And it's goneTominatie schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:38:
APPC begint ook te gaan, staat ook op mijn lijstje maar had ze nog niet ingekocht helaas.
Beetje hetzelfde als vorige week. Paar nep pumps bij de echte pump.
Heerlijk, dat vindt mijn zakje wel fijn. Staat nu toch al bijna op 4%.PilatuS schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:47:
Er komt ook opeens beweging in THETA. Van 50BTC volume naar 60BTC. Eens kijken of die wil.
Wat me trouwens opvalt, het zijn vooral de ultieme shitcoins die pumpen; de coins die best gedelist mogen worden you know. Bij de grotere/bekende projecten met community blijft het erg erg stabiel, net als Bitcoin eigenlijk. Kijk for example is naar ONT, Iota, Monero, Dash etc.
Maar alles saai ja..
Last hour -0.05%
Last 24 hours -2.17%
Last 7 days 0.03%
[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 27-10-2018 23:54 ]
Het handelspaar USD/USDT is op Kraken nu $0,99. Hier vind ik ook het grootste volume plaats dus deze lijkt me bepalend.
Een simpel rekensommetje zou dan geven 6510 (op binance USD/USDT) * 0,99 (prijs USDT/USD) = ~6444.
Dus de fiat-exchanges zouden op papier nu toch op dat getal moeten staan mede door de arbitrage bots zou je denken? Nja, hopen op een pump straks. Fuck de bearish driehoekjes, daar hebben we lak aan.
--
By the way, hopen dat Dragonchain binnenkort ook weer naar de maan gaat. Mijn gemiddelde inkoop prijs ligt nu op 3900 sat, dus kiet spelen lijkt me een kwestie van tijd en dan hopen op moon gains na maanden van holden..
Edit: Net bij PHX ook trouwens. Even een 130BTC bullwall plaatsen om de boel met zo'n 30% terug omhoog te pumpen. Sellwalls laten opkopen en de buywall weer intrekken.
[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 28-10-2018 01:31 ]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
In tegenstelling tot vele andere ICO's kon Block.one de ETH's al uit de funding wallet halen tijdens het plaatsvinden van de ICO, in plaats van pas daarna zoals gebruikelijk is. Nou liep de ICO natuurlijk ook wel erg lang, maar, het kan dus zijn dat er ETH's die mensen voor de ICO hebben gebruikt daarna opnieuw zijn gebruikt om weer nieuwe EOS mee te halen, bijvoorbeeld door Block.one zelf. Daardoor zou er een valse interesse in EOS kunnen zijn gecreëerd. Daarnaast moet er nog een audit van het geheel plaatsvinden.
Ze geven nadrukkelijk aan dat ze geen bewijs hebben dat Block.one iets verkeerd heeft gedaan, maar, het zou wel kunnen. Lees het dus met een korreltje zout.
Ook wel mooi zijn de diagrammen die de flow van de funds via de blockchain laten zien.
Kost je wel even, een mooi stukje leesvoer voor de zondagochtend.
Reacties op Twitter: https://twitter.com/nic__...atus/1056368616537554944& https://twitter.com/panekkkk/status/1007476334199758848
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 28-10-2018 08:50 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Is gepumpt doir crypto coach telegram group, bot gaf om 1500 gisteren deze coin door aan de groep (150k) members. Daarna gepumpt en fomo doet de restB-Bandit schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:26:
Bagholder PHX hier. Op 600 alles eruit geknald. Net weer beetje terug gekocht na de drop vanaf 1000. Bizar dit. Geen idee waarom en hoe.
Overigens bagholder vanaf 4000 sats. Dus sta dik in de min hoorbijna een halve BTC...
10 minutes left
next post is coin name in picture❗️
Zat 14.51
[ Voor 8% gewijzigd door RideWithUz op 28-10-2018 10:05 ]
Orderboek van VET ziet er trouwens prima uit. En met Oceanex release in november verwacht ik volgende week of de week er op wat actie bij VET.
[ Voor 41% gewijzigd door Bartvandelaar op 28-10-2018 10:43 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
Van zodra je dan het woord scam post wordt je onmiddellijk gekickt. Ik probeer meestal wat variaties zoals $c@m om te kijken hoe lang het duurt voor ze me eruit gooien. Meestal biet lang 😀Chris.nl schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:48:
Gister telegram geïnstalleerd om eens in wat groepen te kijken. Voor je het weet wordt je toegevoegd aan een zogenaamde airdropgroep, hoef je alleen maar even je eth-adres en private-key geven om te bewijzen dat je het bent....Ik hoop dat er weinig mensen in trappen, maar wat een boeven in dit wereldje zeg....
Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB
Ben net ingestapt op 126 sats, lijkt me een coin die wel eens kan gaan binnenkort idd.JoeriF84 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 00:15:
DBC werkt net de sell wall op 135 even uit de weg. Ben benieuwd hoe ver die komt, over de 30% is nu makkelijk haalbaar.
Dan heb je de eerste % al te pakken. Ik duim met je mee dat deze coin even teruggaat naar het niveau van mei18 ofzoSkyField schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:28:
[...]
Ben net ingestapt op 126 sats, lijkt me een coin die wel eens kan gaan binnenkort idd.
De tijd leert of het tij keert
Vergeleken met de ATH kan die nog een heel stuk omhoograq schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:53:
[...]
Dan heb je de eerste % al te pakken. Ik duim met je mee dat deze coin even teruggaat naar het niveau van mei18 ofzo
EDIT: bijna alle muurtjes zijn weg.
[ Voor 6% gewijzigd door SkyField op 28-10-2018 11:57 ]
KuCoin.Bartvandelaar schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:59:
Welke Exchange staat die?
Verwijderd
DGB heb ik laatst een mooie -10% mee gepakt.dimdam schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:18:
Zit te kijken naar DGB staat heel laag , is daar nog wat van te verwachten ? Ben net nog wel DBC gekocht , stond al op mijn watchlist
Die daalt al een aantal weken, wel goed gezien. Het is afwachten waar de markt vind dat de bodem ligt. Maar zeker een stijging te verwachten. Een paar maanden geleden is hij wel ineens de top 30 ingeknald, dus heeft ook al een giga sprong gemaakt. Wellicht iets om rekening mee te houden.
Ik heb paar procent winst gepakt, vond het toch te spannend haha.dimdam schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:18:
Zit te kijken naar DGB staat heel laag , is daar nog wat van te verwachten ? Heb net nog wel DBC gekocht , stond al op mijn watchlist
Oké paar euro erin ff kijken wat die doet , het team erachter nog wel flink in beweging , ook met nieuwe dingen , neem de gokVerwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:24:
[...]
DGB heb ik laatst een mooie -10% mee gepakt.![]()
Die daalt al een aantal weken, wel goed gezien. Het is afwachten waar de markt vind dat de bodem ligt. Maar zeker een stijging te verwachten. Een paar maanden geleden is hij wel ineens de top 30 ingeknald, dus heeft ook al een giga sprong gemaakt. Wellicht iets om rekening mee te houden.
Vraag me wel af wanneer de bekende top 50 crypto's wat gaan doen.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
* Taro gaat weer andere dingen doen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
This week in crypto:
1. Bakkt sets launch date
2. Singapore invests in Binance
3. China ruled BTC is property
4. Bitfury considers IPO
5. Coinbase now qualified custodian
6. Coinbase adds USDC
7. Elon tweeted about BTC
5. BTC less volatile than S&P 500, Nasdaq & DOW
[ Voor 6% gewijzigd door Klaas25 op 28-10-2018 14:24 ]
Mee eens. Positief is dat ie vrij stabiel was afgelopen weken, maar het is zo saai...cursquidHome schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:26:
HOT mag weer gaan stijgen wat mij betreft.... hopelijk gaat die ook eens moonen
Trouwens er is weer een botje geweest met een enorme fuckup op APPC
Had ik maar een buyorder gezet haha
Inderdaad lekker stabiel.... moet wel bekennen dat ik wel telkens mijn 10% winst pak met de waves. Hij gaat vaak even omhoog en weer naar beneden. Is toch mooi meegenomen telkens.radem205 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:37:
[...]
Mee eens. Positief is dat ie vrij stabiel was afgelopen weken, maar het is zo saai...
Ik wil het risico niet nemen dat ik het aantal dat ik nu heb niet meer kan terugkopen. Maar jou lukt het dus wel steeds om op 17 sat te verkopen en weer terug te kopen op 16 sat?cursquidHome schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:03:
[...]
