Verwijderd
Het is een Russische raket dus je weet het nooit. Wekenlange opbouw naar de lancering, dan schieten we of naar de maan of 40 meter terug de aarde in.DJT schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:52:
Had ik niet op m'n radar maar stijgt zo te zien al twee weken heel gestaag.
De tijd zal het leren.
Rookworst zonder r is ook worst.
Als we zo gaan beginnen dan is het schip uit The Hitchhiker's Guide To The Galaxy het snelstPilatuS schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:59:
Wacht maar tot de bullrun begint. Hyperdrive, warpdrive, allemaal langzaam spul
[Afbeelding]
http://nerdist.com/wp-con...-Ship-In-The-Universe.jpg
(even als link want het plaatje is wel érg groot)
Verwijderd
The heart of gold. Dit zou een nieuwe cryptoterm moeten worden.ggj87 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:02:
[...]
Als we zo gaan beginnen dan is het schip uit The Hitchhiker's Guide To The Galaxy het snelst
With heart of gold to the moon, gentlemen.
Lekker tegenstrijdig ook met de gemiddelde investeerders mentaliteit.
Ik voorzie een nieuwe trend hier.
De Discovery kan jumpen naar ieder punt in het universum wat bekend is, schiet ook wel aardig op toch ? Beter dan standaard FTL.ggj87 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:02:
[...]
Als we zo gaan beginnen dan is het schip uit The Hitchhiker's Guide To The Galaxy het snelst
Verwijderd
Maar Chris we gaan met the heart of gold, naar de maan. Niets dan pure intenties hier.Chris.nl schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:05:
@Verwijderd stukgooi heeft bijna Binance bereikt, maar ik durf er toch geen GVT van te maken
Het is wachten op een foto'tje vanuit een tropisch paradijs. Voor de lol de zoveelste shitcoin minen pakt goed uit!
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:07:
[...]
Maar Chris we gaan met the heart of gold, naar de maan. Niets dan pure intenties hier.
De markt is over het algemeen erg slecht in dat soort oordelen. Weet je hoe hoog DOGE ooit gestaan heeft? En Bitconnect?Slux schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:32:
[...]
Gelukkig denkt de markt er toch heel anders over zoals jij het beschrijft, als ik alleen al naar de marketcap kijk zegt mij dat al genoeg welke de echt shitcoin is
Good news everyone, ETH is ook preminedAlle pre-minded coins zijn imo de echte shitcoins, maar daar horen imo ook nog een een bcash, ETH en ETC bij
Definieer "op die manier"? Zat exchanges waarvan hun hot wallets gehackt zijn. Dat is gewoon een blockchain transactie. In principe dus relatief makkelijk terug te rollen.Edit voor zo ver ik weet is er nooit BTC gehackt op die manier
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Jaaaaa dit is lachen. De waarde van mijn rvn pf is met 200 euro gestegen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Er waren tijden dat ik ik 's morgens niet mijn bed uit kon komen, de laatste dagen heb ik meer moeite om erin te komen. Pfff..
Verwijderd
We hebben een winaaaaarrrrrrr! U gaat door voor het gouden polshorloge!AtlAntA schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:12:
[...]
Jaaaaa dit is lachen. De waarde van mijn rvn pf is met 200 euro gestegen.
Een bounce doen op 6550, maar niet door de 6600 heen kunnen komen. Beetje jammer.Tominatie schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:14:
Tis gewoon wachten op een dump van bitcoin. De markt wordt me allemaal te groen en positief. Dat ben ik niet gewend.
I hear you, ik heb dit ook alleen nog maar meegemaakt vlak voordat de BTC verder naar beneden ging. Maar toch zag je dan daarvóór dat de markt stil viel, alts een beetje terug liepen en dan ineens een drop. Dat zie ik nu niet gebeuren in mijn PF, integendeel.Tominatie schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:14:
Tis gewoon wachten op een dump van bitcoin. De markt wordt me allemaal te groen en positief. Dat ben ik niet gewend.
