[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 288 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.125 views

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Tominatie schreef op zondag 23 september 2018 @ 22:33:
[...]

In 2010 was er dus ook een enorme fuck-up :+

Persoonlijk hoop ik dat we nooit meer zoiets zullen meemaken als fake BTC's die opeens de supply instromen.
Nog meer btc in de supply? asjeblieft niet. we zitten nu al tegen de 6800 aan te schuren alsof het 20k is.

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Erg benieuwd wat deze week gaat brengen. Ik doe gek en voorspel er geleidelijk een kwartje bij voor XRP. Vrijdag zitten we rond de 75 centen. :+ (disclaimer: is geen financieel advies lol)

• Klaas25
Delete

[ Voor 96% gewijzigd door Klaas25 op 23-09-2018 22:59 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Klaas25 schreef op zondag 23 september 2018 @ 22:59:
Erg benieuwd wat deze week gaat brengen. Ik voorspel er geleidelijk een kwartje bij voor XRP. Vrijdag zitten we rond de 75 centen. :+ (disclaimer: is geen financieel advies lol)
Ik voorspel 47-48 Dollarcent voor XRP en 6.375-6.450 voor BTC.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
@Tominatie jij zin om een OTA te organiseren?

Mag de winnaar mij een tikkie sturen van 5 euro.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Ik voorspel in de loop van de week (in dollars) >7.2k voor BTC en 0.8 voor XRP @Taro & @Klaas25 , dus laat maar komen die OTA @Tominatie .. Btw, misschien wel leuk als we allemaal 5 euro in een 'pot' gooien en dat de 'winnaar' de hele pot krijgt?
Ik doe mee iig met @Chris.nl en doneer graag 5 eu aan de pot. Niks DM, gewoon publiek dus, deze achterlijke voorspelling 8)7 , tis toch allemaal gokken, niet?
Cheers en slaap lekker allemaal!

[ Voor 5% gewijzigd door Marthusiast op 24-09-2018 01:44 ]

• Marthusiast
Mmm. ik kon mijn voorspelling gewoon wijzigen.. We hebben een blockchain nodig om onze voorspellingen immutable op te slaan dus. Vergeet mijn opmerking over 'Niks DM'. Aan wie sturen we een DM met de voorspellingen? ;-)

Verwijderd

Marthusiast schreef op maandag 24 september 2018 @ 01:41:
Ik voorspel in de loop van de week (in dollars) >7.2k voor BTC en 0.8 voor XRP @Taro & @Klaas25 , dus laat maar komen die OTA @Tominatie .. Btw, misschien wel leuk als we allemaal 5 euro in een 'pot' gooien en dat de 'winnaar' de hele pot krijgt?
Ik doe mee iig met @Chris.nl en doneer graag 5 eu aan de pot. Niks DM, gewoon publiek dus, deze achterlijke voorspelling 8)7 , tis toch allemaal gokken, niet?
Cheers en slaap lekker allemaal!
Jullie cryptofans houden wel van gokken hé ;)

• Marthusiast
Beleggen in crypto lijkt ook best wel een beetje op gokken toch @Verwijderd ? :Y :Y

• Chris.nl
  • Niet online
Haha @Marthusiast leuk dat je enthousiast bent. 10 euro in de pot dus, dan gaan 2 personen het 5 euro tikke van de winnaar betalen.
Ik voorspel in de loop van de week (in dollars) >7.2k voor BTC
Da's vet abstract joh, meestal pakken we een sluittijd van inzending, tijdstip en prijs tot op de cent. Hopelijk wil @Tominatie de spelregels bedenken en hem uitvoeren <3

• Marthusiast
Deal @Chris.nl ! En ok, ik hoor wel wat de regels zijn van @Tominatie dan denk ik.. ;-)

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Loopt super lekker vandaag. In een video van Bitcoin.com met bchpizza,org, en nu ook een artikel op coingeek.
https://coingeek.com/bchp...ch-adoption-around-world/

Heb vandaag meer dan 1 BCH aan nieuwe bounties binnengekregen.
Los Angeles en Nairobi hebben nu een bounty van meer dan 200 dollar in BCH (en als de koers nog wat stijgt word dat nog meer).

Ik ben momenteel aan het praten met restaurant eigenaars in Maracaibo en Valencia in Venezuela en in Nairobi. Dus hopelijk binnen een paar weken fotos en filmpjes van die nieuwe pizza shops die BCH gaan accepteren. Ook gaan de website worden uitgebreid met de moneybutton, testimonials, en gaan we ook helpen om deze pizza plaatsen te promoten (door contact op te nemen met lokale journalisten en kranten in de hoop ze in de krant te krijgen) op de website maar ook op twitter en reddit.

https://acceptbitcoin.cash/ gaan binnen kort ook volledig op de schop. Ik denk dat we binnen een paar maanden wel een universeel systeem hebben om op een soort van google map elke zaak in de wereld die BCH accepteert neer te zetten.

En we komen binnenkort ook in een video met Naomi Brockwell.

Super tof! Adoptie voor de win!

Maar wie gaat er degelijke bounty op Nederlande of Vlaamse steden zetten? Alles via thuisbezorgt.nl en takeway.com accepteert wel Bitcoin en Bitcoin Cash maar er zijn nauwelijks plaatsen die het rechtstreeks accepteren, waar je dus in de winkel met je telefoon contactloos kan betalen met Bitcoin of Bitcoin Cash.

[ Voor 10% gewijzigd door Kain_niaK op 24-09-2018 06:33 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:47
Kain_niaK schreef op maandag 24 september 2018 @ 06:27:
L

Ik ben momenteel aan het praten met restaurant eigenaars in Maracaibo en Valencia in Venezuela en in Nairobi. .
Nairobi dat is handig is bij mijn om de hoek ( gaat ook helemaal nergens over ) :O

• Kain_niaK

Kain_niaK

bie100 schreef op maandag 24 september 2018 @ 06:45:
[...]

Nairobi dat is handig is bij mijn om de hoek ( gaat ook helemaal nergens over ) :O
Dan is het wachten tot we grotere bounties voor onze Nederlandse en Vlaamse steden binnenkrijgen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JNWPDdN.png

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Hetgeen ik en @Sahara reeds melden gisteren wordt hier uitgelegd:

YouTube: A Weird Pattern on Bitcoin Repeats Again

• Kain_niaK

Kain_niaK

Wat vinden jullie hier eigenlijk van?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hleubjg.jpg

Zijn de Bitcoin Maximalisten hier, het daar mee eens?

[ Voor 11% gewijzigd door Kain_niaK op 24-09-2018 08:27 ]

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
If you could reason with bcash people, there would be no bcash.

Verwijderd

Ik gooi ook 5 euro in de pot. Lachen man.

Hoe wie wat waar?

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Chris.nl schreef op maandag 24 september 2018 @ 00:13:
@Tominatie jij zin om een OTA te organiseren?

Mag de winnaar mij een tikkie sturen van 5 euro.
Ik wil 'm wel organiseren maar kan er pas vanavond naar kijken. Een Original Tweakers Airdrop is al wel een tijdje geleden haha. Maarja, das opzich wel logisch. Iedereen maakt verliezen sinds de bearmarkt en wil zoveel mogelijk bijkopen dan hou je weinig geld over om weg te geven :+

Ik denk dat een voorspellingsvraag wel het makkelijkste/simpelste/fijnste is om te doen; want het kost weinig moeite en je kan toch wat winnen ;) :P

• Pranjic
  • Laatst online: 20-11-2025
Ik ben geen XRP fan, maar zouden we deze week de ETH/XRP flip zien?

• Klaas25
Pranjic schreef op maandag 24 september 2018 @ 10:05:
:Y :Y :Y

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-01 17:38
Pranjic schreef op maandag 24 september 2018 @ 10:05:
Net als afgelopen vrijdag :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Kain_niaK schreef op maandag 24 september 2018 @ 08:25:

[Afbeelding]

[YouTube]
Ben jij nou een trol of heb je een plaat voor je kop?
Je zet Bitcoin neer als scam eigenlijk zou je daar een ban voor moeten hebben vind ik.
Misleiding is het voor nieuwkomers. Fraude. Een stap verder dan gewoon shillen, dit is hersenspoelen.
MIsselijk ongewenst gedrag wat hier niet hoort imo.

[ Voor 31% gewijzigd door A87 op 24-09-2018 11:16 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

;w XRP

• Elixyr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-12-2025

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Ik geloof echt wel in mijn muntje Powr maar ik heb vanochtend toch ook verkocht.
Liever nu het geld even hard in de EUR, want als er eenmaal verkocht gaat worden kan het hard gaan vrees ik.

Hoe dan ook ik ben blij met de winst van de afgelopen week! Ook al stijgt het ineens als een malloot.
Ik ga voor de zekere stapjes en niet voor de mega knaller.
En daarnaast met wat mazzel verkoopt iedereen wel als een malle en koop ik me straks wel weer in.

[ Voor 14% gewijzigd door Thommie.nl op 24-09-2018 11:16 ]

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:47
Kain_niaK schreef op maandag 24 september 2018 @ 08:25:

[Afbeelding]

[YouTube]
Dude what is your problem! Ben je serieus niks wijzer geworden van de discussie van afgelopen weekend?
Ik denk dat dit nog steeds een correctie is hoor. Tot 50 cent en daarna gaat die weer omhoog _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door mugenmarco op 24-09-2018 11:16 ]

• bie100
raak er aan gewend de laatste tijd achtbaan is het

• A87
  • Niet online

A87

bie100 schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:17:
[...]

raak er aan gewend de laatste tijd achtbaan is het
Mensen zijn bang na de 6800 van bitcoin dat een whale weer 10%dumpt

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Qua XRP:

We hebben een impuls gehad, nu is het kijken wat de reactie is (action/reaction)
De prijs van Crypto drijft puur op vraag en aanbod en op wat het merendeel van de mensen doet, het collectieve gedrag van de mensen die handelen op crypto.

Dus als je kijkt naar wat het merendeel hier heeft gedaan; XRP verkocht op de top rond $0.60-0.70 - right?
Dus wat is daarvan het resultaat; de prijs gaat omlaag, meer aanbod dan vraag.

Wat willen de mensen doen die hebben verkocht op $0.60-0.70? Die willen lager weer instappen, dus op dit moment zijn er nog niet veel kopers, de mensen die hebben verkocht, hebben verkocht... dus op dit moment zal je waarschijnlijk een stabilisatie zien waarna we een richting gaan kiezen weer.. als de buyers ongeduldig worden en prijs niet verder dropt zal je zien dat deze weer zullen instappen, helaas voor een kleiner verschil dan waarop ze gehoopt hadden, en als we weer omhoog bewegen.

Als we nog wat impulsen omlaag zien zal je zien dat er nog weer wat panic-selling zal zijn en kunnen we nog onder de laatst laagste prijzen dippen.

En ja, zoals met elke analyse die iedereen altijd geeft, het kan alle kanten op, het kan omhoog en omlaag en uiteindelijk weet niemand met zekerheid wat het gaat doen. :-)

Edit: het is ook wel heel grappig als je nadenkt over het collectieve gedrag van alle traders. Iedereen zou willen dat BTC weer naar 20k gaat, XPR naar 5$ en ETH naar 1k... Wat daarvoor nodig zou zijn zijn: Buyers.. maar zodra de prijs ook maar iets omhoog schiet dan willen de meesten hun profit al veilig stellen en weer lager instappen. collectief denken de meeste mensen dus hetzelfde en creeëren ze samen het gedrag van de markt en de charts

[ Voor 15% gewijzigd door gise op 24-09-2018 11:30 ]

• Tominatie
  • Niet online
Als bitcoin die 6600 beetje weet te houden zou me dat erg postief houden voor iedergeval de komende tijd. Ik ga bijkopen als we deze zone weten te houden, als we nog is flink dalen dus onder de 6450 ga ik niet bijkopen want dan zie ik een nieuwe low gebeuren (hoe gek het ook klinkt uit mijn mond.. een beren opmerking van mijn kant zul je niet snel zien).

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 09:16:
Ik gooi ook 5 euro in de pot. Lachen man.
d:)b Dat is dan €15 in de pot voor de winnaar.
Tominatie schreef op maandag 24 september 2018 @ 09:17:
[...]

Ik wil 'm wel organiseren maar kan er pas vanavond naar kijken. Een Original Tweakers Airdrop is al wel een tijdje geleden haha. Maarja, das opzich wel logisch. Iedereen maakt verliezen sinds de bearmarkt en wil zoveel mogelijk bijkopen dan hou je weinig geld over om weg te geven :+

Ik denk dat een voorspellingsvraag wel het makkelijkste/simpelste/fijnste is om te doen; want het kost weinig moeite en je kan toch wat winnen ;) :P
Thnx! De laatste was idd begin mei, toen winst nog heel gewoon was..

• gise
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/n1RtppQ.png

Actie (Buy)
Reactie (Profit taking/Sell)
Pauze (wachten totdat er een beslissing is gemaakt wat we hierna gaan doen)
Beslissing/Actie (Buy)

• bie100
A87 schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:25:
[...]

Mensen zijn bang na de 6800 van bitcoin dat een whale weer 10%dumpt
ja dat zou goed kunnen maar kijk naar NAV stijgt als een gek gisteren zonder reden en zakt vandaag als een gek zonder reden tis gewoon 1 grote gokkast de ene gooit er geld in en een ander laat uit betalen

daar kan geen TA tegen op tis gewoon geluk hebben

• mugenmarco
bie100 schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:42:
[...]

ja dat zou goed kunnen maar kijk naar NAV stijgt als een gek gisteren zonder reden en zakt vandaag als een gek zonder reden tis gewoon 1 grote gokkast de ene gooit er geld in en een ander laat uit betalen

Gezien hij flink is gestegen de afgelopen dagen was dit sowieso te verwachten.... volgens mij valt dit echt nog steeds onder de correctie hoor waarbij 50 cent de bottom is.

• gise
  • Niet online
bie100 schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:42:
[...]

Vele kleine coins hebben last van pumps & dumps. groepen die signalen geven dat ze een coin gaan pumpen, maar voordat ze dat signaal geven hebben ze zelf al dik ingekocht, als vervolgens hun groep gaat kopen dan verkopen de mensen die het signaal geven tegen de koop orders van de rest. Resultaat; de mensen die het signaal geven hebben winst, de volgers hebben misschien een klein beetje winst, verlies, of worden bagholder.

@Chris.nl wat is dit? een wedje over de koersprijs tegen het eind van de week? ik wil ook wel meedoen voor €5. XRP en BTC prijslevel?

• Chris.nl
  • Niet online
gise schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:45:

@Chris.nl wat is dit? een wedje over de koersprijs tegen het eind van de week? ik wil ook wel meedoen voor €5. XRP en BTC prijslevel?
Haha.. nee meedoen is gratis. Het wordt idd een prijsvraag en de winnaar mag dan een tikkie van €5 plaatsen, waavan inmiddels 3 mensen hebben toegezegd dat ze um betalen oOo

Eerder deden we crypto in de winpot, maar omdat ik nu ook fiat hold leek me dat ludiek, ook voordelige transfer fee :+

@Tominatie jij bent de spelbaas, maar misschien ook leuk om dan een poll te plaatsen; *ik doe mee en betaal ook het tikkie van de winnaar, *ik doe mee of *ik laat deze buitenkans aan mij voorbij gaan. Kunnen we gelijk zien hoe hoog de pot wordt :9~

[ Voor 30% gewijzigd door Chris.nl op 24-09-2018 12:23 ]

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-01 20:20

ScreamGT

joejoe

Staan nog steeds ruim 80% in de plus na afgelopen week. Calm down.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• mugenmarco
ScreamGT schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:56:
[...]

Staan nog steeds ruim 80% in de plus na afgelopen week. Calm down.
nog 0,0065 cent te gaan en XRP heeft de bodem weer bereikt (als het goed is, altijd twijfels en speculatie)

• bie100
gise schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:45:
[...]

Vele kleine coins hebben last van pumps & dumps. groepen die signalen geven dat ze een coin gaan pumpen, maar voordat ze dat signaal geven hebben ze zelf al dik ingekocht, als vervolgens hun groep gaat kopen dan verkopen de mensen die het signaal geven tegen de koop orders van de rest. Resultaat; de mensen die het signaal geven hebben winst, de volgers hebben misschien een klein beetje winst, verlies, of worden bagholder.

pumps & dumps. idd

• gise
  • Niet online
Chris.nl schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:51:
[...]

Haha.. nee meedoen is gratis. Het wordt idd een prijsvraag en de winnaar mag dan een tikkie van €5 plaatsen, waavan inmiddels 3 mensen hebben toegezegd dat ze um betalen oOo

Eerder deden we crypto in de winpot, maar omdat ik nu ook fiat hold leek me dat ludiek, ook voordelige transfer fee :+

@Tominatie jij bent de spelbaas, maar misschien ook leuk om dan een poll te plaatsen; *ik doe mee en betaal ook het tikkie van de winnaar, *ik doe mee of *ik laat deze buitenkans aan mij voorbij gaan. Kunnen we gelijk zien hoe hoog de pot wordt :9~
Okay, hier dan mijn bets:
BTC: $6367
XRP: $0.78

• Chris.nl
  • Niet online
gise schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:33:
[...]

Okay, hier dan mijn bets:
BTC: $6367
XRP: $0.78
Hahaha... Het is blijkbaar echt te lang geleden dat we dit gedaan hebben. Laten we eerst de prijsvraag van @Tominatie afwachten ;)

Waarschijnlijk wordt het iets als bijvoorbeeld "Wat is de BTC waarde op woendagavond 22.00u" en dan "Je opgave kan tot dinsdagavond 22.00u via DM ingezonden worden" (het kan dan lonen tot het laatste moment om te wachten met je opgave, aangezien je dan een betere voorspelling kan doen). Dan verschijnt er dinsdagavond een lijstje met bets en hebben we woensdag een sfeerverhogende discussie (an sich het doel van het spel) over de BTCkoers.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-01 16:11
Buy the dip dan :) alhoewel ik niks koop anders dan usdt. Wacht... ik zit al in usdt :)

• gise
  • Niet online
Chris.nl schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:45:
[...]

