Het is altijd het percentage tov 24 uur geleden. Dus het hangt er net vanaf wanneer hij stijgt of daalt of tussendoor misschien een kleine correctie heeft gehad. Maar als het gisteren op dezelfde tijd +50% was en nu op +25% staat, dan is hij dus sinds eergisteren +50% en daaroverheen +25% gestegen, dus meer dan 75%.Klaas25 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:31:
Misschien weer een domme vraag maar als ik op coinmarketcap coins +30% zie doen en na een dagje is dat teruggevallen naar +15% dan zit er alweer een dipje in de grafiek. Dan neemt de waarde alweer af al klinkt +15% heel goed..
Maar Nano staat nu op +19% en komt van gisteren rond de +34% maar die dipt niet in de grafiek. is nog heel flauw een stijging. Niet benoemenswaardige maar het stijgt..
Neemt de waarde van een coin nou af als het van +30% naar +20% "daalt" of is het gewoon 20% bovenop de nieuwe waarde na winst van +30%. Als iemand me vraag begrijpt..
Of snap ik gewoon helemaal niks van wiskunde.. (Dat antwoord weet ik namelijk al wel)
Als je overigens naar de chart op https://coinmarketcap.com/currencies/nano/ kijkt en die op 1 of 7 dagen zet, dan zie je zelf hoe dit zich tov elkaar verhoudt.
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 14-09-2018 08:37 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp