Op de maan!!!!!bruutone schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:10:
Mocht ie erdoorheen knallen, waar zetten jullie dan je sell order?
High risk, high reward. Dus als ik erin stap minimaal op 30000 sat.
Er staat gewoon 10x zoveel MDA in de sell dan in de buyorders bij Binance 
Btw; die wall kan ook net zo snel naar de buyorders verschuiven, dat was vanochtend ook bij Nano.
Btw; die wall kan ook net zo snel naar de buyorders verschuiven, dat was vanochtend ook bij Nano.
[ Voor 39% gewijzigd door ggj87 op 20-10-2018 12:15 ]
Tsja. Toch wordt die sell order langzamerhand opgegeten. Dalingen worden gelijk opgegeten. Da's toch een mooi seintje.ggj87 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:13:
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Als die ene knakker zijn order intrekt dan ziet het plaatje er direct helemaal anders uit.ggj87 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:13:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
zit nu al 15 min. op de koop knop mda
Prepare for the next ATH
Ik snap oprecht niet waarom hij dat nog niet doet. Of iedergeval verschuift naar een hoger aantal sat. Het sentiment vanaf hier is bullish.Taro schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:15:
[...]
Als die ene knakker zijn order intrekt dan ziet het plaatje er direct helemaal anders uit.
Tenzij hij nog meerdere 300+ btc MDA bags in petto heeft.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ja idd, denk je er bijna te zijn, zet hij de rest in de uitverkoop. Nouja, dan hebben we in ieder geval allemaal even een paar minuutjes het gevoel gehad een kans op een stijging mee te kunnen pakken aan het begin van het weekendTominatie schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:17:
[...]
Ik snap oprecht niet waarom hij dat nog niet doet. Of iedergeval verschuift naar een hoger aantal sat. Het sentiment vanaf hier is bullish.
Tenzij hij nog meerdere 300+ btc MDA bags in petto heeft.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
En hij is weg!
Edit: En ik ben ook weg, geen vertrouwen in verder.
Edit: En ik ben ook weg, geen vertrouwen in verder.
[ Voor 66% gewijzigd door Taro op 20-10-2018 12:21 ]
Ik dacht mee te liften maar ik zette een limit order i.p.v een market
Jullie durven wel hoor met je MDA
.
Ik hou het bij mijn HOT waves, mijn sell staat alweer op de 18 sat. Ingekocht voor 16 sat van de week
Ik hou het bij mijn HOT waves, mijn sell staat alweer op de 18 sat. Ingekocht voor 16 sat van de week
Klapt Binance eruit.... gelukkig kon ik via tradedash nog wel ff 4 procent pakken
@SkyField Al verkocht. Toch 5% in 10 minuutjes, nu weer terug naar Nano.
Netjes, doe je goed!Tominatie schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:24:
@SkyField Al verkocht. Toch 5% in 10 minuutjes, nu weer terug naar Nano.
MDA is en blijft een shitcoin en heb nog steeds mijn twijfels. Ik investeer eigenlijk niet in dingen die ik niet vertrouw maarja, deze kon je eigenlijk niet laten gaan.
lachen als hij hem er zodadelijk ineens weer ingooit op of rond dezelfde waarde. Kunnen we weer opnieuw meedoen.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
De 2e keer ga ik er misschien in mee, de 3e keer zeker niet.bruutone schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:26:
lachen als hij hem er zodadelijk ineens weer ingooit op of rond dezelfde waarde. Kunnen we weer opnieuw meedoen.
Dit was eenmalig voor mij. Hij zal echt wel een keer vol door de grond zakken.
Nano terug inkopen is lastig zat. Pff
Nano terug inkopen is lastig zat. Pff
Het is mooi om te zien dat deze trom goed werkt
Ik vermoed dat hij zo een buy walk optrekt. Als de verkopers erdoor zijn. Ik blijf nog ff zitten.
Voor de 5 procent deed ik niet mee😏
Voor de 5 procent deed ik niet mee😏
[ Voor 20% gewijzigd door Thommie.nl op 20-10-2018 12:37 ]
Laats hadden we ook al zoiets met Nano. Iemand zei: er staan grote sell orders, hou 'm in de gaten en toen hadden met zijn alle ook gezellig ingekocht. Allemaal winst, altijd leuk.bruutone schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:33:
Het is mooi om te zien dat deze trom goed werkt![]()
Moet ik dit forum toch vaker in de gaten houden hahaTominatie schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:38:
[...]
Laats hadden we ook al zoiets met Nano. Iemand zei: er staan grote sell orders, hou 'm in de gaten en toen hadden met zijn alle ook gezellig ingekocht. Allemaal winst, altijd leuk.
Ik zeg tijd voor een telegramgroep, dan kun je ook onderweg nog eventjes meeliften. Of is dat vloeken in de kerk?
ik ben voor. wie gaat zich daar sterk voor maken?
Veel goed nieuws over XRP te vinden.
Waarom lees ik er hier niet veel over?
https://www.investinblock...le-gates-foundation-nexo/
Die was leuk jaTominatie schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:38:
[...]
Laats hadden we ook al zoiets met Nano. Iemand zei: er staan grote sell orders, hou 'm in de gaten en toen hadden met zijn alle ook gezellig ingekocht. Allemaal winst, altijd leuk.
Eigenlijk iedereen heeft toen zo'n 2 tot 5% gepakt.
dat was ik volgens mijPilatuS schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:39:
[...]
Was nog iemand op het forum die zei: Hey, die xxxx stuks, was jij dat ?
Prepare for the next ATH
Prl blijft ook maar gaan, al dagen achter elkaar.
Voor de nano bagholders praatgroep: voor dbc bestaat deze al op telegram, dbc ground zero, genaamd. 99% down van ath, bodem nu wel bereikt op 100sat.
Doen er hier trouwens nog mensen mee met de airdrops op dbc? Ik weet niet wat ik ervan denken moet en of het ooit wat oplevert, maar het is gratiesch dus ik zit erin. Dbc voor een prikkie, gratis kutcoins en binnenkort dbc mainnet live...
Voor de nano bagholders praatgroep: voor dbc bestaat deze al op telegram, dbc ground zero, genaamd. 99% down van ath, bodem nu wel bereikt op 100sat.
Doen er hier trouwens nog mensen mee met de airdrops op dbc? Ik weet niet wat ik ervan denken moet en of het ooit wat oplevert, maar het is gratiesch dus ik zit erin. Dbc voor een prikkie, gratis kutcoins en binnenkort dbc mainnet live...
De tijd leert of het tij keert
Ben ik de enige die de flatline van BTC zo akelig vind? Ik word er een beetje zenuwachtig van...
Een partnership uit oct 2017 met een twittert account dat net gemaakt is .. mwaw niet echt betrouwbaar voor mij.Martine schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:00:
Veel goed nieuws over XRP te vinden.Waarom lees ik er hier niet veel over?
Vorig jaar hoopte iedereen op een flatline, dat zou de adoptie ten goede komen, anno 2018 is het weer omgekeerdbruutone schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:48:
Ben ik de enige die de flatline van BTC zo akelig vind? Ik word er een beetje zenuwachtig van...
[ Voor 30% gewijzigd door Slux op 20-10-2018 14:03 ]
kom op DGD en nou doorstampen
Prepare for the next ATH
MDA

ik zat er allang niet meer in gelukkig, straks maar weer ff kijjken
[ Voor 66% gewijzigd door sourcecode op 20-10-2018 14:43 ]
Prepare for the next ATH
Misschien vangen hoge bomen veel windBlik1984 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:38:
[...]
Allereerst wil ik zeggen dat ieder cryptobedrijf dat doet. Als er enige vorm van samenwerkingsverband is, al is dat in de vorm van een PO. Dat wordt dat een partnership genoemd. Betekent dus helemaal niet een strategische samenwerking, gewoon dat ze samenwerken op het gebied van blockchain. Vechain daar speciaal op pakken omdat ze toevallig nogal veel samenwerkingsverbanden is een beetje zwak. Want bij al die andere fantastische coins op de markt wordt dit nu niet gedaan.
