Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 337 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.927 views

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Echt waardeloos dat je niet kunt zien op welke positie je staat in het orderbook..

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Martine schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:46:
Heb meteen wat XRP gekocht, want deze boot wil ik niet missen! :*)
Dan moet je gelijk minimaal 50 andere coins kopen, want zulke filmpjes of artikelen zijn er namelijk ook over al die coins. Dat persoon X zegt dat coin X helemaal geweldig is en gaat moonen zegt gewoon compleet niets. Voor iedere coin die er is zijn er shillers. Hier op het forum lopen er ook een paar rond. Beter ga je kijken naar de mensen die er sceptisch over zijn en nadelen benoemen. Filmpjes waarbij een coin helemaal geweldig is zijn er dus voor iedere coin en het zegt gewoon niets helaas.

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-11 19:52
PilatuS schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:55:
[...]

Dan moet je gelijk minimaal 50 andere coins kopen, want zulke filmpjes of artikelen zijn er namelijk ook over al die coins. Dat persoon X zegt dat coin X helemaal geweldig is en gaat moonen zegt gewoon compleet niets. Voor iedere coin die er is zijn er shillers. Hier op het forum lopen er ook een paar rond. Beter ga je kijken naar de mensen die er sceptisch over zijn en nadelen benoemen. Filmpjes waarbij een coin helemaal geweldig is zijn er dus voor iedere coin en het zegt gewoon niets helaas.
Het zegt inderdaad vrij weinig. Echter, als veel mensen die shit geloven kan dat wel degelijk van invloed zijn op de prijs, helaas. Maar daardoor dus ook grotere kans dat het snel instort. :+

@Martine Onthoud gewoon dat niemand de koers kan voorspellen, dus wees sceptisch tegenover iedereen die dat probeert te doen :9

Even over de huidige BTC koers; benieuwd wat ie doet rond de 6300, dat zou een nieuwe "higher low" kunnen worden nu weer een daling is ingezet.

[ Voor 7% gewijzigd door JorzoR op 29-10-2018 13:05 ]

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
PilatuS schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:55:
[...]

De waarheid ligt meestal gewoon in het midden.
Ik zou zeker niet ook alleen gaan kijken naar mensen die er sceptisch over zijn,zijn er genoeg die alles behalve hun eigen coin bashen.

• PilatuS
  • Niet online
wehave schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:22:
[...]

De waarheid ligt meestal gewoon in het midden.
Ik zou zeker niet ook alleen gaan kijken naar mensen die er sceptisch over zijn,zijn er genoeg die alles behalve hun eigen coin bashen.
Niet bashen nee, maar wel een objectieve blik zonder alle mooie woorden. Die mensen zijn er ook wel.

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Het blijft, vind ik, lastig om als de trend naar beneden is (zoals nu) weer het juiste instap moment te kiezen. Wanneer ben je tevreden met extra munten die je kunt kopen? Als je te lang wacht loop je het risico dat je uiteindelijk weer duurder inkoopt, want het kan ineens weer terug omhoog schieten. Wat doen jullie in zo'n situatie? Wachten tot de koersen weer een paar candles stabiel zijn?

[ Voor 0% gewijzigd door daboemann op 29-10-2018 13:38 . Reden: spelfout ]

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-11 19:52
daboemann schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:38:
Wachten tot de koersen weer een paar candles stabiel zijn?
Ja. Als je de bull run ride wilt meerijden, dan kan je nu beter wachten op wat candles die het een en ander bevestigen, omdat we nog niet in een bull run zitten. Wat er de afgelopen weken allemaal is gebeurt is geen pijl op te trekken, mensen die winsten hebben gemaakt hadden imo gewoon een portie geluk :9

[ Voor 38% gewijzigd door JorzoR op 29-10-2018 13:47 ]

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:50

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Goed artikel over Tether en de recente crash: https://hackernoon.com/king-tether-dethroned-36c37e3ed5bb

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

BTC maakt een glijder naar 6365

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Ouch! Dikke loss ook op mijn alts. Zo even kijken wat de schade is in totaal...

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11 13:48
Buy the ...(hoeveelste ondertussen al ?) dip ?!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10 12:10
is normale fluctuatie, en het is pas een loss als je verkoopt. relax allemaal

Verwijderd

Bekijk ik zojuist mijn portfolio, blijkt dat deze ligt te stuiptrekken en happen om lucht. Allemaal rood schuim uit z'n bek, overal rood.

Heb als BHV'er zijnde een keuze moeten maken en z'n nek maar omgedraaid. Wat een slachtveld. R.I.P portfolio.

Ben nu op zoek naar een mooie grafsteen voor mijn portfolio. Zat te denken aan iets van gepolijst graniet met bladgoud ingelegde tekst maar da's nogal duur blijkbaar. Geen fiat meer voor...

Denk dat ik maar gewoon een stuk zwerfhout met merkstift beklad. En dan een bosje bloemen van de Aldi erbij. Het gaat tenslotte om het idee. Die dooie PF merkt er toch niets meer van...

Mochten er nog mensen afscheid willen nemen van mijn portfolio: er komt nog een dienst ergens in de openlucht. Geen cake en koffie. Wel kraanwater. Je mag natuurlijk wel boterhammen ofzo meenemen als je niet een uurtje zonder vreten kan.

Vaarwel trouwe vriend. Het waren 10 gezellige maanden. Tot ooit.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-11 19:14
Ahaa er is dus toch hoop!

Zero.

• Rebbelx
Plan hier is om tot eind dit jaar beperkt bedragje er nog bij te steken. Heb ik een mooi portfolio kunnen opbouwen in 2018. Dan laat ik het een aantal jaar staan. Bijsteken doe ik niet meer. Ik heb mijn duit in het zakje gedaan :-)

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10 12:10
Rebbelx schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:55:
Plan hier is om tot eind dit jaar beperkt bedragje er nog bij te steken. Heb ik een mooi portfolio kunnen opbouwen in 2018. Dan laat ik het een aantal jaar staan. Bijsteken doe ik niet meer. Ik heb mijn duit in het zakje gedaan :-)
dat dacht ik ook eind 2017, echter betrap ik me er iedere maand op, toch weer plukjes fiat er in te stoppen. het is een soort zieke verslaving denk

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Mag toch hopen dat we nog wat meer actie gaan zien dan dit stukkie omlaag. Dit is voor mij nauwelijks noemenswaardig na zo'n lange tijd stabiel. Waar blijft die immense volatiliteit waar heel youtube/reddit/telegram vol mee staat.

't zal me echt niet verbazen als we straks gewoon weer op 6.4k staan, ff wat longs liquideren en weer door.

Ik koop maar weer een plukje bitcoin bij. (8>

• Rebbelx
jasper7878 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:57:
[...]

dat dacht ik ook eind 2017, echter betrap ik me er iedere maand op, toch weer plukjes fiat er in te stoppen. het is een soort zieke verslaving denk
:-) Heb ik ook een hele tijd gehad, op een bepaald moment stopt het echter. Als we ooit weer mooi gaan stijgen zoals vorig jaar, zal ik er de vruchten hopelijk van plukken maar dat is natuurlijk geen garantie. Ik heb heel 2018 telkens in de dips bags bijgekocht of kunnen verder uitbreiden. Nu ben ik op een punt gekomen dat ik er gewoon niet meer wil inpompen omdat ik vind dat ik er genoeg fiat heb ingestopt. Het is en blijft een risicovolle investering en bovendien wordt het steeds moeilijker om je op te laden met MOON berichtjes etc als je je portfolio steeds verder ziet dippen. Heb heel 2018 bijgestopt en dit steeds op vrijwel hetzelfde moment, elke maand. Er is denk ik geen enkele maand geweest dat ik in de + stond met de investering van de maand ervoor..

