Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 335 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.928 views

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:54
De stilte voor de storm wordt steeds stiller :)

Verwijderd

Het staat echt stil inderdaad. Volume is zo laag... Heel benieuwd wat er hierna gaat gebeuren. Wordt het een min of plus storm?

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
@Verwijderd Ook al ben ik een enorme bull. De seinen staan op rood. We zitten in zoveel descending driehoekjes dat het niet goed kan blijven gaan.... We hebben die enorme grote waarvan iedereen vet veel actie verwacht die er nog niet is gekomen. Maar heb er net weer eentje gespot... :o

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DR37AZL.png

Maar ikzelf ben enorm bullish ook al is dat niet te onderbouwen met TA.
Zolang bitcoin stabiel blijft betekent dat eigenlijk: alle geminede bitcoins die elke dag de markt instromen worden zonder moeite opgekocht alleen is er nog niet genoeg buypower om door te breken. Of.. misschien is die buypower er wel maar wordt die onderdrukt B)
............................

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-10 17:33
Voor de liefhebbers.
Had niks beters te doen. Even een Excelletje gemaakt waarin je met wat parameters van de BNB coin kan spelen.

Volume, profit margin, koers/winst etc etc om te zien wat voor aannames er gedaan worden over de prijs. Ik zeg niet dat de markt dit op deze manier allemaal in de koers verwerkt, maar ze hebben zeker impact. Die 20% profit burn staat in ieder geval vast. Daarin zit wat mij betreft nog steeds de kracht van Binance. Er komen steeds minder coins in circulatie, enorm sterke manier om schaarste te creëren.

Ben nog even zoekende waar ik voor de liefhebbers het makkelijkste de excel kan droppen. Hieronder linkje voor de snapshot.

https://imgur.com/a/hht8XEX

wel grappig, dit had ik in het verleden al eens gemaakt toen het volume nog op 4mrd/24uur lag.... En dan zie je ook hoe snel je de mist in gaat met 'assumptions'. Mother of all F****ups ;)
https://imgur.com/a/hbflx

[ Voor 18% gewijzigd door Timberly2 op 26-10-2018 22:10 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:51:
Het staat echt stil inderdaad. Volume is zo laag... Heel benieuwd wat er hierna gaat gebeuren. Wordt het een min of plus storm?
De lijn is vlak, maar voor iedere grote Bitcoin sell order staat er dus een grote buy order klaar, anders zouden we wel dalen. Vertrouwen is er zeker. Ik zie ook steeds meer mensen hier nieuwe complete Bitcoins inslaan.

Op Twitter is het sentiment gemiddeld negatief, men zegt dat voor iedereen die er extra fiat insteekt iemand anders dit er weer uittrekt. Het is dus een kwestie van tijd voordat meer mensen hun geld er uit trekken en de koers wél daalt. MAAR, ik denk dat weinig mensen definitief hun geld eruit halen, veel meer mensen kiezen een stablecoin en wachten op betere tijden. Die zullen direct instappen als de koers omhoog gaat, dat geld is dus niet weg.

Ik verwacht daarom dat het eerste écht goede nieuws een langzame stijging kan veroorzaken. Die wordt dan door de fomo vanzelf een mooie run en dan stapt iedereen weer in, halen we het nieuws en is de volgende en nieuwe ATH al snel een feit.

De vraag is dus wat het volgende goede nieuws is. Ik zie Bakkt vaak genoemd worden, maar, de normale beurzen gaan best wel belabberd en dat kan ook een kans zijn voor cryptocurrency. Hopelijk kiezen de beursguru's voor een stabiele markt met grote kans op stijging zoals de cryptomarkt en wordt dat de defibrillator die we nodig hebben.

ZIL zie ik overigens nog steeds als een van de kanshebbers om op basis van blockchain echt een betaling uit te voeren, daarnaast is het een munt die vaak tegenovergesteld van Bitcoin beweegt. Hopelijk gaat die de komende maanden aantonen dat Bitcoin achterhaald is en andere coins vooruitgang hebben geboekt d:)b

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-11 14:28

raq

Zie net op etherscan dat ik de eerste lading aan VisionX (VNX) tokens uit de airdrop heb ontvangen! (hiervoor moet je DBC hebben in een NEO wallet, NEO&ETH wallet registreren en wachten)
Je moet er wat voor doen, maar dan heb je ook een scheutje gratis VNX tokens! Vanaf maandag ergens op een exchange verhandelbaar, exchange wordt zondag bekend. Testnet q12019.

Wat VisionX kan: bruggen bouwen tussen bedrijven met AI / data oplossingen op de blochchain!
De hele ICO/Whitepaper bullshitbingo aan marketingtermen komt voorbij: Sustainable, incentive-driven, ecosystem, multiple industries, unique feature, tokenized incentives.

Kortom: Een hoop bla bla bla maar hé: gratis tokens!

(leveren die k*t DBC's toch nog wat op)

De tijd leert of het tij keert

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@raq Los van alle bullshit bingo shillstuff, doet een X in de naam het ook altijd goed :) TRX, XRP, XMR, ZRX, ICX, het heeft toch iets mysterieus over zich heen, vind je niet? Dat voegt ook wel waarde toe aan een coin.

Behalve BCX uiteraard, die heb ik gratis gekregen bij een Bitcoin fork op Binance en zal ik helaas nooit kwijtraken :D

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Specy schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:46:
[...]

Vandaag +0.42%. Het is wel erg stabiel per dag geloof ik (3.58% / 7 dagen = 0.51% per dag).

Ik ben mijn percentages over de laatste 8 dagen eens gaan berekenen (nu steeds tot 0:00, dus wijkt af van hierboven):
-16e: +0.64%
-17e/18e: Samen 1.02% dus 0.51% per dag (ik heb het de 17e niet bijgehouden)
-19e: +0.54%
-20e: +0.58%
-21e: -0.02% (uitschieter naar beneden)
-22e: +0.43%
-23e: +0.50%
-24e: Staat tot nu toe op +0.27% (maar duurt nog een paar uur)

Ben benieuwd of anderen ook zo'n constante ontwikkeling zien? Dit is gemeten in Bitcoins, dus de Bitcoin-prijs laat ik er even buiten. En op de 15e had ik een dik verlies. Maar de laatste week is dus wel heel erg constant.
De 24e uiteindelijk 0.42%, gisteren 0.66%, vandaag 0.50%. Dit is echt bizar stabiel.

• Tominatie
  • Niet online
https://news.kucoin.com/e...ntract-token-mct-airdrop/

Ik zag dit net toen ik op kucoin ging kijken. Toen ging d'r opeens een lichtje bij mij branden:"wacht is even, die coin komt me bekend voor". Was helemaal vergeten dat ik daar nog rond de 35k van heb staan in m'n Neo wallet. Nu denken jullie vast: wow, dat is een fijne meevaller dan! Nou nee haha, teringjantje die is echt geen ene reet meer waard. Ik heb er veel gekocht tussen de 1 á 2 cent. Hij is nu nog maar $0.002105 per stuk waard. 8)7 8)7 8)7 8)7

Besef wat voor'n bagholder ik daar op ben geworden :+

Wat ik dan wel weer bijzonder vind: de airdrop van MCT tokens was echt maanden geleden, waarom komt kucoin er nu pas mee? 8)7

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Tominatie schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:30:
https://news.kucoin.com/e...ntract-token-mct-airdrop/

Ik zag dit net toen ik op kucoin ging kijken. Toen ging d'r opeens een lichtje bij mij branden:"wacht is even, die coin komt me bekend voor". Was helemaal vergeten dat ik daar nog rond de 35k van heb staan in m'n Neo wallet. Nu denken jullie vast: wow, dat is een fijne meevaller dan! Nou nee haha, teringjantje die is echt geen ene reet meer waard. Ik heb er veel gekocht tussen de 1 á 2 cent. Hij is nu nog maar $0.002105 per stuk waard. 8)7 8)7 8)7 8)7

Besef wat voor'n bagholder ik daar op ben geworden :+

Wat ik dan wel weer bijzonder vind: de airdrop van MCT tokens was echt maanden geleden, waarom komt kucoin er nu pas mee? 8)7
MCT heb ik een tijdje gespaard, men hoopte dat het een 2e ONT zou worden, maar die hoop is bij mij maanden geleden al vervlogen en heb ze toen allemaal verkocht. Hield er nog een paar NEO aan over. Jij kan er zo te zien in ieder geval nog 1-2 GAS voor kopen :D

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:43:
[...]

MCT heb ik een tijdje gespaard, men hoopte dat het een 2e ONT zou worden, maar die hoop is bij mij maanden geleden al vervlogen en heb ze toen allemaal verkocht. Hield er nog een paar NEO aan over. Jij kan er zo te zien in ieder geval nog 1-2 GAS voor kopen :D
Haha, heb niks meer te verliezen dus hold ze lekker tot de $0. T zou wel mooi zijn als kucoin ze opeens list. Niet dat ik de kans groot acht... :')

Ik zou er nu zo'n 10 gas voor kunnen vangen: ter waarde van $50. Ik heb er denk wel $300-500 tegenaan gegooid toendertijd. Drama! Mja was dat zakje toch vergeten. Was ook echt puur een gokje op een 2e ONT, dat zit er niet in vooralsnog :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

XVG is ook nog maar 0,01 Dollar zie ik. Weet nog wel dat ik er 27.500 kocht voor dat bedrag, om ze een paar weken voordat McAfee hem shillde te verkopen en ze daarna naar de 0,23 te zien gaan. Jeukt nu toch wel om die ook weer te kopen.

Wat heb ik toen een geld gemist, achteraf gezien (jaja, ik weet het, maar toch moeilijk te verkroppen) had ik echt wel zonder al die premature moves nu fulltime op de bahama's kunnen zitten, maarja, shit happens. Hopelijk krijgen we nog een nieuwe kans!

• Tominatie
  • Niet online
Ambrosus doet een leuk sprintje moet ik zeggen. Heb ze net verkocht op 3100 sats en zal wel weer spijt krijgen net als op SNM vandaag. :(:)

Maarja ik mag niet klagen laatste dagen. De markt is stabiel as fuck maar ik zit telkens in 1 of meer juiste coins. Hoop wel dat ik SNM en AMB morgen of straks goedkoper kan terugkopen :X

• Tominatie
  • Niet online
@Taro Ken het gevoel, had ik ook met Stellar in de bullrun. Kocht ik op 4 cent en verkocht ik op 16 cent ofzo om hem daarna door te zien vliegen.

Zelfde met mijn enorme bag ripple die ik kocht op 18 cent, die ging daarna naar $3+

Uiteindelijk had ik er zoveel meer uit kunnen halen maar we mogen allerminst klagen.... Er zijn mensen die de bullrun niet hebben meegemaakt en daardoor geen buffertje hebben kunnen opbouwen voor deze enorme bear run.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Heb de charts er nog niet op nagekeken, maar XVG is misschien nog helemaal niet zo'n gek idee. Het is natuurlijk geen 2017 meer, maar denk dat die gezien zijn verleden in een bullmarket best nog wel eens hele leuke dingen kan laten zien! Speel zelf ook met de gedachte om binnenkort weer eens wat RDD in te kopen, zelfde verhaal eigenlijk. Wat me wel tegenhoudt is dat die niet op Binance/Kucoin/Huobi/Bibox zit, heb eigenlijk weinig zin om nog een exchange in de gaten te houden en weer op Bleutrade te gaan handelen. Weet niet hoe die site nu is, maar wat een trage bende was dat zeg!

• wouter_va
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:57
Tominatie schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:04:
Ambrosus doet een leuk sprintje moet ik zeggen. Heb ze net verkocht op 3100 sats en zal wel weer spijt krijgen net als op SNM vandaag. :(:)
Mijn buy order op Kucoin was net 2 sats te laag, anders had ik kunnen meegenieten. Die had je goed opgemerkt, mooi lijstje trouwens!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:10
Iota of ont zien er uit om een zakje van te kopen. Hier nog mensen die ze in de gaten houden?

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19:29
DJ-Promo schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 03:44:
Iota of ont zien er uit om een zakje van te kopen. Hier nog mensen die ze in de gaten houden?
ONT zit ik wel in , en koop regelmatig wat bij

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Misschien tegen de stroom in hier op dit forum maar gaan we toch een mooi groen weekend in?
Dat zou mooi voor ons zijn :) en voor de daghandelaren..succes!

[ Voor 12% gewijzigd door RaptorXS op 27-10-2018 07:21 ]

• hannez80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 20:23
Nano klimt uit zijn dal!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

DJ-Promo schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 03:44:
Ja, ik hou ONT altijd in de gaten en heb er een mooie stapel van. Zoek alleen nog wel iemand naar wie ik ONG kan sturen en er dan ONT voor terug kan krijgen zonder dat er ik op een vage exchange weer een account voor aan moet maken. Hopelijk gaat Binance ze snel supporten.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Bitfinex heeft interessante nieuwe opties toegevoegd, o.a. nieuws en events die je in je grafieken kunt tonen als markers, of pop-ups die je kunt krijgen.

Erg handig om bijv. 2 weken voor een mainnet launch een marker te zetten, 1 dag van tevoren ook 1 en de dag erna ook 1, gecombineerd met een pop-up die je er 2 weken van tevoren aan herinnert. Minder noodzaak om op een aparte plaats dat soort zaken bij te houden.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DqcfsmPWsAA41QZ.jpg

Zie https://medium.com/bitfin...-on-bitfinex-9b49459a10a6.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

zie die BTC lijn op binance ?
1 strakke lijn, bij jullie ook ?

edit laat maar :(

[ Voor 14% gewijzigd door sourcecode op 27-10-2018 10:55 ]

Prepare for the next ATH

• Timberly2
Taro schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:02:
XVG is ook nog maar 0,01 Dollar zie ik. Weet nog wel dat ik er 27.500 kocht voor dat bedrag, om ze een paar weken voordat McAfee hem shillde te verkopen en ze daarna naar de 0,23 te zien gaan. Jeukt nu toch wel om die ook weer te kopen.

Wat heb ik toen een geld gemist, achteraf gezien (jaja, ik weet het, maar toch moeilijk te verkroppen) had ik echt wel zonder al die premature moves nu fulltime op de bahama's kunnen zitten, maarja, shit happens. Hopelijk krijgen we nog een nieuwe kans!
En check ook de 99 day SMA XVG/BTC lijn eens op Binance. Interessante die in het verleden vaak zorgde voor een support of weerstand. Door de 99day SMA heen knallen kan wel eens leuk worden, ik doe mee in de risk/reward, zojuist wat gekocht op 0,00000228.
Voor de 99day SMA moet die door de 0,0x0231 schieten en hard. Gaan het meemaken, hij zit er vrijwel tegenaan. De 4hour candles zijn ook redelijk in uptrend.

Bizar veel waarde verdampt natuurlijk van 2 miljard marketcap weer naar 200mln. Maar ook bizar hoog nog steeds 200mln marketcap voor iets wat vrijwel geen toepassing heeft. Speculaas!

[ Voor 3% gewijzigd door Timberly2 op 27-10-2018 10:54 ]

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Meer mensen die de app tabtrader gebruiken op de mobiele telefoon?

Rookworst zonder r is ook worst.

• Guff_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-09 20:55
$QNT is lekker bezig
Doet een 10x en blijft maar doorstijgen.

Leuke uitleg van de CEO :
YouTube: Blockchain24-7 Seminar - Gilbert Verdian

• wjv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:55

wjv

Pelox schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:27:
[...]

Zo te zien ontvang ik het tegenwoordig om de 2 weken.. dus het zou vandaag of morgen weer gestort moeten worden. Ik heb niks anders ingesteld en had toch echt iedere week..
Volgens mij houdt dd een threshold aan van 0.5 ark, als je hier onder zit schuift de betaling een week op.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

XVG stijgt, hopelijk zet hij door, heb gisteren en vanochtend flink ingeslagen :)

• Timberly2
Taro schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:01:
XVG stijgt, hopelijk zet hij door, heb gisteren en vanochtend flink ingeslagen :)
Zal door de 0,00000250 moeten om echt door te breken 'technisch' gezien.
De 99day SMA is die op dit moment boven in ieder geval.

Zie de 0,0000025 BTC als horde:
https://imgur.com/a/EyrNM5H

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

De bots zijn er in ieder geval maar druk mee bij XVG/ETH op Binance :)

• Tominatie
  • Niet online
Kijk eens aan. Stratis die weer een stukkie omhoog gaat nadat ie z'n vorige weerstand heeft getest. De 25000 sat is nu zijn support. Ben benieuwd of ie de stijging kan doortrekken en binnenkort de 29000 sat andermaal kan testen. :)

• Tominatie
  • Niet online
https://news.bitcoin.com/...-delist-42-trading-pairs/
Okex Cryptocurrency Exchange to Delist 42 Trading Pairs
Dat's een beste opruimbeurt. Positieve ontwikkeling denk ik. :)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:06
wjv schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:58:
[...]

Volgens mij houdt dd een threshold aan van 0.5 ark, als je hier onder zit schuift de betaling een week op.
Ahaa! Dat moet het zijn dan.

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
Alts kleuren toch aardig rood zie ik. Meestal een slecht teken.

Verder herstelt USDT steeds een stukkie en gaat weer richting de $1. Kan niet héél lang meer duren totdat Tether en fiat exchanges gelijk staan.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

NEO is nog steeds niet van Binance af te halen, heb ze maar naar USDT omgezet, ik vertrouw het niet, het is té stil.

• hager1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-11 21:43
;w :-( kom maar door met dat GVT promo team. hij gaat toch echt wel door het gootje hoor en dat doet toch wel pijn. kan niet eens meer bijkopen om het een kleine boost te geven :(

Verwijderd

Tominatie schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:14:
Alts kleuren toch aardig rood zie ik. Meestal een slecht teken.

Verder herstelt USDT steeds een stukkie en gaat weer richting de $1. Kan niet héél lang meer duren totdat Tether en fiat exchanges gelijk staan.
Precies mijn idee. Omgerekend staan Bitfinex en Binance nu al lager. Dit trekt zometeen de BTC overal omlaag.

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Taro schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:17:
NEO is nog steeds niet van Binance af te halen, heb ze maar naar USDT omgezet, ik vertrouw het niet, het is té stil.
Waar ben je bang voor?

• Tominatie
  • Niet online
Okex delist o.a. AST, OAX, ICN, EVX, SUB, MTL, CHAT, BRD, MTH, RCN.

Die staan ook allemaal op binance (op ICN en CHAT na die beide al gedelist zijn)

Deze coins zal ik dus ook ontwijken op Binance aangezien het best mogelijk is dat zij de volgende zullen zijn op de delisting-lijst. Alhoewel Binance nog wel veel meer shitcoins erop heeft staan..

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Bang ben ik niet :)

Ik heb alleen mijn BTC op zowel Binance als Coinbase Pro en NEO op Binance (dus los van wat ik in eigen wallets heb) omgezet naar USDT en EUR. Het volume is erg laag, wat rode candles, etc. Maar al mijn andere coins hou ik gewoon en zet ik niet om, het is niet als ik een dip van 1.000 Dollar verwacht ofzo.

Wat ik nu overigens doe om echt te holden is NEO en ONT in een O3 wallet bewaren, ADA in Daedalus en daarnaast ZIL, XRP, EOS en anderen bij Bitcoinmeester onderbrengen. Krijg daar nu een mooie korting en de prijs is iets hoger dan op Binance, maar, ik kan wel met iDeal instappen, snel en makkelijk kopen en verkopen. En indien nodig withdrawen naar een andere locatie. Heb de prijzen van o.a. Litebit, Anycoin, Coinbase en Bitonic een paar keer naast elkaar gelegd en incl. maximale korting kwamen ze er het goedkoopste uit.

• lauraz
Taro schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:10:
[...]

Bang ben ik niet :)

Ik heb alleen mijn BTC op zowel Binance als Coinbase Pro en NEO op Binance (dus los van wat ik in eigen wallets heb) omgezet naar USDT en EUR. Het volume is erg laag, wat rode candles, etc. Maar al mijn andere coins hou ik gewoon en zet ik niet om, het is niet als ik een dip van 1.000 Dollar verwacht ofzo.

Wat ik nu overigens doe om echt te holden is NEO en ONT in een O3 wallet bewaren, ADA in Daedalus en daarnaast ZIL, XRP, EOS en anderen bij Bitcoinmeester onderbrengen. Krijg daar nu een mooie korting en de prijs is iets hoger dan op Binance, maar, ik kan wel met iDeal instappen, snel en makkelijk kopen en verkopen. En indien nodig withdrawen naar een andere locatie. Heb de prijzen van o.a. Litebit, Anycoin, Coinbase en Bitonic een paar keer naast elkaar gelegd en incl. maximale korting kwamen ze er het goedkoopste uit.
Ik sta met neo al zo rood, dat ik ook niet meer bang ben :-)
Elke kleine opleving denk ik ... zou het? Maar nee.

Ik gebruik neon om te holden. Gister toevallig O3 gedownload, maar duurde me te lang om neonportfolio daarin te krijgen. Wel mooie wallet.
Daedalus ook weer weggegooid. Syncen duurt een eeuwigheid. Dus nu nog steeds op binance.
Las dat binnenkort ledger ook ada gaat ondersteunen, dus ik moet daedalus toch maar een kans geven.

Voor mijn kleine bescheiden aankoopjes lijkt litebit nog steeds het goedkoopst, maar vind bitcoinmeester wel steeds aantrekkelijker worden. Idd ook om te handelen.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
lauraz schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:22:
[...]
maar vind bitcoinmeester wel steeds aantrekkelijker worden. Idd ook om te handelen.
Qua aankoop is hun fee wel netjes, op verkoop is het een ander verhaal, daar zijn ze erg duur. Verder is het gewoon een link naar Binance. Koop je daar wordt er gekocht op Binance. Als je munten vanuit hun verstuurt naar je eigen adres komt het vanuit de Binance wallet.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@lauraz Vanaf welk bedrag heb je ze gehodled dan? En als het goed is heb je alleen je WIF nodig om over te stappen?

Voor iedere aankoop vul ik het bedrag of aantal bij 3-4 partijen in, bij de goedkoopste bestel ik uiteindelijk.

Heb overigens ook wat partnerprogramma/affiliate links lopen via al deze partijen en Coinbase en Litebit zijn toch wel het populairst bij veel mensen.

@PilatuS Klopt, verkopen moet je zeker niet via Bitcoinmeester doen. Alleen al voor mijn XRP aankoop van gisteren zou dat 8% verlies hebben opgeleverd tov de koopprijs. Daarom is het ook wel fijn dat je de coins gewoon ergens anders heen kunt sturen om ze daar te verkopen.

Ps. gaan wel echt richting de 6.500 USDT nu op Binance met een paar grote Bitcoin sellorders. Het handelen op Coinbase Pro begint me steeds meer te bevallen, daar maak ik procentueel meer winst dan op Binance ivm de verplichting (fee's) om met limit orders te werken en de vertraging die ze tov andere exchanges in de koersschommelingen hebben.

[ Voor 46% gewijzigd door Taro op 27-10-2018 17:32 ]

• lauraz
PilatuS schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:25:
[...]

Qua aankoop is hun fee wel netjes, op verkoop is het een ander verhaal, daar zijn ze erg duur. Verder is het gewoon een link naar Binance. Koop je daar wordt er gekocht op Binance. Als je munten vanuit hun verstuurt naar je eigen adres komt het vanuit de Binance wallet.
Aha :-)
Verkoop is volgens mij bij allemaal duur. Bij de volgende run gaan de € via kraken denk ik.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

lauraz schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:31:
[...]

Verkoop is volgens mij bij allemaal duur. Bij de volgende run gaan de € via kraken denk ik.
Gewoon via Binance (of ergens anders) omzetten naar LTC of ETH, dan op Coinbase Pro gratis omzetten naar Euro en voor 0,15 Euro een bankstorting uitvoeren. Of is Kraken dan nog goedkoper?

Edit: Daar is de rode candle, door de 6.500 heen...

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 27-10-2018 17:34 ]

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:27:
@PilatuS Klopt, verkopen moet je zeker niet via Bitcoinmeester doen. Alleen al voor mijn XRP aankoop van gisteren zou dat 8% verlies hebben opgeleverd tov de koopprijs. Daarom is het ook wel fijn dat je de coins gewoon ergens anders heen kunt sturen om ze daar te verkopen.
Ik zie het nut van die site eigenlijk niet, op Ideal na dan. Je bent gewoon aan het handelen op Binance via hun, maar dan wel tegen belachelijke fee's. Meer veiligheid zie ik het eigenlijk ook niet hebben. Aangezien alles via Binance loopt zullen hun ook echt wel een probleem hebben als Binance dat heeft. Voor uitcashen zijn er sowieso betere opties, maar ook voor aankoop kan het beter. Koop dan gewoon BTC, stuur het naar Binance en handel vanuit daar.
lauraz schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:31:
[...]

Ze zeggen daar heel mooi dat ze min of meer niet heel duur zijn op aankoop. Bijvoorbeeld als mensen klagen op ratingsites over de fee's. Ze hebben het dan alleen altijd over aankoop, dat de fee op verkoop 3x zo hoog is zeggen ze er niet bij. Daar handelen is kapot gaan aan fee's.

• lauraz
Taro schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:27:
@lauraz Vanaf welk bedrag heb je ze gehodled dan? En als het goed is heb je alleen je WIF nodig om over te stappen?

Voor iedere aankoop vul ik het bedrag of aantal bij 3-4 partijen in, bij de goedkoopste bestel ik uiteindelijk.

Heb overigens ook wat partnerprogramma/affiliate links lopen via al deze partijen en Coinbase en Litebit zijn toch wel het populairst bij veel mensen.

Ik ben ze vanaf december gaan sprokkelen en heb ze nog nooit verkocht. Dus volle mep een paar keer.
Dat was mijn wijze les bij mijn eerste bullrun. Verkopen!
Maar toen durfde ik nog niet te daytraden en zag ook de ineenstorting niet aankomen.
Een mens kan een hoop leren in een jaar :-)

Litebit is lekker makkelijk. Dus btc koop ik meestal daar om elders weer anders van te kopen.
Coinbase is het het me nog steeds niet gelukt om geverifieerd te worden. Ze willen mijn foto maar niet accepteren, dus ik heb het opgegeven.

Verwijderd

Mijn GVT zakt langzaam het moeras in ;w

GVT komop nou man. Wat doe je me aan? Waarom? Stijg gewoon even.

Basterds.

• Tominatie
  • Niet online
GVT is niet de enige. Ik zie veel alts het moeras inzakken. Mensen gaan weer veilig naar USDT en bitcoin lijkt het op. Tis dat een whale Stratis omhoog houdt anders was ik ook al het moeras in gezakt.

Zag net nog wat positief nieuws vanuit China voorbijkomen. Moon soon :+
https://www.ccn.com/china...ccept-bitcoin-and-crypto/
China’s Merchants are Legally Allowed to Accept Bitcoin and Crypto

• lauraz
Taro schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:33:
[...]

Gewoon via Binance (of ergens anders) omzetten naar LTC of ETH, dan op Coinbase Pro gratis omzetten naar Euro en voor 0,15 Euro een bankstorting uitvoeren. Of is Kraken dan nog goedkoper?
Volgens mij gelijk, maar zoals ik eerder typte ... coinbase wil me niet :-)
Taro schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:33:
[...]
Edit: Daar is de rode candle, door de 6.500 heen...
Wat een geweld ineens.

• Tominatie
  • Niet online
Er gebeurt helemaal niks met Bitcoin jongens. Je moet binance niet in de gaten houden maar Coinbase Pro. De binance koers zakt omdat USDT/USD weer stijgt dus op die manier trekt het elkaar steeds meer gelijk.

Ik zou https://www.bitmex.com/app/trade/XBTUSD in de gaten houden, die combineert de Coinbase, kraken, bitstamp prijs.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@Tominatie Correct, maar, als je dus op Binance handelt dan heb je met USDT te dealen en als BTC tov USDT daalt, dan loont het dus wel om uit te stappen en later weer in te stappen.

NEO is overigens sinds mijn uitstapmoment ook 15 cent per stuk vs USDT gedaald.

[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 27-10-2018 17:49 ]

• Tominatie
  • Niet online
@Taro Klopt maar het loont sowieso om uit te stappen als je denkt dat USDT weer terug naar $1 gaat. In dat geval zou BTC/USDT nog wel naar 6400 BTC/USDT zakken.

Tenzij BTC/USD opeens naar de moon gaat. Maar we zijn al zolang stabiel dat ik daar niet vanuit ga op korte termijn.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DqhqGoBUcAMoAsP.jpg:large

Netjes, 82% erbij in 9 dagen... Die gaat een mooi stapeltje BNB ontvangen.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:41:
Meer mensen die de app tabtrader gebruiken op de mobiele telefoon?
Top app, _/-\o_ Als ik niet achter de pc zit dan staat tabtrader aan, onder het eten, autorijden, wandelen, besprekingen, enz enz staat hier gemiddeld 5/6 uur per dag aan.
De app blijft ook altijd aan staan zonder dat je phone is slaapstand gaat

• raq

raq

Poeh, kijk je even de andere kant op, en dan staat prl een kwart lager. Gelukkig had ik een gedeelte winst genomen en niet zoals vroegah alles gehold.
Bij dbc is het volume enorm gestegen deze week, grotendeels zonder grote koers fluctuaties en nu gaat die redelijk omhoog. Dit kan wel eens de volgende pumpcoin worden. M'n lage buy order is vanmorgen ook nog afgegaan. Dus de zakken zijn gevuld.

• Bottie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11 15:29
Heeft er iemand gehoord van of ervaring met VITAE? Enkel op Cryptopia exchange te traden.

Weinig over te vinden, maar ik vind het iets 'raar'. Ik word er hier mee om de oren gesmeten, maar de personen die er achter zitten kan ik alleen maar linken aan piramide, scam en andere negatieve zaken :)

Met de personen bedoel ik niet het team achter de coin, maar de personen die ik er over bezig hoor. Iemand een mening er over of ervaring mee?

http://airteamimages.com/bram-botterman_pid1007.html

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:37:
Mijn GVT zakt langzaam het moeras in ;w

GVT komop nou man. Wat doe je me aan? Waarom? Stijg gewoon even.

Basterds.
hier ook tering zeg, had dit niet verwacht maar om ze nou weg te doen no way, maar even de focus op de 30e

Prepare for the next ATH

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Bottie schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:27:
Heeft er iemand gehoord van of ervaring met VITAE? Enkel op Cryptopia exchange te traden.

Weinig over te vinden, maar ik vind het iets 'raar'. Ik word er hier mee om de oren gesmeten, maar de personen die er achter zitten kan ik alleen maar linken aan piramide, scam en andere negatieve zaken :)

Met de personen bedoel ik niet het team achter de coin, maar de personen die ik er over bezig hoor. Iemand een mening er over of ervaring mee?
Nee, maar, lage supply, enorm trage website, geen duidelijk verhaal behalve de gebruikelijke marketing en het gemis aan rumoer doen mij er direct aan denken dat dit gewoon de 2.000+ste cryptocurrency op CMC is.

Alleen de lage supply zorgt voor een mooie prijs, verder zie ik geen positieve punten.

Waar word je ermee om de oren gesmeten dan? Hier niet volgens mij. Als je je in het hol van de leeuw bevindt, dan zit je tussen de shillers en moet je oppassen. Ik zou er lekker van wegblijven.
sourcecode schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:45:
[...]

hier ook tering zeg, had dit niet verwacht maar om ze nou weg te doen no way, maar even de focus op de 30e
Gelukkig een paar dagen geleden al weggedaan. Zelfs het bereiken van mijlpalen waar coins voor opgericht zijn kan je blijkbaar niet meer op vertrouwen :)

Buy before the rumour, sell 4 days before the news and 5 days before the launch O-)

[Twitter: https://twitter.com/CryptoChoe/status/1056231026484305927]
*O*

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 27-10-2018 19:18 ]

• raq

raq

raq schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:20:
Poeh, kijk je even de andere kant op, en dan staat prl een kwart lager. Gelukkig had ik een gedeelte winst genomen en niet zoals vroegah alles gehold.
Bij dbc is het volume enorm gestegen deze week, grotendeels zonder grote koers fluctuaties en nu gaat die redelijk omhoog. Dit kan wel eens de volgende pumpcoin worden. M'n lage buy order is vanmorgen ook nog afgegaan. Dus de zakken zijn gevuld.
En zo kijk je een uur later nog een x naar prl en is er weer 15% bijgekomen...

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:24
Zo, vandaag besloten om all in te gaan op Pundi X (NPXS) dat heen en weer schuiven van munten levert me te weinig op. Pundi geeft mij gegarandeerd 7% per maand..
Heb sowieso mijn veel te grote tas met VET ingeruilt.. Hoopte daar genoeg rente in de naam van VTHO uit te halen maar dat schiet echt niet op..
Bij Pundi krijg je gewoon uitbetaald in Pundi (ook op Binance)

Nu nog een goed moment zoeken om mijn NEO de deur uit te doen want dat GAS schiet ook niet op.. Alleen staat NEO nu te laag om weg te doen vind ik.. Vermoed dat die nog wel wat hoger kan komende tijd.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@Acidrain 7% aan coins erbij per maand, betekent ook een groter wordende supply, met meestal op langere termijn een koersdaling tot gevolg die in veel gevallen die 7% stijging van coins niet kan goedmaken.

Staar je dus niet blind op 7%, je zult wel meer muntjes krijgen, maar de totale Dollar waarde van je pf zal niet zomaar 7% stijgen. Mogelijk wel, dan heb je het goed gedaan hoor, maar, zo makkelijk is het vaak niet, want dan zou iedereen dat doen.

• .oisyn
  • Laatst online: 15:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Bitfinexed is doxxed: https://steemit.com/crypt...uing-this-industry-part-4
En zijn advocaat is goede maatjes met de CTFC zo te zien.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:24
@Taro Ik had eerst die zelfde redenatie maar ik heb hem nu een paar maand (een klein portie om te proberen) en echt zakken doet hij niet.
Ik ben wel van plan om die 7% die elke maand binnen komt te verzilveren richting of BTC of ETH dus deze inleg zit er in en verder is het de bedoeling dat ik er alleen maar uit ga halen. En ik hou hem in de gaten en mocht het niet bevallen gaat hij er weer uit.

Tot nu toe is dit het enigste muntje wat mij winst geeft op het moment..

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

crypto laat weer zijn bizarre kanten zien mbt GVT. ben er wel ff klaar mee maar verkopen ga ik niet doen. 25% eraf in no time........

wel een leer moment voor mij en ik had gewoon moeten verkopen op 17 euro..........
maar ja he, sometimes money makes blind.......

anyway weer vooruit kijken naar de 30e en gas erop (hoop ik)

Prepare for the next ATH

• dimdam
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-03 09:40
sourcecode schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:25:
crypto laat weer zijn bizarre kanten zien mbt GVT. ben er wel ff klaar mee maar verkopen ga ik niet doen. 25% eraf in no time........

wel een leer moment voor mij en ik had gewoon moeten verkopen op 17 euro..........
maar ja he, sometimes money makes blind.......

anyway weer vooruit kijken naar de 30e en gas erop (hoop ik)
Ik heb GVT ook nog ga ook niet in paniek verkopen , te vaak gedaan , en daarna zien dat die weer hersteld , en zelfs omhoog knalt 8)7

Heb net nog BTC gekocht op Blockport is dat niet de goedkoopste oplossing ? Bevalt mij prima (y) wat mij opviel dat het heel snel op mij ledger stond , veel sneller dan andere aanbieders , weet iemand hoe dat kan ? Zat wel in de lijst op blockchain met heel veel andere bedragen . En het bedrag was bijgewerkt zonder dat er een bevestiging was nog .

[ Voor 21% gewijzigd door dimdam op 27-10-2018 21:54 ]

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
raq schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:20:
Heb de afgelopen week ook behoorlijk wat dbc bijgekocht, wat mij betreft mag de maanreis gaan beginnen. Volume is goed, heb er alle vertrouwen in! :)
sourcecode schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:25:
GVT is bizar hard gestegen de afgelopen tijd, dus een correctie kon je toch een keer gaan verwachten?

• Tominatie
  • Niet online
PHX is ook echt niet normaal 8)7

• PilatuS
  • Niet online
Keek er naar toen ie op 60% stond, maar zoals altijd vond ik het toen al te gek om nog iets mee te doen. Toen gezien dat ie naar 70 ging en nu 90. Inderdaad 8)7

Edit: Of lekker 100%, ook goed joh _O-

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 27-10-2018 22:40 ]

Verwijderd

140% nu. Maffe zooi daar op binance. Koopdse goedkoopste kutcoin, wacht op pump. 24 uur later coin weer dood.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Hm. 0.03% verlies vandaag, door Binance (op alle andere sites sta ik vandaag op winst).

Verwijderd

Vanmiddag wat gekocht op ong 290 toen het even stabiel bleef na het pumpje rond 3 uur. Had een dip verwacht, maar het bleef even hangen dus vond ik dat een gokje waard. Hele dag andere dingen te doen (gelukkig), en ik schrok me zojuist een hoedje toen ik 430 zag staan. Meteen verkocht
Crypto is ook maar raar soms

• Tominatie
  • Niet online
Specy schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:49:
Hm. 0.03% verlies vandaag, door Binance (op alle andere sites sta ik vandaag op winst).
Jouw updates elke dag laten wel zien hoe stabiel de markt is in zijn geheel. Niet normaal, crypto-onwaardig! :S

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

131% al bij PHX...