Nah, ze hebben zich aangemeld en zijn goedgekeurd door NTT docomo maar om dat nou een invitatie te noemen. Ga trouwens alsjeblieft niet alleen uit van wat er op medium door @vecahinofficial wordt geschreven maar check altijd andere bronnen, en dan niet alleen cryptocurrency nieuws sites die elkaar alleen maar napraten waardoor slechte info tig keer herhaald wordt.Verder een paar dingen
NTT Docomo: voor zover ik weet is het een programma op basis van invitatie, niet een open programma. vechain zit bij de eerste batch. Zie medium post van 5 augustus
Die video kende ik niet maar wel heel erg apart dat je dat moet gaan vinden in een video op youtube en ze niet vermeld worden in het persbericht van Renault. Blijkbaar zijn ze dus later mee gaan doen. Vecahin bewijst zichzelf geen dienst door te linken naar dat persbericht dan.Renault: er is gewoon een video van microsoft die een samenwerking met Renault en vechain presenteert. Check tweet van wazapepe op 12 augustus
In het persbercht van pwc kan ik alleen vinden dat vechain nu een in het incubation programma meedoet van pwc waarbij ze vechain van advies voorzien: 'by providing the company with access to the Hong Kong and South East Asia markets and strategic advice leveraging on PwC extensive global network'. Er staat nergens dat ze er ook in geinvesteerd hebben. Misschien is dat wel zo maar ik haal het er niet uit.LVMH: durf zo niet te zeggen wat daarmee gebeurt. Ze waren idd 2de, wat gewoon een topresultaat is, en ze waren het enige blockchainbedrijf. Wat daar echter verder uitkomt, durf ik niet te zeggen.
PwC heeft geinvesteerd in Vechain, dus is echt wel iets meer dan dat vechain betaald voor de diensten. Eerder de andere kant op.
https://www.pwccn.com/en/...s-releases/pr-150517.html
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Nieuwe pump volgens mij op mda net gestart
[ Voor 21% gewijzigd door Thommie.nl op 20-10-2018 15:06 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Daar gaat ie, maar dan wel omhoog....sourcecode schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 14:43:
MDA![]()
![]()
![]()
Hoppakee!!!! Target gehaald.20 % erbij woeiiiii
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ze verhogen die buy order ook nog even van 208 BTC naar 375 BTC... Ik ga me hier niet aan branden, want die kan ook weer keihard omlaag gaan straks.Sam2013 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 15:10:
[...]
Hoppakee!!!! Target gehaald.20 % erbij woeiiiii
zou die er doorheen schieten ?
Prepare for the next ATH
Ik heb 75 procent verkocht nog 25 procent gaat mee. Er staat een buywall van ruim 3 mil.....sourcecode schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 15:12:
zou die er doorheen schieten ?
Edit;
Hij heeft zelf alles opgekocht en is nu de baas tot 30.000. Op termijn dus best interessant vanaf nu. Want hij wil de prijs wel hooghouden....
[ Voor 24% gewijzigd door Thommie.nl op 20-10-2018 15:17 ]
Ships, net gemist 
Wilde net weer even terug hoppen naar TUSD en afsluiten, maar dit ga ik nog ff monitoren
Wilde net weer even terug hoppen naar TUSD en afsluiten, maar dit ga ik nog ff monitoren
[ Voor 70% gewijzigd door bruutone op 20-10-2018 15:24 ]
Jeetje wat een geweld. Was gisteren ingestapt op 28900, tijdje tegen de 30500 aan zien gaan maar toch niet uitgestapt. Uiteraard zakte hij net behoorlijk in en nu dit😱. Ik kijk het nog heel even aan maar ik stap zo uit met een kleine maar mooie winst:)
Edit: uitgestapt. Misschien had ik meer kunnen pakken, maar ik heb de laatste tijd al iets te vaak mijn potentiële winst om zien slaan in verlies. 8% niet slecht
Edit: uitgestapt. Misschien had ik meer kunnen pakken, maar ik heb de laatste tijd al iets te vaak mijn potentiële winst om zien slaan in verlies. 8% niet slecht
[ Voor 24% gewijzigd door daboemann op 20-10-2018 15:27 ]
Dit is gewoon witwassen wat hier gebeurd. Gratis geld oppikken.
