Ik heb zo m'n bronnen in de bankwereld.

• Martine
  • Niet online
XRP? “What we’re doing and executing on a day-by-day basis is, in fact, taking over SWIFT.”
https://www.ccn.com/rippl...ft-were-taking-them-over/

• TomTorquay
Martine schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:30:
XRP? “What we’re doing and executing on a day-by-day basis is, in fact, taking over SWIFT.”
https://www.ccn.com/rippl...ft-were-taking-them-over/
Dat doet Ripple, niet XRP...

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11 18:42

Rannasha

Does not compute.

[...]

Onzin. Als de koers onder de aankoopkoers staat, dan zit je gewoon met verlies. Dat je dat verlies nog niet in Euro's hebt omgezet is niet bijzonder relevant. Het idee dat het geen verlies is tot dat je verkoopt is de reden dat mensen veel te lang met slechte investeringen blijven zitten, puur om maar niet voor zich zelf toe te hoeven geven dat ze een verlies hebben geleden.

Er zijn genoeg goede redenen om een positie die op verlies staat niet te sluiten (bijvoorbeeld omdat je deze hebt geopend met oog op de lange termijn en je nog steeds positieve verwachtingen hebt), maar laten we niet net gaan doen alsof ongerealiseerde verliezen (en winsten) niet mee tellen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Pagina: 1 ... 352 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!