[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 272 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.272 views

• mike123456789
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16-05-2023
Gasten <knip> hadden het gister al aangegeven! Ben ingestapt, nu lekker op winst en richting 8k! Na de 10k weinig weerstand, iedereen is bearish maar eigenlijk zitten we met een klein bullrun al meteen weer in goede levels. Benieuwd wat de televaag dan weer te melden heeft... ;)

Zoals hieronder al aangegeven, liever geen telegramgroepen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Grotman op 13-09-2018 17:06 ]

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik heb uiteindelijk 2 euro betaald gemiddeld voor mijn ARKEN.
NOT BAD. Ik durf mijn leven er op te wedden dat ark boven de 4 euro komt en dat is al dik 2x winst dan, hoe easy geld. En 4 euro is helemaal nix nog met een supply van 136m

[ Voor 66% gewijzigd door A87 op 13-09-2018 17:00 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
mike123456789 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:53:
Gasten van cryptocoin Telegram hadden het gister al aangegeven! Ben ingestapt, nu lekker op winst en richting 8k! Na de 10k weinig weerstand, iedereen is bearish maar eigenlijk zitten we met een klein bullrun al meteen weer in goede levels. Benieuwd wat de televaag dan weer te melden heeft... ;)
Zie regels onder.

"Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen"

Weg

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Nederlanders MASSAAL uit crypto. Mooord en brand!!! lol

https://www.telegraaf.nl/...nders-stappen-uit-bitcoin

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Malarky schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:36:
[...]

Daar zette ik gisteren nog vol op in en was ik heel tijdig bij.. hier op tweakers nog geroepen.. maar ben lafjes vanmorgen naar usdt gegaan.. ietwat te vroeg.
Ik heb er eergisteren mijn laatste 500 euro tegenaan gegooid.. wie weet is het een goede gok.

Zero.

• mike123456789
  • Laatst online: 16-05-2023
Oh sorry! Eerst kon dat nog wel geloof ik maar zal er op letten. Thanks

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
Taro schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:26:
[...]

Volgens mij komen we dan weer op het punt van gisteren uit. Als ETH in waarde daalt en je af en toe wat uitbetaalt, dan ben je of een enorm goede trader waardoor je veel extra ETH bij elkaar handelt, of je gaat langzaam aan richting 0?

"Je moet toch ergens vertrouwen in hebben" is dat echt zo, of hoop je dat? Voor mij zou het ook een optie kunnen zijn om even nergens vertrouwen in te hebben, in die situatie zit ik nu, ik vertrouw geen enkele munt.

Ps. Ik speel even de advocaat van de duivel hoor, zie mijn posts niet als aanval ofzo, dit is echt met alle respect richting iedereen. Ik heb alleen het gevoel dat mensen vastzitten in bepaalde denkpatronen die tijdens een bullrun super werken, maar in de huidige markt niet en dat ze daardoor mogelijk onbewust geld verliezen. Dat is zonde, ik hoop door het via een andere (en kritische) kant te benaderen dat ik hier en daar wat kan losmaken d:)b
Nogmaals, ik heb in usdt slechte ervaringen en je traden wordt beperkt tot een aantal munten. Als je ETH als basis neemt zijn er meer mogelijkheden, en volledige pumps en vooral dumps gaan meestal redelijk samen. Met USDT had je er de afgelopen dagen keer op keer ingehangen. Ik verzamel daarbij ETH, koop van de gewonnen ETH Neo, of cash soms wat uit. Dat gaat prima en ik heb vertrouwen in ETH in de toekomst dus ik blijf die verzamelen.

• Klaas25
Mijn HODL pf is alweer van -40% naar -35% in 1 dagje. Niks loos :P
-40% was wel een nieuw dieptepunt.. Niet zo leuk.

[ Voor 27% gewijzigd door Klaas25 op 13-09-2018 17:12 ]

• A87
  • Niet online

A87

RALLY of nog een dump, dit zal toch wel laatste poging zijn tot short als het gaat gebeuren.....

• A87
  • Niet online

A87

Er is een reden dat een klein select groepje rijk wordt, die kunnen met emotie omgaan..........

• Klaas25
A87 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:12:
RALLY of nog een dump, dit zal toch wel laatste poging zijn tot short als het gaat gebeuren.....
Waarom denkt iedereen na 1 dagje groen aan rally's en pumps en bull's. Vandaag en vervolggroen is alleen maar dom schadeherstel wat hard nodig is.

• A87
  • Niet online

A87

Klaas25 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:13:
[...]

Waarom denkt iedereen na 1 dagje groen aan rally's en pumps en bull's. Vandaag en vervolggroen is alleen maar dom schadeherstel wat hard nodig is.
Einde van een markt cycle. Wallstreet wiskunde

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 13-09-2018 17:14 ]

• Klaas25
A87 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:14:
[...]

Einde van een markt cycle. Wallstreet wiskunde
Het enige dat Wallstreet doet is over crypto heenzeiken totdat 90% huilt en zich terugrekt om vervolgens paar miljard in te kieperen.

Oftewel holden :P

• A87
  • Niet online

A87

Klaas25 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:16:
[...]

Het enige dat Wallstreet doet is over crypto heenzeiken totdat 90% huilt en zich terugrekt om vervolgens paar miljard in te kieperen.

Oftewel holden :P
Alle markten zitten in cycles.......... bear seizoen is over of vrijwel over.
Dat was een bear markt van 9 maanden

[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 13-09-2018 17:18 ]

• Klaas25
A87 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:18:
[...]

Alle markten zitten in cycles.......... bear seizoen is over of vrijwel over.
Dat was een bear markt van 9 maanden
Nu je het zegt. Ik kwam gister wel een tweet tegen die zei dat de bearmarket voor de bullrun begin dit jaar 250 (geen idee meer) dagen duurde en deze nu al op 2 weken na ofzo in de buurt zit.

Laten we het hopen.

• A87
  • Niet online

A87

Klaas25 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:20:
[...]

Nu je het zegt. Ik kwam gister wel een tweet tegen die zei dat de bearmarket voor de bullrun begin dit jaar 250 (geen idee meer) dagen duurde en deze nu al op 2 weken na ofzo in de buurt zit.

Laten we het hopen.
Het is nu duidelijker dat er een patroon is van LONG/Shorts wat stopt en dit jaar afrondt.
Dan komt er een nieuwe fase qua markt
https://i.investopedia.co...techanalysis/050504_1.gif (dit is zon fase)
2018 is klaar

[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 13-09-2018 17:25 ]

• New Yorker
  • Niet online
Pumpje is afgelopen?

Weg

• A87
  • Niet online

A87

Of ze stoppen BTC nu in altcoins

• Klaas25
Lol zo kan het dus ook.. _O-
Lekkere champion..

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/bXZbup/Naamloos.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Klaas25 op 13-09-2018 17:38 ]

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:40
Wilde hem ook posten. Goed nieuws dit, geeft aan dat we in (waarschijnlijk) het laatste deel zitten van de negatieve trend, capitulatie! >:)

• A87
  • Niet online

A87

Klaas25 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:37:
Lol zo kan het dus ook.. _O-
Lekkere champion..
Nog steeds part of the cycle

• A87
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/e77le09w0xl11.pngFF SHILLEN

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:59
Koop allemaal nog meer bags alts!!! Echt verstandig!!!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
The Redman schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:12:
😁 gisteren al gedaan. Het houdt een keertje op. Ben trouwens nog niet overtuigd dat we de lows al hebben gezien.

• roverdepover
  • Laatst online: 30-11-2024
The Redman schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:12:
buy low - sell high

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Best ritje. Was alleen alweer rond de 3750 uitgestapt. Ben op vakantie en het was kinderen worden wakker tijd. La familia.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Bartvandelaar schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:52:
[...]

Best ritje. Was alleen alweer rond de 3750 uitgestapt. Ben op vakantie en het was kinderen worden wakker tijd. La familia.
Ik ben uitgestapt richting ETH, die blijft ook lekker gaan. Ik verwacht alleen wel een enorme rode candle bij ETH, want iedereen was het vertrouwen kwijt en ineens is het er weer? No way, daar trap ik niet in :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

Verwijderd

Wat is het toch een onvoorspelbare markt, gezien het koersverloop vandaag :)

• braamr80
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik word echt gek.... Gisteren toch echt van overtuigd dat het naar beneden ging. Voor de zekerheid gedeelte ETH en BTC verkocht om lager terug te kopen.... Ik moet voortaan gewoon het tegenovergestelde doen van wat ik eigenlijk van plan ben. Misschien dat het dan een keer goed gaat

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

braamr80 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 19:07:
Ik word echt gek.... Gisteren toch echt van overtuigd dat het naar beneden ging. Voor de zekerheid gedeelte ETH en BTC verkocht om lager terug te kopen.... Ik moet voortaan gewoon het tegenovergestelde doen van wat ik eigenlijk van plan ben. Misschien dat het dan een keer goed gaat
relax ik zit ook nog steeds volledig in USTD, laat je niet gek maken,
ik had geen tijd om te traden. dit is alleen maar herstel van de alts...……..

laten we eerst maandag maar eens afwachten…….

Prepare for the next ATH

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2018 @ 19:05:
Wat is het toch een onvoorspelbare markt, gezien het koersverloop vandaag :)
Grijns, welkom in de wondere wereld van de crypto's waar niet alles is wat het lijkt.
Erger je niet maar verwonder je slechts :)

[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 13-09-2018 19:20 ]

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 00:13
Krijg toch steeds meer het gevoel dat we de ATH van BTC nóóit meer zullen gaan raken. Het spelletje van de Wales zal nog lang zo doorgaan, totdat zij uiteindelijk genoeg verdiend hebben en de stekker eruit halen. Crypto is dan dood.

• The Redman
Is iedereen weer ervan overtuigd dat we de driehoek uitbreken aan de bovenzijde? Mooi, dan kunnen we de rit omlaag bijna vervolgen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Ben om 18:58 voor 75% terug naar USDT gegaan, heb BTC en ETH (Van NANO en XMR) en 50% van ADA verkocht. De vaart lijkt er even uit te zijn, dus winst genomen. Niet te gretig worden :)

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 13-09-2018 19:37 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• A87
  • Niet online

A87

Matadores schreef op donderdag 13 september 2018 @ 19:29:
Krijg toch steeds meer het gevoel dat we de ATH van BTC nóóit meer zullen gaan raken. Het spelletje van de Wales zal nog lang zo doorgaan, totdat zij uiteindelijk genoeg verdiend hebben en de stekker eruit halen. Crypto is dan dood.
LOL die altime high stelt geen reet voor, met een miljoen of 10 kan je de markt al aardig manipuleren zo klein is het. die 20k run stelt geen reet voor.
pas als wat gebeurde tijdens 2017-2018 gebeurd in periode van pakweg 10 jaar tijd dan pas is de markt verzadigd.
Alles draait nu in een mini schaal

[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 13-09-2018 19:44 ]

• RaptorXS
Was al gepost hier,de link althans, maar nu de volledige tekst:

'Morgan Stanley gaat bitcoin-swaps aanbieden'
De Amerikaanse investeringsbank Morgan Stanley gaat het voor klanten mogelijk maken blootstelling te krijgen aan de koersbewegingen van de bitcoin. Dat schrijft persbureau Bloomberg donderdag op basis van anonieme bronnen die bekend zijn met de plannen.

De blootstelling aan de cryptomunt zou gaan via zogeheten 'price return swaps', oftewel derivaten die de bitcoin als onderliggende waarde hebben. Beleggers kunnen hierin zowel long als short gaan. De bank is er technisch al klaar voor, het product zal worden gelanceerd als er vraag van klanten komt, aldus de bronnen van Bloomberg.

Morgan Stanley heeft op dit moment geen plannen om handel in de bitcoin zelf te faciliteren. De bank ging niet in op de vraag om een toelichting van Bloomberg.

De bitcoin handelt licht hoger na dit bericht op een koers van $6450.
Bron: fd
:)

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
A87 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 19:35:
[...]

LOL die altime high stelt geen reet voor, met een miljoen of 10 kan je de markt al aardig manipuleren zo klein is het. die 20k run stelt geen reet voor.
pas als wat gebeurde tijdens 2017-2018 gebeurd in periode van pakweg 10 jaar tijd dan pas is de markt verzadigd.
Alles draait nu in een mini schaal
Echt ongeveer alles wat jij uitkraamt is niet onderbouwde onzin, dat zeg ik na een observatie van zo'n vijf maanden. Vind het bijna knap.

• A87
  • Niet online

A87

Malawolar schreef op donderdag 13 september 2018 @ 20:22:
[...]

Echt ongeveer alles wat jij uitkraamt is niet onderbouwde onzin, dat zeg ik na een observatie van zo'n vijf maanden. Vind het bijna knap.
Dom ofso? Met 10 miljoen kan je de hele markt omhoog of omlaag drukken

• RaptorXS
A87 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 20:35:
[...]

Dom ofso? Met 10 miljoen kan je de hele markt omhoog of omlaag drukken
Een ander lid hier dom noemen geeft geen blijk van superieure intelligentie bij jou.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

6500-6525 belangrijk plafond al 4 weken. 6 september nog maar ook vrijwel heel augustus was dit het plafond. Als we hierboven een hard close hebben stap ik weer in.

Maar al hele avond stoot btc zijn neus er tegenaan. Kans dat een whale de duikboot neemt wordt groter...

[ Voor 14% gewijzigd door Malarky op 13-09-2018 20:52 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Daar gaat NANO, de rest zal zo wel volgen. Inmiddels ook de laatste ADA, NEO en ONT verkocht. Laat de rode candles maar komen.

• Bartvandelaar
Ik met mn speelgeld weer in usdt ondertussen. Kijken wat de komende dagen gaat brengen.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:58

raq

FOMO kickin in...
Ik wacht nog tot 19sept met volledig instappen, einde cboe futures. Vorige x dat deze eindigde was 15 aug, de dag van het diepste punt van de vorige dip, toen begon de dump ook 14dgn eerder. Dit in tegenstelling tot de x daarvoor op 18jul, toen was er die idiote 1k candle omhoog. Vuurwerk gegarandeerd dus.

Sta nu nog voor de helft aan de zijlijn en de andere helft in BTC, ADA, DBC en Nano (plus nog een heule heule grote hoop aan coins die de moeite niet meer waard zijn om te verkopen). Afgelopen 2 maanden er geen fiat meer bijgestort, wel goed declarabel geweest laatste periode dus er kan ook nog geld bij gestort worden.

Komende bullrun ga ik wel verkopen, neem ik me voor iig. Hoef ik daarna een stuk minder declarabel te zijn :)

De tijd leert of het tij keert

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-01 21:15
raq schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:07:
FOMO kickin in...
Ik wacht nog tot 19sept met volledig instappen, einde cboe futures. Vorige x dat deze eindigde was 15 aug, de dag van het diepste punt van de vorige dip, toen begon de dump ook 14dgn eerder. Dit in tegenstelling tot de x daarvoor op 18jul, toen was er die idiote 1k candle omhoog. Vuurwerk gegarandeerd dus.

Sta nu nog voor de helft aan de zijlijn en de andere helft in BTC, ADA, DBC en Nano (plus nog een heule heule grote hoop aan coins die de moeite niet meer waard zijn om te verkopen). Afgelopen 2 maanden er geen fiat meer bijgestort, wel goed declarabel geweest laatste periode dus er kan ook nog geld bij gestort worden.

Komende bullrun ga ik wel verkopen, neem ik me voor iig. Hoef ik daarna een stuk minder declarabel te zijn :)
Goed voornemen! Laten we hopen dat het daartoe komt :)

• RaptorXS
De BTC is steeds meer bepalender voor de koersen, al helemaal van de alts.
BTC dominantie nu alweer 56% :)

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Het is meer een symbiose man.

De pump van alts zoals vanmiddag, resulteren vaak in winstnemingen, waaronder in BTC.

Hierdoor daalt de altdominance en stijgt de btcdominance.

Er zijn meer factoren waarbij btcdominance stijgt, maar dit is, denk ik, er 1 van

• Klaas25
Heerlijke XRP en crypto algemene video van TMI. XRP is de toekomst!! Stap in voor het te laat is. (Geen financieel advies *disclaimer*)

• Taro
  • Niet online

Taro

NANO heeft nog even een laatste stuiptrekking... Bij NEO wil ik ook weer graag instappen, maar resist the fomo, gewoon laten klappen allemaal.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Moneybutton.com is vandaag life gegaan.

Wat is de moneybutton?
De moneybutton is een gratis stukje html code die het toe laat voor iedereen om op zijn website een donatie knop te plaatsen of een paywall.

Waarom is dat zo speciaal, dat kan toch al jaren?
De moneybutton is een Bitcoin Cash wallet die in de lokale browser leeft.
Dat will zetten dat als je via moneybutton.com een account aanmaakt er een Bitcoin Cash wallet word aangemaakt die dan te gebruiken is om tips te geven of voor iets te betalen op elke website die dat stukje html code heeft.

Nee bedankt, dan heef moneybutton.com dus al mijn Bitcoin Cash.
Noppe, het is een Bitcoin Cash wallet in een iframe. Dat wilt zeggen dat de seeds voor die wallet encrypted op de servers van moneybutton staan opgeslagen. Money button heeft er zelf geen toegang toe. Op het moment dat je de code van moneybutton laad, word de seed met je password decrypted en word de wallet lokaal in de browser aangemaakt.

Dus als moneybutton gehackt word raak ik niet mijn BCH kwijt en moneybutton kan er ook niet met de funds vandoor gaan?
Precies!

Ik snap nog steeds niet wat er zo speciaal aan is!
Okay, heel simpel gezegt. Om op je eigen website donaties of betalingen te accepteren moet je normaal in zee gaan met een third party. Bijvoorbeeld paypal.
Nu hoeft dan niet meer. Als website maak je een gratis account aan bij moneybutton.com, ze hebben alleen maar een username en een passsword en een email addres nodig.
Er word nu een Bitcoin Cash wallet aangemaakt, en moneybutton.com vraagt je om de seed van 12 woorden op een stukje papier te schrijven. Dat is de backup van je Bitcoin Cash wallet.
Als er nu mensen zijn die op jou website komen dan kunnen die exact hetzelde doen.
En zo kun je dus duizende websites krijgen waar allemaal met Bitcoin Cash betaald kan worden, zonder dat er een thirth party nodig is.
Moneybutton faciliteerd natuurlijk wel, maar als er iets mis gaat dan heb je volledige controle over je BCH door dat je die seed op een stukje papier hebt geschreven.

Maar wacht eens even, dit kan toch met elke crypto?
In principe kan het met elke crypto die veilig 0-conf kan aanbieden, of een crypto die hele lage blocktijden heeft. Het zou tof zijn als er voor andere crypto's ook vergelijkbare oplossingen komen zoals moneybutton.com, maar dan moet iemand het wel programeren.
Moneybutton.com is de eerste met zo een soort system.

Dus iedereen op het internet met een gratis wordpress website waar zo een paypal betalings plugintje op draait kan nu hetzelfde doen met BCH en beheert zelf volledig zijn BCH, zonder dat je afhankelijk bent van een bedrijf zoals paypal?
Ja nu snap je het.

En als iedereen dit over de hele wereld doen moet er ook nooit meer omgerekend worden van euros naar dollars, etc etc etc. Teminste, als iedereen BCH zou hebben.
Klopt.

Dan word dit steeds nuttiger, als er steeds meer mensen zijn met BCH dat ze als geld gebruiken?
Inderdaad, dat is nu altijd al de bedoeling van Bitcoin geweest. Dat het een betaalsysteem word dat kopers en verkopers 100% eigen controle en verantwoordelijkheid geeft zonder dat er nog een derde partij nodig is. Dat kan meer vrijheid en zelfbeschikking geven. Paypal en Visa kunnen je bedrijf namelijk weigeren als ze dat willen. Of geld in beslag nemen. Met een systeem zoals moneybutton.com en Bitcoin Cash kan dat niet.

Laatste vraag, wat is het business model van moneybutton.com?
Moneybutton bied dit gratis is voor kleine spelers en individuen. Ben je een groot bedrijf dan zal moneybutton betaald moeten worden voor de service die ze aan bieden.

Dit is tweakers.net, laat snel even de code zien!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<!-- This line should where you want to place your button -->
<div class="money-button"
  data-to="171"
  data-amount="1"
  data-currency="EUR"
  data-label="€1 Tip Kain_niaK"
  data-hide-amount="false"
  data-client-identifier="47d53df6a07d88016fd81bcaa912f8a9"
  data-button-id="1536870660972"
  data-button-data="{}"
  data-type="tip"
></div>
<!-- This line can go anywhere -->
<script src="https://api.moneybutton.com/moneybutton.js"></script>

In dit geval zou deze code voor een schuifknop op mijn website zorgen die zegt.

'Tip Kain_niaK" 1 euro. Iemand die een wallet bij moneybutton heeft kan dus op die knop duwen en dan word er onmiddelijk een Bitcoin Cash betaling van jou wallet naar mijn wallet gemaakt. Mijn wallet kan een wallet bij moneybutton zijn maar het kan ook bijvoorbeeld een cold wallet zijn of een paper wallet.

De reden dat het een knop is die met de muis van links naar rechts geschoven moet worden is om te voorkomen dat er door scripts van andere website op de knop geduwt word.

En hier nog een filmpje van iemand die stap er stap het hele process laat zien.

En nog een filmpjes van Ryan X Charles, met allemaal toepassingen van de Moneybutton.

Wat dacht je bijvoorbeeld van een blurry foto op een website, wil je hem unblurred zien moet je eerst de money button swipen!

[ Voor 6% gewijzigd door Kain_niaK op 14-09-2018 00:29 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:26
Ik moet zeggen dat dit een nuttige toepassing van crypto is
Die money button dus

[ Voor 15% gewijzigd door shovelhead1340 op 13-09-2018 22:39 ]

Ik lul ook zomaar wat

• Taro
  • Niet online

Taro

Wat een kl*te eind scrollen zeg...

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik moet het toch even uitleggen aan de mensen hier.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Klinkt eigenlijk wel leuk. Kunnen er ook andere munten in of alleen BCH?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kain_niaK schreef op donderdag 13 september 2018 @ 22:42:
Ik moet het toch even uitleggen aan de mensen hier.
Daar gaat het mij niet eens om, leuke toepassing hoor, maar nav je vorige posts is mijn eerste gevoel: "heb je hem weer, waarschijnlijk heeft hij weer afgesproken met anderen van het BCash promotie team dat hij het beïnvloeden van de Tweakers voor dit shill momentje voor zijn rekening neemt". Het voelt voor mij alsof je 4 avonden per week bij mijn voordeur aanbelt om over BCash te prediken, de 5e keer ram ik de deur dicht, ondanks dat je dan misschien wél een goed verhaal hebt.

• Tominatie
  • Niet online
https://www.nu.nl/economi...nder-in-cryptomunten.html
In het laatste halfjaar hebben zo'n 100.000 Nederlanders afscheid genomen van hun cryptomunten, volgens onderzoeksbureau Kantar TNS. Ongeveer 480.000 Nederlanders bezitten nu nog virtuele munten.
480.000 Nederlanders maar. Had toch wel iets meer verwacht. (al hoewel dit ook maar schattingen zijn).
Genoeg groeimogelijkheden dus. Als we nou een wet maken dat elke Nederlander verplicht 1 bitcoin moet aanschaffen rijdt heel Nederland over een aantal jaar in een lambo en zijn we welvarend as fuck. 8)7 :+

• The Redman
Fiatdonatieknoppen bestaan toch al lang?

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:26
The Redman schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:38:
Fiatdonatieknoppen bestaan toch al lang?
Klopt maar dit is toch n crypto forum?
Dus ik juich t toe. En hoop dat dit met méér coins gaat werken

Ik lul ook zomaar wat

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
mike123456789 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:53:
Gasten <knip> hadden het gister al aangegeven! Ben ingestapt, nu lekker op winst en richting 8k! Na de 10k weinig weerstand, iedereen is bearish maar eigenlijk zitten we met een klein bullrun al meteen weer in goede levels. Benieuwd wat de televaag dan weer te melden heeft... ;)

~[mbr]Zoals hieronder al aangegeven, liever geen telegramgroepen :)~[/]
Slechte plaats om in te stappen, lijkt mij. $6500 past nog perfect in de neergaande trend. De whales zullen weer smullen nu iedereen er zomaar in fomo't :)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• TomTorquay
wehave schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:33:
Jij denkt dat we nog naar de 3600 gaan?
Ja. Maar niet in één keer natuurlijk. Kan nog maanden duren.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Taro schreef op donderdag 13 september 2018 @ 22:58:
[...]

Daar gaat het mij niet eens om, leuke toepassing hoor, maar nav je vorige posts is mijn eerste gevoel: "heb je hem weer, waarschijnlijk heeft hij weer afgesproken met anderen van het BCash promotie team dat hij het beïnvloeden van de Tweakers voor dit shill momentje voor zijn rekening neemt". Het voelt voor mij alsof je 4 avonden per week bij mijn voordeur aanbelt om over BCash te prediken, de 5e keer ram ik de deur dicht, ondanks dat je dan misschien wél een goed verhaal hebt.
Ik spreek met helemaal niemand iets af over welke posts ik hier post. Dit heeft met adoptie te maken. Je zou het moeten toejuichen, want crypto heeft alleen nut als er ook iets mee gedaan word. Of wil je dat uiteindelijk de prijzen van alle crypto naar 0 donderen omdat niemand er niet genoeg nuttige dingen mee gedaan worden? Ik hoop dat je beseft dat als crytpo alleen maar speculatie is, dat je dan een bubbel krijgt die uiteindelijk uit elkaar spat als er niet meer genoeg mensen gevonden kunnen worden die willen instappen.

• Marthusiast
  • Laatst online: 15-06-2024
Hi all, ik lees al een poosje mee, en vind dit een heel interessant topic. Eigenlijk zie ik tot nu toe weinig structuur in de koersen van crypto's. Ben heel benieuwd waar jullie je door laten leiden. Maar alleen meelezen vind ik een beetje flauw, dus ik zal me even voorstellen.
Sinds begin dit jaar bezig met crypto (haha, jaja, FOMO dus, maar dat viel even tegen!).
Ik heb heel wat dips gekocht en ben ongeveer 50% down.Tot nu toe handelde ik niet echt. Gisteren echter mijn NEO omgewisseld voor ADA (NEO was plm 8% van mijn port.).
Mijn portofolio NA deze wijziging: 27%IOTA 17%ADA, 16%BTC, 14%XLM, 10%ETH, 6%ARK, 10%Overig (nee dat is geen munt ;-) ).
Ik volg de projecten waar ik in heb belegd, maar het is een hoop om bij te houden. Ik heb inmiddels ook aardig wat kennis van de voor- en nadelen van crypto. Zit zelf in de ICT, dat helpt. Snap niet altijd waar de extreme koersverschillen vandaan komen, het is allemaal wel erg speculatief. Maar dat maakt het ook wel leuk!
Ik zie dat jullie soms best verwijtend/aanvallend naar elkaar zijn. Dat mag je tegen mij ook gerust zijn, ik kan er tegen. Ik ben altijd bezig te helpen, en vind het prima om ongelijk te hebben.
Hoop dat ik dit op de juiste plek heb gepost. Ik wil maar zeggen: leuk jullie beter te leren kennen!
Groetjes,
Mart

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Welkom eikel! d:)b

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Marthusiast
Waar slaat dat d^^&*&*( ??!!! Haha, thanks man..

• TomTorquay
NEO omgewisseld voor ADA? -O-

@Marthusiast toegevoegd aan hit list })

Nee, welkom! d:)b

• Tominatie
  • Niet online
Kain_niaK schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:02:
[...]

