[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.162.949 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
Slux schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:34:
[...]

Het is maar net wat een gek er voor wil geven, LTC is toch wel vrij bekend bij vele, bestaat al lang, het is decentraal en er zit een hele grote community achter, snel, lage fees, en dient als crypto valuta.
Dat zijn toch wel de belangrijke punten voor een crypto imo.

Ook als ik als niet LTC fanboy er naar kijk, LTC kom ik toch vaak tegen op websites/media en via kennissen vrienden, meer dan de meeste crypto's het enigste negative wat ik gelezen heb ik dat Charlie Lee zijn LTC op ATH had verkocht, het argument van hem vond ik een beetje dubieus, maar het kan

Die verhalen van 500-1000 hoor ik ook al een tijdje, als BTC weer richting 20k zou gaan zie ik het wel gebeuren.

[...]

Het zakt niet verder weg dan andere, het blijft zelfs behoorlijk stabiel vergeleken met vele andere coins, dat is wel positief.
Dat Litepay zichzelf heeft opgeheven en dat Litepal de plannen moest vertragen heeft ook niet echt geholpen en is redelijk negatief

Daarnaast bv. Charlie Lee die aangeeft al z’n Litecoin te hebben verkocht en daarna op Nano is ingestapt, dat heeft ook geen positieve invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Wat is nou eigenlijk de goedkoopste optie om momenteel tussen exchanges te traden? LTC?
Heb 45$ aan BTC op Bleutrade staan en dat wil ik naar Bibox sturen. Maar met BTC betaal ik gewoon 8$ transactiekosten.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 16-08 23:55
RickvN schreef op zondag 20 mei 2018 @ 16:27:
Wat is nou eigenlijk de goedkoopste optie om momenteel tussen exchanges te traden? LTC?
Heb 45$ aan BTC op Bleutrade staan en dat wil ik naar Bibox sturen. Maar met BTC betaal ik gewoon 8$ transactiekosten.
Is neo een optie? Transfer is zonder fee, maar ik weet niet of die op die exchanges staat.

Edit: ook snel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvN
Midacmm schreef op zondag 20 mei 2018 @ 16:31:
[...]

Is neo een optie? Transfer is zonder fee, maar ik weet niet of die op die exchanges staat.

Edit: ook snel
Thnx, Bleutrade heeft jammer genoeg alleen geen NEO.
Maar ik wil ook nog wat van Binance naar Bibox sturen en die hebben beiden NEO :)!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
golfgti5 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:16:
[...]

Ik las laatst nog eens ergens dat als je LTC afzet tegen BTC dat LTC ergens in de range van 500-1000 dollar zou moeten staan.
Geen idee wat er van waar is, heb er 20 op 140D gekocht en durf ze dus nog niet te verkopen
Munten als ETH hebben er voor gezorgt dat LTC relatief laag staat. Heel veel geld wat in ETH gegaan is de laatste bullrun is geld wat niet naar LTC gegaan is. Denk dat zonder ETH, LTC makkelijjk in die range zou zitten nu. Er zijn toch een hoop mensen die hele munten willen hebben, daarom heb je mensen die BTC kopen, of ETH of XRP bijvoorbeeld aan de hand van het budget dat ze hebben. ETH was precies zo'n munt die je voor een paar tientjes kon kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

DirtyBird schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:47:
[...]

Ah, bedankt voor je inzicht. Ik had er misschien bij moeten zetten dat het me om de transformatie van de schaal/trendlijn gaat en niet om de zin van TA...oh wacht...
https://bircoin.top/

''ALL LOG''

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 16-08 23:55
RickvN schreef op zondag 20 mei 2018 @ 16:34:
[...]

Thnx, Bleutrade heeft jammer genoeg alleen geen NEO.
Maar ik wil ook nog wat van Binance naar Bibox sturen en die hebben beiden NEO :)!
Ben wel vergeten: volgens mij kan neo alleen in hele getallen verstuurd worden. Dus 1 neo en niet 0.8 oid. Maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

AtlAntA schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:00:
[...]

Klopt hij stond op 15 euro. Maar de afgelopen tijd is het wel de munt die het meeste verliest in dips en het minste stijgt in pieken. Anders gezegd, het wordt wel eens tijd dat ltc wat meer in de buurt van ethereum komt.
Hij staat zelfs al boven de prijs van Ethereum.

Price of LTC, if LTC had the same circulating supply as ETH
(LTC Supply / ETH supply * Coin Price)

LTC = $ 77.95

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:12
Ben mij ook wat aan het verdiepen in het crypto wereldje.
Gisteren al meteen wat (leer) geld verloren door een 2e hands Ledger te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

RickvN schreef op zondag 20 mei 2018 @ 16:27:
Iota of neo indien mogelijk.

Xrp en ltc zijn breed geaccepteerd, snel en goedkoop. Vroeger gebruikte ik altijd ltc tot ik erachtr kwam dat xrp goedkoper en sneller was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Slux schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:34:
Ook als ik als niet LTC fanboy er naar kijk, LTC kom ik toch vaak tegen op websites/media en via kennissen vrienden, meer dan de meeste crypto's het enigste negative wat ik gelezen heb ik dat Charlie Lee zijn LTC op ATH had verkocht, het argument van hem vond ik een beetje dubieus, maar het kan
Voor zover ik weet heeft hij het niet verkocht, maar aan een stichting gegeven. Je kunt je enige negatieve punt dus wegstrepen :)
Bmfd schreef op zondag 20 mei 2018 @ 16:21:
[...]
Daarnaast bv. Charlie Lee die aangeeft al z’n Litecoin te hebben verkocht en daarna op Nano is ingestapt, dat heeft ook geen positieve invloed.
Niet verkocht, weggegeven!

[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 20-05-2018 17:21 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Malarky schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:15:
[...]

Iota of neo indien mogelijk.

Xrp en ltc zijn breed geaccepteerd, snel en goedkoop. Vroeger gebruikte ik altijd ltc tot ik erachtr kwam dat xrp goedkoper en sneller was.
Thnx. Vanuit Binance zet ik wel 2 hele NEO's over en vanuit Bleutrade doe ik het met LTC.
CPC here we go! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
wehave schreef op zondag 20 mei 2018 @ 16:00:
[...]
Maar dan wel absoluut een groot ding , ieder geval waarom veel mensen zijn uitgestapt.
Niet alleen LTC, BTC stond toen ook rond de 20k.
Maar ja ik vond het ook redelijk negatief, of het uit had gemaakt betwijfel ik omdat alles down is gegaan.
Bmfd schreef op zondag 20 mei 2018 @ 16:21:
[...]

Dat Litepay zichzelf heeft opgeheven en dat Litepal de plannen moest vertragen heeft ook niet echt geholpen en is redelijk negatief

Litepay en Litepal hebben geen invloied gehad volgens mij, hadden dan ook niks met LTC zelf te maken, volgens mij was het een grap dat ie in Nano was gestapt.
PilatuS schreef op zondag 20 mei 2018 @ 16:34:
[...]

Munten als ETH hebben er voor gezorgt dat LTC relatief laag staat. Heel veel geld wat in ETH gegaan is de laatste bullrun is geld wat niet naar LTC gegaan is. Denk dat zonder ETH, LTC makkelijjk in die range zou zitten nu. Er zijn toch een hoop mensen die hele munten willen hebben, daarom heb je mensen die BTC kopen, of ETH of XRP bijvoorbeeld aan de hand van het budget dat ze hebben. ETH was precies zo'n munt die je voor een paar tientjes kon kopen.
Toch apart want ETH is meer een ontwikkel platform en LTC een valuta
als ze hele munten wouden hebben dan was LTC toch de beste keus ? Die stond vorig jaar een paar euro onder ETH

[ Voor 29% gewijzigd door Slux op 20-05-2018 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Als ik kijk naar LTC: de keren dat die een pump kreeg ging er alle keren een opvallende dump aan vooraf, kijk LTC/BTC op:
- 8 december
- 6 januari
- 3 februari
- 30 maart
- 14 april

Als ik iets geleerd heb van coins is dat ze de neiging hebben hun eigen typische verloop te herhalen.

Heb 24/7 een alert draaien op Ltc/btc als die onder de 0.0157btc komt, zodra die afgaat koop ik waarschijnlijk direct (uiteraard ook even kijken waar de btc/usdt dan mee bezig is).

Nu LTC kopen? Ga niet zitten kijken naar hoe het gras groeit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Gaat RLC samen met BTC een sprintje trekken?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Malarky schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:28:
Als ik kijk naar LTC: de keren dat die een pump kreeg ging er alle keren een opvallende dump aan vooraf, kijk LTC/BTC op:
- 8 december
- 6 januari
- 3 februari
- 30 maart
- 14 april

Als ik iets geleerd heb van coins is dat ze de neiging hebben hun eigen typische verloop te herhalen.

Heb 24/7 een alert draaien op Ltc/btc als die onder de 0.0157btc komt, zodra die afgaat koop ik waarschijnlijk direct (uiteraard ook even kijken waar de btc/usdt dan mee bezig is).

Nu LTC kopen? Ga niet zitten kijken naar hoe het gras groeit!
Je noemt volgens mij nu alle pumps op, of het nou een LTC of BTC is, LTC gaat eindelijk altijd wel mee met de runs is mijn ervaring, ETH heeft wel een beetje een eigen verloop gehad volgens mij

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 20-05-2018 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:25:
[...]

Toch apart want ETH is meer een ontwikkel platform en LTC een valuta
als ze hele munten wouden hebben dan was LTC toch de beste keus ? Die stond vorig jaar een paar euro onder ETH
Er zijn heel veel mensen die niet eens kijken naar wat een munt wel of niet is. Ze kopen gewoon puur voor de stijging en om flink hoog te verkopen. Wat betreft de hele munten klopt wat je zegt met de prijs, maar ETH was nog redelijk nieuw dus een grotere kans op een flinke stijging tegenover het relatief oude LTC. LTC valt een beetje tussen wal en schip. Het is nou echt een munt die heel spannend is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

STEL JE VOOR BITCOIN 250K in 2022.
https://fnordprefekt.de/?...9.2331&startprice=7889.23

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 20-05-2018 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:03
Taro schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:31:
Waarom zouden ze :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

PilatuS schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:33:
[...]

Er zijn heel veel mensen die niet eens kijken naar wat een munt wel of niet is. Ze kopen gewoon puur voor de stijging en om flink hoog te verkopen. Wat betreft de hele munten klopt wat je zegt met de prijs, maar ETH was nog redelijk nieuw dus een grotere kans op een flinke stijging tegenover het relatief oude LTC. LTC valt een beetje tussen wal en schip. Het is nou echt een munt die heel spannend is.
Mijn eerste ervaring met crypto was het kopen van 2 ETH via Coinbase voor 170 Euro per stuk. 2 weken later verkocht ik ze voor 270 Euro per stuk, om ze de dag daarna boven de 300 Euro per stuk te zien staan. Toen was mijn interesse gewekt en achteraf denk je: Had ik toen maar 20-30k Euro in ETH gepompt om ze ergens in januari voor 1.100 Dollar per stuk weer te verkopen. Maar wat ETH kon wist ik toen niet, het was gewoon goedkoper dan Bitcoin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:38
Beetje laat als je het mij vraagt maar ik doe het ervoor. :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:37:
[...]

Mijn eerste ervaring met crypto was het kopen van 2 ETH via Coinbase voor 170 Euro per stuk. 2 weken later verkocht ik ze voor 270 Euro per stuk, om ze de dag daarna boven de 300 Euro per stuk te zien staan. Toen was mijn interesse gewekt en achteraf denk je: Had ik toen maar 20-30k Euro in ETH gepompt om ze ergens in januari voor 1.100 Dollar per stuk weer te verkopen. Maar wat ETH kon wist ik toen niet, het was gewoon goedkoper dan Bitcoin :)
Ik was van plan ETH te kopen toen ie op 8 dollar stond. Toen ging ie als een idioot naar de 100 en durfde ik het niet meer aan om te kopen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Als ik de nadelen van BTC ervaar, dan lift ik ook graag mee op de voordelen ervan :) De koers van RLC en BTC is het laatste uur wel redelijk gelijk aan elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:32:
[...]

Je noemt volgens mij nu alle pumps op, of het nou een LTC of BTC is, LTC gaat eindelijk altijd wel mee met de runs is mijn ervaring
Liever zo snel mogelijk dan, mijn duurste kocht ik op €205, en zodra we dat weer halen gaat alles er definitief uit. Stop een deel terug in iets wat wellicht kansrijk is, en ga gewoon weer 3 / 4 / 5 jaar wachten. In principe heeft LTC genoeg opgeleverd nu, maar als ik in januari het geld er uit gehaald had, en elders op geïnvesteerd had, was ik nu beter af geweest. Ergo ... ik zit gewoon uit te kijken naar het moment om uit te stappen. Denk persoonlijk dat er echt geen reet, maar dan ook echt helemaal niets meer terecht komt van LTC.

Litepal -> Failed
Litepay -> Failed
Eikel Lee -- > Failed
LTC als betaalmiddel --> in principe .. Failed
LTC als ontwikkelingsplatform voor BTC --> Failed

LTC weet in zo'n beetje alles te falen wat het zou moeten doen, zelfs ABRA komt nauwelijks van de grond, en de samenwerking met Aliant is ook gewoon een farce. Hopen op een gruwelijke pump&dump, en d'r uit met dat ding. :)

Ik klinkt weer eens negatief ... ik weet het, maar het is gewoon zoals het is, en dat is vooral uitzichtloos. Als mensen massaal LTC zouden verkopen laten vallen tot een dieptepunt zou ik ze dat niet eens kwalijk nemen, eerder jaloers zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Slux schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:32:
[...]

Je noemt volgens mij nu alle pumps op, of het nou een LTC of BTC is, LTC gaat eindelijk altijd wel mee met de runs is mijn ervaring, ETH heeft wel een beetje een eigen verloop gehad volgens mij
De grote LTC pump op 8 december was heel opzich zelfstaand. Zal die nooit vergeten daar ik werkelijk op de bodem ltc aankocht om een paar duizend euro te transferen tussen 2 exchanges. Tot die tijd waren 95% van de alts alleen maar down gegaan terwijl de btc omhoog rende.

LTC was de eerste coin die toen aanging, dus beetje onafhankelijk is die wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Turbo-Puppy schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:39:
[...]

Liever zo snel mogelijk dan, mijn duurste kocht ik op €205, en zodra we dat weer halen gaat alles er definitief uit. Stop een deel terug in iets wat wellicht kansrijk is, en ga gewoon weer 3 / 4 / 5 jaar wachten. In principe heeft LTC genoeg opgeleverd nu, maar als ik in januari het geld er uit gehaald had, en elders op geïnvesteerd had, was ik nu beter af geweest. Ergo ... ik zit gewoon uit te kijken naar het moment om uit te stappen. Denk persoonlijk dat er echt geen reet, maar dan ook echt helemaal niets meer terecht komt van LTC.

Litepal -> Failed
Litepay -> Failed
Eikel Lee -- > Failed

LTC weet in zo'n beetje alles te falen wat het zou moeten doen, zelfs ABRA komt nauwelijks van de grond, en de samenwerking met Aliant is ook gewoon een farce. Hopen op een gruwelijke pump&dump, en d'r uit met dat ding. :)

Ik klinkt weer eens negatief ... ik weet het, maar het is gewoon zoals het is, en dat is vooral uitzichtloos. Als mensen massaal LTC zouden verkopen laten vallen tot een dieptepunt zou ik ze dat niet eens kwalijk nemen, eerder jaloers zijn.
Als je mij je login geeft, dan druk ik wel zonder emoties op de verkoopknop en kies ik een muntje voor je uit dat >+5% per dag doet om je verlies goed te maken, daarna wil ik je ook niet meer horen klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Taro schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:31:
Vrijwel alle alts zijn afgelopen dagen gezakt naar een lijn die past bij hun koersverloop van afgelopen 8 weken. RLC heeft net een pump gehad en staat ver uit zijn Bollinger Band of wat dan ook. Volgens mij word er geen nieuw nieuws verwacht op korte termijn.

Nee, RLC zou echt de laatste coin zijn die ik nu aan zou kopen. Maar dat ben ik, probeer risico averse te raden in de zin van: liever koopjes jagen dan mee in fomo. Al pak ik als ik achter mijn trading terminal zit ook wel is een hypje mee, voor heel even.

[ Voor 16% gewijzigd door Malarky op 20-05-2018 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Malarky schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:44:
[...]

Vrijwel alle alts zijn afgelopen dagen gezakt naar een lijn die past bij hun koersverloop van afgelopen 8 weken. RLC heeft net een pump gehad en staat ver uit zijn Bollinger Band of wat dan ook. Volgens mij word er geen nieuw nieuws verwacht op korte termijn.

Nee, RLC zou echt de laatste coin zijn die ik nu aan zou kopen.
Ik heb hem al, zou hem nu zeker niet kopen idd, maar ga er ook geen fee voor betalen om hem te verkopen. We gaan het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-07 18:16
Ik heb hier nog een gesealde nw liggen mocht je interesse hebben. stuur in dat geval maar even een PM
Marc3l schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:05:
Ben mij ook wat aan het verdiepen in het crypto wereldje.
Gisteren al meteen wat (leer) geld verloren door een 2e hands Ledger te kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door passie2010 op 20-05-2018 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nurksis
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-02 09:08
[...]

Nee, RLC zou echt de laatste coin zijn die ik nu aan zou kopen. Maar dat ben ik, probeer risico averse te raden in de zin van: liever koopjes jagen dan mee in fomo. Al pak ik als ik achter mijn trading terminal zit ook wel is een hypje mee, voor heel even.
Verwacht je ook geen stijging aankomende dagen met de v2 release ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

Dat dacht ik ook met STORM, en ONT ... snel weg, maar uiteindelijk kreeg STORM nog even een boost van 180%, en ONT ging een keer of 5 over de kop. Zo onvoorspelbaar en irrationeel is de markt. :r

Ga ze stug vasthouden een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Turbo-Puppy schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:47:
[...]

Dat dacht ik ook met STORM, en ONT ... snel weg, maar uiteindelijk kreeg STORM nog even een boost van 180%, en ONT ging een keer of 5 over de kop. Zo onvoorspelbaar en irrationeel is de markt. :r

Ga ze stug vasthouden een keer.
Pssst misschien ravencoin iets voor je? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
tron gaat ook lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

AtlAntA schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:48:
[...]

Pssst misschien ravencoin iets voor je? :9
Nou ... ik sla even over als je het niet erg vind. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Bitcoin gaat ook lekker en zo hopelijk over de 8.400 heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Taro schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:58:
Druk eens op "F5" ;) (nevermind ... in euro's omgerekend is hij er wel, in BTC/USD nog niet)

[ Voor 17% gewijzigd door Turbo-Puppy op 20-05-2018 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ja en was het nu 2 weken geleden geweest dan had ik gezegd: "Meestal als het op zondag omhoog gaat dan gaat de rest van de week ook groen zijn!" Maar de 2 afgelopen zondagen hebben het tegendeel bewezen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Geen verschil? Zowel op Binance als GDAX als Bitfinex.

Edit: Ja, gelukt!

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 20-05-2018 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Taro schreef op zondag 20 mei 2018 @ 18:01:
[...]

Geen verschil? Zowel op Binance als GDAX als Bitfinex.
Je hebt gelijk ... ik zat zelf een beetje opportunistisch te wezen. :$ / zag hem op WCI ook daarop staan links in me scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Turbo-Puppy schreef op zondag 20 mei 2018 @ 18:02:
[...]

Je hebt gelijk ... ik zat zelf een beetje opportunistisch te wezen. :$ / zag hem op WCI ook daarop staan links in me scherm.
We houden het er gewoon op dat er wat tijdsverschil zit in onze regio's (y)

En gelijk over de 8.500, SUPER!! Mijn 150 Dollar van gisteren is weer terug :D

Mij bekruipt steeds meer het gevoel dat de zon intensiteit iets doet met de BTC koers....

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 20-05-2018 18:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik heb hier een paar dagen geleden beweert: als de btc usd 8500+ is en eventjes blijft zijn we bullish. Blijf bij die bewering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Het doet in ieder geval de MC goed stijgen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Malarky schreef op zondag 20 mei 2018 @ 18:11:
Ik heb hier een paar dagen geleden beweert: als de btc usd 8500+ is en eventjes blijft zijn we bullish. Blijf bij die bewering ;)
Ik las ook over wat resistance levels op 8350/8400 en dat het daarna weer open kan liggen.
Afwachten dus. Sowieso ben ik al een aantal weken bullish en is de correctie van afgelopen week/twee weken een prima stabilisatiemoment mijn inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

RickvN schreef op zondag 20 mei 2018 @ 18:13:
[...]

Ik las ook over wat resistance levels op 8350/8400 en dat het daarna weer open kan liggen.
Afwachten dus. Sowieso ben ik al een aantal weken bullish en is de correctie van afgelopen week/twee weken een prima stabilisatiemoment mijn inziens.
Voor mij 8500 omdat we op de heenweg van 6800-10.000 ook niet 2x door de 8500 heen gingen. De eerste keer was gelijk raak. En aangezien btc vanaf 10.000-7900 nogal opvallend sync loopt met heenweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik beweer met je mee! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ziet er allemaal niet erg overtuigend uit op GDAX ... gewoon een sprongetje tot nu toe, zie dit met een uur wel weer verdampen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

niet echt is meer een enkelle pump, kan zo weer instorten. Easy money voor whales

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 20-05-2018 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Op Bittrex is iemand aggressief 150 btc aan het inkopen op 8520 exact alsof op Bitfinex en de andere exchanges de koers niet al veel lager is. Ze zijn al vele minuten aan hem aan het kabbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

A87 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 18:28:
[...]

niet echt is meer een enkelle pump, kan zo weer instorten. Easy money voor whales
ONT doet het ook lekker, ik vind het prima zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Taro schreef op zondag 20 mei 2018 @ 18:34:
[...]

ONT doet het ook lekker, ik vind het prima zo!
Ach, als de BTC in het groen staat, staat de rest toch voornamelijk ook in het groen?
De 1 wel wat meer als de ander, klopt.
Heb daar geen TA voor nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hoop dat deze uitkomt: https://www.tradingview.c...COIN-will-MOON-very-soon/

Tot nu toe klopt ie nog steeds prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

RaptorXS schreef op zondag 20 mei 2018 @ 18:39:
[...]

Ach, als de BTC in het groen staat, staat de rest toch voornamelijk ook in het groen?
De 1 wel wat meer als de ander, klopt.
Heb daar geen TA voor nodig :)
Ta heb je pas nodig zo vlak als alles in gaat storten, einde van jaar ofso?
En dan snel er uit :D

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 20-05-2018 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
A87 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 18:41:
[...]

Ta heb je pas nodig zo vlak als alles in gaat storten, einde van jaar ofso?
En dan snel er uit :D
Heb geen glazen bol, vraag het de TA experts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dat is wel aardig shillen ja. Hij laat het allemaal veel mooier klinken dan dat het is. Ook zoiets: Bitcoin Is The Most Secure Place To Put Your Money. Qua blockchain wel ja, maar niet op je PC of op een exchange.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Even in de gaten houden of je hints kunt oppikken van de cloud provider waarmee RLC in zee wil gaan. Die aankondiging zou voor de 29'ste gedaan worden. Er gaan bepaalde geruchten wie het zou kunnen zijn dus een behoorlijke pump op korte termijn is wel degelijk mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Nou .. voor zover dan de BTC pump weer. Gelukkig verschijnen er op GDAX weer bergen sell orders. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:01
Mijn koersdoel van €7220 is gehaald, heb nu het laatste beetje BTC ook verkocht om de komende daling af te wachten. Een (grote) verdere stijging is niet te verwachten, aangezien hij nu behoorlijk weerstand ondervindt, die met de huidige volumes waarschijnlijk niet doorbroken wordt.

Maar zoals altijd kan ik er naast zitten en is dit slechts mijn persoonlijke mening. Bovendien denk ik dat als we morgen nog $8400+ blijven er wel wat meer in het vat kan zitten tot ca $11,5-$12k.

[ Voor 13% gewijzigd door gabn88 op 20-05-2018 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2018 @ 19:00:
[...]

Even in de gaten houden of je hints kunt oppikken van de cloud provider waarmee RLC in zee wil gaan. Die aankondiging zou voor de 29'ste gedaan worden. Er gaan bepaalde geruchten wie het zou kunnen zijn dus een behoorlijke pump op korte termijn is wel degelijk mogelijk.
RLC gaat geheid stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Je denkt teveel aan Linda :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
Dit sowieso! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
RaptorXS schreef op zondag 20 mei 2018 @ 19:19:
[...]

Je denkt teveel aan Linda :P
Altijd, wou dat ze ook eens aan mij dacht. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Neo krijgt het op zijn heupen.
@Turbo-Puppy Volgens mij komt LTC ook los.

[ Voor 43% gewijzigd door Ton Hasselt op 20-05-2018 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
DirtyBird schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:40:
Ik zag op reddit net een TA op een logarithmische schaal, maar met een lineaire trendlijn. Los van de discussie mbt de zin van TA, slaat dat uberhaupt ergens op? Ik zou verwachten dat je trendlijn concaaf wordt als je met een logarithmische schaal gaat werken. Iemand die hier meer van weet?
Ik ben ook niet zo'n fan van die logaritmische trendlijnen. Een lijn is een lijn, geen kromme.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickr92
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13:21
En geheid dalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Hebben wij onze centjes al gepakt. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

*O* *O* RLC MOON *O* *O*
d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
*O* TRX Moon *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Sinds wanneer is -5% moon? WTF?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
TRX heb ik al sinds oktober 2017... Die heb ik zoooo lang moeten holden om weer uiteindelijk op dit punt aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
mprkooij schreef op zondag 20 mei 2018 @ 19:37:
[...]

TRX heb ik al sinds oktober 2017... Die heb ik zoooo lang moeten holden om weer uiteindelijk op dit punt aan te komen.
Ik ga ook eens kijken, effe fiat storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Wat denken jullie op dit moment van EOS? Maken ze hun verwachtingen waar? Of is de hype over en moeten ze nu eerst met bewijsvoering komen?

Vlak voor de laatste update heb ik ze allemaal verkocht, hij blijft nog redelijk stijgen, maar voor zover mij bekend is hebben ze nog wel wat werk te doen voordat ze alle beloftes waarmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Tezos (XTZ) moon!
Zal er misschien eens wat geld insteken, eerst maar eens lezen of het wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Turbo-Puppy schreef op zondag 20 mei 2018 @ 19:03:
Nou .. voor zover dan de BTC pump weer. Gelukkig verschijnen er op GDAX weer bergen sell orders. -O-
Gewoon negeren, ze zijn al als sneeuw voor de zon verdwenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rogier2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
Taro schreef op zondag 20 mei 2018 @ 19:41:
Wat denken jullie op dit moment van EOS? Maken ze hun verwachtingen waar? Of is de hype over en moeten ze nu eerst met bewijsvoering komen?

Vlak voor de laatste update heb ik ze allemaal verkocht, hij blijft nog redelijk stijgen, maar voor zover mij bekend is hebben ze nog wel wat werk te doen voordat ze alle beloftes waarmaken.
Het heeft nog geen mainnet (heeft dus nog genoeg te bewijzen), maargoed er is redelijk wat hype omheen als je kijkt hoe snel die coin is opgekomen. Ik ben er zelf dus vrij bullish op.

Als t ethereum niet gaat verslaan dan faalt t hard, want naar mijn mening leeft ETH momenteel alleen op zijn rol in ICOs.

anyways, vanuit mijn rookie TA skills zie ik 8380 (psych 8400) als support en 8670-8770 als 2 grote resistance points voor BTC. gezien we momenteel vrij hard overbought zijn (stochrsi 100) zal er nog n correctie plaatsvinden
in enkele uren en ga ik er vanuiit dat we de komende week stuiteren tussen deze ranges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

TomTorquay schreef op zondag 20 mei 2018 @ 19:37:
[...]
Sinds wanneer is -5% moon? WTF?
Ik kijken. Och TRX maakt een klein sprongetje. Leuk, dat wel.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Holochain (HOT) moon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:39:
[...]

Litepal -> Failed
Litepay -> Failed
Eikel Lee -- > Failed

Je noemt nou bijna alle dingen op wat litecoin niet is :9
Het enigste wat klopt is het betaal middel, en het is nu nog veelte vroeg om te zeggen dan het failed is.
Als je de media een beetje volgt zie je dat LTC best veel gebruikt wordt als betaal middel, (zelf ook 1 zakelijke betaling via LTC gehad) dat de coin weinig voor de ''LT'' doet is juist goed imo, je moet geen mega volatiele munt als currency hebben.
En daar is LTC toch wel goed in.

Er is nog geen enkele crypto geschikt voor vervanging van de ''normale'' valuta's, die adoptie zal nog jaren duren als die al ooit komt (ik denk zelf van wel)
LTC is 1 van de weinige die toch wel potentie heeft om dat te doen imo

Jij bent idd wel erg negatief valt mij op, niet alleen met LTC maar het hele crypto zie jij niet positief in, vreemd want je zegt dat je er voor 90% LT inzit, de hele markt is momenteel negatief.

Als je alles eruit gooit, wat wil je dan gaan kopen ? een TRX ? :X
Welke coin doet het nu dan wel zo goed ?
Als straks alles weer ATH staat praten we wel weer verder over LTC ok ? :P

LT betekend long term, LT is geen week of maand.
Patience, is de key word.

Ben wel helemaal met je eens dat het ruk is als je er LT inzit op het moment, daarom ''moet'' je als LT holder niet dagelijks op dit soort forums komen, bij mij is het net anders om ik zit 80% short en 20% long.
LTC is voor mij de meest winstgevende belleging ooit geweest maar alleen met korte ritjes.

Disclaimer, ja ik ben LTC fanboy en geloof in LTC als valuta, LTC is geen VEN, ETH, NEO enz dat zijn o.a. ontwikkel platformen en niet direct bedoeld als een valuta, en JA daar geloof ik ook in, maar niet als valuta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
Slux schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:25:
[...]

Litepay en Litepal hebben geen invloied gehad volgens mij, hadden dan ook niks met LTC zelf te maken, volgens mij was het een grap dat ie in Nano was gestapt.
Litepay en Litepal waren geen projecten van de Litecoin Foundation wel, maar bij vooral Litepay was er toch sprake van een redelijk nauwe samenwerking. Als zo'n initiatief dan verdwijnt, heeft dat zeker wel een invloed op de koers

Op basis van wat denk je dat het een grap was dat hij in Nano was gestapt? Hij vroeg eerst wat vragen op de Nano subreddit (https://www.reddit.com/r/...ut_nano_from_charlie_lee/) en een paar dagen zei hij dat hij Nano in zijn bezit had (https://twitter.com/satoshilite/status/968931625001140224). Het komt dan niet erg overtuigend over als hij geen Litecoin meer bezit, maar wel Nano.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Bmfd schreef op zondag 20 mei 2018 @ 20:43:
[...]
Op basis van wat denk je dat het een grap was dat hij in Nano was gestapt? Hij vroeg eerst wat vragen op de Nano subreddit (https://www.reddit.com/r/...ut_nano_from_charlie_lee/) en een paar dagen zei hij dat hij Nano in zijn bezit had (https://twitter.com/satoshilite/status/968931625001140224). Het komt dan niet erg overtuigend over als hij geen Litecoin meer bezit, maar wel Nano.
Het maakt niet uit wat voor nieuws eruit komt geen enkele crypto reageert op nieuws de laatste tijd, XRP is daar een mooi voorbeeld van.
Ook al waren die aangeslagen dan zou het weinig met de koers gedaan hebben vermoed ik.

Nano verhaal had ik ergens een tweet van gelezen toen de boel gehackt was, maar zat er naast blijkbaar, niet verwacht dat hij zo ''shitcoin'' in bezit had.

Hij heeft trouwens ook altijd meer BTC gehad dan een LTC, vraag me af hoe rijk die man is, zag hem laatst met een Richard Mile klokje van een kleine 80k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Goedenavond!

Ik had niet verwacht dat de koers positief zou zijn.... Dat is toch echt een behoorlijke meevaller oOo
Jammer dat GVT nog geen tweede run heeft ingezet, verwacht die binnenkort namelijk wel... mocht de markt bullish blijven. Hoop dat @Malarky gelijk gaat krijgen - vanaf $8500 bullish :Y _/-\o_ *O*

Verder nog iets noemenswaardig gebeurd? Zie dat litecoin nog steeds stabiel is, oh wacht dat is niet meer noemenswaardig. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SweetMango
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10-2024
When moon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wanneer BTC de 12k breekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een tip voor een op korte termijn giga knal munt? oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2018 @ 22:00:
VEN? ONT? NULS? EOS? Misschien ELF wel, die gaat soms ook de lucht in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
GVT, IOST. :>

En BTC niet te vergeten :P
(10k soon!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTO, RLC mits de geruchten waar zijn.
Zit zelf niet op de exchange maar wellicht wat FLUZ inslaan. Heeft een binance listing aangevraagd.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2018 22:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 20 mei 2018 @ 22:05:
[...]

GVT, IOST. :>

En BTC niet te vergeten :P
(10k soon!!)
Hahahahaha..jij bent ook altijd zo lekker positief d:)b
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2018 @ 22:05:
[...]

GTO, RLC mits de geruchten waar zijn.
Welke geruchten?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2018 22:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2018 @ 22:09:
[...]

Bij elke stijging moet je jezelf even opladen met positiviteit om dan, als we een week bearish zijn nog wel rationeel te kunnen denken. Moet je wel vertellen dat het even zwaar was deze laatste week. Van de dream 10k, naar onder 8k gaan :'(

LETSGOOOOOO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickr92
NPXS zodra 'ie op echte exchanges komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickr92 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 22:14:
[...]

NPXS zodra 'ie op echte exchanges komt
Zit die in een coin swap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2018 @ 22:09:
[...]

[...]

Welke geruchten?
RLC aankondiging met een cloud provider voor de 29'ste. Geruchten dat het een grote speler zou kunnen zijn. Je hebt gezien wat Intel met de prijs deed.
GTO: ik zit in een paid group waarvan de eigenaar op de consensus meeting was en schijnt iets opgevangen te hebben over groot nieuws betreffende GTO. Hij is de details nog aan het uitwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickr92
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2018 @ 22:15:
[...]

Zit die in een coin swap?
Jep. Was voorheen PXS maar er is besloten om de total coin supply x1000 te doen. Je kunt dus 1 PXS (die tijdens de ICO zijn uitgegeven) inwisselen voor 1000 NPXS.

Ik begreep van de founder dat ze al contact hebben opgenomen met CMC om die melding op te lossen maar schijnbaar krijgen ze geen reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Kangaroobits2 , nergens te krijgen, kannie misgaan! oOo
Verreweg de laagst gerangeerde coin die er is... volume is letterlijk 0. Kan dus eigenlijk alleen maar beter gaan.

https://www.worldcoinindex.com/coin/kangaroobits2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zondag 20 mei 2018 @ 22:23:
[...]

Kangaroobits2 , nergens te krijgen, kannie misgaan! oOo
Verreweg de laagst gerangeerde coin die er is... volume is letterlijk 0. Kan dus eigenlijk alleen maar beter gaan.

https://www.worldcoinindex.com/coin/kangaroobits2
Die afkorting KGB klinkt me bekent in de oren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Nou jongens, je kan binnenkort een Lambo winnen bij de Kryptono Exchange. oOo
Voor de whales onder ons! :P

https://kryptono.zendesk....ITION-June-1st-June-12th-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2018 @ 22:17:
[...]

RLC aankondiging met een cloud provider voor de 29'ste. Geruchten dat het een grote speler zou kunnen zijn. Je hebt gezien wat Intel met de prijs deed.
GTO: ik zit in een paid group waarvan de eigenaar op de consensus meeting was en schijnt iets opgevangen te hebben over groot nieuws betreffende GTO. Hij is de details nog aan het uitwerken.
Ja GTO hoor ik ook veel over de laatste tijd, is vooral het shillmuntje van george van cryptosRUs. Net weer wat van gekocht, gaat morgen wel weer de deur uit als ie wat hoger staat.. Need more funds.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Mensen al de whitepaper van VeChain gelezen? Veel visie, veel inhoud, overduidelijk nr 1 in implementatie bij bedrijven, hoor graag wie concurrent zou zijn. Ben onder de indruk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookert25 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 22:38:
Mensen al de whitepaper van VeChain gelezen? Veel visie, veel inhoud, overduidelijk nr 1 in implementatie bij bedrijven, hoor graag wie concurrent zou zijn. Ben onder de indruk _/-\o_
Gewoon 2 a 3 jaar vasthouden.
Pagina: 1 ... 31 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!