True. 't zijn tot dusver vooral de low marketcap coins die zich laten gaan. De gevestigde namen op Ripple na hebben nog geen moon-momentje gepakt.PHPResource schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:18:
[...]
Mwah, er zijn er paar met rare sprongen. Maar het overgrote deel van de alts houdt zich wel koest volgens mij
Prepare for the next ATH
Hij staat wel al op +12% onderhand hé. Be careful!sourcecode schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:33:
maar even de helft van mijn nano in via gestopt
Maar leuk dat je mijn muntje joint, ik verkoop niet. M'n zakje blijft lekker op de Ledger.
Denk het. Van 4000 sat naar 11k sat laatst. Best decent in een bearmarket.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:35:
...op ripple na. Heb ik die moon gemist zeker?!
wat is de reden dat jij deze HOLD ?Tominatie schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:35:
[...]
Hij staat wel al op +12% onderhand hé. Be careful!
Maar leuk dat je mijn muntje joint, ik verkoop niet. M'n zakje blijft lekker op de Ledger.
Prepare for the next ATH
Is het traden van bitcoin opties/futures verboden volgens de NL wetgeving? Sowieso, ik heb niet NL nationaliteit, maar wil niet dat mijn account wordt gesloten als ik per ongeluk NL ip adres gebruik.
snap er niks vankristof1234 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:46:
Kent iemand de tweakers account van iemand van deribit staff. Ik zag ze jaartje geleden reclame maken hier op tweakers, maar lees nu dat het verboden is voor NL.
Is het traden van bitcoin opties/futures verboden volgens de NL wetgeving? Sowieso, ik heb niet NL nationaliteit, maar wil niet dat mijn account wordt gesloten als ik per ongeluk NL ip adres gebruik.
Prepare for the next ATH
Naast bitcoin zocht ik nog een kleinere coin die ook al heel lang mee gaat. De keuze is gevallen op Viacoin. Heb ze niet gekocht vanwege de enorm flitsende tech of partnerships. Eigenlijk hold ik ze voor de fun.
Mocht VIA over een tijdje weer eens $5/$6 per stuk doen is dat zakje van 1000 nog wel wat leuks waard.
één van de founders was actief of tweakers één jaar geleden, wat suggereert dat het open was voor NL mensen; nu is het niet meer open voor NLers. ik heb VPN met NL locatie (beste connectie; download speed); ik wil anoniem blijven surfen; registratie deribit website geeft
https://www.deribit.com/login?#/register
1
2
3
| Based on your IP address it looks like you are located in one of the restricted jurisdictions. Unfortunately Deribit cannot serve customers in your country and you cannot create an account. If you believe you receive this notification in error, please contact support@deribit.com. |
Wil (a) weten waarom niet toegelaten is (bv. wetgeving NL), (b) of ik later toevallig nog ingelogd ben op VPN en ik inlog, mijn account niet plotseling wordt afgesloten, (c) of iemand van oprichters van deribit hier op kan reageren als hij nog op tweakers zou zitten.
[ Voor 9% gewijzigd door kristof1234 op 23-10-2018 18:02 ]
Door een missende vraagteken en verkeerd spatiegebruik
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Het hoe en waarom weet ik niet, heb ook een (betaalde) VPN, en met bijv. een duits ip adres kan ik me er wel registreren en idd. met een nederlands ip adres niet?kristof1234 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:01:
[...]
één van de founders was actief of tweakers één jaar geleden, wat suggereert dat het open was voor NL mensen; nu is het niet meer open voor NLers. ik heb VPN met NL locatie (beste connectie; download speed); ik wil anoniem blijven surfen; registratie deribit website geeft
https://www.deribit.com/login?#/register
code:
1 2 3 Based on your IP address it looks like you are located in one of the restricted jurisdictions. Unfortunately Deribit cannot serve customers in your country and you cannot create an account. If you believe you receive this notification in error, please contact support@deribit.com.
Wil (a) weten waarom niet toegelaten is (bv. wetgeving NL), (b) of ik later toevallig nog ingelogd ben op VPN en ik inlog, mijn account niet plotseling wordt afgesloten, (c) of iemand van oprichters van deribit hier op kan reageren als hij nog op tweakers zou zitten.
All in!hansdegit schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:48:
ChainLINK iemand?
same hereRebbelx schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:45:
Lol lijkt weer alsof ik werkelijk geen enkele coin in mijn portfolio heb die ook maar iets doet...Als ik hier de verhalen lees, is iedereen rijk aan het worden ???!!!
Ik word alleen maar armer, heb een wonderbaarlijk slechte timing om in te stappen. Denk steeds "leuk muntje, gebeurt wel wat in", koop het, en BOEM, -25%Rebbelx schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:45:
Lol lijkt weer alsof ik werkelijk geen enkele coin in mijn portfolio heb die ook maar iets doet...Als ik hier de verhalen lees, is iedereen rijk aan het worden ???!!!
Een van de organisaties achter Walton Chain heeft vandaag een samenwerking met Huawei bekend gemaakt. Gister waren LG en Pantos nog op bezoek bij Walton Chain. Het gaat zeker de goede kant op!
Nu ik morgen mijn lening helemaal uitgekocht heb ga ik buiten Walton is verder kijken en investeren in een breder portfolio. Ik heb me nog nooit zo zeker en vertrouwd gevoelt met een investering als deze
Zat te denken aan mijn ex- Stratis, ChainLink, Matrix Al Network, Bitcoin en heel misschien een klein beetje ZRX.
Same here... Ik zit allemaal in top 50 coins, coins die zich in het verleden al bewezen hebben EN die bovendien ook niet het ticket scam op zich hebben. Niettemin moonen nu allemaal coins waar ik nog nooit van gehoord heb terwijl diene met effectieve fundamentals en een idee enkel zakken ?!Chris.nl schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:47:
[...]
Last hour -0.10%
Last 24 hours 0.58%
Last 7 days 0.30%
Laatste dag: +0.49%
Laatste 7 dagen: +3.58%
Beetje matigjes dit. En da's in Bitcoins, dus in euro's is het slechter.
[ Voor 6% gewijzigd door braamr80 op 23-10-2018 19:44 ]
om op CMC te komen moet je als coin minimaal op 2 exchanges staan.braamr80 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:43:
Heb het idee dat de coins die op CMC staan afnemen.... Misschien verkeerd gezien maar volgens mij waren het er gisteren meer dan 2100 waren en nu geeft hij 2050 aan. Wat mij betreft een goed teken, laat de rommel maar snel verdwijnen.
correct me if i,m wrong
hopen dat ze exchanges wat strakker worden voor zelfbehoud.
Prepare for the next ATH
Viel me vanmorgen ook op, een paar dagen terug waren het er nog 2112.braamr80 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:43:
Heb het idee dat de coins die op CMC staan afnemen.... Misschien verkeerd gezien maar volgens mij waren het er gisteren meer dan 2100 waren en nu geeft hij 2050 aan. Wat mij betreft een goed teken, laat de rommel maar snel verdwijnen.
Ja, dan had ik het toch goed gezien. Dat getal dacht ik ook gezien te hebben. Dan zijn ze inderdaad aan het schonen. Niks mis meeSpecy schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:51:
[...]
Viel me vanmorgen ook op, een paar dagen terug waren het er nog 2112.
Het kan volgens mij goed zijn dat dit onderhand in de huidige BTC prijs zit omdat de grote handelarenBakkt start 12 december met Bitcoin futures
via OTC handel al de nodige BTC hebben gekocht.
Aan de andere kant zitten de grote handelaren dan niet te wachten op grote verliezen dus misschien worden ze wel een soort dempende faktor in de BTC handel.
Wie het weet, mag het zeggen
Bron: https://www.blockchainsto...december-bitcoin-futures/
als de ze de nodige BTC al hadden gekocht had dat toch wel wat met de prijs gedaan ?RaptorXS schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:13:
Vers van de pers, voor de liefhebbers:
[...]
Het kan volgens mij goed zijn dat dit onderhand in de huidige BTC prijs zit omdat de grote handelaren
via OTC handel al de nodige BTC hebben gekocht.
Aan de andere kant zitten de grote handelaren dan niet te wachten op grote verliezen dus misschien worden ze wel een soort dempende faktor in de BTC handel.
Wie het weet, mag het zeggen![]()
Bron: https://www.blockchainsto...december-bitcoin-futures/
Prepare for the next ATH
OTC handel gaat juist buiten de beurzen om omdat het verstorend? kan werken ivm de grote aantallensourcecode schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:15:
[...]
als de ze de nodige BTC al hadden gekocht had dat toch wel wat met de prijs gedaan ?
verhandelde Bitcoins.
Het verrotte is: Er zijn dingen die je weet, die je niet weet, en waarvan je niet weet dat je ze niet weet.sourcecode schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:15:
[...]
als de ze de nodige BTC al hadden gekocht had dat toch wel wat met de prijs gedaan ?
Misschien is de prijs wel zo 'stabiel' gebleven omdat... Misschien zat BTC anders nu wel op <$4k... Misschien...
Nu heb ik mda weer op het oogje. Nog iets verder zakken en dan spring ik erin. Hopr zakt gvt in de tussen tijd nog iets haha dan koop ik me daar voor het slapen gaan weer op in☺
Bron: https://www.ccn.com/otc-i...-where-real-whales-trade/OTC is Much Larger Than Bitcoin Exchange Volume: Where Real Whales Trade
Ter leering ende vermaeck
hetzelfde een uur geleden al gedaan. benieuwd wat me dat morgen gebracht heeft. beide op sell staan op 6% winst. we zullen zien.Sam2013 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:30:
Pff ik spring van het ene mazzeltje in de ander de afgelopen dagen.
Nu heb ik mda weer op het oogje. Nog iets verder zakken en dan spring ik erin. Hopr zakt gvt in de tussen tijd nog iets haha dan koop ik me daar voor het slapen gaan weer op in☺
voor de rest, veel laat ingestapt en verloren. totaal winst afgelopen week 0% door slechte keuzes. Het is wat het is.
Ondanks dat ik best tevreden ben over het rendement heeft deze bot heeft alleen geen stoploss optie waardoor coins welke onderuit gaan zorgen voor een grote tas met zooi.
Nu lijkt het me zinvol, zeker omdat het handmatig niet te doen is, iets van een bot in te zetten welke mijn pf scant en daar op basis van de laatste aankoop automatisch een stoploss op plaatst.
Ik heb al een beetje zitten zoeken maar tot op heden nog niets kunnen vinden.
Iemand een idee?
Qua bot ken ik enkel Profit Trailer goed, die heeft stop loss erin zitten. Heeft/had een actief topic op tweakers en er is genoeg over te vinden op YouTube.FireSt@rter schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:59:
Vraagje; Ik heb een botje draaien op een vps welke vanuit TG signals coins koopt en verkoopt.
Ondanks dat ik best tevreden ben over het rendement heeft deze bot heeft alleen geen stoploss optie waardoor coins welke onderuit gaan zorgen voor een grote tas met zooi.
Nu lijkt het me zinvol, zeker omdat het handmatig niet te doen is, iets van een bot in te zetten welke mijn pf scant en daar op basis van de laatste aankoop automatisch een stoploss op plaatst.
Ik heb al een beetje zitten zoeken maar tot op heden nog niets kunnen vinden.
Iemand een idee?
De tijd leert of het tij keert
Rookworst zonder r is ook worst.
Ja maar hiervoor heb ik niks specifieks. Het zou waarschijnlijk het handigst zijn om de bestaande bot aan te passen, want hoe wil je bepalen wanneer iets een bag is zonder dat je weet waarom iets gekocht is?Bartvandelaar schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:21:
Misschien dat @Specy je kunt helpen. Hij werkt ook met bots als ik me niet vergis.
'k Heb de ChainLINKs nu 13 maanden; ben redelijk gecharmeerd van hetgeen ze willen bereiken. Gemiddelde aankoopprijs nét geen 20 cent, gaat nu weer lekker de goeie kant op!
Anyway... Uit de categorie: "Weet iemand iets om de tijd te doden?" eventueel ter inspiratie:
Ik werd het beu dat ik zoveel crypto-bookmarks in m'n mobiele browser had staan, dus heb een persoonlijke mobiele startpagina gemaakt, waaruit ik doorklik.
Via CoinMarketCap kan je eigen widgets aanmaken. Ik heb 't javascript een beetje gesloopt zodat de Powered by CoinMarketCap boodschap verdwenen is. Voor persoonlijk gebruik vind ik dat prettiger. link

De pagina een refresh van 60 seconden gegeven, zodat de widgets geüpdatet worden. Verder spreekt 't resultaat voor zich. link

Voor een ander is mijn persoonlijke startpagina niet interessant, maar wie zelf iets wil knutselen, bla.
