[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 292 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.160.515 views

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
XRP rap stijgende?
Toch blijf ik er maar ver weg van, het is niet mijn dingetje.
Edit: misschien morgen weer no.2 na de BTC en al helemaal met nog 60 miljard van die XRP op de plank.
:)

[ Voor 37% gewijzigd door RaptorXS op 26-09-2018 01:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Earth calling for @gjtokkel , I know you're on the moon right now.. , als je weer op aarde staat, laat me (via DM) ff weten hoe ik 5 eu naar je kan overmaken. *O* *O* Goed gedaan deze OTA joh! Gefeliciteerd! *O* *O*

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Azië zucht...

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gjtokkel
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-06 12:04
Marthusiast schreef op woensdag 26 september 2018 @ 02:02:
Earth calling for @gjtokkel , I know you're on the moon right now.. , als je weer op aarde staat, laat me (via DM) ff weten hoe ik 5 eu naar je kan overmaken. *O* *O* Goed gedaan deze OTA joh! Gefeliciteerd! *O* *O*
Jeeeeehhh... Tnx. Haha
Sorry. Was erg ver weg in dromenland . Beetje dubbel gevoel maar ben toch wel blij dat ik gewonnen heb. Zal je pm sturen.
Voor diegenen die het willen weten, ben sinds Aug 2017 in crypto. Ik gebruik geld 'dat ik kan missen'. Eerst eigen bot geschreven (ping pong) op kraken, ging redelijk maar wilde sneller en heb toen gunthy gekocht. Dat ging ronduit slecht, kocht me alleen maar bags. Nu lees ik o.a. dit forum veel en doe met de hand en gevoel. Ben wel een bot aan het schrijven die op binance via TSSL op het hoogtepunt gaat vekopen als ik dat wil. Maar aankopen kies ik voortaan zelf.
TA vertrouw ik maar weinig. Alles draait om sentiment.Schapen die elkaar volgen. (ja, ik weet het, dat probeert TA te vangen).
En ik ben niet introvert...
PS: tikkie op een crypto forum? hmmm

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
gjtokkel schreef op woensdag 26 september 2018 @ 05:37:
[...]

Jeeeeehhh... Tnx. Haha
Sorry. Was erg ver weg in dromenland . Beetje dubbel gevoel maar ben toch wel blij dat ik gewonnen heb. Zal je pm sturen.
Voor diegenen die het willen weten, ben sinds Aug 2017 in crypto. Ik gebruik geld 'dat ik kan missen'. Eerst eigen bot geschreven (ping pong) op kraken, ging redelijk maar wilde sneller en heb toen gunthy gekocht. Dat ging ronduit slecht, kocht me alleen maar bags. Nu lees ik o.a. dit forum veel en doe met de hand en gevoel. Ben wel een bot aan het schrijven die op binance via TSSL op het hoogtepunt gaat vekopen als ik dat wil. Maar aankopen kies ik voortaan zelf.
TA vertrouw ik maar weinig. Alles draait om sentiment.Schapen die elkaar volgen. (ja, ik weet het, dat probeert TA te vangen).
En ik ben niet introvert...
PS: tikkie op een crypto forum? hmmm
gefeliciteerd met je 5 euro man denk aan mijn voor dat je met je wereldreis begint

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Tominatie schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 23:47:
Zoals ik had gezegd 20% van mijn zak verkocht op 7450 #XRP.
Meer dan 5% winst in een uurtje.

Nu verder kijken.

Edit:
@Taro wat zijn jouw targets? :9

Heb nu nogmaals 20% verkocht op 7520.

Nog ongeveer 60% van mijn zak over.

SL verhoogd naar 7300 sat.
Toch mooi zo'n trade, ik had me vandaag meer verdiept in candlesticks en TA en gelijk resultaat, beginnersgeluk noemen ze dat?

Edit2: alles verkocht. Heel erg tevreden _/-\o_
Mijn target was zo hoog mogelijk verkopen voordat ik naar bed ging en dat is gelukt :) 0.4848 Dollar. Daarna nog wel iets door gestegen, maar ik durfde het niet aan, omdat ik er van uitging dat dit deels op het Coinbase nieuws was gebaseerd.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Anoniem: 1032405

Hebben jullie de koers van XET (External Token) gezien?

8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:23:
[...]

Mijn target was zo hoog mogelijk verkopen voordat ik naar bed ging en dat is gelukt :) 0.4848 Dollar. Daarna nog wel iets door gestegen, maar ik durfde het niet aan, omdat ik er van uitging dat dit deels op het Coinbase nieuws was gebaseerd.
Haha heerlijk man. Wat een mooie trade was dat zeg. Ik stapte in en daarna: MOOON!!!!
Zo snel, zoveel winst in een bearmarket heb ik niet vaak.

Kom er net achter als ik nog een paar x zo'n mooie trade maak dat ik dan weer winst sta op inleg.
Laatste tijd echt mooie trades met grote procenten gewonnen, héérlijk.

Dat terwijl ik ook nog zakken heb staan zoals Matrix ai network -50%, Trac -42%, Dragonchain -25%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@Tominatie Ik heb inmiddels weer XRP, gaat mooi omhoog.

Ps. bij mij altijd in Dollars he, mogelijk niet in sats. BTC stijgt ook iets, dus vandaar.

[ Voor 45% gewijzigd door Taro op 26-09-2018 09:04 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:03:
@Tominatie Ik heb inmiddels weer XRP, gaat mooi omhoog.

Ps. bij mij altijd in Dollars he, mogelijk niet in sats. BTC stijgt ook iets, dus vandaar.
Nice :) !

Ik hou SNT/BTC in de gaten, aan de candles lijkt het een mooie. De buyers domineren behoorlijk. Ook zo'n door aziaten geliefde coin..

Maar hij stijgt wel behoorlijk rap zie ik.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Even kijken of POE nog een runnetje wil maken in ETH.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

ScreamGT

joejoe

:(

Ik wilde vanavond nog een lading Ripples binnenhalen. Eens kijken wat de koers vandaag doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Crowdmachine zegt dat ze gehackt zijn van de week, handel ligt stil op de meeste platvormen. Lijkt er meer op dat ze een exit scam doen zoeveel coins zijn er verkocht. Maar op Hitbtc ligt de handel niet stil en kun je voor 40 sats coins kopen. Mocht t toch een hack zijn en ze krijgen hun shit op orde kan de koers flink x5 gaan. Misschien toch een gokje wagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 15:22
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 00:01:
[...]

Bitcoin in handen van institutionele beleggingsmaatschappijen ... Is dat niet een beetje waar bitcoin juist niet voor staat?

Wie heeft de privite keys van die fysieke bitcoins in handen? Not your key not your coins.

Voor de prijs zal het denk ik wel goed zijn overigens.

Er wordt in ieder geval zeer diep over gediscussieerd in sommige threads.
Als alles waar Bitcoin voor staat precies gevolgd wordt zou de prijs keihard in elkaar donderen tot prijzen die je in 2014 zag. Je krijgt alleen maar voldoende vraag vanuit personen, die de prijs omhoog duwen, als ze hun keys veilig kunnen afgeven bij een Coinbase of zelfs een Binance. Als iedereen nog steeds zou moeten klooien met eigen wallets had je echt niet zoveel mensen op deze markt gehad. Ik kijk nu 1.5 jaar mee en vind het nog steeds spannend om zaken om Ledger te zetten. Mensen geven nou eenmaal niet zoveel om eigendom/privacy als het gemak oplevert; daarom delen mensen hun huis (AirBnB), auto (SnappCar) en hun leven (Google-data voor gratis Gmail, Instagram etc).

Grote spelers kunnen overigens ook prima geld verdienen als BTC tussen USD 4000 en 6000 blijft schommelen, genoeg ruimte om telkens 20-50% te pakken, lukt je nog steeds nergens anders :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Nou nou. Gelukkig weer beetje herstel van XRP na dump gister.
Mogelijke listing op coinbase..
Nu officieel 50K TPS kunnen doen..
Weer nieuwe base pairs voor XRP bij exchanges..
Ripple die zn website aanpast..
XRapid om de hoek :)

Ik ga nu echt serieus over een lambo kleur nadenken jongens. :P :P
The future is bright!

[ Voor 3% gewijzigd door Klaas25 op 26-09-2018 10:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:54
Was dat ook al niet in januari zo...??

• Klaas25
Zeara schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:30:
[...]

Was dat ook al niet in januari zo...??
Dacht het wel ja maar ik kom net zelf kijken sinds juni. (Helaas nog veel te laat maargoed) Dankzij XRP is me Hodl PF nu wel groen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Rookert25 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:07:
[...]

Als alles waar Bitcoin voor staat precies gevolgd wordt zou de prijs keihard in elkaar donderen tot prijzen die je in 2014 zag. Je krijgt alleen maar voldoende vraag vanuit personen, die de prijs omhoog duwen, als ze hun keys veilig kunnen afgeven bij een Coinbase of zelfs een Binance. Als iedereen nog steeds zou moeten klooien met eigen wallets had je echt niet zoveel mensen op deze markt gehad. Ik kijk nu 1.5 jaar mee en vind het nog steeds spannend om zaken om Ledger te zetten. Mensen geven nou eenmaal niet zoveel om eigendom/privacy als het gemak oplevert; daarom delen mensen hun huis (AirBnB), auto (SnappCar) en hun leven (Google-data voor gratis Gmail, Instagram etc).

Grote spelers kunnen overigens ook prima geld verdienen als BTC tussen USD 4000 en 6000 blijft schommelen, genoeg ruimte om telkens 20-50% te pakken, lukt je nog steeds nergens anders :)
Heb zelf ook alles op exchanges staan hoor :+

Maar las dit ergens en vond het wel een interessante toevoeging voor vraagstukken.

Hoe dan ook is het vrij bullish nieuws.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-06 23:12
Gekke ETN blijft gaan. Had al mijn coins van mijn mobiel al weg gedaan. Hoe kan dat zo stijgen. Hun mobiele wallet is brak :P.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

DJ-Promo schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:08:
Gekke ETN blijft gaan. Had al mijn coins van mijn mobiel al weg gedaan. Hoe kan dat zo stijgen. Hun mobiele wallet is brak :P.
Heb mijn 1800 coins ook op kucoin staan inmiddels en ben van plan er wat mee te gaan traden met mijn gratis verkregen plukje bitcoin.

Ze hebben een instant payment notification toegevoegd aan hun wallets en een uitgebreide KYC voor eventuele toekomstige regulaties.

De stijging gaat inmiddels al bijna een week door met leuke ups en downs. Dus er valt hier wel wat bitcoin te scoren denk ik. Eerst dacht ik aan een pump en dump maar blijkbaar is er toch gegronde interesse.

Wat mensen er in zien snap ik ook niet goed. Maar ze staan momenteel nog erg ver verwijderd van hun ATH en ik denk persoonlijk dat er zeker nog meer groei in zit. Vergeet niet dat dit ooit een zeer succesvolle ico is geweest die behoorlijk in de schijnwerpers heeft gestaan.

• DJ-Promo
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:23:
[...]

Heb mijn 1800 coins ook op kucoin staan inmiddels en ben van plan er wat mee te gaan traden met mijn gratis verkregen plukje bitcoin.

Ze hebben een instant payment notification toegevoegd aan hun wallets en een uitgebreide KYC voor eventuele toekomstige regulaties.

De stijging gaat inmiddels al bijna een week door met leuke ups en downs. Dus er valt hier wel wat bitcoin te scoren denk ik. Eerst dacht ik aan een pump en dump maar blijkbaar is er toch gegronde interesse.

Wat mensen er in zien snap ik ook niet goed. Maar ze staan momenteel nog erg ver verwijderd van hun ATH en ik denk persoonlijk dat er zeker nog meer groei in zit. Vergeet niet dat dit ooit een zeer succesvolle ico is geweest die behoorlijk in de schijnwerpers heeft gestaan.
Ben ze nu al kwijt. Heb wel wat Electronero die fork. Heb jij die nog?

DJ-Promo schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:26:
[...]

Ben ze nu al kwijt. Heb wel wat Electronero die fork. Heb jij die nog?
Ja die Electronero heb ik ook nog maar dat is echt de koning der shitcoin shitforks.

Schijnt dat ze ook alweer een fork hebben gedaan naar ETNXP of gaan doen of weet ik wat. 8)7

Heb er zelf iets van 950 stuks van op een paperwallet maar daar verwacht ik echt geen 10e van een dollarcent uit te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
Ja die hardfork komt eraan. Moet je ze in hun mobiele wallet hebben staan. Heb het maar gedaan :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

DJ-Promo schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:38:
Ja die hardfork komt eraan. Moet je ze in hun mobiele wallet hebben staan. Heb het maar gedaan :P.
Haha ik zal er ook eens naar kijken. Wie weet wordt het ooit nog iets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
Vind wel dat ik de badge shitcoin holder verdien :P. Ik besteedt zelfs tijd aan die rommel.

DJ-Promo schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:42:
Vind wel dat ik de badge shitcoin holder verdien :P. Ik besteedt zelfs tijd aan die rommel.
Haha ik heb ook nog een mooie portie shitcoins. Mooncoin bijvoorbeeld 8)7

Maarja toch iemand moet ze hodlen :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
Ik had een mega bag Verge dat was nog wel leuk :P.
Zo heb ik ook Unitus die moet je eens bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Nu online

ScreamGT

joejoe

Ik heb met pijn in mijn hart een paar honderdduizend Dogecoins verkocht voor BTC > Ripple. Much sorry, such coin. Ik hou er nog een paar achter de hand. Een shitcoin genaamd BBScoin erbij gekocht. Maar er mag ook wel eens wat beweging in mijn folio komen na 4 jaar holden.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Is Binance nog saferu?

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Zijn er meer mensen die switcheo hebben gebruikt? Super snel en makkelijk jezus

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Stond net 2 seconden een Buywall bij BTC van 250 BTC.
Was binnen 2 seconden weg, iemand dumpte daar even 200 BTC, die zijn alvast weg:)

Lijkt mij een erg Bullish signaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
XRP....wat doe je nu?? Gaan we weer moon *O*

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06 13:48
XRP To the lambo mooooooooooooooooooooooooooon

• alki
  • Nu online
btc naar 6700 weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Nu online

ScreamGT

joejoe

XRP n2 coinmarketcap

• Yub
  • Registratie: December 2013
  • Niet online

Yub

Op naar nummer 1!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Vorige week ook.

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mugenmarco
Ik weet niet hoor maar waar zijn de negatieve Tweakers die ons aan het uitlachen waren dat XRP geen toekomst heeft en bla?

Met alle ontwikkelingen rond Ripple kan je niet ontkennen dat er wel degelijk wat achter de schermen gebeurt.

• Yub
  • Niet online

Yub

Boys, iets om rekening mee te houden. Vorig jaar, net voor Swell dropte de koers als een baksteen. Iets om rekening mee te houden, dus opletten met FOMO.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09-2024
mugenmarco schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:25:
Ik weet niet hoor maar waar zijn de negatieve Tweakers die ons aan het uitlachen waren dat XRP geen toekomst heeft en bla?

Met alle ontwikkelingen rond Ripple kan je niet ontkennen dat er wel degelijk wat achter de schermen gebeurt.
Allemaal ingestapt, niet omdat het toekomst heeft maar omdat ze wat willen verdienen.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Tjonge die XRP blijft maar gaan zeg. :o
Fomo op zijn best. ~8500 sat is trouwens wel een risicovol punt om in te stappen. Is daar gisternacht ook rejected. Voor mij een no trade zone.

• alki
  • Nu online
Zijn zat mensen die nog op dik verlies staan met xrp. Of ze dumpen de handel of ze chillen t kapot

• New Yorker
  • Niet online
alki schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:30:
Zijn zat mensen die nog op dik verlies staan met xrp. Of ze dumpen de handel of ze chillen t kapot
Die mensen betalen mijn winst.

Weg

• ScreamGT
  • Nu online

ScreamGT

joejoe

FOMO is groot. Maar dit is een momentje, ga er vanuit dat het niet heel stand zal houden. Vanavond nog eens goed kijken..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Present ! :)

XRP is nu goed omdat de boel flink omhoog gaat ? Dus als shitmunt X met 90% stijgt is het ook gelijk een goede munt ?

Leuk dat het omhoog gaat hoor en lift zelf ook mee, maar of XRP over 5 jaar ook nog wat waard is en echt gebruikt gaat worden is een heel ander verhaal, dat de boel nu omhoog gaat zegt niets over de toekomst. Misschien wordt het inderdaad wat en wordt/is XRP de coin to get, maar dat de boel omhoog pumpt zegt daar niets over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mugenmarco
PilatuS schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:36:
[...]

Present ! :)

XRP is nu goed omdat de boel flink omhoog gaat ? Dus als shitmunt X met 90% stijgt is het ook gelijk een goede munt ?

