Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 324 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.936 views

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:41
"Boehh..... XRP zal nooit gebruikt worden!!"

Ondertussen: https://dailyhodl.com/201...using-xrp-powered-xrapid/

“We believe that digital assets like XRP will play a key role in the future of cross-border payments, helping to safely address some of the structural inefficiencies of legacy settlement infrastructure.”

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Alabama_man schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 18:19:
[...]

Ik zou poker toch echt niet willen vergelijken met traden. Bij poker kun je tenminste nog een kansberekening maken op basis van een range aan handen waar je je tegenstander op zet. Een dergelijke strategie is met traden niet toepasbaar. Appels met peren dus.
Quote dan mijn eerste post waar ik zeg dat de mindset van poker helpt bij crypto. De post die je nu quote gaat meer op poker in dan crypto aan de hand van de post van DAMAGE. Tuurlijk zijn het 2 verschillende dingen :)
sourcecode schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 17:59:
[...]

pak jij de chart van binance altijd ?
Ik handel daar, dus daar kijk ik dan ook naar de charts :)

[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 17-10-2018 18:41 ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:16
Pelox schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:08:
[...]

Hey die heb ik ook! Tevreden?
nee :( :)

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 22:44
PilatuS schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 18:38:
[...]

Quote dan mijn eerste post waar ik zeg dat de mindset van poker helpt bij crypto. De post die je nu quote gaat meer op poker in dan crypto aan de hand van de post van DAMAGE. Tuurlijk zijn het 2 verschillende dingen :)
Ach mindset. Heb zelf ook aardig wat jaren gepokerd. Ja je leert idd omgaan met verlies. Maar de basis waarop je je verlies relativeert vind ik wel heel anders.

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
EOS/BTC heeft ook een lekkere sellwall staan op Binance :P

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja app werkt maar in de browser niet idd

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Die buy en sell orders van zulke grootte zijn echt ziek. Die 243 btc buyorder op XLM/BTC is iedergeval niet fake, daar zijn al de nodige BTC's van afgesnoept. Iets zegt me dat zo iemand wel insider informatie moet hebben. Dus bijv. een eventuele coinbase listing binnenkort etc..

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 19:06:
Die buy en sell orders van zulke grootte zijn echt ziek. Die 243 btc buyorder op XLM/BTC is iedergeval niet fake, daar zijn al de nodige BTC's van afgesnoept. Iets zegt me dat zo iemand wel insider informatie moet hebben. Dus bijv. een eventuele coinbase listing binnenkort etc..
Hij kan ook semi fake zijn. Wordt er te veel van gekocht kan ie zomaar weg zijn. Meestal is het wel een poging om de koers te beinvloeden. Dit geldt voor zowel buywalls als sellwalls. Vaak genoeg gezien dat 10% van zo'n wall opgegeten werd en toen waren ze weg.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 18:33:
[...]

Dan heb jij geluk. Gebruik ook chrome maar krijg constant een pagina met "something went wrong - funds are not safu" |:(
De koersen lopen vaak wel door, die gaan via aparte websocket verbindingen, de pagina eromheen wordt door een andere webserver geladen. Komt erg vaak voor bij Binance, belangrijkste is om dan geen pagina's te vernieuwen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Klaas25
At this point, if a portion of your portfolio isn’t allocated to cryptos you are in the midst of missing an opportunity much like the birth of the internet or the personal computer in the late 70’s. Those two ’emerging technologies’ turned out pretty well.

https://abacusjournal.com...rypto-team-opportunities/

• Tominatie
  • Niet online
Nano komt weer dichterbij de 3300 sat, behoorlijke weerstand is dat. Eenmaal er doorheen MOON!

Denk niet dat hij al ready is voor deze staaf omhoog. RSI enz zal nog steeds wel tegen overbought aanhikken.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

kom op binance, herstart die webserver even :)

dan maar ff kijken op https://www.litebit.eu/volumes
altijd leuk om te zien

Prepare for the next ATH

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
MDA pump.

• Tominatie
  • Niet online
Heb NANO ff verkocht, puur omdat ik een gokje wil wagen voor de komende p&d. Je ziet dat mensen bijv. al vol op VIB springen (lowcap etc.) dus die is al behoorlijk gestegen.

