Ik koop niets tot er een echte breakout komt. Dit is inmiddels poging 7 ofzo
Maybe they will, maybe they won't. Personally i don't give a shitNoxa schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:33:
"Banks are never going to use XRP" 😂
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik koop niets tot er een echte breakout komt. Dit is inmiddels poging 7 ofzo
Maybe they will, maybe they won't. Personally i don't give a shitNoxa schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:33:
"Banks are never going to use XRP" 😂
Verwijderd
Ga jij eens rap vakantie vierenChris.nl schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:19:
't IOST testnet v1.0 waar ik het gisteren over had, is vandaag publiek gegaan. Maar geen bijzonder stijging dus.... Hebben we dat ook weer gehad.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Die $20 is niet gek: Je hebt op veel exchanges fees die je moet betalen, en het heen en weer sturen van Bitcoins kost tijd. Verder moet je nog het verschil in de gaten houden tussen USD ($) en USDT.dabla schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:14:
Wat mijn altijd opvalt op coinbase pro (vroeger gdax) is dat er met 1 dollarcent verschil ofwel 60+ BTC te koop of gekocht wil worden, wordt die prijs bereikt dan verdwijnt die buy/sell order onmiddellijk en verschuift die lijkt paar cents verderop. Zouden dat bots zijn?
De zelfde hoeveelheid switched continue van sell naar buy en omgekeerd. Gisteren was er trouwens een prijsverschil (meer dan 20 dollar) te zien gedurende lange tijd tussen coinbase en andere exchanges.
[ Voor 4% gewijzigd door Specy op 01-10-2018 23:42 ]
Ah, Dat lijkt wel een beetje op hoe dat gaat bij mijn geliefde coinsChris.nl schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:19:
't IOST testnet v1.0 waar ik het gisteren over had, is vandaag publiek gegaan. Maar geen bijzonder stijging dus.... Hebben we dat ook weer gehad.
Zeker.Paradeux schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:40:
@PilatuS
Gebruik jij uitsluitend market orders bij een markt zo volatiel als xrp nu is?
[ Voor 11% gewijzigd door Specy op 01-10-2018 23:53 ]
IOTA gun ik 't ook enorm.D-Ed schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:41:
[...]
Ah, Dat lijkt wel een beetje op hoe dat gaat bij mijn geliefde coins
Ja joh. Ergens in Q4 testnet v2.0 en in Q1'19 mainnet v1.0... 't Komt er vanzelf van, mits ie daadwerkelijk gebruikt gaat worden. En dan is 't imo nog wachten op een BTC bullrun om 't echt leuk te maken qua profits kunnen pakken.Komt allemaal goed @Chris.nl
Wat flarden info:Hoe bevalt de vakantie?
Van alles en nog watParadeux schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:51:
@PilatuS
Op welk moment/signaal baseer jij wanneer je instapt?
Misschien is dit een iets te brede vraag omdat ik mij voor kan stellen dat dit voor iedere munt anders is, maar neem bijv. Xrp omdat deze nu zo volatiel is
[ Voor 37% gewijzigd door A87 op 02-10-2018 01:57 ]
Ehm. Ik had in die tijd voor ongeveer 3,5k euro gekocht. Maar heb hier nog geen half miljoen ripple voor gekregen. Prijs was toen ongeveer tussen de 0,006 en 0,008 euro cent.A87 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 01:54:
Grappig, als je RIPPLE uitrekent in 2016 en je kocht voor 4000 euro had je 24 MILJOEN ripple...
[ Voor 8% gewijzigd door Yub op 02-10-2018 01:59 ]
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 02-10-2018 01:59 ]
Nope, 6000 XRP had je voor ongeveer 42 euro. Ga ik even uit van 0,007 cent per stuk. Ik weet nog goed dat ik toen door 'fake news' snel 82000 XRP kocht. Toen was ik aan het balen. Tijd later niet meer.A87 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 01:59:
in 2016 6000 stuks ripple voor 1 euro of ik lees het verkeerd
[ Voor 18% gewijzigd door Yub op 02-10-2018 02:03 ]
Kennis delen > DM
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Van harte!Chris.nl schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:53:
[...]
IOTA gun ik 't ook enorm.
[...]
Ja joh. Ergens in Q4 testnet v2.0 en in Q1'19 mainnet v1.0... 't Komt er vanzelf van, mits ie daadwerkelijk gebruikt gaat worden. En dan is 't imo nog wachten op een BTC bullrun om 't echt leuk te maken qua profits kunnen pakken.
[...]
Wat flarden info:
Ik zit hier dus in Valencia met m'n broer vandaag m'n verjaardag te vieren. Komen we ineens m'n ouders tegen... Had ie geregeld... Ouders blij, broeder blij, ik verbaasd en heb nu een chocoladeletter C in de koelkast op 't appartement liggen. Ik crypto rommel, broer doet het leuk met aandelen, dus proost.
[ Voor 25% gewijzigd door dimdam op 02-10-2018 09:43 ]
Verwijderd
Nope nog niets ontvangen. Wel crpt mooi op tijd gedumpt gisteren, zo'n 20 minuten na de geplande tijd van de snapshot.dimdam schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:40:
Heeft iemand de coins al ontvangen ? Zal wel niet veel zijn![]()
Ik heb ook meegedaanhet gaat om de airdrop. Crpt. Kucoin.
Wen er maar niet aan, Bitcoin zit in een enorme descending triangle en dat is een bearish signaal. Volume op Bitcoin is ook nou niet echt om over naar huis te schrijven, dus ik verwacht eerder een break down dan een break up. En als Bitcoin onder de $6k duikt, dan zijn alle alts RIP.Specy schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:53:
Bullish signaal: Mijn mandje shitcoins is na 3 dagen min-of-meer stilstand weer lekker aan het stijgen. Sta nu (in Bitcoins gerekend) nog maar 2% onder mijn hoogste stand ooit (van 9 juni). In euro's ziet het er nog wat minder gunstig uit... Sta nog 34% onder mijn hoogste stand ooit.
Worden mensen nooit moe van dit soort statements?GrazendeKoe schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:47:
[...]
En als Bitcoin onder de $6k duikt, dan zijn alle alts RIP.
Waarom? Het is toch waarheid? Alsof Ethereum op $230 blijft staan als Bitcoin van $6.6k naar bijv. $5k gaat.wehave schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:15:
[...]
Worden mensen nooit moe van dit soort statements?
Jij zegt RIP , weet je wat dat betekend?GrazendeKoe schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:17:
[...]
Waarom? Het is toch waarheid? Alsof Ethereum op $230 blijft staan als Bitcoin van $6.6k naar bijv. $5k gaat.
Ja ik weet dat dat Rest In Peace betekenT*. Dus? RIP is gewoon een internetkreet geworden in de categorie 'rekt'. Als je moe wordt van mijn uitspraken, negeer ze lekker. Ik weet zeker dat mensen begrijpen wat ik bedoel
Dat klopt ook. We komen in de laatste fase van een descending triagle terecht. De marges worden kleiner en de handelaren huiveriger. Kan naar beneden of boven uitbreken. Zal een dezer weken gebeuren.DJT schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:23:
Ik verwacht toch wel ieder moment een grote beweging, de golfjes zijn uitgevlakt.
[ Voor 33% gewijzigd door GrazendeKoe op 02-10-2018 11:25 ]
Dus als BTC omlaag gaat gaan de rest ook mee.GrazendeKoe schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:23:
[...]
Ja ik weet dat dat Rest In Peace betekenT*. Dus? RIP is gewoon een internetkreet geworden in de categorie 'rekt'. Als je moe wordt van mijn uitspraken, negeer ze lekker. Ik weet zeker dat mensen begrijpen wat ik bedoel
[...]
Dat klopt ook. We komen in de laatste fase van een descending triagle terecht. De marges worden kleiner en de handelaren huiveriger. Kan naar beneden of boven uitbreken. Zal een dezer weken gebeuren.
Toch fijn dat je dit nieuws even met ons deelt. Ik was werkelijk waar helemaal geschockeerd toen ik hoorde dat de alts mee naar beneden gaan wanneer BTC daalt.GrazendeKoe schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:23:
[...]
Fijn voor je pik. Zijn genoeg beginners die dit nog niet weten, dus het zo af en toe herhalen is niet erg.wehave schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:27:
[...]
Dus als BTC omlaag gaat gaan de rest ook mee.
Ik denk dat iedereen dat nu wel weet.