Inderdaad lekker stabiel.... moet wel bekennen dat ik wel telkens mijn 10% winst pak met de waves. Hij gaat vaak even omhoog en weer naar beneden. Is toch mooi meegenomen telkens.
Het orderbook is op 17 sats ruim 1 miljard hot. Voordat je aan de beurt ben, duurt wel even.
[ Voor 8% gewijzigd door radem205 op 28-10-2018 15:12 ]
De tijd leert of het tij keert
Dat vraag ik me ook af, maar verwacht dat die niet zo veel zullen doen zolang Bitcoin net zoveel beweegt als een levend standbeeld op de Ramblas.Tominatie schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:06:
Vraag me wel af wanneer de bekende top 50 crypto's wat gaan doen.
Heeft iemand nog een link naar de site waar de coins genoemd waren die al /100 zijn gegaan? Misschien daar toch eens wat meer uit pikken, haal daar op dit moment ook meer voldoening uit eigenlijk dan de "standaard" Nano/Neo/ICX/EOS coins…
Volume blijft ook maar stijgen! Misschien toch nog meer bijkopen als er een goed momentje voorbij komt....raq schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:16:
De sellwall op dbc op 144 is nu ook opgegeten, we kunnen verder omhoog

@Swaha Ik ken je gevoel, eigenlijk de enige winsten van de laatste tijd komen van coins buiten de top 50/100 op Stratis na die op papier ook nog wel een aardige winst staat alhoewel dat ook niet meer super fantastisch is.
Alleen hold ik liever de wat bekendere coins met community. Vooral een community om een coin heen vind ik erg belangrijk, dat geeft naar mijn idee meer investeringszekerheid.
Daarom is bitcoin een must-have!
De top 50 coins hebben allen wel een (grote) community, wat het holden voor mij makkelijker maakt. Een Stratis of een Nano zet ik zonder te twijfelen gewoon op de Ledger voor maandenlang zonder dat ik een panic sell zal doen. Ook ben ik dan veel minder bezig met koersen checken. Met zo'n Theta bijvoorbeeld heb ik dit totaal niet. Die hou ik dan bijv. veel in de gaten.
Ik lees al een tijdje mee als ‘lurker in the dark’ maar nu heb ik een vraag.
Heb net mijn ledger nano in gebruik genomen en met het nodige angstzweet geïnstalleerd en een heel klein beetje btc overgemaakt. Dat is allemaal gelukt.
Nu wil ik wat meer btc op de ledger zetten, echter ik krijg nu een ander ontvangstadres op ledger live en de ledger zelf. Is dat oké en normaal? Lijkt mij gek
Hoop dat iemand hier raad op weet, bij voorbaat dank
Zo dacht ik eerst ook maar dat werkt tegen je in deze markt. Totdat we echt weer bull gaan zal het altijd wel weer dalen. Ik heb het een paar maandjes geleden dus losgelaten. Ik ga voor mijn procenten en dat lukt me redelijk. Ik heb een paar hodl coins de rest pak ik telkens mijn winsten.radem205 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:09:
[...]
Ik wil het risico niet nemen dat ik het aantal dat ik nu heb niet meer kan terugkopen. Maar jou lukt het dus wel steeds om op 17 sat te verkopen en weer terug te kopen op 16 sat?
Het orderbook is op 17 sats ruim 1 miljard hot. Voordat je aan de beurt ben, duurt wel even.
Het lukt me om soms zelfs op 18 sat te verkopen
Ik heb nu toch zo op deze forum al een paar keer mijn succesje met jullie mogen delen. Blijkbaar werkt mijn aanpak wel.... ik hou de beweging natuurlijk wel in de gaten.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Edit: Heb ze in een wallet staan, kan ze dus niet verkopen om winst te pakken. Dan maar hopen dat het een permanente stijging is.
Edit 2: Wow, stonden binnen 1 minuut op Binance, winst gepakt.
[ Voor 55% gewijzigd door Taro op 28-10-2018 17:00 ]
Verwijderd
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Heb je zelf al enig onderzoek gedaan? Google en de Binance FAQ kunnen je wel voldoende helpen denk ik?Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:56:
Zojuist verhuisd van Kraken naar Binance. Kan iemand heel kort uitleggen over BNB en fees via BNB alstublieft?