Ik spreek met helemaal niemand iets af over welke posts ik hier post. Dit heeft met adoptie te maken. Je zou het moeten toejuichen, want crypto heeft alleen nut als er ook iets mee gedaan word. Of wil je dat uiteindelijk de prijzen van alle crypto naar 0 donderen omdat niemand er niet genoeg nuttige dingen mee gedaan worden? Ik hoop dat je beseft dat als crytpo alleen maar speculatie is, dat je dan een bubbel krijgt die uiteindelijk uit elkaar spat als er niet meer genoeg mensen gevonden kunnen worden die willen instappen.
Ik waarder je posts en enthousiasme. Vind het zelf wel gaaf dat je zo toegewijd bent aan crypto (met name Bitcoin Cash), je bent één van de weinige hier die het regelmatig ook echt gebruikt voor transacties/real life use cases. Ik weet ook zeker dat er niet zo agressief gereageerd zou worden als je niet de coin van Roger Ver had uitgekozen.

Zelf ben ik nog niet echt in het stadium dat ik crypto ook echt gebruik voor bepaalde use-cases, puur omdat ik het zonde zou vinden om mijn bitcoin in te ruilen... Ben liever mijn euro's kwijt dan mijn bitcoin ;)
Wel gebruik ik POA dagelijks voor een spelletje. Heb ondertussen al 1763 transacties gemaakt in-game, dus ik ben iedergeval niet alleen een speculant/holder maar ook een gebruiker van de POA blockchain.. Dus voeg nog wel iets toe :+

@Marthusiast Welkom op het forum! <3

• Marthusiast
Niet slim @TomTorquay ? Vertel! Waarom?

• New Yorker
  • Niet online
;w Ton Hasselt zien we ook niet meer?

Weg

• TomTorquay
Oh, waarschijnlijk wel slim hoor. Ben niet zo bezig met de lange termijn hold dus ik kan daar niet echt veel nuttigs over zeggen.

Ik ben gewoon nogal een NEO-fan (zie m'n avatar). Misschien wel tegen beter weten in. Maar hey, groen blijft m'n lievelingskleur en NEO blijft gewoon goed klinken ;)

• Tominatie
  • Niet online
Ja tonnetje is de laatste tijd wel wat inactief inderdaad. Komt vast wel weer bovendrijven als Linda naar de moon gaat. Die heeft toch ook wat rake klappen gehad..

• TomTorquay
Dat komt er van als je te veel in Linda zit :X :D :P

• Kain_niaK

Kain_niaK

Tominatie schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:15:
[...]

Ik waarder je posts en enthousiasme. Vind het zelf wel gaaf dat je zo toegewijd bent aan crypto (met name Bitcoin Cash), je bent één van de weinige hier die het regelmatig ook echt gebruikt voor transacties/real life use cases. Ik weet ook zeker dat er niet zo agressief gereageerd zou worden als je niet de coin van Roger Ver had uitgekozen.

Zelf ben ik nog niet echt in het stadium dat ik crypto ook echt gebruik voor bepaalde use-cases, puur omdat ik het zonde zou vinden om mijn bitcoin in te ruilen... Ben liever mijn euro's kwijt dan mijn bitcoin ;)
Wel gebruik ik POA dagelijks voor een spelletje. Heb ondertussen al 1763 transacties gemaakt in-game, dus ik ben iedergeval niet alleen een speculant/holder maar ook een gebruiker van de POA blockchain.. Dus voeg nog wel iets toe :+

@Marthusiast Welkom op het forum! <3
Waarom denkt iedereen toch de hele tijd dat het de coin van Roger Ver is? Roger Ver is een angel investor die in 2011 als een van de eerste in een hele zooi Bitcoin en crypto start ups heeft geïnvesteerd. (waaronder Ripple)

Veel services waar de mensen hier gebruik van maken zouden er misschien niet eens zijn zonder zijn eerste investeringen. Het is vanaf het begin al duidelijk geweest dat Roger vanuit ideologische standpunten geinstresseerd was in Bitcoin.

Hier bijvoorbeeld een video uit 2011

Omdat hij zo passioneel met Bitcoin bezig was, is men hem Bitcoin Jezus gaan noemen.

Toen Bitcoin Cash net geforkt was, was Roger er nog niet eens mee bezig! Hij hoopte nog altijd dat segwit er door zou komen met een twee keer zo grote blocksize. Toen dat niet gebeurde is hij overgeschakelt naar Bitcoin Cash. Ongelooflijk hoe erg hij daar door demoniseerd geweest is! Bitcoin Jesus was inderdaad de juiste term want zijn eigen volgelingen zijn hem plots aan het kruis gaan nagelen.

Bitcoin Cash is er gekomen door het werk van vele mensen. Gavin Andresen, Mike Hearn, Peter Rizun, Amuary Sechen, Tom Zander, Andrew Stone, Mark Lundeberg, Josh Ellithorpe, Jonald Fyookball, /u/ftraders, Shammah Chancellor, Brian Armstrong, Eric Voorhees, en vele vele anderen. Ik kan hier wel een stuk of 150 namen gaan opnoemen. Vele die ik niet eens goed ken omdat ze uit de Japanse en Chinese Bitcoin community's komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Kain_niaK op 14-09-2018 02:04 ]

• Chris.nl
  • Niet online
Zolang je Linda neemt en zet 't weg als 10%Overig heeft ie niet door dat ze vreemd gaat en hoor je um niet.
(nee dat is geen munt ;-)
Jaja..

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Niet dat iemand er op zit te wachten maar toch.. Vanmiddag wat zitten traden en vanavond weer 1.5% MIOTA aan mijn PF toe kunnen voegen *O*

*Hoewel ik van @Chris.nl wel een klein plusje verwacht O-)

Edit: Dat was snel! :+

[ Voor 5% gewijzigd door D-Ed op 14-09-2018 00:30 ]

• Marthusiast
Dankjewel @Tominatie !

@TomTorquay geen idee of het slim was. Ik had zowel NEO als ADA (en de hoeveelheden die ik ervan had waren op dat moment (in fiat) redelijk gelijk). Toen ik ging zoeken was de hoeveelheid ADA die ik heb ten tijden van de ATH (december jl) veeel meer waard dan die hoeveelheid NEO die ik tot gisteren had. Ik heb het gevoel dat ADA (in de toekomst idd) , (eigenlijk moet ik zeggen: Cardano) meer gaat 'doen' qua koers dan de NEO.
NEO zag er eerder dit jaar uit als een geweldig project, maar ik vertrouw het niet zo. Er zit een gecentraliseerd aspect in, misschien is dat het.. Op zich een prachtig project NEO, eens. Voor de toekomst denk ik echter dat we meer aan Cardano gaan hebben (die zijn echt wetenschappelijk onderbouwd een degelijk blockchain protocol aan het bouwen). Voor mijn gevoel ontwikkelt Cardano de TCP/IP van de volgende internetgeneratie. Ben wel een fan van Charles Hoskinson moet ik zeggen.
Maargoed, allemaal gevoel dus, of noem het 'mening'. Lees iig graag mee om jullie meningen mee te nemen. En zal zelf mijn mening toevoegen in de discussies. Leuk hoor!

[ Voor 7% gewijzigd door Marthusiast op 14-09-2018 04:37 ]

• Marthusiast
Vraagje voor allemaal: veel verschillende mensen in dit topic. Sommigen hodlen, sommigen handelen. Hoeveel procent van de posters in deze thread zijn volgens jullie hodlers en daytraders?
Mijn schatting: 20% hodlers, 60% daytraders, 20% traders (maar niet dagelijks, hooguit wekelijks of maandelijks).
Klopt die schatting ongeveer? Dat gevoel heb ik namelijk nog niet in deze discussie (al lees ik al een tijdje mee). Dus laat me weten hoe jullie dit inschatten, vanuit jullie ervaring.. Benieuwd!

Verwijderd

Het is gezellig hier :Y

Dus ik zal verder m'n bek houden.

Ga zo door gasten!

• Tominatie
  • Niet online
@Marthusiast Heel veel traders hier iedergeval, alhoewel ik zelf heel af en toe wat trade ben ik voornamelijk holder.

Denk zelf dat er genoeg mede holders meelezen waarvan wij het bestaan niet kennen dus ik vind jou schatting vrij goed. Malarky en Taro zijn wel echte dyhard (day)traders hier op het forum!

• Chris.nl
  • Niet online
Poll: Hoe zou je je voorstellen aan Marthusiast?
Holder
Daytrader
Trader
Overig, want....
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400962&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• Marthusiast
Thanx @Tominatie , dat geeft een aardig beeld!!
Haha @Chris.nl , jij bent me er eentje.. Neee, zo bedoel ik het ook weer niet.. Dat zou deze thread wel erg vervuilen he ;-)

• TomTorquay
Chris.nl schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:52:
Poll: Hoe zou je je voorstellen aan Marthusiast?
Holder
Daytrader
Trader
Overig, want....
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mis de optie 'betweter'. Welke categorie moet ik nu kiezen? Of hoort dat bij 'overige' thuis? :>

• wouter_va
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-01 23:40
Ik heb maar "overige" gestemd, "prutser" stond namelijk niet tussen de keuzes ;-)

[ Voor 0% gewijzigd door wouter_va op 14-09-2018 00:56 . Reden: spelfoutje ]

• Marthusiast
Haha OMG die poll werkt ook echt.. haha ik heb gestemd (overig).. dacht dat het een geintje was @Chris.nl (maarja, je begon een beetje lelijk tegen me he).. Ok cool! Ben benieuwd wat de stand wordt!

• D-Ed
  • Niet online
Hodler met trader neigingen staat er niet tussen...? -O-

En iemand met de winsten van de laatste maanden nog een iPhone Xs Max 512GB bestellen morgenochtend?

[ Voor 48% gewijzigd door D-Ed op 14-09-2018 01:00 ]

• TomTorquay
D-Ed schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:57:
En iemand met de winsten van de laatste maanden nog een iPhone Xs Max 512GB bestellen morgenochtend?
Waarom zou je dat willen bestellen? €1600 7(8)7
Enfin, ieder z'n meug ;)

• wouter_va
Ieder z'n meug inderdaad, voor zo'n bedrag doe mij maar een Dell XPS Developer Edition of een leuke Thinkpad.
Voor een telefoon die waarschijnlijk geen jaar overleeft voor het scherm barst of zo, ammenooitniet.
Disclaimer: dit soort bedrag heb ik de laatste maanden enkel in negatieve "winst" bij elkaar getrade :-(

• D-Ed
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 01:04:
[...]

Waarom zou je dat willen bestellen? €1600 7(8)7
Enfin, ieder z'n meug ;)
Geintje, gewoon voor de Xs ‘instapper’ gaan ;)

Verwijderd

D-Ed schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 01:17:
[...]

Geintje, gewoon voor de Xs ‘instapper’ gaan ;)
Je kunt ook een samsung halen, staat het merk ook aan de buitenkant.

• Chris.nl
  • Niet online
D-Ed schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:57:
Hodler met trader neigingen staat er niet tussen...? -O-

De OP6T vind ik wel interessant, maar 'k verwacht niet binnenkort een telefoon van de winst te kunnen halen. Ben an sich ook nog dik tevreden met m'n Mi A1

Over twee weken buffelen wel eindelijk 3 weken vakantie, waarvan 2 in Valencia. Man man man, wat ben ik jaloers geweest deze zomer, straks is het mijn beurt.

