Lekker traag...A87 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:39:
FF beetje offtopic.
Crypto betaling restaurant
https://twitter.com/esmikedoyle/status/1040746155553026051
Tja daarom blijft het nu ook door stijgen....Bartvandelaar schreef op zondag 16 september 2018 @ 13:14:
[...]
Daar verlies je juist geld mee als je dat doet lijkt me.
Vind het trouwens wel verwerpelijk wat je doet.
Ik geef een nette hint naar iets wat net gebeurd en jij reageert zo....
In vergelijking met?
Volgens mij is het binnen 2 seconden betaald nadat hij de betaling bevestigd heeft met zijn fingerprint. Het proces daarvoor (app starten, authenticatie enz enz) gebruikt de meeste tijd. Daar moet de verdere winst behaald worden.
De tijd leert of het tij keert
Ik heb het helemaal niet fout bedoeld natuurlijk. Vaak genoeg gaat het een andere kant op. Maar om het meteen verwerpelijk te noemen... mijn keuze zou het in ieder geval niet zijn.Sam2013 schreef op zondag 16 september 2018 @ 13:31:
[...]
Tja daarom blijft het nu ook door stijgen....
Rookworst zonder r is ook worst.
Gast, wat zit je nou weer gelijk zo verongelijkt te doen. Bart zegt terecht dat het gevaarlijk kan zijn groene candles te volgen die uit het niets tevoorschijn komen. Lol.Sam2013 schreef op zondag 16 september 2018 @ 13:31:
[...]
Tja daarom blijft het nu ook door stijgen....
Het was trouwens een betere hint geweest als je voor deze groene pegel had gezegd "hmm, denk dat POWR gaat stijgen jongens" i.p.v. na de groene candle.
Ah ja joh, even los van NANO: Zelfs van mijn wc_eend coin zijn filmpjes dat irl mee betaald is, hier eentje. Wellicht leuk om te schillen bij Henk en Ingrid, maar in de praktijk is het simpelweg een bewijs dat je op sommige plekken kan betalen met een ERC-20 token. 'k Vind het meer een wanhoopsdaad dan dat zo'n filmpje iets toevoegt.
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Als hij dat zei was er geen probleem maar dat zegt hij dus niet. RTFM!!!!!Tominatie schreef op zondag 16 september 2018 @ 13:39:
[...]
Bart zegt terecht dat het gevaarlijk kan zijn groene candles te volgen die uit het niets tevoorschijn komen.
Sam2013 schreef op zondag 16 september 2018 @ 13:42:
[...]
Als hij dat zei was er geen probleem maar dat zegt hij dus niet. RTFM!!!!!
In de trent van:"na een groene pegel instappen is gevaarlijk en de kans is groot dat je geld verliest"Daar verlies je juist geld mee als je dat doet lijkt me.
Maarja, dat is mijn interpretatie.
Weet je Sam. Ik vind het helemaal prima. Bedankt voor de tip.
Kijk nou komen we ergens.Bartvandelaar schreef op zondag 16 september 2018 @ 13:45:
Weet je Sam. Ik vind het helemaal prima. Bedankt voor de tip.
Zo was het ook bedoelt.
Excuses bij deze aanvaard hoor Bart!
Lol mijn zak POA is in 1 seconde +30% meer waard. Slaap ik nog?
Geheel offtopic, #Goteamverstappen!
[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 16-09-2018 14:02 ]
Wanneer komt die whale die ff iedereen wer in de zeik neemt? Kan ik meteen weer ff inslaan
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik wacht nog even. Denk dat ik bij $6650 ongeveer weer een zak ga dumpen, als de orderboeken wat dikker zijn en shorts weer nerveus worden en hun bids plaatsen.A87 schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:23:
Wanneer komt die whale die ff iedereen wer in de zeik neemt? Kan ik meteen weer ff inslaan
Dan haal ik even mijn buy order bij VET weg als je dat doet.Dysmael schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:25:
[...]
Ik wacht nog even. Denk dat ik bij $6650 ongeveer weer een zak ga dumpen, als de orderboeken wat dikker zijn en shorts weer nerveus worden en hun bids plaatsen.
Ik zal je wel een DM sturen voordat ik de volgende 1K BTC dump 👍Bartvandelaar schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:43:
[...]
Dan haal ik even mijn buy order bij VET weg als je dat doet.
Krijg ik er ook een gratis kaartje van het dolfinarium bij?Dysmael schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:53:
[...]
Ik zal je wel een DM sturen voordat ik de volgende 1K BTC dump 👍
Vibe trouwens helemaal los? Iemand hier mrt een zakje en een verklaring?
Pfoe inderdaad, je zou maar het geluk hebben dat je een zakje had gekocht.Bartvandelaar schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:57:
[...]
Krijg ik er ook een gratis kaartje van het dolfinarium bij?
Verklaring: het is een pure P&D, hij is namelijk gecalled door de grootste/bekendste P&D groep die de crypto community heeft. Uitkijken dus!
Niks bijzonders te zien in de social feed op cmc, zal wel een p&d zijn.Bartvandelaar schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:57:
[...]
Krijg ik er ook een gratis kaartje van het dolfinarium bij?
En er hebben vast wel mensen een zakje, maar gok dat zie niet op de bodem hebben gekocht..
[ Voor 12% gewijzigd door tias86 op 16-09-2018 15:04 ]
Met mijn pinpas is een betaling ook binnen 2 seconden of sneller gedaan. Het openen van mijn portomennee en pinpas eruit halen duurt geen 22 seconden (overige tijd van het filmpje).raq schreef op zondag 16 september 2018 @ 13:34:
[...]
In vergelijking met?
Volgens mij is het binnen 2 seconden betaald nadat hij de betaling bevestigd heeft met zijn fingerprint. Het proces daarvoor (app starten, authenticatie enz enz) gebruikt de meeste tijd. Daar moet de verdere winst behaald worden.
Verwijderd
Heb je ooit weleens na een flinke avond stappen bij de lokale snackbar een broodje kaassoufle mayo en een patatje oorlog met uitjes afgerekend met contant kleingeld?Machlah schreef op zondag 16 september 2018 @ 16:30:
[...]
Met mijn pinpas is een betaling ook binnen 2 seconden of sneller gedaan. Het openen van mijn portomennee en pinpas eruit halen duurt geen 22 seconden (overige tijd van het filmpje).
Die 22 seconden lijkt dan zo gek nog niet.
Kontant geld, klein bedrag of niet.. daarmee kan je altijd afrekenen.Verwijderd schreef op zondag 16 september 2018 @ 16:48:
[...]
Heb je ooit weleens na een flinke avond stappen bij de lokale snackbar een broodje kaassoufle mayo en een patatje oorlog met uitjes afgerekend met contant kleingeld?
Al de puinhoop eens gezien bij de kassa's in de supermarkt omdat pin betalen eruit ligt? Dat is lachen man.
Waarom zou dat bij crypto's anders zijn?
Lijkt mij alleen handig als je naar het buitenland gaat. Want de banken visa rekenen hoge kosten.Machlah schreef op zondag 16 september 2018 @ 16:30:
[...]
Met mijn pinpas is een betaling ook binnen 2 seconden of sneller gedaan. Het openen van mijn portomennee en pinpas eruit halen duurt geen 22 seconden (overige tijd van het filmpje).
Behoorlijke sellwalls BTC.usdt op binance nu.
Verwijderd
Dat is 100% waar en kan ik weinig tegen in brengen.RaptorXS schreef op zondag 16 september 2018 @ 16:56:
[...]
Kontant geld, klein bedrag of niet.. daarmee kan je altijd afrekenen.
Al de puinhoop eens gezien bij de kassa's in de supermarkt omdat pin betalen eruit ligt? Dat is lachen man.
Om crypto te laten slagen hebben we dus een soort fysieke waarde vertegenwoordiger nodig van crypto valuta.
Betalen voor je patatje oorlog met 1 fysieke bitcoin en dan het wisselgeld terugkrijgen in muntjes van 1 sat.
Of nog beter: je wisselgeld terugkrijgen in verschillende fysieke altcoins. Met een beetje geluk meteen je vette hap alweer terugverdiend.
Ik zie mogelijkheden.