Hahaha... Het is blijkbaar echt te lang geleden dat we dit gedaan hebben. Laten we eerst de prijsvraag van @Tominatie afwachten ;)

Waarschijnlijk wordt het iets als bijvoorbeeld "Wat is de BTC waarde op woendagavond 22.00u" en dan "Je opgave kan tot dinsdagavond 22.00u via DM ingezonden worden" (het kan dan lonen tot het laatste moment om te wachten met je opgave, aangezien je dan een betere voorspelling kan doen). Dan verschijnt er dinsdagavond een lijstje met bets en hebben we woensdag een sfeerverhogende discussie (an sich het doel van het spel) over de BTCkoers.
Ahh okay, is voor mij eerste keer, dus wacht dan wel even op de rules dan, maar wil in ieder geval wel meedoen haha

• Klaas25
Hahahah werelddominatie!!!! }) Het word steeds bekender.

https://www.telegraaf.nl/...coin-als-beste-cryptomunt

• gise
  • Niet online
Zat dat artikel net te lezen. de meeste artikelen op internet, zeker op Nederlandse nieuws sites zijn nogal slecht, maar deze is eigenlijk nog best aardig geschreven

• mugenmarco
weet iemand wanneer die PNC Bank de samenwerking met Ripple start zoals vermeld in de aankondiging van 19 September?

• Klaas25
"Ongeveer 1% van de digitale portemonnees waarin de bitcoin zijn opgeslagen heeft voor $100 miljard in bezit."

Wow. :o #hoezogedecentraliseerd :+

[ Voor 7% gewijzigd door Klaas25 op 24-09-2018 13:11 ]

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:08
Klaas25 schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:11:
[...]

"Ongeveer 1% van de digitale portemonnees waarin de bitcoin zijn opgeslagen heeft voor $100 miljard in bezit."

Wow. :o #hoezogedecentraliseerd :+
Hele domme reactie. Voor elke storting en betaalverzoek wordt er een nieuw bitcoin adress aangemaakt en het vervolgens wordt doorgesluist naar een ander address. Daardoor zal meer dan 90% van de gebruikte addressen sowieso leeg zijn en deze worden wel meegenomen bij zulke berekeningen.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
gise schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:39:
[Afbeelding]

Actie (Buy)
Reactie (Profit taking/Sell)
Pauze (wachten totdat er een beslissing is gemaakt wat we hierna gaan doen)
Beslissing/Actie (Buy)
Dalen lijkt mij, ik zie niet geweldig veel verschil met die pump in april.
Ik hoop maar dat er hier niet te veel op de XRP-top van vorige week zijn ingestapt en er nog steeds inzitten :/

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Klaas25
XRP volume zit inmiddels wel weer boven een miljard :)

• Chris.nl
  • Niet online
An sich worden de letters BCH niet genoemd in het artikel. Daarnaast heeft Bas zich voorgenomen ieder te moeten overtuigen dat BCH de Bitcoin is zoals Satoshi die bedoeld heeft en als enige over zal blijven. Dit alles met teenkrommende spamberichten. Het zou jammer voor hem zijn als ie geen tweakblogs meer kan schrijven om z'n psychoses en waanideeën wereldkunig te maken, maar ik gun um inmiddels eerder een ban dan een opsteker ;)

Verwijderd

Zo. Ik ben van mijn WHEN tokens af.

Heb de 2000 stuks in totaal gedumpt voor zo'n 70 dollar. Eind deze maand sluiten op de 2 exchanges de trading competities en komen er 2.6 miljoen gratis tokens vrij, die zullen de prijs waarschijnlijk geen goed doen. Dus weg met die hoerentroep.

Alles staat nu op kucoin en is omgezet in bitcoin. 0.011 bitcoin is wat ik er aan over heb gehouden, daar komt nog 0.002 bitcoin bij van de price guess actie.

Dus 0.013nogwat gratis bitcoin gekregen deze week.

Toch grappig. Ik laat het lekker staan voor een jaar of 20 wanneer bitcoin ongeveer 5 miljoen doet en de wereld in totale anarchistische chaos verkeerd.

Kan ik er dan over pochen tegen mijn jaag maatjes terwijl we een maaltijd van kraaien en kikkers bij elkaar proberen te vangen.

Verwijderd

Wanneer is die ETF ?

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:05

gws24

Thinking is hard!

Chris.nl schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:57:
[...]
An sich worden de letters BCH niet genoemd in het artikel. Daarnaast heeft Bas zich voorgenomen ieder te moeten overtuigen dat BCH de Bitcoin is zoals Satoshi die bedoeld heeft en als enige over zal blijven. Dit alles met teenkrommende spamberichten. Het zou jammer voor hem zijn als ie geen tweakblogs meer kan schrijven om z'n psychoses en waanideeën wereldkunig te maken, maar ik gun um inmiddels eerder een ban dan een opsteker ;)
Volgens mij heet hij Matthijs hoor :P

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12-2025
29 september dacht ik :)

Verwijderd

Hij was toch weer uitgesteld? Of waren dat geruchten 8)7 :?

