Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 330 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.933 views

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Sam2013 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 07:23:
Ik geloof niets van dat tether verhaal en die pump.

Het gebeurde op de maandag ochtend en was massaal ineens. Je gaat me niet wijsmaken / vertellen dat ineens iedereen het wist en op de knop bij btc drukte.

Ik denk dat het vaker gaat gebeuren op de maandag ochtend en dat het een kwestie van openen is/wordt. Niet meer in dienorde van grootte maar wel vergelijkbaar.

Daarom zit ik nu in btc
https://www.coinspeaker.c...dt-trading-bots-involved/

De bal hoeft maar te gaan rollen he, dan gaat heel veel vanzelf mee.

Het was wel duidelijk dat het een gecoördineerde actie was. Ik zag hem vooraf aankomen door wat in social media gebeurde, o.a. met Kucoin die USDT maintenance aankondigt en even later de Binance delisting "geruchten". Het gevolg is duidelijk en zoals te verwachten; als men geen USDT meer wil dan wordt het BTC kopen tegen elke prijs. En dan zullen natuurlijk gelijk alle bots gaan reageren en zitten veel mensen met dure BTC opgezadeld.

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Dat klinkt al een stuk logischer

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11 19:03
Tominatie schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:04:
[...]

haha hey. Ik heb zoiets nooit gezegd over Nano. Vind het 1 van de beste projecten met een enorme community erachter. Dood is het zeker niet! :P

Ben wel benieuwd hoe LTC zich zou gaan gedragen in een bullmarkt. Denk dat ie een beetje achterblijft eerlijk gezegd: er zijn gewoon betere opties.. We gaan et zien.

Zijn er hier trouwens Dash holders, die mij meer kunnen vertellen? Heb Dash oprecht bijna nooit horen vallen hier.
Ik verwacht dat LTC wel weer gaat pieken met de bullmarkt.. Waarom? LTC heeft zijn bekendheid en zijn naam. Niemand kijkt naar de techniek in een bullmarkt :) Tenminste de meeste "normale mensen" niet :+

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:49

zomertje

Barisax knorretje

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-11 20:06
Ingestapt op CDT op 298 :) enjoying the ride!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Iedereen zit zeker in de Telegram groep?

Rookworst zonder r is ook worst.

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:46:
Iedereen zit zeker in de Telegram groep?
Welke groep is dat?

• Thommie.nl
26-10 is de laat BTC futures contract alweer van CME.
Is er ergens terug te vinden wat momenteel de verhouding is van deze futures?

• Bartvandelaar
Dat was een grapje.

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-11 19:36
POLY lijkt weer een beetje op te klimmen uit een dalletje. Sta daarmee nu weer op een paar procent winst. Twijfel om al uit te stappen en dit veilig te stellen, of toch nog even aan te kijken of het verder door stijgt.

MDA is toch weer een stuk gezakt en opzichte van mijn instap moment. Hopelijk gaat die ook zo nog even knallen. Wat zijn jullie aan het doen? Lekker in USDT wachten of her en der kleine trades maken?

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11 13:48
daboemann schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:08:
POLY lijkt weer een beetje op te klimmen uit een dalletje. Sta daarmee nu weer op een paar procent winst. Twijfel om al uit te stappen en dit veilig te stellen, of toch nog even aan te kijken of het verder door stijgt.

MDA is toch weer een stuk gezakt en opzichte van mijn instap moment. Hopelijk gaat die ook zo nog even knallen. Wat zijn jullie aan het doen? Lekker in USDT wachten of her en der kleine trades maken?
Gewoon gedaan wat ik elke maand al gedaan heb... plukje bijkopen bij een bag die ik al heb en voor de long term holden

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 06:25
Hele zaakje overgezet naar Coinbase zodat ik eventueel snel naar fiat kan..

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Mensen die nu in Ravencoin stappen be like:
jammer, het gifje werkt niet meer.

Nee maar ff serieus. Hij is nu al meer dan 200% omhoog in een paar dagen. Als die vanaf hier nog verder gaat, dus 1000+ sats dan snap ik het niet meer. 8)7

Dat volume ook.. 17k BTC op binance :o

[ Voor 38% gewijzigd door Tominatie op 01-11-2018 20:34 ]

• Tominatie
  • Niet online
bruutone schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:17:
Hele zaakje overgezet naar Coinbase zodat ik eventueel snel naar fiat kan..
Wat dan? Verwacht je een flinke daling? :?

• bruutone
Tominatie schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:20:
[...]

Wat dan? Verwacht je een flinke daling? :?
Ik verwacht van alles deze week en ik wil mij graag indekken. Heb goed geboert afgelopen weken en zie dat niet graag verdampen. Dus mijn maatje fiat houd ik graag dichtbij :)

• Tominatie
  • Niet online
bruutone schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:24:
[...]