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

HOT is ook wat onderuit gekakt. Ook maar even een pakje van bij gekocht. Altijd leuk als die straks gaat knallen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23-11 18:13
zoow EOS en PRL , krijgen er ook even van langs , mooi inkoop momentje

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-11 07:11
Martine schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:46:
Iemand hier bekend met het YouTube kanaal To The Lifeboats?
Heb meteen wat XRP gekocht, want deze boot wil ik niet missen! :*)

Van dit filmpje (link hieronder) zakt je broek af!! Anders begin je bij het eerste filmpje te kijken en lees je makkelijk in. Kost wat tijd, maar dan heb je ook wat! :)

YouTube: The Phoenix Rises - Ripple XRP to Replace the SDR?
Welkom aan boord pik. :P Nu vasthouden die XRP-tjes.

• dimdam
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-03 09:40
Durf niet te kijken in mijn portfolio :? Was net voor de dip in WTC gestapt , dus had niet door dat de BTC een dip had :z hoop dat de WTC ff omhoog gaat nu O-)
Komt wel slecht uit voor mijn GVT nu 8)7
Aan de andere kant kan ik wel coins kopen die laag staan nu :)

[ Voor 24% gewijzigd door dimdam op 29-10-2018 15:31 ]

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Rebbelx schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:04:
[...]
Er is denk ik geen enkele maand geweest dat ik in de + stond met de investering van de maand ervoor..
April tot 10 mei was even leuk, maar voor de rest heb je idd groot gelijk. Ik heb ook die hele bearrun gekocht... Maar goed, heb er wel vertrouwen in dat we straks langs de zijlijn staan te lachen, juigen en klappen naar alle nieuwe winnaars die tijdens de volgende bullrun instappen.

• Rebbelx
Chris.nl schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:34:
[...]

April tot 10 mei was even leuk, maar voor de rest heb je idd groot gelijk. Ik heb ook die hele bearrun gekocht... Maar goed, heb er wel vertrouwen in dat we straks langs de zijlijn staan te lachen, juigen en klappen naar alle nieuwe winnaars die tijdens de volgende bullrun instappen.
Fingers crossed.

• Specy
Interessant, mijn Cryptopia-portfolio is de dip al weer teboven, maar op Binance heb ik wel een klein klapje gehad (-2%). In totaal nog altijd hoger dan 1.5 dag geleden dus het valt allemaal weer mee.

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-11 16:19
Op dit moment zie ik nog wel veel beweging in een heleboel low-cap coins. Ineens duiken er hier en daar wat coins op dit gewoon verdubbelen in een aantal dagen. NIX, PRL, PAL, SWM, LOKI.

Vorig jaar herfst was dit precies hetzelfde. Dit waren de momenten dat IOTA, VTC, GRS, XRB en VEN ineens gigantische stappen maakte. Paar maanden laten brak de markt ineens door en zaten we met een enorme bullrun.

Ik zie nu weer hetzelfde gebeuren, kleine coins die groot worden en dikke runs maken. Het is en blijft zoeken naar spelden in een hooiberg, maar ze zijn er en je ziet dat er geinvesteerd wordt.

Volgende maakt BAKKT, heel benieuwd naar deze.

• hager1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-11 21:43
mda laat weer een paar mooie candels zien. lijkt of er een aantal uit btc zijn gestapt uit voorzorg in mda. go FOMO

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:38:

Heb als BHV'er zijnde een keuze moeten maken en z'n nek maar omgedraaid. Wat een slachtveld. R.I.P portfolio.

Ben nu op zoek naar een mooie grafsteen voor mijn portfolio. Zat te denken aan iets van gepolijst graniet met bladgoud ingelegde tekst maar da's nogal duur blijkbaar. Geen fiat meer voor...
Als we samen een graf doen, is het goedkoper. Het portfoliostapelgraf.
En ik heb slagletters, dus dan kunnen we de tekst er inslaan.

• Klaas25
  • Laatst online: 12-11 07:11
Ik had in weken niks meer bijgekocht tot dit weekend. En ja hoor. Weer raak. Niet te filmen. _O-

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
lauraz schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:11:
[...]

Of 'gewoon' deze jatten en hem personaliseren met post-it's.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9lund21o9Puirqudqx8b2v3g/full.jpg

Verwijderd

lauraz schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:11:
[...]

Aaah nice. Dat scheelt weer wat fiat! Wellicht komen er nog meer Tweakers met een dood portfolio. Dan kunnen we er een portfoliomassagraf van maken.

• JoeriF84
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-02-2021
cryptore schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:07:
zoow EOS en PRL , krijgen er ook even van langs , mooi inkoop momentje
Mijn Xellar omgezet naar PRL en nu al terug in de plus in euro's op mijn Kucoin account. Thanks voor de tip.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Ik lees er misschien over (heb het artikel maar cursief kunnen lezen), maar waar staat de de huidige dip veroorzaakt wordt door Tether?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 12:42
Chris.nl schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:35:
[...]

Ja joh, ik 'fantaseer' momenteel vooral over spotgoedkoop bijkopen ipv winst pakken. Heb een sollicitatie lopen op nieuwe leuke werkplek, dus geen haast qua moon, lambo en shit. Crypto is een bijzaak, maar f*ing leuke hobby...
Met crypto heb ik eerder het vermoeden om BIG te kunnen winnen dan ik hoop te winnen met het meedoen met de staatsloterij. En voor velen is inderdaad crypto een "bijbaantje/hobby" waar je hoopt op die lambo en shit :)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:50

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
TomTorquay schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:06:
[...]

Ik lees er misschien over (heb het artikel maar cursief kunnen lezen), maar waar staat de de huidige dip veroorzaakt wordt door Tether?
Er staat niet echt "het komt door X", maar dat is ook niet echt het doel van het artikel.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
.oisyn schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:19:
Er staat niet echt "het komt door X", maar dat is ook niet echt het doel van het artikel.
Ok, thnx.
Een interessante inkijk geeft het zeer zeker.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:09
Veel pump en dumps op de alts

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-11 14:56
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:38:
Bekijk ik zojuist mijn portfolio, blijkt dat deze ligt te stuiptrekken en happen om lucht. Allemaal rood schuim uit z'n bek, overal rood.

Denk dat ik maar gewoon een stuk zwerfhout met merkstift beklad. En dan een bosje bloemen van de Aldi erbij. Het gaat tenslotte om het idee. Die dooie PF merkt er toch niets meer van...

Mochten er nog mensen afscheid willen nemen van mijn portfolio: er komt nog een dienst ergens in de openlucht. Geen cake en koffie. Wel kraanwater. Je mag natuurlijk wel boterhammen ofzo meenemen als je niet een uurtje zonder vreten kan.

Vaarwel trouwe vriend. Het waren 10 gezellige maanden. Tot ooit.
@Verwijderd Breng gewoon een scheurkalender uit met de beste posts uit dit topic van het afgelopen jaar, en dan komt die lambo alsnog :+

OT: weer een speldenprikje omlaag. Ik denk dat we gewoon weer herstel gaan zien naar $6400, maar ik kan het mis hebben. Ik vind dit afwachten en die minimale bewegingen maar niks, zo kan ik er in ieder geval geen geld mee verdienen. Sta ook al een hele tijd langs de zijlijn. Die crash in februari was achteraf wel echt legendarisch. Vroeger was alles beter :/

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Theta is al weer lekker aan het herstellen. Go mooon net als de rest afgelopen tijd x2 zou leuk zijn oOo

• PHPResource
PRL gaat echt vol-ledig door het putje nu, wow

Verwijderd

PHPResource schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:07:
PRL gaat echt vol-ledig door het putje nu, wow
Jemig ja die is echt compleet het ravijn ingestort. Ouch...

• PHPResource
Op 1200 zakje gekocht, hopen op een flinke bounce. Kan toch niet anders?

• dimdam
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:13:
[...]

Jemig ja die is echt compleet het ravijn ingestort. Ouch...
Vaak is wel zo dat die een dag later weer sterker terug komt , daar hopen we op _/-\o_

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-11 14:28

raq

PHPResource schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:14:
Hoop het wel, m'n winst van de run van afgelopen week is redelijk verdampt denk ik. Moet de balans nog opmaken zo.

De tijd leert of het tij keert

Verwijderd

Succes! Ik hoop het, kijk die 24h high... Indien bitcoin stabiliseert of weer wat stijgt dan denk ik met de hype van laatste weken idd mooie bounce... Maar wel lef!

• Specy
Alts zijn weer een klein beetje aan het herstellen. Ik sta nu tov. gisteren deze tijd op 0.15% verlies, dat valt nog wel mee... (As always, gemeten in Bitcoin, niet in euro).

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

Specy schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:21:
Alts zijn weer een klein beetje aan het herstellen.
nou wat denk je van PRL :(

-60% staat weer op 7 cent. bizar dit

Prepare for the next ATH

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
De markt zoals die er nu voor staat zegt wat anders, shorts klimmen weer omhoog, sentiment is slecht, zijn weer een hoop moon boys in crypto gestapt, als ik de media een beetje volg.

Kan ook zo omslaan natuurlijk maar ik heb mijn twijfels, ik heb mijn posities in iedere geval verkocht en zit met mijn vingertjes op de knoppen voor een eventuele snelle run van een paar %.

Zo ie zo is de laatste maand maar weinig te verdienen met crypto voor mij, ik zit tegenwoordig meer op de reguliere beurzen waar je nu dagen voorbij komen dat je zo 10/15% kan pakken.

Begint zo een beetje saai te worden, zit er zelfs al over na te denken om weer eens echt te gaan werken

• Tominatie
  • Niet online
Wow, wat een kleine daling van bitcoin kan doen met sommige alts. ZIEK!
Ik koop ff een hele hoop PRL. Ik hou wel van een gokje.

• Tominatie
  • Niet online
Ik ben helemaal ready voor die bounce. Bags gevuld op 1200 sat nadat een whale graag van zijn bag af wou.
:)

• dimdam
:Y Drgn wil weer :)

• Tominatie
  • Niet online
Haha, die heb ik nou net toevallig verkocht rond de 3200/3150 sats om in Oyster te gooien. :P

• PHPResource
Tominatie schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:36:
Ik ben helemaal ready voor die bounce. Bags gevuld op 1200 sat nadat een whale graag van zijn bag af wou.
:)
Nou dan zijn we 1200 sats buddies, ik heb hetzelfde. Gogogo

• dimdam
Tominatie schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:39:
[...]

Haha, die heb ik nou net toevallig verkocht rond de 3200/3150 sats om in Oyster te gooien. :P
Dat verklaart alles 7(8)7
Heb nog veel vertrouwen in de DRGN (y)

• braamr80
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-06 21:33
Je zou maar een buyorder hebben geplaatst van 788 Sats.... Krijg je nog de boodschap of je het zeker weet (of je niet gek bent) maar heb je nu een mooie bak vol met PRL..

• Tominatie
  • Niet online
PHPResource schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:41:
[...]

Nou dan zijn we 1200 sats buddies, ik heb hetzelfde. Gogogo
Alles of niets! :')
Wordt vast niets. :Y)

Wat een whale geweld zeg, die wil echt ten koste van alles zijn bags kwijt.

• Tominatie
  • Niet online
We can confirm someone has taken control of the Smart Contract. Do NOT BUY ANYTHING. We are waiting for more information and also trying out best to close KuCoin's trading right now!

DO NOT BUY PRL RIGHT NOW!

Tis linke soep dus jongens.

• braamr80
Of iemand wil heel laag inkopen......

