$100 ? You really overpaid on that one.Tominatie schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:10:
Behalve als je Bitcoin Cash holder bent hé. Dan geen moon en lambo..
[Afbeelding]
Bedankt voor je eerlijke mening ondanks de ontkenning van sommigen hier.Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:13:
[...]
Vanavond inderdaad niet, maar vaak genoeg wel.
En laten we eerlijk wezen, de sleur zit er sowieso al zat in:
Wat doet bitcoin vandaag/deze week/deze maand/ dit jaar
1 keer in de zoveel tijd de XRP discussie
1 keer in de zoveel tijd de VET discussie
1 keer in de zoveel tijd de BCH discussie
Bullish nieuwtjes
Bearish fudjes
Wat geouwehoer
Veel tradingpraat
Moon lambo met veel cheerleader smileys als een coin x2 gaat in een week.
Nocoiners die told you so komen zeggen als bitcoin een flinke smakker tegen de stoeprand maakt.
Al deze dingen komen 1 keer in de zoveel tijd weer vol energie voorbij.
Vanavond was het pump chase praat. Weer eens wat anders.
Deze lijst is incompleet! o.a. 'Tether valt om/is ongedekt' ontbreektVerwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:13:
En laten we eerlijk wezen, de sleur zit er sowieso al zat in:
*lijst*
Al deze dingen komen 1 keer in de zoveel tijd weer vol energie voorbij.
Vanavond was het pump chase praat. Weer eens wat anders.
Verwijderd
Die past perfect in de categorie bearish fudjes wat mij betreftThe Redman schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:15:
[...]
Deze lijst is incompleet! o.a. 'Tether valt om/is ongedekt' ontbreekt
Nou, jullie kunnen lullen wat jullie willen!
Ik zit er in voor de tech!
Niemand ontkent iets wat er in Jaap zijn bericht staat. Pumps chasen is wat anders dan pumps initiëren. Onder pumps initiëren versta ik iets als: "jongens coin X gaat om 23:00 keihard stijgen gooi dus als je bitcoin erin!!".RaptorXS schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:15:
[...]
Bedankt voor je eerlijke mening ondanks de ontkenning van sommigen hier.
Wat wij vanavond hebben gedaan is inderdaad pumps chasen waar niks mis mee is.
Fijne avond.
Tegen vele meningen in hier ga ik toch maar een paar BTC kopen, ten eerste omdat het kan en ten tweede
omdat ik er in geloof en dan zien we het over een tijdje wel.
omdat ik er in geloof en dan zien we het over een tijdje wel.
Soms hebben we 't er over om met @Verwijderd en z'n allen een biertje te pakken in een kroeg, maar een daadwerkelijke meeting komt er om de één of andere vage reden nooit van.
"Retourtje NS naar de randstad voor een crypto zuip en greet €35? No way, dat is wel 72 IOTA"
Gelukkig heb ik daar geen last van. Ik kan gratis reizen want ben student.Chris.nl schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:24:
Soms hebben we 't er over om met @Verwijderd en z'n allen een biertje te pakken in een kroeg, maar een daadwerkelijke meeting komt er om de één of andere vage reden nooit van.
[...]
Als het er ooit van komt doen we 't op een zaterdagTominatie schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:27:
[...]
Gelukkig heb ik daar geen last van. Ik kan gratis reizen want ben student.![]()
Voor niets, gaat de zon op!
Oow ja en voor "niets" kan je ICX kopen.
Oow ja en voor "niets" kan je ICX kopen.
Verwijderd
Midacmm schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:23:
Nou, jullie kunnen lullen wat jullie willen!
Ik dacht dat dit allemaal anoniem was..
Ik kom wel met de trein met een "oude lullen" seniorenpasChris.nl schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:24:
[...]
Verwijderd
Ik hoorde in de wandelgangen ook dat jij het eerste rondje geeft? Een early adopter als jij kan dat best missenRaptorXS schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:36:
[...]
Ik kom wel met de trein met een "oude lullen" seniorenpas
Ja hoor, voor de eerste 100 man/vrouw op zeker maar als je alle bewoners van een stad uitnodigd sla ik toch beleefd over.Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:42:
[...]
Ik hoorde in de wandelgangen ook dat jij het eerste rondje geeft? Een early adopter als jij kan dat best missen
Verwijderd
Ik kom niet verder dan 100 man met mijn complete portfolioRaptorXS schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:46:
[...]
Ja hoor, voor de eerste 100 man/vrouw op zeker maar als je alle bewoners van een stad uitnodigd sla ik toch beleefd over.
@zomertje pak um!Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:49:
[...]
Ik kom niet verder dan 100 man met mijn complete portfolio
Na hoeveel weken kan je eigenlijk voorzichtig spreken van een bodem?
De bank in nl. weet wat goed voor u is, u zit boven de dagelijkse limiet
Als je het mij vraagt: Niet.PHPResource schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 00:44:
Na hoeveel weken kan je eigenlijk voorzichtig spreken van een bodem?
De bodem is pas bekend als er een nieuwe run omhoog begint. Stel BTC gaat over de 10k en blijft stijgen, dan kan je wel met flinke zekerheid zeggen dat de bodem er is. Op dit moment is alles nog mogelijk. Zelfs dat BTC naar 4k gaat is prima mogelijk. De bodem weet je altijd pas achteraf
Ik zit nu bijna een jaar in crypto (in november/december vorig jaar ingestapt) en heb net eens een website gezocht waarmee ik makkelijk de ontwikkeling van mijn portfolio kon plotten (voor wie ook zoiets zoekt: https://plot.ly/create/#/ ).
En wat ik zie is interessant - en een beetje onverwacht.
Ik zie dat mijn portfolio steeds langzamer stijgt, In het begin (plot begint op 18 december) schoot het omhoog. Op 5-7 februari heb ik wat panic sells gedaan en schoot het daardoor nog veel harder omlaag - eigenlijk moet ik dat negeren want daar ben ik afgeweken van mijn vaste strategie. Daarna begon het wel weer te groeien, maar die groei ging langzaam. En op dit moment is de groei nog een stuk langzamer.
Verder valt op dat er niet heel veel correlatie is met de grafiek op CoinMarketCap die aangeeft hoe de alts het doen. In tijden dat de alts daalden ging de winst wel wat langzamer, maar niet echt duidelijk. Die eerste periode met snelle stijging viel wel samen met een flinke stijging van de alts, maar eigenlijk is het dat wel qua correlatie.
Er is een veel grotere correlatie met de hoeveelheid handel. Die was in januari ook heel groot, dus ik denk nu dat voor mijn strategie de hoeveelheid handel veel belangrijker is dan wat de koers doet. En dat had ik niet verwacht.
Ik kan iedereen aanbevelen om eens een plotje te maken van wat je portfolio doet en dat naast de algemene grafieken te leggen!
Ik zie dat mijn portfolio steeds langzamer stijgt, In het begin (plot begint op 18 december) schoot het omhoog. Op 5-7 februari heb ik wat panic sells gedaan en schoot het daardoor nog veel harder omlaag - eigenlijk moet ik dat negeren want daar ben ik afgeweken van mijn vaste strategie. Daarna begon het wel weer te groeien, maar die groei ging langzaam. En op dit moment is de groei nog een stuk langzamer.
Verder valt op dat er niet heel veel correlatie is met de grafiek op CoinMarketCap die aangeeft hoe de alts het doen. In tijden dat de alts daalden ging de winst wel wat langzamer, maar niet echt duidelijk. Die eerste periode met snelle stijging viel wel samen met een flinke stijging van de alts, maar eigenlijk is het dat wel qua correlatie.
Er is een veel grotere correlatie met de hoeveelheid handel. Die was in januari ook heel groot, dus ik denk nu dat voor mijn strategie de hoeveelheid handel veel belangrijker is dan wat de koers doet. En dat had ik niet verwacht.
Ik kan iedereen aanbevelen om eens een plotje te maken van wat je portfolio doet en dat naast de algemene grafieken te leggen!
Thanks voor de tip. Zoiets zoek ik ook want met alleen coinhodler app kom ik er niet. Heb je een kleine uitleg voor mij, hoe je jouw portfolio in het excel bestand hebt gezet?Specy schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 03:31:
Ik zit nu bijna een jaar in crypto (in november/december vorig jaar ingestapt) en heb net eens een website gezocht waarmee ik makkelijk de ontwikkeling van mijn portfolio kon plotten (voor wie ook zoiets zoekt: https://plot.ly/create/#/ ).
In other news: 2 miljard HOT tokens in de bestelling op 16 sats
Verwijderd
Ha. Mijn NANO is vannacht de deur uit gegaan op 33201. De high op Kucoin is 33245.
Ik voel me zowaar een trader.
Ik voel me zowaar een trader.
Je bent zeker ook een van die figuren die tegen zwarte piet is....😏D-Ed schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:17:
[...]
Je ziet ook meteen van die ‘andere’ usernames voorbij komen die allemaal beginnen over een Telegram groepje.. Mogen ze hier echt mee kappen idd..
Op zich heb je wel een punt natuurlijk, maar aan de andere kant als het nu altijd gebeurd hier is het wat anders, is nu toevallig een een keertje en ik persoonlijk vond het wel vermakelijk.
Btw;
Dat over dat telegram is gezegd omdat we de core users hier niet wilden vermoeien met pump chase bs. Dus ik vind je opmerking iets te simpel en te snel willen scoren bij de wat oudere garde hier.
[ Voor 35% gewijzigd door Thommie.nl op 21-10-2018 07:59 ]
Sam2013 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 07:47:
[...]
Je bent zeker ook een van die figuren die tegen zwarte piet is....😏
Op zich heb je wel een punt natuurlijk, maar aan de andere kant als het nu altijd gebeurd hier is het wat anders, is nu toevallig een een keertje en ik persoonlijk vond het wel vermakelijk.
Btw;
Dat over dat telegram is gezegd omdat we de core users hier niet wilden vermoeien met pump chase bs. Dus ik vind je opmerking iets te simpel en te snel willen scoren bij de wat oudere garde hier.
Ik geef gewoon aan wat mij opvalt.. Ik geloof echt wel dat er users zijn die het met de beste bedoelingen willen opzetten maar ik zie ook mensen hier verschijnen die ff snel over een p&d groepje op Telegram beginnen en zich daarvoor (en daarna) niet laten zien..
Het is allemaal niet zo ‘zwart/wit’ kerel
Ok duidelijk!
Ik zit te twijfelen om in te stappen in icon.
Ivm de token swap op de 25e en 10 procent dat nog niet is opgeëist.
Het gerucht gaat dat er dan geburned wordt, iemand nog tips m.b.t. deze keuze of een andere?
Ik zit te twijfelen om in te stappen in icon.
Ivm de token swap op de 25e en 10 procent dat nog niet is opgeëist.
Het gerucht gaat dat er dan geburned wordt, iemand nog tips m.b.t. deze keuze of een andere?
NAV en LOOM lijken een pump te krijgen of zie ik dat verkeerd?
[ Voor 9% gewijzigd door bruutone op 21-10-2018 09:29 ]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
$20 en een stukje Goodwill voor de moeite.
Het aanbod om dit in mijn achtertuin te doen en dat het eerste rondje op mijn kosten is vervalt met het starten van de winter. Binnen kan ook wel, maar ik weet niet hoe jullie zijn met wat drankjes opChris.nl schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:24:
[...]
Mocht dit uiteindelijk ergens redelijk centraal plaatsvinden in een kroeg: Count me in!
[ Voor 59% gewijzigd door Taro op 21-10-2018 09:32 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dat zou wat zijn toch he. In andere post van hem praat hij al over 10k tot 40k aan het einde van dit jaar. Dat lijkt me toch een beetje stug. Ach, hij zal er er wel bakken meer verstand van hebben dan dat ik doe. Van mij mag het voorlopig nog wel even sideways gaan. Kan ik voorlopig nog elke maand wat bijkopen.PilatuS schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:06:
MOOOOOOOOOOOOON!11!!1!!1one.
https://www.tradingview.c...BULL-RUN-CryptoManiac101/
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd
Wellicht kunnen we voor volgende zomer iets organiseren? Dan moet er inmiddels ook wel iets te vieren zijn toch?Taro schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 09:22:
[...]
$20 en een stukje Goodwill voor de moeite.
[...]
Het aanbod om dit in mijn achtertuin te doen en dat het eerste rondje op mijn kosten is vervalt met het starten van de winter. Binnen kan ook wel, maar ik weet niet hoe jullie zijn met wat drankjes op
Mocht dit uiteindelijk ergens redelijk centraal plaatsvinden in een kroeg: Count me in!
Volgens mij gaat het er in real life sowieso wat tammer aan toe als op dit digitale platform. In het echt ben ik juist erg schuchter en rustig.
Ik ga er vandaag geen tijd in steken (nu aan 't werk ivm gebrek aan 200k winst) maar het eens serieus oppakken lijkt me wel een goeie. Denk dat meerderen wel benieuwd zijn met wie ze zitten te discussiëren of het juist eens zijn. "Wie is toch die x die me regelmatig laat schuddebuiken?"Taro schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 09:22:
[...]
Het aanbod om dit in mijn achtertuin te doen en dat het eerste rondje op mijn kosten is vervalt met het starten van de winter. Binnen kan ook wel, maar ik weet niet hoe jullie zijn met wat drankjes op
_ edit _ was Jaapio me net voor.....
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Dit forum zal na die dag nooit meer hetzelfde zijn. Misschien verdwijnt er dan ook helaas een stukje van de magie die er nu omheen hangt. Maar dat weten we pas achteraf.
Misschien overigens wel beter om het op neutraal terrein te doen, mocht ik jullie niet ok vinden irl dan kan ik gewoon een half uurtje later weer de trein terug pakken
Misschien overigens wel beter om het op neutraal terrein te doen, mocht ik jullie niet ok vinden irl dan kan ik gewoon een half uurtje later weer de trein terug pakken
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik heb een klein scriptje gemaakt waarmee ik elke datum heb omgezet in een getal (dag + uren / 24 + dagen / 24 / 60). En daar dan de waarde in BTC naast gezet. En die file geimporteerd.PHPResource schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 06:58:
[...]
Thanks voor de tip. Zoiets zoek ik ook want met alleen coinhodler app kom ik er niet. Heb je een kleine uitleg voor mij, hoe je jouw portfolio in het excel bestand hebt gezet?
In other news: 2 miljard HOT tokens in de bestelling op 16 sats
Krijg je zoiets als dit (CSV file)
317.554245, 2.11443223
318.213553, 2.1356563
319.765544, 2.1743545
Ik had gelukkig een lijst met data en totalen in BTC (de soms van wat de verschillende trading-sites aangaven).
[ Voor 7% gewijzigd door Specy op 21-10-2018 10:08 ]
Verwijderd
*Taro kijkt teleurgesteld om zich heen*Taro schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 10:04:
Dit forum zal na die dag nooit meer hetzelfde zijn. Misschien verdwijnt er dan ook helaas een stukje van de magie die er nu omheen hangt. Maar dat weten we pas achteraf.
'He kut jongens, ik ben vergeten uit te loggen op Binance vanaf mijn trade pc. Ben zo terug, begin maar vast zonder mij.'
Volgende dag blijkt Tweaker account Taro deleted te zijn.
Wat een saaie boel zeg op de crypto beurzen. Volume op binance is ook helemaal ingestort naar ~500mln per 24hour. Zelfs bitcoin/usdt zit nu ver onder de 100mln USDT volume/24uur. Dat is uitzonderlijk. Eerder werd dat opgevangen door EOS of XRP die een jump maakte. Ook niet.
Daarmee zakt ook de business case voor de BNB coin weg.
Waarom zou een DEX ineens voor flinke opleving zorgen? Qua cashflow is BNB veel handel nodig.
Uiteindelijk draait het allemaal om toegevoegde waarde in real life toepassingen, net zoals dat de cash flows en winsten van bedrijven op de aandelenmarkten drijft. Daartoe slagen nog weinig top 100 coins, wat gebeurt er nu werkelijk qua real life toepassing? Vooral speculatie dusver... Eerst zien, dan geloven lijkt nu het credo.... Zelfs een GET protocol staat op 0 volume, dit was altijd wel een paar k. Die komen straks gelukkig wel zelf weer met een buywall, maar soit.
Lager volume meestal vooraf aan een daling, ik zet wat BNB om in TUSD dan maar weer. Zo, en nu de glazen bol aan de kant. Fijne zondag!
Daarmee zakt ook de business case voor de BNB coin weg.
Waarom zou een DEX ineens voor flinke opleving zorgen? Qua cashflow is BNB veel handel nodig.
Uiteindelijk draait het allemaal om toegevoegde waarde in real life toepassingen, net zoals dat de cash flows en winsten van bedrijven op de aandelenmarkten drijft. Daartoe slagen nog weinig top 100 coins, wat gebeurt er nu werkelijk qua real life toepassing? Vooral speculatie dusver... Eerst zien, dan geloven lijkt nu het credo.... Zelfs een GET protocol staat op 0 volume, dit was altijd wel een paar k. Die komen straks gelukkig wel zelf weer met een buywall, maar soit.
Lager volume meestal vooraf aan een daling, ik zet wat BNB om in TUSD dan maar weer. Zo, en nu de glazen bol aan de kant. Fijne zondag!
[ Voor 21% gewijzigd door Timberly2 op 21-10-2018 12:45 ]
@Timberly2 ik vind het niet leuk maar je hebt an sich wel gelijk.. Hier dan wat zelfspot van mijn kant.
Ik heb 'geïnvesteerd' in een token die met een blockchain/service gaat komen waarvan ik denk dat die in de toekomst onmisbaar is en problemen gaat oplossen waarvan nu nog niet bedacht is dat het een probleem is.
Maar hey: moon lambo early adapter rijke man mooie vrouwen, what could go wrong?
Ik heb 'geïnvesteerd' in een token die met een blockchain/service gaat komen waarvan ik denk dat die in de toekomst onmisbaar is en problemen gaat oplossen waarvan nu nog niet bedacht is dat het een probleem is.
Maar hey: moon lambo early adapter rijke man mooie vrouwen, what could go wrong?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook alles behalve leuk dat het zo inkakt hoor haha.Chris.nl schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 12:59:
@Timberly2 ik vind het niet leuk maar je hebt an sich wel gelijk.. Hier dan wat zelfspot van mijn kant.
Maar echte waarde zal er moeten ontstaan, dan krijgen de tokens dat ook. Een aandeel weerspiegelt (normaliter in een efficiënte markt) ook de waarde van alle cash flows die een bedrijf weet genereren.
Nu, de schaalbaarheid van crypto maakt dat het gigantisch hard kan gaan. Enige die ik op dit moment serieus kans zie maken is EOS met alle dapps die daarop komen. Die hebben de schaalbaarheid, teams en startkapitaal. Dus ik bezit ook wat EOS naast BNB.
Het is altijd goed om te kopen voor het moment van massa adoptie. Maar massa adoptie voorspellen is vrijwel onmogelijk, zelden dat mensen/investeerders dat goed zien. Dus daarom koop ik ook BNB, die gaat verdienen wanneer er ook maar 1 token wereldwijd doorbreekt en verhandeld moet worden op een exchange. Dit gaat wel wat jaren kosten, GET is werkelijk de enige die ik ken vanuit real life toepassing met daaruitvolgend een buyback. Maar die waren in 2016 al begonnen. ICO's van halverwege 2017 zijn net een jaartje onderweg.
Laten we hopen dat het goed komt. De techniek is sterk, de schaalbaarheid is enorm met iedereen op een smartphone en internet.
Opvallend: lijkt alsof er een grote (of meerdere) marketmakers uit BTC/USDT handel zijn gestapt.
Zet BTC/USDT eens op de 1HOUR grafiek. Per 20-10-2018 zie je dan een heel gestage uptrend, maar met volume dat meer dan gehalveerd is t.o.v. de periode daarvoor.
Zou het kunnen zijn dat partijen als Flow Traders, die in de aandelenmarkten natuurlijk alleen doordeweeks werken, hun handels algoritmes uit hebben staan in het weekend?
[ Voor 11% gewijzigd door Timberly2 op 21-10-2018 13:14 ]
Is flowtraders al begonnen met crypto dan?
Heb die TA meer gepost voor even wat positief bullgeneuzelBartvandelaar schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 09:29:
[...]
Dat zou wat zijn toch he. In andere post van hem praat hij al over 10k tot 40k aan het einde van dit jaar. Dat lijkt me toch een beetje stug. Ach, hij zal er er wel bakken meer verstand van hebben dan dat ik doe. Van mij mag het voorlopig nog wel even sideways gaan. Kan ik voorlopig nog elke maand wat bijkopen.
Aan de andere kant is 100k bij de volgende bullrun prima mogelijk denk ik. De vorige 2 waren ongeveer van 100 naar 1000 en van 1000 naar 20k. Dan moet de volgende keer 100k ook wel te doen zijn. Dit kan wel even gaan duren, maar voor mij is het toch een hele goede mogelijkheid.
Ook wel grappig om te zien wat BTC op Binance deed met de Tether problemen. Genoeg mensen die daar geld hebben staan om BTC van 6.2k naar 7.6k te rammen. Als er maar genoeg mensen van overtuigt zijn dat er een nieuw bullrun gaat beginnen kan dit prima weer net zo gaan. Als er dan nieuwe mensen komen die geld er in gaan stoppen kan het heel hard omhoog met maar een paar miljoen BTC dat beschikbaar is voor verkoop. Als we iets van 8k kunnen halen waarbij genoeg mensen denken dat de bodem echt geweest is kunnen we vrij snel naar 15k en hoger denk ik
Aangezien er hier toch wel een groot aantal "traders" zitten vroeg ik me af of iemand van plan is om actief trader te worden voor Blockport wanneer het social trading klaar is ? Zelf heb ik niet de tijd en kennis om echt te handelen en zou daar wel geld voor over hebben om iemand te volgen. Als ik er zelf (genoeg) verstand van had leek het mi wel interessant om daarmee dus extra BPT te verdienen...
Dat zit wel goed hoor!Timberly2 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:05:
[...]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook alles behalve leuk dat het zo inkakt hoor haha.
Precies, zo sta ik er ook in! Alles op één coin die het wellicht (ook) gaat maken.Maar echte waarde zal er moeten ontstaan, dan krijgen de tokens dat ook. Een aandeel weerspiegelt (normaliter in een efficiënte markt) ook de waarde van alle cash flows die een bedrijf weet genereren.
Nu, de schaalbaarheid van crypto maakt dat het gigantisch hard kan gaan. Enige die ik op dit moment serieus kans zie maken is EOS met alle dapps die daarop komen. Die hebben de schaalbaarheid, teams en startkapitaal.
Een goede gok op BNB. Mocht er een run via Binance komen dan zit je met BNB waarschijnlijk goed.Ik bezit ook wat EOS naast BNB.
Het is altijd goed om te kopen voor het moment van massa adoptie. Maar massa adoptie voorspellen is vrijwel onmogelijk, zelden dat mensen/investeerders dat goed zien. Dus daarom koop ik ook BNB, die gaat verdienen wanneer er ook maar 1 token wereldwijd doorbreekt en verhandeld moet worden op een exchange.
Ik denk dat als een coin doorbreekt (daadwerkelijk grootschalig gebruikt wordt) ie dan ook met fiat aangeschaft kan worden buiten de exchange (lees: aandelenbeurs) om. Of een coin gaat fiat vervangen, of het wordt een soort van tegoed/strippenkaart waarmee producten/diensten afgenomen kunnen worden.
Maar goed dit is ook het (hopelijk) lucratieve aan crypto, het is eerst al speculeren op een team/product en dan ook nog eens speculeren op de toekomstige functies die het zal krijgen, of niet. Gok je goed, dan zit je gebakken.
Vooralsnog heeft enkel bitcoin z'n functie bewezen (ok GET ook een beetje) maar voor de rest blijft het vooral speculeren.
