Shorts zijn ook met 20% gezakt. Als je als Jan modaal op een ander continent woont en de koers terug gaat kijken van afgelopen nacht moet je ook echt schrikken van wat er is gebeurd. Vooralsnog geen spijt van uitstappen naar USDT. Toch lekker wat winst gepakt, en daarna (helaas zonder popcorn) vrolijk meegekeken naar het geweld
.
Exchanges bepalen geen koers. Er is maar 1 exchange die 1:1 conversies tussen USD en USDT aanbiedt, en dat is Bitfinex.JorzoR schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:38:
Op exchanges zal het niet gelijk weg zijn, dat is aan de exchanges.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Bittrex ook en daar is de koers al onder dollar gezakt.oisyn schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:28:
[...]
Exchanges bepalen geen koers. Er is maar 1 exchange die 1:1 conversies tussen USD en USDT aanbiedt, en dat is Bitfinex.
Dat is geen conversie, dat is gewoon een vrije markt.alki schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:30:
[...]
Bittrex ook en daar is de koers al onder dollar gezakt
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Exchanges bepalen wel een koers: https://coinmarketcap.com/currencies/tether/#markets.oisyn schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:28:
[...]
Exchanges bepalen geen koers. Er is maar 1 exchange die 1:1 conversies tussen USD en USDT aanbiedt, en dat is Bitfinex.
Anders zou het toch allemaal hetzelfde zijn?
Snap die USD/USDT op Bitfinex, maar er zijn een hele hoop exchanges met USDT trading pairs waar waarde aan gekoppeld is. Dat verdwijnt niet zomaar, gezien exchanges gesloten systemen zijn.
De markt bepaalt de koers. De koers is niets anders dan de hoogte van de laatste trade.JorzoR schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:31:
[...]
Exchanges bepalen wel een koers: https://coinmarketcap.com/currencies/tether/#markets
Ja ok, zo bedoelde ik het ook.oisyn schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:32:
[...]
De markt bepaalt de koers. De koers is niets anders dan de hoogte van de laatste trade.
[ Voor 5% gewijzigd door JorzoR op 15-10-2018 11:32 ]
Valt toch best mee?alki schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:49:
Wat een verschillen tussen de exchanges, arbitrage kan je nu mooi goed winst opleveren
Bitfinex: 6832 btc/usd(t)
Binance: 6808 btc/usdt
Bitstamp: 6415 btc/usd
CoinbasePro: 6412 btc/usd
USDT/USD is 0.945 op Kraken. Als je die toepast op Bitfinex en Binance kom je op resp. 6456 en 6433 btc/usd
Ja, dat gevoel heb ik ook. Maar het vervolg scenario zou kunnen zijn dat het wordt omgezet naar een echt fiat pair of dat tether stabiliseert en dan zouden we weleens een flinke sell off kunnen verwachten.. Dit is een ongewone situatie en niet een higher low denk ik..RelBel80 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:17:
Mijn gevoel zegt dat we weer lekker omlaag gaan richting 6550 en dan als dat angstige volkje wakker wordt, dat die al Tether's om gaan zetten in BTC, vanavond dus weer 7000
ps. ik heb best mazzel gehad, had gisteren 0.5 BTC gekocht voor in MDA te stoppen. Vanochtend verkocht voor BTC weer net voor de pump.. Bij 7380 USDT naar coinbase gezet en verkocht a 5764eur. Toch zo'n 500eur winst via combinatie van MDA en BTC pump als ik het goed zie, moet nog wat rekenen. Op dit moment geen BTC. ff wachten nu.. nooit zo'n profit gehad
tis je gegund man al gunnen de goden het mijn niet btwJoebarRC schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:26:
[...]
Ja, dat gevoel heb ik ook. Maar het vervolg scenario zou kunnen zijn dat het wordt omgezet naar een echt fiat pair of dat tether stabiliseert en dan zouden we weleens een flinke sell off kunnen verwachten.. Dit is een ongewone situatie en niet een higher low denk ik..
ps. ik heb best mazzel gehad, had gisteren 0.5 BTC gekocht voor in MDA te stoppen. Vanochtend verkocht voor BTC weer net voor de pump.. Bij 7380 USDT naar coinbase gezet en verkocht a 5764eur. Toch zo'n 500eur winst via combinatie van MDA en BTC pump als ik het goed zie, moet nog wat rekenen. Op dit moment geen BTC. ff wachten nu.. nooit zo'n profit gehad![]()
Ik denk dat zodra Bitfinex deze week misschien weer bekend maakt een bank te hebben dat dan de usdt/usd weer naar 1 kruipt en de daling van zowel btc/usdt en btc/usd weer gewoon doorzet. En dat over x maand(en) dit Tether verhaaltje weer van vooraf aan begint. Maar ik kan mij ook voorstellen dat CZ nu maar a la Bittrex snel een USD of EUR pair in het leven roept al dan niet met zijn Malta connectie.JoebarRC schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:26:
[...]
Ja, dat gevoel heb ik ook. Maar het vervolg scenario zou kunnen zijn dat het wordt omgezet naar een echt fiat pair of dat tether stabiliseert en dan zouden we weleens een flinke sell off kunnen verwachten.. Dit is een ongewone situatie en niet een higher low denk ik..
ps. ik heb best mazzel gehad, had gisteren 0.5 BTC gekocht voor in MDA te stoppen. Vanochtend verkocht voor BTC weer net voor de pump.. Bij 7380 USDT naar coinbase gezet en verkocht a 5764eur. Toch zo'n 500eur winst via combinatie van MDA en BTC pump als ik het goed zie, moet nog wat rekenen. Op dit moment geen BTC. ff wachten nu.. nooit zo'n profit gehad![]()
Wel is panic sellen naar een andere stable coin wellicht niet zo een best idee daar die ook enorm fluctueren en dus ook niet stable zijn.
Misschien ff in de XRP
Of geen stijging te verwachten
Of geen stijging te verwachten
[ Voor 29% gewijzigd door dimdam op 15-10-2018 12:46 ]
Verwijderd
Van btc naar xrp lijkt mij ook wat veiliger dan naar USDT.
Dat de koers van BTC alleen in USDT zo explosief steeg is natuurlijk geen waar. Bitfinex tikte ook de $7788 aan.
Ik zie nog wel een ritje 7400 komen straks rond 16.00
Dat de koers van BTC alleen in USDT zo explosief steeg is natuurlijk geen waar. Bitfinex tikte ook de $7788 aan.
Ik zie nog wel een ritje 7400 komen straks rond 16.00
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2018 13:07 ]
of nu al...RelBel80 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:17:
Mijn gevoel zegt dat we weer lekker omlaag gaan richting 6550 en dan als dat angstige volkje wakker wordt, dat die al Tether's om gaan zetten in BTC, vanavond dus weer 7000
Bitfinex is een geval apart. Het zijn dezelfde mensen als die van Tether, en ze geven 1:1 conversies van USD naar USDT en weer terug. Bitfinex is omhoog gegaan omdat deposits er momenteel niet mogelijk zijn (omdat zij en Tether weer eens op zoek zijn naar een andere bank). Over het algemeen volgt BTC/USD pair op Bitfinex in werkelijkheid BTC/USDT.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:05:
Ik ben trouwens naar HOT gevlucht vanochtend, maar nu wil ik er weer uit naar BTC. Lijkt wel een blokkade op te zitten ofzo? Heb een sell order op 0.00000017 staan, maar hij verkoopt gewoon niet. Snap er geen hol meer van.
Iemand een suggestie?
Oh wacht,niemand biedt die prijs
AARGH...
Iemand een suggestie?
Oh wacht,niemand biedt die prijs
[ Voor 9% gewijzigd door bruutone op 15-10-2018 13:18 ]
google is your friend...... volgens mij is dit een tijdje terug in dit topic ook al aangegeven........je komt achter in de rij. Dus er zijn bijvoorbeeld 675,85 miljoen andere HOT coins voor je, voordat die van jou gekocht wordt.bruutone schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:14:
Ik ben trouwens naar HOT gevlucht vanochtend, maar nu wil ik er weer uit naar BTC. Lijkt wel een blokkade op te zitten ofzo? Heb een sell order op 0.00000017 staan, maar hij verkoopt gewoon niet. Snap er geen hol meer van.
Iemand een suggestie?
Oh wacht,niemand biedt die prijsAARGH...
oja maar als je gewoon even wacht, dan heb je over een paar dagen +5.8%
[ Voor 5% gewijzigd door cursquidHome op 15-10-2018 13:26 ]
Misschien de Eth-pair gebruiken? Dan de eth omzetten naar BTC.bruutone schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:14:
Iemand een suggestie?
Oh wacht,niemand biedt die prijsAARGH...
of geduld hebben:)
Helder, ik keek gewoon te vluchtig
Dank voor het meedenken!
wat denken jullie is het slim om weer trades om te zetten in USDT ?
Prepare for the next ATH
Eigenlijk heerlijk dat BTC is gaan stijgen! Laten we dit doorpakken en eind december op 15K zitten
Verwijderd
Overmorgen bedoel jemprkooij schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 14:12:
Eigenlijk heerlijk dat BTC is gaan stijgen! Laten we dit doorpakken en eind december op 15K zitten
Gezien de reactie van de markt, geen openheid van zaken vanuit Tether/Bitfinex, lijkt het mij verstandig om USDT helemaal te vermijden. Pak een andere stablecoin als dat kan, zoals PAX, TUSD of gewoon keiharde echte USD/EUR.sourcecode schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:50:
wat denken jullie is het slim om weer trades om te zetten in USDT ?
Ik wacht nog even een goed moment af om m'n USDT om te zetten naar iets anders, maar daarna ga ik er nooit meer in zitten
[ Voor 3% gewijzigd door JorzoR op 15-10-2018 14:39 ]
Zou USDT dan toch eindelijk gaan omvallen?
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Waar zie je dat?The_Worst schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:01:
Weg
Waarom?The_Worst schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:01:
Omdat ik sinds vanochtend een keer zoveel doemverhalen hoor over Bitfinex en USDT.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Die verhalen lijken iedere zes maanden de kop op te steken. Valt mij mee dat ‘een bepaald iemand die ik voor de zekerheid niet tag’ hier zijn hel en verdoemenis verhalen is komen vertellen..The_Worst schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:12:
Omdat ik sinds vanochtend een keer zoveel doen verhalen hoor over Bitfinex en USDT.
(Hoewel hij daar misschien ook eens gelijk in kan hebben maar goed.. Er hangt nogal veel negatiefs rond USDT..)
Welk een drukte hier, ah...lees het al, de USDT.
Hier wat vers nieuws erover, alleen voor de liefhebbers ervan:
en hier:
Hier wat vers nieuws erover, alleen voor de liefhebbers ervan:
Bron: https://www.iex.nl/Crypto...Paniek-rondom-tether.aspxPrijsanalyse bitcoin: Paniek rondom tether
en hier:
Bron: https://biflatie.nl/extre...gen-in-bitcoin-en-tether/Extreme koersbewegingen in bitcoin en tether
Het komt keer op keer terug en mijns inziens is daar dit keer door een aantal mensen gretig gebruik van gemaakt door extra paniek te zaaien. Nieuwe truc. Deze kenden we nog niet.
Als je niet gelooft in de Tether ondergang kan je wel leuke, makkelijke winst maken nu.
Dan zou het toch gewoon terug naar ~1.00 USD moeten gaan.
Wie durft?
Wie durft?
Je kan hoe dan ook nu weer een leuke winst maken alleen de vraag is wanneer zet je het om naar usd of tusd.
Pap3rclip schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:57:
Als je niet gelooft in de Tether ondergang kan je wel leuke, makkelijke winst maken nu.
Wie durft?
Ik heb opzich een leuke winst gemaakt vanochtend, maar ik had wel wat sneller een correctie verwacht. Hij lijkt toch redelijk te blijven hangen op >6800, maar ik vertrouw het plotselinge 'vertrouwen' echt voor geen meter. Zouden er echt zo veel mensen klaar hebben gestaan om ineens in te springen?
Jep. Ik zit er in vanaf 74xxPap3rclip schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:57:
Wie durft?
denk dat jij niet de enige bent die die fout heeft gemaakt. maar op dat bedrag zitten we vast weer ruim of het dubbelen rond eind december
Verwijderd
Paniek daalt al weer. Nu beseffen ze dat onterechte stijging was. BTC straks weer op max 6400 in USDT.
Welke fout? Ik heb op 74xxmijn BTC weer omgezet in USDT. Ik zit prima. Deze stijging houdt geen stand. Ook niet rond 69xx. Dus ik ruil de boel later weer in voor meer BTC.nemesis2212 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:16:
[...]
denk dat jij niet de enige bent die die fout heeft gemaakt. maar op dat bedrag zitten we vast weer ruim of het dubbelen rond eind december
Pas als USDT op $1 staat. BTC staat momenteel rond de $6400 namelijk.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:20:
Paniek daalt al weer. Nu beseffen ze dat onterechte stijging was. BTC straks weer op max 6400 in USDT.
Je kan nu echt 10x beter in BTC zitten dan in USDT hoor...burnebie schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:27:
[...]
Welke fout? Ik heb op 74xxmijn BTC weer omgezet in USDT. Ik zit prima
[ Voor 30% gewijzigd door .oisyn op 15-10-2018 16:29 ]
Goede thread on tether: https://twitter.com/nlw/status/1051815898733047809
Hij schommelt al een paar uur heen en weer. Ik zie niets bijzonders voorlopig.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:31:
Op binance. BTC/USDT
Wat ik aan Tether niet helemaal snap is waarom ze niet gewoon massive buy walls hebben staan op $0,95 bij Kraken en Bittrex. Je slaat dan 3 vliegen in 1 klap: je voorkomt een ernstige afwijking van de dollar, je haalt tokens uit circulatie, en je verdient er ook nog eens aan.Pap3rclip schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:57:
Wie durft?
[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 15-10-2018 16:36 ]
De tijd zal het leren. Ik zit er met mn neus bovenop en voorlopig sta ik nog flink aan de goede kant van de streep..oisyn schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:28:
[...]
Pas als USDT op $1 staat. BTC staat momenteel rond de $6400 namelijk.
[...]
Je kan nu echt 10x beter in BTC zitten dan in USDT hoor...
Ik verwacht dat de rust en het 'vertrouwen' in USDT terugkeert en BTC weer een stukje zakt.
Vooralsnog heb ik nergens spijt van.
Niet genoeg geld in kas om die buy walls te zetten?.oisyn schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:34:
[...]
Wat ik aan Tether niet helemaal snap is waarom ze niet gewoon massive buy walls hebben staan op $0,95 bij Kraken en Bittrex.
Bedoel je om winst te maken, of juist om te voorkomen dat Tether (en daarbij de markt) onderuit gaat?.oisyn schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:34:
[...]
Wat ik aan Tether niet helemaal snap is waarom ze niet gewoon massive buy walls hebben staan op $0,95 bij Kraken en Bittrex. Je slaat dan 3 vliegen in 1 klap: je voorkomt een ernstige afwijking van de dollar, je haalt tokens uit circulatie, en je verdient er ook nog eens aan.
Edit: ik zie net jouw edit
[ Voor 3% gewijzigd door daboemann op 15-10-2018 16:45 ]
We zien allemaal een paar rode candles op de 1m grafiek. Maar dat zegt nog helemaal niets. Kan net zo hard weer omhoog gaan.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:42:
Zie je het nu nog niet?
Trouwens HOT is wel een veilige basis hoor. Jullie zijn allemaal welkom
[ Voor 13% gewijzigd door DAMAGE op 15-10-2018 16:46 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Damage. Candles kijk ik niet naar. Ik kijk naar volume in BTC vs USDT
Je ziet het al aan de alts. Alles omlaag.
Je ziet het al aan de alts. Alles omlaag.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2018 16:48 ]
Hè??Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:46:
Damage. Candles kijk ik niet naar. Ik kijk naar volume in BTC vs USDT
Volgend jaar mag ook? Zelfde effect. Ik heb het over nu. Niet over morgen. Maar als jij denkt dat 'de' dump nu is ingezet, prima toch? Ieder zijn eigen strategie. Ieder zijn eigen plan. Niks mis mee. Ik gaf alleen aan dat een paar rode candles op de 1m grafiek niets zeggen. That's all.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Veel negativo's hier hebben gewoon domweg de boot gemist en daarom zijn ze zo zuurpruimerig en zijn ze alles aan het bashen. Ik vind het vervelend voor jullie, maar je hebt gegokt en voor nu verloren. Geef dat dan ook toe i.p.v. zo negatief te zijn.
Aan de rest:
Feli met vandaag, easy money:)!
Ja het kan dat het weer zakt, maar voorlopig was dit toch een prachtige aanleiding naar een mooi slot van het jaar.
Aan de rest:
Feli met vandaag, easy money:)!
Ja het kan dat het weer zakt, maar voorlopig was dit toch een prachtige aanleiding naar een mooi slot van het jaar.
[ Voor 6% gewijzigd door Thommie.nl op 15-10-2018 16:56 ]
Verwijderd
BTC naar USDT. Oh shit dit gaat fout:Transfer naar echte fiat exchange, sell btc of alt coin: RESULTAAT: nog verder omlaag
Ik geloof eerlijk gezegd niet zo dat ze lopen te frauderen (lees: tether hebben bijgeprint zonder backing), dus je zou zeggen dat ze $2,5 miljard in kas zouden moeten hebben. Maar nu ik er wat langer over nadenk, denk ik dat het gewoon niet handig is. Je wil namelijk niet het idee geven dat je met je backing aan het speculeren bent. Als ik kijk naar het USD/USDT volume van Kraken dan is dat toch behoorlijk, dat zou betekenen dat je daar enkele miljoenen moet stallen. En stel Kraken wordt gehacket, dan moet je dus ófwel toegeven dat je daar assets had staan, ofwel het verlies stilletjes uit eigen zak terugbetalen.gjtokkel schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:37:
[...]
Niet genoeg geld in kas om die buy walls te zetten?
Waar héb je het over?Sam2013 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:55:
Veel negativo's hier hebben gewoon domweg de boot gemist en daarom zijn ze zo zuurpruimerig en zijn ze alles aan het bashen. Ik vind het vervelend voor jullie, maar je hebt gegokt en voor nu verloren. Geef dat dan ook toe i.p.v. zo negatief te zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 15-10-2018 17:05 ]
Hopelijk daalt de BTC op Binance harder dan op de andere USD exchanges.. anders wordt het Premium verschil alleen maar groter in relatie tot Tether.
Dit wil overigens niet zeggen dat deze keer de FUD voor wat betreft Tether nu wel waar is. Het blijkt dat in 31 maart 2017 er iets soortgelijks gebeurde met Tether (Bitfinex en Tether verloren hun bank Wells Fargo) en prompt gebeurde hetzelfde als nu m.b.t. tot de USDT/USD prijs:
Dit wil overigens niet zeggen dat deze keer de FUD voor wat betreft Tether nu wel waar is. Het blijkt dat in 31 maart 2017 er iets soortgelijks gebeurde met Tether (Bitfinex en Tether verloren hun bank Wells Fargo) en prompt gebeurde hetzelfde als nu m.b.t. tot de USDT/USD prijs:
Nou, alle mensen die het er laatst over hadden dat crypto saai was zijn nu wel weer tevreden
Verwijderd
Haha zekers. Ik heb er geen fuck mee verdiend ofzo want ben wat hersenloos aan het hodlen, maar op z'n minst een interessant dagje.PilatuS schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:04:
Nou, alle mensen die het er laatst over hadden dat crypto saai was zijn nu wel weer tevreden
Ben benieuwd waar we heengaan met het hele tether verhaal.
Altijd mooi wat opschudding in de markt.
Verwijderd
@Sahara ga aub weg met je TCA lijntjes en prognoses. Telkens gewoon de man met zijn simpele android app die koersen beweegt.
Misschien moet je zijn post nog eens lezen...Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:07:
@Sahara ga aub weg met je TCA lijntjes en prognoses.
Ga jij maar weg.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:07:
@Sahara ga aub weg met je TCA lijntjes en prognoses. Telkens gewoon de man met zijn simpele android app die koersen beweegt.
Wat bazel jij allemaal.. "Telkens gewoon de man met zijn simpele android app die koersen beweegt" en nu in normaal Nederlands?Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:07:
Gijpie zou zeggen: 'Die is niet goed joh'.
Waar komen ineens die fijne lui vandaan met die zure opmerkingen?
Zijn die ook met die groene candles omhoog geschoten?
Laten we weer normaal doen. Moon! Lambo!
Verwijderd
Allemaal nocoiners van r/buttcoin.Midacmm schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:15:
Waar komen ineens die fijne lui vandaan met die zure opmerkingen?
Ook wel interessant om te zien. Tether heeft al eens 92 cent aangetikt.
no no nononono, there's no limit , moest er opeens aan denken
Moon!
Moon!
Zie jij het nog?Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:42:
Zie je het nu nog niet?
MDA gaat weer even van +10 naar -15%. Eens kijken of we weer een mooie bounce krijgen.
Tether is done en gaat naar 0, de peg is gebroken en gaat niet meer terug komen. En wanneer dat gebeurd gaan de mensen hier jouw hopelijk wat minder serieus nemen..oisyn schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:31:
Goede thread on tether: https://twitter.com/nlw/status/1051815898733047809
[ Voor 13% gewijzigd door Kain_niaK op 15-10-2018 17:58 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
^^
We zullen zien. BTC zal binnen een jaar terug rond de 1000 USD zitten.
Man, dat roep je al 2 jaar. En ik denk dat de markt vandaag behoorlijk bewezen heeft eigenljik helemaal niet zo afhankelijk van Tether te zijn, anders had de klap nu al een stuk groter geweest (sterker nog, we zijn netto omhoog gegaan, niet naar beneden
)
Tether gaat niet naar 0, maar wordt wel insignificant door andere stablecoins. En de koers zal daardoor ook niet substantieel bewegen,.
Tether gaat niet naar 0, maar wordt wel insignificant door andere stablecoins. En de koers zal daardoor ook niet substantieel bewegen,.
[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 15-10-2018 18:05 ]
Die stable coins waren er niet toen BTC rond de 20 000 zat. En was dat 20 000 USD or 20 000 Tether?.oisyn schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 18:01:
Man, dat roep je al 2 jaar. En ik denk dat de markt vandaag behoorlijk bewezen heeft eigenljik helemaal niet zo afhankelijk van Tether te zijn, anders had de klap nu al een stuk groter geweest.
Ik roep dat niet al twee jaar. Ik roep dat sinds Bitcoin adoptie naar beneden is gegaan (grote bedrijven zoals Steam die er mee gestopt zijn) terwijl de prijs omhoog ging. Dat klopt niet.
Je zult er vanzelf wel achter komen dat het printen van Tether de prijs omhoog heeft geduwt en zo de mania in de winter van 2017 heeft gestart.
Hoeveel slachtoffers gaat dat uiteindelijk maken? De meeste mensen hier zijn er pas rond het einde van 2017 gekomen en de meeste staan zwaar op verlies.
Bitcoin is nooit 20 000 USD waard geweest, wanneer Tether weg is moet de markt er opnieuw achter komen wat nu de echte prijs van een Bitcoin is.
*controleert zijn bankrekening*Kain_niaK schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 18:07:
[...]
Die stable coins waren er niet toen BTC rond de 20 000 zat. En was dat 20 000 USD or 20 000 Tether?
Ik roep dat niet al twee jaar. Ik roep dat sinds Bitcoin adoptie naar beneden is gegaan (grote bedrijven zoals Steam die er mee gestopt zijn) terwijl de prijs omhoog ging. Dat klopt niet.
Je zult er vanzelf wel achter komen dat het printen van Tether de prijs omhoog heeft geduwt en zo de mania in de winter van 2017 heeft gestart.
Hoeveel slachtoffers gaat dat uiteindelijk maken? De meeste mensen hier zijn er pas rond het einde van 2017 gekomen en de meeste staan zwaar op verlies.
Bitcoin is nooit 20 000 USD waard geweest, wanneer Tether weg is moet de markt er opnieuw achter komen wat nu de echte prijs van een Bitcoin is.
Ach ja, 13.628,91 Euro per verkochte BTC op 14 dec. dus je hebt gelijk
Dat NANO gaat ook alleen maar bergafwaarts
Het is wat de markt er van maakt, vraag en aanbod, nieuw geld, jij gooit er nog wat tether bij in je betoog, dat allemaal tezamen zorgde ervoor de BTC 20k aantikte.Kain_niaK schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 18:07:
[...]