Ik verwacht van alles deze week en ik wil mij graag indekken. Heb goed geboert afgelopen weken en zie dat niet graag verdampen. Dus mijn maatje fiat houd ik graag dichtbij :)
Ah ik snap et. Hoe zit het ondertussen met die zogeheten driehoek? Hoeveel dagen nog voor de explosie d'r pumps of dumps?

• bruutone
Die driehoek, we zitten er nog steeds middenin. Maar ipv je daar blind op te staren is het denk ik beter om de financiële markten een beetje te monitoren. DXY en S&P 500 etc...

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Vers van de pers:
‘Bitcoin ontploffing is slechts een kwestie van tijd’
Bron: https://www.want.nl/bitcoin-ontploffing-mati-greenspan/
*O* :)

• Sanalologo
  • Laatst online: 19-11-2023
Toch wel bizar als je dat nu zo leest. 2.8 tps. dat is toch bizar weinig eigelijk voor een munt met zoveel waarde?

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 12:42
PilatuS schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:12:
Zat nog eens te denken over die Tether pump. Voordat dit gebeurde was BTC aardig bezig om 6300 support te breken en verder omlaag te gaan. Toen kwam de pump en sindsdien zitten we hoger. Wat zou het mooi zijn als we door die pump we in een bullmarket kunnen komen. Dan in plaats van dat Tether BTC sloopt zou het mee hebben geholpen om van een bearmarket naar een bullmarket te gaan. Take that, Fudders :P
Nou ik draai het maar even om, afgezien van die Tether pump heeft BTC op een een paar pumpjes van max 100 punten na niks substantieels neergezet m.b.t. stijging vasthouden of doorzetten. Elke pump eindigt binnen een paar uur in een Bart. Ik ga ervan uit dat het enthousiasme om de BTC echt hoger te stuwen er simpelweg niet is op korte termijn en het realistischer is dat BTC weer de 5,8K gaat testen en nouja who knows what will happen then..

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 23:33
niemand heeft het erover dat mco crypto daadwerkelijk een product heeft gelanceerd vandaag?

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:06

ScreamGT

joejoe

SonyEricsson schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:22:
niemand heeft het erover dat mco crypto daadwerkelijk een product heeft gelanceerd vandaag?
Jawel, jijzelf.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• SonyEricsson
  • Laatst online: 16-11 23:33
verbazing alom

• Tominatie
  • Niet online
SonyEricsson schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:22:
Ik zag dit wel voorbij komen:

"Today is the day! MCO Visa Cards begin shipping in Singapore - the world's first metal card with crypto cashback, airport lounge access, perfect interbank exchange rates and much more!"

https://medium.com/@Crypt...in-singapore-dca6ddfd5bb4

Wel netjes. Ook een mooie stijging.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het nieuws wordt wel steeds positiever weer de laatste tijd. Moet zeggen dat ik er zelf nog niet echt iets van merk, maar laten we hopen dat het sentiment weer aan gaat trekken. Het jaar heeft al lang genoeg geduurd zo.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Taro schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:54:
[...]

Zag ik gisteren ook idd, maar levert voor de miners ook weer minder op. Die zullen zich mogelijk op andere coins gaan richten door de gemiste inkomsten ivm lagere fee's. LTC is een domme, maar snelle coin, maar tov vele andere cryptocurrency biedt LTC eigenlijk helemaal niets extra meer.

3 van de 10 (gokje, geen idee) shitcoins kunnen technisch nog meer, dus wat mij betreft is LTC alleen mooi voor de snelle en goedkope transacties, maar geen hodl coin voor de winst.
LTC staat nog altijd in de top qua volume vooral gelieft in Azië, en het is een munt die zich al bewezen heeft, andere shitcoins hebben nog een lange weg te gaan, kijk maar de geschiedenis van LTC tot nu, XMR is een beetje hetzelfde, ik verdien er een goede boterham aan met daytraden.

Ik hold zelf geen enkele crypto sinds begin dit jaar, is de markt niet voor op het moment, zie het aan een klein potje wat ik LT heb bewaard, kansloos dat holden.

• Thommie.nl
Ja ik hold ook max 2 weken, nu ga ik een klein weekje ALL Inn en GVT "Holden" :*) .Die heeft 3 a 4 events staan op de 30e.
- Trading platform launch
- FLinke marketing campagne
- Index funds live
- DEX INtegratie

Geheid dat die nog wel een procentje of 10 pakt.
en met wat meer geluk wat meer volume en dan is het nog wat meer.

Met wat mazzel werkt BTC ook wat mee;
Mocht het echt flink stijgen hold ik ook nog iets van dit muntje omdat het ook eigenlijk best een gaaf idee is wat ze doen! Maar het is wel tegen mijn principe in O-)

[ Voor 24% gewijzigd door Thommie.nl op 22-10-2018 16:53 ]

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:16:
[...]

Nou ik draai het maar even om, afgezien van die Tether pump heeft BTC op een een paar pumpjes van max 100 punten na niks substantieels neergezet m.b.t. stijging vasthouden of doorzetten. Elke pump eindigt binnen een paar uur in een Bart. Ik ga ervan uit dat het enthousiasme om de BTC echt hoger te stuwen er simpelweg niet is op korte termijn en het realistischer is dat BTC weer de 5,8K gaat testen en nouja who knows what will happen then..
Ik zeg ook niet dat dit gebeurt, of dat ik denk dat het zo zal gaan, alleen dat het prachtig zou zijn als het zo zou gaan :)

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Jezus POLY, doe eens rustig man.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:06

ScreamGT

joejoe

Sam2013 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:47:
Ja ik hold ook max 2 weken, nu ga ik een klein weekje ALL Inn en GVT "Holden" :*)
Sinds wanneer is iets 2 weekjes vasthouden hodlen? Ik dacht dat wij hodlers minstens 5 maanden ons zakje niet mochten aanraken voor de status hodl gegeven werd.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-11 19:36
Heb net voor een vergadering de helft van mijn POLY verkocht op net boven de 3700 koers. Kon ik alvast een paar procent winst veilig stellen en weer herinvesteren. Daarna een limit order ingesteld op 3890. Kom terug van de vergadering: is die limit order gewoon al afgegaan :o. Die zag ik niet aankomen.

• Slux
  • Niet online
ScreamGT schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:09:
[...]

Sinds wanneer is iets 2 weekjes vasthouden hodlen? Ik dacht dat wij hodlers minstens 5 maanden ons zakje niet mochten aanraken voor de status hodl gegeven werd.
Op Tweakers zijn er andere regels, 2 weken holden is gelijk aan een holder for life ;)

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

VET gaat wel lekker "door het putje"
ach als we gaan moonen gaat vet ook wel mee :)

Prepare for the next ATH

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

het is jammer dat als mijn CPU gaat blazen, ik niet snel kan zien wat er gebeurt bij welke coin dit is

Prepare for the next ATH

• Tominatie
  • Niet online
VET is inderdaad echt slecht presterend. Maar je wordt ook niet echt uitgenodigd om te investeren als je die sell orders van miljoenen VET's ziet staan. Da's misschien een nadeel aan de swap.

Ik ga mijn maandelijkse bijkoop nu doen. :9

• Tominatie
  • Niet online
Ze hebben nu al de BTC verzonden. Gaat echt instant gewoon. Daar betaal je een fee van 1% voor. I love it. <3

Goede service bij Satos moet ik zeggen.

• Bartvandelaar
Tominatie schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:44:
VET is inderdaad echt slecht presterend. Maar je wordt ook niet echt uitgenodigd om te investeren als je die sell orders van miljoenen VET's ziet staan. Da's misschien een nadeel aan de swap.

Ik ga mijn maandelijkse bijkoop nu doen. :9
Ik doe morgen met je mee. Dan is St. Salaria er weer.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:50:
Ze hebben nu al de BTC verzonden. Gaat echt instant gewoon. Daar betaal je een fee van 1% voor. I love it. <3

Goede service bij Satos moet ik zeggen.
'k Hoor die winkel regelmatig voorbij komen in de late reclameblokken van Q-Music. Zal er mijn volgende aankoop ook eens een kijkje nemen. 'k Ga ook een ledger nano s bestellen, 't idee dat ik alles op Binance hold begint me toch tegen te staan.

• Bartvandelaar
Waarom Satos ipv Coinbase? Omdat je het nu meteen wilt hebben?

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:46
lol, mijn Ravencoin vannacht verkocht :)
Had een sell order op 0.000008 BTC gezet met de listing op Binance dat zat net onder zijn ATH. Ik dacht dat haalt hij nooit en daarna was ik hem eigenlijk weer uit het oog verloren.. Man wat is die hard gegaan de laatste paar dagen :D

• Tominatie
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:58:
Omdat coinbase trager is en het kwa fee niks scheelt voor mij. Heb het 1 keer gedaan en was duurder uit. Kijk ik zou het opzich wel in een later stadium via Coinbase Pro willen doen. Alleen kan ik me daar nog niet volledig voor verifiëren omdat je 2 identiteitsdocumenten moet afgeven. Heb alleen een ID. Met het rijbewijs ben ik bezig en een paspoort is niet nodig voor mij.

[ Voor 12% gewijzigd door Tominatie op 22-10-2018 22:58 ]

• Chris.nl
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:58:
An sich ben ik gewend via iDeal BTC of ETH naar binance te sturen dan dan direct de coin te kopen die ik op het oog heb. Coinbase heb ik nog nooit bezocht of bekeken :+

Of stelde je de vraag aan @Tominatie ?

• Slux
  • Niet online
Zitten er nog mensen in de uber stolen shitcoin ETC ? lees hier een daar dat ze een pumpje willen, ook wel te zien aan het volume.

Blijf mij verbazen dat ze hem op gdax gelist hebben, maak er maar dankbaar gebruik van in dit geval :P

• Bartvandelaar
Chris.nl schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:05:
[...]

An sich ben ik gewend via iDeal BTC of ETH naar binance te sturen dan dan direct de coin te kopen die ik op het oog heb. Coinbase heb ik nog nooit bezocht of bekeken :+

Of stelde je de vraag aan @Tominatie ?
Eigenlijk wel. Maar jij bent natuurlijk ook al tijd vrij en welkom om een antwoord te geven. Ik had nog nooit van Satos gehoord. Wel positief dat er weer een mogelijkheid extra is om voor Henk en Ingrid om cryptos aan te schaffen.

• Tominatie
  • Niet online
Ik ga me trouwens nu ook even inlezen bij Blockport, dat schijnt de beste optie te zijn. Instant en geen fee.
Weet dat @tias86 BPT holder is.

• hannez80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 20:23
Tominatie schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:14:
Ik ga Stratis trouwens morgen toevoegen aan mijn zakje holds. Sowieso staat 'ie laag en het is gewoon een leuke coin met aanvullingen t.o.v. Bitcoin. Daarnaast worden er heel veel releases gedaan in December. Dat geldt natuurlijk voor meerdere projecten, dus veel hoeft het niet te zeggen.

Kijk voor de grap es op coinmarketcal. Echt heel veel releases komen eraan. Uiteindelijk moeten de producten die zij uitbrengen natuurlijk worden gebruikt door bedrijven, maar dat zien we dan wel.

Ook als trader/mid-term trader is Stratis interessant. Zet 'm iedergeval op je watchlist zou ik zeggen. Bedank me later maar bij e.v.t. profits.
Nou, hij heeft een mooie sprong gemaakt. Ben je vandaag nog ingestapt?

• Tominatie
  • Niet online
Ok, ik heb me er ff ingedoken.
1. Accountje gemaakt op Blockport. Duurde 1 minuutje.
2. Ik ging even lekker avondeten.
3. Ik zag dat je je moest verifiëren.
4. Ik heb de verificatie binnen 3 á 5 minuutjes doorlopen. ID en een prachtige selfie opgestuurd.
5. Binnen 3 minuten was ik volledig geverifieerd. (gaat echt razendsnel, super fijn)
6. Ik zag dat je 50% discount kreeg op de fee's als je 2500 BPT hold. ~225 dollar ofzo. Dus dat zou een eventuele optie kunnen zijn.
7. Nu kan ik bitcoin kopen zonder fee en instant omdat je met iDeal geld kan storten op je account.

Super snel, geen fee (behalve trade fee), makkelijk, gebruiksvriendelijk. Ben blij dat ik me er even in ben gaan verdiepen.

Waarom zou je BPT holden? Nou omdat als Henk en Ingrid weer willen kopen het blockport meer gebruikt zal worden waardoor BPT zal stijgen.

Wat is het verdienmodel voor Blockport? Trading fees. Maar nu is het vooral bekendheid creëren. We hebben dus geen deposit fees. Lage trading fees. Fiat withdrawals staat bijna live. Crypto withdrawals is live. ~Aldus community manager.

Ik ga mijn volgende bijkoop zeker weten bij Blockport doen.

• Tominatie
  • Niet online
hannez80 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:43:
[...]

Nou, hij heeft een mooie sprong gemaakt. Ben je vandaag nog ingestapt?
haha klopt. Ik ben net te laat aangezien ik zojuist wou inkopen. Hij is nu al helaas een stukje gestegen dus wacht het nog even af voor ik inkoop en op de Ledger zet. Heb je er nog een mooi winstje op kunnen pakken?

• hannez80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 20:23
Helaas, vanochtend niet ingestapt en zag het zojuist. Ik houd hem nog wel even in de gaten. Wel mooi dat je het al enigszins aankondigde gisteravond. Paar uur later green candles :) #welkeglazenbolhebjij

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-11 19:52
Inderdaad fijne dienst!

Alleen is er geen fee tot 1 januari, daarna wel. Dus ben benieuwd of het dan nog steeds goedkoper is dan andere alternatieven met iDEAL betaling :9 Iemand zin om de berekening te doen? hehe

• braamr80
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-06 21:33
Tominatie schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:45:
Ok, ik heb me er ff ingedoken.
1. Accountje gemaakt op Blockport. Duurde 1 minuutje.
2. Ik ging even lekker avondeten.
3. Ik zag dat je je moest verifiëren.
4. Ik heb de verificatie binnen 3 á 5 minuutjes doorlopen. ID en een prachtige selfie opgestuurd.
5. Binnen 3 minuten was ik volledig geverifieerd. (gaat echt razendsnel, super fijn)
6. Ik zag dat je 50% discount kreeg op de fee's als je 2500 BPT hold. ~225 dollar ofzo. Dus dat zou een eventuele optie kunnen zijn.
7. Nu kan ik bitcoin kopen zonder fee en instant omdat je met iDeal geld kan storten op je account.

Super snel, geen fee (behalve trade fee), makkelijk, gebruiksvriendelijk. Ben blij dat ik me er even in ben gaan verdiepen.

Waarom zou je BPT holden? Nou omdat als Henk en Ingrid weer willen kopen het blockport meer gebruikt zal worden waardoor BPT zal stijgen.

Wat is het verdienmodel voor Blockport? Trading fees. Maar nu is het vooral bekendheid creëren. We hebben dus geen deposit fees. Lage trading fees. Fiat withdrawals staat bijna live. Crypto withdrawals is live. ~Aldus community manager.

Ik ga mijn volgende bijkoop zeker weten bij Blockport doen.
Leuk dat je zo enthousiast bent over Blockport. Zit er al bij sinds de ICO en vind dat ze het prima aanpakken. De communicatie is meer dan perfect. Het liefst zou ik willen dat alles sneller ging maar heb wel constant het idee dat ze het serieus nemen en niks overhaast doen. Het enige nadeel vind ik dat je XRP niet direct naar Binance kan overboeken (ivm tag) dus moet altijd via de Ledger.

Stratis stond trouwens al tijdje op mijn lijstje en door de tip hier maar even wat bijgekocht. Verkoop ze voorlopig toch niet, maar is altijd leuk als ze dan meteen een sprongetje maken. Inderdaad genoeg leuke dingen op de agenda voor dit project.

• Tominatie
  • Niet online
Heb me ook maar ingekocht op Stratis ondanks het stijginkje. Is toch longterm dus het maakt allemaal niet zoveel uit.

@JorzoR Daar zeg je me wat, het is wel belangrijk voor BPT om goedkoper te blijven dan andere alternatieven.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:51

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Slux schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:06:
Zitten er nog mensen in de uber stolen shitcoin ETC ?
Stolen?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Tominatie
  • Niet online
Wow mijn zak met MAN's gaat echt super goed zeg! Al +20% omhoog in een paar daagjes. Sta bijna kiet. _O-

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

sourcecode schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:17:
VET gaat wel lekker "door het putje"
ach als we gaan moonen gaat vet ook wel mee :)
de bag die ik daar van had heb ik vorige week de 10e van de hand gedaan en bij mijn HOT stack gestoken. Geen rare beslissing zo achteraf gezien.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• RaptorXS
Rustigjes hier met het ontbreken van de MDA en XRP shillers, gaan die strakjes die Ven shillers achterna... :)

• Chris.nl
  • Niet online
RaptorXS schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:33:
Rustigjes hier met het ontbreken van de MDA en XRP shillers, gaan die strakjes die Ven shillers achterna... :)
Spoedcursus, voor de volgende generatie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8rMokkGjncADgtc36jMNU0cO/full.jpg

• Tominatie
  • Niet online
Ravencoin ondertussen al door de 1000 sats heen. Hou op hoor 8)7 8)7
Vraag me echt af hoelang het gaat duren tot Bitcoin ook weer is wat laat zien kwa stijging. Alts gaan elke dag steeds verder naar de maan.

• dimdam
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-03 09:40
Zal de RVN zo door de 1000 gaan 7(8)7 gebeurd 8)
Nog gehad voor 306 , en verkocht voor 350 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door dimdam op 22-10-2018 21:06 ]

• Daniel-p
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 11:13
Toch blij dat ik een half jaar geleden een poosje Ravencoin heb gemined. Net toch maar op 950 sat gedeeltelijk uitgestapt.

• RaptorXS
Chris.nl schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:49:
[...]

[Afbeelding]
Dankjewel, dit is een betere posting als/dan dat ik ooit uit kan leggen met mijn kommentaar. _/-\o_ (y)

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:17
Chris.nl schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:49:
[...]

[Afbeelding]
Announcement of great news: "founder of shitcoin no longer constipated"

Proest _O-

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 21:44

DJT

Niet normaal meer die RVN, ik was ooit op 272 sat ingestapt en bij 597 kon ik me niet meer inhouden en heb ik verkocht. Daar had zomaar nog 40% bij gekund vandaag.. Bizar

Is dit nu de bull market waar we al zo lang ik me kan herinneren in crypto al zo lang naar uitkijken? Zo ja:
/note-to-self: Meer met stop-loss orders werken (en blijven verplaatsen) en minder met sell-limit.

[ Voor 16% gewijzigd door DJT op 22-10-2018 21:42 ]

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-11 07:11
So it begins!!
BAKKT BEGINS: DECEMBER 12: Bakkt Will Begin Trading Bitcoin Daily Futures Contracts Dec. 12
https://abacusjournal.com...futures-contracts-dec-12/

[ Voor 28% gewijzigd door Klaas25 op 22-10-2018 21:46 ]

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-11 07:11
DJT schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:42:
Niet normaal meer die RVN, ik was ooit op 272 sat ingestapt en bij 597 kon ik me niet meer inhouden en heb ik verkocht. Daar had zomaar nog 40% bij gekund vandaag.. Bizar

Is dit nu de bull market waar we al zo lang ik me kan herinneren in crypto al zo lang naar uitkijken? Zo ja:
/note-to-self: Meer met stop-loss orders werken (en blijven verplaatsen) en minder met sell-limit.
Die kant gaan we dus op. Balen omdat je geld mist en niet blij kunnen zijn met de winst die je hebt.

• Slux
  • Niet online
ETC is ontstaan door diefstal van ETH waar een bug inzat, of is dat ook al FUD tegenwoordig :9

• Thommie.nl

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:40
Sam2013 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:49:
[...]

Dit is wel heel erg groot nieuws!!!
Is dit echt?

• Thommie.nl

• Bartvandelaar
Al wat dagen bekend toch?

• PilatuS
  • Niet online
DJT schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:42:
Is dit nu de bull market waar we al zo lang ik me kan herinneren in crypto al zo lang naar uitkijken?
Dat random cheapcoin X pumpt zien we al weken. Kan niet zeggen dat ik vind dat dit betekend dat de bullmarket begonnen is. BTC is saai de laatste tijd op de Tether pump na waarbij ik denk dat de jongens met diepe zakken zich meer bezig houden met goedkopere coins. Kijk maar wat MDA al weken doet.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Slux schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:48:
[...]

ETC is ontstaan door diefstal van ETH waar een bug inzat, of is dat ook al FUD tegenwoordig :9
Euh, ja? ;). ETC is de originele ETH chain, die is geforked om de DAO hack terug te draaien. So much for immutability 8)7.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:40
PilatuS schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:51:
[...]

Dat random cheapcoin X pumpt zien we al weken. Kan niet zeggen dat ik vind dat dit betekend dat de bullmarket begonnen is. BTC is saai de laatste tijd op de Tether pump na waarbij ik denk dat de jongens met diepe zakken zich meer bezig houden met goedkopere coins. Kijk maar wat MDA al weken doet.
ik heb geen idee waar in te stappen, eigenlijk al weken.

• PilatuS
  • Niet online
Berry powel schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:53:
[...]

Je kan kijken welke munten op support staan of een bodem gevonden te lijken hebben en die nog geen grote stijging gehad hebben.

• Slux
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:52:
[...]

Euh, ja? ;). ETC is de originele ETH chain, die is geforked om de DAO hack terug te draaien. So much for immutability 8)7.
:? ETH is de originele er is toen +/-11millioen ETH gestolen en ze hebben toen een fork gedaan waar ETC uit kwam

• Thommie.nl
Berry powel schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:53:
[...]

Coinmarketcal.com

Muntje zoeken met grote dingen op.de agenda. Leuke nu is bijv GVT. Die nu al 7procent omhoog en moet nog 7 dagen

Je moet niet op 100 procent instappen maar iets eerder

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Slux schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:54:
[...]

:? ETH is de originele er is toen +/-11millioen ETH gestolen en ze hebben toen een fork gedaan waar ETC uit kwam
neen want ze hebben het teruggedraaid en daarom gerforked

• DJT

DJT

Klaas25 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:47:
[...]
Die kant gaan we dus op. Balen omdat je geld mist en niet blij kunnen zijn met de winst die je hebt.
Hoe weet je dat ik niet blij ben? O-) Ik heb bij ruim 100% mijn winst kunnen nemen, en dat in krap twee maanden tijd. Slechts een klein deel van mijn PF, maar toch prima. Mijn PF heeft de afgelopen dagen ongeveer +13% gedaan, dat heb ik alleen kortstondig meegemaakt in de bullrun van mei. Verder alleen maar teleurstellingen, ik ben dus nu oprecht blij dat ik aan het plussen ben.

Het enige waar ik niet blij mee ben is dat ik overdag moet werken en daardoor crypto tijd mis. :-(

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Slux schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:54:
[...]

ETC en ETH waren voor de fork dezelfde chain, die idd ETH heette. Toen kwam de hack en hebben die lapswanzen van een Vitalik & co besloten dat immutability niet boeiend was en de chain teruggerold naar voor de hack en de coins veilig gesteld. ETC is gewoon doorgegaan, zoals het hoort. Dus ETC is wat ETH had moeten zijn, en ETH is de centrale shitcoin die geplaagd wordt door mismanagement ;)

De bug zat trouwens niet in ETH maar in een smart contract geïmplementeerd op ETH.

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 22-10-2018 22:03 ]

• DJT

DJT

PilatuS schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:51:
[...]
Tja, ik had ook zakken vol ADA en ICX en die liggen samen met een paar andere grote coins dood in het water. Ben maar gaan experimenteren met wat andere alts, gewoon rustig aan een inkooporder plaatsen, wachten, als hij gelukt is een paar verkooporders stapelen en weer wachten, en wachten, en nog een beetje wachten en in de afgelopen dagen worden er links en rechts wat verkooporders getriggerd. Ik merkte vandaag in mijn Delta app dat GO ineens weg was, alle orders waren de afgelopen 24u getriggerd.

Nu nog leren om me in te houden om de BTC direct weer om te zetten naar alts.

En na GO gaat nu ook FUEL lopen, drie dagen geleden gekocht en de eerste verkooporder is net aangetikt na +10%.

[ Voor 9% gewijzigd door DJT op 22-10-2018 22:07 ]

• PilatuS
  • Niet online
MCO lijkt er weer zin in te hebben.

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
PilatuS schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:11:
MCO lijkt er weer zin in te hebben.
Dat is een van de weinige shitcoins die ik niet heb. Haha!

• DJT

DJT

Toevallig heb ik daar vanavond mijn winst uit GO in gestopt. :)

• PilatuS
  • Niet online
DJT schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:13:
Ingestapt op 840. Beter laat dan nooit he :P

Die coin vertoont hetzelfde gedrag als die andere coins die naar de 1000 sats zijn gegaan.

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
DJT schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:13:
Dapper. Ik ben van de afdeling 'never buy green'. Maar het pakt goed uit zo te zien. Tof!

• Slux
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:58:
[...]

ETC en ETH waren voor de fork dezelfde chain, die idd ETH heette. Toen kwam de hack en hebben die lapswanzen van een Vitalik & co besloten dat immutability niet boeiend was en de chain teruggerold naar voor de hack en de coins veilig gesteld. ETC is gewoon doorgegaan, zoals het hoort. Dus ETC is wat ETH had moeten zijn, en ETH is de centrale shitcoin die geplaagd wordt door mismanagement ;)

De bug zat trouwens niet in ETH maar in een smart contract geïmplementeerd op ETH.
ETC had nooit bestaan als die hack niet had plaats gevonden. ETC is gewoon doorgegaan op de zelfde chain waar die hack plaats vond met alle ellende erbij die erbij zat/zit.
Snap niet dat mensen nu beweren dat ETC de juiste is.

• DJT

DJT

PilatuS schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:14:
[...]

Ingestapt op 840. Beter laat dan nooit he :P

Die coin vertoont hetzelfde gedrag als die andere coins die naar de 1000 sats zijn gegaan.
Dat was precies mijn observatie! Maar kan nog mis gaan natuurlijk.. Ik heb gekocht op 828, 831, 842 en 834. Voordat ik ga slapen een stop-limit erop en niemand kan me nog wat maken (behalve een korte wick naar beneden dan).

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Slux schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:15:
[...]

ETC had nooit bestaan als die hack niet had plaats gevonden.
ETC had nooit bestaan als een paar lieden niet hadden besloten om alles waar blockchain voor stond te grabbel te gooien door de boel te forken.

Op BTC zijn ook behoorlijk wat hacks geweest. ik die ooit teruggerold? Nee, en dat wilde ook niemand, omdat dat tegen alles ingaat waar Bitcoin voor staat.
ETC is gewoon doorgegaan op de zelfde chain waar die hack plaats vond met alle ellende erbij die erbij zat/zit.
Zoals het hoort, dus. Die hack is natuurlijk vervelend, maar niet de schuld van de chain zelf. Welk signaal geef je daarmee af, als je voor elke scheet de boel gaat terugrollen. Vooral een leuk signaal voor overheden, want onder druk kun je dus blijkbaar de boel aanpassen.

Door de fork is ETH dus niet decentraal, niet immutabel en niet censorship resistant. Oftewel een shitcoin. Good job!
Snap niet dat mensen nu beweren dat ETC de juiste is.
Ik snap niet wat jij ziet in crypto als je zo denkt. Kun je net zo goed PayPal gebruiken ;)

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 22-10-2018 22:27 ]

• PilatuS
  • Niet online
DJT schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:18:
[...]