Ontopic BTC geeft weer kopjes op 6510

• Tominatie
  • Niet online
Wordt pas spannend als we de 6.6k naderen. Als we er dan doorheen breken wordt het moonen. Dikke weerstand jonge!

Heb nu alweer zin in de eindeloze tocht om 6.8k te breken. 8)7
6.8k is me dit jaar toch een partijtje kut, daar kom je gewoon na 20 pogingen pas doorheen.

• wouter_va
Op Kucoin komt er een verjaardagsactie trouwens
Elke dag mag je raden naar de prijs van BTC voor de volgende dag. elke dag 1BTC voor de winnaar en 1 BTC verdeeld over de volgende 1000.
Vooral interessant voor wie er al een account heeft - 6KCS moet je ook hebben
Je moet KYC doen, dat was op een paar uur al goedgekeurd - indrukwekkend!! Bij Kraken indertijd weken wachten...

• TomTorquay
Weerstand op 6,5k, 6,6k en 6,8k. Lijkt me sterk dat we daar doorheen zouden geraken.

• Marthusiast
Tominatie schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 01:24:
Wordt pas spannend als we de 6.6k naderen. Als we er dan doorheen breken wordt het moonen. Dikke weerstand jonge!

Heb nu alweer zin in de eindeloze tocht om 6.8k te breken. 8)7
6.8k is me dit jaar toch een partijtje kut, daar kom je gewoon na 20 pogingen pas doorheen.
Mwa eind juli (als ik het goed heb) schoten we ineens naar 8k.Had ik toen ook niet verwacht (had er geen problemen mee hoor ;-) )
Market Cap is nu 173B. Was toen nog boven de 200B volgens mij. Zit iedereen in Tether? Of moet ik de telegraaf van vandaag geloven? Want dat artikel gaf mij alleen een signaal dat het tijd wordt om (weer) in te stappen (al zat ik er al (nog) in).. 8)7

• Tominatie
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 01:30:
Weerstand op 6,5k, 6,6k en 6,8k. Lijkt me sterk dat we daar doorheen zouden geraken.
Ligt eraan. Als we niet weer terugvallen (naar 6.2k/6k) maar gewoon in deze range blijven hangen zie ik ons wel weer genoeg momentum kweken om een run naar boven te doen. Paar walvisjes en wat fomo - hoppá daar ging 6.6k en binnen seconden tikken we de 6.7k gelijk aan.

Dan komt er een tijd van niks doen en wordt de 6.8k een paar keer getest om wellicht weer te zakken of misschien weer genoeg momentum te kweken om die 6.8k weer achter ons te laten - hoppá gelijk door naar 7k.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

ETH blijft gretig aftrek vinden

• D-Ed
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 01:21:
[...]

De OP6T vind ik wel interessant, maar 'k verwacht niet binnenkort een telefoon van de winst te kunnen halen. Ben an sich ook nog dik tevreden met m'n Mi A1

Over twee weken buffelen wel eindelijk 3 weken vakantie, waarvan 2 in Valencia. Man man man, wat ben ik jaloers geweest deze zomer, straks is het mijn beurt.

Ontopic BTC geeft weer kopjes op 6510
Kijk nu al uit naar je vakantie post(s) :Y

• Bartvandelaar
Je zou bijna geneigd zijn weer een NANO ritje te gaan maken vandaag he.

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-01 14:58
Bartvandelaar schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 06:56:
Je zou bijna geneigd zijn weer een NANO ritje te gaan maken vandaag he.
Bijna wel ja! Heb alleen vandaag een bruiloft en beschik dus morgen pas weer over mijn mobiel. Twijfel heel erg om toch gewoon weer in te stappen, zo te zien hebben de meeste coins de nacht redelijk goed overleefd!

Zijn we nog mensen die HOT interessant vinden? Want die staat nu op 530 (t.o.v. ETH) toch een daling van 16%. Een klein weekje terug schoot de coin redelijk makkelijk naar de 675+.

• Klaas25
Misschien weer een domme vraag maar als ik op coinmarketcap coins +30% zie doen en na een dagje is dat teruggevallen naar +15% dan zit er alweer een dipje in de grafiek. Dan neemt de waarde alweer af al klinkt +15% heel goed..

Maar Nano staat nu op +19% en komt van gisteren rond de +34% maar die dipt niet in de grafiek. is nog heel flauw een stijging. Niet benoemenswaardige maar het stijgt..

Neemt de waarde van een coin nou af als het van +30% naar +20% "daalt" of is het gewoon 20% bovenop de nieuwe waarde na winst van +30%. Als iemand me vraag begrijpt..

Of snap ik gewoon helemaal niks van wiskunde.. (Dat antwoord weet ik namelijk al wel 8)7 )

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:46
Klaas25 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:31:
Misschien weer een domme vraag maar als ik op coinmarketcap coins +30% zie doen en na een dagje is dat teruggevallen naar +15% dan zit er alweer een dipje in de grafiek. Dan neemt de waarde alweer af al klinkt +15% heel goed..

Maar Nano staat nu op +19% en komt van gisteren rond de +34% maar die dipt niet in de grafiek. is nog heel flauw een stijging. Niet benoemenswaardige maar het stijgt..

Neemt de waarde van een coin nou af als het van +30% naar +20% "daalt" of is het gewoon 20% bovenop de nieuwe waarde na winst van +30%. Als iemand me vraag begrijpt..

Of snap ik gewoon helemaal niks van wiskunde.. (Dat antwoord weet ik namelijk al wel 8)7 )
Voor zover ik het begrijp is het percentage altijd tov 24 uur eerder (in coinmarketcap toch). Dus die +19 procent op NANO van nu, is ten opzichte van de prijs van gisteren rond 8u30.
Pagina: 1 ... 272 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!