Yep dat zou mooi zijn.Taro schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:12:
[...]
Kortom: ff 60 Dollar erbij en we zijn bullish, moet wel goedkomen dus

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Yep dat zou mooi zijn.Taro schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:12:
[...]
Kortom: ff 60 Dollar erbij en we zijn bullish, moet wel goedkomen dus
Orderblock is trouwens iets wat ICT (Inner Circle Trader) aanleert.Tominatie schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:07:
TA-vrienden zeggen dit over BTC;
(mocht je geïnteresseerd zijn)
Ik ben natuurlijk bullish as fuck.
[...]
Haha, ik merk dat jij er ook veel van weet. Ik ken al die termen niet. Ben persoonlijk ook geen TA'er en ga ik ook niet worden/leren. Vind het alleen wel geinig om te volgen/lezen wat ze te zeggen hebben.gise schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:20:
[...]
Orderblock is trouwens iets wat ICT (Inner Circle Trader) aanleert.
Orderblocks zijn in principe dit:
stel je hebt een uptrend, vervolgens switch je naar een downtrend, maar bovenin krijg je nog één maal een grote bullish candle.
Deze candle noemen ze vervolgens het orderblock.
Je zegt zojuist, maar gisteren begon de pump al. Persoonlijk zie ik het gewoon als een pump net zoals bij NANO en XRP. Er valt natuurlijk altijd wel nieuws bij te vinden, maar of dat ook echt de reden is.Dark Matter schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:14:
[...]
Niet zo vreemd aangezien Bitmain zojuist een IPO heeft aangekondigd. Dan is het wel fijn om de illiquide BCH een beetje te pompen om zodoende de boeken rooskleuriger voor te stellen.
Als ze uitkeringen hoger deden dan hoefde hij geen Crypto te kopen.Alabama_man schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:49:
[...]
Prima onderbouwing. Maargoed sinds je hebt aangegeven dat je crypto’s van je wajong uitkering aanschaft neem ik al je reactie’s sowieso al met een korrel zout.
Weg
New Yorker schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:52:
[...]
Als ze uitkeringen hoger deden dan hoefde hij geen Crypto te kopen.
“Het is de schuld van de Rabobank”New Yorker schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:52:
[...]
Nou het lijkt er toch op dat het foetsie is.Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 19:16:
[...]
Ik moest laatst ook bijna 3 uren wachten tot mijn Ethereum spendeerbaar was op Kucoin.
Je kunt altijd even de txhash van de transactie bekijken op etherscan.io, daar stond die van mij ook al een hele tijd als successful send voordat kucoin besloot de ETH vrij te geven.
Zolang je het niet per ongeluk naar een Doge adres oid hebt gestuurd denk ik dat je het wel terugziet.
Tuurlijk. En de douane laat alles natuurlijk lekker passeren.A87 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:18:
Onzin, zitten genoeg gebruikers op darkweb enso om wiet te kopen bijv of sloffen sigaretten uit Rusland etc.
Mischien zelfs LSD
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
In essentie heb je een punt en toch vind ik het te kort door de bocht. Immers wat is de nieuwe ATH? 21k dollar of 30k? Dat is toch rete lastig te bepalenfast_ray schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:35:
Heb nu een deel van dit forum doorgelezen en zonder als de alwetende over te willen komen ga ik er toch een strategische tip tegenaan gooien.
Beste traders, dit is het moment om na te denken over je exit strategie.
Slim kopen is belangrijk maar slim verkopen tijdens een bull run is nog veel belangrijker.
Zie hier gasten die dikke winsten in rook op hebben zien gaan afgelopen 9 maanden......is echt niet nodig.
Bedenk nu alvast wat je wanneer verkoopt.
Om een verbeeld te geven:
1/3 bij 75% van de ATH
1/3 bij 150% van de ATH
1/3 zo dicht mogelijk tegen de hoogste piek
uiteraard kun je dit bijstellen adhv de marktontwikkeling, als bv blijkt dat we de ATH niet eens gaan halen.
P.s. ik draai al een paar jaar mee in de crypto met prima rendement
Dat was precies wat ik dachtPHPResource schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:44:
[...]
In essentie heb je een punt en toch vind ik het te kort door de bocht. Immers wat is de nieuwe ATH? 21k dollar of 30k? Dat is toch rete lastig te bepalen
[ Voor 31% gewijzigd door shovelhead1340 op 27-09-2018 16:50 ]
Ik lul ook zomaar wat
Ik denk dat ie 'vanaf de vorige ATH' bedoelde.PHPResource schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:44:
[...]
In essentie heb je een punt en toch vind ik het te kort door de bocht. Immers wat is de nieuwe ATH? 21k dollar of 30k? Dat is toch rete lastig te bepalen
Antwoord : Volmondig, 'Ja'TomTorquay schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:32:
[...]
Tuurlijk. En de douane laat alles natuurlijk lekker passeren.![]()
Ach, waarom reageer ik hier nog op
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Je kan 't ook doorslikken of uitspugen voordat je iets zegt.
[ Voor 48% gewijzigd door Chris.nl op 27-09-2018 16:59 ]
Dat lijkt me ook maar omdat je niet weet wat de volgende run gaat doen heeft het volgens mij geen nut om van de vorige uit te gaan.Chris.nl schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:49:
[...]
Ik denk dat ie 'vanaf de vorige ATH' bedoelde.
Ik lul ook zomaar wat
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAChris.nl schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:54:
[...]
Je kan 't ook doorslikken of uitspugen voordat je iets zegt.
[ Voor 44% gewijzigd door A87 op 27-09-2018 16:58 ]
Uiteraard doe je dit op basis van de ATH van afgelopen jaar, dat is namelijk het vaste gegeven dat je hebt.PHPResource schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:44:
[...]
Anoniem: 1032405
Balen man. Als dit gisteren was dan ben ik inderdaad bang dat het niet meer zal aankomen. Wellicht even contact opnemen met de support van de betreffende exchange.Klaas25 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:32:
[...]
Nou het lijkt er toch op dat het foetsie is.Had ik een tag moeten invullen? Werd niet om gevraagd op de ontvangen exange. Die gaf alleen een ETH adress op om naar toe te sturen.
Iemand gehackt?Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:21:
[...]
Balen man. Als dit gisteren was dan ben ik inderdaad bang dat het niet meer zal aankomen. Wellicht even contact opnemen met de support van de betreffende exchange.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Vraag anders direct even aan mensen geld naar je over te maken.....Taro schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:45:
Nogmaals het verzoek aan iedereen: Koop ook een plukje BTC, niet alleen alts! Dan maken we de cryptowereld met zijn allen een stukje beter (en een enorm stuk lucratiever).
Het is niet voor mijn eigen gewin, maar ook voor die van jou en iedereen op dit forum. BTC bepaalt de markt, de meeste mensen hier zitten voor 100% in alts, daardoor stijgt BTC niet, daar hebben de alts last van.Sam2013 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 18:00:
[...]
Vraag anders direct even aan mensen geld naar je over te maken.....
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Als die kerel minder zuip N rook scheelt ook 15 euro per dagNew Yorker schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:52:
[...]
En stopt met roken, dat scheelt nog 5 Euro extra. Maar het is altijd de schuld van de overheid en anderen...A87 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 18:35:
[...]
Als die kerel minder zuip N rook scheelt ook 15 euro per dag
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 27-09-2018 18:39 ]
Ok, heb net op coinbase 0.1 BTC gekocht.. Hoop dat het helpTaro schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:45:
Mijn alts (ADA, NEO, ONT, XRP, BNB) gaan voor het overgrote gedeelte goed vandaag. Maar, BTC blijft maar aankloten en ik verwacht dat mijn winst van vandaag straks weer door een BTC daling wordt tenietgedaan.
Nogmaals het verzoek aan iedereen: Koop ook een plukje BTC, niet alleen alts! Dan maken we de cryptowereld met zijn allen een stukje beter (en een enorm stuk lucratiever).
Topper! Een voorbeeld voor iedereenJoebarRC schreef op donderdag 27 september 2018 @ 18:39:
[...]
Ok, heb net op coinbase 0.1 BTC gekocht.. Hoop dat het help. De BTC beweegt strak tussen 6450 en 6550 en gaat geen kant op idd
tja als die niet zou roken en drinken leeft die ook langer dat kost ons nog meer geldA87 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 18:35:
[...]
Als die kerel minder zuip N rook scheelt ook 15 euro per dag
Nee. Mijn doel is Om zoveel mogelijk alts te krijgen en als de btc dan op het punt staat te dalen deze te dumpen als een malloot. En dan heb ik lekker nog meer munten als ik weer koop. Dus zelf btc kopen is funest voor mijn tactiek.Taro schreef op donderdag 27 september 2018 @ 18:30:
[...]
Ik heb mijn bijdrage aan de BTC koers gedaan met 20% van mijn pf, jij ook?
Begrijp dat er wat tweakers zijn die de exit strategie niet helemaal volgen.shovelhead1340 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:55:
[...]
Dat lijkt me ook maar omdat je niet weet wat de volgende run gaat doen heeft het volgens mij geen nut om van de vorige uit te gaan.
Als je de bullrun van 2013 aanhield had je 60% verkocht voor zo'n 1200 dollar.....
Anoniem: 195229
Stiekem via KutCoin een paar bijgekocht voor extra winstAnoniem: 1032405 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 18:54:
ETN al door de 300 sats.
Nu nog even door de 2 cent. Ik hold mijn gratis coins nog steeds
Geld is een illusiebie100 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 18:53:
[...]
tja als die niet zou roken en drinken leeft die ook langer dat kost ons nog meer geld
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 27-09-2018 19:07 ]
Een andere optie kan zijn verkopen als de ATH is geweest en de correctie is begonnen. Na de 20k ATH werd er daar na nog een 17k piek gehaalt. Wat meer tricky natuurlijk, maar flink meer winstfast_ray schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:02:
[...]
Begrijp dat er wat tweakers zijn die de exit strategie niet helemaal volgen.
Je doet dit op basis van de vorige ATH, je weet immers niet wat de volgende ATH gaat worden.
Ik denk dat je beter gewoon een beetje geld kan pakken bij een ATH,beetje uitcashen dusPilatuS schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:08:
[...]
Een andere optie kan zijn verkopen als de ATH is geweest en de correctie is begonnen. Na de 20k ATH werd er daar na nog een 17k piek gehaalt. Wat meer tricky natuurlijk, maar flink meer winst
Of dat je de conclusie trekt dat andere coins vaker dan Ark iets laten zien? Staar je niet blind op Ark...A87 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:11:
Word tijd dat Ark eens wat laat zien
Als je wist wat de ATH was wel jaA87 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:09:
[...]
Ik denk dat je beter gewoon een beetje geld kan pakken bij een ATH,beetje uitcashen dus
Precies mijn punt, nu weet je dat 20k de piek was en er daarna nog 1 van 17k volgde, maar toen wist je niet dat 20k de piek was en er nog 1 van 17 zou volgen...... voor hetzelfde geld was de dag erop de koers nog 10k geweest....... Dit stukje risico loop ik dan ook maar met 1/3 van mijn bezit per coin :-)PilatuS schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:08:
[...]
Een andere optie kan zijn verkopen als de ATH is geweest en de correctie is begonnen. Na de 20k ATH werd er daar na nog een 17k piek gehaalt. Wat meer tricky natuurlijk, maar flink meer winst
In de praktijk gebeurt dat niet.fast_ray schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:15:
[...]
voor hetzelfde geld was de dag erop de koers nog 10k geweest.......
De New paradigm zou natuurlijk ook de First selloff kunnen zijn, waardoor jouw "Return to normal" later door het leven gaat als de volgende ATH.PilatuS schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:18:
[...]
In de praktijk gebeurt dat niet.
Dit is wat er eigenlijk altijd gebeurt:
[Afbeelding]
Dus verkopen op return to normal. Ik zeg ook niet dat ik dit heb gedaan hoor, maar ik overweeg het om zo te doen. Als de boel een beetje dit pad volgt, wat bij de meeste bubbels zo is, dan pak je gewoon meer winst dan gokken op wat de ATH zal zijn en van te voren verkopen.
Stel BTC gaat een nieuwe ATH doen en tikt 30k aan, daarvoor verkopen dus ? Mogelijk gaat de boel door naar 50k. Als de bubbel chart een beetje fatsoenlijk klopt dan is in theorie achteraf verkopen de beste optie.
Klinkt leuk maar je weet nog steeds niet van te voren wanneer het vooraf en achteraf is en de ath zelf is.PilatuS schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:18:
[...]
[Afbeelding]
Dus verkopen op return to normal. Ik zeg ook niet dat ik dit heb gedaan hoor, maar ik overweeg het om zo te doen. Als de boel een beetje dit pad volgt, wat bij de meeste bubbels zo is, dan pak je gewoon meer winst dan gokken op wat de ATH zal zijn en van te voren verkopen.
Stel BTC gaat een nieuwe ATH doen en tikt 30k aan, daarvoor verkopen dus ? Mogelijk gaat de boel door naar 50k. Als de bubbel chart een beetje fatsoenlijk klopt dan is in theorie achteraf verkopen de beste optie.
Ook prima natuurlijk, al laat geen enkele markt zich zo makkelijk voorspellen.PilatuS schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:18:
[...]
[Afbeelding]
Daarom verkoop ik vaak ook als het flink begint te dalen na een piek. Zo was 1 van mijn sells toen BTC van 6k naar 11.8k ging en heb verkocht op 11.2k. Daarna ging de boel weer naar 6k. Toen het zo begon te dalen wist ik vrij zeker dat de piek was geweest en de boel verder zou blijven zakken.Taro schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:23:
[...]
De New paradigm zou natuurlijk ook de First selloff kunnen zijn, waardoor jouw "Return to normal" later door het leven gaat als de volgende ATH.
Achteraf allemaal makkelijk te bepalen, vooraf of tijdens dit gebeuren is het gewoon gokken. Hopelijk komen we ooit weer voor die keuze te staan
Vandaar mijn verkopen als het flink begint te dalen. Iets minder winst, maar wel meer zekerheid dat de piek geweest is en het niet weer verder omhoog gaat.tias86 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:24:
[...]
Klinkt leuk maar je weet nog steeds niet van te voren wanneer het vooraf en achteraf is en de ath zelf is.
Blijft koffiedik kijken
Snap ik ook hoorfast_ray schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:27:
[...]
Ook prima natuurlijk, al laat geen enkele markt zich zo makkelijk voorspellen.
Mijn punt was vooral voor die mensen die hun winst van januari nu voor tussen de 70 en 90 procent kwijt zijn...... die hebben er vaak helemaal niet over nagedacht
Prepare for the next ATH
je denkt te veelSpecy schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:43:
Als exit-strategie: Ik heb 2 getallen vastgesteld en als ik daarboven kom verkoop ik de rest.
Het ene is in aantal Bitcoins (dus, zodra ik aan dat bedrag ben, maak ik 1 Bitcoin winst dan verkoop ik die meteen, ongeacht de prijs).
Het andere is een bedrag in euro's. Kom ik daarboven, dan verkoop ik ook de rest.
Op dit moment sta ik ver van dat aantal euro's af (de koers moet terug naar 10.000 EURO, zo lang geleden heb ik die bedragen bedacht...). In Bitcoins heb ik de afgelopen maanden ook niks verkocht omdat ik sinds de laatste verkoop op verlies stond, maar ik zit er nu weer vlakbij. Met een beetje geluk kan ik in 1-2 weken weer iets verkopen.
O ja. En het volgende is erg goed voor je bloeddruk: BESCHOUW AL HET GELD ONDER DIE THRESHOLDS ALS VERLOREN. Gewoon. Dat is de inleg, en die is weg. Hoe veel het ook is. Ik bereken al maanden bijna nooit meer hoeveel geld er nu inzit in euro's. Doet er niet toe, hoe laag het ook gaat, ik verkoop die Bitcoins toch nooit meer. Dus dat is helemaal niet meer relevant.
Ik denk dat er nog steeds een kans is ja. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik zojuist mijn ADA heb verkocht, omdat ik daar het hardst geraakt wordt als we wél dalen. Op de rest heb ik inmiddels stop losses staan.sourcecode schreef op donderdag 27 september 2018 @ 20:25:
zijn er nu nog mensen die denken dat we echt vanaf deze 6,5 K naar boven gaan ?
ik niet in ieder geval.
[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 27-09-2018 20:33 ]
Beter! Ik koop nog wat bij!A87 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 20:31:
We gaan een bullrun naar 50-100K of naar 300K gok ik... ligt er aan of er echt bedrijven mee gaan doen of niet.
Daarna zakt het in naar een minimum van 20k/50k
Geen idee of het gebeurt, maar de kans is er zeker. We zitten ook zo'n beetje aan het einde van de driehoek, dus heel veel ruimte is er niet meer. Een breakout is zeker niet onmogelijk.Taro schreef op donderdag 27 september 2018 @ 20:30:
[...]
Ik denk dat er nog steeds een kans is ja.
[ Voor 24% gewijzigd door TomTorquay op 27-09-2018 20:40 ]
en dat is ?TomTorquay schreef op donderdag 27 september 2018 @ 20:39:
Fear-greed-index staat ondertussen alweer redelijk hoog. Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen
Prepare for the next ATH
Be greedy when others are fearful. Be fearful when others are greedy
Na elke top in de fear-greed-index volgde een crash
Prepare for the next ATH
Kutzooi. Net nu mijn shitcoins zo lekker gaan.sourcecode schreef op donderdag 27 september 2018 @ 20:48:
daarom gaan we dus ook onder de 6k binnenkort…….
tijd voor cleaning van shitcoin, kijk naar CMC daar staat het aantal nu op 2003 !!
Ga je meedoen aan de veiling Tias? Op 0,0028 ETH/GET is het wel interessant. Dat betekent nog zo'n 10% upside van huidige 'laat' boek op IDEX.tias86 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:09:
[...]
Zondag aanstaande stroomt er weer 30k vers FIAT in de markt dankzij 1 bepaald project. En zo lang dat project succesvol zullen er nog vele en veel grotere FIAT instromingen plaats vinden.
https://blog.guts.tickets...get-protocol-f23cf51ac631
De rode loper voor de institutionele belegger word ook langzaam aan uitgerold. Bakkt bijvoorbeeld en mogelijk ETF, hoe dat gaat uitpakken moeten we nog zien. Maar het is wel BULLISH
BTC eoy 15k
Ik heb vooral ingekocht toen die meter op 'Extreme fear' stond.. Nu stijgt ie al een paar dagen richting 'Greed'.. Dus miss juist in de gaten houden of er verkocht moet gaan worden? Geen idee hoor, denk maar hardop.. Als dat wordt gewaardeerd hierPilatuS schreef op donderdag 27 september 2018 @ 20:43:
[...]
Be greedy when others are fearful. Be fearful when others are greedy
Die site pakt wat indicaties. Tegen de ATH staat ie op extreme greed.
Naar mijn bescheiden mening welMarthusiast schreef op donderdag 27 september 2018 @ 20:58:
Ik heb vooral ingekocht toen die meter op 'Extreme fear' stond.. Nu stijgt ie al een paar dagen richting 'Greed'. Dus miss juist in de gaten houden of er verkocht moet gaan worden?
Bornclean
Die is prachtig, zou er zo in geloven als ze dat laagste punt op 1/5e van links er ook in hadden kunnen proppen
Een banaan?
Niet zomaar een banaan, een échte Chiquita.
Ik ga een piepklein beetje verkopen, gewoon om te kijken hoe het werkt.Timberly2 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 20:57:
[...]
Ga je meedoen aan de veiling Tias? Op 0,0028 ETH/GET is het wel interessant. Dat betekent nog zo'n 10% upside van huidige 'laat' boek op IDEX.
30k fiat is mooie eerste test.
Wat wel duidelijk is, is dat ze bij GUTS nog wat crowd management moeten doen haha. De algoritmes v/d wachtrij werkten iets te goed en daardoor kwam er wat negatief twitter nieuws op gang. Gelukkig lijkt Jochem Meyer blij met de verkoop, maar die zal op de achtergrond ook zeker erop hameren dat het de volgende keer beter moet. Vooral als je grote events wil gaan ticketen zoals een zwarte cross moet alles piekfijn werken. En daar is het ook altijd notime uitverkocht en zijn er mensen die buiten de boot vallen, negatief nieuws is vrijwel onoverkomelijk.
Uiteindelijk is GUTS nog steeds de enige die zover is met blockchain ticketing. Eventbrite of ticketmaster kunnen wel een eigen blockchain gaan starten, maar vooral ticketmaster heeft de naam tegen.
We zitten al vrij lang rond deze prijs te hangen. Breakout of breakdown moet een keer komen. Zit zelf te kijken naar iets van 6560 of 6570 om te kopen.Taro schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:30:
Mooie weerstand, ipv BTC ook te verkopen heb ik bijgekocht. Even geen alts, all-in op BTC!
Help mij anders even mee om daar te komen ipv te hopen dat anderen dat voor je doenPilatuS schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:40:
[...]
We zitten al vrij lang rond deze prijs te hangen. Breakout of breakdown moet een keer komen. Zit zelf te kijken naar iets van 6560 of 6570 om te kopen.
Ik heb blijkbaar 2500 ETN gekocht op 298 sats zonet. Had die buy na het eten geplaatst en het is gehit. Inmiddels weer 324 sats, eerste trade voor winst in BTC sinds maandenTaro schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:30:
Mooie weerstand, ipv BTC ook te verkopen heb ik bijgekocht. Even geen alts, all-in op BTC!
NopeTaro schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:43:
[...]
Help mij anders even mee om daar te komen ipv te hopen dat anderen dat voor je doen
Nu dan?PilatuS schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:44:
[...]
NopeBreakdown is net zo goed mogelijk, dus wacht het lekker af
Op Etherscan.io staan nu 2 transactions? 1 van 1 dag en paar uur geleden (dat is me bewuste transactie. Er staat bij "IN" en to "contract creation."Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:21:
[...]
Balen man. Als dit gisteren was dan ben ik inderdaad bang dat het niet meer zal aankomen. Wellicht even contact opnemen met de support van de betreffende exchange.
Bijna, maar nog niet
Nu wel toch? Ik heb inmiddels alweer >6 tientjesPilatuS schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:47:
[...]
Bijna, maar nog nietDe vorige keer lukt het ook niet en gingen we snel een paar tientjes omlaag.
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 27-09-2018 21:49 ]
Gekocht op 6569Taro schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:48:
[...]
Nu wel toch? Ik heb inmiddels alweer >6 tientjes
Edit: >10 al
Ik bedoel dat Bitmain zelf de prijs is aan het opdrijven, vanwege hun aankomende IPO.PilatuS schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:34:
[...]
Je zegt zojuist, maar gisteren begon de pump al. Persoonlijk zie ik het gewoon als een pump net zoals bij NANO en XRP. Er valt natuurlijk altijd wel nieuws bij te vinden, maar of dat ook echt de reden is.
Vage shit yo.Klaas25 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:46:
[...]
Op Etherscan.io staan nu 2 transactions? 1 van 1 dag en paar uur geleden (dat is me bewuste transactie. Er staat bij "IN" en to "contract creation."
De tweede is van 11 en half uur geleden. Vanmorgen heb ik niks gedaan? En daar staat bij "IN" en het te ontvangen adres van de exange. Beide staat op value 0. Snap er niks van.
Ik lul ook zomaar wat
Ik mag ook niet klagen met mijn timing gelukkigTaro schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:51:
Heerlijk! Altijd tegen de stroom in zwemmen!
De hele dag tegen 6560 aanhikken, maar er niet doorheen komen. Gaat ie dan wel gaat ie ook goedshovelhead1340 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:51:
Waar komt dit ineens vandaan???
[ Voor 28% gewijzigd door PilatuS op 27-09-2018 21:53 ]
Loopt een kat over het toetsenbord ergens...shovelhead1340 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:51:
Taro schreef op donderdag 27 september 2018 @ 18:30:
[...]
Het is niet voor mijn eigen gewin, maar ook voor die van jou en iedereen op dit forum. BTC bepaalt de markt, de meeste mensen hier zitten voor 100% in alts, daardoor stijgt BTC niet, daar hebben de alts last van.
Ik heb mijn bijdrage aan de BTC koers gedaan met 20% van mijn pf, jij ook?
Sorry, drukte per ongeluk op BUY ipv Sell.shovelhead1340 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:51:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq