Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 323 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.937 views

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

ahhh zrx :) kijk hem gaan

Prepare for the next ATH

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:42
"Ripple in gesprek met het Witte Huis"
Man.. dat wordt geen lambo maar een prive jet :)

[ Voor 4% gewijzigd door Klaas25 op 16-10-2018 21:30 ]

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Misschien moet ik maar eens gaan shorten want ik ben blijkbaar goed in hoog kopen }:|

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Had ik al gezegd dat Coinbase Pro klote werkt? Wat een slechte exchange zeg. Wist ik wel, maar ik hoopte dat ze inmiddels zelf ook doorhadden dat ze geen gevoel voor vormgeving en user experience hebben.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• ggj87
GDAX was zoooooveeel beter!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Komt hierdoor: https://twitter.com/coinbase/status/1052280035980132353. Nu dus na Pro ook op de normale versie van Coinbase beschikbaar en in de Apps.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-11 11:54
Taro schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:38:
[...]

Komt hierdoor: https://twitter.com/coinbase/status/1052280035980132353. Nu dus na Pro ook op de normale versie van Coinbase beschikbaar en in de Apps.
Ow snel ff sell order wat hoger plaatsen nog :-)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

toilet_paper schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:44:
[...]

Ow snel ff sell order wat hoger plaatsen nog :-)
Ik heb op 72 cent gekocht, sell order staat op 97 cent (Euro cent dus he vanaf nu voor mij :)).

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

zo na 10% winst op 0x maar ff uitgestapt :)

Prepare for the next ATH

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
En voor wie dit nog niet weet:
Kraken listing Tezos (XTZ)

Hi *************,
We are pleased to announce that Kraken will list Tezos (XTZ). XTZ trading starts on Tuesday October 16. Get all the details on our blog!
Read more on our blog
Thank you for choosing Kraken, the trusted and secure digital assets exchange
The Kraken Team

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-11 21:06

ScreamGT

joejoe

Klaas25 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:29:
Ergens baal ik dat mijn keuze om niks bij te kopen de afgelopen week heeft standgehouden. Maar ergens moet het gewoon stoppen :+

Hodl sinds November 17', straight up to 589.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• .oisyn
  • Laatst online: 13:18

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
.oisyn schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:28:
[...]

Mja, dat is Bitfinex niet helemaal aan te rekenen. Het is ontzettend lastig om bankpartners te vinden die jou weleens willen helpen in crypto, zeker als er zoveel geld langskomt zoals bij Bitfinex. Je opties zijn gelimiteerd en op een gegeven moment drogen ze op.

.edit: En uiteraard gaat Bitfinex'ed weer behoorlijk de mist in _o-
[Twitter]

.edit2: documents gesubmit, ben benieuwd :Y)
Meer info. Tether zit bij Delta Bank in de Bahamas: https://www.theblockcrypt...ew-bank-in-the-caribbean/
Bitfinex bij een Hong Kong bank met Citibank als USD intermediair: https://www.theblockcrypt...ness-to-a-hong-kong-bank/

Dit is wel een interessante ontwikkeling, Tether heeft al heel lang geen bank gehad. Gaan ze het redeemen van USDT nu ook weer opengooien?

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 16-10-2018 22:21 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ggj87 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:51:
Is MDA nu goed om te kopen? Is flink gedipt en TI's zijn veelal oversold. Op zich wel dan he?
Als je naar een chart van langere tijd kijkt lijkt ie een top te hebben bereikt en sindsdien is het zakken. Af en toe een bounce, maar niets dat er op lijkt dat ie een nieuwe high gaat doen. Na 450% in korte ook niet zo vreemd. Leuk om even een bounce te pakken, maar niet om te kopen en te hopen op een nieuwe high.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

.oisyn schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:11:
[...]

Meer info. Tether zit bij Delta Bank in de Bahamas: https://www.theblockcrypt...ew-bank-in-the-caribbean/
Bitfinex bij een Hong Kong bank met Citibank als USD intermediair: https://www.theblockcrypt...ness-to-a-hong-kong-bank/

Dit is wel een interessante ontwikkeling, Tether heeft al heel lang geen Bank gehad. Gaan ze het redenen van USDT nu ook weer opengooien?
prima nieuws toch ?

Prepare for the next ATH

• toilet_paper
XRP chart ziet er wel bullish uit nu

• ggj87
PilatuS schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:16:
[...]

Als je naar een chart van langere tijd kijkt lijkt ie een top te hebben bereikt en sindsdien is het zakken. Af en toe een bounce, maar niets dat er op lijkt dat ie een nieuwe high gaat doen. Na 450% in korte ook niet zo vreemd. Leuk om even een bounce te pakken, maar niet om te kopen en te hopen op een nieuwe high.
Daar ben ik inmiddels ook achter ;) Hij lijkt nu op 26300 wel support te hebben en weer omhoog te gaan.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

tja binnekort maakt tron weer een nieuwe super partner waar, en schuift alles daar weer heen :)

Prepare for the next ATH

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Klaas25 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:29:
Centralization for the win :Y)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• ggj87
Leeft GET nog? Ik keek er net voor de gein naar op CMC en zie dat het volume helemaal is weg gekakt.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:52
.oisyn schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:22:
[...]

Niks mis mee. O+

• RaptorXS
.oisyn schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:11:
[...]

Dit is wel een interessante ontwikkeling, Tether heeft al heel lang geen bank gehad. Gaan ze het redeemen van USDT nu ook weer opengooien?
Zit men nog op Tether te wachten dan in de cryptowereld?
Crypto Payment Platform BitPay Introduces Settlement in Stablecoins
Zo te lezen hebben BitPay en OKEx niet zoveel met de Tether als stablecoin :)
Bron: https://bitcoinmagazine.n...ettlement-in-stablecoins/
:)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

het is weer wachten op een dikke pump of dump

Prepare for the next ATH

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Geohot (van de iOS en PS3 hacks) geeft zijn mening over Ethereum, Bitcoin, Bitcoin Cash en het lightning network.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• RaptorXS
Kain_niaK schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:15:
Geospot (van de iOS en PS3 hacks) geeft zijn mening over Ethereum, Bitcoin, Bitcoin Cash en het lightning network.

[YouTube: George Hotz interview - BCH DEVCON San Francisco 2018]
Stop toch eens ermee, je begint steeds meer op die idiote Roger Ver te lijken.
Dank U. :)

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 11:08
U met n hoofdletter! Had ik niet gedaan..

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://cdn-images-1.medium.com/max/1600/0*apVt0nPin0b7Dfih.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
RaptorXS schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:41:
[...]

Stop toch eens ermee, je begint steeds meer op die idiote Roger Ver te lijken.
Dank U. :)
Je reactie is ook irritant, negeer het volgende keer.

Weg

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

kom op TRON ramme nu :) oja wie is die nieuwe big partnerrrrrrrrrrrrrr

Prepare for the next ATH

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 12:42
Wat gaan jullie doen als USDT op Binance weer rondom $1 staat? In TUSD of PAX stappen? Of overhevelen naar Coinbase/Kraken? Of in USDT blijven.. Ik zag dat je bij Binance Tether kan overmaken naar Kraken.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Sahara schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:59:
Wat gaan jullie doen als USDT op Binance weer rondom $1 staat? In TUSD of PAX stappen? Of overhevelen naar Coinbase/Kraken? Of in USDT blijven.. Ik zag dat je bij Binance Tether kan overmaken naar Kraken.
ik blijf bij binance, en ga niet moeilijk doen

Prepare for the next ATH

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Bitcoin gaat moonen. Ik voel het.

Welterusten

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 00:01:
Bitcoin gaat moonen. Ik voel het.

Welterusten
Echte trader slaapt niet.

Weg

• Tominatie
  • Niet online
Daarom ben ik ook holder ;) :+

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Is er iemand al aan het handelen met stable coins? Je weet dat ze in principe allemaal steeds naar 1 teruggaan - daarmee is het koersverloop dus erg voorspelbaar. Dus als je op een site kunt handelen zonder fees...... Enige punt is dat je nooit weet of de koers nog verder gaat dalen (onder 1) of stijgen (boven 1).

Edit: Een fee van 0.1% is natuurlijk ook nog prima te doen, is $0.001

[ Voor 10% gewijzigd door Specy op 17-10-2018 00:20 ]

• Sahara
Specy schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 00:13:
Is er iemand al aan het handelen met stable coins? Je weet dat ze in principe allemaal steeds naar 1 teruggaan - daarmee is het koersverloop dus erg voorspelbaar. Dus als je op een site kunt handelen zonder fees...... Enige punt is dat je nooit weet of de koers nog verder gaat dalen (onder 1) of stijgen (boven 1).
Ik zit alleen te kijken of het hodlen van USD in een stablecoin een alternatief is voor USDT. Zodra Tether bij 1 staat, denk ik dan maar om het te traden voor TUSD of PAX, als dan de volgende keer weer fud komt, dan heb ik misschien de kans om hoog te verkopen voor USDT en hopen dat ie weer terugkruipt naar 1. Maar ik hodl voornamelijk usdt of straks stable coin of fiat om t.z.t. BTC lager in te kopen en af en toe wat te traden met coins die Kraken/Coinbase niet hebben.

• Specy
Mja, ik zat meer te denken aan een strategie als deze:

Stel, we beginnen met $1000

Zorg dat je (door koop/verkoop orders) zorgt dat je het volgende aan stablecoin (zeg even USDT) in je mandje hebt, de rest staat in USD.

0.95 $1000
0.96 $900
0.97 $800
0.98 $700
0.99 $600
1.00 $500
1.01 $400
1.02 $300
1.03 $200
1.04 $100
1.05 $0

Uitgaande van 0.1% transactiekosten zou je bij elke stijging van 1 cent dan 80 cent winst pakken.

Uiteraard kun je hetzelfde met grotere bedragen doen.... Met $10000 is het al $8 per cent stijging. Ervan uitgaand dat de stablecoin niet compleet instort (en dus uiteindelijk weer naar $1 teruggaat) zit je behoorlijk veilig met deze strategie.

• RaptorXS
Stablecoins zouden zoals de naam zegt zo weinig mogelijk moeten fluktueren tov de dollar.
Dan kan je nog beter spekuleren op de dollar/euro koers. :)

• Specy
RaptorXS schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 00:43:
Stablecoins zouden zoals de naam zegt zo weinig mogelijk moeten fluktueren tov de dollar.
Dan kan je nog beter spekuleren op de dollar/euro koers. :)
Zou moeten. Maar 1 cent ruis is voldoende om mooie winsten op te kunnen pakken. Maar goed, heb net op wat exchanges gekeken en de ruis valt wat tegen (op exchanges met weinig handel, o.a. Poloniex, heb je nog de beste kans).

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Specy schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 00:29:
Mja, ik zat meer te denken aan een strategie als deze:

Stel, we beginnen met $1000

Zorg dat je (door koop/verkoop orders) zorgt dat je het volgende aan stablecoin (zeg even USDT) in je mandje hebt, de rest staat in USD.

0.95 $1000
0.96 $900
0.97 $800
0.98 $700
0.99 $600
1.00 $500
1.01 $400
1.02 $300
1.03 $200
1.04 $100
1.05 $0

Uitgaande van 0.1% transactiekosten zou je bij elke stijging van 1 cent dan 80 cent winst pakken.

Uiteraard kun je hetzelfde met grotere bedragen doen.... Met $10000 is het al $8 per cent stijging. Ervan uitgaand dat de stablecoin niet compleet instort (en dus uiteindelijk weer naar $1 teruggaat) zit je behoorlijk veilig met deze strategie.
Ik vind dat niet in geest van het volatiele feestje wat ooit m'n aandacht naar cryptovaluta trok, of het budget wat ik hierin wil/kan steken. Geredeneerd vanuit een kleine speler:

Zelf heb ik x00.000 coins die nu 1 eurocent waard zijn, 1 cent stijging is dus €x.000,= waard. Elke cent stijging is 100% rendement maar an sich 0% risico, want binnen één jaar was het goed te doen om €x000 stuk te gooien richting crypto.

Jou rekensom loopt vanaf 100 cent. Elke cent fluctuatie is 1% rendement maar an sich wel risico omdat ik geen €x0.000 kan stukgooien of bereid zijn te verliezen. Dat is een heel ander inlegbedrag.

Ook lijken stabiele coins me aan eenzelfde inflatie onderhevig als fiat en valt eenzelfde rendement wellicht veiliger uit vastgoeddeposito's te halen. Ik zou het dus niet doen.

• RaptorXS
Specy schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 00:57:
[...]

Zou moeten. Maar 1 cent ruis is voldoende om mooie winsten op te kunnen pakken. Maar goed, heb net op wat exchanges gekeken en de ruis valt wat tegen (op exchanges met weinig handel, o.a. Poloniex, heb je nog de beste kans).
Vergeet niet dat de Stablecoins markt nu heel snel aan het veranderen is, zie de div. recente postings als je vandaag terug leest.
Niet aan beginnen dus ;)

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:01

Bever!

3

Specy schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 00:57:
[...]

Ga dan gewoon Forex traden

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:07
ggj87 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:29:
Leeft GET nog? Ik keek er net voor de gein naar op CMC en zie dat het volume helemaal is weg gekakt.
Ja hoor, die hebben 2 weken geleden een buy back gehad ivm ticket sales. Die hebben een werkend product met echte klanten.

Maar handels volume is inderdaad maar matig.

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:49
We zijn nu al een aantal keer boven de 6800 geweest en telkens weer wat terug gezakt. Verwachten jullie dat de stijging van begin deze week naar het niveau van nu stand zal houden?

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 06:25
daboemann schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 08:23:
We zijn nu al een aantal keer boven de 6800 geweest en telkens weer wat terug gezakt. Verwachten jullie dat de stijging van begin deze week naar het niveau van nu stand zal houden?
Het zal mij ook niet verbazen als we nu een stukje gaan klimmen en als alle fomo's erin zitten er dan een dikke rode candle komt. We zitten wel heel hoog in de RSI namelijk, dus een correctie zou zo maar kunnen. Ik stem voor de beren vandaag, maar het blijft een gok en ik blijf een noob in crypto :+

[ Voor 0% gewijzigd door bruutone op 17-10-2018 08:32 . Reden: *noot=noob, fucking autocorrect...* ]

• ggj87
Net mijn verlies van gisteren met Nano een heel klein beetje goed gemaakt. Helaas wel te vroeg uitgestapt maar he, ik heb een keer een trade gedaan waarbij ik zowaar winst heb gemaakt.

• bruutone
ggj87 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:04:
Net mijn verlies van gisteren met Nano een heel klein beetje goed gemaakt. Helaas wel te vroeg uitgestapt maar he, ik heb een keer een trade gedaan waarbij ik zowaar winst heb gemaakt.
Hoe is het met je MDA instap?

• ggj87
bruutone schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:13:
[...]

Hoe is het met je MDA instap?
Dat ging weer als vanouds slecht. Was ingestapt omdat ik dacht dat ik wel tijdens een redelijke daling kocht, ondanks de stijging van de afgelopen week. TI's waren flink oversold dus nam de gok maar. Ging na aankoop 100 sat omhoog maar daarna langzaam naar beneden. Toen uit voorzorg toch maar uitgestapt en toen vond hij op 26200 steun maar durfde ik het risico op een verdere dump niet meer te nemen. Kwam er later die avond achter dat hij naar 28000 was gesprongen dus had nipt winst kunnen maken :'( Net met Nano dus een klein beetje terug verdiend. Al met al weer 0.01BTC armer.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:42
.oisyn schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:22:
[...]

FUD ALARM!!

https://minivalist.cinn.app/
Nogmaals XRP is meer gedecentralizeerd dan BTC en ETH.
Misschien daarom juist dat het Witte Huis bij Ripple aanklopt.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:42
Kain_niaK schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:15:
Geospot (van de iOS en PS3 hacks) geeft zijn mening over Ethereum, Bitcoin, Bitcoin Cash en het lightning network.

[YouTube: George Hotz interview - BCH DEVCON San Francisco 2018]
Wat n nikszeggend filmpje met n nog minder zeggende hacker!
Dit heeft echt 0,0 meerwaarde

"I like forks, when you have a coin and it forks. Then you have 2 coins"
"I like to do clever things to things"

Wtf 8)7 8)7 8)7 8)7

Ik lul ook zomaar wat

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op http://www.untether.space/ kan je het live verschil tussen de USDT en USD exchanges vinden wat betreft de Bitcoin koers.

Op dit moment 326 "Dollar" verschil. Reken je dus niet rijk op de exchanges aan de linkerkant, als je ooit richting USD/Euro gaat uitbetalen heb je een fors verschil.

Als je die pagina even open laat staan dan vult de grafiek onderin zich steeds verder. Het verschil loopt op dit moment weer op.

[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 17-10-2018 10:24 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

ZRX gaat ook weer goed!

Edit: En terug bij af.

[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 17-10-2018 10:50 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Klaas25 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:23:
[...]

FUD ALARM!!

https://minivalist.cinn.app/
Nogmaals XRP is meer gedecentralizeerd dan BTC en ETH.
Misschien daarom juist dat het Witte Huis bij Ripple aanklopt.
Je kan dus niet tegen een grapje, dat is prima :), maar dat het decentraler is is echt complete onzin, heb ik al eens ontkracht en daar had jij geen weerwoord op. Dus misschien moet je zelf eens ophouden met die FUD? ;)

https://bitnodes.earn.com/

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 17-10-2018 17:21 ]

• bruutone
Taro schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:37:
ZRX gaat ook weer goed!

Edit: En terug bij af.
Ik wou net zeggen, dat ligt eraan waar je bent ingestapt :+

• Specy
Chris.nl schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 01:25:
Ook lijken stabiele coins me aan eenzelfde inflatie onderhevig als fiat en valt eenzelfde rendement wellicht veiliger uit vastgoeddeposito's te halen. Ik zou het dus niet doen.
Nou ja, ik ging in de richting van 1% per dag. laat het 0.1% per dag zijn, dat haal je nog steeds vrijwel nergens. Maar ik ga het ook niet doen denk ik, liever op een nieuwe rally wachten.

(1% per dag = 3700% per jaar. 0.1% per dag = 44% per jaar).

[ Voor 6% gewijzigd door Specy op 17-10-2018 11:07 ]

• bruutone
Wat gebruiken jullie als externe tool om mooie instapmomenten te bepalen. Ikzelf kijk vaak op https://www.livecoinwatch.com om snel de verschillen tussen 24h en 1h te bekijken. Er zijn vast nog meer opties.

*edit*NB Ik kijk altijd naar BTC, indien deze er op korte termijn slecht uitziet ben je vrijwel altijd de sjaak...

[ Voor 22% gewijzigd door bruutone op 17-10-2018 11:24 . Reden: bla ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:16
bruutone schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:11:
Wat gebruiken jullie als externe tool om mooie instapmomenten te bepalen. Ikzelf kijk vaak op https://www.livecoinwatch.com om snel de verschillen tussen 24h en 1h te bekijken. Er zijn vast nog meer opties.

*edit*NB Ik kijk altijd naar BTC, indien deze er op korte termijn slecht uitziet ben je vrijwel altijd de sjaak...
ik kijk altijd hier in

Afbeeldingslocatie: https://femkevanrossum.files.wordpress.com/2015/06/glazen-bol-2.png

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Specy schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:57:
[...]

Nou ja, ik ging in de richting van 1% per dag. laat het 0.1% per dag zijn, dat haal je nog steeds vrijwel nergens. Maar ik ga het ook niet doen denk ik, liever op een nieuwe rally wachten.

(1% per dag = 3700% per jaar. 0.1% per dag = 44% per jaar).
Ah goed punt.. Maar dan moet je er nog bovenop zitten, of zou je een bot dat werk kunnen laten doen? Anyway, m'n argument dat vastgoed wellicht meer rendabel is, is busted. Ik kwam daarbij omdat het me procentenwerk leek en je er een veel grotere inleg voor nodig hebt.

't Is inderdaad sowieso wachten op een nieuwe rally, ik zal al blij zijn / mooie winst maken als m'n coin de 5 cent weer aantikt. Maar op dit moment lijkt dat ook nog nergens op. Inkopen is me gelukt, maar dat is dan ook alles :')

• Specy
Chris.nl schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:34:
[...]

Ah goed punt.. Maar dan moet je er nog bovenop zitten, of zou je een bot dat werk kunnen laten doen? Anyway, m'n argument dat vastgoed wellicht meer rendabel is, is busted. Ik kwam daarbij omdat het me procentenwerk leek en je er een veel grotere inleg voor nodig hebt.

't Is inderdaad sowieso wachten op een nieuwe rally, ik zal al blij zijn / mooie winst maken als m'n coin de 5 cent weer aantikt. Maar op dit moment lijkt dat ook nog nergens op. Inkopen is me gelukt, maar dat is dan ook alles :')
Bot moet kunnen ja. Na deze berekening ga ik het toch even uitproberen vandaag, eerst maar eens handmatig...

• toilet_paper
Nano weer pumpje

• Stefjoe12
  • Laatst online: 24-05-2024
EUNO gaat ook lekker vandaag. Van 200 sats naar een piek van 424 sats vannacht.

EUNO heeft zojuist een sneak peek van de mobiele wallet vrijgegeven.

Wat is EUNO? :

EUNO is een cryptocurrency gebaseerd op de privacy van de eindgebruiker. Het is een currency met Proof-of-Stake (POS) en Proof-of-Work (POW). EUNO heeft een relatief laag max-supply en een extreem snelle transactietijd. Door gebruik te maken van het privacyaspect van de munt om transacties te verrichten via Darksend, kunnen gebruikers anoniem EUNO verzenden zonder enige tracering van de afzender.

YouTube: Sneak Peek at the EUNO mobile wallet development!!!!

- EUNO heeft geen ICO gehad!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:39
Hey die heb ik ook! Tevreden?

Zero.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:08:
[...]

Hey die heb ik ook! Tevreden?
Die van mij komt hier vandaan, aanradertje werkt erg goed.

https://www.aliexpress.co...0b-4565-846c-b17978a967a3

En de Eightball is wel een must om erbij te hebben

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 17-10-2018 12:12 ]

• bruutone
Om je reet mee af te vegen ja...

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:08
Conclusie ondertussen is dat we terug bij af zijn, volumes nemen weer af en we weer vertrokken zijn voor paar dagen sideway moments ?

• Sahara
Rebbelx schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:28:
Conclusie ondertussen is dat we terug bij af zijn, volumes nemen weer af en we weer vertrokken zijn voor paar dagen sideway moments ?
Conclusie is dat er afgezien van de Tether gebeurtenis niks blijvends gebeurd is en het wachten is op de volgende pump of dump. Als het verleden wat heeft laten zien is het dat pumps niet meer zijn dan een paar minuten stevige volume en dan uren bijna geen volume en dumps.. voor BTC that is of course.

Verwijderd

waar blijven de bulls nou.... -O-

Verwijderd

Ah. Al bijna 10% winst op NANO. Duurt ff maar dan heb je ook wat.

• ggj87
Hier 1%.

"Wie het kleine niet eert..."

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:39
Slux schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:11:
[...]

Die van mij komt hier vandaan, aanradertje werkt erg goed.

https://www.aliexpress.co...0b-4565-846c-b17978a967a3

En de Eightball is wel een must om erbij te hebben
Ik twijfel of ik die moet aanschaffen.. kan ik jouw eightball even lenen dan weet ik wat ik moet doen.. :?

Zero.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Deel 2 van de praatgroep kan dus voorlopig de ijskast in?

Rookworst zonder r is ook worst.

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10 12:10
Stefjoe12 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:45:

Wat is EUNO? :

EUNO is een cryptocurrency gebaseerd op de privacy van de eindgebruiker. Het is een currency met Proof-of-Stake (POS) en Proof-of-Work (POW). EUNO heeft een relatief laag max-supply en een extreem snelle transactietijd. Door gebruik te maken van het privacyaspect van de munt om transacties te verrichten via Darksend, kunnen gebruikers anoniem EUNO verzenden zonder enige tracering van de afzender.

jeeej, weer het zoveelste privacy coin project. daar zijn er gelukking niet al 1000 van.
ik geloof meer in utility tokens dan dit sort projecten

• ggj87
Stefjoe12 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:45:

Wat is EUNO? :

Aha, kijk. En daarmee hopen ze zeker dat 'ie veel waard wordt?

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:16
NielsTn schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:12:
Ledger heeft een actie, de Nano S is nu met 20% korting t/m 22 oktober verkrijgbaar.
meer info: https://www.ledger.com/
16 oktober besteld (en betaald met CC);
17 oktober s'middags per koerier ontvangen.
Da's snel!

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zo'n Ledger is ideaal man. Jammer dat veel van mijn shitcoins er niet op kunnen. JANKEN!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:45:
Ah. Al bijna 10% winst op NANO. Duurt ff maar dan heb je ook wat.
*O* *O*
oOo oOo

IOTA begint ook weer wat te herstellen. Ben benieuwd of die eenzelfde run gaat doen als Nano.

Ik hold mijn Nano's gewoon. Its a patience game ;)
1e selltarget ligt rond de 3300 sats voor mij.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tsja ik hold ook veel van mij shit. Altijd wel leuk als het een dagje +10% doet natuurlijk, maar dat zegt niks als je het hold. Volgende week staat ie weer -15% tov vandaag. :') Of ben ik nu te cynisch? Ja ik ben te cynisch. WE GAAN NAAR DE MAAN! *Insert Samson en Gert naar de maan muziekje*

[ Voor 15% gewijzigd door DAMAGE op 17-10-2018 16:27 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Tominatie
  • Niet online
Hahaha, je bent niet te cynisch.. Holden werkt gewoon minder goed in een bearmarket.
Ik kan je een prachtig voorbeeld geven.
Ik hold Matrix ai network al maanden, ik heb weleens +20% gestaan en nu sta ik gewoon op een keurige -20%.

Dus van het hold-geloof kan je eigenlijk maar beter afstappen in een bearmarket. Al was ik enorm eigenwijs en bleef altijd maar zeggen:"dit is de bodem" en "vanaf hier gaat het weer omhoog". Nee dus.

Ik heb iedergeval veel geleerd van het doorlopen van deze bull-bear cycle. In de toekomst zal ik het een stuk beter doen denk ik.
Bullmarket: hold-modus: ON!!
Bearmarket: hold-modus: OFF!!

• Tominatie
  • Niet online
Ben trouwens echt benieuwd waar het schip gaat stranden met Nano. Flink stijgen - licht dalen en stabiliseren - weer flink stijgen - licht dalen en stabiliseren - ...

Vul het zelf maar in. ;)
Iedergeval een interessante om in de gaten te houden.

Ik vul ook mijn bag met IOTA aan. Staat naar mijn mening erg laag als je de chart erbij pakt.

• ggj87
Nano houdt het wel spannend ja :)

• Sahara
Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:40:
Hahaha, je bent niet te cynisch.. Holden werkt gewoon minder goed in een bearmarket.
Ik kan je een prachtig voorbeeld geven.
Ik hold Matrix ai network al maanden, ik heb weleens +20% gestaan en nu sta ik gewoon op een keurige -20%.

Dus van het hold-geloof kan je eigenlijk maar beter afstappen in een bearmarket. Al was ik enorm eigenwijs en bleef altijd maar zeggen:"dit is de bodem" en "vanaf hier gaat het weer omhoog". Nee dus.

Ik heb iedergeval veel geleerd van het doorlopen van deze bull-bear cycle. In de toekomst zal ik het een stuk beter doen denk ik.
Bullmarket: hold-modus: ON!!
Bearmarket: hold-modus: OFF!!
Maar petje af voor het onthodlen. Ik zit sinds november in Crypto en al deze maanden is een leerschool, uiteindelijk wordt het routine en dan maak je niet dezelfde fouten opnieuw. TRAC inmiddels eruit getieft?

• Specy
Neeeeeeeeeeee!!!!!!!!!

Crap. Ik zat nog te denken, zal ik eens een buy-order zetten voor USDT op 0.003, omdat de laagste order die er stond 0.002 was en er vervolgens een gat naar .95 zat.

Net heeft iemand dus voor $13, 6500 USDT's gekocht :( :( EN DAT HAD IK KUNNEN ZIJN, BOEHOEHOE :(

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:48:
Ben trouwens echt benieuwd waar het schip gaat stranden met Nano. Flink stijgen - licht dalen en stabiliseren - weer flink stijgen - licht dalen en stabiliseren - ...

Vul het zelf maar in. ;)
Iedergeval een interessante om in de gaten te houden.

Ik vul ook mijn bag met IOTA aan. Staat naar mijn mening erg laag als je de chart erbij pakt.
De 4 uur chart van IOTA tegenover de 4 uur chart van NANO ziet er leuk uit. NANO heeft een reversed Bart gedaan en het lijkt er een beetje op dat IOTA hetzelfde gaat doen. Dat zou de munt naar de 57 cent en hoger brengen als het gebeurt.

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:53:
[...]

Maar petje af voor het onthodlen. Ik zit sinds november in Crypto en al deze maanden is een leerschool, uiteindelijk wordt het routine en dan maak je niet dezelfde fouten opnieuw. TRAC inmiddels eruit getieft?
Jup, maar ik stapte meer dan een jaar geleden in en het enige wat er toen bestond was: MOOOOOOON! En elke dag coins die over de kop gingen etc. Ik weet nog dat ik van 100 euro in een heel korte tijd 1000 euro had gemaakt..

Daardoor creëerde ik en met mij vele denk ik een soort tunnelvisie van HOLD EN HET KOMT GOED, MOON SOON JWZ.

Daarbij, was ik ook nog maar een knulletje van 17, dus erg veel levenservaring met markten had ik ook nog niet :+

Althans, ik zal altijd wel een holder blijven hoor. De bitcoin die in mijn persoonlijke wallet staat zal d'r ook altijd staan in bear of bull tijden. Ik verplicht mezelf om ook een steentje bij te dragen aan eventuele betere tijden/iets van een stabiliserende factor te zijn in deze markt. Holders worden vaak weggezet als dwazen maar zij zijn ESSENTIEEL voor een gezonde groei over langere tijd gezien.

Over TRAC gesproken, ik heb die laatst inderdaad van de hand gedaan. Ik kon het niet laten toen ik hem naar de 600 sat zag springen. Het volume is soms maar 1 BTC per dag, dat is me echt te laag. Ook al geloof ik nog steeds in het project. Ik kom wel weer terug als de bull-tijden zijn aangebroken.

Mijn Dragonchain en Matrix hold wel nog steeds met fors verlies. Alleen is daar het volume acceptabel (vooral bij Dragonchain die soms gewoon binance-achtig volume heeft op k*t exchanges).

• Tominatie
  • Niet online
@PilatuS Ik denk oprecht dat zoiets gaat gebeuren met IOTA. Ik ga daarom mijn Nano langzamerhand op bepaalde targets verkopen. Daarvan koop ik steeds weer een stukje IOTA op.

1e target: 3300 sat
2e target: 3500-3600 sat
3e target: 4000 sat
4e target: moon

Zoiets ga ik doen bij Nano.
De 3300 sat moet zeker wel te doen zijn vandaag, denk ik. Als het momentum meezit zie ik target 2 ook nog wel als optie. Beetje optimistisch blijven :P

• Sahara
Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 17:04:
[...]

Jup, maar ik stapte meer dan een jaar geleden in en het enige wat er toen bestond was: MOOOOOOON! En elke dag coins die over de kop gingen etc. Ik weet nog dat ik van 100 euro in een heel korte tijd 1000 euro had gemaakt..

Daardoor creëerde ik en met mij vele denk ik een soort tunnelvisie van HOLD EN HET KOMT GOED, MOON SOON JWZ.

Daarbij, was ik ook nog maar een knulletje van 17, dus erg veel levenservaring met markten had ik ook nog niet :+

Althans, ik zal altijd wel een holder blijven hoor. De bitcoin die in mijn persoonlijke wallet staat zal d'r ook altijd staan in bear of bull tijden. Ik verplicht mezelf om ook een steentje bij te dragen aan eventuele betere tijden/iets van een stabiliserende factor te zijn in deze markt. Holders worden vaak weggezet als dwazen maar zij zijn ESSENTIEEL voor een gezonde groei over langere tijd gezien.

Over TRAC gesproken, ik heb die laatst inderdaad van de hand gedaan. Ik kon het niet laten toen ik hem naar de 600 sat zag springen. Het volume is soms maar 1 BTC per dag, dat is me echt te laag. Ook al geloof ik nog steeds in het project. Ik kom wel weer terug als de bull-tijden zijn aangebroken.

Mijn Dragonchain en Matrix hold wel nog steeds met fors verlies. Alleen is daar het volume acceptabel (vooral bij Dragonchain die soms gewoon binance-achtig volume heeft op k*t exchanges).
Ik zat gisteren door die lijst van Trace Alliance te scrollen, er staan wel inmiddels een hoop bedrijven tussen, maar of het grote zijn? Of er ook nog echt grote namen van OT gebruik gaan maken.. I am not sure. Wel valt het mij op dat TRAC best wel hard kan stijgen, maar idd het volume is heel laag op dagbasis.

Hodlen van BTC is een stabiliserende factor idd, maar usdt of fiat kan je in crypto net wat extra power geven als je na een forse dip BTC terugkoopt, al weten we nu dat usdt ook af en toe tekort kan schieten. Nouja it's never a dull day with crypto :D

Ik heb van november - maart ook alleen maar gehodled though, dus daardoor ook genoeg verloren.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Tominatie Naja HODLen is opzich natuurlijk niets mis mee als je het voor lange termijn gaat houden. Met traden zijn er namelijk ook genoeg valkuilen waar je in kunt vallen en zodoende alsnog meer geld kunt gaan verliezen dan door te HODLen. Je kunt alle verstand van de wereld hebben van traden maar je moet jezelf gewoon toestaan dat je soms gewoon een mindere dag hebt en wat verlies maakt. Daar ontkom je niet aan. Het blijft tenslotte speculeren en iedereen probeert dat zo goed mogelijk te doen maar we blijven mensen. Plus het feit dat je gewoon niet alles kunt voorspellen (JAMMER!). Merk nog te vaak dat mensen helemaal down zijn als ze wat verlies hebben gemaakt bij een verkeerde trade maar dat hoort er nu eenmaal bij. Veel mensen kunnen daar niet tegen en dan is gewoon wat crypto houden denk ik veel beter.

• PilatuS
  • Niet online
Altijd winst maken is onmogelijk inderdaad. Het helpt voor mij wel dat ik veel poker heb gespeelt. Dat er dagen zijn dat je verliest hoort erbij, zolang je op lange termijn maar geld verdient is dat prima. Met crypto is het niet anders. De mindset om op een goede manier met poker bezig te zijn is vrijwel hetzelfde bij crypto.

@Tominatie Heb ook wat IOTA gekocht. Ben beniewd :)

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 17-10-2018 17:32 ]

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb ook een poker achtergrond, dat helpt inderdaad veel. Als je niet alleen het spelletje begrijpt maar ook de mindset die erbij komt kijken om een goede pokerspeler te worden dan gaat je dat zeker helpen in deze markt denk ik. God hoe vaak ik wel niet +EV moves gemaakt heb en mijn AA werd gekraakt door een schijt hand die geluk had en mijn riverde. Maar ja zolang je je AA maar op de juiste manier gespeeld hebt (om maar een voorbeeld te noemen) of om het simpeler te houden: als je het geld er op het juiste moment in krijgt terwijl je voor ligt, dan win je vaker dan je verliest. Maar dat zegt helemaal niets over het feit dat je bijvoorbeeld wel 10 x achter elkaar met een zelfde situatie aan het korste eind trekt. Hoe groter je sample size is van dat soort handen, hoe meer je zult zien dat het geld uiteindelijk wel naar je toe komt. Met Crypto is dat idd niet anders.

• Tominatie
  • Niet online
Die 243 BTC buywall op XLM/BTC ziet er ook wel mooi uit.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bij HOT_ETH ook al dagen veel kopers en verkopers maar er gebeurt geen flikker. Allemaal lekker langs elkaar heen blijven bieden jongons!

• PilatuS
  • Niet online
Wat voor mij bij poker heel erg veel geholpen heeft is er voor zorgen dat je zo min mogelijk verliest. Klink nogal dom, maar die winst komt altijd wel, dat is het probleem niet. Door geen onnodige risco's te nemen loop je wat winst mis, maar dan zit je effectief dicht bij 0 en niet bij flink verlies. Dus wel die AA weggooien als je denkt dat de ander een set heeft of iets anders wat beter is. Door zoveel mogelijk verstandig te zijn en daardoor grote verliezen te vermijden is winst maken veel makkelijker. Bij crypto doe ik hetzelfde. Liever minder winst dan verlies.
Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 17:38:
Die 243 BTC buywall op XLM/BTC ziet er ook wel mooi uit.
XLM heeft ook die reversed Bart maar die al wel voltooid en zit nu zelfs hoger dan voor de val. Kan inderdaad nog wel even door, maar tegenover NANO en helemaal tegenover IOTA zit ie al wel flink hoog.

[ Voor 24% gewijzigd door PilatuS op 17-10-2018 17:43 ]

Verwijderd

Wat mij met mijn voorgrond als pepertjes kweker vooral heel erg heeft geholpen in crypto is geduldig te zijn, en niet in paniek te raken als dingen niet gaan zoals je wilt.

Geintje natuurlijk. Een ervaringsgeschiedenis van planten kweken helpt geen ene fuck in crypto.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

PilatuS schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 17:01:
[...]

De 4 uur chart van IOTA tegenover de 4 uur chart van NANO ziet er leuk uit. NANO heeft een reversed Bart gedaan en het lijkt er een beetje op dat IOTA hetzelfde gaat doen. Dat zou de munt naar de 57 cent en hoger brengen als het gebeurt.
pak jij de chart van binance altijd ?

Prepare for the next ATH

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 22:44
PilatuS schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 17:41:
Wat voor mij bij poker heel erg veel geholpen heeft is er voor zorgen dat je zo min mogelijk verliest. Klink nogal dom, maar die winst komt altijd wel, dat is het probleem niet. Door geen onnodige risco's te nemen loop je wat winst mis, maar dan zit je effectief dicht bij 0 en niet bij flink verlies. Dus wel die AA weggooien als je denkt dat de ander een set heeft of iets anders wat beter is. Door zoveel mogelijk verstandig te zijn en daardoor grote verliezen te vermijden is winst maken veel makkelijker.
Ik zou poker toch echt niet willen vergelijken met traden. Bij poker kun je tenminste nog een kansberekening maken op basis van een range aan handen waar je je tegenstander op zet. Een dergelijke strategie is met traden niet toepasbaar. Appels met peren dus.

• Tominatie
  • Niet online
Over ~2 á 3 uur wordt er weer een shitcoin gepumpt op binance. Welke zou het zijn? :P

• Tominatie
  • Niet online
Meer mensen met binance problemen? Constant errors en bij mij ligt ie er nu compleet uit.

Funds are safu? :+

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11 19:40
Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 18:30:
Meer mensen met binance problemen? Constant errors en bij mij ligt ie er nu compleet uit.

Funds are safu? :+
Jep, website ligt er al een minuut of 5 uit, de app lijkt nu nog te werken.

• Sahara
Junia schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 18:31:
[...]

Jep, website ligt er al een minuut of 5 uit, de app lijkt nu nog te werken.
In Chrome werkt ie hier wel. Koersen lopen ook gewoon door.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 17:15:
@PilatuS Ik denk oprecht dat zoiets gaat gebeuren met IOTA. Ik ga daarom mijn Nano langzamerhand op bepaalde targets verkopen. Daarvan koop ik steeds weer een stukje IOTA op.

1e target: 3300 sat
2e target: 3500-3600 sat
3e target: 4000 sat
4e target: moon

Zoiets ga ik doen bij Nano.
De 3300 sat moet zeker wel te doen zijn vandaag, denk ik. Als het momentum meezit zie ik target 2 ook nog wel als optie. Beetje optimistisch blijven :P
Iota staat ook op mijn long list. Ath van 5 euro xD.

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 18:32:
[...]

In Chrome werkt ie hier wel. Koersen lopen ook gewoon door.
Dan heb jij geluk. Gebruik ook chrome maar krijg constant een pagina met "something went wrong - funds are not safu" |:(
Pagina: 1 ... 323 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!