Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 333 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.930 views

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
@Tominatie stratis to the moon!!!!

Verwijderd

Zo STRAT is ook eindelijk door zijn resistance gebroken

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Ik kom echt deze week van het geluk nog onder een trein.

Kocht me net in in Strat op 23 ergens...... knalt ie letterlijk 1 minuut later als een malloot omhoog. Heb maar verkocht net. Dan maar invallen en geen strat holder voorlopig

Toch maar weer teruggekocht net.
Microsoft??????

[ Voor 10% gewijzigd door Thommie.nl op 24-10-2018 18:36 ]

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Thanks for the tip @Tominatie ... ik zag op mijn Blockfolio ook de melding ineens en hij schoot omhoog. Ik heb zo even snel +10% binnen. Nu hopen dat hij nog verder gaat knallen en mijn stop limit nog lang niet gaat raken. *O*

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Voor mensen die dat niet weten of beseffen; over Stratis en Microsoft...
Zo kan jij net zo goed "Partner" worden. http://partner.microsoft.com succes!

Klant van ons is ook ISV partner. Daar betaal je voor en moet je wat gecertificeerd personeel voor hebben. Verder moet je eens per jaar of zo 3 klanten of zo als referentie opgeven. Stelt geen ruk voor.

Die Azure app die ze gepubliceerd hebben en daarbij deden alsof dat heel wat voorstelde is van hetzelfde caliber. Ook dat betekent helemaal niets, ook dat kan iedere nerd met wat kennis gewoon doen.

Deze aandacht en focus op die zogenaamde (eenzijdige) partnerschappen is wat mij weghoudt bij clubs als Stratis. Vast veel meer volk dat dit soort dingen niet beseft / weet en mogelijk een pump maar dat is niet iets waar ik zelf risiko mee zou willen lopen.

Bedrijf waar ik werk is ook Microsoft Partner, vorige werkgever was dat ook, misschien ben ik het als particulier zelfs nog steeds. Dat is een kwestie van een formuliertje invullen wat elke randdebiel kan doen.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

@Dysmael dat trucje is eerder ook door anderen toegepast. IOTA was er volgens mij een van.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Dysmael
Taro schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:53:
@Dysmael dat trucje is eerder ook door anderen toegepast. IOTA was er volgens mij een van.
Zo zijn er wel veel meer ja, bijvoorbeeld Vechain met hun zogenaamde BMW partnerschap.

Wat is het volgende? Crypto-project dat beweert partnerschap met Shell aan te zijn gegaan omdat ze een tankpas hebben gekregen ?

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Trump die verkondigd dat iedereen pre-mined coins moet hebben omdat die beter zijn voor het milieu 🤥

• Thommie.nl
Naja ik ben er niet minder van geworden

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Er gaat 500 Miljoen Tether verbrand worden: https://twitter.com/Tether_to/status/1055139613000507392. Als ze dit nog even een aantal keren herhalen, dan kunnen we dat ook weer achter ons laten.

En de toelichting: https://tether.to/upcomin...mption-october-24th-2018/.

[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 24-10-2018 19:10 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:36
MDA stijgt (gelukkig) ook weer even :)

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-11 07:11
Zoveeel XRP nieuws. Je kan er niet omheen.
Revealed: Ripple Says Banks Using xCurrent Are Looking to Upgrade to XRP-Powered xRapid
https://dailyhodl.com/201...de-to-xrp-powered-xrapid/

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:42

Bever!

3

Dysmael schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:58:
[...]

Zo zijn er wel veel meer ja, bijvoorbeeld Vechain met hun zogenaamde BMW partnerschap.

Wat is het volgende? Crypto-project dat beweert partnerschap met Shell aan te zijn gegaan omdat ze een tankpas hebben gekregen ?
jep en laatst ook neo met hun kpn partnership..

• Bever!

Bever!

3

houd toch op vent begin me er onderhand aan te irriteren dat zinloze gespam xrp |:( |:( |:(

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 11:08
Bever! schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:15:
[...]

Lees je eerst in voor je een berichtje plaatst.

• Klaas25
Forbs heeft ook nu een cryptocurrency lijst met de koersen. Intressant :)

• Dysmael
Bever! schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:15:
[...]

Die is vzv ik weet wel degelijk anders en legitiem. KPN had ook hun naam groot in beeld bij NEO congress enz. Die hebben echt een Neo node draaien.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Specy schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:55:
[...]