Amen.Laten we hopen dat het goed komt. De techniek is sterk, de schaalbaarheid is enorm met iedereen op een smartphone en internet.
Yes, https://www.crypto-inside...danks-waarschuwingen-afm/Bever! schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:23:
Is flowtraders al begonnen met crypto dan?
En dat lees je ook terug in hun kwartaalcijfers of halfjaar cijfers als ik mij niet vergis. Volumes op crypto zijn echt peanuts vergeleken met de aandelenmarkten nog natuurlijk.
Zie ook in hun Q3 cijfers de volumes die Flow Traders verhandeld op de aandelenmarkt:
https://www.flowtraders.c.../press/2018/10/869261.pdf
Dat is dus 184 miljard volume aandeel in de totale 4874 miljard ETP (ETF achtige markten).
Dit zijn volumes waar Binance niet aan tipt, ~1 miljard $ per 24 uur draaien zij 365$ miljard per jaar aan handels volume. Had trouwens meer verwacht voor de wereldwijde ETF market, maargoed.
Als ik het artikel goed begrepen heb handelen ze dus in etn's. Die worden alleen tijdens beursuren verhandeld en zie je niet in het btc volume op een cmcTimberly2 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:58:
[...]
Yes, https://www.crypto-inside...danks-waarschuwingen-afm/
En dat lees je ook terug in hun kwartaalcijfers of halfjaar cijfers als ik mij niet vergis. Volumes op crypto zijn echt peanuts vergeleken met de aandelenmarkten nog natuurlijk.
Zie ook in hun Q3 cijfers de volumes die Flow Traders verhandeld op de aandelenmarkt:
https://www.flowtraders.c.../press/2018/10/869261.pdf
Dat is dus 184 miljard volume aandeel in de totale 4874 miljard ETP (ETF achtige markten).
Dit zijn volumes waar Binance niet aan tipt, ~1 miljard $ per 24 uur draaien zij 365$ miljard per jaar aan handels volume. Had trouwens meer verwacht voor de wereldwijde ETF market, maargoed.
Klopt, dit staat volledig los van de crypto.Bever! schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:10:
[...]
Als ik het artikel goed begrepen heb handelen ze dus in etn's. Die worden alleen tijdens beursuren verhandeld en zie je niet in het btc volume op een cmc
Was meer even om aan te tonen hoeveel volume er in de ETP markten doorheen gaat wereldwijd. Dan is crypto nog klein.
Met als toevoeging dus dat crypto klein zal blijven indien er geen real life toepassingen komen. En niet alleen in de niche/marge onder een paar early adeptors.
[ Voor 15% gewijzigd door Timberly2 op 21-10-2018 14:31 ]
Ik zie mogelijkheden om de complete aandelen beurs te digitaliseren dmv bitcoin.
Dus een bedrijf geeft geen aandelen meer uit op de traditionele manier maar middels het creëren van een alt.
De toegankelijkheid en het gebruikersgemak wordt hiermee mega vergroot. En dat je daar vervolgens mee kan betalen prima!
Dus een bedrijf geeft geen aandelen meer uit op de traditionele manier maar middels het creëren van een alt.
De toegankelijkheid en het gebruikersgemak wordt hiermee mega vergroot. En dat je daar vervolgens mee kan betalen prima!
[ Voor 18% gewijzigd door Thommie.nl op 21-10-2018 14:31 ]
Ik blijf toch bullish over de BTC.
Had laatst hier al een linkje geplaatst dat er grote kopers zijn bij de OTC handel, grote banken als JP Morgan.
Het wachten is op Bakkt waarbij alleen fysieke BTC wordt verhandeld ipv schimmige ETF's Zover mij bekend gaat de Bakkt handel in Nov. van start.
Dus ja, ik zit aan de BTC koop kant en mocht de BTC toch behoorlijk onderuit gaan dan blijf ik verder kopen.
Had laatst hier al een linkje geplaatst dat er grote kopers zijn bij de OTC handel, grote banken als JP Morgan.
Het wachten is op Bakkt waarbij alleen fysieke BTC wordt verhandeld ipv schimmige ETF's Zover mij bekend gaat de Bakkt handel in Nov. van start.
Dus ja, ik zit aan de BTC koop kant en mocht de BTC toch behoorlijk onderuit gaan dan blijf ik verder kopen.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ik heb er ook wel vertrouwen in. Mogelijk gaan we eerst alsnog iets omlaag, maar dat is prima, dan koop ik ook verder bij. Ik wil alleen nog wat extra BTC en daarnaast nog EOS, ZIL & XRP inslaan, maar daar wacht ik nog mee totdat er positievere signalen zijn.RaptorXS schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:41:
Ik blijf toch bullish over de BTC.
EOS was nog niet beschikbaar tijdens de vorige run, die kan weleens meters gaan maken.
Voor mijn gevoel komen er ook minder nieuwe coins bij en worden er steeds meer ge-delist. Dat geld stroomt dus weer naar de overige coins.
Wel mooi trouwens dat dit vertrouwen nagenoeg helemaal los staat van blockchain, waar dit allemaal mee begon, maar mij hoor je niet klagen.
Edit: Van mij mag Bitcoin zo nog wel even doorstijgen, mooi steady.
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 21-10-2018 16:13 ]
Haha ik weet echt niet wat die vent aan het doen is, nu is hij weer munten aan het verzamelen.......
Het lijkt erop of hij weer alle lucht eruit wil hebben voor een flinke run naar boven, en dat wil vasthouden en rustig verkopen daar.
Deed gister precies hetzelfde nml, sellwall van miljoenen euro's en dan ineens BOOM! Knalt ie O 30 procent omhoog omdat hij alles opkoopt.
Maar ja hij kan er ook zat van zijn haha en alles verkopen door het er door heen te drukken..... En dan ben je de spreekwoordelijk lul😉
Ik denk toch dat ik er straks een paar euros in ga gooien😏 dat muntje is tot nu toe me vriend geweest
die van mij ook. dus ik koop zo ook nog wat bij bij 27.000 kijken of er nog wat uit te slepen valt. MOOOON lamboooo
Was meer een gok van 5 euro xD heb er niet zoveel. Maar je kan er 400 Gas mee besparen op een smartcontract.Taro schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 17:18:
[...]
Waarom MCT? Ik had er erg veel, maar werd niet wat en heb ze toen met fors verlies verkocht, voordat ze nog verder kelderden.
Ok dat was weer 10 procent erbij. Ik ben al weer weg. Easy money. 😊hager1 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:14:
die van mij ook. dus ik koop zo ook nog wat bij bij 27.000 kijken of er nog wat uit te slepen valt. MOOOON lamboooo
We gaan het meemaken maar ben er zelf positief over.Bitcoin: Gaat de najaarspiek bijna van start?
Bron: https://www.apparata.nl/n...iek-bijna-van-start-28682
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Tja, terugkijken naar vorig jaar en op basis daarvan redeneren dat dit jaar hetzelfde gaat gebeuren is natuurlijk wel redelijk kort door de bocht. Ik zie verder weinig argumenten waarom dat nu zou gebeuren. Waarom zou Bitcoin nu ineens moeten stijgen, puur omdat we weer aan het eind van het jaar zijn aanbeland?RaptorXS schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 20:43:
[...]
We gaan het meemaken maar ben er zelf positief over.
Bron: https://www.apparata.nl/n...iek-bijna-van-start-28682
Maar, los daarvan, ik ben ook positief en heb net als jij flink ingeslagen
Als Max zo ook nog even op het podium gaat verschijnen, dan zie ik dat als een ultiem teken dat we bullish zijn
Max to the moon!!!!Taro schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 20:49:
[...]
Tja, terugkijken naar vorig jaar en op basis daarvan redeneren dat dit jaar hetzelfde gaat gebeuren is natuurlijk wel redelijk kort door de bocht. Ik zie verder weinig argumenten waarom dat nu zou gebeuren. Waarom zou Bitcoin nu ineens moeten stijgen, puur omdat we weer aan het eind van het jaar zijn aanbeland?
Maar, los daarvan, ik ben ook positief en heb net als jij flink ingeslagenGelukkig heb ik meerdere rekeningen en piept er dus nog niemand
Als Max zo ook nog even op het podium gaat verschijnen, dan zie ik dat als een ultiem teken dat we bullish zijn![]()
![]()
Ik denk en hoop dat de laaste maanden van 2018 fantastisch gaan worden voor ons allemaal. Ik heb sinds vandaag besloten om weer 100% holder te worden. Mijn hele tradepot vandaag omzet in coins waarbij ik denk dat ze gaan shinen. Die staan nu allemaal in persoonlijke wallet(s). Ik heb BTC en Nano als grootste holds. Daarna volgt Matrix Ai Network en nog wat andere. Ook Viacoin bijvoorbeeld, gaat al heel lang mee en staat gewoon erg laag. Heeft een kleine community en vind het wel een schattig muntje
Dit jaar voel ik me een beetje zo:

Maar... ik denk dat het goed gaat komen. Morgen ga ik weer bijkopen
Dit jaar voel ik me een beetje zo:

Mda weer een momentje. Net weer ingestapt. Loopt vast wel weer naar de 29000.
Je moet wat he. Haha
Je moet wat he. Haha
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ja idd, XRP omgewisseld voor MDA. Oh, een 107 BTC sellorder... Ff kijken wat ik doe...Sam2013 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:11:
Mda weer een momentje. Net weer ingestapt. Loopt vast wel weer naar de 29000.
Je moet wat he. Haha
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 21-10-2018 21:15 ]
Hahaha hij zEt een sell en een Buy order neer van tonnen.... Ik begin dit muntje echt lachen te vindenTaro schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:13:
[...]
Ja idd, XRP omgewisseld voor MDA. Oh, een 107 BTC sellorder... Ff kijken wat ik doe...
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Als Verstappen #1 wordt doe ik een airdrop van 5 ONT & 2.59 BCX (BitcoinX) en 0.00025913 Super Bitcoin
Gluten vrij deze keer?Tominatie schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:07:
Ik denk en hoop dat de laaste maanden van 2018 fantastisch gaan worden voor ons allemaal. Ik heb sinds vandaag besloten om weer 100% holder te worden.
Bedoel je op je ledger of iets anders?Mijn hele tradepot vandaag omzet in coins waarbij ik denk dat ze gaan shinen. Die staan nu allemaal in persoonlijke wallet(s).
Kortom: Je hebt goeie shit, if moon then lambo and puppies for the ladies, or whatever rocks your hashtagIk heb BTC en Nano als grootste holds. Daarna volgt Matrix Ai Network en nog wat andere. Ook Viacoin bijvoorbeeld, gaat al heel lang mee en staat gewoon erg laag. Heeft een kleine community en vind het wel een schattig muntje
Ik doe overmorgen met je mee. Altijd leuk om me even te verheugen op een bijkoopmomentje en voordeel te zien in rode cijfers.Dit jaar voel ik me een beetje zo:
[Afbeelding]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Helaas... Als Hamilton hem niet dwars had gezeten was het waarschijnlijk wel gelukt. Volgende keer beter!
@Chris.nl Holder zijn is glutenvrij.
Ja, ik gebruik mijn veilige Ledger Nano S hiervoor.
Als we daadwerkelijk gaan moonen. Dan zorg ik ervoor deels uit te stappen aan het einde van de bull markt. Om dan weer aan het einde van de bearmarkt terug te kopen. Lambo's of dure dingen hoef ik niet. Misschien een rondreis door Australië en delen van Azië, dat lijkt me wel gaaf.
Ja bijkopen vind ik toch een leuk ding om te doen. Ik verheug me altijd op meer bitcoin en shitcoins kopen einde v/d maand. Leuke motivatie om te werken.
Als we daadwerkelijk gaan moonen. Dan zorg ik ervoor deels uit te stappen aan het einde van de bull markt. Om dan weer aan het einde van de bearmarkt terug te kopen. Lambo's of dure dingen hoef ik niet. Misschien een rondreis door Australië en delen van Azië, dat lijkt me wel gaaf.
Ja bijkopen vind ik toch een leuk ding om te doen. Ik verheug me altijd op meer bitcoin en shitcoins kopen einde v/d maand. Leuke motivatie om te werken.
Verwijderd
Vanwege tijd voor je studie of heb je een chick ontmoet?Tominatie schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:07:
Ik denk en hoop dat de laaste maanden van 2018 fantastisch gaan worden voor ons allemaal. Ik heb sinds vandaag besloten om weer 100% holder te worden. Mijn hele tradepot vandaag omzet in coins waarbij ik denk dat ze gaan shinen. Die staan nu allemaal in persoonlijke wallet(s). Ik heb BTC en Nano als grootste holds. Daarna volgt Matrix Ai Network en nog wat andere. Ook Viacoin bijvoorbeeld, gaat al heel lang mee en staat gewoon erg laag. Heeft een kleine community en vind het wel een schattig muntje
Bij MDA kan je wel heel mooi zien wat de bots doen op 6 decimalen. Komt er een 118k sellwall te staan rond de 30k sats, word er gelijk een 84k sellwall net onder gezet. Verdwijnt de ene, is de ander ook direct weg. Het orderboek gaat alle kanten op bij die munt.
Haha meerdere factoren:Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:52:
[...]
Vanwege tijd voor je studie of heb je een chick ontmoet?
1. Studie (heb tentamenweek over 2 weekies)
2. Gym
3. Werk
4. Het wordt weer eens tijd voor een leuke dame.
5. Ik wil weer minder met koersen/crypto bezig zijn. Traden levert wat op, maar kost veel tijd.
6. Ik denk dat er mooie tijden aankomen dan is holden niet zo gek.
7. Het voelt goed om alles in mijn eigen wallets te hebben i.p.v. op exchange, ik hoop dat de Binance DEX een succes gaat worden.
Reizen... Doe het zoveel als je kan. Zeker als je jong en onafhankelijk bent. Geen verplichtingen hebt. Er is zoveel moois te ontdekken. Vooral de maan schijnt een prima bestemming te zijn. To da moon!Tominatie schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:51:
@Chris.nl Holder zijn is glutenvrij.
[Afbeelding]
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd
Dat zijn zeker goede prioriteiten.Tominatie schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:55:
[...]
Haha meerdere factoren:
1. Studie (heb tentamenweek over 2 weekies)
2. Gym
3. Werk
4. Het wordt weer eens tijd voor een leuke dame.
5. Ik wil weer minder met koersen/crypto bezig zijn. Traden levert wat op, maar kost veel tijd.
6. Ik denk dat er mooie tijden aankomen dan is holden niet zo gek.
7. Het voelt goed om alles in mijn eigen wallets te hebben i.p.v. op exchange, ik hoop dat de Binance DEX een succes gaat worden.
Het mooiste aan crypto is niet de techniek maar alle memes. Wat lach ik me daar toch iedere keer om rot
Ik ga Stratis trouwens morgen toevoegen aan mijn zakje holds. Sowieso staat 'ie laag en het is gewoon een leuke coin met aanvullingen t.o.v. Bitcoin. Daarnaast worden er heel veel releases gedaan in December. Dat geldt natuurlijk voor meerdere projecten, dus veel hoeft het niet te zeggen.
Kijk voor de grap es op coinmarketcal. Echt heel veel releases komen eraan. Uiteindelijk moeten de producten die zij uitbrengen natuurlijk worden gebruikt door bedrijven, maar dat zien we dan wel.
Ook als trader/mid-term trader is Stratis interessant. Zet 'm iedergeval op je watchlist zou ik zeggen. Bedank me later maar bij e.v.t. profits.
@ggj87 Haha, de memes zijn altijd heerlijk idd. Ik zit er ook niet alleen in voor het geld of de tech. Maar de community's (dit forum bijv) is al een goede reden om eraan mee te doen.
@Bartvandelaar Ga ik doen!
Kijk voor de grap es op coinmarketcal. Echt heel veel releases komen eraan. Uiteindelijk moeten de producten die zij uitbrengen natuurlijk worden gebruikt door bedrijven, maar dat zien we dan wel.
Ook als trader/mid-term trader is Stratis interessant. Zet 'm iedergeval op je watchlist zou ik zeggen. Bedank me later maar bij e.v.t. profits.
@ggj87 Haha, de memes zijn altijd heerlijk idd. Ik zit er ook niet alleen in voor het geld of de tech. Maar de community's (dit forum bijv) is al een goede reden om eraan mee te doen.
@Bartvandelaar Ga ik doen!
go Oyster heerlijk zeg een bag op 7 cent gekocht, ik zie deze nog wel op binance verschijnen.
Prepare for the next ATH
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Normaal gesproken is van zondag op maandag rood. Vorige week was dit ook het geval, maar 's ochtends vroeg werd de Tether fud iedereen teveel en was er een mooie Bitcoin pump op de USDT exchanges. Wat zal het vannacht worden?
Meestal stap ik op zondagavond uit, vanavond hold ik, we zien wel waar het heen gaat...
Meestal stap ik op zondagavond uit, vanavond hold ik, we zien wel waar het heen gaat...
tja ik denk diep rood, of toch groen ?Taro schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:19:
Normaal gesproken is van zondag op maandag rood. Vorige week was dit ook het geval, maar 's ochtends vroeg werd de Tether fud iedereen teveel en was er een mooie Bitcoin pump op de USDT exchanges. Wat zal het vannacht worden?
[Afbeelding]
we blijven harken zolang bakkt er nog niet is.
wie weet gaan we nog omlaag om de instap voor bakkt beter te maken
Prepare for the next ATH
Altijd een veelbelovende coin voor mij geweest. Op tijd laten gaan en 4 weken geleden zijn wij op 6ct weer samen gekomen.sourcecode schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:17:
go Oyster heerlijk zeg een bag op 7 cent gekocht, ik zie deze nog wel op binance verschijnen.
Een nieuwe ATH zou me een mooie auto opleveren.
net zo een mooie munt als RLC waar ik in geloofburnebie schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:22:
[...]
Altijd een veelbelovende coin voor mij geweest. Op tijd laten gaan en 4 weken geleden zijn wij op 6ct weer samen gekomen.
Een nieuwe ATH zou me een mooie auto opleveren.
Prepare for the next ATH
Ik zal voor je duimen. Als jij dan voor mij HOT duimt kan ik misschien een mooi huis.met carport kopen voor over die mooie autosourcecode schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:25:
[...]
net zo een mooie munt als RLC waar ik in geloof
in HOT zit ik nog niet, echter heb ik nog genoeg fiat over......burnebie schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:28:
[...]
Ik zal voor je duimen. Als jij dan voor mij HOT duimt kan ik misschien een mooi huis.met carport kopen voor over die mooie auto
is nog een jonge coin.........
Prepare for the next ATH
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
burnebie schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:28:
[...]
Ik zal voor je duimen. Als jij dan voor mij HOT duimt kan ik misschien een mooi huis.met carport kopen voor over die mooie auto
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 21-10-2018 22:36 ]
dit yoyo gedrag van btc is zo apart
gebeurt wel vaker maar blijft vreemd
[ Voor 36% gewijzigd door sourcecode op 21-10-2018 22:38 ]
Prepare for the next ATH
We zitten tussen resistance en support met weinig volume. Door de 6680 breken en daar blijven lukt iedere keer niet, dus wat omlaag en een beetje blijven hangen voor een nieuwe poging. Rond die 6680 komt een 100BTC sellwall te staan die iedere keer te sterk is. Mogelijk gaan we even 100 dollar ofzo omlaag om vanuit daar weer een poging te ondernemen.sourcecode schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:38:
dit yoyo gedrag van btc is zo apart
LTC brengt goed nieuws lees ik. Tx fees gaan nog maar $0.005 kosten ipv $0.05. Nu kopen? Meestal zorgt goed nieuws toch wel voor een pump?
@ggj87 Je praat wel over LTC hé.. De coin die niet kan stijgen maar alleen kan dalen...
Nee zonder grappen, gewoon doen als jij er positief over denkt!
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Zag ik gisteren ook idd, maar levert voor de miners ook weer minder op. Die zullen zich mogelijk op andere coins gaan richten door de gemiste inkomsten ivm lagere fee's. LTC is een domme, maar snelle coin, maar tov vele andere cryptocurrency biedt LTC eigenlijk helemaal niets extra meer.ggj87 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:51:
LTC brengt goed nieuws lees ik. Tx fees gaan nog maar $0.005 kosten ipv $0.05. Nu kopen? Meestal zorgt goed nieuws toch wel voor een pump?
3 van de 10 (gokje, geen idee) shitcoins kunnen technisch nog meer, dus wat mij betreft is LTC alleen mooi voor de snelle en goedkope transacties, maar geen hodl coin voor de winst.
Wat leuk dat je dat zegt, dat zeiden ze een tijd geleden hier over Nano nl. ookTominatie schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:53:
@ggj87 Je praat wel over LTC hé.. De coin die niet kan stijgen maar alleen kan dalen...
haha hey. Ik heb zoiets nooit gezegd over Nano. Vind het 1 van de beste projecten met een enorme community erachter. Dood is het zeker niet!ggj87 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:01:
[...]
Wat leuk dat je dat zegt, dat zeiden ze een tijd geleden hier over Nano nl. ookDood project! Komt niet meer goed! Zie eerst maar eens 100% te stijgen dan kijken we er wel weer naar! Nano: How about 500%?
Ben wel benieuwd hoe LTC zich zou gaan gedragen in een bullmarkt. Denk dat ie een beetje achterblijft eerlijk gezegd: er zijn gewoon betere opties.. We gaan et zien.
Zijn er hier trouwens Dash holders, die mij meer kunnen vertellen? Heb Dash oprecht bijna nooit horen vallen hier.
Zat nog eens te denken over die Tether pump. Voordat dit gebeurde was BTC aardig bezig om 6300 support te breken en verder omlaag te gaan. Toen kwam de pump en sindsdien zitten we hoger. Wat zou het mooi zijn als we door die pump we in een bullmarket kunnen komen. Dan in plaats van dat Tether BTC sloopt zou het mee hebben geholpen om van een bearmarket naar een bullmarket te gaan. Take that, Fudders
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Zag ik vorige week ook al als optie genoemd worden: https://www.reddit.com/r/...lapse_actually_sparked_a/.PilatuS schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:12:
Zat nog eens te denken over die Tether pump. Voordat dit gebeurde was BTC aardig bezig om 6300 support te breken en verder omlaag te gaan. Toen kwam de pump en sindsdien zitten we hoger. Wat zou het mooi zijn als we door die pump we in een bullmarket kunnen komen. Dan in plaats van dat Tether BTC sloopt zou het mee hebben geholpen om van een bearmarket naar een bullmarket te gaan. Take that, Fudders
Wat mij betreft gaan we ervoor!
Die eerste reactieTaro schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:15:
[...]
Zag ik vorige week ook al als optie genoemd worden: https://www.reddit.com/r/...lapse_actually_sparked_a/.
Wat mij betreft gaan we ervoor!
https://twitter.com/hamz1x/status/1051797211540058112
Beetje vaag verhaal dit maar iets over een crypto-startup op GeenStijl: https://www.geenstijl.nl/...pt-digitale-chinese-muur/
Ik geloof niets van dat tether verhaal en die pump.
Het gebeurde op de maandag ochtend en was massaal ineens. Je gaat me niet wijsmaken / vertellen dat ineens iedereen het wist en op de knop bij btc drukte.
Ik denk dat het vaker gaat gebeuren op de maandag ochtend en dat het een kwestie van openen is/wordt. Niet meer in dienorde van grootte maar wel vergelijkbaar.
Daarom zit ik nu in btc
Het gebeurde op de maandag ochtend en was massaal ineens. Je gaat me niet wijsmaken / vertellen dat ineens iedereen het wist en op de knop bij btc drukte.
Ik denk dat het vaker gaat gebeuren op de maandag ochtend en dat het een kwestie van openen is/wordt. Niet meer in dienorde van grootte maar wel vergelijkbaar.
Daarom zit ik nu in btc
[ Voor 3% gewijzigd door Thommie.nl op 22-10-2018 07:24 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!