De beren krijgen vertrouwen in een stijging?Sahara schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:19:
Enig idee waarom de bitfinex openstaande short contracten met 12% zijn gedaald vandaag?
https://www.nu.nl/iexnl/5...kan-bitcoin-halveren.html
Toch leuk nieuws gezien ETH vele erc20 onder haar dakje heeft
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Zo, wie zit er ook net als ik helemaal klaar voor de DAPS airdrop en vrijgave op exchanges? Hoop op een leuke klapper, heb er nogal wat in de aanbieding. Speculaties gaan tot een sat of 30 met een start op 2 of 3 sat. Ik ben er in ieder geval klaar voor. Beetje BTC klaarstaan op BleuTrade, hopen op 1, 2 of 3 sat met de start en dan inslaan die handel... en als we meteen naar de 20 of 30 gaan, mijn huidige stack de deur uit doen en weer keiharde eurotjes cashen...
Verwijderd
Als ik ze weg kan doen op 10sat ben ik tevredenDakillerbean schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:53:
Zo, wie zit er ook net als ik helemaal klaar voor de DAPS airdrop en vrijgave op exchanges? Hoop op een leuke klapper, heb er nogal wat in de aanbieding. Speculaties gaan tot een sat of 30 met een start op 2 of 3 sat. Ik ben er in ieder geval klaar voor. Beetje BTC klaarstaan op BleuTrade, hopen op 1, 2 of 3 sat met de start en dan inslaan die handel... en als we meteen naar de 20 of 30 gaan, mijn huidige stack de deur uit doen en weer keiharde eurotjes cashen...
Wie het had gemist stiekem hebben ark holders een airdrop gehad van Zinc coinsVerwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:54:
[...]
Als ik ze weg kan doen op 10sat ben ik tevreden
https://twitter.com/phantomdotorg
Ik quote ff voor de onwetenden
Phantom is een netwerk gebouwd op het ARK platform! Doen smartcontracts met ''private''
[ Voor 22% gewijzigd door A87 op 24-09-2018 18:58 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Matcht toch? Je ark zinct toch behoorlijk de laatste 30 dagenA87 schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:56:
[...]
Wie het had gemist stiekem hebben ark holders een airdrop gehad van Zinc coins
Het kuddevolk denkt dat omdat een coin zinkt het een shitcoin isVerwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:58:
[...]
Matcht toch? Je ark zinct toch behoorlijk de laatste 30 dagen
Verwijderd
Deze is wel heel scherp voor de slowchatVerwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:58:
[...]
Matcht toch? Je ark zinct toch behoorlijk de laatste 30 dagen
Zo lees ik dat ETH het gewoon niet zal redden ondanks plasma en weet ik wat het allemaal nog in petto heeft en zo lees ik dat ETH nog steeds de bom is. Maargoed ik verdiep me er ook niet goed genoeg in. Ik heb alleen wat ETH voor transacties.freestyler2 schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:52:
https://www.nu.nl/iexnl/5...kan-bitcoin-halveren.html
Verwijderd
Niemand denkt datA87 schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:00:
[...]
Het kuddevolk denkt dat omdat een coin zinkt het een shitcoin is
Lees globaal op internet dat veel denken dat ark een dikke shitcoin is maar snap het wel omdat de coin zo is gezonken
Wel.. Zinc is gewoon een ouderwetse shitcoin @Verwijderd
--
@Chris.nl ik ga me fiat stuk gooien. De koers is geen meter vooruit of achteruit te krijgen en zie alts een stijgende lijn pakken. Heb een gemengd gevoel wat meer bullish neigt.
--
@Chris.nl ik ga me fiat stuk gooien. De koers is geen meter vooruit of achteruit te krijgen en zie alts een stijgende lijn pakken. Heb een gemengd gevoel wat meer bullish neigt.
Prima! Ik rond 22.30uTominatie schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:04:
Wel.. Zinc is gewoon een ouderwetse shitcoin @Verwijderd
--
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Stukje over de XRP:
Bron: https://www.want.nl/bitcoin-ripple-vreemde-eend/De volgende Bitcoin #2: Ripple is een vreemde eend in de bijt
Als Bitcoin de koning is onder de cryptocoins, dan is Ripple het lelijke eendje. Aan de ene kant kan je zeggen dat Ripple wel een digitale munt is, maar dan weer net geen cryptocoin, aan de andere kant is het zeker geen traditionele munt en dus is het wel een cryptocoin. Kortom, Ripple laat je nadenken over de definitie van cryptocoins.
[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 24-09-2018 19:09 . Reden: typo ]
Kerel, kijk eerst die video eens. Da's een video van BTC maximalists, niet van ons. Ik vroeg jullie hoe jullie over BTC Maximalism dachten.A87 schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:07:
[...]
Ben jij nou een trol of heb je een plaat voor je kop?
Je zet Bitcoin neer als scam eigenlijk zou je daar een ban voor moeten hebben vind ik.
Misleiding is het voor nieuwkomers. Fraude. Een stap verder dan gewoon shillen, dit is hersenspoelen.
MIsselijk ongewenst gedrag wat hier niet hoort imo.
[ Voor 5% gewijzigd door Kain_niaK op 24-09-2018 19:11 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Chris.nl schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:06:
[...]
Prima! Ik rond 22.30uToch mooi om zo samen de bullrun in te luiden

#bijgekocht. Nu wachten op de bullrun!
had nog ff 400 arken gehaald lees te veel bullish nieuws.. heb mijn hodl target n,u dus die 400 arken kan ik dumpen als ik wil of tradenTominatie schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:11:
[...]
[Afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 24-09-2018 19:19 ]
Dat was een goed ordertje. Gelijk een groen pijl omhoogTominatie schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:11:
[...]
[Afbeelding]
Lekker man! Gewoon die arken blijven harken, dan komt et vast goed.A87 schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:18:
[...]
had nog ff 400 arken gehaald lees te veel bullish nieuws.. heb mijn hodl target n,u dus die 400 arken kan ik dumpen als ik wil of traden
/wat mij opvalt is als ik bijkoop de koers gelijk stijgt.
Mooi man
@Wurmpje haha nou inderdaad, maar we gaan voor de nieuwe ATH's dus zo'n stijgertje boeit me niet.
BUY! HOLD! PATIENCE! MOON!
Da's een succesformule.
BUY! HOLD! PATIENCE! MOON!
Da's een succesformule.
Komt door mij ik kreeg steeds rode bodems..Wurmpje schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:20:
[...]
Dat was een goed ordertje. Gelijk een groen pijl omhoog
Kijk eens een nieuw filmpje van een nieuwe crypto. Lekker heb echt duizenden tokens van Phantom gehad
[YouTube: PHANTOM Blockchain | Designed for Interoperable, Private, Scalable Systems]
[ Voor 37% gewijzigd door A87 op 24-09-2018 19:34 ]
@A87 Ik vind het wel grappig hoe ze zo'n filmpje maken. Als je dat filmpje kijkt denk je echt aan een trailer van een fantastische survival film van astronauten die op de maan vast komen te zitten. Eindstand gaat het over blockchain, lol.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Het overgrote deel daarvan zijn Exchanges en verschillende adressen behorende bij dezelfde accounts. Aangezien een exchange voor 100.000'en mensen BTC kan bewaren, zegt dit dus helemaal niets.Klaas25 schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:11:
[...]
"Ongeveer 1% van de digitale portemonnees waarin de bitcoin zijn opgeslagen heeft voor $100 miljard in bezit."
Wow.#hoezogedecentraliseerd
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Als die 45 BTC sellorder op 6640 op Binance wordt opgegeten of weggehaald dan stap ik voor 100% in.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Gone. Instappen!Taro schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:53:
Als die 45 BTC sellorder op 6640 op Binance wordt opgegeten of weggehaald dan stap ik voor 100% in.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Zit er al in, 100% BTC.
Check overigens ook berichten als https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/1044280412107870208.
Thanks! Ik ga dadelijk de Phantom claimen. Dat worden er ook duizenden.A87 schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:28:
[...]
Komt door mij ik kreeg steeds rode bodems..
Kijk eens een nieuw filmpje van een nieuwe crypto. Lekker heb echt duizenden tokens van Phantom gehad![]()
[YouTube: PHANTOM Blockchain | Designed for Interoperable, Private, Scalable Systems]
letsgo to the moon. >6650 op bitfinex.
Al zat ik op bitmex had ik het wel geweten: long met een kleine leverage.
RUUUSSTAAAAGGHHHTominatie schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:04:
sorry
Ik heb gewoon een heel groen vermoeden voor deze week.
Ik heb een injectie zelfvertrouwen nodig
Ik zit nu al een paar weken te kijken naar koersen en heb het tot nu toe al redelijk goed gegokt/bepaald waar de koop/verkoopmomenten zijn door op de grafieken de supportlijnen te markeren. Had met de XRP pump een redelijk mooi beeld waar alles uitkwam al ging die door de bizarre fomo een stuk hoger dan ik had gedacht. Met Nano had ik gisteren ook weer goed dat 3500 een goed koopmoment was omdat dat een sterk supportniveau is. De dag er op stond 'ie op 3600, goed geen vetpot, maar toch wel een stijging. En vanochtend weer gedacht dat ik bij 3300 moest kopen maar weer teveel laten leiden door emotie en onzekerheid doordat ik al zoveel fouten heb gemaakt dit jaar. En nu is die toch weer gestegen naar 3500+
Bedankt voor je enthousiasme dat is altijd leuk om te lezenTominatie schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:08:
[...]
![]()
sorry
Ik heb gewoon een heel groen vermoeden voor deze week.
Verwijderd
Succes met je innerlijke strijd. Soms moet je gewoon de gok wagen, you win some you lose some. Dat kan pijn doen maar hey, dat is het leven.ggj87 schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:11:
Ik heb een injectie zelfvertrouwen nodigIk zit nu al een paar weken te kijken naar koersen en heb het tot nu toe al redelijk goed gegokt/bepaald waar de koop/verkoopmomenten zijn door op de grafieken de supportlijnen te markeren. Had met de XRP pump een redelijk mooi beeld waar alles uitkwam al ging die door de bizarre fomo een stuk hoger dan ik had gedacht. Met Nano had ik gisteren ook weer goed dat 3500 een goed koopmoment was omdat dat een sterk supportniveau is. De dag er op stond 'ie op 3600, goed geen vetpot, maar toch wel een stijging. En vanochtend weer gedacht dat ik bij 3300 moest kopen maar weer teveel laten leiden door emotie en onzekerheid doordat ik al zoveel fouten heb gemaakt dit jaar. En nu is die toch weer gestegen naar 3500+
We hebben een flink groene week achter de rug en ook een best weekend. Het vertouwen groeit gestaag weer, dit is ook te zien aan het dalende aantal shorts.
Gewoon proberen met vallen en opstaan. En anders eerst met wat kleingeld toch?
Dan heb je er van geleerd zo te lezen. Gewoon een klein percentage gebruiken voor de handel. Maak het niet te zwaar. Succes!ggj87 schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:11:
Ik heb een injectie zelfvertrouwen nodigIk zit nu al een paar weken te kijken naar koersen en heb het tot nu toe al redelijk goed gegokt/bepaald waar de koop/verkoopmomenten zijn door op de grafieken de supportlijnen te markeren. Had met de XRP pump een redelijk mooi beeld waar alles uitkwam al ging die door de bizarre fomo een stuk hoger dan ik had gedacht. Met Nano had ik gisteren ook weer goed dat 3500 een goed koopmoment was omdat dat een sterk supportniveau is. De dag er op stond 'ie op 3600, goed geen vetpot, maar toch wel een stijging. En vanochtend weer gedacht dat ik bij 3300 moest kopen maar weer teveel laten leiden door emotie en onzekerheid doordat ik al zoveel fouten heb gemaakt dit jaar. En nu is die toch weer gestegen naar 3500+
Zo. Ik heb mijn 30 nieuwe shitcoins intussen uitgebreid tot 39 (YOYO, STEEM, RCN, OST, GO, POA, GAS, POWR en LRC toegevoegd) en begin langzaam winst te maken. Eergisteren 0.1 BTC in de min, inmiddels 0.13 in de plus.
De alts beginnen volgens mij langzaam aan aan te trekken nu.
Vraag me dan wel af hoeveel tijd je in die cryptohandel stopt en of je dat wel gezond vindt.Specy schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:31:
Zo. Ik heb mijn 30 nieuwe shitcoins intussen uitgebreid tot 39 (YOYO, STEEM, RCN, OST, GO, POA, GAS, POWR en LRC toegevoegd) en begin langzaam winst te maken. Eergisteren 0.1 BTC in de min, inmiddels 0.13 in de plus.
Bertje port VET wederom om eens wat te gaan doen...
Rookworst zonder r is ook worst.
Als je wil dat een munt x100 gaat doen moet je juist niet bij de top 10 zijn.
Je ziet de tokens pas als phantom helemaal af is.Bastrianos schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:02:
[...]
Thanks! Ik ga dadelijk de Phantom claimen. Dat worden er ook duizenden.
iig moet je even de guide lezen https://medium.com/@phant...im-guide-ark-8c0b2611f8f8
ik citeer:
ARK users who are holding ARK coins on August 30th, 2018 at 00:00 UTC will receive a 3 XNC to 1 ARK credit.
[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 24-09-2018 20:44 ]
Bij -100 ook niet tochPilatuS schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:38:
[...]
Als je wil dat een munt x100 gaat doen moet je juist niet bij de top 10 zijn.
Gokje welke top +100 coins kans hebben in de top 20 te geraken?
Bornclean
Ik heb een half uur geleden een phantom wallet aangemaakt. Hoe lang duurde het bij jou alvorens de tokens gestort werden? Ik heb ze nog niet namelijk.A87 schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:56:
[...]
Wie het had gemist stiekem hebben ark holders een airdrop gehad van Zinc coins
https://twitter.com/phantomdotorg
Ik quote ff voor de onwetenden
Phantom is een netwerk gebouwd op het ARK platform! Doen smartcontracts met ''private''
Geen idee, de glazen bol staat in de kastBornin1972 schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:59:
[...]
Ah zo.A87 schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:43:
[...]
Je ziet de tokens pas als phantom helemaal af is.
iig moet je even de guide lezen https://medium.com/@phant...im-guide-ark-8c0b2611f8f8
ik citeer:
ARK users who are holding ARK coins on August 30th, 2018 at 00:00 UTC will receive a 3 XNC to 1 ARK credit.
Niet veel tijd eigenlijk. Heb het veel te druk, dus ik heb in totaal nu bij een aantal exchanges de top-zoveel gekocht (bij Binance inmiddels de top-70!) met redelijk gelijke verdeling, zonder te kijken wat het allemaal is. Bij Cryptopia heb ik de top 30 of zo, en dan zijn er nog een paar sites waar ik de top 10 of zo heb. In totaal kom ik wel over de 100 verschillende coins heen (er is wel wat overlap tussen exchanges natuurlijk).RaptorXS schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:34:
[...]
Vraag me dan wel af hoeveel tijd je in die cryptohandel stopt en of je dat wel gezond vindt.
Stap ook weer in.. vrijdagochtend wat xrp gekocht en eind van de middag verkocht. Ik ga nu all in op zill...
Waarom zou je dat zo doen, wacht dan op de ETFs die eraan zitten te komenSpecy schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:34:
[...]
Niet veel tijd eigenlijk. Heb het veel te druk, dus ik heb in totaal nu bij een aantal exchanges de top-zoveel gekocht (bij Binance inmiddels de top-70!) met redelijk gelijke verdeling, zonder te kijken wat het allemaal is. Bij Cryptopia heb ik de top 30 of zo, en dan zijn er nog een paar sites waar ik de top 10 of zo heb. In totaal kom ik wel over de 100 verschillende coins heen (er is wel wat overlap tussen exchanges natuurlijk).
Dankjewel voor je reaktie omdat ik ook nogal vaak druk druk ben met andere zaken behalve/ondanks de crypto's.Specy schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:34:
[...]
Niet veel tijd eigenlijk. Heb het veel te druk, dus ik heb in totaal nu bij een aantal exchanges de top-zoveel gekocht (bij Binance inmiddels de top-70!) met redelijk gelijke verdeling, zonder te kijken wat het allemaal is. Bij Cryptopia heb ik de top 30 of zo, en dan zijn er nog een paar sites waar ik de top 10 of zo heb. In totaal kom ik wel over de 100 verschillende coins heen (er is wel wat overlap tussen exchanges natuurlijk).
edit, dus geef je nu aan dat je soms niet eens weet waar je je geld in stopt?
[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 24-09-2018 21:42 ]
Ik stap wel steeds in en uit op goede momenten. Op die manier probeer ik elke dag een klein beetje winst te pakken (tov Bitcoin). En dat lukt best goed. Ik heb geen grote uitschieters zoals mensen die in Ripple gestapt zijn een paar dagen terug, maar ik heb bijv. de afgelopen 10 dagen wel elke dag winst gehad. (Daarvoor heb ik een hele tijd niet gekeken).Blik1984 schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:38:
[...]
Waarom zou je dat zo doen, wacht dan op de ETFs die eraan zitten te komen
Helaas lijkt BTC toch weinig zin te hebben door te zetten omhoog.
dat weet je pas om 3 uur vannachtPilatuS schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:00:
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Idd, ik hodl nog evenPilatuS schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:00:
dan komt er een whale die ons met een groene manipulatieve toren omhoog gooit
nee je hebt gelijk, echt een saaie boel...
hopen op wat actie komende tijd
Dit werkt niet met de mobiele app zeker?Bastrianos schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:00:
[...]
Ik heb een half uur geleden een phantom wallet aangemaakt. Hoe lang duurde het bij jou alvorens de tokens gestort werden? Ik heb ze nog niet namelijk.
Zero.
Had wat steem omdat iemand hier het er over had. Na een dag ofzo weg gedaan. Had ik even moeten houden
.
Tominatie schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:04:
Tominatie schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:06:
[...]
dan komt er een whale die ons met een groene manipulatieve toren omhoog gooit![]()
nee je hebt gelijk, echt een saaie boel...![]()
hopen op wat actie komende tijd
Ik zit soms met verbazing te lezen hoe het sentiment hier per uur volledig om kan slaan. Het ene moment is het overduidelijk dat de bull-run begonnen is, het volgende moment is het weer "Agh ja, we zien wel waar het heen gaat, ik wacht nog wel even".PilatuS schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:00:
@walletje-w mijn sentiment is altijd bullish, dus dat veranderd niet. Nog steeds ben ik uitermate positief over deze week
Maar dat is crypto hé, ene moment hosanna ander moment is het huilen geblazen
7xxx soon
Maar dat is crypto hé, ene moment hosanna ander moment is het huilen geblazen
7xxx soon
Niet geprobeerd. Ik gebruik de desktopwallet. Die promo film is vaag 2.0. I like!
Succes met 1 post van mij vinden van het afgelopen half jaar waar ik ook maar 1x zeg dat de bullrun begonnen is. Hint: Niet dus.walletje-w schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:14:
[...]
Ik zit soms met verbazing te lezen hoe het sentiment hier per uur volledig om kan slaan. Het ene moment is het overduidelijk dat de bull-run begonnen is, het volgende moment is het weer "Agh ja, we zien wel waar het heen gaat, ik wacht nog wel even".
OMGBornin1972 schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:59:
[...]
Van de winst op ADA de afgelopen dagen had ik STEEM gekocht, dat was tot einde van deze middag mijn grootste bag..DJ-Promo schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:10:
Had wat steem omdat iemand hier het er over had. Na een dag ofzo weg gedaan. Had ik even moeten houden.
Pff 39 shitcoins.. trader zeker. Ik word al gek van 7 incl. plukje bitcoin en plukje ETH als hodler. Maarja er is ook zoveel leuks te krijgen
Heel veel potentie. Keuzes keuzes...
@DJT heerlijk man, gefeliciteerd. Dat zijn altijd lekkere dagen! Geeft de man weer wat moed.
Ben niet thuis in de TA maar ik sprak net iemand en die zei;
"Wat we momenteel zien is een van de sterkste bollinger band squeezes die we hebben gezien in 1,5 jaar tijd op de daily grafiek. Dit geeft aan dat er een grote kans is op een zeer volatiele beweging. Mochten we dus een kant op breken verwachten we ook dat dit een grote bewegign gaat worden met veel agressie"
https://www.tradingview.com/x/RrsAgIEB/
Dus er lijkt wat actie aan te komen.
Bollinger Band Squeeze: http://www.blockchainstor...-analyse-bollinger-bands/
--
Trouwens, schroom niet om een voorspelling te sturen via privé, 9 mensen doen nu mee. De winkanst is dus vrij groot.
"Wat we momenteel zien is een van de sterkste bollinger band squeezes die we hebben gezien in 1,5 jaar tijd op de daily grafiek. Dit geeft aan dat er een grote kans is op een zeer volatiele beweging. Mochten we dus een kant op breken verwachten we ook dat dit een grote bewegign gaat worden met veel agressie"
Dus er lijkt wat actie aan te komen.
Bollinger Band Squeeze: http://www.blockchainstor...-analyse-bollinger-bands/
--
Trouwens, schroom niet om een voorspelling te sturen via privé, 9 mensen doen nu mee. De winkanst is dus vrij groot.
Verwijderd
Ach ja. Zo gaat dat vaak soms meestal altijd binnen crypto. Het sentiment slaat net zo snel om als de koers. Neem nu bitcoin: 6400 we gaan kapot. 6500 het vertrouwen stijgt. 6700 bullrun! 6800 blijft lastige weerstand he, maar 7k in zicht! 6600 mooi koopmoment ik flikker alles er weer in. 6650 dooie boel vandaag. Jezus kijk XRP! En repeat.walletje-w schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:14:
Ik zit soms met verbazing te lezen hoe het sentiment hier per uur volledig om kan slaan. Het ene moment is het overduidelijk dat de bull-run begonnen is, het volgende moment is het weer "Agh ja, we zien wel waar het heen gaat, ik wacht nog wel even".
En dat mag. Want dit is crypto. We zijn verslaafd en niemand snapt ons. In deze slowchat zoeken we elkaar op en begrijpen we elkaar. Hier kunnen we onszelf zijn en het ene moment manish shitcoins bijkopen en het andere moment onze woede van de verliezen afschuiven op bcash shillers.
Met aan het eind van de regenboog die pot met goud; de mass adoption bullrun.
Ik snap heel goed dat het voor normale mensen die nog een beetje in de realiteit leven abnormaal kan overkomen.
Ren. Ren nu het nog kan...
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:53:
[...]
Ach ja. Zo gaat dat vaak soms meestal altijd binnen crypto. Het sentiment slaat net zo snel om als de koers. Neem nu bitcoin: 6400 we gaan kapot. 6500 het vertrouwen stijgt. 6700 bullrun! 6800 blijft lastige weerstand he, maar 7k in zicht! 6600 mooi koopmoment ik flikker alles er weer in. 6650 dooie boel vandaag. Jezus kijk XRP! En repeat.
En dat mag. Want dit is crypto. We zijn verslaafd en niemand snapt ons. In deze slowchat zoeken we elkaar op en begrijpen we elkaar. Hier kunnen we onszelf zijn en het ene moment manish shitcoins bijkopen en het andere moment onze woede van de verliezen afschuiven op bcash shillers.
Met aan het eind van de regenboog die pot met goud; de mass adoption bullrun.
Ik snap heel goed dat het voor normale mensen die nog een beetje in de realiteit leven abnormaal kan overkomen.
Ren. Ren nu het nog kan...
De Aziaten gaan nu wakker worden, eten koffie en een paar uur nadenken of ze gaan kopen.
@Verwijderd maar laten we eerlijk wezen.. da's toch juist het mooie aan crypto. De emotie en passie die de meeste (incl. ik) hebben... dat alles voor een virtueel muntje.
Tominatie schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:57:
@Verwijderd . De emotie
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 24-09-2018 22:59 ]
Ik moet soms wel om je lachen A87. Heerlijk random.
tis tijd voor een parabolic move omhoog.
Paar maanden terug gingen ze altijd rond 1 uur dumpen.A87 schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:57:
[...]
De Aziaten gaan nu wakker worden, eten koffie en een paar uur nadenken of ze gaan kopen.
Weg
Verwijderd
Dat klopt. Het is gewoon een leuke bezigheid. Sommige dagen zijn gewoon madness, kom je thuis na een dagje werken en alle rustige dagelijkse dingen, is het hier gekkeboel omdat shitcoin x een x3 heeft gedaan, een exit scam of exchange hack. Er gebeurd altijd wel iets.Tominatie schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:57:
@Verwijderd maar laten we eerlijk wezen.. da's toch juist het mooie aan crypto. De emotie en passie die de meeste (incl. ik) hebben... dat alles voor een virtueel muntje.
Gewoon grappig. Ik zal hierom altijd wel wat crypto houden. En omdat sommige bags de minimale trade waarde niet meer halen natuurlijk
Nee, een no-coiner zal deze jongen nooit meer worden.
Verwijderd
Fijne vakantie dude!Chris.nl schreef op maandag 24 september 2018 @ 23:02:
Laatste late dienst zit erop, ik heb vakantie.
De plugin van Taro werkt.
M'n fiat zojuist omgezet in coins.
Nu nog even snel m'n antwoord op de airdrop doorgeven aan Tominatie.
Bearish of Bullish ik vind het allemaal wel gezegend
Wat nou aandelen die 10% in een jaar doen, dat doen wij in 30 minutenVerwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 23:08:
[...]
Dat klopt. Het is gewoon een leuke bezigheid. Sommige dagen zijn gewoon madness, kom je thuis na een dagje werken en alle rustige dagelijkse dingen, is het hier gekkeboel omdat shitcoin x een x3 heeft gedaan, een exit scam of exchange hack. Er gebeurd altijd wel iets.
Je denkt dat de plugin werkt maar hij is gewoon weer terug gekropen onder het bed van Roger V...Chris.nl schreef op maandag 24 september 2018 @ 23:02:
Laatste late dienst zit erop, ik heb vakantie.
De plugin van Taro werkt.
M'n fiat zojuist omgezet in coins.
Nu nog even snel m'n antwoord op de airdrop doorgeven aan Tominatie.
Bearish of Bullish ik vind het allemaal wel gezegend
Fijne vakantie!
Pff verder dan een lang weekend weg kom ik voorlopig niet.. Als die muntjes nou eens meewerken dan kan ik ergens een hele mooie brief op het bureau gooien.. Zal een mooie droom blijven vrees ik..
Mn NEO weer terug gekocht, kom stijgen jong..
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
bij crypto stress, ff mediterenTominatie schreef op maandag 24 september 2018 @ 23:01:
Ik moet soms wel om je lachen A87. Heerlijk random.![]()
Verschil is wel dat handelaren het 'investeren' en wij 'stuksmijten' noemenPilatuS schreef op maandag 24 september 2018 @ 23:13:
[...]
Wat nou aandelen die 10% in een jaar doen, dat doen wij in 30 minuten
Hoe je het noemt maakt niet uit. Als je een beetje weet wat je doe kan hiermee zo enorm veel meer geld verdienenChris.nl schreef op maandag 24 september 2018 @ 23:19:
[...]
Verschil is wel dat handelaren het 'investeren' en wij 'stuksmijten' noemen
Verwijderd
Ik heb geen idee wat ik doePilatuS schreef op maandag 24 september 2018 @ 23:21:
[...]
Hoe je het noemt maakt niet uit. Als je een beetje weet wat je doe kan hiermee zo enorm veel meer geld verdienen
Tijd om het te leren dan
In een bearmarket is het tricky, in een bullmarket maakt het geen reet uit
Ik wou winst, maar kreeg wat virtuele kameraden en een gevoelsadoptiekind op GoT.
Verwijderd
Dat is waar. Traden in een bullmarkt is het mooiste wat er is.PilatuS schreef op maandag 24 september 2018 @ 23:28:
[...]
Tijd om het te leren dan
In een bearmarket is het tricky, in een bullmarket maakt het geen reet uit
Keek wat filmpjes van pro traders sommige doen ook alleen traden in een bull markt en de rest van het jaar doen ze niets, eentje zij dat pas in september de boel op gang komt... Stock trading ensoVerwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 23:33:
[...]
Dat is waar. Traden in een bullmarkt is het mooiste wat er is.![]()
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 24-09-2018 23:37 ]
Wat je zegt klopt helemaal.Tominatie schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:48:
Ben niet thuis in de TA maar ik sprak net iemand en die zei;
Mijn inzending is trouwens onderweg, die 0:00 haal ik nog net
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
In een bullmarket valt er vaak niet heel veel te traden. In een bearmarket pak je de kleine stijgingen en probeer je de dalingen uit te zitten. In een bullmarket is holden geen gek idee. Als je daar alleen de stijgingen wil pakken en de dalingen/kleine correcties wil uitzitten is de kans op duurder moeten terug kopen erg groot.
Verwijderd
Ik heb in december een paar weken dagelijks lopen traden toen alles steeg, om wat bitcoin te stacken.PilatuS schreef op maandag 24 september 2018 @ 23:40:
In een bullmarket valt er vaak niet heel veel te traden. In een bearmarket pak je de kleine stijgingen en probeer je de dalingen uit te zitten. In een bullmarket is holden geen gek idee. Als je daar alleen de stijgingen wil pakken en de dalingen/kleine correcties wil uitzitten is de kans op duurder moeten terug kopen erg groot.
Dan zat je sommige dagen nog met het probleem dat bitcoin sneller steeg dan de alt waar je in zat.
Good old days.
Wat is die Kucoin trouwens een kut-exchange zeg. Probeer ik mijn WAN te verkopen, zit er iedere keer een bot 1 satoshi onder mijn prijs te gaan. Daarnet bij NEO net hetzelfde meegemaakt. Het luttele bedrag dat ik er nu heb opstaan zal snel naar Binance gestuurd worden als het zo doorgaat
Er kunnen 2 dingen gebeuren: De hele boel gaat compleet naar de klote. Of er komt een nieuwe bullrun. Ik ga voor het laatsteVerwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 23:46:
[...]
Ik heb in december een paar weken dagelijks lopen traden toen alles steeg, om wat bitcoin te stacken.
Dan zat je sommige dagen nog met het probleem dat bitcoin sneller steeg dan de alt waar je in zat.
Good old days.
De deadline is bereikt en dit zijn de inzendingen
@Bloodclot: 6738.56
@Verwijderd: 6819.25
@Iksie: 6548.50
@gjtokkel: 6398.86
@wjv: 6666.65
@gise: 6480
@hager1 : 6487,02
@DJ-Promo: 6756.86
@Verwijderd: 6745.39
@Marthusiast: 6847.50
@Chris.nl: 6789.10
@staafmixer: 7000.00
@shovelhead1340 : 6758.66
@TomTorquay: 6499.99
Moge de beste winnen. Hoop op die 7000, die ziet er mooi uit.
Edit (in volgorde):
@DJ-Promo : 6756.86
@Verwijderd : 6745.39
@Bloodclot : 6738.56
@Bloodclot: 6738.56
@DJ-Promo: 6756.86
@Verwijderd: 6745.39
Moge de beste winnen. Hoop op die 7000, die ziet er mooi uit.
Edit (in volgorde):
@DJ-Promo : 6756.86
@Verwijderd : 6745.39
@Bloodclot : 6738.56
[ Voor 28% gewijzigd door Tominatie op 25-09-2018 00:16 ]
Sorteer um naar snel van hoog naar laag, anders krijgt @.oisyn weer last van z'n programmeerskills.
Nou, en ik dacht dat ik de laagste ging zijn met $6499, blijkt er nog iemand voor de 63xx te gaan
Dank voor de administratie, @Tominatie
Dank voor de administratie, @Tominatie
Wat zijn dat voor units? Honkbalknuppels per vierkante regen? En wat is je decimale punt nou? Een punt of een komma? 
.edit: ik doe weer een bonusinzending van 25k USDT. Feeling bullish!
.edit2: hier een mooi tabelletje, op volgorde
.edit: ik doe weer een bonusinzending van 25k USDT. Feeling bullish!
.edit2: hier een mooi tabelletje, op volgorde
| User | Koers (USDT) |
|---|---|
| gjtokkel | 6398,86 |
| gise | 6480,00 |
| hager1 | 6487,02 |
| TomTorquay | 6499,99 |
| Iksieie | 6548,50 |
| wjv | 6666,65 |
| Bloodclot | 6738,56 |
| Jaapio | 6745,39 |
| DJ-Promo | 6756,86 |
| shovelhead1340 | 6758,66 |
| Chris.nl | 6789,10 |
| RenoRichard | 6819,25 |
| Marthusiast | 6847,50 |
| staafmixer | 7000,00 |
[ Voor 117% gewijzigd door .oisyn op 25-09-2018 00:47 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!