Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 326 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.936 views

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:58

Crusader

Arc Nature

keest12 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:59:
[...]

Zoals velen met mij al aangeven, de toko VeChain riekt aan alle kanten. Combineer dat met de niet verifieerbare partnerships, nieuwtjes en beweringen en je bent al gauw bedachtzaam. Is het echt een scam? Ik weet het niet, maar een grote mond trekt aandacht en dan kom je gewoon onder een vergrootglas. Als je daar dan niet al te best vanaf komt, is het logisch dat daar ophef over ontstaat.

De prijs is overigens niet gepumpt omdat geen enkele coin die op de radar van de mainstreem crypto investeerders staat het afgelopen jaar winsten heeft kunnen boeken. We zitten nu nou eenmaal in een bear market en dat beseffen ze bij VeChain ook. Het circus zal bij de return of the bull weer van start gaan is mijn gok.
Niet verifieerbare partnerships.
Welke is precies niet verifieerbaar? Laten we BMW voor het gemak even buiten beschouwing laten, want zoals ik al zei is die aankondiging wat anders gelopen dan we gewend zijn.
Geef eens 1 partnership die ze genoemd hebben maar die niet verifieerbaar is?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hey gasten, alle FUD aside. Waar blijft die weekend pump?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 12:42
DAMAGE schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:04:
Hey gasten, alle FUD aside. Waar blijft die weekend pump?
Hey gasten, alle FUD aside. Waar blijft die weekend dump? ==> Die is nu al begonnen :z

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Het heet weekend dipje.

Weg

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:53
keest12 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:59:
[...]

Zoals velen met mij al aangeven, de toko VeChain riekt aan alle kanten. Combineer dat met de niet verifieerbare partnerships, nieuwtjes en beweringen en je bent al gauw bedachtzaam. Is het echt een scam? Ik weet het niet, maar een grote mond trekt aandacht en dan kom je gewoon onder een vergrootglas. Als je daar dan niet al te best vanaf komt, is het logisch dat daar ophef over ontstaat.

De prijs is overigens niet gepumpt omdat geen enkele coin die op de radar van de mainstreem crypto investeerders staat het afgelopen jaar winsten heeft kunnen boeken. We zitten nu nou eenmaal in een bear market en dat beseffen ze bij VeChain ook. Het circus zal bij de return of the bull weer van start gaan is mijn gok.
Welke niet verifieerbare partnerships? En dat de marketing anders is dan bij een normaal bedrijf ben ik met je eens, maar zeker niet uitzonderlijk in crypto-land.

Waar ik met name moe van wordt is het constante geroep van dat het een scam is zonder enige vorm van bewijs. Komt weer het riedeltje over de split (wat al meerdere coins hebben gedaan), het sneue youtube filmpje van iemand die het pand niet kan vinden maar uiteindelijk wel en een aantal mensen aanspreekt van BYD die er niks vanaf weten (wat logisch is als je niet met dat initiatief te maken hebt)

En nu weer dat filmpje van crypto chico, een bierdrinkende youtuber die normaliter 3.000 views heeft en nu erachter komt dat door het over Vechain te hebben opeens zijn views door het dak gaan. die met wat ‘bewijs’ aankomt van ruim een jaar geleden (toen ze niet eens voor vechain werkte) en over de bmw partnership lult terwijl allang bleek dat ze aan die startup garage meededen (vertel mij, welke coin in cryptoland zou daar geen rukbaarheid aan geven).

Ik zie gewoon een bedrijf dat een chinese manier van Marketing voeren heeft, maar verder enorm hard aan de weg aan het timmeren is. Op de manier van marketing voeren kun je je bedenkingen hebben. Maar het om die reden een scam noemen is gewoon klinkklare onzin. Het is geen Bitconnect en ze gaan niet opeens weglopen met je geld

Verwijderd

Ha wat leuk! Een crypto discussie:D ik pak de popcorn

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:18

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ha wat leuk! Een nieuwe user :D. Ik pak de banhamer :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Die conspiracy van chico over vechain gaat ver. Ff wat namen.

Suppoman(vechain) is een campagne tegen elastos gestart vanwege chico crypto. Die denkt dat chico betaald wordt door elastos.
Boxmining(vechain)
Jackson ma(vechain) = Cream

Dan zit die griet van Binance nog in het complot.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Zit ik met mijn zak VET de hele discussie te volgen... blijf toch maar lekker holden denk. Kansen spreiden zeggen ze toch? Ik ben zeker niet all in op VET, maar ik durf de gok wel aan.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Blik1984
DeeSung schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 18:04:
Die conspiracy van chico over vechain gaat ver. Ff wat namen.

Suppoman(vechain) is een campagne tegen elastos gestart vanwege chico crypto. Die denkt dat chico betaald wordt door elastos.
Boxmining(vechain)
Jackson ma(vechain) = Cream

Dan zit die griet van Binance nog in het complot.
Wow, echt superdiep ja

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Bartvandelaar schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 18:43:
Zit ik met mijn zak VET de hele discussie te volgen... blijf toch maar lekker holden denk. Kansen spreiden zeggen ze toch? Ik ben zeker niet all in op VET, maar ik durf de gok wel aan.
#me too

En anders gewoon wachten op de pump die gaat er echt nog wel een keer komen :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

cursquidHome schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 18:48:
[...]

#me too

En anders gewoon wachten op de pump die gaat er echt nog wel een keer komen :+
Ach, op bijv. EOS valt ook erg veel af te dingen, maar die doet het verder ook prima. Gewoon met oogkleppen op naar de positieve zaken kijken :9

* Taro pakt nog even snel 6% op ZRX waarvan hij de waarde ook niet begrijpt.

Interessant om te lezen, Binance heeft meer Tethers dan Bitfinex: https://twitter.com/cryptomanran/status/1053156337419468800. Als USDT klapt dan zitten op Binance de meeste bagholders verwacht men. Ik zit nu alleen nog op Coinbase Pro met BTC, ETH, ZRX en wat aparte wallets voor o.a. ADA, XRP, NEO en ONT.

[ Voor 35% gewijzigd door Taro op 19-10-2018 18:58 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

GVT blijft ook maar doorknallen, in sats gaat ie al flink naar de richting waar ik ze ooit voor heb gekocht...

Lekker door holden en hopen dat hun platform een succes gaat worden. Dan zullen we zien wat die tokens waard gaan worden.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-11 21:50

gws24

Thinking is hard!

Crusader schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:15:
[...]

Rebrand is alleen sketchy als je er dingen achter gaat zoeken. Heel makkelijk om dan op basis van aannames te denken dat er alleen maar slechte bedoelingen achter zitten.

De split, in woorden van VeChain, is gedaan om juist te voorkomen dat er met fractionals gerekend moet gaan worden, wat voor jou en mij heel logisch is dat dat gewoon kan, elke rekenmachine kan achter de comma rekenen. Maar er zitten diepere gedachtes achter, die voor enterprise businesses juist van belang zijn.
Maar ook hier, je kunt er van alles achter zoeken en daarom is VeChain een scam...

https://twitter.com/vecha...status/997548414912073733

En partnerships als BMW zeker? Nee. Alleen omdat dat partnership wat mist om zich heen heeft hangen en niet helemaal ging zoals we gewend zijn zijn opeens alle partnerships shady en maakt het VeChain een scam?

Partnerships als deze zijn allesbehalve fake:

DNV GL
PriceWaterhouseCoopers
PICC (grootste verzekeraar van China)
China Unicom
Kuehne & Nagel
DB Schenker
LVMH (Louis Vuitton)
Groupe Renault
Bright Food
NTT Docomo
BYD (groter dan Tesla)

(bron: https://vechaininsider.co...-of-vechain-partnerships/)

en die bedrijven zouden zich dus inmengen met een scam.

Over oogkleppen gesproken...
Het probleem dat veel mensen hebben met de partnerschappen van Vechain is dat ze doen alsof het echte partnerschappen zijn waarbij het lijkt alsof VEN door dat desbetreffende bedrijf gebruikt zal gaan worden maar in werkelijkheid stelt het vaak geen klote voor. Het blijkt dan vaak om heel iets anders te gaan dan een partnerschap, BMW laat je zelf al zitten maar bij jouw lijstje kan ik ook nog wel wat kanttekeningen plaatsen:

PriceWaterhouseCoopers verleent gewoon zijn diensten, tegen betaling, aan Vechain net zoals ze dat aan andere bedrijven doen. Heeft dus 0,0 te maken met het gebruik van VEN.

LVMH (Louis Vuitton): Ze hebben meegedaan aan een innovation award wedstrijd van LVHM en niet eens gewonnen. Geen partnerschap dus.
https://www.lvmh.com/news...18-lvmh-innovation-award/

NTT Docomo: ze doen mee aan het ntt docomo 5g open partner program net zoals 1000 andere bedrijven en volgens mij kan bijna elk bedrijf zich hiervoor aanmelden. Geen partnerschap dus.

Kuehne & Nagel: niet bevestigd door K&N

Groupe Renault: er wordt gelinkt in jouw link naar https://media.group.renau...-de-carnet-dentretien-nu1 maar daar wordt Vechain niet eens in genoemd. Het enige dat we weten is dat Vechain zegt dat het zo is.....

DNV GL hebben ze inderdaad een partnerschap mee, de rest ga ik niet uitzoeken.

Is Vechain een scam? Geen idee om eerlijk te zijn maar ik heb er geen goed gevoel over. Waar veel mensen zich aan storen is het pure gehype door Vechain zelf door te schermen met namen van allerlei grote bedrijven terwijl het vaak niks is.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:09:
GVT blijft ook maar doorknallen, in sats gaat ie al flink naar de richting waar ik ze ooit voor heb gekocht...

Lekker door holden en hopen dat hun platform een succes gaat worden. Dan zullen we zien wat die tokens waard gaan worden.
Wat een laag volume, erg kansrijk, maar ook gevaarlijk. Als je van >100 stuks af wil, dan kelder je wel een stuk.

Maar GVT is eigenlijk een concullega van ZRX, ik neem aan dat ze de opbrengsten van een dergelijke decentrale exchange zelf houden, dus de waarde van beide muntjes vind ik discutabel. Maar afijn, gewoon van profiteren zolang als het nog kan ;)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Omg check mda sell Wells.....
Wat kan hier het idee achter zijn?

[ Voor 38% gewijzigd door Thommie.nl op 19-10-2018 19:24 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:22:
[...]
Maar GVT is eigenlijk een concullega van ZRX, ik neem aan dat ze de opbrengsten van een dergelijke decentrale exchange zelf houden, dus de waarde van beide muntjes vind ik discutabel. Maar afijn, gewoon van profiteren zolang als het nog kan ;)
GVT is niet perséé voor een exchange. De voornaamste use-case is het investeerder platform waar je GVT-tokens aan professionele traders kan geven voor een bepaald termijn. Deze traders proberen dan zoveel mogelijk rendement te halen. Je betaalt en wordt uitbetaalt in GVT-tokens maar de waarde wordt wel in dollars vastgelegd als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik vind het nog steeds een leuk project en hou de community nog steeds met een schuin-oog in de gaten. Denk dat het platform toch wel door redelijk wat mensen gebruikt zal worden, dus dat is positief !

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Sam2013 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:23:
Omg check mda sell Wells.....
Wat kan hier het idee achter zijn?
And they're gone... 600 BTC teruggetrokken.

Wat betreft GVT: Waarom zouden professionele traders een deel van hun opbrengst aan anderen teruggeven? Misschien omdat ze de initiële investering niet hebben, maar dan is de kans dat ze goed kunnen traden ook klein. Het platform en idee is leuk, maar ik denk dat veel mensen hun geluk ergens anders zullen zoeken @Tominatie en @Verwijderd. Alsnog een leuke investering, maar, ik zie het in de praktijk niet zo snel werken.

[ Voor 49% gewijzigd door Taro op 19-10-2018 19:40 ]

• Tominatie
  • Niet online
@Taro Ze krijgen daar ook geld voor hé. Ik geef mijn GVT bijv. aan deze traders tegen een vooraf afgesproken prijs (die hij sowieso ontvangt).

Veel forex traders bijvoorbeeld hebben al aangegeven er zeker voor open te staan. Iedergeval wordt je dan niet beperkt tot crypto. Ik ga het sowieso een keer proberen en dan kijken hoeverre het rendement bevalt.

De traders op het platform worden ook onderworpen aan een KYC en dergelijke. Het zijn geen koekenbakkers of scammers iedergeval. Daarnaast kan je hun hele tradegeschiedenis checken/het rendement dat ze hebben gemaakt. Dus je kan makkelijk kijken welke trader je jouw geld toevertrouwt. Rendement is natuurlijk nooit zeker, maar er zitten echt wat toppers tussen die in de demo-versie ook al hele mooi rendementen maakte.

--

Moet je dit is zien 8)7 8)7 :+
https://www.daskapital.nl...-vvd-wil-een-crypto-euro/
e cryptomania is behoorlijk aanstekelijk. Zo aanstekelijk dat de hype ook op de radar is verschenen van de VVD-campagnecommissie voor de Europese Verkiezingen van komend jaar. In haar verkiezingsprogramma vinden we onder het kopje 'Een stabiele munt' het standpunt dat een zogenaamde nader te onderzoeken crypto-euro - uitgegeven door de Europese Centrale Bank - 'een veilig alternatief' kan zijn voor 'speculatieve cryptomunten, zoals bitcoins'. De partij wil 'voorkomen dat gebruikers alleen met cryptomunten kunnen betalen als ze bereid zijn hoge risico’s te accepteren'. Op deze manier kan de crypto-euro een 'veilige aanvulling op de fysieke euro en bestaande cryptomunten'
De VVD wil denk dat wij, de fanatieke cryptobroeders op ze gaan stemmen.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Huh? Dus de VVD wil een soort Euro-versie van USDT of zo?

Zodat mensen met crypto kunnen betalen - op zich geen gek idee want crypto-betalingen gaan eigenlijk veel makkelijker dan bankbetalingen. Wat er dan wel weer deels aan ligt dat er minder beveiliging op zit (geen pincode met reader enzo).

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:51:
@Taro Ze krijgen daar ook geld voor hé. Ik geef mijn GVT bijv. aan deze traders tegen een vooraf afgesproken prijs (die hij sowieso ontvangt).

Veel forex traders bijvoorbeeld hebben al aangegeven er zeker voor open te staan. Iedergeval wordt je dan niet beperkt tot crypto. Ik ga het sowieso een keer proberen en dan kijken hoeverre het rendement bevalt.

De traders op het platform worden ook onderworpen aan een KYC en dergelijke. Het zijn geen koekenbakkers of scammers iedergeval. Daarnaast kan je hun hele tradegeschiedenis checken/het rendement dat ze hebben gemaakt. Dus je kan makkelijk kijken welke trader je jouw geld toevertrouwt. Rendement is natuurlijk nooit zeker, maar er zitten echt wat toppers tussen die in de demo-versie ook al hele mooi rendementen maakte.

--

Moet je dit is zien 8)7 8)7 :+
https://www.daskapital.nl...-vvd-wil-een-crypto-euro/

[...]

De Crypto euro munt lekker oneindig uitprinten.
Ben benieuwd hoeveel euro er nu totaal op de wereld is.

• Tominatie
  • Niet online
DeeSung schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:58:
[...]

De Crypto euro munt lekker oneindig uitprinten.
Ben benieuwd hoeveel euro er nu totaal op de wereld is.
Hahaha zoiets dacht ik ook al. Hoeveel zal bitcoin waard gaan worden met al die crypto euromuntjes erin die telkens worden bijgeprint. 8)7 :+

Kansloos plan.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Je zal maar 170k Dollar kwijt zijn bij Bitfinex: https://twitter.com/Bitfinexed/status/1053346500443541504.

Hoe lang is deze situatie nog houdbaar...

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:35:
[...]

And they're gone... 600 BTC teruggetrokken.

Wat betreft GVT: Waarom zouden professionele traders een deel van hun opbrengst aan anderen teruggeven? Misschien omdat ze de initiële investering niet hebben, maar dan is de kans dat ze goed kunnen traden ook klein. Het platform en idee is leuk, maar ik denk dat veel mensen hun geluk ergens anders zullen zoeken @Tominatie en @Verwijderd. Alsnog een leuke investering, maar, ik zie het in de praktijk niet zo snel werken.
Het platform richt zich niet alleen op crypto, maar ook op forex en stocks.

Ik denk zeker dat er wel interesse komt uit de hoek van mensen met vermogen die kansen zien in crypto, maar het liever uitbesteden. Zoals met traditioneel beleggen ook vaker gebeurd.

En natuurlijk is alles relatief, maar als het allemaal aanslaat en van de grond komt dan kunnen we met een supply van nog geen 4 miljoen tokens zeker wat vuurwerk krijgen.

Misschien wel handig te vermelden dat ik 8 stuks heb, en het me dus ook niets kan schelen als ik alles kwijtraak :+

• Tominatie
  • Niet online
@Taro
Bitfinexed doet er alles aan om Tether/Bitfinex zwart te maken. Ik zeg niet dat die post onzin is maar ik zie het voor nu als FUD mits degene van de $170.000 met bewijzen komt.

Zit sinds gisteren trouwens all-in op Nano. Ik kocht ze rond de 3145 sat en hij daalde gelijk na 29xx sat. Nu staat ie weer op mijn aankoop prijs en heb bepaalde targets

Target 1: ~3300-3400 sat - verkoop 20%
Target 2: ~3800-3900 sat - verkoop 30%
Target 3: ~4400-4500 sat - verkoop 40%
Target 4: moon - verkoop 10%.

Iemand die ook gezellig in Nano zit? :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Kopen van GVT met zicht op de 30e lijkt me een goede optie. Misschien is verkopen op de 29e ook wel een goede optie :)

Verwijderd

Tominatie schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:51:
Als we in cryptotermen moeten blijven dan zal ik het zo formuleren:

De kans dat ik al mijn spaargeld in Bitconnect gooi is groter dan dat mijn stem naar VVD gaat. :+

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 24-11 21:21
Tominatie schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:21:
@Taro
Bitfinexed doet er alles aan om Tether/Bitfinex zwart te maken. Ik zeg niet dat die post onzin is maar ik zie het voor nu als FUD mits degene van de $170.000 met bewijzen komt.

Zit sinds gisteren trouwens all-in op Nano. Ik kocht ze rond de 3145 sat en hij daalde gelijk na 29xx sat. Nu staat ie weer op mijn aankoop prijs en heb bepaalde targets

Ja hoor , gisteren weer ingestapt op +/- 29500

• Tominatie
  • Niet online
Op bitfinex is 37% long en 63% short.
Op bitmex is 57% long en 43% short

Iets meer bears dus. Zou het grote aantal shorts op bitfinex komen door het koersverschil?

@cryptore gezellig man en een mooi instapmoment zeg. Had ik nog maar even gewacht 8)7

• cryptore
Tominatie schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:32:
Op bitfinex is 37% long en 63% short.
Op bitmex is 57% long en 43% short

Iets meer bears dus. Zou het grote aantal shorts op bitfinex komen door het koersverschil?

@cryptore gezellig man en een mooi instapmoment zeg. Had ik nog maar even gewacht 8)7
Ach dat heb ik ook zo vaak , denk je op een goed moment in te stappen , gaat het direct weer lager , hoort er bij , maar ik ben een slowtrader , wacht wel weer tot het stijgt

• Blik1984
gws24 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:12:
[...]
Het probleem dat veel mensen hebben met de partnerschappen van Vechain is dat ze doen alsof het echte partnerschappen zijn waarbij het lijkt alsof VEN door dat desbetreffende bedrijf gebruikt zal gaan worden maar in werkelijkheid stelt het vaak geen klote voor. Het blijkt dan vaak om heel iets anders te gaan dan een partnerschap, BMW laat je zelf al zitten maar bij jouw lijstje kan ik ook nog wel wat kanttekeningen plaatsen:

PriceWaterhouseCoopers verleent gewoon zijn diensten, tegen betaling, aan Vechain net zoals ze dat aan andere bedrijven doen. Heeft dus 0,0 te maken met het gebruik van VEN.

LVMH (Louis Vuitton): Ze hebben meegedaan aan een innovation award wedstrijd van LVHM en niet eens gewonnen. Geen partnerschap dus.
https://www.lvmh.com/news...18-lvmh-innovation-award/

NTT Docomo: ze doen mee aan het ntt docomo 5g open partner program net zoals 1000 andere bedrijven en volgens mij kan bijna elk bedrijf zich hiervoor aanmelden. Geen partnerschap dus.

Kuehne & Nagel: niet bevestigd door K&N

Groupe Renault: er wordt gelinkt in jouw link naar https://media.group.renau...-de-carnet-dentretien-nu1 maar daar wordt Vechain niet eens in genoemd. Het enige dat we weten is dat Vechain zegt dat het zo is.....

DNV GL hebben ze inderdaad een partnerschap mee, de rest ga ik niet uitzoeken.

Is Vechain een scam? Geen idee om eerlijk te zijn maar ik heb er geen goed gevoel over. Waar veel mensen zich aan storen is het pure gehype door Vechain zelf door te schermen met namen van allerlei grote bedrijven terwijl het vaak niks is.
Allereerst wil ik zeggen dat ieder cryptobedrijf dat doet. Als er enige vorm van samenwerkingsverband is, al is dat in de vorm van een PO. Dat wordt dat een partnership genoemd. Betekent dus helemaal niet een strategische samenwerking, gewoon dat ze samenwerken op het gebied van blockchain. Vechain daar speciaal op pakken omdat ze toevallig nogal veel samenwerkingsverbanden is een beetje zwak. Want bij al die andere fantastische coins op de markt wordt dit nu niet gedaan.

Verder een paar dingen

NTT Docomo: voor zover ik weet is het een programma op basis van invitatie, niet een open programma. vechain zit bij de eerste batch. Zie medium post van 5 augustus

Renault: er is gewoon een video van microsoft die een samenwerking met Renault en vechain presenteert. Check tweet van wazapepe op 12 augustus

LVMH: durf zo niet te zeggen wat daarmee gebeurt. Ze waren idd 2de, wat gewoon een topresultaat is, en ze waren het enige blockchainbedrijf. Wat daar echter verder uitkomt, durf ik niet te zeggen.

PwC heeft geinvesteerd in Vechain, dus is echt wel iets meer dan dat vechain betaald voor de diensten. Eerder de andere kant op.

Kuehne en Nagel: idd weinig verder van bekend

Dus wat mij betreft zijn een aantal van je twijfels misschien terecht, maar 100% zeker weten doen we dat ook niet. Een aantal andere beweringen zijn gewoon onwaar

Verwijderd

Tominatie schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:21:
@Taro

Ik zit nog steeds in NANO, dacht dat ik een sellorder had gezet maar die was niet doorgekomen op kucoin :$

Toen ik daar achter kwam was ie ook al gezakt naar 31k nogwat.

Nu sell staan op 33400

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-11 11:54
@Tominatie
Ik zit ook nog steeds in Nano rond te melken :-)
Tot op heden geweigerd deze met verlies te verkopen (ik zie 'm op korte termijn nog wel weer omhoog gaan).
Ben rond 3700 sat ingestapt ergens half september.
Maar het moet niet veel langer duren, kan de poet ook gebruiken om andere upticks mee te pakken.
Vaak is het wel zo dat als ik er dan voor kies om eruit te stappen, dat 'ie dan ineens omhoog knalt.
Dus wacht ik nog ff :)

• Thommie.nl
Tip; MDA is net weer een flinke buywall opgetrokken. Meestal knalt hij dan omhoog.

Geen garanties, ik neem de gok wel.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Sam2013 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:05:
Tip; MDA is net weer een flinke buywall opgetrokken. Meestal knalt hij dan omhoog.

Geen garanties, ik neem de gok wel.
Er staan meerdere dikke buywalls in het orderboek. Bijv. eentje van 54.7 BTC @ 30100

• Thommie.nl
ggj87 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:10:
[...]

Er staan meerdere dikke buywalls in het orderboek. Bijv. eentje van 54.7 BTC @ 30100
Ik zag hem verschijnen en meestal knalt hij daarna omhoog. Vandaar de tip

• ggj87
Iemand op Binance is optimistisch. Die heeft bij BTC/USDT een sell order ingesteld voor 0.02 BTC op 99000 :X

• ggj87
Er zitten een paar whales flink te spelen met buywalls van 20BTC op Binance bij BTC/USDT.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
In het kader van risicospreiding sla ik zo direct maar weer wat IOTA’s in denk ik..

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
“Bakkt van ICE en de komst van Fidelity gaat veel meer impact hebben op de cryptomarkt dan een bitcoin exchange tradeble fund, waarvan de kans dat de SEC het gaat goedkeuren zeer, zeer klein is.”
We gaan het beleven :)
Bron: https://bitcoinmagazine.n...tcoin-naar-67-000-dollar/

• ggj87
Het valt me deze week op dat de alts zich weinig aantrekken van een daling in BTC. Normaal gesproken dalen ze dan gelijk mee maar nu zijn de meeste alts flink gestegen.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 12:42
Taro schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:13:
Je zal maar 170k Dollar kwijt zijn bij Bitfinex: https://twitter.com/Bitfinexed/status/1053346500443541504.

Hoe lang is deze situatie nog houdbaar...
Ik wil niet vervelend doen maar die klootzak van een Bitfinexed begint seriously vermoeiend te worden met z'n gefud. Dit las ik vanochtend: https://twitter.com/IamNomad/status/1053153734581207041, ook iemand die een smak geld bij Bitfinex kwijt dacht te zijn. Bitfinexed die is net een kleuter die geen koekje krijgt van Mama in de supermarkt en dan de hele supermarkt bij elkaar krijst totdat ie wel z'n klote koekje krijgt... Wedden dat Bitfinexed niet over deze tweet schrijft? Simpelweg omdat het vanwege zijn oogkleppen niet zichtbaar voor 'm is.

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 06:25
ggj87 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:38:
Er zitten een paar whales flink te spelen met buywalls van 20BTC op Binance bij BTC/USDT.
Trading bots zijn inmiddels waarschijnlijk zo common dat ze zich als een whale gaan gedragen om een target te halen. Ik heb vanmiddag ruim een half uur een munt gemonitoort voor een goed instapmoment. Als je ziet hoe snel walls verspringen en inspelen.... Daar kun je als mens echt niet tegenop, hooguit met wat geluk meeliften in deze volatiele markt waar BTC ook nog eens steeds alles naar beneden trekt :(

Het valt niet mee. :-(

• Specy
Zo. Eindelijk weer mijn dip van afgelopen zondag (paar stomme trades gemaakt) te boven. Nu weer op een nieuwe ATH in bitcoins. In euro's nog niet in de buurt (hoewel ik een beetje de tel kwijt ben dus ik weet eigenlijk niet hoe ver ik er nog onder zit)... Maar dat komt vast wel weer een keer.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Specy schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 22:53:
Zo. Eindelijk weer mijn dip van afgelopen zondag (paar stomme trades gemaakt) te boven. Nu weer op een nieuwe ATH in bitcoins. In euro's nog niet in de buurt (hoewel ik een beetje de tel kwijt ben dus ik weet eigenlijk niet hoe ver ik er nog onder zit)... Maar dat komt vast wel weer een keer.
Heb al die postings van velen hier eigenlijk nooit begrepen, persoonlijk kijk ik alleen wat er in Euro's op de
bankrekening komt bij verkoop. :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ggj87 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 22:04:
Het valt me deze week op dat de alts zich weinig aantrekken van een daling in BTC. Normaal gesproken dalen ze dan gelijk mee maar nu zijn de meeste alts flink gestegen.
Toen BTC gisteren ging zakken zijn ze wel harder omlaag gegaan dan BTC. Vandaag zakt BTC maar een beetje en trekken ze zich er weinig van aan :)

• toilet_paper
RaptorXS schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 22:57:
[...]

Heb al die postings van velen hier eigenlijk nooit begrepen, persoonlijk kijk ik alleen wat er in Euro's op de
Ach ja, toen de euro werd ingevoerd was iedereen ook nog een tijdje aan het terugrekenen naar guldens :P

• Tominatie
  • Niet online
USDT is keurig aan het herstellen. Duurt niet lang meer voor alles weer gelijk is getrokken. Tether zelf doet ook keurig werk en kopen heel veel Tethers op en halen die van de markt.

https://www.omniexplorer....wQpMdGxRQnFKyb3G1FAJysSfz

FUD kan weer de ijskast in. d:)b

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 23:20:
USDT is keurig aan het herstellen. Duurt niet lang meer voor alles weer gelijk is getrokken.
Gaat inderdaad de goede kant op: https://cryptowat.ch/markets/kraken/usdt/usd/30m

Op de 15m is de stijging goed zichtbaar.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
toilet_paper schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 23:05:
[...]

Ach ja, toen de euro werd ingevoerd was iedereen ook nog een tijdje aan het terugrekenen naar guldens :P
Ik was destijds blij dat ik nog maar de helft rood stond en stelde geen vragen.

• Specy
RaptorXS schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 22:57:
[...]

Gedachtegang is deze: Stel, je koopt een Bitcoin. En gaat zitten hodlen (vreselijk woord maar goed). Dan wordt 'ie msischien steeds meer waard (de laatste tijd even niet, maar dat is wel de bedoeling in ieder geval).

Da's allemaal fijn, maar wanneer verkoop je 'm dan? Stel, je hebt een Bitcoin gekocht vorig jaar in november/december toen veel mensen (waaronder ik) hier ingestapt zijn. Zeg even voor 6000 euro.

Dan had je op 16000 kunnen verkopen. 10000 euro winst - mooi! Maar ja. Als je van 6000 naar 16000 gaat is dat 2.66 keer zoveel. Als dat nog een keer gebeurt zit je al tegen de 43000 euro aan. Dus eigenlijk is het best wel jammer om op 16000 al te verkopen.

Maar ja. Als je 43000 zit en je krijgt nog een keer zo'n stijging dan zit je op 114.000. Phoe hee. En zo verder.

Punt is: Op dit manier is het eigenlijk nooit een goed moment om te verkopen. En als de koers stijgt heb je er altijd te weinig ingestopt.

Dus ben ik al snel tot de conclusie gekomen dat de enige manier om echt geld hieraan te verdienen is om te zorgen dat je steeds meer Bitcoins hebt. Dat kan door er steeds meer bij te kopen - maar dan ben je je "echte" geld aan het riskeren, op een gegeven moment heb je alles in BTC zitten, zakt die in elkaar dan ben je alles kwijt. Niet handig dus.

Het alternatief is: In alt coins beleggen - of steeds op goede momenten in- en uitstappen - om zo het aantal Bitcoins te vergroten. Als die dan ooit weer gaan stijgen heb je ineens veel meer winst.

• PilatuS
  • Niet online
Specy schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 00:17:
[...]
Da's allemaal fijn, maar wanneer verkoop je 'm dan? Stel, je hebt een Bitcoin gekocht vorig jaar in november/december toen veel mensen (waaronder ik) hier ingestapt zijn. Zeg even voor 6000 euro.

Dan had je op 16000 kunnen verkopen. 10000 euro winst - mooi! Maar ja. Als je van 6000 naar 16000 gaat is dat 2.66 keer zoveel. Als dat nog een keer gebeurt zit je al tegen de 43000 euro aan. Dus eigenlijk is het best wel jammer om op 16000 al te verkopen.

Maar ja. Als je 43000 zit en je krijgt nog een keer zo'n stijging dan zit je op 114.000. Phoe hee. En zo verder.

Punt is: Op dit manier is het eigenlijk nooit een goed moment om te verkopen. En als de koers stijgt heb je er altijd te weinig ingestopt.
Bitcoin doet wel na iedere ATH een correctie van 70 tot 90%. Verkoop je flink voor de ATH is het inderdaad beter om te holden, maar anders is verkopen en later terugkopen wel altijd beter. Net wat je zelf zegt, je koopt op 6k en ziet de 16k, dan komt de correctie en zit je weer op 6k. Nou is op de top verkopen natuurlijk onmogelijk om in de praktijk te doen, alleen altijd maar blijven holden terwijl er altijd enorm correcties zijn is ook weer zoiets.

• ggj87
Van de Crypto Coins Telegram:
Current situation at market is very tricky. On one hand any technical analyst will tell you approximately the same - Bitcoin is falling down to 6450-6400-6350 and even lower. And the chart really shows it all. On another hand so many altcoins are forming bottom and starting to pump - and that can't be a coincidence. Something is happening, money is coming and you can't hide it behind any fud. I can see it everywhere. Every shitcoin behind every corner is wispering: "pssss, you wanna get high? Wanna to the moon?". And everybody does. Thats how the hype starts.
Bitcoin is great but it doesn't bring high profits itself. Alts make all the fun and profits. To trade alts you need BTC. So the better alts trading looks, the more attractive Bitcoin becomes. Last years bull market is slowly returning and those, who survived the cruel 2018, are the ones who will push the hype forward this year and make Bitcoin trading even brighter than before. Spread the news, share profits, let them loose their sleep in FOMO until they take that red pill and enter blockchain.

~P
@cryptocoincoach

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 00:32:

[...]
Interessant stukje dat zeker :)

Vind het zelf persoonlijk nog te vroeg om enthousiast te worden. De alts zijn tegenover BTC leuk bezig, maar BTC is de laatste tijd ook veel te saai geweest (op de tether pump na, daarvoor was het niets) waardoor mensen misschien gewoon meer met alts bezig zijn. BTC is nu bezig met zijn run omlaag en de vraag is waar dat stopt. Gaan we weer rond de 6.2k stoppen en vanuit daar omhoog is een nieuwe bullrun zeker mogelijk, aan de andere kant, wat gebeurt er als BTC doorzakt en bijvoorbeeld onder de 5.8k komt ? No way dat de alts dan niet ook enorm gaan zakken. Op de korte termijn ziet het er inderdaad leuk uit, maar of dat zo blijft moet ik nog maar zien.

• ggj87
Dikke sell wall van 85000 Nano op Binance :P

• toilet_paper
Chris.nl schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 00:14:
[...]

Ik was destijds blij dat ik nog maar de helft rood stond en stelde geen vragen.
Heel herkenbaar ;)
Maar neemt niet weg dat het mooi zou zijn dat we over een tijdje alleen nog maar voor de lol terugrekenen naar euro's. :)
Specy geeft het in zijn post van 0:17u mooi aan ;)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
toilet_paper schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 01:01:
[...]

Heel herkenbaar ;)
Maar neemt niet weg dat het mooi zou zijn dat we over een tijdje alleen nog maar voor de lol terugrekenen naar euro's. :)
Specy geeft het in zijn post van 0:17u mooi aan ;)
Dat zou idd lol zijn. Kan me nu niet anders indenken dan dat dollar/euro de meetlat van goud- tot btckoers is, ipv andersom.

• toilet_paper
Chris.nl schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 01:21:
[...]

Dat zou idd lol zijn. Kan me nu niet anders indenken dan dat dollar/euro de meetlat van goud- tot btckoers is, ipv andersom.
Een meetlat heeft zoveel waarde als de hoeveelheid mensen die met dezelfde meetlat meten.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Specy schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 00:17:
[...]

Ook als je veel meer Bitcoins hebt blijf je nog dezelfde vraag stellen: Wanneer te verkopen. Achteraf doe je dit toch altijd verkeerd. Wat je zou kunnen doen is in stapjes verkopen en naarmate het vertrouwen toeneemt mogelijk weer in stapjes bijkopen, met strakke stop losses erop. Dat is altijd minder goed dan alles tot de nieuwe ATH holden, maar dat is achteraf makkelijk praten. Vooraf weet je dit niet. Dus nooit helemaal uitstappen en dan voor een klein deel nog meeliften. Niet te gretig worden en op een gegeven moment kan je berekenen hoever je zou mogen dalen om met bijv. de 10-20% die je nog hebt je hele winst ineens kwijt te raken. Die kans wordt heel klein naarmate de stijging groter is. Dat zou voor mij het punt zijn dat ik de stop losses zou verwijderen, omdat je vaak op het eind van een stijging de grootste fluctuaties ziet, zowel omhoog als omlaag en dan wil je niet met een stop loss verkopen om 3 minuten later te zien dat hij alweer 300 Dollar is door gestegen.

Erg belangrijk: Niet erg vinden om x.000 of x00 Dollar te verliezen op het eind, want met dat bedrag had je immers ook xx.000 Dollar extra kunnen winnen, een beetje risico is niet erg, maar maak het acceptabel tov de winst die je hebt.

Kortom: Vooraf stappen instellen om een groot deel van je winst veilig te stellen en daarna pragmatisch verder meeliften op basis van voortschrijdend inzicht.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

eerst maar eens mijn inleg veilig stellen :)
en de lambo / vervroegd pensioen even uitstellen :)
Taro schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 08:53:
[...]

Ook als je veel meer Bitcoins hebt blijf je nog dezelfde vraag stellen: Wanneer te verkopen. Achteraf doe je dit toch altijd verkeerd. Wat je zou kunnen doen is in stapjes verkopen en naarmate het vertrouwen toeneemt mogelijk weer in stapjes bijkopen, met strakke stop losses erop. Dat is altijd minder goed dan alles tot de nieuwe ATH holden, maar dat is achteraf makkelijk praten. Vooraf weet je dit niet. Dus nooit helemaal uitstappen en dan voor een klein deel nog meeliften. Niet te gretig worden en op een gegeven moment kan je berekenen hoever je zou mogen dalen om met bijv. de 10-20% die je nog hebt je hele winst ineens kwijt te raken. Die kans wordt heel klein naarmate de stijging groter is. Dat zou voor mij het punt zijn dat ik de stop losses zou verwijderen, omdat je vaak op het eind van een stijging de grootste fluctuaties ziet, zowel omhoog als omlaag en dan wil je niet met een stop loss verkopen om 3 minuten later te zien dat hij alweer 300 Dollar is door gestegen.

Erg belangrijk: Niet erg vinden om x.000 of x00 Dollar te verliezen op het eind, want met dat bedrag had je immers ook xx.000 Dollar extra kunnen winnen, een beetje risico is niet erg, maar maak het acceptabel tov de winst die je hebt.

Kortom: Vooraf stappen instellen om een groot deel van je winst veilig te stellen en daarna pragmatisch verder meeliften op basis van voortschrijdend inzicht.

Prepare for the next ATH

• Thommie.nl
Er broeit iets ik vertrouw de boel even niet.
Ik peer hem usdt.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Sam2013 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 09:08:
Ik peer hem usdt.
Op basis van welke signalen krijg je dit gevoel? Wel interessant om te weten en kijken of anderen die ook delen. Of gewoon onderbuik gevoel?

Edit: Ik verwacht overigens zelf dat XRP zo onderuit gaat als ik het patroon zie, maar ik zie bij BTC, NANO en anderen mooie buy walls verschijnen. Een opwaartse beweging kan ik ook niet uitsluiten. Maar er kan wel wat vuurwerk aankomen. Ik zit al 4-5 dagen te twijfelen om veel extra ADA, NEO, ONT en XRP aan te schaffen en in wallets te stoppen, omdat ik het gevoel heb dat we snel omhoog schieten. Maar inmiddels is over XRP mijn mening bijgesteld, blij dat ik heb gewacht, al kan Bitcoin natuurlijk een steentje bijdragen door een forse stijging.

Ik heb dus voldoende twijfels om niet bij te kopen, maar aan de andere kant wel een beetje fomo :)

[ Voor 50% gewijzigd door Taro op 20-10-2018 09:17 ]

• Thommie.nl
Taro schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 09:13:
[...]

Op basis van welke signalen krijg je dit gevoel? Wel interessant om te weten en kijken of anderen die ook delen. Of gewoon onderbuik gevoel?
Artificial pomp net van btc en het pongpongen tussen de range van 6600 en 6580 in combi met mijn dalende favorieten qua alts. Lijkt of een grote jongen of jongens er nu max uit willen.

Plus een volle opgelopen wallet van de afgelopen dagen qua winst waardoor ik nu een correctie verwacht.

En een dosis onderbuik gevoel. Maar ik kan er natuurlijk naast zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Thommie.nl op 20-10-2018 09:20 ]

• Thommie.nl
Taro schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 09:13:
[...]
ik zie bij BTC, NANO en anderen mooie buy walls verschijnen.
Buy Wall-s zijn mooi bij mda 😁dan gaat ie omhoog. Bij btc vind ik het tricky, dan wil er iemand af van zijn btc en als hij klaar is en order boek voldoende vol zit dumpt ie.

• cryptore
Sam2013 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 09:08:
Ik peer hem usdt.
Dat gevoel heb ik ook , als ik kijk naar de btc grafieken , 3md , 6md en 1 jaar , dan lijkt het er op dat we een beetje de bodem bereikt hebben , we gaan nu zijwaarts , en het lijkt er volgens mij nu dus ook op , dat er wat aan staat te komen ...... maar welke kant op ??

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Als iedereen gaat verkopen moet je vaak juist kopen. Zou niet de eerste keer zijn dat iedereen een daling verwacht en we daarna een enorme pump krijgen en we allemaal aan de zijlijn verbaasd toe staan te kijken hoe dat nou weer heeft kunnen gebeuren.

Ik heb in ieder geval nog niets bijgekocht, maar ga aan de andere kant ook niet uitstappen.

• cryptore
Taro schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 09:33:
Als iedereen gaat verkopen moet je vaak juist kopen. Zou niet de eerste keer zijn dat iedereen een daling verwacht en we daarna een enorme pump krijgen en we allemaal aan de zijlijn verbaast toe staan te kijken hoe dat nou weer heeft kunnen gebeuren.

Ik heb in ieder geval nog niets bijgekocht, maar ga aan de andere kant ook niet uitstappen.
Ik stap ook niet uit , koop wel regelmatig bij , maar altijd kleine plukjes , zodat ik het een beetje kan bijsturen , sinds ik dit doe , gaat het stukken beter

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 23:07
ggj87 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 00:32:

[...]
Ergens vind ik dat ze een punt hebben. Maar goed, ik wil het ook graag geloven dus ja...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Daar komt het afgrondje aan, wordt het de Grand Canyon of pakken we de stijgende lucht en gaan we mooi bouncen, (of gebeurt er niets...).

Apart, op Binance plaatste zojuist iemand constant meerdere 21.6 BTC sell orders, dan verdwijnen ze, zie je 10 BTC buy orders verschijnen, die verdwijnen en dan zie je 21.5 BTC sell orders, die verdwijnen, dan weer 10 BTC buy orders en nu worden het ineens 21.4 BTC sell orders. Zelfs de bots weten niet welke kant we op moeten, zijn ze aan het aftellen?

[ Voor 54% gewijzigd door Taro op 20-10-2018 10:28 ]

• cursquidHome
Zal IOST nog eens een keer wat gaan doen? Die staat nu toch al lang een beetje zijwaarts naar beneden aan het gaan. Die zal toch ook een keer uitbreken net als je bij andere alts ziet? :?

• Thommie.nl
Slingslot mogelijkheid nu bij mda!

High risk maar lekkere rewards

[ Voor 33% gewijzigd door Thommie.nl op 20-10-2018 10:44 ]

• cursquidHome
Oja ik denk trouwens dat 2019 echt pas wat kan worden. Ik denk dat iedereen 2018 een beetje heeft opgegeven en niet nog even voor de kerst dit risico durft te nemen. Helemaal niet de mensen die weinig kennis hebben. Ze horen nu alleen maar negatieve dingen in het nieuws de afgelopen periode. We zullen eerst langzaam moeten herstellen voor men het risico durft te nemen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Sam2013 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 10:43:
Slingslot mogelijkheid nu bij mda!

High risk maar lekkere rewards
Daar staan ook weer 300 BTC sell orders, er wordt groots ingekocht, zonder groots te verkopen, want dan halen ze ze weg.

GVT stijgt in ieder geval weer, heb er gisteren toch maar wat ETH's ingestoken richting de 30e.

Edit: Hopelijk ben je zelf niet ingestapt? MDA gaat nu hard onderuit.

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 20-10-2018 11:16 ]

Verwijderd

Ik heb sinds donderdag ook alles wat ik nog bezit in GVT gestopt.
Verwacht dat deze in december flink gaat knallen ivb met eigen platvorm in januarie.
VET ben ik klaar mee ' dat heeft me 75% gekost

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2018 11:18 ]

• Thommie.nl
Taro schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 10:50:
[...]

Daar staan ook weer 300 BTC sell orders, er wordt groots ingekocht, zonder groots te verkopen, want dan halen ze ze weg.

GVT stijgt in ieder geval weer, heb er gisteren toch maar wat ETH's ingestoken richting de 30e.
Ja die whale wil de lucht eruit hebben en daarna een mega pomp! Ik heb net ingekocht in ieder geval. Ik ga ervoor haha

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Het is mooi om een whale te zijn, behalve bij coins als MDA op deze momenten. Als je nu 300 BTC aan MDA hebt en daar gaat 15% vanaf, dan hakt dat er behoorlijk in. Maar, ze even market sellen wil je ook niet, want dan halveert de prijs. Ze in de uitverkoop zetten duwt de prijs alleen maar verder naar beneden. Ze per 2-3 BTC verkopen drukt uiteindelijk ook de prijs omlaag. Het enige wat je volgens mij kunt doen is niets verkopen en hopen op een stijging, waarbij je ze per 2-3 stuks zo af en toe verkoopt. Natuurlijk maakt dat zo'n gozer niet uit, want voor 300 BTC wil ik ook wel wat moeite doen, maar, je verliest een Audi RS6 per zoveel minuten, dat is toch "zonde" :)

• hager1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-11 21:43
mda wordt ook even kunstmatig naar beneden gedrukt met 100 btc buy wall. instapmomentje?

edit : 450btc

[ Voor 8% gewijzigd door hager1 op 20-10-2018 11:45 ]

• Thommie.nl
Ik heb er nog goede hoop op haha maar het is wel spannend. Ik ga ervan uit dat hij er alleen maar bij gebaat is dat de.prijs zo hoog mogelijk wordt. 1 stapje terug.... 2 vooruit. Maar als dit zijn endgame is ben ik De spreekwoordelijke sjaak

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Sam2013 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 11:45:
Ik heb er nog goede hoop op haha maar het is wel spannend. Ik ga ervan uit dat hij er alleen maar bij gebaat is dat de.prijs zo hoog mogelijk wordt. 1 stapje terug.... 2 vooruit. Maar als dit zijn endgame is ben ik De spreekwoordelijke sjaak
Vorige week waren er zowel buy- als sellwalls. Nu komen er alleen maar sellwalls bij die ook steeds lager komen te staan. Dit lijken mij verschillende traders die toch uit lichte paniek willen uitstappen. Ik hou normaal gesproken wel van wat risico, maar nu in MDA stappen zou ik never doen, dit kan inderdaad weleens de endgame zijn. Zoveel sellwalls zijn er ook helemaal niet nodig om een prijs te laten dalen, dit is wel heel erg overdreven. Maarja, over 2 minuten kunnen ze weer allemaal weg zijn :)

• Thommie.nl
Haha ik ga er vooralsnog van uit dat dit 1 en dezelfde is. En als ik het goed calculeer gaat hij los op ongeveer 30 mins voorhet laagste moment van gisteren.

En dan is het kassa voor Sammie.

Of blut hahahaha

• bruutone
MDA staat op ontploffen zodra er een grote koper komt....

• Thommie.nl
bruutone schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 11:53:
MDA staat op ontploffen zodra er een grote koper komt....
Ja of de wall weggehaald wordt.

• bruutone
Ik gok het erop met een redelijke bedrag...

• Thommie.nl
bruutone schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 11:56:
Ik heb net bijgekocht maar grootste gedeelte op 28000 gekocht

• Tominatie
  • Niet online
Vergeet niet dat:
- MDA al enorm gestegen is
- Er dus iemand is die meer dan 400BTC aan shitcoin MDA beschikt. Hij gaat die zakjes echt niet ze hele leven holden.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

bruutone schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 11:56:
Nou vooruit, ik ook. Nog wat ETH vanaf Coinbase die kant op gestuurd.

Gaan we ff samen dit klusje klaren *O*

• hager1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-11 21:43
met zijn allen... zijn allen. zingen ... gefelici...

en up up up moooon

• bruutone
Opvreten die handel!

• Tominatie
  • Niet online
Ik hoop dat ie gaat moonen, wellicht doe ik nog mee met jullie als die sell order een beetje worden opgegeten.

Toch heb ik mijn twijfels.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

ik doe ook mee als die sell wall ineens weg is

Prepare for the next ATH

• Thommie.nl
Ik heb de meeste twijfels.maar zit er nu al in en kan niet meer terug🙄 in ieder geval een mooi verhaal vanavond met een potje bier erbij.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Ipv heel veel losse orders, is het nu 1 grote sellorder geworden die wordt opgegeten. Je ziet daaronder ook weer grotere buy orders verschijnen. Denk dat meerdere mensen er nu zo over denken. Straks slikt hij hem weer in omdat hij ziet dat het sentiment de goede kant op gaat en dan kan hij idd weleens hard gaan stijgen.

Verwijderd

Succes gasten! En voorzichtig.

Hoop dat ie vandaag weer even een 2 dollar 60je doet.

• SkyField
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-11 10:09
Denk dat MDA eerst nog wel een stukje verder gaat zakken hoor, maar ik sta ook klaar om in te kopen ;)

• Thommie.nl
Holy crap ik ben 2 kilo kwijt in 10 minuten.

Yeah i love crypto!!!!!!

• Tominatie
  • Niet online
Er wordt iedergeval wel flink gevochten. Bulls lijken gewoon veel sterker. Op die enorme sell order na, zie ik het positief in. Ik wacht nog even aan de zijlijn.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

SkyField schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:06:
Denk dat MDA eerst nog wel een stukje verder gaat zakken hoor, maar ik sta ook klaar om in te kopen ;)
Jazeker, want er zijn genoeg mensen die er nog geen vertrouwen in hebben en hem onder die wall zullen gaan verkopen.

Ik sta paraat met een 2 ETH market buy ordertje.

• ggj87
Hahaha, gisteren iemand met 85000 NANO en nu iemand met meer dan een miljoen MDA. Wat is crypto toch mooi _O-

• bruutone
Mocht ie erdoorheen knallen, waar zetten jullie dan je sell order?

• SkyField
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-11 10:09
Ik zet hem net onder de 30k
Pagina: 1 ... 326 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!