Met munten als HOT en NPXS gaat het toch nooit meer goed komen of wel? Ik zie in de orderboeken op Binance dat er bij HOT 2874 BTC aan HOT in de sell orders staat tegenover krap 500 BTC in de kooporders. De prijs zit al ruim 1,5 week vast rond 16 sat. Dat kan alleen nog maar naar beneden of zie ik dat verkeerd?
Persoonlijk kijk ik trouwens niet naar andere exchanges. Koop en verkoop toch op support en resistance en iedere exchange volgt de ander toch wel. Buy en sellwalls zeggen voor mij sowieso niets. Af en toe heb je er wel eens 1tje die ook echt blijft staan tot ie opgegeten is, maar 9 van de 10x worden ze toch verwijdert. Tijd terug stonden er eens sell walls van in de 1000'en BTC's, Voor whales is het ook een tool om mensen te beinvloeden.Marthusiast schreef op woensdag 26 september 2018 @ 22:19:
Kijk @Slux en @PilatuS zo leer ik nog eens wat (ben ook maar een beginneling), dank!
Zou ik niet zeggen. HOT heeft eerder flink vast gezeten. Komt vast wel weer een moment dat iemand iets met zijn wall doet of de wall opgegeten wordtggj87 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 22:24:
Met munten als HOT en NPXS gaat het toch nooit meer goed komen of wel? Ik zie in de orderboeken op Binance dat er bij HOT 2874 BTC aan HOT in de sell orders staat tegenover krap 500 BTC in de kooporders. De prijs zit al ruim 1,5 week vast rond 16 sat. Dat kan alleen nog maar naar beneden of zie ik dat verkeerd?
Ja, maar dat was rond 8 sat, dit is 16 sat, 2x zo hoog. Qua vraag/aanbod is het aanbod nu meer dan 5x zo hoog in het orderboek.PilatuS schreef op woensdag 26 september 2018 @ 22:26:
[...]
Zou ik niet zeggen. HOT heeft eerder flink vast gezeten. Komt vast wel weer een moment dat iemand iets met zijn wall doet of de wall opgegeten wordt
Yup, nog steeds. Sommige pagina's lijken het te doen, maar andere geven 500 errors. Traden werkt gewoon.sourcecode schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:00:
iedereen last van een trage binance, 500 errors ?
[ Voor 4% gewijzigd door Specy op 26-09-2018 22:29 ]
Haha dat tegen mij zeggen na de nog korter door de bocht opmerking die je zelf maakte......
Maar goed altijd je eigen plan volgen en niks van anderen aannemen.
Weet je zeker dat je voorlopig gewoon mag blijven werken.
Ook dan gaat het wel een keer een kant op. Kan even duren, maar er komt wel weer een punt dat er beweging in komt. Mocht je willen kopen gewoon in de gaten houdenggj87 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 22:28:
[...]
Ja, maar dat was rond 8 sat, dit is 16 sat, 2x zo hoog. Qua vraag/aanbod is het aanbod nu meer dan 5x zo hoog in het orderboek.
Klopt, totdat ze erachter komen dat de chauffeur heeft lopen prutsen met de apparatuur waardoor de lading verloren is gegaan. Is het dan niet praktisch dat je via een gedeelde ledger kan aantonen wie wat waar heeft gemeten en heeft uitgevoerd?Slux schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:01:
[...]
Sorry hoor maar zijn tal van voorbeelden dat een VET nooit zal werken,
Zo is er een voorbeeld van een transport waar producten worden cool worden gehouden, de cooling gaat stuk van de truck, de chauffeur hoeft alleen een blokje op de sensor te leggen en het probleem is fixed
Daarnaast, een bedrijf dat zo de boel besodemietert is geen lang leven beschoren. Daar heb je geen blockchain, IoT of wat voor Industry 4.0 tech voor nodig
Appie Heijn en de blockchain, niet altijd een gelukkige kombinatie:
Bron: https://www.trouw.nl/groe...n-sinaasappelen~a20d6a5c/Een nieuwe dienst van Albert Heijn laat zien waar de sinaasappelen voor sap vandaan komen. Die blijken ook afkomstig van een plantage waar de plukkers worden uitgebuit.
Wel een mooi voorbeeld van een echte use case voor blockchain. Alhoewel ik mij wel afvraag wat in dit geval de toegevoegde waarde is van blockchain. AH heeft hun supply chain inzichtelijk gemaakt voor consumenten voor een specifiek product.RaptorXS schreef op woensdag 26 september 2018 @ 22:59:
Appie Heijn en de blockchain, niet altijd een gelukkige kombinatie:
[...]
Bron: https://www.trouw.nl/groe...n-sinaasappelen~a20d6a5c/
Is dit niet gewoon een kwestie geweest van het koppelen van een aantal serie batchnummer uit hun ERP systeem van elke schakel in de keten, die een volgnummer geven die je vervolgens print op je label?
Het zou pas mooi werken als je binnen een en dezelfde blockchain zou kunnen checken waar een sinaasappel belandt is. Of dat nou uiteindelijk bij AH, Jumbo, Walmart, Carrefour of welke supermarktketen dan ook is.
L
Zoek eens op bydcompany op twitter, de bovenaan gepinde tweet is de partnership met Vechain. Veel meer in de spotlight kan bijna niet.
BMW, vechain doet mee aan de startup garage en geeft in oktober een presentatie tijdens een interne BMW conference.
LVMH, same story, vechain zit in een soort van start-up programma van LVMH
De chips, Tijdens de Amsterdam meetup werden er t-shirts weggegeven met chips die je kon scannen. Vervolgens zag je dan op die website de kenmerken van dat shirt
Cocacolakid, is gewoon een insider die op deze manier Vechain probeert te shillen. Lukte vrij goed tot nog toe
En VTHO, is als de GAS van NEO. Het mainnet is nog niet zolang live, we hebben al de eerste voorbeelden gezien van hoe het mainnet werkt (Chinese Valentijnsdag). De komende maanden staan in het teken van de eerste bedrijven live brengen op het mainnet. Dan pas gaat VTHO een functie hebben. Maar verwachten dat VTHO bakken met geld op gaat leveren is denk ik te kortzichtig, wellicht dat het ooit 1 of 2 cent kan worden, maar dat is het denk ik dan ook wel.
En je kunt veel van Vechain zeggen, maar ze houden zich aan hun deadlines, ze hebben by far het meest interessante klantenbestand van alle crypto’s en zijn tot nog toe erg betrouwbaar gebleken. Ze verkondigen geen bullshit
Kritiek is prima, maar bullshit verkondigen is niet ok. Welke partnership is fake?Slux schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:01:
[...]
Sorry hoor maar zijn tal van voorbeelden dat een VET nooit zal werken,
Zo is er een voorbeeld van een transport waar producten worden cool worden gehouden, de cooling gaat stuk van de truck, de chauffeur hoeft alleen een blokje op de sensor te leggen en het probleem is fixed
Diverse partnerships die gelogen zijn en zelfs nu met die Chinese autofabrikant zijn er vraag tekens, zij hebben nog geen PB uitgestuurd van een samenwerking alleen Vechain.
Toen was er ook nog een samenwerking met BMW, wat toch niet helemaal was wat het moest zijn.
Een Renault, een Lois Viton, een coca cola kid, een state of the art RFID machine enz enz
En dan hebben we nog het THOR verhaal, hoe gaat het daarmee trouwens ?
Zoek eens op bydcompany op twitter, de bovenaan gepinde tweet is de partnership met Vechain. Veel meer in de spotlight kan bijna niet.
BMW, vechain doet mee aan de startup garage en geeft in oktober een presentatie tijdens een interne BMW conference.
De chips, Tijdens de Amsterdam meetup werden er t-shirts weggegeven met chips die je kon scannen. Vervolgens zag je dan op die website de kenmerken van dat shirt
Cocacolakid, is gewoon een insider die op deze manier Vechain probeert te shillen. Lukte vrij goed tot nog toe
En VTHO, is als de GAS van NEO. Het mainnet is nog niet zolang live, we hebben al de eerste voorbeelden gezien van hoe het mainnet werkt (Chinese Valentijnsdag). De komende maanden staan in het teken van de eerste bedrijven live brengen op het mainnet. Dan pas gaat VTHO een functie hebben. Maar verwachten dat VTHO bakken met geld op gaat leveren is denk ik te kortzichtig, wellicht dat het ooit 1 of 2 cent kan worden, maar dat is het denk ik dan ook wel.
En je kunt veel van Vechain zeggen, maar ze houden zich aan hun deadlines, ze hebben by far het meest interessante klantenbestand van alle crypto’s en zijn tot nog toe erg betrouwbaar gebleken. Ze verkondigen geen bullshit
Grootste kritiek in deze is dat het een private blockchain betreft en de data dus in zoverre niet 100% betrouwbaar ispaul-s83 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 23:18:
[...]
Wel een mooi voorbeeld van een echte use case voor blockchain. Alhoewel ik mij wel afvraag wat in dit geval de toegevoegde waarde is van blockchain. AH heeft hun supply chain inzichtelijk gemaakt voor consumenten voor een specifiek product.
Is dit niet gewoon een kwestie geweest van het koppelen van een aantal serie batchnummer uit hun ERP systeem van elke schakel in de keten, die een volgnummer geven die je vervolgens print op je label?
Het zou pas mooi werken als je binnen een en dezelfde blockchain zou kunnen checken waar een sinaasappel belandt is. Of dat nou uiteindelijk bij AH, Jumbo, Walmart, Carrefour of welke supermarktketen dan ook is.
Exactly my point. Had dus ook opgelost kunnen worden door Truus van de administratie handmatig wat data in een traditionele database te laten inkloppen...Blik1984 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 23:27:
[...]
Grootste kritiek in deze is dat het een private blockchain betreft en de data dus in zoverre niet 100% betrouwbaar is
Een blockchain is pas nuttig wanneer deze decentraal genoeg is. Wanneer 1 partij de controle er over heeft verliest het gelijk zijn nut. Als iemand meer dan 51% van de BTC hashrate zou hebben is heel BTC gelijk onbetrouwbaar. AH gebruikt het woord blockchain als reclamemiddel, meer niet.Blik1984 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 23:27:
[...]
Grootste kritiek in deze is dat het een private blockchain betreft en de data dus in zoverre niet 100% betrouwbaar is
Jullie hadden d'r zin in? Teringjantje wat een berichten. Dacht ff dat de nieuwe bullrun was begonnen.
Geen bullrun, gewoon een hoop shitTominatie schreef op woensdag 26 september 2018 @ 23:42:
Jullie hadden d'r zin in? Teringjantje wat een berichten. Dacht ff dat de nieuwe bullrun was begonnen.
Shit? Ik heb nog nooit zo'n serieuze discussie hier gezien. Jammer dat het over xrp ging maar het moet ergens beginnen.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Als het serieus begint te worden en gelijk over XRP gaat. Dan zou ik gaan oppassen. Het 'leeft' dus bij mensen.The_Worst schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:10:
Shit? Ik heb nog nooit zo'n serieuze discussie hier gezien. Jammer dat het over xrp ging maar het moet ergens beginnen.
Oppassen waarvoor dan @Yub ? Gewoon interesse
Verwijderd
Zodra de prijs van een coin zich positief afzet tegen het algehele marktsentiment is het al vaak weer de 'next bitcoin' met een gouden toekomst.
Zouden we deze discussie ook hebben gevoerd als XRP een -50% had gedaan tegen de andere koersen in en bijvoorbeeld ingehaald zou zijn door Bcash?
Natuurlijk hoop ik dat iedereen hier er schatrijk mee wordt, dat terzijde.
Zouden we deze discussie ook hebben gevoerd als XRP een -50% had gedaan tegen de andere koersen in en bijvoorbeeld ingehaald zou zijn door Bcash?
Verwijderd
Voor het missen van de boot.Marthusiast schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:12:
Oppassen waarvoor dan @Yub ? Gewoon interesse
Al zou je XRP als long term gok willen nemen, wat je lekker zelf moet weten, is de kans groot dat er nog wel een mooier koopmomentje komt dan nu.
Of XRP nu succesvol gaat blijken of niet, voorlopig draait de prijs op speculatie en meer niet.
Nu we het toch over ripple hebben, ik hou hem nog even in de gaten voor ik ga pitten. Misschien nog een mooi instapmomentje uitkiezen.
Het is blijkbaar toch iets wat mensen bezig aan het houden is momenteel, ongeacht negatief of positief. Het brengt iets teweeg (Hier een discussie) Is het begin van een afslachting van een munt of worden wij hier allemaal bewust dat het toch niet zo een slecht idee is dat XRP. Ongeacht of we het nu over Crypto / XRP hebben. Op deze manier starten de meeste dingen. Onenigheid ! @Marthusiast
Ach iedereen is vrij te investeren in een doel naar keuze toch @Yub ? En keuzes kunnen slim of dom 'zijn', of naar verloop van tijd slim of dom 'zijn'.. Ik sluit me aan bij @Verwijderd , ik wens iedereen die actief is in crypto een schatrijke toekomst toe. Gaaf dat we hier zijn, enthousiast zijn, en mooie nieuwe technieken zien. Voor elk wat wils!
Verwijderd
Impliceer je hier nu eigenlijk dat XRP geen echte crypto is?Yub schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:17:
Het is blijkbaar toch iets wat mensen bezig aan het houden is momenteel, ongeacht negatief of positief. Het brengt iets teweeg (Hier een discussie) Is het begin van een afslachting van een munt of worden wij hier allemaal bewust dat het toch niet zo een slecht idee is dat XRP. Ongeacht of we het nu over Crypto / XRP hebben. Op deze manier starten de meeste dingen. Onenigheid ! @Marthusiast
Geintje, ik hou al op
Zo serieus vond ik het niet. Vragen wat ik met XRP zou moeten in de de toekomst was al te veel voor de shillers.The_Worst schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:10:
Voor mij is het nog steeds dat er een munt gepumped is. Sommige mensen halen er dan van alles bij waardoor een ordinaire pump iets compleet anders zou moeten zijn.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:13:
Zodra de prijs van een coin zich positief afzet tegen het algehele marktsentiment is het al vaak weer de 'next bitcoin' met een gouden toekomst.
Zouden we deze discussie ook hebben gevoerd als XRP een -50% had gedaan tegen de andere koersen in en bevoordeeld ingehaald zou zijn door Bcash?
Wel grappig dat toen NANO de dikke pump deed niemand het er over had dat er meer achter zou moeten zitten, maar bij XRP ineens wel. We zullen zien welke munt de volgende pump krijgt. BCH was al lekker bezig met 24% vandaag, welk nieuws kunnen we hier bij verzinnen waardoor het meer dan een pump is ?
Verwijderd
Simpel, het pizzatent project van Kain_niaK.PilatuS schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:22:
[...]
We zullen zien welke munt de volgende pump krijgt. BCH was al lekker bezig met 24% vandaag, welk nieuws kunnen we hier bij verzinnen waardoor het meer dan een pump is ?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2018 00:27 ]
Ik dwing niemand tot een keuze. Laat ik dat voorop stellen. Ook al zit er eigen belang bij (ontkennen heeft geen zin, want ik heb gekocht) dat bewijs ik denk ik door te zeggen door mijn eerdere post over "pas op jongens met fomo, voor swell dumpte de prijs" .Ik definieer zaken niet als slim of dom. Sterker nog. Ik heb het liever vaker fout. Ook daar leer ik van! Rijkdom moet toch geen doel 'zijn'? Het moet toch een leeg bestaan zijn als je plots zonder 'leren' 5 miljoen hebt bijvoorbeeld? Het onderweg zijn en leren, dat is wat rijkdom brengt.Marthusiast schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:21:
Ach iedereen is vrij te investeren in een doel naar keuze toch @Yub ? En keuzes kunnen slim of dom 'zijn', of naar verloop van tijd slim of dom 'zijn'.. Ik sluit me aan bij @Verwijderd , ik wens iedereen die actief is in crypto een schatrijke toekomst toe. Gaaf dat we hier zijn, enthousiast zijn, en mooie nieuwe technieken zien. Voor elk wat wils!
Dat impliceer ik inderdaad! Ik ga altijd tegen de stroom in (voor een broodje shoarma)Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:21:
[...]
Impliceer je hier nu eigenlijk dat XRP geen echte crypto is?
Geintje, ik hou al op
Naar mijn bescheiden mening is er te weinig bull-volume bij Ripple. Denk daarom ook dat de 7700-7800 niet gaat houden. Ik koop dus niet in.
Volgende interessante zone is voor mij dan 7500-7600 alleen ga ik nu lekker slapen dus laat 't aan me voorbij schieten.
Heb wel weer mijn bag SNT bijgevuld. Die accumuleer ik lekker rond de 560-570 sats. Hopen dat ik het goed heb gezien en het positief uitpakt. Alhoewel het natuurlijk allemaal enorm afhangt van bitcoin die maar niet uit deze kleine zone wil breken (naar beneden of naar boven). Stabilisatie na maanden van daling/actie/whalepumpsdumps is begonnen. Bitcoin doet officieel niks meer, tot de nieuwe bull run.
Volgende interessante zone is voor mij dan 7500-7600 alleen ga ik nu lekker slapen dus laat 't aan me voorbij schieten.
Heb wel weer mijn bag SNT bijgevuld. Die accumuleer ik lekker rond de 560-570 sats. Hopen dat ik het goed heb gezien en het positief uitpakt. Alhoewel het natuurlijk allemaal enorm afhangt van bitcoin die maar niet uit deze kleine zone wil breken (naar beneden of naar boven). Stabilisatie na maanden van daling/actie/whalepumpsdumps is begonnen. Bitcoin doet officieel niks meer, tot de nieuwe bull run.
Wel grappig dat de persoon die het meeste XRP heeft hier er het minst fanatiek over is, maar er gewoon nuchter tegenaan kijktYub schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:28:
[...]
Ik dwing niemand tot een keuze. Laat ik dat voorop stellen. Ook al zit er eigen belang bij (ontkennen heeft geen zin, want ik heb gekocht) dat bewijs ik denk ik door te zeggen door mijn eerdere post over "pas op jongens met fomo, voor swell dumpte de prijs" .Ik definieer zaken niet als slim of dom. Sterker nog. Ik heb het liever vaker fout. Ook daar leer ik van! Rijkdom moet toch geen doel 'zijn'? Het moet toch een leeg bestaan zijn als je plots zonder 'leren' 5 miljoen hebt bijvoorbeeld? Het onderweg zijn en leren, dat is wat rijkdom brengt.
Daarom ook 'zijn' tussen quotes.. Ik ben hier iig om te leren, te beleven.. Geen verkeerde intenties.Yub schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:28:
[...]
Ik dwing niemand tot een keuze. Laat ik dat voorop stellen. Ook al zit er eigen belang bij (ontkennen heeft geen zin, want ik heb gekocht) dat bewijs ik denk ik door te zeggen door mijn eerdere post over "pas op jongens met fomo, voor swell dumpte de prijs" .Ik definieer zaken niet als slim of dom. Sterker nog. Ik heb het liever vaker fout. Ook daar leer ik van! Rijkdom moet toch geen doel 'zijn'? Het moet toch een leeg bestaan zijn als je plots zonder 'leren' 5 miljoen hebt bijvoorbeeld? Het onderweg zijn en leren, dat is wat rijkdom brengt.
Ark krijg een pump denk ik, is ook zon beetje enige zonder pomps. Zal toch ook een keer aan moeten geloven.PilatuS schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:22:
[...]
Wel grappig dat toen NANO de dikke pump deed niemand het er over had dat er meer achter zou moeten zitten, maar bij XRP ineens wel. We zullen zien welke munt de volgende pump krijgt. BCH was al lekker bezig met 24% vandaag, welk nieuws kunnen we hier bij verzinnen waardoor het meer dan een pump is ?
NIet gek kijken als die opeens +80% staat lol, is al 12x omlaag gevallen ofso procentje of 1200?
Met 60cent per stuken rond 10 miljoen beschikbare tokens in top100 notabene. Geen slecht instapmoment lol
Als je een paar duizend ark koopt is zelfde als de waarde van een paar miljoen XRP op dit moment als ark op #3 komt bij wijze van spreken
[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 27-09-2018 00:46 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Arghhh, Ripple gaat toch gewoon vrolijk door. Jammer, een gemiste kans 
Achja: keuze gemaakt en inFOMO'en moetje dan niet meer doen. Of niet dan @PilatuS
Probeer laatste tijd toch meer rationele beslissingen te maken i.p.v. op gevoel (kwa traden).
Achja: keuze gemaakt en inFOMO'en moetje dan niet meer doen. Of niet dan @PilatuS
Probeer laatste tijd toch meer rationele beslissingen te maken i.p.v. op gevoel (kwa traden).
Fantasie brengt geen geld. Ik probeer in de realiteit en werkelijkheid te blijven. (Dat is voor mij heel veel waard) Komt een stukje door mijn werk. Waar het altijd over geld, impact en techniek gaat. Voornamelijk stress die daar bij komt kijken en op mensen afkomt op die momenten (leuk om te zien hoe ze daarop reageren). Zodra mensen emotie gaan vertonen of vooroordelen over iets hebben gaan ze nat bij mij. Bij mij bestaat niet alleen ja of nee, maar ja en nee als het moet. Maar tussen de regels door luister ik naar elk mens. Onze zintuigen zijn maar zo beperkt, er ontglipt altijd iets.PilatuS schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:31:
[...]
Wel grappig dat de persoon die het meeste XRP heeft hier er het minst fanatiek over is, maar er gewoon nuchter tegenaan kijkt
Natuurlijk niet. Ik begrijp je heel goed! Ik kan fel overkomen, bedoel ik helemaal niet zo. Sterker nog, leuk dit soort gesprekken.Marthusiast schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:37:
[...]
Daarom ook 'zijn' tussen quotes.. Ik ben hier iig om te leren, te beleven.. Geen verkeerde intenties.
Zou prima kunnenA87 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:41:
[...]
Ark krijg een pump denk ik, is ook zon beetje enige zonder pomps. Zal toch ook een keer aan moeten geloven.
NIet gek kijken als die opeens +80% staat lol, is al 12x omlaag gevallen ofso procentje of 1200?
Met 60cent per stuken rond 10 miljoen beschikbare tokens in top100 notabene. Geen slecht instapmoment lol
FOMO heb ik gelukkig geen last meer van. Ben gisteren wel meegelift op de XRP trein en heb wat verdientTominatie schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:42:
Kunnen genoeg mensen nog een hoop van lerenYub schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:46:
[...]
Fantasie brengt geen geld. Ik probeer in de realiteit en werkelijkheid te blijven. (Dat is voor mij heel veel waard)
Prachtig. Ik ga hem helemaal kijken.A87 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:48:
[...]
YouTube: Full Inter-dimensional Interview: Bashar and Alan Steinfeld
Doet me hier aan denken
Geen zorgen @Yub , ik hou van onenigheid, en je lijkt me geen type die meningen gaat 'afslachten'. Dus ja, leuk, discussies en onenigheid! Zolang we elkaars waarheid maar respecteren.Yub schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:47:
[...]
Natuurlijk niet. Ik begrijp je heel goed! Ik kan fel overkomen, bedoel ik helemaal niet zo. Sterker nog, leuk dit soort gesprekken.
Qua blockchain tech ben ik niet eens echt een believer. Ik geloof echter wel heel erg in de communities achter sommige projecten, die bezig zijn nuttige toepassingen te bedenken voor de achterliggende technologie. Daar ligt mijn hart.
Omdat ik op een 'slecht' moment instapte (eh FOMO eind januari 2018) loop ik altijd achter de feiten aan. Ik wilde dus graag een beetje beleggen in tech die goed was voor 'de mensheid'. 'De mensheid' heeft me de maanden tot nu toe laten weten dat ze nogal hebberig is
Mijn mening over XRP: Leuke handel op het moment..
Iets meer detail zo over hoe ik het beleef
'k Heb zitten smullen. Op een gegeven moment wist ik gewoon: bij de volgende inhoudelijke reactie komt de fudbingoganda uit de kast.The_Worst schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:10:
Serieuze 'Coin van de dag praat' of zoals @Yub en @Marthusiast dingen bespreken zou ik best meer willen lezen.
[ Voor 7% gewijzigd door Chris.nl op 27-09-2018 01:25 ]
Voor elkaars menselijke waarheid te respecteren heb je inlevingsvermogen nodig. Dus neem het niet kwalijk als sommige dat niet wederzijds zien/hebben.Marthusiast schreef op donderdag 27 september 2018 @ 01:00:
[...]
Geen zorgen @Yub , ik hou van onenigheid, en je lijkt me geen type die meningen gaat 'afslachten'. Dus ja, leuk, discussies en onenigheid! Zolang we elkaars waarheid maar respecteren.
Qua blockchain tech ben ik niet eens echt een believer. Ik geloof echter wel heel erg in de communities achter sommige projecten, die bezig zijn nuttige toepassingen te bedenken voor de achterliggende technologie. Daar ligt mijn hart.
Omdat ik op een 'slecht' moment instapte (eh FOMO eind januari 2018) loop ik altijd achter de feiten aan. Ik wilde dus graag een beetje beleggen in tech die goed was voor 'de mensheid'. 'De mensheid' heeft me de maanden tot nu toe laten weten dat ze nogal hebberig isVandaar dat ik nu ook even denk aan mijn verlies van meer dan 50% (jaja ik kocht alle 'dips' en ik investeerde niet meer dan ik bereid was te verliezen) goed te maken.
Mijn mening over XRP: Leuke handel op het moment..Ook al ligt mijn hart daar niet.
Iets meer detail zo over hoe ik het beleef
Je refereert naar "de mensheid'' in/met relatie tot crypto in de tweede alinea. Heel mooi overigens! Maar beseft je wel wat dit betekent op dit moment? Dat jij geld verliest door hebberige mensen hoort er echt wel bij. Ik zie het als volgt. Je bent een voorloper van iets (investeerder van bepaalde cryptocurrency), en dus kan het "goed of slecht" uitpakken (maatschappelijk gezien) vertaald in: wel of geen extra geld uiteindelijk.. (wel of niet langer voor een baas moeten werken of geld hebben om je dromen na te kunnen jagen(of dromen van een ander?). Momenteel pakt het slecht uit voor je. Maar voor de mensheid kan het goed uitpakken uiteindelijk. Elke generatie heeft een situatie waarin het slachtoffers maakt. Maar hoe mooi zou het zijn als we met blockchain een eerlijkere wereld kunnen creëren voor de volgende generatie? Minder financiële corruptie bijvoorbeeld en dus meer geld richting arme mensen. Het blijf een moment opname en hoe je dingen bekijkt, wel of geen winst, elke actie heeft uiteindelijk een gevolg. Ik mag dan wel een leuke cent hebben gevangen met XRP. Maar uiteindelijk heb ik iemand anders zijn centen gepakt. Dus ik probeer zeker weten ook wat terug te doen voor de mensheid (op een eerlijke manier). XRP/Ripple is voor mij momenteel de beste keuze geworden omdat het letterlijk lagere kosten met zich meebrengt op het gebied van transacties. (De hoge kosten worden momenteel simpelweg doorgerekend aan klanten). Banken hoeven uiteindelijk minder geld in Nostro/Vostro accounts te hebben en houden, dat uiteindelijk vrij zou kunnen komen en ingezet zou kunnen worden in de wereldeconomie om daar een boost te kunnen geven. De crisis heeft namelijk heel veel slachtoffers gemaakt!
We denken (denk ik) hetzelfde @Yub , al maken we misschien andere keuzes. In dit geval gaat dat trouwens niet op, heb ook wat XRP ingeslagen op een gunstig moment.
En wanneer wij het over de waarde van onze crypto's en rijkdom hebben, sterven er mensen die geen eerlijk 'systeem' tot hun beschikking hebben.
Dat contrast bedoelde ik.. Ik denk dat we elkaar prima begrijpen..
Voor deze kant van de aardkloot: ik hoop dat we allemaal zo veel mogelijk investeren in de dingen die goed zijn voor de mensheid (als je niet te veel verlies hebt geleden, zo wel: maak dat dan eerst ff goed).
Dat meer.. Zoiets. Da's misschien ooit beter voor iedereen.
En wanneer wij het over de waarde van onze crypto's en rijkdom hebben, sterven er mensen die geen eerlijk 'systeem' tot hun beschikking hebben.
Dat contrast bedoelde ik.. Ik denk dat we elkaar prima begrijpen..
Voor deze kant van de aardkloot: ik hoop dat we allemaal zo veel mogelijk investeren in de dingen die goed zijn voor de mensheid (als je niet te veel verlies hebt geleden, zo wel: maak dat dan eerst ff goed).
Dat meer.. Zoiets. Da's misschien ooit beter voor iedereen.
[ Voor 3% gewijzigd door Marthusiast op 27-09-2018 01:44 ]
Ratio BCH/BTC klimpt weer omhoog, zit nu op 0.08 BTC voor een BCH. Als er nog iemand iets wilt verdienen even BCH shorten, die is net 20% omhoog en gaat vast wel weer naar beneden.
[ Voor 46% gewijzigd door Kain_niaK op 27-09-2018 02:39 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Haha, nee de IPO van Bitmain.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:26:
[...]
Simpel, het pizzatent project van Kain_niaK.
https://www.coindesk.com/...-prospectus-in-hong-kong/
Alles wat succesvol is in Bitcoin word gehaat, Bitmain, Bitcoin.com, Coinbase, Ik. Dus je moet gewoon kijken naar welke projecten het meest gehaat worden (allemaal aangestuurd vanuit de Core cult leiders die doen alsof ze voor Bitcoin zijn maar het naar de kloten proberen te helpen) en daar moet je in investeren.
Nog 300 dollar te gaan dan kan ik mijn BCH dumpen.
Weg
Goed plan! Sta ik helemaal achter. Dan gaat BCH dus eerst 300 dollar omhoog volgens jou. Top.New Yorker schreef op donderdag 27 september 2018 @ 03:03:
Nog 300 dollar te gaan dan kan ik mijn BCH dumpen.
[ Voor 12% gewijzigd door Kain_niaK op 27-09-2018 03:10 ]
Denken jullie dat xrp nog gaat zakken voor swell begint?
xrp gaat terug naar 0.2 want er zit niks van waarde achter xrp. De technology van Ripple Labs is heel erg puik. Daarom dat Roger Ver er ook in geinvesteerd heeft. Die technology is stukken beter dan swift. Maar voor die technology is dus geen XRP nodig. Het is een token waar niks nuttigs mee gedaan kan worden. Waar zijn de poker website waar je met XRP kunt spelen? Waar zijn de websites waar je op amazon kunt bestellen en met XRP kunt betalen? Waar zijn de social media websites waar mensen XRP met hun eigen content kunnen verdienen? Waar zijn de social media websites die werken op de XRP blockchain. XRP is pumpt and dump en er is nu een dikke pump geweest, als de dump komt gaat het weer terug naar 0.2Paradeux schreef op donderdag 27 september 2018 @ 03:30:
Denken jullie dat xrp nog gaat zakken voor swell begint?
Wie gaat jou hier serieus nemen?Kain_niaK schreef op donderdag 27 september 2018 @ 03:35:
[...]
xrp gaat terug naar 0.2 want er zit niks van waarde achter xrp. De technology van Ripple Labs is heel erg puik. Daarom dat Roger Ver er ook in geinvesteerd heeft. Die technology is stukken beter dan swift. Maar voor die technology is dus geen XRP nodig. Het is een token waar niks nuttigs mee gedaan kan worden. Waar zijn de poker website waar je met XRP kunt spelen? Waar zijn de websites waar je op amazon kunt bestellen en met XRP kunt betalen? Waar zijn de social media websites waar mensen XRP met hun eigen content kunnen verdienen? Waar zijn de social media websites die werken op de XRP blockchain. XRP is pumpt and dump en er is nu een dikke pump geweest, als de dump komt gaat het weer terug naar 0.2
Weg
Mensen die geen oogkleppen op hebben. Met de IPO van Bitmain is het wel weer eens duidelijk geworden dat wat er vanuit het Core kamp verspreid word, leugens zijn.
.oisyin is er ook heilig van overtuigd dat Bitmain bankrupt aan het gaan is. Dat komt gewoon omdat ie leugens gelooft die vanuit het Core kamp verspreid worden. Hij zit misschien niet zelf bij de Core cult maar hij laat zich er wel door beinvloeden. Zo vele hier. Ooit zal dat wel veranderen, dan zullen vele zien dat ik gewoon gelijk heb. Hopelijk gaat er dan ook andere mensen komen die bezig gaan zijn met project om adoptie te verorderen. Als je kijkt naar de poll die ik hier laats had, 50% zei dat ze meer dan 1000 euro verloren hebben sinds het begin van 2018.
Das toch niet gezond? Mensen die naar mij luisteren die weten dat de bear market nog maar net begonnen is en dat we met zijn allen nog een flink stuk naar beneden gaan. Het gaat mij alleen om de BCH/BTC ratio. Of BCH nu 100 USD is, boeit me niet, zolang BTC maar op 50 staat.
[ Voor 75% gewijzigd door Kain_niaK op 27-09-2018 06:29 ]
Als jij een tweet voldoende gelooft voor een samenwerking zonder dat er een officieel PB vanuit PYD is gekomen, prima.Blik1984 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 23:26:
L
[...]
Kritiek is prima, maar bullshit verkondigen is niet ok. Welke partnership is fake?
Voor mij is een samenwerking met een bedrijf pas geloofwaardig als er een officieel PB uit komt zodat je van beide kanten kan lezen wat de samenwerking precies inhoudt
Vechain melde zelf dat ze een partnership hadden met BMW dat is onjuist. Ze hadden moeten melden dat ze in de race waren door mee te doen met het garage programma, dat is iets heel anders dat te roepen dat je een samenwerking hebt. Dat heet misleiding, maar je moet het wel willen zien.
Ik gaf in een aantal posts erboven ook al voorbeelden van bedrijven waar zo zogenaamd mee samenwerken maar dat die bedrijven al zaken doen met andere blockchians zoals een DB, Deloitte, Renault,
Een bedrijf die een insider gebruikt om te shillen, ik weet het niet maar dat heet koersmanipulatie en is streng verboden, als je dat bij een IBM o.i.d. doet dan mag je door naar de gevangenis, gerenommeerde bedrijven gaan echt geen zaken doen met zulke bedrijven.
Neem als voorbeeld weer een IBM die zijn veel en veel verder dan een Vechain kijk alleen maar naar hun Wal-Mart project, zij hebben de financiële middelen de infrastructuur de kennis de partners enz en zij hebben tastbare bedrijven.
Er is vorige week hier nog een filmpje geplaats over de zo genoemde kantoren van Vechain die ergens in een vergane woonwijk lag en niet eens te vinden was.
Dat zie je wel goed dat een THOR geen bakken met geld gaat opleveren, sterker nog het is nog maar de vraag of het überhaupt iets gaat doen, bedrijven die smartcontracts gaan gebruiken betalen er veelte veel voor, het hele concept is te duur op die manier.
Wat linkjes voor je
Renault die Azure gebruikt
https://media.group.renau...-de-carnet-dentretien-nu1
Keuhne & Nagel
https://www.kn-portal.com...solutions/kn_enginechain/
En de DB linkjes had ik al hier boven gepost, zo kan je van bijna alle bedrijven waar Vechain partnerships van melden informatie op de website van de partner zelf vinden die vaak net iets anders zeggen.
Je ziet het ook aan de koers als een Vechain zo goed zou zijn en al echte use cases heeft waarom staan we nu op deze koers, en niet op de 10usd plus zoals de meeste hier riepen in het begin van het jaar ?
Er waren zelfs mensen die het over 50 tot 100 usd hadden
Je hebt betalende klanten nodig, aan partnerships heb je niks, ik heb zelf ook 1001 partnerships met verschillenden bedrijven maar ze leveren mij geen geld op, ik verdien aan mijn klanten iets wat Vechian nog niet is gelukt.
Die Enginechain is geen blockchain, maar gewoon een wordplay op supply chain. Het is een naampje voor het proces dat ze gebruiken en stamt al van lang voordat VEN bestond.
Dat gezegd hebbende is de BMW partnership inderdaad groots verkondigd, maar stelde niets voor. Ik raak die munt niet meer aan. In het verleden zo, zo zwaar gemanipuleerd. Alle dalingen en stijgingen waren kunstmatig (gut feeling, geen hard bewijs)
Dat gezegd hebbende is de BMW partnership inderdaad groots verkondigd, maar stelde niets voor. Ik raak die munt niet meer aan. In het verleden zo, zo zwaar gemanipuleerd. Alle dalingen en stijgingen waren kunstmatig (gut feeling, geen hard bewijs)
[ Voor 22% gewijzigd door yinx84 op 27-09-2018 08:23 ]
Dat draait op VGM portal zover ik weet, wat weer op met de blockchain werktyinx84 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:19:
Die Enginechain is geen blockchain, maar gewoon een wordplay op supply chain. Het is een naampje voor het proces dat ze gebruiken en stamt al van lang voordat VEN bestond.
Ik heb er zelf nog wel een zakje van maar die gaan eruit bij de volgende pump, in het bedrijf zelf heb ik geen vertrouwen
Wat een berichten over XRP; krijg er nog rimpels van
Mijn bescheiden mening over XRP:
Leuk om geld binnen te harken door de hype die er ontstaat maar het blijft een token (crypto?) bedoeld voor de banken. Maar crypto is volgens mij bedoeld om juist die banken buiten spel te zetten, toch?
Dan zouden projecten als Populous en OmiseGo meer aandacht verdienen. En wat dacht je van Veritaseum? Daar komt helemaal geen bank meer aan te pas.
Misschien is dit allemaal toekomstmuziek. Banken zijn nog de realiteit helaas, het noodzakelijke kwaad.
Leuk om geld binnen te harken door de hype die er ontstaat maar het blijft een token (crypto?) bedoeld voor de banken. Maar crypto is volgens mij bedoeld om juist die banken buiten spel te zetten, toch?
Dan zouden projecten als Populous en OmiseGo meer aandacht verdienen. En wat dacht je van Veritaseum? Daar komt helemaal geen bank meer aan te pas.
Misschien is dit allemaal toekomstmuziek. Banken zijn nog de realiteit helaas, het noodzakelijke kwaad.
Als je Vechain, een blockchain startup, gaat vergelijken met IBM, een mastodont die al enkele decennia meegaat. Dan moet je idd wel tot de conclusie komen dat Vechain amateurs zijn. Niet de meest eerlijke vergelijking. Nog even los van dat IBM beursgenoteerd is en zich aan regels moet houden, en Vechain nietSlux schreef op donderdag 27 september 2018 @ 07:39:
[...]
Als jij een tweet voldoende gelooft voor een samenwerking zonder dat er een officieel PB vanuit PYD is gekomen, prima.
Voor mij is een samenwerking met een bedrijf pas geloofwaardig als er een officieel PB uit komt zodat je van beide kanten kan lezen wat de samenwerking precies inhoudt
Vechain melde zelf dat ze een partnership hadden met BMW dat is onjuist. Ze hadden moeten melden dat ze in de race waren door mee te doen met het garage programma, dat is iets heel anders dat te roepen dat je een samenwerking hebt. Dat heet misleiding, maar je moet het wel willen zien.
Ik gaf in een aantal posts erboven ook al voorbeelden van bedrijven waar zo zogenaamd mee samenwerken maar dat die bedrijven al zaken doen met andere blockchians zoals een DB, Deloitte, Renault,
Een bedrijf die een insider gebruikt om te shillen, ik weet het niet maar dat heet koersmanipulatie en is streng verboden, als je dat bij een IBM o.i.d. doet dan mag je door naar de gevangenis, gerenommeerde bedrijven gaan echt geen zaken doen met zulke bedrijven.
Neem als voorbeeld weer een IBM die zijn veel en veel verder dan een Vechain kijk alleen maar naar hun Wal-Mart project, zij hebben de financiële middelen de infrastructuur de kennis de partners enz en zij hebben tastbare bedrijven.
Er is vorige week hier nog een filmpje geplaats over de zo genoemde kantoren van Vechain die ergens in een vergane woonwijk lag en niet eens te vinden was.
Dat zie je wel goed dat een THOR geen bakken met geld gaat opleveren, sterker nog het is nog maar de vraag of het überhaupt iets gaat doen, bedrijven die smartcontracts gaan gebruiken betalen er veelte veel voor, het hele concept is te duur op die manier.
Wat linkjes voor je
Renault die Azure gebruikt
https://media.group.renau...-de-carnet-dentretien-nu1
Keuhne & Nagel
https://www.kn-portal.com...solutions/kn_enginechain/
En de DB linkjes had ik al hier boven gepost, zo kan je van bijna alle bedrijven waar Vechain partnerships van melden informatie op de website van de partner zelf vinden die vaak net iets anders zeggen.
Je ziet het ook aan de koers als een Vechain zo goed zou zijn en al echte use cases heeft waarom staan we nu op deze koers, en niet op de 10usd plus zoals de meeste hier riepen in het begin van het jaar ?
Er waren zelfs mensen die het over 50 tot 100 usd hadden
Je hebt betalende klanten nodig, aan partnerships heb je niks, ik heb zelf ook 1001 partnerships met verschillenden bedrijven maar ze leveren mij geen geld op, ik verdien aan mijn klanten iets wat Vechian nog niet is gelukt.
Ik vind, in de huidige tijd, een vastgepinde tweet op de officiële twitter account meer waard dan een persbericht waar 99% van de de pers toch niks mee doet. Of nog beter, een 8 minuten durende Vechain reclame op CNBC in samenwerking met BYD...
BMW is een betalende klant, dat is waar een PO over gaat. Dat je een order hebt waarvoor je betaald krijgt. Dat de community helemaal losgaat bij een partnership en de meest vreemde dingen erbij gaat verzinnen kan Vechain ansich verder niet veel aan doen. Feit is dat ze volgende maand het product gaan presenteren bij BMW.
Je hebt afgelopen zondag het Vechain item op CNBC zeker gemist? Daar werd DB Schenker en BYD uitgebreid behandeld op de Amerikaanse nationale TV. Als dat geen bevestiging meer is vanuit DB Schenker dan weet ik het ook niet.
En Renault, Microsoft en Viseo, je bedoelt die oplossing waar Vechain aan heeft meegewerkt? https://vechaininsider.co...tal-car-maintenance-book/
Dat filmpje over het kantoor was lachen. Eerst bij BYD op bezoek gaan en vragen over de partnership stellen aan een paar medewerkers die van niks wisten en dan op zoek naar het Vechain kantoor, wat gelukkig maar niet op een hele dure locatie staat. En dan lopen zeuren dat die geen inside information krijgt...
Ik begrijp verder de behoefte aan persberichten niet zo, blockchain initiatieven zijn vrij innovatief en onzeker. Dat zijn meestal niet de persberichten die een groot beursgenoteerd bedrijf gaat uitsturen.
Kain_niaK schreef op donderdag 27 september 2018 @ 06:25:
[...]
Mensen die geen oogkleppen op hebben....
Das toch niet gezond? Mensen die naar mij luisteren die weten dat de bear market nog maar net begonnen is en dat we met zijn allen nog een flink stuk naar beneden gaan. Het gaat mij alleen om de BCH/BTC ratio. Of BCH nu 100 USD is, boeit me niet, zolang BTC maar op 50 staat.
[ Voor 41% gewijzigd door D-Ed op 27-09-2018 08:50 ]
Ik heb begrepen dat de XRP token die wij kopen niets te maken hebben met de banken. Als banken interesse hebben in gebruik van de Ripple techniek, dan fietst Ripple een aantal engineers naar binnen en zetten ze een private chain op, inclusief eigen token.staafmixer schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:43:
Wat een berichten over XRP; krijg er nog rimpels van![]()
XRP is niets meer dan een soort techdemo/testnetwerk voor het echte werk.
Lijkt wel dat de meeste mensen zijn vergeten dat de EU zelf al bezig is met een consortium van banken voor een eigen blockchain netwerk samen met IBM.
[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 27-09-2018 08:57 ]
Kain_niaK schreef op donderdag 27 september 2018 @ 03:35:
[...]
xrp gaat terug naar 0.2 want er zit niks van waarde achter xrp. De technology van Ripple Labs is heel erg puik. Daarom dat Roger Ver er ook in geinvesteerd heeft. Die technology is stukken beter dan swift. Maar voor die technology is dus geen XRP nodig. Het is een token waar niks nuttigs mee gedaan kan worden. Waar zijn de poker website waar je met XRP kunt spelen? Waar zijn de websites waar je op amazon kunt bestellen en met XRP kunt betalen? Waar zijn de social media websites waar mensen XRP met hun eigen content kunnen verdienen? Waar zijn de social media websites die werken op de XRP blockchain. XRP is pumpt and dump en er is nu een dikke pump geweest, als de dump komt gaat het weer terug naar 0.2
staafmixer schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:43:
Wat een berichten over XRP; krijg er nog rimpels van![]()
Ik lees graag mee in dit topic. Het voelt alsof je de reacties van www.nu.nl leest. Het geeft in ieder geval een mooie weergave van het onderbuiks gevoel wat betreft crypto. Laat ik voorop stellen dat iedereen lekker zelf moet weten waar hij of zij in investeert. Laten we elkaar daar een beetje ruimte in bieden.yinx84 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:52:
[...]
Ik heb begrepen dat de XRP token die wij kopen niets te maken hebben met de banken. Als banken interesse hebben in gebruik van de Ripple techniek, dan fietst Ripple een aantal engineers naar binnen en zetten ze een private chain op, inclusief eigen token.
XRP is niets meer dan een soort techdemo/testnetwerk voor het echte werk.
Maar nu lees ik elke dag bakken reacties over XRP die zo ongefundeerd zijn dat de tranen me in de ogen springen.Gelukkig heeft iemand de moeite genomen om alle FUD samen te vatten en te bestrijden in een mooie website. Zie https://fudbingo.com, lees het eens door zou ik zeggen.
Een oprechte vraag, wie denkt hier oprecht dat we over een x aantal jaar alle banken buiten spel hebben gezet en volledig overgestapt zijn op cryptocurrencies? En als dat ooit gebeurd hoe gaat dat dan in zijn werk?
Jongens, banken en overheden gaan nergens heen! Die zullen er altijd zijn. De techniek van Bitcoin en alles wat daarna gekomen is is prachtig en gaat ook zeker gebruikt worden maar we worden echt niet onze eigen bank. Dus beter pikken we een graantje van die verrekte overheden en rijken der aarde mee.
Wauw, al die XRP haat.
We zitten natuurlijk allemaal in de cryptos om er geen geld aan te verdienen. Die XRP toch, ging zomaar naar de $3,80 afgelopen januari! Nou, mij zag je echt niet instappen rond de $0,16! Want XRP is troep, en heeft geen usecase en totaal geen nut in de praktijk.
*zoekt sarcasme knopje.
Laat mij niet lachen.
We zitten natuurlijk allemaal in de cryptos om er geen geld aan te verdienen. Die XRP toch, ging zomaar naar de $3,80 afgelopen januari! Nou, mij zag je echt niet instappen rond de $0,16! Want XRP is troep, en heeft geen usecase en totaal geen nut in de praktijk.
*zoekt sarcasme knopje.
Laat mij niet lachen.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Nou als dit geen helderheid geeft dan weet ik het ook niet meer.Noxa schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:13: Zie https://fudbingo.com, lees het eens door zou ik zeggen.
Verwijderd
Tussen al dit XRP geweld ramt ETN even de top 50 binnen.
Schip ahoy maatjes, shitcoin in zicht!
WTF waarom blijft ETN maar doorknallen? Ik zeg de nieuwe BITCOIN komt er aan jongesVerwijderd schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:10:
Tussen al dit XRP geweld ramt ETN even de top 50 binnen.
Zoveel goudkoorts. Ik snap nog steeds niet waarom al die muntjes zoveel waard moeten worden. In de basis staat dat gewoon haaks op het aantrekkelijk maken van het gebruiken van een blockchain (hoge prijs = hoge gebruikskosten). En dan al die blockchains die de kosten voor gebruik proberen te scheiden van de prijs van de muntjes. Volgensmij houd dat vooral in de waarde van het oorspronkelijke muntje dus in vrijwel niks is. Daar waar je deze eigenlijk niet eens nodig hebt en de prijs dus puur is gebaseerd op de goudkoorts in de markt.
Verwijderd
Simpel, de tech van ETN is superieur en zeer snelmicmulder schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:21:
[...]
WTF waarom blijft ETN maar doorknallen? Ik zeg de nieuwe BITCOIN komt er aan jonges
Zo hebben ze een uitgebreide KYC (know your customer)geïntegreerd in hun online wallets . Echt een super move voor een privacy coin
Natuurlijk hebben ze ook een instant payment verification waardoor je meteen kunt zien of je coins overgemaakt zijn. Dat het ongeveer een uur duurt voordat je coins daadwerkelijk spendeerbaar zijn is bijzaak.
Verder hebben ze natuurlijk een zeer gaaf logo met een blauwe bliksemschicht. Dit staat symbolisch voor hoe snel je batterij leeg trekt als je de mobile miner (waarvan we allemaal weten dat het geen minen is) draait.
En niet te vergeten hebben ze een zeer gezond netwerk wat compleet gebacked wordt door ASICS. Zodra die wegvallen duurt een transactie zo'n 48h.
Great team. They even have a working website.
Hetzelfde voor Dogecoin.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:33:
[...]
Simpel, de tech van ETN is superieur en zeer snelde banken zijn oprecht geïnteresseerd in deze razendsnelle technologie
, en ze zijn goed voorbereid op de toekomst.
Zo hebben ze een uitgebreide KYC (know your customer)geïntegreerd in hun online wallets . Echt een super move voor een privacy coin.
Natuurlijk hebben ze ook een instant payment verification waardoor je meteen kunt zien of je coins overgemaakt zijn. Dat het ongeveer een uur duurt voordat je coins daadwerkelijk spendeerbaar zijn is bijzaak.
Verder hebben ze natuurlijk een zeer gaaf logo met een blauwe bliksemschicht. Dit staat symbolisch voor hoe snel je batterij leeg trekt als je de mobile miner (waarvan we allemaal weten dat het geen minen is) draait.
En niet te vergeten hebben ze een zeer gezond netwerk wat compleet gebacked wordt door ASICS. Zodra die wegvallen duurt een transactie zo'n 48h.
Such website, amaze team. Wow concept en een logo waar je gelukkige feels van krijgt!
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
En daar zijn óók ongelofelijk veel tokens van én die is in t verleden al meermaals enorm gestegen dus daar willen banken zeker gebruik van gaan maken. Go Doge![b]
Hetzelfde voor Dogecoin.
Such website, amaze team. Wow concept en een logo waar je gelukkige feels van krijgt!
Ik lul ook zomaar wat
Verwijderd
Such quantity, much value.shovelhead1340 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:55:
[...]
En daar zijn óók ongelofelijk veel tokens van én die is in t verleden al meermaals enorm gestegen dus daar willen banken zeker gebruik van gaan maken. Go Doge!
Very investable.
Ѧ rk zit opeens te pompen. Ik denk dat er een dikke FOMO klap aan zit te komen binnen een week of 4
[ Voor 79% gewijzigd door A87 op 27-09-2018 11:22 ]
OMG plaats 48Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:33:
[...]
Simpel, de tech van ETN is superieur en zeer snelde banken zijn oprecht geïnteresseerd in deze razendsnelle technologie
, en ze zijn goed voorbereid op de toekomst.
Zo hebben ze een uitgebreide KYC (know your customer)geïntegreerd in hun online wallets . Echt een super move voor een privacy coin.
Verwijderd
Voor alle nieuwe mensen binnen dit topic; deze moet je gezien hebben als je in crypto zit.
Never gets old.
Never gets old.
Mwoa, zelf ben ik ook wel aanhanger van dat de bearmarkt nog wel even gaat doorzetten en dat we de bodem nog lange niet niet hebben gezien. Its a zero sum game. En voorlopig zie ik geen nieuw geld het systeem in stromen.
Helemaal niet meegelezen op dit forum? Wat een onzin kraam jij allemaal uit.Alabama_man schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:23:
Zoveel goudkoorts. Ik snap nog steeds niet waarom al die muntjes zoveel waard moeten worden. In de basis staat dat gewoon haaks op het aantrekkelijk maken van het gebruiken van een blockchain (hoge prijs = hoge gebruikskosten). En dan al die blockchains die de kosten voor gebruik proberen te scheiden van de prijs van de muntjes. Volgensmij houd dat vooral in de waarde van het oorspronkelijke muntje dus in vrijwel niks is. Daar waar je deze eigenlijk niet eens nodig hebt en de prijs dus puur is gebaseerd op de goudkoorts in de markt.
Zelf denk ik dat zo'n 80% van de mensen in crypto dit doet om geld te verdienen. Als je dit doet voor een ''betere en veiligere wereld'' dan leef je in een utopie naar mijn mening. Alsof je met jouw bijdrage de wereld gaat verbeteren. Het is een online casino en je wilt gewoon geld maken, en 95% van de munten gaat nooit gebruikt worden, maar boeie lekker geld verdienen. En als je wel bij dat beetje hoort wat het niet doet voor geld dan is dat ook hartstikke mooi. Maar ik deel je sarcasme screamGTScreamGT schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:49:
Wauw, al die XRP haat.
*zoekt sarcasme knopje.
Laat mij niet lachen.
Dat is toch geen verschil met aandelen kopen en met winst verkopen?drusloos schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:10:
[...]
Zelf denk ik dat zo'n 80% van de mensen in crypto dit doet om geld te verdienen. Als je dit doet voor een ''betere en veiligere wereld'' dan leef je in een utopie naar mijn mening. Alsof je met jouw bijdrage de wereld gaat verbeteren. Het is een online casino en je wilt gewoon geld maken, en 95% van de munten gaat nooit gebruikt worden, maar boeie lekker geld verdienen. En als je wel bij dat beetje hoort wat het niet doet voor geld dan is dat ook hartstikke mooi. Maar ik deel je sarcasme screamGT
Alsof het de meeste wat kan schelen wat voor bedrijf het is.
Maak daar, naar mijn mening, maar 98% van.drusloos schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:10:
[...]
Zelf denk ik dat zo'n 80% van de mensen in crypto dit doet om geld te verdienen.
Mijn insteek: 'k Zit in een coin waarvan ik hoop dat 't toekomstige mainnet sowieso in Aziatische landen fanatiek gebruikt zal gaan worden. Dus ja, ik speculeer erop dat anderen in de toekomst (veel) meer voor m'n coin willen neerleggen (dus piramidespel). Maar heb op mijn manier wel een educated guess gedaan.
Het risico is groot, ook omdat we wellicht de waarde (functie) van blockchains nog niet zeker kunnen inschatten. Dus geen idee welk prijskaartje er uiteindelijk aan komt te hangen. Ik zie het als minder zekere investering dan aandelen, ik zou daarom ook niet adviseren om er geld in te steken wat je niet kan missen. Ik beleef het als hobby en volatiel feestje met grotere winkans en meer voorpret dan de Staatsloterij.
Daarnaast zie ik dat figuren als @PilatuS qua traden meer op safe kunnen spelen dan mijn bovenstaande redenering. Dus ze minder risico lopen en wellicht wel met geld kunnen spelen wat ze niet bereid hoeven zijn te verliezen, slechts percentages van hun inleg. Zover ben ikzelf nog niet.
Het risico is groot, ook omdat we wellicht de waarde (functie) van blockchains nog niet zeker kunnen inschatten. Dus geen idee welk prijskaartje er uiteindelijk aan komt te hangen. Ik zie het als minder zekere investering dan aandelen, ik zou daarom ook niet adviseren om er geld in te steken wat je niet kan missen. Ik beleef het als hobby en volatiel feestje met grotere winkans en meer voorpret dan de Staatsloterij.
Daarnaast zie ik dat figuren als @PilatuS qua traden meer op safe kunnen spelen dan mijn bovenstaande redenering. Dus ze minder risico lopen en wellicht wel met geld kunnen spelen wat ze niet bereid hoeven zijn te verliezen, slechts percentages van hun inleg. Zover ben ikzelf nog niet.
Zelf aanhanger zijn van welke MENING dan ook is primaAlabama_man schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:57:
[...]
Mwoa, zelf ben ik ook wel aanhanger van dat de bearmarkt nog wel even gaat doorzetten en dat we de bodem nog lange niet niet hebben gezien. Its a zero sum game. En voorlopig zie ik geen nieuw geld het systeem in stromen.
De gequote heer verspreid zijn evangelie alsof hij ‘The One’ is die de waarheid in pacht heeft.. De ‘andersdenkende’ zet hij graag weg als onwetend etc. etc.
Laat ik juist dáár een gruwelijke hekel aan hebben.. Misschien even Google’n op zijn username en je begrijpt mijn punt misschien wat beter
En welke coin is dat dan?Chris.nl schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:42:
Mijn insteek: 'k Zit in een coin waarvan ik hoop dat 't toekomstige mainnet sowieso in Aziatische landen fanatiek gebruikt zal gaan worden. Dus ja, ik speculeer erop dat anderen in de toekomst (veel) meer voor m'n coin willen neerleggen (dus piramidespel). Maar heb op mijn manier wel een educated guess gedaan.
Gaat het niet om, gewoon één van de zoveel coins die 100.000 TPS beloven, zeggen schaalbaar gedecentraliseerd te zijn en een mooie site hebben met top investeerders, partners en een mooi landschap op de achtergrond. Ik hapte vooral op het idee dat alles weg te wuiven is met één goudkoortsargument.
[ Voor 11% gewijzigd door Chris.nl op 27-09-2018 13:18 ]
Onzin, zitten genoeg gebruikers op darkweb enso om wiet te kopen bijv of sloffen sigaretten uit Rusland etc.red1 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:32:
[...]
Maak daar, naar mijn mening, maar 98% van.
Mischien zelfs LSD
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 27-09-2018 13:19 ]
Mensen die zeggen dat ze in cryptocurrency zitten voor andere zaken dan geld zijn dezelfde mensen die zeggen dat ze de playboy kopen voor de artikelen
Verwijderd
Ik niet. Ik koop mijn coins voor de tietenTvermeulen schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:28:
Mensen die zeggen dat ze in cryptocurrency zitten voor andere zaken dan geld zijn dezelfde mensen die zeggen dat ze de playboy kopen voor de artikelen
BCH pompt lekker door. Ben benieuwd hoe ver ie gaat komen. Zit nu op 30% over de afgelopen 7 dagen. Als XRP en NANO wat zegt dan kan dat wel eens 50% of meer worden.
https://www.cryptovibes.c...give-you-a-definite-date/
"Marius stated that ETF is not the biggest thing ongoing to follow. The “real deal” is Bakkt NYSE-backed crypto-platform which is coming later this year. For the record, NYSE (New York Stock Exchange) is the largest stock exchange in the whole world, amassing a total market cap of 23 TRILLION dollars. That is 100x bigger than all of the crypto."
As the big guys are coming and there is one thing that makes all the difference, they will physically back their leveraged trading with Bitcoin. That means, they will need to buy the Bitcoin first from the market, driving up the price.
/ Om de middag een beetje bullish mee te beginnen.Marius predicts the bull market to start in late September, reaching a Bitcoin price of $20,000 throughout October, November and reach its peak of $50,000-$100,000 in December, January or even $150,000 with a bit of luck. Looking at an average multiple of 17x and a maximum multiple of 40x, this is within the normal range.
Verwijderd
Wiet en sigarettenA87 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:18:
[...]
Onzin, zitten genoeg gebruikers op darkweb enso om wiet te kopen bijv of sloffen sigaretten uit Rusland etc.
Mischien zelfs LSD
Wat dacht je van grondstoffen voor synthetische drugs op zeer grote schaal, tonnen harddrugs, verarmd uranium, wapens, mensenhandel, kinderporno?
Dat is onze onderwereld.
Alhoewel ik ook geen fan ben van zijn stijl kan ik me er niet echt aan storen. Daar waar er wel meerdere in dit topic zijn die denken de waarheid in pacht te hebben.D-Ed schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:07:
[...]
Zelf aanhanger zijn van welke MENING dan ook is prima![]()
De gequote heer verspreid zijn evangelie alsof hij ‘The One’ is die de waarheid in pacht heeft.. De ‘andersdenkende’ zet hij graag weg als onwetend etc. etc.
Laat ik juist dáár een gruwelijke hekel aan hebben.. Misschien even Google’n op zijn username en je begrijpt mijn punt misschien wat beter
Prima onderbouwing. Maargoed sinds je hebt aangegeven dat je crypto’s van je wajong uitkering aanschaft neem ik al je reactie’s sowieso al met een korrel zout.A87 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:59:
[...]
Helemaal niet meegelezen op dit forum? Wat een onzin kraam jij allemaal uit.
Zoveel mensen, zoveel wensen. Ik irriteer me er wel aan dus tja, af en toe probeer ik hem weer ‘op het rechte pad’ te krijgen maar zoals bij zoveel gelovigen heeft dat weinig zinAlabama_man schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:44:
[...]
Alhoewel ik ook geen fan ben van zijn stijl kan ik me er niet echt aan storen. Daar waar er wel meerdere in dit topic zijn die denken de waarheid in pacht te hebben.
Tominatie schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:42:
https://www.cryptovibes.c...give-you-a-definite-date/
[...]
[...]
[...]
/ Om de middag een beetje bullish mee te beginnen.
Ik wilde voorzichtig zijn voor ik zo’n bulk met mensen over me heen kreeg, maar mijn gevoel zegt ook dat percentage. Eigenlijk maken we elkaar rijk en arm. Ik ben gewoon ingestapt omdat ik het casino op een gegeven moment saai vind, heb er een leuke auto van kunnen kopen, toto en staatsloterij bijna letterlijk geld weggooien is en dit leuk is voor af en toe, en crypto letterlijk elke seconde kan veranderen. Ik heb op 200% in de plus gestaan, en sta nu op 85% in de min. Nou ik vermaak me elke dag met de koersen dus wat ik er in heb gelegd heb ik al terug verdiend aan amusement. 1 jaar elke dag naar de kroeg haal je minder amusement uit en koste mij denk ik meer geld en m’n lever.red1 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:32:
[...]
Maak daar, naar mijn mening, maar 98% van.
Ach vanuit mijn werk heb ik over de jaren geleerd dat als mensen niet open staan om dingen te leren. Dat ze het waarschijnlijk nooit zullen leren. Energie daarin stoppen is dan snel verspilde energie.D-Ed schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:50:
[...]
Zoveel mensen, zoveel wensen. Ik irriteer me er wel aan dus tja, af en toe probeer ik hem weer ‘op het rechte pad’ te krijgen maar zoals bij zoveel gelovigen heeft dat weinig zin
In de loop der tijd heb ik dat ook geleerd maar tja.. Het bloed kruipt waar het niet gaan kanAlabama_man schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:55:
[...]
Ach vanuit mijn werk heb ik over de jaren geleerd dat als mensen niet open staan om dingen te leren. Dat ze het waarschijnlijk nooit zullen leren. Energie daarin stoppen is dan snel verspilde energie.
Toegegeven, de verleiding is af en toe groot
TA-vrienden zeggen dit over BTC;
(mocht je geïnteresseerd zijn)
Ik ben natuurlijk bullish as fuck.
Bearish scenario:
Wat we momenteel zien is dat het orderblock tussen 6450 en 6550 zoals gisteren aangegeven zware resistance zou zijn. Hierboven sluiten zou bullish geweest zijn. We zien dat BTC precies binnen het orderblock gesloten is en vervolgens weer naar beneden is gaan bewegen vanaf zijn resistance lijn. We zijn dus tot nu toe rejected door het orderblock maar er nog niet onderuit gevallen.
op de 1H candles is te zien dat de vorige laatste close verbroken is met een nieuwe low. Tevens is BTC zowel op 1h als op 4h timeframe onder uit de ichimoku cloud gevallen en op 1h is MACD al bearish gekruist. De 4h MACD cross lijkt tevens aanstaande. Ook staan de 14/50/200 EMA op meeste timeframes bearish. op 4h en 1h is 14 onder beide gedoken en op de daily is te zien dat BTC de 14 EMA gereject heeft. Er zijn dus veel bearish signalen te zien.
Mochten we in een van de aankomende candles onder het orderblock sluiten (rond 6440/6445 of lager) dan geeft dit een duidelijk signaal dat de bears momenteel aan de macht zijn.
Wanneer we Kijken naar mogelijk resistance punten/zones komen we momenteel uit rond de 6260/6290 zone terecht. Er is hier ons weekly support volgens pivot points, een fibonacci extensie en de volgende orderblock support te zien. Tevens is hier een supportlijn te zien. Hieronder is volgende belangrijke support die te zien is volgens meerdere fibonacci extensies en volgende weekly pivot point support op 5840-5850. Mochten we daar echt onder zakken dan zien we 4800 als meest waarschijnlijke target.
Bullish scenario:
De bullish situatie is iets simpeler. Boven 6560 USD zou bullish zijn. Op dat punt koop ik BTC pas weer terug. De resistance omhoog is nog zeer sterk, boven de 6560 zal BTC waarschijnlijk veel weerstand ontvangen van 6690-6800. Volgende resistance is te vinden rond de 7k volgens trendlijn + fibonacci extensie en pivot point resistance op de weekly.
https://www.tradingview.com/x/FHpUJc0p/
Zondag aanstaande stroomt er weer 30k vers FIAT in de markt dankzij 1 bepaald project. En zo lang dat project succesvol zullen er nog vele en veel grotere FIAT instromingen plaats vinden.Alabama_man schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:57:
[...]
https://blog.guts.tickets...get-protocol-f23cf51ac631
De rode loper voor de institutionele belegger word ook langzaam aan uitgerold. Bakkt bijvoorbeeld en mogelijk ETF, hoe dat gaat uitpakken moeten we nog zien. Maar het is wel BULLISH
BTC eoy 15k
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Kortom: ff 60 Dollar erbij en we zijn bullish, moet wel goedkomen dusTominatie schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:07:
TA-vrienden zeggen dit over BTC;
[...]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Niet zo vreemd aangezien Bitmain zojuist een IPO heeft aangekondigd. Dan is het wel fijn om de illiquide BCH een beetje te pompen om zodoende de boeken rooskleuriger voor te stellen.PilatuS schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:40:
BCH pompt lekker door. Ben benieuwd hoe ver ie gaat komen. Zit nu op 30% over de afgelopen 7 dagen. Als XRP en NANO wat zegt dan kan dat wel eens 50% of meer worden.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!