• Tominatie
  • Niet online
Hahaha, dit is gewoon een speeltje van wat mensen met miljoenen. Tering zeg... blijft maar gaan

• PilatuS
  • Niet online
Kon het niet laten :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kUopVPrQqQFl61WnnZ7s5ZY8/full.jpg

• Tominatie
  • Niet online
LOL. +160% nu hahaha hou op hoor

Verwijderd

180% stijging? Ja hoor

• Tominatie
  • Niet online
Als dit een voorbode is voor de aankomende bullrun 8)7

Sommige alts maken in 1 dag, de maanden van bearmarket helemaal goed _O-
Kan alleen in crypto

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Het is dat ik nog maar 0,06 Dollar op Binance heb staan, anders had ik zeker meegedaan. Maar nu niet meer, de kans op een enorme daling wordt nu wel groot.

• Tominatie
  • Niet online
@Taro Same. Ik heb ook alles in mijn eigen wallets anders was ik ook ingestapt. Maar nu staat ie op 200%, dat wordt teveel van het goede. Als ie nu nog doorstijgt weet ik het ook niet meer.

• Tominatie
  • Niet online
Schiet me lek man. +250%? Hows mogelijk

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Bij de 300% zal hij vast wel dippen. Toch? :)

Edit: Daar gaat ie. Bouncen en doorgaan of kelderen?

[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 27-10-2018 23:17 ]

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:50
Tominatie schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:16:
Schiet me lek man. +250%? Hows mogelijk
Doet me denken aan Syscoin van een hele tijd geleden, die ging ook binnen no-time door het dak door een geniale hack. https://news.bitcoin.com/...pting-temporary-shutdown/

Hopen dat dit nu niet weer het geval is...

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:16:
Haha van 300% ging ie in 1x naar 200%, bagholders weten niet wat hun overkomt.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 12:42
Damn PHX van 1000 sats naar 635 in nog geen 1 minuut. LOL

• paul-s83
Taro schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:16:

Edit: Daar gaat ie. Bouncen en doorgaan of kelderen?
nee tot de 260 was het feest, dikke rode candle nu :)

• PilatuS
  • Niet online
YOLO right ? :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dawkWMcWBvvw2SgLhqUt1AZo/full.jpg

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 12:42
Erg rijk wordt je niet met die minimale sat winsten.. haal je de kosten er wel uit? Maar het is wel lekker voor je ego :)

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:21:
[...]

Erg rijk wordt je niet met die minimale sat winsten.. haal je de kosten er wel uit? Maar het is wel lekker voor je ego :)
90 dollar rijker :)

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:21:
[...]

In totaal heeft ie in een paar minuten toch mooi meerdere procenten gepakt, de kosten haal je er dus wel uit haha

• paul-s83
Zier er naar uit dat het nu toch wel een beetje gedaan is met de PHX pump. Tenzij ze 'm nog ff laten droppen en daarna weer keihard omhoog knallen

• Tominatie
  • Niet online
Gisteren mn AMB en SNM verkocht op 3100 sat en 930 sat, kijk is waar ik ze nu voor kan terugkopen. Dat noem je een mooie trade om meer coins te vergaren! :9

• dimdam
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-03 09:40
Wat een Feest 869 erin 985 eruit op het randje , 45 sec . 8)7

• PilatuS
  • Niet online
dimdam schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:23:
Wat een Feest 869 erin 985 eruit op het randje , 45 sec . 8)7
Ik zag die 1000 sat dichterbij komen en dacht, klaar nu met die onzin. Bleek een goede actie :P

• paul-s83
Damn, lijkt toch wel weer lekker omhoog te willen nu, terug naar de 1000?

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-11 22:07
Bagholder PHX hier. Op 600 alles eruit geknald. Net weer beetje terug gekocht na de drop vanaf 1000. Bizar dit. Geen idee waarom en hoe.

Overigens bagholder vanaf 4000 sats. Dus sta dik in de min hoor :P bijna een halve BTC...

[ Voor 25% gewijzigd door B-Bandit op 27-10-2018 23:31 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• PilatuS
  • Niet online
paul-s83 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:26:
Damn, lijkt toch wel weer lekker omhoog te willen nu, terug naar de 1000?
Als het eenmaal echt omlaag begint te gaan waag ik mij er niet meer aan. Vanaf nu kan het alle kanten op. Mogelijk is er nog genoeg te pakken, maar dit is erg tricky. De pump is voorbij, nu bounced ie nog wat is wat ik denk dat er gebeurt.

We hadden vorige week zaterdag en de week daarvoor toch die gasten van Big Pump Signal, die hebben deze week niets op de site staan, maar de pump is wel rond dezelfde tijd begonnen. Moet bijna wel dat het deze gasten zijn.

Heb er zelf 0.2 BTC ingegooit toen een wall rond de 500 sata van 20BTC erg snel opgegeten werd. Die 0.2 is nu 0.215 nogwat. Heb dan ook niet de ballen om langer te blijven zitten bij zulke dingen. Vandaar het er in en er uit binnen 1 minuut en dan meerdere kijkend naar de sellwalls.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Ik was altijd fan van dergelijke pumps door het risico dat er aan verbonden zat, meestal pakte het goed uit. Maar in de weken daarna verloor ik vaak ook wel weer een gedeelte van die winst door een lakse houding. Nu ik niet meer mee kan doen vind ik dat ook wel prima eigenlijk. Je hebt toch ook altijd de kans die -150% in 1 minuut mee te pakken en dan baal je enorm.

Nu ik alles in wallets heb staan heb ik nog maar 2-3 tabjes openstaan ipv 10+, bespaar ik 50-75 BNB per maand en heb ik weer tijd voor andere dingen. Geeft wel rust :)

Pagina: 1 ... 335 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!