• Tominatie
  • Niet online
braamr80 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:51:
Of iemand wil heel laag inkopen......
Zou ook kunnen...... lol 8)7

Ik zie dit wel op reddit:
https://www.reddit.com/r/...roblem_with_prl_contract/

• Berry1980
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-10 22:12
IOTA zakt ook het ravijn in 😩😩😩😩 iemand hier nog vertrouwen in?

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23-11 22:22
PRL trading suspended for the time being.

Aldus Oyster

• braamr80
Vage shit met die PRL..... Heb er toch nog 15 a 20 % mee kunnen pakken. Durf het nu ff niet meer aan.

• Tominatie
  • Niet online
Haha, ben ik nu de lul? Ik zie mijn zak Oyster niet meer staan op kucoin.

• PHPResource
Oké.. PRL gewoon weg van kucoin nu

• burnebie
20k stuks PRL. Doei.....:(

• braamr80
Ja, inderdaad staat ie er niet meer tussen. Ze zullen wel ff wat gaan uitzoeken. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

• dimdam
Hij is weg op kucoin ;w PRL ook mijn coins

[ Voor 20% gewijzigd door dimdam op 29-10-2018 19:59 ]

• burnebie
Die komt terug voor een schijtprijs.
Dan koop ik er nog meer.

• Tominatie
  • Niet online
PHPResource schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:57:
Oké.. PRL gewoon weg van kucoin nu
8)7 8)7
Same for me. Nu toch wel spijt dat ik ingestapt ben :+ :+
Achja, eindelijk weer is wat actie op me beeldscherm. Ben benieuwd hoe nu verder..

Ook geruchten over een evt. exit scam

• staafmixer
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04 17:52
Gelukkig staat PLR nog in het groen :+

• PHPResource
Tominatie schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:00:
[...]

8)7 8)7
Same for me. Nu toch wel spijt dat ik ingestapt ben :+ :+
Achja, eindelijk weer is wat actie op me beeldscherm. Ben benieuwd hoe nu verder..

Ook geruchten over een evt. exit scam
Haha kutzooi. Ik dacht ik doe eens wat anders dan groene candles najagen en ga een keer vol in een dip. Ook de laatste keer dat ik dat doe 8)7

• Tominatie
  • Niet online
PHPResource schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:02:
[...]

Haha kutzooi. Ik dacht ik doe eens wat anders dan groene candles najagen en ga een keer vol in een dip. Ook de laatste keer dat ik dat doe 8)7
8)7 8)7 8)7

Haha ik vind het op de 1 of andere manier ook wel weer komisch. Zoveel gedupeerden waaronder wij dus, maar je hebt ook nog al die andere bagholders en shit. Heftige shit 8)7

Ben blij als ik nog wat terug zie.

Verwijderd

Jezus wat een vage shit weer dit... Ongelooflijk. Sterkte gasten, ik hoop dat dit wordt opgelost...

• PHPResource
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:06:
Jezus wat een vage shit weer dit... Ongelooflijk. Sterkte gasten, ik hoop dat dit wordt opgelost...
Thanks! Ik vind dit gedoe zo kut aan de crypto scene, zo blijft mass adoption een utopie met al die onzekerheid en gevaar om je funds binnen een dag kwijt te raken.

• braamr80
Zie wel dat de trades die ik heb gemaakt op PRL er niet meer tussen staan. Weet niet of ze dit ook gaan of hebben teruggedraaid. Zo ja, dan zou het wel jammer zijn (voor mij dan)

• dimdam
DBC verkocht voor PRL , maar ook transactie is verdwenen dat ik PRL gekocht heb :?

• PHPResource
braamr80 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:07:
Zie wel dat de trades die ik heb gemaakt op PRL er niet meer tussen staan. Weet niet of ze dit ook gaan of hebben teruggedraaid. Zo ja, dan zou het wel jammer zijn (voor mij dan)
Betreft een tijdelijke delisting gok ik zo. Totdat het sein weer groen is gegeven.

