[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 274 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.266 views

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ineens is het hier doodstil...

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-01 15:35
Ze slapen allemaal al :P.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

A87 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:53:
[...]

Ik blijf het een irritante organisatie vinden dat BitcoinCash wat probeert mensen te laten denken dat het de echte Bitcoin is en Bitcoin niet het echte ''cash '' is voor internet/betalingen.

Ze hadden beter met een totaal andere naam gekomen met hardcore marketing ipv naamkaping.
Bitcoin is meer dan alleen de BTC currency. Niemand probeert je te misleiden in te denken dat de BTC currency (prijs rond de 6000 USD) hetzelfde is als de BCH currency (prijs rond de 400 USD)

In 2011 gebruik ik het woord Bitcoin de hele tijd. Nu gebruik ik ook nog gewoon het woord Bitcoin de hele tijd. Toch word ik dan voortdurend lastig gevallen door mensen die niet vinden dat ik dat woord niet mag gebruiken omdat ik de andere kant van de fork heb gekozen.

Er is een cryptocurrency boom. De wortels worden gevormd door Bitcoin. De strong is geplist in twee branches, een kleine (10%) en een grote (90%). De kleine is Bitcoin Cash, de grote is Bitcoin Core.

Alle andere cryptocurrencies kun je ook op die boom vinden, want ze komen allemaal voort uit Bitcoin.

Omdat dit een permissieless systeem is, gebouwd rond de filosofie van Free Open Source Software, is er een soort van crypto evolutie gaande. Technische vooruitgang in een crypto wordt moeiteloos overgenomen door een andere crypto. Dat mag! Sterker nog, het word aangemoedigt.

Allemaal zijn deze cryptos aan het concurreren op de markt. Zei de op lange termijn (laten we zeggen 10 a 20 jaar) er niet in slagen om vraag te generen buiten alleen de speculatie om ... zullen uiteindelijk verdwijnen. Die vraag zal altijd maar sustainable zijn als ze komt van mensen die crypto gebruiken voor nuttige dingen. En dan zal de meeste nuttig crypto die het beste werkt en de beste gebruikerservaring aanbiedt winnen.

Ik geloof dat Bitcoin Cash een veel betere gebruikerservaring aanbiedt dan Bitcoin Core. Maar de kans is groot dat nog Bitcoin Cash noch Bitcoin Core uiteindelijk de crypto zal zijn die een globale munt word.

[ Voor 3% gewijzigd door Kain_niaK op 15-09-2018 01:11 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Bitcoin Core bestaat niet, het is gewoon Bitcoin. :)

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
BTC heeft het best lastig om die $6500 te doorbreken.. Flinke drop 20 min geleden.. Maar lijkt niet genoeg 'kracht' te hebben om omhoog te bouncen.. Velen denken (wat ik zo lees op verschillende fora) dat een flinke drop nodig is voor zo'n bounce. Anderhalve week terug zaten we boven de $7000 en daar bleef het een beetje hangen. De bodem lijkt wat mij betreft wel rond de $6000-$6300 te liggen. Wat denken jullie? Een flinke drop nog? Of toch langzaam omhoog omdat de bodem genoeg getest is?

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Marthusiast schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 01:54:
BTC heeft het best lastig om die $6500 te doorbreken.. Flinke drop 20 min geleden.. Maar lijkt niet genoeg 'kracht' te hebben om omhoog te bouncen.. Velen denken (wat ik zo lees op verschillende fora) dat een flinke drop nodig is voor zo'n bounce. Anderhalve week terug zaten we boven de $7000 en daar bleef het een beetje hangen. De bodem lijkt wat mij betreft wel rond de $6000-$6300 te liggen. Wat denken jullie? Een flinke drop nog? Of toch langzaam omhoog omdat de bodem genoeg getest is?
Die bodem van $6000-$6300 is goed mogelijk, 'k zie het zelf meer als wijfelpunt. TA gezien kan ik mevrouw Vos napraten we nog niet op 86% in de driehoek zitten dus het wellicht nog twee / drie weken duimdraaien binnen de marge blijft. De lows gaan al wel omhoog dus ik begin um te knijpen qua bijkoopmogelijkheden. Aan de andere kant blijft het crypto, een volatiele bende wordt het vast nog. Bijkoopmoment op $3600 blijft een optie.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Marthusiast
Ja ik ben het (qua gevoel) eens met de bedragen die je noemt.. Toch verstandig om wat stop-losses te zetten dan misschien.. Bijv. bij BTC op $6000 (lijkt nu veilig, de downspikes bij de huidige koers lijken plm $100 dollar max te zijn, voor het zich weer herstelt). Bij de alts is dat lastiger omdat die heftiger reageren op relatieve wijzigingen van BTC. Maargoed voor de alts moet ik dat nog maar eens uittdenken. Ik zou kijken hoeveel % meer de betreffende alt stijgt als BTC stijgt (en omgekeerd). Als je dit slim instelt kan je een keer terugkopen en je positie vergroten ipv de dip kopen. Maarja, het is zooooo volatiel allemaal he.. Voor je het weet trap je in een bull-trap en zit je in USDT te kijken terwijl alles moont. Al is dat maar een of twee keer per jaar (echte moon).. dus hoe groot is die kans.. Heb wel het idee dat er wat te gebeuren staat, dus ben een beetje laf op dit moment.. Hoe pak jij dat aan @Chris.nl ?

• Chris.nl
  • Niet online
Ik maak de beste domste keuzes, hold dus ik ga die hele dip mee. Heb de hele bearrun gekocht door maandelijks wat stuk te smijten. Vaak grap ik dan "What could go wrong?" en zakt de markt verder. Mijn pf bestaat uit één volatiele wc_eend altcoin.

Jou pf met IOTA, BTC, ADA en XLM kan ik enorm waarderen. Ik kan tijdens de bulkrun 4x blij voor jou zijn en jij maar 1x voor mij, of niet.

• Marthusiast
@Chris.nl Ja dat deed ik tot nu toe ook (net als jij) en heb de pijn gevoeld (al heb ik niks belegd dat ik niet kan missen). En ik ben daar een beetje klaar mee. Ik heb dan (als ik je zo lees) net als jij alle dips gekocht.
Denk dat ik nu maar eens een beetje slim ga doen met de posities die ik heb. Vandaar deze studie.. ;-)
En net als zoals je jezelf hierboven noemt (en ik denk dat je dat zeker NIET bent), zal ik dan wel 'dom' blijken te zijn. Maar ben het gewoon een beetje beu om dit zo maar aan te kijken..
Weet je, ik stapte eigenlijk in met twee redenen:
-Ik geloof in de tech, en ik denk (en dat is meer op een levens-beschouwend vlak) dat dat de 'mensheid' meer kansen kan geven. Weg met al die middle-men.. Mensen de kans geven om het 'zelf' te regelen. En ja, ik wilde daar ook best wat aan verdienen, maar dat was secundair.
-Ik zag de beleggings-kans dit jaar (was er veeeeeel te laat bij) en dan gaan er ook persoonlijke dingen spelen. Ook al beleg je alleen wat je kan missen, je wil ook niet zomaar toekijken terwijl je investering verbrandt, doordat de echte 'graaiers' de 'mooie gedachte' achter deze tech om zeep helpen.
Ik 'voel' dus niet zoveel meer eigenlijk. Ik 'weet' welke technologieën (imo) de meeste kans van slagen hebben. En in die tech heb ik geinvesteerd. Een uitzondering: BTC. Ik geloof in het gedachtengoed, maar dat is verpest.. door graaiers.. denk ik.. Maargoed, als investeerder moet je wel.
Snap je de kronkel een beetje waar ik doorheen ga?
Wat is jouw PF (%-wise)? Oeps.. lees nu 1 wc-eend coin? Welke dan?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
NANO is weer goed bezig, even in de gaten houden.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Taro schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 08:56:
NANO is weer goed bezig, even in de gaten houden.
Naar mijn idee loopt de markt momenteel weer terug. BTC onder de 6500 en die neemt ADA, ETH etc mee. Zit sinds vanmorgen weer voor de helft in USDT. Ik zie NANO eerder dalen dan stijgen eigenlijk.

• Taro
  • Niet online

Taro

Bastrianos schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 09:02:
[...]

Naar mijn idee loopt de markt momenteel weer terug. BTC onder de 6500 en die neemt ADA, ETH etc mee. Zit sinds vanmorgen weer voor de helft in USDT. Ik zie NANO eerder dalen dan stijgen eigenlijk.
Zelfde gevoel hier, daarom vanochtend BTC verkocht en ETH omgewisseld in NANO. Zit dus nu alleen nog in NANO, verder niets.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

Verwijderd

Ik zou zeggen mensen staar je niet blind op wat iedereen hier brabbeld want het is allemaal uit de wc getrokken zelfbedachte onzin waar je niks mee kan
Om een voorbeeld te geven, iedereen gaf hier een paar dagen geleden aan dat ETH dood was en leeg loopt dus ik dacht er uit dan maar en de ALTs in
Nu, 4 dagen later zie ik dat ETH $44 hoger staat en de ALTs zwaar down
Dus lees alles hier met een flink pak zout want het is dom in de lucht gezwets

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 09:18:
Ik zou zeggen mensen staar je niet blind op wat iedereen hier brabbeld want het is allemaal uit de wc getrokken zelfbedachte onzin waar je niks mee kan
Om een voorbeeld te geven, iedereen gaf hier een paar dagen geleden aan dat ETH dood was en leeg loopt dus ik dacht er uit dan maar en de ALTs in
Het is en blijft speculeren.

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 09:18:
Je hebt mensen die achteraf zeggen dat anderen fout zaten en je hebt mensen die proberen dingen te voorspellen en daarmee het risico nemen dat ze fout zitten. Ik ben liever die laatste dan die eerste.

Verwijderd

Je heb mensen die voorspellen waar anderen door verliezen en je heb mensen die er niet intrappen.
Ik ben liever die laatste

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 09:42:
Je heb mensen die voorspellen waar anderen door verliezen en je heb mensen die er niet intrappen.
Ik ben liever die laatste
Daarmee zeg je eigenlijk dat mensen die hier voorspellingen proberen te doen als achterliggende reden hebben om anderen er bewust in te laten tuinen om daar zelf rijker van te worden, dat vind ik nogal wat.

Ik ben dat echt totaal met je oneens, ik heb hier nooit het gevoel gehad dat iemand dat hier deed/doet. Sterker nog, ik heb juist het gevoel dat iedereen hier elkaar winst gunt en daar graag mee helpt. Dat niet alle voorspellingen 100% correct zijn, dat heeft ermee te maken dat je de markt niet met volledige zekerheid kunt voorspellen, er zijn enorm veel factoren die meespelen.

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Taro schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 09:30:
[...]

Je hebt mensen die achteraf zeggen dat anderen fout zaten en je hebt mensen die proberen dingen te voorspellen en daarmee het risico nemen dat ze fout zitten. Ik ben liever die laatste dan die eerste.
Inderdaad ik ben liever ook de laatste. Je moet wel wat research doen en niet alleen van dit forum uitgaan. Zo moet je veel verschillende nieuwsberichten lezen en je analyse op doen.
Ik denk dat de komende periode Monero gaat moonen en dan de rest pas. Maarja is ook puur speculeren en ik kan er helemaal naast zitten. O-)

Verwijderd

cursquidHome schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 09:47:
[...]

Inderdaad ik ben liever ook de laatste. Je moet wel wat research doen en niet alleen van dit forum uitgaan. Zo moet je veel verschillende nieuwsberichten lezen en je analyse op doen.
Ik denk dat de komende periode Monero gaat moonen en dan de rest pas. Maarja is ook puur speculeren en ik kan er helemaal naast zitten. O-)
Das precies wat ik bedoel...ik DENK
Ik volg eigenlijk alleen nog malarky en pilatus die ook dingen roepen maar dan goed onderbouwt met verschillende redenen waarom ze daar fiat in gaan steken
En gemiddeld ruim boven de 80% goed zitten
En om dan te roepen dat ik zeg dat er bewust mensen om de tuin geleid worden is weer een goed voorbeeld van uit de lucht getrokken gezwets want dat zeg ik nergens.
Wat ik zeg is als je langs de pomp rijd en je in een moment dacht dat de benzine 40cent goedkoper is als bij de buren en dat in het hele dorp verkondigt
Daarna gaat iedereen daar tanken en zien tot hun verbazing dat het zelfs duurder is als bij de buren.
Dat was niet je opzet, maar verkeerd gezien..dus het is beter om voor je dat roept nog ff te gaan kijken of je dat wel goed had.
Kortom..wat je roept kan gevolgen hebben

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2018 10:03 ]

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 09:49:
[...]

Das precies wat ik bedoel...ik DENK
Ik volg eigenlijk alleen nog malarky en pilatus die ook dingen roepen maar dan goed onderbouwt met verschillende redenen waarom ze daar fiat in gaan steken
En gemiddeld ruim boven de 80% goed zitten
Do your OWN research inderdaad.... je kan niet verwachten dat iedereen hier precies weten waar ze mee bezig zijn. Anders zou iedereen rijk zijn/worden :).

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Wees blij dat maar weinigen weten waar ze mee bezig zijn toch? Anders is er niks te verdienen. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Verwijderd

cursquidHome schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 10:01:
[...]

Do your OWN research inderdaad.... je kan niet verwachten dat iedereen hier precies weten waar ze mee bezig zijn. Anders zou iedereen rijk zijn/worden :).
Mee eens, maar er zijn er ook met beperkt tijd en die raad ik aan om goed op te letten wie ze serieus nemen

Verwijderd

Het is hoe dan ook gedachtes uitwisselen. Zelfs al zijn de strategies goed onderbouwd en ondersteund door belangrijke TA punten.

Malarky en PilatuS zitten inderdaad vaak goed, zij zijn er veel mee bezig en zo vriendelijk om hun bevindingen hier te delen voor iedereen die daar behoefte aan heeft.

Los daarvan blijft het altijd een persoonlijke keuze wat je met dergelijke berichten doet en ligt de verantwoording van de handelingen die je verricht altijd bij jezelf.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 10:08:
Het is hoe dan ook gedachtes uitwisselen. Zelfs al zijn de strategies goed onderbouwd en ondersteund door belangrijke TA punten.

Malarky en PilatuS zitten inderdaad vaak goed, zij zijn er veel mee bezig en zo vriendelijk om hun bevindingen hier te delen voor iedereen die daar behoefte aan heeft.

Los daarvan blijft het altijd een persoonlijke keuze wat je met dergelijke berichten doet en ligt de verantwoording van de handelingen die je verricht altijd bij jezelf.
En dat neemt nog steeds niet weg dat je gerust de mensen mag laten weten dat er ook roepers bij zijn die het redelijk onder de knie hebben en vaak goed zitten

Verwijderd

ONT heeft morgen een meet up in Singapore
Zouden die naar max gaan kijken

• RaptorXS
Volgens de laatste poll is het merendeel hier hodler.
Denk dat die weinig doen met de adviezen van daghandelaren.
Maarja, gewoon mijn mening :)

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Doe met de adviezen wat je wilt. Heu! Weer boven de 6500. Is het gedeelte dat niet in USDT zit weer wat meer waard op dit moment.

Verwijderd

RaptorXS schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:01:
Volgens de laatste poll is het merendeel hier hodler.
Denk dat die weinig doen met de adviezen van daghandelaren.
Maarja, gewoon mijn mening :)
Mening?
Lijkt mij meer een feit, logies als je niet handelt, niks doet met een tip van een handelaar.
iemand die geen macaroni lust zal inderdaad niks doen met een recept voor macaroni

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:46:
[...]

Mening?
Lijkt mij meer een feit, logies als je niet handelt, niks doet met een tip van een handelaar.
iemand die geen macaroni lust zal inderdaad niks doen met een recept voor macaroni
Bag hodlers ga je ook niet meer zien.

Weg

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-01 19:21
Marthusiast schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 03:17:
Ook al beleg je alleen wat je kan missen, je wil ook niet zomaar toekijken terwijl je investering verbrandt, doordat de echte 'graaiers' de 'mooie gedachte' achter deze tech om zeep helpen.
Ik 'voel' dus niet zoveel meer eigenlijk. Ik 'weet' welke technologieën (imo) de meeste kans van slagen hebben. En in die tech heb ik geinvesteerd. Een uitzondering: BTC. Ik geloof in het gedachtengoed, maar dat is verpest.. door graaiers.. denk ik.. Maargoed, als investeerder moet je wel.
Je geloof in het bitcoin gedachtengoed. Maar je hekelt dat het verpest is door graaiers. Even een andere invalshoek. Hoe de graaiers ermee omgaan is precies waar bitcoin en het vrije markt denken voor staat ;)

• A87
  • Niet online

A87

ik wacht tot een whale DUMPT en koop steeds van de domme paniekzaaiers en dan mooooon (8> lambo power. TA is alleen leuk om te zien wanneer trent afsluit
Hoe vaak je online leest dat alles naar 0 gaat is onbegrijpelijk. Hoe vaak je leest dat mensen alles verkopen omdat ze er niet meer in geloven.. Abnormaaaaal!! Ik koop van ze

[ Voor 94% gewijzigd door A87 op 15-09-2018 14:36 ]

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Guff_ schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:24:
$TUBE heeft weg omhoog gevonden.
Zitten qua video uploads per dag al op 1% van YouTube.
Leuke van die coin is dat circulation bijna even hoog is als total supply. Heb je geen last van rare grote token releases zoals bij veel andere shitcoins.
Nu nog een paar leuke exchanges erbij en $TUBE stormt de top 100 binnen
Er word nu een beetje op gespeculeerd, maar naar mijn idee is het niks bijzonders.

Alleen al vanwege de token economics, er is geen vraag naar het token in hun model.
Miners-> dumpen
Mensen die een filmpje kijken en tokens verdienen-> dumpen
Content creators verdienen tokens en-> dumpen

Dus wie gaat of moet er kopen in dit model?

En het gaat om kwaliteit van de uploads niet perse kwantiteit.

[ Voor 4% gewijzigd door tias86 op 15-09-2018 12:51 ]

• Guff_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
tias86 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 12:45:
[...]

Er word nu een beetje op gespeculeerd, maar naar mijn idee is het niks bijzonders.

Alleen al vanwege de token economics, er is geen vraag naar het token in hun model.
Miners-> dumpen
Mensen die een filmpje kijken en tokens verdienen-> dumpen
Content creators verdienen tokens en-> dumpen

Dus wie gaat of moet er kopen in dit model?