Die stable coins waren er niet toen BTC rond de 20 000 zat. En was dat 20 000 USD or 20 000 Tether?
Is het institutioneel geld of ander nieuw geld dat mogelijk BTC en andere alts tot nieuwe hoogtes brengt, who knows, maar Tether of een andere stable coin zorgt ervoor tenminste dat je je poen ff niet in BTC of een alt coin MOET parkeren maar je tijdelijk op een exchange kan uitstappen. Binance heeft geen fiat he. Dus dan hoef je niet per se terug naar fiat. Maar misschien is fiat dat nu wel een goed idee though.
Maar mocht Tether weg gaan of minder leading worden, dan komt er wel weer een nieuwe stable coin die de positie van Tether (langzaam) overneemt. Er zijn ook immers meer dan 2000 shitcoins, waarvan een hoop ook vermoedelijk precies hetzelfde doen als tig anderen uit diezelfde 2000 shitcoins.
Mooi bedragRaptorXS schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 18:11:
[...]
*controleert zijn bankrekening*
Ach ja, 13.628,91 Euro per verkochte BTC op 14 dec. dus je hebt gelijk
De koper van toen zal er nog blij mee zijn denk ik
XRP = trash
is amerika wakker
Prepare for the next ATH
Er zit een andere kant aan het verhaal, diegene die mijn BTC kocht op 19 juni 2017 zal er heel blij mee zijn,Mr_Ripple schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 18:19:
[...]
Mooi bedrag![]()
De koper van toen zal er nog blij mee zijn denk ik
bij een koers van 2221,74 Euro
Afhankelijk van de inleg is het een broodje Subway of broodje Wagyu
zo eindelijk heeft mijn 0x een trap omhoog gekregen
Prepare for the next ATH
ja wat er met die aan de hand is weet ik ook niet, weinig FOMO nuNurksis schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 18:18:
Dat NANO gaat ook alleen maar bergafwaarts
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Die heeft ook al 70 dollarcent gestaan. Mensen vergeten dat niet.sourcecode schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 18:34:
[...]
ja wat er met die aan de hand is weet ik ook niet, weinig FOMO nu
Bovendien heb ik een bagje gekocht op 30000 sats. Dit verklaart ook de daling:
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 22:48:
[...]
Ik ben inmiddels wel de trotse eigenaar geworden van een bagje NANO zie ik net.
De kans is dus groot dat de koers van NANO nog gaat halveren binnen nu en 24 uur.
Jullie zijn gewaarschuwd.
Och, ik heb het voor elkaar gekregen op een halve Bitcoin te kopen op 17 december toen de koers 16200 euro was - de hoogste koers ooit was 16600... Best wel knap, om te kopen zo dicht bij de hoogste top.RaptorXS schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 18:29:
[...]
Er zit een andere kant aan het verhaal, diegene die mijn BTC kocht op 19 juni 2017 zal er heel blij mee zijn,
bij een koers van 2221,74 Euro
er zit gewoon zo'n € 400 verschil tussen gdax en bitfinex, zijn er mensen die arbitrage aandurven?
Ja en nee. In USDT zit er 400 verschil tussen. In euro's of dollars nietBerry powel schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:04:
er zit gewoon zo'n € 400 verschil tussen gdax en bitfinex
Er staat USD maar als je erboven hovert staat er "USD equivalent". Maar, ook de prijs in euro's staat veel hoger. Dus ik snap het niet helemaal. Of, anderen snappen het niet helemaal, en het is gewoon USDT, en daardoor is de prijs in euro's waar minder in gehandeld wordt ook veel hoger.
ben je daar heel zeker van? als ik naar btc/eur kijk staat er zo'n 5960, coinbase zo'n 400 lagerPilatuS schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:10:
[...]
Ja en nee. In USDT zit er 400 verschil tussen. In euro's of dollars niet
Eigenlijk niet
haha ik helaas ook niet, maar bij bitfinex kan je wel naar fiat (is nu suspended) maar toch een mooie kans, of is het te makkelijkPilatuS schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:15:
[...]
Eigenlijk nietDoe zelf niets met Gdax of Bitfinex, maar voor zover ik weet is USDT de reden dat de prijzen nu zo uit elkaar liggen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!