Als USDT weg zou gaan moet iedereen die USDT heeft BTC (of iets anders) kopen om uit USDT te gaan. Dat zorgt dan voor een enorme vraag.daboemann schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:13:
Wat zou de gedachte achter de pump zijn als dit door Tether komt? Laten we allemaal dik inzetten zodat iedereen straks de winst weer in Tether parkeert?
OT: we hebben nu voor het eerst dit jaar een higher high.
Verwijderd
Wat hier nu weer achter zit...
Kijken hoever we komen dit keer. Zou me kapot lachen als we vandaag de 9k aantikken. Zomaar uit het niets.
Vage shit yo
Men verkoopt USDT voor BTC.knakworst schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:52:
hmm 7.700 op bitfinex. Wat is er gaande?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Ja NANO gaat kapot. Maar da's ook logisch, want daar zit ik in.daboemann schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:52:
NANO wordt gedelijk hard gedumpt nu op Binance
Tot nu toe blijft mijn USDT redelijk gelijk (op Binance)bruutone schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:57:
Zit nu in USDT, is dat nog wel veilig dan?
Wat denk je zelf?bruutone schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:57:
Zit nu in USDT, is dat nog wel veilig dan?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik denk omdat Nano geen USDT paar heeft. XRP is bijv. wel omhoog gegaan.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:56:
[...]
Ja NANO gaat kapot. Maar da's ook logisch, want daar zit ik in.
Want?? Dat zijn toch gewone feiten....oisyn schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:59:
Wat heb je aan USDT als die keihard aan het kelderen is. En misschien moeten mensen hier ook ophouden Binance koersen als dollars te vermelden
[ Voor 11% gewijzigd door JorzoR op 15-10-2018 09:06 ]
Vroeg naar USDT gegaan, die steeg als een malle, en daarvan weer op een low ICX aangekocht.
Dat is een golden oldi en die houdt haar waarde toch wel enigsinds:)
[ Voor 123% gewijzigd door Thommie.nl op 15-10-2018 09:15 ]
In usd waarde wel neem ik aan? De meeste alts houden deze btc waarde stijging niet bij en gaan dus omlaag in satsCobus79 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:11:
Kan iemand me ff uitleggen waarom ik in al dit groene geweld nauwelijks mijn PF zie stijgen op binance?? Nano/XRP/NEO
USDT wordt gekocht en BTC verkocht naar EUR of holden.Cobus79 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:11:
Kan iemand me ff uitleggen waarom ik in al dit groene geweld nauwelijks mijn PF zie stijgen op binance?? Nano/XRP/NEO
Is het dan niet een beetje over en uit voor alle "stable coins"? Zo stable zijn ze dus helemaal niet. Kortom; ze doen niet wat ze zeggen dat ze doen?Sahara schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:12:
Het is niet zonder meer een feit dat usdt nu over is, juist als je nu denkt ik koop TUSD of iets anders kan je zo enorm verlies lijden, 1,5 uur geleden stond TUSD nog op 1,08 en nu tikte het 1,24 aan. Pas op, dus wat je koopt, voor hetzelfde geld schiet je met je switch van usdt naar TUSD / PAX / alt/usdt nog meer in je voet. (((zit ook nog in usdt LOL ))).
Dan lijken de stijgingen natuurlijk leuk, maar wat je ziet zijn gemiddeldes... mooi die 7400 voor een bitcoin op de handelsplatformen waar USDT je fiat is, maar op de 'normale' tradingplatforms is het nog gewoon 6500 wat de klok slaat toch?
Anyhow, laat USDT maar lekker instorten. Hopelijk neemt het de rest van de cryptomarkt niet mee, want daar vrees ik wel voor.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ze worden meer gevraagd dus hogere prijs.. maar ehh het is nogal uncharted territory volgens mij, want TUSD is idd niet 1:1 , maar usdt blijkt dus ook niet 1:1 te zijn maar dan de andere kant helaas (0,90) op.JorzoR schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:16:
[...]
Is het dan niet een beetje over en uit voor alle "stable coins"? Zo stable zijn ze dus helemaal niet. Kortom; ze doen niet wat ze zeggen dat ze doen?
Waar lees je dat dan?Sahara schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:18:
[...]
Ze worden meer gevraagd dus hogere prijs.. maar ehh het is nogal uncharted territory volgens mij, want TUSD is idd niet 1:1 , maar usdt blijkt dus ook niet 1:1 te zijn maar dan de andere kant helaas (0,90) op.
https://www.trusttoken.com/trueusd/
"The only regulated, exchange-independent stablecoin backed 1-for-1 with US Dollars"
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Binance heeft geen dollar currency pairs, alleen USDT. En USDT is wat anders dan USD (1 USDT is momenteel $0,90)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Oke excuus. Ik dacht dat usdt en tusd verschillend waren.oisyn schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:20:
[...]
Binance heeft geen dollar currency pairs, alleen USDT. En USDT is wat anders dan USD (1 USDT is momenteel $0,90)
HOTbruutone schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:21:
Wat is dan nu volgens jullie DE stable coin van het moment?
De munt die een stable project heeft. Dit zijn er meerdere, ik heb zelf gekozen voor ICX.bruutone schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:21:
Wat is dan nu volgens jullie DE stable coin van het moment?
Nee maar je aantal BTC daalt wel....PHPResource schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:22:
[...]
HOT. Die zit muurvast en zal niet zo maar kelderen
Juist niet. Die staat al heel de ochtend op 16/17 sats. Maar toegegeven ik zou mij er ook even niet aan wagen. Ltc blijt tov btc ook wel redelijk overeind
Voor de volgende crash heb jij een dieselgenerator gekochtbruutone schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:29:
Jezus christus. Ik heb hier gewoon een stroomstoring op het moment. Zit nu op mijn mobiel via hot spot. Gekkenhuis.... en mijn accu is ook zowat leeg
Vanaf daar van XRP naar EUR... Spontaan stond ik weer op het zelfde aantal in euro's die ik voor de pump ook had. (+/-)
200 euro aan fee I guess.
Ja, de prijs van Tether is wat gezakt, maar historisch gezien gebeurt zoiets wel vaker. Volgens mij beetje sneeuwbal effect net. Want er zijn ook heel wat trends doorbroken, dus automated trading kickte volgens mij heel hard in. Wat de BTC prijs dus omhoog gooit en er dus heel wat uit Tether vloeide naar BTC en andere crypto.
BTC had zo'n push ook wel een beetje nodig, het is weer lekker levendig nu. Love it!
[ Voor 23% gewijzigd door JorzoR op 15-10-2018 09:38 ]
idd lijkt wel of btc /tether zich moet corrigeren ofzo. op deze manier zitten we straks weer op 6300. waar blijft die eindejaars bullrun! gimme ze moneyzRebbelx schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:33:
Alles lijkt toch opnieuw enorm in te zakken..
Tja je had wel flink kunnen verdienen natuurlijk de laatste 2 uur...nemesis2212 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:35:
[...]
idd lijkt wel of btc /tether zich moet corrigeren ofzo. op deze manier zitten we straks weer op 6300. waar blijft die eindejaars bullrun! gimme ze moneyz
maar de vraag van vandaag is: wat zal er vandaag gebeuren?
Correctiesmugenmarco schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:41:
Op Bittrex is een TUSD/USD 1,078 waard nu. En op Binance is TUSD/USDT 1,1235. Dus m.a.w. meer vraag hogere value voor TUSDUSD(T) of voor PAX/USD.JorzoR schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:19:
[...]
Waar lees je dat dan?
https://www.trusttoken.com/trueusd/
"The only regulated, exchange-independent stablecoin backed 1-for-1 with US Dollars"
Zou me niets verbazen als er vandaag helemaal geen correctie komt. Ik kijk nu even nergens meer van op
Op naar de volgende manipulatie...
Ik ging er van uit dat het wel weer terug zou stromen van btc naar iota zodra de boel wat stabiliseert en weg blijven van usdt. Lijkt nu te gebeuren... Pfieuwwww
Wel slecht voor mijn hart...
Alhoewel dit in historie al wel vaker is gebeurd dus waarschijnlijk komt het wel weer goed met USDT alleen ben ik blij dat ik lekker in bitcoin zit. Tether staat nu op 0,925 USD, met een daily low van 0,85!
Goedemorgen! Idd lekkker wakkerworden zo. TA gezien kunnen we drie kanten op:mugenmarco schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:41:
Dit is pas lekker wakker worden, zo blij dat ik de drang om te sellen gisteravond kon weerstaan :-)
Of iedereen gaat afromen naar 'stabiele munten' en zeiken dat de boel niet verder stijgt, of er gebeurt iets anders.
Edit: Ik blijf maar gewoon in USDT voor de time being that is.
[ Voor 9% gewijzigd door Sahara op 15-10-2018 09:47 ]
Ja, dat valideert m'n punt alleen maar. Deze coins zijn dus helemaal niet zo stable.Sahara schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:43:
[...]
