https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Maak daar maar 1 oktober 2019 van.A87 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:01:
1 oktober 2018 tijd voor een breakout goddamned
Rookworst zonder r is ook worst.
Dan gaat je stop loss af, maar niet voor 10 cent. Je kan prima de stop op 310 zetten en de limit op 290. In het slechtste geval wordt de boel dan voor 290 verkocht. In de praktijk zonder zulke gekke dingen zal het ergens tussen de 310 en 305 worden.Slux schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 16:52:
[...]
Totdat dit je gebeurt.![]()
Ethereum briefly crashed from $319 to 10 cents in seconds on one exchange after ‘multimillion dollar’ trade
https://www.cnbc.com/2017...million-dollar-trade.html
Niet waar. Degene die de verkoop triggert staat toch echt als eerste, en pas als die verkoop gedaan is kom je met je stoploss aan de beurt. Als die ene een idioot is die voor een paar miljoen een marketsell doet, dan ben je gewoon de sjaak.PilatuS schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:23:
[...]
Dan gaat je stop loss af, maar niet voor 10 cent. Je kan prima de stop op 310 zetten en de limit op 290. In het slechtste geval wordt de boel dan voor 290 verkocht. In de praktijk zonder zulke gekke dingen zal het ergens tussen de 310 en 305 worden.
Je maakt wel iemand anders heel blij, dat wel. Geeft misschien een goed gevoel?
Als de prijs daalt onder de 310 wordt er een sell over aangemaakt met een minimale prijs van 290. Voor zover ik weet werkt de stop limit op Binance zo. Het is een limit order, geen market order.Specy schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:30:
[...]
Niet waar. Degene die de verkoop triggert staat toch echt als eerste, en pas als die verkoop gedaan is kom je met je stoploss aan de beurt. Als die ene een idioot is die voor een paar miljoen een marketsell doet, dan ben je gewoon de sjaak.
Je maakt wel iemand anders heel blij, dat wel. Geeft misschien een goed gevoel?
Ah - dat scheelt. Is volgens mij op veel plekken niet zo. Dat zou dan wel weer verklaren hoe je een stoploss kunt missen.PilatuS schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:33:
[...]
Als de prijs daalt onder de 310 wordt er een sell over aangemaakt met een minimale prijs van 290. Voor zover ik weet werkt de stop limit op Binance zo. Het is een limit order, geen market order.
Tenzij ik het fout heb hoor, maar ik dacht dat het op deze manier werkt. Misschien komt er nog iemand langs die het kan bevestigenSpecy schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:41:
[...]
Ah - dat scheelt. Is volgens mij op veel plekken niet zo. Dat zou dan wel weer verklaren hoe je een stoploss kunt missen.
Dus na dat je stop gehit is gooit hij er een limit order in op je limit niveau. Je kunt daar wel een market sell/buy van maken door je limit heeeel laag/hoog te zetten.
Omdat we het ook over een stop loss hadden en niet een stop limitPilatuS schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:04:
Iedereen noemt het altijd stop loss, maar het is inderdaad een stop limit op Binance
Verwijderd
Slux schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:10:
[...]
Omdat we het ook over een stop loss hadden en niet een stop limit
hmm.. het was vroeger toch niet altijd beter
Alhoewel nog altijd beter dan titiekleine en wanker troef
Verwijderd
Vroegah toen de schepen van hout waren en de mannen van staal.Slux schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:17:
[...]
hmm.. het was vroeger toch niet altijd beter![]()
Alhoewel nog altijd beter dan titiekleine en wanker troef
Toen de lucht nog groen was en het gras nog blauwVerwijderd schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:20:
[...]
Vroegah toen de schepen van hout waren en de mannen van staal.
De mensheid is helaas hard achteruit gegaan de laatste jaren, tegenwoordig zijn de manen van chocola .. oops dat mag ik natuurlijk niet zeggen want racistisch #metoo of zoietsVerwijderd schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:20:
[...]
Vroegah toen de schepen van hout waren en de mannen van staal.
Toen de Rijn nog schoon was en de sex nog vies...Acidrain schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:22:
[...]