Ik heb ff tussen de honderden lowcap shitcoins gekeken en mijn oog viel op WINGS. Dus daar heb ik ff een zak van gekocht. Althans, ben nog niet klaar met kopen - is erg moeilijk.

Hoop niet dat Nano straks echt zijn doorbraak gaat hebben want dat zul je net zien. :+

• ggj87
Ik denk dat ik ook uit Nano ga. Die Telegram groep die ik volg mag dan wel roepen dat hun target 35000 is, nu sta ik nog op winst en ik had nou niet bepaal heel laag ingekocht. Wellicht komt een beter instap moment en anders wacht ik op een andere munt.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 20:02:
Heb NANO ff verkocht, puur omdat ik een gokje wil wagen voor de komende p&d. Je ziet dat mensen bijv. al vol op VIB springen (lowcap etc.) dus die is al behoorlijk gestegen.

Ik heb ff tussen de honderden lowcap shitcoins gekeken en mijn oog viel op WINGS. Dus daar heb ik ff een zak van gekocht. Althans, ben nog niet klaar met kopen - is erg moeilijk.

Hoop niet dat Nano straks echt zijn doorbraak gaat hebben want dat zul je net zien. :+
wings heeft toch 2 dagen geleden een pump gehad ?

Prepare for the next ATH

• Tominatie
  • Niet online
sourcecode schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 20:10:
[...]

wings heeft toch 2 dagen geleden een pump gehad ?
Ja, maar nog niet echt een heel grote pump ofzo. Daarnaast hebben alle shitcoins om de zoveel tijd een pump :+

Tis ook maar een gokje! Kan ze nu trouwens al wel voor 2% winst verkopen 8)7

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Las dit:
Zorgt Bakkt volgende maand voor een nieuwe crypto bull run?
We gaan het beleven *O*
Bron: https://bitcoinmagazine.n...n-nieuwe-crypto-bull-run/
:)

• Tominatie
  • Niet online
Nu al 6% winst op Wings, het geluk is weer aan mijn zijde.

Over een klein kwartiertje gaan we het zien welke coin een enorme zwiepert krijgt. Zij gaan ervan uit dat het een +100% gaat worden net als VIBE van laatst, alhoewel die nog veel meer deed dan +100%.

Toch wel spannend dit hoor, je moet maar net de juiste shitcoin hebben.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 20:48:
Nu al 6% winst op Wings, het geluk is weer aan mijn zijde.

Over een klein kwartiertje gaan we het zien welke coin een enorme zwiepert krijgt. Zij gaan ervan uit dat het een +100% gaat worden net als VIBE van laatst, alhoewel die nog veel meer deed dan +100%.

Toch wel spannend dit hoor, je moet maar net de juiste shitcoin hebben.
Wie roept dat eigenlijk?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Tominatie
  • Niet online
https://bigpumpsignal.com/

Zij. Ik doe er alleen nooit aan mee want wil het risico niet lopen om in de pump te kopen. Doe weleens vooraf een gokje alleen is dat zowat niet te doen omdat er zoveeeeel low cap shitcoins zijn. Wel opvallend is dat elke shitcoin altijd wel een pumpje doet vooraf als zij aankondigen een pump te organiseren.

• ggj87
Er begint van alles te pumpen :s ARK, NEBL, VIA, vliegen de lucht in.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 20:52:
[...]

https://bigpumpsignal.com/

Zij. Ik doe er alleen nooit aan mee want wil het risico niet lopen om in de pump te kopen. Doe weleens vooraf een gokje alleen is dat zowat niet te doen omdat er zoveeeeel low cap shitcoins zijn. Wel opvallend is dat elke shitcoin altijd wel een pumpje doet vooraf als zij aankondigen een pump te organiseren.
Nou van mij mogen ze HOT een dikke trap geven. Zit er klaar voor.

• RaptorXS
edit reaktie aangepast, ben geen mod hier :)

[ Voor 91% gewijzigd door RaptorXS op 17-10-2018 21:07 ]

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:22:
Op http://www.untether.space/ kan je het live verschil tussen de USDT en USD exchanges vinden wat betreft de Bitcoin koers.

Odp dit moment 326 "Dollar" verschil.
1. Waarom staat Binance er niet bij?
2. Hoe kan een beurs in hemelsmaam insolvent worden als tether crasht? Alle transacties nemen toe en ze verdienen dan nog meer geld als een tierelier!
Zij zijn toch geen tegenpartij?

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

het is polymatjh

Prepare for the next ATH

• Nurksis
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-02 09:08
Cloak leek ook even te gaan

• PilatuS
  • Niet online
CLOAK, RCN, VIA, allemaal even als een idioot omhoog en net zo hard weer omlaag. Wat een zooitje.

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 20:58:
[...]

zie de regels onderin, iets met Let op ;)
Hmm, ik zie het idd. Mag je dan helemaal geen p&d delen, ik doe er zelf niet aan mee en zet er niemand toe aan. Toch wel boeiende info opzich? :P

Als het tegen de regels was, I'm sorry.

@sourcecode
Ik dacht echt dat het Cloak zou worden, zag m opeens gaan. Vind POLY persoonlijk een gekke keuze. Had ik echt niet verwacht, keek er nog wel naar.

• RaptorXS
Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:06:
[...]

Hmm, ik zie het idd. Mag je dan helemaal geen p&d delen, ik doe er zelf niet aan mee en zet er niemand toe aan. Toch wel boeiende info opzich? :P

Als het tegen de regels was, I'm sorry.

@sourcecode
Ik dacht echt dat het Cloak zou worden, zag m opeens gaan. Vind POLY persoonlijk een gekke keuze. Had ik echt niet verwacht, keek er nog wel naar.
Had/heb mijn reaktie al aangepast, no problem :)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Blijft een raar iets. Een obscuur cointje pumpen, wachten tot noobs er lucht van krijgen, ook gaan kopen en dan met z'n allen dumpen. En er zijn nog altijd mensen die er in trappen.

• Tominatie
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:09:
Blijft een raar iets. Een obscuur cointje pumpen, wachten tot noobs er lucht van krijgen, ook gaan kopen en dan met z'n allen dumpen. En er zijn nog altijd mensen die er in trappen.
Klopt, nooit aan mee doen. Vroeger had je zelfs nog McAfee p&d's, had er zelf perongeluk ook een keer goed van geprofiteerd toen.

Gek wereldje is dit.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:13:
[...]

Klopt, nooit aan mee doen. Vroeger had je zelfs nog McAfee p&d's, had er zelf perongeluk ook een keer goed van geprofiteerd toen.

Gek wereldje is dit.
Coin of the day, iedereen zat te wachten welke coin hij ging noemen.

[ Voor 8% gewijzigd door New Yorker op 17-10-2018 21:15 ]

Weg

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Je hoeft je ook alleen maar te houden aan het géén groene candles kopen. Maar goed, mochten er ooit mensen in trappen: Het is wel een goede leerschool. Een keer je klauwtjes er aan verbranden en je doet het NOOOOOIT meer.

• Tominatie
  • Niet online
Haha, dat waren nog is tijden inderdaad. Kocht voor de grap 350 euro aan RDD, keek uurtje later opeens was het meer dan 700 euro waard.

Het enige wat ik doe is; deze p&d groep een beetje volgen en dan proberen de juiste shitcoin te kiezen vooraf. Jaja, sneaky ben ik wel :+

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 24-11 21:21
POLY ging lekker , leuke winst op kunnen pakken

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

even over dat bakkt gedoe

The owner of the New York Stock Exchange, Intercontinental Exchange, is set to launch its crypto exchange Bakkt next month. The startup aims to offer institutional investors secure new ways to join the crypto craze, including the launch of a physically-delivered Bitcoin futures contract.

maar institutional investors kunnen toch ook gewoon bij binance of bitmex aankloppen voor het kopen ?
wat moet bakkt dan zo speciaal geven ?

Prepare for the next ATH

• ggj87
cryptore schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:17:
[...]

POLY ging lekker , leuke winst op kunnen pakken
Hoe dan? Hij was al dik gepumpt bij het signaal. Dan moet je wel erg snel zijn.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:16:
[...]

Haha, dat waren nog is tijden inderdaad. Kocht voor de grap 350 euro aan RDD, keek uurtje later opeens was het meer dan 700 euro waard.

Het enige wat ik doe is; deze p&d groep een beetje volgen en dan proberen de juiste shitcoin te kiezen vooraf. Jaja, sneaky ben ik wel :+
Bijna hetzelfde als de postcode loterij! Zo veel shitcoins waar het op kan vallen.

Trouwens; die Virusscanner zou zijn piemel gaan op eten toch? Zei die ook een beetje in dezelfde periode. Mafketel dat het is.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

ggj87 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:20:
[...]

Check zijn icoontje. Hij zal wel een Polymath-boi zijn en de hele dag de chart op zijn PC hebben staan.

• New Yorker
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:20:
[...]

Bijna hetzelfde als de postcode loterij! Zo veel shitcoins waar het op kan vallen.

Trouwens; die Virusscanner zou zijn piemel gaan op eten toch? Zei die ook een beetje in dezelfde periode. Mafketel dat het is.
Nog 2 jaar te gaan...

Weg

• cryptore
ggj87 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:20:
[...]

had ze al gekocht een paar dagen geleden op 3000 sats , meer geluk dan wijsheid

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@cryptore Congratz broeder!

• Tominatie
  • Niet online
Haha, ik kon het niet laten. Toch nog ff meegeprofiteerd van de pump. Ik zag de beheerder van dat kanaal typen en meestal bij een nieuw bericht start er weer een kleine wave.

van 3560-80sat naar 3660sat meegelift. Nu waag ik me er niet meer aan.

• ggj87
cryptore schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:22:
[...]

had ze al gekocht een paar dagen geleden op 3000 sats , meer geluk dan wijsheid
Dan heb je wel mazzel ja!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:28
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 17:51:
Wat mij met mijn voorgrond als pepertjes kweker vooral heel erg heeft geholpen in crypto is geduldig te zijn, en niet in paniek te raken als dingen niet gaan zoals je wilt.

Geintje natuurlijk. Een ervaringsgeschiedenis van planten kweken helpt geen ene fuck in crypto.
Kan je dan wellicht wel ff stoppen met het dumpen van je zelf gekweekte ETN? Staat al op -12% vandaag :)

• RaptorXS
sourcecode schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:17:

The owner of the New York Stock Exchange, Intercontinental Exchange, is set to launch its crypto exchange Bakkt next month. The startup aims to offer institutional investors secure new ways to join the crypto craze, including the launch of a physically-delivered Bitcoin futures contract.

maar institutional investors kunnen toch ook gewoon bij binance of bitmex aankloppen voor het kopen ?
Adoptie voor de BTC door het moederbedrijf ICE voor de grote jongens met veel geld.
ICE is het moederbedrijf van de welbekende New York Stock Exchange, de grootste beurs ter wereld, met een marktkapitalisatie van meer dan 20 biljoen dollar. Niet de eerste de beste dus. Bakkt streeft ernaar een wereldwijd netwerk te worden voor de handel in en de afwikkeling van digitale activa.
Edit:Oja, en de grote jongens zitten in de OTC handel en niet op de bekende beurzen.
:)

[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 17-10-2018 21:30 ]

• cryptore
ggj87 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:23:
[...]

Dan heb je wel mazzel ja!
Zeker , mag ook wel een keer , zit net als de meesten vaak net in de verkeerde coin , zit alleen op Kucoin te handelen met ongeveer 12 coins , waar ik een beetje mee swingtrade , en nu pakte het een keer goed uit

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

kijk de actie is bij BTC nu :)

Prepare for the next ATH

• Tominatie
  • Niet online
#GO is trouwens net van zijn weerstandslijn gebounced. Ook misschien eentje om met een schuinoog in de gaten te houden voor de daytraders hier.

ICX is trouwens een zogehete pennant aan het vormen, ook interessant om in de gaten te houden. Kan voor een break-out zorgen. https://www.tradingview.com/x/skGRQZGg/

Daarnaast: mogelijk volatiliteit door aflopende CBOE features in combinatie met een bollinger band squeeze op BTC!

Genoeg TA weer.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:30:
#GO is trouwens net van zijn weerstandslijn gebounced. Ook misschien eentje om met een schuinoog in de gaten te houden voor de daytraders hier.

ICX is trouwens een zogehete pennant aan het vormen, ook interessant om in de gaten te houden. Kan voor een break-out zorgen. https://www.tradingview.com/x/skGRQZGg/

Daarnaast: mogelijk volatiliteit door aflopende CBOE features in combinatie met een bollinger band squeeze op BTC!

Genoeg TA weer.
Die onzin doen we niet aan hier hoor hey. :+

• Tominatie
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:31:
[...]

Die onzin doen we niet aan hier hoor hey. :+
Haha, ik ben ook altijd sceptisch over TA, maar er zijn een hele hoop mensen die er mee handelen. Zou me daarom niks verbazen als ICX gewoon voor een break-out gaat. :P

• paul-s83
Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:13:
[...]

Gek wereldje is dit.
Vroeger had je de P&D’s van Fontas, vergeleken daarbij is McAffee een lieverdje...

• cryptore
Zo zit ik nu ook in TFL , ik verwacht dat die ook binnenkort gek gaat doen , doet hij wel vaker , eerst een dikke dip , en dan knallen

• RaptorXS
paul-s83 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:32:
[...]

Vroeger had je de P&D’s van Fontas, vergeleken daarbij is McAffee een lieverdje...
Een mij bekende naam, iets met die opgedoekte site?

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:32:
[...]

Haha, ik ben ook altijd sceptisch over TA, maar er zijn een hele hoop mensen die er mee handelen. Zou me daarom niks verbazen als ICX gewoon voor een break-out gaat. :P
Haha same, grappie toch!

• Tominatie
  • Niet online
paul-s83 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:32:
[...]

Fontas? Vertel me meer :9

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-11 11:54
POA/BTC kan nog wel es een mooie double bottom gaan doen.
Lijkt oversold en dus weer omhoog te kunnen gaan.

http://prntscr.com/l78uiv

• paul-s83
RaptorXS schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:33:
[...]

Een mij bekende naam, iets met die opgedoekte site?
Welke site? Volgens mij is hij ergens vorig jaar gearresteerd, maar opereerde hij voornamelijk via Twitter.

Maar was ook actief in de BTC-e trollbox

• Tominatie
  • Niet online
Ohjee, daar gaat ICX al. Shit, ben te laat. Wou net nog instappen op 1106

RIP

@toilet_paper Nu je het zegt idd! Ik heb m op de watchlist. Thanks

• RaptorXS
paul-s83 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:38:
[...]

Welke site? Volgens mij is hij ergens vorig jaar gearresteerd, maar opereerde hij voornamelijk via Twitter.

Maar was ook actief in de BTC-e trollbox
Yups, herkende de nick via de BTC-e trollbox.
Dat is een tijdje geleden maar toch niet vergeten :)
ps. heerlijk die tijd daar, was altijd lachen en mooier als tv kijken ;)

[ Voor 9% gewijzigd door RaptorXS op 17-10-2018 21:42 ]

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-11 15:41
sourcecode schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:17:

[..]

Nee, dat mogen ze dus niet. Hieronder een quote uit de nieuwsbrief Chain Letter van MIT Technology Review:
It’s widely believed that what’s keeping interested firms on the sidelines of the cryptocurrency market has been the lack of “custody” services for storing their clients’ assets and providing extra protection against theft or misappropriation. In fact, the US Securities and Exchange Commission requires that these big investors use “qualified custodians” that meet certain regulatory standards. Maintaining secure custody of crypto-assets is a technical challenge, though, because it entails safeguarding private cryptographic keys. A widely trusted financial firm like Fidelity offering a custody service could entice a lot more mainstream investment.
Deze gaat dan over de crypto diensten van Fidelity, maar de strekking is hetzelfde.

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:39:
Ohjee, daar gaat ICX al. Shit, ben te laat. Wou net nog instappen op 1106

RIP

@toilet_paper Nu je het zegt idd! Ik heb m op de watchlist. Thanks
Snel instappen nu dan! ;)
Edit: In ICX, die is weer gedaald..

[ Voor 5% gewijzigd door Swaha op 17-10-2018 21:56 ]

• paul-s83
RaptorXS schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:40:
[...]

Yups, herkende de nick via de BTC-e trollbox.
Dat is een tijdje geleden maar toch niet vergeten :)
ps. heerlijk die tijd daar, was altijd lachen en mooier als tv kijken ;)
zeker weten, helaas zat ik er alleen op om de troll box te volgen terug in 2013/2014 en niet om wat goedkope BTC / LTC op te pikken. Aan de andere kant had je ook zomaar wat Peercoin of Feathercoin kunnen aanschaffen in die tijd, dan was je nu mooi de sigaar geweest >:)

• RaptorXS
paul-s83 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:49:
[...]

zeker weten, helaas zat ik er alleen op om de troll box te volgen terug in 2013/2014 en niet om wat goedkope BTC / LTC op te pikken. Aan de andere kant had je ook zomaar wat Peercoin of Feathercoin kunnen aanschaffen in die tijd, dan was je nu mooi de sigaar geweest >:)
Mwah, ik typte er ook mee in de trollbox en gelukkig alleen BTC en LTC opgepakt, en ja.. ken die coins nog :)

• Tominatie
  • Niet online
POLY staat nu alweer op prijs before pump zowat.
NAV en VIBE staan nu nog steeds een stuk hoger dan before pump van een poos terug. Voel het kriebelen bij mij om weer een wave te pakken.

• paul-s83
RaptorXS schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:54:
[...]

Mwah, ik typte er ook mee in de trollbox en gelukkig alleen BTC en LTC opgepakt, en ja.. ken die coins nog :)
Btw, ik herinner mij nu wel dat ik in die tijd voor een paar centen via Mintpal en Cryptsy wat schimmige Alts zoals Quark, Mooncoin, Spaincoin en weet ik veel voor heb gekocht. Toen was het echt een wilde westen en wist echt niemand de waarde van een nieuwe coin in te schatten waardoor je maar wat deed.

Daarnaast werden die exchanges gerund door grote oplichters en was je van de een op de andere dag je coins kwijt door een exit scam.

Daarna 1,5 jaar niks met crypto gedaan totdat ik via een tweaker in het algemene cryptototopic werd gewezen op de Lisk ICO. Toen begon het weer te kriebelen en zijn we weer begonnen.

• cryptore
heb net een klein ritje gemaakt met OMG , maar misschien iets te vroeg weggedaan ....

• ggj87
Wat denken jullie van EOS? Die lijkt nog niet echt een breakout te hebben gehad zoals andere coins. Max. 35% vanaf de laagste dip.

• Tominatie
  • Niet online
cryptore schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 22:05:
heb net een klein ritje gemaakt met OMG , maar misschien iets te vroeg weggedaan ....
Las vandaag goed nieuws over OMG: https://www.investinblock...isego-plasma-integration/

OmiseGo News: Team Close To Completing Plasma Integration

Misschien sowieso wel een leuke coin om een zakje van te holden voor de komende tijd.

• cryptore
Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 22:10:
[...]

Las vandaag goed nieuws over OMG: https://www.investinblock...isego-plasma-integration/

Misschien sowieso wel een leuke coin om een zakje van te holden voor de komende tijd.
OMG is 1 van mijn vaste coins , heb er regelmatig leuke winst op kunnen maken

• RaptorXS
paul-s83 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 22:03:
[...]

Btw, ik herinner mij nu wel dat ik in die tijd voor een paar centen via Mintpal en Cryptsy wat schimmige Alts zoals Quark, Mooncoin, Spaincoin en weet ik veel voor heb gekocht. Toen was het echt een wilde westen en wist echt niemand de waarde van een nieuwe coin in te schatten waardoor je maar wat deed.

Daarnaast werden die exchanges gerund door grote oplichters en was je van de een op de andere dag je coins kwijt door een exit scam.

Daarna 1,5 jaar niks met crypto gedaan totdat ik via een tweaker in het algemene cryptototopic werd gewezen op de Lisk ICO. Toen begon het weer te kriebelen en zijn we weer begonnen.
Je hebt als 1 van de weinigen hier dus ook de historie van de crypto's meegemaakt.
Leuk om te lezen, als oude lul hier :)

• PilatuS
  • Niet online
Alabama_man schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 18:59:
[...]

Ach mindset. Heb zelf ook aardig wat jaren gepokerd. Ja je leert idd omgaan met verlies. Maar de basis waarop je je verlies relativeert vind ik wel heel anders.
Bedenk mij net nog een ander punt van poker wat in crypto terug komt. Namelijk niet naar de bedragen kijken maar puur naar wat denkt dat het juiste is om te doen. All-In durven gaan op basis van wat je denkt dat juist is komt een beetje op hetzelfde neer als geld stoppen in een coin waarvan je denkt dat ie omhoog gaat. Als je dan All-In gaat moet je niet gaan kijken naar met hoeveel geld je dat doet, afhankelijk van je levels kan dat best een hoop zijn. In het begin met poker vond ik het toch altijd spannend om veel geld in te durven zetten. Met crypto komt dat ook terug als je coins koopt, ook dan kijk je niet naar het bedrag.

• Tominatie
  • Niet online
Met poker ben ik een enorme bluffer en ben echt totaal niet bang om te verliezen. Die dood of de gladiolen style zie je soms (vooral vroeger) nog enorm terug in mijn trades. Ik hou wel af en toe wel van een high risk, high reward gokje. Maar MDA gaat me daarin iets te ver.

Alhoewel ik nooit echt met veel geld poker heb gespeeld. Dat waren gewoon avondjes dat je met vrienden paar tientjes inlegt. Bluffen is dan natuurlijk een stuk makkelijker.

• paul-s83
RaptorXS schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 22:16:
[...]

Je hebt als 1 van de weinigen hier dus ook de historie van de crypto's meegemaakt.
Leuk om te lezen, als oude lul hier :)
Lees al dagelijks mee sinds 2013 maar ben niet zo'n actieve poster. Maar volg sinds die tijd al wel de markt en alles wat daarin gebeurd zonder zelf echt veel te traden sindsdien (helaas, in hindsight :P )

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 22:22:
Met poker ben ik een enorme bluffer en ben echt totaal niet bang om te verliezen. Die dood of de gladiolen style zie je soms (vooral vroeger) nog enorm terug in mijn trades. Ik hou wel af en toe wel van een high risk, high reward gokje. Maar MDA gaat me daarin iets te ver.

Alhoewel ik nooit echt met veel geld poker heb gespeeld. Dat waren gewoon avondjes dat je met vrienden paar tientjes inlegt. Bluffen is dan natuurlijk een stuk makkelijker.
Heb zelf altijd online gespeelt en bluffen deed ik vrij weinig. Heb Rush/Zoom poker gespeelt waarbij je als je fold gelijk een nieuwe tafel kreeg. Iedere shithand werd dus gefold waarbij de range die ik wel speelde erg klein was. Ook handen als A3 bijvoorbeeld werden meestal gefold. Dan puur spelen op een goede hand hebben en enorm veel hands spelen zodat de variance er aardig uit ging. Op die manier wel altijd goed kunnen verdienen, helemaal in de tijd dat poker ineens in was en iedere idioot ging spelen. Mooie tijden waren dat :)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
En zo eindigde het grote cryptoavontuur in [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
Chris.nl schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 03:20:
En zo eindigde het grote cryptoavontuur in ~~~[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5
Ja maar... Ik wil gewoon verder blijven lezen hoor!

Rookworst zonder r is ook worst.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Meer geohot!
Een Bitcoin Cash transactie versturen vanaf scratch.
Voor de mensen die willen Bitcoin programmeren.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Klaas25
Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 22:10:
[...]

Eens :) Heb er ook een bag van. Stiekem hopen dat het een ETH 2.0 word ofzo. Het aantal komt in ieder geval overheen dus waarom niet.

• krokos
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-07-2019
Wat denken jullie van het ASQ protocol? https://biflatie.nl/wat-is-het-asq-protocol/

• RaptorXS
Vers van de pers:
“Bitcoin zal goud vervangen en naar 700.000 dollar gaan”
Bron: https://biflatie.nl/bitco...naar-700-000-dollar-gaan/
en droomt verder :z

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
Tegen de tijd dat het 700.000 dollar waard zou zijn is het ondertussen wel 2050 toch? Buy the dips!

Rookworst zonder r is ook worst.

• Klaas25
Bartvandelaar schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:13:
[...]

Tegen de tijd dat het 700.000 dollar waard zou zijn is het ondertussen wel 2050 toch? Buy the dips!
Dan is BTC op 25.000 dollar ook nog steeds in de dip kopen. Ik bedoel waar anders kan je potentieel je geld 28x terugverdienen haha.

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Klaas25 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:28:
[...]

Dan is BTC op 25.000 dollar ook nog steeds in de dip kopen. Ik bedoel waar anders kan je potentieel je geld 28x terugverdienen haha.
Casino *O*

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-11 19:52
Bartvandelaar schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:13:
[...]

Zou mooi zijn, kan ik lekker ruim van m'n pensioen genieten :9

Maargoed, al die "if if if if if"... Zo kan ik ook wel wat verzinnen. Beetje om moe van te worden.

We gaan het zien de komende tijd :)

[ Voor 18% gewijzigd door JorzoR op 18-10-2018 10:22 ]

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Voor de daytraders, op de regulieren beurzen is het een feest de laatste week *O*

• ggj87
He shit, op nog geen 10 min. de pump van POLY gemist :/

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:16:
He shit, op nog geen 10 min. de pump van POLY gemist :/
Had je een bag met POLY verkocht voor de pump ofzo? 8)7

Ik heb er trouwens nu een bag van gekocht. Meestal heb je nog wel waves na de pump, zal me niks verbazen.
POA gaat trouwens ook erg lekker @toilet_paper d:)b

• Tominatie
  • Niet online
Ja hoor, een nieuwe wave op #POLY is gaande. Ben benieuwd hoever die gaat komen :9

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:57
Raven coin vliegt ook naar de maan

• Tominatie
  • Niet online
alki schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:27:
Raven coin vliegt ook naar de maan
Nou idd. Daar ga ik niet aan wagen.

NANO/btc staat nu rond de 3150 sat. Denk dat ik straks maar weer ff instap.
Iemand nog suggesties? :9

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mijn portfolio lijkt de laatste dagen wel een bank. Het geld blijft maar steken rond hetzelfde bedrag ongeveer. Af en toe wel een piekje of een kleine daling, maar daarna trekt het weer bij. Best bijzonder in crypto. Best saai eigenlijk.

• hazecase
  • Laatst online: 04-11 19:45
DAMAGE schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:01:
Mijn portfolio lijkt de laatste dagen wel een bank. Het geld blijft maar steken rond hetzelfde bedrag ongeveer. Af en toe wel een piekje of een kleine daling, maar daarna trekt het weer bij. Best bijzonder in crypto. Best saai eigenlijk.
Lol hier ook, op de laatste pump na behoorlijk saai.. Zit in de meest stable coins ever lijkt het wel 8)7

• ggj87
Te vroeg uit POLY gestapt, had bijna 10% kunnen pakken :')

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-11 18:10
Iemand een idee wat je met je huidige zak TRIG moet doen nu? Ik zoek een wallet of Exchange waar dit naartoe kan, maar kan er niet echt iets over vinden. Op Twitter doen ze alsof TRIG springlevend is en hebben ze het over een omzetting naar TRIGX en aankondigingen in de gaten houden, maar .... niks?
Ik heb nog tot 12 november om ze van Binance af te halen anders is het definitief weg. Prima, maar... waar naartoe? :D

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:18

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Tether is exiting and nobody noticed
Interessant artikel over de recente ontwikkelingen omtrent Tether. Ook interessant leesvoer voor de fudders (@Kain_niaK en @Verwijderd).

600M USDT, 30% van de uitstaande tokens, is dus al retired in de afgelopen 9 dagen.

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 18-10-2018 14:46 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

.oisyn schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:43:
Tether is exiting and nobody noticed
Interessant artikel over de recente ontwikkelingen omtrent Tether. Ook interessant leesvoer voor de fudders (@Kain_niaK en @Verwijderd).

600M USDT, 30% van de uitstaande tokens, is dus al retired in de afgelopen 9 dagen.
Zelfs tokens gaan al met pensioen. Ik doe echt iets fout in crypto.

• mike123456789
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16-05-2023
Lekker weekje om te traden? Lekker maandje bedoel je! Ik gebruik zelf het nieuwe dashboard van cryptocointraders, die hebben picks met kleine marketcap voor mid/long maar vooral hun tips zijn spot on! Ik handel erop en heb afgelopen maand 280% winst gemaakt en dat terwijl de markt vrijwel stabiel is gebeleven op een paar alts na. Ik ben nog aan het zoeken voor meer want ben nog niet zo in het shorten want dat gaat via bitfinex maar dat doen ze wel.

Iemand nog andere tools die jullie gebruiken? Ze hebben daar ook een combi van nieuws, die is echt top! Hoef je geen 30 websites af te gaan...

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:26:
Te vroeg uit POLY gestapt, had bijna 10% kunnen pakken :')
Hahaha ik ook man, kut!!!
Ik wist het gewoon, echt te vroeg winst gepakt :(
Pagina: 1 ... 324 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!