Op Bittrex is een TUSD/USD 1,078 waard nu. En op Binance is TUSD/USDT 1,1235. Dus m.a.w. meer vraag hogere value voor TUSDUSD(T) of voor PAX/USD.
Voor kleine bedragen maakt het niet zo gek veel uit. Maar als je praat over duizendtallen en miljoenen, dan tikt het behoorlijk aan.
Of zie ik zelf wat over het hoofd?
[ Voor 19% gewijzigd door JorzoR op 15-10-2018 09:49 ]
Met dit soort grappen moet 99% van het volk gewoon toekijken, je bent toch altijd te laat. Iedereen die die BTC van USD 7.500 heeft gekocht heeft zijn bag weer wat zwaarder gemaakt
Alleen is het best moeilijk om ze voor bitcoin in te ruilen omdat mensen als ik / derest denkt. IK HOEF DIE KLOTE TETHERS NIET, waardoor het dus pleuris hard door het dak is gegaan.
Op normale fiat-exchanges zijn dit de highs:
Bitmex BTC/USD Pair Hit 6818
Kraken BTC/USD Pair Hit 6820
Bitstamp BTC/USD Pair hit 6756
Bittrex BTC/USD Pair hit 6600
En dat zakte ook gelijk weer flink in. Toen ik wakker werd dacht ik even dat het startsein voor de bullrun was gegeven, maar het is één grote bende haha.
Deze discussie is vast eerder gevoerd - heeft iemand hier toevallig weet van 'n respons van de Stellar devs?
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
Iedereen die in 2018 de koers in de gaten heeft gehouden had gelijk door kunnen hebben dat deze spike niet houdbaar was. Toekijken inderdaad. En voor jezelf de regel hebben dat je niet in een groene candle koopt; ergens komt er een correctie, koop in de correctieRookert25 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:49:
Lekker hoor als je een BTC sell order had op USD 7.500.
Met dit soort grappen moet 99% van het volk gewoon toekijken, je bent toch altijd te laat. Iedereen die die BTC van USD 7.500 heeft gekocht heeft zijn bag weer wat zwaarder gemaakt
Update Balance query failed, rety in 15 seconds. Iteration: 4
520 Server Error: Origin Error for url: https://api.kraken.com/0/private/Balance
Nooit geweten dat je TetherUSD kon withdrawen... waar heen kon je het uberhaupt withdrawen? Ledger? Iemand een idee?PHPResource schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:47:
Op Binance staat achter TetherUSD; network congestion, withdrawal suspended. Lol
Bittrex <-> BinanceSahara schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:52:
[...]
Nooit geweten dat je TetherUSD kon withdrawen... waar heen kon je het uberhaupt withdrawen? Ledger? Iemand een idee?
De BTC koers is sinds maart ofzo helemaal niks meer waard. Alleen maar kunstmatige pumps omhoog en weer omlaag. Geen stapjes van 10 -30 dollar per dag maar altijd BAM 200 omhoog en dan sideways en dan weer BAM 200 dollar omlaag. Kan je prima aan verdienen als je op tijd een berichtje hierover krijgt; de rest kan alleen maar klooien.JorzoR schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:50:
[...]
Iedereen die in 2018 de koers in de gaten heeft gehouden had gelijk door kunnen hebben dat deze spike niet houdbaar was. Toekijken inderdaad. En voor jezelf de regel hebben dat je niet in een groene candle koopt; ergens komt er een correctie, koop in de correctie
Pas als een paar miljoen mensen weer die Coinbase app installeren komt er genoeg ander volume om dit tegen te gaan, tot die tijd is BTC gewoon een speeltje om lekker paar ton per maand te pakken (als je het rustig aan doet met een paar miljoen dollar aan BTC).
Nou nou, poe poe. Wat een enorme daling. Daling is vele malen groter voor je als je net BTC hebt gekocht en de waarde alweer ziet kelderen. Beetje in perspectief zettenTominatie schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:44:
LOL. Dit is waar ik altijd al bang voor was, de enorme daling van Tether. Daarom ging ik daar uit principe ook nooit in.
Alhoewel dit in historie al wel vaker is gebeurd dus waarschijnlijk komt het wel weer goed met USDT alleen ben ik blij dat ik lekker in bitcoin zit. Tether staat nu op 0,925 USD, met een daily low van 0,85!
QEDbruutone schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:54:
Wat een ervaring, was drukker met mijn zak geld moven dan met traden en ben daardoor de winst die ik had gepakt alweer kwijt
Op naar de volgende wave van 16 naar 17
ps dit is geen advies en risico is er dat ik er helemaal naast zit door een vette dump of pump. Het blijft crypto dus ik heb tot nu toe gewoon mazzel.
USDT daalt. mensen bang dus stroomt het naar BTC. Nu piekt BTC en gaat dus weer dalen. Gevolg: men wil van BTC af maar USDT voelt niet lekker aan dus waar heen te gaan? Zo'n shitcoin voelt ook niet veilig aan dus wel een beetje een coin uit de top 10.
gevolg: grotere scheiding top 10 coins en de rest (jaja, er zijn uitzonderingen zoals VET, ONT en QTUM)..
Klinkt logisch?
True dat! Ik kijk sinds maart vanaf de zijlijn toe, alle crypto eruit gehaald omdat ik liever voor de lange termijn ga ipv iedere dag traden. Komende 1-2 maanden kan het mogelijk interessant worden. Jammer dat deze pump omhoog van vandaag ook kunstmatig lijkt, even kijken wat er de komende dagen gebeurt.Rookert25 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:54:
[...]
De BTC koers is sinds maart ofzo helemaal niks meer waard. Alleen maar kunstmatige pumps omhoog en weer omlaag. Geen stapjes van 10 -30 dollar per dag maar altijd BAM 200 omhoog en dan sideways en dan weer BAM 200 dollar omlaag. Kan je prima aan verdienen als je op tijd een berichtje hierover krijgt; de rest kan alleen maar klooien.
Pas als een paar miljoen mensen weer die Coinbase app installeren komt er genoeg ander volume om dit tegen te gaan, tot die tijd is BTC gewoon een speeltje om lekker paar ton per maand te pakken (als je het rustig aan doet met een paar miljoen dollar aan BTC).
[ Voor 4% gewijzigd door JorzoR op 15-10-2018 10:00 ]
Een -15% voor een stablecoin 24h low vind ik best veel. Kan me niet herinneren wanneer bitcoin voor het laatst een -15 op 1 dag heeft neergezet.JorzoR schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:54:
[...]
Nou nou, poe poe. Wat een enorme daling. Daling is vele malen groter voor je als je net BTC hebt gekocht en de waarde alweer ziet kelderen. Beetje in perspectief zetten
Vraag me wel af wie zich nog gaat wagen aan Tether, TUSD lijkt me toch de betere optie als je toch aan dat waardeloze crypto-fiat wil beginnen.
Benieuwd wat de Amerikaanse markten straks gaan doen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Waar lees jij -15%? Ik zie -5% als de grootste dip vandaag: https://coinmarketcap.com/currencies/tether/Tominatie schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:00:
[...]
Een -15% voor een stablecoin 24h low vind ik best veel. Kan me niet herinneren wanneer bitcoin voor het laatst een -15 op 1 dag heeft neergezet.![]()
Vraag me wel af wie zich nog gaat wagen aan Tether, TUSD lijkt me toch de betere optie als je toch aan dat waardeloze crypto-fiat wil beginnen.
Oh ik kijk hier: https://cryptowat.ch/markets/kraken/usdt/usdJorzoR schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:05:
[...]
Waar lees jij -15%? Ik zie -5% als de grootste dip vandaag: https://coinmarketcap.com/currencies/tether/
Het is nu wel weer iets herstellende.
https://www.crypto-inside...tcoin-en-tether-reageren/
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Ah ja, die dip is wel een stuk groterTominatie schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:06:
[...]
Oh ik kijk hier: https://cryptowat.ch/markets/kraken/usdt/usd
Het is nu wel weer iets herstellende.
Maargoed, Tether is ook wel de grootste van de "stablecoins"; hoge bomen vangen veel wind? Je zou alleen verwachten dat ie niet zo ver kan dippen. Zal mij benieuwen hoe die andere "stablecoins" zich houden met dezelfde volumes.
Al om al; niet heel "stable".
[ Voor 3% gewijzigd door JorzoR op 15-10-2018 10:08 ]
En dat is precies waarom ik nu eigenlijk alleen nog maar bijkoop tijdens dips en niet meer terug naar fiat ga.Sahara schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:46:
Mijn gebrekkige ervaring op dagen als deze is dat als je denkt slim te zijn door bijv. naar euro / usd te gaan, dat je dat in de heat of the moment doet, en dat binnen dezelfde dag vaak nog je enorme spijt hebt van je beslissing. In dit geval heb ik het gevoel dat de soep niet zo heet gegeten wordt als ie wordt opgediend.
Edit: Ik blijf maar gewoon in USDT voor de time being that is.
Mijn glazenbol zag dit al lang aankomen! Kopen? 1btc voor de bol... Garantie tot aan de deurmugenmarco schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:18:
ik ga het toch vragen.............. wie van de 'betweters' zag deze pump aankomen?