Staat gewoon op de site hoorVerwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:56:
Zojuist verhuisd van Kraken naar Binance. Kan iemand heel kort uitleggen over BNB en fees via BNB alstublieft?
Koop wat BNB. Vinkje zetten dat je BNB wil gebruiken voor fee's. Wanneer je trade wordt je BNB stack lager omdat de fee's daarvan worden betaald en dat geeft je korting op de fee's.
Verwijderd
Optie 'pay fees with BNB' inschakelen. Plukje BNB halen. Kleine korting op tradingfees.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:56:
Zo.
45 minutes for the next Breakout call ‼️‼️‼️
📣📣📣📢📢📢📢🔊🔔
Over een half uur komt de nieuwe PHX
Dat heb ik ook al ondervonden. In eerst instantie snapte ik het ook niet, hoe en waarom?Cryptoma schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:10:
Hallo allemaal
Ik lees al een tijdje mee als ‘lurker in the dark’ maar nu heb ik een vraag.
Heb net mijn ledger nano in gebruik genomen en met het nodige angstzweet geïnstalleerd en een heel klein beetje btc overgemaakt. Dat is allemaal gelukt.
Nu wil ik wat meer btc op de ledger zetten, echter ik krijg nu een ander ontvangstadres op ledger live en de ledger zelf. Is dat oké en normaal? Lijkt mij gek
Hoop dat iemand hier raad op weet, bij voorbaat dank
Het schijnt iets met privacy te maken te hebben, dus dat mensen moeilijker kunnen traceren.
Btw. je kan ook de coins over blijven maken na het eerdere ontvangstadres.
Lol ik heb alles gisteren verkocht met idee in de loop van de week terug te kopen als de lucht eruit is. Dacht ze zijn er wel klaar mee. Guess not.
Zelfs de pumps zijn onvoorspelbaar
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verder zie ik eigenlijk alleen maar plusjes in mijn portfolio op Stratis na.
When moon, bitcoin?
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Die hoop heb ik ook, dat is het grootste deel van mijn pf.JoeriF84 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 18:28:
Cardano zal toch ook nog wel eens de weg terug naar boven gaan vinden? Die blijft maar zakken.
Ik heb de afgelopen dagen op Binance iedere dag mijn resterende dust omgezet naar BNB via de converteer optie. Op de een of andere manier zit daar iedere keer ETH, MDA, een beetje USDT en een beetje BTC bij, terwijl ik daar niet in heb gehandeld... Zojuist heb ik dit weer gedaan. Ik ben er erg blij mee, maar als ik morgen weer o.a. MDA kan omzetten naar BNB, dan heb ik toch het gevoel dat Binance een bug heeft
Verwijderd
Zag het in een Telegramgroep al voorbij komen inderdaad. Mooi trieste zaak. Hoop dat je er zelf niets op had staan?tymiek schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 18:43:
Als hier nog mensen zijn die iets hadden staan op Maplechange dan kan je dat nu als verloren beschouwenZo te zien werkt het twitteraccount ook niet meer dus moeten we het doen met een printscreen.
[Afbeelding]
Die kleine exchanges, het blijft linke soep.
Natuurlijk kan een exchange als Binance ook gedupeerd raken maar die hebben toch wat meer middelen voor goede security en verzekeringen...
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Deze kunnen we wellicht missen...Taro schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:32:
Het volume van Maplechange valt volgens mij wel mee? Kan ze niet eens op CMC vinden...
Ik ben bang dat als Binance of een vergelijkbare exchange valt, de markt (van op z'n minst de gehackte coins) zo'n flinke opdonder krijgt dat ie er lang berig van blijft. Zit er niet op te wachten.
Edit: net zelf ingestapt op 373.
[ Voor 18% gewijzigd door SkyField op 28-10-2018 19:42 ]
Of ze iets anders gaan verzinnen nu weet ik niet. Wel hebben ze nog een lopende actie voor extra "rente" op je munten als je de munten 3 maanden vastzet in de wallet.
Gelukkig was ik nog niet te laat met het nachtje slapen
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Ik doe gezellig mee. Tientjes werk, maar heb ik wat te monitoren deze avond. Ingestapt op 385.SkyField schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:39:
IOTX lijkt me nog een run te gaan maken zo. Veel buy-orders staan en veel volume!
Edit: net zelf ingestapt op 373.
Edit: 431 uitgestapt. Wat te monitoren deze avond... dat waren net aan 10 minuten ofzo.