• TomTorquay
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:32:
[...]

Inderdaad uitgesteld

• Wurmpje
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:32:
[...]

Ja sorry het is inderdaad uitgesteld naar 29 december 2018

• Tominatie
  • Niet online
Het is weer eens tijd voor een Original Tweakers Airdrop. De laatste airdrop was denk ik de zak met Everex tokens die ik kwijt wou.

Je raad het al: die zak is ook geen reet meer waard, dus hoop dat de winnaar van toen (weet het niet meer) geen bagholder is geworden van deze airdrop maar ze tijdig voor +$1.50 heeft verkocht. :+

De berenmarkt heeft de meeste hier behoorlijk geslacht (#metoo), op een paar actieve traders na.
Naar mijn idee keert het marktsentiment langzamerhand bullish als mensen weer gaan besluiten gratis geld uit te delen, @Chris.nl :+
Nee maar zonder grappen; heb het idee dat we langzamerhand omhoog mogen kijken. Zie dat 6.6k nu ook vrij goed staande houdt dus kan niet lang meer duren totdat we de run naar 6.8k hervatten :P

Ok, nu over de airdrop. @Chris.nl heeft al sowieso €5 ter beschikking gesteld aan de winnaar van deze voorspellingsvraag. Daarnaast waren @Verwijderd en @Marthusiast ook enthousiast, dus wellicht willen zij ook wat doneren aan de winnaar, tenzij ze zelf winnen natuurlijk :+

De voorspellingsvraag gaat over BTC en dat is best een leuke aangezien hij best wel veel kan gaan doen op de korte termijn.

De vraag luidt: Waar staat bitcoin morgen om 23:59 (25-09-2018), in dollars(!!).

De eisen:
- Lever jouw voorspelling uiterlijk om 23:59 in vandaag. (24-09-2018)
- De voorspelling mag een geheel getal zijn maar ook een kommagetal met maximaal 2 decimalen, dus [6605.54].
- Meerdere accounts/meerdere voorspellingen zijn verboden, ook al kan ik er toch niet achter komen. :+

belangrijk:
- Lever jouw voorspelling in via een PRIVÉ-BERICHT naar mij, zodat het forum er geen last van heeft.
- Aan de hand van de binance (BTC/USDT) prijs wordt de winnaar bepaald.

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:45:
Het is weer eens tijd voor een Original Tweakers Airdrop. De laatste airdrop was denk ik de zak met Everex tokens die ik kwijt wou.

Je raad het al: die zak is ook geen reet meer waard, dus hoop dat de winnaar van toen (weet het niet meer) geen bagholder is geworden van deze airdrop maar ze tijdig voor +$1.50 heeft verkocht. :+

De berenmarkt heeft de meeste hier behoorlijk geslacht (#metoo), op een paar actieve traders na.
Naar mijn idee keert het marktsentiment langzamerhand bullish als mensen weer gaan besluiten gratis geld uit te delen, @Chris.nl :+
Nee maar zonder grappen; heb het idee dat we langzamerhand omhoog mogen kijken. Zie dat 6.6k nu ook vrij goed staande houdt dus kan niet lang meer duren totdat we de run naar 6.8k hervatten :P

Ok, nu over de airdrop. @Chris.nl heeft al sowieso €5 ter beschikking gesteld aan de winnaar van deze voorspellingsvraag. Daarnaast waren @Verwijderd en @Marthusiast ook enthousiast, dus wellicht willen zij ook wat doneren aan de winnaar, tenzij ze zelf winnen natuurlijk :+

De voorspellingsvraag gaat over BTC en dat is best een leuke aangezien hij best wel veel kan gaan doen op de korte termijn.

De vraag luidt: Waar staat bitcoin morgen om 23:59 (25-09-2018), in dollars(!!).

De eisen:
- Lever jouw voorspelling uiterlijk om 23:59 in vandaag. (24-09-2018)
- De voorspelling mag een geheel getal zijn maar ook een kommagetal met maximaal 2 decimalen, dus [6605.54].
- Meerdere accounts/meerdere voorspellingen zijn verboden, ook al kan ik er toch niet achter komen. :+

belangrijk:
- Lever jouw voorspelling in via een PRIVÉ-BERICHT naar mij, zodat het forum er geen last van heeft.
- Aan de hand van de binance (BTC/USDT) prijs wordt de winnaar bepaald.
Nice nice nice. Ik gooi inderdaad 5 euro in de pot! En hoop dat er meer mensen volgen want zeg nou zelf; hoe groter de pot, hoe meer genot! Ik stuur je vanavond even mijn antwoord.

• TomTorquay
Hulde!

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-01 13:32
De markt is bagger zeg... Ik zie voorlopig nog geen weg naar boven..

Wie koopt er momenteel? 8)7

• .oisyn
  • Laatst online: 16:15

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Tominatie Prijs in dollars en dan kijken naar USDT... Faal :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-01 21:20

Ryan1981

Je ne sais pas

• TomTorquay
bruutone schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:28:

Zonet nog WAN gekocht. Zou mss ook wat NEO durven inslaan, twijfel nog een klein beetje

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Jesus christ, gaan we hier volgende week nog steeds over blijven posten?

[ Voor 68% gewijzigd door .oisyn op 24-09-2018 16:33 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Tominatie
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:30:
@Tominatie Prijs in dollars en dan kijken naar USDT... Faal :P
1 USDT is gelijk aan 1 dollar dus het maakte naar mijn idee niet veel uit. Aangezien binance het meeste volume heeft gebruik ik die het liefst om de winnaar te bepalen.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter

• Ryan1981
  • Laatst online: 05-01 21:20

Ryan1981

Je ne sais pas

.oisyn schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:33:
[...]

Jesus christ, gaan we hier volgende week nog steeds over blijven posten?
Ja tweakers post er vandaag pas over dus ik wist het nog niet :P

• TomTorquay

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ryan1981 schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:35:
[...]

Ja tweakers post er vandaag pas over dus ik wist het nog niet :P
Donderdag al besproken in het Bitcoin topic ;)

• A87
  • Niet online

A87

Dat de whales niet hebben gedumpt.....

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-01 20:20

ScreamGT

joejoe

Hm, de markt is niet heel bijzonder vandaag. Kleine correctie van de afgelopen week.

Ik zie (hoop) Ripple nog wel een iets grotere correctie maken morgen. $ .4-$.45 zou perfect zijn.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• A87
  • Niet online

A87

ScreamGT schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:54:
Hm, de markt is niet heel bijzonder vandaag. Kleine correctie van de afgelopen week.

Ik zie (hoop) Ripple nog wel een iets grotere correctie maken morgen. $ .4-$.45 zou perfect zijn.
IK zie en lees iedereen over ripple maar hebben de whales niet gewoon een trent gespot?? want het ziet er hetzelfde uit als de pump van 2017..
Goedd nieuws en de whales pompen Ripple even 100%. Ziet er niet uit dat ripple het zo goed doet maar de whales

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 24-09-2018 16:57 ]

• Tominatie
  • Niet online
https://thenextweb.com/ha...currency-ethereum-wallet/

Opera komt binnenkort met een browser + ingebouwde ETH wallet. Is nu in testfase :)
Best leuk en kan adoptie bevorderen aangezien de gebruiker geen extra tools nodig heeft om bijvoorbeeld dApps te gebruiken.

@.oisyn haha , ik zie dat je gelijk hebt. Zal 't de volgende keer anders formuleren. :P
bruutone schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:28:

Ik sta op 't punt bij te kopen, maar wacht het nog even af.... Hoop dat bitcoin straks een seintje geeft wat ie gaat doen.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Tominatie schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:08:
@.oisyn haha , ik zie dat je gelijk hebt. Zal 't de volgende keer anders formuleren. :P
Imho maak je het gewoon ontzettend moeilijk door te beginnen met "de bitcoin dollar koers". Toen ik dat las dacht ik al meteen "ja, leuk, maar wélke koers dan?", om vervolgens in de laatste zin te lezen dat het helemaal niet om dollars gaat. En dan is de vraag, kijk je gewoon naar de BTC/USDT koers, of ga je de BTC/USDT koers corrigeren aan de hand van de USD/USDT koers op Kraken om de juiste dollarkoers te bepalen? 8)7

Zeg gewoon "we kijken naar BTC/USDT op Binance". Kort en to the point ;)

[ Voor 31% gewijzigd door .oisyn op 24-09-2018 17:12 ]

• PilatuS
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:09:
[...]

Imho maak je het gewoon ontzettend moeilijk door te beginnen met "de bitcoin dollar koers". Toen ik dat las dacht ik al meteen "ja, leuk, maar wélke koers dan?", om vervolgens in de laatste zin te lezen dat het helemaal niet om dollars gaat. En dan is de vraag, kijk je gewoon naar de BTC/USDT koers, of ga je de BTC/USDT koers corrigeren aan de hand van de USD/USDT koers op Kraken om de juiste dollarkoers te bepalen? 8)7

Jij denkt gewoon te moeilijk :P

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
PilatuS schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:14:
[...]

Jij denkt gewoon te moeilijk :P
Als programmeur ben ik altijd op zoek naar loopholes, maar tevens denk ik ook dat het belangrijk is om die af te dichten voor een "prijsvraag" als deze ;)

• Chris.nl
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:08:
Ik sta op 't punt bij te kopen, maar wacht het nog even af.... Hoop dat bitcoin straks een seintje geeft wat ie gaat doen.
Ik smijt vanavond m'n fiat ook weer stuk denk ik... Eigenlijk tegen beter weten in, maar dit is m'n laatste werkdag en ik wil gewoon lekker vakantie holden... What could go wrong?

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
OTA

BTC/USDT BINANCE DINSDAG 23:59

VOORSPELLING VOOR 23.59 VANDAAG INLEVEREN @Tominatie

MAND!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Korter!

• Tominatie
  • Niet online
[...]

Haha toen ik het bij elkaar tikte dacht ik al to the point te zijn :+
Ik ben niet de moeilijkste en denk gewoon usdt en dollar is gebacked; dus aan elkaar gelijk. Wel grappig om te zien hoe jij er dan naar kijkt 8)7
Met jouw manier van kijken klinkt het allemaal een stuk minder duidelijk

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ark heeft weer een goeie developer aan de haak geslagen!

Verwijderd

[...]

Doe je ook mee @.oisyn? :)

Een OTA is altijd leuk! Vooral met deze laffe, half slappe koers.

• gise
  • Niet online
Om jouw gedachtegang nog even te volgen. uitslag gaat over 23:59 GMT+1 ? >:)

Ga mijn inzending zodadelijk inzenden

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
gise schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:20:
[...]

Zullen we UTC+2 maar doen? Want zomertijd en geen GMT:
English speakers often use GMT as a synonym for Coordinated Universal Time (UTC).[2] For navigation, it is considered equivalent to UT1 (the modern form of mean solar time at 0° longitude); but this meaning can differ from UTC by up to 0.9 s. The term GMT should not thus be used for technical purposes.[3]
En is het dan 23:59:00 of 23:59:59.99999... :+

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 24-09-2018 17:23 ]

Verwijderd

gise schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:20:
[...]

Ga mijn inzending zodadelijk inzenden
Iedereen wacht tot 23:57 met inzenden :')

En dan klapt tether om 02:38 en blijkt de OTA niet meer zo hoog te staan op het prioriteiten lijstje. :+

• TomTorquay
.oisyn schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:22:
T-shirtje voor jou?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Be5Vry1CEAAyqQ4.jpg
:+

Verwijderd

.oisyn schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:22:
[...]

Zullen we UTC+2 maar doen? Want zomertijd en geen GMT:

[...]

@Grotman ban please deze admin blijft trollen :+

• gise
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:24:
[...]

Iedereen wacht tot 23:57 met inzenden :')
Ik heb zojuist mijn koers ingezonden, living on the edge ;)

• A87
  • Niet online

A87

DeeSung schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:17:
Ark heeft weer een goeie developer aan de haak geslagen!
Vasil’s professional developer story began in 1999 at a local web-design company in Bulgaria as their main web developer, and then as a software engineer and network administrator at an internet retail shop. In the early 2000s he joined a financial software company, developing for the biggest banks and online payment processors in Bulgaria.

• TomTorquay
A87 schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:38:
[...]

Vasil’s professional developer story began in 1999 at a local web-design company in Bulgaria as their main web developer, and then as a software engineer and network administrator at an internet retail shop. In the early 2000s he joined a financial software company, developing for the biggest banks and online payment processors in Bulgaria.
Bulgaarse maffia infiltreert in ARK?

• gise
  • Niet online
Ik moet altijd alleen maar denken aan die (dino?) game, ARK

• A87
  • Niet online

A87

gise schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:43:
Ik moet altijd alleen maar denken aan die (dino?) game, ARK
https://www.arkfun.io/#win-free-ark

Dit is een game, geen malware of scam

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 24-09-2018 17:47 ]

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
TomTorquay schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:41:
[...]

Bulgaarse maffia infiltreert in ARK?
En ik quote

“Part of his recent job at MySQL was developing a replacement of the MEMORY storage engine.”

“reported numerous bugs and solutions to many projects including FreeBSD, Mozilla, OpenSSL, Wget, Xorg, Bitcoin, Monero, ngrep, stunnel and others. He also has experience with IPFS, which is a very valuable milestone on the ARK roadmap”

Dit is wel een waardevolle aanwinst voor hun

[ Voor 4% gewijzigd door DeeSung op 24-09-2018 18:05 ]

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-01 15:37

Bornin1972

Bornclean

Is er een reden voorde ZCash pump momenteel???

Bornclean

• Wurmpje

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-01 16:11
Enig idee waarom de bitfinex openstaande short contracten met 12% zijn gedaald vandaag?
Pagina: 1 ... 288 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!