Laatste dag: +0.49%
Laatste 7 dagen: +3.58%

Beetje matigjes dit. En da's in Bitcoins, dus in euro's is het slechter.
Vandaag +0.42%. Het is wel erg stabiel per dag geloof ik (3.58% / 7 dagen = 0.51% per dag).

Ik ben mijn percentages over de laatste 8 dagen eens gaan berekenen (nu steeds tot 0:00, dus wijkt af van hierboven):
-16e: +0.64%
-17e/18e: Samen 1.02% dus 0.51% per dag (ik heb het de 17e niet bijgehouden)
-19e: +0.54%
-20e: +0.58%
-21e: -0.02% (uitschieter naar beneden)
-22e: +0.43%
-23e: +0.50%
-24e: Staat tot nu toe op +0.27% (maar duurt nog een paar uur)

Ben benieuwd of anderen ook zo'n constante ontwikkeling zien? Dit is gemeten in Bitcoins, dus de Bitcoin-prijs laat ik er even buiten. En op de 15e had ik een dik verlies. Maar de laatste week is dus wel heel erg constant.

[ Voor 3% gewijzigd door Specy op 24-10-2018 20:56 ]

• Bever!

Bever!

3

Dysmael schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:43:
[...]

Die is vzv ik weet wel degelijk anders en legitiem. KPN had ook hun naam groot in beeld bij NEO congress enz. Die hebben echt een Neo node draaien.
Dus als ik een btc node draai op aws heeft Amazon dan een partnerschap met Bitcoin?

• Specy
Bever! schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 21:20:
[...]

Dus als ik een btc node draai op aws heeft Amazon dan een partnerschap met Bitcoin?
Nee maar jij wel. Dus dan ben jij beter bezig dan Bitcoin zelf!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Gefeliciteerd iedereen die ook in Stratis zaten! d:)b

Ik ga er niet heel veel over zeggen maar dit was me toch een partijtje lekker thuiskomen van werk. :Y

• Rechtzodiegaat
  • Laatst online: 20-01 18:59
Tominatie schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 21:28:
Gefeliciteerd iedereen die ook in Stratis zaten! d:)b

Ik ga er niet heel veel over zeggen maar dit was me toch een partijtje lekker thuiskomen van werk. :Y
De vraag is natuurlijk wat er nu gaat gebeuren. Trekt ie door vannacht als de rest van de wereld er op duikt? En hoe lang en hoe hoog?

• Tominatie
  • Niet online
Rechtzodiegaat schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 21:29:
[...]

De vraag is natuurlijk wat er nu gaat gebeuren. Trekt ie door vannacht als de rest van de wereld er op duikt? En hoe lang en hoe hoog?
Geen idee, bij mij staan ze op de Ledger en kan besluiten winst te nemen maar ik denk dat ik door hold. In december staat er zoveel op de planning.. ;)

Dat hele Microsoft dingetje stelt niet veel voor zoals ik @Dysmael al zag melden

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-10 17:33
Rechtzodiegaat schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 21:29:
[...]

Is nog een stijging van niks toch? Daily volume op binance nog niet eens >1000btc. Als je ziet wat een onbekende coin als Raven doet, nog steeds >10.000 btc/ 24 uur.
Heerlijk, lijkt wat euforie her en der terug te komen.

Is op de aandelenmarkten wel anders haha. Succes allen!

EDIT: Die BNB coin blijft ook akelig stabiel op de 0,0015 BNB/BTC en ~10$ USDT. Die coin heeft voorkomen dat ik veel heb moeten inleveren, maar blijft nu achter bij de sprongen die andere Altcoins maken. Blijven hodlen dan maar, BNB wint op lange termijn sowieso door de burns uit echte winst. Deflatoire karakter is wat mij betreft onderschat. Coins als BTC,ETH,EOS en vele anderen krijgen continue nieuwe coins door staken of POW die de markt moet opkopen om de prijs überhaupt gelijk moet houden.

[ Voor 30% gewijzigd door Timberly2 op 24-10-2018 21:46 ]

• Klaas25
Gewoon holden jongens. Winnen we allemaal :)
Nja met de wat bekendere coins dan. Niet met de overige 2800.

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-11 11:54
Strat lijkt een bullflag te hebben gevormd, kan ieder moment weer gaan.
Als 'ie dat doet kan 'ie zo de 3100 aantikken.
Maar op dit moment nog geen confirmation voor mij.

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 21:44

DJT

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/euL7pILlTY9Hm63dkUN3J8ML/full.jpg

Blijft maar gaan..

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
PRL blijft maar gaan inderdaad, ben toevallig net uitgestapt. Nu alweer spijt van... :P

• Tominatie
  • Niet online
@toilet_paper Ben benieuwd. Heb mijn zak VIA's naar binance gestuurd. Die ga ik toch maar ff verkopen want het begint toch weer te kriebelen om een trade te doen. Wat is voor jou een confirmatie dat ie gaat moonen? >2800 sat met overtuiging passeren of.. ?

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Vanmiddag om 14:00 stratis gekocht, heb ze net maar weer verkocht. gaat me iets te snel zo. Geluk gehad.

[ Voor 11% gewijzigd door rvT op 24-10-2018 22:09 ]

• Swaha
En daar gaat Stratis weer :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Net op tijd al mijn GVT omgewisseld voor Strat :)

• Tominatie
  • Niet online
Godver, ik ben nog niet ready om in te springen. Me VIA moet nog verkopen

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-11 14:28

raq

Swaha schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 22:05:
[...]

PRL blijft maar gaan inderdaad, ben toevallig net uitgestapt. Nu alweer spijt van... :P
Ja, elke keer denk ik, "nu bijkopen is te gevaarlijk, hij zal nu wel even afkoelen" en dan klapt die weer 20% omhoog. Uitstappen denk ik niet aan nu, een mooi bijkoop moment zoeken is het devies.

Deze coin is gestaag gestegen naar plek 2 in m'n portfolio, gaat prima zo (deze coin dan).

De tijd leert of het tij keert

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hier ook maar wat Stratis gekocht in de 27xx

• Tominatie
  • Niet online
Lol, Strat is echt een raketje

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

rvT schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 22:08:
Vanmiddag om 14:00 stratis gekocht, heb ze net maar weer verkocht. gaat me iets te snel zo. Geluk gehad.
8)7

LOL

• Tominatie
  • Niet online
Ik zie me portfolio op Ledger Live ook met de seconde meerdere tientjes omhoog gaan. ONGEKEND DEZE MOON

[ Voor 6% gewijzigd door Tominatie op 24-10-2018 22:17 ]

• Tominatie
  • Niet online
Nou ik ben ingestapt met mijn tradepot. 2850 sat en gelijk dalen joh haha 8)7

Is zien waar het schip strand, volume en FOMO nemen wel toe naar mijn idee.

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 21:44

DJT

Swaha schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 22:05:
[...]

Ik heb op 1800 de helft (mijn inleg) verkocht. Achteraf zonde maar aan de kant loop ik nu geen enkel risico. Ik laat hem gewoon staan voorlopig.

En sinds mijn screenshot is hij al naar 3460 gegaan.

Ik kwam deze nog tegen, in ieder geval is er nog meer dan genoeg ruimte naar boven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QMP9QoyThOYSyCvhDRCNSrsM/thumb.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door DJT op 24-10-2018 22:43 ]

• Tominatie
  • Niet online
Stratis besluit sinds mijn instap weer compleet stabiel te worden. Dit is trouwens het hoogste volume ooit wat ie heeft gehad op binance. Toch wel bijzonder dagje zo voor Stratis.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

STRAT en GVT nu omgezet naar EOS, kijken wat die gaat doen.

Bitfinex plaatst overigens zojuist een foute Tweet, altijd leuk: https://twitter.com/bitfinex/status/1055197434358521866. Edit, geen foute Tweet: Dit is dus de betreffende "David": https://www.coindesk.com/...market-that-doesnt-exist/.

Interessant om te lezen...

[ Voor 33% gewijzigd door Taro op 24-10-2018 22:56 ]

• Swaha
DJT schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 22:35:
[...]

Ik heb op 1800 de helft (mijn inleg) verkocht. Achteraf zonde maar aan de kant loop ik nu geen enkel risico. Ik laat hem gewoon staan voorlopig.

Ik kwam deze nog tegen, in ieder geval is er nog meer dan genoeg ruimte naar boven.

[Afbeelding]
Ik heb 80% verkocht, heb er gelukkig nog wat laten staan. :) Maar heb net even terug gekeken in de handelsgeschiedenis en heb PRL in delen ingekocht waarvan verreweg het grootste gedeelte tussen 876 en 935. Verkocht op 3250, dus al met al niet slecht gedaan :p Heb wat buyorders geplaatst tussen 3200 en 3010, misschien worden ze nog wel aangetikt. En anders gaan de centjes in DBC: daar heb ik laatst ook al wat van ingekocht, die ligt nu ook echt op de bodem qua waarde. :9

• Tominatie
  • Niet online
https://www.coindesk.com/...market-that-doesnt-exist/

Gaat over dit artikel. Vraag me af of de tweet wel een foutje is. Wel een beetje treurig dat Bitfinex, een professioneel bedrijf gaat lopen bekvechten op twitter haha. Pak de popcorn maar vast.

• .oisyn
  • Laatst online: 00:51

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Het is ook pure stemmingmakerij van CoinDesk.

Maar goed, Tether heeft dus al bijna 1 miljard USDT geredeemed, en de helft daarvan is ook echt geburnd. :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23-11 22:22
DJT schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 22:35:
[...]

[Afbeelding]
Ik blijf lekker zitten met mijn bag.
Eerst een nieuwe ATH dan ga ik eens nadenken over verkoop.

• toilet_paper
@Tominatie
Potver3, ik was inderdaad op 2800 ingestapt. Verloopt niet geheel volgens plan, excuses.
Maar wat niet is kan nog komen...

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Erg OT... maar het is een oase van rust bij de crypto's in vergelijk bij de aandelen beurzen.
Wie kon zoiets ooit bedenken/verwachten :P

• Tominatie
  • Niet online
toilet_paper schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 23:20:
@Tominatie
Potver3, ik was inderdaad op 2800 ingestapt. Verloopt niet geheel volgens plan, excuses.
Maar wat niet is kan nog komen...
Haha, nja hij ging toch mooi gelijk door naar 29000 toen. Toch mooi gezien hoor. Ik hold me zak Stratis de moeder.

We gaan zien wat er nog gaat komen vannacht. :)

• Chris.nl
  • Niet online
Zojuist m'n ledger nano s in gebruik genomen. Eerst wat geoefend met kleine transactie van en naar binance en nu m'n hele pf erop staan. Ik ben een blij ei met m'n nieuwe gadjet 8)

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Pincode van de Ledger Nano S vergeten, nog één poging resterende. Morgen eerst maar om de 24 woorden zoeken. 8)7

• Chris.nl
  • Niet online
Martine schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 23:37:
Pincode van de Ledger Nano S vergeten, nog één poging resterende. Morgen eerst maar om de 24 woorden zoeken. 8)7
Kak, dat kan natuurlijk ook ja.. Suc7!

• .oisyn
  • Laatst online: 00:51

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik zat toen ik op vakantie was een keer 's nachts ineens rechtop in bed. Ik dacht namelijk dat de pincode minstens 6 cijfers was, en ik bij god niet meer kon bedenken wat de laatste 2 cijfers waren. Mijn hart zat echt in mijn keel. Toen bedacht ik me dat het niets uitmaakte, want ik had de recovery seed ook nog. Toen kon ik weer rustig slapen :z.

Overigens was mijn pincode gewoon slechts 4 cijfers, en dat kan prima :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Nog even dit, alleen voor de liefhebbers...
‘Bitcoin wacht spannende weken’
Nieuws20:55
Zorgen om de koers van de bitcoin, wat wil Trump met de ripple? En HTC komt met de blockchain telefoon. Dit en meer in de crypto-update. Deze keer met misss Bitcoin, Madelon Vos.
Bron: https://www.telegraaf.nl/...oin-wacht-spannende-weken
:)

Verwijderd

Ben ik in gevaar wanneer de BTC op mijn Pc staat? Wel met backup op USB stick.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 23:54:
Als iemand controle krijgt over je PC wel, anders niet. Met een backup van wallet/seed/privatekey hoef je voor verlies niet bang te zijn, daar is de backup voor.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 23:35:
Zojuist m'n ledger nano s in gebruik genomen. Eerst wat geoefend met kleine transactie van en naar binance en nu m'n hele pf erop staan. Ik ben een blij ei met m'n nieuwe gadjet 8)
Wat je ook kan proberen is neo icm ledger en dan op switcheo een trade maken. Werkt echt goed.

• Midacmm
  • Laatst online: 27-09 11:08
DeeSung schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 00:04:
[...]

Wat je ook kan proberen is neo icm ledger en dan op switcheo een trade maken. Werkt echt goed.
Confirmed

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 23:56:
[...]

Als iemand controle krijgt over je PC wel, anders niet. Met een backup van wallet/seed/privatekey hoef je voor verlies niet bang te zijn, daar is de backup voor.
Ok mijn PC zit aardig dichtgetimmerd.

• Martine
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 23:51:
(...)
Overigens was mijn pincode gewoon slechts 4 cijfers, en dat kan prima :+
Klopt. Heb 6 cijfers gebruikt maar weet niet zeker. Misschien heb ik de pincode ook wel bij de 24 recovery woorden opgeschreven.