Dat was precies mijn observatie! Maar kan nog mis gaan natuurlijk.. Ik heb gekocht op 828, 831, 842 en 834. Voordat ik ga slapen een stop-limit erop en niemand kan me nog wat maken (behalve een korte wick naar beneden dan).
Zat te kijken wat GO had gedaan. Naar de 1000 sats, terug naar 870 en weer naar de 1000. MCO is naar de 925 gegaan, terug naar 800, hopelijk nu weer naar de 900+. Kan zeker mis maar, maar zag er goed genoeg uit om wat geld in te stoppen :)

Edit: Even uitgestapt op 857 om te zien wat we nu gaan doen :)

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 22-10-2018 22:25 ]

• DJT

DJT

Rechtzodiegaat schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:14:
[...]
Dapper. Ik ben van de afdeling 'never buy green'. Maar het pakt goed uit zo te zien. Tof!
Idem hier, echter hoe ga je met dit principe om in een bull market? Er komt hopelijk een moment dat de charts overwegend groen zijn én dat je ook wat winst pakt. Wanneer ga je die winst weer inbrengen?

• Slux
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:22:
[...]

ETC had ook nooit bestaan als een paar lieden niet hadden besloten om alles waar blockchain voor stond te grabbel te gooien door de boel te forken.

Op BTC zijn ook behoorlijk wat hacks geweest. ik die ooit teruggerold? Nee, en dat wilde ook niemand, omdat dat tegen alles ingaat waar Bitcoin voor staat.

[...]

Zoals het hoort, dus. Die hack is natuurlijk vervelend, maar niet de schuld van de chain zelf. Welk signaal geef je daarmee af, als je voor elke scheet de boel gaat terugrollen. Vooral een leuk signaal voor overheden, want onder druk kun je dus blijkbaar de boel terugrollen.

Door de fork is ETH dus niet decentraal, niet immutabel en niet censorship resistant. Oftewel een shitcoin. Good job!

[...]

Ik snap niet wat jij ziet in crypto als je zo denkt. Kun je net zo goed PayPal gebruiken ;)
Gelukkig denkt de markt er toch heel anders over zoals jij het beschrijft, als ik alleen al naar de marketcap kijk zegt mij dat al genoeg welke de echt shitcoin is ;)
Voor mij is ETH net zo ''decentraal'' als een BTC/LTC/BCH en alle andere minable coins.

Alle pre-minded coins zijn imo de echte shitcoins, maar daar horen imo ook nog een een bcash, ETH en ETC bij :P

Edit voor zo ver ik weet is er nooit BTC gehackt op die manier, MT gox was de grootste blunder in de geschiedenis van BTC

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 22-10-2018 22:38 ]

• DJT

DJT

PilatuS schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:23:
[...]

Zat te kijken wat GO had gedaan. Naar de 1000 sats, terug naar 870 en weer naar de 1000. MCO is naar de 925 gegaan, terug naar 800, hopelijk nu weer naar de 900+. Kan zeker mis maar, maar zag er goed genoeg uit om wat geld in te stoppen :)

Goeie call, hij gaat rangen denk ik. Tenzij dit een hogere laag is want hij lijkt niet door te zakken.

• Bartvandelaar
PilatuS schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:23:
[...]

Is het van de laatste tijd dat je wat alt coins pakt naast btc?

• Chris.nl
  • Niet online
Slux schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:32:
Alle pre-minded coins zijn imo de echte shitcoins
Ik wil je niet tegenspreken, maar het is premined. Als je pre-minded schrijft dan vertaal ik dat in m'n hoofd als bevooroordeeld en kan ik die uitspraak plots plaatsen :+

• PilatuS
  • Niet online
DJT schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:47:
[...]

Goeie call, hij gaat rangen denk ik. Tenzij dit een hogere laag is want hij lijkt niet door te zakken.
Was er weer in gegaan op 864 en uit op 870 :P Leverde natuurlijk vrij weinig op, maar toch weer iets meer winst. Die eerste run was sowieso wel lekker. Even kijken wat ie nu doet :)
Bartvandelaar schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:48:
[...]

Is het van de laatste tijd dat je wat alt coins pakt naast btc?
Jup :) Werd een beetje moe van 40+% zien in de feed. Beetje MDA gepakt en hier en daar wat andere dingen.

Verwijderd

Wie vliegt er met me mee in de raket van GVT?

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:50:
Heb ik nog een kwartiertje om in te kopen?

• DJT

DJT

Had ik niet op m'n radar maar stijgt zo te zien al twee weken heel gestaag.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:50:
Als GVT een raket is, wat is RVN vandaag dan ? Een ruimteschip met een warpdrive ofzo ? :+

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:52:
[...]

Als GVT een raket is, wat is RVN vandaag dan ? Een ruimteschip met een warpdrive ofzo ? :+
RVN is Han Solo in de Millennium Falcon. Een categorie apart wat mij betreft.
Pagina: 1 ... 330 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!