Ik zie nog maar weinig handshakes... De markt is afgebrand....
[ Voor 75% gewijzigd door bruutone op 20-10-2018 15:36 ]
Wat is de telegram groep heb ook wel behoefte aan wat gechat
Depth chart ziet er nu ineens heel anders uit, meer in balans.
nano gestart ?
Prepare for the next ATH
Nano gaat ook weer! HEUJ!! Ben benieuwd wanneer mijn eerste target op 3350 wordt bereikt.
NANO moet even die wall op 3200 gaan opeten, dan wordt het wel leuk
Komt wel goed tho. Zit ¾ in Nano en ¼ BTC, kan zelfs nog meehelpen als het nodig is haha.PilatuS schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 16:39:
NANO moet even die wall op 3200 gaan opeten, dan wordt het wel leuk
Gisteren was er ook een wall van 90.000 opgegeten. Bulls zijn winnende op Nano, dat voor al meerdere dagen.
[ Voor 4% gewijzigd door Tominatie op 20-10-2018 16:42 ]
heb wat nano bijgekocht 
biertje erbij go nano go
biertje erbij go nano go
Prepare for the next ATH
Als we gaan beginnen aan die 3200 wall stap ik ook wel in. Even kijken wat BTC gaat doen nu de aanval op 6600 weer mislukt is. Als BTC terug naar 6500 en lager gaat dan zou NANO ook mee kunnen gaan.
Jupp. Ik zie trouwens ook nog niet genoeg volume ontstaan. Naar mijn idee is de koers nog te traag. Staat soms gewoon een tijdje stil rond 3180.PilatuS schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 16:44:
Als we gaan beginnen aan die 3200 wall stap ik ook wel in. Even kijken wat BTC gaat doen nu de aanval op 6600 weer mislukt is. Als BTC terug naar 6500 en lager gaat dan zou NANO ook mee kunnen gaan.
Nog geen reden tot FOMO iedergeval. Misschien dat die 3200 wat losmaakt en mensen er meer lucht van krijgen. Als Nano eenmaal gaat, gaat ie ook echt goed. FOMO is groot door het verleden.
koopt er 1 net meer dan de buywall op 3200
Prepare for the next ATH
Nou iddsourcecode schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 16:52:
koopt er 1 net meer dan de buywall op 3200
Gelijk 10k. Alsof het niks is
Bij HOT daar is het pas een battle of the walls. Bizar.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Mijn Neo top 5 voor 5 euro per coin voor de long term
Switcheo
Travala
Effect Ai
Moonlight
MasterContractToken
https://o3.network
Gemakkelijk met O3 wallet.
Switcheo
Travala
Effect Ai
Moonlight
MasterContractToken
Verwijderd
Ik zit ook te wachten tot NANO de 33201 hit. Dan heb ik ruim 10%
Maar ergens wil ik ze niet kwijt. Weet nog heel goed dat Raiblocks toen 36 dollar deed. Fack wat een tijden waren dat.
Maar ergens wil ik ze niet kwijt. Weet nog heel goed dat Raiblocks toen 36 dollar deed. Fack wat een tijden waren dat.
daar gaat die
Prepare for the next ATH
Dat ik niemand over SALT hoor dan.. Of zag niemand dat aankomen.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Waarom MCT? Ik had er erg veel, maar werd niet wat en heb ze toen met fors verlies verkocht, voordat ze nog verder kelderden.DeeSung schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 17:01:
Mijn Neo top 5 voor 5 euro per coin voor de long term
Switcheo
Travala
Effect Ai
Moonlight
MasterContractToken
1. QLC
2. TNT
3. CDT
4. APPC
5. Cloak
6. SNM
7. Yoyow
8. EVX
9. AST
10. RCN
11. DLT
12. SNGLS
13. OAX
14. DNT
15. MTH
16. Wings
17. WaBi
18. Vib
19. Via
20. INS
21. phx
22. BCPT
23. dock
24. lun
Dit zijn de 24 ultieme lowcap shitcoins van binance.