Dit is echt heel slecht. Naja. Goed verstoppen gaat vaak finaal mis. Omdat je het zo goed verstopt. 👿

Wel handig om trouwens maar 3 pogingen uit te mogen voeren. Het kan 4,5,6,7 of 8 lang zijn. Hmmzzz lastig en dat is nog licht gezegd. 🙄

Ik vrees het ergste. 😪

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
@Chris.nl & @DeeSung , niet vergeten de cryptotag te bestellen he?

YouTube: 🌚 Bullish nieuws & bodem van bitcoin | BAKKT, OTC, Tethe...

Miss Bitcoin legt het ff piekfijn uit. Staat haar goed, die hamer... 8)7 8)7

• Dysmael
Bever! schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 21:20:
[...]

Volgens veel mensen wel ja.

Na een beetje doorzeuren heeft Stratis wel toegegeven;
Ok, but I did not question your app. I will take your word and assume it was quite an achievement. Would a Hello World webapp also lead to the same Silver ISV acceptance do you think?
https://twitter.com/chris...tatus/1055208137312165889
I doubt it would get through approval, but adding some small features would probably do the job
https://twitter.com/chris...tatus/1055210694738612224
Thank you, im sure many did not fully understand this relationship (Partnership :)) and this thread has helped them to. It also goes to show that people can debate on here without acting like children, I truly respect you after this conversation
Maar die berichten zijn natuurlijk mooi verstopt overal tussen. Ik zie nog steeds veel mensen de vorige berichten liken waarin Stratis beweerd dat het juist wel een big deal is.
Ik had eerst niet in de gaten dat Chris die op mij reageerde de "CEO" van Stratis is, en omdat ik niet echt verder wilde met de discussie hem maar gewoon veel success met zijn investering gewenst :z

[ Voor 26% gewijzigd door Dysmael op 25-10-2018 07:49 ]

• Thommie.nl
Attentie ik heb me net weer ingekocht op GVT en met mijn geluk deze week gaat hij vast flink omhoog. 😏

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23-11 22:22
Er staat geen BTC op je pc. Die zal daar ook nooit staan.

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:15
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 00:10:
[...]

Niet om lullig te doen en dit kan een volledig verkeerde aanname zijn maar toch als je eerst de vraag stel of je bitcoin op je computer veilig staat (je private key neem ik aan) en dan zegt dat je computer behoorlijk dichtgetimmerd is. Dan betwijfel ik dat een beetje. Daarnaast kun je hem nog zo dicht timmeren maar is de gebruiker vaak de zwakste schakel.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11 12:54
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 00:10:
[...]
Hoe erg zou je het vinden als ze gestolen zouden worden?

En dichtgetimmerd zegt niet zoveel, bitcoin private keys zijn een primary target, er hoeft maar een keer de supply chain van een of andere tooltje gecompromitteerd te worden en je private keys zijn doorgestuurd.

Wat ik mensen altijd aanraad: als een hardware key minder dan 5% van de waarde van je totale crypto portfolio is, koop dan zo'n ding. Als je van 5% er twee kan kopen, doe dat dan en zorg dat de tweede in een ander huis ligt.

• toilet_paper
RVN beweegt weer omhoog. Is uit 'mijn' driehoek gebroken dus ben ingestapt

Edit: En natuurlijk met dat je het schrijft stopt 'ie weer...

[ Voor 30% gewijzigd door toilet_paper op 25-10-2018 09:31 ]

• DaCoTa
  • Laatst online: 22-11 12:54
Marthusiast schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 03:06:
@Chris.nl & @DeeSung , niet vergeten de cryptotag te bestellen he?

YouTube: 🌚 Bullish nieuws & bodem van bitcoin | BAKKT, OTC, Tethe...

Miss Bitcoin legt het ff piekfijn uit. Staat haar goed, die hamer... 8)7 8)7
Zoek op steel punch letters op ebay en heb ze voor 20 euro in huis. Een hamer heb je al en een stuk staal om het in te slaan kun je bij de lokale staalboer wel krijgen.

Voor het geld vind ik trouwens de cryptosteel handiger, scheelt je een boel slaan, dat is namelijk best lastig en een pokkewerk :-)

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-11 14:28

raq

Toch maar wat PRL bijgekocht, moet eigenlijk geen green candles chasen, maar goed.

DBC ook maar weer wat bij gesprokkeld voor de airdrops, die ligt al een tijdje op z'n rug op de grond te spartelen, lager lijkt die niet te kunnen. Big announcements and Mainnet coming this year... dus moet goed komen dacht ik zo.

