Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Omdat je dan maar een schaap bent. DYOR.A87 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:21:
[...]
Waarom zou je als coin noob niet gewoon meedoen met de wat meer ervaren mensen op tweakers..
begrijpend lezen
.oisyn schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:24:
[...]
Maar dat klopt gewoon. BTC wordt gehodl door een aantal tweakers. Alle coins behalve BTC zijn shitcoins. Daaruit volgt dat alle coins die niet gehodl worden door tweakers shitcoins zijn
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
[ Voor 12% gewijzigd door Klaas25 op 25-09-2018 15:39 ]
Of omdat je niet snapt welke coins meerwaarde bieden aan crypto.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:29:
[...]
Omdat je dan maar een schaap bent. DYOR.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik heb Ѧltijd zoiets vѦn ben je hier om rijk te worden of nietstaafmixer schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:48:
Ok ik heb misschien andere coins en tokens dan de gemiddelde tweaker. Maar ik lees dit forum niet zo zeer om ideeen op te doen maar gewoon omdat het soms vermakelijk is
YouTube: Neo is a scam cryptocurrency it is centralized
[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 25-09-2018 16:10 ]
Ik help het hopen, zou toch mooi zijn wat spanning vanavondChris.nl schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:16:
De OTA strijd gaat vooralsnog tussen @gjtokkel en @gise, zou toch mooi zijn als BTC rond 19.40 eenish move maakt, zit de rest ook weer ff op 't puntje van de stoel.
Laatst ook al met blocktix van 50k naar 20miljoen.
Zijn geen kinderachtige pumpjes
Zou dit dan betekenen dat de Koreanen eindelijk wakker zijn
[ Voor 64% gewijzigd door tias86 op 25-09-2018 17:33 ]
Chris.nl schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:16:
De OTA strijd gaat vooralsnog tussen @gjtokkel en @gise, zou toch mooi zijn als BTC rond 19.40 eenish move maakt, zit de rest ook weer ff op 't puntje van de stoel.
Of een tether crash, dan schiet BTC/USDT ook omhoogChris.nl schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:16:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
LѦMBORGHINI
[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 25-09-2018 18:22 ]
Aziaten hebben afgelopen nacht wel onze geld weggehaald.A87 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 18:17:
Nu 20 dagen geen mega DUMP gehad van een whale!
LѦMBORGHINI
Weg
New Yorker schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 18:56:
[...]
Aziaten hebben afgelopen nacht wel onze geld weggehaald.
gaan ze weer toeleggen ?
New Yorker schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 18:56:
[...]
Aziaten hebben afgelopen nacht wel onze geld weggehaald.
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Ik ben aan het uitrekenen waar ik in godsnaam die toegezegde 5 euro vandaan ga halen. Ben ook weer veel te enthousiast geweest. Toch weer 10% van m'n bruto maandsalaris.Chris.nl schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:16:
Ik ging er eigenlijk een beetje van uit dat ik wel zou winnen.
Verwijderd
Wel zo eerlijk.
Als je die paar centen zo hard nodig hebt, heb je niks te zoeken bij crypto'sVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 19:30:
Eigenlijk vind ik dat we best de OTA uit kunnen stellen totdat ie de door mij opgegeven prijs hit.
Wel zo eerlijk.
Verwijderd
They told me there would be lambo'sRaptorXS schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 19:34:
[...]
Als je die paar centen zo hard nodig hebt, heb je niks te zoeken bij crypto's![]()
geen idee
zekerschang1982 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 19:42:
nog verder zakken ?
There will be, young Padawan.
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd
Rond 23:00 komt er een grote groene candle die ons naar de 6745 schiet.
Hierna zet ik een sellwall op kucoin met mijn gratis verkregen 0.013 bitcoin, zodat de koers niet verder kan stijgen.
Dit gaat helemaal goedkomen.
Verwijderd
Als ik je hier antwoord op kon geven zou ik dat doen vanuit mijn villa op Bonaire, terwijl een halfnaakte godin typt wat ik dicteer vanuit mijn op maat gemaakte relaxfauteuil met een cocktail in mijn hand en een prachtige wulpse dame die de handgerolde cubaanse uit mijn mond haalt om af te tikken.chang1982 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 19:42:
Is het weer tijd om wat BTC te kopen , of zal die vannacht nog verder zakken ?
Helaas zit ik hier te typen op een chinaphone vanuit een rijtjeshuis terwijl ik de vaatwasser hoor draaien vanuit de keuken.
jij heb tenminste nog een vaatwasserVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 19:58:
[...]
Als ik je hier antwoord op kon geven zou ik dat doen vanuit mijn villa op Bonaire, terwijl een halfnaakte godin typt wat ik dicteer vanuit mijn op maat gemaakte relaxfauteuil met een cocktail in mijn hand en een prachtige wulpse dame die de handgerolde cubaanse uit mijn mond haalt om af te tikken.
Helaas zit ik hier te typen op een chinaphone vanuit een rijtjeshuis terwijl ik de vaatwasser hoor draaien vanuit de keuken.
ow zo heb zo een exemplaar hier ook rond lopenVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:01:
[...]
Ik kan moeilijk alleen zijn. Tevens zorgt ze goed voor de kids.
chang1982 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:12:
Ik had gehoopt dat je het me kon vertellen , en dat ik ook gauw in Bonaire zou zitten
Op een aantal crypto goeroes na“WIE NIET STEELT OF ERFT, WERKT TOT HIJ STERFT”
Nog een paar uurtjes voor de dag afgelopen is, misschien herstelt het nog....
nieuws: Google staat advertenties over cryptovaluta vanaf oktober weer deels toe
Weg
https://twitter.com/CNBCF.../1044635731543699458?s=20
CNBC sees more pain coming.. dus gezien hun resultaat is het waarschijnlijk een koop moment haha
Verslaving wordt het omdat die prijzen zo idioot laag liggen, blijf je kopen want je weet dat het eenmalig is zo laagVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 19:26:
[...]
Ik ben aan het uitrekenen waar ik in godsnaam die toegezegde 5 euro vandaan ga halen. Ben ook weer veel te enthousiast geweest. Toch weer 10% van m'n bruto maandsalaris.
Ik ging er eigenlijk een beetje van uit dat ik wel zou winnen.
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 25-09-2018 21:10 ]
https://www.coindesk.com/...is-near-to-a-record-high/
Announced Monday, the analytics firm found 4.8 million bitcoin, or roughly 32 percent of the protocol's cryptocurrency supply (minus lost coins), was held in personal wallets with some level of transactional activity as of August 31. That's up substantially from the end of 2017 – around the time the market peaked – when just 3.8 million bitcoin, or 26 percent, was in the hands of individuals.
Verwijderd
Lang geleden alweer inmiddels
is ook geen cryptoNew Yorker schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 22:00:
Nooit van tikkie gehoord.
Rookworst zonder r is ook worst.
Edit: Een half uur te vroeg de valsspeler
[ Voor 40% gewijzigd door Acidrain op 25-09-2018 22:25 ]
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 19:47:
Maarrrrrr het spel is nog niet gespeeld! Mijn pump en dump groep zojuist op de hoogte gesteld.
Rond 23:00 komt er een grote groene candle die ons naar de 6745 schiet.
Gekocht op #7080sat.
Leuk initiatief de OTA.
Toch heb ik wel m’n bedenkingen bij de OTA:
Fucking euro’s, die as we speak nog worden bijgedrukt, gebruiken om via een app van alle Nederlandse kutbanken een weddenschap te uit te betalen. En dat op een die-hard cryptoforum...
We kunnen toch minimaal wel allemaal even voor 5usdT een shitcoin (BCH/XRP/Dogecoin) kopen en die naar de winnaar sturen?
Misschien een ideetje voor de volgende OTA.
De tijd leert of het tij keert
Klopt de vorige ota s van maanden geleden werden ook betaald in crypto. Waarom nu tikkie ik weet het nietraq schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 22:44:
[...]
Leuk initiatief de OTA.
Fucking euro’s, die as we speak nog worden bijgedrukt, gebruiken om via een app van alle Nederlandse kutbanken een weddenschap te uit te betalen. En dat op een die-hard cryptoforum...![]()
gemiste kans
We kunnen toch minimaal wel allemaal even voor 5usdT een shitcoin (BCH/XRP/Dogecoin) kopen en die naar de winnaar sturen?
Misschien gebruiks gemak
Heb daarom een stop-loss gezet rond de 6900 sats. Want dat bevestigt naar mijn idee dat Ripple nog een rood candle'tje gaat pakken.
Targets heb ik niet echt maar rond de 7450 sat denk ik wel wat winst te pakken.
Zie dit net voorbijkomen; spannend!Bitcoin alert: @coinbase will have a major announcement to make on the show in just a few minutes!
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
Ik moet 250 Dollar verlies van mijn BTC avontuurtje van gisteren goedmaken, dus doe met je meeTominatie schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 23:11:
XRP is TA-gewijs een goede investering nu. Zit namelijk op een mooie support.. het is natuurlijk deels afhankelijk van wat bitcoin doet.
Heb daarom een stop-loss gezet rond de 6900 sats. Want dat bevestigt naar mijn idee dat Ripple nog een rood candle'tje gaat pakken.
Targets heb ik niet echt maar rond de 7450 sat denk ik wel wat winst te pakken.
Edit: Hup ook wat ADA en XLM erbij.
XLM laat nu wel wat beweging zien, hopelijk goed nieuws.
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 25-09-2018 23:22 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Bron: https://www.blockchainsto...uture-contracten-bitcoin/Bakkt maakt eerste future contracten bekend. En ja: het gaat om Bitcoin (BTC)!
Laat het nou eens echt major zijn, please.Tominatie schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 23:16:
https://twitter.com/CNBCF.../1044694147330985984?s=19
[...]
Zie dit net voorbijkomen; spannend!
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Ik denk nieuwe listings van misschien ADA/XLM/XRP. Zou mooi nieuws zijn voor deze projectjes.ScreamGT schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 23:29:
[...]
Laat het nou eens echt major zijn, please.
Wat kan het anders zijn mbt. coinbase?
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ik heb ook nog wat XMR ingeslagen, geen idee welke anders kans maakt, maar denk dat het meer algemeen nieuws is over nieuwe bedrijfsontwikkelingen voor bedrijven en dergelijke.Tominatie schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 23:31:
[...]
Ik denk nieuwe listings van misschien ADA/XLM/XRP. Zou mooi nieuws zijn voor deze projectjes.
Wat kan het anders zijn mbt. coinbase?
Edit: https://twitter.com/CNBCFastMoney/status/1044701289949659136.
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 25-09-2018 23:35 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
edit:
https://twitter.com/CNBCFastMoney/status/1044701289949659136
Oftewel, binnenkort mogelijk honderden nieuwe coins te traden via Coinbase. Namen worden niet genoemd.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Alleen had ik op groter nieuws gehoopt, 't was al algemeen bekend dat coinbase zich op meer alts ging richten.
Geen idee of dit er te maken heeft maar hopelijk is het wat anders want vind dit niet echt groots.ZRX (0x) Predictions: Will ZRX be listed on Coinbase in 2018? – ZRX (0x) News Today -Tue Sept 25
Bron: https://theoofy.com/11842...oday-crypto-tue-sept-25/'
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Bitcoin zet nog niet eens aan... Mooi man!
Wel tof van ze dat ze geen listing fee vragen als het project aan de standaarden voldoet. Zou mooi zijn als er meer alts toegankelijker worden met fiat. Top ontwikkeling
Verwijderd
Als je het zo stelt is het inderdaad wel een schandaal. Zeker een punt.raq schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 22:44:
[...]
Leuk initiatief de OTA.
Fucking euro’s, die as we speak nog worden bijgedrukt, gebruiken om via een app van alle Nederlandse kutbanken een weddenschap te uit te betalen. En dat op een die-hard cryptoforum...![]()
gemiste kans
Bij een OTA zijn wel eerder shitcoins gedropt dus de euro moest vroeg of laat toch een keer op toneel verschijnen. Hebben we het maar gehad.
Meer dan 5% winst in een uurtje.
Nu verder kijken.
Edit:
@Taro wat zijn jouw targets?
Heb nu nogmaals 20% verkocht op 7520.
Nog ongeveer 60% van mijn zak over.
SL verhoogd naar 7300 sat.
Toch mooi zo'n trade, ik had me vandaag meer verdiept in candlesticks en TA en gelijk resultaat, beginnersgeluk noemen ze dat?
