Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 325 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.936 views

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
mike123456789 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:11:
Lekker weekje om te traden? Lekker maandje bedoel je! Ik gebruik zelf het nieuwe dashboard van cryptocointraders, die hebben picks met kleine marketcap voor mid/long maar vooral hun tips zijn spot on! Ik handel erop en heb afgelopen maand 280% winst gemaakt en dat terwijl de markt vrijwel stabiel is gebeleven op een paar alts na. Ik ben nog aan het zoeken voor meer want ben nog niet zo in het shorten want dat gaat via bitfinex maar dat doen ze wel.

Iemand nog andere tools die jullie gebruiken? Ze hebben daar ook een combi van nieuws, die is echt top! Hoef je geen 30 websites af te gaan...
20 euro per maand.... no thanks

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:13
nemesis2212 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:23:
[...]

20 euro per maand.... no thanks
Idd in de juiste telegram groepen is t advies gratis

• mike123456789
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16-05-2023
20 dollar, 17 Euro per maand. Man wat een scrooge van je portemonnee ben je als je dat niet kan missen. Gasten zijn spot on en je hoeft hen alleen maar te volgen en je maakt dikke winsten.
Maar als jij beter kan traden dan 360% in de maand dan moet je die 17 Euro natuurlijk in je zak houden.. (gniffel gniffel)
Ik heb het net niet gehaald want ben er niet altijd meteen bij, heb ook nog een leven natuurlijk..

Edit: er is trouwens ook een gratis kanaal op telegram van hen maar goed daar krijg je niet alles natuurlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door mike123456789 op 18-10-2018 15:46 ]

• hazecase
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-11 19:45
Lekker weekje om te traden? Lekker maandje bedoel je! Ik gebruik zelf het nieuwe dashboard van cryptocointraders, die hebben picks met kleine marketcap voor mid/long maar vooral hun tips zijn spot on! Ik handel erop en heb afgelopen maand 280% winst gemaakt en dat terwijl de markt vrijwel stabiel is gebeleven op een paar alts na. Ik ben nog aan het zoeken voor meer want ben nog niet zo in het shorten want dat gaat via bitfinex maar dat doen ze wel.

Iemand nog andere tools die jullie gebruiken? Ze hebben daar ook een combi van nieuws, die is echt top! Hoef je geen 30 websites af te gaan...
Als jij nu die tips ook aan ons doorgeeft hebben we binnenkort allemaal een lambo en een huis op de maan >:)

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 06:25
MDA ontwaakt....

Verwijderd

Waarom hoor ik niemand over GVT ?
Daar was goed mee te verdienen de laatste weken.
Plus binnenkort eigen platvorm.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 16:20:
Waarom hoor ik niemand over GVT ?
Daar was goed mee te verdienen de laatste weken.
Plus binnenkort eigen platvorm.
Gaat zeker lekker. Ik hodl ze tot moon.

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11 19:03
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 16:33:
[...]

Gaat zeker lekker. Ik hodl ze tot moon.
#Metoooo }:O

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 21:44

DJT

Ik had wat RVN sinds eind augustus maar ben gisteren helaas op 419 sats uitgestapt (>80%). Heb er wel GO van gekocht maar had RVN beter nog even kunnen houden.

PRL (Oyster) gaat nóg beter en daar zit ik al op 131%! Maar staat op KuCoin en op één of andere manier kan ik daar makkelijker vanaf blijven.

[ Voor 31% gewijzigd door DJT op 18-10-2018 17:44 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Het is weer eens despacito bij de crypto's, soms schommelt de dollar/euro koers nog meer ;)

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

DJT schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 17:43:
Ik had wat RVN sinds eind augustus maar ben gisteren helaas op 419 sats uitgestapt (>80%). Heb er wel GO van gekocht maar had RVN beter nog even kunnen houden.

PRL (Oyster) gaat nóg beter en daar zit ik al op 131%! Maar staat op KuCoin en op één of andere manier kan ik daar makkelijker vanaf blijven.
Ik heb een bag prl gekocht op 7 cent, hopen dat die zijn ATH gaat overschrijden _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

zrx start weer langzaam :)

Prepare for the next ATH

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 21:44

DJT

Ik was nieuwsgierig en heb me ingeschreven (en betaald). Ik heb de indruk dat de site net pas live is gegaan en tot zover staat er nog niet veel op:
  • Er zijn vijf 'pick of the month' coins, het lijkt erop dat de selectie wordt gedaan op basis van 'upcoming news'. Er zit bij allemaal een 'handige link' naar de betreffende coin, inclusief referral (ik haal daar als username steffen777 uit). Verder een screenshot van de coinmarketcap van de betreffende coin. Geen TA's.
  • Er is een tabblad met trading signals, daar staan nu zes coins met ook weer een link (deze keer zonder referral). De begeleidende tekst is bij iedere coin hetzelfde en de links gaan ook allemaal naar dezelfde coin op Bittrex.
  • Er is een tabblad met een ICO list.
  • Er is een tabblad met Tools, daarop staat een excel bestand waarin je je trades bij kunt houden, inclusief een PDF met handleiding. Er zouden ook video's en een FAQ moeten staan maar die pagina's zijn leeg.
Tot zover ben ik nog niet enthousiast, helaas is er geen optie om geld terug te vragen. Het is wel een mooi ontworpen site qua design. :>

Misschien ook goed om te vermelden dat mike123456789 en steffen777 dezelfde personen lijken te zijn. Dus; mag ik mijn €20 terug?

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 24-11 23:02
"Daar gaat ze.... "

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Das een mooie rode candle, zo zie ik ze graag, actie!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-11 11:54
Hatsieklats, way down

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
* Chris.nl gaat op berenjacht.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

grpote jongens dumpen vor Bakkt

Prepare for the next ATH

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-11 07:16
Taro schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:46:
Das een mooie rode candle, zo zie ik ze graag, actie!
Geen dank, het was zo booooooring, denk ik koop 0.1BTC en dan gaat er vast wat gebeuren nog geen 5 min later en down :)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

aan de andere kant dit voorspelt geen goeds...........

Prepare for the next ATH

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-11 18:06
Dankzij de laatste crypto maanden mooi 250 euro bespaard op een grote beurt voor mijn auto. huh wat.. denk je dan natuurlijk.. maar normaal gesproken zou ik deze altijd bij de dealer laten doen a 500 euro nu dus mooi niet. Steek zo mooi 250 euro in mijn portofolio! d:)b

Zou ik mijn lambo straks ook bij de kwik-fit kunnen onderhouden trouwens?? :?

Zero.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:22
Pelox schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:55:
Dankzij de laatste crypto maanden mooi 250 euro bespaard op een grote beurt voor mijn auto. huh wat.. denk je dan natuurlijk.. maar normaal gesproken zou ik deze altijd bij de dealer laten doen a 500 euro nu dus mooi niet. Steek zo mooi 250 euro in mijn portofolio! d:)b

Zou ik mijn lambo straks ook bij de kwik-fit kunnen onderhouden trouwens?? :?
die onderhouden alles wat van blik is maakt hun niks uit

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

;w ;w ;w ;w ;w ;w ;w ;w ;w ;w ;w ;w ;w ;w ;w ;w ;w

Prepare for the next ATH

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
alki schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:38:
[...]

Zoals?

Ik zit momenteel bij crypto coins van cryptocoincoach
Hebben redelijk vaak goede calls

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Nog een paar tientjes erbij en dan kunnen we weer lekker sideways bewegen.

ZRX staat zo weer op 0,72 Euro, al een paar keer op gekocht om hoger te verkopen, ga het nu weer proberen. Zal nu wel op mijn bek gaan ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Taro op 18-10-2018 20:33 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

hallo ?

Prepare for the next ATH

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik kocht Nano op 3150 sat voordat ik naar werk ging.

[ Voor 75% gewijzigd door Tominatie op 18-10-2018 22:43 ]

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:28
Kain_niaK schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 07:12:
Meer geohot!
Een Bitcoin Cash transactie versturen vanaf scratch.
Voor de mensen die willen Bitcoin programmeren.

[YouTube: George Hotz | Programming | sending a transaction with BITCOIN CASH from SCRATCH]
Had je deze link ook gepost als dit niet met Bitcoin cash te maken had?

Desalniettemin wel geinig en enorm knap om te zien hoe een nerd als Geohot vanaf scratch in staat is om binnen 5 uur zijn eigen Bitcoin transactie te programmeren.

• Tominatie
  • Niet online
De daling van bitcoin valt reuze mee maar de alts doen het lijken alsof we in een hevige crash zitten.
Mja, andersom doen ze het ook lijken alsof we in een zware bull market zitten.

Ik denk trouwens niet dat we veel zullen dalen, de hoeveelheid shorts staat veeeel te hoog t.o.v. de longs, dit gaat 100% zorgen voor een squeeze.

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 24-11 21:21
Tominatie schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 21:43:
Ik kocht Nano op 3150 sat voordat ik naar werk ging.

[Afbeelding]
Heb ze vandaag nog weg kunnen doen op 33200 , ben nu weer aan het terug kopen , gaat mooi laag nu

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Crypto Coins (Ƀ)
BTC next target

6530 (binance rate)
Hmm.. misschien toch maar eens uitstappen dan, ze hebben wel vaak gelijk.

• Tominatie
  • Niet online
cryptore schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 21:52:
[...]

Heb ze vandaag nog weg kunnen doen op 33200 , ben nu weer aan het terug kopen , gaat mooi laag nu
Nou idd. Ik verbaas me er echt over dat ie zo gedaald is. Had het idee dat 3100-3150 al een enorme support was. 8)7

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 12:42
Ok nou hopelijk spoelen de Aziaten straks de BTC door de plee en is het verschil tussen usdt en usd BTC niet meer dan 100 dollar morgen ochtend, minderrrr mag ook :Y)

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

paul-s83 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 21:44:
[...]

Had je deze link ook gepost als dit niet met Bitcoin cash te maken had?

Desalniettemin wel geinig en enorm knap om te zien hoe een nerd als Geohot vanaf scratch in staat is om binnen 5 uur zijn eigen Bitcoin transactie te programmeren.
Ja, en voor Bitcoin en Bitcoin Cash is het min of meer exact dezelfde procedure. Alleen het address format is anders als je cash addr gebruikt en het versturen van een segwit transactie is ook anders.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• ggj87
Ik zit vannacht even in USDT, wel zo veilig.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

ZRX gaat op Binance lekker, Coinbase Pro volgt steeds met enige vertraging. Door op de koers op Binance te letten kan je op Coinbase Pro redelijk op tijd met een gratis limit buy order instappen, om daarna op de koers mee te liften en tijdig de juiste sell order te zetten.

Coinbase Pro is een draak van een exchange, maar, ik handel nu vaker met vooraf ingestelde limit orders (zowel buy/sell) in tegenstelling tot market orders op Binance (gaat vaak te snel, je mist dan pumps/dumps), omdat ze op Coinbase Pro gratis zijn en de koers trager beweegt. Hierdoor ga je toch bewuster handelen en zonder fee pak je toch nog wat extra marge.

• Sahara
Taro schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 23:03:
ZRX gaat op Binance lekker, Coinbase Pro volgt steeds met enige vertraging. Door op de koers op Binance te letten kan je op Coinbase Pro redelijk op tijd met een gratis limit buy order instappen, om daarna op de koers mee te liften en tijdig de juiste sell order te zetten.

Coinbase Pro is een draak van een exchange, maar, ik handel nu vaker met vooraf ingestelde limit orders (zowel buy/sell) in tegenstelling tot market orders op Binance (gaat vaak te snel, je mist dan pumps/dumps), omdat ze op Coinbase Pro gratis zijn en de koers trager beweegt. Hierdoor ga je toch bewuster handelen en zonder fee pak je toch nog wat extra marge.
Als Coinbase (nog) meer (shit)coins gaat adden, dan wordt de meerwaarde van Binance immers ook minder, misschien ook maar jouw voorbeeld achterna... zodra ik met minimaal verlies hetzelfde krijg voor m'n usdt in usd :)

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 11:08
Of je draait het om en binance gaat fiat adden.

Wat dan?

• Sahara
Midacmm schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 23:25:
Of je draait het om en binance gaat fiat adden.

Wat dan?
Hopelijk idd dat Binance fiat add, maar wellicht dat CZ bank problemen zoals bij Bitfinex wil voorkomen en daarom afwachtend is om fiat te adden op Binance?

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ze zijn toch al een tijdje bezig om fiat toe te voegen aan Binance of heb ik dat verkeerd begrepen? Meende een tijdje terug dat daar verhalen over gingen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Chris.nl
  • Niet online
DAMAGE schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 00:13:
Ze zijn toch al een tijdje bezig om fiat toe te voegen aan Binance of heb ik dat verkeerd begrepen? Meende een tijdje terug dat daar verhalen over gingen.
Verwacht er niet te veel van.