En het gaat om kwaliteit van de uploads niet perse kwantiteit.
Geen idee haha 8)7
Maar dat heb ik met meer shitcoins waar ik leuk aan verdiend heb >:)
Gebakken lucht allemaal en ik zie nog veel ruimte voor meer gebakken lucht in $TUBE :+

• tias86
Guff_ schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 12:57:
[...]

Geen idee haha 8)7
Maar dat heb ik met meer shitcoins waar ik leuk aan verdiend heb >:)
Gebakken lucht allemaal en ik zie nog veel ruimte voor meer gebakken lucht in $TUBE :+
Haha nou ja persoonlijk vind ik investeren in crypto al vrij risicovol.

Dus als ik dat doe , doe ik het liever in projecten die ik ingeval nog een kans van slagen geef om echt wat te worden.

Ik vind zelf Flixxo op dit gebied het sterkst.

• A87
  • Niet online

A87

• Guff_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
tias86 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:14:
[...]

Haha nou ja persoonlijk vind ik investeren in crypto al vrij risicovol.

Dus als ik dat doe , doe ik het liever in projecten die ik ingeval nog een kans van slagen geef om echt wat te worden.

Ik vind zelf Flixxo op dit gebied het sterkst.
Ik heb dat ook geprobeerd maar kwam tot de conclusie dat het meeste geld valt te verdienen met shitcoins die het best geshilled worden en/of gepumpt/gedumpt (waarbij je ze natuurlijk niet tijdens de pump moet kopen :+ )

Het gaat eigenlijk puur om de verwachting dat iemand anders jouw shitcoin gaat kopen.

Zelfde in de real world. Je kan Philips kopen maar je kan ook Tesla kopen.

• A87
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/max/1400/1*TVBuXyv1NY2DMqH3aq-ZbQ.png
Guff_ schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 14:40:
[...]

Ik heb dat ook geprobeerd maar kwam tot de conclusie dat het meeste geld valt te verdienen met shitcoins die het best geshilled worden en/of gepumpt/gedumpt (waarbij je ze natuurlijk niet tijdens de pump moet kopen :+
Over shitcoinZZZ gesproken..

Van Phantom kregen ARK holders Zinc tokens (AIRDROP)........ Staat nog niet op coinmarketcap
https://phantom.org/
https://medium.com/@phant...im-guide-ark-8c0b2611f8f8

Shitcoin of niet we zullen zien...

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 15-09-2018 14:54 ]

• RaptorXS
Wat nieuws:
Altcoins hebben hun beste tijd gehad, aldus BitPay CCO
Gepubliceerd op 14 september 2018 22:02
Ben het er wel mee eens :)
Bron: https://www.cryptopoint.n...jd-gehad-aldus-bitpay-cco

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 22:55
Voor de bullrun van afgelopen december riep men ook dat alts niet de grote moneymakers zouden zijn.

Als er straks weer licht aan het eind van de tunnel is stap Jan Modaal gewoon weer in op de alts want wie weet zit daar de nieuwe Bitcoin bij.
Ik doe enkel alts, maar zodra het er op lijkt dat de seinen op groen staan koop ik wat BTC bij. Gewoon om mee te helpen om te moonen.

• A87
  • Niet online

A87

Afwachten of er nu een paar whales de run laten beginnen of dat ze NEE doen.
september is een van de beste maanden..
Dit zijn de spannendste momenten!

[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 15-09-2018 15:49 ]

• Marthusiast
Alabama_man schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 12:20:
[...]

Je geloof in het bitcoin gedachtengoed. Maar je hekelt dat het verpest is door graaiers. Even een andere invalshoek. Hoe de graaiers ermee omgaan is precies waar bitcoin en het vrije markt denken voor staat ;)
Nou het is een beetje paradoxaal denken wat ik doe. Volgens mij was BTC bedoeld om te gebruiken, niet te verhandelen (maar ik kan het goed mis hebben). Maar omdat de munten hevig in waarde stegen in de handel ben ik uiteindelijk ook mee gaan doen. Ik wil er dus wat op verdienen, maar eigenlijk hoop ik dat de technologie een succes wordt (en dan niet BTC zelf, maar de wat modernere projecten. Is dus ook een beetje zelfspot ;)

• tias86
Guff_ schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 14:40:
[...]

Ik heb dat ook geprobeerd maar kwam tot de conclusie dat het meeste geld valt te verdienen met shitcoins die het best geshilled worden en/of gepumpt/gedumpt (waarbij je ze natuurlijk niet tijdens de pump moet kopen :+ )

Het gaat eigenlijk puur om de verwachting dat iemand anders jouw shitcoin gaat kopen.

Zelfde in de real world. Je kan Philips kopen maar je kan ook Tesla kopen.
Ik denk op een dag een andere conclusie te kunnen trekken.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:33
Veel buypower nu bij btc en eth, benieuwd welke richting we op gaan dit weekend

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:50

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

A87 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 14:51:
[Afbeelding]
[...]

Over shitcoinZZZ gesproken..

Van Phantom kregen ARK holders Zinc tokens (AIRDROP)........ Staat nog niet op coinmarketcap
https://phantom.org/
https://medium.com/@phant...im-guide-ark-8c0b2611f8f8

Shitcoin of niet we zullen zien...
Thanks, had deze fork nog niet meegekregen. Weer een zwik gratis coins erbij :)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• RaptorXS
burnebie schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 15:13:
[...]

Voor de bullrun van afgelopen december riep men ook dat alts niet de grote moneymakers zouden zijn.

Als er straks weer licht aan het eind van de tunnel is stap Jan Modaal gewoon weer in op de alts want wie weet zit daar de nieuwe Bitcoin bij.
Ik doe enkel alts, maar zodra het er op lijkt dat de seinen op groen staan koop ik wat BTC bij. Gewoon om mee te helpen om te moonen.
Tsja, onwetende mensen kopen liever, bij een investering van 300 dollar bijv.., liever 1000 XRP ipv 0,05 BTC.
Dan denken ze het idd. goed te doen :)

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 15-09-2018 16:54 . Reden: typo ]

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
A87 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 12:32:
ik wacht tot een whale DUMPT en koop steeds van de domme paniekzaaiers en dan mooooon (8> lambo power. TA is alleen leuk om te zien wanneer trent afsluit
Hoe vaak je online leest dat alles naar 0 gaat is onbegrijpelijk. Hoe vaak je leest dat mensen alles verkopen omdat ze er niet meer in geloven.. Abnormaaaaal!! Ik koop van ze
Yes! Fijn!
Ik wacht wel rustig tot jij ze weer aan mij komt verkopen. Ik heb de tijd

• A87
  • Niet online

A87

Lekker alles blijft groen ook al is het dik weekend.

• burnebie
RaptorXS schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 16:52:
[...]

Tsja, onwetende mensen kopen liever, bij een investering van 300 dollar bijv.., liever 1000 XRP ipv 0,05 BTC.
Dus de kans dat XRP x10 doet is groter dan dat BTC dat doet. Instappers en beginners kijken naar fiatwaarde.
Die kopen liever 1000 coins dan 0.03772538BTC. Want stel je voor dat die dingen ooit 100 euries per stuk gaan doen.

• RaptorXS
Heb onderstaande link al eerder geplaatst hier en zie vooral Fout 6.
7 cryptofouten die jij niet hoeft te maken
Daar staat het volgende:
Fout 6. Goedkope munten scoren
Voor iemand die begint met cryptomunten is het onderscheid tussen de munten lastig te maken. Een prijs van 5.000 euro voor 1 bitcoin lijkt dan duur. Er zijn honderden goedkopere munten te kiezen, die ook meer waard kunnen worden.

Bijvoorbeeld ripple (XRP) handelt op het moment van schrijven voor minder dan een halve euro. Voor 1.000 euro kun je 0,2 BTC of 2.000 XRP kopen. Wat doe je? De gedachte gaat: "Als een ripple stijgt naar 10 euro, maak ik 20x winst. Hoe groot is de kans dat een bitcoin 100.000 euro waard wordt?"

Munten vergelijken op prijs is erg misleidend. Er komen 99 miljard ripples in omloop, tegen 21 miljoen bitcoins. Bitcoin is daarmee veel schaarser, wat de hogere prijs per munt verklaart. Het is beter om te vergelijken op basis van totale marktwaarde. Deze informatie kun je vinden op bijvoorbeeld coinmarketcap.com.
Bron: https://www.iexgeld.nl/Ar...-niet-hoeft-te-maken.aspx
:)

• A87
  • Niet online

A87

burnebie schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 18:07:
[...]

Dus de kans dat XRP x10 doet is groter dan dat BTC dat doet. Instappers en beginners kijken naar fiatwaarde.
Die kopen liever 1000 coins dan 0.03772538BTC. Want stel je voor dat die dingen ooit 100 euries per stuk gaan doen.
idd bitcoin gaat niet zomaar 1000x , zit nu liever in alt.
En met al die kinderachtige vetes met Roger Ver en allerlei personen van Bitcoin crew geef ik het ook geen lang leven, mischien 10-20 jaar en het is niets meer waard wellicht.

[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 15-09-2018 18:16 ]

• New Yorker
  • Niet online
Iets met McAfee?

Weg

• RaptorXS
XRP hodlers houden zichzelf voor de gek maar ja dat is mijn probleem niet. :)

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:33
Iemand nog een alt voor een leuk ritje dit weekend?

• New Yorker
  • Niet online
Ik ga XRP hodlen tot xrapid.

Weg

• RaptorXS
Bedankt? voor de geweldige onderbouwing van je mening :)

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 15-09-2018 18:32 . Reden: typo d is j ]

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:16
RaptorXS schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 16:52:
[...]

Xrp is een goede keuze voor langetermijn. ;)

• burnebie
RaptorXS schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 18:19:
XRP hodlers houden zichzelf voor de gek maar ja dat is mijn probleem niet. :)
XRP is in eerste instantie maar een willekeurig voorbeeld.
Al ben ik het wel met je eens wbt XRP. ik moet er niks van hebben.

Maar goed, wat de 1 als cryptofout bestempelt noemt de ander een kans.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:05

Bever!

3

De grootste grap van xrp, men zet een bancair Enterprise product in de markt om zogenaamd geld makkelijker te kunnen versturen. Vervolgens begint men met het verkopen aan willekeurige consumenten :D en ze trappen er nog in ook

• burnebie
Bever! schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 19:23:
De grootste grap van xrp, men zet een bancair Enterprise product in de markt om zogenaamd geld makkelijker te kunnen versturen. Vervolgens begint men met het verkopen aan willekeurige consumenten :D en ze trappen er nog in ook
Klopt. Maar wel in de top 3. En daar gaat Jan Modaal voor. Want voorlopig heeft die nog geen kennis en kunde om parels aan te schaffen.

• RaptorXS
burnebie schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 19:28:
[...]

Klopt. Maar wel in de top 3. En daar gaat Jan Modaal voor. Want voorlopig heeft die nog geen kennis en kunde om parels aan te schaffen.
Ripple labs is de eigenaar van de xrp, en oja dat muntje heeft dus niks te maken met crypto's.
Gecentraliseerd dus geen crypto.\ dus snap ik nog steeds de crypto notering niet.
De miljarden xrp zorgen voor de topnotering, niet het onderliggende protocol maar dat zoeken de xrp
hodlers zich maar uit.
Edit, xrp heeft ook weing tot niks te maken met het Ripple netwerk.

[ Voor 9% gewijzigd door RaptorXS op 15-09-2018 19:44 ]

• burnebie
RaptorXS schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 19:34:
[...]

Ripple labs is de eigenaar van de xrp, en oja dat muntje heeft dus niks te maken met crypto's.
Gecentraliseerd dus geen crypto.\ dus snap ik nog steeds de crypto notering niet.
De miljarden xrp zorgen voor de topnotering, niet het onderliggende protocol maar dat zoeken de xrp
hodlers zich maar uit.
Daar ben ik volledig van op de hoogte. Maar aangezien die discussie zelfs hier nog met enoge regelmaat wordt gevoerd, kun je er vanuit gaan dat nieuwe instappers voorlopig nog niet beter weten. En zo makkelijk zit die vork ook niet in de steel.

Maar goed, het ging niet over XRP en Ripple. Het ging erover dat nieuwelingen liever een paar 1000 stuks kopen van een alt dan dat ze een fractie van een BTC aanschaffen voor een hoop geld.
Ongeacht of het een coin/token van belang is.
Roepen dat alts passé zijn zal mijns inziens nog vies tegen gaan vallen zodra er een volgende bullrun plaats vindt. Want dan zullen er weer een berg onwetende euro's en dollars binnenstromen.

• RaptorXS
burnebie schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 19:43:
[...]

Daar ben ik volledig van op de hoogte. Maar aangezien die discussie zelfs hier nog met enoge regelmaat wordt gevoerd, kun je er vanuit gaan dat nieuwe instappers voorlopig nog niet beter weten. En zo makkelijk zit die vork ook niet in de steel.

Maar goed, het ging niet over XRP en Ripple. Het ging erover dat nieuwelingen liever een paar 1000 stuks kopen van een alt dan dat ze een fractie van een BTC aanschaffen voor een hoop geld.
Ongeacht of het een coin/token van belang is.
Roepen dat alts passé zijn zal mijns inziens nog vies tegen gaan vallen zodra er een volgende bullrun plaats vindt. Want dan zullen er weer een berg onwetende euro's en dollars binnenstromen.
Klopt maar nogmaals, dat is mijn probleem niet :)

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:16
[...]

hodlers zich maar uit.
Edit, xrp heeft ook weing tot niks te maken met het Ripple netwerk.
https://fudbingo.com/

• burnebie
RaptorXS schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 19:49:
[...]

Klopt maar nogmaals, dat is mijn probleem niet :)
Nope.
Maar dat maakt voor mij dus dat ik veel meer vertrouwen heb in high gains in alts dan in BTC. Afgelopen december zat ik ook 100% in alts en mijn BTC-waarde steeg daardoor exponentieel. Om het over de fiatwaarde maar niet te hebben. De enige les die ik geleerd heb is om niet te hebberig te zijn. En gewoon te cashen op een zeker moment.

• A87
  • Niet online

A87

[...]
xrp heeft ook weing tot niks te maken met het Ripple netwerk.
\Sowieso XRP ging van 0,0001 ofso naar 1 euro.. WTF waarom zou je ook nu nog in zon coin stappen LMAO

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Eigenlijk moet ik een screenshot maken van deze pagina en volgend jaar en daarna eens hier posten als XRP de maan voorbij is. :+

Of iedereen heeft gewoon stiekem een zak XRP maar wil er niet voor uitkomen ofzo..
Ripple en XRP is elke dag in het nieuws. Dat geldt voor geen enkele andere crypto/digital asset. En nog zeggen dat het niks zal worden of zn rit al gehad heeft ook. (Heeft inderdaad in % al een flinke rit gedaan)

En niet zeggen dat je het niet in de prijs ziet want elke cryptomunt ligt nu op z'n kont.

Volgende bullrun schiet XRP naar voren. Een paar tiental met enige potentie volgt daarachter en de rest (meeste) bloedt dood.

En nee ik heb het niet over morgen.. ook niet volgende maand. Ook niet EOY. Het is long term. Crypto is nog jong.

[ Voor 11% gewijzigd door Klaas25 op 15-09-2018 20:17 ]

• RaptorXS
Best wel grappig hier , een hoop xrp bs maar geen onderbouwing dus, dat zegt me genoeg. :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Volgens mij is iedereen het er over eens dat XRP veel waard kan worden, dus een goede investering is, maar dat het eigenlijk geen gedecentraliseerde crypto is en daarom misschien niet (helemaal) thuishoort in dit landschap. Correct?

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Taro schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 20:18:
Volgens mij is iedereen het er over eens dat XRP veel waard kan worden, dus een goede investering is, maar dat het eigenlijk geen gedecentraliseerde crypto is en daarom misschien niet (helemaal) thuishoort in dit landschap. Correct?
Serieus..

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/mrTGzz/A_9_Hw1_NELRCIMoww_QT8o_EI3cewe_Ym_JT9_CB7_e_RFBys.jpg

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik kan hem even niet meer terugvinden, maar laatst postte iemand ook een plaatje met daarin de relatie tussen bijv. BTC en iets heel anders dat er helemaal los van stond, maar de grafiek was ongeveer hetzelfde en daarom kon je ze dus wel vergelijken.

Hier gaat dat ook op. Mooi plaatje, maar het is maar net hoe je het uitlegt. Draai jij een XRP node? Of kan je een XRP node draaien?

• tias86
Volgens mij is de stemming meer dat xrp al veel te veel waard is, en daarom niet verstandig om er in te investeren. En het argument dat die wel weer omhoog schiet bij een volgende bullrun, mochten we die nog zien, vind ik op zijn zachts gezegd zwak.

• RaptorXS
tias86 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 20:24:
Volgens mij is de stemming meer dat xrp al veel te veel waard is, en daarom niet verstandig om er in te investeren. Want het argument dat die wel weer omhoog schiet bij een volgende bullrun, mochten we die nog zien, vind ik op zijn zachts gezegd zwak.
Ik denk dat de xrp wel meegaat bij een bullrun door afwezigheid van kennis bij het grote publiek die
niet weten wat een crypto is. :)
Edit: en ze kunnen er veel tokens van kopen voor weinig dus voelen ze zich bagholder.

[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 15-09-2018 20:32 ]

• burnebie
RaptorXS schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 20:28:
[...]

Ik denk dat de xrp wel meegaat bij een bullrun door afwezigheid van kennis bij het grote publiek die
niet weten wat een crypto is. :)
Edit: en ze kunnen er veel tokens van kopen voor weinig dus voelen ze zich bagholder.
Dat dus.

Het is helemaal niet van belang of iemand vindt dat de munt al overgewaardeerd is of niet. Het is van belang wat een ander ervoor bereid is te betalen.

Ik kan me de gesprekken hier van vorig jaar nog goed herinneren; XRP zou never nooit 1 dollar waard worden. Maar toen ETH van plaats 2 op CMC werd gestoten ging menigeen toch maar even mee.

Als het goed gaat met BTC gaat het goed met de alts. We weten toch onder tussen wel dat alts harder dalen maar ook zeker harder stijgen dan BTC.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Bitcoin lijkt voorlopig nog geen keuze te maken. Hoe langer het duurt Hoe groter de kans is op een daling? Wat denken @PilatuS @Dysmael @Malarky?