Nou, op die manier gaat BTC voorlopig niet door de $6500.. Of zouden het van die walls zijn die weggehaald worden als we in de buurt komen?Midacmm schreef op zondag 16 september 2018 @ 16:57:
Behoorlijke sellwalls BTC.usdt op binance nu.
onion coinVerwijderd schreef op zondag 16 september 2018 @ 16:48:
[...]
Heb je ooit weleens na een flinke avond stappen bij de lokale snackbar een broodje kaassoufle mayo en een patatje oorlog met uitjes afgerekend ?
https://coinmarketcap.com/currencies/deeponion/
[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 16-09-2018 17:16 ]
Dat gebeurt geregeld, maar gezien de koers de afgelopen dagen, denk ik dat dit de voorlopige top wordtMarthusiast schreef op zondag 16 september 2018 @ 17:08:
[...]
Nou, op die manier gaat BTC voorlopig niet door de $6500.. Of zouden het van die walls zijn die weggehaald worden als we in de buurt komen?
Ben er ook bang voor @Midacmm , maar wie weet.. Misschien laten de 'whales' alleen wat mensen even 'goedkoop inkopen' en dan weg met die walls op $6593 en $6595..
[ Voor 5% gewijzigd door Marthusiast op 16-09-2018 17:56 ]
Afhankelijk hoe crypto later geimplenteerd gaat worden, werkt crypto totaal anders dan pinbetalingen.RaptorXS schreef op zondag 16 september 2018 @ 16:56:
[...]
Kontant geld, klein bedrag of niet.. daarmee kan je altijd afrekenen.
Vertel, met crypto's betalen zonder internet verbinding of dat net je NFC mobieltje eruit ligt door een providerstoring? Klinkt goed...SonyEricsson schreef op zondag 16 september 2018 @ 17:56:
[...]
Afhankelijk hoe crypto later geimplenteerd gaat worden, werkt crypto totaal anders dan pinbetalingen.
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 16-09-2018 18:09 ]
Daarom zeg ik ook, Afhankelijk hoe ze het gaan implenteren. Zoek maar eens naar offline btc transactions.RaptorXS schreef op zondag 16 september 2018 @ 18:04:
[...]
Vertel, mer crypto's betalen zonder internet verbinding of dat net je NFC mobieltje eruit ligt door een providerstoring? Klinkt goed...zelfs met een debet card heb je toch verbinding nodig.
Kijk. Dat je mobieltje geen stroom meer heeft. dat ligt aan jezelf.
Wat heeft een providerstoring met stroom voor je mobieltje te maken?SonyEricsson schreef op zondag 16 september 2018 @ 18:10:
[...]
Daarom zeg ik ook, Afhankelijk hoe ze het gaan implenteren. Zoek maar eens naar offline btc transactions.
Kijk. Dat je mobieltje geen stroom meer heeft. dat ligt aan jezelf.
@RaptorXS ik denk dat @SonyEricsson het heeft over de offline betalingen waarbij je enige afhankelijkheden je telefoon en de 'kassa' zijn. De provider storing zou daar los van moeten staan. Overigens is NFC zover ik weet ook niet afhankelijk van je provider.
Binnen Europa zijn er meestal geen extra bankkosten. En wie het buiten Europa zoekt heeft toch al geld teveel...lighting_ schreef op zondag 16 september 2018 @ 16:56:
Lijkt mij alleen handig als je naar het buitenland gaat. Want de banken visa rekenen hoge kosten.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Zover mij bekend zijn offline betalingen nogal gelimiteerd en kan er niks mee met een volle boodschapkar.patrick.k schreef op zondag 16 september 2018 @ 18:24:
@RaptorXS ik denk dat @SonyEricsson het heeft over de offline betalingen waarbij je enige afhankelijkheden je telefoon en de 'kassa' zijn. De provider storing zou daar los van moeten staan. Overigens is NFC zover ik weet ook niet afhankelijk van je provider.
Maar leer graag hoor als het anders is
Momenteel doet bij NFC betalingen de terminal het werk (zet je telefoon maar eens op vliegtuigmodus aan de kassa) dus zolang er aan de kassa geen storing is werkt 't.RaptorXS schreef op zondag 16 september 2018 @ 18:45:
[...]
Zover mij bekend zijn offline betalingen nogal gelimiteerd en kan er niks mee met een volle boodschapkar.
Hoe het met blockchain betalingen zal gaan weet ik niet.
Je weet hoe het vroeger werkte? 20 jaar geleden werkte alles nog offline.RaptorXS schreef op zondag 16 september 2018 @ 18:45:
[...]
Zover mij bekend zijn offline betalingen nogal gelimiteerd en kan er niks mee met een volle boodschapkar.
creditcard betalingen waren offline. traveler cheques/giro cheques waren offline.
Het punt is dat alles wordt ' gebacked' door een respectabele bedrijf waar mensen vertrouwen in hebben.
Verlies je dus online mogelijkheden om de betalingen te doen valt het systeem terug in een offline modus, als dat van een bedrijf is waar mensen vertrouwen in hebben dan is offline veel mogelijk.
Er zijn 100+ plannen om crypto mainstream te lopen worden. Nu is het nog koffiedik kijken, maar we gaan in de toekomst zien hoe dat allemaal uit gaat pakken.
Enige probleem is dat de wereld geen stroom meer heeft, maar dan zijn er zat andere dingen waar je je druk over moet maken dan betalingen.
Volgens mij kan ik dat gewoon betalen met zo'n kleurig papiertje met 50 erop.RaptorXS schreef op zondag 16 september 2018 @ 18:45:
[...]
Helemaal offline.
Is eigenlijk geen reet waard maar iedereen geeft er 50 euro aan diensten of goederen voor
Ik lul ook zomaar wat
Dat heeft idd. niks te maken met betalen via crypto, nfc, creditcard of een pinpas.shovelhead1340 schreef op zondag 16 september 2018 @ 19:37:
[...]
Volgens mij kan ik dat gewoon betalen met zo'n kleurig papiertje met 50 erop.
Helemaal offline.
Is eigenlijk geen reet waard maar iedereen geeft er 50 euro aan diensten of goederen voor
Cash is king
Eit: en daar ging de discussie over vandaag als je terug leest.
[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 16-09-2018 19:47 ]
Ik reageerde op de stelling dat offline betalingen nogal beperkt zijn.
De rest van de discussie heb ik zeker gelezen maar misschien heb ik n andere definitie van offline.
De rest van de discussie heb ik zeker gelezen maar misschien heb ik n andere definitie van offline.
[ Voor 43% gewijzigd door shovelhead1340 op 16-09-2018 20:03 ]
Ik lul ook zomaar wat
Offline kan je wel transacties voorbereiden, niet uitvoeren.
In deze staat offline ervoor dat je de private key op een offline computer hebt en daar de transactie voorbereid. Die Tx kan je dan op verschillende manieren zenden zoals zelfs SMS.
Dan moet de ontvanger het nog kunnen verifiëren, en daarvoor is wederom internet nodig.
In deze staat offline ervoor dat je de private key op een offline computer hebt en daar de transactie voorbereid. Die Tx kan je dan op verschillende manieren zenden zoals zelfs SMS.
Dan moet de ontvanger het nog kunnen verifiëren, en daarvoor is wederom internet nodig.
Straks op NPO2, de stilte voor de crash,
Ben benieuwd of de crypto's ook benoemd wordenTegenlicht (2018)
16 september 2018, 21:05 - 22:00 uurNPO 2
Ik heb voor de fun wat TNT aangeschaft op 388 sats en sinds aankoop is het echt een ware achtbaan. Ik verveelde me de pleuris en ik hou dan wel van een ultra volatiel avontuur. Hopen dat het enigszins positief uitpakt want hij stond net op 377 sat. Nu al op 406 sat zie ik lol 
Edit: Niet te geloven dit..
Meer mensen hadden blijkbaar zin in een volatiel avontuurtje godsklere hahaha.
Edit: Niet te geloven dit..
Meer mensen hadden blijkbaar zin in een volatiel avontuurtje godsklere hahaha.
[ Voor 17% gewijzigd door Tominatie op 16-09-2018 20:45 ]
Niet normaal idd.... maar die durf ik echt niet aan.
