[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.161.918 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

bcash is van purse.io, daar heeft Roger niks mee te maken.

Maar bcash is er nu eindelijk en dat is vet cool. Naast Bitcoin ABC en Bitcoin uniminted en Bitcoin XT hebben we dan een full node in javascript. Handig voor in browsers een full node te draaien.

En meer implementatie decentralisatie.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/umU32Lv.png _/-\o_

[ Voor 75% gewijzigd door Kain_niaK op 20-05-2018 08:44 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op zondag 20 mei 2018 @ 08:38:
[...]

VET zielig hoe die Ver weer over de rug van BTC zijn Bcash promoot.
En dan vinden we het allemaal gek dat BTC interesse verliest wat zijn uitserking op crypto in het algemeen heeft. Dit soort video’s en eigenlijk alles om Bcash heen mag je als een ernstige aanslag op crypto zien.

Zeer teleurstellend dat er nog steeds mensen zijn die er aan vasthouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Die kerel zit te janken omdat er een Zcash op een exchange komt, maar zeg geen Bcash want volgens hem is het Bitcoin cash..

En wel zelf bitcoin.com gebruiken voor zijn eigen bcash meuk te promoten.

Dat mensen zo partij steunen snap ik echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Nu mag je zoveel bcash zeggen als je wilt want purse.io heeft een full node in javascript geschreven. Een fork van hun eigen bcoin full node. En die hebben ze bcash genoemd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik zie dat ELF wederom in de top 2-3 van grootste stijgers op Binance staat, ik hoor er hier niemand over en ga er zelf ook niets insteken, maar iemand enig idee waarom deze deze het relatief goed doet? Het laatste nieuws was van een week geleden.

Replace fear of the unknown with curiosity | 48 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Meer van zijn interviews gezien, echt een naar mannetje.

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Taro schreef op zondag 20 mei 2018 @ 08:53:
Ik zie dat ELF wederom in de top 2-3 van grootste stijgers op Binance staat, ik hoor er hier niemand over en ga er zelf ook niets insteken, maar iemand enig idee waarom deze deze het relatief goed doet? Het laatste nieuws was van een week geleden.
Heb er een paar, wacht op 10-15% voordat ik ze verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:16:
Het zou me oprecht niet verbazen als we morgen op 7500 staan. Wat denken de TA'ers?
Vandaag niet denk ik. Maandag/dinsdag lijkt me potentie te hebben op een nieuwe dip. Ik verwacht dan òf een duidelijke bounce rond 7700-7800 en het vertrek van de raket omhoog, òf een crash tot laag in de 7000, misschien wel tot in 6000ish.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Taro schreef op zondag 20 mei 2018 @ 08:53:
Correctie op een correctie vermoed ik. Wave B in de Elliott ABC-cyclus. Heb nu geen tijd om verder degelijk te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

TomTorquay schreef op zondag 20 mei 2018 @ 09:09:
[...]
Vandaag niet denk ik. Maandag/dinsdag lijkt me potentie te hebben op een nieuwe dip. Ik verwacht dan òf een duidelijke bounce rond 7700-7800 en het vertrek van de raket omhoog, òf een crash tot laag in de 7000, misschien wel tot in 6000ish.
Als je dit verwacht, anticipeer je daar dan op door zaken tijdig te verkopen of stop losses in te stellen, of onderga je het en zie je het wel?

Replace fear of the unknown with curiosity | 48 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:29
TomTorquay schreef op zondag 20 mei 2018 @ 09:09:
[...]
Je ben benieuwd, heb een stop gezet op 7720 en voor eth op 625. Hoop niet dat ze die bereiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Taro schreef op zondag 20 mei 2018 @ 09:14:
[...]

Als je dit verwacht, anticipeer je daar dan op door zaken tijdig te verkopen of stop losses in te stellen, of onderga je het en zie je het wel?
In principe wel en stap ik tijdig uit. Maar door mijn eigen nonchalance heb ik mezelf in een positie gemanoeuvreerd waar ik eigenlijk niet wil uitstappen. Maar moest BTC onder $7700 duiken, dan doe ik dat alsnog en aanvaard ik dan maar mijn (vrij groot) verlies. Dat zal me dan hopelijk leren om in het vervolg een stop loss te zetten :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:00
Wtf ik had de verhalen over hem wel gehoord maar dit is toch alles behalve professioneel? Als zo'n persoon achter een bepaalde munt zit dan blijf ik er ver vandaan.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

TomTorquay schreef op zondag 20 mei 2018 @ 09:25:
[...]
In principe wel en stap ik tijdig uit. Maar door mijn eigen nonchalance heb ik mezelf in een positie gemanoeuvreerd waar ik eigenlijk niet wil uitstappen. Maar moest BTC onder $7700 duiken, dan doe ik dat alsnog en aanvaard ik dan maar mijn (vrij groot) verlies. Dat zal me dan hopelijk leren om in het vervolg een stop loss te zetten :/
We leren allemaal iedere dag weer bij :)

Even terugkomend op mijn bericht van gisteravond: Ik zit naast BTC nu in +-8 verschillende alts, 1 met USDT pairing, de anderen alleen met BTC/ETH pairing. ETH gedraagt zich niet veel anders dan BTC.

Zou ik er nu van uitgaan dat die daling inderdaad komt, dan heeft het geen zin om stop losses richting BTC te zetten, want dan daal je gewoon verder. Je moet dus nu eigenlijk al je plan trekken: Stap ik nu uit, betaal ik viermaal 8x een 0,05% fee (Eerst naar BTC, dan naar USDT, later weer terug naar BTC, daarna naar de alt en dat voor 8 alts) om richting USDT uit te stappen en zet ik op BTC een strakkere stop loss, of zie ik ook kans op een stijging en blijf ik zitten in de alts? Maar voor de alts die ik heb verwacht ik geen vreemde dingen omdat er geen nieuws gepland is of op basis van de grafieken een daling verwacht kan worden, zonder dergelijke berichten over BTC zou ik blijven zitten.

Het voelt voor mij een beetje als: Apple gaat mogelijk slechte jaarcijfers presenteren, ik moet dus nu rekening houden met het dalen van mijn Volkswagen aandelen.

En begrijp me niet verkeerd (even als reactie op een aantal reacties van gisteren), ik ben niet negatief ingesteld, ik doe ook al enige tijd mee, ik doe ook genoeg leuke ontspannende andere dingen, ik heb geen té hoge verwachtingen, ik vind het ook niet erg om hier en daar wat te verliezen, maar ik vind het gewoon jammer dat dit allemaal zo aan elkaar verbonden is en blijft. Het zou als voorbeeld kunnen helpen om bijv. een exchange te krijgen met alleen Euro pairs (geen Tether gezeik meer), zonder dat BTC gelist is (ik ben voor BTC, maar echt een alt exchange om die losweking te bespoedigen) en zonder API, zodat er alleen mensen ipv bots handelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zondag 20 mei 2018 @ 09:39:
[...]

We leren allemaal iedere dag weer bij :)

Even terugkomend op mijn bericht van gisteravond: Ik zit naast BTC nu in +-8 verschillende alts, 1 met USDT pairing, de anderen alleen met BTC/ETH pairing. ETH gedraagt zich niet veel anders dan BTC.

Zou ik er nu van uitgaan dat die daling inderdaad komt, dan heeft het geen zin om stop losses richting BTC te zetten, want dan daal je gewoon verder. Je moet dus nu eigenlijk al je plan trekken: Stap ik nu uit, betaal ik viermaal 8x een 0,05% fee (Eerst naar BTC, dan naar USDT, later weer terug naar BTC, daarna naar de alt en dat voor 8 alts) om richting USDT uit te stappen en zet ik op BTC een strakkere stop loss, of zie ik ook kans op een stijging en blijf ik zitten in de alts? Maar voor de alts die ik heb verwacht ik geen vreemde dingen omdat er geen nieuws gepland is of op basis van de grafieken een daling verwacht kan worden, zonder dergelijke berichten over BTC zou ik blijven zitten.

Het voelt voor mij een beetje als: Apple gaat mogelijk slechte jaarcijfers presenteren, ik moet dus nu rekening houden met het dalen van mijn Volkswagen aandelen.

En begrijp me niet verkeerd (even als reactie op een aantal reacties van gisteren), ik ben niet negatief ingesteld, ik doe ook al enige tijd mee, ik doe ook genoeg leuke ontspannende andere dingen, ik heb geen té hoge verwachtingen, ik vind het ook niet erg om hier en daar wat te verliezen, maar ik vind het gewoon jammer dat dit allemaal zo aan elkaar verbonden is en blijft. Het zou als voorbeeld kunnen helpen om bijv. een exchange te krijgen met alleen Euro pairs (geen Tether gezeik meer), zonder dat BTC gelist is (ik ben voor BTC, maar echt een alt exchange om die losweking te bespoedigen) en zonder API, zodat er alleen mensen ipv bots handelen :)
Waarom pak je geen BTC/EUR op een Gdax ? dan heb je geen fees op limit orders en gedoe met alt pairings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Slux schreef op zondag 20 mei 2018 @ 09:43:
[...]

Waarom pak je geen BTC/EUR op een Gdax ? dan heb je geen fees en gedoe met alt pairings
Op GDAX heb ik idd ook nog BTC staan, maar ik handel op voornamelijk Binance in alts, dus vandaar dat ik ook nog met die situatie te maken heb. Die hoeveelheid BTC is laag in verhouding tot wat ik op GDAX heb staan.

BTC op Binance gebruik ik dus voornamelijk om in alts te handelen, niet voor de BTC waarde zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
@Taro, ik ben het wel eens met je betoog hoor, we kunnen alleen hopen dat het in de toekomst verandert. Voorlopig ga ik alleen in alts als btc in een stijgende lijn zit of als ze een usdt-koppeling hebben. Veel mogelijkheden vallen dan weg, wat frustrerend is, maar het is nu eenmaal wat het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
@Kain_niaK misschien een leuk artikel voor jou om te Lezen.
De stelling dat je bitcoin moet zien als een Protocol en niet hoofdzakelijk als betaalmiddel. Zonder daarbij de functie van bitcoin als betaalmiddel opzij te schuiven.

[ Voor 36% gewijzigd door Beaulion op 20-05-2018 09:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zondag 20 mei 2018 @ 09:45:
[...]

Op GDAX heb ik idd ook nog BTC staan, maar ik handel op voornamelijk Binance in alts, dus vandaar dat ik ook nog met die situatie te maken heb. Die hoeveelheid BTC is laag in verhouding tot wat ik op GDAX heb staan.

BTC op Binance gebruik ik dus voornamelijk om in alts te handelen, niet voor de BTC waarde zelf.
Ik zit zelf tegenwoordig veel op Huobi, hebben veel USTD pairs en werkt erg fijn die exchange ook de app.
Wordt gek van de BTC/ETH pairs schiet totaal niet op voor mij, denk je winst te hebben op bijvoorbeeld VEN, verkoop je het in BTC en weg is de winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:45
Zo, even orde op zaken stellen deze week hoop ik. Staan allemaal sell orders (VEN,GTO,RLC,ZIL,ONT) uit die net aan de te dure kant zijn, maar wil nog BNB vrijmaken om RLC in te slaan voor de 29ste, zonder verlies te maken.

Fingers crossed :D

[ Voor 4% gewijzigd door Schuey op 20-05-2018 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:39

CyBeRSPiN

sinds 2001

Schuey schreef op zondag 20 mei 2018 @ 09:53:
Zo, even orde op zaken stellen deze week hoop ik. Staan allemaal sell orders (VEN,GTO,RLC,ZIL,ONT) uit die net aan de te dure kant zijn, maar wil nog BNB vrijmaken om RLC in te slaan voor de 29ste, zonder verlies te maken.

Fingers crossed :D
ZIL lijkt weer opwaarts te gaan. Nu BTC zelf nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Beaulion schreef op zondag 20 mei 2018 @ 09:51:
@Kain_niaK misschien een leuk artikel voor jou om te Lezen.
De stelling dat je bitcoin moet zien als een Protocol en niet hoofdzakelijk als betaalmiddel. Zonder daarbij de functie van bitcoin als betaalmiddel opzij te schuiven.
Ok ik zal het eens lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1041883

CyBeRSPiN schreef op zondag 20 mei 2018 @ 10:16:
[...]

ZIL lijkt weer opwaarts te gaan. Nu BTC zelf nog ;)
Ont ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2023

hey

Ik wil BTC kopen om deze naar Binance over te zetten. Het liefst zonder documenten te moeten versturen want het gaat maar om 50 euro. Vinden jullie Bitonic een goede optie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1041883

hey schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:04:
Ik wil BTC kopen om deze naar Binance over te zetten. Het liefst zonder documenten te moeten versturen want het gaat maar om 50 euro. Vinden jullie Bitonic een goede optie?
Je kan helaas niet voor 50 euro terecht bij Bitonic. Minimum is 0,01 bitcoin. Je zou het eventueel via litebit kunnen doen. Betaal je wel iets hogere fee's vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22-07 20:52
Het ijkt me niet verkeerd om op zo'n gemakkelijke manier geld te verdienen, mochten de bedragen kloppen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/K6hVHVlaudqUjTThP9Z67DzN/full.png

https://twitter.com/officialmcafee/status/997292935644438528

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Ik vind van wel, toch voor een beginner. Zou wel voor €100 gaan, anders is qua fees niet helemaal de moeite, vind ik.

Nog beter is Litebit, en daar dan geen BTC maar ETH of LTC kopen (voordeliger fees) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Vor zo ver ik weet kan je je gewoon registreren on binance , en tot 2 btc per dag withdraw en zonder documenten. Dus ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
tias86 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:09:
[...]

Vor zo ver ik weet kan je je gewoon registreren on binance , en tot 2 btc per dag withdraw en zonder documenten. Dus ja
Maar hoe krijg je dan die 50 euro op Binance :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-07 18:34
Anoniem: 1041883 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:07:
[...]

Je kan helaas niet voor 50 euro terecht bij Bitonic. Minimum is 0,01 bitcoin. Je zou het eventueel via litebit kunnen doen. Betaal je wel iets hogere fee's vaak.
Andere alternatieven

Bitrush.nl
BTCdirect.eu

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AtlAntA
Bmfd schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:07:
Het ijkt me niet verkeerd om op zo'n gemakkelijke manier geld te verdienen, mochten de bedragen kloppen.

[afbeelding]

https://twitter.com/officialmcafee/status/997292935644438528
Ik weet dat marketing zo werkt maar maar krijg er toch een beetje een vieze smaak van in mijn mond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2023

hey

Oh dank jullie wel. Dan koop ik gewoon 0,01 Bitcoin. Zo houd ik op Binance nog wat geld achter de hand om ergens op in te kunnen springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 03:14
AtlAntA schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:13:
[...]

Ik weet dat marketing zo werkt maar maar krijg er toch een beetje een vieze smaak van in mijn mond.
Ach, die vieze smaak in jouw mond kan nooit zo erg zijn als die vieze smaak in zijn eigen mond :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Midacmm schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:19:
[...]

Ach, die vieze smaak in jouw mond kan nooit zo erg zijn als die vieze smaak in zijn eigen mond :r
Eet smakelijk allemaal straks met de lunch, vergeet niet aan McAfee te denken als je dat chocolade croissantje naar binnen werkt, of die boterham met pindakaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22-07 20:52
AtlAntA schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:13:
[...]

Mee eens hoor. Ik vind het echt een smerige en irritante vent, maar als iemand je een half miljoen dollar voor een tweet wilt betalen, dan heb je het best prima geregeld. Zegt ook wel weer genoeg over deze industrie dat er projecten zijn die bereid zijn dit te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Bmfd schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:25:
Mee eens hoor. Ik vind het echt een smerige en irritante vent, maar als iemand je een half miljoen dollar voor een tweet wilt betalen, dan heb je het best prima geregeld. Zegt ook wel weer genoeg over deze industrie dat er projecten zijn die bereid zijn dit te betalen
Zegt genoeg over deze wereld tout court :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
ik snap niet helemaal waarom mensen litebit etc gebruiken.

qua fees is t gewoon duur, boek dan gewoon geld over naar coinbase (die hebben gewoon n europese rekening), koop daar je munten en transfer t naar binance. kost n dag wachten maar scheelt je die exorbitante fees

of vraag t aan n medetweaker of ie je dat kan overmaken voor n veel kleinere fee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Volume neemt toe, koersen stijgen ziet er weer positief uit, voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
rogier2012 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:57:
ik snap niet helemaal waarom mensen litebit etc gebruiken.

qua fees is t gewoon duur, boek dan gewoon geld over naar coinbase (die hebben gewoon n europese rekening), koop daar je munten en transfer t naar binance. kost n dag wachten maar scheelt je die exorbitante fees

of vraag t aan n medetweaker of ie je dat kan overmaken voor n veel kleinere fee...
Coinbase heeft mij al meer gekost aan fees dan anycoindirect. En het is rete-traag en een stap extra. Snap niet waarom die coinbase altijd aanbevolen wordt. Maar ik doe wsl iets verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-07 23:01
TomTorquay schreef op zondag 20 mei 2018 @ 12:05:
[...]

Coinbase heeft mij al meer gekost aan fees dan anycoindirect. En het is rete-traag en een stap extra. Snap niet waarom die coinbase altijd aanbevolen wordt. Maar ik doe wsl iets verkeerd.
Je moet ook gdax gebruiken (zelfde inlog als CB).

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogier2012
idd, had de coinbase naar gdax gratis transfer ook wel mogen benoemen, my bad.

hier n tutorial: YouTube: Don't use Coinbase, use GDAX instead to ELIMINATE FEES! The diff...

[ Voor 63% gewijzigd door rogier2012 op 20-05-2018 12:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

TomTorquay schreef op zondag 20 mei 2018 @ 12:05:
[...]

Storten op Coinbase, GDAX openen, Euro's transferren naar je GDAX account, via een maker order gratis omzetten naar LTC of ETH en die versturen naar de gewenste Exchange. Is helemaal gratis, behalve als je het ooit weer op je rekening wil terugstorten en de omgekeerde route volgt, dan kost het 0,10 Euro aan bankkosten, ook wel te overzien dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Ja, GDAX ken ik. Maar da's weer een extra tussenstap en je moet je rijbewijs uploaden o.i.d. Laat dan maar, dan betaal ik wel een kleine fee voor het gemak en snelheid ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Taro schreef op zondag 20 mei 2018 @ 12:09:
[...]

Storten op Coinbase, GDAX openen, Euro's transferren naar je GDAX account, via een maker order gratis omzetten naar LTC of ETH en die versturen naar de gewenste Exchange. Is helemaal gratis, behalve als je het ooit weer op je rekening wil terugstorten en de omgekeerde route volgt, dan kost het 0,10 Euro aan bankkosten, ook wel te overzien dus.
Dit dus. Ik snap niet waarom coinbase dit niet meer adverteert. Dit is afaik de goedkoopste manier om fiat om te zetten naar BTC/LTC/ETH en dan naar een exchange te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogier2012
eos moon?

verder levert t coinbase niks op als iedereen limit orders maakt, vandaar dat t niet geadverteerd wordt.

[ Voor 85% gewijzigd door rogier2012 op 20-05-2018 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Die zgn. maanreisjes tegenwoordig sla ik even over. Meestal 30% in 2 minuten en na een kwartier kom je tot de conclusie dat je er 3 mijer achteraan heb staan sodemieteren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Litebit biedt nieuwe munten aan:
https://cryptospot.be/201...-nieuwe-cryptocurrencies/

Onder meer TRX, ADA, XLM & OMG :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

10k komt in zicht... gaat vandaag gebeuren! Kannie misgaan meer. oOo

@A87 ben jij het er ook mee eens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
hey schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:16:
Oh dank jullie wel. Dan koop ik gewoon 0,01 Bitcoin. Zo houd ik op Binance nog wat geld achter de hand om ergens op in te kunnen springen.
Let wel goed op, als ik op Bitonic 0,01 BTC invul, moet ik €100 betalen. Het minimumbedrag.
Vul ik €100,01 in, dan krijg ik daar opeens 0,0136 BTC voor.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik heb toch stiekem vanochtend wat ELF gekocht, samen met ZIL, ONT gaat dat lekker. Alleen RLC hobbelt er een beetje achteraan vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
TomTorquay schreef op zondag 20 mei 2018 @ 12:12:
Ja, GDAX ken ik. Maar da's weer een extra tussenstap en je moet je rijbewijs uploaden o.i.d. Laat dan maar, dan betaal ik wel een kleine fee voor het gemak en snelheid ;)
En wel uren in een TA stoppen :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/998146826845945857 Iets over dat Vechain zijn whitepaper released. Nou kom maar op dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogier2012
Turbo-Puppy schreef op zondag 20 mei 2018 @ 12:18:
[...]

Die zgn. maanreisjes tegenwoordig sla ik even over. Meestal 30% in 2 minuten en na een kwartier kom je tot de conclusie dat je er 3 mijer achteraan heb staan sodemieteren. :+
uiteraard zeg ik dat ook alleen als EOS bagholder die t leuk nou vinden als mensen mn bags kopen. had ik al dingen gezegd over n mainnet 1 juni enzo?

iets met selfinterest enzo. Mensen moeten hun eigen research doen, t is geen speeltuin😀

[ Voor 5% gewijzigd door rogier2012 op 20-05-2018 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Slux schreef op zondag 20 mei 2018 @ 12:29:
[...]

Waarschijnlijk verdient hij dusdanig veel geld met TA's, dat hij daardoor die kleine fee's wel kan missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogier2012
[...]

t is echt uitzonderlijk als de koers harder stijgt op n dag dan de 3-5% fees die je via litebit betaalt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

rogier2012 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 12:32:
[...]
t is echt uitzonderlijk als de koers harder stijgt op n dag dan de 3-5% fees die je via litebit betaalt...
* Taro kijkt naar ZIL, ONT, TRX, BCC, IOST, EOS, ETH, etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 03:14
Ik koop via anycoin. Die aankoop fee is echt minimaal. Bovendien via Ideal lekker snel. Binnen 3 minuten staat het op binance.

Verkopen doe ik via GDAX, daarna EUR naar Coinbase.

Verkopen via anycoin litebit etc is niet interessant m.i.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
[...]

Wie zegt dat ik daar uren insteek :?
En zoals @Taro zegt, wat maakt een keer 3% uit (volgens mij is het trouwens een beduidend lager %) als je daarna geregeld winst pakt?

Ik zit er in voor het spelletje - en daar hoort voor mij TA bij. Omslachtig en traag gedoe hoort voor mij niet bij het spelletje, dus sla ik de Coinbase goedkope route graag over. Detail: ik zit er met niet zo veel geld in, moest ik met tienduizenden euros bezig zijn, dan was Coinbase wel weer interessant ;)

[ Voor 5% gewijzigd door TomTorquay op 20-05-2018 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
rogier2012 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 12:30:
[...]
iets met selfinterest enzo. Mensen moeten hun eigen research doen, t is geen speeltuin😀
Zo ervaar ik het anders wel en ik ben nog lang niet uitgespeeld. Maar misschien komt dat ook door het relatief zeer lage bedrag dat ik hierin heb zitten en behalve de handel de andere aspecten ook (nog) erg interessant vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Slux schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:59:
Volume neemt toe, koersen stijgen ziet er weer positief uit, voor nu.
Ziet er idd positief uit maar vertrouw het voor geen haar...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rogier2012
Beaulion schreef op zondag 20 mei 2018 @ 12:44:
[...]

Zo ervaar ik het anders wel en ik ben nog lang niet uitgespeeld. Maar misschien komt dat ook door het relatief zeer lage bedrag dat ik hierin heb zitten en behalve de handel de andere aspecten ook (nog) erg interessant vind.
Voor mij is t t stiekem ook nog, erg leuk en juist doordat deze markt erg uitgesproken patronen heeft is t n erg snelle leerschool naar investeren toe.

Maargoed, dat wil niet zeggen dat ik ook maar enige verantwoordelijkheid accepteer voor anderen. Ik klik vooral knopjes op basis van enkele indicatoren, maar bijvoorbeeld de TA die eerder werd gepost over n coin is voor mij weer n leerschool.

Zelf wil ik t mn TA redelijk simpel houden (thechartguys stijl) omdat je anders teveel informatie hebt om beslissingen op te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
rogier2012 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:02:
[...]

Voor mij is t t stiekem ook nog, erg leuk en juist doordat deze markt erg uitgesproken patronen heeft is t n erg snelle leerschool naar investeren toe.

Maargoed, dat wil niet zeggen dat ik ook maar enige verantwoordelijkheid accepteer voor anderen. Ik klik vooral knopjes op basis van enkele indicatoren, maar bijvoorbeeld de TA die eerder werd gepost over n coin is voor mij weer n leerschool.

Zelf wil ik t mn TA redelijk simpel houden (thechartguys stijl) omdat je anders teveel informatie hebt om beslissingen op te maken.
Maar je wil toch zoveel mogelijk informatie om je beslissingen goed geïnformeerd te kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
AtlAntA schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:11:
Maar je wil toch zoveel mogelijk informatie om je beslissingen goed geïnformeerd te kunnen maken?
Overzicht houden is niet zo evident als je naar 15 indicatoren kijkt, op verschillende timeframes dan ook nog eens. Daar wil je wel een beetje in schiften. Zo een keer quasi alles afgaan - zoals ik gisteren deed voor GVT - is wel leuk, maar qua inzet/reward niet geweldig. Je krijgt immers best vaak hetzelfde signaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
AtlAntA schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:11:
[...]

Volgens mij doelt hij erop dat hij informatie van anderen ter harte neemt en soms meeneemt in zijn beslissingen, maar dat hij geen verantwoordelijkheid wilt nemen voor zijn eigen uitspraken en dus niet als advies moet worden opgevat.

edit : oh wacht je bedoelt informatie verzamelen ihkv TA, negeer mijn opmerking dan maar.

[ Voor 10% gewijzigd door Beaulion op 20-05-2018 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
TomTorquay schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:16:
[...]
Overzicht houden is niet zo evident als je naar 15 indicatoren kijkt, op verschillende timeframes dan ook nog eens. Daar wil je wel een beetje in schiften. Zo een keer quasi alles afgaan - zoals ik gisteren deed voor GVT - is wel leuk, maar qua inzet/reward niet geweldig. Je krijgt immers best vaak hetzelfde signaal ;)
Dus als je teveel (alle?) factoren signalen en dergelijke mee neemt dan komt een TA bovengemiddeld vaak op "we gaan naar rechts" uit? If so dan heb je als TA'er erg veel invloed op welke richting je TA uitgaat. Je neemt bepaalde factoren niet mee en het gaat omhoog en vice versa?

Probeer niet lullig te doen hoor. Snap dat het misschien zo over kan komen maar ik probeer gewoon wat meer van deze fascinerende wereld te leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
AtlAntA schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:23:
Dus als je teveel (alle?) factoren signalen en dergelijke mee neemt dan komt een TA bovengemiddeld vaak op "we gaan naar rechts" uit? If so dan heb je als TA'er erg veel invloed op welke richting je TA uitgaat. Je neemt bepaalde factoren niet mee en het gaat omhoog en vice versa?

Probeer niet lullig te doen hoor. Snap dat het misschien zo over kan komen maar ik probeer gewoon wat meer van deze fascinerende wereld te leren.
Geen probleem. Snap alleen niet goed wat je bedoelt. Misschien heerst er onduidelijkheid over wat ik met indicatoren bedoel? Dat is in feite een type TA, bijvoorbeeld RSI, of MACD, of support. Of nog iets anders. Sommige van die indicatoren zijn eigenlijk een verkapte versie van elkaar, zoals RSI en MFI, en MACD en EMA's. Dus dan zullen die ook vaak hetzelfde zeggen als hun nauwe verwanten. Het is de kunst een mooie selectie aan indicatoren te hebben, liefst met een volledig andere achtergrond. Op die manier probeer je inderdaad te vermijden dat je te veel in één richting begint te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
TomTorquay schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:38:
[...]
Geen probleem. Snap alleen niet goed wat je bedoelt. Misschien heerst er onduidelijkheid over wat ik met indicatoren bedoel? Dat is in feite een type TA, bijvoorbeeld RSI, of MACD, of support. Of nog iets anders. Sommige van die indicatoren zijn eigenlijk een verkapte versie van elkaar, zoals RSI en MFI, en MACD en EMA's. Dus dan zullen die ook vaak hetzelfde zeggen als hun nauwe verwanten. Het is de kunst een mooie selectie aan indicatoren te hebben, liefst met een volledig andere achtergrond. Op die manier probeer je inderdaad te vermijden dat je te veel in één richting begint te denken.
Duidelijk(er) dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

10K kan morgen kan over 2 maanden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
A87 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:44:
10K kan morgen kan over 2 maanden
10K is voor mij geen gebeurtenis van belang. Een merkbare verandering van sentiment is wat de start is van de volgende run..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Stokstaart schreef op zondag 20 mei 2018 @ 14:03:
[...]

10K is voor mij geen gebeurtenis van belang. Een merkbare verandering van sentiment is wat de start is van de volgende run..
Als crypto van papier was geweest, dan had ik ze in de brand gezet. Aan “sentiment” geen gebrek. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Turbo-Puppy schreef op zondag 20 mei 2018 @ 14:08:
[...]

Als crypto van papier was geweest, dan had ik ze in de brand gezet. Aan “sentiment” geen gebrek. oOo
Heb je je zo erg gebrand de afgelopen tijd? Hoe komt t dat je het vertrouwen zo kwijt bent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Stokstaart schreef op zondag 20 mei 2018 @ 14:09:
[...]

Heb je je zo erg gebrand de afgelopen tijd? Hoe komt t dat je het vertrouwen zo kwijt bent?
-kuch-ltc-ahem-kuch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dat dus. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Laatst online: 28-04 12:55
Stokstaart schreef op zondag 20 mei 2018 @ 14:03:
[...]

Hoorde vandaag zelfs al een bitcoin-reclame om je te helpen traden. Zou goed zijn als er zo nieuw geld in stroomt :)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
RickvN schreef op zondag 20 mei 2018 @ 14:28:
[...]

Hoorde vandaag zelfs al een bitcoin-reclame om je te helpen traden. Zou goed zijn als er zo nieuw geld in stroomt :)
Ik wordt ook overal doodgegooid met reclame voor nieuwe crypto gerelateerde start ups. Start van wat moois? Misschien de start van een bubbel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Laatst online: 07:09
Wanneer gaan we de lucht in met ZIL :P Let's gooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Gekocht op ATH? Of is het minder extreem?

Hoorde gisteren van iemand die BCH op 5k heeft gekocht.. Lijkt me ook klote.
Aan de andere kant, als de volgende bull run komt kunnen je problemen smelten als sneeuw voor de zon 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Laatst online: 07:09
NAV gaat ook lekker nu. Stap in de trein

[ Voor 26% gewijzigd door mprkooij op 20-05-2018 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
LTC is een top coin voor day traden, voor de LT moet je hem weg zetten en over een tijdje weer naar kijken.
komt vast wel goed met LTC.

Vergeet niet hij stond vorig jaar nog op +/- 15 Euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Ik zag laatst deze chart die plaatst alles natuurlijk in een ander perspectief. Niet gezegd dat er enige kern van waarheid in zit, maar dan kan je rustig holden met je LTC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Stokstaart schreef op zondag 20 mei 2018 @ 14:43:
[...]

Ik zag laatst deze chart die plaatst alles natuurlijk in een ander perspectief. Niet gezegd dat er enige kern van waarheid in zit, maar dan kan je rustig holden met je LTC ;)
Op tweakers is 2 dagen holden al een eeuwigheid :+

Ik heb er ook een paar voor de LT, die staan op mijn ledger en kijk er nooit op, zie het wel over een paar jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM-Centurion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01-2020
Slux schreef op zondag 20 mei 2018 @ 14:51:
[...]

Ik heb er ook een paar voor de LT, die staan op mijn ledger en kijk er nooit op, zie het wel over een paar jaar.
Dat blijft de eeuwige vraag :P heb je over een paar jaar een vermogen of niet,,, en loont het om nu meer te traden dan jarenlang bewaren....keuzes keuzes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Slux schreef op zondag 20 mei 2018 @ 14:42:
[...]

LTC is een top coin voor day traden, voor de LT moet je hem weg zetten en over een tijdje weer naar kijken.
komt vast wel goed met LTC.

Vergeet niet hij stond vorig jaar nog op +/- 15 Euro
Klopt hij stond op 15 euro. Maar de afgelopen tijd is het wel de munt die het meeste verliest in dips en het minste stijgt in pieken. Anders gezegd, het wordt wel eens tijd dat ltc wat meer in de buurt van ethereum komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:38
Slux schreef op zondag 20 mei 2018 @ 14:51:
[...]

Ik had er 5 waarvan 3 op mijn ledger en 2 om te handelen.. Die 2 zijn inmiddels omgezet naar andere coins die 3 laat ik ook lekker staan.

Gisteren mijn stratis mooi afgerond op 100 en dgb op 20.000 beide voor de lt.

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 20-05-2018 15:03 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Als je erin gelooft dan doen, kijk naar alle andere producten, goud, silver, aandelen, enz enz.
Als je 50 jaar terug bijvoorbeeld aandelen Shell had gekocht wat je nu ook vermogend.

Zelf denk ik dat je nu het meeste kan verdienen maar ook verliezen, als je er niet opzit.
En voor de LT geloof ik er ook in 80% gebruik ik voor daytraden en 20% staat vast voor later, en dan heb ik alleen de coins gepakt waar het meeste volume in omgaat en het langste bestaan plus waar ik zelf een goed gevoel bij heb, dat zijn in dit geval allemaal minable coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1988
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-07 13:13
Greymore1 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 12:30:
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/998146826845945857 Iets over dat Vechain zijn whitepaper released. Nou kom maar op dan.
Binnen enkele uren inderdaad een whitepaper van 100+ pagina’s. Daar gaan we maar ff voor zitten dan!

Btw, nog maar een maand voor de mainnet release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

stefan1988 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:02:
[...]

Binnen enkele uren inderdaad een whitepaper van 100+ pagina’s. Daar gaan we maar ff voor zitten dan!

Btw, nog maar een maand voor de mainnet release.
is toch al helemaal om zeep gehyped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

MCafee weer met zon apparte kijk op crypto
YouTube: John McAfee at Blockchain Nation Miami 2018 bcnation.com

Sterke speech, ook hoe bitcoin wordt '' SURPRESSED''
eerlijk gezegd is dit echt een goeie speech vanauit amerikaans standpunt.

[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 20-05-2018 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-07 19:45
AtlAntA schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:00:
[...]

Klopt hij stond op 15 euro. Maar de afgelopen tijd is het wel de munt die het meeste verliest in dips en het minste stijgt in pieken. Anders gezegd, het wordt wel eens tijd dat ltc wat meer in de buurt van ethereum komt.
Ik las laatst nog eens ergens dat als je LTC afzet tegen BTC dat LTC ergens in de range van 500-1000 dollar zou moeten staan.
Geen idee wat er van waar is, heb er 20 op 140D gekocht en durf ze dus nog niet te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
golfgti5 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:16:
[...]

Ik las laatst nog eens ergens dat als je LTC afzet tegen BTC dat LTC ergens in de range van 500-1000 dollar zou moeten staan.
Geen idee wat er van waar is, heb er 20 op 140D gekocht en durf ze dus nog niet te verkopen
Nou ja inderdaad dat dus. Misschien dat hij nog bij trekt maar de laatste tijd lijkt het erop dat de ltc verhoudings gewijs alleen maar verder weg zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
golfgti5 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:16:
[...]

Het is maar net wat een gek er voor wil geven, LTC is toch wel vrij bekend bij vele, bestaat al lang, het is decentraal en er zit een hele grote community achter, snel, lage fees, en dient als crypto valuta.
Dat zijn toch wel de belangrijke punten voor een crypto imo.

Ook als ik als niet LTC fanboy er naar kijk, LTC kom ik toch vaak tegen op websites/media en via kennissen vrienden, meer dan de meeste crypto's het enigste negative wat ik gelezen heb ik dat Charlie Lee zijn LTC op ATH had verkocht, het argument van hem vond ik een beetje dubieus, maar het kan

Die verhalen van 500-1000 hoor ik ook al een tijdje, als BTC weer richting 20k zou gaan zie ik het wel gebeuren.
AtlAntA schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:27:
[...]
Nou ja inderdaad dat dus. Misschien dat hij nog bij trekt maar de laatste tijd lijkt het erop dat de ltc verhoudings gewijs alleen maar verder weg zakt.
Het zakt niet verder weg dan andere, het blijft zelfs behoorlijk stabiel vergeleken met vele andere coins, dat is wel positief.

[ Voor 15% gewijzigd door Slux op 20-05-2018 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-07 08:57

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik zag op reddit net een TA op een logarithmische schaal, maar met een lineaire trendlijn. Los van de discussie mbt de zin van TA, slaat dat uberhaupt ergens op? Ik zou verwachten dat je trendlijn concaaf wordt als je met een logarithmische schaal gaat werken. Iemand die hier meer van weet?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

TA is onzin als de markt onvoorspelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-07 08:57

DirtyBird

Praktiserend denker

A87 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:45:
TA is onzin als de markt onvoorspelbaar is.
Ah, bedankt voor je inzicht. Ik had er misschien bij moeten zetten dat het me om de transformatie van de schaal/trendlijn gaat en niet om de zin van TA...oh wacht...

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09-2024
Slux schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:34:
[...]

Ook als ik als niet LTC fanboy er naar kijk, LTC kom ik toch vaak tegen op websites/media en via kennissen vrienden, meer dan de meeste crypto's het enigste negative wat ik gelezen heb ik dat Charlie Lee zijn LTC op ATH had verkocht, het argument van hem vond ik een beetje dubieus, maar het kan

[...]
Maar dan wel absoluut een groot ding , ieder geval waarom veel mensen zijn uitgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 417500

Geloof je nog in leuke prijzen voor LTC? hoor hier en daar toch wel geluiden dat LTC wordt ingehaald door concurrenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 417500

AtlAntA schreef op zondag 20 mei 2018 @ 14:33:
[...]

Ik wordt ook overal doodgegooid met reclame voor nieuwe crypto gerelateerde start ups. Start van wat moois? Misschien de start van een bubbel?
Tulip coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Slux schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:34:
[...]

Het is maar net wat een gek er voor wil geven, LTC is toch wel vrij bekend bij vele, bestaat al lang, het is decentraal en er zit een hele grote community achter, snel, lage fees, en dient als crypto valuta.
Dat zijn toch wel de belangrijke punten voor een crypto imo.

Die verhalen van 500-1000 hoor ik ook al een tijdje, als BTC weer richting 20k zou gaan zie ik het wel gebeuren.

[...]

Het zakt niet verder weg dan andere, het blijft zelfs behoorlijk stabiel vergeleken met vele andere coins, dat is wel positief.
Ach, las hier toch wat anders:
https://twitter.com/satoshilite/status/953533773588525056
@SatoshiLite
Volgen @SatoshiLite volgen
Meer
To those that claim that I sold at the ATH, I actually did not. I sold on 3 separate times: 12/8 @ ~$96, 12/11 @ ~$155, and 12/18 @ ~$350. The average price that I got was $205.

It's nobody's business at what price I sold my LTC at, but I got tired of all the "sold at ATH" hate.
23:45 - 16 jan. 2018
Pagina: 1 ... 30 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!