Toen de lucht nog groen was en het gras nog blauw
Sorry kon het niet laten
Verwijderd
Yup. Vroeger was je schoenmaker of fietsen maker.Slux schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:24:
[...]
De mensheid is helaas hard achteruit gegaan de laatste jaren, tegenwoordig zijn de manen van chocola .. oops dat mag ik natuurlijk niet zeggen want racistisch #metoo of zoiets
Tegenwoordig ben je senior assisting manager footware operations.
Deze maatschappij is totaal verbitcht en het gaat nergens meer over. Gelukkig heb ik er zelf weinig last van en leef ik old-school. Als ik een mooie dame zie geef ik haar een old-school knipoog.
Dat is wat we moeten doen. Gewoon normaal. In de tijd dat zwarte mensen niet in de bus mochten zitten, of achterin, ver van de blanken. Dat was de tijd om te strijden. Niet om het woordje negerzoen bij een stuk chocolade met slagroom erin. Komop man.
Net als al die gasten die thuis de was doen enzo, fuck off gast. Je bent een man. Pak een pot bier. Sla een spijker in een stuk hout met een roestige hamer. Soms kook ik en ik maak ook schoon. Maar de was? Hell no. Dat is waar wij mannen de streep moeten trekken. Solidariteit!
Wil je een dakkapel? Geen probleem! Bouw ik even. Moet je een open vuur ergens hebben? Stook ik even voor je. Mooi werk. Nieuwe vloer of wc? No problemo. Maar wil je dat ik de was doe? Hier is je koffer en onze kinderen, succes in je nieuwe huurflat.
Toch leuk om te zien, na een slopende dag hoorcollege's volgen.
Bitcoin zet zijn stabilisatie voort, dikke prima. Ook al is de markt nu echt pleuris saai op wat volatiele alts na. Verklaart ook de stilte in het topic. Geduld jongens, pas als ik klaar ben met bags inladen gaan we naar de maan. Als 't aan mij ligt duurt dat nog een jaar.
Vroeger, toen de mist nog zo dik was dat je je fiets er tegen aan kon zetten.Acidrain schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:22:
[...]
Toen de lucht nog groen was en het gras nog blauw
Vroeger, toen poep nog met lange 'oe' werd geschreven.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Omdat ik dalijk niet in mijn eentje in een lambo wil rondrijden, wil ik jullie ook op het volgende attenderen.
Apex staat op het punt om uit te breken (zie TA). De fundamentals zijn ijzersterk. Op switcheo is zojuist het halve orderbook al leeggekocht.
Dit is je laatste kans om spotgoedkoop een T1/T2 of Genesis node te kopen.
Switcheo exchange kan ik adviseren.
Groet,
De Towel
Nostalgie is niet meer wat het is geweest.....AtlAntA schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:48:
[...]
Vroeger, toen de mist nog zo dik was dat je je fiets er tegen aan kon zetten.
Vroeger, toen poep nog met lange 'oe' werd geschreven.
Wow met een 24uurs volume van nog geen 4 BTC is het wel een pareltje jaDeTowel schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:49:
Mannen,
Omdat ik dalijk niet in mijn eentje in een lambo wil rondrijden, wil ik jullie ook op het volgende attenderen.
Apex staat op het punt om uit te breken (zie TA). De fundamentals zijn ijzersterk. Op switcheo is zojuist het halve orderbook al leeggekocht.
Switcheo exchange kan ik adviseren.
Groet,
De Towel
Ik sla hem even over, maar ik hoop dat je binnenkort een mooie lambo kan bestellen
Vroeger toen je nog de koersen uit de krant moest lezenRaptorXS schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:51:
Vroeger, toen je nog een fatsoenlijke rente kreeg op je spaartegoed, en geen uitnodiging kreeg voor het Evenement: Grip op je vermogen
Ahum, via de telex bij de bankSlux schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:56:
[...]
Vroeger toen je nog de koersen uit de krant moest lezen
Grappig!!
[ Voor 7% gewijzigd door Klaas25 op 01-10-2018 19:04 ]
Verwijderd
Toen wasbenzine nog isbenzine was.