De tijd leert of het tij keert

• Chris.nl
  • Niet online
Ik heb m'n seed gedigitaliseerd, versleuteld opgeslagen in een versleuteld bestand, naar twee clouds en op eigen devices opgeslagen. An sich lijkt me dit even slim of dom als de seed uit m'n hoofd leren. Ieder z'n ding zeg maar, ik ga um niet in een stukje staal stansen en dat 'verstoppen', ook daar hangt een relatief risico aan.

• sh4d0wman
  • Laatst online: 17:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Steel is wel leuk maar er kleven ook wat nadelen aan de verschillende modellen. Zie o.a. de volgende stress-test: https://medium.com/@lopp/...-stress-test-21f47cf8e6f5

Tevens is het afhankelijk van je crypto-vermogen nu of in de toekomst niet verstandig om te bespreken wat je precies gebruikt indien je profiel makkelijk herleidbaar is naar een real-life identiteit :> OPSEC O+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Chris.nl
  • Niet online
sh4d0wman schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:02:
Steel is wel leuk maar er kleven ook wat nadelen aan de verschillende modellen. Zie o.a. de volgende stress-test: https://medium.com/@lopp/...-stress-test-21f47cf8e6f5

Tevens is het afhankelijk van je crypto-vermogen nu of in de toekomst niet verstandig om te bespreken wat je precies gebruikt indien je profiel makkelijk herleidbaar is naar een real-life identiteit :> OPSEC O+
Tja, an sich kan iedereen ook gekidnapt en gemarteld of gegijzeld worden. Hack de database (of martel de eigenaar) van een legitieme webshop die de Ledger verkoopt en je hebt een adreslijst van eigenaren. Soit.

-edit-

Maar an sich is het top dat je OPSEC bespreekbaar maakt. Even in de spiegel kijken: Ik geef hier veel onschuldige info, dat ik één coin hold, dag/globale tijd en manier ingebruikname ledger. Beetje slimme zoeker kan via etherscan m'n adress pinpointen / waarde afleiden. Hoewel ik me daar nu niet echt zorgen om maak, was ik me er niet zo bewust van hoeveel ik lul.

[ Voor 22% gewijzigd door Chris.nl op 25-10-2018 13:34 ]

• Thommie.nl
Sam2013 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 07:57:
Attentie ik heb me net weer ingekocht op GVT en met mijn geluk deze week gaat hij vast flink omhoog. 😏
_/-\o_ :9 Mooie groende candle :9 _/-\o_
Nu nog ff lekker verder klimmen aub

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Bitcoin kan nooit op je PC staan, volgens de blockchain heb je recht op de betreffende hoeveelheid BTC door middel van je private key en die kan je op zijn beurt natuurlijk lokaal bewaren. Maar, iedereen heeft in principe toegang tot alle private keys (je kunt ze berekenen). Het enige dat jouw private key relatief gezien veilig maakt is het feit dat het er zoveel zijn als alle zandkorrels op de wereld x alle zandkorrels op de wereld. De kans dat je dus een private key intoetst om te zien of er wat opstaat en dat er ook daadwerkelijk iets opstaat is nagenoeg nihil.

Websites als http://directory.io/ hebben bijvoorbeeld alle private keys van Bitcoin gegenereerd en inzichtelijk gemaakt. Je kunt ze stuk voor stuk aanklikken om het saldo te bekijken. Het grappige is natuurlijk dat daar ook de private keys van bijvoorbeeld de Binance en Bitfinex coldwallets tussen staan, met daarop vele (honderd)duizenden Bitcoins. De reden dat deze website dan ook altijd een Cloudflare foutmelding geeft ivm overbelasting zegt denk ik wel genoeg over hoeveel mensen proberen een private key te vinden met daarop een voorraadje Bitcoins.

Toen de website nog werkte heb ik er weleens een aantal aangeklikt, soms vind je wel een historie van transacties, maar is er geen saldo meer. In alle andere gevallen is het nog een ongebruikte private key.

Kortom: Bewaar je private key veilig, maar je Bitcoin saldo staat op de publieke blockchain, je hebt geen Bitcoin offline staan.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 00:06
Gebeurt weinig hier, ik ga zo maar eens wat deepbrain en dragonchain halen! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ 8) 8) 8) 8) :O :O :O :O

• Martine
  • Niet online
Hier is weinig gebeurd, maar heb de 24 woordjes wel gevonden om de Ledger Nano S te herstellen. *O* Welkom terug muntjes!
Een mens heeft veel te veel pincodes! :$

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Misschien leuk om te vermelden dat het door mij in november 2017 gestarte en in beheer zijnde crypto spaarpotje met 12 vrienden inmiddels de helft waard is. We hadden eerst de inleg verdubbeld, maar de strategie is en blijft Hodl :D tot iig zomer 2019!