[ Voor 11% gewijzigd door Bartvandelaar op 28-10-2018 20:15 ]
Nice, tot nu toe gaat die heel lekker!Bartvandelaar schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:59:
[...]
Ik doe gezellig mee. Tientjes werk, maar heb ik wat te monitoren deze avond. Ingestapt op 385.
Bijna... Kan de 200 wel ruiken maar er net niet bijTominatie schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:05:
@Chris.nl Ik koop rond december wel een zakje voor de mid-term hold. Maart is nog ver weg![]()
Maar niet alleen positief nieuws bepaalt de koers, ook TA en traders die IOST misschien een leuke opties beginnen te vinden. Dus mocht ie de 200 sat willen doorbreken jump ik ook in.
[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 28-10-2018 20:57 ]
Nog wel wat winst gepakt? 431 bleek een prima uitstapmoment te zijn trouwens.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
https://www.coindesk.com/...democratization-payments/Bitcoin's White Paper Was a Model T for Payments
Raad eens welke crypto de lambo is.
Dat is een hele nette uitstap zeg! Ik heb al met al beetje verlies...Bartvandelaar schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:11:
[...]
Nog wel wat winst gepakt? 431 bleek een prima uitstapmoment te zijn trouwens.
Meer geluk dan wijsheid. En zoals aangegeven. Tientjes werk. Dus een paar dollar winst. Vandaag wat extra fiat in VET en HOT gestoken. Toch wel aardige zakjes op dit moment. Die mogen over 2 jaar wel gaan moonen van mij.SkyField schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:42:
[...]
Dat is een hele nette uitstap zeg! Ik heb al met al beetje verlies...
Dankjewel. Ik begrijp dat ik dus zowel naar het nieuwe ontvangstadres als naar het eerste veilig mijn btc kan sturenTominatie schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:36:
[...]
Dat heb ik ook al ondervonden. In eerst instantie snapte ik het ook niet, hoe en waarom?
Het schijnt iets met privacy te maken te hebben, dus dat mensen moeilijker kunnen traceren.
Btw. je kan ook de coins over blijven maken na het eerdere ontvangstadres.
Als het zo de komende 10 jaar blijft dan teken ik ervoor, elke dag gemiddeld zo'n 0.5% winst is serieus veel als je het over een heel jaar berekent. (1.005 ^ 365 = 6.2x zoveel).
Edit: Uhm. Even berekend wat dat zou zijn als het 10 jaar zo volhoudt. 83 miljoen keer zoveel. Dus ik geloof dat ik er maar vanuit moet gaan dat dit niet vol gaat houden.
[ Voor 18% gewijzigd door Specy op 28-10-2018 23:47 ]
Bitcoin staat stil waarbij de alts het redelijk goed doen. Je zou kunnen zeggen dat de alts de laatste tijd een redelijke upswing hebben. Dan zal het best dat je iedere dag of week een mooi rendement maakt. Er zullen echter ook weer tijden komen dat het meer is, maar ook tijden dat de alts dagen of weken verliezen laten zien.
[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 28-10-2018 23:59 ]
Hm, tov 28 april (6 maanden geleden) sta ik - in Bitcoins, niet in euro's - nog 26% in de plus.PilatuS schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 00:04:
1% per dag of wat dan ook hangt maar net af op welk moment je dat bekijkt. Kijk je naar het laatste half jaar mag je blij zijn met -1% per dag. Kijk je naar het laatste jaar staat er nog genoeg dik in de plus.
Bitcoinprijs toen was wel rond de $9200...
Veel coins zijn stabiel omdat BTC stabiel is.jasper7878 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:51:
verwachten mensen hier nog wat van TRON op de korte termijn? deze blijft ongelooflijk stabile de afgelopen weken...
Las dat kleinere regionale duitse banken willen fuseren tot de 2na grootste bank.
Ze beheeren dan 700 miljard euro. Dus hebben ze in duitsland ten minste 1400 miljard losse euros. Genoeg voor 200 euro per persoon op aarde.
Dat is ff 7X totale crypto marktwaarde. Crypto heeft een gekke groeipotentie.