Rookworst zonder r is ook worst.

• A87
  • Niet online

A87

• burnebie
Als je de charts wat verder uitzoemt lijkt BTC op zoek te zijn naar een nieuwe lower high welke door velen rond 6800 wordt geschat. De hele week al een rustig groei.
Van zondag op maandag nacht lijkt mij een mooi momet om weer af te dalen naar 6000-6200.

Ik geloof an sich niet in TA. Echter geloof ik wel dat er naar gehandelt wordt en het dus een self fullfilling prophecy is. En daar maak ik graag gebruik van.

• Chris.nl
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:22:
Bitcoin lijkt voorlopig nog geen keuze te maken. Hoe langer het duurt Hoe groter de kans is op een daling? Wat denken @PilatuS @Dysmael @Malarky?
Je vroeg het me niet, maar als ik de TA mag geloven zitten we over 2 tot 3 weken op 86% van 'de driehoek' en dan is de kans het grootst dat ie uitbreekt. Blijft de koers stabiel tot in het puntje van 'de driekoek' dan is de kans 67% dat ie naar beneden uitbreekt.

Maar goed, gooi er een emmertje goed nieuws, FUD of een eigenwijze wale tegenaan en alles is mogelijk.

• A87
  • Niet online

A87

burnebie schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:35:
en het dus een self fullfilling prophecy is.
Lijkt idd dat de whales er echt op inspelen op Fibonacci. Dat betekent dus bullrun nu

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 15-09-2018 21:37 ]

• A87
  • Niet online

A87

FF beetje offtopic.
Crypto betaling restaurant
https://twitter.com/esmikedoyle/status/1040746155553026051

• burnebie
A87 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:37:
[...]

Lijkt idd dat de whales er echt op inspelen op Fibonacci. Dat betekent dus bullrun nu
Continu. Als je de afgelopen weken met een 'veilige marge' hebt gespeeld was het vrij makkelijk om er beter van te worden.

Als dit door gaat lijkt het me nog nietvdat er nú een run wordt gestart, maar de ruimte tussen de high en de low wordt wel erg klein. En eeuwig sideways zie ik niet gebeuren.

Ik denk dat er op korte termijn een trent gebroken gaat worden. Welke dat zal zijn? Geen idee. Daar heb ik niet genoeg geld voor. Echter geeft de jaargrafiek me het gevoel dat er wel een een uptrend aan zit te komen.We zijn overgelevert aan de nukken van de whales.
Dus voor ons blijft het gewoon gokken.

• A87
  • Niet online

A87

Ze hebben de markt al dik onder 200B gekregen, fut is er nu wel uit. Lijkt me stug dat het nog richting 150B gaat

[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 15-09-2018 21:46 ]

• Bartvandelaar
Chris.nl schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:36:
[...]

Je vroeg het me niet, maar als ik de TA mag geloven zitten we over 2 tot 3 weken op 86% van 'de driehoek' en dan is de kans het grootst dat ie uitbreekt. Blijft de koers stabiel tot in het puntje van 'de driekoek' dan is de kans 67% dat ie naar beneden uitbreekt.

Maar goed, gooi er een emmertje goed nieuws, FUD of een eigenwijze wale tegenaan en alles is mogelijk.
De volgende keer neem ik jou ook mee @Chris.nl :>

• Chris.nl
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:46:
[...]

De volgende keer neem ik jou ook mee @Chris.nl :>
Haha.. Thnx, maar ik zou eerder naar de anderen luisteren.. 'k Kan alleen maar papegaaien en heb er amper kaas van gegeten / kijk op.

• Bartvandelaar
Ach ja. Iedereen zijn mening/inbreng is welkom bij mij hoor. En ik zal jouw mening/visie ook zeker mee nemen. Nog steeds in usdt trouwens met een buy order boven resistance vet/usdt. Dan maar wat minder winst als btc door de 6600 gaat.

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Mijn guts zeggen dat er snel een dump aan zit te komen.

Ik heb hier een naar gevoel bij. Het kan ook de andere kant op, maar op de korte termijn durf ik niet in te leggen.

• burnebie
Mijn guts hebben geen ander gevoel. Maar lager dan 6k denk ik ook niet..

• Slava1
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 31-07-2025
Gulden coin, hoe staat het met die scam/shit coin inmiddels?

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2025
Midacmm schreef op zondag 16 september 2018 @ 00:16:
Mijn guts zeggen dat er snel een dump aan zit te komen.

Ik heb hier een naar gevoel bij. Het kan ook de andere kant op, maar op de korte termijn durf ik niet in te leggen.
GUTS tickets? ;)

Heerlijk, er word daar wel ff een orderboek leeggekocht 42.000 GET opgekocht op 0,0025, nu nog 20.000 op 0,0026.
Mooi dom om op die koersen te verkopen. Tenzij je gekocht hebt op 0,001 maar dan nog. Er zit zoveel meer in het vat. Smart ticketing bij events, er gaat een wereld open! Straks KNVB crowd control ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Timberly2 op 16-09-2018 04:25 ]

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
Slava1 schreef op zondag 16 september 2018 @ 03:19:
Gulden coin, hoe staat het met die scam/shit coin inmiddels?
Geweldig , 2.0 , superteam ! , echt een musthave , mag niet ontbreken in je PF ..... 8)7 heb er helaas nog wat van :(

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Het is al een beetje oud nieuws maar wat denken de Tweakers over de aankomende hard fork van Ethereum?

https://medium.com/future...e-in-october-8d9ce7d8a0b8

[ Voor 6% gewijzigd door freestyler2 op 16-09-2018 08:58 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• Taro
  • Niet online

Taro

freestyler2 schreef op zondag 16 september 2018 @ 08:58:
Het is al een beetje oud nieuws maar wat denken de Tweakers over de aankomende hard fork van Ethereum?

https://medium.com/future...e-in-october-8d9ce7d8a0b8
Je linkje doet het niet (Edit: nu wel, kreeg net een 404), maar dat is de fork van PoW naar PoS? Veel mensen geven aan dat het klassieke ETC hierdoor nog weleens aan populariteit zou kunnen winnen.

Verder heb ik niet heel veel voorstanders gezien, ik denk zelf dat het een goede move is om crypto bij een groter publiek positief onder de aandacht te krijgen ivm milieu etc. Maar binnen de crypto community zijn veel mensen tegen, omdat PoW in hun ogen meer zekerheid biedt.

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Taro schreef op zondag 16 september 2018 @ 09:06:
[...]

Je linkje doet het niet (Edit: nu wel, kreeg net een 404), maar dat is de fork van PoW naar PoS? Veel mensen geven aan dat het klassieke ETC hierdoor nog weleens aan populariteit zou kunnen winnen.

Verder heb ik niet heel veel voorstanders gezien, ik denk zelf dat het een goede move is om crypto bij een groter publiek positief onder de aandacht te krijgen ivm milieu etc. Maar binnen de crypto community zijn veel mensen tegen, omdat PoW in hun ogen meer zekerheid biedt.
Maar waarom zou ETH dan overgaan naar POS. Afgezien van dat dit voorkomt dat er een hoop verspilling van energie zorgt en ook dat een cryptocurrency een stuk meer kostenefficiënt gaat worden.

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
Timberly2 schreef op zondag 16 september 2018 @ 04:12:
[...]

GUTS tickets? ;)

Heerlijk, er word daar wel ff een orderboek leeggekocht 42.000 GET opgekocht op 0,0025, nu nog 20.000 op 0,0026.
Mooi dom om op die koersen te verkopen. Tenzij je gekocht hebt op 0,001 maar dan nog. Er zit zoveel meer in het vat. Smart ticketing bij events, er gaat een wereld open! Straks KNVB crowd control ;)
Ja deels met je eens. Ik heb ze vanaf de ICO, alleen er zijn inmiddels best veel projecten die hetzelfde doen. de verkoop van tickets voor de wereldbeker ging al via de blockchain, maar via een andere. GET start nu met Jochem Meijer enzo, maar dat is toch wel een mishit. Ze zouden het veel meer internationaal moeten zoeken.

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2025
FireFox1980 schreef op zondag 16 september 2018 @ 09:52:
[...]

Ja deels met je eens. Ik heb ze vanaf de ICO, alleen er zijn inmiddels best veel projecten die hetzelfde doen. de verkoop van tickets voor de wereldbeker ging al via de blockchain, maar via een andere. GET start nu met Jochem Meijer enzo, maar dat is toch wel een mishit. Ze zouden het veel meer internationaal moeten zoeken.
Eens, maar daar zijn ze zichzelf volgens mij ook wel van bewust dat ze moeten opschalen. En die UEFA ticketing was een eigen blockchain systeem? Ik heb er wel vertrouwen in, ik verwacht ook nog wel wat festivals die overgaan, manager van Martin Garrix kan daar wellicht wat in betekenen als adviseur.

Ik ben begonnen met kopen vanaf 0,65$ paar maanden terug maar recentelijk ook nog op 0,25$. Dus gemiddeld sta ik break-even. Weet niet hoe dat voor ICO deelnemers zit.

EDIT: en Jochem Meyer een mishit noemen vind ik te ver gaan, het kost best wel veel effort om bedrijven te laten switchen van ticketing systeem. Als het oude goed werkt, waarom zou je switchen. Behoorlijke lock-in. Dus als via Jochem Meyer aangetoond wordt dat het goed werkt, volgt Guus Meeuwis en de rest. Wie het kleine niet eert... Wat dat betreft vergt het wel geduld, er moet vertrouwen komen in het systeem en dat komt te voet. Je wilt geen plank misslaan bij een groot event, voordat je zeker weet dat het 100% goed werkt. Anders ben je een potentiele klant voor altijd kwijt.

[ Voor 24% gewijzigd door Timberly2 op 16-09-2018 10:40 ]

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:37
Taro schreef op zondag 16 september 2018 @ 09:06:
[...]

Veel actieve leden in de ETH community zijn miners en die zien hun inkomen wegvallen als men overgaat naar PoS. Er zijn zat "hobby" miners die vele duizenden euro's in videokaarten hebben gestoken om ETH te minen. Vandaar dat dus de community nogal tegen stribbelt.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
na 2 dagen werken en feesten eindelijk rust. Voelt goed om brak en met een schorre stem weer eens naar de koersen te kijken. Bitcoin is nog steeds aant flexen bij 6.5k wat ik echt niet had verwacht maar wel mooi vind. Morgen krijg ik mijn salaris en op de 24e nog 1 of andere tegmoetkoming voor scholieren van meneer duo waarbij ik echt denk:"waarom krijg ik dat?". Maarja, genoeg bijkoop mogelijkheden dus, heb r zin in !

• ernstk
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-03-2024
[...]

Secutix (het bedrijf waar je op doelt) zit al sinds 2002 in ticketing. Niet zo verwonderlijk dat zij inmiddels al een groter netwerk opgebouwd hebben dan GUTS, en dus makkelijker een 'blockchain' oplossing internationaal kunnen toepassen.

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
MEGA pomp net op Powr.... die knalt nog wel door!

• Bartvandelaar
Sam2013 schreef op zondag 16 september 2018 @ 13:07:
MEGA pomp net op Powr.... die knalt nog wel door!
Daar verlies je juist geld mee als je dat doet lijkt me.

• tias86
[...]

Jochem Myer was onderdeel van de hekwerk deal.. omdat een mishit te noemen.. exact het tegenovergestelde. De aankomende sale op de 22e deze maand op main-net 50.000 tickets is juist een grote showcase voor potenciele klanten.
Fantastisch dat ze hem binnen hebben kunnen halen. En naar welke andere ticketing blockchain start-up refereer je?
Ik ken Aventus Blocktix Blockparty Lamoneda,Tixico Blockv.
GET heeft een protocol ontwikkeld dat kan gebruikt gaan worden door andere andere partijen. Guts is voor nu de eerste en nog enige gebruiker.
En je gaat niet van nul naar BAM internationaal. Ze zijn aan het opschalen zo gezegd, en dat is een proces.
Bij deze nog een blog (lees het vooral niet!) over hun internationale ambities.:
https://blog.guts.tickets...al-ambitions-f2e3b6b8a6bb

En over de aankomende sale: https://blog.guts.tickets...rday-morning-885d909a25a5
Pagina: 1 ... 274 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!