Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 334 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.928 views

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

Klaas25 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:24:
Wie weet de reden van Golem stijging dan?? Ik ben nu in groen en wilde er al tijdje vanaf.
lees de twitter even

Prepare for the next ATH

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Klaas25 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:24:
Wie weet de reden van Golem stijging dan?? Ik ben nu in groen en wilde er al tijdje vanaf.
denk dat er niet echt een reden achter zit. Golem is de zoveelste altcoin die weer een oplevingkje heeft. Zo zien we elke dag wel meerdere altcoins de lucht inschieten. :P

• gjtokkel
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-11 13:58
gjtokkel schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:19:
[...]

haha.. ja hoor. beste wat je kan doen is storten op mijn adres...
Sorry hoor, sja...

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

zijn dit jou eerste berichten hier ?
wat moet ik met deze feedback ?

Prepare for the next ATH

• gjtokkel
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-11 13:58
sourcecode schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:29:
[...]
zijn dit jou eerste berichten hier ?
wat moet ik met deze feedback ?
Zijn niet mijn eerste berichten. Sorry. Met de vraag "moet ik nu investeren of niet" raak je behoorlijk de kern. Ik wist niet wat ik er mee moest... Het is inderdaad een gevoel ding...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
sourcecode schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:16:
mmm ik heb fiat klaar staan om 1 BTC te kopen, echter wat is wijsheid.
de ruimte van nu naar low 6K of 7 K is niet zo groot natuurlijk in vergelijking met MOON.

advies anyone ?
Ligt er aan hoeveel risico je wil lopen tegenover mogelijk meer winst. Het meest veilige zou zijn kopen als er een duidelijke weg omhoog gevonden is, maar dan zit je al snel op 7k of meer per BTC. Je kan nu kopen en hopen dat de bodem is geweest en dus wat meer winst pakken als het inderdaad vanaf nu omhoog gaat. Je kan wachten en hopen dat we omlaag gaan, maar dan is de vraag wat de bodem is ? Koop je dan op 6.2k of 6k ?

Als je wacht in de hoop dat de boel nog omlaag gaat kan je denk ik beter wachten tot de weg omhoog weer gevonden is vanuit de bodem, waar die dan ook ligt. Stel de boel bounced op 6.2k kan je bijvoorbeeld kopen op 6.3k. Persoonlijk gebruik ik dit voor zowel kopen als verkopen. Kopen wanneer de boel begint te stijgen na een daling en verkopen wanneer de boel begint te dalen na een stijging.

Aan de andere kant kan je hier nog tig dingen neerzetten, het punt is niemand die van te voren weer wat de beste tijd is om te kopen. Misschien gaan we de 6.2k nooit meer zien, misschien staan we over enige tijd wel op 5k. Je zal zelf moeten beslissen wat voor jou handig is welk risico je wil lopen tegenover mogelijk meer winst.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-11 07:11
Is binance stuk ofzo. Gister al een storting na paar uur kunnen cancelen van LTC. Nu stuur ik weer wat maar ik zie niet dat het proces van al die confirmations begint pff. Of ben te ongeduldig.

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:35:
Is binance stuk ofzo. Gister al een storting na paar uur kunnen cancelen van LTC. Nu stuur ik weer wat maar ik zie niet dat het proces van al die confirmations begint pff. Of ben te ongeduldig.
Gebruik XRP ipv LTC, is sneller :+

• Klaas25
PilatuS schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:36:
[...]

Gebruik XRP ipv LTC, is sneller :+
Het is me plukje GNT van de MEW wallet. Transactie kosten zijn er wel af. Maar die GNT blijft kalmpjes staan grrr.. Kan het zelfs opnieuw selecteren...

• Tominatie
  • Niet online
Jongens, het team achter #LekkerCryptisch geeft 2500 GO weg aan een gelukkige winnaar. Je hoeft er bijna niks voor te doen dus doe ook gewoon lekker mee :D
Hopen dat 1 van ons de gelukkige is.

• Hier_ben_ik
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
@sourcecode ik ben ook nieuw en lees hier al een tijdje mee. Ideaal moment om in te stappen nu als je het voor de lange termijn doet als je het mij vraagt. Inderdaad wat @Tominatie en @Viss zeggen: niet te lang stil staan bij een eventueel klein dipje wat mogelijk nog komt, zal vast weer recht trekken. Tenzij de gedachtegang van @PilatuS je meer aanspreekt natuurlijk (welke niks voor mij is, mezelf kennende ben ik dan ik over 3 jaar nog aan het twijfelen), keuzes keuzes ;)

Gewoon hier en daar wat meelezen en kijken wat er gebeurt. Je krijgt dan ook wat gevoel bij wat de mensen hier zeggen en wiens ideeën aansluiten bij je eigen ideeën, welke mensen weten waar ze het over hebben en wie alleen voor zijn eigen coin spreekt.

@ de rest: ik volg jullie al een tijdje met veel interesse, super leerzaam dus thnx voor alles wat jullie hier delen! d:)b

Verwijderd

Tominatie schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:38:
Jongens, het team achter #LekkerCryptisch geeft 2500 GO weg aan een gelukkige winnaar. Je hoeft er bijna niks voor te doen dus doe ook gewoon lekker mee :D

[Twitter]
Bedankt voor de tip! Doe ook ff mee :)

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:54
de ruimte van nu naar low 6K of 7 K is niet zo groot natuurlijk in vergelijking met MOON.

advies anyone ?
Het kan evengoed beide kanten op nu.
Theoretisch gezien is het dus niet mogelijk om goed advies te geven.

Het is gewoon hopen dat je over 2 jaar kunt zeggen: "Haha, in 2018 maakte ik me er nog druk over om voor 5k of voor 8k in te kopen. Stom he!"

Kwestie van vertrouwen in crypto's en eigen gevoel.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Hm, iemand heeft net 0.00000888 BTC (ca. 5 eurocent) op mijn CoinBase-wallet gestort. Vaag???

Verwijderd

Hier_ben_ik schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:50:
@sourcecode ik ben ook nieuw en lees hier al een tijdje mee. Ideaal moment om in te stappen nu als je het voor de lange termijn doet als je het mij vraagt. Inderdaad wat @Tominatie en @Viss zeggen: niet te lang stil staan bij een eventueel klein dipje wat mogelijk nog komt, zal vast weer recht trekken. Tenzij de gedachtegang van @PilatuS je meer aanspreekt natuurlijk (welke niks voor mij is, mezelf kennende ben ik dan ik over 3 jaar nog aan het twijfelen), keuzes keuzes ;)

Gewoon hier en daar wat meelezen en kijken wat er gebeurt. Je krijgt dan ook wat gevoel bij wat de mensen hier zeggen en wiens ideeën aansluiten bij je eigen ideeën, welke mensen weten waar ze het over hebben en wie alleen voor zijn eigen coin spreekt.

@ de rest: ik volg jullie al een tijdje met veel interesse, super leerzaam dus thnx voor alles wat jullie hier delen! d:)b
Welkom in het gezelligste cryptotopic van Nederland en omstreken! d:)b

• Specy
Specy schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:54:
Hm, iemand heeft net 0.00000888 BTC (ca. 5 eurocent) op mijn CoinBase-wallet gestort. Vaag???
Niet alleen naar mij. Hele reeks 0.00000888 BTC transacties. Wtf??

https://live.blockcypher....6be9bed1e46c3e3796078161/

• Tominatie
  • Niet online
Specy schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:54:
Zag dit toevallig vandaag voorbij komen:

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Tominatie schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:23:
[...]

Zo da's een mooi opgespaard bedragje. Je moet gewoon lekker op je eigen gevoel handelen.
De 1 zegt dat 5-6k mogelijk is, de andere 4-5k en ik zeg 100k.
:Y)
Precies, kan je ook nooit spijt krijgen dat je iemand zijn advies hebt gevolgd.
Persoonlijk zou ik alleen even wachten tot er beweging in de markt komt........
Ennnnnn nadenken of je in 1 klap 1 BTC koopt of gaat ladderen.
Mijn gok op dit moment is dat we zakken dus ik ladder mijn BTC's van 5200 helemaal naar 3500 eur.
Gemiddelde prijs per BTC is het enige waar ik naar kijk.

• PilatuS
  • Niet online
Hier_ben_ik schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:50:
niet te lang stil staan bij een eventueel klein dipje wat mogelijk nog komt, zal vast weer recht trekken.
Dat is nogal een aanname. Het is gewoon mogelijk dat BTC onder de 5k gaat. Waarschijnlijk of niet, het is mogelijk en dat is wel wat meer dan een klein dipje. Ga je er vanuit dat we niet meer dan een dipje kijgen is nu inderdaad het moment om te kopen, maar dat weet je dus niet.

• Specy
Tominatie schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:56:
[...]

Zag dit toevallig vandaag voorbij komen:

[Twitter]
Hm. Goeie uitleg hier:
Let's pretend we're talking about physical dollar bills with serial numbers being sent to physical addresses. And let's say you have 2 houses where you send and receive money. Someone is stalking you and trying to figure out which houses are yours. Every time you send or receive money, they go into your mailbox and open the envelope, make a note of the serial numbers on the dollar bills, and then close up the envelope and send it on its way.

They know that 1 of the houses is yours. They're trying to figure out if the other house is also yours. So they send $1 in an envelope to House #2. You open that envelope and you're not sure who the $1 is from, but cool, a free dollar, right? You can use that for something. You stick it in your wallet without thinking about it.

Then you make a purchase and send $500 from House #1. And since you have it in your wallet, you use the $1 bill they sent you. When they open the envelope and find the dollar they sent to House #2 in a payment coming from House #1, they know that House #1 and House #2 have the same owner.
Aangezien dit mijn Coinbase-wallet is (die ik sowieso alleen gebruik om Bitcoins uit te laten keren naar euro's) neem ik maar even aan dat ik me hier niet druk over hoef te maken. (Don't spend kan ik sowieso niet kiezen).

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
De alt markt begint wel al lekkerder te draaien :-)
Van het weekend 25% op REQ
Gisteren op NAV en STRAT
Vandaag op NEBL

Het zijn geen moon raketten maar toch leuk om mee te pakken en in te stappen op coins die nu mooi laag staan

Verwijderd

Specy schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:14:
[...]

Hm. Goeie uitleg hier:

[...]

Aangezien dit mijn Coinbase-wallet is (die ik sowieso alleen gebruik om Bitcoins uit te laten keren naar euro's) neem ik maar even aan dat ik me hier niet druk over hoef te maken. (Don't spend kan ik sowieso niet kiezen).
Het lijkt me hoe dan ook niet onverstandig om de support van coinbase even op de hoogte te stellen.

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:00
sourcecode schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:38:
[...]

net maar eens een account aangemaakt en de mining laten draaien
werkt wel out of the box ja. heb er nu 18 :)

volgens de calculator is het 0.1 ETH = 7500

maar wachten of ze gelist worden ergens
JSECoin staat op CMC en staan inmiddels op 2 exchanges. Ben benieuwd wat dit gaat opleveren.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Wimlem schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:57:
[...]

JSECoin staat op CMC en staan inmiddels op 2 exchanges. Ben benieuwd wat dit gaat opleveren.
ik heb bijna non stop gedraaid vanaf eind juli en sta nu op bijna iets meer dan 4000 tokens.
op latoken staat die op moment van schrijven 35% in de plus.

ben benieuwd waar dit gaat eindigen ja, wat wel een feit is dat dit de meest makkelijke manier van minen is die er bestaat :)

leuk concept is het

Prepare for the next ATH

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Tominatie schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:38:

[Twitter]
Topper. Ik doe mee!

Rookworst zonder r is ook worst.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ach... Misschien komt er nog tijdelijke dip van ~20% misschien ook niet. 'k Heb iig weer wat bijgekocht, aan mij zal het niet liggen.

-edit-

Ah, net op tijd lijkt het, mini pumpje op IOST

[ Voor 18% gewijzigd door Chris.nl op 25-10-2018 23:14 ]

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:12
sourcecode schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:01:
[...]

ik heb bijna non stop gedraaid vanaf eind juli en sta nu op bijna iets meer dan 4000 tokens.
op latoken staat die op moment van schrijven 35% in de plus.

ben benieuwd waar dit gaat eindigen ja, wat wel een feit is dat dit de meest makkelijke manier van minen is die er bestaat :)

leuk concept is het
Draai al vanaf januari 24/7 (Number of currently active self-miners: 3260 ) dus loont zich zekers... :+

• Specy
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:39:
[...]

Het lijkt me hoe dan ook niet onverstandig om de support van coinbase even op de hoogte te stellen.
Done. Ik laat het wel weten als er nog een response komt.

• Tominatie
  • Niet online
Ik hou ze allemaal in de gaten maar heb van deze nu al een zakje:
- Stratis - 23100 sat
- XEM - 1517 sat
- Theta - 1367 sat
- WAN - 15310 sat
- AMB - 3025 sat

Bij de andere hoop ik op een beter instapmoment op ZIL na want dat mainnet vind ik nog te ver verwijderd. Over een maandje wordt die misschien interessant.
Even een update, misschien voor jullie niet zo heel interessant maar het is voor mij wel handig.
Vandaag heb ik SNM aan dit lijstje toegevoegd op 880 sat. Zag dat ie iets was gedaald so i'll take it.
De sat-prijs op STRAT is iets omhoog gegaan mede door mijn buy op 28500 sat gisteren. Vandaag ook nog eens op 26350 een extra zakje gekocht. Heb er gewoon veel vertrouwen in.
Daarnaast heb ik mijn zak WAN verkocht, ik heb me er ff ingedoken maar kwam tot de conclusie dat ik 't toch best wel een behoorlijke shitcoin vind. Kut ico's waar niemand interesse in heeft etc.
Heb door de vrijgekomen BTC uit WAN nu wat extra AMB en XEM aangeschaft..

Dus mijn holds zien er voor nu zo uit)
- Stratis - ~24000 sat
- XEM - ~1500 sat
- Theta - 1367 sat
- WAN - 15310 sat - verkocht op 16770. Tegen de 10% winst, das toch mooi.
- AMB - ~2995 sat
- SNM - 880 sat

Het grappige is dat Stratis verre-verre-verre weg mijn grootste hold is. Ik heb heel veel geluk gehad dat ie gisteren opeens naar de maan ging, maar ik blijf mooi holden.

• Tominatie
  • Niet online
Het valt me trouwens op dat er op bitmex enorme short/long orders staan constant(miljoenen dollars). Hij beweegt tussen een heel kleine range maar groot geld is iedergeval aanwezig aan de bear en bull kant.

Iets zegt me daarom dat er actie aan zit te komen, hopelijk doorbreken we de stabiele factor. Denk dat de bulls gaan winnen, dus moonen gaan we.

alleen zeg ik al heel 2018 dat de bulls gaan winnen, nog niet veel van teruggezien.

:D

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:41:
Het valt me trouwens op dat er op bitmex enorme short/long orders staan constant(miljoenen dollars). Hij beweegt tussen een heel kleine range maar groot geld is iedergeval aanwezig aan de bear en bull kant.

Iets zegt me daarom dat er actie aan zit te komen, hopelijk doorbreken we de stabiele factor. Denk dat de bulls gaan winnen, dus moonen gaan we.

alleen zeg ik al heel 2018 dat de bulls gaan winnen, nog niet veel van teruggezien.

:D
Het lijkt er op dat iedereen zit te wachten om te zien wat er gaat gebeuren. Zolang iedereen wacht gebeurt er dus ook niets :P

Wel een interessant punt waar we zitten nu. Als er iemand met 200 miljoen fiat aan komt zetten kan die persoon ons in een nieuwe bullrun/uptrend rammen met dat bedrag. Als iemand voor zo'n bedrag aan BTC heeft kan die persoon ons in een enorme run verder omlaag storten. Als ik de CEO van Binance was en dus miljardair was had ik het wel geweten. Pleur er even 100 miljoen tegenaan in wat stappen, zorg voor een nieuwe run omhoog en verdien meer dan wat je er in stopt aan fee's de komende maanden. We zitten nu in zo'n strakke range waarbij zoveel mensen afwachten dat 1 persoon de boel kan bepalen, best wel eng eigenlijk.

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:51:
[...]

Het lijkt er op dat iedereen zit te wachten om te zien wat er gaat gebeuren. Zolang iedereen wacht gebeurt er dus ook niets :P

Wel een interessant punt waar we zitten nu. Als er iemand met 200 miljoen fiat aan komt zetten kan die persoon ons in een nieuwe bullrun/uptrend rammen met dat bedrag. Als iemand voor zo'n bedrag aan BTC heeft kan die persoon ons in een enorme run verder omlaag storten. Als ik de CEO van Binance was en dus miljardair was had ik het wel geweten. Pleur er even 100 miljoen tegenaan in wat stappen, zorg voor een nieuwe run omhoog en verdien meer dan wat je er in stopt aan fee's de komende maanden. We zitten nu in zo'n strakke range waarbij zoveel mensen afwachten dat 1 persoon de boel kan bepalen, best wel eng eigenlijk.
Haha, eens.
Wat wel interessant is om in je hoofd te houden: de 6k is een soort van psychologische grens geworden (de houvast van iedere holder/believer/trader(?)). Als we die breken met wat geweld kan dit een sell-off inluiden van mensen die denken FUCK THIS SHIT I'M OUT!. Want we hebben 6k nu al 3/4x getest naar mijn weten, uiteindelijk denken mensen ook gewoon:"blijkbaar moeten we nog verder dalen".

Btw. ik denk niet op die manier, ik hold gewoon de moeder en koop ook gewoon weer flink bij dan. Maar zo werkt de markt denk ik gewoon.

Dus een whale met wat BTC, denk aan paar duizend kan deze epische daling ingang zetten.
Op TA-gebied zitten we in een enorme descending triangle wat ook meestal bearish is. Traders en veel mensen zitten daarom nog steeds aan de zijlijn te wachten op bevestiging (higher-high..etc)

Aan de andere kant: het sentiment keert bullish, naar mijn idee. Ik zie alts weer lichtjes over de kop gaan (zie: PRL, GVT etc.). Ok niet alle alts doen het fantastisch maar je kan wel spreken van een licht herstel na de dramatisch bearmarket. Daarnaast komt Bakkt eraan etc....

Het is een boeiende periode jongens.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:06

ScreamGT

joejoe

Het ziet er naar uit dat mijn debakel bij Poloniex eindelijk tot een einde komt!

Zojuist gesproken met een case manager van Circle, Start Up die Poloniex in Februari heeft overgenomen en men bied aan om mij te vergoeden in BTC tegen de koers van EFL in Februari 2018. Uiteraard ben ik hier niet meteen mee akkoord gegaan en zal ik hier 'later' op terugkomen. Maar gezien de huidige stand van EFL (en een delist op bittrex) ben ik tevreden met het resultaat!

Zo zie je maar, de aanhouder wint! (Soort van).

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:21:
[...]

Kortom: Bewaar je private key veilig, maar je Bitcoin saldo staat op de publieke blockchain, je hebt geen Bitcoin offline staan.
Geweldige uitleg, bedankt.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zoals de meesten hier er over denken, ik trouwens ook, welke kant het opgaat met de BTC koers.....geen idee.
Bitcoin naar 200.000 dollar of komt er een barre 'cryptowinter'?
Door Belegger.nl op 25 okt 2018
Hier wat meningen van "experts", alhoewel waarom zijn ze experts?
Bron: https://www.belegger.nl/C...n-barre-cryptowinter.aspx

• Chris.nl
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 23:55:
Zoals de meesten hier er over denken, ik trouwens ook, welke kant het opgaat met de BTC koers.....geen idee.

[...]

Desondanks denkt Tsaryk dat "2019 het jaar zal worden van de massaconsumptie van blockchain en de hausse van de gedecentraliseerde applicaties".
Dat zou mooi zijn, hopelijk komen er wat dApps die daadwerkelijk een hit worden. Vooralsnog kan ik niet echt veel dApps opnoemen, behalve misschien wat wallets. Ik denk dat 2019 misschien wat vroeg is om van een hausse te kunnen spreken. Wellicht wordt 2019 het jaar dat sommige blockchains (echt) klaar zijn voor dApps en 2020 het jaar van de toepassingen...

• toilet_paper
RaptorXS schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 23:55:
Het lijken in ieder geval mensen die affiniteit hebben met crypto's.
Ze zijn allemaal positief gestemd richting de toekomt. Altijd goed om te lezen natuurlijk.

Maar wat die Whitehill zegt, dat de vorige bearmarket meerdere jaren duurde, en dat daarom deze bearmarket ook langer zou kunnen duren, vind ik nogal vreemd. Namelijk lag aan de vorige bearmarket het Mt. Gox verhaal (grotendeels) ten grondslag. Beetje vreemd dat een expert op basis van de duur van de vorige bearmarket stelt dat de huidige 'bearmarket' daarom ook meerdere jaren zou moeten duren.

Bovendien leunen hun meningen sterk op de mogelijke ETF-approval en de Bitcoin halving. Waarvan ikzelf juist denk dat die minder effect zullen hebben op de koers. Ik lees echter weinig over ontwikkelingen zoals Bakkt en Fidelity bijvoorbeeld.

Maar ja, ik ben dan ook geen expert.

• RaptorXS
Chris.nl schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 00:09:
[...]

[...]
Dat zou mooi zijn, hopelijk komen er wat dApps die daadwerkelijk een hit worden. Vooralsnog kan ik niet echt veel dApps opnoemen, behalve misschien wat wallets. Ik denk dat 2019 misschien wat vroeg is om van een hausse te kunnen spreken. Wellicht wordt 2019 het jaar dat sommige blockchains (echt) klaar zijn voor dApps en 2020 het jaar van de toepassingen...
Hier heb ik meer het twijfel gevoel of het wel zo goed is dat door ETF's, Bakkt etc. de grote investeerders in gaan stappen en of dat wel goed is voor de toekomst van de crypto's en de kleine beleggers..

Waakzaamheid is geboden
Hoewel het er alle schijn naar heeft dat 2019 een goed jaar zal worden voor blockchain en cryptovaluta is voorzichtigheid geboden. De komst van institutionele investeerders wordt door velen positief aanschouwd, maar grote investeerders hebben vooral oog voor hun eigen belangen en bestaan niet om bestaande investeerders rijk te maken. De kans op koersmanipulatie is met de komst van het grote geld aanwezig en er valt voor hen veel te winnen wanneer zij hun cryptovaluta goedkoper in kunnen kopen door bijvoorbeeld eerst de koers in te laten storten. Of het hen lukt om het positieve momentum van Bitcoin en andere cryptovaluta de kop in te drukken valt nog te bezien, maar één ding is vrijwel zeker: vanaf 2019 is de cryptovalutamarkt niet langer in handen van de gewone investeerder (retail investor) maar van de grote jongens van Wall Street, vergeleken waarmee de gemiddelde Bitcoin Whale (red: grote Bitcoin investeerder) volledig in het niet valt.
Bron: https://bitcoinmagazine.n...pto-zijn-come-back-maakt/

• Chris.nl
  • Niet online
Aan de andere kant durf ik er wel op te vertrouwen dat ook institutionele graaiers gretig genoeg zijn om BTC uiteindelijk hoog te willen waarderen. Hoeveel weakhands zouden er nog zijn? Gaan institutionele beleggers de huidige whales op de knieën krijgen? Als de markt weer volatiel wordt kunnen we 't iig ergens over hebben...

• PilatuS
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 00:42:
Hoeveel weakhands zouden er nog zijn?
Heel erg veel denk ik als BTC onder de 6.2k en laat staan 5.8k komt.

• Chris.nl
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 00:46:
[...]

Zou goed kunnen, dan hoop ik dat 't een korte dip wordt, want ik blijf um uitzitten.

• RaptorXS
PilatuS schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 00:46:
[...]

Ondanks mijn eigen BTC instap onlangs, ter uitbreiding van mijn BTC pf, wacht ik ook met verder kopen en dat begint pas bij plusminus
4,8K. :)
Verkopen omdat ik geen tijd heb voor daghandel, doe ik voorlopige niet.

[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 26-10-2018 01:28 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

advies anyone ?
Als iedereen wacht met kopen, dan zal de prijs nooit meer oplopen. Ik heb nu een mooie hoeveelheid in aparte wallets staan en wacht ook met verder inkopen totdat de koersen stijgen. Daarom zitten we nu allemaal in een soort patstelling en flatline. Mijn insteek zou zijn: Kopen! Stop loss erop, dan kan er weinig mis gaan behalve dat je wat tientjes armer bent als er toch nog een daling komt, maar als dat een probleem zou zijn, dan zou je ook geen hele Bitcoin kunnen kopen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• DeTowel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-05 15:02
Laatste kans om Neurochain (NCC) goedkoop in te slaan. Test-net om de hoek!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

DeTowel schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:19:
Laatste kans om Neurochain (NCC) goedkoop in te slaan. Test-net om de hoek!
Prima onderbouwing ook :)

Grote kans dat vlak na de lancering de prijs weer afdaalt naar de huidige regionen, maar fijn dat je zelf zo optimistisch bent.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:42

Bever!

3

Taro schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:23:
[...]

Als iedereen wacht met kopen, dan zal de prijs nooit meer oplopen. Ik heb nu een mooie hoeveelheid in aparte wallets staan en wacht ook met verder inkopen totdat de koersen stijgen. Daarom zitten we nu allemaal in een soort patstelling en flatline. Mijn insteek zou zijn: Kopen! Stop loss erop, dan kan er weinig mis gaan behalve dat je wat tientjes armer bent als er toch nog een daling komt, maar als dat een probleem zou zijn, dan zou je ook geen hele Bitcoin kunnen kopen.
Zit ook steeds te dubben en heb het maar gewoon gedaan.
Of dit nu het beste moment zou zijn, who knows. Maar wil de boot niet missen straks, dus 1 btc rijker :)

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 12:42
Bever! schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:04:
[...]

Of dit nu het beste moment zou zijn, who knows. Maar wil de boot niet missen straks, dus 1 btc rijker :)
Dat heet dus in de volksmond FOMO :+

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:42

Bever!

3

Sahara schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:07:
[...]

Dat heet dus in de volksmond FOMO :+
ach onder de 5800 komt hij toch niet, dus noem het wat je wilt :P

• Sahara
Bever! schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:10:
[...]

ach onder de 5800 komt hij toch niet, dus noem het wat je wilt :P
Okidoki we will see about that :)

• toilet_paper
Ik zie jouw investering op dit moment ook niet als FOMO.
Je moet toch een keer instappen als je geïnteresseerd bent.
Ik zou het pas FOMO noemen als je BTC ineens omhoog ziet knallen en dat je dan pas inspringt.

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik zie net in mijn excelsheetje dat ik vandaag mijn eerste cryptoverjaardag vier.
Op 26 oktober 2017 kocht ik mijn eerste stukje btc voor €52,42.
Ik verloor wat, won wat, maar was vooral voorzichtig en leerde ondertussen bij.
Ik lurk hier al een jaar mee voor tips en af en toe een glimlach.
Dus op mijn verjaardag dacht ik maar eens hoi te zeggen.
Hoi! :-)

• toilet_paper
Gefeliciteerd :-)

• Sahara
toilet_paper schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:13:
Ik zie jouw investering op dit moment ook niet als FOMO.
Je moet toch een keer instappen als je geïnteresseerd bent.
Ik zou het pas FOMO noemen als je BTC ineens omhoog ziet knallen en dat je dan pas inspringt.
Ik moet toegeven dat bij elke pump ik wel denk van uhh wat als ie nu hard doorstijgt dan moet ik ook BTC kopen.. Maar ik hou mij maar in want na elke pump dropt ie binnen een niet afzienbare tijd en de 6600 usdt kon immers ook niet vast worden gehouden, als het zo door gaat dan sneuvelt de 6500 ook wel. Dus ik koop geen BTC nu, hij zal wel verder droppen denk ik, en als ie toch hard pumped dan heb ik pech en koop ik minder BTC.

• Sahara
lauraz schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:19:
Ik zie net in mijn excelsheetje dat ik vandaag mijn eerste cryptoverjaardag vier.
Op 26 oktober 2017 kocht ik mijn eerste stukje btc voor €52,42.
Ik verloor wat, won wat, maar was vooral voorzichtig en leerde ondertussen bij.
Ik lurk hier al een jaar mee voor tips en af en toe een glimlach.
Dus op mijn verjaardag dacht ik maar eens hoi te zeggen.
Hoi! :-)
Happy Birthday :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Sahara schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:22:
[...]

Ik moet toegeven dat bij elke pump ik wel denk van uhh wat als ie nu hard doorstijgt dan moet ik ook BTC kopen.. Maar ik hou mij maar in want na elke pump dropt ie binnen een niet afzienbare tijd en de 6600 usdt kon immers ook niet vast worden gehouden, als het zo door gaat dan sneuvelt de 6500 ook wel. Dus ik koop geen BTC nu, hij zal wel verder droppen denk ik, en als ie toch hard pumped dan heb ik pech en koop ik minder BTC.
En omdat jij en anderen nu niet kopen (geen verwijt hoor :)) zal dat mogelijk ook gaan gebeuren. Het is echt een self fulfilling prophecy...

• toilet_paper
Sahara schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:22:
[...]

Dat is ook een tactiek en zou best wel eens de juiste kunnen zijn.
Valt bij mij ook niet echt onder het noemertje FOMO, 't is een strategie en er is over nagedacht.
FOMO zie ik meer als ondoordacht handelen en blindelings op een trein springen.
Maar ja, de perfecte definitie van iets is vaak persoonlijk :-)

• DeTowel
Taro schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:03:
[...]

Prima onderbouwing ook :)

Grote kans dat vlak na de lancering de prijs weer afdaalt naar de huidige regionen, maar fijn dat je zelf zo optimistisch bent.
Chillers kennen geen onderbouwing ;)

Maar alle gekheid op een stokje. Het is een zeer goed project met een dik team. Neem een kijkje op de website zou ik zeggen. En de prijs en MC is momenteel erg laag, dus perfect instapmoment.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Bij Neo is er ook shit aan de hand btw.
Sommige blocks duurden 30 MIN. Maximaal aantal transacties per block bij NEO = 500.
Dus alle dapps werden onbruikbaar.

Neo zit normaal max op 33,3 transacties per seconden. Wat ook weinig is nog.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

DeTowel schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:21:
[...]

Chillers kennen geen onderbouwing ;)

Maar alle gekheid op een stokje. Het is een zeer goed project met een dik team. Neem een kijkje op de website zou ik zeggen. En de prijs en MC is momenteel erg laag, dus perfect instapmoment.
Dat zijn de standaard shill redenen. Ik zie alleen maar algemene termen die voor iedere coin gezegd kunnen worden en de prijs kan vast nog wel lager. Mij overtuig je hier niet mee om in te stappen.

• Tominatie
  • Niet online
Bears zitten nu in de denial fase. Je ziet ze vol ongeloof shorts plaatsen die geen enkele invloed meer hebben. RIP BEARS. Capituleren gaan ze ;) :w

SNM gaat wel lekker zeg d:)b
Maar STRAT en AMB laten het pittig afweten. :/

• Klaas25
Saaie boel. Goed nieuws onbeperkt maar stijgen ho maar.
Ondertussen de beurs aan het crashen.

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:55:
SNM gaat wel lekker zeg d:)b
Maar STRAT en AMB laten het pittig afweten. :/
SNM heeft nog niet de stijging gehad die AMB en STRAT wel hebben gehad. Die laatste 2 zijn nu bezig met correcties. Gaan vast wel weer omhoog, maar geen idee hoe ver omlaag die correcties nog gaan.

THETA uit het lijstje van je, staat stil en heeft ook nog geen stijging gehad. Denk dat daar ook nog wel wat inzit binnenkort.

Edit: SNM moet ook even doorzetten nu, anders is het weer terug naar 8xx sats zoals ie al meerdere keren heeft gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 26-10-2018 13:35 ]

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:32:
[...]

SNM heeft nog niet de stijging gehad die AMB en STRAT wel hebben gehad. Die laatste 2 zijn nu bezig met correcties. Gaan vast wel weer omhoog, maar geen idee hoe ver omlaag die correcties nog gaan.

THETA uit het lijstje van je, staat stil en heeft ook nog geen stijging gehad. Denk dat daar ook nog wel wat inzit binnenkort.
Yupp, ik ging er ook wel vanuit dat STRAT nog wat zou dalen. Het maakt me ook niet uit want die hele stijging zie ik zelf als een bonus. De releases in December, dat is de reden dat ik hold.

Bij AMB dacht ik dat 3500 naar 3000 sat wel een leuke correctie was. Blijkbaar niet, want hij wou blijkbaar nog de 2800 sats testen. Theta verwacht ik nog actie van ja. Daar zorgt de main net hype wel voor denk ik. :D

• nRealsus
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-10 10:20
Eindelijk ook weer wat actie bij ZIL.

• Tominatie
  • Niet online
Wanneer gaat IOST weer wat doen? @Chris.nl
Op 2018-10-11 zie ik een beste rode candle van 210 tot 168 sat. Sindsdien licht herstel met nu al 2 mislukte pogingen om 200 sat te passeren. Driemaal is scheepsrecht? :P

Heb hem nu ook maar op m'n watchlist gezet.

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:21
Tominatie schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:59:
Op 2018-10-11 zie ik een beste rode candle van 210 tot 168 sat. Sindsdien licht herstel met nu al 2 mislukte pogingen om 200 sat te passeren. Driemaal is scheepsrecht? :P

Jij ook al :) , zat ook al te denken om er wat van aan te schaffen , nu 190 op kucoin

• Chris.nl
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:59:

Ik heb geen idee... Hoewel ze goed bezig zijn (standaad shill praat, goed team, goede code, bla) staan er geen grote bijzonderheden op de agenda. Vooralsnog lijkt IOST behoorlijk afhankelijk van wat BTC gaat doen (hoewel je zou kunnen denken dat ie momenteel ondergewaardeerd is). Dus an sich zie ik geen reden voor FOMO vandaag of morgen.

Rond december komt nog een testnet update. Rond maart 2019 (eind Q1) verwacht ik daadwerkelijk nieuws dat IOST iets gaat doen (mainnet), dan ben je wellicht een beetje laat met inkopen. Maar vooralsnog zou ie opnieuw mee kunnen dippen met BTC als... Desalniettemin zit ik er 100% in en koop ik elke maand bij :9~

Nou even shillen dan.... Huidige status testnet v1.0.0

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4fX6LvIGaHivQ8kFtuWqMWrk/full.jpg

Vers artikel waarin ie genoemd wordt: Top 5 Undervalued ERC-20 Tokens

[ Voor 32% gewijzigd door Chris.nl op 26-10-2018 15:28 ]

• Klaas25
Zweden test invoering digitale munt
https://www.telegraaf.nl/...t-invoering-digitale-munt

Er staat niet specifiek crypto bij maar dat is het wel?? :?

• Tominatie
  • Niet online
@Chris.nl Ik koop rond december wel een zakje voor de mid-term hold. Maart is nog ver weg :D
Maar niet alleen positief nieuws bepaalt de koers, ook TA en traders die IOST misschien een leuke opties beginnen te vinden. Dus mocht ie de 200 sat willen doorbreken jump ik ook in. 8)

Voor nu hoop ik dat mijn holds die met releases komen in December leuke sprintjes zullen doen. Hopelijk gesteund door een bitcoin die eindelijk de 6400 verlaat voor de 6500+ 8)7

@PilatuS Heb dat zakje SNM maar even verkocht. Lijkt niet verder omhoog te willen dus koop 'm hopelijk weer wat goedkoper in over een tijdje.

• DeeSung
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:17:
[...]

Ik heb geen idee... Hoewel ze goed bezig zijn (standaad shill praat, goed team, goede code, bla) staan er geen grote bijzonderheden op de agenda. Vooralsnog lijkt IOST behoorlijk afhankelijk van wat BTC gaat doen (hoewel je zou kunnen denken dat ie momenteel ondergewaardeerd is). Dus an sich zie ik geen reden voor FOMO vandaag of morgen.

Rond december komt nog een testnet update. Rond maart 2019 (eind Q1) verwacht ik daadwerkelijk nieuws dat IOST iets gaat doen (mainnet), dan ben je wellicht een beetje laat met inkopen. Maar vooralsnog zou ie opnieuw mee kunnen dippen met BTC als... Desalniettemin zit ik er 100% in en koop ik elke maand bij :9~

Nou even shillen dan.... Huidige status testnet v1.0.0

[Afbeelding]

Vers artikel waarin ie genoemd wordt: Top 5 Undervalued ERC-20 Tokens

Iost is nu een mooie cashgrab pump&dump coin. Hun github activiteit is iig trash.

• Chris.nl
  • Niet online
DeeSung schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:37:
[...]
Hun github activiteit is iig trash.
Voor wat het waard is; hoewel alles opensource wordt, houden ze nu veel code voor zichzelf om de concurrentie voor te blijven.

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:05:
@PilatuS Heb dat zakje SNM maar even verkocht. Lijkt niet verder omhoog te willen dus koop 'm hopelijk weer wat goedkoper in over een tijdje.
Hier om kwart voor 2 de boel ook verkocht :)

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bever! schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:04:
[...]

Niemand weet met zekerheid of we nog verder gaan dalen of dat we vanuit hier omhoog gaan. Ik ben zelf geneigd om te zeggen dat we wel aardig de bodem hebben gezien en dat we nu inderdaad in de fase zitten dat iedereen kan gaan inslaan. Uiteraard; als een aantal mensen met deep pockets besluiten om nu te dumpen dan gaan we naar beneden. Maar dat kan echt niemand voorzien en is dan ook niet echt een valide argument om terughoudend te zijn. Als je op die manier gaat denken dan is er nooit een juist instap moment.

Ik heb deze bearmarket ook al op meerdere punten munten ingeslagen en steeds gingen we weer verder naar beneden. Tsja, shit happens. Zodra die bullmarket er is weet ik iig dat ik er een stuk beter bij zal zitten. En daar hoef je alleen maar naar de vorige bullruns voor te kijken. Wil niet zeggen dat dat nu precies hetzelfde gaat zijn, maar er komt een boel goed nieuws aan waardoor de crypto markt best een boost kan krijgen. Ik baal liever nu dat 'ie alsnog naar beneden gaat en daarna in een bullmarket omhoog dan dat ik nu een kans laat liggen en de koers omhoog gaat zonder gebruik te hebben gemaakt van de goedkope muntjes.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Chris.nl schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:42:
[...]

Voor wat het waard is; hoewel alles opensource wordt, houden ze nu veel code voor zichzelf om de concurrentie voor te blijven.
Juist. Ik ben zelf developer en je kunt bijvoorbeeld aanpassingen doen die niet zichtbaar zijn voor het grote publiek. Dus dat het niet direct zichtbaar is wil niet zeggen dat er niets gebeurt. Daarnaast kunnen ze ook prima aanpassingen doen op een eigen systeem en dat pas later naar git pushen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Ryan1981
  • Laatst online: 10:39

Ryan1981

Je ne sais pas

DAMAGE schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:49:
[...]

Niemand weet met zekerheid of we nog verder gaan dalen of dat we vanuit hier omhoog gaan. Ik ben zelf geneigd om te zeggen dat we wel aardig de bodem hebben gezien en dat we nu inderdaad in de fase zitten dat iedereen kan gaan inslaan. Uiteraard; als een aantal mensen met deep pockets besluiten om nu te dumpen dan gaan we naar beneden. Maar dat kan echt niemand voorzien en is dan ook niet echt een valide argument om terughoudend te zijn. Als je op die manier gaat denken dan is er nooit een juist instap moment.

Ik heb deze bearmarket ook al op meerdere punten munten ingeslagen en steeds gingen we weer verder naar beneden. Tsja, shit happens. Zodra die bullmarket er is weet ik iig dat ik er een stuk beter bij zal zitten. En daar hoef je alleen maar naar de vorige bullruns voor te kijken. Wil niet zeggen dat dat nu precies hetzelfde gaat zijn, maar er komt een boel goed nieuws aan waardoor de crypto markt best een boost kan krijgen. Ik baal liever nu dat 'ie alsnog naar beneden gaat en daarna in een bullmarket omhoog dan dat ik nu een kans laat liggen en de koers omhoog gaat zonder gebruik te hebben gemaakt van de goedkope muntjes.
Ik denk dat we de bodem nog niet gezien hebben.

• DeeSung
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:42:
[...]

Er zijn 21 miljard van die dingen. Is veels te duur voor mij om erin te gaan voor long term positie. Ze hebben nog niets opgebouwd.

Ark maakt goeie sprongen en die staat laag. Gun hun wel een long term positie.

• Sahara
Ik heb wel het idee dat als je nu vindt dat je moet instappen, je dat wellicht in stapjes kan doen. Of je nu cost averaging naar boven of naar beneden doet, maakt in the long run niet zo heel veel uit. Maar stel je wil 1 BTC kopen, misschien in stukjes van bijv. 0,25 BTC per week kopen en het zo uitspreiden over een bredere periode. Mocht het dan alsnog dalen dan kan je er van profiteren, zonder meteen weer diep het schip in te gaan.

• Chris.nl
  • Niet online
DeeSung schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:56:
[...]

Er zijn 21 miljard van die dingen. Is veels te duur voor mij om erin te gaan voor long term positie. Ze hebben nog niets opgebouwd.

Ark maakt goeie sprongen en die staat laag. Gun hun wel een long term positie.
Er zijn er momenteel 11,25 in omloop (in tegenstelling tot 8.4 wat CMC zegt) 35% is locked en zal worden uitgegeven ter ondersteuning van bedrijven en developers die mainnet willen gebruiken. Dat ze niets hebben opgebouwd is je observatie 🤗 maar ik denk ook dat je goed zit bij ARK

[ Voor 13% gewijzigd door Chris.nl op 26-10-2018 16:17 ]

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:38

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

GVT gaat zo weer vertrekken als het koersverloop hetzelfde verloopt als 2 weken terug.

• hager1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-11 21:43
dat leek mij ook. daarom al voor 50% ingestapt. al a board!
(en uiteraard zakt hij daarna nog verder. story of my life) 8)7 |:(

[ Voor 37% gewijzigd door hager1 op 26-10-2018 17:16 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:06
Over ARK gesproken.. heb al 2 weken geen payout ontvangen vanuit dutch delegates.. website is ook offline

[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 26-10-2018 16:51 ]

Zero.

• DeeSung
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:09:
[...]

Er zijn er momenteel 11,25 in omloop (in tegenstelling tot 8.4 wat CMC zegt) 35% is locked en zal worden uitgegeven ter ondersteuning van bedrijven en developers die mainnet willen gebruiken. Dat ze niets hebben opgebouwd is je observatie 🤗 maar ik denk ook dat je goed zit bij ARK
Ja ik kijk naar de developpers & activiteit. Dat is het enige wat we kunnen zien. Zo beoordeel ik ook mijn long term holds.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

TuutjDrie schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:40:
GVT gaat zo weer vertrekken als het koersverloop hetzelfde verloopt als 2 weken terug.
ik hoop het want ik zit er behoorlijk diep in :)
en nu doet het ff zeer

Prepare for the next ATH

• dimdam
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-03 09:40
sourcecode schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:31:
[...]

ik hoop het want ik zit er behoorlijk diep in :)
en nu doet het ff zeer
Hij gaat wel ff na beneden zeg , dacht hem gisteren laag gekocht te hebben 7(8)7 maar ik neem aan dat het goed komt richting 30 & 31 oktober _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door dimdam op 26-10-2018 17:49 ]

• wjv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:55

wjv

Pelox schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:46:
Over ARK gesproken.. heb al 2 weken geen payout ontvangen vanuit dutch delegates.. website is ook offline
17 en 24 oktober heb ik de laatste Ark payouts van dutchdelegate gekregen.

Hier zijn alle payouts van dd te zien https://explorer.ark.io/w...3QEX1bqijFb21aSBeoF6vqLYE

Ik hoop dat je ze nog krijgt, zelf heb ik nog nooit een payment van dd gemist.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Wie is er zoveel ETN aan het kopen vanmiddag? +27%! 7(8)7

• DeeSung
  • Niet online
Schuey schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:01:
Wie is er zoveel ETN aan het kopen vanmiddag? +27%! 7(8)7
ETN is zon binance coin. Ze kopen laag in en verkopen hoog

Verwijderd

Zonet ook weer ingekocht in GVT met mijn daytrade potje op 206000.

Maan aub.

• Pelox
wjv schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:49:
[...]

17 en 24 oktober heb ik de laatste Ark payouts van dutchdelegate gekregen.

Hier zijn alle payouts van dd te zien https://explorer.ark.io/w...3QEX1bqijFb21aSBeoF6vqLYE

Ik hoop dat je ze nog krijgt, zelf heb ik nog nooit een payment van dd gemist.
Zo te zien ontvang ik het tegenwoordig om de 2 weken.. dus het zou vandaag of morgen weer gestort moeten worden. Ik heb niks anders ingesteld en had toch echt iedere week..

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Oh wat lastig... Vandaag weer aan de ene kant (STRAT, GVT, NEO, ONT, ETH, BTC) Dollars verdampt, maar dinsdag 5.000 ZIL extra gekocht, die maakt het deels weer goed met +5.5%, maar kan het verlies niet compenseren.

NEO gaat weer richting de 15.x Dollar, maar, ik begin toch ergens ook wel te geloven dat 12-13-14 Dollar ook haalbaar is. En ik wil nog ZIL, IOST, EOS en BTC bijkopen, maar, ik zit toch nog met een verdere daling in mijn achterhoofd. Ik denk dat ik nog even wacht totdat er een keuze wordt gemaakt. Anders word ik ooit misschien mega bagholder van allemaal echte kansrijke munten en dat is ook niet de bedoeling...

Ik zie overigens weinig ICO nieuws meer langskomen, komkommertijd of zijn we allemaal wat realistischer geworden?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:29
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:13:
Zonet ook weer ingekocht in GVT met mijn daytrade potje op 206000.

Maan aub.
Afbeeldingslocatie: https://images3.persgroep.net/rcs/aK-37s0-vYy6euMWBd4ttOvzorY/diocontent/108236567/_fill/1350/900/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9

• Pelox
Dat zal lastig worden.. het is stik bewolkt hier.

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
@PilatuS Hadden we toch nog ff moeten wachten want SNM tikt nu de 950 sat aan zie ik. Traden om meer coins te vergaren verloopt bij mij altijd vrij dramatisch merk ik. 8)7

• Tominatie
  • Niet online
Hou op hoor, nu al de 970. Zit een whale met 10BTC alles op te kopen. Sad life

• DeTowel
Taro schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:52:
[...]

Dat zijn de standaard shill redenen. Ik zie alleen maar algemene termen die voor iedere coin gezegd kunnen worden en de prijs kan vast nog wel lager. Mij overtuig je hier niet mee om in te stappen.
Hoeft ook niet. Evengoed, als je had gekocht op de tijd van mijn post had je vandaag toch wat leuke procentjes kunnen pakken, zie chart NCC.

• toilet_paper
RVN kan zo ook wel eens een move gaan maken, maar heb geen idee welke kant op.
Ik zit er nog in, vandaar.
Hikt echter wat meer tegen de onderste lijn aan.

http://prntscr.com/lav73a

Maar indien naar boven kunnen we misschien een eindje meeliften.
Ik verwacht geen hele grote move vanwege vrijdagavond / low volume, maar wie weet.
Kan ook nog 'n paar uur duren.
Kiek maar of 't wat biedt.

• toilet_paper
Lijkt wel of ik overal flatliners zie :)
Iemand een defibrillator bij de hand?

• Tominatie
  • Niet online
@toilet_paper Zie dat AMB weer een stijginkje heeft gevonden. Ben benieuwd! Gisteren nog bijgekocht op 2950 om hem daarna keihard te zien dippen naar 2800. Nu weer herstelt :)

Al kan je daar amper een TA op doen want zo'n klein muntje met marketcap gaat alle kanten uit.

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-10 17:33
toilet_paper schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:20:
Lijkt wel of ik overal flatliners zie :)
Iemand een defibrillator bij de hand?
Ja handel is volledig stilgevallen lijkt het wel.
Vooral USDT volume op binance is helemaal ingezakt. Vermoedelijk zat er veel bot-arbitrage tussen binance en bitfinex. Maar die laatste is toch gestopt met USDT handel? PAX en TUSD pakken slechts een heel klein beetje over.

En bij gebrek aan altcoin uitschieters zoals Raven of XRP tijdje terug zakt dan daily volume zelfs onder 500mln bij BNB.

Maargoed, volume zal ook moeten komen van toepassing real life dat gaat zorgen voor demand naar tokens/coins. Dat ontbreekt, het is volledig speculeren als je nu coins koopt. Zelfs een GET protocol met voor zover ik bekend mee ben de grootste buybacks in 2019 doet vrijwel verwaarloosbaar volume. Die gaan volgend jaar 1mln tickets verkopen x 60 cent = 600k volume. Peanuts. Het gaat allemaal om kneiterhard schalen in real life.

Qua scalability geef ik ook alleen EOS een kans (kijkende naar TPS, backup van Venture capital, startkapitaal, community en resultaten van Larimer in het verleden).

Het lage volume doet me nu zelfs twijfelen aan de BNB business case. Die zijn echt hoge volumes nodig om nog een waardering van 1,2mrd te rechtvaardigen. Echter is BNB ook een call optie op de gehele crypto markt, mocht er ook maar 1 coin doorbreken, 1 dapp op EOS verworden tot de nieuwe Uber, etc etc, dan krijgt Binance veel toekomstige handel. Ook al zie je die nu nog niet. Dus HODL LONG ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Timberly2 op 26-10-2018 21:40 ]

Pagina: 1 ... 334 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!