Heb mijn TNT verkocht want dat ging me toch een partijtje hard. Achteraf had ik nog een veel grotere winst kunnen hebben want hij deed na aankoop gewoon +25% in 10 minuten
Maarja winst = winst.
Ik hou nu APPC in de gaten... Pfoe wat een markt is het ook hé, fantastisch.
Mwa klopt deels wat je zegt. Mishit gaat wat ver maar ik denk zeker dat je grotere en snellere stappen kunt zetten dan nu. Meeuwis en Van het Hek zijn al in geloof ik, maar Nederland is natuurlijk niks. Zoals ik al aangaf, je moet het echt snel internationaal gaan zoeken.Timberly2 schreef op zondag 16 september 2018 @ 10:30:
[...]
Eens, maar daar zijn ze zichzelf volgens mij ook wel van bewust dat ze moeten opschalen. En die UEFA ticketing was een eigen blockchain systeem? Ik heb er wel vertrouwen in, ik verwacht ook nog wel wat festivals die overgaan, manager van Martin Garrix kan daar wellicht wat in betekenen als adviseur.
Ik ben begonnen met kopen vanaf 0,65$ paar maanden terug maar recentelijk ook nog op 0,25$. Dus gemiddeld sta ik break-even. Weet niet hoe dat voor ICO deelnemers zit.
EDIT: en Jochem Meyer een mishit noemen vind ik te ver gaan, het kost best wel veel effort om bedrijven te laten switchen van ticketing systeem. Als het oude goed werkt, waarom zou je switchen. Behoorlijke lock-in. Dus als via Jochem Meyer aangetoond wordt dat het goed werkt, volgt Guus Meeuwis en de rest. Wie het kleine niet eert... Wat dat betreft vergt het wel geduld, er moet vertrouwen komen in het systeem en dat komt te voet. Je wilt geen plank misslaan bij een groot event, voordat je zeker weet dat het 100% goed werkt. Anders ben je een potentiele klant voor altijd kwijt.
Zat daar vanmiddag nog naar te kijken vanwege het opkomende volume maar zat geen beweging in. dat was stilte voor de storm blijkbaar.
VIBE zat even op de 181%. Maar laten we wel wezen. Niemand die toch instapt en zolang blijft vasthouden? Winst is winst inderdaad. Als je dan toch instapt, bij hoeveel procent kiezen jullie om eruit te stappen?
Als ik het goed heb gezien, dan is vrijdag op zaterdag vaak groen de laatste maanden, zaterdag op zondag soms groen, maar vaker licht rood, dat gaandeweg de zondag iets wordt goedgemaakt en van zondag op maandag vaker rood dan groen.
Het duurt nu erg lang voordat we richting de 6.600 gaan, er staat een fikse sellwall op Binance @ 6493 van 235 BTC, maar, die wordt iedere keer iets kleiner. Als er echt geen vertrouwen was, dan waren we al wel lager gegaan ivm die sell wall. Ik verwacht dat die zo wordt opgegeten, maar 2 Dollar hoger staat er weer 1 van 337 stuks. Zal wel even duren, maar dan komen we weer iets boven de 6500 uit, zonder waarschijnlijk door te stoten richting de 6.600. Ik verwacht dus dat we vannacht weer richting 6300-6400 gaan.
@Tominatie je kunt het altijd met een klein aantal proberen, daalt het dan verkopen, stijgt het dan bijkopen, je hoeft niet all-in
Ik heb er een aantal @ 1271 gekocht, gewoon proberen
Het duurt nu erg lang voordat we richting de 6.600 gaan, er staat een fikse sellwall op Binance @ 6493 van 235 BTC, maar, die wordt iedere keer iets kleiner. Als er echt geen vertrouwen was, dan waren we al wel lager gegaan ivm die sell wall. Ik verwacht dat die zo wordt opgegeten, maar 2 Dollar hoger staat er weer 1 van 337 stuks. Zal wel even duren, maar dan komen we weer iets boven de 6500 uit, zonder waarschijnlijk door te stoten richting de 6.600. Ik verwacht dus dat we vannacht weer richting 6300-6400 gaan.
@Tominatie je kunt het altijd met een klein aantal proberen, daalt het dan verkopen, stijgt het dan bijkopen, je hoeft niet all-in
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 16-09-2018 21:27 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Taro schreef op zondag 16 september 2018 @ 21:12:
k verwacht dus dat we vannacht weer richting 6300-6400 gaan.
Op 6495 nog een volgende van 337BTC ... om boven de 6510 te komen moeten er nog ruim 600BTC op binance verkocht worden.. kan snel gaan maar met het volume van nu denk ik dat het inderdaad onder de 6500 blijft vannacht..Taro schreef op zondag 16 september 2018 @ 21:12:
Als ik het goed heb gezien, dan is vrijdag op zaterdag vaak groen de laatste maanden, zaterdag op zondag soms groen, maar vaker licht rood, dat gaandeweg de zondag iets wordt goedgemaakt en van zondag op maandag vaker rood dan groen.
Het duurt nu erg lang voordat we richting de 6.600 gaan, er staat een fikse sellwall op Binance @ 6493 van 235 BTC, maar, die wordt iedere keer iets kleiner. Als er echt geen vertrouwen was, dan waren we al wel lager gegaan ivm die sell wall. Ik verwacht dat die zo wordt opgegeten, maar dan komen we weer iets boven de 6500 uit, zonder waarschijnlijk door te stoten richting de 6.600. Ik verwacht dus dat we vannacht weer richting 6300-6400 gaan.
En weg zijn ze.
En weg zijn de sellwalls.. stonden er al vanmiddag..
Mooi nog even op Vibe meegelift van 1271 tot 1501. @Tominatie je moet het soms gewoon proberen 
@Bartvandelaar & @Marthusiast, helaas knalt hij daarna niet keihard door richting 6.600, maar max 10-20 Dollar hoger zoals ik al had verwacht. Ik denk dat we zo gewoon weer naar beneden gaan.
@Bartvandelaar & @Marthusiast, helaas knalt hij daarna niet keihard door richting 6.600, maar max 10-20 Dollar hoger zoals ik al had verwacht. Ik denk dat we zo gewoon weer naar beneden gaan.
[ Voor 50% gewijzigd door Taro op 16-09-2018 21:35 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Het moment dat je nu op NPO2 tegenlicht zit te kijken en Roger ver in beeld komt met de bitcoin prijs van $267Midacmm schreef op zondag 16 september 2018 @ 21:38:
Die vibe unreal
Midacmm schreef op zondag 16 september 2018 @ 21:38:
Die vibe unreal
Bitcoin gaat nu hard omhoog of hardomlaag....
en ark is een ENORME head and shoulders TA op 1 jaar
https://coinmarketcap.com/currencies/ark/#charts
en ark is een ENORME head and shoulders TA op 1 jaar
https://coinmarketcap.com/currencies/ark/#charts
[ Voor 59% gewijzigd door A87 op 16-09-2018 21:43 ]
Nog een ritje VIBE gemaakt, maar nu haak ik af, ik zie 2 schouders ontstaan zonder hoofd
Durf het ook niet meer, misschien na een goede correctie.
is er nog wat nieuws omtrent Vibe of is dit gewoon een gevalletje crypto?
Daar komt de correctie, de rechterarm wordt gevormd.FireFox1980 schreef op zondag 16 september 2018 @ 21:44:
Durf het ook niet meer, misschien na een goede correctie.
Ik denk dat het gewoon een kwestie is van een positieve vibe
Hahaha, omg die kende ik nog niet, waar is dat van?
De originele Bitconnect video duurt 4 uurggj87 schreef op zondag 16 september 2018 @ 21:58:
YouTube: Bitconnect Annual Ceremony 2017
CHECK 55:00
DE Indische Tony Montana / Roger Ver
62:00 weer mooi speech L O L.
Wat leer je hier van???? VERTROUW NOOIT IEMAND, kijk hoe mooi mensen kunnen praten.
WHAHAHA 3:31
[ Voor 62% gewijzigd door A87 op 16-09-2018 23:01 ]
TNT is aan de beurt.
POA misschien ook, lijkt eenzelfde patroon te hebben als die andere 2.Bartvandelaar schreef op zondag 16 september 2018 @ 22:04:
TNT is aan de beurt.
* Taro hoopt dat BTC als volgende aan de beurt is
Het is toch ook werkelijk niet te voorspellen , verkoop ik vanmiddag mijn AOA , schiet hij ineens vanuit het niets met ruim 35% omhoog , gebeurt er weer wat , mis ik het weer
Ik zie dat zelfde patroon niet maargoedggj87 schreef op zondag 16 september 2018 @ 22:07:
[...]
POA misschien ook, lijkt eenzelfde patroon te hebben als die andere 2.
Daarom ben ik ook gestopt met traden...cryptore schreef op zondag 16 september 2018 @ 22:12:
Het is toch ook werkelijk niet te voorspellen , verkoop ik vanmiddag mijn AOA , schiet hij ineens vanuit het niets met ruim 35% omhoog , gebeurt er weer wat , mis ik het weer
Best gek om te bedenken dat ik met iets meer geduld op TNT alle verliezen in deze maanden van bear markt had kunnen goed maken en niet alleen dat: ik zou dik winst hebben gestaan.
Zo snel kan dat gaan in deze markt: Maarja ik ben al heel blij met die snelle 20%!
Edit: ik ben trouwens all-in ingestapt op APPC, hopen dat hij hetzelfde kan herhalen als een tijdje terug.
Zo snel kan dat gaan in deze markt: Maarja ik ben al heel blij met die snelle 20%!
Edit: ik ben trouwens all-in ingestapt op APPC, hopen dat hij hetzelfde kan herhalen als een tijdje terug.
[ Voor 17% gewijzigd door Tominatie op 16-09-2018 22:28 ]
20% is mooi toch. Waar APPC? En zet je dan een stoploss. Of blijf je wakker en kijk je het aan tot je naar bed gaat?Tominatie schreef op zondag 16 september 2018 @ 22:25:
Best gek om te bedenken dat ik met iets meer geduld op TNT alle verliezen in deze maanden van bear markt had kunnen goed maken en niet alleen dat: ik zou dik winst hebben gestaan.
Ik ga er niet door stoppen , er komen wel weer meer leuke moon momentjes , maar het blijft een casino , meer geluk dan wijsheid ...
Morgen hoef ik pas om 15:45 pas op school te zijn dus ja, ik kijk het nog wel ff een tijdje aan. Ik ben niet heel bang van verlies, de bear market heeft me daarnaast nog harder gemaaktBartvandelaar schreef op zondag 16 september 2018 @ 22:33:
[...]
20% is mooi toch. Waar APPC? En zet je dan een stoploss. Of blijf je wakker en kijk je het aan tot je naar bed gaat?
Een SL doe ik daarom dus niet.
Ik denk dat ik wat extra fiat in ETC stop. Ivm de ETH fork zal ETC mogelijk interessanter worden voor miners. Daarnaast heeft ETC enige tijd geleden ook op Coinbase een plaats gekregen, er zal dus wel wat meer vraag naar komen als de markt weer omhoog gaat. 1 ETH = 20 ETC, ik verwacht dat die verhouding wel zal verschuiven de komende maanden. De verhouding NEO vs ONT was eerst ook groter dan hij nu was, het zwaartepunt is meer richting ONT verschoven, omdat die meer groeipotentie heeft.
Woeha! Ik kom er dus net pas achter dat mijn BNB-coins voor trading waarschijnlijk al weken op waren. En, belangrijker, dat Binance forse kortingen geeft als je veel handelt en voldoende BNB-coins hebt staan.
Ik heb de laatste maanden dus helemaal geen winst meer gemaakt op Binance (ook geen verlies), maar als ik van deze kortingen kan profiteren en voldoende kan handelen om in een hogere tier te vallen zou dat zeker moeten veranderen. Heb mijn tradevolume net maal 7 gedaan, nu maar hopen dat ik dan nog steeds geen verlies ga maken. Als dat goed gaat moet het daarna snel winst worden.
Ik heb de laatste maanden dus helemaal geen winst meer gemaakt op Binance (ook geen verlies), maar als ik van deze kortingen kan profiteren en voldoende kan handelen om in een hogere tier te vallen zou dat zeker moeten veranderen. Heb mijn tradevolume net maal 7 gedaan, nu maar hopen dat ik dan nog steeds geen verlies ga maken. Als dat goed gaat moet het daarna snel winst worden.
Meer handelen = meer volume met minder % winst per trade = meer fee's betalen voor minder winst = duurder.Specy schreef op zondag 16 september 2018 @ 22:57:
Woeha! Ik kom er dus net pas achter dat mijn BNB-coins voor trading waarschijnlijk al weken op waren. En, belangrijker, dat Binance forse kortingen geeft als je veel handelt en voldoende BNB-coins hebt staan.
Ik zat zelf nagenoeg in VIP1, maar, om daarin te komen zou ik meer moeten handelen = meer fee's betalen, om daarna een lager % aan fee te betalen. Dan zou ik dus vaker moeten verkopen/kopen, met het risico dat ik minder winst maak.
Reken het dus wel even goed door...
Ik probeer het even uit, zal het snel genoeg zien denk ik...
Ik moest schuddebuikenggj87 schreef op zondag 16 september 2018 @ 21:58:
Je bent zelf legendarischVerwijderd schreef op zondag 16 september 2018 @ 23:56:
Bitconnect is legendarisch...
Ontopic, het is weer 0.00u de winst verlies teller mag van mij weer op 0
't Wordt vast weer een maandag
[ Voor 24% gewijzigd door Chris.nl op 17-09-2018 00:01 ]
Fucking irritant als iemand continue zijn sell order weg haalt als ik dat doe en hem weer net onder me terug zet als ik hem weer plaats.
Dat zijn bots. Die zijn idd. erg vervelend. Het beste is om tijdens een daling te kopen en tijdens een stijging te verkopen, dan heb je daar geen last van.FireFox1980 schreef op maandag 17 september 2018 @ 00:05:
Fucking irritant als iemand continue zijn sell order weg haalt als ik dat doe en hem weer net onder me terug zet als ik hem weer plaats.
Zo te zien staat iedereen aan de zijlijn met de portefeuille wachtende wat de whales gaan doen deze week.
Niemand durft nu nog in te kopen...
Die bullrun moet toch een keer gaan beginnen!
Niemand durft nu nog in te kopen...
Die bullrun moet toch een keer gaan beginnen!
[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 17-09-2018 01:09 ]
Ik durf wel @A87 , maar mijn salaris is nog niet binnen ;-)
Het ging lekker afgelopen weken tot die mega dump. Soort uptrentMarthusiast schreef op maandag 17 september 2018 @ 01:09:
Ik durf wel @A87 , maar mijn salaris is nog niet binnen ;-)
Ja nu veel mensen zijn uitgestapt zijn we misschien een beetje de speelbal geworden van de walvissen @A87 , maarja, die willen uiteindelijk toch ook gewoon rijk worden lijkt me.. Dus zolang je blijft zitten terwijl je geschoren wordt.. Wat kan er dan mis gaan? (geen beleggingsadvies hoor haha)..
't zou wat zijn als we straks door de 6.6k gaan. Begint nu toch wel wat actie omhoog te komen!
Misschien bij het wakker worden de 6700, het verre oosten moet nog even warmlopen.Tominatie schreef op maandag 17 september 2018 @ 02:20:
't zou wat zijn als we straks door de 6.6k gaan. Begint nu toch wel wat actie omhoog te komen!
Zou mooi zijn! Ook al maakt het me niet echt uit wat de koers doet. Mochten we moonen worden mijn bags die ik al heb wat meer waard, mochten we niet moonen kan ik goedkoper bijkopen morgen.RaptorXS schreef op maandag 17 september 2018 @ 02:30:
[...]
Misschien bij het wakker worden de 6700, het verre oosten moet nog even warmlopen.
Van mij mag het alle kanten opgaan met de voorkeur op moonen want daar hebben we allemaal wat aan
Zo steek ik er ook in @Tominatie ! Maar idd een keer een poosje omhoog zou wel leuk zijn voor de verandering! Je raakt er anders zo aan gewend he, in het rood wakker worden..
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!