Toen je twix nog een raider heette.
Toen de dode zee nog ziek was.
Hopelijk kan ik er ook een kopen voor mijn pa
Ark is ook belachelijk goedkoopDeTowel schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:49:
Mannen,
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 01-10-2018 19:10 ]
Heb je die al die tijd gehold of met traden het potje vergroot ?
https://labs.indahash.com...paign-development-update/
[ Voor 46% gewijzigd door Machlah op 01-10-2018 19:47 ]
🎉🎊 indaHash is proud to announce the indaHash Coin (IDH) integration and launch in the indaHash app for influencers! 🎊🎉Machlah schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:46:
Lekker, indahash 148% omhoog! Go go go
Our goal at indaHash is to create innovative solutions demanded by the market. We believe in a decentralized vision of influencer space where brands and influencers can cooperate in a transparent and secure way. indaHash, as the biggest influencer marketing platform in the world (580,000 influencers registered working with clients such as Coca-Cola, McDonald’s, Unilever etc.), has decided to move to a blockchain based approach to achieve this goal. 🏆
We have been working extremely hard around the globe 🌎 from our offices in the USA, UK, United Arab Emirates, Poland, Germany, South Africa and Singapore to bring this project to life and we are very proud to be the first media company that will integrate a real business with blockchain 🔗 based tokens!
There will be many important implementations (all mentioned in our road-map found in the official indaHash Coin Whitepaper here 👉 https://s3.eu-central-1.a...dahash_whitepaper_ico.pdf) and actions to look forward to! Please stay tuned!
We truly appreciate your continuous support for the indaHash Coin project that is one big step for indaHash and one giant leap for all of the influencer marketing, media & advertising industry! 🚀🌛
All the best,
indaHash Team
1vd de weinig coins waar ze echt wat gaan doen ermee.
Zal het onthoudenBever! schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:53:
Alle projecten die persberichten met raketjes sturen gaan naar 0
Wat zou het toch mooi zijn als er een munt is/komt die echte adoptie krijgt en ook schaalbaar is zodat deze echt gebruikt kan worden. Dan zou je naast Ideal, Paypal en creditcard munt X op genoeg site's zien staan. Hoop nog wel dat dit gebeurt, maar ben er bang voor. Met Bitcoin is het natuurlijk wel zo dat er shops zijn die deze accepteren, maar helaas schiet het met 7 TPS niet echt op voor de lange termijn.
Helemaal mee eens maar dan zal er gereguleerd moeten worden voor massale adoptie en de shitcoins (jaja)PilatuS schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 20:16:
Eigenlijk is het jammer dat er zo enorm veel munten op de markt gekomen zijn die ook allemaal wel een pump gehad hebben. Stel we hadden 20 munten gehad die het goed deden en de rest was nooit ergens gekomen was dat voor iedereen beter geweest. In dit topic zie je ook dat genoeg mensen allemaal een andere munt hebben waar ze in geloven. Als er een stapeltje munten was geweest die het heel goed deden en de rest was nooit ergens gekomen denk ik dat dit op lange termijn veel beter was geweest.
Wat zou het toch mooi zijn als er een munt is/komt die echte adoptie krijgt en ook schaalbaar is zodat deze echt gebruikt kan worden. Dan zou je naast Ideal, Paypal en creditcard munt X op genoeg site's zien staan. Hoop nog wel dat dit gebeurt, maar ben er bang voor. Met Bitcoin is het natuurlijk wel zo dat er shops zijn die deze accepteren, maar helaas schiet het met 7 TPS niet echt op voor de lange termijn.
mogen wat mij betreft door het putje.
Ik hѦb al die tijd gehѦld pѦtje vergrѦѦtSlux schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:12:
[...]
Heb je die al die tijd gehold of met traden het potje vergroot ?
Het zijn nu meer dan 2000 projecten.Bever! schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:53:
Alle projecten die persberichten met raketjes sturen gaan naar 0
Toen auto's op de markt kwamen in 1905 waren er ook 2000 potentiële winnaars, maar 'slechts' een pѦѦr wonnen.
[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 01-10-2018 20:27 ]
[ Voor 112% gewijzigd door A87 op 01-10-2018 20:27 ]
Waarom denk je dat dit nodig is ? Bitcoin is niet gereguleerd en wordt door genoeg webshops en fysieke winkels gebruikt.RaptorXS schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 20:21:
[...]
Helemaal mee eens maar dan zal er gereguleerd moeten worden voor massale adoptie
schiphol zelfsPilatuS schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 20:24:
[...]
Waarom denk je dat dit nodig is ? Bitcoin is niet gereguleerd en wordt door genoeg webshops en fysieke winkels gebruikt.
Echt, je moet zo debiel zijn om niet in crypto te gaan, het geld wat je er mee kan verdienen is echt unlimited...... Zeker na pakweg 20 jaarPilatuS schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 20:27:
[...]
Arnhem doet het ook goedhttps://www.arnhembitcoinstad.nl/
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 01-10-2018 20:29 ]
Alleen jammer dat Bitcoin zo beperkt is. Op dit moment gaat het wel weer prima, maar tijdens de bullrun gingen de kosten van een transactie van centen naar euro's of zelfs tientjes als je het snel wou doen. Leuk natuurlijk dat Bitcoin gebruikt wordt door webshops en winkels, maar ik zou toch liever een munt zien die groter wordt dan Bitcoin en die ook echt op zeer grote schaal gebruikt kan worden zonder compleet vast te lopen.A87 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 20:29:
[...]
Echt, je moet zo debiel zijn om niet in crypto te gaan, het geld wat je er mee kan verdienen is echt unlimited...... Zeker na pakweg 20 jaar
De BTC zal ook niet gereguleerd worden maar wel de randvoorwaarden erom heen, zoals het handelen er inPilatuS schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 20:24:
[...]
Waarom denk je dat dit nodig is ? Bitcoin is niet gereguleerd en wordt door genoeg webshops en fysieke winkels gebruikt.
KYC voorwaarden bij betalen/uitbetalen. De overheid dus.
Er zit ook een groot gevaar aan, las in div. postings dat het BAKKT gedoe, zover ik nu begrijp, met ook een soort schil om de BTC, zou kunnen zorgen dat er meer dan 21 miljoen BTC ontstaan. Denk bij zoiets aan de goudhandel bijv. Er is meer goud volgens verhandelde (papieren) kontrakten dan dat er in werkelijkheid is.
[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 01-10-2018 20:48 . Reden: typo ]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
Of snel omlaag of snel omhoog, maar dit kabbelen daar hebben we niets aan. Ik blijf nog even in USDT zitten.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Toen we gisteren 6667 aantikte had ik even de hoop op een uitbraak. Door verschillende walls heen, maar toch weer niet genoeg om naar de 6700 te gaan, erg jammer.Taro schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 20:52:
Weer zo'n rode candle waarvan je hoopt dat hij even goed door knalt naar sub 6k, maar gewoon al na 12 Dollar stopt en zichzelf direct weer corrigeert.
Of snel omlaag of snel omhoog, maar dit kabbelen daar hebben we niets aan. Ik blijf nog even in USDT zitten.
De zelfde hoeveelheid switched continue van sell naar buy en omgekeerd. Gisteren was er trouwens een prijsverschil (meer dan 20 dollar) te zien gedurende lange tijd tussen coinbase en andere exchanges.
[ Voor 27% gewijzigd door dabla op 01-10-2018 21:38 ]
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
dabla schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:14:
Zouden dat bots zijn?
Zijn de bulls aan het sparen?, het is saai maar tegelijkertijd heel spannend. Zit al een week in usdt met een korte dag een klein plukje btc en geen idee waar het heen gaat.
Naar beneden is vanuit usdt geen probleem, naar boven moet je er snel bij zijn maar ook zeker weten dat het niet een dead cat of squeeze is...
Over squeeze gesproken, het aantal shorts is flink teruggelopen, dus daar is ook meer een bulish gevoel
Begin zelf steeds meer bulish gevoel te krijgen, laag volume, geen volatiliteit en snel opkopen van dips
Toch straf dat die continu van positie veranderen? Moeten die dan geen fees betalen als er bij sommigen dan toch order gehit wordt?
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Dan zijn ze maker ipv taker, dus geen fee.dabla schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:45:
[...]
Toch straf dat die continu van positie veranderen? Moeten die dan geen fees betalen als er bij sommigen dan toch order gehit wordt?
Mocht je het andersom bedoelen, dus een order hitten die er al staat: Via de API kan je de optie activeren dat je order dan niet doorgaat.
[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 01-10-2018 21:49 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Alessio Rastani spreekt over 55-60% kans op een break-out naar boven toe dus jouw gevoel zou juist kunnen zijn. Hij denkt dat we pas volgend jaar de 6k gaan breken.JoebarRC schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:45:
Ik krijg het gevoel dat het een uitputtingsslag is waar we inzitten. Er is niet echt bear geweld meer en de bulls kopen als een razende de dips op, kijk maar naar de spikes op de candles, supersnel de dips kopen.
Zijn de bulls aan het sparen?, het is saai maar tegelijkertijd heel spannend. Zit al een week in usdt met een korte dag een klein plukje btc en geen idee waar het heen gaat.
Naar beneden is vanuit usdt geen probleem, naar boven moet je er snel bij zijn maar ook zeker weten dat het niet een dead cat of squeeze is...
Over squeeze gesproken, het aantal shorts is flink teruggelopen, dus daar is ook meer een bulish gevoel
Begin zelf steeds meer bulish gevoel te krijgen, laag volume, geen volatiliteit en snel opkopen van dips
Aha weer een van de ICO’s die helemaal is leeggebloed... ATH iets van 60 cent, nu geen reet meer waard dus hold nog steeds een mooie bag tot betere tijdenMachlah schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:46:
Lekker, indahash 148% omhoog! Go go go
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Nee, zie mijn vorige post. Je bent dan de "maker" van de order ipv de "taker", dus betaal je geen fee. Zie ook https://support.pro.coinb...tal/articles/2945310-fees.dabla schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:51:
[...]
Akkoord, als hun order niet doorgaat, maar kan mij wel voorstellen dat ze soms te traag zijn (logica,verbinding met server) waardoor order toch doorgaat. Dan moeten ze toch wel fee betalen niet?
Thx voor de uitleg!Taro schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:52:
[...]
Nee, zie mijn vorige post. Je bent dan de "maker" van de order ipv de "taker", dus betaal je geen fee. Zie ook https://support.pro.coinb...tal/articles/2945310-fees.
Prepare for the next ATH
https://ripple.com/insigh...w-commercially-available/
[ Voor 5% gewijzigd door Klaas25 op 01-10-2018 22:04 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
ADA, ZIL, XRP en EOS had ik wel in dit lijstje verwacht, KEY niet, maar die staat wel mooi laag. Koop er toch weer eens wat van.sourcecode schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:54:
leuk leesvoer voor het slapen gaan
https://www.investinblock...ltcoins-to-watch-q4-2018/
XRP stijgt nu overigens ook weer.
Ik kijk nu gewoon live SWELL lol. Geen slaap voor mij.
[ Voor 46% gewijzigd door Klaas25 op 01-10-2018 22:14 ]
589Klaas25 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:11:
vannacht een groene XRP dildo. :P'
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Gast, moet je nou echt 3 posts achter elkaar lopen spammen ? Leuk dat je fan van XRP bent, maar dit al de zoveelste keer dat een halve pagina XRP spam is. Het is inmiddels erger dan de BCH spam. 1 post is ook echt wel genoeg voor de mensen die het boeit.Klaas25 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:11:
vannacht een groene XRP dildo. :P'
overdrijven is ook een vak.PilatuS schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:15:
[...]
Gast, moet je nou echt 3 posts achter elkaar lopen spammen ? Leuk dat je fan van XRP bent, maar dit al de zoveelste keer dat een halve pagina XRP spam is. Het is inmiddels erger dan de BCH spam. 1 post is ook echt wel genoeg voor de mensen die het boeit.
Als het de eerste keer was had ik er niets van gezegt.
Duitse devs, al lang een werkende 'Youtube' op hun eigen blockchain met verdienmodel, ook dingen als Teamviewer/Twitch/Patreon liggen binnen de mogelijkheden.
Mine (en koop) dit nu al een half jaartje denk ik zo maar blijft blijkbaar onder de radar door vliegen.
Iemand negatieve dingen erover te zeggen want ik snap het niet goed
Jij bent wel erg snel op je teentjes getrapt, is het niet? Snij zelf eens een aantal onderwerpen aan die JOUW interesseren, laai daar een discussie over op.PilatuS schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:19:
[...]
Als het de eerste keer was had ik er niets van gezegt.
Vooralsnog is het niet verboden dat men hier dingen post, ookal is dat een crypto waar zij zelf fan van zijn.
Doe rustig.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Ik vind het soms wel wat te veel worden, daar zeg ik wat van. Waarom moeten van 4 posts achter elkaar er 3 van dezelfde persoon zijn met een dubbelpost ? Een paar dagen terug stond er ook halve pagina van vol en toen heb ik er niets van gezegt. Prima dat er gepost wordt hoor, maar waarom niet gewoon in 1 post in plaats van een dubbelpost, 1 andere post en dan weer een post ? Ben verder heerlijk rustig hoorScreamGT schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:21:
[...]
Jij bent wel erg snel op je teentjes getrapt, is het niet? Snij zelf eens een aantal onderwerpen aan die JOUW interesseren, laai daar een discussie over op.
Vooralsnog is het niet verboden dat men hier dingen post, ookal is dat een crypto waar zij zelf fan van zijn.
Doe rustig.
Ik kom verder met genoeg onderwerpen hoor, op pagina 1198 staat er nog 1.
[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 01-10-2018 22:27 ]
[ Voor 31% gewijzigd door The Redman op 01-10-2018 22:31 ]
Heb zelf niets met XRP maar ga het ook geen shitcoin noemen. Wel ingestapt voor de rit. Fuck de coin, kom maar op de dollarsThe Redman schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:30:
Ook als xRapid live is, is XRP nog steeds een shitcoin. Misschien leuk voor traders om ritjes op te maken.
Ik heb met geen één coin iets. Heb het al 30x gezegd, leuk een marketing plan! Prima zo een use casePilatuS schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:34:
[...]
Heb zelf niets met XRP maar ga het ook geen shitcoin noemen. Wel ingestapt voor de rit. Fuck de coin, kom maar op de dollars
Who doesnt.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ben hier nog wel even wakker dus hou het in de gaten. Zou mij niets verbazen als ie nog even door gaat. We hebben zojuist de 3 rode (3m) candles gehad dus mogelijk nu verder.Taro schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:48:
Ff uitgestapt... Twijfel wat te doen vannacht. Zo na een rode candle weer kopen, gewoon negeren en in USDT blijven zitten, kopen en stop loss zetten...
Geen idee wat ie gaat doen, maar zelfs 10% zou mij niets verbazen. Mocht ie mooi omhoog blijven gaan zet ik wel een stop loss op een leuke winst als ik ga slapen
Verwijderd
Maar voor de mensen die er ook leuk mee verdienen: geniet ervan
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Kan ik mijn USDT naar je overmaken? Mag je 5% van de winst houdenPilatuS schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:56:
[...]
Ben hier nog wel even wakker dus hou het in de gaten.
5% maar. PffffTaro schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:58:
[...]
Kan ik mijn USDT naar je overmaken? Mag je 5% van de winst houden
Hoop dat je na de rode candles gekocht hebt
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ja, zit er sinds 0,58500 weer in.PilatuS schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:02:
[...]
5% maar. Pffff![]()
Hoop dat je na de rode candles gekocht hebt
Edit: Mhm, Binance toont weer wat anders na een F5, afijn, niet 544, maar 500.
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 01-10-2018 23:04 ]
Dat is 8875 sats ofzo?Taro schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:03:
[...]
Ja, zit er sinds 0,58500 weer in.
Ben op 0,564 ingestapt tot max 0,566 (2 orders) dus winst pak ik toch wel. Wel jammer dat ie zo snel weer rode candles doet. Wacht het nog wel evevn af om te zien of ie gaat door zetten. Liever straks een stop loss met iets minder winst dan een dikke run mislopen.Taro schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:03:
[...]
Ja, zit er sinds 0,58500 weer in.
Edit: Als je naar de vorige run kijkt waren er daar ook momenten dat ie soms wat uren stil stond om toch weer door te zetten omhoog.
[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 01-10-2018 23:11 ]
Mensen hebben het nu wel gehoord over xRapid. Zal wel weer de ijskast ingaan.PilatuS schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:10:
[...]
Ben op 0,564 ingestapt tot max 0,566 (2 orders) dus winst pak ik toch wel. Wel jammer dat ie zo snel weer rode candles doet. Wacht het nog wel evevn af om te zien of ie gaat door zetten. Liever straks een stop loss met iets minder winst dan een dikke run mislopen.
Die candle die ie nu print bevalt mij niet. Ben er uit, maar hou het in de gaten.mprkooij schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:11:
[...]
Mensen hebben het nu wel gehoord over xRapid. Zal wel weer de ijskast ingaan.
Is het ooit voorgekomen dat een coin mooi omhoog schiet en daar ook blijft? Het ziet er altijd uit alsof een coin na een aantal minuten alweer instort............PilatuS schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:13:
[...]
Die candle die ie nu print bevalt mij niet. Ben er uit, maar hou het in de gaten.
Heb genoeg naar koersen gekeken om bepaalde dingen een goed teken of slecht teken te vinden. Zo maken we net een double top met daarna een rode candle lager dan de vorige top. In de run omhoog hadden we ook rode candles, maar die waren anders dan nu. Verder is instappen en uitstappen zelfs bij 0.2% zinvol, dus waarom niet ?mprkooij schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:14:
[...]
Is het ooit voorgekomen dat een coin mooi omhoog schiet en daar ook blijft? Het ziet er altijd uit alsof een coin na een aantal minuten alweer instort............
Fair enough. Ja ligt er natuurlijk aan met hoeveel geld je mee doet. Mijn 100 dollar doet niet zoveel met 0.2%PilatuS schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:16:
[...]
Heb genoeg naar koersen gekeken om bepaalde dingen een goed teken of slecht teken te vinden. Zo maken we net een double top met daarna een rode candle lager dan de vorige top. In de run omhoog hadden we ook rode candles, maar die waren anders dan nu. Verder is instappen en uitstappen zelfs bij 0.2% zinvol, dus waarom niet ?
Die 0.2% betaal je aan fee's dus als je 0.2% lager weer kan instappen heeft het al zin. Als je ziet dat een munt zo makkelijk even 2 of 3% doet dan is instappen en uitstappen vaak genoeg best handig. Helemaal als je, zoals ik net, het idee hebt dat er wel eens een dikke rode kan komen of dat de stijging voorbij is. Met hoeveel geld je dat doet maakt opzich niet uit, die 0.2% blijft gelijk.mprkooij schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:18:
[...]
Fair enough. Ja ligt er natuurlijk aan met hoeveel geld je mee doet. Mijn 100 dollar doet niet zoveel met 0.2%
Het is 0.15% trouwens, dus nog net wat minder. Dan is de rode candles afwachten zoals Taro net deed al nuttig
[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 01-10-2018 23:24 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Hij gaat nu weer en ik zit er ook weer in. Hopen dat wel allemaal lekker groen wakker wordenTaro schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:28:
* Taro hodlt nog strong en zet een stop loss. Op een groene nacht!
Edit: Alleen even een sell wall van 385k breken en dan wordt het leuk
Edit: BTC gaat ook maar weer even een poging doen.
[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 01-10-2018 23:33 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Het systeem verander je van binnen uit, niet door er tegen aan te schoppen. Kom op Ripple haters, stap in nu het nog kan.
[ Voor 66% gewijzigd door Noxa op 01-10-2018 23:35 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Ik ruik een BRULRUN