Idd, ben erg tevreden de 2 openstaande sellorders maar even verwijderen. Nog even kijken wat Zil doet maar anders voor 't marktprijsje van de hand doen. Kan ik toch weer een stuk meer GVT voor halen.
Heel apart, altijd na het opeten van een giga sellwall daalt de koers weer. Waarschijnlijk omdat iedereen die er geld in kon steken dat heeft gedaan.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Zo apart is het dus eigenlijk niet , de vraag is niet groot genoeg om door te beukenTaro schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:22:
[...]
Heel apart, altijd na het opeten van een giga sellwall daalt de koers weer. Waarschijnlijk omdat iedereen die er geld in kon steken dat heeft gedaan.
Als zo'n grote sellorder wordt opgegeten krijg je het FOMO-effect, hartstikke lekker altijd. Nu krijg je die hevige schommelingen, het kan zomaar zijn dat we zo nog een wave krijgen.... Ik heb mijn overige ZIL te koop op 1810, wie wilt ze kopen?Taro schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:22:
[...]
Gok dat ze over een minuut of 4-5 weg zijn.Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:24:
[...]
Als zo'n grote sellorder wordt opgegeten krijg je het FOMO-effect, hartstikke lekker altijd. Nu krijg je die hevige schommelingen, het kan zomaar zijn dat we zo nog een wave krijgen.... Ik heb mijn overige ZIL te koop op 1810, wie wilt ze kopen?
Zou mooi zijn, veel verder dan 1850 zullen we niet komen vandaag (verwacht ik)
Als je ff ingezet had op Eintracht Frankfurt had je leven er een stuk rooskleuriger uitgezienlonehitman schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:20:
Grrr crypto omzetten naar unibet is ook geen succes..
Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:24:
[...]
Als zo'n grote sellorder wordt opgegeten krijg je het FOMO-effect, hartstikke lekker altijd. Nu krijg je die hevige schommelingen, het kan zomaar zijn dat we zo nog een wave krijgen.... Ik heb mijn overige ZIL te koop op 1810, wie wilt ze kopen?
Ik zei het je.. Ik voel dat aan

[ Voor 17% gewijzigd door mprkooij op 19-05-2018 22:31 ]
Heerlijk dit :)!
Nu maar lekker naar GVT, hopen dat 'ie niet veel verder meer terug gaat zakken na z'n stijging vandaag. Maar vindt het helemaal prima zo. Heb ook geen tijd meer, volgende week nog een paar examens en moet nog met alles beginnen. Ik merk dat ik vandaag weer veel met crypto bezig ben geweest dus maar weer even een weekje GVT holden en hopen dat hij gaat moonen.

You whale you.Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:33:
[...]
Heerlijk dit :)!
Nu maar lekker naar GVT, hopen dat 'ie niet veel verder meer terug gaat zakken na z'n stijging vandaag. Maar vindt het helemaal prima zo. Heb ook geen tijd meer, volgende week nog een paar examens en moet nog met alles beginnen. Ik merk dat ik vandaag weer veel met crypto bezig ben geweest dus maar weer even een weekje GVT holden en hopen dat hij gaat moonen.
Ik heb nog een aanzienlijk bedrag aan USDT op Binance staan, waar zouden jullie dat op dit moment extra insteken? Ik heb al ZIL, GVT, ONT, BTC, RLC, NEO en BNB. IOST en ADA ben ik wel redelijk van genezen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Zo vandaag weer gratis 3,3 arken binnen
nice, beste reward system! Elke week betaald.
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 19-05-2018 22:37 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Aha, dus jij gaat de volgende tweakers airdrop doen?A87 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:36:
Zo vandaag weer gratis 3,3 arken binnennice, beste reward system!
Als we nou even gaan moonen, kom ik met de volgende airdrop. Moet nog een beetje herstellen van de alt-dip. Gaat nu wel weer lekker maar ben er nog niet.... En ook in fiat waarde mag er nog wel wat bijgeschroefd worden.
@Taro Nano staat wel weer erg laag. Ik kan me de rush die ik meemaakte nog wel herinneren van 6000 sat naar 14000 sat, dat waren nog is tijden. Misschien het proberen waard?
Get, rdd, telcoinTaro schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:36:
Ik heb nog een aanzienlijk bedrag aan USDT op Binance staan, waar zouden jullie dat op dit moment extra insteken? Ik heb al ZIL, GVT, ONT, BTC, RLC, NEO en BNB. IOST en ADA ben ik wel redelijk van genezen.
Wel via andere exchanges.
Ik zag deze screenshot op Reddit voorbij komen:

De meeste alts doen er niet meer toe, maar het is best opmerkelijk om te zien dat Litecoin er in 5 jaar tijd 40% op is achteruit gegaan qua BTC-value.

De meeste alts doen er niet meer toe, maar het is best opmerkelijk om te zien dat Litecoin er in 5 jaar tijd 40% op is achteruit gegaan qua BTC-value.
Als ik die op 1D zet ziet het er niet heel rooskleurig uit. Ik heb de afgelopen anderhalve week zo'n 0.19 BTC verloren met allemaal dalende muntjes, ondanks een paar grote klappers met o.a. RLC en ZIL. Ik zoek nu echt even de knallers die dit goed kunnen maken... Beetje risico mag, hard omhoog kunnen gaan, betekent ook hard omlaag kunnen gaan. Heb ook nog even wat ARK bijgehaald.Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:40:
[...]
@Taro Nano staat wel weer erg laag. Ik kan me de rush die ik meemaakte nog wel herinneren van 6000 sat naar 14000 sat, dat waren nog is tijden. Misschien het proberen waard?
GET heb ik al, maar niet op Binance uiteraard. RDD zal nooit huge worden, heb ik er al vele van gehad. Telcoin heb ik nog niet eerder mijn vingers aan gebrand, maar ziet er nou niet echt heel goed uit, zal ook niet groot worden verwacht ik.Worstkaas schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:44:
[...]
Get, rdd, telcoin
[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 19-05-2018 22:51 ]
op zich wel mogelijk als 1 ark 100k wordt dump ik er wel 1 lolTominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:40:
[...]
Aha, dus jij gaat de volgende tweakers airdrop doen?
Een 100k airdrop zou wel erg genereus zijnA87 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:47:
[...]
op zich wel mogelijk als 1 ark 100k wordt dump ik er wel 1 lol

Waarom telcoin..?Worstkaas schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:44:
[...]
Get, rdd, telcoin
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg
Eens zien wat 1 ark doet in 10 jaar ofso. 100k? Erg veel zijn er niet namelijk
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 19-05-2018 22:48 ]
LTC doet het ook gewoon heel erg slecht .. zo simpel is het. Ik gok er nog steeds op dat het zal herstellen naar wat jij post, maar eigenlijk moet je gewoon voor lief nemen dat het de zoveelste shitcoin is ... en dat durf ik rustig toe te geven.Bmfd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:45:
Ik zag deze screenshot op Reddit voorbij komen:
[afbeelding]

De parabolic move wijst wel op een stijging naar 100k, zou zomaar kunnen.A87 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:48:
[...]
Eens zien wat 1 ark doet in 10 jaar ofso. 100k? Erg veel zijn er niet namelijk
op zijn MINST!Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:51:
[...]
De parabolic move wijst wel op een stijging naar 100k, zou zomaar kunnen.
Een neef van een maat van me, die (ook?)woont in een huis waar ze de slaapkamerdeur van de buitenkant op slot doen zei gek genoeg precies hetzelfde.Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:51:
[...]
De parabolic move wijst wel op een stijging naar 100k, zou zomaar kunnen.

Just cause. Als dit de standaard currency gaat worden voor de telco's, wordt deze munt best groot. Als hij ooit een waarde van 1$ gaat halen ben je met nu 2 ETH miljonair.
We zullen zien wat litecoin cash doetTurbo-Puppy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:54:
[...]
Een neef van een maat van me, die (ook?)woont in een huis waar ze de slaapkamerdeur van de buitenkant op slot doen zei gek genoeg precies hetzelfde.
Kl*te BTC, als dit nog een maand zo doorgaat met die stijgingen en dalingen, dan stap ik helemaal uit en ga ik een andere hobby zoeken.
Kan jou dan meer schelen dan mij ... gewoon een bag voor erbij, misschien ooit iets waard, en anders maar niets. ti's maar wisselgeld.

Het ligt allemaal aan BTC!Taro schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:02:
Kl*te BTC, als dit nog een maand zo doorgaat met die stijgingen en dalingen, dan stap ik helemaal uit en ga ik een andere hobby zoeken.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik ben wel met je eens dat het nog nooit eerder zo'n grote pleurisbende was op de cryptomarkt. De lol raakt er in ieder geval goed vanaf, voldoende andere mogelijkheden om leuk in te investeren. Neemt niet weg dat helemaal afstand doen niet tot de mogelijkheden behoort, ik zou echter wel graag wat op de ledger gooien, en volgend jaar kijk ik wel een keer, m'n pijlen nu even richten op wat anders. Dit schiet gewoon niet op.Taro schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:02:
Taro schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:02:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Zolang alts zo nauw verweven zijn met BTC wel. Tot nu toe helpen EURO/USDT/LTC/ETH/BNB pairs daar niet aan mee, want ze blijven net zo hard meezakken/stijgen als BTC een goede of slechte dag heeft.
Ondanks dat mijn alts vandaag stijgen, knalt er even >150 Dollar in 10 seconden af omdat BTC daalt. En omdat ik niet weet of BTC over een maand 1.000 Dollar lager of 2.000 Dollar hoger staat, is het onzeker wat mijn alt portfolio gaat doen, ondanks dat ik vertrouw op de afzonderlijke munten die ik heb.
turbo puppy, welke andere investeringsopties?
Wie wilt er nou aan mischien doen?Turbo-Puppy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:02:
[...]
Kan jou dan meer schelen dan mij ... gewoon een bag voor erbij, misschien ooit iets waard, en anders maar niets. ti's maar wisselgeld.
Gooi even wat Fusion op je ledger, daar heb je over een jaar geen spijt van..Turbo-Puppy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:04:
[...]
Ik ben wel met je eens dat het nog nooit eerder zo'n grote pleurisbende was op de cryptomarkt. De lol raakt er in ieder geval goed vanaf, voldoende andere mogelijkheden om leuk in te investeren. Neemt niet weg dat helemaal afstand doen niet tot de mogelijkheden behoort, ik zou echter wel graag wat op de ledger gooien, en volgend jaar kijk ik wel een keer, m'n pijlen nu even richten op wat anders. Dit schiet gewoon niet op.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik snap de frustaties van @Taro wel hoor. Bitcoin loopt echt maar een beetje aan te kakken, het schiet gewoon niet op. Alts zijn enorm afhankelijk van dat kreng, we stagneren nu echt al 2 weken voor m'n gevoel. De euforie was nog zo groot toen die 10k bijna aangetikt werd, nou daar is bij mij niks meer van over. Een positieve dag zou goed doen morgen....... de stemming begint ook wat negatiever te worden in heel cryptoland.
Volgens ene Warren B. is negatieve stemming juist goed want dat wijst op een koopmoment.
GET kopen en holden, prijs is laag en volume is kut NU jaTurbo-Puppy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:04:
[...]
Ik ben wel met je eens dat het nog nooit eerder zo'n grote pleurisbende was op de cryptomarkt. De lol raakt er in ieder geval goed vanaf, voldoende andere mogelijkheden om leuk in te investeren. Neemt niet weg dat helemaal afstand doen niet tot de mogelijkheden behoort, ik zou echter wel graag wat op de ledger gooien, en volgend jaar kijk ik wel een keer, m'n pijlen nu even richten op wat anders. Dit schiet gewoon niet op.
M'n tijd meer inzetten op bedrijfsmatige activiteiten, dat laat ik nu soms een beetje varen. Er zijn tijden geweest dat avonden achter de laptop meer opleverde dan zoeken naar nieuwe handel, hetgeen de laatste 2 maanden niet echt lonend is geweest. Dan haal ik liever mijn geld er uit en zet ik dat in op wat anders ... een container Chinese loungesetjes levert waarschijnlijk over 2 maanden meer op dan in crypto blijven momenteel ... ik noem zomaar wat op, maar je begrijpt me ongetwijfeld.Berry powel schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:08:
turbo puppy, welke andere investeringsopties?
0.31 hier!A87 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:36:
Zo vandaag weer gratis 3,3 arken binnennice, beste reward system! Elke week betaald.

Zero.
Eens, als je ziet wat GET al aan werkend product heeft staan. Dat is ongekend in de crypto. Ze zijn dan ook al wat langer bezig, sinds 2016? Komen in Q2 nog op centrale exchanges, maargoed, dat kan ook het gare hitBTC zijn of cryptopia o.i.d...tias86 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:11:
[...]
GET kopen en holden, prijs is laag en volume is kut NU ja
Wat mij betreft belangrijker: eerste ticketing in AFAS Live. Hopelijk gaat ze dat goed af en is hun systeem snel / houdt de chain het snel bij. Ben wel benieuwd.
Was ook juist laatste tijd aan het kopen, kopen wanneer iets niet interessant is, altijd de beste optie.
Dat laatste pas ik niet altijd toe, vandaag wat EOS aan het kopen toch vanwege FOMO idee. Kans gehad van de herfst om voor 50 cent die dingen in te slaan, niet gedaan. Maar verwacht van EOS wel dat dit de chain is die blockchain weer positief in de main stream media kan brengen.
1x per week (gem 0.33 nu maar 0.31..) toch een euro per keer gemiddeld.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 19-05-2018 23:15 ]
Zero.
Koop aandelen in dat nieuwe haargroeimiddel. "It's gonna be huge"
https://www.nu.nl/gezondh...e.html#coral_talk_wrapper
https://www.nu.nl/gezondh...e.html#coral_talk_wrapper
[ Voor 47% gewijzigd door Greymore1 op 19-05-2018 23:16 ]
Weet je waarom? Juist: er wordt geen serieus volume mee verhandeld omdat eigenlijk niemand ze gebruikt. Grappig genoeg zijn de mensen die BTC het meest vervloeken, de mensen die dit probleem zelf in de hand hebben (en ook de mensen die het leukste zijn op verjaardagenTaro schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:08:
[...]
Zolang alts zo nauw verweven zijn met BTC wel. Tot nu toe helpen EURO/USDT/LTC/ETH/BNB pairs daar niet aan mee, want ze blijven net zo hard meezakken/stijgen als BTC een goede of slechte dag heeft.
Hoe kan je nou vertrouwen hebben in iets wat clearly niet op eigen benen kan staanOndanks dat mijn alts vandaag stijgen, knalt er even >150 Dollar in 10 seconden af omdat BTC daalt. En omdat ik niet weet of BTC over een maand 1.000 Dollar lager of 2.000 Dollar hoger staat, is het onzeker wat mijn alt portfolio gaat doen, ondanks dat ik vertrouw op de afzonderlijke munten die ik heb.
Het zou me oprecht niet verbazen als we morgen op 7500 staan. Wat denken de TA'ers?
For the reference ... GDAX doet op een dag als vandaag 4036 BTC , dat is echt niets ... helemaal niets !!! GDAX doet in betere tijden vrij gemakkelijk 18000 BTC, en afgelopen december over de 25000 enkele keren.

DutchdelegateNickr92 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:16:
Op welke delegate staat jullie vote?
Zero.
GET is echt lekker bezig inderdaad!Timberly2 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:14:
[...]
Eens, als je ziet wat GET al aan werkend product heeft staan. Dat is ongekend in de crypto. Ze zijn dan ook al wat langer bezig, sinds 2016? Komen in Q2 nog op centrale exchanges, maargoed, dat kan ook het gare hitBTC zijn of cryptopia o.i.d...
Wat mij betreft belangrijker: eerste ticketing in AFAS Live. Hopelijk gaat ze dat goed af en is hun systeem snel / houdt de chain het snel bij. Ben wel benieuwd.
Was ook juist laatste tijd aan het kopen, kopen wanneer iets niet interessant is, altijd de beste optie.
Dat laatste pas ik niet altijd toe, vandaag wat EOS aan het kopen toch vanwege FOMO idee. Kans gehad van de herfst om voor 50 cent die dingen in te slaan, niet gedaan. Maar verwacht van EOS wel dat dit de chain is die blockchain weer positief in de main stream media kan brengen.
Maar wat ik van EOs lees word ik niet blij, en als ik kijk naar de marketcap al helemaal niet. ROI enzo
Omdat die coin helemaal niks waard is, je er een miljoen stuks van kunt kopen voor een habbekrats.
Stilte voor de storm. De shitstorm. Nee komt wel weer goed. EOS, NULS, VET, ICX, TEL, CPC en ADA. We zijn er klaar voor!
Welke betaald het meeste (in praktijk)? Heb het idee dat het bij dutchdelegate tegenvalt.Nickr92 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:16:
Op welke delegate staat jullie vote?
8% per jaar ofso zeker geen 10%
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 19-05-2018 23:22 ]
Bitcoin tikte rond 20/21 november voor de eerste keer de $8300 aan, waar we nu ook staan. Ter vergelijking waar sommige alts toen stonden:
Ethereum: $370 (stijging van 89%)
Ripple: $0,24 (stijging van 179%)
Litecoin: $72 (stijging van 88%)
Cardano: $0,03 (stijging van 713%)
Iota: $0,92 (stijging van 92%)
NEO: $35 (stijging van 71%)
Kan er volgens jullie dan langzaamaan toch over een 'ontkoppeling' van bitcoin gesproken worden? Tuurlijk, alts reageren nog altijd fel op het koersverloop van bitcoin, maar als je het over meerdere maanden bekijkt, lijkt er sprake te zijn van minder afhankelijkheid van bitcoin.
Ethereum: $370 (stijging van 89%)
Ripple: $0,24 (stijging van 179%)
Litecoin: $72 (stijging van 88%)
Cardano: $0,03 (stijging van 713%)
Iota: $0,92 (stijging van 92%)
NEO: $35 (stijging van 71%)
Kan er volgens jullie dan langzaamaan toch over een 'ontkoppeling' van bitcoin gesproken worden? Tuurlijk, alts reageren nog altijd fel op het koersverloop van bitcoin, maar als je het over meerdere maanden bekijkt, lijkt er sprake te zijn van minder afhankelijkheid van bitcoin.
Voeg LTC even toe, dan hebben we een shitcoin top 8. Allemaal niets toevoegende troep met veel beloften die nooit waar worden gemaakt.Greymore1 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:19:
Stilte voor de storm. De shitstorm. Nee komt wel weer goed. EOS, NULS, VET, ICX, TEL, CPC en ADA. We zijn er klaar voor!
Nog nooit? Hoezo nog nooit? Het is nu enigszins vergelijkbaar (qua alts) met eind februari/maart/begin april. Nl. er gebeurt niet veel. En de Bitcoin beweest wat heen en weer (wel wat minder dan toen - maar we kijken nu naar dagen ipv. 2 maanden).Turbo-Puppy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:04:
[...]
Same here, ik heb een aantal affiliate websites waar ik iedere maand een paar nieuwe items op plaatste en >250 Euro per maand mee binnenharkte. Sinds ik in de crypto's zit, heb ik geen nieuwe items meer geschreven en loopt het bezoek (en dus ook de inkomsten) terug. Daarnaast heb ik nog wat klantverzoekjes openstaan, de laatste 1-1.5 jaar behandelde ik die met gepaste traagheid, maar ik neig er nu toch naar om daar weer wat meer tijd aan te gaan besteden. Riant verdienen met crypto's tov de tijdsinvestering is wel aan het kantelen naar een niveau dat andere zaken weer meer opleveren.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:12:
[...]
M'n tijd meer inzetten op bedrijfsmatige activiteiten, dat laat ik nu soms een beetje varen. Er zijn tijden geweest dat avonden achter de laptop meer opleverde dan zoeken naar nieuwe handel, hetgeen de laatste 2 maanden niet echt lonend is geweest. Dan haal ik liever mijn geld er uit en zet ik dat in op wat anders ... een container Chinese loungesetjes levert waarschijnlijk over 2 maanden meer op dan in crypto blijven momenteel ... ik noem zomaar wat op, maar je begrijpt me ongetwijfeld.
Ik snap het ook wel hoor, maar kom op. Het is zo simpel om je kwakkelende alts maar toe te wijzen aan Bitcoin. Dat die hardcore afhankelijkheid er is (en blijft) wist je toen je instapte.Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:10:
Ik snap de frustaties van @Taro wel hoor. Bitcoin loopt echt maar een beetje aan te kakken, het schiet gewoon niet op. Alts zijn enorm afhankelijk van dat kreng, we stagneren nu echt al 2 weken voor m'n gevoel.
Mij ook niet: Richh in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5"Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:16:
Het zou me oprecht niet verbazen als we morgen op 7500 staan. Wat denken de TA'ers?
Hoe eerder hoe beter, dan kan ik weer bijkopen
Een 20 mrd marketcap voor bijv. bitcoin cash vind ik overigens veel minder interessant vanuit ROI, want daarop gaat werkelijk niks gebouwd worden. EOS biedt die potentie nog wel, vooral als ze, zoals ze zelf zeggen, het besturingssysteem worden voor blockchain zoals windows voor de computer was...tias86 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:18:
[...]
GET is echt lekker bezig inderdaad!
Maar wat ik van EOs lees word ik niet blij, en als ik kijk naar de marketcap al helemaal niet. ROI enzo
Kan ik niet staven verder, maar de 11mrd marketcap is mij ook aan de hoge kant, maar op gegeven moment zijn projecten momentum nodig en dan wordt het lastig om ingehaald te worden. Lijkt erop dat EOS dit momentum kan creeëren, waar je NEO ziet falen op dat vlak.
Eerlijk is eerlijk, dit is meer een persoonlijk gevoel dan dat ik het dus kan staven.
EDIT: wijziging bitcoin cash. En ik HODL zelf meer NEO dan EOS op dit moment. Maar heeft alles te maken met moment van inkopen (gunstig ten tijde van Antshares nog, versus duur, EOS)
[ Voor 10% gewijzigd door Timberly2 op 19-05-2018 23:24 ]
Ik heb nog niet eerder zulke diepe dalen, en momenten van blijven hangen en onzekerheid meegemaakt in ieder geval. We bleven wel eens hangen, we hebben wel een dip gehad. (eentje die echt korte metten maakte) ... maar altijd was wel duidelijk waar het een beetje naar toe ging. Nu is met pijn en moeite stijgen, vooral enorme zakkers, die we nauwelijks te boven komen etc ... wat ik eigenlijk al eerder vanavond zei ... momenteel zijn mensen een beetje crypto-moe aan het raken lijkt het wel. Er gebeurt niets, het is vooral even goed, maar veel negativiteit wat dan weer zijn uitwerking toont. Wellicht moeten we voor lief gaan nemen dat 2018 een verloren jaar wordt. Het zal ongetwijfeld wel weer een keer beter gaan, maar nu even niet.Specy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:21:
[...]
Nog nooit? Hoezo nog nooit? Het is nu enigszins vergelijkbaar (qua alts) met eind februari/maart/begin april. Nl. er gebeurt niet veel. En de Bitcoin beweest wat heen en weer (wel wat minder dan toen - maar we kijken nu naar dagen ipv. 2 maanden).
Mooi de bodem is bijna bereikt. Als jij over uitstappen en #klote$coin begint is de bodem nabij.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:21:
[...]
Voeg LTC even toe, dan hebben we een shitcoin top 8. Allemaal niets toevoegende troep met veel beloften die nooit waar worden gemaakt.
Dus morgen nog ff flink dippen, maandag bijkomen en dinsdagmiddag vanaf 13:00 uur wordt de stijging ingezet die boven de 12k gaat uitkomen uiteindelijk.
Iedereen heeft dan zijn vakantiegeld wel gehad .
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Klopt ik vind bcash ook niks, heb nog wel een interssante video over eos voor je. Dat momentum waar je het over hebt is gewoon washtrading plus een hoop fomo van de massa, maar nergens op gebaseerd, ja op een beetje software die niemand gebruikt zo ver ik weet. En het is gewoon een ECR20 tokenTimberly2 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:22:
[...]
Een 20 mrd marketcap voor bitcoin cash vind ik anders ook totaal niet interessant vanuit ROI, want daarop gaat werkelijk niks gebouwd worden. EOS biedt die potentie nog wel, vooral als ze, zoals ze zelf zeggen, het besturingssysteem worden voor blockchain zoals windows voor de computer was...
Kan ik niet staven verder, maar de 11mrd marketcap is mij ook aan de hoge kant, maar op gegeven moment zijn projecten momentum nodig en dan wordt het lastig om ingehaald te worden. Lijkt erop dat EOS dit momentum kan creeëren, waar je NEO ziet falen op dat vlak.
Eerlijk is eerlijk, dit is meer een persoonlijk gevoel dan dat ik het dus kan staven.
Ik wacht gewoon tot de schoonmaakster op het werk weer begint over crypto, dan weet ik dat t tijd is om in te stappenTurbo-Puppy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:25:
[...]
Ik heb nog niet eerder zulke diepe dalen, en momenten van blijven hangen en onzekerheid meegemaakt in ieder geval. We bleven wel eens hangen, we hebben wel een dip gehad. (eentje die echt korte metten maakte) ... maar altijd was wel duidelijk waar het een beetje naar toe ging. Nu is met pijn en moeite stijgen, vooral enorme zakkers, die we nauwelijks te boven komen etc ... wat ik eigenlijk al eerder vanavond zei ... momenteel zijn mensen een beetje crypto-moe aan het raken lijkt het wel. Er gebeurt niets, het is vooral even goed, maar veel negativiteit wat dan weer zijn uitwerking toont. Wellicht moeten we voor lief gaan nemen dat 2018 een verloren jaar wordt. Het zal ongetwijfeld wel weer een keer beter gaan, maar nu even niet.
Graag de link van die video, heb nog niet zoveel over ingelezen.tias86 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:26:
[...]
Klopt ik vind bcash ook niks, heb nog wel een interssante video over eos voor je. Dat momentum waar je het over hebt is gewoon washtrading plus een hoop fomo van de massa, maar nergens op gebaseerd, ja op een beetje software die niemand gebruikt zo ver ik weet. En het is gewoon een ECR20 token
ERC20 token is het op dit moment nog ja, in juni komt chain online dacht ik.
Als EOS in staat is om 1000TPS te doen vanaf dag 1, reken maar dat er veel partijen zijn die zullen te overwegen om te switchen. Stel je voor dat GET Protocol tijdens een groot event als de zwarte cross last krijgt van verwerken van tickets dankzij traagheid van ethereum netwerk? Kan je totaal niet gebruiken.
Voor de duidelijkheid: Ik vervloek BTC niet, ik baal alleen van de duidelijke pieken en dalen van de laatste tijd zonder echt richting te kiezen en de invloed hiervan op alts.Richh schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:16:
[...]
Weet je waarom? Juist: er wordt geen serieus volume mee verhandeld omdat eigenlijk niemand ze gebruikt. Grappig genoeg zijn de mensen die BTC het meest vervloeken, de mensen die dit probleem zelf in de hand hebben (en ook de mensen die het leukste zijn op verjaardagen).
[...]
Hoe kan je nou vertrouwen hebben in iets wat clearly niet op eigen benen kan staan
Ik stap op sommige dagen gewoon helemaal uit de alts, omdat ik een BTC daling verwacht, dat zou toch niet nodig hoeven zijn, en dan moet ik eerst via BTC naar USDT en daarna via BTC weer terug naar de betreffende alts. En ja, holden is een optie, maar zoals ik laatst heb aangetoond kon ik op sommige dagen bijv. >4.000 ZIL extra terugkopen na zo'n stap, dus het is niet alsof ik maar wat aan zit te prutsen
Dat lijkt me eerder het signaal om uit te stappenStokstaart schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:28:
[...]
Ik wacht gewoon tot de schoonmaakster op het werk weer begint over crypto, dan weet ik dat t tijd is om in te stappen
Noem "troep" en "VET" nooit in dezelfde zin anders wordt het beest wat in het moeras leeft wakker. Ik speel toch voor veilig, langlopende projecten. Buiten deze muntjes goochel ik nog wat(vaak met verlies) en vul dan wat meer aan. 5x, 10x, 100x of zelfs meer? Hope so. IoT of Telecom boeit me geen hol, maar kansen laat ik liever niet liggen.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:21:
[...]
Voeg LTC even toe, dan hebben we een shitcoin top 8. Allemaal niets toevoegende troep met veel beloften die nooit waar worden gemaakt.
Dan kun je net zo goed nu al kopen, maak je een hoop meer winst. Als je wacht tot de schoonmaakster erover begint zitten we misschien al aan 12k ofzo?? Heb je toch al bijna 50% gemist.Stokstaart schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:28:
[...]
Ik wacht gewoon tot de schoonmaakster op het werk weer begint over crypto, dan weet ik dat t tijd is om in te stappen
Ja i know.. Wat de serieus bedoelde boodschap eigenlijk was was dat de markt pas weer gaat vliegen als de emotie rond crypto weer beter wordt. Het klinkt heel banaal maar we hebben de fomo berichten wel nodig voor de volgende bull run..Bmfd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:29:
[...]
Dat lijkt me eerder het signaal om uit te stappen
Don't worry, ik zit ruimschoots in de marktggj87 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:30:
[...]
Dan kun je net zo goed nu al kopen, maak je een hoop meer winst. Als je wacht tot de schoonmaakster erover begint zitten we misschien al aan 12k ofzo?? Heb je toch al bijna 50% gemist.

Volgens mij claimt credits nog veel meer TPS. Maar of dat waar is ? Hoor er niks meer over eigenlijk.Timberly2 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:29:
[...]
Graag de link van die video, heb nog niet zoveel over ingelezen.
ERC20 token is het op dit moment nog ja, in juni komt chain online dacht ik.
Als EOS in staat is om 1000TPS te doen vanaf dag 1, reken maar dat er veel partijen zijn die zullen te overwegen om te switchen. Stel je voor dat GET Protocol tijdens een groot event als de zwarte cross last krijgt van verwerken van tickets dankzij traagheid van ethereum netwerk? Kan je totaal niet gebruiken.
YouTube: Is EOS Token One Giant Money Laundering Scam?
[ Voor 10% gewijzigd door tias86 op 19-05-2018 23:33 ]
Tjonge, die Zil is wel echt flink gedaald. Heb bijna medelijden met de bagholders van mijn muntjes.
Het laatste uur loopt de koers van ZIL gelijk aan BTC en dat is dus exact waar ik mij zo aan erger. Ik zie BTC nog wel weer naar 7800 gaan, maar ZIL op zich nog verder stijgen, net als ONT, GVT, etc. Moet ik dus nu voor vannacht mijn alts verkopen omdat BTC in een depressie zit? Of hou ik ze en raak ik nog meer sats/BTC kwijt omdat ze BTC neerwaarts volgen. Op 1 juni hak ik de knoop door, als ik dan nog minder BTC en Dollar waarde heb, dan betaal ik mooi alles uit naar Euro's en ga ik er leuke dingen van kopen via iDealTominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:33:
Tjonge, die Zil is wel echt flink gedaald. Heb bijna medelijden met de bagholders van mijn muntjes.
Crypto will be cryptoTaro schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:29:
ik baal alleen van de duidelijke pieken en dalen van de laatste tijd zonder echt richting te kiezen

True, dat zou niet nodig moeten zijn. Als dat wel nodig is, dan is de betreffende altcoin niet echt stabiel.Ik stap op sommige dagen gewoon helemaal uit de alts, omdat ik een BTC daling verwacht, dat zou toch niet nodig hoeven zijn
Enorm veel alts hangen af van Bitcoin als je het hebt over de dollarwaarde, dat klopt. Maar wat mij eigenlijk nog meer opvalt is bij BTC +5%, dat altcoin X opeens +10% doet. En bij een BTC -5%, diezelfde altcoin opeens -10% doet. Winst van altcoins ontstaat als BTC binnen de 1% afwijking blijft.
Zijn dat dan altcoins die daadwerkelijk een eigen leven leiden, gebaseerd op roadmaps, vertrouwen en toekomst? Of is die altcoin-koers stiekem voor 90% op speculatie gebaseerd? En als dat nou zo is... hoe erg kan je een kwakkelende wallet dan toeschrijven aan een kwakkelende BTC?
Dan gaat het toch dikke primaEn ja, holden is een optie, maar zoals ik laatst heb aangetoond kon ik op sommige dagen bijv. >4.000 ZIL extra terugkopen na zo'n stap, dus het is niet alsof ik maar wat aan zit te prutsen
Deze dagen moet je gewoon de dollarkoers loslaten. Focus op meer muntjes in je wallet, en heb geduld. De geschiedenis heeft bewezen dat het uiteindelijk echt wel weer goed komt

Ik ben geen financieel adviseur, bovenstaand advies opvolgen is op eigen risico.
[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 19-05-2018 23:45 ]
@Taro Ik zou gewoon even niks doen, is het beste denk ik. Op frustratie beslissingen nemen werkt meestal tegen je.
Gewoon een filmpie opzetten en er niet meer te erg mee bezig zijn, laat het rusten en wie weet komen de glorie tijden deze week weer terug....
Iemand nog filmtips?
Gewoon een filmpie opzetten en er niet meer te erg mee bezig zijn, laat het rusten en wie weet komen de glorie tijden deze week weer terug....
Iemand nog filmtips?
Conspiracy?Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:41:
@Taro Ik zou gewoon even niks doen, is het beste denk ik. Op frustratie beslissingen nemen werkt meestal tegen je.
Iemand nog filmtips?
De titel klopt wel met de mindset van veel crypto hippies. En is een goede film over de wansee conferentie.
Kan je crypto daarna ook weer wat beter relativeren.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:41:
Iemand nog filmtips?
YouTube: Happiness - Trailer
Wolf of Wall StreetTominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:41:
Iemand nog filmtips?
Geen film. Maar mocht je 'm vanavond niet hebben gekeken en van Nederlands cabaret houden, de laatste show van Ronald Goedemondt kan je hier terug kijken: https://www.npo.nl/ronald-goedemondt/19-05-2018/BV_101387946Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:41:
Iemand nog filmtips?
Dankje jongens, ik ga is kijken.
@mprkooij Wolf of Wall Street toevallig laatst gekeken, was wel komisch.
@mprkooij Wolf of Wall Street toevallig laatst gekeken, was wel komisch.
Verwijderd
Mensen mensen. Gooi je crypto eens lekker 2 weken in een hoekje in plaats van iedere procent beweging uit te lichten.
Of stop het in fondsen en aandelen. 5% pak je zo per jaar. Maar stop alsjeblieft met huilen dat je dinsdag weer moet gaan werken omdat btc nog steeeeds niet moont
Of stop het in fondsen en aandelen. 5% pak je zo per jaar. Maar stop alsjeblieft met huilen dat je dinsdag weer moet gaan werken omdat btc nog steeeeds niet moont

Ik heb er nog nooit van gehoord, maar schijbaar heeft Cashbet (https://www.cashbet.com) een paar maanden geleden besloten om Arsenal te gaan sponsoren, waardoor reclames van Cashbet zichtbaar zijn tijdens thuiswedstrijden van Arsenal.

Ik betwijfel of het effectief is, aangezien dit soort exposure me niet bepaald goedkoop lijkt en dit zorgt denk ik niet voor een horde aan nieuwe investeerders, maar op zich wel geinig om te zien.
http://www.bbc.com/news/technology-42809676

Ik betwijfel of het effectief is, aangezien dit soort exposure me niet bepaald goedkoop lijkt en dit zorgt denk ik niet voor een horde aan nieuwe investeerders, maar op zich wel geinig om te zien.
http://www.bbc.com/news/technology-42809676
Ben uit de ALT's gegaan en lekker even het geld in een hoekje gestopt. Deze nacht ziet eruit als één zoals we die kennen. Alles rood
Trouwens, nu het toch over marketing gaat, hoe zit het met de marketing van Verge? Zij hadden toch een 'global marketing campaign the likes of which you have never seen before' aangekondigd? Volgens mij is daar niet echt veel van terecht gekomen.
. edit genoeg gezegd over dat project
[ Voor 101% gewijzigd door tias86 op 20-05-2018 00:15 ]
Ik ken weinig crypto die met mijn favo p0rnsite werkt, dus wat dat betreft is het iets wat ik nog nooit heb gezien. En Pornhub is tamelijk global.Bmfd schreef op zondag 20 mei 2018 @ 00:01:
Trouwens, nu het toch over marketing gaat, hoe zit het met de marketing van Verge? Zij hadden toch een 'global marketing campaign the likes of which you have never seen before' aangekondigd? Volgens mij is daar niet echt veel van terecht gekomen.
1+1=2?
Nee. da's gewoon logisch door mensen die doen wat eerder geschreven werd (uit alt via BTC naar fiat en vice versa).Richh schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:40:Zijn dat dan altcoins die daadwerkelijk een eigen leven leiden, gebaseerd op roadmaps, vertrouwen en toekomst? Of is die altcoin-koers stiekem voor 90% op speculatie gebaseerd? En als dat nou zo is... hoe erg kan je een kwakkelende wallet dan toeschrijven aan een kwakkelende BTC?
Je verkoopt een alt voor BTC -> alt daalt (maar geen effect op BTC). Je verkoopt BTC voor fiat -> BTC daalt.
Je koopt BTC voor fiat -> BTC stijgt. Je koopt alt voor BTC -> alt stijgt (maar geen effect op BTC).
Dus effect op alts in euro/dollar gerekend is altijd groter dan op BTC in dit geval. Begin dit jaar was er duidelijk iets anders aan de hand dan nu: Toen stegen de alts gigantisch terwijl BTC daalde. Wat betekent dat er toch al wel mensen aan het uitstappen waren terwijl de alts steeds populairder werden. Nu is dat blijkbaar niet meer zo, of veel mensen springen in/uit alts via BTC naar fiat.
Lol, daarmee zeg je eigenlijk dat een kwakkelende BTC juist een gevolg is van kwakkelende altcoinsSpecy schreef op zondag 20 mei 2018 @ 00:16:
[...]
Nee. da's gewoon logisch door mensen die doen wat eerder geschreven werd (uit alt via BTC naar fiat en vice versa).
Je verkoopt een alt voor BTC -> alt daalt (maar geen effect op BTC). Je verkoopt BTC voor fiat -> BTC daalt.
Je koopt BTC voor fiat -> BTC stijgt. Je koopt alt voor BTC -> alt stijgt (maar geen effect op BTC).
Dus effect op alts in euro/dollar gerekend is altijd groter dan op BTC in dit geval. Begin dit jaar was er duidelijk iets anders aan de hand dan nu: Toen stegen de alts gigantisch terwijl BTC daalde. Wat betekent dat er toch al wel mensen aan het uitstappen waren terwijl de alts steeds populairder werden. Nu is dat blijkbaar niet meer zo, of veel mensen springen in/uit alts via BTC naar fiat.
Maar je theorie kan niet kloppen. Daarvoor verschillen de volumes van BTC/fiat teveel van BTC/alt. Het volume wat door alle altcoins gecombineerd stroomt is te laag om zo'n grote impact op BTC te hebben.
Het maakt ook weinig sense als trader. Waarom zou je terug willen naar fiat pairs, en niet een andere alt pakken of je vermogen parkeren in BTC, ETH of eventueel BNB?
[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 20-05-2018 00:35 ]
Geen idee wat de totale alt-volumes zijn. Maar het maakt het zeker niet beter - er zijn zeker mensen die dit doen.Richh schreef op zondag 20 mei 2018 @ 00:28:
[...]
Lol, daarmee zeg je eigenlijk dat een kwakkelende BTC juist een gevolg is van kwakkelende altcoinsen dat zou dan nog kunnen ook, maar dan is het wel heel erg toevallig dat álle alts op hetzelfde moment ongeveer hetzelfde doen.
Maar je theorie kan niet kloppen. Daarvoor verschillen de volumes van BTC/fiat teveel van BTC/alt. Het volume wat door alle altcoins gecombineerd stroomt is te laag om zo'n grote impact op BTC te hebben.
Het maakt ook weinig sense als trader. Waarom zou je terug willen naar fiat pairs, en niet een andere alt pakken of je vermogen parkeren in BTC, ETH of eventueel BNB?
Volume op GDAX is trouwens gedaald naar 4222 USD/BTC, 400 EUR/BTC. Wow.
[ Voor 4% gewijzigd door Specy op 20-05-2018 01:07 ]
Jaaaaa kekke munt die btc!Specy schreef op zondag 20 mei 2018 @ 01:06:
[...]
Geen idee wat de totale alt-volumes zijn. Maar het maakt het zeker niet beter - er zijn zeker mensen die dit doen.
Volume op GDAX is trouwens gedaald naar 4222 USD/BTC, 400 EUR/BTC. Wow.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Er zijn zeker twijfels in cryptoland... BTC heeft zich niet kunnen verkopen als betaalmiddel want waarom zou je geld investeren als je er waarde er voor terug kreeg. Ik zei "kreeg" omdat in het verleden dit veel vroege enthousiastelingen wel gebruikte om zijn functie. Die waarschijnlijk daar nu spijt van hebben. Store of value dan? Ook niet want de heftige schommelingen hebben er voor gezorgt dat dit niet te garanderen is. Protocol met smart contracts met integratie van RSK en off chain cloud computing. Mss maar dit heeft zich te bewijzen tegenover ETH. Die op dit vlak al meer voorsprong heeft. De toekomst van mining en onderhouds kosten = moeilijk. Laten we zeggen de grote voorsprong van BTC op ETH met de ICO's heeft een te grote kloof genereert die uit gedrukt wordt in Satoshi. Hoe komt dit? Stiekem weet iedereen dit, daarom zeg ik bijkopen in extreme dips en vasthouden waar je vertrouwn in hebt. 2018 wordt het jaar van technologische vooruitgang en beloofde roadmaps uit te voeren. When moon?🚀🚀 eoy BTC 100k☺Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:10:
Ik snap de frustaties van @Taro wel hoor. Bitcoin loopt echt maar een beetje aan te kakken, het schiet gewoon niet op. Alts zijn enorm afhankelijk van dat kreng, we stagneren nu echt al 2 weken voor m'n gevoel. De euforie was nog zo groot toen die 10k bijna aangetikt werd, nou daar is bij mij niks meer van over. Een positieve dag zou goed doen morgen....... de stemming begint ook wat negatiever te worden in heel cryptoland.
Ik moet eerlijk zeggen dat het minen voor btc en dan die btc online weer uitgeven aan van alles en nog wat toch wel een erg gaaf gevoel is. Hoe meer mensen online zien dat ze met bitcoin kunnen betalen des te meer mensen dat ook willen gaan doen. Het heeft even een sneeuwbal effect nodig waarvan het best kan zijn dat die deze zomer flink begint te rollen.jorisdeket schreef op zondag 20 mei 2018 @ 06:42:
[...]
Er zijn zeker twijfels in cryptoland... BTC heeft zich niet kunnen verkopen als betaalmiddel want waarom zou je geld investeren als je er waarde er voor terug kreeg. Ik zei "kreeg" omdat in het verleden dit veel vroege enthousiastelingen wel gebruikte om zijn functie. Die waarschijnlijk daar nu spijt van hebben. Store of value dan? Ook niet want de heftige schommelingen hebben er voor gezorgt dat dit niet te garanderen is. Protocol met smart contracts met integratie van RSK en off chain cloud computing. Mss maar dit heeft zich te bewijzen tegenover ETH. Die op dit vlak al meer voorsprong heeft. De toekomst van mining en onderhouds kosten = moeilijk. Laten we zeggen de grote voorsprong van BTC op ETH met de ICO's heeft een te grote kloof genereert die uit gedrukt wordt in Satoshi. Hoe komt dit? Stiekem weet iedereen dit, daarom zeg ik bijkopen in extreme dips en vasthouden waar je vertrouwn in hebt. 2018 wordt het jaar van technologische vooruitgang en beloofde roadmaps uit te voeren. When moon?🚀🚀 eoy BTC 100k☺

Wie goed doet, die goed ontmoet.
https://medium.com/novami...improvements-1f42b45ba73d
77 claps? Dit geeft een keer aan dat vele hier in zitten voor het geld. En wordt gevoed door wazige ideeën van de Alts markt. We gaan zien wat 2018 gaat brengen. Om een bullrun te krijgen dit jaar is te kort dag, en klint de 20k als een nachtmerrie voor vele. Ben zeer optimitsch maar niet op korte termijn. Maar kan er helemaal naast zitten natuurlijk😐 Je weet maar nooit.🚀🚀
Wacht op een mooi inkoop moment of ik die nog krijg is de vraag. Zit 100% in RLC voor long-term.🙏
77 claps? Dit geeft een keer aan dat vele hier in zitten voor het geld. En wordt gevoed door wazige ideeën van de Alts markt. We gaan zien wat 2018 gaat brengen. Om een bullrun te krijgen dit jaar is te kort dag, en klint de 20k als een nachtmerrie voor vele. Ben zeer optimitsch maar niet op korte termijn. Maar kan er helemaal naast zitten natuurlijk😐 Je weet maar nooit.🚀🚀
Wacht op een mooi inkoop moment of ik die nog krijg is de vraag. Zit 100% in RLC voor long-term.🙏
[ Voor 5% gewijzigd door jorisdeket op 20-05-2018 08:27 ]
Mijn project is genoemd in deze video met Roger Ver (bitcoin.com) en Ryan X Charlies (yours.org)
Vet cool.
YouTube: Ryan X. Charles, Bitcoin Cash Upgrade, 'BCASH' & Lightni...
Vet cool.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
We hebben wel een primeur in de iExec telegram: Igor Lebedev CTO van SONM heeft zich vrijgezeld gisteravond in de discussie op de chat🤦🏻♂
Lekker gezellig, toch?
Lekker gezellig, toch?
VET zielig hoe die Ver weer over de rug van BTC zijn Bcash promoot.Kain_niaK schreef op zondag 20 mei 2018 @ 08:27:
Mijn project is genoemd in deze video met Roger Ver (bitcoin.com) en Ryan X Charlies (yours.org)
Vet cool.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!