Edit2: alles verkocht. Heel erg tevreden
[ Voor 61% gewijzigd door Tominatie op 26-09-2018 00:05 ]
YouTube: The Wolf of Wall Street - "You Jerk Off?" Clip
Verwijderd
Mooie reacties op reddit ook onder dat bericht in r/bitcoin:
Don't get too high on the hopium
Forget Bakkt. Chinese new year will be here soon.
Maar Bakkt is best wel een dingetje hoor, die future contracten van BTC waar fysieke bitcoins worden gebruikt is echt mooi. Geen gezeur met ETF's want dat omzeilen ze heel slim.
Denk dat heel wat grote investeerders via Bakkt in crypto belanden. Is wel gewoon een goede ontwikkeling, vooral hun plannen zijn heel groots verder.
.oisyn in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5"Tominatie schreef op woensdag 26 september 2018 @ 00:00:
Trouwens, de OTA is afgelopen. Om 23:59 was de prijs 6401.80 USDT. Wie heeft er gewonnen?
Verwijderd
Bitcoin in handen van institutionele beleggingsmaatschappijen ... Is dat niet een beetje waar bitcoin juist niet voor staat?Tominatie schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 23:55:
@Verwijderd hahaha, heerlijk die reddit mensen.
Maar Bakkt is best wel een dingetje hoor, die future contracten van BTC waar fysieke bitcoins worden gebruikt is echt mooi. Geen gezeur met ETF's want dat omzeilen ze heel slim.
Denk dat heel wat grote investeerders via Bakkt in crypto belanden. Is wel gewoon een goede ontwikkeling, vooral hun plannen zijn heel groots verder.
Wie heeft de privite keys van die fysieke bitcoins in handen? Not your key not your coins.
Voor de prijs zal het denk ik wel goed zijn overigens.
Er wordt in ieder geval zeer diep over gediscussieerd in sommige threads.
Volgens mij @gjtokkel toch? Ik iig bij lange na niet haha. Gefeliciteerd tokkel!Tominatie schreef op woensdag 26 september 2018 @ 00:00:
Trouwens, de OTA is afgelopen. Om 23:59 was de prijs 6401.80 USDT. Wie heeft er gewonnen?
Tominatie schreef op woensdag 26 september 2018 @ 00:00:
| User | Koers (USDT) |
|---|---|
| gjtokkel | 6398,86 |
| gise | 6480,00 |
| hager1 | 6487,02 |
| TomTorquay | 6499,99 |
| Iksieie | 6548,50 |
| wjv | 6666,65 |
| Bloodclot | 6738,56 |
| Jaapio | 6745,39 |
| DJ-Promo | 6756,86 |
| shovelhead1340 | 6758,66 |
| Chris.nl | 6789,10 |
| RenoRichard | 6819,25 |
| Marthusiast | 6847,50 |
| staafmixer | 7000,00 |
@gjtokkel is de winnaar..
-edit-
En ik ben spuit 11. Beloofd is beloofd, plaats maar een tikkie van €5 en ik, @Marthusiast en @Verwijderd zullen hem betalen
[ Voor 10% gewijzigd door Chris.nl op 26-09-2018 00:06 ]
Verwijderd
Gefeliciteerd @gjtokkel! Je mag me een tikkie sturen voor 5 bikkelharde euro's! Hoe werkt dat nou @Chris.nl? In WhatsApp of kan het tikkie ook hier geplaatst worden?Marthusiast schreef op woensdag 26 september 2018 @ 00:03:
[...]
Volgens mij @gjtokkel toch? Ik iig bij lange na niet haha. Gefeliciteerd tokkel!
Volgens mij kan ie de url gewoon hier plaatsen, zelf nooit geprobeerdVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 00:06:
[...]
Gefeliciteerd @gjtokkel! Je mag me een tikkie sturen voor 5 bikkelharde euro's! Hoe werkt dat nou @Chris.nl? In WhatsApp of kan het tikkie ook hier geplaatst worden?
Ja de url kan je overal plaatsen.Chris.nl schreef op woensdag 26 september 2018 @ 00:07:
[...]
Volgens mij kan ie de url gewoon hier plaatsen, zelf nooit geprobeerd
Verwijderd
Haha ik heb ook geen ideeChris.nl schreef op woensdag 26 september 2018 @ 00:07:
[...]
Volgens mij kan ie de url gewoon hier plaatsen, zelf nooit geprobeerd
Jammer, zat er de halve dag dichtbij haha, zag ‘m rond 10 uur nog even omhoog gaan maar daarna toch weer naar beneden
Verwijderd
Dit is echt precies wat mijn vriendin ook altijd zegt.gise schreef op woensdag 26 september 2018 @ 00:09:
Jammer, zat er de halve dag dichtbij haha, zag ‘m rond 10 uur nog even omhoog gaan maar daarna toch weer naar beneden
Edit: analyse klopte in ieder geval wel aardig:
gise schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:48:
[...]
Dit was trouwens mijn analyse in het kort. Toen ik mijn inzending instuurde zaten we tegen het einde van de H4 candle bij het oranje pijltje.
Mijn verwachting was dat we door zouden droppen naar de blauwe regio, een dip daar, en dan daar meer opzij bewegen binnen die range en hopelijk een beetje aan de bovenkant eindigen, rond $6480, vandaar mijn inzending
[Afbeelding]
[ Voor 97% gewijzigd door gise op 26-09-2018 00:12 ]
Ik vond het wel mooi dat je er met een educated guess dicht op zat. Ik had gewoon "6 7 8 9, 10 wie niet weg is is gezien" als gok, en dat bleek er mooi naast te zitten.gise schreef op woensdag 26 september 2018 @ 00:09:
Gefeliciteerd!
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 00:01:
[...]
Bitcoin in handen van institutionele beleggingsmaatschappijen ... Is dat niet een beetje waar bitcoin juist niet voor staat?
Wie heeft de privite keys van die fysieke bitcoins in handen? Not your key not your coins.
Voor de prijs zal het denk ik wel goed zijn overigens.
Er wordt in ieder geval zeer diep over gediscussieerd in sommige threads.
Het is maar een aanname van een crypto enthousiast die er toch oa het volgende over zegt:Brug naar explosieve toekomst: hoeveel Bitcoin nog gaat stijgen in 2018
Bron: https://www.want.nl/bitcoin-stijgen-2018-investeerders/Wat gaat gebeuren, is dat een van die pensioenfondsen, een marktleider wellicht, opeens in de mark stapt. Goldman Sachs is betrokken, Bloomberg heeft een index waarmee ze de prestaties kunnen volgen. En opeens zal de tweede partij ook instappen, bang om de boot te missen, etc, etc.”
Verwijderd
Hopenlijk morgen wakker worden met de inzending van @staafmixer als koers.
Ik zie het tikkie of PB met rekeningnummer/naam wel verschijnen @gjtokkel.
Verwijderd
Hodl dusRaptorXS schreef op woensdag 26 september 2018 @ 00:20:
[...]
[...]
Het is maar een aanname van een crypto enthousiast die er toch oa het volgende over zegt:
[...]
Bron: https://www.want.nl/bitcoin-stijgen-2018-investeerders/
Welterusten
Echt man..!Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 00:11:
[...]
Dit is echt precies wat mijn vriendin ook altijd zegt.
Ik ben de laatste tijd wat minder aanwezig hier ivm andere ‘privéomstandigheden’.. Maar hier mag ik je toch weer complimenteren
De echte Jordan Belfort is echter ontzettend anti crypto en vindt alles een scamYub schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 23:48:
Beste advies uit een film blijft toch het volgende fragment van The wolf of Wallstreet.
YouTube: The Wolf of Wall Street - "You Jerk Off?" Clip
Klopt dat is echter alleen maar positief toch..oisyn schreef op woensdag 26 september 2018 @ 00:35:
[...]
De echte Jordan Belfort is echter ontzettend anti crypto en vindt alles een scam
Toevallig heb ik heel wat video's bekeken van Jordan Belfort. Waaronder een aantal waar hij het over Bitcoin heeft. Ik let ook veel op lichaamstaal van mensen waaronder oogbewegingen. Nou, ik zeg het je het is een hele slechte leugenaar, mijn conclusie was en is dan ook. Hij zou heel graag en goedkoop bitcoins willen hebben..oisyn schreef op woensdag 26 september 2018 @ 00:35:
[...]
De echte Jordan Belfort is echter ontzettend anti crypto en vindt alles een scam
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!