• Tominatie
  • Niet online
Bij mij is ook alles verdwenen maar dat komt omdat Kucoin alles heeft stilgezet. Dont worry guys:
Regarding PRL, the technical team is working on this. An announcement will be made soon.
Hi Tom, Sorry for the inconvenience, Please wait for further announcement regarding this matter.
We gaan het meemaken.

• dimdam
Zoiets is wel moeilijk terug te draaien
Denk dat een tijdstip wordt bepaald , en dan schuiven van PRL van wallet naar wallet |:(
Of een airdrop over de wallets O-)

[ Voor 65% gewijzigd door dimdam op 29-10-2018 20:16 ]

• braamr80
PHPResource schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:08:
[...]

Betreft een tijdelijke delisting gok ik zo. Totdat het sein weer groen is gegeven.
Als ik de telegram mag geloven gaat dat hem niet meer worden.. Maar ja, wie weet valt het allemaal nog mee. Hoop verliezers denk ik.. Als je kijk naar de absurde stijging van afgelopen tijd past dit wel in het totale plaatje. Die stijging leek ook niet echt heel natuurlijk toch ??

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 21:44

DJT

Huh, ik had ook nét weer PRL terug gekocht.. Niet meer te vinden. Heel vaag.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Manmanman wat een nare berichten weer. Daar word je niet heel vrolijk van. Ik heb niks met PRL, maar die maakte blijkbaar een enorme duikvlucht waarop enkele mensen hier besloten hebben om te gaan kopen begrijp ik nu. Kwam die duikvlucht dus door mensen die meer informatie hadden en eieren voor hun geld hebben gekozen?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• JoeriF84
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-02-2021
Zo blij toen ik vanmiddag mijn verlies terug recht had gezet nadat ik PRL had gekocht. Dacht dat 2574 wel een mooi instap moment was (En dat was het ook even). Dit terug recht zetten gaat helaas niet meer lukken vandaag denk ik.

• PHPResource
braamr80 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:10:
[...]

Als ik de telegram mag geloven gaat dat hem niet meer worden.. Maar ja, wie weet valt het allemaal nog mee. Hoop verliezers denk ik.. Als je kijk naar de absurde stijging van afgelopen tijd past dit wel in het totale plaatje. Die stijging leek ook niet echt heel natuurlijk toch ??
Nee joh dat zal wel meevallen. Het wordt nu onderzocht en op korte termijn gefixt. De vraag is alleen hoe zal de koers verlopen zodra trading weer mogelijk wordt gemaakt.

De stijging was inderdaad zeker niet natuurlijk, maar ik zie er geen verklaring voor vanuit de vermeende hack. Ze konden dus nieuwe PRL coins creëren en dumpen op de markt zoals ik het nu lees? Dat zorgt toch juist voor een dump ipv stijging

• DJT

DJT

Ik had net weer wat vrij gemaakt om nóg wat bij te kopen toen ik PRL ineens kwijt was in mijn favorieten.

• Tominatie
  • Niet online
T is alleen maar speculeren nu, jongens. ER is nog niks duidelijk, wacht de komende announcements af en hopelijk valt het mee. Zo niet, dan zijn we mooi de sjaak. oOo

Kucoin heeft PRL on hold gezet. Dus je kan 'm nu nergens meer zien, dit is altijd zo.

• Tominatie
  • Niet online
Eerste update:
https://news.kucoin.com/e...ading-temporarily-closed/

"Per request from Oyster Pearl (PRL) project"

Een exitscam lijkt me het dus niet. Of misschien 1 vervelend rotjong.

• PHPResource
Tominatie schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:14:
T is alleen maar speculeren nu, jongens. ER is nog niks duidelijk, wacht de komende announcements af en hopelijk valt het mee. Zo niet, dan zijn we mooi de sjaak. oOo

Kucoin heeft PRL on hold gezet. Dus je kan 'm nu nergens meer zien, dit is altijd zo.
Praatgroepje aanmaken dan maar ;w

• DJT

DJT

Op Cryptopia wordt hij nog wel verhandeld.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

DJT schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:18:
daar heb ik mijn bag staan, zo stom van mij had ik maar op de top verkocht..............
nu weer terug bij af

Prepare for the next ATH

• PHPResource
DJT schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:18:
Nice. En op CMC nog wel > 1200 sats, dat stemt gerust }:O

• Tominatie
  • Niet online
Dat stemt me inderdaad gerust. Alhoewel ik cryptopia echt een shady exchange vind en als je kijkt naar het volume.. Tsja.

Ik ga oprecht lachen als dit me nog winst gaat opleveren ook..

Verwijderd

Het lijkt erop dat er door een exploit in het smartcontract van PRL op de Ethereum chain op 1 of andere manier PRL kon worden gegenereerd. Die daarna gretig gedumpt werd op Kucoin. (van wat ik lees op Reddit, geen officiële berichten)

Jammer dit. Ook jammer dat er veel mensen hier zijn ingestapt na die bizarre dump.

Hopen dat ze hier wat aan kunnen doen en/of PRL team hier iets aan kan/gaat doen. Sowieso succes jongens! Dit zuigt

• PHPResource
Tominatie schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:21:
Dat stemt me inderdaad gerust. Alhoewel ik cryptopia echt een shady exchange vind en als je kijkt naar het volume.. Tsja.

Ik ga oprecht lachen als dit me nog winst gaat opleveren ook..
Ja en toch is dat laatste niet eens volledig uitgesloten. Immers er heeft een massale dump plaats gevonden en veel panic sellers hebben daaraan bijgedragen. Als dadelijk de exploit is gefixt ontstaat er weer een run op PRL door diezelfde panic sellers die weer willen instappen.

• Tominatie
  • Niet online
PHPResource schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:26:
[...]

Ja en toch is dat laatste niet eens volledig uitgesloten. Immers er heeft een massale dump plaats gevonden en veel panic sellers hebben daaraan bijgedragen. Als dadelijk de exploit is gefixt ontstaat er weer een run op PRL door diezelfde panic sellers die weer willen instappen.
Ik denk dat het met een sisser af gaat lopen en inderdaad wij hebben onbewust eigenlijk de hele paniek opgekocht. Ik kwam er pas later achter dat er allemaal problemen waren rond PRL. Ik ben benieuwd man. Iemand zei me dit: "Smart contract got compromised, 4mil PRL printed out of the thin air. Thats what happened"

Alsnog slechte zaak, hopen op het beste.

• dimdam
Coin s terug en een airdrop van het team , ik ben voor d:)b of burn van de extra coin s .

[ Voor 20% gewijzigd door dimdam op 29-10-2018 20:32 ]

• Tominatie
  • Niet online
Zo'n 7 uur geleden heeft de maker van het smart contract (PRL) het eigenaarschap ervan overgedragen aan iemand anders: https://etherscan.io/tx/0...f6154495395a074e19e0e70f9.

De enige die dat heeft kunnen doen is ofwel iemand bij PRL, ofwel de ontwikkelaar van het contract, ofwel iemand die daar toegang tot heeft gekregen op een andere manier.

Klinkt dit als een exit scam? Waar klinkt dit naar volgens jullie?

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:38:
Waar klinkt dit naar volgens jullie?
Opletten met niet bewezen nieuwe low volume (shit?) coins ? :P

• PHPResource
Tominatie schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:38:
Zo'n 7 uur geleden heeft de maker van het smart contract (PRL) het eigenaarschap ervan overgedragen aan iemand anders: https://etherscan.io/tx/0...f6154495395a074e19e0e70f9.

De enige die dat heeft kunnen doen is ofwel iemand bij PRL, ofwel de ontwikkelaar van het contract, ofwel iemand die daar toegang tot heeft gekregen op een andere manier.

Klinkt dit als een exit scam? Waar klinkt dit naar volgens jullie?
Ik geloof niet dat het een exit scam is man. De ontwikkelaars waren oprecht goed bezig

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Nieuwe dip?
Pagina: 1 ... 337 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!