Turbo-Puppy schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:39:
[...]
Litepal -> Failed
Litepay -> Failed
Eikel Lee -- > Failed
LTC als betaalmiddel --> in principe .. Failed
LTC als ontwikkelingsplatform voor BTC --> Failed
LTC weet in zo'n beetje alles te falen wat het zou moeten doen, zelfs ABRA komt nauwelijks van de grond, en de samenwerking met Aliant is ook gewoon een farce. Hopen op een gruwelijke pump&dump, en d'r uit met dat ding.
Ik klinkt weer eens negatief ... ik weet het, maar het is gewoon zoals het is, en dat is vooral uitzichtloos. Als mensen massaal LTC zouden verkopen laten vallen tot een dieptepunt zou ik ze dat niet eens kwalijk nemen, eerder jaloers zijn.
Je noemt nou bijna alle dingen op wat litecoin niet is
Het enigste wat klopt is het betaal middel, en het is nu nog veelte vroeg om te zeggen dan het failed is.
Als je de media een beetje volgt zie je dat LTC best veel gebruikt wordt als betaal middel, (zelf ook 1 zakelijke betaling via LTC gehad) dat de coin weinig voor de ''LT'' doet is juist goed imo, je moet geen mega volatiele munt als currency hebben.
En daar is LTC toch wel goed in.
Er is nog geen enkele crypto geschikt voor vervanging van de ''normale'' valuta's, die adoptie zal nog jaren duren als die al ooit komt (ik denk zelf van wel)
LTC is 1 van de weinige die toch wel potentie heeft om dat te doen imo
Jij bent idd wel erg negatief valt mij op, niet alleen met LTC maar het hele crypto zie jij niet positief in, vreemd want je zegt dat je er voor 90% LT inzit, de hele markt is momenteel negatief.
Als je alles eruit gooit, wat wil je dan gaan kopen ? een TRX ?
Welke coin doet het nu dan wel zo goed ?
Als straks alles weer ATH staat praten we wel weer verder over LTC ok ?
LT betekend long term, LT is geen week of maand.
Patience, is de key word.
Ben wel helemaal met je eens dat het ruk is als je er LT inzit op het moment, daarom ''moet'' je als LT holder niet dagelijks op dit soort forums komen, bij mij is het net anders om ik zit 80% short en 20% long.
LTC is voor mij de meest winstgevende belleging ooit geweest maar alleen met korte ritjes.
Disclaimer, ja ik ben LTC fanboy en geloof in LTC als valuta, LTC is geen VEN, ETH, NEO enz dat zijn o.a. ontwikkel platformen en niet direct bedoeld als een valuta, en JA daar geloof ik ook in, maar niet als valuta