Als de echte bullrun komt komen alle nieuwe accounts weer vragen stellen over waar ze coin X zo snel mogelijk kunnen kopen zonder te snappen hoe een wallet werkt of te weten wat een privatekey is.Specy schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:20:
Ligt het aan mij of is het hier de laatste tijd drukker aan het worden? Er zijn volgens mij nu steeds veel meer nieuwe posts dan een paar weken geleden. Nu alleen nog even een echte bullrun en het wordt nog wel eens iets
Voordeel is wel dat wij dan allemaal al op dikke winsten staan en die nieuwe gasten onze winst nog hoger gaan maken voor de grote dump weer komt
Doe maar deur nummertje 3!!Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:15:
[...]
We hebben een winaaaaarrrrrrr! U gaat door voor het gouden polshorloge!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Nu alleen de inhoud van de nieuwkomers posts nog zien veranderen van "join deze telegram pump chat" naar "hoe kan ik bitcoin zo snel mogelijk kopen voordat we nogmaals door de 50k breken?"Specy schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:20:
Ligt het aan mij of is het hier de laatste tijd drukker aan het worden? Er zijn volgens mij nu steeds veel meer nieuwe posts dan een paar weken geleden. Nu alleen nog even een echte bullrun en het wordt nog wel eens iets
Wat zal dat genieten worden om lekker onderuitgezakt te zitten kijken vanuit the Heart of Gold naar al die mensen die in rij bij de cryptobrokers staan.
Iedergeval blijf ik nog keihard werken en bijvullen de komende tijd. Denk dat bitcoin door het Bakkt gebeuren al een pre-pump de komende tijd gaat hebben. Dan in maand December vlak voor de Bakkt opening een nog heverige pump jwzzzzz.
[ Voor 38% gewijzigd door Tominatie op 23-10-2018 15:05 ]
Verwijderd
Zo is het. We nemen VET gewoon mee op de golven van onze door improbability drive aangedreven space explorer. Naar infinity en beyond!Bartvandelaar schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:30:
Wanneer VET de 0.25 aantikt. Dan zitten we in een bullrun (en daar zullen sommige mensen het niet mee eens zijn, laat mij maar even in die waan)
Ik voel me echt zo bullish nu, helemaal siked en pumped. Het evenaart bijna mijn naïeve december instapmoment gevoel. Dat gevoel dat je de stap waagt met een glimlach en regenboog oogjes. Dat je onderdeel bent van een digitale revolutie tegen de gevestigde orde, met hooivorken gemaakt met stelen van blockchain, en brandende fakkels van videokaarten die PoW uitvoeren. Dat gevoel!
Waarschijnlijk komt er dus een gigantische drop naar onder de 5k aan, die alle hoop weer even de grond in boort. Samen met de waarde van mijn geliefde digitale centjes... Vrees ik.
Maar nu even niet
Weg
In Crypto gebeurd het tegenovergestelde..Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 00:02:
Mijn gevoel zegt ook dat we flink onderuit gaan binnenkort. 5k btc
Time will tell
Weg
Ik denk niet dat je dit kan zeggen nu. BTC doet geen kont, dus gaan de traders naar alts. Je ziet genoeg alts pumpen, maar er zijn er ook genoeg die weinig doen of lager gaan. Ik denk dat we eigenlijk op dit moment stil staan waarbij het alle kanten op kan, ook al gaan er wat alts omhoog.New Yorker schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 00:06:
[...]
In Crypto gebeurd het tegenovergestelde..
Zou goed kunnen
We komen sowieso wel weer op een punt dat BTC iets moet gaan doen. Als we verder omlaag gaan is een bounce op 6.2/6.3k prima mogelijk met weer een nieuwe kans om omhoog uit te breken. Geen idee of we die 5k gaan zien, indien wel, kan dat best nog even duren en hoeven we er niet gelijk naartoe te gaan. Wie weet gaan we vanuit hier wel verder omhoog, het kan zoals altijd allemaal
Weg
Verwijderd
Ik heb werkelijk geen idee...New Yorker schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 01:05:
Kunnen wij account aanmaken bij Bithumb of is het exclusief voor Koreanen?
Ja ik weet hoe hoog die heeft gestaan, maar om te zeggen dan ETC better is dan ETH is imo onjuist, zonder die hack/diefstal was er nooit een ETC geweest, hij is puur ontstaan door diefstal dus vandaan mijn comment uber stolen shitcoin.oisyn schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:10:
[...]
De markt is over het algemeen erg slecht in dat soort oordelen. Weet je hoe hoog DOGE ooit gestaan heeft? En Bitconnect?
[...]
Good news everyone, ETH is ook premined. Maar wacht even, je zegt dus dat ETH wel een shitcoin is?
[...]
Definieer "op die manier"? Zat exchanges waarvan hun hot wallets gehackt zijn. Dat is gewoon een blockchain transactie. In principe dus relatief makkelijk terug te rollen.
ETH premined ?
Jazeker, ETH is voor mij een shitcoin hij staat alleen wat lager op de lijst van uber shitcoins
ik bedoel dat er bij BTC nog nooit zo grote hack is geweest als bij ETH, okay de forks die eruit zijn gekomen met name een bcash, zou je ook als en hack kunnen zien, maar alleen een mt gox heeft BTC echt negatief in het nieuws gezet en dat was idd niet eens een hack op BTC. (beetje vreemde vergelijking van mij met mt gox)
99.5% van alle cryptos zijn shitcoins imo, de markt is er door verpest het oorspronkelijke doel van BTC is weg, een aantal coins zoals BCH, LTC, Dash, XMR zie je nog wel een aanhang hebben om gebruikt te worden als vervanging van fiat maar door hun beperkingen zal het nooit echt bij de massa doorbreken.
Dus lang verhaal kort, crypto heeft imo geen toekomst meer, vul je zakken zolang het nog kan maar zoals het de laatste weken gaat, kan je al beter op de gewone beurs traden.
Key zit ik al een paar dagen in , gekocht op 86 , ik verwacht er nog wel wat vanSchuey schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:07:
Anders doen KEY en Linda spontaan +10%, huh? Zal de aanleiding wel weer gemist hebben
https://www.telegraaf.nl/...-einde-bullmarkt-in-zichtColumn: Einde bullmarkt in zicht
Einde van het ene is het begin van het andere? (crypto)
Maar dat vind ik dus echt een enorm kromme kijk op de situatie. ETC heeft geen enkele relatie met de hack. Zij vinden juist dat je transacties niet zomaar mag terugrollen, een mening waar ik het heel erg mee eens ben en wat tot de kern gaat waar cryptocorrecties voor staan. ETH heeft wel een relatie met de hack, zij hebben namelijk besloten hem ongedaan te maken.Slux schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:47:
[...]
Ja ik weet hoe hoog die heeft gestaan, maar om te zeggen dan ETC better is dan ETH is imo onjuist, zonder die hack/diefstal was er nooit een ETC geweest, hij is puur ontstaan door diefstal dus vandaan mijn comment uber stolen shitcoin
Jazeker, 70% van de ETH momenteel in omloop is premined. Een groot deel ging naar investeerders, een klein deel naar de devs (resp. 60M en 10M geloof ik)ETH premined ?
The DAO hack was $50M. De Bitfinex hack van 2016 had een waarde van $72M aan gestolen BTC.ik bedoel dat er bij BTC nog nooit zo grote hack is geweest als bij ETH
[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 23-10-2018 09:15 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
ETC is toch funded door die zelfde hacker, die hacker heeft zijn coins aan het ETC dev team heeft gedoneerd..oisyn schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:15:
[...]
Maar dat vind ik dus echt een enorm kromme kijk op de situatie. ETC heeft geen enkele relatie met de hack.
Dus tegen iets zijn, maar ondertussen wel gesloten meuk aannemen, voor mij is dat erger dan iets terug draaien.
De rest ben ik het met je eens
[ Voor 11% gewijzigd door Slux op 23-10-2018 09:32 ]
Kun je dat onderbouwen? Daar weet ik niets van. Ook Wikipedia zegt er niets over.Slux schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:29:
[...]
ETC is toch funded door die zelfde hacker, die hacker heeft zijn coins aan het ETC dev team heeft gedoneerd.
Dus tegen iets zijn, maar ondertussen wel gesloten meuk aannemen, voor mij is dat erger dan iets terug draaien.
Zoek hier maar op.oisyn schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:42:
[...]
Kun je dat onderbouwen? Daar weet ik niets van. Ook Wikipedia zegt er niets over.
DAO Hacker Donates Stolen Funds to Ethereum Classic Dev Team
Het ging maar om een klein bedrag maar toch.
hier is ook nog een kleine uitleg
https://www.newline.co/co...j96dal35i51v0153dyl9g590/
[ Voor 15% gewijzigd door Slux op 23-10-2018 10:00 ]
Hier een recenter artikel met een andere invalshoek: https://medium.com/coinmo...ory-or-is-it-47a6f457338a
[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 23-10-2018 10:22 ]
#Binance Will List #Decred ( $DCR) on 2018/10/24https://t.co/b4EPrXG9cQ pic.twitter.com/SJEtkfeH3D
— Binance (@binance) 23 oktober 2018
Aub geen linkdrops. Tweets kun je tegenwoordig embedden in [embed] tags
[ Voor 47% gewijzigd door .oisyn op 23-10-2018 10:31 ]
Altijd leuk om te zien; Hee ik had toch 6 sell orders staan? nu nog 5... welke was 't nou? Ooooo ja, die.
Ff kieken of het nipt is geweest of dat ik 'm te laag heb gezet... Ah, net aangetikt, mooi zo!
Kenne we weer nieuw leuk cointje uitzoeken om de vergaarde BTC in te proppen.
Leuke hobby zo
https://www.autojunk.nl/2...-investeerder-rijdt-rolls
Als de bear market mensen net zo hard gaat raken als de vorige crisis, dan voorzie ik in m'n glazen bol dat cryptocurrencies steeds relevanter worden als een nieuwe hoop voor een beter (eerlijker) financieel systeem. Dit omdat er sowieso naar alternatieven gekeken gaat worden, waarvan cryptocurrencies (eigenlijk blockchain) dus het een en ander kan oplossen. De techniek is inmiddels 10 jaar gegroeid. Kom maar op met die crisis. Zal pijnlijk worden, maar nodig voor de volgende generaties.Klaas25 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:55:
[...]
https://www.telegraaf.nl/...-einde-bullmarkt-in-zicht
Einde van het ene is het begin van het andere? (crypto)
Hoop dat ik over een aantal jaren mezelf mag quoten
"Kom maar op met die crisis" !?... ben wel benieuwd naar je strategieJorzoR schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:42:
[...]
Als de bear market mensen net zo hard gaat raken als de vorige crisis, dan voorzie ik in m'n glazen bol dat cryptocurrencies steeds relevanter worden als een nieuwe hoop voor een beter (eerlijker) financieel systeem. Dit omdat er sowieso naar alternatieven gekeken gaat worden, waarvan cryptocurrencies (eigenlijk blockchain) dus het een en ander kan oplossen. De techniek is inmiddels 10 jaar gegroeid. Kom maar op met die crisis. Zal pijnlijk worden, maar nodig voor de volgende generaties.
Hoop dat ik over een aantal jaren mezelf mag quoten
Verwijderd
edit.
Sorry jongens ik heb mijn BTC en XRP zojuist verkocht.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2018 11:27 ]
Ik heb juist net weer wat BTC op Kucoin gestort , er komen weer leuke koop momentjes aanVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:21:
De weg omlaag voor BTC lijkt langzaam te beginnen.
edit.
Heb je de laatste 10 maanden gemist ?Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:21:
edit.
Verwijderd
Zeker niet, maar ik zie dat de USDT waarde weer begint te stijgen. Dit gaat ongetwijfeld ten koste van de BTC op die markten en trekt mogelijk de hele bitcoin oplaag. Beetje omgekeerde actie als vorige week dus.
Dit is mijn mening en gevoel.
gebaseerd op?Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:21:
edit.
Verwijderd
Kijk naar de 8 grootste markten. Zie daar de grootste buy orders boven de 6300 dollar verdwijnen en het volume toenemen. Voor mij een vrij duidelijke indicatie.
Ben niet van plan te verkopen, heb er een heel mooi aantal en de komende periode gaat er nog veel meer van de grond komen. Ze zitten nu nog in het testnet en de echte exciting moments moeten nog komen met o.a. het mainnet, de masternodes etc. Matrix is onderdeel van het One Belt One Road project. Een project met een geschatte geïnvesteerde waarde van 900 miljard. (just sayin'). Dit project is van de staat; de Chinese overheid).
Wil je meer weten:MATRIX brings good news to all the supporters of MATRIX and the Belt and Road initiative; we are proud to officially announce that we have signed a strategic cooperation agreement with the state owned Belt and Road Development Centre, to become the only blockchain partner of the center.
https://medium.com/altcoi...lete-overview-f7c6c647fac
https://medium.com/@matri...elt-and-road-c7ffe6eb8d64
niet veel munten in omloop, top coin
[ Voor 32% gewijzigd door sourcecode op 23-10-2018 12:48 ]
Prepare for the next ATH
Niet alleen een top coin maar ook een leuk project! Terecht dat ie weer naar zijn sat-waarde gaat before de alt crash. Hij staat nu precies op het punt waarbij ik mijn zak verkocht!sourcecode schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:47:
Heerlijk zo die GVT belooft veel goeds
niet veel munten in omloop, top coin
Ik hou hem nog vast, het is ook een ROI muntjeTominatie schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:52:
[...]
Niet alleen een top coin maar ook een leuk project! Terecht dat ie weer naar zijn sat-waarde gaat before de alt crash. Hij staat nu precies op het punt waarbij ik mijn zak verkocht!
Prepare for the next ATH
Maar dit soort kleine range bewegingen hebben we elke dag. Het vertrouwen van long-term investeerders is niet in 1 keer weg na een daling van 30$. Ga d'r vanuit dat de meeste weak-hands er sowieso wel uit zijn. We zijn wel wat gewend dit jaar.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:52:
Kan hard gaan zo. Inmiddels $6370. Nog even en vertrouwen is weg
Verwijderd
Nouja wat is er nou eigenlijk gebeurt in de periode van de afgelopen weken dat echt zo bullish was? Enige significante wat ik 123 herinner is de Tether FUD die de stijging mogelijk maakte, maar dat duurde ook niet lang en is natuurlijk weer FUD gebleken, Bitfinex bestaat nog, Tether ook en zometeen staat Tether weer 1:1. Ja je leest nu elke dag wel positieve verhalen, bullrun gaat beginnen, bla bla bla maar een echt grote stijging met natuurlijk verloop is nergens te bekennen. Dus zoals we nu weer zien loopt BTC stukje bij beetje terug en binnenkort zal het wel weer hard naar het zuiden gaan.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:02:
Gaat niet om die 30 euro, als we duidelijk niet de 6400 kunnen vasthouden kan het plots hard gaan.
Fuck it.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:02:
Gaat niet om die 30 euro, als we duidelijk niet de 6400 kunnen vasthouden kan het plots hard gaan.