[ Voor 6% gewijzigd door DeeSung op 29-10-2018 09:22 ]
Key doet het inderdaad goed de laatste tijd , heb ze mooi goedkoop en doe ze niet weg , is een hodl cointje van mijSchuey schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:55:
Ik hoop van KEY vandaag nog wat actie, rond 05:00 vanochtend stond hij lekker hoog sinds een maand of twee.
Zijn er hier mensen die traden als full time inkomen doen?
En wat zijn nu ongeveer de volumes waarmee men hier trade? Gaat het om 100'den euro's of eerder om 1000'den?
Ik zou een hold en trade potje maken. Hoe meer je inlegd hoe hoger de winst en verlies.mrpink83 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:58:
Ik lees hier nu al een tijdje mee en overweeg te gaan traden.
En wat zijn nu ongeveer de volumes waarmee men hier trade? Gaat het om 100'den euro's of eerder om 1000'den?
Zeau, nog 2 maanden jongens!Machlah schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 06:32:
[...]
Klopt, zoals ik gister ook al zei. We gaan nog 4 maanden langzaam zakken. Daarna pas omhoog.
Ik denk dat het om duizenden euro's gaat als je met traden zelfvoorzienend wil zijn. 5,% pakken op 100 euro in 1 dag betaal je de rekeningen niet mee.mrpink83 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:58:
Ik lees hier nu al een tijdje mee en overweeg te gaan traden.
Misschien kan je een rekensom maken welk maandloon je wil pakken en met een oefenprogramma (neptraden) kijken welk rendement je haalt, dan krijg je er wellicht een realistisch beeld van.
Hij wilt gaan traden, dan heeft het advies voor een hold potje weinig zin.DeeSung schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:19:
[...]
Ik zou een hold en trade potje maken. Hoe meer je inlegd hoe hoger de winst en verlies.
Ik zou kunnen leven van €1500 p/m. Stel ik trek er ooit €100.000 uit, dan kan ik een flinke buffer zetten voor dagelijks onderhoud/leven en met een deel proberen te traden. Misschien dat veel traders zo zijn begonnen (na een BTC succes). Nu ontslag nemen en met €10.000 inleg zelfvoorzienend proberen te zijn lijkt me een te groot risico.
Kennis van mij (eind 40) heeft dit inderdaad gedaan. En zal waarschijnlijk niet de enige zijn geweest na de bullrun van dec.Chris.nl schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:24:
Brainfart:
Ik zou kunnen leven van €1500 p/m. Stel ik trek er ooit €100.000 uit, dan kan ik een flinke buffer zetten voor dagelijks onderhoud/leven en met een deel proberen te traden. Misschien dat veel traders zo zijn begonnen (na een BTC succes). Nu ontslag nemen en met €10.000 inleg zelfvoorzienend proberen te zijn lijkt me een te groot risico.
Heb meteen wat XRP gekocht, want deze boot wil ik niet missen!
Van dit filmpje (link hieronder) zakt je broek af!! Anders begin je bij het eerste filmpje te kijken en lees je makkelijk in. Kost wat tijd, maar dan heb je ook wat!
YouTube: The Phoenix Rises - Ripple XRP to Replace the SDR?
Stappenplan:
1. Koop een coin
2. Zet verkooporders klaar met een winst% naar keuze
2. Maak een Youtubevideo over deze coin met daarin wat leuke grafieken en schets een mooi toekomstverhaal (vooral veel hoofdletters gebruiken in de titel, dan lijkt de video meer urgent)
3. Wacht tot alle makke schapen je verkooporders vullen vanwege de FOMO
[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 29-10-2018 12:07 ]
Klinkklare onzin, dit soort video’sMartine schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:46:
Iemand hier bekend met het YouTube kanaal To The Lifeboats?
Heb meteen wat XRP gekocht, want deze boot wil ik niet missen!![]()
Van dit filmpje (link hieronder) zakt je broek af!! Anders begin je bij het eerste filmpje te kijken en lees je makkelijk in. Kost wat tijd, maar dan heb je ook wat!![]()
YouTube: The Phoenix Rises - Ripple XRP to Replace the SDR?
Sahara schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:24:
En toen werd het roood.
Ja joh, ik 'fantaseer' momenteel vooral over spotgoedkoop bijkopen ipv winst pakken. Heb een sollicitatie lopen op nieuwe leuke werkplek, dus geen haast qua moon, lambo en shit. Crypto is een bijzaak, maar f*ing leuke hobby...
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!