Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 302 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.973 views

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Shorts lopen weer aardig op overal, zullen wel weer een dipske krijgen

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Hevige strijd nu btw bij BTC...

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:12

sourcecode

Prepare for the next ATH

dabla schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:37:
ja inderdaad, zitten een paar grote whales de boel gelijk weer te corrigeren..............
bizar

Prepare for the next ATH

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

dabla schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:37:
Bij iedere grotere dip volgt er een mooie (kunstmatige) bounce. Geeft mij wel een positief gevoel, is toch een vorm van vertrouwen voor veel mensen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Taro schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:39:
[...]

Bij iedere grotere dip volgt er een mooie (kunstmatige) bounce. Geeft mij wel een positief gevoel, is toch een vorm van vertrouwen voor veel mensen.
Behalve dat we telkens lower highs creeëren, geeft mij persoonlijk niet veel vertrouwen. Is gewoon 50/50 denk ik, niemand weet het.

En opnieuw flatline :)

[ Voor 3% gewijzigd door dabla op 02-10-2018 19:46 ]

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:12
sourcecode schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:38:
[...]

ja inderdaad, zitten een paar grote whales de boel gelijk weer te corrigeren..............
bizar
Zag net dit, geloof er weinig van maarja.. Bitcoin fall and further deflation of the entire market

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

[YouTube: Homer Simpson - Boring]

[ Voor 88% gewijzigd door A87 op 02-10-2018 20:09 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:46
$5k/BTC en $0/ARK binnenkort! Heb geduld! :D :D :D

• mprkooij
We staan weer lekker stil.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De stilte voor de storm ;)

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
@mprkooij Deels. Toch mooi thuiskomen van werk met een ICX en ZIL die lekker gestegen zijn. :)

Opvallend dat ze gestegen zijn met een BTC die naar beneden gaat. :o

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Steeds een drop omlaag die direct grotendeels herstelt. Weet niet goed wat ik hier nou van moet vinden... Mijn shitcoins doen het weer goed de laatste 2 dagen.

• A87
  • Niet online

A87

niemand stopt er nu geld in

• Tominatie
  • Niet online
Waarin? En hoezo niet?

Al had ik mijn salaris al gehad, zou ik zeker bijkopen nu. BTC nog steeds spotgoedkoop. :P

• mprkooij
Laten we met z'n allen hopen op een mooie kerst. Met heeel veel winst :)

• Specy
Mijn portfolio zit nu - wel in Bitcoins gemeten, niet in euro's - nog maar 1% onder de ATH. Ben best wel een beetje bullish :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

BNB stijgt, hopelijk zijn een aantal whales wat extra aan het inslaan om daarna enorme stapels BTC en alts in te kopen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• mprkooij
Taro schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:23:
BNB stijgt, hopelijk zijn een aantal whales wat extra aan het inslaan om daarna enorme stapels BTC en alts in te kopen.
Even goed kijken welke zo mogelijk gaan stijgen :p

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-11 22:57
Wat gebruiken jullie eigenlijk om winsten/verliezen goed inzichtelijk te krijgen? Dan bedoel ik dus incl. betaalde fees etc.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

RelBel80 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:25:
Wat gebruiken jullie eigenlijk om winsten/verliezen goed inzichtelijk te krijgen? Dan bedoel ik dus incl. betaalde fees etc.
Ik kijk eigenlijk alleen naar het totale bedrag van mijn pf en onthoud hoe iedere individuele coin het over de afgelopen periode heeft gedaan. Apart bijhouden doe ik dit niet.

• mprkooij
Is er trouwens een manier waarop je kunt zien bij bijvoorbeeld binance of een alt snel aan het groeien is? Ik zie wel dit overzicht van procenten maar het is moeilijk te zien welke er nou echt aan het stijgen is.

• RaptorXS
RelBel80 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:25:
Mijn bankrekening :)

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:12

sourcecode

Prepare for the next ATH

mprkooij schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:28:
Is er trouwens een manier waarop je kunt zien bij bijvoorbeeld binance of een alt snel aan het groeien is? Ik zie wel dit overzicht van procenten maar het is moeilijk te zien welke er nou echt aan het stijgen is.
iets met de API doen denk ik

Prepare for the next ATH

• Tominatie
  • Niet online
Heb mijn kleine zak ZIL en grote zak ICX verkocht. Heb ook mijn zakje SNT verkocht.

Ben tevreden. :Y)

Heb nu alleen een zak VET (200 sat) staan. Die is nog niet van de grond gekomen helaas.

Specifiek hou ik nu VIBE/BTC en IOTA/BTC in de gaten. Daarnaast heel veel andere coins met een schuin oog.

Als je nog tips hebt, meld t maar.

Beetje voetbal kijken, beetje traden. Altijd lekker zo in de avond

• mprkooij
Tominatie schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:39:
Heb mijn kleine zak ZIL en grote zak ICX verkocht. Heb ook mijn zakje SNT verkocht.

Ben tevreden. :Y)

Heb nu alleen een zak VET (200 sat) staan. Die is nog niet van de grond gekomen helaas.

Specifiek hou ik nu VIBE/BTC en IOTA/BTC in de gaten. Daarnaast heel veel andere coins met een schuin oog.

Als je nog tips hebt, meld t maar.

Beetje voetbal kijken, beetje traden. Altijd lekker zo in de avond
Voor 200 sats verkocht of wil je ze verkopen voor 200 sats?

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 21:44

DJT

Heb vanmiddag een groot deel van mijn BNB ingeruild en kijk hem nu eens gaan. :(

• Tominatie
  • Niet online
mprkooij schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:56:
[...]

Voor 200 sats verkocht of wil je ze verkopen voor 200 sats?
Heb mijn bag vet vandaag gekocht op 200 sat, dus sta daar verlies op helaas. Had een break-out verwacht alleen zat het er niet in voor VET. Komt nog wel :P

Dus die hold ik lekker.

• mprkooij
Tominatie schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:59:
[...]

Heb mijn bag vet vandaag gekocht op 200 sat, dus sta daar verlies op helaas. Had een break-out verwacht alleen zat het er niet in voor VET. Komt nog wel :P

Dus die hold ik lekker.
Had vanmiddag wat gekocht op 198.. We staan dus ongeveer op hetzelfde punt :p

• Tominatie
  • Niet online
DJT schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:58:
Heb vanmiddag een groot deel van mijn BNB ingeruild en kijk hem nu eens gaan. :(
Zuur, heb ik ook heel vaak. Dan verkoop je iets om hem daarna keihard te zien moonen. Hoort erbij :')

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Slux schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:50:
[...]

Als je de kleuterklas hebt gehaald dan ben je toch al TA expert ? :X :+

Jij zat toch in iota ? kwam op vakantie een leuk artikeltje tegen op autoblog, probeerde het net voor je op te zoeken maar kan het niet meer vinden, staat ergens op autoblog.nl ;)
:Y “All in” idd (met een heeeeeeeeeel klein plukje HOT oOo )

Nogal druk dagje gehad en omdat er heel veel tof nieuws over IOTA te vinden is kan dat maar één ding betekenen... Een koers om te janken, dus ik ben er ff wat minder mee bezig :+

• D-Ed
  • Niet online
GrazendeKoe schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:54:
[...]

Ik weet wel een beetje van TA af, maar nog niet voldoende :+
Ik weet helemaal niets van TA af maar toch inleg x heel veel gedaan door op juiste momenten te kopen en verkopen_/-\o_ (sentiment checken is meer mijn ding :9 )

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Wat een comateuze toestand zeg :Z

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
'Een koers om te janken, dus ik ben er ff wat minder mee bezig'
Wel lekker bijgekocht tegen de huidige koersen hoop ik @D-Ed ? Want knallen gaan ze! (ooit, denk ik)

• RaptorXS
:)
edit: Daarom zit ik me maar in te lezen in de
FIU-Nederland: Financial Intelligence Unit - Nederland

[ Voor 27% gewijzigd door RaptorXS op 02-10-2018 23:38 ]

• hannez80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 20:23
https://abcnews.go.com/am...__twitter_impression=true
Kwam dit net tegen op Twitter, dacht deel het hier even.

The founders maintain this will be the world’s first “borderless university.”

Zou het toekomst hebben? En dan met een ontwikkelde UNI coin je studie betalen :) ?

• D-Ed
  • Niet online
Nurksis schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:09:
Het moment dat je besluit je bag te verkopen en de daaropvolgende twee dagen desbetreffende coin alleen nog maar zien stijgen...(ZIL) :|
Welcome to the club _/-\o_

• D-Ed
  • Niet online
Marthusiast schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:35:
'Een koers om te janken, dus ik ben er ff wat minder mee bezig'
Wel lekker bijgekocht tegen de huidige koersen hoop ik @D-Ed ? Want knallen gaan ze! (ooit, denk ik)
Mijn laatste inkoopmoment is alweer een maandje geleden maar zo ongeveer rond deze koers dus tja.. Heb in de tussentijd nog wat extra IOTA mogen toevoegen aan mijn pf door wat positieve trades maar ik ben nu niet meer aan het traden.. Ben wel tevreden met mijn huidige stack en heb de komende tijd geen zin in “stres”.. Speel met leuke winst sinds start (zomer 2017... qua inleg, niet qua uren als ik die zou rekenen)

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Nou ik heb de dips all the way down gekocht, en heb nu een gem aanschafprijs van rond de 1,20 meen ik (moet ik ff nakijken). Op een gegeven moment gestopt met bijkopen idd. Verleidelijk om nu mijn gem inkoopprijs flink te drukken, maar ben ook wel in voor 'ik zie het wel'. Ik geloof wel 100% in het project, dus alle vertrouwen.. Jij? ( @D-Ed )

• D-Ed
  • Niet online
Marthusiast schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 00:00:
Nou ik heb de dips all the way down gekocht, en heb nu een gem aanschafprijs van rond de 1,20 meen ik (moet ik ff nakijken). Op een gegeven moment gestopt met bijkopen idd. Verleidelijk om nu mijn gem inkoopprijs flink te drukken, maar ben ook wel in voor 'ik zie het wel'. Ik geloof wel 100% in het project, dus alle vertrouwen.. Jij? ( @D-Ed )
:Y Koop niets meer bij.. Ben happy met de huidige voorraad..

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
De TI's van XRP zien er goed uit, bijna alles op oversold. Wat denken jullie? Veilig genoeg om in te stappen? Wordt wel krap nu BTC volgens velen op het punt staat uit te breken een dezer dagen. We weten niet welke kant op.

• mprkooij
ggj87 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 00:57:
De TI's van XRP zien er goed uit, bijna alles op oversold. Wat denken jullie? Veilig genoeg om in te stappen? Wordt wel krap nu BTC volgens velen op het punt staat uit te breken een dezer dagen. We weten niet welke kant op.
Zelf in XRP gestapt op 8180.

En 5 min later staat die op 7801 of course.

[ Voor 8% gewijzigd door mprkooij op 03-10-2018 02:23 ]

• Specy
Wat een rare drops steeds. Er is iets anders dan anders - geen idee wat alleen,

Alts zakken nu wel (heel lichtjes).

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 06:25
Is het zover, wordt het een bear?

6.53 uur : Flinke sellwalls rond de $ 6400.

[ Voor 41% gewijzigd door bruutone op 03-10-2018 06:56 . Reden: .. ]

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Haha Vitalik doet ook lekker mee met het bashen van Core.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/rfqsoy8pfwp11.png

https://twitter.com/Vital.../1046577259849478144?s=19

https://coinspice.io/bitc...ogic-its-super-effective/

[ Voor 21% gewijzigd door Kain_niaK op 03-10-2018 07:16 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Slux
  • Niet online
Mensen hoeven dat bcash niet meer te bashen, want dankzij mensen zo als jij, krijgt iedereen er toch wel een hekel aan *O*

Keep going dude you're are doing a great job *O*

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Slux schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 07:10:
Mensen hoeven dat bcash niet meer te bashen, want dankzij mensen zo als jij, krijgt iedereen er toch wel een hekel aan *O*

Keep going dude you're are doing a great job *O*
Ik zou maar oppassen dat ik jouw cointje niet ga promoten, want dan krijgt iedereen er ook een hekel aan.
Misschien moet ik mij laten betalen voor mijn talent. Lekker een coin shorten en dan mij betalen om hem te promoten.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• bruutone
Wat denken jullie dat het gaat worden, gaan we nog verder zakken?

• Matadores
  • Laatst online: 01:13
bruutone schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 07:22:
Wat denken jullie dat het gaat worden, gaan we nog verder zakken?
Ja, maar het zou zo maar eens kunnen gaan stijgen :*)

• bruutone
Ik hoop het... Werd vroeg wakker, gooi pc aan en op dat moment dat 'diepe dal' . Gelijk met 2k erin in de bounce, hoezo gokken :9

• bruutone
:-( WTF... Het lijkt wel of er een bug zit in Binance. Zet net een limit van 6400 en hij verkoopt gewoon alles voor de actuele prijs...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

bruutone schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:19:
:-( WTF... Het lijkt wel of er een bug zit in Binance. Zet net een limit van 6400 en hij verkoopt gewoon alles voor de actuele prijs...
Dat is toch juist correct? Als je nu een buy van 6400 had gezet, dan was dat gelukt. Is de huidige koers hoger en zet je een lagere sell order, dan verkoop je nu voor de meest actuele prijs. Je was denk ik op zoek naar een stop limit sell order?

• Slux
  • Niet online
Dat is toch wel fijn aan een gdax daar kan je geen buy of sell limit orders onder of boven de actuele prijs instellen

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 03-10-2018 08:30 ]

• bruutone
Taro schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:21:
[...]

Dat is toch juist correct? Als je nu een buy van 6400 had gezet, dan was dat gelukt. Is de huidige koers hoger en zet je een lagere sell order, dan verkoop je nu voor de meest actuele prijs. Je was denk ik op zoek naar een stop limit sell order?
Oeps, ik zat inderdaad in de verkeerde tab 8)7

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Slux schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:27:
Dat is toch wel fijn aan een gdax daar kan je geen buy of sell limit orders onder of boven de prijs instellen
De theorie is heel simpel: Is er een overeenkomende openstaande order, dan verkoop je direct, maar wel voor de meest actuele prijs die beschikbaar is en dus nagenoeg hetzelfde is als de huidige last koers. Is er een overeenkomende order die jouw nieuwe order matched, en wil je dus niet direct verkopen of kopen, maar pas op die prijs: Dan een stop limit order.
bruutone schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:28:
[...]
Oeps, ik zat inderdaad in de verkeerde tab 8)7
Kan je makkelijk herkennen aan het 3e invoer veld he :)

Ik maak zelf nog weleens de fout in the heat of the moment dat ik denk een market sell/buy te hebben gedaan, maar dan heb ik vlak daarvoor de pagina vernieuwd en zit ik op de limit tab ipv market tab. 3 minuten later zie je dat je een limit order hebt geplaatst die niet is ingevuld ipv een market sell order en dan heb je op een mooie rode candle meegelift. Afijn, altijd scherp blijven.

[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 03-10-2018 08:32 ]

• bruutone
Nou, ik zit er weer in op 6450. Gelukkig gebeurde het op een gunstig moment..

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

bruutone schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:31:
Nou, ik zit er weer in op 6450. Gelukkig gebeurde het op een gunstig moment..
Ik ben bang dat je zo opnieuw weer wil verkopen. Er is geen krachtige bounce, dit gaat zo nog wel lager.

• bruutone
Taro schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:33:
[...]

Ik ben bang dat je zo opnieuw weer wil verkopen. Er is geen krachtige bounce, dit gaat zo nog wel lager.
Stop limit staat nu op 6400. We zien het wel. Als hij eronder duikt dan duiken we wellicht echt het diepe in. Die golf wacht ik dan wel even af.

• Slux
  • Niet online
Shorts lopen alleen maar op dipske zal nog wel even doorgaan

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

bruutone schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:36:
[...]

Stop limit staat nu op 6400. We zien het wel. Als hij eronder duikt dan duiken we wellicht echt het diepe in. Die golf wacht ik dan wel even af.
Als ik jou was zou ik hem rond 6378 ofzo zetten. De 6.400 aantikken gebeurt mogelijk wel, er iets doorheen zakken ook, maar de kans dat je daarna weer terug naar +-6.440 schiet is best wel groot en dan heb je dus te vroeg verkocht. Zakt hij door de 6370-80 regionen, dan is de kans op 6.300 en lager erg groot.

• bruutone
Bedankt voor je advies! Heb hem nu daarop gezet idd. Ik ben benieuwd.

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:56
XRP what are you doing to me :/

Hey dat rijmt

• bruutone
De grote groene wolk die CM Enhanced Ichimoku aangeeft heeft mij toch doen besluiten ff te dumpen :)

• fast_ray
  • Laatst online: 16-01-2021
Zo buyorders gezet, unleash the bear!!
Zelfs de mini bulltrend van de afgelopen week is nu omgedraaid met een lower high.
Laddertje van 5.1k door naar 4k

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Ik heb alleen nog ZIL en BNB, de rest is inmiddels de deur uit.

• fast_ray
Taro schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:42:
Ik heb alleen nog ZIL en BNB, de rest is inmiddels de deur uit.
ZIL gisteren gauw weg gedaan, had die nog gekocht op 0.00009 ETH
Was een mooi bijna dubbeltje 8)

Wel mooi project overigens, zeker 1 die ik terug ga kopen.
Inmiddels ook bepaald welke projecten het komend jaar worden
ADA, ICX, NEO, EOS, ONT, NANO, XRP als main
WAN, ZIL, ZRX, XLM, VET voor erbij

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-11 15:25

ScreamGT

joejoe

mugenmarco schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:45:
XRP what are you doing to me :/

Hey dat rijmt
Transferring the money from the impatient to the patient. Hodl.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:56
Wanneer start de PNC bank het Ripple project? aka dat ze met Ripple gaan samenwerken?

ik weet van de aankondiging (zie link) maar de vraag is wanneer ze daad werkelijk hiermee beginnen.

https://www.coindesk.com/...o-adopt-ripples-xcurrent/

• bruutone
Als XRP op 45 USDT cent komt ga ik ervoor :9

[ Voor 5% gewijzigd door bruutone op 03-10-2018 10:13 . Reden: valuta toegevoegd ]

• Slux
  • Niet online
bruutone schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:59:
Als XRP op 45 cent komt ga ik ervoor :9
?? staat er al onder
https://www.bitstamp.net/market/tradeview/

[ Voor 11% gewijzigd door Slux op 03-10-2018 10:04 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Euro vs Dollars vs volgorde 54 / 45. Daarom ook handig als mensen de valuta erbij noemen :)

• Slux
  • Niet online
mugenmarco schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:59:
Wanneer start de PNC bank het Ripple project? aka dat ze met Ripple gaan samenwerken?

ik weet van de aankondiging (zie link) maar de vraag is wanneer ze daad werkelijk hiermee beginnen.

https://www.coindesk.com/...o-adopt-ripples-xcurrent/
Ik snap niet zo wat een bank hier als voordeel uit haalt, pas als alle banken het gebruiken heeft het pas echt nut toch?, en dat gaat 100% zeker nooit gebeuren.

Overigens is xcurrent wel een heel mooi product vind ik zelf.

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 03-10-2018 10:11 ]

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10 12:10
fast_ray schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:48:
[...]

ZIL gisteren gauw weg gedaan, had die nog gekocht op 0.00009 ETH
Was een mooi bijna dubbeltje 8)

Wel mooi project overigens, zeker 1 die ik terug ga kopen.
Inmiddels ook bepaald welke projecten het komend jaar worden
ADA, ICX, NEO, EOS, ONT, NANO, XRP als main
WAN, ZIL, ZRX, XLM, VET voor erbij
mag ik je AVA nog aanbevelen..... super mooi project, werkend product en staat nog zeer laag.

• fast_ray
jasper7878 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:11:
[...]

mag ik je AVA nog aanbevelen..... super mooi project, werkend product en staat nog zeer laag.
Dat mag altijd :) Zal me er eens in gaan verdiepen.
Zit met NEO en ONT al redelijk dik in de nep 5 keten, maar wat travala voor erbij is het overwegen waard.

Probeer altijd een mix te vinden tussen plek op CMC, keten, soort oplossing, nieuw of wat ouder project en simpel groeipotentieel binnen de grafiek en dat dan uiteraard alleen voor projecten waar ik vertrouwen in heb

• fast_ray
Slux schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:09:
[...]

Ik snap niet zo wat een bank hier als voordeel uit haalt, pas als alle banken het gebruiken heeft het pas echt nut toch?, en dat gaat 100% zeker nooit gebeuren.

Overigens is xcurrent wel een heel mooi product vind ik zelf.
Vergis je niet als een aantal grote banken het gaan gebruiken gaat de rest vanzelf mee.
Daarnaast zie ik XRP heel simpel als de brug tussen gewoon geld en de crypto wereld..... Als die brug eenmaal geslagen is dan opent daarna pas de weg voor echte gedecentraliseerde crypto currencies (en dan zet ik mijn geld duidelijk op ADA)

• jasper7878
[quote]fast_ray schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:19:
[...]

Zit met NEO en ONT al redelijk dik in de nep 5 keten, maar wat travala voor erbij is het overwegen waard.

ok, zelf zit ook goed in de nep 5 tokens, waarbij travala er echt met kop en schouders uit springt. kleine supply, ervaren team, en bewezen product(goedkopere accomodaties aanbieden dan de grote boekingskantoren). het wachten is op de fiat gateway, en de aangekondigde marketingcampagne...
btw, hun geupdate whitepaper is gisteren uitgebracht. zeer zeker de moeite waard om even door te kijken.

• nRealsus
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-10 10:20
[quote]jasper7878 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:23:
~~~
fast_ray schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:19:
[...]
ok, zelf zit ook goed in de nep 5 tokens, waarbij travala er echt met kop en schouders uit springt. kleine supply, ervaren team, en bewezen product(goedkopere accomodaties aanbieden dan de grote boekingskantoren). het wachten is op de fiat gateway, en de aangekondigde marketingcampagne...
btw, hun geupdate whitepaper is gisteren uitgebracht. zeer zeker de moeite waard om even door te kijken.
Toevallig ook meegedaan aan NEX? kijk er zelf naar uit oOo

• fast_ray
[quote]nRealsus schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:26:
~~~
jasper7878 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:23:
~~~~~~~~~~~~
[...]

NEX is zeker mooi, helaas zelf niet uitgeloot voor ICO deelname :(
Dus maar even afwachten wat de koers de eerste dagen op een exchange gaat doen

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
mprkooij schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 01:02:
[...]

Zelf in XRP gestapt op 8180.

En 5 min later staat die op 7801 of course.
Kan je mij een linkje sturen waar je het over hebt? heb je het over Ripple? en vs wat dan? BTC?
Ikzelf kijk hiernaar: https://www.tradingview.com/symbols/XRPUSD/

• Slux
  • Niet online
fast_ray schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:23:
[...]

Vergis je niet als een aantal grote banken het gaan gebruiken gaat de rest vanzelf mee.
Daarnaast zie ik XRP heel simpel als de brug tussen gewoon geld en de crypto wereld..... Als die brug eenmaal geslagen is dan opent daarna pas de weg voor echte gedecentraliseerde crypto currencies (en dan zet ik mijn geld duidelijk op ADA)
Er is al een consortium van een aantal banken die bezig is met IBM om een eigen systeem te maken, omdat de huidige crypto systemen niet voldeden, daar hebben de banken veel meer aan dan een ''startup'' als Ripple, swift systeem is volgens mij ook van de banken zelf ? ik zie ze dan eerder een versie 2.0 daar van uit brengen, dan dat alle banken Ripple gaan gebruiken.

• jasper7878
[/quote]

helaas uit geloot, maar zodra ik kan stap ik er wel direct in

Verwijderd

Ripple is zo koud het kan je transactie bevriezen!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:35:
Ripple is zo koud het kan je transactie bevriezen!
Wou het zelf niet zeggen want dan krijg je weer berichten dat het FUD is

• fast_ray
Slux schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:30:
[...]

Er is al een consortium van een aantal banken die bezig is met IBM om een eigen systeem te maken, omdat de huidige crypto systemen niet voldeden, daar hebben de banken veel meer aan dan een ''startup'' als Ripple, swift systeem is volgens mij ook van de banken zelf ? ik zie ze dan eerder een versie 2.0 daar van uit brengen, dan dat alle banken Ripple gaan gebruiken.
Yep dat is zeker waar.
Dat is ook het grote risico van de huidige crypto markt.....
Grote bedrijven zien nu de waarde van de blockchain en gaan daar eigen oplossingen voor ontwikkelen helemaal los van een verhandelbare crypto munt

Zo is Maersk volgens mij ook samen met IBM bezig om een tracking systeem op te zetten.
Dat kan crypto's als bv WTC, TRAC, VET in 1 klap overbodig/achterhaald maken.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:52
fast_ray schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:39:
[...]

Yep dat is zeker waar.
Grote bedrijven zien nu de waarde van de blockchain en gaan daar eigen oplossingen voor ontwikkelen helemaal los van een verhandelbare crypto munt

Zo is Maersk volgens mij ook samen met IBM bezig om een tracking systeem op te zetten.
Alleen als Maersk die techniek voor iedereen beschikbaar maakt natuurlijk; anders moet je op zoek naar alternatieven. Macbooks hebben andere laptops ook niet overbodig gemaakt.

• Slux
  • Niet online
fast_ray schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:39:
[...]

Yep dat is zeker waar.

Klopt, IBM heeft zelfs al een vergaand project met walmart, ik had al eerder aangegeven zij hebben veel meer kennis, geld en al een werkende infrastructuur.
Gerenommeerde bedrijven gaan geen risico nemen om met een crypto 'startup'' op grote schaal hun diensten te gebruiken.
Zal nog jaren overheen gaan voordat de echte voor en nadelen uitgefilterd worden.
Rookert25 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:41:
[...]
Alleen als Maersk die techniek voor iedereen beschikbaar maakt natuurlijk; anders moet je op zoek naar alternatieven. Macbooks hebben andere laptops ook niet overbodig gemaakt.
Dat zullen ze ook wel doen, bied alleen maar voordelen een ''decentraal'' gecentraliseerd systeem :P

[ Voor 18% gewijzigd door Slux op 03-10-2018 10:48 ]

• Thc_Nbl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-11 17:48
Rookert25 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:41:
[...]

Maersk gebruikt XLM netwerk zover mij bekend.

Wat ik persoonlijk veel belangrijker vind, het Stellar netwerk is volgens mij de eerste die aan alle legal en verzekerings eisen voldoet.
Dat maakt een netwerk pas echt interresant.

.....

ehhh.. noppes

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:46
Op naar de bodem! Weg met de shitcoins, op naar 2 jaar lang herstel en dan door naar Mars!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• bruutone
Gaan we vandaag nog een breakout krijgen of was het vals alarm en dobberen we nog even horizontaal door? Mijn driehoekje stopt toch echt ergens medio oktober, dus de breakout zal toch moeten komen binnenkort of praat ik nu echt onzin? 8)7

• Slux
  • Niet online
Thc_Nbl schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:45:
[...]

Maersk gebruikt XLM netwerk zover mij bekend.

Wat ik persoonlijk veel belangrijker vind, het Stellar netwerk is volgens mij de eerste die aan alle legal en verzekerings eisen voldoet.
Dat maakt een netwerk pas echt interresant.

.....
IBM doet veel dingen met XLM maar heeft volgens mij ook een eigen blockhain die ze gebruiken met Maersk, had er laats een artikeltje over gevonden maar kan het niet meer vinden.
Ben wel benieuwd hoe het nou precies zit.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

bruutone schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:51:
Gaan we vandaag nog een breakout krijgen of was het vals alarm en dobberen we nog even horizontaal door? Mijn driehoekje stopt toch echt ergens medio oktober, dus de breakout zal toch moeten komen binnenkort of praat ik nu echt onzin? 8)7
Het wordt vast een langdurige flatline met pas >6 maanden later een reanimatie met bijbehorende wederopstanding of neergang.

Ik zag op Twitter al berichten langskomen dat 6550-6650 de nieuwe 420 is.

• A87
  • Niet online

A87

Ik denk dat alles omhoog gaat rammen parabool omhoog rammend rond midden maand!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Slux schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:45:
[...]

Klopt, IBM heeft zelfs al een vergaand project met walmart, ik had al eerder aangegeven zij hebben veel meer kennis, geld en al een werkende infrastructuur.
Gerenommeerde bedrijven gaan geen risico nemen om met een crypto 'startup'' op grote schaal hun diensten te gebruiken.
Zal nog jaren overheen gaan voordat de echte voor en nadelen uitgefilterd worden.

[...]

Dat zullen ze ook wel doen, bied alleen maar voordelen een ''decentraal'' gecentraliseerd systeem :P
Je vergeet dat grote ondernemingen wel degelijk voordeel kunnen halen uit een samenwerking met een kleinere partij. Die partijen drukken immers niet hun eenzijdige voorwaarden door, zoals IBM. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• A87
  • Niet online

A87

Richh schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:50:
Op naar de bodem! Weg met de shitcoins, op naar 2 jaar lang herstel en dan door naar Mars!
Het is geen 2013 meer kerel

• Richh
A87 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:25:
[...]

Het is geen 2013 meer kerel
De bubbelwerking van toen gaat zich gewoon weer herhalen, let maar op :)

Verwijderd

Richh schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:26:
[...]

De bubbelwerking van toen gaat zich gewoon weer herhalen, let maar op :)
Misschien voor coins assets whatever you call em zonder usecase wel ja :P

• Slux
  • Niet online
hmr schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:20:
[...]

Je vergeet dat grote ondernemingen wel degelijk voordeel kunnen halen uit een samenwerking met een kleinere partij. Die partijen drukken immers niet hun eenzijdige voorwaarden door, zoals IBM. :)
Die drukken ze niet voor niks door, en dat zullen de kleine jongens ook wel snel aanpassen.
Als er mogelijkheden voor bedrijven zijn om onder voorwaarden uit te komen zullen ze daar ook alles aan doen, je moet je als leverancier daar immers ook goed voor indekken.

• Richh
Verwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:28:
[...]

Misschien voor coins assets whatever you call em zonder usecase wel ja :P
Dat zijn 95% van de coins op dit moment :P

Veel 'beloftes' lopen nu al langer dan 2 jaar, er is nog altijd niks van ingelost, terwijl de waarde nog steeds exorbitant is.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
fast_ray schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:19:
[...]

Probeer altijd een mix te vinden tussen plek op CMC, keten, soort oplossing, nieuw of wat ouder project en simpel groeipotentieel binnen de grafiek en dat dan uiteraard alleen voor projecten waar ik vertrouwen in heb
Gebruik Switcheo super easy

Verwijderd

Richh schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:28:
[...]

Dat zijn 95% van de coins op dit moment :P

Veel 'beloftes' lopen nu al langer dan 2 jaar, er is nog altijd niks van ingelost, terwijl de waarde nog steeds exorbitant is.
Dat klopt zeker, veel coins zijn overpriced. Ondertussen zijn er toch wel een aantal coins mooi aan de weg aan het timmeren :)

• Richh
Verwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:44:
Ondertussen zijn er toch wel een aantal coins mooi aan de weg aan het timmeren :)
"Het is geen 2013 meer"

:+

Pagina: 1 ... 302 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!