Zojuist nieuwe FIAT in gepompt
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als je niet op sites kijkt die tegenover USDT listen staan we al dagen rond de 6400. Soms beetje hoger, soms beetje lager. Nu beetje lager. Op de 14e hebben we de 6150 nog aangetikt.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:02:
Misschien heb je gewoon gelijk en spreek ik je tegen omdat ik bullish wil zijn, maar ik wist niet dat er op $6400 een supportlijn zat. Volgens mij zit de volgende belangrijke op ~$6220 en kan het vanaf daar pas plots hard gaan.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:02:
Verwijderd
Deze kon nog wel eens veel verder door gaan schieten.
Deze theorie vind ik best wel een goede.
--
Iemand die zei net:
Vind dat ook wel een logische gedachtegang.Dat is het wat bij mij gewoon nog ontbreekt aan heel de bubble crash: capitulation
Ik ben van mening dat we zo moeten denken:
Toen we voor het eerst op 6k aankwamen dacht iedereen: BUY THE DIP!!
Toen we voor de tweede keer op 6k aankwamen dacht iedereen: Retest!! we kopen nu!
3e keer bij de 6k zag je al dat de reactie minder sterk werdt
Nu zitten we ondertussen al heel de tijd in de 6k range en er is nauwelijk een bounce meer, iedereen die 6k gekocht heeft, die heeft er al kunnen kopen. Wat gebeurdt er dan als je vervolgens door die 6k heenzakt? de retailers/weak hands die in de 6k regio gekocht hebben die verkopen weer met paniek. Dat is ook hoe de pyschologie van de descending triangle in elkaar zit.
Wat je dan vaak ziet is een capitulation bottom, een snelle hefitge dip die door market makers wordt opgekocht.
Nog 1 keer een sell-off, nog 1 keer de hele markt laten schudden en vanaf daar de volgende bullmarkt inleiden.
als die door de 25000 sat kan komenSam2013 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:19:
Tja ik ben nu 1 dag gvt holdler en het bevalt me toe nu toe prima.
Prepare for the next ATH
Tja ik zie het vanzelf wel. Zal nu wel weer wat gaan zakken om hopelijk van daar weer een spurt te gaan maken.sourcecode schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:20:
[...]
als die door de 25000 sat kan komenkleine sellwall
Klopt het nu ook dat ik deze muntjes straks kan laten beleggen en er winst uit kan krijgen?
Herken het probleem. Eigenlijk moet je de munten houden of hetzelfde aantal munten bijkopen op dit moment. Dan hoeft het minder te stijgen om winst te hebben.drusloos schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:15:
(...).. twijfels twijfels
Verkopen en dan? Je had er een goed gevoel bij of gekocht omdat het ging stijgen. Volhouden en het zal beloond worden zeg ik altijd.
Of verkopen en opschrijven als je ze voor de huidige investering van de munten. Dan moet de nieuwe munt ook zoveel procent stijgen.
Bijkopen is het beste, maar kan om welke reden niet altijd.
Terwijl dat kereltje wel gewoon +7% is gegaan zojuist. Ligt het aan mijn browser of ben ik niet de enige?
Ruim 8% nu. Via Android app is tie wel te zien.Tominatie schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:30:
Kan iemand misschien ook even checken. Bij mij zie ik VIA niet op binance verschijnen (https://prnt.sc/l9feyi).
Terwijl dat kereltje wel gewoon +7% is gegaan zojuist. Ligt het aan mijn browser of ben ik niet de enige?
Thx. Dat is erg lekker! Laat m maar lekker doorgaan, mijn portfolio vind dat wel fijnBartvandelaar schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:33:
[...]
Ruim 8% nu. Via Android app is tie wel te zien.
Dan moet je small balances aanzettenTominatie schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:30:
Bij mij zie ik VIA niet op binance verschijnen
Haha, heb ze niet op Binance staan maar in mijn wallet. Dus daar ligt het niet aan. Bij mij is binance gewoon beetje aan het spacen.
Wist je dat de afgelopen 20 dagen de volatiliteit van $BTC lager was dan die van aandelen als Amazon en NVIDIA?
— Descryptor (@TheDescryptor) 23 oktober 2018
't Is natuurlijk te vroeg om dit het "nieuwe normaal" te noemen, maar zo begrijp je beter dat handelaars de markt soms "saai" noemen.
Bron: https://t.co/EZfZkvrCS8. pic.twitter.com/wKxTRQYtof
Stabiel!
Verwijderd
Verwijderd
Hodl GVT nu een half jaar ofzo, gekocht op ongeveer 280k sats, gehold bij 430k sats, gehold bij 50k sats. Blijf deze hodlen. 1 van de coins die denk ik gaat overleven. (puur gebaseerd op hoop)Sam2013 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:19:
Tja ik ben nu 1 dag gvt holdler en het bevalt me toe nu toe prima.
Heb deze echt voor de lange termijn, misschien wel wat proberen te swingtraden rond de hype momenten om er wat meer te verzamelen.
YouTube: How Long Until The Next Bitcoin Bull Run Starts? Sooner Than You Mig...
Irritante clickbait titel en thumbnail; hij praat heel irritant snel en verslikt zich soms in zijn woorden, maar er zit wel wat in... Wat denken jullie? Iets om rekening mee te houden of leggen we deze naast ons neer in de hoek?
[ Voor 22% gewijzigd door DAMAGE op 23-10-2018 15:56 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Maar wat versta je precies onder bullrun? Valt daar ook het gestage groei van bitcoin onder? Of de 6 weken durende door het dak klappende geweld? Of een combinatie?DAMAGE schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:55:
Het is maar weer saai inderdaad. Maar zag gister een interessante video:
YouTube: How Long Until The Next Bitcoin Bull Run Starts? Sooner Than You Mig...
[YouTube: How Long Until The Next Bitcoin Bull Run Starts? Sooner Than You Might Think!]
Irritante clickbait titel en thumbnail; hij praat heel irritant snel en verslikt zich soms in zijn woorden, maar er zit wel wat in... Wat denken jullie? Iets om rekening mee te houden of leggen we deze naast ons neer in de hoek?
yes door de 25000
Voor de liefhebbers zijn ATH
https://athcoinindex.com/currencies/genesisvision
[ Voor 86% gewijzigd door sourcecode op 23-10-2018 16:37 ]
Prepare for the next ATH
De alts houden hun eigen bullmarkt wel, bitcoin zoekt het maar uit haha
Sinds 2 maanden koopt ie fanatiek in. Toevallig vandaag weer meer dan een miljoen Stratis van binance naar zijn eigen wallet gestuurd. Zou ook de stijging van gisteren kunnen verklaren.
Verwijderd
Ik persoonlijk zie een bullrun echt als de gekte van vorig jaar die rond deze tijd begon. Amper rode dagen maar eigenlijk alleen maar groei met natuurlijk dagen waar bizarre klappers gemaakt worden. Een bullmarket is in mijn optiek gewoon een lange periode van groene dagen. Waar de koers dus over een langere periode groei laat zien. Net zo goed dat deze bearmarket nu een langere periode van dalen laat zien. Dus eigenlijk precies het omgekeerde. Dat hoeven niet perse mega klappers te zijn, als er maar over een langere periode groei te zien is.Bartvandelaar schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:31:
[...]
Maar wat versta je precies onder bullrun? Valt daar ook het gestage groei van bitcoin onder? Of de 6 weken durende door het dak klappende geweld? Of een combinatie?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Mwah, er zijn er paar met rare sprongen. Maar het overgrote deel van de alts houdt zich wel koest volgens mijTominatie schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:39:
Viacoin beukt tegen de 11000 sat aan nu. Ben benieuwd of ie er nu doorheen gaat. GVT gaat ook echt naar de moon, tering jantje.
De alts houden hun eigen bullmarkt wel, bitcoin zoekt het maar uit haha
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!