Leuk leuk!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:01
Dat PRL blijft maar stijgen he? :+ Lijkt geen rem op te zitten

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Tominatie
  • Niet online
Opvallend hoe de binance-stratis wallet in rap tempo in aantal afneemt; https://chainz.cryptoid.info/strat/address.dws?283634.htm.

Paar dagen geleden zaten er nog 3 miljoen stuks in nu nog maar 1,8 miljoen. Komt mede door een whale die alles op loopt te kopen en in zijn eigen wallet zet: https://chainz.cryptoid.info/strat/address.dws?741617.htm
Ben benieuwd of deze schaarste - met het toenemende volume en de aankomende periode vol releases nog meer teweeg gaat brengen dan dit kleine maanreisje.

Bittrex en Poloniex holden daarintegen wel een groot aantal, respectievelijk 6,5 miljoen en 4,2 miljoen. Dat aantal neemt ook wel af de laatste tijd maar niet zo extreem als de binance wallet. Maar ook daar zie je dus een daling. Er gaat steeds meer naar persoonlijke wallets en dat is opzich een positieve ontwikkeling: het straalt toch wel long-term vertrouwen uit. Hold.

Wel geinig hoe stabiel bitcoin blijft terwijl het een dikke chaos is de laatste tijd op de aandelenbeurs.

[ Voor 4% gewijzigd door Tominatie op 26-10-2018 21:56 ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:29
RDD verkocht en LTC kameraad zat een beetje krap met zijn gezin dank zij de Menzis ach genoeg muntjes over nieuwe ronde nieuwe kansen :)

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dat eigen bankje spelen met die crypto-muntjes begint zo wel een beetje letterlijk te worden de laatste tijd. Dat geld beweegt nergens heen. Ik zou toch wel voorzichtig willen roepen dat dit zo'n beetje de bodem is? Tijd om te harken. Rammen we straks die koers door het dak heen!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
"join deze telegram pump chat" naar "hoe kan ik bitcoin zo snel mogelijk kopen voordat we nogmaals door de 50k breken?"

• Specy
Hee. Er is iets raars aan de hand. Ik wou weer een Bitcoin verkopen, dus ik wou 'm naar https://pro.coinbase.com/wallets/BTC sturen. Dus ik ga naar de site en ik krijg een wallet-adres. Alleen, tot nu toe begonnen ALLE wallet-adressen met een 1, en nu met een 3.

Vervolgens tik ik dat adres in in Electrum op mijn pc om het te versturen, en ik klik op Preview, en nou zegt 'ie in outputs dat 'ie 1 BTC naar dat adres met een 3 wil sturen, maar ook nog 2.999492 BTC naar een ander adres dat begint met 1H. Heeft iemand dit ooit eerder gezien!?!

• PilatuS
  • Niet online
Specy schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:32:
Hee. Er is iets raars aan de hand. Ik wou weer een Bitcoin verkopen, dus ik wou 'm naar https://pro.coinbase.com/wallets/BTC sturen. Dus ik ga naar de site en ik krijg een wallet-adres. Alleen, tot nu toe begonnen ALLE wallet-adressen met een 1, en nu met een 3.

Vervolgens tik ik dat adres in in Electrum op mijn pc om het te versturen, en ik klik op Preview, en nou zegt 'ie in outputs dat 'ie 1 BTC naar dat adres met een 3 wil sturen, maar ook nog 2.999492 BTC naar een ander adres dat begint met 1H. Heeft iemand dit ooit eerder gezien!?!
Een 3 geeft Segwit aan. Een 1 is geen Segwit.

Dat ie de rest naar een ander adres wil sturen is waarschijnlijk omdat je change adress aan hebt staan. Dan stuurt ie het door naar een ander adres in je wallet. Je kan dit controleren door te kijken of dat adres van jou is door simpel naar je adressen te kijken in Electrum.

• Specy
PilatuS schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:40:
[...]

Een 3 geeft Segwit aan. Een 1 is geen Segwit.

Dat ie de rest naar een ander adres wil sturen is waarschijnlijk omdat je change adress aan hebt staan. Dan stuurt ie het door naar een ander adres in je wallet. Je kan dit controleren door te kijken of dat adres van jou is door simpel naar je adressen te kijken in Electrum.
Ah. Ik zie het nu. Best een beetje griezelig maar hij stuurt het zo te zien het restbedrag terug naar de wallet waar het uitkomt. Vraag me nu alleen af waarom ik dit nooit eerder gezien heb...

• PilatuS
  • Niet online
Specy schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:44:
[...]
Vraag me nu alleen af waarom ik dit nooit eerder gezien heb...
Misschien Electrum geupdate ? Kan zijn dat ie het nu laat zien en eerst niet terwijl het wel gewoon gebeurde.

• Specy
PilatuS schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:46:
[...]

Misschien Electrum geupdate ? Kan zijn dat ie het nu laat zien en eerst niet terwijl het wel gewoon gebeurde.
Wellicht. Het is nu ineens wel razendsnel overigens, ik maak het over en binnen een paar seconden staat het op Coinbase. Nog niet verhandelbaar maar ik ben gewend dat het een tijdje duurt, nu stond het er echt vrijwel (misschien zelfs wel helemaal) meteen.

• PilatuS
  • Niet online
Specy schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:48:
[...]

Wellicht. Het is nu ineens wel razendsnel overigens, ik maak het over en binnen een paar seconden staat het op Coinbase. Nog niet verhandelbaar maar ik ben gewend dat het een tijdje duurt, nu stond het er echt vrijwel (misschien zelfs wel helemaal) meteen.
Binnen een paar seconden ziet Coinbase dat er iets aankomt, dat is altijd al zo geweest. Dan is het wachten op de blokken voordat je er daar iets mee kan. Niets nieuws dus :)

• Specy
PilatuS schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:50:
[...]

Binnen een paar seconden ziet Coinbase dat er iets aankomt, dat is altijd al zo geweest. Dan is het wachten op de blokken voordat je er daar iets mee kan. Niets nieuws dus :)
Mja, ik heb vaker BTC naar Coinbase gestuurd maar meestal duurde het wel even voordat er iets verscheen (altijd dat moment van "heb ik nou niks fout gedaan?"). Dit keer was het echt meteen zichtbaar.

• PilatuS
  • Niet online
Specy schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:57:
[...]

Mja, ik heb vaker BTC naar Coinbase gestuurd maar meestal duurde het wel even voordat er iets verscheen (altijd dat moment van "heb ik nou niks fout gedaan?"). Dit keer was het echt meteen zichtbaar.
Dan zullen ze daar wel iets hebben aangepast waardoor je het sneller ziet nu. Een transactie broadcasten is altijd vrijwel instant. Als jij iets van je wallet op je PC naar de wallet op je telefoon verzend of andersom zal dat binnen 2 seconden zichtbaar zijn. Blijkbaar deed Coinbase er eerst langer over, maar dat hoeft niet, is puur hoe het bij hun intern verwerkt wordt.

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Pfff...gvt zakt wel weer behoorlijk weg.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

radem205 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:23:
Pfff...gvt zakt wel weer behoorlijk weg.
heb vertrouwen, release komt eraan........

Prepare for the next ATH

• toilet_paper
Beetje actie in de fractie zou mooi zijn, met wachten verdien je zo verrekte weinig :O
Waar blijven nou toch al die wanhopige mensen die vluchten uit de aandelenbeurzen enzo?
Kom op jongens! Aandelen is passé. In crypto's moet je zitten! Hop hop hortsik hiiiiyaaah.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

mmm ik heb fiat klaar staan om 1 BTC te kopen, echter wat is wijsheid.
de ruimte van nu naar low 6K of 7 K is niet zo groot natuurlijk in vergelijking met MOON.

advies anyone ?

Prepare for the next ATH

• gjtokkel
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-11 13:58
sourcecode schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:16:
de ruimte van nu naar low 6K of 7 K is niet zo groot natuurlijk in vergelijking met MOON.

advies anyone ?
haha.. ja hoor. beste wat je kan doen is storten op mijn adres...

• Viss
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-07 22:37
Aanschaffen, dat evt dipje is snel vergeten op weg terug naar de 10k 😀

• Tominatie
  • Niet online
sourcecode schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:16:

advies anyone ?
Zo da's een mooi opgespaard bedragje. Je moet gewoon lekker op je eigen gevoel handelen.
De 1 zegt dat 5-6k mogelijk is, de andere 4-5k en ik zeg 100k.
:Y)

• Klaas25
Wie weet de reden van Golem stijging dan?? Ik ben nu in groen en wilde er al tijdje vanaf.
Pagina: 1 ... 333 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!