Gelukkig heb ik de afgelopen dagen wel een behoorlijke buffer opgebouwd.
inderdaad....... show me the TA'smugenmarco schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:18:
ik ga het toch vragen.............. wie van de 'betweters' zag deze pump aankomen?
Ik zag een pump aankomen maar niet deze......... valt me wel op de alts die een redelijk stabiele lijn laten zien die stijgen allemaal wel een keer. Tot nu toe hou ik er een paar in de gaten en uiteindelijk stegen ze allemaal ineens flink om vervolgens weer in te zakken. Tot nu toe was het voor mij vooral veel kijken kijken niet kopen. Ik wil eerst even goed mijn risico proberen in te schatten met hoe vaak ik het fout heb
@ggj87 zei gisteren iets in de pumprichting vanaf 14 okt, maar dat zou ik niet als betweterig willen kwalificeren.mugenmarco schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:18:
Thanks, dit lijkt een logische verklaring wat er aan de hand was.ScreamGT schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:07:
Fiat stortingen stopgezet bij Bitfinex. Zoeken andere bankpartner, wat zorgt voor een prijspremium op hun exchange.
https://www.crypto-inside...tcoin-en-tether-reageren/
Volgens mij is het beter voor de crypto community als Bitfinex gewoon verdwijnt, wat controversie rondom die exchange
Ja dat was een filmpje van Alessio Rastani. Die heeft allerlei indicators die daar op wezen maar ik denk niet dat die deze Tether FUD voorspelden maar een wat natuurlijkere groei of daling.Chris.nl schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:23:
[...]
@ggj87 zei gisteren iets in de pumprichting vanaf 14 okt, maar dat zou ik niet als betweterig willen kwalificeren.
Maar als tether echt delisted zou worden dan zou dat toch niet meteen gebeuren? Bij andere coins wordt dat weken van tevoren aangekondigd.
En wie was nou degene die eerder dit jaar hier uitleg vroeg over hoe je Tether kon shorten?
Who knows, er is zoveel onduidelijk rondom Tether dat het mij niets verbaasd dat het dus in 1 keer kan verdwijnen. Als in; de service waarmee je dus 1 op 1 USDT naar USD om kan zetten. Op exchanges zal het niet gelijk weg zijn, dat is aan de exchanges. Maar ik denk wel dat Tether heeeel snel niks meer waard is op exchanges als dat gebeurt, en BTC dus enorm in prijs toeneemt. Een voorproefje hiervan zag je vandaag al, kan je nagaan wat er gebeurt als Tether echt verdwijntggj87 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:32:
[...]
Maar als tether echt delisted zou worden dan zou dat toch niet meteen gebeuren? Bij andere coins wordt dat weken van tevoren aangekondigd.
Verwijderd
Weg met Tether!!!1!1JorzoR schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:38:
[...]
Who knows, er is zoveel onduidelijk rondom Tether dat het mij niets verbaasd dat het dus in 1 keer kan verdwijnen. Als in; de service waarmee je dus 1 op 1 USDT naar USD om kan zetten. Op exchanges zal het niet gelijk weg zijn, dat is aan de exchanges. Maar ik denk wel dat Tether heeeel snel niks meer waard is op exchanges als dat gebeurt, en BTC dus enorm in prijs toeneemt. Een voorproefje hiervan zag je vandaag al, kan je nagaan wat er gebeurt als Tether echt verdwijnt
Komt naar Bitcoin allen. De enige echte cryptocurrency die waarde biedt voor uw fiat.
Paamp iet.
Ben er nog even wezen kijken maar heb niet gekocht. Vond het er niet vertrouwd uit zien. Verschillende verpakkingen, met erbij zonder cellofaan en zelfs verpakkingen die dicht gepakt waren met plak bandjes. Red flags all over wat mij betreft. Jammer maar helaas..oisyn schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:56:
[...]
Die electronicawinkel die onder het food court zit, terminal 2.
Ik heb niet heel aandachtig gekeken, diegene die ik in mijn hand had zag er gewoon goed gesealed uit. Maar dat is wel slecht dan ja. Eigenljik sowieso het idee dat ze in een open bak liggen. Iedereen kan er gewoon iets bijgooien.Noxa schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:56:
[...]
Ben er nog even wezen kijken maar heb niet gekocht. Vond het er niet vertrouwd uit zien. Verschillende verpakkingen, met erbij zonder cellofaan en zelfs verpakkingen die dicht gepakt waren met plak bandjes. Red flags all over wat mij betreft. Jammer maar helaas.
Prepare for the next ATH
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!