Leuk dat het omhoog gaat hoor en lift zelf ook mee, maar of XRP over 5 jaar ook nog wat waard is en echt gebruikt gaat worden is een heel ander verhaal, dat de boel nu omhoog gaat zegt niets over de toekomst. Misschien wordt het inderdaad wat en wordt/is XRP de coin to get, maar dat de boel omhoog pumpt zegt daar niets over.
zodra de koers voor XRP weer enorm zakt zal je mij ongetwijfeld weer zien bitchen over dat het allemaal nep is, thats the way it goes O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Tis wel opvallend dat XRP meer volume heeft dan bitcoin op binance.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023

Zoom eens uit, zou ik zeggen

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Cardano stijgt ook mee met xrp.... dat was vorige keer ook. Precies dezelfde beweging. Toeval? B) ......

Fomo xrp maar weet naar 100% dan kan ik mijn winst weer pakken :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

XRP is een goed voorbeeld waarom HODL altijd werkt, niet nadenken alleen maar kopen en klaar.
Trouwens het wordt bijzonder als Bitcoin naar 51-50% gaat qua dominance ipv 52+. Incomming bullrun?

[ Voor 64% gewijzigd door A87 op 26-09-2018 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Nu online
A87 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:59:
XRP is een goed voorbeeld waarom HODL altijd werkt, niet nadenken alleen maar kopen en klaar
www.hodlbot.io :o

• A87
  • Niet online

A87

\Ik houd het bij 1 coin waarvan ik denk 1000x omhoog in 5 jaar
:o

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 26-09-2018 14:11 ]

• Tominatie
  • Niet online
Ik hou SNT/BTC nog steeds in de gaten. Valt me namelijk behoorlijk op in de bewegingen die hij maakt. Al meerdere malen kort maar met veel volume door de 600 sats gesprongen en flink doorgestegen. Alleen zette het bullish volume niet verder aan en de hoeveelheid sellers waren telkens te groot om echt door te zetten. Toch wordt er flink ingeslagen laatste tijd tussen de 500-600 sats. Heb meerdere buys gezien van mensen die +1 miljoen inkochten. Bullish volume in deze regionen is best wel heel hoog t.o.v. bearish volume.

Ik heb iedergeval een zakje geaccumuleerd toen bitcoin het weer liet afweten met een flinke daling waardoor alts altijd een stukkie lager komen te staan.

https://prnt.sc/kyxanz

Daarnaast, heeft SNT ook erg veel Aziatisch volume wat in een #bull markt toch wel enige ondersteuning biedt. Die gasten kopen dan als een malle.

Ik heb nu een vrij klein zakje en zal er meer kopen mits er een mooie bull candle ontstaat met volume. Ik hou upbit trouwens ook in de gaten. Een groene candle begint meestal eerst bij de gasten daar in Azië.

--

Nog iemand suggesties van coins die er bullish uitzien? Hoor graag jullie suggesties (met redenatie), heb nog genoeg vrijstaande bitcoin die staat te springen om vermeerderd te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 195229

A87 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:01:
[...]

\Ik houd het bij 1 coin waarvan ik denk 1000x omhoog in 5 jaar
5 jaar :S
zo lang heb ik niet..... 8)7

• Yub
  • Niet online

Yub

Heeft er iemand overigens XRP in escrow zitten? Ben erover na het denken om elke jaar x aantal munten te laten vrijkomen de komende 10 jaar ongeveer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Nu online
bah is ook niks man sterkte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Tominatie schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:03:
Ik hou SNT/BTC nog steeds in de gaten. Valt me namelijk behoorlijk op in de bewegingen die hij maakt. Al meerdere malen kort maar met veel volume door de 600 sats gesprongen en flink doorgestegen. Alleen zette het bullish volume niet verder aan en de hoeveelheid sellers waren telkens te groot om echt door te zetten. Toch wordt er flink ingeslagen laatste tijd tussen de 500-600 sats. Heb meerdere buys gezien van mensen die +1 miljoen inkochten. Bullish volume in deze regionen is best wel heel hoog t.o.v. bearish volume.

Ik heb iedergeval een zakje geaccumuleerd toen bitcoin het weer liet afweten met een flinke daling waardoor alts altijd een stukkie lager komen te staan.

https://prnt.sc/kyxanz

Daarnaast, heeft SNT ook erg veel Aziatisch volume wat in een #bull markt toch wel enige ondersteuning biedt. Die gasten kopen dan als een malle.

Ik heb nu een vrij klein zakje en zal er meer kopen mits er een mooie bull candle ontstaat met volume. Ik hou upbit trouwens ook in de gaten. Een groene candle begint meestal eerst bij de gasten daar in Azië.

--

Nog iemand suggesties van coins die er bullish uitzien? Hoor graag jullie suggesties (met redenatie), heb nog genoeg vrijstaande bitcoin die staat te springen om vermeerderd te worden.
STRAT. Roadmap q4 wordt deze maand bekend gemaakt met oh la la, een bijzondere aankondiging! Ik heb sowieso een zak STRAT op mijn ledger. STRAT heeft iig de weg om weer gevonden.

Anoniem: 195229

bie100 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:13:
[...]

bah is ook niks man sterkte
oude man....
of voor het snelle geld

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:59:
XRP is een goed voorbeeld waarom HODL altijd werkt, niet nadenken alleen maar kopen en klaar.
HODL werkt altijd ? Zeg dat tegen de mensen die 80+% in de min staan :P
Trouwens het wordt bijzonder als Bitcoin naar 51-50% gaat qua dominance ipv 52+. Incomming bullrun?
Wat heeft dominance ook maar iets te maken met een bullrun ? Het is een compleet nietszeggend getal net zoals marketcap. Waarom denk je dat dit iets aangeeft ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Nu online
Anoniem: 195229 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:15:
[...]

oude man....
of voor het snelle geld
snel is het zeker.....................snel weg ;)

• Tominatie
  • Niet online
@Bastrianos Thanks, nu je het zegt vind ik dat echt een goede. Stratis viel me ook al een paar keer op maar was 'm alweer vergeten. Heeft een mooie weerstand opgebouwd rond de 2000-2200 sats, hij is daar meerdere keren omhoog gebounced.

Ik heb een buyorder gezet 2380. d:)b

Hopen dat die beren candles nog ff een stukkie omlaag zakken nadat hij is afgekets op 2500 sats.
Mocht die 2380 niet worden gehit zet ik hem hoger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:19:
[...]

[...]

Wat heeft dominance ook maar iets te maken met een bullrun ? Het is een compleet nietszeggend getal net zoals marketcap. Waarom denk je dat dit iets aangeeft ?
BitConnect of verge moet je ook niet hodlen.

Weg

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
edit:
De Ripple blijft het nieuws domineren. In dit artikel de achtergronden bij de rally van vorige week en de koersdaling die volgde. Jed McCaleb, mede-oprichter van Ripple en nu CEO van Stellar, heeft bij zijn vertrek een aantal afspraken gemaakt over de verkoop van zijn Ripple om de koers stabiel te houden. Het gerucht dat hij nu zijn XRP dumpt doet de koers van de Ripple en motivatie van beleggers geen goed.
Die gast zit zover mij bekend vuistdiep in XRP en Stellar
Dit bericht komt uit dit nieuwsartikel: https://www.want.nl/crypt...itcoin-altcoins-negatief/

[ Voor 42% gewijzigd door RaptorXS op 26-09-2018 14:35 ]

• A87
  • Niet online

A87

PilatuS schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:19:
[...]

80% is niets als je 8.000% pakt in +

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrainedFTW
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-06 06:50
Iedereen die de potentie van XRP negeerd is een struisvogel. >:)

Ja, mogelijk sluiten anarchistische ideaal beelden van sommige niet aan bij de usecase van Ripple voor XRP, maar als het op daadwerkelijk gebruik aankomt is er geen één munt die de usecase van XRP momenteel kan evenaren:
-Vrijwel nergens gaat meer geld in om, dan bij de dagelijkse betalingen van banken onderling.
-Nu is daar nog het monopolie van SWIFT met een traag verouderd systeem.
-Banken besparen graag op kosten, want concurrentievoordeel + meer winst.
-Ripple biedt met XRapid (XRP) additionele besparingsmogelijkheden ten opzichte van enkel XCurrent dat reeds door meer dan 100 banken gebruikt word.
-Dat XRapid werkt en geld bespaard is door meerde grote financieel instellingen reeds bevestigd (DYOR)

De potentie is enorm en zitten we er niet allemaal in om uiteindelijk geld (EURO's!!!) te verdienen? 8)7

Als je XRP niet tot een groot onderdeel van je HODL portfolio maakt ben je een struissvogel... 8)7

...het kan je dan verbazen hoe anders de crypto wereld erover een jaar uitziet met misschien wel XRP op 1... ;w

AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:33:
[...]

80% is niets als je 8.000% pakt in +
En hoeveel mensen hebben dat gedaan ? Het grootste deel is eind vorig jaar ingestapt en staat op extreme verliezen. Kwam laatst nog iemand hier voorbij die van 12.5k naar 2.5k is gegaan. Toen ie op 5k stond gaf ik het advies om te verkopen, maar hij bleef holden. Bam, nog eens 50% omlaag van 5k naar 2.5k.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 10:13
HODL in combinatie met een constante aan/verkoopstrategie werkt wel best wel goed. Ik ga niet "altijd" zeggen maar van januari t/m mei kwam ik bij elke (lagere) piek van BTC toch hoger uit in euro's op die manier.

De laatste maanden is het wat lastiger. Maar de laatste 2 weken werkt deze techniek toch wel weer een beetje. (Dit is dan steeds aan/verkopen van alt coins, en als je ziet dat de BTC dominance fors gestegen is valt het me nog mee - in BTC's ben ik wel nog gestegen).

Ik heb net nog eens geteld, en mijn portfolio zit inmiddels verdeeld over 5 exchanges met in totaal (zit wel overlap bij) 239 coins. Ik dacht dat ik aan de 100 zat maar het waren er ietsje meer dus..... En ja. In Bitcoins maak ik daar bijna dagelijks winst op....

• TrainedFTW
RaptorXS schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:33:
edit:
[...]

[...]

Die gast zit zover mij bekend vuistdiep in XRP en Stellar
Dit bericht komt uit dit nieuwsartikel: https://www.want.nl/crypt...itcoin-altcoins-negatief/
De rechter heeft bepaald hoeveel hij mag verkopen en dat is maximaal 1,5% van het dagelijkse trade volume. Dit doet niets met de koers... :O

AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 14-06 21:02
PilatuS schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:38:
[...]

En hoeveel mensen hebben dat gedaan ? Het grootste deel is eind vorig jaar ingestapt en staat op extreme verliezen. Kwam laatst nog iemand hier voorbij die van 12.5k naar 2.5k is gegaan. Toen ie op 5k stond gaf ik het advies om te verkopen, maar hij bleef holden. Bam, nog eens 50% omlaag van 5k naar 2.5k.
Niet zo heel erg slim advies als je het mij vraagt en hij z'n geld niet per direct nodig had. Die ATH's komen wel weer een x, de vraag is alleen wanneer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Somers schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:38:
Iedereen die de potentie van XRP negeerd is eens struisvogel. >:)

Ja, mogelijk sluiten anarchistische ideaal beelden van cryptocurrencie anarchisten niet aan bij de usecase van Ripple voor XRP, maar als het op daadwerkelijk gebruik aankomt is er geen één munt die de usecase van XRP momenteel kan evenaren:
-Vrijwel nergens gaat meer geld in om, dan bij de dagelijkse betalingen van banken onderling.
-Ripple biedt met XRapid (XRP) additionele besparingsmogelijkheden ten opzichte van enkel XCurrent dat reeds door meer dan 100 banken gebruikt word.
-Dat XRapid werkt en geld bespaard is door meerde grote financieel instellingen reeds bevestigd (DYOR)

De potentie is enorm en zitten we er niet allemaal in om uiteindelijk geld (EURO's!!!) te verdienen? 8)7

Als je XRP niet tot een groot onderdeel van je HODL portfolio maakt ben je een struissvogel... 8)7

...het kan je dan verbazen hoe anders de crypto wereld erover een jaar uitziet met misschien wel XRP op 1... ;w
Prima verhaal, maar nu weer verder met vakkenvullen.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
RelBel80 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:43:
[...]

Niet zo heel erg slim advies als je het mij vraagt en hij z'n geld niet per direct nodig had. Die ATH's komen wel weer een x, de vraag is alleen wanneer.
Hoezo is dat niet slim?? Hij had 100% winst gemaakt vanaf 2500. Dan had hij nu 2x zoveel kunnen terugkopen en bij een ATH weer quitte kunnen spelen of winst hebben :?

• A87
  • Niet online

A87

[...]

Dan duurt de rit enkel wat langer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Mooie common sense vs euforisch geleuter discussie: "Over x jaar krijg ik gelijk dus heb ik gelijk".

• TrainedFTW
Bastrianos schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:43:
[...]

Prima verhaal, maar nu weer verder met vakkenvullen.
Dat is goed, succes knul!

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 14-06 21:02
ggj87 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:46:
[...]

Hoezo is dat niet slim?? Hij had 100% winst gemaakt vanaf 2500. Dan had hij nu 2x zoveel kunnen terugkopen en bij een ATH weer quitte kunnen spelen of winst hebben :?
Maar dat zei je er niet bij, dat die van 2,5k kwam :)

• ggj87
Staat in PilatuS' post.
[...]

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
doet binance het bij jullie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fast_ray
  • Laatst online: 16-01-2021
Als je in januari in bent gestapt had je in de maanden daarna alles al moeten verkopen en dan nu weer terugkopen. Op dit moment verkopen is redelijk suicide........
Het potentieel naar beneden is vanaf hier namelijk veel kleiner dan het potentieel naar boven.

Daarnaast is het slim om niet naar euro's te kijken maar juist naar ETH en BTC.
In euro zijn veel mensen waarschijnlijk achteruit gegaan maar in ETH en BTC kun je heel makkelijk winnen nu.........

• ggj87
Bij mij wel (app).

• ScreamGT
  • Nu online

ScreamGT

joejoe

Chris.nl schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:48:
Mooie common sense vs euforisch geleuter discussie: "Over x jaar krijg ik gelijk dus heb ik gelijk".
Als ik 4 jaar terugkijk, heb ik inderdaad gelijk! Euforie is groots hier.

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-06 19:40

[...]
<heel veel redenen om Ripple een gaaf bedrijf te vinden>
Maar waarom zou dat ook positief afstralen op XRP? Je kunt Ripple technologie heel goed gebruiken zónder XRP.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

• New Yorker
  • Niet online
Ik hoor niks meer van McAfee. Ik weet nog dat we rond 2 uur dagelijks pumps meededen met McAfee.

Weg

• PilatuS
  • Niet online
RelBel80 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:51:
[...]

Maar dat zei je er niet bij, dat die van 2,5k kwam :)
Toen ie van 12.5k naar 5k ging gaf ik dat advies. Daarna is ie naar 2.5k gegaan.

• fast_ray
XRP kun je haten zoveel je wil omdat het semi overheid is en niet gedecentraliseerd.
Maar vergeet niet dat juist deze semi oplossing met veel grote spelers achter zich de brug naar werkelijk blockchain gebruik voor betalingen kan worden.

Zou overigens XRP nu niet kopen, het is nog geen bull markt dus deze run gaat niet ver komen.
Maar een buy order klaarzetten tussen 0.0000425 en 0.0000450 BTC is geen gek idee.
Heb zelf 50% verkocht tijdens de vorige piek en pak daar ruim het dubbele aantal terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrainedFTW
hansdegit schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:54:
[...]
Maar waarom zou dat ook positief afstralen op XRP? Je kunt Ripple technologie heel goed gebruiken zónder XRP.
De technologie van Ripple is opgebouwd uit meerdere trappen.

XCurrent is het messaging systeem waarbij bijv. de Rabobank vrijwel realtime aan Bank Of America kan doorgeven 'jouw aacount houder, krijgt van mijn account houder USD 1.000.000'.

XRapid is het settlement systeem waarbij de Rabobank realtime XRP koopt voor Euro's, de XRP's overmaakt en worden omgezet in USD voor de Bank of America.

Nu is het nog zo dat de settlement dagen duurt en dat banken in verschillende valuta's veel geld hebben vastzitten in nostro-vostro accounts. XRP bied hier dus de uitkomst... maar Do Your Own Research...

PS Ik ben geen maximalist, XRP hoeft voor mij niet 1ste te worden qua market cap (nutteloos cijfer overigens), maar het lijkt mij onvermijdelijk als de potentie alleen al half word bereikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

fast_ray schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:53:
Als je in januari in bent gestapt had je in de maanden daarna alles al moeten verkopen en dan nu weer terugkopen. Op dit moment verkopen is redelijk suicide........
Het potentieel naar beneden is vanaf hier namelijk veel kleiner dan het potentieel naar boven.
Je weet nooit wanneer een project gaat moonen kerel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-06 19:40
Somers schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:05:
[...]

De technologie van Ripple is opgebouwd uit meerdere trappen.

XCurrent is het messaging systeem waarbij bijv. de Rabobank vrijwel realtime aan Bank Of America kan doorgeven 'jouw aacount houder, krijgt van mijn account houder USD 1.000.000'.

XRapid is het settlement systeem waarbij de Rabobank realtime XRP koopt voor Euro's, de XRP's overmaakt en worden omgezet in USD voor de Bank of America.

Nu is het nog zo dat de settlement dagen duurt en dat banken in verschillende valuta's veel geld hebben vastzitten in nostro-vostro accounts. XRP bied hier dus de uitkomst... maar Do Your Own Research...

PS Ik ben geen maximalist, XRP hoeft voor mij niet 1ste te worden qua market cap (nutteloos cijfer overigens), maar het lijkt mij onvermijdelijk als de potentie alleen al half word bereikt.
Dank voor de uiteenzetting.

Maar dat verklaart nog steeds niet welk mechanisme dan verantwoordelijk zou moeten zijn voor een eventuele moon voor XRP. Banken gaan echt geen XRP kopen van particuliertjes c.q. op een exchange.

Ik ben het met je eens dat Ripple prachtige techniek in huis heeft en een echte use-case in handen heeft. Maar dat moet m.i. afstralen op het aandeel Ripple en hoeft helemaal geen positief prijsopdrijvend effect voor XRP in te houden.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

• fast_ray
A87 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:06:
[...]

Je weet nooit wanneer een project gaat moonen kerel
En wat wil je daarmee zeggen?
Als je na de piek van december had verwacht dat er meteen nog een piek zou volgen ben je een dromer,
In het andere geval zeg ik toch dat nu verkopen niet slim is.......

Verder moont er helemaal niets zolang we in deze bear markt zitten.
Maar goed dat hangt af van je definitie van moonen....... Zelf hanteer ik dat pas bij minimaal x3 binnen het pair.

• TrainedFTW
hansdegit schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:12:
[...]

Dank voor de uiteenzetting.

Maar dat verklaart nog steeds niet welk mechanisme dan verantwoordelijk zou moeten zijn voor een eventuele moon voor XRP. Banken gaan echt geen XRP kopen van particuliertjes c.q. op een exchange.

Ik ben het met je eens dat Ripple prachtige techniek in huis heeft en een echte use-case in handen heeft. Maar dat moet m.i. afstralen op het aandeel Ripple en hoeft helemaal geen positief prijsopdrijvend effect voor XRP in te houden.
DYOR, klinkt als een stopwoord, maar zo bedoel ik dat niet. Echter in dit geval is het wel aan te raden.

Natuurlijk gaan banken niet zelf kopen en verkopen op exchanges, de software XRapid doet dit volledig geautomatiseerd op de achtergrond.

Edit: Waarom XRP moon? Grote toename in trade volume = zeer positief voor de prijs. Daar zijn tal van artikelen over geschreven, is ook zo in de aandelenwereld. Daling in volume = daling interesse. Enige uitzondering zijn dumps (hoog volume, lage prijs)...

[ Voor 13% gewijzigd door TrainedFTW op 26-09-2018 15:24 ]

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Naar mijn inziens is volume niet direct te relateren aan richting (omhoog)

Een hoog volume zegt hoge activiteit, dit kan zowel naar boven als beneden zijn, kijken naar enkel volume is dus niet zo interessant

[ Voor 16% gewijzigd door gise op 26-09-2018 15:30 ]

• TrainedFTW
gise schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:28:
Naar mijn inziens is volume niet direct te relateren aan richting (omhoog)

Een hoog volume zegt hoge activiteit, dit kan zowel naar boven als beneden zijn, kijken naar enkel volume is dus niet zo interessant
Kan inderdaad twee kanten op werken, maar bij een redelijk sentiment zal het positief zijn.

Interessant artikel: https://www.investopedia....s/technical/02/010702.asp

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:40
PilatuS schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:00:
[...]

Toen ie van 12.5k naar 5k ging gaf ik dat advies. Daarna is ie naar 2.5k gegaan.
Ik denk dat er velen zijn die deze lijdensweg helemaal hebben uitgezeten (including me).

Iedereen die begin/midden 2017 een aardige zak crypto had zat met een rendement wat je u tegen zegt eind 2017. Van 2,5 naar 12,5K is niet eens zo speciaal, beetje alt ging 10-20x over de kop.

Tegen de tijd dat allest begon te dalen begin 2018 had je natuurlijk moeten uitstappen, maar ja, ze staat op zo'n dikke winst dat je wel een stootje kan hebben, je maakt jezelf wijs dat de eerste dump een kleine correctie is.

Dit is echter niet zo, gedurende de afgelopen maanden zijn de alts echt enorm leeggebloed. Bij elke dump denk je, dit is de low, ik ga nu niet verkopen om later weer duurder in te kopen. Dan gaat de koers ff horizontaal / licht omhoog en bam, weer 10% eraf, tijdje horizontaal, licht omhoog en bam, weer 10% eraf.

Dit gebeurt dus een aantal keer en voordat je het weet ben je 70/80/90% kwijt t.o.v. je ATH...

Dan denk je idd, had ik toch maar bij -25% van mijn ATH, of zelfs op -50% van mij ATH verkocht. Dan was je nu spekkoper geweest als je al die tijd de hand op de knip had kunnen houden met opnieuw instappen :)

[ Voor 4% gewijzigd door paul-s83 op 26-09-2018 15:48 ]

• wouter_va
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:43
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:23:
[...]
Heb jij al wat ontvangen dan? Ik kreeg net een micro bedrag van de BU retweet. Maar nog niets van de price-guess. Stond ook bij voor 30/09 maar ik zit stilaan op hete kolen...dag 5 had een winnaar zelfs een .be emailadres

• A87
  • Niet online

A87

fast_ray schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:17:
[...]

En wat wil je daarmee zeggen?
Als je na de piek van december had verwacht dat er meteen nog een piek zou volgen ben je een dromer,
In het andere geval zeg ik toch dat nu verkopen niet slim is.......
Erg kort door de bocht...

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 10:13
Raar: Trading werkt, op een tab die nog openstaat wordt ook het geschatte aantal BTC dat ik heb nog geupdate, maar ik kan het in een andere tab niet meer openen. Zal wel iets platliggen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hager1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-02 18:32
even voorstellen.
ik ben hager1 en ik ben ja ! introvert.
ik doe nu een half jaar mee met bitcoin en het is me tot nog toe niet meegevallen. 50% verlies over de afgelopen periode. ik lees dit forum om een beetje bij te blijven en om zo nu en dan een mooie tip mee te pikken. de echte diepgang zoals jullie jongens bezit ik niet en daar heb ik ook geen tijd voor naast mijn baan.
mijn start is begonnen met hodlen bij bitvavo. dat ging zo rampzalig dat ik in alts dook om winst te genereren. echter is het daar zo dat je minimaal 20% stijging moet zien wil je leuk verdienen ivm aan en verkoop.

overgestapt op kucoin maar ook hier niet op mijn plek, nu dan op advies van wat mensen hier naar binance gegaan.
ik zit in stellar en hoop dat deze naar de moon gaat. verder spring ik zo nu en dan wat heen en weer maar vaak spring ik te laat in en dan helemaal te laat uit. achja er moeten ook mensen zijn die de boel sponsoren.

voor nu heb ik mijn eigen wijsheid vergaart en dat is als bitcoin licht stijgt meerdere malen achter elkaar aan, dan stijgt er altijd wel 1 of 2 alts enorm. stap daarin en zodra bitcoin stagneert of daalt stap er dan maar weer uit.

geen idee of het me winst brengt, maar zo ga ik het de komende periode doen.

dus ik hoop hier veel wijsheden mee te pikken. nog meer te leren. alleen dat welles/nietus gebeuren mag me gestolen worden. ieder heeft recht op zijn eigen waarheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 10:53

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter

Ja, mogelijk sluiten anarchistische ideaal beelden van sommige niet aan bij de usecase van Ripple voor XRP, maar als het op daadwerkelijk gebruik aankomt is er geen één munt die de usecase van XRP momenteel kan evenaren:

Wat een dom advies. Waarom zou XRP stijgen als het meer gebruikt wordt door xRapid? Dit is een fout die bij vele coins gemaakt wordt. Zolang de munt geen stake representeert in de beooge doelstelling (wat bij 99,99% van de ICO's het geval is), is enige stijging van de munt of token puur gebaseerd op sentiment.

In het geval van XRP, er is geen sterk monetair beleid. Ripple zit op een shitload aan XRP's waarvan ze "beloven" die niet zomaar uit te geven, maar ze kunnen het wel. Er is met xRapid geen reden voor banken om XRP te hodlen, want ze converteren direct van en naar lokale currencies. Wat gaat er zorgen voor stijging, dan? Waarom zou XRP meer waard worden als het meer gebruikt wordt?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• PilatuS
  • Niet online
paul-s83 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:47:
[...]
Van 2,5 naar 12,5K is niet eens zo speciaal, beetje alt ging 10-20x over de kop.
Nee, zo was het niet. Het was 12.5k er in stoppen en dat naar 2.5k laten zakken. Geen cent winst dus, maar alleen verlies. En bij van 12.5k het laten zakken naar 5k dus nog holden waarna het naar 2.5k ging. Uiteindelijk dus van 12.5k er in stoppen 10k kwijt zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 26-09-2018 16:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Somers schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:36:
[...]
Kan inderdaad twee kanten op werken, maar bij een redelijk sentiment zal het positief zijn.

Interessant artikel: https://www.investopedia....s/technical/02/010702.asp
Mbt volume, gebruik dit om te proberen te achterhalen wat de meerderheid van de traders doet en volg het grote geld, dan kan je winst maken ;)

- De chart bewegingen zijn een resultaat van het collectieve gedrag van iedereen die actief is op de markt.
- De chart beweegt zich aan de hand van vraag en aanbod.
- Als je kijkt naar wat prijs heeft gedaan in een periode (grote of kleine beweging) en we vergelijken hierbij het volume, dan weten kunnen we zien wat de effort vs result is.

Zie onderstaande chart:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iCNaGLQ.png

Ik heb 3 cijfertjes geplaatst bij hoge volumes.
1: Prijs maakte een rally, als je kijkt naar de candle dan was dit op een bepaald moment een grote groene candle, maar daarna namen de sellers de overhand en de candle sloot bearish, ongeveer gelijk aan de open prijs van de candle. Veel effort geweest om het omhoog te duwen maar resultaat is er niet.
Vervolgens kruipt prijs omhoog op laag volume, niet veel activiteit en/of participanten dus.. totdat we weer de high bereiken, we zien dat het volume dan weer toeneemt, er zijn dus mensen die hierboven willen sell/profit taking, en het resultaat daarvan is een grote drop.

2. Prijs dipt onder de vorige low, we zien hier hetzelfde als bovenstaande alleen andersom, er zijn mensen bereid op deze prijs om te kopen, dus hoog volume.

3. Als we nog eens kijken naar een ander voorbeeld, voorbeeld 3, we hebben een grote bearish candle met hoog volume, we weten dus dat er veel activiteit was in deze periode, het resultaat was grote bearish candle, hoog volume. dus er is veel verkocht in deze candle.
Als we terug denken aan vraag en aanbod, er was veel aanbod. als we kijken wat er in de volgende candle gebeurt.... weinig selling, de volgende candle dipt maar iets onder de low van de grote candle, en vervolgens omhoog, laag volume, er zijn dus geen sellers die bereid zijn om op deze prijs te sellen.. een mogelijke reactie daarop is dat er meer buyers zullen zijn als sellers waardoor we omhoog gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
.oisyn schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:20:
[...]Ripple zit op een shitload aan XRP's waarvan ze "beloven" die niet zomaar uit te geven, maar ze kunnen het wel.
Zegt wie? Dat kunnen ze (naast dat ze het niet willen) helemaal niet. Staat allemaal vast in Escrow. 1 miljard XRP komt er per maand vrijj. En wat er na 1 maand van die miljard niet verkocht is vloeit weer terug in een nieuwe Escrow.
Pagina: 1 ... 292 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!