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik vind dat de alts zich, tot nu toe, redelijk goed staande houden. Natuurlijk hebben ze de afgelopen uren wat ingeleverd, maar zijn toch wel redelijk stabiel. Dat vind ik wel positief.

Zul je net zien dat het over een paar minuten flink omlaag dondert...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Swaha schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 00:31:
Ik vind dat de alts zich, tot nu toe, redelijk goed staande houden. Natuurlijk hebben ze de afgelopen uren wat ingeleverd, maar zijn toch wel redelijk stabiel. Dat vind ik wel positief.

Ik denk dat de meeste lucht er wel uit is. De alts hebben veel meer verloren dan BTC omdat ze ook veel meer hadden gewonnen in korte tijd. (BTC x10, 2k naar 20k, sommige alts x100 of meer) Eerst gingen de alts inderdaad veel harder omlaag waarbij het er nu op lijkt dat al die lucht er wel uit is en ze dus minder hard zakken wanneer BTC zakt.

• Chris.nl
  • Niet online
Ik hoop het

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Swaha schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 00:31:

Denk dat 90 a 95% van de alts geen bestaansrecht hebben dus er zit nog genoeg gebakken lucht in.
Tegenwoordig worden er ook "mandjes" met een mix van crypto's aangeboden en die doen het een stukje slechter als de BTC.
Cryptomandjes verliezen meer dan de bitcoin

Uit vergelijkende cijfers van het fonds Crypto Index blijkt dat de verliezen voor cryptomandjes gaan van 68 procent tot aan 81 procent over de eerste negen maanden van dit jaar.
Bron: https://cryptokopen.nl/an...naar-bitcoin-en-ethereum/
:)

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:48
Vrij grote orders op MDA, stijgt lekker :P

Wat ik bedoel is dat er een paar whales telkens orders van 30k - tot 400k met stappen van 100 of 50 naar boven schuiven, en zo dus telkens de prijs omhoog forceren. Gigantische bid wall ten opzichte van de ask.

[ Voor 71% gewijzigd door daboemann op 19-10-2018 07:17 ]

• DigiK-oz
Binance will undergo system maintenance from 2018/10/19 06:00 AM (UTC) to 2018/10/19 07:00 AM (UTC). Trading, withdrawals, deposits and other account functions will be suspended during this period.

https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360018425891

Whatever

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14:10

raq

Usdt exit scam incoming

De tijd leert of het tij keert

• daboemann
Wat een rust :+. Ik ben echt een pannenkoek geweest vanochtend met de MDA pump. Ik was limit orders aan het zetten net onder de grote walls, in plaats van stop limit orders... Gevolg: 0% van de pump meegepakt, maar wel vrolijk gedacht dat ik mee deed |:( Ik denk dat het tijd is voor weekend. Ach ja, you win some, you lose some and sometimes you are just an idiot.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Bron ? of komt dit rechtstreeks uit je dikke duim ? ;)

• Sahara
Source?? If not.. then gtfo of here.

• TheDudez
  • Laatst online: 12:40

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Waarschijnlijk komt het omdat een hoop in usdt zat. En naar btc is gegaan? Waardoor het stabieler is dan de alts.
Tominatie schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 21:47:
De daling van bitcoin valt reuze mee maar de alts doen het lijken alsof we in een hevige crash zitten.
Mja, andersom doen ze het ook lijken alsof we in een zware bull market zitten.

Ik denk trouwens niet dat we veel zullen dalen, de hoeveelheid shorts staat veeeel te hoog t.o.v. de longs, dit gaat 100% zorgen voor een squeeze.

Usenet handleidingen

• ggj87
De mobiele Binance app blijft bij mij hangen. Op Bitcoinwisdom blijft hij ook hangen. Nog meer mensen last van?

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-11 07:16
ggj87 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:18:
De mobiele Binance app blijft bij mij hangen. Op Bitcoinwisdom blijft hij ook hangen. Nog meer mensen last van?
Binance is in maintenance, tot 10 uur (08 utc)

• DigiK-oz
Als het daarbij blijft, ja. Vorige keer dat ze een database failover hadden duurde het > 24 uur en zeiden ze ook steeds dat het met een uur verlengd werd :)

Whatever

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

https://blockchainleaks.io/

Sinds gister is dit nieuwe platform gelanceerd. Vind het een goed initiatief en er worden echt waarheden aan de kaak gesteld. Ik ben zelf Walton holder maar wat hier vermeldt wordt over CREAM en bekende youtubers zoals Boxmining, Suppoman en EdwardPumps is wel zeker het kijken waard. Als holder van VEN zou ik mezelf toch is goed achter de oren krabben als je kijkt naar de feiten die hier benoemd worden.

Zelf heb ik het met eigen ogen aangezien dat deze groep in eerste instantie Walton Chain aan het promoten was. CREAM wou echter meer zeggenschap binnen Walton Chain en een invloed uitoefenen op de marketing. Walton Chain liet dit echter niet toe aangezien ze zich eerst op de technologie wouden focussen en niks wouden hypen. Walton Chain werd vervolgens de rug toegekeerd en deze groep ging vervolgens naar VEN waar zij wel medezeggenschap kregen. (Zie ook CREAM als strategisch partner van VEN en alle ICO's van VEN, Boxmining als advisor etc.) Vele knights binnen Walton Chain zijn met deze groep mee overgegaan.

Bezoek bovenstaande website anders even en lees de artikelen. Het is informatie die nauwelijks aan de kaak gesteld kan worden aangezien alle platforms continu gecensureerd worden.

Boxmining heeft zelfs WaltonChain bezocht en diverse demo's bijgewoond. Dit was echt precies tijdens deze overstap naar VEN. Wat hij toen heeft gedaan is dat hij de demo's continu uit bleef stellen waardoor er maanden tussen de filmpjes zat. In tussentijd promootte hij alleen nog maar VEN. En de opmars van VEN kun je nu al niet meer terugzien aangezien dit VET geworden is. Toch is dit begonnen toen deze groep zich actief is in gaan zetten voor het promoten van VEN.

Suppoman heeft in het verleden al aangetoond dat het een shiller is van lending platforms zoals EthConnect, ook verwijderd hij iedereen van zijn Twitter account die ook maar enige connectie heeft met Elastos, Neo of WaltonChain. Datzelfde geld overigens voor de Cryptocurrency reddit (tegenwoordig is dit minder dan het voorheen was). Als je echter op Telegram een account aanmaakt met Walton, Neo of ook maar enkel actief lid bent van deze groepen dan wordt je al vrij snel geband (zonder ook maar actief deel te nemen aan het gesprek).

Doe ermee wat je wilt, aangezien ik weet dat er een hoop VEN holders zijn hier is het wellicht interessant voor je. Ik zeg overigens niet dat VEN een scam is. Ik wil jullie echter informeren over de partners en advisors van VeChain wat zeker geen zuivere koek is. Ik sluit namelijk niet uit dat deze mensen vroeg of laat hun enorme bags gaan dumpen.

[ Voor 4% gewijzigd door rvT op 19-10-2018 09:50 ]

• ykarasahin
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-05-2019
DigiK-oz schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:33:
Als het daarbij blijft, ja. Vorige keer dat ze een database failover hadden duurde het > 24 uur en zeiden ze ook steeds dat het met een uur verlengd werd :)
Jup helaas weer verlengt (bron https://twitter.com/cz_binance/status/1053189778672242688

Quick re-sync didn't work, data validation failed. Need to do a 2nd level re-sync. Will need at least 4 hours.

:-( :-(

Edit: Verlengd met 6 uur (bron Binance Twitter https://twitter.com/binance/status/1053192733668466688)

[ Voor 9% gewijzigd door ykarasahin op 19-10-2018 10:47 ]

• Slux
  • Niet online
rvT schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:47:
Ik zeg overigens niet dat VEN een scam is. Ik wil jullie echter informeren over de partners en .
Mensen die niet zien dat VEN een scam is, moeten hun oogkleppen eens afzetten.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16:04
XRP gelist op Cobinhood :)

[ Voor 75% gewijzigd door Klaas25 op 19-10-2018 10:52 ]

• DeeSung
  • Niet online
Nog interessanter en echte progressie is dat O3 wallet van NEO nu ook travala heeft.

Creditcard support (visa, mastercard) en changelly komt binnenkort.

[ Voor 7% gewijzigd door DeeSung op 19-10-2018 11:25 ]

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:53
Toch niet deze onzin weer, gaat bij een paar productiemedewerkers van BYD vragen of ze Vechain kennen en dan verbaasd zijn dat dit niet zo is.

Moeite hebben om het kantoor te vinden en als die het heeft gevonden wordt die binnen gelaten maar vind die het niet leuk dat die geen inside info krijgt

Matige poging tot FUD

• Blik1984
rvT schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:47:

Sinds gister is dit nieuwe platform gelanceerd. Vind het een goed initiatief en er worden echt waarheden aan de kaak gesteld. Ik ben zelf Walton holder maar wat hier vermeldt wordt over CREAM en bekende youtubers zoals Boxmining, Suppoman en EdwardPumps is wel zeker het kijken waard. Als holder van VEN zou ik mezelf toch is goed achter de oren krabben als je kijkt naar de feiten die hier benoemd worden.

Zelf heb ik het met eigen ogen aangezien dat deze groep in eerste instantie Walton Chain aan het promoten was. CREAM wou echter meer zeggenschap binnen Walton Chain en een invloed uitoefenen op de marketing. Walton Chain liet dit echter niet toe aangezien ze zich eerst op de technologie wouden focussen en niks wouden hypen. Walton Chain werd vervolgens de rug toegekeerd en deze groep ging vervolgens naar VEN waar zij wel medezeggenschap kregen. (Zie ook CREAM als strategisch partner van VEN en alle ICO's van VEN, Boxmining als advisor etc.) Vele knights binnen Walton Chain zijn met deze groep mee overgegaan.

Bezoek bovenstaande website anders even en lees de artikelen. Het is informatie die nauwelijks aan de kaak gesteld kan worden aangezien alle platforms continu gecensureerd worden.

Boxmining heeft zelfs WaltonChain bezocht en diverse demo's bijgewoond. Dit was echt precies tijdens deze overstap naar VEN. Wat hij toen heeft gedaan is dat hij de demo's continu uit bleef stellen waardoor er maanden tussen de filmpjes zat. In tussentijd promootte hij alleen nog maar VEN. En de opmars van VEN kun je nu al niet meer terugzien aangezien dit VET geworden is. Toch is dit begonnen toen deze groep zich actief is in gaan zetten voor het promoten van VEN.

Suppoman heeft in het verleden al aangetoond dat het een shiller is van lending platforms zoals EthConnect, ook verwijderd hij iedereen van zijn Twitter account die ook maar enige connectie heeft met Elastos, Neo of WaltonChain. Datzelfde geld overigens voor de Cryptocurrency reddit (tegenwoordig is dit minder dan het voorheen was). Als je echter op Telegram een account aanmaakt met Walton, Neo of ook maar enkel actief lid bent van deze groepen dan wordt je al vrij snel geband (zonder ook maar actief deel te nemen aan het gesprek).

Doe ermee wat je wilt, aangezien ik weet dat er een hoop VEN holders zijn hier is het wellicht interessant voor je. Ik zeg overigens niet dat VEN een scam is. Ik wil jullie echter informeren over de partners en advisors van VeChain wat zeker geen zuivere koek is. Ik sluit namelijk niet uit dat deze mensen vroeg of laat hun enorme bags gaan dumpen.
Hoe is dit anders dan in de echte zakelijke wereld waar er ook gewisseld wordt tussen partners, bijvoorbeeld in de wereld van reclame-bureaus

Heb altijs het idee dat in de wereld van crypto mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen en ze dus maar meteen in oorlogsmodus schieten.

Van Waltonchain kunnen we nl ook een paar pareltjes terugvinden. Maar dat hoeven we hier ook niet te blijven herhalen

• DeeSung
  • Niet online
Blik1984 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:24:
[...]

Toch niet deze onzin weer, gaat bij een paar productiemedewerkers van BYD vragen of ze Vechain kennen en dan verbaasd zijn dat dit niet zo is.

Moeite hebben om het kantoor te vinden en als die het heeft gevonden wordt die binnen gelaten maar vind die het niet leuk dat die geen inside info krijgt

Matige poging tot FUD
It’s the real thing. Er zijn gewoon betere projecten om in te investeren ipv xnode holders geld te geven.

• bruutone
alki schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:38:
[...]

En welke groepen zijn dat dan? Ik sta open voor suggesties!

• bruutone
Binance is weer live btw...

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
daboemann schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:10:
Wat een rust :+. Ik ben echt een pannenkoek geweest vanochtend met de MDA pump. Ik was limit orders aan het zetten net onder de grote walls, in plaats van stop limit orders... Gevolg: 0% van de pump meegepakt, maar wel vrolijk gedacht dat ik mee deed |:( Ik denk dat het tijd is voor weekend. Ach ja, you win some, you lose some and sometimes you are just an idiot.
Dat is mooi shit. Ik heb wel een pracht trade gemaakt.
Ik werd wakker en keek op mijn mobiel, zat in usdt nml, zag de Walls opgetrokken tot richting een miljoen worden en heb de gok genomen. Kon zo mooi meeliften van 27 tot 31 met me volledige wallet :). Daarna 80 % verkocht en 20 gehouden en die op 32500 verkocht ik lachte me slap, en dat alles binnen een uurtje.....

Hij gaat vast nog wel verder maar ik vond het wel welletjes voor nu.
Nu maar eens even kijken wat me volgende projectje gaat worden....

• Blik1984
DeeSung schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:31:
[...]

It’s the real thing. Er zijn gewoon betere projecten om in te investeren ipv xnode holders geld te geven.
Wat is er goed aan dit filmpje? Leg het mij uit

De meeste xnode houders hebben tot nog toe zwaar verlies geleden, muv de mensen die in het begin veel hebben geinvesteerd. En dat gratis geld geven valt ook mee, wat korting bij ICO’s en een hogere VTHO-generatie als je VET staked

• DeeSung
  • Niet online
Blik1984 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:37:
[...]

Wat is er goed aan dit filmpje? Leg het mij uit

De meeste xnode houders hebben tot nog toe zwaar verlies geleden, muv de mensen die in het begin veel hebben geinvesteerd. En dat gratis geld geven valt ook mee, wat korting bij ICO’s en een hogere VTHO-generatie als je VET staked
Dat filmpje laat je zien hoe shady ze zijn. Bovenop wat er nu allemaal uitkomt over vechain.

Ik ken nog een groep mensen die samen geld hebben ingelegd in december om een vechain xnode te regelen. Ik zeg helemaal niets tegen hun. They already made up their mind.

Maar nieuwkomers opgelet iig.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-11 22:17
Volume op HOT lijkt toe te nemen. Ook grote buy walls op 16 en 17 sats

• .oisyn
  • Laatst online: 13:18

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Huobi gaat stablecoins native supporten. Een deposit van PAX, USDC, TUSD en GUSD wordt automatisch geconverteerd naar "HUSD", en HUSD is te withdrawen als PAX, USDC, TUSD of GUSD. Allemaal 1 op 1.

https://huobiglobal.zende...-solution-on-Huobi-Global

Wat je dus gaat zien is dat alle 4 de stablecoins vrijwel exact op $1 blijven staan op de exchanges waar ze vrij te verhandelen zijn, door arbitrage.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• daboemann
Sam2013 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:36:
[...]

Dat is mooi shit. Ik heb wel een pracht trade gemaakt.
Ik werd wakker en keek op mijn mobiel, zat in usdt nml, zag de Walls opgetrokken tot richting een miljoen worden en heb de gok genomen. Kon zo mooi meeliften van 27 tot 31 met me volledige wallet :). Daarna 80 % verkocht en 20 gehouden en die op 32500 verkocht ik lachte me slap, en dat alles binnen een uurtje.....

Hij gaat vast nog wel verder maar ik vond het wel welletjes voor nu.
Nu maar eens even kijken wat me volgende projectje gaat worden....
Dat is dus precies wat ik ook wilde bereiken. Ach ja, ik heb me er maar bij neergelegd aangezien ik er toch niks meer aan kan doen. Wijze les voor de volgende keer :F. Het ziet er wel naar uit dat de grote orders weg zijn na de maintenance, dus MDA zakt vast weer wat naar beneden. Ben benieuwd of ik weer durf in te stappen, die coin is zo ontzettend volatiel.

• bruutone
Zolang BTC een dalende trend heeft is instappen voor een short meestal geen goed idee....

• Blik1984
DeeSung schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:53:
[...]

Dat filmpje laat je zien hoe shady ze zijn. Bovenop wat er nu allemaal uitkomt over vechain.

Ik ken nog een groep mensen die samen geld hebben ingelegd in december om een vechain xnode te regelen. Ik zeg helemaal niets tegen hun. They already made up their mind.

Maar nieuwkomers opgelet iig.
Wees nou eens concreet, hoe shady ze zijn? Omdat een medewerker van BYD niks van de samenwerking afweet? Dat ze niks delen met een willekeurige voorbijganger die toegang wil tot het pand? Ik heb het filmpjea een paar keer gezien, en ik zie gewoon niks concreets.

Wat maakt dit filmpje shady?

[ Voor 5% gewijzigd door Blik1984 op 19-10-2018 13:56 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Man vermoord in woning in Oslo na BTC te hebben verkocht voor een grote som cash, die hij in zijn woning hield (artikel in het Noors btw ;))

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 19-10-2018 14:21 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• DeeSung
  • Niet online
Blik1984 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:33:
[...]

Wees nou eens concreet, hoe shady ze zijn? Omdat een medewerker van BYD niks van de samenwerking afweet? Dat ze niks delen met een willekeurige voorbijganger die toegang wil tot het pand?

Wat maakt dit filmpje shady?
Ze zijn heeeeel erg shady.

Dat kan je zien omdat ze wel allerlij partnerships kunnen delen we zijn nu hier en partnership dit en dat. Coca cola kid raadsels!! Xnode dit dat, ze spelen goed met je gevoel op social media. Mooie trailertjes maken. Zon groot bedrijf vechain!

Maar als iemand opzoek gaat uit intresse zijn ze nergens en niemand heeft wat nuttigs gezien. Als ze echt iets hebben om te laten zien zouden ze dat niet alleen op social media doen.

Iota, cardano, neo > vechain

Nou dat was het en hier moet je het mee doen.

• DAMAGE
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

DeeSung schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:06:
[...]

Dat kan je zien omdat ze wel allerlij partnerships kunnen delen we zijn nu hier en partnership dit en dat. Coca cola kid raadsels!! Xnode dit dat, ze spelen goed met je gevoel op social media. Mooie trailertjes maken. Zon groot bedrijf vechain!

Maar als iemand opzoek gaat uit intresse zijn ze nergens en niemand heeft wat nuttigs gezien. Als ze echt iets hebben om te laten zien zouden ze dat niet alleen op social media doen.

Aannames, aannames, aannames. Niet dat ik perse wat met VEN/VET heb maar dit zie je dus elke dag op internet over elke coin.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 24-11 21:21
mijn verwachting is uitgekomen , paar dagen terug in TFL gestapt , nu weer een leuke winst op kunnen pakken

• Blik1984
[...]

Goed om te zien dat een willekeurig yt-account meer credits krijgt dan een miljardenbedrijf als dnv-gl of BYD, en dat je zelf eigenlijk ook niet weet waarom je zo negatief bent. Denk dat je bij een Shell niet eens verder dan de balie komt zonder afspraak, dus een beetje raar om dat tegen iemand te gebruiken

Maar weetik weer op welk niveau we aan het kijken zijn, aan de lage kant blijkbaar

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:32
catchy song :D

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:58

Crusader

Arc Nature

[...]

Als ze echt iets hebben om te laten zien zouden ze dat niet alleen op social media doen.
Je hebt echt geen flauw benul van wat VeChain is, doet en tot nu toe heeft bereikt. Het enige wat je kan vertellen is de fud die je hebt gezien. Maar goed, ze hebben echt iets om te laten zien (er komen er nog meer):

YouTube: VeChain's Tech Deep Dive Series - Session 1, Episode 1: VeChain&...
YouTube: VeChain's Tech Deep Dive Series - Session 1, Episode 2: Embedded...
YouTube: VeChain's Tech Deep Dive Series - Session 1, Episode 3: RFID Tec...

En lees ook dit nog even:
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/1052454461409558529

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
[...]

Dat is allemaal nog maar het tipje van de sluier van wat er niet deugt bij VET/VEN.

In de tijd dat rebrands regelmatig minstens x10 opleverde kondigde VEN de meest nutteloze rebrand aan naar.. VeChain Thor met als ticker VET. Kom op, wat is dat voor naam en dat is gewoon veranderen om het veranderen voor die x10 pump.

En dan.. die 1:100 swap, want destijds pumpte high supply coins als crazy omdat alle noob nieuwskomers dachten de nieuwe Bitcoin te kopen voor een paar cent met als plan te verkopen voor een paar duizend. Daardoor stroomde er veel meer geld in coins die maar een paar cent waard waren. Is dat toeval?

I see what you are doing here VEN.. Ik kan nog uren doorgaan, maar wat een shady project is dit. Man man man..

Ik zeg niet dat er geen geld mee te verdienen valt. Meeliften met die scammers die puur bezig zijn met het pumpen van hun token prijs kan prima. Uiteindelijk zal VET wel ten onder gaan, en die val zal hard zijn.

Zet die oogkleppen af mensen, dit project deugt van geen kant.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

keest12 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:24:
[...]

Dat is allemaal nog maar het tipje van de sluier van wat er niet deugt bij VET/VEN.

In de tijd dat rebrands regelmatig minstens x10 opleverde kondigde VEN de meest nutteloze rebrand aan naar.. VeChain Thor met als ticker VET. Kom op, wat is dat voor naam en dat is gewoon veranderen om het veranderen voor die x10 pump.

En dan.. die 1:100 swap, want destijds pumpte high supply coins als crazy omdat alle noob nieuwskomers dachten de nieuwe Bitcoin te kopen voor een paar cent met als plan te verkopen voor een paar duizend. Daardoor stroomde er veel meer geld in coins die maar een paar cent waard waren. Is dat toeval?

I see what you are doing here VEN.. Ik kan nog uren doorgaan, maar wat een shady project is dit. Man man man..

Ik zeg niet dat er geen geld mee te verdienen valt. Meeliften met die scammers die puur bezig zijn met het pumpen van hun token prijs kan prima. Uiteindelijk zal VET wel ten onder gaan, en die val zal hard zijn.

Zet die oogkleppen af mensen, dit project deugt van geen kant.
Die rebrand was eind vorig jaar al aangekondigd.
De 1:100 split is gedaan vanwege de verbreding van de scope van het project, er zijn veel meer toepassingen voor het VeChain ecosysteem dan ze van te voren hadden zien aankomen. Ze begonnen als anti-counterfeit en als je hebt opgelet weet je dat ze inmiddels veel meer doen.

Maar zeg eens, als het zo'n overduidelijke scam is en iedereen toch met die oogkleppen op rondloopt, hoe zit het dan met die partnerships? Zouden zulke grote enterprise businesses in zee gaan met een scam?
Zou de Chinese overheid echt hun goedkeuring geven aan een scam? Waarom zou het koningshuis van Noorwegen afgelopen week bij een officiële ceremonie waar VeChain bij betrokken was aanwezig zijn?

Kom op, het is heel goedkoop om scam te roepen maar vooralsnog zijn er meer bewijzen voor een legit Vechain dan bewijzen dat het een scam is, waarvan ik serieus nog 0 overtuigende bewijzen heb gezien, behalve schapen die elkaar en een alcoholistische YouTuber napraten.

• keest12
Crusader schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:46:
[...]

Die rebrand was eind vorig jaar al aangekondigd.
De 1:100 split is gedaan vanwege de verbreding van de scope van het project, er zijn veel meer toepassingen voor het VeChain ecosysteem dan ze van te voren hadden zien aankomen. Ze begonnen als anti-counterfeit en als je hebt opgelet weet je dat ze inmiddels veel meer doen.

Maar zeg eens, als het zo'n overduidelijke scam is en iedereen toch met die oogkleppen op rondloopt, hoe zit het dan met die partnerships? Zouden zulke grote enterprise businesses in zee gaan met een scam?
Zou de Chinese overheid echt hun goedkeuring geven aan een scam? Waarom zou het koningshuis van Noorwegen afgelopen week bij een officiële ceremonie waar VeChain bij betrokken was aanwezig zijn?

Kom op, het is heel goedkoop om scam te roepen maar vooralsnog zijn er meer bewijzen voor een legit Vechain dan bewijzen dat het een scam is, waarvan ik serieus nog 0 overtuigende bewijzen heb gezien, behalve schapen die elkaar en een alcoholistische YouTuber napraten.
Juist dat de rebrand vorig jaar al was aangekondigd is sketchy. Net toen NEO vanaf het rebrand moment 50x had gedaan dacht VEN, hey dat is leuk.

Wat heeft een 1:100 splits te maken met een verbreding van de scope? Zo een token is toch deelbaar, dus waarom zo een giga supply maken om newbies de indruk te geven dat dit project nog heel goedkoop is, terwijl de waarde van het project al de miljard dollar overstijgd. Wederom sketchy.

Partnerships? Please, net als die van BMW zeker. Aankondigen alsof ze de nieuwe messias van BMW zijn, terwijl het niet meer is dan meedoen aan een garage competitie waar elke startup zich voor kan inschrijven.

Wat ik wil zeggen is dat het vanuit China erg makkelijk is te beweren dat je van alles aan het doen bent met grote bedrijven, overheden etc. maar niemand kan controleren of het echt zo is of niet.

• Slux
  • Niet online
.oisyn schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:19:
Huobi gaat stablecoins native supporten. Een deposit van PAX, USDC, TUSD en GUSD wordt automatisch geconverteerd naar "HUSD", en HUSD is te withdrawen als PAX, USDC, TUSD of GUSD. Allemaal 1 op 1.

https://huobiglobal.zende...-solution-on-Huobi-Global

Wat je dus gaat zien is dat alle 4 de stablecoins vrijwel exact op $1 blijven staan op de exchanges waar ze vrij te verhandelen zijn, door arbitrage.
Leuk maar ik geloof niet in die stable coins, imo hebben fiat pairs de toekomst.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Slux schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:58:
[...]

Leuk maar ik geloof niet in die stable coins, imo hebben fiat pairs de toekomst.
Fiat verplaatsen tussen exchanges is gewoon lastig en langzaam. Waarom denk je dat USDT zo populair is?

• Slux
  • Niet online
.oisyn schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:59:
[...]

Fiat verplaatsen tussen exchanges is gewoon lastig en langzaam. Waarom denk je dat USDT zo populair is?
Om van exchange naar exchange te gaan pak ik zelf altijd LTC/ETH/XRP enz

USTD is zo populair omdat o.a. een binance geen fiat heeft, de dag dat de grote exchanges fiat gaan gebruiken is het over met die stable coins denk ik zelf.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Ik zit intussen mijn stablecoinbeleggingsstrategie uit te testen, maar tot nu toe doet het weinig. Er zit onvoldoende beweging in, ik had gehoopt meerdere keren per dag 0.1% te pakken maar dat lukt nog niet erg.

Mijn "gewone" shitcoin-strategie werkt een stuk beter, ik had 6 dagen geleden een flinke drop door wat foute transacties maar ik zit weer bijna boven het punt van toen. Helaas in euro's dus wel lager want BTC daalt steeds....

• Crusader

Crusader

Arc Nature

keest12 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:54:
[...]

Wat heeft een 1:100 splits te maken met een verbreding van de scope? Zo een token is toch deelbaar, dus waarom zo een giga supply maken om newbies de indruk te geven dat dit project nog heel goedkoop is, terwijl de waarde van het project al de miljard dollar overstijgd. Wederom sketchy.

Partnerships? Please, net als die van BMW zeker. Aankondigen alsof ze de nieuwe messias van BMW zijn, terwijl het niet meer is dan meedoen aan een garage competitie waar elke startup zich voor kan inschrijven.

Wat ik wil zeggen is dat het vanuit China erg makkelijk is te beweren dat je van alles aan het doen bent met grote bedrijven, overheden etc. maar niemand kan controleren of het echt zo is of niet.
Rebrand is alleen sketchy als je er dingen achter gaat zoeken. Heel makkelijk om dan op basis van aannames te denken dat er alleen maar slechte bedoelingen achter zitten.

De split, in woorden van VeChain, is gedaan om juist te voorkomen dat er met fractionals gerekend moet gaan worden, wat voor jou en mij heel logisch is dat dat gewoon kan, elke rekenmachine kan achter de comma rekenen. Maar er zitten diepere gedachtes achter, die voor enterprise businesses juist van belang zijn.
Maar ook hier, je kunt er van alles achter zoeken en daarom is VeChain een scam...

https://twitter.com/vecha...status/997548414912073733

En partnerships als BMW zeker? Nee. Alleen omdat dat partnership wat mist om zich heen heeft hangen en niet helemaal ging zoals we gewend zijn zijn opeens alle partnerships shady en maakt het VeChain een scam?

Partnerships als deze zijn allesbehalve fake:

DNV GL
PriceWaterhouseCoopers
PICC (grootste verzekeraar van China)
China Unicom
Kuehne & Nagel
DB Schenker
LVMH (Louis Vuitton)
Groupe Renault
Bright Food
NTT Docomo
BYD (groter dan Tesla)

(bron: https://vechaininsider.co...-of-vechain-partnerships/)

en die bedrijven zouden zich dus inmengen met een scam.

Over oogkleppen gesproken...

• Slux
  • Niet online
Crusader schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:15:
[...]

Rebrand is alleen sketchy als je er dingen achter gaat zoeken. Heel makkelijk om dan op basis van aannames te denken dat er alleen maar slechte bedoelingen achter zitten.

De split, in woorden van VeChain, is gedaan om juist te voorkomen dat er met fractionals gerekend moet gaan worden, wat voor jou en mij heel logisch is dat dat gewoon kan, elke rekenmachine kan achter de comma rekenen. Maar er zitten diepere gedachtes achter, die voor enterprise businesses juist van belang zijn.
Maar ook hier, je kunt er van alles achter zoeken en daarom is VeChain een scam...

En partnerships als BMW zeker? Nee. Alleen omdat dat partnership wat mist om zich heen heeft hangen en niet helemaal ging zoals we gewend zijn zijn opeens alle partnerships shady en maakt het VeChain een scam?

DNV GL
PriceWaterhouseCoopers
China Unicom
Kuehne & Nagel
DB Schenker
LVMH (Louis Vuitton)
Groupe Renault
Bright Food
NTT Docomo
BYD (groter dan Tesla)

Je moet het willen zien, veel van die bedrijven die je opnoemt werken al met diverse blockchians, en de echt grote bedrijven gaan echt geen zaken doen met een vaag chinees startupje zonder dat ze zich eerst eens bewijzen, ik zal het maar weer aanhalen maar een IBM is al veel verder dan vechain ooit zal komen, en dan zal ik maar niet over dat thor verhaal beginnen want dat riekt aan alle kanten.

Vanaf Januarie hoor ik al die vechain fanboys roepen dat dit het helemaal gaat worden, als dat zo is waarom zakt het steeds verder weg ? omdat het hele crypto inzakt ? daar zou vechain dan toch geen last van moeten hebben ?

Dat TRX is er ook goed in met verhalen dat ze samen werkten met de Chinese netflix, alleen jammer dat de gemiddelde chinees er nog nooit van had gehoord, vechian is net zo.

• keest12
Crusader schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:15:
[...]

DNV GL
PriceWaterhouseCoopers
China Unicom
Kuehne & Nagel
DB Schenker
LVMH (Louis Vuitton)
Groupe Renault
Bright Food
NTT Docomo
BYD (groter dan Tesla)

Dan noem je een lijst met een heleboel partnerships, plaats je een link van vechaininsider.

Iedereen kan van alles schrijven op het internet. Sterker nog, je kan naar de grote crypto nieuws sites toe om hetzelfde artikel te laten plaatsen, zolang je maar betaald. Zelfs voor Wall St. Journal en Forbes is dit het geval. Zo hebben zij in de bull market een hele hoop artikelen over ICO's geplaatst wat natuurlijk betaald is van die vele miljoenen die ze op hebben gehaald.

Heb je The China Hustle op Netflix wel eens gezien? Genoeg die daar hun baan maken van aan de wereld laten geloven dat ze investeren in een giga bedrijf, terwijl het een paar keyboard warriors zijn die heel goed zijn in het verkopen van gebakken lucht. Aan alles wat VET doet hangt gewoon een smerig luchtje, het is zo overduidelijk bedoeld om de prijs te pumpen en de community continu tevreden te houden. De focus ligt alles behalve op de ontwikkeling, en in deze industrie is dat juist wat nodig is op dit moment.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

keest12 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:25:
[...]

... het is zo overduidelijk bedoeld om de prijs te pumpen.
Waarom is de prijs nog niet gepumpt dan?
[...]

Iedereen kan van alles schrijven op het internet.
Dus die partnerships zijn fake. En VeChain is een scam.
Okee. Duidelijk verhaal.

Maar let's agree to disagree want dit wordt een eindeloos welles-nietes verhaal.

[ Voor 21% gewijzigd door Crusader op 19-10-2018 16:36 ]

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Slux schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:22:
[...]

Vanaf Januarie hoor ik al die vechain fanboys roepen dat dit het helemaal gaat worden, als dat zo is waarom zakt het steeds verder weg ? omdat het hele crypto inzakt ? daar zou vechain dan toch geen last van moeten hebben ?
Waarom zou VeChain daar geen last van moeten hebben?

Verwijderd

VeChain...

Het hoogtepunt vond ik die robot die een RFID labeltje in een bakje gooide.

Daarna keek ik naar de marketcap van VeChain.

Dat was het moment dat bij mij de fomo totaal verdween.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:43:
VeChain...

Het hoogtepunt vond ik die robot die een RFID labeltje in een bakje gooide.

Daarna keek ik naar de marketcap van VeChain.

Dat was het moment dat bij mij de fomo totaal verdween.
De wereld heeft niet stilgestaan, misschien zijn die deep dive tech filmpjes die ik eerder plaatste wat voor je ;)
Maar ik denk dat ik het antwoord al weet :P

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Slux schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:04:
[...]

Om van exchange naar exchange te gaan pak ik zelf altijd LTC/ETH/XRP enz
En dan ben je dus onderhevig aan koersfluctuaties.

• keest12
Crusader schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:32:
[...]

Waarom is de prijs nog niet gepumpt dan?

[...]

Dus die partnerships zijn fake. En VeChain is een scam.
Okee. Duidelijk verhaal.

Maar let's agree to disagree want dit wordt een eindeloos welles-nietes verhaal.
Zoals velen met mij al aangeven, de toko VeChain riekt aan alle kanten. Combineer dat met de niet verifieerbare partnerships, nieuwtjes en beweringen en je bent al gauw bedachtzaam. Is het echt een scam? Ik weet het niet, maar een grote mond trekt aandacht en dan kom je gewoon onder een vergrootglas. Als je daar dan niet al te best vanaf komt, is het logisch dat daar ophef over ontstaat.

De prijs is overigens niet gepumpt omdat geen enkele coin die op de radar van de mainstreem crypto investeerders staat het afgelopen jaar winsten heeft kunnen boeken. We zitten nu nou eenmaal in een bear market en dat beseffen ze bij VeChain ook. Het circus zal bij de return of the bull weer van start gaan is mijn gok.

[ Voor 18% gewijzigd door keest12 op 19-10-2018 17:01 ]

• Slux
  • Niet online
.oisyn schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:52:
[...]

En dan ben je dus onderhevig aan koersfluctuaties.
Ja snap ik maar dat valt reuze mee als je een snelle coin pakt, en volgens mij zitten de meeste mensen tegenwoordig maar op 1 exchange, helemaal hier wat ik zo lees.

Er wordt meer ge-trade in USTD pairs dan dat het gebruikt wordt om van exchange naar exchange te gaan, mensen willen toch weten wat hun winst is, om het elke keer een sats oid uit te rekenen wordt je ook niet veel wijzer van, dan bied een USTD uitkomst om een duidelijker beeld te geven van je winst/verlies.

maja misschien spreek ik alleen voor mij zelf hoor, ik trade vrij veel en fiat pairs en werken voor mij het beste, ik ben hier alleen om euros te verdienen :P

Verwijderd

Crusader schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:48:
[...]

De wereld heeft niet stilgestaan, misschien zijn die deep dive tech filmpjes die ik eerder plaatste wat voor je ;)
Maar ik denk dat ik het antwoord al weet :P
Haha ik ga me niet teveel verdiepen in VeChain. Je kunt zowel heel positieve als heel negatieve berichten omtrent VeChain vinden. Tis maar net wat je wilt zien en geloven. Het lijkt mij een veel te complexe opzet voor een scam. Daarintegen, dat VeChain succesvol gaat blijken is geen zekerheid.

Wat ik wel zeker weet is dat er veel aardige mensen uit dit topic zijn die behoorlijke bags hodlen. Voor jullie allemaal hoop ik dat die VETjes naar de 100 dollar gaan, en VeChain uitgroeit tot het meest succesvolle blockchain bedrijf die deze wereld ooit gekend heeft.
Pagina: 1 ... 325 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!