Voor zover mijn vermogen om begrijpend te lezen me niet in de steek laat bedoelt ie dat..oisyn schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:51:
Dan heeft ie nu dus 2,6x zoveel btc als dat hij toen had?
We expect to have our new fiat deposit system in place within the next few hours. Please stay tuned for further updates.
— Bitfinex (@bitfinex) 16 oktober 2018
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja. Meer nog dus, want elke piek zat ik in euro's hoger. Precies heb ik het nooit berekend....oisyn schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:51:
Dan heeft ie nu dus 2,6x zoveel btc als dat hij toen had?
(Overigens is x2.6 niet heel bijzonder, had je in USDT zitten wachten dan had je dat ook gehad... ugh. Alleen heb ik dat niet gedaan).
GPU minen jullie nog thuis? Ik heb al mijn rigs 10x 8gpu overgezet naar xmr om nog in de groene cijfers te blijven. Betaal 0,19 per kWh.
Ik heb op Binance m'n funds in USDT, wil er graag vanaf (in EUR) maar niet tegen een Premium van nu ca. $329 als ik naar Coinbase Pro / Kraken zou overboeken in BTC. BL3P is ook een optie, maar daar is de koers vele malen erger ben ik bang. Ik wacht wel totdat de BTC koers op Binance in elkaar zakt, zal vast wel gebeuren de komende dagen, als de BTC een duik maakt. Immers gisteren was het Premium verschil meer dan $850 op het hoogtepunt en op het dieptepunt ca. $130, en nu $329. Dus dan scheelt wachtenTaro schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:24:
Waar zouden we nu staan zonder het Tether gedoe van gisteren? Ik verwacht rond of lager dan 6.300. Een sprintje als die van vanochtend zie ik nog steeds niet als een normale koersstijging, maar is waarschijnlijk gebaseerd op het gebeuren van gisteren. De kans dat we weer naar de 6.300 regionen afzakken is zeer aanwezig.
Ik twijfel nu heel erg om een stapel NEO, ONT en extra ADA aan te schaffen en in losse wallets neer te zetten. Als we dan een nieuwe run krijgen dan heb ik geen spijt en een mooi rendement. Daalt het verder dan dwing ik mijzelf op deze manier om te holden. Voor de rest blijf ik dan op Coinbase Pro in Euro's en weet ik waar ik aan toe ben (Gisteren 140 Dollar verloren door het gezeik met PAX vs USDT vs USD "stablecoins"). Daarmee dwing ik mijzelf ook om te stoppen met risico's te nemen op Binance, dat is erg leuk en pakt vaak goed uit, maar soms ook erg slecht en kost al met al veel vrije tijd.
Passen jullie je strategie aan of blijven jullie hetzelfde handelen als de afgelopen maanden?
Wat kunnen we daaruit af leiden? Meer sells of meer buys?
Ledger heeft een actie, de Nano S is nu met 20% korting t/m 22 oktober verkrijgbaar.
meer info: https://www.ledger.com/
meer info: https://www.ledger.com/
[ Voor 0% gewijzigd door NielsTn op 16-10-2018 11:23 . Reden: typo correctie, actie loopt tm 22 oktober ]
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels
Dat de koersen weer heel snel naar elkaar toe gaan bewegen. USDT naar USD enzo. Dus, in de echte prijs (USD ipv USDT) waarschijnlijk een lichte stijging, in de USDT-prijs een flinke (?) daling.dabla schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:11:
[...]
Wat kunnen we daaruit af leiden? Meer sells of meer buys?
OF, mensen krijgen meer vertrouwen en het stijgt.
OF, mensen zijn bang geworden, konden hun BTC's niet kwijt zonder in "enge" USDT's te gaan zitten, en gaan verkopen. Dan daling.
Wow, dit is net zo'n TA voorspelling.
MDA lijkt even uit zijn dalletje te kruipen. Was behoorlijk peentjes zweten, en om eerlijk te zijn meer dan mij lief is..
Ik wil wel een lambo met kerst, koers moet wel een beetje mee werken hoor (O_o)
Uitgestapt op 31500, ik weet niet of ik straks nog een keer durf in te stappen.daboemann schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:48:
MDA lijkt even uit zijn dalletje te kruipen. Was behoorlijk peentjes zweten, en om eerlijk te zijn meer dan mij lief is..
Denk dat hij nog wel doorschiet naar 35000, maar ik durf het niet aan.
[ Voor 10% gewijzigd door Pranjic op 16-10-2018 12:02 ]
Tether zelf doet tenminste wel zijn best om het weer gelijk te trekken. Vandaag al 250 miljoen uit circulatie gehaald. (Weer terug naar de Tehter schatkist). https://www.omniexplorer....wQpMdGxRQnFKyb3G1FAJysSfz
Dit kan ook de mogelijke verklaring zijn van de stijging die USDT al heeft gehad tot ~$0.9991.
Gek genoeg staat hij nu alweer op $0.9541.
Ben benieuwd wanneer USDT echt weer gelijk komt te staan met de USD.
Dit kan ook de mogelijke verklaring zijn van de stijging die USDT al heeft gehad tot ~$0.9991.
Gek genoeg staat hij nu alweer op $0.9541.
Ben benieuwd wanneer USDT echt weer gelijk komt te staan met de USD.
Welk inzicht in dit artikel vind je zo interessant? Wat mij betreft voegt dit slecht onderbouwde opiniestuk weinig nieuws toe aan wat we al weten: Bitcoin is te framen als een 'glorified spreadsheet'.
Hoezo slecht onderbouwd, het zit aardig vol met referenties aan andere artikelen
Bovendien is de auteur verbonden aan de LS of Economics
Voor mij persoonlijk geeft het Artikel aardig aan wat er mis is met Blockchain
Ik heb het artikel niet gekezen, maar als BTC / Crypto gedreven wordt door hebzucht ben ik nog altijd blij dat ik ingestapt ben. Deze markt is nog jong vergeleken met de reguliere hebzuchtmarkt(en). Ik durf best te vertrouwen op de hebzucht van wie na mij komt. Stel je voor dat ik uiteindelijk nog in een succesvol product / blockchain / service gestapt bent ook...
haha dat wil je niet. succes met de verzekering, onderhoud etc. maar winst is altijd welkom als eindejaarsbonusmugenmarco schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:50:
Ik wil wel een lambo met kerst, koers moet wel een beetje mee werken hoor (O_o)
We gaan nu zo dicht naar het nieuwe jaar toe.. Laat de bullrun maar beginnen op 2 januari. Dan kunnen we voor de belasting lage waarde van nieuwjaarsnacht invullen het jaar daarop
POA doet het echt ziek goed. Heb er nog een paar duizend in mijn Nifty wallet staan, omdat ik het gebruik voor een spelletje maar op deze manier moet ik ze denk toch maar even naar binance sturen zo.
Begint toch wel een noemenswaardig bedrag aan te tikken op deze manier.
Grappig dat ik onbedoeld toch gewoon bijna 100% ben gestegen met dat zakje POA, alleen maar omdat ik ze kocht voor een spelletje.
Begint toch wel een noemenswaardig bedrag aan te tikken op deze manier.
Grappig dat ik onbedoeld toch gewoon bijna 100% ben gestegen met dat zakje POA, alleen maar omdat ik ze kocht voor een spelletje.
Niets interessants aan. Noriel Roubini gaat de laatste tijd helemaal mental op Bitcoin, en het is duidelijk dat hij er als economie-dinosauriër geen zak van begrijpt.
Voor de rest is het enorm duidelijk dat je totaal geen binding hebt met de community hier, dus waarom je denkt dit even te moeten delen is me een raadsel.
[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 16-10-2018 14:24 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Referenties naar opiniestukken van gelijkgestemden ja. En ik bespeur meerdere redenaties die niet kloppen. Een voorbeeld. Auteur redeneert dat een publieke blockchain niet geschikt is om bedrijfsgevoelige informatie in op te slaan. Joh. Dat is in het geheel niet het probleem dat blockchain oplost, namelijk dat partijen waarde kunnen uitwisselen zonder dat daarvoor wederzijds vertrouwen of een tussenpartij nodig is.acotone777 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:22:
Hoezo slecht onderbouwd, het zit aardig vol met referenties aan andere artikelen
Hoe moeten we iemand met zulke argumenten nog serieus nemen?
Ik ben oprecht benieuwd naar wat je interessant vindt aan dat stuk. Als je niet inhoudelijk reageert ga ik er vanuit dat je gewoon wat interessant zit te doen met opiniestukjes ter meerdere eer en glorie van jezelf.
[ Voor 3% gewijzigd door alcx op 16-10-2018 14:45 ]
Verwijderd
Waarom heeft Binance alle USDT tether niet eruit gekickt? Is nu toch wel duidelijk dat het een grote scam is?
als het een grote scam was waarom is het nog niet gebeurd dan....Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:47:
Waarom heeft Binance alle USDT tether niet eruit gekickt? Is nu toch wel duidelijk dat het een grote scam is?
Omdat Binance vuistdiep erin meedoet.?nemesis2212 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:51:
[...]
als het een grote scam was waarom is het nog niet gebeurd dan....
Waarom is dat nu toch wel duidelijk dan?Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:47:
Mensen hebben het altijd over moonboys en zo maar ik denk dat we ook wel de term scamboys kunnen introduceren. Als er iets gebeurt wat ze niet begrijpen of niet naar het zin is dan is het gelijk een scam.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
MDA is toch nog steeds leuk als je genoegen neemt met 5% en geduld hebt tot het weer gezakt is onder de BTC 0.00029. De snelheid is er helaas wel een beetje uit...
Evengoed
Evengoed
Ga je ook nog een onderbouwing geven ? Of gooi je gewoon wat onzin er uit over dingen waar je eigenlijk helemaal niets van weet ?Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:47:
Verwijderd
Nou, er is geen audit en geen dekking!PilatuS schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:15:
[...]
Ga je ook nog een onderbouwing geven ? Of gooi je gewoon wat onzin er uit over dingen waar je eigenlijk helemaal niets van weet ?
Beetje apart dat je mijn comment negeert, maar goed.
Dat iets geen auditing heeft impliceert nog niet dat het een scam is. En dat het geen dekking heeft kun je alleen weten na een audit, en aangezien je daarvan al hebt gesteld dat die er niet was, kun je het dus niet weten.
Ik had een beetje de hoop dat je met in ieder geval een paar zinnen aan zou komen zetten en wat onderbouwing zou geven, of op zijn minst iets van uitleg zou geven. Het lijkt er op dat ik het met en paar niets zeggende woorden en een uitroepteken moet doen. Of zijn 8 woorden en een uitroepteken een goede onderbouwing voor jou ?
Als je zware claims maakt hoort daar ook een goede onderbouwing en bewijs bij, of maak het aannemelijk waarom iets zo is. Zonder dat is het maar gewoon wat roepen dat je ergens hebt gelezen en meer niet. Als je nou een halve pagina aan tekst had gepost met betrouwbare bronnen, waarbij je ook aangeeft dat je snapt waar je het over hebt, dan is er nog een discussie mogelijk. Sorry, maar hier heeft niemand iets aan.
FUD, zolang het tegendeel bewezen is!
Ik ben me trouwens aan het voorbereiden voor de komende bullrun. Bag nano naar mijn eigen wallet gestuurd. [hold-modus: aan]
Jammer dat IOTA geen Ledger support heeft
Ik ben me trouwens aan het voorbereiden voor de komende bullrun. Bag nano naar mijn eigen wallet gestuurd. [hold-modus: aan]
Jammer dat IOTA geen Ledger support heeft
Ik heb het al eens eerder gezegt en nu nog maar een keer. Waarom zou als exchange het risico willen lopen de boel omhoog te pumpen met geld wat er niet is ? Als het fout gaat verlies je miljarden die je aan fee's verdient. Verder als het zo zou zijn, zijn er genoeg mensen die er van weten waarbij er altijd wel iemand is die het naar buiten brengt met bewijs. Net zoals mensen die niet geloven dat er mensen naar de maan zijn geweest. Als dat zo zou zijn lopen er 100'en mensen rond die dat weten en dan is er echt wel iemand die zijn mond opentrekt. Een exchange heeft geen enkel voordeel om zoiets te doen. Ze verdienen miljarden aan fee's, waarom het risico lopen dat te verliezen voor wat meer geld ? Verder koop ik 1 BTC voor 5000 dollar, gooi die op een exchange en stap uit naar USDT en hebben we 5000 USDT gemaakt voor een BTC die in de coldwallet zit van de exchange. Tuurlijk worden er miljarden USDT's gemaakt. Als iemand mij kan vertellen (met onderbouwing !) waarom wat ik hier zeg niet klopt dan hoor ik het graag
Verwijderd
Lees hier maar eens:PilatuS schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:56:
Ik heb het al eens eerder gezegt en nu nog maar een keer. Waarom zou als exchange het risico willen lopen de boel omhoog te pumpen met geld wat er niet is ? Als het fout gaat verlies je miljarden die je aan fee's verdient. Verder als het zo zou zijn, zijn er genoeg mensen die er van weten waarbij er altijd wel iemand is die het naar buiten brengt met bewijs. Net zoals mensen die niet geloven dat er mensen naar de maan zijn geweest. Als dat zo zou zijn lopen er 100'en mensen rond die dat weten en dan is er echt wel iemand die zijn mond opentrekt. Een exchange heeft geen enkel voordeel om zoiets te doen. Ze verdienen miljarden aan fee's, waarom het risico lopen dat te verliezen voor wat meer geld ? Verder koop ik 1 BTC voor 5000 dollar, gooi die op een exchange en stap uit naar USDT en hebben we 5000 USDT gemaakt voor een BTC die in de coldwallet zit van de exchange. Tuurlijk worden er miljarden USDT's gemaakt. Als iemand mij kan vertellen (met onderbouwing) waarom wat ik hier zeg niet klopt dan hoor ik het graag
https://mobile.twitter.com/bitfinexed
4 woorden, geen onderbouwing en een linkdrop. Ja dagVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:58:
[...]
Lees hier maar eens:
https://mobile.twitter.com/bitfinexed
@Verwijderd Als je de discussie niet zelf inhoudelijk wenst te voeren, stel ik voor dat je er gewoon over ophoudt.
[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 16-10-2018 16:21 ]
Verwijderd
Hoe kan het dat iets wat 100% dekking geeft en 100% gedekt is en 100% betrouwbaar is en 0% risico heeft toch 12% dalen in 24 uur..oisyn schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:21:
~[mbr]@Verwijderd Als je de discussie niet zelf inhoudelijk wenst te voeren, stel ik voor dat je er gewoon over ophoudt.~[/]
Maar verder is alles ok met tether, want er is 100% dekking!
Bovendien is Bitfinexed zo salty af. Denk dat Bitfinexed nooit zelf zou toegeven dat hij zelf FUD verspreidt, want alles wat dat twitter account schrijft is maar de vraag of het waar is. Hij net als onze vriend "BCH" presenteert al zijn meuk als feiten en het zijn pas feiten als het 100% vast staat dat iets waar is en dat staat het niet. Als aanvulling op wat PilatuS hier schrijft:PilatuS schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:00:
[...]
4 woorden, geen onderbouwing en een linkdrop. Ja dag
als je uiteindelijk verantwoordelijk bent voor het bankroet of diefstal van geld van je klanten als bedrijf uit Hong Kong, dan kan je er wel vanuit gaan dat je in een Chinese cel eindigt of erger het niet kan navertellen. Dat geldt ook voor al het personeel dat werkzaam is voor Bitfinex en Tether. Dus waarom zou iemand dat allemaal riskeren als ie toch wordt gepakt uiteindelijk?PilatuS schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:56:
Ik heb het al eens eerder gezegt en nu nog maar een keer. Waarom zou als exchange het risico willen lopen de boel omhoog te pumpen met geld wat er niet is ? Als het fout gaat verlies je miljarden die je aan fee's verdient. Verder als het zo zou zijn, zijn er genoeg mensen die er van weten waarbij er altijd wel iemand is die het naar buiten brengt met bewijs. Net zoals mensen die niet geloven dat er mensen naar de maan zijn geweest. Als dat zo zou zijn lopen er 100'en mensen rond die dat weten en dan is er echt wel iemand die zijn mond opentrekt. Een exchange heeft geen enkel voordeel om zoiets te doen. Ze verdienen miljarden aan fee's, waarom het risico lopen dat te verliezen voor wat meer geld ? Verder koop ik 1 BTC voor 5000 dollar, gooi die op een exchange en stap uit naar USDT en hebben we 5000 USDT gemaakt voor een BTC die in de coldwallet zit van de exchange. Tuurlijk worden er miljarden USDT's gemaakt. Als iemand mij kan vertellen (met onderbouwing !) waarom wat ik hier zeg niet klopt dan hoor ik het graag
Verwijderd
Dacht je dat Madoff dacht dat hij met zijn scam ermee weg zou komen?Sahara schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:55:
[...]
Bovendien is Bitfinexed zo salty af. Denk dat Bitfinexed nooit zelf zou toegeven dat hij zelf FUD verspreidt, want alles wat dat twitter account schrijft is maar de vraag of het waar is. Hij net als onze vriend "BCH" presenteert al zijn meuk als feiten en het zijn pas feiten als het 100% vast staat dat iets waar is en dat staat het niet. Als aanvulling op wat PilatuS hier schrijft:
[...]
als je uiteindelijk verantwoordelijk bent voor het bankroet of diefstal van geld van je klanten als bedrijf uit Hong Kong, dan kan je er wel vanuit gaan dat je in een Chinese cel eindigt of erger het niet kan navertellen. Dat geldt ook voor al het personeel dat werkzaam is voor Bitfinex en Tether. Dus waarom zou iemand dat allemaal riskeren als ie toch wordt gepakt uiteindelijk?
Door FUD. Door het lage vertrouwen. Door angst.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:55:
[...]
Hoe kan het dat iets wat 100% dekking geeft en 100% gedekt is en 100% betrouwbaar is en 0% risico heeft toch 12% dalen in 24 uur.
Maar verder is alles ok met tether, want er is 100% dekking!
Maar er is nog steeds geen bewijs om aan te nemen dat Tether lucht is.
Nano alweer boven de 2960 sat nu! Christus, nieuwe #FOMO run?
Verwijderd
Maar waarom komen ze niet met het tegenbewijs en laten ze een bankrekening zien waar $3 miljard geblokkeerd en geaudit door Price Waterhouse op staat?Tominatie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:02:
[...]
Door FUD. Door het lage vertrouwen. Door angst.
Maar er is nog steeds geen bewijs om aan te nemen dat Tether lucht is.![]()
Ik heb wel een vermoeden waarom.
Omdat ze dat helemaal niet hoeven te doen?Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:04:
[...]
Maar waarom komen ze niet met het tegenbewijs en laten ze een bankrekening zien waar $3 miljard geblokkeerd en geaudit door Price Waterhouse op staat?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik weet 100% zeker dat zij wel meer dollars bezitten dan 3 miljard. Ze hoeven het gewoon simpel weg niet te doen. Ene kant is het ook wel strategisch. Door alle FUD en doemdenkers kopen zij gewoon weer rustig 250 miljoen Tethers op voor < 1$. Alleen maar extra winst voor hun.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:04:
[...]
Maar waarom komen ze niet met het tegenbewijs en laten ze een bankrekening zien waar $3 miljard geblokkeerd en geaudit door Price Waterhouse op staat?
Een vermoeden in de huidige wereld is niet genoeg. Als iemand iets vermoed is dat niet per definitie een feit. En even voor the record waarom zou Tether jou iets verschuldigd moeten zijn? Als je Tether niet vertrouwd dan maak je er geen gebruik van, simple as that. En wat betreft Madoff is het bij Madoff bewezen dat het een scam was, bij Tether/Bitfinex is niks bewezen, gelukkig leven wij in een wereld waarin dus een vermoeden niet gelijk staat aan schuld of een scam.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:04:
[...]
Nano brak net de 3000 sats, alleen kwam er gelijk weer een walvis aanzetten met een sellorder. Ben benieuwd of we die straks nog breken.
Verwijderd
Het probleem is dat Tether de hele cryptomarkt stuk kan maken. En het niet ge-audit is! Het is nog niet te laat om die jongens voor het blok te zetten: kom op met je bewijs (geaudit) of op mijn beurs gooi ik alle tether pairs eruit. Ik hoop dat Binance dat doet, want een 20% stijging van Bitcoin in 3 uur geeft wel aan hoe groot de nood is!Sahara schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:09:
[...]
Een vermoeden in de huidige wereld is niet genoeg. Als iemand iets vermoed is dat niet per definitie een feit. En even voor the record waarom zou Tether jou iets verschuldigd moeten zijn? Als je Tether niet vertrouwd dan maak je er geen gebruik van, simple as that. En wat betreft Madoff is het bij Madoff bewezen dat het een scam was, bij Tether/Bitfinex is niks bewezen, gelukkig leven wij in een wereld waarin dus een vermoeden niet gelijk staat aan schuld of een scam.
Ik zeg niet als het nou een scam is of niet maar zou het juist niet moeten uitmaken wat mensen er nou van vinden of niet voor de prijs?Tominatie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:02:
[...]
Door FUD. Door het lage vertrouwen. Door angst.
Maar er is nog steeds geen bewijs om aan te nemen dat Tether lucht is.![]()
Dat is toch het hele idee van zo een coin?
Eindelijkkkk wat Nano actie. Doet me terugdenken aan paar weken terug. Good old timesTominatie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:12:
Nano brak net de 3000 sats, alleen kwam er gelijk weer een walvis aanzetten met een sellorder. Ben benieuwd of we die straks nog breken.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik moet het je nageven, dit is wel een inhoudelijke reply. Er zit wel wat waarheid in m.b.t. Tether en stuk maken, maar Tether is slechts 2,5 miljard dollar van de totale market cap van crypto.. dat is op een totaal van 211 miljard dollar peanuts. Dus het stukmaken van de crypto is niet waar.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:12:
[...]
Het probleem is dat Tether de hele cryptomarkt stuk kan maken. En het niet ge-audit is! Het is nog niet te laat om die jongens voor het blok te zetten: kom op met je bewijs (geaudit) of op mijn beurs gooi ik alle tether pairs eruit. Ik hoop dat Binance dat doet, want een 20% stijging van Bitcoin in 3 uur geeft wel aan hoe groot de nood is!
Wat een onzin, het gaat ''maar'' om 3 milliard.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:12:
[...]
Het probleem is dat Tether de hele cryptomarkt stuk kan maken. En het niet ge-audit is! Het is nog niet te laat om die jongens voor het blok te zetten: kom op met je bewijs (geaudit) of op mijn beurs gooi ik alle tether pairs eruit. Ik hoop dat Binance dat doet, want een 20% stijging van Bitcoin in 3 uur geeft wel aan hoe groot de nood is!
Alsof alles om Tether draait
Omfg zei ik het niet?ggj87 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 23:57:
[...]
Nano heeft de afgelopen weken sowieso niets gedaan. Ergens verwacht ik daar nog wel een breakout op. Hij komt weer gevaarlijk dicht tegen 26000 aan waar hij 12-09 flink omhoog schoot.
Mijn BTC'tjes zijn weer aangekomen op Binance. Maar wat nu? HODL of USDT?
52.86 BTC buywall op 6650 @ Binance. Hopelijk een mooie bounce.
Nou precies.B-Bandit schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:18:
[...]
Eindelijkkkk wat Nano actie. Doet me terugdenken aan paar weken terug. Good old times
Hij houdt nu mooi stand rond de 3000 sats, vanaf daar maar weer verder en een higher high maken rond de 6k sats.
Edit: wat een gevecht he! Bears vs bulls!
[ Voor 6% gewijzigd door Tominatie op 16-10-2018 17:32 ]
Deze quote moest ik ff delen, 1 van de zovele redenen waarom IK bitcoin holder ben geworden."It would be impossible for every Fidelity brokerage customer to own even one Bitcoin. This is why Bitcoins are worth thousands of dollars, while a dollar is only worth one dollar (and only until next year when it's worth 97 cents). Save wisely." — Erik Voorhees
Bitcoin > fiat.
En dan te bedenken dat 1 Bitcoin maar $458 kost
In Venezuela, waar geld net zo schaars is als een brood
Verwijderd
Mee eens, 3 miljard maar, maar vergis je niet wat de impact kan zijn.Slux schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:19:
[...]
Wat een onzin, het gaat ''maar'' om 3 milliard.
Kijk naar de impact van het bijna faillissement van Griekenland destijds op de europese economie. Was maar 1%!
Je gooit nogal met termen die op zich weinig met elkaar te maken hebben. Allereerst is het handig om te erkennen dat er een verschil is tussen liquiditeit en solvabiliteit. Solvabiliteit gaat over dekking, liquiditeit gaat over het daadwerkelijk beschikbaar zijn van die dekking. Het feit dat tokens tijdelijk niet te verzilveren zijn vanwege problemen het hun bankpartner is primair een liquiditeitsprobleem. Het impliceert niet dat ze insolvabel zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:55:
[...]
Hoe kan het dat iets wat 100% dekking geeft en 100% gedekt is en 100% betrouwbaar is en 0% risico heeft toch 12% dalen in 24 uur.
100% betrouwbaar en 0% risico heeft nooit iemand geclaimt. Ik heb hier meerdere keren gezegd dat het verstandig is om vooral nu even niet in USDT te zitten, want je weet niet wat er staat te gebeuren. Sowieso heeft Tether een bepaald risico, ookal hebben ze alles in kas. Het probleem is dat ze volledig opereren buiten de wetgeving van de VS. Ze doen niet aan KYC en AML, en dat is ook deels waar de bankproblemen vandaan komen (en ik denk dat de VS behoorlijk wat druk uitoefent op de bankpartners die Bitfinex/Tether dienen). Er bestaat een kans dat het geld wordt vastgehouden, waarna de Amerikaanse overheid Tether 2 opties geeft: of een flink percentage aftikken, of voldoen aan KYC richtlijnen. MtGox heeft voor een gelijke keus gestaan vziw.
En daarnaast weten we niet eens of ze alles in kas hebben, want ze hebben nooit een audit laten afronden. Wel een verklaring van een accountantkantoor die gesteld heeft dat het geld idd op een bankrekening stond, maar we weten natuurljik niet of al dat geld ook Tether daadwerkelijk toekomt - dat kun je alleen inzien met een grondige audit, en dat wil Tether niet.
Desalniettemin denk ik niet dat het geld er niet is en dat ze Tethers uit het niets hebben bijgeprint. Die narrative slaat gewoon nergens op. De drijvende kracht achter dit verhaal is Bitfinex'ed, maar die heeft aantoonbaar last van tunnelvisie, en zijn verklaring is niet de *enige* die past bij de data die we hebben
Zoiets werd eerder ook al door iemand geclaimd. 3 miljard is hartstikke veel. Daarmee eet je heel veel orderboeken leeg.Slux schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:19:
[...]
Wat een onzin, het gaat ''maar'' om 3 milliard.
[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 16-10-2018 18:27 ]
Toch even een andere invalshoek wat dacht je hiervan...oisyn schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:23:
[...]
Je gooit nogal met termen die op zich weinig met elkaar te maken hebben. Allereerst is het handig om te erkennen dat er een verschil is tussen liquiditeit en solvabiliteit. Solvabiliteit gaat over dekking, liquiditeit gaat over het daadwerkelijk beschikbaar zijn van die dekking. Het feit dat tokens tijdelijk niet te verzilveren zijn vanwege problemen het hun bankpartner is primair een liquiditeitsprobleem. Het impliceert niet dat ze insolvabel zijn.
100% betrouwbaar en 0% risico heeft nooit iemand geclaimt. Ik heb hier meerdere keren gezegd dat het verstandig is om vooral nu even niet in USDT te zitten, want je weet niet wat er staat te gebeuren. Sowieso heeft Tether een bepaald risico, ookal hebben ze alles in kas. Het probleem is dat ze volledig opereren buiten de wetgeving van de VS. Ze doen niet aan KYC en AML, en dat is ook deels waar de bankproblemen vandaan komen (en ik denk dat de VS behoorlijk wat druk uitoefent op de bankpartners die Bitfinex/Tether dienen). Er bestaat een kans dat het geld wordt vastgehouden, waarna de Amerikaanse overheid Tether 2 opties geeft: of een flink percentage aftikken, of voldoen aan KYC richtlijnen. MtGox heeft voor een gelijke keus gestaan vziw.
En daarnaast weten we niet eens of ze alles in kas hebben, want ze hebben nooit een audit laten afronden. Wel een verklaring van een accountantkantoor die gesteld heeft dat het geld idd op een bankrekening stond, maar we weten natuurljik niet of al dat geld ook Tether daadwerkelijk toekomt - dat kun je alleen inzien met een grondige audit, en dat wil Tether niet.
Desalniettemin denk ik niet dat het geld er niet is en dat ze Tethers uit het niets hebben bijgeprint. Die narrative slaat gewoon nergens op. De drijvende kracht achter dit verhaal is Bitfinex'ed, maar die heeft aantoonbaar last van tunnelvisie, en zijn verklaring is niet de *enige* die past bij de data die we hebben
[...]
Zoiets werd eerder ook al door iemand geclaimd. 3 miljard is hartstikke veel. Daarmee eet je heel veel orderboeken leeg.
en dit:The real competition for tether may be seen with the arrival of Circle and its USDCoin (USDC), which started trading only a few weeks ago, which the company’s CEO stated was, “basically a dollar that operates on the blockchain.” The goal is to allow a stable bridge between buying and selling cryptocurrencies from standard bank accounts. The key difference with Circle’s offering is that the customers are required to hold $1 for every USD coin in order to provide price stability.
Weet zelf nog niet helemaal wat ik er van denken moet maar bij Goldman Sachs gaan hier de alarmbellen af.Why is Circle a company to watch? The company was seeded by investment banking titan Goldman Sachs. Never one to miss a bull market or dodge a bear market, Goldman joined a group of illustrious investors, including Accel, Baidu and the Chinese bank CICC in a $250 million financing round.
Edit: ze duwen dus bewust de Tether in het verdachtenhoekje....
Bron: https://www.zerohedge.com...ldman-coin-starts-trading
@RaptorXS Er zijn in totaal 4 gereguleerde stablecoins. TUSD, USDC, PAX en GUSD. Ik heb zelf de meeste vertrouwen in GUSD, van de Winklevoss tweeling. Het enige nadeel is dat het een Ethereum token is (net als Paxos trouwens).
Maar het bestaan van die coins betekent natuurlijk niet dat de waarde van USDT zal dalen. Wel dat hij steeds minder gebruikt zal worden.
Maar het bestaan van die coins betekent natuurlijk niet dat de waarde van USDT zal dalen. Wel dat hij steeds minder gebruikt zal worden.
[ Voor 31% gewijzigd door .oisyn op 16-10-2018 18:58 ]
Maar dit is toch precies hetzelfde met alle andere waarde middelen waarvan er maar een beperkt aantal zijn?Tominatie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:54:
[...]
Deze quote moest ik ff delen, 1 van de zovele redenen waarom IK bitcoin holder ben geworden.![]()
Bitcoin > fiat.
Daarom, marktaandeel pakken en de Tether in de hoek drukken..oisyn schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:51:
@RaptorXS Er zijn in totaal 4 gereguleerde stablecoins. TUSD, USDC, PAX en GUSD. Ik heb zelf de meeste vertrouwen in GUSD, van de Winklevoss tweeling. Het enige nadeel is dat het een Ethereum token is (net als Paxos trouwens).
Tja, Tethers grootste flaw is ook meteen zijn unique selling point: ongereguleerd. Dat is nu kut, want banken doen moeilijk enzo. Maar wacht maar tot de eerste gereguleerde stablecoins worden bevroren of vernietigd, dan zijn de rapen gaar (Paxos heeft daar dus functies voor, een "law enforcement" mode waarin ze wallets kunnen bevriezen en de inhoud van een bevroren wallet kunnen vernietigen).RaptorXS schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:10:
[...]
Daarom, marktaandeel pakken en de Tether in de hoek drukken.
Ik ben zelf al een paar weken aan het kijken om opnieuw in te stappen voor een HODL strategie. Trading hoef ik me niet teveel mee bezig te houden. De afgelopen weken is mijn geduld beloond (de munten waar ik in wil stappen zijn behoorlijk gedaald dus in hindsight een goed rendement behaald (want geen verlies)).
De grote vraag is nu, wanneer wel instappen. Niemand heeft dit antwoord natuurlijk. Maar ik ben wel benieuwd wat mensen hier denken van de huidige periode? We hebben een relatief lange of een relatief korte periode gezien van zijwaartse beweging. Nu een kortstondige piek die misschien niet helemaal representatief is voor de lange termijn prijs ontwikkeling. Maar als we er dan bijvoorbeeld wat technische analyse bijhalen. Dan zou deze mooi aangeven dat we zeker nog een stukje kunnen dalen, of nog een paar maanden van zijwaartse beweging kunnen verwachten. https://www.tradingview.c...e-Manipulation-and-Noise/
Terwijl als je veel andere posts ziet die allemaal een breakout verwachten de komende dagen: https://www.tradingview.com/ideas/bitcoin/
De grote vraag is nu, wanneer wel instappen. Niemand heeft dit antwoord natuurlijk. Maar ik ben wel benieuwd wat mensen hier denken van de huidige periode? We hebben een relatief lange of een relatief korte periode gezien van zijwaartse beweging. Nu een kortstondige piek die misschien niet helemaal representatief is voor de lange termijn prijs ontwikkeling. Maar als we er dan bijvoorbeeld wat technische analyse bijhalen. Dan zou deze mooi aangeven dat we zeker nog een stukje kunnen dalen, of nog een paar maanden van zijwaartse beweging kunnen verwachten. https://www.tradingview.c...e-Manipulation-and-Noise/
Terwijl als je veel andere posts ziet die allemaal een breakout verwachten de komende dagen: https://www.tradingview.com/ideas/bitcoin/
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Zou jij dan op jouw beurt ook nog even willen reageren op mijn reactie op jouw verzoek om bewijs voor de opbouw van de USD waarde van Bitcoin door o.a. USDT markets aan te leveren?.oisyn schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:34:
[...]
Beetje apart dat je mijn comment negeert, maar goed.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
@Taro Heb je een link naar je post? Ik zie niets in mijn notificaties staan erover.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Taro in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5", onderin, na de Edit..oisyn schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:36:
@Taro Heb je een link naar je post? Ik zie niets in mijn notificaties staan erover.
Wel nuttig dus om toe te voegen, ze nemen USDT markets wel mee in de berekening, maar rekenen ze voor de Dollar waarde wel eerst om via USDT/USD.
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 16-10-2018 19:39 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
@Taro Oh dat. Ik dacht eigenlijk dat je het met me eens was. Ik heb nooit gezegd dat de USDT market niet wordt meegenomen. De discussie ging over het feit dat de USDT koers als 1:1 met de dollar wordt gepakt. Dat lijkt me absurd. De JPY markten nemen ze ook mee, maar ze rekenen net zo goed geen 1 JPY = 1 USD.
Oftewel, om een BTC/X markt mee te nemen voor de USD waarde, moeten ze eerst een conversie doen van X naar USD. En daarvoor pakken ze weer de markten van X. En ja, dan ga je in een circeltje, van voor X pakken ze ook weer de X/BTC markt, en daarvoor meoten ze eerst weer de USD prijs van BTC weten. Hoe ze dat precies oplossen zijn ze niet echt duidelijk over
.
Oftewel, om een BTC/X markt mee te nemen voor de USD waarde, moeten ze eerst een conversie doen van X naar USD. En daarvoor pakken ze weer de markten van X. En ja, dan ga je in een circeltje, van voor X pakken ze ook weer de X/BTC markt, en daarvoor meoten ze eerst weer de USD prijs van BTC weten. Hoe ze dat precies oplossen zijn ze niet echt duidelijk over
[ Voor 37% gewijzigd door .oisyn op 16-10-2018 19:41 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
@.oisyn Ok, ik dacht dat je aangaf dat ze alleen BTC/USD markets meenamen in de BTC waarde berekening en dat die pagina alleen alle markets liet zien. Maar afijn, dan zijn we het eens
morgen lopen de futures af toch ?
http://cfe.cboe.com/cfe-products/xbt-cboe-bitcoin-futures
als ik het zo zie gaan we nog wel ff zakken toch ? volgens hun dan
Prepare for the next ATH
en heeft iemand hier zijn Tezos voor een mooie prijs op kraken kunnen verkopen? Ik zag sowieso iemand die 30 euro voor 1 Tezos had betaald
.
Het is vaak wel een dag vol actie van de bears, welke soms wel eens eindigde met dikke vette groene paalsourcecode schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:51:
morgen lopen de futures af toch ?
De tijd leert of het tij keert
Ik denk dat Murphy's Law deze periode regeert. Wacht je nog langer dan mis de de boot, stap je nu in dan had je wellicht wel een keer zoveel coins kunnen kopen als je toch iets langer gewacht had.walletje-w schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:30:
Maar ik ben wel benieuwd wat mensen hier denken van de huidige periode?
In ieder geval m'n complimenten dat je zo verstandig bent geweest tot nu toe af te wachten. Vooralsnog ben je geen bagholder en stap je nu toch in dan sta je er beter voor dan de gemiddelde hodl'r (iig als ik voor mezelf spreek).
Verwijderd
Recept voor lambo:
- beetje voorgekookte fiat
- 500 gram blockchain
- 1 eetlepel currency
- 200 ml tether fud
- 3 fomo's
- mespuntje moon
- 50 gram announcement
Bereiding:
Flikker het geheel in een blender, pleur in binance en hodl op 200 graden. Wacht tot het stijgt.
Eet smakelijk
- 500 gram blockchain
- 1 eetlepel currency
- 200 ml tether fud
- 3 fomo's
- mespuntje moon
- 50 gram announcement
Bereiding:
Flikker het geheel in een blender, pleur in binance en hodl op 200 graden. Wacht tot het stijgt.
Eet smakelijk
Bitfinex blijft er een zooitje van maken, heerlijk schimmig.
https://twitter.com/Whale...52175450770993152/photo/1
Uit dit artikel:[Bitfinex lanceert nieuwe manier om EUR en USD te storten
Zie ook het Twitter bericht van WhalePanda erover...sssssttttt..... stilhouden.. Er is verder ook niets bekend gemaakt over het type samenwerking tussen de desbetreffende bank en de exchange. Er is wel een bericht geplaatst die aangeeft dat er niets naar buiten mag worden gebracht over de transacties en de bankinformatie.
Kort antwoord: als je gaat HODLen kun je altijd instappen wanneer je maar wilt. Enige waar je op moet letten is dar de coin die je wilt kopen niet net die dag een grote groene candle heeft van 20 tot 40 procent want de kans op correctie is dan groot. Niet zo zeer omdat je dan gelijk bagholder bent bij correctie maar mocht hij gaan corrigeren kun je meer munten kopen voor hetzelfde geld. Want er komen altijd momenten dat je in de min gaat staan als je HODLt.walletje-w schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:30:
Ik ben zelf al een paar weken aan het kijken om opnieuw in te stappen voor een HODL strategie. Trading hoef ik me niet teveel mee bezig te houden. De afgelopen weken is mijn geduld beloond (de munten waar ik in wil stappen zijn behoorlijk gedaald dus in hindsight een goed rendement behaald (want geen verlies)).
Ik zeg niet dat dit DE manier is maar zo doe ik het iig. Tuurlijk kun je wachten tot de markt inkakt maar dat weet je niet en dat kan altijd gebeuren. Zo kun je dus oneindig wachten met kopen en dan komt het er nooit van.
[ Voor 4% gewijzigd door DAMAGE op 16-10-2018 20:35 ]
Mja, dat is Bitfinex niet helemaal aan te rekenen. Het is ontzettend lastig om bankpartners te vinden die jou weleens willen helpen in crypto, zeker als er zoveel geld langskomt zoals bij Bitfinex. Je opties zijn gelimiteerd en op een gegeven moment drogen ze op.RaptorXS schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:22:
Bitfinex blijft er een zooitje van maken, heerlijk schimmig.
[...]
Uit dit artikel:[
[...]
Zie ook het Twitter bericht van WhalePanda erover...sssssttttt..... stilhouden.
![]()
.edit: En uiteraard gaat Bitfinex'ed weer behoorlijk de mist in
Interesting times. @bitfinexed confirms that the new @bitfinex bank is 😂legit. pic.twitter.com/kbDDAcNXMm
— WhalePanda (@WhalePanda) 16 oktober 2018
.edit2: documents gesubmit, ben benieuwd
[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 16-10-2018 20:51 ]
Verwijderd
Hey hey heeeey...
Hey hey heeeey...
Wassa wassa wassa wassa wassa wassuuuup!
Bitfineeeeeeeeex!
Hey hey heeeey...
Wassa wassa wassa wassa wassa wassuuuup!
Bitfineeeeeeeeex!
Is MDA nu goed om te kopen? Is flink gedipt en TI's zijn veelal oversold. Op zich wel dan he?
Ik ben hier lang niet online geweest, lees nog altijd wel mee, maar moet altijd zo lachen om jouw droge humor, dus dacht laat ik toch weer eens reagerenVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:11:
Recept voor lambo:
- 500 gram blockchain
- 1 eetlepel currency
- 200 ml tether fud
- 3 fomo's
- mespuntje moon
- 50 gram announcement
Bereiding:
Eet smakelijk
Ik denk dat ie nog wel verder gaat zakken....ggj87 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:51:
Is MDA nu goed om te kopen? Is flink gedipt en TI's zijn veelal oversold. Op zich wel dan he?
Ook niet zo vreemd na zo’n bizarre pump
Request Network staat ook heel ver van zijn ATH.
als die gaat moonen en zijn ath weer haalt heb je 21 keer je inzet
Prepare for the next ATH
Wat denken jullie, gaat NANO nog verder omhoog komende nacht?
Die is momenteel ook raar bezig. Tijdenlang op 600 sats gestaan en sinds een paar dagen helemaal aan het los gaan en staat nu op 900 sats.sourcecode schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:59:
Request Network staat ook heel ver van zijn ATH.
Het gemiddelde volume is vertienvoudigd van gemiddeld 20 naar nu 220btc per dag.
[ Voor 10% gewijzigd door The_Worst op 16-10-2018 21:07 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Verwijderd
Hmmm. Dit is een goede vraag. Ik zie een overbought RSI over de lange Ankara arm. Tevens is het fibribirbro whatever ook niet echt level.Nurksis schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:04:
Tel daarbij nog wat rode lijnen op in een driehoek formatie en je weet precies waar je aan toe bent.
Tenzij Bitcoin natuurlijk een duikvlucht maakt of Bitfinex een exit scam doet.
Met andere woorden geen idee.
Ik denk dat Nano komende tijd nog flink omhoog zal gaan. Hoeft niet perséé vannacht want na zo'n run als vandaag is stabilisatie gezond. Ik hold iedergeval.Nurksis schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:04:
Gaat IOTA nog wat doen jongens? Dat arme kereltje staat nu toch wel weer erg laag.
is toch de fibrawibra lijn, dat weet je toch?
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Huh? Niet in crypto toch? Was toch in gewone aandelen de fibrawibra?sourcecode schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:12:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is toch de fibrawibra lijn, dat weet je toch?
Nano hold ik ookTominatie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:11:
[...]
Ik denk dat Nano komende tijd nog flink omhoog zal gaan. Hoeft niet perséé vannacht want na zo'n run als vandaag is stabilisatie gezond. Ik hold iedergeval.![]()
Gaat IOTA nog wat doen jongens? Dat arme kereltje staat nu toch wel weer erg laag.
Naja, als ik hodl mag ik dan aansluiten in jullie praatgroep?Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:09:
[...]
Hmmm. Dit is een goede vraag. Ik zie een overbought RSI over de lange Ankara arm. Tevens is het fibribirbro whatever ook niet echt level.
Tel daarbij nog wat rode lijnen op in een driehoek formatie en je weet precies waar je aan toe bent.
Tenzij Bitcoin natuurlijk een duikvlucht maakt of Bitfinex een exit scam doet.
Met andere woorden geen idee.
Verwijderd
Jij altijd. Zo wordt het steeds gezelliger, gedeelde smart is halve smart.Nurksis schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:16:
[...]
Naja, als ik hodl mag ik dan aansluiten in jullie praatgroep?
Denk dat Nano een mooi bullflagje aan het vormen is nu, en zodadelijk nog weer een stukkie doorschiet omhoog.Nurksis schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:04:
Hopen dat 'ie vervolgens die tendens ff volhoudt want ik zit er al een tijdje in (vanaf bovenin de uptick 13 sept jl., achteraf beetje te laat ingestapt dus)
Daarna is 'ie tegen mijn verwachting in alleen nog maar gedaald. En ben dan te eigenwijs om er met verlies uit te stappen en ergens anders winst te pakken. Nare eigenschap :-)
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!