An sich heb je geen pc/webspace nodig, je kan dit zipje ook downloaden naar je androidphone, uitpakken, index.html editen en lokaal openen met de browser.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| <html><head> <meta content="text/html; charset=ISO-8859-1" http-equiv="content-type"> <meta http-equiv="refresh" content="60"> <title>Crypts</title> <link rel="icon" href="io.png"> </head> <body> <br><div style="text-align: center;"> <a href="https://coinmarketcap.com/">CoinMarketCap</a> <a href="https://coinmarketbook.cc/">CoinMarketBook</a> <a href="https://www.coingecko.com/en">CoinGecko</a> <a href="https://bitcointicker.co/">BitcoinTicker</a> <a href="https://bitcoinwisdom.com/markets/bitfinex/btcusd">BitcoinWisdom</a> <a href="https://www.cointrackr.com/">CoinTrackr</a> <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/153017/topics">MyReact</a> <a href="https://i.reddit.com/r/IOStoken/">IOST Reddit</a> <br></div><br> <script type="text/javascript" src="js.js"></script> <div class="coinmarketcap-currency-widget" data-currencyid="1" data-base="USD" ></div><br> <script type="text/javascript" src="js.js"></script> <div class="coinmarketcap-currency-widget" data-currencyid="2405" data-base="USD" data-secondary="BTC"></div> </body> </html> |
[ Voor 36% gewijzigd door Chris.nl op 24-10-2018 00:49 ]
Verwijderd
Wist niet hoe snel ik op de sell knop moest drukke 😁 nu mag hij weer de dalen en dan stap ik doodleuk weer in 😏
Interessant. Wordt niet over gepraat in het blog artikel, maar ze hadden (natuurlijk) ook de keus om een al bestaande stablecoins te gebruiken, maar kiezen toch een andere route. Zou dat dan wat zeggen over de huidige stable coins?
[ Voor 11% gewijzigd door JorzoR op 24-10-2018 08:27 ]
BitUniverse (iOS en Androind app) geeft die meldingen bij een 2-5% stijging (of daling) in korte tijd van coins die je volgt, werkt wel handig om te peilen wat de markt doetVerwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 07:09:
Over bots gesproken, is er ook een appje of telegram groep die meldt wanneer een munt in korte tijd een sterke stijging doormaakt? Zodat je er op tijd bij kan zijn. Ik heb cryptoping geprobeerd, maar ben nog niet onder de indruk van die signalen.
"We will send an alert when coins on your watchlist or holdings have a rapid price change in small time period (BTC: swing of 2% within 1 hour. Top 30 coincap coins: 3%. Others: 5%)"
Maargoed, omdat ze vergeleken worden over een X periode, ben je dus altijd te laat
[ Voor 15% gewijzigd door JorzoR op 24-10-2018 08:43 ]
https://newsbit.nl/trump-...coin-en-denkt-aan-ripple/Trump is bang voor Chinese dominantie in Bitcoin en denkt aan Ripple
Verwijderd
Oke bedanktJorzoR schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 08:30:
[...]
BitUniverse (iOS en Androind app) geeft die meldingen bij een 2-5% stijging (of daling) in korte tijd van coins die je volgt, werkt wel handig om te peilen wat de markt doet
"We will send an alert when coins on your watchlist or holdings have a rapid price change in small time period (BTC: swing of 2% within 1 hour. Top 30 coincap coins: 3%. Others: 5%)"
Maargoed, omdat ze vergeleken worden over een X periode, ben je dus altijd te laat
Dit is een onzin verhaal tot het witte huis zelf met het nieuws naar buiten komt.
Cryptgany telegram group is een bot die dit allemaal doetVerwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 07:09:
Over bots gesproken, is er ook een appje of telegram groep die meldt wanneer een munt in korte tijd een sterke stijging doormaakt? Zodat je er op tijd bij kan zijn. Ik heb cryptoping geprobeerd, maar ben nog niet onder de indruk van die signalen.
Whalesniper ook.
Laten zien als er in korte tijd t volume sterk toeneemt
[ Voor 8% gewijzigd door alki op 24-10-2018 09:10 ]
cryptocoiners biedt deze service aan. Kost je wel 20 tientjes per maand.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 07:09:
https://www.iosacademie.nl/?a=ccscanner
YouTube: Frank Sinatra Fly Me To The Moon
Ben je dan niet sowieso al te laat - en met een grote kans om een pump&dump-coin te kopen? Als je een bot hebt zou die juist die stijgingen zelf op kunnen mergen, geen Telegram-groep voor nodig. Of bedoel je een bot die dit op een Telegram-groep post?Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 07:09:
Verwijderd
Ik bedoelde eigenlijk zowel een app als een telegram bot als een normale bot, een bot is misschien nog wel het beste idd. Weet je een goede?Specy schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:18:
[...]
Ben je dan niet sowieso al te laat - en met een grote kans om een pump&dump-coin te kopen? Als je een bot hebt zou die juist die stijgingen zelf op kunnen mergen, geen Telegram-groep voor nodig. Of bedoel je een bot die dit op een Telegram-groep post?
Er is een bot topic maar om er echt geld mee te verdienen moet je er regelmatig op zitten, met crypto zijn ze zo ie zo niet echt rendabel, de ontwikkelaar verdiend er het meeste aan.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:40:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk zowel een app als een telegram bot als een normale bot, een bot is misschien nog wel het beste idd. Weet je een goede?
Verwijderd
In ieder geval bedankt voor jullie tips
Ik heb een tijd mijn eigen bot gebruikt op kraken met een eigen verzonnen strategie. Werkte aardig maar ging me te langzaam. Ben toen naar gunbot overgestapt. Dat ging ronduit slecht. Markt was bearish en dan gaat het met gunbot zeker niet goed. je hebt heeel veel indicatoren maar als een whale ineens besluit te verkopen dan hang je.. Maar ik heb ontdekt dat TSSL om op de top te verkopen erg goed werkt.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:54:
Het lijkt me inderdaad ook sterk dat een bot veel zal opleveren omdat anders iedereen dat wel zou gebruiken. Maar in het verleden hebben sommige pumps me wel mooie winsten gebracht, dus als je op tijd singaleert dat een coin gaat stijgen, kan je een ritje meepakken.
In ieder geval bedankt voor jullie tips
Dus nu mijn eigen bot gemaakt gebaseerd op TSSL verkoop en mijn eigen strategie voor koop, op binance... Nog te kort bezig om iets zinnigs te zeggen.
Kan wel zeggen dat je beter je eigen bot kan schrijven. Met python en includen van binance-python een makkie... Maar ja, de strategie is het belangrijkste... En die is het lastigst... Kijk gewoon naar wat jij zelf zou doen en zet dat in een python script...
https://www.cryptotracky.com/#!/Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 07:09:
Gemaakt door een mede-nederlander, heb hem een jaar geleden hiervoor een donatie gedaan en is intussen erg mooi uitgebreid.
Prijsverschillen op verschillende tijdschalen, en volumeverschillen
[ Voor 6% gewijzigd door Dysmael op 24-10-2018 11:10 ]
BTC afpakken en Euros teruggeven... vind ik niet zo goed hoor.
nee maar ja hij had ook niks terug kunnen krijgen tis maar hoe je het bekijktDysmael schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 12:53:
[...]
Vraag me steeds meer af of Bitcoin er zich iets van gaat aantrekken en de verwachte grote break-out gaat maken, naar onder of naar boven.
Anderzijds zijn er in de aandelenmarkten wel grote moves te zien, die zouden zich nog wel eens kunnen gaan vertalen in de BTC-koers.
De aandelenmarkt lijkt momenteel volatieler dan de BTC-koers.
Zoals ik al eerder zei:
[ Voor 21% gewijzigd door Chris.nl op 24-10-2018 13:56 ]
Niks terugkrijgen nadat je bezittingen illegaal zijn afgepakt door het OMbie100 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 12:56:
[...]
nee maar ja hij had ook niks terug kunnen krijgen tis maar hoe je het bekijkt
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Beetje ETC verhaal.oisyn schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:02:
[...]
Niks terugkrijgen nadat je bezittingen illegaal zijn afgepakt door het OMJa, zo kun je alles wel bagatelliseren
rustig rustig het is toch niet mijn schuld dat ze je gepakt hebben.oisyn schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:02:
[...]
Niks terugkrijgen nadat je bezittingen illegaal zijn afgepakt door het OMJa, zo kun je alles wel bagatelliseren
Niet jouw schuld? Jij belde de politie nadat je erachter kwam dat ik jouw stroom aftapte!bie100 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:07:
[...]
rustig rustig het is toch niet mijn schuld dat ze je gepakt hebben
Ik krijg dus nog €3,8 miljoen van je.
[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 24-10-2018 14:10 ]
dan had je de buit maar moeten verdelen hebberd.oisyn schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:08:
[...]
Niet jouw schuld? Jij belde de politie nadat je erachter kwam dat ik jouw stroom aftapte!
SNM - Ze komen met een aantal releases, niet heel spannend maar zal zeker wel voor prijs-actie zorgen denk ik. O.a. "Token purchase with bank cards wallet integration", "releases rating & SLA, geolocation for suppliers/workers, blockchain explorer, and market explorer"
XEM - Komt met de Catapult Release "A production-ready enterprise version, along with open source and commercial licensing, are planned for the second half of 2018.", dit klinkt wel spannend.
XEM was één van de eerste coins die ik kocht als super noob via litebit meer dan een jaar geleden. Was een schot in de roos!
EOS - EOSfinex, een decentrale exchange komt er over een tijdje aan. Er zijn veel haters/lovers van EOS. Ik ben neutraal en denk zelf dat EOS voor de lange termijn een goede investering gaat zijn. De enorme funding is er niet voor niets...
i.t.t. tot de andere 2 die hiervoor benoemd zijn kan dit niet alleen een mid-term hold worden maar ook een long-term hold.
XLM - "Lightning Network on Stellar livenet.", da's al erg positief. Dit brengt sowieso wel wat teweeg want VIA coin ging gisteren ook naar de maan voor hetzelfde. Daarnaast heeft Stellar hetzelfde als EOS: er komt een decentrale exchange aan "The Stellar Decentralized Exchange will be the world-class front-end that our underlying technology has long deserved."
Komodo - er komt een "Full Rebrand" aan, klinkt gaaf dus moet wat teweeg brengen met de prijs zou je denken.
Btw, ben ff gaan googelen en hier wat aanvullende informatie over deze "rebrand", mocht je interesse gewekt zijn.
Wanchain - Wanchain 3.0! ! ! !! !!! komt eraan, cool. Geen idee wat het precies inhoudt, wel klinkt het gaaf genoeg om te investeren.Phase 2: Brand & Identity Focus Discovery
This phase, which has already started, will help Komodo develop a clear brand and identity.
Over the years, many people have felt a little confused about who Komodo is and what technology Komodo provides.
Even today, some people still characterize Komodo as a privacy coin project. While KMD does, indeed, have optional privacy features, Komodo Platform offers much, much more than just a privacy coin.
The brand and identity discovery phase will explore what identity strategy will be most beneficial for Komodo and its strong community of supporters.
Phase 3: Brand & Identity Strategy
Once Phase 2 is complete, Komodo and Ideas By Nature can begin designing a clear, easily communicated brand and product strategy.
This will include creating new messaging to help people to immediately understand the breadth and depth of Komodo’s technology. The brand and identity strategy will also include a renewed focus on Komodo’s product offerings and on providing users with an outstanding experience.
At this point, Ideas By Nature and Komodo will develop a product strategy and begin deciding for which particular product a new UX will eventually be developed.
Phase 4: Brand & Identity Design
In the fourth phase, Komodo will go through a visual rebranding process. This will include things like an updated logo, a new color palette, different typefaces, etc. All of the new designs will reflect the brand identity and strategy developed in phases two and three.
INS - Platform Release. Een tijd geleden twijfelde ik te investeren in deze ICO. Maar toen ik meer begon te lezen begon ik het echt een enorme shitcoin te vinden.
APPC - "Production roll-out to all Aptoide clients (and other participant app stores)," by end of Q4 2018.
Appcoins was ik vroeger een tijdje holder van. Blij dat ik er niet in ben blijven hangen want sindsdien is ie echt zo enorm in waarde gedaald, dat zelfs de grootste dyhard holder begon te huilen van ongeloof. Desalniettemin is het voor de mid-term nu wel even interessant.
AMB - Mainnet v2.0 komt eraan An enterprise-ready blockchain solution that powers dozens of real-world applications. AMB heb ik een tijdje geleden hier ook even laten vallen, sindsdien is inderdaad al een best aantal procenten gestegen. Nog steeds denk ik dat deze interessant genoeg is voor de mid-term.
Theta - Mainnet launch. Zal wel wat teweeg brengen.
Zilliqa - Mainnet launch Januari 2019.
Stratis - Teveel om op te noemen. Hier zit ik het dikst in de komende tijd, dit wordt een klapper denk ik.
Note: van deze coins zie ik Stratis, Komodo, EOS als long-term holds. Derest is echt puur mid-term.
Ik hou ze allemaal in de gaten maar heb van deze nu al een zakje:
- Stratis - 23100 sat
- XEM - 1517 sat
- Theta - 1367 sat
- WAN - 15310 sat
- AMB - 3025 sat
Bij de andere hoop ik op een beter instapmoment op ZIL na want dat mainnet vind ik nog te ver verwijderd. Over een maandje wordt die misschien interessant.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Bullrun is coming! Amazing returns! Ik zou het wel wetenhmr schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:26:
Hmmm krijg een financiële meevaller uit een pensioenpotje... Nu de vraag of ik het ga stoppen in crypto of gewoon op de spaarrekening zetoeoeoeoeoeoe
Of je hypotheek afbetalen.hmr schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:26:
Hmmm krijg een financiële meevaller uit een pensioenpotje... Nu de vraag of ik het ga stoppen in crypto of gewoon op de spaarrekening zetoeoeoeoeoeoe
Hypotheek afbetalen heeft wat dat betreft niet heel veel haast. Huis heeft behoorlijk wat overwaarde op dit moment. Het is meer of ik nog wat extra fiat erin wil stoppen of die gok niet neem..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
in een bullmarket zal alles stijgen. indien die uitblijft zullen uiteindelijk alleen coins/ tokens overblijven die daadwerkelijk gebruikt worden waarvoor ze bedoeld zijn. dan zal van je lijstje weinig meer overblijven denk.Tominatie schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:16:
Dit zijn de coins die ik in de gaten hou voor de komende periode. Ik wil dat toch ff delen met jullie & ja ik heb van de meeste coins een zakje gehaald. Ben gewoon benieuwd wat de resultaten zullen zijn over 2/3 maanden.
maar met een beetje hype kan je leuk traden. maar voor de langere termijn zie ik weinig heil in je lijstje...
[ Voor 0% gewijzigd door .oisyn op 24-10-2018 16:23 ]
Tis ook een lijstje waar de meeste coins mid-term zijn, dus 2 maandjes. Op positief nieuws traden is altijd erg succesvol bij mij (al ben je er vroeg bij). Maar van Stratis ben ik op lange termijn wel echt overtuigd, er komt ook Microsoft nieuws zag ik op discord.jasper7878 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:40:
in een bullmarket zal alles stijgen. indien die uitblijft zullen uiteindelijk alleen coins/ tokens overblijven die daadwerkelijk gebruikt worden waarvoor ze bedoeld zijn. dan zal van je lijstje weinig meer overblijven denk.
maar met een beetje hype kan je leuk traden. maar voor de langere termijn zie ik weinig heil in je lijstje...

Ik wou 't gewoon even met jullie delen en ben benieuwd wat de resultaten zullen zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 24-10-2018 16:24 ]
Waar zie jij heil in dan?jasper7878 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:40:
in een bullmarket zal alles stijgen. indien die uitblijft zullen uiteindelijk alleen coins/ tokens overblijven die daadwerkelijk gebruikt worden waarvoor ze bedoeld zijn. dan zal van je lijstje weinig meer overblijven denk.
[ Voor 26% gewijzigd door .oisyn op 24-10-2018 16:24 ]
Zulke coins zie ik stijgen in waarde, niet om een hype of announcement van een announcement, maar daadwerkleijk door vraag en aanbod...
Heb al eerder eenzelfde strategie uitgevoerd met tijdig uitzoeken welke crypto's met positief nieuws komen en dat pakte ook erg goed uit met leuk rendement.
De indicator: PRS (pivot reversal strategy) geeft aan dat dit een mooi koop moment is.
Lijkt erop hoe meer ik probeer te leren rondom traden, hoe lastiger het is om een beslissing te maken!
Overwaarde of niet, je betaalt nog steeds rente over het geleende bedraghmr schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:35:
[...]
Hypotheek afbetalen heeft wat dat betreft niet heel veel haast. Huis heeft behoorlijk wat overwaarde op dit moment.
[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 24-10-2018 15:12 ]
eens, maar mijn ervaring leert dat ik vaker naast de pot pis dan erin... zodra ik koop zakt het, zodra ik verkoop stijgt het......Tominatie schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:02:
@jasper7878 Ben het met je eens dat utility tokens die gebruikt worden als GET, AVA enz voor de lange termijn erg goed zit. Maar rendement pak je juist op hype/fomo/announcements of iedergeval dat is mijn idee. Ookal is Verge een enorm shitproject in de tijden van de announcements waren er echt prachtige rendementen op te pakken.
Heb al eerder eenzelfde strategie uitgevoerd met tijdig uitzoeken welke crypto's met positief nieuws komen en dat pakte ook erg goed uit met leuk rendement.
met relatief kleine bedragen prober ik wat te traden, maar mn hoop is gevestigd op dit type tokens...
Helemaal eens! Het is altijd goed om te kijken naar het volledige plaatje van je situatie. Ik heb het geluk dat mijn rente relatief voordelig is en de hoogte van de meevaller niet van dergelijke grote is dat het meteen een impact op mijn huidige maandlasten zou hebben..oisyn schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:11:
[...]
Overwaarde of niet, je betaalt nog steeds rente over het geleende bedrag. Maar goed, ik zeg niet dat je dat moet doen, ik wilde alleen suggereren dat dat een valide alternatief zou kunnen zijn naast de opties die je noemt, afhankelijk van je situatie.
Het stemt mij iig vrolijk om te zien dat je er met open vizier op ingaat en wat verder denkt dat de dollar ogen van anderen. Ik zelf doe dat ook
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zou net zeggen. Als ze 585 BTC terug moeten geven zou ik willen dat ze gewoon de 585 BTC hadden terug gegeven. Ze hebben ze immers ook inbeslag genomen, lijkt mij dat ze niet zo maar inbeslag genomen goederen lekker zelf kunnen spenden, toch?Dysmael schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 12:53:
[...]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Jawel. Goederen worden vernietigd of verkocht. Als achteraf blijkt dat de inbeslagname niet legitiem was, dan wordt de opbrengst van de verkoop of de dagwaarde (bij vernietiging) uitgekeerd.DAMAGE schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:27:
Zou net zeggen. Als ze 585 BTC terug moeten geven zou ik willen dat ze gewoon de 585 BTC hadden terug gegeven. Ze hebben ze immers ook inbeslag genomen, lijkt mij dat ze niet zo maar inbeslag genomen goederen lekker zelf kunnen spenden, toch?
Ik doe met je mee en ga ook voor stratis. Ik verwacht er wel wat van gezien de roadmapTominatie schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:46:
[...]
Tis ook een lijstje waar de meeste coins mid-term zijn, dus 2 maandjes. Op positief nieuws traden is altijd erg succesvol bij mij (al ben je er vroeg bij). Maar van Stratis ben ik op lange termijn wel echt overtuigd, er komt ook Microsoft nieuws zag ik op discord.
[Afbeelding]
Ik wou 't gewoon even met jullie delen en ben benieuwd wat de resultaten zullen zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 24-10-2018 16:24 ]
Echt te gaar dit..oisyn schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:44:
[...]
Jawel. Goederen worden vernietigd of verkocht. Als achteraf blijkt dat de inbeslagname niet legitiem was, dan wordt de opbrengst van de verkoop of de dagwaarde (bij vernietiging) uitgekeerd.
Voornameljik ingevoerd om de burger te beschermen tegen waardedaling. Had met zijn bitcoin natuurlijk ook kunnen gebeuren.
[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 24-10-2018 16:48 ]
Of de overheid te beschermen tegen waardestijging?.oisyn schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:47:
[...]
Voornameljik ingevoerd om de burger te beschermen tegen waardedaling.
Ja als bitcoin nu 100 euro zou zijn was het wel chill geweest.
[ Voor 11% gewijzigd door DeeSung op 24-10-2018 16:50 ]
geweld? niet normaal. iemand een logische verklaring? lijkt al 20% gestegenBerry powel schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:51:
RVN... man man wat een geweld
enige wat ik weet is mainnet launch eind van de maandhager1 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:52:
[...]
geweld? niet normaal. iemand een logische verklaring? lijkt al 20% gestegen
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!