Maar thanks voor de info.
Verwijderd
Wat betekent alts?tias86 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:28:
[...]
Toch fijn dat je dit nieuws even met ons deelt. Ik was werkelijk waar helemaal geschockeerd toen ik hoorde dat de alts mee naar beneden gaan wanneer BTC daalt.
Week nie, ik hoor dat iedereen altijd zeggen dus ja
[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 02-10-2018 11:49 ]
Ik ben nogal alt, vergeleken bij de meesten hier.Chris.nl schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:49:
Een alt is over het algemeen een vrouwelijke zanger... Ook wel zangeres genoemd. Soms ook een man, maar of dit echte mannen zijn valt te bewisten. Echte mannen staan namelijk te pikzwaaien op GoT wanneer hun cryptohobby niet bepaald voortvarend gaat.
Nou idd! Stond niet zo lang geleden nog -75% op deze, eind september op 480 sats een hele hap bijgekocht en sta nu nog "maar" -30.
Als het voor de 'beginners' is dan misschien ook een uitleg wat RIP in jou ogen betekend anders schrikken ze zich dood, just saying..GrazendeKoe schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:34:
[...]
Fijn voor je pik. Zijn genoeg beginners die dit nog niet weten, dus het zo af en toe herhalen is niet erg.
betekent*. Leer het nou eens!wehave schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:01:
[...]
Als het voor de 'beginners' is dan misschien ook een uitleg wat RIP in jou ogen betekend anders schrikken ze zich dood, just saying..
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Veel van die alts waren er ook al toen BTC nog niets (nou ja niets, niet veel in vergelijking tot afgelopenChris.nl schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:09:
Als ik naar m'n eigen alt kijk is die van 6,x cent op 10 mei naar 1,x cent nu gegaan. Dus leeggelopen is ie al flink, net als veel andere alts in dezelfde periode. Wanneer BTC nogmaals -50% doet kunnen de alts nog altijd meer dan -50% doen. Wellicht dat echte shitcoins dood gaan, de alts die perspectief hebben overleven 't vast.
[ Voor 5% gewijzigd door DAMAGE op 02-10-2018 12:11 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Goeie reactie / aanvulling... Mijn kennis / geheugen vanaf dec '17 is wellicht te kort om het grotere plaatje te zien.DAMAGE schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:10:
[...]
Veel van die alts waren er ook al toen BTC nog niets (nou ja niets, niet veel in vergelijking tot afgelopen
echte bullrun natuurlijk) gedaan had. We staan ten opzichte van vorig jaar rond deze tijd nog altijd behoorlijk in de plus en toen waren die alts er ook al dus ik zie niet in waarom die alts nu dan ineens gaan verdwijnen nu BTC nog best in de plus staat. Klinkt mij niet heel logisch in de oren.
ik heb net nog gekeken maar ook nopeVerwijderd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:53:
[...]
Nope nog niets ontvangen. Wel crpt mooi op tijd gedumpt gisteren, zo'n 20 minuten na de geplande tijd van de snapshot.
Nadat de trading competitie op CRPT eindigde ging de koers al snel neerwaarts.
Rest in Ripples als je dood bent als BagholderSlux schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:27:
[...]
RIP staat voor
Ripple is Piramidefraude toch ?
ALDS
[ Voor 90% gewijzigd door A87 op 02-10-2018 12:46 ]
Is er weer iemand ingetrapt?A87 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:42:
[...]
BTW, ARK is in een uptrent nu 4% 24H. Voor ARK is zon stijging bijzonder. Laat de sneeuwbal beginnen
En in je betoog meteen vragen naar een TA cursusGrazendeKoe schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:17:
[...]
Waarom? Het is toch waarheid? Alsof Ethereum op $230 blijft staan als Bitcoin van $6.6k naar bijv. $5k gaat.
Als je de kleuterklas hebt gehaald dan ben je toch al TA expert ?D-Ed schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:37:
[...]
En in je betoog meteen vragen naar een TA cursus
Ik weet wel een beetje van TA af, maar nog niet voldoendeD-Ed schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:37:
[...]
En in je betoog meteen vragen naar een TA cursus

Volgens mijn TA-vrienden, staat er weer iets te gebeuren. -> EINDELIJK!Behoorlijke BB squeeze aan de gang op 4H.
