Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 321 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.947 views

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Op Bitfinex is duidelijk iets raars aan de hand, daar kun je nu lekker winst pakken. Niet alleen met BTC (traag!) maar ook met ETH bijvoorbeeld.

Edit: Ah, suspended! Ja dat verklaart weer veel dan :) Want dan ligt arbitrage (incl. alle arbitrage-bots) stil.

Bij gdax kun je naar USD of EUR en direct naar je bankrekening.
Op Bitfinex moet je hopen dat je dat ooit weer kunt -> risicopremie. Dus duurder.

[ Voor 22% gewijzigd door Specy op 15-10-2018 19:20 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Berry powel schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:17:
[...]

haha ik helaas ook niet, maar bij bitfinex kan je wel naar fiat (is nu suspended) maar toch een mooie kans, of is het te makkelijk
Als het mogelijk was om er voordeel uit te halen werd het de hele dag al gedaan en was het verschil niet meer zo groot. Er moet iets zijn waardoor het niet gebeurt en suspended zal dat wel zijn als het USDT niet is :)

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Berry powel schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:04:
er zit gewoon zo'n € 400 verschil tussen gdax en bitfinex, zijn er mensen die arbitrage aandurven?
Jazeker, mooiste handel die er is, gratis geld.

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-11 17:08
Slux schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:22:
[...]

Jazeker, mooiste handel die er is, gratis geld.
enige is dat je fiat nu even vaststaat bij bitfinex toch?

• Slux
  • Niet online
Berry powel schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:23:
[...]

enige is dat je fiat nu even vaststaat bij bitfinex toch?
Ik trade alleen op bitstamp, huobi, kraken, okex, gdax, binance met arbitrage

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-11 17:08
Slux schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:27:
[...]

Ik trade alleen op bitstamp, huobi, kraken, okex, gdax, binance met arbitrage
Helaas geen optie dan :)

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Avond!

Terug van wat leuke hoorcollege's.. Hield ondertussen de koersen natuurlijk wel een beetje in de gaten want wat er vandaag is gebeurd.... ongekend! Het 24h volume van 21 miljard is echt niet normaal, dat heb ik in tijden niet gezien. Van een saaie boel is iedergeval geen sprake meer. Dit bevestigt ook wel hoeveel beren/usdt holders er wel niet waren allemaal wachtend op de 5k :+

Gaat dit het einde zijn van Tether? Ik denk van niet. Een tijd geleden gebeurde precies hetzelfde; de bankpartner van bitfinex ging (deels) failliet, waardoor bitfinex zonder kwam te staan. Hierdoor zakte de koers van USDT ook flink. Daarna vonden ze een nieuwe bankpartner en herstelde alles weer, dat zal nu niet anders zijn denk ik.

Toch blijf ik Tether verafschuwen en zou ik er nooit van me leven aan denken om mijn waardevolle bitcoin die over tig jaar 100.000 usd/btc vertegenwoordigt in te ruilen voor crypto-fiat (gecentraliseerd, niet transparant etc..) - dat gaat tegen alle principes van bitcoin in.
Kain_niaK schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 18:07:
[...]
Die stable coins waren er niet toen BTC rond de 20 000 zat. En was dat 20 000 USD or 20 000 Tether?
Ik roep dat niet al twee jaar. Ik roep dat sinds Bitcoin adoptie naar beneden is gegaan (grote bedrijven zoals Steam die er mee gestopt zijn) terwijl de prijs omhoog ging. Dat klopt niet.

Je zult er vanzelf wel achter komen dat het printen van Tether de prijs omhoog heeft geduwt en zo de mania in de winter van 2017 heeft gestart.

Hoeveel slachtoffers gaat dat uiteindelijk maken? De meeste mensen hier zijn er pas rond het einde van 2017 gekomen en de meeste staan zwaar op verlies.

Bitcoin is nooit 20 000 USD waard geweest, wanneer Tether weg is moet de markt er opnieuw achter komen wat nu de echte prijs van een Bitcoin is.
Pure onzin. De prijs van bitcoin is niet afhankelijk van Tether. Al stort tether in zal bitcoin er geen enkele hinder van ondervinden, buiten de chaos die er dan ontstaat (paniek, deuk in het vertrouwen etc.).

Ik hoop niet dat Tether in stort. Het aantal gedupeerden is dan echt enorm, dat gun je niemand.

De bitcoin mania is gewoon gestart omdat er een enorme vraag was. Daarnaast wordt de bitcoin prijs niet gedreven door adoptie. Dus dat zou geen reden zijn voor een prijsdaling.

• Tominatie
  • Niet online
@Verwijderd Die Nano gaat nog niet echt de goede kant op hé :')

We storten gezamenlijk de afgrond in.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Tominatie schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:32:

De bitcoin mania is gewoon gestart omdat er een enorme vraag was.
Die vraag is er gekomen om dat Bitfinex met hun eigen Tether coins zijn gaan kopen. Ze hebben op 6 maanden tijd voor 2,5 miljard tether aan coins gekocht. Dat dus een valse vraag.

[ Voor 3% gewijzigd door Kain_niaK op 15-10-2018 19:38 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Specy
Kain_niaK schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:38:
[...]

Die vraag is er gekomen om dat Bitfinex met hun eigen Tether coins zijn gaan kopen. Ze hebben op 6 maanden tijd voor 2,5 miljard tether aan coins gekocht. Dat dus een valse vraag.
Als daar daadwerkelijk geld achter zit is het geen valse vraag.

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:37:
@Verwijderd Die Nano gaat nog niet echt de goede kant op hé :')

We storten gezamenlijk de afgrond in.
Praatgroepje komt dichterbij :')

• Tominatie
  • Niet online
[...]

Zolang er achter elke Tether een dollar zit, maakt dat geen reet uit. Ik weet 100% zeker dat de bullrun niet komt door Tether, maar door FOMO van een hele kudde mensen. :D

• Slux
  • Niet online
Als Theter valt dan zal de markt er weinig van merken en ik zie ook geen reden waarom die zou vallen.
Is nog steeds peanuts dat USTD op de hele crypto markt, ik zie ook geen enkele reden dat het niet gebackt zou zijn.

Nu is het leuk verdienen maar zelf gebruik ik het zo ie zo nooit, gaat mij alleen om de Euro's en dat zijn ook de pairs waar ik mee daytrade, andere pairs dan dat zijn imo zinloos

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:49:
[...]

Praatgroepje komt dichterbij :')
Ik ben nu nog in de denial fase, dus het praatgroepje komt nog te vroeg voor mij. |:(
:+

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 12:42
Tominatie schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:51:
[...]

Ik ben nu nog in de denial fase, dus het praatgroepje komt nog te vroeg voor mij. |:(
:+
Die Beretta zit nog in de kluis dussss & @Verwijderd :+

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:03

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
[...]

Pas op, FUD wordt hier gepresenteerd als feiten.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
.oisyn schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:59:
[...]

Net als BCH wordt gepresenseert als B***** Cash :+

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-11 06:45
NANO wilt al weken niet vlotten.... Ik zie het langzaam verdampen.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Jongens, heel veel coins willen al weken zo niet maanden vlotten. Ik snap dat het niet fijn is als je een coin aan het hodlen bent die niet vooruit te branden is maar das is niet echt meer een uitzondering :) Betere tijden gaan zeker komen! Hoewel in het geval van NANO is het natuurlijk wel een bizarre val. Volgens mij was die eerder 32.00 waard of zo?

Ik zit hier even het BTC kaartje in de gaten te houden en ik zie net een paar rode staven, waarna er onmiddelijk weer gekocht wordt. Best bijzonder om te zien. Het is een historische dag vandaag, hier gaan we het denk ik over een paar jaar nog wel over hebben met dat hele USDT verhaal :')

Edit: Hoe lang hebben we die BTC/USDT pairings (etc) nu eigenlijk? In mijn geheugen nog niet zo heul lang toch?

[ Voor 8% gewijzigd door DAMAGE op 15-10-2018 20:23 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

.oisyn schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:59:
[...]

Dat Tether nu geen peg meer heeft wil zeggen dat de functie van Tether nu waardeloos is. Je zult het wel naar 0 zien gaan.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tominatie schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:49:
[...]

Zolang er achter elke Tether een dollar zit, maakt dat geen reet uit. Ik weet 100% zeker dat de bullrun niet komt door Tether, maar door FOMO van een hele kudde mensen. :D
Je vergeet John McAffee ouwe reus!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://iammcafee.com/content/site/memes/mcafee2020/CryptoBrekkie/DezrwKGUYAE0Wol.jpg

Weg

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Kain_niaK schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 20:27:
[...]

Dat Tether nu geen peg meer heeft
Wat er gebeurd is, is helemaal niet nieuw. Gewoon weer banking problemen en mensen die zenuwachtig van hun tether afwillen, dat zal zich naar verloop van tijd wel weer rechttrekken.
Je zult het wel naar 0 zien gaan.
Dat sowieso nooit. Je zult altijd speculanten hebben die de gok wagen. Hoe lager de koers, hoe meer er van zijn. Dat zag je ook bij goxcoins, die gingen voor ongeveer 20% van de reguliere btc prijs.

Maar ik zal er geen traan om laten hoor, als Tether verdwijnt. Zijn we ook weer van het gefud af :Y).

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

nou tether hersteld goed :)
alles loopt weer leeg

Prepare for the next ATH

• RaptorXS
Zo zie je vandaag maar, crypto's reageren op nieuws ipv TA.
Expect the unexpected ;)

• Tominatie
  • Niet online
sourcecode schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 21:12:
alles loopt weer leeg
Als Tether weer richting de $1 gaat, vind ik pas dat je kan praten over goed herstel. Nu zit ie er nog steeds ver onder. Te ver voor een stablecoin.

Bitcoin nog steeds op een steady 6400 dollar, da's 200+ dollar hoger dan gisteren. Ontevreden kun je niet zijn toch?? :P

Binance & bitfinex zijn nu wel onder de 6800, dus langzamerhand trekt het ietsjes naar elkaar.

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

sourcecode schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 21:12:
alles loopt weer leeg
Zelfs PAX loopt leeg, steeds minder $ in mijn Binance pf, gaat weer langzaam naar 1.00$. Zeer apart ook dat je aan het wisselen tussen meerdere stablecoins geld kunt verdienen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:58
RaptorXS schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 21:19:
Zo zie je vandaag maar, crypto's reageren op nieuws ipv TA.
Expect the unexpected ;)
Daarnaast, deze Tether fud is natuurlijk perfect getimed. Volgens diverse “TA” guru’s zouden we elk moment moeten uitbreken omdat we in een of andere descending triangle zitten...

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

nou ik ben ook maar eens in MDA gestapt, vorige runs helaas niet meegedaan

Prepare for the next ATH

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Pfff wat heb ik weer zitten kl0ten vandaag :( Even een verslagje van een nieuwe faal in een lange reeks falen dit jaar:

Vanochtend zo blij als wat dat ik BTC had gehold en ik weer een beetje terug aan het verdienen was. Helaas kon ik vandaag niet op mijn laptop en moest ik het met mijn telefoon doen. In de auto nog snel even op mijn telefoon gekeken (ik stond stil voor iemand zich genoodzaakt voelt moraalridder te spelen) en toen ging het al rap richting de 7000. Door alle haast en niet goed wetende wat het handigst was en wat er precies gaande was met Tether toch maar alles naar Coinbase gezet want daar is wel een betrouwbare 'safe haven' in de vorm van EUR toch? Ja, maar ik zag pas toen ik op mijn werk was aangekomen dat de piek op Binance veel hoger was dan op Coinbase. Achteraf natuurlijk logisch, want die hebben wél USDT itt Coinbase :F Gelukkig heb ik met de huidige koers altijd nog wat winst als ik het terug stuur naar Binance alleen niet zoveel als het had kunnen zijn.. Had minimaal 10% kunnen pakken als het niet meer was |:(

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-11 12:54
ggj87 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 21:34:
Pfff wat heb ik weer zitten kl0ten vandaag :( Even een verslagje van een nieuwe faal in een lange reeks falen dit jaar:

Vanochtend zo blij als wat dat ik BTC had gehold en ik weer een beetje terug aan het verdienen was. Helaas kon ik vandaag niet op mijn laptop en moest ik het met mijn telefoon doen. In de auto nog snel even op mijn telefoon gekeken (ik stond stil voor iemand zich genoodzaakt voelt moraalridder te spelen) en toen ging het al rap richting de 7000. Door alle haast en niet goed wetende wat het handigst was en wat er precies gaande was met Tether toch maar alles naar Coinbase gezet want daar is wel een betrouwbare 'safe haven' in de vorm van EUR toch? Ja, maar ik zag pas toen ik op mijn werk was aangekomen dat de piek op Binance veel hoger was dan op Coinbase. Achteraf natuurlijk logisch, want die hebben wél USDT itt Coinbase :F Gelukkig heb ik met de huidige koers altijd nog wat winst als ik het terug stuur naar Binance alleen niet zoveel als het had kunnen zijn.. Had minimaal 10% kunnen pakken als het niet meer was |:(
Kop op! Wees blij dat je geen geld verloren bent en de volgende keer doe je weer lekker mee. En volgende keer niet in de auto handelen, het is een potentieel ongeluk niet waard!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 20:20:
Hoewel in het geval van NANO is het natuurlijk wel een bizarre val. Volgens mij was die eerder 32.00 waard of zo?
Vergeet niet dat NANO een hele dikke pump gedaan heeft. Die zit op dit moment nog steeds in de correctie, maar staat hoger dan voor de pump.

• ggj87
daboemann schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 21:37:
[...]

Kop op! Wees blij dat je geen geld verloren bent en de volgende keer doe je weer lekker mee. En volgende keer niet in de auto handelen, het is een potentieel ongeluk niet waard!
Ik stond geparkeerd :)

• ggj87
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yd6llKZ.png

Ik heb een tijdje geleden een aantal support levels gemarkeerd op mijn eigen TA kaartje op Tradingview. Ik verbaas me iedere keer hoe precies de koers die lijnen volgt. Zelfs met de move van vanochtend houdt de koers zich precies aan de support levels. En niet alleen dat, 6800 is ook nog eens fib level 61.8. Je zou er bijna naar kunnen handelen :')

(Let alsjeblieft niet op alle lijnen, sommigen moet ik eigenlijk weg halen, anderen moeten blijven staan. Geel is een redelijk goed support level, rood een sterk support level)

[ Voor 18% gewijzigd door ggj87 op 15-10-2018 21:49 ]

• Tominatie
  • Niet online
Nog geen maand geleden kon ik Dragonchain nog verkopen met een klein verlies van zo'n -10% ofzo.
Nu tik ik alweer een keurige -40% aan.

Holden is zwaar. Erg zwaar.

Ooit zal het geduld beloond worden zullen we maar zeggen. :')

[ Voor 23% gewijzigd door Tominatie op 16-10-2018 13:02 ]

• ggj87
Maar wat is nu eigenlijk het beste? Op Binance blijven handelen in BTC/USDT? Of op een exchange met fiat pairs?

OT: alles zakt nu flink in. Zo meteen bodem bereikt of nog meer dikke rode candles?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

ggj87 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:02:
Maar wat is nu eigenlijk het beste? Op Binance blijven handelen in BTC/USDT? Of op een exchange met fiat pairs?

OT: alles zakt nu flink in. Zo meteen bodem bereikt of nog meer dikke rode candles?
Ik ben nu alles naar Coinbase aan het overzetten. Ik zie zelfs met PAX en TUSD de Dollar waarde van mijn pf per minuut dalen. Daarna daar in Euro even de nacht aankijken.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:15
Wat ik mij vooral afvraag is wat er vannacht aan de andere kant gebeurt. Wellicht herhaling van vanochtend? In dat geval kan je een mooie hoge sellorder plaatsen om een groene candle te ondervangen toch? En dan weer terug inkopen tijdens een correctie. Maarja zit je wel met usdt opgescheept

• ggj87
PHPResource schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:05:
Wat ik mij vooral afvraag is wat er vannacht aan de andere kant gebeurt. Wellicht herhaling van vanochtend? In dat geval kan je een mooie hoge sellorder plaatsen om een groene candle te ondervangen toch? En dan weer terug inkopen tijdens een correctie. Maarja zit je wel met usdt opgescheept
Zou een exchange USDT zomaar weg doen? Andere coins worden weken van tevoren aangekondigd dat ze delist worden. Gaan ze met een coin als USDT toch ook wel doen lijkt mij?? Is wel een iets belangrijkere dan bijv. BCN oid. gezien de functie ervan (niets tegen BCN overigens, slechts als voorbeeld).

• Tominatie
  • Niet online
Waarom kunnen jullie niet gewoon in bitcoin zitten? :+
Laat dat fiat en crypto-fiat nou is ff aan de zijlijn staan joh.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

PHPResource schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:05:
Dat lijkt inderdaad mooi, maar USDT daalt tov USD dus ook in waarde. Je krijgt daardoor het gevoel winst te maken, maar indirect kan je hierdoor verlies maken. En als Tether bijv. onder de 0.90 uitkomt, dan heb je alweer een paar procent verloren.

• PilatuS
  • Niet online
Voor mij was het ook een interessante dag. BTC gekocht op 6523 vanochtend. Toen was ie al zo'n 200 dollar omhoog gegaan en ik was er nog net op tijd bij voor ie echt omhoog ging. Wel te lang vastgehouden en rond de 7k weer verkocht. Verder wil in USDT blijven zitten toen ik niet in BTC zat en zit daar nu nog steeds. Nu het weer herstelt gelukkig de juiste keuze geweest. Op het dieptepunt van USDT naar TUSD had een hele hoop gekost. Tot nu toe zo'n 5% meer USDT en BTC blijft nu toenemen nu die aan het zakken is. Vanmiddag was die 5% extra USDT alleen misschien nog 2% USD waard, gelukkig gaat het nu weer de goede kant op.
Taro schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:04:
[...]
Ik zie zelfs met PAX en TUSD de Dollar waarde van mijn pf per minuut dalen. Daarna daar in Euro even de nacht aankijken.
TUSD is flink aan het dalen tegenover USD nu: https://cryptowat.ch/markets/kraken/usdt/usd/15m

USDT stijgt nu flink, dus heb ik mazzel in USDT te zitten, TUSD was vanmiddag het juiste, maar nu niet meer: https://www.binance.com/en/trade/TUSD_USDT

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 15-10-2018 22:12 ]

• Berry1980
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-10 22:12
Tominatie schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 21:52:
Nog geen maand geleden kon ik Dragonchain nog verkopen met een klein verlies van zo'n -10% ofzo.
Nu tik ik alweer een keurige -40% aan.

Holden is zwaar. Erg zwaar.

Ooit zal het geduld beloond worden zullen we maar zeggen. :')
Pff ik hold o.a. Nano en iota en zill.
Het leven is inderdaad even erg zwaar 8)7 8)7 ;w

• ggj87
Tominatie schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:07:
Die reactie snap ik en is eigenlijk misschien nog wel de beste strategie, maar ik krijg toch altijd enorm de kriebels als het daalt en ik mijn USDT/EUR zie teruglopen en wéét dat ik met verkopen ook BTC had verdiend.

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:09:
[...]

Die reactie snap ik en is eigenlijk misschien nog wel de beste strategie, maar ik krijg toch altijd enorm de kriebels als het daalt en ik mijn USDT/EUR zie teruglopen en wéét dat ik met verkopen ook BTC had verdiend.
Haha oke, ik ben dan ook niet zo'n dyhard trader. Ik hold voornamelijk.. :)

Wat ik me dan wel is afvraag: hebben jullie uberhaubt vertrouwen in BTC op lange termijn? Jullie hoppen zovaak heen en weer, zou er moe van worden. :+

• PilatuS
  • Niet online
Ik blijft wel volledig in BTC zitten in de bullmarket. In de bearmarket is het 100% zeker verlies. In de bullmarket is blijven zitten vaak wel handig omdat je soms bij een correctie hoger moet inkopen als je het verkeerd doet.

• ggj87
Als ik nou flink winst had zou het voor mij ook makkelijker zijn om in BTC te blijven. Dan maakt het niet zoveel uit, maar als je al zoveel verlies hebt geleden wil je ook wel eens wat proberen terug te verdienen. Terug op je oorspronkelijke BTC's komen of EUR.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het beste kun je toch niet je winst/verlies rekening je strategie laten bepalen? Dan ben je dus op emotie aan het handelen, lijkt mij niet echt optimaal.

• New Yorker
  • Niet online
Azië is dadelijk wakker. Zij bepalen of we stijgen of zakken.

[ Voor 43% gewijzigd door New Yorker op 15-10-2018 22:23 ]

Weg

• Specy
Eens. Of je winst of verlies hebt zou volkomen irrelevant moeten zijn voor wat je *nu* doet.

• PilatuS
  • Niet online
Je verlies proberen goed te maken nodigt uit om meer risico te nemen. Beetje hetzelfde als in het casino je geld proberen terug te verdienen. In de meeste gevallen zorgt het bij zowel crypto als in het casino voor nog meer verlies. Traden moet je proberen met zo min mogelijk emoties te doen.

• ggj87
Dat snap ik maar ik ben nogal onzeker geworden door alles wat fout is gegaan dit jaar. Ik kan nog zo logisch nadenken of een munt zien die flink gedipt is en eigenlijk wel MOET stijgen, toch durf ik dan niet omdat het weer fout kan gaan. Het is niet zo dat ik niet snap hoe je moet handelen. In mijn hoofd weet ik wel wat goede koop momenten zouden moeten zijn, maar die stap zetten is nu moeilijk geworden. Toen ETH bijv. zo aan het zakken was ri. 167 dollar dacht ik, 'die moet ik kopen en vol in ETH/NANO gaan' maar de angst om wéér te verliezen weerhield me terwijl het een briljante trade was geweest.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:07:
Ik heb ook een tijdje zo gedacht.. Maar als iedereen in BTC blijft zitten ga ik weer piepen dat het volume zo laag ligt. Dus heb ik vrede heb bij het idee dat daytraders voor volume zorgen en hodlers voor waarde (als iedereen verkoopt daalt de waarde immers). 't Is niet alsof ik een ander kan verbieden z'n optimale winstplan na te jagen. Dus.. swa.. ieder z'n ding.

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:35:
toch durf ik dan niet omdat het weer fout kan gaan.
Ik gok dat iedereen daar wel last van heeft :)

Wat ik zelf fijn vind is kopen als het al begint te stijgen en het er ook op lijkt dat het door blijft stijgen. Verkopen doe ik als het begint te zakken en ik denk dat het blijft zakken. Over het algemeen werkt dit goed voor mij en geeft het mij meer zekerheid tegenover minder winst en meestal geen verlies.

Het optimale is kopen als een munt laag staat op support, maar zakt ie er doorheen kost het je natuurlijk sowieso. Een hoop traders doen dit op deze manier om zoveel mogelijk te verdienen en ik snap die manier ook zeker, het is alleen niet mijn manier.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-11 14:09
:/

Andersom: nieuws reageert op prijsverandering. Nieuws is slechts een achterwaartse rationalisering.

[ Voor 3% gewijzigd door The Redman op 15-10-2018 22:49 ]

• PilatuS
  • Niet online
TUSD stond tegenover USDT vanmiddag zo'n 7% in de plus. De afgelopen 2 uur is daar zo'n 5% vanaf gegaan. Erg blij dat ik niet overgestapt ben.

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23:27
PilatuS schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:48:
TUSD stond tegenover USDT vanmiddag zo'n 7% in de plus. De afgelopen 2 uur is daar zo'n 5% vanaf gegaan. Erg blij dat ik niet overgestapt ben.
Daar heb ik ook even in gezeten maar zag gelukkig al snel dat dat geen juiste beslissing was. Het heft me wat gekost, maar eenmaal terug in USDT is dat wel weer aardig rechtgetrokken.

• RaptorXS
The Redman schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:48:
[...]

Andersom: nieuws reageert op prijsverandering. Nieuws is slechts een achterwaartse rationalisering.
Nee hoor, oorzaak en gevolgen. :)

• PilatuS
  • Niet online
The Redman schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:48:
[...]

Bespaar je de moeite. Zelfs mensen die miljarden hebben verdient met handelen zeggen dat nieuws niets zegt, maar hij weet het toch beter.

• RaptorXS
PilatuS schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:55:
[...]

Bespaar je de moeite. Zelfs mensen die miljarden hebben verdient met handelen zeggen dat nieuws niets zegt, maar hij weet het toch beter.
Ik heb gisteren al i.v.m. arbitrage een linkje met nieuws geplaatst dat op Bitfinex de koers uiteen ging lopen met de koersen op andere beurzen en blijkbaar is dat vandaag verder gegaan.
Heb geen ingekleurde TA grafiekjes van jou gezien over deze nieuwtjes, teken en kleur ze. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 15-10-2018 23:06 . Reden: typo ]

• PilatuS
  • Niet online
Tether/USDT op 0.9977 USD. Was dit nou de Tether crash waarbij alles kapot ging ? Of gaat die nog komen :P

• New Yorker
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 23:07:
Tether/USDT op 0.9977 USD. Was dit nou de Tether crash waarbij alles kapot ging ? Of gaat die nog komen :P
Mislukte fud?

Weg

• Sahara
Zie de pump van usdt/usd op Kraken: 0,9977. En tusd/usd op 1,05 nu, pff kut voor diegenen die vanochtend tusd kochten voor 1,20! Heat of the moment momentje.

@PilatuS ik was aan het typen maar je was me net voor.

[ Voor 16% gewijzigd door Sahara op 15-10-2018 23:12 ]

• PilatuS
  • Niet online
Mensen zijn van USDT naar BTC/ETH/XRP gegaan waardoor die munten als een idioot omhoog gingen. Verder zijn er mensen naar TUSD gegaan waardoor die omhoog ging. Nu lijkt alles wel weer in balans te komen, hoewel het verschil in bijvoorbeeld BTC tussen de exchanges nog enorm is.

• ggj87
Ik snap eigenlijk nog steeds niet echt waar die daling van de USDT waarde vandaan komt. Op bijv. Binance verkoop je gewoon naar USDT net als op Coinbase naar EUR.

• PilatuS
  • Niet online
Als er met Bitfinex geen nieuwe gekke dingen gebeuren en de arbitrage bots aan de slag kunnen gaan zou de boel qua BTC wel weer goed gelijk uit kunnen komen. Dan zou wel betekenen dat ie op Binance nog verder gaat dalen en op andere gaat stijgen.

Nachtje USDT dan maar weer :+

• Sahara
ggj87 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 23:14:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet echt waar die daling van de USDT waarde vandaan komt. Op bijv. Binance verkoop je gewoon naar USDT net als op Coinbase naar EUR.
Zoals jezelf al schrijft verkoop je op Binance je btc naar usdt. Dat is wat mensen van btc 7000 naar nu dus doen, usdt/usd stijgt op Kraken en Bittrex. Btc daalt omdat men inziet dat dit weer Tether fud was, net zoals in december en alle andere keren, en in usdt gaan.

• PilatuS
  • Niet online
Toch wel een lekker dagje zo. Meer USDT die in waarde aan het toenemen is. En nu meer BTC tegenover USDT omdat BTC daalt. Heb meer USDT dan gisteren en meer BTC. Wanneer is de volgende dag zoals vandaag :P

• RaptorXS
PilatuS schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 23:23:
Toch wel een lekker dagje zo. Meer USDT die in waarde aan het toenemen is. En nu meer BTC tegenover USDT omdat BTC daalt. Heb meer USDT dan gisteren en meer BTC. Wanneer is de volgende dag zoals vandaag :P
Best wel mazzel dan want met nieuws had het niets te maken ;)

• Sahara
PilatuS schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 23:23:
Nog meer dagen zoals deze zijn slecht voor je gezondheid. Ik denk dat één van de komende dagen wel eens super rood kunnen worden wanneer men weer over gaat aan de orde van de dag en er niks positiefs meer over is van deze zogenaamde Tether collapse. Dan zie je Tether weer 1 dollar zijn en daalt Bitcoin weer gestaag en stapt men in usdt/pax/tusd. Vergezocht? I don't think so.

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 23:29:
[...]
Nog meer dagen zoals deze zijn slecht voor je gezondheid.
Mee eens. Blij dat ik het juiste heb gedaan. (Wat volledig achteraf het juiste bleek te zijn en voor het grootste deel nog mazzel ook)

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 11:08
Nou, wat een bashing op elkaar weer
...

Waarom? I dont know.

Ik zit 9000 sats Icx en die is lekker bezig.

Gain in sats en $ door een iets hogere BTC.

Nieuws, TA, Chinese nieuwjaar, wallstreetbonus, oversold op de RSI, bullish divergence, laag volume, BCH is de echte bitcoin, bakkt, 1hr candle boven de 50 ema.

Mensen, we hebben dezelfde hobby, enjoy it en geef elkaar een break.

Zo, genoeg nederlantse taal verkwanseldt.

Een goedenavond allemaal

• Sahara
PilatuS schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 23:32:
[...]

Mee eens. Blij dat ik het juiste heb gedaan. (Wat volledig achteraf het juiste bleek te zijn en voor het grootste deel nog mazzel ook)
Mooi gedaan! Ik zat en zit in usdt. Heb geleerd uit het verleden dat wanneer de markt zo heftig beweegt... als je al niet in Bitcoin zit je dan maar gewoon in usdt stil moet blijven zitten. Door impulse aankopen/verkopen maak je het anders nog veel erger. Had ik btc gehad dan had ik 'm wel gedumpt boven 7000. Maar ja had ik dus niet. Lol. Case closed.

• ggj87
BTC, ETH en LTC dalen maar XRP en NANO blijven stabiel. Normaal dalen die ook mee met BTC.

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 23:41:
[...]

Mooi gedaan! Ik zat en zit in usdt. Heb geleerd uit het verleden dat wanneer de markt zo heftig beweegt... als je al niet in Bitcoin zit je dan maar gewoon in usdt stil moet blijven zitten. Door impulse aankopen/verkopen maak je het anders nog veel erger. Had ik btc gehad dan had ik 'm wel gedumpt boven 7000. Maar ja had ik dus niet. Lol. Case closed.
Had sowieso al mazzel dat ik wakker werd en het niet kon laten naar de koers te kijken. We waren de avond er voor aardig omlaag aan het gaan dus wou even kijken. Ik werk altijd laat dus normaal ben ik dan nooit wakker. Zag BTC toen op 6520 staan en de walls gingen er aan. Toen gekocht op 6523 waarna het als een idioot verder omhoog ging. Toen ik weer wakker werd hadden we de top al gehad en heb ik op 7000 verkocht. Toen maar gewoon in USDT blijven zitten maar wel bezig geweest met onderzoek en kijken naar een uitweg. Achteraf dus een hele hoop mazzel en weinig anders.

Verder mee eens dat je bent blijven zitten. FOMO kan je een hoop kosten. Kopen op 7500+ was vandaag hetzelfde als kopen op 19k vorig jaar :P
ggj87 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 23:42:
BTC, ETH en LTC dalen maar XRP en NANO blijven stabiel. Normaal dalen die ook mee met BTC.
XRP doet het inderdaad goed, beter dan BTC. NANO heeft de hele dag niets gegaan dus niet zo vreemd dat ie nu ook weinig doet. NANO is niet omhoog gegaan zoals BTC, ETH en XRP :)

[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 15-10-2018 23:48 ]

• ggj87
PilatuS schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 23:47:
[...]

Had sowieso al mazzel dat ik wakker werd en het niet kon laten naar de koers te kijken. We waren de avond er voor aardig omlaag aan het gaan dus wou even kijken. Ik werk altijd laat dus normaal ben ik dan nooit wakker. Zag BTC toen op 6520 staan en de walls gingen er aan. Toen gekocht op 6523 waarna het als een idioot verder omhoog ging. Toen ik weer wakker werd hadden we de top al gehad en heb ik op 7000 verkocht. Toen maar gewoon in USDT blijven zitten maar wel bezig geweest met onderzoek en kijken naar een uitweg. Achteraf dus een hele hoop mazzel en weinig anders.

Verder mee eens dat je bent blijven zitten. FOMO kan je een hoop kosten. Kopen op 7500+ was vandaag hetzelfde als kopen op 19k vorig jaar :P

[...]

XRP doet het inderdaad goed, beter dan BTC. NANO heeft de hele dag niets gegaan dus niet zo vreemd dat ie nu ook weinig doet. NANO is niet omhoog gegaan zoals BTC, ETH en XRP :)
Nano heeft de afgelopen weken sowieso niets gedaan. Ergens verwacht ik daar nog wel een breakout op. Hij komt weer gevaarlijk dicht tegen 26000 aan waar hij 12-09 flink omhoog schoot.

Mijn BTC'tjes zijn weer aangekomen op Binance. Maar wat nu? HODL of USDT?

52.86 BTC buywall op 6650 @ Binance. Hopelijk een mooie bounce.

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 23:57:
[...]

Nano heeft de afgelopen weken sowieso niets gedaan. Ergens verwacht ik daar nog wel een breakout op. Hij komt weer gevaarlijk dicht tegen 26000 aan waar hij 12-09 flink omhoog schoot.

Mijn BTC'tjes zijn weer aangekomen op Binance. Maar wat nu? HODL of USDT?

52.86 BTC buywall op 6650 @ Binance. Hopelijk een mooie bounce.
NANO kan best eens weer een run gaan doen ja. Heeft al een flinke correctie achter de rug nu.

Ik blijft in USDT vannacht. Heb het idee dat er nog wel wat lucht uit BTC kan komen. We zaten op 6300 toen de pump begon en nu nog op 6650. Zonder Tether had 6k mij niets verbaasd want die kant gingen we wel op. Misschien gaan we ook wel weer verder omhoog, dat kan altijd, maar ik moet ook kiezen tussen BTC of USDT en kies dan toch voor USDT. Hopelijk de juiste keuze.

• ggj87
PilatuS schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 00:02:
[...]

NANO kan best eens weer een run gaan doen ja. Heeft al een flinke correctie achter de rug nu.

Ik blijft in USDT vannacht. Heb het idee dat er nog wel wat lucht uit BTC kan komen. We zaten op 6300 toen de pump begon en nu nog op 6650. Zonder Tether had 6k mij niets verbaasd want die kant gingen we wel op. Misschien gaan we ook wel weer verder omhoog, dat kan altijd, maar ik moet ook kiezen tussen BTC of USDT en kies dan toch voor USDT. Hopelijk de juiste keuze.
Ik denk dat ik toch nog maar even hold. We zitten nu precies tussen fib 61.8 en 78.6 in, mocht hij doorzakken naar 78.6 dan is dat iets van een 100 dollar daling. Daar ga ik geen risico voor lopen dat het dan weer oppikt. Nu even kijken of er interessante alts zijn die ik aandurf. Helaas is DGD er vandoor gegaan. Een munt die ik een poosje terug in de gaten hield omdat die zo mooi in de dip leek. Was dus echt zo. Ik had al een kooporder ingesteld en alles maar toch geannuleerd. Stond toen nog op 56k :X

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 00:26:
[...]

Ik denk dat ik toch nog maar even hold. We zitten nu precies tussen fib 61.8 en 78.6 in, mocht hij doorzakken naar 78.6 dan is dat iets van een 100 dollar daling. Daar ga ik geen risico voor lopen dat het dan weer oppikt.
Mee eens. Alleen het nog steeds gigantische verschil tussen de verschillende exchanges bevalt mij niet. Als het op alle exchanges ongeveer deze koers was zou het voor mij weer anders zijjn geweest. Dan is support vinden na een daling van 7600 prachtig. Alleen nu zitten we nog meer dan 200 dollar hoger dan op andere plekken. Goede kans dat je gelijk krijgt hoor en zolang ik nog niet slaap hou ik het in de gaten :)

Edit: Hij lijkt er nu toch wel zin in te hebben. De eerste bounce die ook echt de goede kant op lijkt te gaan. Toch maar gekocht. Hopelijk stijgt ie nog even door zodat ik een stop limit kan zetten op een beetje winst zonder bang te moeten zijn dat ie onnodig af gaat.

[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 16-10-2018 00:54 ]

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-11 22:57
Fidelity Launches Institutional Platform For Bitcoin And Ethereum
https://www.forbes.com/si...nd-ethereum/#697189b293c4 _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door RelBel80 op 16-10-2018 01:20 ]

• RaptorXS
Plaats het dan zo:
Fidelity Launches First Institutional Crypto Trading And Clearing Operation
Bron: https://www.zerohedge.com...ypto-trading-and-clearing
Hetzelfde nieuws maar dan kunnen de lezers hier de keuze maken of het interessant genoeg is om verder te lezen. ;)

Verwijderd

Slux schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:49:
Als Theter valt dan zal de markt er weinig van merken en ik zie ook geen reden waarom die zou vallen.
Is nog steeds peanuts dat USTD op de hele crypto markt, ik zie ook geen enkele reden dat het niet gebackt zou zijn.

Nu is het leuk verdienen maar zelf gebruik ik het zo ie zo nooit, gaat mij alleen om de Euro's en dat zijn ook de pairs waar ik mee daytrade, andere pairs dan dat zijn imo zinloos
Vergis je niet wat de impact kan zijn, kijk wat er is gebeurd met de europese economie, alleen maar omdat griekenland mogelijk failliet ging. Nog geen twee procent van het totale BNP van heel europa!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Oef de boel trekt hier weer aan. HOT is ook wakker. Zo slapen; benieuwd wat morgen gaat brengen!

• Specy
De w00t?? Of eigenlijk: De w0z?!

https://www.daskapital.nl...idioot-blockchainproject/

Steve Wozniak stapt in ene "EQUI Global".

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-11 12:54
MDA staat nu vrij laag. Als ie weer terug stijgt kun je nu een leuke winst pakken. Wel een risicootje want het is een er wisselende koers :P

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:59
7k vandaag?

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Na alle geweld gisteren had ik toch een dump verwacht maar zo te zien blijft alles redelijk stabiel en stijgen sommige coins aardig door.

• hager1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-11 21:43
100% ingestapt op mda. het leven is vol gokjes, verkoop op 39.000 gezet voor 75%
vingers crossed

• gjtokkel
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-11 13:58
hager1 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:17:
100% ingestapt op mda. het leven is vol gokjes, verkoop op 39.000 gezet voor 75%
vingers crossed
Was gisteren ingestapt vlak voor de grote sell of begon. grrrrr Ik doe ook eens gek. Er zijn mensen met heeeel veeel MDA die er vanaf willen. flinke sell wall... Ik vertrouw het voor geen meter...
Op 0.0003 uitgestapt en net op 0.00028 toch weer ingestapt met zelfde hoeveelheid coins... Wil toch van mijn bag af... Als ie 0.00035 aantikt is de bag weg... ben benieuwd

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
hager1 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:17:
vingers crossed
Haha gaaf, net een gokkast.
Ik heb het twee keer gedaan nu laatste twee pieken gelukkig. Maar gezien het gezakte volume en de combi sell walls durf ik het deze keer niet meer aan. Ik zit weer nu rustig in Powr, wachtend op de finale 19e october.

[ Voor 10% gewijzigd door Thommie.nl op 16-10-2018 09:19 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Waar zouden we nu staan zonder het Tether gedoe van gisteren? Ik verwacht rond of lager dan 6.300. Een sprintje als die van vanochtend zie ik nog steeds niet als een normale koersstijging, maar is waarschijnlijk gebaseerd op het gebeuren van gisteren. De kans dat we weer naar de 6.300 regionen afzakken is zeer aanwezig.

Ik twijfel nu heel erg om een stapel NEO, ONT en extra ADA aan te schaffen en in losse wallets neer te zetten. Als we dan een nieuwe run krijgen dan heb ik geen spijt en een mooi rendement. Daalt het verder dan dwing ik mijzelf op deze manier om te holden. Voor de rest blijf ik dan op Coinbase Pro in Euro's en weet ik waar ik aan toe ben (Gisteren 140 Dollar verloren door het gezeik met PAX vs USDT vs USD "stablecoins"). Daarmee dwing ik mijzelf ook om te stoppen met risico's te nemen op Binance, dat is erg leuk en pakt vaak goed uit, maar soms ook erg slecht en kost al met al veel vrije tijd.

Passen jullie je strategie aan of blijven jullie hetzelfde handelen als de afgelopen maanden?

• Danster
Hier in de reguliere modus. Vanuit ervaring uit het verleden houd ik mijn strategie vast. Vier vaste coins en telkens plukjes erbij. Af en toe een fun ritje met coins zoals HOT maar mijn hodl portfolio blijf ik vanaf.

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Taro schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:24:
Passen jullie je strategie aan of blijven jullie hetzelfde handelen als de afgelopen maanden?
Mijn strategie is eigenlijk behoorlijk simpel nu;
ALS HET KLIMAAT HET TOELAAT
Kies een munt waar over een x aantal weken wat groots staat te gebeuren. Zorg dat je er op tijd in zit op een mooi inkoopmoment. Dan zet ik voor mezelf een doel qua geld, en als dat gehaald is stap ik eruit.
Op dit moment zit ik volledig in #powr. Die hebben de de 19e de finale van een wereldwijd event en is de afgelopen weken van 1800 sats opgeklommen naar 2600 nu. Ik verwacht hem nog dik over de 3000 heen de komende dagen voor de finale, en helemaal als ze winnen.

Bij grote fluctuaties zoals gisteren verkoop ik de boel wel, om mee te liften op BTC en de alt in dit geval lager weer terug te kopen.

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-11 20:08
Nee vandaag is er wss weer een kleine correctie, dus btc etc zal wel weer in de min staan daardoor.

edit: *ziet de koers

jep.

[ Voor 7% gewijzigd door mugenmarco op 16-10-2018 10:24 ]

• Specy
Ik hou ook vast aan mijn bestaande strategie. In december en januari werkte die geweldig, maar in de maanden erna deed ik het nog altijd flink beter dan "de markt" (bij elke minder-hoge piek van BTC stond ik in euro's toch weer net iets hoger - dat was in ieder geval t/m mei zo). Op dit moment moet BTC naar $7600 stijgen om weer een nieuw ATH te bereiken.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ah zijn ATH's tegenwoordig niet meer all time? ;)

• Danster
.oisyn schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:27:
Zal denk ik meer zijn "once upon a time" voor sommigen ;)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
.oisyn schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:27:
Danster schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:39:
[...]

Zal denk ik meer zijn "once upon a time" voor sommigen ;)
@Specy heeft het over z'n persoonlijke ATH in euro's.

[ Voor 26% gewijzigd door Chris.nl op 16-10-2018 10:43 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Dan heeft ie nu dus 2,6x zoveel btc als dat hij toen had?

[ Voor 78% gewijzigd door .oisyn op 16-10-2018 10:59 ]

Pagina: 1 ... 321 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!