Aangezien de pump groep van laatst weer eentje gaat organiseren vanavond ging ik me is verdiepen. Als het goed is zijn dit alle coins onder de <20 mil marketcap. Alhoewel ik er misschien een paar ben vergeten omdat het moeilijk kijken is op binance. Nu heb ik ze allemaal even onder mijn vergrootglas gelegd en ik kijk vanuit het perspectief van de p&d groep eigenaren.
De vraag is: welke coin gaan ze pumpen?
1. QLC -> Valt voor mij af. Reden: te laag volume voor FOMO en zie geen bijzonder koersverloop.
2. TNT -> Valt voor mij af. Reden: heeft laatst al een p&d gehad. Teveel van het goede.
3. CDT -> Valt voor mij af. Reden: sell orders zijn te veel aanwezig in grote getalen. Je beukt er niet snel doorheen.
4. APPC -> Zou kunnen. Reden: je beukt vrij snel door de sellorders heen en zie een gekke buycandle van 135.000 APPC in 5 minuten gisteren. Wellicht iemand met voorkennis van de komende pump?
5. Cloak -> Valt voor mij af. Reden: staat al op +10%.
6. SNM -> Zou kunnen. Reden: al tijden sideways, orderbook is dun.
7. Yoyow -> Valt voor mij af. Reden: de naam.
8. EVX -> Valt voor mij af. Reden: laatst al pump gehad.
9. AST -> Valt voor mij af. Heb geen reden.
10. RCN -> Valt voor mij af. Reden: teveel sell orders.
11. DLT -> Zou kunnen. Reden: zie een verdachte groene candle met veel bull-volume. Iemand met voorkennis?
12. SNGLS -> Nahhhhh
13. OAX -> Nop. Heeft al beste pump gehad
14. DNT -> Nooooop. Heeft ook al pump gehad
15. MTH -> Valt ook af. Ook enorme pump gehad.
16. Wings -> Zou kunnen. Dacht vorige keer al dat deze gepumpt zou worden. De chart ziet er echt goed uit en staat nog steeds laag en heeft amper een goede pump gehad.
17. Wabi -> Heeft al beste pump gehad. Valt af.
18. Vib -> Mwah. Te grote shitcoin
19. Via -> zou kunnen. Lage supply
20. INS -> Nah.
21. PHX ->Nop. Neo shitcoin
22. BCPT -> Kan opzich wel. Doet al paar dagen gek.
23. Dock -> Nee.
24. LUN -> heeft toevallig vandaag al een opmars.
Conclusie: ik ga een pretpakketje samenstellen met Wings, APPC, SNM, DLT, VIA.
Al zouden ze vandaag niet pumpen, het komt wel.
--
Nano doet echt rustig aan. Beetje stijgen maar nog niet echt de volume/fomo kick. Ben benieuwd
2. TNT
3. CDT
4. APPC
5. Cloak
6. SNM
7. Yoyow
8. EVX
9. AST
10. RCN
11. DLT
12. SNGLS
13. OAX
14. DNT
15. MTH
16. Wings
17. WaBi
18. Vib
19. Via
20. INS
21. phx
22. BCPT
23. dock
24. lun
Aangezien de pump groep van laatst weer eentje gaat organiseren vanavond ging ik me is verdiepen. Als het goed is zijn dit alle coins onder de <20 mil marketcap. Alhoewel ik er misschien een paar ben vergeten omdat het moeilijk kijken is op binance. Nu heb ik ze allemaal even onder mijn vergrootglas gelegd en ik kijk vanuit het perspectief van de p&d groep eigenaren.
1. QLC -> Valt voor mij af. Reden: te laag volume voor FOMO en zie geen bijzonder koersverloop.
2. TNT -> Valt voor mij af. Reden: heeft laatst al een p&d gehad. Teveel van het goede.
3. CDT -> Valt voor mij af. Reden: sell orders zijn te veel aanwezig in grote getalen. Je beukt er niet snel doorheen.
4. APPC -> Zou kunnen. Reden: je beukt vrij snel door de sellorders heen en zie een gekke buycandle van 135.000 APPC in 5 minuten gisteren. Wellicht iemand met voorkennis van de komende pump?
11. DLT -> Zou kunnen. Reden: zie een verdachte groene candle met veel bull-volume. Iemand met voorkennis?
12. SNGLS -> Nahhhhh
16. Wings -> Zou kunnen. Dacht vorige keer al dat deze gepumpt zou worden. De chart ziet er echt goed uit en staat nog steeds laag en heeft amper een goede pump gehad.
20. INS -> Nah.
23. Dock -> Nee.
--
Nano doet echt rustig aan. Beetje stijgen maar nog niet echt de volume/fomo kick. Ben benieuwd
Heerlijk @Tominatie hoeveel tijd je erin steekt. Ik hoop dat je een pump pakt!
Rookworst zonder r is ook worst.
Zit mobiel, dus kan hem niet zo posten. Maar als je even zoekt op tweakers vind je hem vast welSam2013 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 15:42:
Wat is de telegram groep heb ook wel behoefte aan wat gechat
Lol als ik bovenstaande zo zie en die ene tweaker hier met zn 300 verschillende coins... Ja nee dan houd ik mijn oogkleppen maar op. Ik vind mijn 10 coins al to much
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
10 XRP?Klaas25 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 17:21:
Lol als ik bovenstaande zo zie en die ene tweaker hier met zn 300 verschillende coins... Ja nee dan houd ik mijn oogkleppen maar op. Ik vind mijn 10 coins al to much
En je bedoelt Specy, die heeft 300 coins waar zijn bot mee handelt, dat is geen bewuste selectie.
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 20-10-2018 17:25 ]
Hoelaat is die pump, 20.00u?Tominatie schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 17:18:
1. QLC
2. TNT
3. CDT
4. APPC
5. Cloak
6. SNM
7. Yoyow
8. EVX
9. AST
10. RCN
11. DLT
12. SNGLS
13. OAX
14. DNT
15. MTH
16. Wings
17. WaBi
18. Vib
19. Via
20. INS
21. phx
22. BCPT
23. dock
24. lun
12. SNGLS -> Nahhhhh
20. INS -> Nah.
23. Dock -> Nee.
--
Haha
Nja Waarvan 4 zeg maar voor € 100,- dus niet perse noemenswaardig. 6 In mijn portfolio waarvan 70% XRP is.
Road to 3300 sats wordt een pittige voor Nano. Het bull volume is nog niet genoeg aanwezig om echt iets geks te doen. Maar het bear volume is ook niet aanwezig om Nano echt te laten zakken. Interessant is om te zien wanneer de whales gaan bepalen.
Als Nano de 3312 sat hit heb ik een nieuwe ATH in bitcoin. Ik stond er zo kansloos voor een tijdje geleden maar sindsdien ben ik in een enorme winning streak gekomen. Ken 't amper geloven
De bullmarkt moet nog aanbreken. Die lambo is een mogelijkheid binnenkort.
Als Nano de 3312 sat hit heb ik een nieuwe ATH in bitcoin. Ik stond er zo kansloos voor een tijdje geleden maar sindsdien ben ik in een enorme winning streak gekomen. Ken 't amper geloven
De bullmarkt moet nog aanbreken. Die lambo is een mogelijkheid binnenkort.
Voor de ICN holders.
Geen paniek, deze is gedelist op binance maar de oorzaak is dat ze naar een nieuwe token gaan eICN.
Sterker nog ICN geeft aan dat je straks over kan stappen naar eICN of uit kan cashen tegen 0.0019 ETH.
Heb ze voor de zekerheid wel even weggehaald bij binance, maar onder 0.0019 verkopen lijkt voor nu niet slim
Geen paniek, deze is gedelist op binance maar de oorzaak is dat ze naar een nieuwe token gaan eICN.
Sterker nog ICN geeft aan dat je straks over kan stappen naar eICN of uit kan cashen tegen 0.0019 ETH.
Heb ze voor de zekerheid wel even weggehaald bij binance, maar onder 0.0019 verkopen lijkt voor nu niet slim
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
@Tominatie Ik doe mee met Wings en APPC. Ik moet eerlijk zijn, ik heb weer extra ingeslagen om te handelen op Binance en zit nu in NANO, GVT, Wings en APPC. GVT dump ik de 28e of 29e voor wat anders.
Heb mijzelf voorgenomen daar niet meer in ADA, NEO, ONT en XRP te handelen, die staan in losse wallets (O3, Exodus en Daedalus). Mijn BTC, ETH en ZRX staan op Coinbase en blijven daar om snel naar Euro uit te kunnen stappen. Op Binance dus vanaf nu alleen de speciale alts om mooi heen en weer te traden. Ik ben inmiddels gestopt met market orders, plaats alleen nog geladderde limit orders. Even weer terug naar de basis en bewust handelen
Heb mijzelf voorgenomen daar niet meer in ADA, NEO, ONT en XRP te handelen, die staan in losse wallets (O3, Exodus en Daedalus). Mijn BTC, ETH en ZRX staan op Coinbase en blijven daar om snel naar Euro uit te kunnen stappen. Op Binance dus vanaf nu alleen de speciale alts om mooi heen en weer te traden. Ik ben inmiddels gestopt met market orders, plaats alleen nog geladderde limit orders. Even weer terug naar de basis en bewust handelen
RLC gaat lekker, daar heb ik een bag van en zal ik niet wegdoen
Prepare for the next ATH
@Taro Haha, de verleiding is ook sowieso te groot om alleen op coinbase te handelen met het beperkte aanbod. Zou echt niet zonder binance kunnen. Vooral nu bitcoin kolere saai en stabiel is. Alts zijn dan een mooie uitweg, je ziet ze ook elke dag flink stijgen. Zolang bitcoin stabiel blijft zullen de alts terrein blijven winnen de komende tijd.
Op m'n ledger heb ik bitcoin vaststaan en wat Nano's. Op kucoin staan ook nog een zooitje grote holdbags met vooral Matrix Ai Network en nog een zakje Dragonchain die ik over 2 dagen weer kan bijvullen. Ik zweer het je: als je een coin wilt holden doe het op kucoin. Soms vergeet ik ze gewoon meerdere weken en log er eigenlijk bijna nooit in. Op binance is holden onmogelijk.
Op m'n ledger heb ik bitcoin vaststaan en wat Nano's. Op kucoin staan ook nog een zooitje grote holdbags met vooral Matrix Ai Network en nog een zakje Dragonchain die ik over 2 dagen weer kan bijvullen. Ik zweer het je: als je een coin wilt holden doe het op kucoin. Soms vergeet ik ze gewoon meerdere weken en log er eigenlijk bijna nooit in. Op binance is holden onmogelijk.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Inderdaad, holden op Binance is erg lastig. Ik weet zeker dat als ik GET, DRGN en OAK ook op Binance had staan dat ik ze inmiddels had ingewisseld voor iets anders.Tominatie schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 18:06:
@Taro Haha, de verleiding is ook sowieso te groot om alleen op coinbase te handelen met het beperkte aanbod. Zou echt niet zonder binance kunnen. Vooral nu bitcoin kolere saai en stabiel is. Alts zijn dan een mooie uitweg, je ziet ze ook elke dag flink stijgen. Zolang bitcoin stabiel blijft zullen de alts terrein blijven winnen de komende tijd.
Op m'n ledger heb ik bitcoin vaststaan en wat Nano's. Op kucoin staan ook nog een zooitje grote holdbags met vooral Matrix Ai Network en nog een zakje Dragonchain die ik over 2 dagen weer kan bijvullen. Ik zweer het je: als je een coin wilt holden doe het op kucoin. Soms vergeet ik ze gewoon meerdere weken en log er eigenlijk bijna nooit. Op binance is holden onmogelijk.
Daarom zet ik nu van alles een gedeelte in losse wallets, dan blijf ik daar ook echt af. De grootste waarde op Coinbase voor als de pleuris uitbreekt en ik naar Euro's moet en het speelgeld op Binance.
Juppp. Ben benieuwd of ik ooit kiet kom te staan op Dragon. Hij ging laatst echt goed en vol door de 4000 sat maar hij zakte pas geleden weer helemaal terug naar 2800 sat. Nu op 3100 sat, wordt je ook niet vrolijk van maar wel een leuk moment want kan maandag bijkopen.Taro schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 18:09:
[...]
Inderdaad, holden op Binance is erg lastig. Ik weet zeker dat als ik GET, DRGN en OAK ook op Binance had staan dat ik ze inmiddels had ingewisseld voor iets anders.
Soms moet ik nog steeds beseffen dat mijn eerste zakje Dragonchains gekocht is rond de 8000 sats maanden geleden. 8000 sats
zou de pump gaan in snm ?
Prepare for the next ATH
Na een pump komt altijd een dump.
Ik heb geen idee wat mijn volgende move gaat zijn maar gokken op een pump zonder verdere kennis lijkt mij nu niet echt handig qua winst maken.
Ik heb geen idee wat mijn volgende move gaat zijn maar gokken op een pump zonder verdere kennis lijkt mij nu niet echt handig qua winst maken.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Binance is weer van de leg. Orders die nog wel in het lijstje staan, maar al uitgevoerd zijn, of openstaande orders die je niet kunt annuleren. Komt helaas steeds vaker voor. Over 10 minuten klopt het waarschijnlijk wel weer, maar in de tussentijd kan je niets...
Klopt ja. Binance is linke boel soms. Zeker als iedere minuut/seconde telt. Wellicht moet je toch eens een trade-programma overwegen.Taro schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 18:46:
Binance is weer van de leg. Orders die nog wel in het lijstje staan, maar al uitgevoerd zijn, of openstaande orders die je niet kunt annuleren. Komt helaas steeds vaker voor. Over 10 minuten klopt het waarschijnlijk wel weer, maar in de tussentijd kan je niets...
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ik gebruik Binance voor Windows, of bedoel je wat anders?bruutone schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:23:
[...]
Klopt ja. Binance is linke boel soms. Zeker als iedere minuut/seconde telt. Wellicht moet je toch eens een trade-programma overwegen.
Ik gebruik Tradedash. Sowieso handig omdat je tig coins onder elkaar kunt zetten en dus snel kunt switchen. Bevalt echt goed. Ik heb zo vaak meegemaakt dat Binance lag heeft en dan is het echt een uitkomst.Taro schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:30:
[...]
Ik gebruik Binance voor Windows, of bedoel je wat anders?
Zojuist ingekocht op appc. Om 10 uur zo het moeten gebeuren toch?
De BTC gaat dit najaar of begin volgend jaar de kar trekken, naar boven toe door oa dat Bakkt gebeuren en wat de altcoins ermee doen, who cares bij een BTC dominatie van 54%. 
edit: en voor de snelle jongens die wat verdienen met pumps and dumps van shill-coins die geen toegevoegde waarde hebben en zullen verdwijnen, al het goede! en veel winst als je er op tijd uitstapt.
edit: en voor de snelle jongens die wat verdienen met pumps and dumps van shill-coins die geen toegevoegde waarde hebben en zullen verdwijnen, al het goede! en veel winst als je er op tijd uitstapt.
[ Voor 36% gewijzigd door RaptorXS op 20-10-2018 20:39 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Wings maakte zojuist een sprongetje, maar ik heb het grootste percentage op APPC gezet. We gaan het zien
Ik ook appcTaro schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:30:
Wings maakte zojuist een sprongetje, maar ik heb het grootste percentage op APPC gezet. We gaan het zien
Als iedereen hier APPC gaat kopen zorgen wij straks voor de pump
ik heb ook net APPC gekocht 3K plus
Prepare for the next ATH
Trouwens wat vorige week bij de pump het geval was. Een flink aantal coins ging toen omhoog. De meeste 20% of meer, maar toen de coin bekend was die echt gepumpt werd ging die als enige verder door. Al die andere munten, een stuk 4, deden toen +20% en gelijk daarna -20%. Stel dit gebeurt weer is het heel goed opletten welke munt nou echt verder door gaat naar 40% en welke munten binnen 10 minuten weer op 0% staan.
Ok en wings heb ik ook gekocht haha.
Ik weet niet eens wat appc en wings zijn maar goed toe maar weer.
ik ook net wingsSam2013 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:47:
Ok en wings heb ik ook gekocht haha.
kut was een limit order, niet gevuld
[ Voor 10% gewijzigd door sourcecode op 20-10-2018 20:52 ]
Prepare for the next ATH
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!