Zoals te zien staan in een BB squeeze alle andere indicatoren altijd in het midden. EMA's horizontaal, MACD horizontaal, RSI 45-55, geen enkele indicator kan je vertellen waar de move naartoe gaat. Enkel dat er IETS gaat gebeuren is zeker.
Verwijderd
Bring it on bitches!!!Tominatie schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:06:
[Afbeelding]
[...]
Volgens mijn TA-vrienden, staat er weer iets te gebeuren. -> EINDELIJK!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2018 14:19 ]
heb je vrienden ja?Tominatie schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:06:
[Afbeelding]
[...]
Short-term trades baseer ik niet op fundamentals eigenlijk. Die doe ik gewoon op een bepaald gevoel/TA.jasper7878 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:30:
waar basseer je dat op? dan zou ik liever PHX kopen voor 200 sats per stuk, die hebben een werkend platform , betalende klanten en je kan je coins daar staken.
Je voelt aan alles dat er iets gaat komen, mijn hele PF staat zo ongeveer de hele ochtend al stil, de BTC schommelingen worden steeds kleiner en op cryptotwitter is het erg stil.Tominatie schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:06:
[Afbeelding]
[...]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Telkens weerThe_Worst schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:39:
Uiteindelijk word iedereen nerveus en stappen ze allemaal uit.
Jup, heb ook een sterk bullish gevoel.DJT schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:38:
[...]
Je voelt aan alles dat er iets gaat komen, mijn hele PF staat zo ongeveer de hele ochtend al stil, de BTC schommelingen worden steeds kleiner en op cryptotwitter is het erg stil.
Nice!Tominatie schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:44:
[...]
Jup, heb ook een sterk bullish gevoel.![]()
Vond dit ook wel grappig om te zien;
Iedere maand breng ik met een simulatieprogramma in kaart hoe de markt het heeft gedaan in de afgelopen maand. Deze keer heb ik in de simulatie (op Binance) 120 munten gekocht op 1 september en verkocht op 1 oktober. De cijfers van september zijn behoorlijk positiever dan die van mei, juni, juli en augustus! In augustus slechts 13% van de munten in de plus, in september 44%!Voor het eerst in heel wat maanden zijn altcoins gemiddeld ook (zo goed als) niet gedaald!
Gemiddelde daling altcoins mei: -21% 😩
Gemiddelde daling altcoins juni: -30% 😩
Gemiddelde daling altcoins juli: -25% 😩
Gemiddelde daling altcoins augustus: -17% 😩
Gemiddelde daling altcoins september: -0.07% 🎉
Vergeleken met eerdere maanden is september dus een stuk groener geweest voor alts. Zou mooi zijn als oktober de lijn doorzet met nog groenere cijfers.
Dit zijn de grootste winnaars:
VIBE +117.3%
XRP +81.6%
CHAT +67.6%
GVT +50.7%
TRIG +49.4%
Grootste verliezers:
REP -27.2%
NULS -30.2%
MDA -33.7%
WTC -34.5%
BCD -80.9%
Haha precies. Denk ook dat alts alleen nog zullen dalen als bitcoin hetzelfde doet. Dus echt onder 6k.mprkooij schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:47:
[...]
Nice!
Als ik er zo over nadenk valt er ook nog weinig te dalen voor de alts![]()
Vind het altijd lastig om te zien welke ALT coins ik ga kopenTominatie schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:56:
[...]
Haha precies. Denk ook dat alts alleen nog zullen dalen als bitcoin hetzelfde doet. Dus echt onder 6k.
Dat zie ik alleen niet gebeuren dus naar mijn idee héérlijk om flinke bags met altcoins te kopen elke maand.
Als september een aanloopje is naar wat gaat komen..
Met als nadeel dat er genoeg dagen kunnen zijn waar BTC het beter doet dan de alts.DAMAGE schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:02:
Als BTC weer een dikke serieuze jump gaat maken eind December zoals bijna alle voorgaande jaren het geval is geweest dan kun je bijna elke altcoin wel kopen die je wilt lijkt mij. Je profiteert indirect toch wel mee dan
Viel me ook op. Kijken of die van de grond komt.PilatuS schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:18:
ZIL is ook wakker geworden zie ik. Heeft vrij lang niets gedaan, maar heeft er nu wel zin in.
[ Voor 22% gewijzigd door mprkooij op 02-10-2018 15:31 ]
Heb ik geen verklaring voor. Het is wel iets dat we vaker zien, dat een munt opeens wat gaat doen zonder reden. Misschien wat grote jongens die aan het inkopen zijn. Zou leuk zijn als ZIL hetzelfde gaat doen als bij NANO en XRP.mprkooij schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:25:
[...]
@PilatuS Heb jij er een verklaring voor? Waarom opeens ZIL? Ik kan zo snel geen announcement of iets vinden.
[ Voor 26% gewijzigd door Tominatie op 02-10-2018 16:08 ]
de conclusie:Prijsanalyse bitcoin: Grootse uitbraak op komst?
Bron: https://www.iex.nl/Crypto...se-uitbraak-op-komst.aspx
Bron: Samenvatting
Koers bitcoin loopt rustig op.
Koers stevent af op grootse uitbraak.
Korte termijn koers vormt negatieve divergentie op het volume.
Op de korte termijn heeft de koers steun rond $6.540.
[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 02-10-2018 16:06 . Reden: typo ]
[ Voor 28% gewijzigd door mprkooij op 02-10-2018 16:12 ]
Nop, maar hij daalt ook niet echt. Denk wel dat het gaat lukken over een tijdje. Support creëren rond de 570 sats en ready maken voor volgende try. BTC zou een extra zetje kunnen geven, alleen nog steeds geen enkele actie.mprkooij schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:11:
Zo te zien gaat het ZIL niet lukken op dit moment.
Omdat er gigantisch veel stuks voor jouw aandeel in het orderboek staan. Er worden op elk sats-level miljarden stuks getrade. Puur omdat 'tie zo goedkoop is.technoaddict schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:50:
Enkele dagen geleden een 5 tal random coins (die ik niet ken) gekocht. 1 daarvan is HOT. Nu had ik vanochtend een sell order van 000016 ofzo geplaatst, en ondanks dat de munt vandaag uren op 000016 stond is er niks verkocht. Kan iemand zeggen wat de reden zou kunnen zijn?
Er waren waarschijnlijk meer verkopers op het zelfde bedrag die je voor gingentechnoaddict schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:50:
Enkele dagen geleden een 5 tal random coins (die ik niet ken) gekocht. 1 daarvan is HOT. Nu had ik vanochtend een sell order van 000016 ofzo geplaatst, en ondanks dat de munt vandaag uren op 000016 stond is er niks verkocht. Kan iemand zeggen wat de reden zou kunnen zijn?
Oké, maar als de munt uren op 000016 staat, dan moet ie toch een x 'gehit' worden? Ik zal wat meer geduld hebben danPHPResource schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:52:
[...]
Omdat er gigantisch veel stuks voor jouw aandeel in het orderboek staan. Er worden op elk sats-level miljarden stuks getrade. Puur omdat 'tie zo goedkoop is.
In het kort, niemand wil het kopen.technoaddict schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:56:
[...]
Oké, maar als de munt uren op 000016 staat, dan moet ie toch een x 'gehit' worden? Ik zal wat meer geduld hebben danThanks.
Weg
Gaat wat binnenkort gebeuren ?DeeSung schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:14:
https://modernconsensus.c...oble-funding-cash-tether/
“This comes at a time when new, more aboveboard stablecoins are threatening Tether. Two new dollar-backed coins—issued by Gemini and Paxos, respectively—were recently launched. These new coins have the added benefit of being audited and regulated by the New York Department of Financial Services. Tether lost its auditor, Friedman LP, back in January and claims it’s impossible to be audited (another stablecoin, launched by Circle, isn’t regulated by New York’s DFS even though Circle itself is).”
Gaat het binnenkort eindelijk gebeuren?
Nee voor mij gebeurd er niets. Maar als je theter wil omzetten kan t zomaar zijn dat je er niets van kan kopen xDSlux schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:17:
[...]
Gaat wat binnenkort gebeuren ?
Tether is nog geen 3millard waard dus als daar iets mee zou gebeuren zal de markt er weinig van merken.
Gaat nooit gebeuren, de exchanges laten dat zelf ook echt niet gebeuren.DeeSung schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:20:
[...]
Nee voor mij gebeurd er niets. Maar als je theter wil omzetten kan t zomaar zijn dat je er niets van kan kopen xD
Hangt al een tijdje rond de 576-580.Tominatie schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:14:
[...]
Nop, maar hij daalt ook niet echt. Denk wel dat het gaat lukken over een tijdje. Support creëren rond de 570 sats en ready maken voor volgende try. BTC zou een extra zetje kunnen geven, alleen nog steeds geen enkele actie.
Iedergeval heb ik wat buyorders rond de 570 sat gezet op ZIL.
Ik las iets over solvabiliteitsproblemen bij een Tether bank:Slux schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:22:
[...]
Gaat nooit gebeuren, de exchanges laten dat zelf ook echt niet gebeuren.
Vind het een beetje FUD verhaal als ik het artikel lees.
Read more: https://cryptovest.com/ne...of-noble-bank-insolvency/
Noble Bank, the financial institution backing Tether (USDT), has reportedly gone insolvent. The crypto community is still commenting the news with caution, either dismissing it as fear-mongering or seeing the event as potentially having repercussions for the entire crypto ecosystem.
Hier ook, ik trade altijd in fiat pairs en op de exchages die geen fiat hebben zit ik meestal LT en met wat lagere bedragen.New Yorker schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:34:
Ik gebruik fiat.
DeeSung schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:38:
https://www.noblebankint.com/
Gruwelijke bank ouwe backed theter 😂
Verwijderd
Maar integenstelling tot de marketcap van een willekeurige token zegt de market cap van Tether wél wat (op voorwaarde dat het 100% gebacked is).Slux schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:17:
Tether is nog geen 3millard waard dus als daar iets mee zou gebeuren zal de markt er weinig van merken.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Wat moet het eigenlijk toevoegen ? de grote banken gaan het echt niet gebruiken en in de EU zijn de banken ook al lang net andere systemen bezig/ontwikkelenVerwijderd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:52:
Xrapid is gister toch live gegaan? Is nog weinig van terug te zien aan de koers van XRP.
Waarom is die niet al ongeveer three fiddy?
Ook al zou het niet gebacked zijn wat ik mij niet kan voorstellen maar je weet het nooit tegenwoordig, zie ik het echt niet gebeuren dat exchanges de boel laten klappen, die zullen het zelf wel backen uit angst dat mensen in paniek raken en de boel leeg trekken..oisyn schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:52:
[...]
Maar integenstelling tot de marketcap van een willekeurige token zegt de market cap van Tether wél wat (op voorwaarde dat het 100% gebacked is).
[ Voor 39% gewijzigd door Slux op 02-10-2018 18:01 ]
Verwijderd
Dat het live is gegaan betekent niet dat er direct enorme bedragen over heen gaan.Verwijderd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:52:
Xrapid is gister toch live gegaan? Is nog weinig van terug te zien aan de koers van XRP.
Waarom is die niet al ongeveer three fiddy?
Waarom dan? Wat heeft een exchange eraan om hun eigen geld te investeren en het risico te lopen dat kwijt te raken, terwijl ze er verder weinig last van gaan ondervinden als men de boel "leegtrekt"? Afgezien van minder winst door de ontzettende bearish periode die volgt.Slux schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:58:
Ook al zou het niet gebacked zijn wat ik mij niet kan voorstellen maar je weet het nooit tegenwoordig, zie ik het echt niet gebeuren dat exchanges de boel laten klappen, die zullen het zelf wel backen uit angst dat mensen in paniek raken en de boel leeg trekken.
[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 02-10-2018 18:07 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja daar heb je gelijk in, denk ook niet dat ze er last van zullen hebben..oisyn schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:04:
[...]
Waarom dan? Wat heeft een exchange eraan om hun eigen geld te investeren en het risico te lopen dat kwijt te raken, terwijl ze er verder weinig last van gaan ondervinden als men de boel "leegtrekt"? Afgezien van minder winst door de ontzettende bearish periode die volgt.
Wat exchanges moeten gaan doen is gewoon zo snel mogelijk fatsoenlijke stablecoins zoals de GUSD supporten, zodat iedereen soepel kan overstappen en alle USDT weer terug richting Bitfinex/Tether kan vloeien.
Kennis delen > DM
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 02-10-2018 19:25 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq